abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:59:01 #1
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155214903


quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W. Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
IKEA services
Of je nu financiering nodig hebt of hulp bij het monteren: IKEA biedt je een volledig pakket aan services. Zo kan je je aankopen laten verzamelen en thuis bezorgen, of kan je je meubels ook laten monteren. En met de IKEA Betaalservice kan je je aankopen op een later tijdstip of in termijnen betalen.

Verzamel- & transportservice * Transportservice * Aanhangwagenverhuur * Meubelmontageservice


Keukenmontageservice * Betaalservice * Matras retour- & recycleservice * Terugbrengen & ruilen


Garantie * Voor kinderen

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de klantenservice.

quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:

Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:
Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:09:59 #2
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_155215211
Waar die catalogus ondanks NEE NEE sticker gewoon inderdaad in de gleuf gestopt wordt.
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_155215270
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:09 schreef BaardaapAd het volgende:
Waar die catalogus ondanks NEE NEE sticker gewoon inderdaad in de gleuf gestopt wordt.
Omdat het geen ongeadresseerd reclamedrukwerk is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_155215315
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:52 schreef Elleska het volgende:
dan kan je net zo goed de oude laten zitten, zonde van je tijd/geld als de volgende bewoners de keuken alsnog slopen.
Niet helemaal... Een neutrale keuken is wel zeker een verkoopargument. Het blijkt dat nieuwe bewoners 9 van de 10 keer de keuken sowieso slopen, maar een keuken die "er niet uit ziet" kost vaak meer dan er even een neutralere keuken inzetten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:16:49 #5
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_155215403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Omdat het geen ongeadresseerd reclamedrukwerk is.
Klopt ja :( "aan de bewoners van"

En dan zie je op dat adreslabel een verwijzing naar pagina 324; met een BETAALD telefoonnummer of per KAART/BRIEF kan je melden geen post van ze te willen ontvangen.

Je moet dus kosten maken om hun shit NIET te ontvangen. Swöden kennün geün email?

De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_155215435
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:16 schreef BaardaapAd het volgende:

[..]

Klopt ja :( "aan de bewoners van"

En dan zie je op dat adreslabel een verwijzing naar pagina 324; met een BETAALD telefoonnummer of per KAART/BRIEF kan je melden geen post van ze te willen ontvangen.

Je moet dus kosten maken om hun shit NIET te ontvangen. Swöden kennün geün email?

[ afbeelding ]
:')

Dan probeer je dat via een contactformulier op de website of via Facebook te regelen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_155215633
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Niet helemaal... Een neutrale keuken is wel zeker een verkoopargument. Het blijkt dat nieuwe bewoners 9 van de 10 keer de keuken sowieso slopen, maar een keuken die "er niet uit ziet" kost vaak meer dan er even een neutralere keuken inzetten.
ligt er natuurlijk aan hoe de oude keuken er nu uit ziet. maar met wat verf kom je ook een heel eind.
de opties die in de vraag waren gegeven waren de oude opknappen of vervangen door een budget ikea keuken.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:59:41 #8
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_155216649
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:')

Dan probeer je dat via een contactformulier op de website of via Facebook te regelen...
:o Facebook .... zie ik er uit alsof ik in ******* foto's van katten / wat iemand gegeten heeft geïnteresseerd ben soms?

Je weet trouwens wat IKEA betekent? Idioten Kopen Echt Alles.
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_155217156
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:59 schreef BaardaapAd het volgende:

[..]

:o Facebook .... zie ik er uit alsof ik in ******* foto's van katten / wat iemand gegeten heeft geïnteresseerd ben soms?

Je weet trouwens wat IKEA betekent? Idioten Kopen Echt Alles.
Je vindt het echt vervelend hè?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_155217546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:16 schreef BaardaapAd het volgende:

[..]

Klopt ja :( "aan de bewoners van"

En dan zie je op dat adreslabel een verwijzing naar pagina 324; met een BETAALD telefoonnummer of per KAART/BRIEF kan je melden geen post van ze te willen ontvangen.

Je moet dus kosten maken om hun shit NIET te ontvangen. Swöden kennün geün email?

[ afbeelding ]
Terugsturen naar
IKEA Nederland B.V.
Antwoordnummer 230
1100 VB Amsterdam
So we just called him Fred too
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:37:49 #11
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155217635
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:16 schreef BaardaapAd het volgende:

[..]

Klopt ja :( "aan de bewoners van"

En dan zie je op dat adreslabel een verwijzing naar pagina 324; met een BETAALD telefoonnummer of per KAART/BRIEF kan je melden geen post van ze te willen ontvangen.

Je moet dus kosten maken om hun shit NIET te ontvangen. Swöden kennün geün email?

[ afbeelding ]
Retour naar: IKEA Nederland B.V. Antwoordnummer 230 1100 VB Amsterdam
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:07:39 #12
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_155218289
Weten jullie of IKEA toevallig een flinke, warmtebestendige bak verkoopt? Iets van 30x40x30 ofzo en moet warm water van maximaal 80 graden aankunnen.... Een deksel is mooi meegenomen.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:09:36 #13
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_155218333
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 18:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je vindt het echt vervelend hè?
Ik heb helemaal niets tegen IKEA an sich - heb beneden nog een drietal dingen van ze staan - maar die 'aan de bewoners van' troep, dáár heb ik een hekel aan. En Facebook, daar heb ik een beetje een hekel aan (niet aan katten, wel aan plaatjes van katten, behalve van die 'mijn kat lijkt op Hitler' plaatjes, behalve als die kat helemaal niet op Hitler lijkt). En plastic tuinkabouters, die háát ik.
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:15:21 #14
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_155218502
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:07 schreef mol_air het volgende:
Weten jullie of IKEA toevallig een flinke, warmtebestendige bak verkoopt? Iets van 30x40x30 ofzo en moet warm water van maximaal 80 graden aankunnen.... Een deksel is mooi meegenomen.
Bij de Kwantum hebben ze die (op 'Woonboulevard Spijkenisse' zelf een gekocht een tijdje terug) in verschillende maten; 'rookgrijs' plastic met los deksel. Merk Iris Ohyama, 'made in Holland' (briljante merknaam trouwens).


En bij de Blokker ook ....
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_155224513
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50309332/

dit lampje vandaag meegenomen bij IKEA echt een heel erg leuk lampje voor weinig geld. Was al een poosje op zoek naar zoiets voor op mijn bureau
pi_155228391
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:12 schreef Evertjan het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50309332/

dit lampje vandaag meegenomen bij IKEA echt een heel erg leuk lampje voor weinig geld. Was al een poosje op zoek naar zoiets voor op mijn bureau
Lampje kan niet vervangen worden.
Wat voor licht en lichtstraling geeft het?
pi_155230840
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:00 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Lampje kan niet vervangen worden.
Wat voor licht en lichtstraling geeft het?
Het is led verlichting en het geeft genoeg licht om fijn te werken bij de PC
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:01:55 #18
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155233804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:00 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Lampje kan niet vervangen worden.
Wat voor licht en lichtstraling geeft het?
Met een brandduur van +20.000 uur is dat ook wel acceptabel.
pi_155285719
Is er hier iemand met ervaring met het in elkaar zetten van een Stuve opbergcombi.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19873733/

Alles is nu gelukt alleen het plankje net boven de lades krijgen we er niet netjes in zoals het volgens mij zo moeten. En op de site kan ik er ook niet echt veel meer over vinden.

Is die plank dezelfde plank als andere plankjes die je er tussen kan doen? Of is een onderste plank boven de lades een andere plank?
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:41:22 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_155286051
Gisteren nog even snel bij Breda geweest voor de nieuwe Tjusig hangers (soort kapstokje in de vorm van een tak).

Bleek de zwarte nu al een leveringsprobleem te hebben. Volgens de magazijnmedewerker waren er geen meer. Toch even teruggelopen naar de kapstokken om de witte te bekijken, maar daar lagen ze niet. Bleken ze uiteindelijk bij de badkamerspullen te liggen. De allerlaatste witte meegenomen en het showmodel van de zwarte.

Ik ben er blij mee, maar kreeg in de koopjeshoek een paar vuile blikken van mensen die artikelen uit de rest van de serie hadden, maar blijkbaar niet gevraagd hadden of ze het zwarte showmodel mochten kopen :X
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_155286872
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:41 schreef Tink89 het volgende:
Gisteren nog even snel bij Breda geweest voor de nieuwe Tjusig hangers (soort kapstokje in de vorm van een tak).

Bleek de zwarte nu al een leveringsprobleem te hebben. Volgens de magazijnmedewerker waren er geen meer. Toch even teruggelopen naar de kapstokken om de witte te bekijken, maar daar lagen ze niet. Bleken ze uiteindelijk bij de badkamerspullen te liggen. De allerlaatste witte meegenomen en het showmodel van de zwarte.

Ik ben er blij mee, maar kreeg in de koopjeshoek een paar vuile blikken van mensen die artikelen uit de rest van de serie hadden, maar blijkbaar niet gevraagd hadden of ze het zwarte showmodel mochten kopen :X
wij hebben dat ook gehad in Breda, met de Mjösa WC borstel in de kleur zwart/grijs. Iedereen stond er naar te zoeken, op het showroommodel was er met watervaste stift een kruis op getekend :') Ik met dat ding naar een medewerker en het uiteindelijk tegen 50% korting mee gekregen. HEel veel boze blikken toen mensen ons ermee zagen lopen. Kruis er uiteindelijk heel simpel afgekregen met wat alcohol.
pi_155298954
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Stansfield het volgende:
Is er hier iemand met ervaring met het in elkaar zetten van een Stuve opbergcombi.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19873733/

Alles is nu gelukt alleen het plankje net boven de lades krijgen we er niet netjes in zoals het volgens mij zo moeten. En op de site kan ik er ook niet echt veel meer over vinden.

Is die plank dezelfde plank als andere plankjes die je er tussen kan doen? Of is een onderste plank boven de lades een andere plank?
Je gebruikt daarvoor de gewone STUVA planken die je elders in de kast ook kunt gebruiken. Heb je die rare plankdragers gebruikt die in het boekje van de STUVA GRUNDLIG lade staan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:17:41 #23
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_155301790
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:41 schreef Tink89 het volgende:
Gisteren nog even snel bij Breda geweest voor de nieuwe Tjusig hangers (soort kapstokje in de vorm van een tak).

Bleek de zwarte nu al een leveringsprobleem te hebben. Volgens de magazijnmedewerker waren er geen meer. Toch even teruggelopen naar de kapstokken om de witte te bekijken, maar daar lagen ze niet. Bleken ze uiteindelijk bij de badkamerspullen te liggen. De allerlaatste witte meegenomen en het showmodel van de zwarte.

Ik ben er blij mee, maar kreeg in de koopjeshoek een paar vuile blikken van mensen die artikelen uit de rest van de serie hadden, maar blijkbaar niet gevraagd hadden of ze het zwarte showmodel mochten kopen :X
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:41 schreef Tink89 het volgende:
Gisteren nog even snel bij Breda geweest voor de nieuwe Tjusig hangers (soort kapstokje in de vorm van een tak).
Wat een leuke kapstok!
Wij moeten er ook nog eentje kopen, dus ik ga deze even in gedachten houden :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:02:45 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_155303307
Succes, de zwarte zijn blijkbaar nogal niet leverbaar..
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:32:03 #25
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_155304451
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:02 schreef Tink89 het volgende:
Succes, de zwarte zijn blijkbaar nogal niet leverbaar..
Ben benieuwd! Wil toch eerst even kijken wat leuk is bij ons in de gang. Misschien is een "rechte" iets praktischer, maar ik vind dit ook wel leuk op de kledingkamer.
Ach... Ik kan in Eindhoven of Breda kijken en anders mag mijn vriend kijken in Amsterdam (hij werkt namelijk naast de Ikea, haha).
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:25:05 #26
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_155309186
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Stansfield het volgende:
Is er hier iemand met ervaring met het in elkaar zetten van een Stuve opbergcombi.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19873733/

Alles is nu gelukt alleen het plankje net boven de lades krijgen we er niet netjes in zoals het volgens mij zo moeten. En op de site kan ik er ook niet echt veel meer over vinden.

Is die plank dezelfde plank als andere plankjes die je er tussen kan doen? Of is een onderste plank boven de lades een andere plank?
Zelfde fout gehad.
De voorkant van het bovenste laatje wordt er via een andere gaatje er op gezet, dan de andere 2 lades. Kijk goed in de gebruiksaanwijzing. Daar staat het namelijk, alleen je denkt dat alle 3 de lades hetzelfde moeten. Dus kijk je niet goed meer. Helaas, is niet zo.
Gelukkig een fijne meneer getroffen aan de hulptelefoon van ikea, die het me kon uitleggen wat de fout was.
Succes ermee.
pi_155316792
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je gebruikt daarvoor de gewone STUVA planken die je elders in de kast ook kunt gebruiken. Heb je die rare plankdragers gebruikt die in het boekje van de STUVA GRUNDLIG lade staan?
Bedankt. Ik was gisteren al even gaan kijken. Woon er vlak bij. En we haddne die aparte plankdragers al gebruikt maar kregen die er niet lekker in. Bleek heel simpel te zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:25 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Zelfde fout gehad.
De voorkant van het bovenste laatje wordt er via een andere gaatje er op gezet, dan de andere 2 lades. Kijk goed in de gebruiksaanwijzing. Daar staat het namelijk, alleen je denkt dat alle 3 de lades hetzelfde moeten. Dus kijk je niet goed meer. Helaas, is niet zo.
Gelukkig een fijne meneer getroffen aan de hulptelefoon van ikea, die het me kon uitleggen wat de fout was.
Succes ermee.
Het is gelukt. De kast staat super. En mijn dochter is er helemaal blij mee.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:33:27 #28
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155327087
Ik kreeg mail van de IKEA. Misschien nuttig om te delen.


Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
pi_155329398
Ik wil een custom made bureaublad van hoogglans wit uit 1 stuk hebben, kan ik daarvoor bij ikea terecht of is dat erg prijzig? Circa 3100 mm x 750 mm?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:14:26 #30
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155330169
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:48 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil een custom made bureaublad van hoogglans wit uit 1 stuk hebben, kan ik daarvoor bij ikea terecht of is dat erg prijzig? Circa 3100 mm x 750 mm?
Ik heb zo'n ding ooit bij de Hornbach gehaald en laren zagen. Meubelpaneel ofzo.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
pi_155330258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik kreeg mail van de IKEA. Misschien nuttig om te delen.


[ afbeelding ]
Grappig, daar heb ik er 4 van liggen (1 in gebruik, 2 nog in de verpakking, de 4e los (niet lang gebruikt, gaf 'te veel' licht)
Dat gaat dus 3 terugbrengen worden :)

Oorzaak van het probleem is niet zo moeilijk te achterhalen: als je een stopcontact met kinderbeveiliging (zou mij niets verbazen als op de plek waar het gebeurd is een verlengdozenparadijs is, die stekkerdozen hebben zo'n beetje allemaal zo'n beveiliging) hebt moet je hard duwen om het lampje er in te krijgen, en hard trekken om hem er uit te halen, dan vervormt het witte gedeelte een beetje, en breekt het oranje kapje er na een aantal keer vanaf.

En ik ben vanmorgen nog bij de Ikea geweest voor batterijen (en een keukenrolhouder) -O-
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:17:56 #32
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_155330282
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:48 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil een custom made bureaublad van hoogglans wit uit 1 stuk hebben, kan ik daarvoor bij ikea terecht of is dat erg prijzig? Circa 3100 mm x 750 mm?
Maatwerkblad van ikea komt op ¤1021,- mits je voor acrylaat gaat en ¤364,- voor laminaat.
Als je zelf handig bent, zou ik gaan voor mdf plaat, dit wit verven en aflakken met epoxy. Maar een meubelplaat bestellen kan natuurlijk ook.
O+
pi_155332355
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:17 schreef Saisai het volgende:

[..]

Maatwerkblad van ikea komt op ¤1021,- mits je voor acrylaat gaat en ¤364,- voor laminaat.
Als je zelf handig bent, zou ik gaan voor mdf plaat, dit wit verven en aflakken met epoxy. Maar een meubelplaat bestellen kan natuurlijk ook.
Kun je ook bureaubladen op maat bestellen dan? Of zit je bij de keukenbladen?

Je kunt een kant en klaar aanrechtblad stuk kopen van 246x63.5
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50242723/#/90242721
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50202208/#/60202217

Eventueel zou je een afdekpaneel van de keukensectie kunnen misbruiken: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40205108/#/80205106 Maar die zijn dun en niet echt krasvast.

Bij Hornbach hebben ze hoogglans meubelpanelen, ik weet even niet meer of ze ook wit hebben.
Maar daar zou je eens kunnen kijken.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:25:54 #34
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_155332453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:22 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Kun je ook bureaubladen op maat bestellen dan? Of zit je bij de keukenbladen?

Eventueel zou je een afdekpaneel van de keukensectie kunnen misbruiken: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40205108/#/80205106 Maar die zijn dun en niet echt krasvast.

Bij Hornbach hebben ze hoogglans meubelpanelen, ik weet even niet meer of ze ook wit hebben.
Maar daar zou je eens kunnen kijken.
keukenblad heb ik gekeken.
O+
pi_155333351
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:17 schreef Saisai het volgende:

[..]

Maatwerkblad van ikea komt op ¤1021,- mits je voor acrylaat gaat en ¤364,- voor laminaat.
Als je zelf handig bent, zou ik gaan voor mdf plaat, dit wit verven en aflakken met epoxy. Maar een meubelplaat bestellen kan natuurlijk ook.
De tandjes... :{

Het is voor een bureau.. Ik probeer m zelf wel te klussen dan :p
  maandag 24 augustus 2015 @ 20:41:23 #36
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_155509122
Zojuist een beetje op de website van Ikea aan het surfen. Nu zag ik dat de Bruddans plisségordijnen niet meer op de website vermeld staan. Wel nieuw in de collectie is dan weer de Hoppvals. Maar op het oog lijkt die gelijk te zijn aan de Bruddans plisségordijnen die ik dus in mijn woonkamer heb hangen.

Iemand enig idee wat Ikea nu precies eraan veranderd/verbeterd heeft?

[ Bericht 1% gewijzigd door Eix op 24-08-2015 20:48:51 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_155673079
Heeft iemand hier toevallig een Nockeby bank?

Is het wat? Zit dat ding lekker en blijft hij een beetje vormvast? En is hij niet gigantisch groot (ik wil de hoekbank versie).
pi_155673230
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 13:05 schreef fh101 het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een Nockeby bank?

Is het wat? Zit dat ding lekker en blijft hij een beetje vormvast? En is hij niet gigantisch groot (ik wil de hoekbank versie).
Die wil ik ook, maar ik twijfel over de maat, en of hij goed zit. Heb hem alleen nog maar op plaatjes gezien.
  zondag 30 augustus 2015 @ 13:17:25 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155673304
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:41 schreef Eix het volgende:
Zojuist een beetje op de website van Ikea aan het surfen. Nu zag ik dat de Bruddans plisségordijnen niet meer op de website vermeld staan. Wel nieuw in de collectie is dan weer de Hoppvals. Maar op het oog lijkt die gelijk te zijn aan de Bruddans plisségordijnen die ik dus in mijn woonkamer heb hangen.

Iemand enig idee wat Ikea nu precies eraan veranderd/verbeterd heeft?
Toevallig heb ik de Hoppvals vorige week gekocht en had ik al een Bruddans hangen in een andere kamer, maar afgezien van de lengtebeperking (vooralsnog geen 210 hoog) en het iets andere plastic trekdingetje zie ik geen verschil.

Ikea Amersfoort had nog wel Bruddans liggen trouwens, en ook erg goedkoop, maar niet in de maat die ik moest hebben (80 breed).

Dat de Enje uit de collectie is vind ik veel erger...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155673481
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2015 13:14 schreef Bleie het volgende:

[..]

Die wil ik ook, maar ik twijfel over de maat, en of hij goed zit. Heb hem alleen nog maar op plaatjes gezien.
Ik heb er in de winkel wel even in gezeten en dat zat wat mij betreft prima. Het is wel een bank waar je lekker in weg kan zakken :) Alleen of hij na een paar uur ook nog lekker zit, daar ben ik wel benieuwd naar. Volgens mij is het wel een bank die heel massief en groot over kan komen in een kamer, dus daarom twijfel ik ook een beetje over de maat.
  zondag 30 augustus 2015 @ 14:09:55 #41
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155674619
Morgenmiddag wordt mijn mooie grijze Bodbyn keuken bezorgt *O*
Nu nog ff dagen prikken waarop mijn man vrij kan nemen om hem te plaatsen. Hoeveel dagen zou een kleine hoekkeuken plaatsen gaan kosten ? Alles komt op de zelfde plek dus geen nieuwe leidingen of zo aanleggen. Schoonzoon komt helpen om de kastjes te monteren en zo. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155678687
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 14:09 schreef deedeetee het volgende:
Morgenmiddag wordt mijn mooie grijze Bodbyn keuken bezorgt *O*
Nu nog ff dagen prikken waarop mijn man vrij kan nemen om hem te plaatsen. Hoeveel dagen zou een kleine hoekkeuken plaatsen gaan kosten ? Alles komt op de zelfde plek dus geen nieuwe leidingen of zo aanleggen. Schoonzoon komt helpen om de kastjes te monteren en zo. :D
Ik heb ook een grijze Bodbyn keuken O+ nog steeds heel blij mee.
pi_155680382
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 13:25 schreef fh101 het volgende:

[..]

Ik heb er in de winkel wel even in gezeten en dat zat wat mij betreft prima. Het is wel een bank waar je lekker in weg kan zakken :) Alleen of hij na een paar uur ook nog lekker zit, daar ben ik wel benieuwd naar. Volgens mij is het wel een bank die heel massief en groot over kan komen in een kamer, dus daarom twijfel ik ook een beetje over de maat.
Ik hou van banken waar je lekker in kan wegzakken. Vind de Ektorp ook echt heerlijk zitten, maar dat is totaal niet mijn stijl...
  zondag 30 augustus 2015 @ 17:45:48 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155680945
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 17:29 schreef Bleie het volgende:

[..]

Ik hou van banken waar je lekker in kan wegzakken. Vind de Ektorp ook echt heerlijk zitten, maar dat is totaal niet mijn stijl...
De Tidafors is nog veel erger... Hij zit fantastisch, maar God wat is dat ding lelijk :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155687032
Tidafors is een fantastische bank! O+ dinsdag gaan we een besta wandkast halen, hopelijk volgende salaris periode ook bijbehorend tv meubel... De wandkast ga ik hacken om er twee kattenbakken onderin te kunnen maken :)
I had a signature once. It was awful.
pi_155688160
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2015 17:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

De Tidafors is nog veel erger... Hij zit fantastisch, maar God wat is dat ding lelijk :'(
Daar ben ik nog nooit op gaan zitten, zo lelijk vind ik die. Mijn schoonouders hebben een Ektorp, dus daar zit ik met enige regelmaat op.
  zondag 30 augustus 2015 @ 21:21:10 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155688853
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2015 21:06 schreef Bleie het volgende:

[..]

Daar ben ik nog nooit op gaan zitten, zo lelijk vind ik die. Mijn schoonouders hebben een Ektorp, dus daar zit ik met enige regelmaat op.
Ga er ook maar niet op zitten, want als je er wel op gaat zitten dan vraag je je de rest van je leven af of je de lelijkheid kunt negeren ten gunste van het zitgenot :{

Echt, ik hoop dat hij uit de collectie is als wij een nieuwe bank moeten, want anders weet ik niet wat ik moet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 augustus 2015 @ 23:36:05 #48
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_155695222
Vandaag zijn onze spullen bezorgd, maar ze werden niet maar boven gebracht ;(
Helaas!

Wel ideaal dat ze ook op zondag bezorgen. Tijd-indictie was 17.00-22.00 en ze waren er om 16.45 :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_155699882
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2015 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ga er ook maar niet op zitten, want als je er wel op gaat zitten dan vraag je je de rest van je leven af of je de lelijkheid kunt negeren ten gunste van het zitgenot :{

Echt, ik hoop dat hij uit de collectie is als wij een nieuwe bank moeten, want anders weet ik niet wat ik moet.
_O-

Wij zijn hard toe aan een nieuwe bank. Gelukig heeft Ikea nu weer een paar banken die ik op plaatjes in elk geval mooi vind. Nou meneer Bleie nog even zo ver krijgen dat hij meegaat naar Ikea (hij vindt dat de hel op aarde, maar wil wel inspraak bij de nieuwe bank).
pi_155700020
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:48 schreef Bleie het volgende:
Nou meneer Bleie nog even zo ver krijgen dat hij meegaat naar Ikea (hij vindt dat de hel op aarde, maar wil wel inspraak bij de nieuwe bank).
vrijdagavond is redelijk rustig in Hulkenbergweg
pi_155700480
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:48 schreef Bleie het volgende:

[..]

_O-

Wij zijn hard toe aan een nieuwe bank. Gelukig heeft Ikea nu weer een paar banken die ik op plaatjes in elk geval mooi vind. Nou meneer Bleie nog even zo ver krijgen dat hij meegaat naar Ikea (hij vindt dat de hel op aarde, maar wil wel inspraak bij de nieuwe bank).
In de ochtend gaan als hij net open gaat, dan loop je zo door de zaak heen....
pi_155700519
Of doordeweeks in de avond. Behalve in de vakanties.
pi_155701798
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 10:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

vrijdagavond is redelijk rustig in Hulkenbergweg
Hullenbergweg ;)
en inderdaad, vrijdagavond en vaak donderdagavond is het heerlijk rustig.
Vaak als ik wat nodig heb loop ik na me werk even langs. Het enige nadeel is dat veel medewerkers dan pauze hebben en je er lastig een te pakken kan krijgen :P
pi_155701846
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:38 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Hullenbergweg ;)

:@ :D
pi_155702780
Weet ik, maar dan moeten we een oppas regelen om naar Ikea te gaan. Volgens mij mag onze jongste in elk geval nog net niet naar Smaland. En het gaat hem bovendien niet zozeer om druk, als wel om gewoon überhaupt winkelen.
pi_155710436
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:28 schreef Bleie het volgende:
Weet ik, maar dan moeten we een oppas regelen om naar Ikea te gaan. Volgens mij mag onze jongste in elk geval nog net niet naar Smaland. En het gaat hem bovendien niet zozeer om druk, als wel om gewoon überhaupt winkelen.
Recht naar de bankenafdeling lopen is niet winkelen. Als de keus gemaakt is, stuur je hem naar het restaurant of die bistro en dan kan je zelf nog gezellig rondkijken.
pi_155716961
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:56 schreef Teslynd het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:28 schreef Bleie het volgende:
Weet ik, maar dan moeten we een oppas regelen om naar Ikea te gaan. Volgens mij mag onze jongste in elk geval nog net niet naar Smaland. En het gaat hem bovendien niet zozeer om druk, als wel om gewoon überhaupt winkelen.

Recht naar de bankenafdeling lopen is niet winkelen. Als de keus gemaakt is, stuur je hem naar het restaurant of die bistro en dan kan je zelf nog gezellig rondkijken.
Of de ballenbak..........................
Jeroentje.
pi_155718639
Sodeju, nu ben ik tussen twee complete tegenpolen aan het twijfelen. Hittarp of Voxtorp. Of heel misschien nog Ringhult geelwit :X
pi_155718786
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Sodeju, nu ben ik tussen twee complete tegenpolen aan het twijfelen. Hittarp of Voxtorp. Of heel misschien nog Ringhult geelwit :X
Welke kleur VOXTORP? Lichtbeige?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_155718820
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke kleur VOXTORP? Lichtbeige?
Waarschijnlijk ja.
pi_155718963
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ja.
Inderdaad nog wel een verschil tussen iets enorm traditioneels en iets moderns...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_155719008
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Inderdaad nog wel een verschil tussen iets enorm traditioneels en iets moderns...
Klopt :') de kale keukenkasten staan al, nu nog indeling qua lades, en de deurtjes :')
pi_155719036
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:44 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Klopt :') de kale keukenkasten staan al, nu nog indeling qua lades, en de deurtjes :')
_O-
Oh die heb ik nog nooit gehoord :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_155719139
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

_O-
Oh die heb ik nog nooit gehoord :P
Er zit logica achter. Was aan het verbouwen, was ook bezig met de keuken, maar er werd me gezegd dat er nieuwe deurtjes kwamen (wat ook is gebeurd), en de deurtjes die ik oorspronkelijk wilde (de kroktorp) waren er niet meer.

Dus alles opgebouwd, zodat dat er alvast stond, en gewacht op de nieuwe deurtjes. En nu twijfel ik heel erg :P
  dinsdag 1 september 2015 @ 00:18:16 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_155724504
Strak hoogglans wit is een klassieker: RINGHULT dus :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:59:11 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_155742759
Wij hebben een wat oudere (10 jaar, kon niet eens meer een foto vinden :D ) ikea uitschuifbare salontafel met veel bergruimte erin. Nu wordt de bovenkant lelijk door het schoonmaken. Ik ga ervan uit dat het een fineer laag is. Kan ik dat schuren, in de primer zetten en lakken?
Of is een nieuwe plank kopen en pp maat zagen en lakken een betere optie?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_155743603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:59 schreef Saffier het volgende:
Wij hebben een wat oudere (10 jaar, kon niet eens meer een foto vinden :D ) ikea uitschuifbare salontafel met veel bergruimte erin. Nu wordt de bovenkant lelijk door het schoonmaken. Ik ga ervan uit dat het een fineer laag is. Kan ik dat schuren, in de primer zetten en lakken?
Of is een nieuwe plank kopen en pp maat zagen en lakken een betere optie?
Heb ik wel eens gedaan met een tafeltje. Goed opgeschuurd, in de grond, in de lak. Is nog jaren meegegaan.
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:49:18 #68
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_155744580
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:26 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Heb ik wel eens gedaan met een tafeltje. Goed opgeschuurd, in de grond, in de lak. Is nog jaren meegegaan.
Tnx!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_155745487
Ik kan geen besta meer zien.... Hele dag al bezig geweest met in elkaar zetten, behoorlijk project! Morgen weer verder.... Merendeel is wel gedaan nu gelukkig!
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:12:08 #70
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_155835395
Afgelopen week bij IKEA Duiven de Landskrona banken gespot. Besloten om de 3-zits, de stoel en de voetenbank te kopen. Helaas zijn deze alleen via de website te bestellen, waar ik niets aan heb want ik woon 1 km over de grens (D), waar ik niet kan laten bezorgen.

Bij IKEA Duitsland is de bank ¤ 799 ipv ¤ 699, en de bezorgkosten zijn ca. ¤ 155 ( !!! )
Belachelijk gewoon.

Ik heb net met de klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Het aardige meisje dat navraag ging doen, kwam later met het advies om er voorlopig maar even van af te zien want er zijn leveringsproblemen met de Landskrona producten. Misschien dat, wanneer de leveringsproblemen voorbij zijn, IKEA Duiven bereid zou zijn de artikelen toch via de vestiging te laten leveren/ophaalmogelijkheid te bieden.

Dit zijn wel heel veel onduidelijkheden en onzekerheden bij elkaar... Wat nu?
... ♥ ik mis je ♥
pi_155835731
Meh, ik wil nog de Honefoss spiegeltjes, maar heb van Ikea begrepen dat ze per augustus uit het assortiment zijn :'(

Is er nog op een of andere manier aan te komen? of heeft iemand ze voor mij?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155838243
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:12 schreef phluphy het volgende:
Afgelopen week bij IKEA Duiven de Landskrona banken gespot. Besloten om de 3-zits, de stoel en de voetenbank te kopen. Helaas zijn deze alleen via de website te bestellen, waar ik niets aan heb want ik woon 1 km over de grens (D), waar ik niet kan laten bezorgen.

Bij IKEA Duitsland is de bank ¤ 799 ipv ¤ 699, en de bezorgkosten zijn ca. ¤ 155 ( !!! )
Belachelijk gewoon.

Ik heb net met de klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Het aardige meisje dat navraag ging doen, kwam later met het advies om er voorlopig maar even van af te zien want er zijn leveringsproblemen met de Landskrona producten. Misschien dat, wanneer de leveringsproblemen voorbij zijn, IKEA Duiven bereid zou zijn de artikelen toch via de vestiging te laten leveren/ophaalmogelijkheid te bieden.

Dit zijn wel heel veel onduidelijkheden en onzekerheden bij elkaar... Wat nu?
Je kunt in de winkel geen producten bestellen die thuis geleverd moeten worden maar wordt in dat geval doorgestuurd naar de website? Wat absurd :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_155838759
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:12 schreef phluphy het volgende:
Afgelopen week bij IKEA Duiven de Landskrona banken gespot. Besloten om de 3-zits, de stoel en de voetenbank te kopen. Helaas zijn deze alleen via de website te bestellen, waar ik niets aan heb want ik woon 1 km over de grens (D), waar ik niet kan laten bezorgen.

Bij IKEA Duitsland is de bank ¤ 799 ipv ¤ 699, en de bezorgkosten zijn ca. ¤ 155 ( !!! )
Belachelijk gewoon.

Ik heb net met de klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Het aardige meisje dat navraag ging doen, kwam later met het advies om er voorlopig maar even van af te zien want er zijn leveringsproblemen met de Landskrona producten. Misschien dat, wanneer de leveringsproblemen voorbij zijn, IKEA Duiven bereid zou zijn de artikelen toch via de vestiging te laten leveren/ophaalmogelijkheid te bieden.

Dit zijn wel heel veel onduidelijkheden en onzekerheden bij elkaar... Wat nu?
Kan je ze niet bij iemand die net wel in Nederland woont laten bezorgen, en dan zelf met een busje heen en weer rijden of zo? Niet ideaal, maar dan heb je het wel.
  zaterdag 5 september 2015 @ 14:38:27 #74
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_155840497
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt in de winkel geen producten bestellen die thuis geleverd moeten worden maar wordt in dat geval doorgestuurd naar de website? Wat absurd :')
Ik wil best via de website bestellen, mits ik de spullen dan gewoon bij de vestiging uit het magazijn kan trekken. :P
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 5 september 2015 @ 14:41:26 #75
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_155840559
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:16 schreef Bleie het volgende:

[..]

Kan je ze niet bij iemand die net wel in Nederland woont laten bezorgen, en dan zelf met een busje heen en weer rijden of zo? Niet ideaal, maar dan heb je het wel.
Ja, dat kan. Ik kan het waarschijnlijk zelfs bij mijn werk laten bezorgen, dat moet ik nog even overleggen. Het is alleen zo wazig dat je het niet bij de vestiging kunt ophalen. Ik rij er 2 x per dag langs. ;)

Ik maak me vooral druk om de "leverproblemen". Als ze niet eens kunnen aangeven wat de levertijd is, en niet verder komen dan "informeer over een paar weken nog een keer" . -O-
... ♥ ik mis je ♥
pi_155840613
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:41 schreef phluphy het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Ik kan het waarschijnlijk zelfs bij mijn werk laten bezorgen, dat moet ik nog even overleggen. Het is alleen zo wazig dat je het niet bij de vestiging kunt ophalen. Ik rij er 2 x per dag langs. ;)

Ik maak me vooral druk om de "leverproblemen". Als ze niet eens kunnen aangeven wat de levertijd is, en niet verder komen dan "informeer over een paar weken nog een keer" . -O-
Dat niet kunnen ophalen is vreemd, ja.

Ik snap dat je je druk maakt om die leverproblemen. Meestal is IKEA volgens mij vrij duidelijk over levertijden, dus er zal wel echt iets aan de hand zijn. Site in de gaten houden, is denk ik het enige wat je daarmee kunt.
pi_155951053
Heeft iemand ervaring met het handdoekrek STUGVIK, dat met zuignappen bevestigd wordt?
Er staat op de pagina iets met schroeven, maar dat lijkt voor de verbinding van de stang aan de zuignappen te zijn. Ik vraag me af of in de praktijk die zuignappen het goed doen in de keuken voor de natte vaatdoekjes.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30297014/
pi_155957162
Ik ben van plan om Tundra laminaat in mijn appartement te leggen en ik ben op zoek naar een geschikte ondervloer. Om problemen met de huurstichting te voorkomen ben ik op zoek naar een ondervloer met een TNO/TUV-certificaat. Vanavond ben ik bij de Ikea in Delft geweest en daar verkopen ze verschillende ondervloeren. De Spärra vochtisolatie, Niva 2 mm (rol) en Niva 5 mm (plaat). De Niva ondervloeren hebben beide geen TNO/TUV-certificaat.

Op internet ben ik onderstaande tweet van Ikea tegengekomen:

quote:
We hebben een ondervloer met TUV-certificaat die 10 decibel dempt. Er zit 15m2 op een rol en valt in een hogere prijsklasse.
Klopt het dat deze ondervloer niet (meer) in het assortiment zit?
pi_155957713
Oh ik kan t je zo sturen welke je nodig hebt als ik achter de laptop zit. Goedkoper dan ikea :P
pi_155957766
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:39 schreef Jif het volgende:
Ik ben van plan om Tundra laminaat in mijn appartement te leggen en ik ben op zoek naar een geschikte ondervloer. Om problemen met de huurstichting te voorkomen ben ik op zoek naar een ondervloer met een TNO/TUV-certificaat. Vanavond ben ik bij de Ikea in Delft geweest en daar verkopen ze verschillende ondervloeren. De Spärra vochtisolatie, Niva 2 mm (rol) en Niva 5 mm (plaat). De Niva ondervloeren hebben beide geen TNO/TUV-certificaat.

Op internet ben ik onderstaande tweet van Ikea tegengekomen:

[..]

Klopt het dat deze ondervloer niet (meer) in het assortiment zit?
Waarschijnlijk verkopen ze em nog wel, maar hij heeft nooit op internet gestaan omdat dit artikel niet in het internationale assortiment zit. Het is een lokaal ingekocht product dat alleen in Nederland verkocht wordt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_155957919
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:56 schreef Puala het volgende:
Oh ik kan t je zo sturen welke je nodig hebt als ik achter de laptop zit. Goedkoper dan ikea :P
Ik ben benieuwd :D
pi_155957939
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk verkopen ze em nog wel, maar hij heeft nooit op internet gestaan omdat dit artikel niet in het internationale assortiment zit. Het is een lokaal ingekocht product dat alleen in Nederland verkocht wordt.
In Delft hadden ze dus alleen de Niva ondervloeren ;(
pi_155959316
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:02 schreef Jif het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd :D
Pm :Y
  donderdag 10 september 2015 @ 18:00:33 #84
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_155978370
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 10:40 schreef soapie het volgende:

[..]

In de ochtend gaan als hij net open gaat, dan loop je zo door de zaak heen....
Tenzij ze het idee krijgen de halve bankenafdeling te sluiten omdat ze er even met een stofzuiger doorheen willen gaan. Want IKEA Utrecht kan dat blijkbaar niet na sluitingstijd. }:|

Mooiste was nog dat terwijl die schoonmaaklui in een hoek bezig zijn iemand een meter over het lint stapte om even een stofstaaltje te pakken. Die werd gelijk aangesproken dat dat écht niet kon, want 'hij (de schoonmaker) was nu verantwoordelijk'. Ze waren serieus in de andere uithoek van de afdeling bezig met een stofzuiger. Enfin, bijzonder tafereel om gade te slaan maar ik denk dat ik mijn bank toch elders ga kopen. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Eix op 10-09-2015 18:27:15 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_155992976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:00 schreef Eix het volgende:

[..]

Tenzij ze het idee krijgen de halve bankenafdeling te sluiten omdat ze er even met een stofzuiger doorheen willen gaan. Want IKEA Utrecht kan dat blijkbaar niet na sluitingstijd. }:|

Mooiste was nog dat terwijl die schoonmaaklui in een hoek bezig zijn iemand een meter over het lint stapte om even een stofstaaltje te pakken. Die werd gelijk aangesproken dat dat écht niet kon, want 'hij (de schoonmaker) was nu verantwoordelijk'. Ze waren serieus in de andere uithoek van de afdeling bezig met een stofzuiger. Enfin, bijzonder tafereel om gade te slaan maar ik denk dat ik mijn bank toch elders ga kopen. 8)7
Levensgevaarlijk ook zo'n stofzuiger... :')

Het is in ieder geval beter geregeld dan in de bouwmarkt waar ik bijna werd overreden door een heftruck omdat meneer even een pallet om de hoek moest oppakken, waar ik net voor stond.
Dezelfde bestuurder maakte even later een scherpe bocht met een pallet met tegels waarbij de helft er vanaf donderde, toen ben ik maar ff naar de andere afdeling gelopen :+
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:03:08 #86
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_156223013
Ik loop altijd verloren in de IKEA :@

Maar goed, ik wil magneetverf op een muur maar dacht dat het leuk zou zijn als ik zelf een magneetbord maak.

Maar heeft IKEA zo'n verf of zijn dat stickers?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_156224520
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:03 schreef sararaats het volgende:
Ik loop altijd verloren in de IKEA :@

Maar goed, ik wil magneetverf op een muur maar dacht dat het leuk zou zijn als ik zelf een magneetbord maak.

Maar heeft IKEA zo'n verf of zijn dat stickers?
IKEA heeft beide niet. Alleen complete magneet-/memoborden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156226435
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:03 schreef sararaats het volgende:
Ik loop altijd verloren in de IKEA :@

Maar goed, ik wil magneetverf op een muur maar dacht dat het leuk zou zijn als ik zelf een magneetbord maak.

Maar heeft IKEA zo'n verf of zijn dat stickers?
Action Sara :)
pi_156231346
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:03 schreef sararaats het volgende:
Ik loop altijd verloren in de IKEA :@

Maar goed, ik wil magneetverf op een muur maar dacht dat het leuk zou zijn als ik zelf een magneetbord maak.

Maar heeft IKEA zo'n verf of zijn dat stickers?
Ik ben 1x in de vernieuwde showroom in Utrecht geweest met akelig verdwalen en ga daar pas weer in als er een duidelijke topografische kaart is. Beneden neem ik alleen de kortste route. Die was er na de opening, maar was alleen voor personeel (met koord afgezet). Toen de winkel formeel heropend was, was daar een muur, dus einde Ikea-bezoekjes. Inmiddels hebben ze daar de doorgang weer hersteld, er kwam een informatiemail over. Er zullen wel veel klachten over gekomen zijn dat je gedwongen wordt altijd dat hele eind door te slingeren.

Ikea heeft voor hout olie, was en lazuur.
Met zoeken op magneet kwam ik deze verrassing tegen. Misschien kan je die aan de muur of koelkast hangen http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50175276/
pi_156264455
Weet iemand wanneer de LATTJO collectie nu binnen gaat komen? Er staat nergens meer dan eind van dit jaar en wil daaruit graag een kado geven aan een kind en zij is eind November jarig... kom ik in de problemen? Zo irritant dat 'binnenkort' van IKEA.
  maandag 21 september 2015 @ 09:52:53 #91
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156264846
Gisteren bij IKEA eindhoven wezen kijken voor vloerkleden. Ons oog viel op het laagpollige tapijt ALMSTED. De prijzen hingen er niet echt duidelijk op dus ik dacht, ik kijk online wel even.

Maar ik kan de zwarte en de bruine (die daar dus hingen) online helemaal niet vinden, alleen ecru en paars. Waren dat dan andere laagpollige die er precies hetzelfde uitzagen of staan ze gewoon niet online?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156265123
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:24 schreef kahlie het volgende:
Weet iemand wanneer de LATTJO collectie nu binnen gaat komen? Er staat nergens meer dan eind van dit jaar en wil daaruit graag een kado geven aan een kind en zij is eind November jarig... kom ik in de problemen? Zo irritant dat 'binnenkort' van IKEA.
Volgens http://www.ikea.com/nl/nl/about_ikea/newsitem/play-report
Zijn ze "De LATTJO collectie is eind dit jaar verkrijgbaar bij IKEA."

In de UK zeggen ze "November 2015"
http://www.ikea.com/ms/en_GB/ikea-collections/lattjo/index.html

Maar product launches verschillen vaak per land. Het blijft gissen, IKEA neemt natuurlijk ook wat slack vanwege bevoorrading e.d.

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:52 schreef Frag_adder het volgende:
Gisteren bij IKEA eindhoven wezen kijken voor vloerkleden. Ons oog viel op het laagpollige tapijt ALMSTED. De prijzen hingen er niet echt duidelijk op dus ik dacht, ik kijk online wel even.

Maar ik kan de zwarte en de bruine (die daar dus hingen) online helemaal niet vinden, alleen ecru en paars. Waren dat dan andere laagpollige die er precies hetzelfde uitzagen of staan ze gewoon niet online?
Volgens deze marktplaatsadvertentie is ie nog steeds te koop voor 229 euro.
http://www.marktplaats.nl(...)wart-170x240-cm.html

Het komt wel vaker voor dat producten niet online staan, een IKEA vestiging kan zelf extra producten in het assortiment nemen die buiten het landelijke assortiment (op de website) vallen.
  maandag 21 september 2015 @ 11:03:35 #93
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156265907
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:13 schreef Nixxor het volgende:

Volgens deze marktplaatsadvertentie is ie nog steeds te koop voor 229 euro.
http://www.marktplaats.nl(...)wart-170x240-cm.html

Het komt wel vaker voor dat producten niet online staan, een IKEA vestiging kan zelf extra producten in het assortiment nemen die buiten het landelijke assortiment (op de website) vallen.
Mijn dank!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156267157
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:13 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Volgens http://www.ikea.com/nl/nl/about_ikea/newsitem/play-report
Zijn ze "De LATTJO collectie is eind dit jaar verkrijgbaar bij IKEA."

In de UK zeggen ze "November 2015"
http://www.ikea.com/ms/en_GB/ikea-collections/lattjo/index.html

Maar product launches verschillen vaak per land. Het blijft gissen, IKEA neemt natuurlijk ook wat slack vanwege bevoorrading e.d.

Nou ja.... dan kijk ik in Oktober wel weer.... anders ga ik maar wat anders verzinnen. Ik vind 3 maanden niet echt 'binnenkort', maar goed, dat ben ik dan weer denk ik.
pi_156275450
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:24 schreef kahlie het volgende:
Weet iemand wanneer de LATTJO collectie nu binnen gaat komen? Er staat nergens meer dan eind van dit jaar en wil daaruit graag een kado geven aan een kind en zij is eind November jarig... kom ik in de problemen? Zo irritant dat 'binnenkort' van IKEA.
Gokje: Salesstart 1 november.
Zal voor de feestdagen opgestart worden.

Vraag het anders na bij IKEA via Facebook. Ik kan me niet voorstellen dat zij die informatie niet hebben/willen delen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bartjebart op 21-09-2015 18:09:39 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156275473
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:52 schreef Frag_adder het volgende:
Gisteren bij IKEA eindhoven wezen kijken voor vloerkleden. Ons oog viel op het laagpollige tapijt ALMSTED. De prijzen hingen er niet echt duidelijk op dus ik dacht, ik kijk online wel even.

Maar ik kan de zwarte en de bruine (die daar dus hingen) online helemaal niet vinden, alleen ecru en paars. Waren dat dan andere laagpollige die er precies hetzelfde uitzagen of staan ze gewoon niet online?
Volgens mij heb ik de zwarte variant bij de uitgaande producten zien hangen. Alles wat per 1 augustus uit het assortiment gaat verdwijnt op die dag van de website.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 21 september 2015 @ 18:58:56 #97
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156276635
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 18:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik de zwarte variant bij de uitgaande producten zien hangen. Alles wat per 1 augustus uit het assortiment gaat verdwijnt op die dag van de website.
Bij de zwarte heb ik dat inderdaad gezien :) maar op de bruine hing het niet. Nu vraag ik me echt af of die ook gaat want op de site staat het niet....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156276783
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 18:58 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Bij de zwarte heb ik dat inderdaad gezien :) maar op de bruine hing het niet. Nu vraag ik me echt af of die ook gaat want op de site staat het niet....
3 opties voor de bruine:
- Uit het assortiment, in de winkel ligt de restvoorraad.
- Leverproblemen en daarom uit voorzorg van de site gehaald.
- Nieuw artikel per 1/10, wel opgestart omdat er voldoende voorraad van is, maar pas volgende week op de site.

Over het algemeen worden kleuren/varianten niet onder dezelfde productnaam verkocht wanneer deze uit het "Free Range assortiment" komen waar Nixxor het over had.

De beste informatie krijg je waarschijnlijk toch via IKEA zelf. Vraag het eens na via Facebook bijvoorbeeld.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 21 september 2015 @ 19:14:19 #99
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156276994
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

3 opties voor de bruine:
- Uit het assortiment, in de winkel ligt de restvoorraad.
- Leverproblemen en daarom uit voorzorg van de site gehaald.
- Nieuw artikel per 1/10, wel opgestart omdat er voldoende voorraad van is, maar pas volgende week op de site.

Over het algemeen worden kleuren/varianten niet onder dezelfde productnaam verkocht wanneer deze uit het "Free Range assortiment" komen waar Nixxor het over had.

De beste informatie krijg je waarschijnlijk toch via IKEA zelf. Vraag het eens na via Facebook bijvoorbeeld.
Ik zal er achteraan gaan dankje! en omdat mensen de bruine op facebook verkopen is ie niet nieuw.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156309089


Ik ben bezig met verhuizen en na mijn laatste bezoek aan de Ikea was ik ervan overtuigd om Tundra Grenen Antiek laminaat aan te schaffen. Inmiddels begin ik steeds meer te twijfelen of het niet te donker en te druk is voor mijn appartement. Ik heb een hoekwoning met veel ramen en licht binnen en daarnaast heb ik gekozen voor gebroken wit op de muren/kozijnen/deurposten/etc.

Zijn hier misschien mensen die dit Tundra laminaat in huis hebben liggen en hier foto's van hebben? Of zijn er misschien meer afbeeldingen/sfeerinmpressies/voorbeelden van dit type laminaat te vinden?
pi_156309301
Misschien op pinterest?
Tap tap tap
pi_156328787
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 18:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gokje: Salesstart 1 november.
Zal voor de feestdagen opgestart worden.

Vraag het anders na bij IKEA via Facebook. Ik kan me niet voorstellen dat zij die informatie niet hebben/willen delen.
Dank je wel BartjeBart... ik ga dan eind Oktober/begin November ff op de site kijken.
Helaas heb ik geen Facebook.
  woensdag 23 september 2015 @ 19:55:25 #103
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156330462
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

3 opties voor de bruine:
- Uit het assortiment, in de winkel ligt de restvoorraad.
- Leverproblemen en daarom uit voorzorg van de site gehaald.
- Nieuw artikel per 1/10, wel opgestart omdat er voldoende voorraad van is, maar pas volgende week op de site.

Over het algemeen worden kleuren/varianten niet onder dezelfde productnaam verkocht wanneer deze uit het "Free Range assortiment" komen waar Nixxor het over had.

De beste informatie krijg je waarschijnlijk toch via IKEA zelf. Vraag het eens na via Facebook bijvoorbeeld.
Uit het assortiment gehaald, bruin is niet meer verkrijgbaar.
Helaas voor mij, maar dankje!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:18:17 #104
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_156372903
Vandaag maar eens teruggebeld. De leveringsproblemen lijken voorbij, en ook voor het bezorgen lijkt een oplossing te zijn: indien je in de winkel gaat bestellen in plaats van op de website, kun je transport tot 25km over de grens regelen. *O*
Wellicht tegen een meerprijs, maar dat moet ik even afwachten.

Valt me (toch weer) 100% mee van IKEA, dat meedenken met de klant. *O*
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:09:58 #105
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156374018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 22:18 schreef Jif het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben bezig met verhuizen en na mijn laatste bezoek aan de Ikea was ik ervan overtuigd om Tundra Grenen Antiek laminaat aan te schaffen. Inmiddels begin ik steeds meer te twijfelen of het niet te donker en te druk is voor mijn appartement. Ik heb een hoekwoning met veel ramen en licht binnen en daarnaast heb ik gekozen voor gebroken wit op de muren/kozijnen/deurposten/etc.

Zijn hier misschien mensen die dit Tundra laminaat in huis hebben liggen en hier foto's van hebben? Of zijn er misschien meer afbeeldingen/sfeerinmpressies/voorbeelden van dit type laminaat te vinden?
ikea laminaat is bagger kwaliteit, beter ietsje meer uitgeven..
O+
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:26:32 #106
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_156374403
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:09 schreef Saisai het volgende:

[..]

ikea laminaat is bagger kwaliteit, beter ietsje meer uitgeven..
Onzin. Mijn IKEA Golv laminaat is top. Zowel qua kwaliteit als gemak bij het leggen.

Waar ik het bouwmarkt laminaat dat ik op de slaapkamers heb liggen zo'n beetje in elkaar heb moeten rammen ging het met IKEA laminaat zonder problemen. En ook de toplaag slijt beduidend minder snel bij de IKEA.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:52:13 #107
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156376080
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:26 schreef Eix het volgende:

[..]

Onzin. Mijn IKEA Golv laminaat is top. Zowel qua kwaliteit als gemak bij het leggen.

Waar ik het bouwmarkt laminaat dat ik op de slaapkamers heb liggen zo'n beetje in elkaar heb moeten rammen ging het met IKEA laminaat zonder problemen. En ook de toplaag slijt beduidend minder snel bij de IKEA.
Misschien heb je de wat duurdere versie van IKEA? Ik ken twee mensen die Ikea laminaat hebben en bij beide is de kwaliteit om te huilen.
O+
pi_156376712
Even aanvullen dat ik onlangs op de site van Lundia keek. Daar hebben ze ook deuren en laminaat dat o.a. via de bouwmarkten te krijg is. Hun laminaat is nog helemaal niet geschikt voor de markt, de hoeken laten los en zo.
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:27:10 #109
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_156379555
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:52 schreef Saisai het volgende:

[..]

Misschien heb je de wat duurdere versie van IKEA? Ik ken twee mensen die Ikea laminaat hebben en bij beide is de kwaliteit om te huilen.
De duurste serie inderdaad. Maar met 12,95/m2 nog niet bijster duur. En laatst nog in de aanbieding voor 9,99 in Utrecht. Terwijl mijn slaapkamerlaminaat van de bouwmarkt ook zo'n tien euro/m2 koste.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_156379796
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:52 schreef Saisai het volgende:

[..]

Misschien heb je de wat duurdere versie van IKEA? Ik ken twee mensen die Ikea laminaat hebben en bij beide is de kwaliteit om te huilen.
de allergoedkoopste, SLÄTTEN, is inderdaad niet geweldig te noemen.

maar een prijsklasse hoger, de tundra is al een stuk beter. die ligt hier op de slaapverdieping en zolder. ligt er natuurlijk ook beetje aan hoe intensief de vloer wordt gebruikt/misbruikt maar dat is met alle vloeren zo.
pi_156551804
Ik wil een matrasbodem + matras gaan ophalen volgende week, heb dan op een specifieke dag een bus zodat ik alles zelf kan ophalen.
Echter is het niet zeker dat ze het dan op voorraad hebben aangezien er nog maar een paar zijn.
En bestellen en ophalen kan ook niet, alleen bij vestiging Barendrecht?
Totaal niet handig van Ikea.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156553032
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:19 schreef Miniem het volgende:
Ik wil een matrasbodem + matras gaan ophalen volgende week, heb dan op een specifieke dag een bus zodat ik alles zelf kan ophalen.
Echter is het niet zeker dat ze het dan op voorraad hebben aangezien er nog maar een paar zijn.
En bestellen en ophalen kan ook niet, alleen bij vestiging Barendrecht?
Totaal niet handig van Ikea.
Als het kort bij is misschien een idee om even een gratis family aanhanger te lenen en terug te brengen.
Jeroentje.
pi_156553437
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 18:22 schreef jpajs het volgende:

[..]

Als het kort bij is misschien een idee om even een gratis family aanhanger te lenen en terug te brengen.
Geen optie.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156576538
De kerstafdeling van IKEA Hengelo is gisteren open gegaan. Zulke leuke lampen gezien O+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 20:04:36 #115
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_156577106
Hmm, hebben laatst een keuken besteld met allerlei apparatuur en een maatwerkblad (Grytnäs frontjes en massief eiken). Konden bij de Ikea alleen niet echt iets vinden voor op de wand. We twijfelen nu tussen het gewoon verven met watervaste verf, maar willen eigenlijk wel iets passends tussen de inductiekookplaat en afzuigkap. Iemand daar nog ideeën voor toevallig?
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 20:04:42 #116
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156577108
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:38 schreef Bartjebart het volgende:
De kerstafdeling van IKEA Hengelo is gisteren open gegaan. Zulke leuke lampen gezien O+
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Eindhoven gauw volgt!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156577798
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:38 schreef Bartjebart het volgende:
De kerstafdeling van IKEA Hengelo is gisteren open gegaan. Zulke leuke lampen gezien O+
[ afbeelding ]
Ach die is leuk! :D
pi_156578021
't Is te vroeg voor de kerstboel. Over een maand is vroeg genoeg.
pi_156578106
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:42 schreef Teslynd het volgende:
't Is te vroeg voor de kerstboel. Over een maand is vroeg genoeg.
Ik vind kruidnoten al te vroeg
pi_156578166
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik vind kruidnoten al te vroeg
Ik ook, zelfs als ze blanco verpakt zijn, en de Sinterklaascatalogus van Bart Smit ging gelijk bij het oud papier, maar nu is de kerst even actueel en zei ik het daarover.
pi_156578388
Oooh verdorie, ik vind deze leuk maar ik wil een hanglamp ;(


Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 21:04:34 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156578647
Wordt de eerste week van oktober de jaarlijkse "kerst-is-te-vroeg" zeurweek?
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
*O* hier stond (een deel van) het kerstassortiment al :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat dat kerstassortiment? Ik zag laatst toen ik in de vestiging Hengelo was dat ze vrijdag hun kerstafdeling openen. Dus ik neem aan dan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=JULMYS

kerstspul is weer lekker traditioneel Zweeds :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In de meeste IKEA vestigingen is het kerstassortiment in de winkel geplaatst.
En naja veel tuincentra hebben het natuurlijk ook al in de winkel liggen...
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2010 22:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk binnenkort.
Vooral omdat het kerstassortiment er nu al opstaat, net als veel nieuwe producten die per 1 oktober gelanceerd zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156578839
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 21:04 schreef Leandra het volgende:
Wordt de eerste week van oktober de jaarlijkse "kerst-is-te-vroeg" zeurweek?

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is nooit te vroeg voor kerstspullen O+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156578867
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 21:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is nooit te vroeg voor kerstspullen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeroentje.
pi_156579342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:38 schreef Bartjebart het volgende:
De kerstafdeling van IKEA Hengelo is gisteren open gegaan. Zulke leuke lampen gezien O+
[ afbeelding ]
Jammer dat die ster wel een beetje ondersteboven lijkt te hangen :+.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 22:35:49 #126
3185 Adelante
To let it go now
pi_156581516
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:04 schreef finsdefis het volgende:
Hmm, hebben laatst een keuken besteld met allerlei apparatuur en een maatwerkblad (Grytnäs frontjes en massief eiken). Konden bij de Ikea alleen niet echt iets vinden voor op de wand. We twijfelen nu tussen het gewoon verven met watervaste verf, maar willen eigenlijk wel iets passends tussen de inductiekookplaat en afzuigkap. Iemand daar nog ideeën voor toevallig?
glas... mooi, simpel en super in onderhoud :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_156583404
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 21:25 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Jammer dat die ster wel een beetje ondersteboven lijkt te hangen :+.
Zo hangen toch al die sterren? Die papieren toch ook?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156583602
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zo hangen toch al die sterren? Die papieren toch ook?
In de kerstboom hingen ze altijd met de punt omhoog, omdat je daar een touwtje aan vast kon maken :+.
pi_156583725
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:52 schreef Chicolade het volgende:

[..]

In de kerstboom hingen ze altijd met de punt omhoog, omdat je daar een touwtje aan vast kon maken :+.
Ik bedoelde sterren zoals deze:

Die hangen altijd met de punt omlaag...

Het is me eigenlijk nooit opgevallen :? En eigenlijk heb je wel een punt :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156587240
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:04 schreef finsdefis het volgende:
Hmm, hebben laatst een keuken besteld met allerlei apparatuur en een maatwerkblad (Grytnäs frontjes en massief eiken). Konden bij de Ikea alleen niet echt iets vinden voor op de wand. We twijfelen nu tussen het gewoon verven met watervaste verf, maar willen eigenlijk wel iets passends tussen de inductiekookplaat en afzuigkap. Iemand daar nog ideeën voor toevallig?
www.pimpyourkitchen.nl Daar heb ik een plaat besteld! En als je foto's niet mooi vindt, ze hebben ook uni platen.
I had a signature once. It was awful.
  zondag 4 oktober 2015 @ 08:40:17 #131
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156587288
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:29 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

www.pimpyourkitchen.nl Daar heb ik een plaat besteld! En als je foto's niet mooi vindt, ze hebben ook uni platen.
Wij hebben speciale hittebestendige, afneembare verf gevonden. Weet alleen niet meer hoe het heet, maar het maakt makkelijk schoon.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:26:48 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156644101
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik bedoelde sterren zoals deze:
[ afbeelding ]
Die hangen altijd met de punt omlaag...

Het is me eigenlijk nooit opgevallen :? En eigenlijk heb je wel een punt :{
Die van mij hangt gewoon met de punt omhoog :Y


Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156647352
quote:


Eerder kondigde IKEA al aan de frisdrank te vervangen door fruitwater dat 50 procent minder suiker bevat en waar bovendien uitsluitend natuurlijke kleur- en smaakstoffen in voorkomen. Naast het bestaande softijs lanceert IKEA nu ook de gezondere frozen yoghurt, dat bovendien in Nederland ontwikkeld is.

De frozen yoghurt bevat minder calorieën en is net als het softijs verkrijgbaar in de IKEA Bistro’s. Klanten kunnen de frozen yoghurt zelf voorzien van diverse toppings, zoals siroop, muesli of chococrunch. Het fruitwater is verkrijgbaar in de zelfbedieningsdranktorens in de smaken framboos, peer, appel, limoen, vlierbloesem en vossenbes.
Heeft iemand deze al geprobeerd?
Ik heb mij er vandaan aan gewaagd en het is best lekker.
Alleen vind ik het behoorlijk duur, je betaald 1 euro voor een bakje, en krijg je ongeveer de helft van wat op het plaatje staat. De "toppings" zitten in zakjes die per 3 musli kruimels 20 cent kosten. De "saus" kun je wel gratis erop doen.

Volgende keer koop ik liever 2 ijsjes voor me euro... :{
pi_156682557
Staan de houten snijplanken bij de keukenaccessoires boven of bij het kook/eetgerei beneden?
Hm, misschien op beide afdelingen. Ik overweeg het slagersblok Aptitlig.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 07:55:58 #135
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156683157
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 02:34 schreef Teslynd het volgende:
Staan de houten snijplanken bij de keukenaccessoires boven of bij het kook/eetgerei beneden?
Hm, misschien op beide afdelingen. Ik overweeg het slagersblok Aptitlig.
Ze staan verspreid. Sommige staan beneden anderen bij de keukenaccessoires. Volgensmij staan de kleine snijplanken beneden en de grote die je wasbak kunnen afsluiten boven :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156683199
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 07:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ze staan verspreid. Sommige staan beneden anderen bij de keukenaccessoires. Volgensmij staan de kleine snijplanken beneden en de grote die je wasbak kunnen afsluiten boven :)
Correct. De snijplanken die bij specifieke spoelbakken horen staan bij de afdeling keukens, de rest staat op de afdeling koken & eten.
pi_156688621
of dat boven of beneden staat verschilt per winkel.

kijk trouwens ff of het slagersblok bij je winkel wel op voorraad is ;)
pi_156699566
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:54 schreef Elleska het volgende:
of dat boven of beneden staat verschilt per winkel.

kijk trouwens ff of het slagersblok bij je winkel wel op voorraad is ;)
Bedankt, hij is op. Volgend jaar nog eens kijken.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:22:33 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156714995
Op facebook zie ik een marmeren snijplank, komt die ook in het assortiment?

En zijn de pepparkaka koekjes alweer te koop?
KuikenGuppy
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 20:39:01 #140
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156716846
Ter info: van een marmeren snijplank gaan je messen sowieso bot worden.
O+
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:19:30 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156718344
Vast, maar dat was de vraag niet :+ :P.
KuikenGuppy
pi_156719057
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 20:39 schreef Saisai het volgende:
Ter info: van een marmeren snijplank gaan je messen sowieso bot worden.
Gebruiken ze zo'n plank niet vooral voor chocolade temperen en deeg rollen ed?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:42:04 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156719147
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:19 schreef Burdie het volgende:
Vast, maar dat was de vraag niet :+ :P.
Hij is idd wel heel fraai... ik kan m trouwens ook niet op de Zweedse/Noorse/Deense sites vinden.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 22:04:37 #144
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156719895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:38 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Gebruiken ze zo'n plank niet vooral voor chocolade temperen en deeg rollen ed?
Voor chocolade is het inderdaad wel erg handig!
Deeg rollen doe ik altijd gewoon op het aanrecht O-)
O+
pi_156722369
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:38 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Gebruiken ze zo'n plank niet vooral voor chocolade temperen en deeg rollen ed?
Voor kaas.
pi_156734637
Geluk gehad vandaag!!
Hemnes kast was in de opruimruimte van 129,- naar 89,- omdat de verpakking er niet meer bij zat. Was al helemaal in elkaar gezet, geen krasje te zien, helemaal gaaf.
Ik wilde al een kast kopen maar kon mij niks boven de 100 euro veroorloven. Dus ben heel blij *O*
Wilde eerst al zo'n andere halen, niet zo'n mooie.
*O*
Twiddel
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:30:05 #147
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156753140
Ik ben op zoek naar een lange schilderij houder/foto rand maar op de site is maar één kleintje te vinden.
Is de rest uit het assortiment verdwenen? -O-

Edit: Inmiddels via google gevonden dat er een vervangend product komt maar die lijkt maar tot max 115cm te gaan terwijl de Ribba tot 185cm ging? Jammer hoor ;(

[ Bericht 34% gewijzigd door laziness op 11-10-2015 10:35:54 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_156758020
Fantast is echt een fantast :X

Zegt dat 'kamertemperatuur' 32°C is _O-

(moest het aquarium bijvullen, ik dacht, laat ik eens de thermometer in de waterstroom houden om te kijken of ik de goede temperatuur heb. Ik moet 25°C hebben)

Ik ga dus maar op zoek naar een goede thermometer }:|

(timerfunctie is wel handig, hoewel je hem hard uit/aan moet zetten voor een snelle reset)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2015 @ 15:18:29 #149
240917 Mula
pi_156759451
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:30 schreef laziness het volgende:
Ik ben op zoek naar een lange schilderij houder/foto rand maar op de site is maar één kleintje te vinden.
Is de rest uit het assortiment verdwenen? -O-

Edit: Inmiddels via google gevonden dat er een vervangend product komt maar die lijkt maar tot max 115cm te gaan terwijl de Ribba tot 185cm ging? Jammer hoor ;(
Die nieuwe heet Mosslanda (tenminste zo heet de kleine die ik vorige week heb gekocht). In Amersfoort hadden ze nog wel Ribbas liggen geloof ik. Mochten mensen nog Ribbas nodig hebben; de Mosslanda is dieper dan de Ribba. Misschien handig om dan nog snel bij te kopen. :)
pi_156762044
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 15:18 schreef Mula het volgende:
[..]

Die nieuwe heet Mosslanda (tenminste zo heet de kleine die ik vorige week heb gekocht). In Amersfoort hadden ze nog wel Ribbas liggen geloof ik. Mochten mensen nog Ribbas nodig hebben; de Mosslanda is dieper dan de Ribba. Misschien handig om dan nog snel bij te kopen. :)
Ik kan me maar twee lengtes herinneren en dat waren eerder kortes (ca. 55 en 115cm). Denk dat zo'n gootje van 1m85 erg onhandig is onderweg. Het heeft niet de flexibiliteit van een plint.
pi_156870554
Gisteren verliefd geworden op de lichtblauwe Leifarna stoel. Even nadenken en ik verwacht volgende week even terug rijden.


Liefst wil ik zo'n kuipstoeltje ook nog in lichtroze. Eens op zoek...

Met een meidenkwartet
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:21:46 #152
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156871954
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:00 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik kan me maar twee lengtes herinneren en dat waren eerder kortes (ca. 55 en 115cm). Denk dat zo'n gootje van 1m85 erg onhandig is onderweg. Het heeft niet de flexibiliteit van een plint.
Toch bestonden ze in die lengte. Zuig het niet uit mijn duim.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:04:28 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156872771
Zijn die istad zakjes hittebestendig?
wil vanavond dit maken met de kinderen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:16:23 #154
37843 lady-wrb
kortaf
pi_156875418
wat is het verschil tussen de oude karlstad stoel en de nieuwe? past de hoes die tegenwoordig te koop is mooi op de oude?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70249101/#/70249101

die kleur O+ O+ O+
pi_156877072
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:21 schreef laziness het volgende:

[..]

Toch bestonden ze in die lengte. Zuig het niet uit mijn duim.
je zuigt het vast niet uit je duim, maar ook ik weet echt niet beter dan de ribba de laatste paar jaar er enkel in 55 en 115cm was. (ik heb er de afgelopen 5jaar meerderen gekocht, elke verhuizing is er een bij gekomen :') )

boven de tv heb ik een 115+55 tegen elkaar hangen en het is amper zichtbaar dat het 2 delen zijn. eerst de 2 delen aan elkaar verlijmen en dan ophangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 16-10-2015 15:48:46 ]
pi_156877209
edit: gevonden, meer dan 5 jaar geleden was er een 185cm variant

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2010 13:56 schreef Beijtje het volgende:
Even een vraagje aan de Ikea-experts: een tijdje geleden zag ik op de site van Ikea van die "randjes" om je schilderijen op te zetten, "schilderijen houders", ik geloof Ribba. Ik had mijn oog laten vallen op de witte van 1m80 of 1m85 lang, dat was de perfecte lengte, maar ik zie nu op de site alleen Ribba houders van 115 of 55 cm ;( Verkoopt Ikea die randjes niet meer in langere maten? :{ (Hoeft niet per se Ribba te zijn, wel liefst wit).
de andere optie is er twee tegen elkaar aan te monteren (115+55 = 170 en dat is ook prima voor bij mij), hoe mooi/lelijk wordt dat? Anders ga ik zelf wat fröbelen. ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2010 19:36 schreef Snarf het volgende:

[..]

De randjes van 185 zijn helaasch uit de collectie vanaf oktober (dus die zijn we nu uit aan het verkopen. Misschien kom je ze nog tegen in de winkel maar ik kan niks garanderen. Twee of meerdere tegen elkaar monteren ziet er prima uit; hebben we in onze kantine ook gedaan.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:16:03 #157
64792 Mryc
play me one more song
pi_156879479
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:16 schreef lady-wrb het volgende:
wat is het verschil tussen de oude karlstad stoel en de nieuwe? past de hoes die tegenwoordig te koop is mooi op de oude?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70249101/#/70249101

die kleur O+ O+ O+
Welke nieuwe KARLSTAD bedoel je precies?

Of bedoel je de KARLANDA (meer dan 12 jaar geleden uit het assortiment gegaan) < / > KARLSTAD (de vervanger 12 jaar geleden, nu uit het assortiment en vervangen voor NORSBORG)?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156879513
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:58 schreef Cathmar het volgende:
Gisteren verliefd geworden op de lichtblauwe Leifarna stoel. Even nadenken en ik verwacht volgende week even terug rijden.

Liefst wil ik zo'n kuipstoeltje ook nog in lichtroze. Eens op zoek...

[ afbeelding ]
Lichtroze? Die kleur komt er volgens mij niet. Er komen witte en lichtblauwe kunststof zittingen en één van berkenfineer
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:06:03 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_156879814
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke nieuwe KARLSTAD bedoel je precies?

Of bedoel je de KARLANDA (meer dan 12 jaar geleden uit het assortiment gegaan) < / > KARLSTAD (de vervanger 12 jaar geleden, nu uit het assortiment en vervangen voor NORSBORG)?


is dit karlstad? zou daar die paarse hoes over passen?
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:19:40 #161
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156880053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:47 schreef Elleska het volgende:
edit: gevonden, meer dan 5 jaar geleden was er een 185cm variant

[..]


[..]

Ik weet alleen dat ik er eentje bezit. Dat die lange al langer uit het assortiment was heb ik dus niet meegekregen.
Jammer wel maar ik ga jouw lijmtip maar uit proberen :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_156880517
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:06 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

is dit karlstad? zou daar die paarse hoes over passen?
Oh dit is de smalle KARLSTAD. Die werd naast de bredere (meer op de banken lijkende) FAUTEUIL verkocht. De hoezen van de brede passen niet op deze smallere. BEMZ.com heeft wel de mogelijkheid bijpassende hoezen te bestellen.
(en ook nog wel eens een outlet met hoezen voor de helft van het geld)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:55:19 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_156880620
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh dit is de smalle KARLSTAD. Die werd naast de bredere (meer op de banken lijkende) FAUTEUIL verkocht. De hoezen van de brede passen niet op deze smallere. BEMZ.com heeft wel de mogelijkheid bijpassende hoezen te bestellen.
(en ook nog wel eens een outlet met hoezen voor de helft van het geld)
weet jij of dit een hoes uit een stuk is?
pi_156880632
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

weet jij of dit een hoes uit een stuk is?
Eh... alleen het zitkussen is los. De rest is voor zover ik weet uit 1 stuk.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156881015
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:21 schreef laziness het volgende:
[..]

Toch bestonden ze in die lengte. Zuig het niet uit mijn duim.
We gaan er ook helemaal niet uit van uit je duim gezogen. Een paar postings na de jouwe zag je weer hoe gemakkelijk het is om bij Ikea iets niet helemaal goed te zien/herinneren.
pi_156947732
Heeft iemand deze:
http://www.ikea.com/it/it/catalog/products/30203690/

wel eens bij een nederlandse IKEA gezien?
Ik heb ooit een setje gekocht en zou er heel graag nog een paar bij willen.
pi_156947971
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef Clubman het volgende:
Heeft iemand deze:
http://www.ikea.com/it/it/catalog/products/30203690/

wel eens bij een nederlandse IKEA gezien?
Ik heb ooit een setje gekocht en zou er heel graag nog een paar bij willen.
OLEBY valt onder het vrije keuze assortiment. Elke vestiging mag en kan zelf bepalen of zij dat artikel willen verkopen. Het beste kun je via de IKEA Nederland Facebookpagina bijvoorbeeld op artikelnummer navragen welke vestigingen dit product verkopen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156958411
Weet iemand of Ikea ook werkbladen heeft van 80 diep? Thnx
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_156958659
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:10 schreef THeeF het volgende:
Weet iemand of Ikea ook werkbladen heeft van 80 diep? Thnx
Je kunt op de keukenafdeling werkbladen op maat bestellen tot een diepte van 1225mm.
Meer informatie: Koophulp werkbladen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156958735
Oh dat is mooi. En hoe doe je dit dan aan de zijkant van de keuken? Want het zijpaneel is maar 60 diep volgens mij.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_156958974
Is het nu zo dat je iets kan ruilen 365 dagen na aankoop?

Heb nl wat in november gekocht dat ik nu terug zou willen brengen. Zit nog in de verpakking.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156959103
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:30 schreef Miniem het volgende:
Is het nu zo dat je iets kan ruilen 365 dagen na aankoop?

Heb nl wat in november gekocht dat ik nu terug zou willen brengen. Zit nog in de verpakking.
:Y
pi_156959230
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:21 schreef THeeF het volgende:
Oh dat is mooi. En hoe doe je dit dan aan de zijkant van de keuken? Want het zijpaneel is maar 60 diep volgens mij.
Je kunt een werkblad ook dubbel laten lamineren zodat je deze als staander kunt gebruiken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156959256
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:30 schreef Miniem het volgende:
Is het nu zo dat je iets kan ruilen 365 dagen na aankoop?

Heb nl wat in november gekocht dat ik nu terug zou willen brengen. Zit nog in de verpakking.
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:34 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

:Y
Wel alleen met bon (of een bankafschrift als bewijs van betaling)
Geen familykaart gebruikt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156959257
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:30 schreef Miniem het volgende:
Is het nu zo dat je iets kan ruilen 365 dagen na aankoop?

Heb nl wat in november gekocht dat ik nu terug zou willen brengen. Zit nog in de verpakking.
Ik heb kortgeleden iets teruggebracht dat jarenlang in de verpakking stond te wachten op terugbrengen. Geldt voor Family-leden (lid zijn bij aankoop, staat op de kassabon) en ik kreeg een tegoedpasje.
pi_156961081
Vandaag naar Ikea *O* *O* *O*

Op zoek naar een bank, fauteuil, lamp voor boven de eettafel, tafeltje voor de kinderen, vloerkleed, en nog wat klein spul. En nee, dat hoeft niet per se allemaal van Ikea te komen, maar vast een gedeelte.
pi_156970595
Heeft er iemand hier ervaring met de leren banken van Ikea ? Onze huidige is aan vervanging toe en gezien het feit dat wij honden hebben die ook wel op de bank mogen , zoeken we weer een leren bank. We hebben er nu een van Seats en Sofa's (en die heeft het wel 15 ! jaar volgehouden waar we van 5 jaar waren uitgegaan..dus niet alles is rotzooi van die rotzaak ;) ) ..

Ikea heeft mooie betaalbare staan en gezien de goede garantie kwamen we nu bij hen uit. Helaas zie ik bij de meeste mensen die ik ken stoffen banken van Ikea..

Ik hoor graag jullie ervaring

Het zou in ons geval gaan om "

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90261639/#/50208583

of

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49068220/#/S19068212

Wij twijfelen nog over 2 x 3 zitters (we zijn met 5 personen en dat wordt meer omdat de kinderen ook mensen meenemen naar huis ;-) ) of een hoekbank..
pi_156971811
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:59 schreef poldervrouwtje het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met de leren banken van Ikea ? Onze huidige is aan vervanging toe en gezien het feit dat wij honden hebben die ook wel op de bank mogen , zoeken we weer een leren bank. We hebben er nu een van Seats en Sofa's (en die heeft het wel 15 ! jaar volgehouden waar we van 5 jaar waren uitgegaan..dus niet alles is rotzooi van die rotzaak ;) ) ..

Ikea heeft mooie betaalbare staan en gezien de goede garantie kwamen we nu bij hen uit. Helaas zie ik bij de meeste mensen die ik ken stoffen banken van Ikea..

Ik hoor graag jullie ervaring

Het zou in ons geval gaan om "

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90261639/#/50208583

of

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49068220/#/S19068212

Wij twijfelen nog over 2 x 3 zitters (we zijn met 5 personen en dat wordt meer omdat de kinderen ook mensen meenemen naar huis ;-) ) of een hoekbank..
Ik heb een kleine versie van de onderste, nu een jaar geloof ik. Het is mijn eerste leren bank dus weinig vergelijkingsmateriaal
pi_156972314
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]


[..]

Wel alleen met bon (of een bankafschrift als bewijs van betaling)
Geen familykaart gebruikt?
Ik heb de bon.
Niet gebruikt omdat ik hem niet bij had. Heb er wel 1.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156973674
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:42 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik heb de bon.
Niet gebruikt omdat ik hem niet bij had. Heb er wel 1.
Met de bon heb je gewoon 365 dagen.
(al weet ik niet per wanneer die regeling geldt... als dat pas ingegaan is nadat je de aankoop hebt gedaan, heb je er niet automatisch recht op)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156973784
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:59 schreef poldervrouwtje het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met de leren banken van Ikea ?
nog geen ervaring mee. maar een pluspunt van de leren ikea banken vind ik dat het leer door en door is gekleurd waardoor een krasje veel minder opvalt. dat heeft onze huidige bank niet en met onze katten zijn de beschadigingen helaas duidelijk zichtbaar.
pi_156973834
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Met de bon heb je gewoon 365 dagen.
(al weet ik niet per wanneer die regeling geldt... als dat pas ingegaan is nadat je de aankoop hebt gedaan, heb je er niet automatisch recht op)
Op de bon staat nog 90 dagen idd.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156974055
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:35 schreef Miniem het volgende:

[..]

Op de bon staat nog 90 dagen idd.
Zit het artikel nog in het assortiment?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156974977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zit het artikel nog in het assortiment?
:Y
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156976131
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:15 schreef Miniem het volgende:

[..]

:Y
Dan denk ik dat ze niet zo moeilijk doen.
Waarschijnlijk krijg je dan de artikelwaarde op een tegoedpas.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_156976534
Zo, dat was een succesvol tripje. Vandaag alleen wat klein spul gekocht (natuurlijk meer dan ik bedacht had), en van alles bekeken. Nou nog een keer met meneer Bleie. Bank wordt de Norsborg of Nockeby. Nockeby is eigenlijk wat groot voor onze woonkamer (ik wil 3-zits of met chaise longue), maar van de Norsborg vind ik de poten zó ontzettend lelijk. Zouden daar andere onder kunnen?

En ik ben verliefd geworden op de PS lamp:



Wat een gaaf ding is dat. Die moet boven de eettafel komen.
pi_156977569
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan denk ik dat ze niet zo moeilijk doen.
Waarschijnlijk krijg je dan de artikelwaarde op een tegoedpas.
Hmm ok, net al heel veel bij Ikea gekocht en heb natuurlijk niks meer nodig :')
Maar ik ga het proberen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156979524
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:59 schreef poldervrouwtje het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met de leren banken van Ikea ? Onze huidige is aan vervanging toe en gezien het feit dat wij honden hebben die ook wel op de bank mogen , zoeken we weer een leren bank. We hebben er nu een van Seats en Sofa's (en die heeft het wel 15 ! jaar volgehouden waar we van 5 jaar waren uitgegaan..dus niet alles is rotzooi van die rotzaak ;) ) ..

Ikea heeft mooie betaalbare staan en gezien de goede garantie kwamen we nu bij hen uit. Helaas zie ik bij de meeste mensen die ik ken stoffen banken van Ikea..

Ik hoor graag jullie ervaring

Het zou in ons geval gaan om "

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90261639/#/50208583

of

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49068220/#/S19068212

Wij twijfelen nog over 2 x 3 zitters (we zijn met 5 personen en dat wordt meer omdat de kinderen ook mensen meenemen naar huis ;-) ) of een hoekbank..
Wij hebben de Skogaby in de bestuurskamer van een studentenvereniging gehad, daar zitten dagelijks veel mensen op en er wordt flink geworsteld en gesprongen. Voor mijn gevoel zijn het hele stevige banken, er is een keer iemand door de bovenkant van de armleuning gezakt (met z'n tweeën balletdansen op de armleuning kan dus niet), maar toen kwam er een timmerman van Ikea ter plekke een reparatie uitvoeren.
Ze staan er nu 3 jaar en zien er nog als nieuw uit, dus ik denk dat ze zeker lang mooi blijven.
pi_156986987
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:57 schreef Bleie het volgende:
Zo, dat was een succesvol tripje. Vandaag alleen wat klein spul gekocht (natuurlijk meer dan ik bedacht had), en van alles bekeken. Nou nog een keer met meneer Bleie. Bank wordt de Norsborg of Nockeby. Nockeby is eigenlijk wat groot voor onze woonkamer (ik wil 3-zits of met chaise longue), maar van de Norsborg vind ik de poten zó ontzettend lelijk. Zouden daar andere onder kunnen?

En ik ben verliefd geworden op de PS lamp:

[ afbeelding ]

Wat een gaaf ding is dat. Die moet boven de eettafel komen.
Kun je gewoon andere poten indraaien. Heb ik ook gedaan met m'n Karlstad.

Die lamp hebben wij ook, maar dan in de woonkamer. Geeft wel matig licht vind ik, maar het staat zeker leuk.

Gister Stockholm gehaald, zo blij mee
pi_156987021
Oke dank mensen.. Ik ga me maar eens richten op bedenken wat nu de meest praktische opstelling is qua bank.. We zijn zoals gezegd met 5, maar ivm vrienden en vriendinnen ook wel met 8.. en we zitten graag ruim..

Leuk.. weer dagje Ikea ;-)
pi_156987156
Onlangs een aantal planken laten bezorgen. Dit kan tot een bepaalde afmeting/gewicht via Postnl. Omdat we geen auto hebben, leek ons dit wel een handige oplossing. Beetje opbergruimte maken in de wasruimte om op die manier onze spulletjes kwijt te kunnen. De boel hangt intussen en het ziet er geweldig uit!

Maar die bezorging...... En dan vooral de manier van verpakken :{ De dozen waren dichtgemaakt met een enkel laagje tape. Bij de tweede was sowieso geen sprake van een normale doos. Daar hadden ze een laag karton overheen gebogen en vervolgens een touw om de doos gewikkeld. Door het gewicht van de planken ging dat natuurlijk direct mis. De bezorger van Postnl was er niet over te spreken en adviseerde me om de zending te weigeren.

Ikea gebeld en een klacht ingediend. Natuurlijk heeft Ikea een prima klantenservice verder, dus we konden alle beschadigde onderdelen komen ruilen. Daarvoor moesten we dus alsnog een vader met auto regelen. Dat was de snelste oplossing. We konden ook twee weken wachten op een belletje waarin besproken zou worden hoe ze het op gingen lossen. Met een baby op komst hadden we wel iets beters te doen, dus toch die auto maar geregeld.
Bestellen via de website op deze manier was in ieder geval geen succes. Dat doen we niet nog een keer :N

Maar, zoals gezegd, het uiteindelijke resultaat is gelukkig precies zoals we het hadden voorzien. We shoppen nog steeds graag bij Ikea :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 21 oktober 2015 @ 12:52:03 #192
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_156989916
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:57 schreef Bleie het volgende:

En ik ben verliefd geworden op de PS lamp:

[ afbeelding ]

Wat een gaaf ding is dat. Die moet boven de eettafel komen.
Das een mooie ja :9~ En dan vooral die met koperkleur:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10311488/
pi_156992555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:35 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Kun je gewoon andere poten indraaien. Heb ik ook gedaan met m'n Karlstad.

Die lamp hebben wij ook, maar dan in de woonkamer. Geeft wel matig licht vind ik, maar het staat zeker leuk.

Gister Stockholm gehaald, zo blij mee
[ afbeelding ]
Goed om te weten van de poten.

Over het licht: in de winkel leek het wel prima, maar ja, dan hangen er nog tig lampen omheen natuurlijk. Is het voldoende om bij te eten?

quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:52 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Das een mooie ja :9~ En dan vooral die met koperkleur:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10311488/
Neh, de zilveren is veel mooier. Ik hou niet van koper. :P
  woensdag 21 oktober 2015 @ 15:05:16 #194
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156992689
Wij hebben de koperen in de woonkamer, daarvoor geeft het voldoende licht. Voor eten denk ik ook wel.
KuikenGuppy
pi_156992697
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:57 schreef Bleie het volgende:

[..]

Goed om te weten van de poten.

Over het licht: in de winkel leek het wel prima, maar ja, dan hangen er nog tig lampen omheen natuurlijk. Is het voldoende om bij te eten?

[..]

Neh, de zilveren is veel mooier. Ik hou niet van koper. :P
Ik zou zeggen van niet, maar ik moet er dan ook wel bij zeggen dat ik van voldoende licht hou aan de eettafel. In de woonkamer, en die van ons is iets van 5,5 bij 4, vind ik het irritant weinig zegmaar.
pi_156992703
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:05 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben de koperen in de woonkamer, daarvoor geeft het voldoende licht. Voor eten denk ik ook wel.
LOL, hoe tegenstrijdig. Nou, bleie, ik zeg; probeer het zelf uit en laat ons het vonnis weten :+
pi_156992885
Lol, dat is handig, zulke tegenstrijdige meningen :P . Nou ja, hij komt bij ons echt recht boven de eettafel te hangen. Dat durf ik wel aan, denk ik.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 15:40:30 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156993427
Het ligt er ook aan wat voor lamp je er in doet he :+.
KuikenGuppy
pi_156993520
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:40 schreef Burdie het volgende:
Het ligt er ook aan wat voor lamp je er in doet he :+.
Uiteraard :P Ik heb die LEDARE die ze adviseren d'rin zitten.
pi_156994097
Ik heb ook de koperen versie!
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156996720
Iemand hier was benieuwd naar de LATTJO speelgoedcollectie?
Die moet begin november in de winkels liggen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_157022825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:06 schreef Bartjebart het volgende:
Iemand hier was benieuwd naar de LATTJO speelgoedcollectie?
Die moet begin november in de winkels liggen.
Dat was ik. Lief dat je aan me dacht Bartjebart.
Toen ik in de winkel ging vragen wisten ze nog weinig. Ze zeiden dat de nieuwe cyclus in november zou beginnen, dus ik hoopte dat hij dan er zou fijn. Gauw halen en dan ben ik nog op tijd voor de verjaardag :)
pi_157027094
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:52 schreef kahlie het volgende:
[..]

Dat was ik. Lief dat je aan me dacht Bartjebart.
Toen ik in de winkel ging vragen wisten ze nog weinig. Ze zeiden dat de nieuwe cyclus in november zou beginnen, dus ik hoopte dat hij dan er zou fijn. Gauw halen en dan ben ik nog op tijd voor de verjaardag :)
Vanaf 9 november is me desgevraagd verteld.
pi_157027209
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:29 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hmm ok, net al heel veel bij Ikea gekocht en heb natuurlijk niks meer nodig :')
Maar ik ga het proberen.
Het ligt er natuurlijk aan hoe groot het bedrag is. Maar je kan bv. reservehanddoeken meenemen en zo. Of doorverkopen aan iemand die nog een flinke boodschappenlijst voor Ikea heeft.
pi_157028572
die pas blijft toch gewoon geldig?
pi_157087952
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Vanaf 9 november is me desgevraagd verteld.
Oh, super, dank je wel Teslynd :)
  Redactie Sport / Supervogel zondag 25 oktober 2015 @ 16:33:47 #207
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_157088241
Gisteren in Zwolle de kerstafdeling gezien, is gaaf :D ~:) ~:) ~:)
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:12:10 #208
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_157128116
Hektar in de aanbieding deze week (20%), dat wordt wéér naar de IKEA.
pi_157151247
Ik heb mn oog laten vallen op die Kivik-banken. Opstellingen zoals vermeld op website bevallen me net niet.

Is het mogelijk een losse armleuning of rugleuning te kopen om die aan een element toe te voegen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 28 oktober 2015 @ 19:52:50 #210
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_157165968
Ik heb een vraag:
We hebben de dalskar mengkranen in de badkamer en het toilet en wil de filters eruit halen om te ontkalken. In de gebruiksaanwijzing staat wat vaag dat dat met een rond schijfje gedaan moet worden. Dat lukt me dus echt niet, wat ik ook probeer :( Ik kan me herinneren dat er bij de eerste twee Dalskar kranen die ik had gehaald een tooltje bij zat, een soort dopsleuteltje. Klopt dat, weet iemand dat toevallig?
pi_157166394
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ik heb mn oog laten vallen op die Kivik-banken. Opstellingen zoals vermeld op website bevallen me net niet.

Is het mogelijk een losse armleuning of rugleuning te kopen om die aan een element toe te voegen?
Helaas worden die bij de KIVIK serie niet los aangeboden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_157166503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:52 schreef ueberduitser het volgende:
Ik heb een vraag:
We hebben de dalskar mengkranen in de badkamer en het toilet en wil de filters eruit halen om te ontkalken. In de gebruiksaanwijzing staat wat vaag dat dat met een rond schijfje gedaan moet worden. Dat lukt me dus echt niet, wat ik ook probeer :( Ik kan me herinneren dat er bij de eerste twee Dalskar kranen die ik had gehaald een tooltje bij zat, een soort dopsleuteltje. Klopt dat, weet iemand dat toevallig?
Met een 5 cent muntje moet je deze er gewoon uit kunnen draaien als er een gleufje in je filter zit.

Of had je er een gekarteld tooltje bij zoals op bladzijde 5 van deze keukenmengkraan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 28 oktober 2015 @ 20:16:00 #213
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_157166705
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Met een 5 cent muntje moet je deze er gewoon uit kunnen draaien als er een gleufje in je filter zit.

Of had je er een gekarteld tooltje bij zoals op bladzijde 5 van deze keukenmengkraan?
Een 2 euro stuk is al te klein.

Inderdaad zo'n sleuteltje. Ik dacht het al ;)
Goed, die heb ik dus net niet meer en ben net vorige week nog in Hengelo bij de Ikea geweest :(
Volgende keer niet vergeten :)
pi_157166801
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:16 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Een 2 euro stuk is al te klein.

Inderdaad zo'n sleuteltje. Ik dacht het al ;)
Goed, die heb ik dus net niet meer en ben net vorige week nog in Hengelo bij de Ikea geweest :(
Volgende keer niet vergeten :)
In een oudere variant van de montage-instructies staat inderdaad zo'n gekarteld sleuteltje. Alleen staat er geen onderdeelnummer bij dus zal die waarschijnlijk anders van formaat zijn dan die voor de keukenmengkraan.
Ook zal bestellen om diezelfde reden niet gaan denk ik...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 28 oktober 2015 @ 20:22:07 #215
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_157166942
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In een oudere variant van de montage-instructies staat inderdaad zo'n gekarteld sleuteltje. Alleen staat er geen onderdeelnummer bij dus zal die waarschijnlijk anders van formaat zijn dan die voor de keukenmengkraan.
Ook zal bestellen om diezelfde reden niet gaan denk ik...
Fijn :(
Nou ik moet sowieso de garage nog opruimen, dus ik hoop dat ik er nog ergens een vind. Heb wel meer tooltjes en onderdelen van de Ikea bewaard, maar daar lag hij natuurlijk niet bij, ik had vanavond al gezocht. Dacht wel dat ik hem bewaard had, moet er gewoon zijn.

Dank je voor de info, top!

Edit: toch even de garage in gedoken en ja hoor :)



[ Bericht 2% gewijzigd door ueberduitser op 28-10-2015 22:10:20 ]
pi_157181436
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:22 schreef ueberduitser het volgende:
Edit: toch even de garage in gedoken en ja hoor :)
Mocht je of iemand in de toekomst nou dat ding niet meer in ze garage vinden.

Dit is een universeel ding (niet alleen van IKEA) als je zoekt naar een "perlator sleutel"
vind je ze.

https://www.google.nl/sea(...)ldPnyAIVSWQsCh0PYAOM
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:25:43 #217
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_157181665
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:11 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Mocht je of iemand in de toekomst nou dat ding niet meer in ze garage vinden.

Dit is een universeel ding (niet alleen van IKEA) als je zoekt naar een "perlator sleutel"
vind je ze.

https://www.google.nl/sea(...)ldPnyAIVSWQsCh0PYAOM
^O^
Nooit geweten, weer wat geleerd :P
pi_157312058
Weten jullie wat de afmetingen zijn van de pin van de Paragraf bureaustoelwielen?
pi_157366540
Is er iemand die mij aan een afmeting van PAX kan helpen?
Wegens schuin plafond, gaat een pax kast niet passen en met de zaag in een nieuwe kast zie ik niet zitten. Dus ik ga zelf een ombouw maken van meubelplaten, maar wil hier dan wel PAX toevoegingen voor gebruiken, bv de komplement laden.

Bij maten zie ik dat Pax kasten in verschillende breedte's te krijgen zijn en zo ook de komplement artikelen hiervoor. 50,75 en 100 breed en 58 diep.
Nu staat als afmeting bij de pax kast 100 op 58, en de lade's zijn ook 100 op 58.
Dit past natuurlijk niet, dus volgens mij moet de lade kleiner zijn....

Wie kan mij de binnenmaat van een PAX kast geven, of de afmeting van de laden?
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_157366678
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:00 schreef dromewaris het volgende:
Is er iemand die mij aan een afmeting van PAX kan helpen?
Wegens schuin plafond, gaat een pax kast niet passen en met de zaag in een nieuwe kast zie ik niet zitten. Dus ik ga zelf een ombouw maken van meubelplaten, maar wil hier dan wel PAX toevoegingen voor gebruiken, bv de komplement laden.

Bij maten zie ik dat Pax kasten in verschillende breedte's te krijgen zijn en zo ook de komplement artikelen hiervoor. 50,75 en 100 breed en 58 diep.
Nu staat als afmeting bij de pax kast 100 op 58, en de lade's zijn ook 100 op 58.
Dit past natuurlijk niet, dus volgens mij moet de lade kleiner zijn....

Wie kan mij de binnenmaat van een PAX kast geven, of de afmeting van de laden?
De afmetingen van de binnenkant van een kast verschillen niet zoveel met die van de buitenkant. Het zal hooguit een halve centimeter zijn.

Ik kan dit zo wel even voor je nameten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:16:17 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157366803
Bij deze plank staat het volgende:
quote:
Afmeting gemonteerd product
Breedte: 96.1 cm
Basiselement, breedte: 100.0 cm
Diepte: 34.8 cm
Basiselement, diepte: 35.0 cm
Dikte: 1.8 cm
Max. belasting: 12 kg
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157366939
Dus dat zou betekenen dat een Pax kast van 100 cm, dus 100cm buitenmaats is en 96,1 binnemaats.

Erg bedankt voor de info alvast. Dan kan ik verder met mijn plannen maken.
Even naar Ikea zat er niet in, maar gelukkig is er fok forum!
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:23:22 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157366965
Even op de link klikken en de maten van de andere planken bekijken voor de diepte van een 58 cm plank ;)

Voor de andere breedtes trouwens ook, want 50 en 75 zijn geen 50 en 75 :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157406230
Ik heb een vraagje: ik ben bezig met het bij elkaar sprokkelen van nieuwe/tweedehands meubels voor mijn nieuwe huisje ( *O* ). Ik wil een soort van Kallax-kast met een paar laatjes en dichte kastjes en een tafel/bureau daaraan vast. Het nadeel aan Kallax vind ik echter dat hij niet zo hoog is en dat hij een open achterkant heeft. Op internet ben ik ook de Bonde-kast tegengekomen. Die is een stuk hoger, heeft een achterkant en is ook in vakken in te delen. Maar ik vraag me af: zou je daaraan de Kallax-tafel kunnen installeren? Houdt 'ie dat?

Bonde kast:


Kallax tafel:
Somebody that I used to know
pi_157406369
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 17:43 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb een vraagje: ik ben bezig met het bij elkaar sprokkelen van nieuwe/tweedehands meubels voor mijn nieuwe huisje ( *O* ). Ik wil een soort van Kallax-kast met een paar laatjes en dichte kastjes en een tafel/bureau daaraan vast. Het nadeel aan Kallax vind ik echter dat hij niet zo hoog is en dat hij een open achterkant heeft. Op internet ben ik ook de Bonde-kast tegengekomen. Die is een stuk hoger, heeft een achterkant en is ook in vakken in te delen. Maar ik vraag me af: zou je daaraan de Kallax-tafel kunnen installeren? Houdt 'ie dat?

Bonde kast:
[ afbeelding ]

Kallax tafel:
[ afbeelding ]
BONDE kon wel eens steviger zijn dan een EXPEDIT/KALLAX kast.
Mooie kastenserie was dat! O+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_157406381
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

BONDE kon wel eens steviger zijn dan een EXPEDIT/KALLAX kast.
Mooie kastenserie was dat! O+
Ik kende die serie helemaal niet, maar dat zou nu wel een uitkomst zijn geweest denk ik! Weet je waarom de serie gestopt is?
Somebody that I used to know
pi_157406405
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 17:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik kende die serie helemaal niet, maar dat zou nu wel een uitkomst zijn geweest denk ik! Weet je waarom de serie gestopt is?
Vervangen door BESTA die veel meer mogelijkheden ging bieden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_157407787
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vervangen door BESTA die veel meer mogelijkheden ging bieden.
Ah, merci!
Maar is de Kallaxtafel aan de Bonde (of Besta, want ook een mooie serie) te monteren?
Somebody that I used to know
pi_157407897
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 19:02 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ah, merci!
Maar is de Kallaxtafel aan de Bonde (of Besta, want ook een mooie serie) te monteren?
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen als je denkt aan de tafelpoten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_157408631
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 19:02 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ah, merci!
Maar is de Kallaxtafel aan de Bonde (of Besta, want ook een mooie serie) te monteren?
Je kunt toch ook zelf een bureau maken van twee poten en een blad?
pi_157409968
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:00 schreef dromewaris het volgende:
Is er iemand die mij aan een afmeting van PAX kan helpen?
Wegens schuin plafond, gaat een pax kast niet passen en met de zaag in een nieuwe kast zie ik niet zitten. Dus ik ga zelf een ombouw maken van meubelplaten, maar wil hier dan wel PAX toevoegingen voor gebruiken, bv de komplement laden.

Bij maten zie ik dat Pax kasten in verschillende breedte's te krijgen zijn en zo ook de komplement artikelen hiervoor. 50,75 en 100 breed en 58 diep.
Nu staat als afmeting bij de pax kast 100 op 58, en de lade's zijn ook 100 op 58.
Dit past natuurlijk niet, dus volgens mij moet de lade kleiner zijn....

Wie kan mij de binnenmaat van een PAX kast geven, of de afmeting van de laden?
Wij hebben dit overwogen en toen toch gewoon de zaag in een kast gezet. Het monteren van komplement is gewoon veel handiger in de pax kast met gaatjes dan zelf schroeven in meubelplaat. En de maten van ikea zijn best lastig om na te makn. Wij hebben bv ook ooit komplement laden in een bed gebouwd en dat viel zo tegen. EN voor de kosten hoef je het ook niet te doen. Nou hadden wij zelf nog kasten staan, maar anders staan er ook genoeg op marktplaats.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_157415187
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 19:38 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Je kunt toch ook zelf een bureau maken van twee poten en een blad?
Is ook een optie, maar vroeg me ook af of de kast het houdt.
Somebody that I used to know
  zondag 8 november 2015 @ 23:03:58 #233
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_157416320
Pax systeemkast

Met of zonder deuren


Waarom?
  zondag 8 november 2015 @ 23:06:26 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157416409
Zonder.
Omdat de kamer net niet hoog genoeg is om de schuifdeuren er in te hangen, ik per se de hoge variant wilde en absoluut geen gewone deuren wilde...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 november 2015 @ 23:13:15 #235
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_157416647
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:06 schreef Leandra het volgende:
Zonder.
Omdat de kamer net niet hoog genoeg is om de schuifdeuren er in te hangen, ik per se de hoge variant wilde en absoluut geen gewone deuren wilde...
Ik vind deuren onnodig.

Maar anders teveel stof. Met deuren gaan ze weer muf ruiken
pi_157418828
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 23:03 schreef Che_ het volgende:
Pax systeemkast

Met of zonder deuren


Waarom?
In het zicht met. De deuren verbergen de rotzooi en zorgen ervoor dat de laden goed dicht blijven (iets met te veel erop stapelen waardoor ze het hanggedeelte in de weg zitten en dus open rollen).
Uit het zicht zonder deuren. Ik kijk niet direct op deze kasten dus dan is het juist fijn om er geen deur in te doen. Dit zijn de ondiepe en ik heb daar de uitrekbare stang in zitten en er jurken in hangen. Werkt prima.
Schuifdeuren redden we niet ivm balk boven de kast.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_157420048
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 22:34 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Is ook een optie, maar vroeg me ook af of de kast het houdt.
Ah zo! Maar lijkt me wel, toch? Ik ken iemand die zo'n bureau bij een Billy heeft (in)gebouwd, en dat staat ook al een tijdje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 november 2015 @ 10:05:51 #238
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157420105
oh hell yeah ... donderdag twee maal de stuva hoogslaper en een hemnes bedbank halen .. wat zullen m'n koters blij zijn *O* _O_
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_157420124
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:01 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ah zo! Maar lijkt me wel, toch? Ik ken iemand die zo'n bureau bij een Billy heeft (in)gebouwd, en dat staat ook al een tijdje.
Nice, thanks!
Somebody that I used to know
pi_157421295
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 22:34 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Is ook een optie, maar vroeg me ook af of de kast het houdt.
Groot verschil is wel dat in de Besta alle planken los liggen, en bij de Kallax / Billy is er een vaste plank, dus daar kan je dan denk ik wat makkelijker een bureaublad aan hangen.
  zaterdag 14 november 2015 @ 13:01:59 #241
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_157543193
Hallo, ik heb een vraag, en hoop dat iemand hier misschien me kan helpen aan het antwoord.

Ik heb een ikea keukenkast besteld (2x METOD, 200cm hoog) met links een koelkast erin, als uitbreiding op mijn bestaande keuken.

Nu zie ik dat de ikea medewerker in de winkel er zijpanelen van 240cm bij heeft gedaan.

Mijn dilemma:
- of omruilen voor zijpanelen van 200cm, en plint onderaan als bedekking voor de pootjes; dan zie je dus opzij de plint iets naar binnen inspringen (kast is van beide zijkanten goed zichtbaar).
- of zo laten, de zijpanelen afzagen op 208 cm zodat ze tot de grond komen; dan ziet het er misschien aan de voorkant gek uit omdat daar wel een plint is.

Wat ziet er normaler uit? Hoe is het 'bedoeld'?

En een minder belangrijke vraag: ik dacht dat er een gebruiksaanwijzing zou worden bijgeleverd. Moet je het doen met de youtube-filmpjes? Iemand komt me helpen, maar nu heb ik echt geen idee waar we moeten beginnen

Bij voorbaat dank ^O^
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_157545858
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:01 schreef Lemijn het volgende:
Hallo, ik heb een vraag, en hoop dat iemand hier misschien me kan helpen aan het antwoord.

Ik heb een ikea keukenkast besteld (2x METOD, 200cm hoog) met links een koelkast erin, als uitbreiding op mijn bestaande keuken.

Nu zie ik dat de ikea medewerker in de winkel er zijpanelen van 240cm bij heeft gedaan.

Mijn dilemma:
- of omruilen voor zijpanelen van 200cm, en plint onderaan als bedekking voor de pootjes; dan zie je dus opzij de plint iets naar binnen inspringen (kast is van beide zijkanten goed zichtbaar).
- of zo laten, de zijpanelen afzagen op 208 cm zodat ze tot de grond komen; dan ziet het er misschien aan de voorkant gek uit omdat daar wel een plint is.

Wat ziet er normaler uit? Hoe is het 'bedoeld'?

En een minder belangrijke vraag: ik dacht dat er een gebruiksaanwijzing zou worden bijgeleverd. Moet je het doen met de youtube-filmpjes? Iemand komt me helpen, maar nu heb ik echt geen idee waar we moeten beginnen

Bij voorbaat dank ^O^
Ze hebben geen panelen van 200cm in het assortiment, vandaar. Je kunt de panelen op 200cm zagen, zaagkant aan de bovenkant,en dan gewoon een plint.

Al lijkt het me niet lelijk ze op 208cm te zagen.
pi_157546869
Over ikea keukens gesproken.
Als ik met mijn keukenplan naar de ikea ga voor wat kleine vragen en ff een 2e paar ogen voor controle. moet ik dan ook betalen?

Kennis blijft volhouden dat je hiervoor een afspraak moet maken en dit 70euro kost. volgens mij is dit alleen wanneer je de gehele keuken door een keukenspecialist wil laten plannen.

snelle vraag voor hier: kan er een hoge plint bij de vaatwasser?

[ Bericht 2% gewijzigd door loecje op 14-11-2015 16:07:08 ]
pi_157546935
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:55 schreef loecje het volgende:
Over ikea keukens gesproken.
Als ik met mijn keukenplan naar de ikea ga voor wat kleine vragen en ff een 2e paar ogen voor controle. moet ik dan ook betalen?

Kennis volhouden dat je hiervoor een afspraak moet maken en dit 70euro kost. volgens mij is dit alleen wanneer je de gehele keuken door een keukenspecialist wil laten plannen.

snelle vraag voor hier: kan er een hoge plint bij de vaatwasser?
Controle en bespreken is gratis. Die 70 euro is voor de gehele keuken. En ja, dat kan.
pi_157547225
^O^

super. we moeten sowieso ff langs de ikea om een aantal verschillende opties te bekijken. kunnen we daarna een definitief plan maken en bij de aannemer voorleggen.
  zaterdag 14 november 2015 @ 20:08:52 #246
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_157552080
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Ze hebben geen panelen van 200cm in het assortiment, vandaar. Je kunt de panelen op 200cm zagen, zaagkant aan de bovenkant,en dan gewoon een plint.

Al lijkt het me niet lelijk ze op 208cm te zagen.
Dank voor je antwoord! Ik ga maar op het moment van in elkaar zetten bekijken hoe lang ze moeten worden. Kan het me nog niet goed bedenken hoe het 'strakker' wordt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_157554403
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:01 schreef Lemijn het volgende:
- of zo laten, de zijpanelen afzagen op 208 cm zodat ze tot de grond komen; dan ziet het er misschien aan de voorkant gek uit omdat daar wel een plint is.
Ik heb dit (helaas maar aan een kant, want mijn andere kant is 250cm hoog, en 240 was de maximale maat afdekpaneel)
Maar als het zou kunnen zou ik het aan twee kanten doen.
Ik vind het er juist stukken netter uitzien. Je schermt mooi je inspringing voor je "voetruimte" af voor de kasten en vanaf de zijkant is het mooi een solide geheel.
  zaterdag 14 november 2015 @ 23:21:42 #248
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_157557733
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 21:21 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Ik heb dit (helaas maar aan een kant, want mijn andere kant is 250cm hoog, en 240 was de maximale maat afdekpaneel)
Maar als het zou kunnen zou ik het aan twee kanten doen.
Ik vind het er juist stukken netter uitzien. Je schermt mooi je inspringing voor je "voetruimte" af voor de kasten en vanaf de zijkant is het mooi een solide geheel.
Ha, ik hoopte al op een ervaringsdeskundige! Heb je misschien een foto van de voor- en zijkant? *)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_157558098
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 23:21 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ha, ik hoopte al op een ervaringsdeskundige! Heb je misschien een foto van de voor- en zijkant? *)
Hoewel ik 100den foto's heb van mijn keuken bouw project, uiteraard net weer niet van dat stukje...
Ik zal kijken of ik binnenkort even een paar foto's voor je kan maken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:01 schreef Lemijn het volgende:
En een minder belangrijke vraag: ik dacht dat er een gebruiksaanwijzing zou worden bijgeleverd. Moet je het doen met de youtube-filmpjes? Iemand komt me helpen, maar nu heb ik echt geen idee waar we moeten beginnen
Bij ieder onderdeel (kast, afdekplaat, koelkast) zit een installatiehandleiding.
Begin met de kasten, daarin staat wanneer de pootjes eronder moeten.
Vervolgens planken erin, en de afdekpanelen installeren. die schroef je vast vanaf binnenin de kast, dus zorg dat je die erop hebt voordat je je koelkast erin zet. Dan de deuren erop. (iig de scharnieren, anders kun je die niet vastschroeven)
Als laatste de inbouw handleiding van de koelkast volgen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Nixxor op 14-11-2015 23:46:38 ]
  zondag 15 november 2015 @ 14:07:49 #250
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_157566370
Nixxor: :*

Ik zal het eindresultaat wel showen tzt!
(levering was niet compleet helaas, dus het duurt nog even...)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_157571894
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef Lemijn het volgende:
Nixxor: :*

Ik zal het eindresultaat wel showen tzt!
(levering was niet compleet helaas, dus het duurt nog even...)
Ik heb je een link met een paar foto's gepm-ed. Ik hoop dat je genoeg kunt zien want ik moest tegen de zon in fotograferen.
Ik heb een verhoogde keuken, op 17cm CAPITA poten, en daar zijn geen plinten voor. dus voor mij was er niet echt een keuze. De hoge kast heb ik wel de standaard plintjes gebruikt omdat er geen grotere zijpanelen waren en ik vind de afwerking toch een stuk minder.

Ik ben benieuwd wat jij ervan gaat maken :)
  zondag 15 november 2015 @ 20:05:21 #252
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_157577140
Duidelijke foto, ik vind het er zeker strak en mooi uitzien met de zijkant tot de grond! Ik ga het zeker ook zo proberen te maken. Komend weekend gaan we aan de slag! :)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_157596527
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:35 schreef Negentiendertig het volgende:

Die lamp hebben wij ook, maar dan in de woonkamer. Geeft wel matig licht vind ik, maar het staat zeker leuk.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:05 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben de koperen in de woonkamer, daarvoor geeft het voldoende licht. Voor eten denk ik ook wel.
Even twee lokquotes over de PS 2014 lamp. We hebben hem gisteren eindelijk gehaald, en ik probeer hem nu op te hangen, maar het snoer is veel te lang. Hebben jullie het snoer ingekort, en zo ja, hoe?
  maandag 16 november 2015 @ 13:46:41 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157597816
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:42 schreef Bleie het volgende:

[..]

[..]

Even twee lokquotes over de PS 2014 lamp. We hebben hem gisteren eindelijk gehaald, en ik probeer hem nu op te hangen, maar het snoer is veel te lang. Hebben jullie het snoer ingekort, en zo ja, hoe?
Volgens mij niet, mijn man heeft 'm opgehangen en het restant snoer volgens mij opgerold.
KuikenGuppy
pi_157598274
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:42 schreef Bleie het volgende:

[..]


[..]

Even twee lokquotes over de PS 2014 lamp. We hebben hem gisteren eindelijk gehaald, en ik probeer hem nu op te hangen, maar het snoer is veel te lang. Hebben jullie het snoer ingekort, en zo ja, hoe?
Opgerold en in dat afdekkapdingetje gestopt :) ging prima, bij hangt bij ons bijna strak tegen het plafond.
pi_157600127
Dank. Nog eens even naar kijken dan, want hij hangt bepaald niet strak tegen het plafond, en als ik aan de touwtjes trek (waar je best wat kracht bij moet zetten), komt de hele lamp naar beneden. Lijkt me niet de bedoeling.
pi_157600440
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:29 schreef Bleie het volgende:
Dank. Nog eens even naar kijken dan, want hij hangt bepaald niet strak tegen het plafond, en als ik aan de touwtjes trek (waar je best wat kracht bij moet zetten), komt de hele lamp naar beneden. Lijkt me niet de bedoeling.
Das niet de bedoeling, nee. Ben de komende weken niet thuis helaas, anders had ik een fotootje voor je gemaakt.
pi_157671624
Leuke presentatie van de speelgoeddieren die door kinderen getekend zijn, limited collectie Sagoskatt. Ze bleken in twee maten gemaakt te zijn. Dit zijn de kleine.

https://instagram.com/p/-PRAJPDSO5/?tagged=ikea
https://instagram.com/explore/tags/ikea/

Ik zie hier dat Utrecht behoorlijk achter blijft in presentatie. Deze knuffels zijn nieuw en het resultaat van een tekenwedstrijd. Ze liggen gewoon op wat hopen in (en naast) manden, kan me niet herinneren dat er naar verwezen werd. De andere poppen en dieren worden ook helemaal niet aantrekkelijk gepresenteerd.

De ene keer dat ik boven door de showroom liep en er al snel verdwaalde, toen die tegen het einde van de verbouwing/uitbreiding klaar was, heb ik me verbaasd over de achteruitgang van de presentatie. In plaats van de verdubbelde ruimte voor betere opstelmogelijkheden te gebruiken, werd het véél voller gepropt. De nieuwe kaart is geen topografische kaart, dus ik waag me niet meer aan de showroom en loop beneden alleen de korte route en evt. afslagen die daar direct op aansluiten.

De verbouwing en uitbreiding komen nauwelijks over als een verbetering. Ook het onderhoud is er niet op vooruit gegaan. De bistro was altijd al smerig en dat is nu ook in het restaurant bij de drankentaps zo geworden, doordat het kassapersoneel de drankentaps bij moeten houden (en veel klanten blijkbaar viezeriken zijn).

Omdat de instagram-foto's van over de hele wereld komen, kan je zien hoe de gelijkheid best verschilt in de verschillende landen. Uiteraard is vooral het eten anders.
pi_157671722
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:16 schreef Teslynd het volgende:
Leuke presentatie van de speelgoeddieren die door kinderen getekend zijn, limited collectie Sagoskatt. Ze bleken in twee maten gemaakt te zijn. Dit zijn de kleine.

https://instagram.com/p/-PRAJPDSO5/?tagged=ikea
https://instagram.com/explore/tags/ikea/

Ik zie hier dat Utrecht behoorlijk achter blijft in presentatie. Deze knuffels zijn nieuw en het resultaat van een tekenwedstrijd. Ze liggen gewoon op wat hopen in (en naast) manden, kan me niet herinneren dat er naar verwezen werd. De andere poppen en dieren worden ook helemaal niet aantrekkelijk gepresenteerd.

De ene keer dat ik boven door de showroom liep en er al snel verdwaalde, toen die tegen het einde van de verbouwing/uitbreiding klaar was, heb ik me verbaasd over de achteruitgang van de presentatie. In plaats van de verdubbelde ruimte voor betere opstelmogelijkheden te gebruiken, werd het véél voller gepropt. De nieuwe kaart is geen topografische kaart, dus ik waag me niet meer aan de showroom en loop beneden alleen de korte route en evt. afslagen die daar direct op aansluiten.

De verbouwing en uitbreiding komen nauwelijks over als een verbetering. Ook het onderhoud is er niet op vooruit gegaan. De bistro was altijd al smerig en dat is nu ook in het restaurant bij de drankentaps zo geworden, doordat het kassapersoneel de drankentaps bij moeten houden (en veel klanten blijkbaar viezeriken zijn).

Omdat de instagram-foto's van over de hele wereld komen, kan je zien hoe de gelijkheid best verschilt in de verschillende landen. Uiteraard is vooral het eten anders.
Wat fijn dat je weer genoeg hebt gevonden om over te klagen!
Al vraag ik me wel af of er iemand hier wat aan heeft... :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 22 november 2015 @ 23:06:51 #260
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157754391
Weet iemand het algemene informatie email adres van de Ikea? Ik kan het nergens vinden op de site :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 november 2015 @ 23:15:32 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157754620
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 23:06 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand het algemene informatie email adres van de Ikea? Ik kan het nergens vinden op de site :')
Facebook werkt het snelste (privebericht sturen: https://www.facebook.com/IKEANederland )
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/algemeen_fy12.html
en anders daar even contact email invullen. Dan kom je vanzelf bij een pagina terecht waarin je onderin op contactformulier kunt klikken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 22 november 2015 @ 23:23:44 #262
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157754901
Ik doe niet aan Facebook, maar wie verstopt het contactformulier nou in de FAQ :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 november 2015 @ 23:27:14 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157755009
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 23:23 schreef Erasmo het volgende:
Ik doe niet aan Facebook, maar wie verstopt het contactformulier nou in de FAQ :')
heel veel bedrijven tegenwoordig. :') daarom wist ik ook waar ik moest zoeken _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 28 november 2015 @ 18:00:32 #264
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_157882884
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:21 schreef Nixxor het volgende:
<knip>

Ik ben benieuwd wat jij ervan gaat maken :)
Hierbij wat beeldmateriaal:
We waren even vergeten dat het snoer van de koelkast er dus nog uit moest. Zijpaneel er weer af, gelukkig kon het naast het laminaat gefrot worden.

Waar ik me wel over verbaasde was dit gat + plakker erover aan de onderkant van de koelkastdeur:


Hoort dat zo, en zo ja waar dient het voor?

Verder had ik de Blankett handgrepen gekozen maar deze raken elkaar helaas en ik kan de deuren voor de koelkast/vriezer niet meer naar opzij afstellen omdat het apparaat er al inzit. Dus andere halen maar.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_157883154
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:00 schreef Lemijn het volgende:


Hoort dat zo, en zo ja waar dient het voor?

Hoort zo. In de fabriek gebruiken ze die opening om de deur vol te spuiten met pur schuim.
  zaterdag 28 november 2015 @ 18:19:54 #266
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_157883229
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:16 schreef Clubman het volgende:

[..]

Hoort zo. In de fabriek gebruiken ze die opening om de deur vol te spuiten met pur schuim.
Dank! Ik kon me al niet voorstellen dat iemand per ongeluk zo'n mooi rond gaatje had geboord en daarna dacht 'kom, stukje ducttape erover en gewoon verkopen die handel', maar ik begreep er ook niks van :)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 28 november 2015 @ 18:21:47 #267
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_157883259
Mag ik trouwens zeggen dat de service van de ikea rondom bezorging van ontbrekende onderdelen wel ruimte voor verbetering heeft, of is dat onaardig?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_157883540
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:21 schreef Lemijn het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat de service van de ikea rondom bezorging van ontbrekende onderdelen wel ruimte voor verbetering heeft, of is dat onaardig?
beetje toelichting misscien?
  zaterdag 28 november 2015 @ 20:02:05 #269
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_157885168
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:36 schreef computergirl het volgende:

beetje toelichting misscien?
Ik bedoelde mijn vraag vrij letterlijk, of ik hier mag mopperen. Volgens mij zitten hier ikea-medewerkers die hier allerlei vragen beantwoorden wat ik enorm aardig vind, en zij kunnen waarschijnlijk niks doen aan het beleid van zo'n grote organisatie.

Maar goed, mijn ervaring: de levering was niet compleet, en toen ik daarover opbelde zou ik binnen 10 dagen gebeld om de nalevering te plannen, en dan zou het 3 weken later worden gebracht. Dat betekent meer dan een maand vertraging. Dat vind ik nogal wat, meestal wil je die keuken in elkaar gaan zetten tenslotte. De initiële levering was er na een week, en had zelfs sneller gekund als ik had gewild.
Ik verbaas me erover dat zo'n nalevering blijkbaar onderaan de prioriteitenlijst staat. Het voelt alsof ze de blits willen maken met vlotte bezorging, en de pechvogels de niet alles in één keer ontvangen zitten vervolgens heel lang te wachten tot alles compleet is. Dan zegt een vriendelijke medewerker sorry en dan ben je uitgepraat. Ik heb uiteindelijk, na 8 dagen wachten op überhaupt dat telefoontje, maar geregeld dat ik het zelf kon halen. Het drukte een beetje een domper op mijn vreugde over de nieuwe aankoop.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_157885222
Er zit een ex-medewerker in dit topic volgens mij
pi_157888993
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:00 schreef Lemijn het volgende:
Hierbij wat beeldmateriaal
Ziet er prima uit! Stuk mooier dan met zo'n losse plint :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:02 schreef Lemijn het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat de service van de ikea rondom bezorging van ontbrekende onderdelen wel ruimte voor verbetering heeft, of is dat onaardig?
Je kunt hier alles zeggen hoor. We hebben geen officiele IKEA webcare hier. en ik heb ook niet alleen lauter positieve ervaringen met IKEA.
Je hoort vaker verhalen dat er wat gedoe is met de levering. Waardeloos dat dan een zo lang moet duren, ik weet niet wat de oorzaak was, maar als ze onderdelen waren vergeten vind ik dat wel kwalijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nixxor op 28-11-2015 22:59:09 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 november 2015 @ 22:17:47 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157889191
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:04 schreef computergirl het volgende:
Er zit een ex-medewerker in dit topic volgens mij
Bart :Y en nog wel wat (Adelante volgens mij ook)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_157889445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:10 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Ziet er prima uit! Stuk mooier dan met zo'n losse plint :)

[..]

Je kunt hier alles zeggen hoor. We hebben geen officiele IKEA webcare hier. en ik heb ook niet alleen lauter positieve ervaringen met IKEA.
Je hoort vaker verhalen dat er wat gedoe is met de levering. Waardeloos dat dan een zo lang moet duren, ik weet niet wat de oorzaak was, maar als ze onderdelen waren vergeten vind ik dat wel kwalijk.
huh? Dat is helemaal niet mijn tekst?
pi_157890198
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:27 schreef computergirl het volgende:
huh? Dat is helemaal niet mijn tekst?
Wat the... Ik selecteerde het gewoon en drukte op quote...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 november 2015 @ 22:59:03 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157890239
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:57 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Wat the... Ik selecteerde het gewoon en drukte op quote...
in de verkeerde reactie. je selecteerde de quote in computergirls reactie, en niet de originele reactie van lemijn ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_157890260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:59 schreef DJMO het volgende:

[..]

in de verkeerde reactie. je selecteerde de quote in computergirls reactie, en niet de originele reactie van lemijn ;)
Dat verklaart het, ff handmatig gecorrigeerd. Sorry :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 november 2015 @ 23:02:31 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157890332
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:59 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Dat verklaart het, ff handmatig gecorrigeerd. Sorry :P
voorbeeldje : ik heb jouw tekst geselecteerd in m'n eigen reactie:

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:59 schreef DJMO het volgende:
Wat the... Ik selecteerde het gewoon en drukte op quote...
Hij ziet dat ik tekst uit m'n reactie quote en pakt dus mij als poster ipv jou, omdat het in mijn reactie staat.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 november 2015 @ 23:05:20 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157890416
en nu ben ik zelf aan 't kutten met quoten _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_157903411
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:02 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ik bedoelde mijn vraag vrij letterlijk, of ik hier mag mopperen. Volgens mij zitten hier ikea-medewerkers die hier allerlei vragen beantwoorden wat ik enorm aardig vind, en zij kunnen waarschijnlijk niks doen aan het beleid van zo'n grote organisatie.

Maar goed, mijn ervaring: de levering was niet compleet, en toen ik daarover opbelde zou ik binnen 10 dagen gebeld om de nalevering te plannen, en dan zou het 3 weken later worden gebracht. Dat betekent meer dan een maand vertraging. Dat vind ik nogal wat, meestal wil je die keuken in elkaar gaan zetten tenslotte. De initiële levering was er na een week, en had zelfs sneller gekund als ik had gewild.
Ik verbaas me erover dat zo'n nalevering blijkbaar onderaan de prioriteitenlijst staat. Het voelt alsof ze de blits willen maken met vlotte bezorging, en de pechvogels de niet alles in één keer ontvangen zitten vervolgens heel lang te wachten tot alles compleet is. Dan zegt een vriendelijke medewerker sorry en dan ben je uitgepraat. Ik heb uiteindelijk, na 8 dagen wachten op überhaupt dat telefoontje, maar geregeld dat ik het zelf kon halen. Het drukte een beetje een domper op mijn vreugde over de nieuwe aankoop.
Dat herken ik wel. Wij hadden een bank (en stoel en kleed) besteld, werd vorige week geleverd (vrijdag), en toen bleek vrijdagavond dat er geen pootjes bij zaten. Klantenservice was al dicht, dus zaterdagochtend nog een keer gebeld. Nalevering zou inderdaad twee weken of zo gaan duren, maar we konden ook zelf langs Ikea, dus dat maar gedaan. Geen pretje op zaterdagmiddag, maar goed, toen konden we wel de bank in elkaar zetten.


*O* *O* *O* Zo blij mee!
  Moderator zondag 29 november 2015 @ 17:25:50 #280
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_157903555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:21 schreef Lemijn het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat de service van de ikea rondom bezorging van ontbrekende onderdelen wel ruimte voor verbetering heeft, of is dat onaardig?
Dat mag je gerust hier uiten hoor :)
pi_157903944
afgelopen week bij de ikea geweest voor de keukenplanning. prima indeling en perfecte planning, niets meer aan doen. daarna nog even wat verschillende opties doorgenomen en bekeken.

wel een baalmoment. de GRYTNÄS frontjes gaan uit het assortiment. er komt wel een witte versie terug maar geen ecru. :'(

ik kan trouwens wel aanraden om een middagje bij de Ikea te gaan zitten om de planning te maken ipv thuis te prutsen. het planningsprogramma draait daar 100x beter dan de webversie thuis. (in chrome en Firefox helemaal niet werkbaar, loopt telkens vast. IE werkt wel maar is gigantisch traag) . dat scheelt echt heel wat tijd en frustratie.
  zondag 29 november 2015 @ 19:03:09 #282
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_157906052
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:20 schreef Bleie het volgende:

[..]

Dat herken ik wel. Wij hadden een bank (en stoel en kleed) besteld, werd vorige week geleverd (vrijdag), en toen bleek vrijdagavond dat er geen pootjes bij zaten. Klantenservice was al dicht, dus zaterdagochtend nog een keer gebeld. Nalevering zou inderdaad twee weken of zo gaan duren, maar we konden ook zelf langs Ikea, dus dat maar gedaan. Geen pretje op zaterdagmiddag, maar goed, toen konden we wel de bank in elkaar zetten.

[ afbeelding ]
*O* *O* *O* Zo blij mee!
Gefeliciteerd met de nieuwe bank! Ziet er heerlijk uit.

En begrijpelijk dat je het ook bent gaan halen. Mijn ontbrekende onderdelen waren alleen wel wat groter dan die pootjes dus het was nogal spannend of ik het mee zou krijgen. Maar goed, het is gelukt. Ze moeten alleen duidelijk de bezorgers hier in Noord even bijscholen. 8)7
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 29 november 2015 @ 19:10:38 #283
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_157906235
Weet iemand wanneer de kerstbomen-verkoop van start gaat bij Ikea?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_157906671
IKEA winkel - Looptijd actie
Amersfoort 2 dec - 16 dec
Amsterdam 2 dec - 16 dec
Barendrecht 2 dec - 16 dec
Breda 2 dec - 16 dec
Delft 2 dec - 16 dec
Duiven 2 dec - 16 dec
Eindhoven 28 nov - 13 dec
Groningen 2 dec - 16 dec
Haarlem 6 dec - 16 dec
Heerlen 26 nov -16 dec
Hengelo 2 dec - 16 dec
Utrecht 2 dec - 16 dec
Zwolle 2 dec - 16 dec
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 29 november 2015 @ 20:18:46 #285
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_157907954
Thnx! Woensdag kerstboom halen dus :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:27:31 #286
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_158025284
Alle kerstspullen zijn al uitverkocht :'( Van sommige dingen kun je op de site zelfs de voorraad niet meer checken dan kom je automatisch terug uit op de startpagina. Was dit andere jaren ook zo?
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_158025400
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:27 schreef SV-tje het volgende:
Alle kerstspullen zijn al uitverkocht :'( Van sommige dingen kun je op de site zelfs de voorraad niet meer checken dan kom je automatisch terug uit op de startpagina. Was dit andere jaren ook zo?
Dat de kerstspullen al op zijn is wel redelijk standaard ja... In veel winkels zullen veel producten ook al wel afgeprijsd zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_158025575
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat de kerstspullen al op zijn is wel redelijk standaard ja... In veel winkels zullen veel producten ook al wel afgeprijsd zijn.
Breda nog niet. Alleen 15% deze dagen. Ik had zo graag dat witte kerstdorpje gehad met die verschillende lagen achter elkaar.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:43:34 #289
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_158025607
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

Breda nog niet. Alleen 15% deze dagen. Ik had zo graag dat witte kerstdorpje gehad met die verschillende lagen achter elkaar.
Niet afgeprijsd inderdaad maar wel bijna niets meer te krijgen. Moet zeggen dat ik 4 december toch wel erg vroeg vind. Ik heb eerder echt nog geen tijd gehad om te gaan kijken. Nu dus allemaal leuke dingen in huis gehaald om op het rekje te hangen en is het rekje niet meer te koop. Iemand nog goede ideeen?
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_158025708
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

Breda nog niet. Alleen 15% deze dagen. Ik had zo graag dat witte kerstdorpje gehad met die verschillende lagen achter elkaar.
Oh ja dat zou kunnen... Het is maar net of een vestiging verwacht dat ze bepaalde producten nog op tijd weten uit te verkopen én of ze en zo ja hoeveel afprijzingsbudget daarvoor vrij willen maken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_158027596
Vind ik ook wel erg vroeg. Ik ga voor Sinterklaas echt nog niet over Kerst nadenken...
pi_158027719
Wat denken jullie? Is het vanmiddag onmogelijk druk (want Sint kado's) of juist rustig (want Sint)?
Met een meidenkwartet
  zaterdag 5 december 2015 @ 10:36:39 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_158029041
Rustig, want Sint.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_158029066
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 08:03 schreef Cathmar het volgende:
Wat denken jullie? Is het vanmiddag onmogelijk druk (want Sint kado's) of juist rustig (want Sint)?
Je kan de verwachte drukte bekijken onder google. Staat mooi weer gegeven per filiaal hoe druk het word.
Jeroentje.
pi_158029155
Ga straks ook even naar Ikea. Hopelijk valt het met de drukte mee
pi_158031232
In verband met Sinterklaas sluiten alle winkels (behalve Heerlen) om 18:00 uur!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_158042230
In de nieuwsbrief staat een combi-oven die opeen veel meer kan dan ik ooit gedacht had dat huishoudovens zouden kunnen. Er zit ook een automatische vleesthermometer in. Hoe werkt dat?
pi_158042329
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:22 schreef Teslynd het volgende:
In de nieuwsbrief staat een combi-oven die opeen veel meer kan dan ik ooit gedacht had dat huishoudovens zouden kunnen. Er zit ook een automatische vleesthermometer in. Hoe werkt dat?
Er zit een foodprobe bij die je in het vlees steekt. De andere kant steek je in de zijwand van de oven. De kerntemperatuur kun je vervolgens aflezen op het display.
(ik neem aan dat je het over de KULINARISK oven hebt?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_158042502
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er zit een foodprobe bij die je in het vlees steekt. De andere kant steek je in de zijwand van de oven. De kerntemperatuur kun je vervolgens aflezen op het display.
Dat klinkt wel handig. Doet me denken aan m'n eigen oude prutsoven. Daarin staat altijd de oventhermometer, zodat ik kan zien wat de verschillende standennummers presteren (slaat vooral op het voorverwamen, want met een groter blik erin zie je hem niet meer).

Hoe werkt de tijdklok, kan je instellen tot hoe lang bij bakken moet (en dan afslaat)?
pi_158042645
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:28 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Hoe werkt de tijdklok, kan je instellen tot hoe lang bij bakken moet (en dan afslaat)?
:Y
pi_158042707
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:28 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Dat klinkt wel handig. Doet me denken aan m'n eigen oude prutsoven. Daarin staat altijd de oventhermometer, zodat ik kan zien wat de verschillende standennummers presteren (slaat vooral op het voorverwamen, want met een groter blik erin zie je hem niet meer).

Hoe werkt de tijdklok, kan je instellen tot hoe lang bij bakken moet (en dan afslaat)?
Ja klopt! :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')