Het is 3D en je kunt veel verder inzoomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:54 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Van wat ik zie, lijkt het op een revamped RCT2 met wat betere graphics. Wel cool, maar grafisch ziet het er niet super zwaar uit in eerste instantie. Is het een gevalletje schijn bedriegt of heb je gewoon een oude laptop?
ah oke cool. Maar goed, wat betreft het bouwen van paden en attracties etc. is het allemaal nog steeds recht en niet zoals bij planet/rollercoaster ronde paden. Niet dat dit een nadeel is of zo, ik houd wel van recht en structuur Maar het viel me als eerste op.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is 3D en je kunt veel verder inzoomen.
Maar het gaat als het af is veel verder dan RCT2, zo is ook het bevoorraden van je winkels zonder dat je gasten er last van hebben (middels speciale paden voor personeel) ook onderdeel van het spel.
Dank jequote:Op zondag 28 februari 2016 21:09 schreef Bluurgh het volgende:
Allemaal uit m'n hoofd:
- Geen idee
- Ik deed er geloof ik maximaal 4 per mechanic
- Alleen de ingang en de uitgang hoeft blauw te zijn, de rest niet.
- Ja dacht het wel toch? met die > >> en >>> knoppen?
- Door middel van het berichtje onderin. Je ziet dan in een blauwe tekst staan: Research ... is afgerond (of welke taal dan ook mag zijn). En je kunt in het research scherm zelf zien wanneer deze gepland staat afgerond te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn vanmiddag begonnen met RCT1. Dat werkt prima via Steam op Windows 10, mocht iemand zich dat afvragen.
Ik heb een aantal vraagjes:
• Hoe weet je wanneer de research van een bepaald onderdeel afgerond is?
• Hoeveel attracties kan een mechanic ongeveer behapstukken, er vanuitgaande dat ze redelijk dicht bij elkaar liggen?
• En als je wilt dat een mechanic een attractie onderhoudt, moet je dan de volledige attractie blauw maken, ook de stukken onder de grond?
• Is er een mogelijkheid om de tijd te versnellen? Wij zitten in jaar 1 van 3 en we hebben de vereisten van level 2 inmiddels bereikt. Het is wel leuk om door te spelen maar een uitdagender level is nog leuker.
Ook bedanktquote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
- Door middel van het berichtje onderin. Je ziet dan in een blauwe tekst staan: Research ... is afgerond (of welke taal dan ook mag zijn). En je kunt in het research scherm zelf zien wanneer deze gepland staat afgerond te zijn.
- Mechanics is ongeveer 1 op 10 deed ik altijd. En niet indelen op zones, nergens voor nodig geweest. Voor zover ik het heb gespeeld, heb ik dat nooit gedaan. Wel een tip voor de tuinmannen, zet bij hun uit dat ze gaan gras maaien op 1 of 2 na of zo. Anders gaan ze allemaal gras maaien en gaan ze vervolgens geen kots opruimen. En dat is niet echt fijn.
- Nee, er zit geen versnellingen opties in het spel.
hmm, als dat zo is, lekker verborgen dan. Of zit dit in een één of andere cheatcode weggestopt?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:39 schreef mschol het volgende:
ik dacht dat je in rct met de + en de - op de numpad de tijd iets sneller kon laten gaan..
Niet in de originele RCT1 en 2.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:39 schreef mschol het volgende:
ik dacht dat je in rct met de + en de - op de numpad de tijd iets sneller kon laten gaan..
Omdat Planet Coaster nog niet bestond bij het maken van deze reeks.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:14 schreef Baas_bas het volgende:
Hoezo heet dit topic rollercoaster tycoon en niet theme park simulator?
ik wil Planet Coaster topic hebben Of moet ik er zelf 1 maken? Ik ben niet zo creatief met een mooie inleiding maken
dan moet die hernoemt worden want niemand geeft een fuck om rct zodra deze er isquote:Op zondag 6 maart 2016 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat Planet Coaster nog niet bestond bij het maken van deze reeks.
Waarschijnlijk komt het er wel op neer, maar het is wel ontzettend neerbuigend om dat op die manier te zeggen. Mogelijk dat er toch nog een aantal mensen zijn die het wel interessant gaan vinden.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
dan moet die hernoemt worden want niemand geeft een fuck om rct zodra deze er is
Ik kan niet wachten op de movies van mensen die alpha spelen. Ben erg benieuwd ernaar, want voor zover ik het heb kunnen ontdekken, is er niet echt een gameplay movie te vinden nog van planetcoaster.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:38 schreef lord_bono het volgende:
Leuke Q&A, tussen 16 en 31 maart komt de alpha beschikbaar voor mensen die de "Early Bird Pass" gekocht hebben.
De alpha versie ziet er al beter uit dan de beta van RCTW
Klopt inderdaad, zit ook echt te wachten op de eerste gameplaybeelden.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:40 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de movies van mensen die alpha spelen. Ben erg benieuwd ernaar, want voor zover ik het heb kunnen ontdekken, is er niet echt een gameplay movie te vinden nog van planetcoaster.
ik bedoelde met name de nieuwe rctw en die faal die rct4 mobile was, rct1, 2 en 3 zijn wel vet natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 08:38 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het er wel op neer, maar het is wel ontzettend neerbuigend om dat op die manier te zeggen. Mogelijk dat er toch nog een aantal mensen zijn die het wel interessant gaan vinden.
Alleen jammer dat het haar niet meebeweegt in de attracties. Maar het is pas pre-alpha natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:26 schreef lord_bono het volgende:
Nieuwe Q&A over de rides, eerste alpha fase beschikbaar vanaf 22 maart. First-person view in een aantal van de attracties die ze lieten zien
Ik moet zeggen het ziet er moeilijk vet uit maar ¤75 euroquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Alpha versie van Planet Coaster komt over een week uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |