abonnement Unibet Coolblue
pi_155706547
quote:
3s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:17 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe bundel voor de Xbox One 20-10-2015 w/:
[ afbeelding ]
$499,99
1 TB Hybrid drive en Elite Controller.
http://majornelson.com/20(...)ler/?linkId=16684944
Lijkt op een Microsoft Store en Gamestop exclusieve bundel.
quote:
the Xbox One Elite Bundle includes a 1TB Solid State Hybrid Drive, which stores frequently-accessed files on a solid state partition and optimizes system performance so you can get to the action up to 20 percent faster from energy-saving mode
Zit dus een hele kleine SSD in (8 of 16 GB waarschijnlijk), als je vaak dezelfde games opstart dan zal het veel schelen qua opstarttijd. Hoe dan ook zal je xbox ook wel sneller aangaan, al die shit moet ie ook van de harde schijf halen.

Nice dus!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155706605
Worldwide launch oké, misschien wel interssant :).
SOONY
  maandag 31 augustus 2015 @ 15:38:45 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155706771
Toch wel blij dat ik nog even heb gewacht met een XBO hoor. Nu is er meer keus, zeker ook qua interne hardware.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_155706790
quote:
19s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch wel blij dat ik nog even heb gewacht met een XBO hoor. Nu is er meer keus, zeker ook qua interne hardware.
Alleen de HDD is anders, valt dus echt wel mee
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 31 augustus 2015 @ 15:40:37 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155706828
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Alleen de HDD is anders, valt dus echt wel mee
En de controller. En straks ook energiezuiniger. En zonder Kinect.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_155706889
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En de controller. En straks ook energiezuiniger. En zonder Kinect.
Wat ik al zei: echt energiezuiniger zal nog wel ff duren, ze kunnen allemaal kleine chipjes misschien wel vervangen maar de grote chip (CPU+GPU) kunnen ze nu nog niet kleiner (en daarmee goedkoper en zuiniger) maken.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155706977
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En de controller. En straks ook energiezuiniger. En zonder Kinect.
Ja en de prijs is dan ook 500 he, want nog niet wil zeggen of ie hier ook 500 is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 31 augustus 2015 @ 15:47:22 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155706987
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wat ik al zei: echt energiezuiniger zal nog wel ff duren, ze kunnen allemaal kleine chipjes misschien wel vervangen maar de grote chip (CPU+GPU) kunnen ze nu nog niet kleiner (en daarmee goedkoper en zuiniger) maken.
Ik denk dat het sneller zal gaan dan je denkt. Volgend jaar een kleinere XBO!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_155707149
quote:
19s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk dat het sneller zal gaan dan je denkt. Volgend jaar een kleinere XBO!
Volgend jaar kan, want dan kunnen die chips. Dit jaar echt nog niet. (tenzij ze de chip niet kleiner maken)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155707174
Ik kijk wel weer naar de Xbox One in december :P.
SOONY
  maandag 31 augustus 2015 @ 17:24:52 #236
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_155709792
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
En weer een nieuwe controller, Lunar White

[ afbeelding ]

Gamestop only in US
Hmmmm....

:D
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_155709988
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:24 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Hmmmm....

[ afbeelding ] :D
Alleen bij het zien van de knuppeltjes krijg ik al reuma.
pi_155719519
Dit weekend het hele weekend Evolve gratis spelen!
Volledige game + DLC is unlocked zodat je lekker aan de gang kan.

Voor een introductie in de game:

Ik heb hem zelf op de PC en de game is echt supervet. Het heeft een bizar slechte naam omdat er bij launch veel DLC was. Onterecht, want al die DLC is cosmetisch dus who gives a shit? Snap serieus niet waarom juist deze game zo'n shitstorm over zich heen kreeg, het zal wel een perfect storm zijn geweest ofzo. In ieder geval: komend weekend ff genieten van de game, want het is echt een unieke ervaring. Zowel als hunter en als monster is het erg vet, maar om verschillende redenen.

Ik zeg: doen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155726120
Kun je Evolve al laten downloaden?
Als we tot zaterdag moeten wachten kunnen we zondag pas gamen :{
pi_155726205
Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen, maar stel de vraag lekker toch :D
Ben verslingerd aan Forza 5 ter voorbereiding op deeltje 6 >> Nu wil ik mijn mp3 muziek afspelen tijdens het gamen, welke op een USB stickje staan.
Hoe kan ik dit doen?
Met de 360 verliep dit altijd vlekkeloos door het gebruik van de ingebouwde music player.
Op de One lijkt dit niet te werken, omdat afgespeelde muziek ermee stopt als ik ga game opstart :X

Anyone?
  Eindredactie Games dinsdag 1 september 2015 @ 09:40:23 #241
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155727623
quote:
17s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb hem zelf op de PC en de game is echt supervet. Het heeft een bizar slechte naam omdat er bij launch veel DLC was. Onterecht, want al die DLC is cosmetisch dus who gives a shit? Snap serieus niet waarom juist deze game zo'n shitstorm over zich heen kreeg, het zal wel een perfect storm zijn geweest ofzo. In ieder geval: komend weekend ff genieten van de game, want het is echt een unieke ervaring. Zowel als hunter en als monster is het erg vet, maar om verschillende redenen.

Ik zeg: doen!
Mag ik jou even de hand schudden? Ik ben al sinds de release een soort Evolve-ambassadeur op FOK! omdat 'ie alleen maar afgezeken wordt.

Ben er enige tijd zwaar hooked aan geweest, nu een tijdje niet meer aangeraakt maar wil eigenlijk wel weer spelen, o.a. om nieuwe content (hunter Jack) te proberen. Ik vind het echt een ge-ni-aal spel, beste multiplayerervaring in hele lange tijd voor mij.

Is er op pc nog een beetje een playerbase dan?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:08:30 #242
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_155728071
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:34 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Alleen bij het zien van de knuppeltjes krijg ik al reuma.
Dit dus. Vroeger wel altijd PSX en PS2 gehad, maar als ik nu bij een vriend van mij op de PS3 of PS4 speel dan merk ik pas hoe fijn de thumbsticks geplaatst zijn bij de XBOX 360/XBOX One controller.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_155728229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 05:40 schreef MasGhibli het volgende:
Kun je Evolve al laten downloaden?
Als we tot zaterdag moeten wachten kunnen we zondag pas gamen :{
Dat weet ik eerlijk gezegd niet... Ik zal even rond blijven neuzelen op het officiële forum!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155728263
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Mag ik jou even de hand schudden? Ik ben al sinds de release een soort Evolve-ambassadeur op FOK! omdat 'ie alleen maar afgezeken wordt.

Ben er enige tijd zwaar hooked aan geweest, nu een tijdje niet meer aangeraakt maar wil eigenlijk wel weer spelen, o.a. om nieuwe content (hunter Jack) te proberen. Ik vind het echt een ge-ni-aal spel, beste multiplayerervaring in hele lange tijd voor mij.

Is er op pc nog een beetje een playerbase dan?
O+ Ik wist altijd wel dat jij meer dan heel OK was 2dope! O+
Kijk er ook naar uit om de Jack en die toffe nieuwe assault te proberen, net als Meteor Goliath, wordt vet! Heb laatst toch maar de eerste hunter seasonpass gekocht, lekker met Sunny en Slim in de weer (hou niet zo van trapper spelen, en vind Crow echt een heel stom karakter. Ziet er lelijk uit, heeft stomme stem en ook nog eens stomme abilities. Bah).

Op de PC is het nog best te spelen, vaak 's avonds rond de 600-800 man online. Nu met Hunt 2.0 duurt het wel een stuk langer om een match te vinden, ligt gedeeltelijk aan lage playerbase maar schijnt ook nog te liggen aan problemen met het algoritme dat te strak staat afgesteld... Blijf me in ieder geval echt vermaken met de game, ga hem misschien van het weekend ook halen voor de One als ze mooie korting hebben!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:36:44 #245
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_155728458
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:34 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Alleen bij het zien van de knuppeltjes krijg ik al reuma.
Gaat om de kleurstelling, dodo.
Maar als PS4 eigenaar moet ik dit bevestigen. 360/XONE controllers liggen zoooo veel lekkerder in de hand.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:41:50 #246
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_155728539
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 06:33 schreef MasGhibli het volgende:
Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen, maar stel de vraag lekker toch :D
Ben verslingerd aan Forza 5 ter voorbereiding op deeltje 6 >> Nu wil ik mijn mp3 muziek afspelen tijdens het gamen, welke op een USB stickje staan.
Hoe kan ik dit doen?
Met de 360 verliep dit altijd vlekkeloos door het gebruik van de ingebouwde music player.
Op de One lijkt dit niet te werken, omdat afgespeelde muziek ermee stopt als ik ga game opstart :X

Anyone?
Volgens mij kan dat alleen als je de musicplayer snapt, maar dan ben je een kwart van je scherm kwijt
Half bezopen is weggegooid geld.
  Eindredactie Games dinsdag 1 september 2015 @ 10:45:21 #247
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155728609
quote:
O+ Ik wist altijd wel dat jij meer dan heel OK was 2dope! O+
Kijk er ook naar uit om de Jack en die toffe nieuwe assault te proberen, net als Meteor Goliath, wordt vet! Heb laatst toch maar de eerste hunter seasonpass gekocht, lekker met Sunny en Slim in de weer (hou niet zo van trapper spelen, en vind Crow echt een heel stom karakter. Ziet er lelijk uit, heeft stomme stem en ook nog eens stomme abilities. Bah).
Tof. Ik dacht dat ik de enige was op heel FOK! die het speelde. Eerste seasonpass heb ik ook gekocht. Er is niet één personage dat ik niet leuk vind om mee te spelen. Ik heb alleen de Behemoth nog niet zelf.

Crow stom!? Ik vind 'm awesome, met Gobi O+ en met die charge-up pulse rifle door Monster-armor heen beuken, heerlijk. Sunny en Slim zijn idd ook de shit, al vind ik Slim echt een drama om tegen te spelen als Monster :P kan die fucker voor geen meter zien als 'ie van die spore clouds dropt.

quote:
Op de PC is het nog best te spelen, vaak 's avonds rond de 600-800 man online. Nu met Hunt 2.0 duurt het wel een stuk langer om een match te vinden, ligt gedeeltelijk aan lage playerbase maar schijnt ook nog te liggen aan problemen met het algoritme dat te strak staat afgesteld... Blijf me in ieder geval echt vermaken met de game, ga hem misschien van het weekend ook halen voor de One als ze mooie korting hebben!
Dat is nog best netjes. Ik zal 'm deze week weer eens opstarten, eens kijken of matchmaking nog een beetje vlot wil lukken. Ik had ook begrepen dat matchmaking nu anders werkt, er is een spectator mode en je kunt nu met garantie spelen met het personage dat je kiest toch? Is dat Hunt 2.0?

Als je'm op X1 gaat halen, let me know. Gaan we ff samen hunten. Speel je liever monster of hunter?
Ik heb echt maandenlang alleen maar hunter gespeeld, tot ik na wat offline practice de Kraken onder de knie kreeg 8-)

Ik heb de game ook nog gereviewed voor FOK! trouwens: Evolve
Terugkijkend zou ik van die 8 een 9 maken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 1 september 2015 @ 10:51:54 #248
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155728731
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:36 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Gaat om de kleurstelling, dodo.
Maar als PS4 eigenaar moet ik dit bevestigen. 360/XONE controllers liggen zoooo veel lekkerder in de hand.
Maar die kleurstelling had Xbox One al een tijd met de Sunset Overdrive-bundel.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_155728887
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:45 schreef 2dope het volgende:

[..]

Tof. Ik dacht dat ik de enige was op heel FOK! die het speelde. Eerste seasonpass heb ik ook gekocht. Er is niet één personage dat ik niet leuk vind om mee te spelen. Ik heb alleen de Behemoth nog niet zelf.


quote:
Crow stom!? Ik vind 'm awesome, met Gobi O+ en met die charge-up pulse rifle door Monster-armor heen beuken, heerlijk. Sunny en Slim zijn idd ook de shit, al vind ik Slim echt een drama om tegen te spelen als Monster :P kan die fucker voor geen meter zien als 'ie van die spore clouds dropt.
Haha ja die spore clouds zijn geweldig, al word ik altijd wel spastisch van Slim spelen. Zoveel schieten en healing field spammen, pffft ;)

quote:
Dat is nog best netjes. Ik zal 'm deze week weer eens opstarten, eens kijken of matchmaking nog een beetje vlot wil lukken. Ik had ook begrepen dat matchmaking nu anders werkt, er is een spectator mode en je kunt nu met garantie spelen met het personage dat je kiest toch? Is dat Hunt 2.0?
Spectator mode is volgens mij alleen als je met een party begint, AFAIK kan je nog niet los random matches spectaten. Matchmaking is inderdaad veranderd, je doet nu of hunter of monster, en bij allebei is het nu echte matchmaking, met skill-levels en dat soort dingen. Zou dus moeten zorgen voor betere matches omdat er nu op skill wordt gezocht, in plaats van op dat experience level (wat niets zegt over hoe goed je in de game bent).

quote:
Als je'm op X1 gaat halen, let me know. Gaan we ff samen hunten. Speel je liever monster of hunter?
Ik heb echt maandenlang alleen maar hunter gespeeld, tot ik na wat offline practice de Kraken onder de knie kreeg 8-)

Ik heb de game ook nog gereviewed voor FOK! trouwens: Evolve
Terugkijkend zou ik van die 8 een 9 maken.
Ik zal die review nog ff lezen, leuk om te zien wat andere mensen van de game vinden! Zag dat ie bij de Media Markt al ¤26 was, maar dan heb ik weer zo'n irritant schijfje wat ik iedere keer in m'n One moet stoppen.

Ik speel zelf eigenlijk het liefst medic en support, maar ook heel graag monster. Behemoth en Goliath :D Kraken lukt me nog net, maar Wraith bak ik echt helemaal niets van... Zou misschien wat meer offline moeten oefenen met de monsters, zou wel leuk zijn om ook Kraken onder de knie te krijgen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 1 september 2015 @ 11:10:12 #250
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_155729026
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:51 schreef 2dope het volgende:

[..]

Maar die kleurstelling had Xbox One al een tijd met de Sunset Overdrive-bundel.

[ afbeelding ]
Welke op zijn beurt een half jaar na de witte PS4 kwam. :P
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')