abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 augustus 2015 @ 23:11:30 #61
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_155195238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe de politie met dit soort zaken omgaat of beter justitie.....nou niet.

Persoonlijke ervaring in een ver verleden: ik ben keihard in elkaar geslagen door ex.
Ik ben gevlucht uit de stad waar ik zoveel van hou en in een uithoek van Nederland gaan wonen.
Ik heb aangifte gedaan. Doorverwezen naar een forensisch arts die met liniaal de afmetingen van mijn wonden ging meten.
CSI is er niks bij.
Doorverwezen naar de KNO omdat ze dachten dat er wat dingen gebroken waren in mijn gezicht.

Jaren verder en ik heb hier nog niks over gehoord.
Wat vreselijk voor je.

Toch hoor je dit soort verhalen vaak.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_155204803
quote:
De 28-jarige verpleegster Linda van der Giessen werd maandag door haar ex doodgeschoten in Waalwijk. Ondanks een verleden van huiselijk geweld kon de politie haar niet beschermen. Hoe kan dat?

Ernstige gevolgen van huiselijk geweld zijn volgens diverse deskundigen niet altijd te voorkomen. Eind dit jaar komen er wel nieuwe regels die slachtoffers beter beschermen.

Voor Linda komen die nieuwe regels te laat. Zij en haar ex John F. (37) kwamen uit een complexe relatie. Over en weer werd aangifte gedaan van bedreiging door de ander. Linda meldde vlak voor haar dood dat haar ex een vuurwapen zou hebben.

De politie reageerde niet meteen, omdat het bewijs niet spijkerhard was en de agent die de melding noteerde niet op de hoogte was van de eerdere aangiftes. F. is eerder veroordeeld voor geweld, maar dat is volgens de politie 'ander soort geweld' dan hij nu heeft gebruikt.

Huiszoeking
Volgens strafrechtdeskundige Sidney Smeets is het niet altijd eenvoudig om op te treden bij een vermoeden van wapenbezit. ,,Op zich mag een huiszoeking van de wet, maar er zal toch eerst contact moeten zijn met een officier of rechter-commissaris. Die beoordelen hoe serieus de melding is. Je kan niet zomaar ergens naar binnen als iemand niet bekend staat als vuurwapengevaarlijk, louter omdat iemand zegt dat er een wapen ligt.''

Smeets meent dat de omstandigheden ook de politie beïnvloeden. ,,De politie moet natuurlijk iedere melding individueel inschatten, maar menselijk gezien is het wel begrijpelijk dat je bij mensen die steeds ruzie hebben en over en weer de politie bellen, denkt: het zal allemaal wel, dit is al de zoveelste keer.''

Woordvoerder Remco Gerretsen van de Nationale Politie noemt geweld tussen bekenden, bijvoorbeeld bij belaging, ook een complex vraagstuk. ,,Bij stalking zijn signalen soms niet direct te koppelen aan strafbare feiten en de afweging tussen een snel, stevig gesprek met de betrokkene en tijd nemen in verband met het opsporingsbelang is lastig.''

Het Openbaar Ministerie heeft eveneens oog voor de knelpunten. ,,Die liggen vooral in de afhankelijkheidsrelaties tussen verdachte en slachtoffer. Dat maakt het vaak ingewikkeld de feitelijke toedracht boven water te krijgen, waarbij het ook dikwijls het woord van de een tegen de ander is,'' aldus woordvoerder Frans Zonneveld.

Uit cijfers van de politie blijkt dat er iedere 6 minuten ergens in Nederland actie moet worden ondernomen met betrekking tot huiselijk geweld. In 2012 registreerde de politie 95.000 incidenten. In 2008 was dat 'slechts' 63.000 keer.

Geen incident
Volgens de Stichting Zijweg, een belangenorganisatie voor slachtoffers van huiselijk geweld, is Waalwijk geen incident. Een woordvoerder stelt dat aangiftes vaker terzijde worden geschoven als er binnen een relatie over en weer aangiftes worden gedaan.

De stichting pleit voor een eenduidig landelijk protocol. Een team van deskundigen zou de ernst van de melding moeten inschatten. Met de nieuwe regels krijgt de zorg voor het slachtoffer een prominente rol. Per individu wordt gekeken hoeveel bescherming nodig is.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ngen-van-Linda.dhtml

Beetje het idee dat we hier al hadden... Over en weer aangiftes en vaker geruzie. Lastig daar dan een correct beeld van te vormen.
pi_155204937
quote:
De politie reageerde niet meteen, omdat het bewijs niet spijkerhard was en de agent die de melding noteerde niet op de hoogte was van de eerdere aangiftes.
Foutje, kan gebeuren.
pi_155204998
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Foutje, kan gebeuren.
Hebben die mensen daar geen computers ofzo? Lijkt me toch een beetje rechercheren 101, je tikt een naam in en ziet eerder zaken, aangiftes, notities, etc.
pi_155205044
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Foutje, kan gebeuren.
hij hakte de aangifte in spijkerschrift in steen en wachtte vervolgens op een computersysteem in 2015 ;(
...
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:22:15 #66
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155205081
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hebben die mensen daar geen computers ofzo? Lijkt me toch een beetje rechercheren 101, je tikt een naam in en ziet eerder zaken, aangiftes, notities, etc.
Ja en dat gebeurt dus soms niet. Je moet daar als 'klant' heel expliciet op wijzen en je er ook van vergewissen dat het met elkaar gelinkt wordt.

Dit nog even afgezien van de ICT-problemen bij de pliesie.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Spellchecker vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:24:12 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155205116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Foutje, kan gebeuren.
Ik neem aan dat zij persoonlijk aangifte is gaan doen. Dan zal ze toch ook wel gezegd hebben dat het de zoveelste keer was? Dan hadden ze wel een link kunnen leggen.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:31:54 #68
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155205293
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:24 schreef maily het volgende:

[..]

Ik neem aan dat zij persoonlijk aangifte is gaan doen. Dan zal ze toch ook wel gezegd hebben dat het de zoveelste keer was? Dan hadden ze wel een link kunnen leggen.
Niet iedereen is even mondig en doortastend. Het vergt al heel wat om in zulke situaties aangifte te doen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155205308
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niet iedereen is even mondig en doortastend. Het vergt al heel wat om in zulke situaties aangifte te doen.
Slachtoffer kwam inderdaad over als een stil en verlegen vogeltje.
  Spellchecker vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:33:36 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155205329
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niet iedereen is even mondig en doortastend. Het vergt al heel wat om in zulke situaties aangifte te doen.
Snap ik, maar ze zal daar niet met droge ogen gestaan hebben denk ik .... en in paniek ...
We zullen het nooit weten.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:34:14 #71
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155205342
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Slachtoffer kwam inderdaad over als een stil en verlegen vogeltje.
Nee, maar dat zegt geen fuck over hoe ze zich bij de politie redde. En als ze niet zo snugger was kan het ook gewoon zijn dat ze alleen al daardoor minder serieus genomen werd.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155205433
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, maar dat zegt geen fuck over hoe ze zich bij de politie redde. En als ze niet zo snugger was kan het ook gewoon zijn dat ze alleen al daardoor minder serieus genomen werd.
Ze werd minder serieus genomen aangezien aangiftes/beschuldigingen schijnbaar schering en inslag waren bij dit stel. En aldus een eerder artikel heeft ze de melding over het wapen gemaild, waarschijnlijk is het daarom eerst 'op de grote hoop' gekomen, en daarna een agent die dacht 'najah, t zal wel'.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:41:44 #73
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155205513
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze werd minder serieus genomen aangezien aangiftes/beschuldigingen schijnbaar schering en inslag waren bij dit stel. En aldus een eerder artikel heeft ze de melding over het wapen gemaild, waarschijnlijk is het daarom eerst 'op de grote hoop' gekomen, en daarna een agent die dacht 'najah, t zal wel'.
Yep, en dat gebeurt natuurlijk wel meer. Maar meestal zonder desastreuze gevolgen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155205525
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze werd minder serieus genomen aangezien aangiftes/beschuldigingen schijnbaar schering en inslag waren bij dit stel. En aldus een eerder artikel heeft ze de melding over het wapen gemaild, waarschijnlijk is het daarom eerst 'op de grote hoop' gekomen, en daarna een agent die dacht 'najah, t zal wel'.
Ze werd net zo serieus behandeld als de meeste burgers die aangifte komen doen, niet. Burgers met hun problemen zijn maar lastig. Die keren dat het fout gaat is erg spijtig en dan gaan ze het diepgaand onderzoeken.

De hele politie is op dit punt niet serieus meer te nemen.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:43:28 #75
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155205550
Dat vind ik wel een beetje overdreven gesteld, maar mijn ervaringen op dat vlak zijn ook niet zo best. Terwijl ik een pa heb die zijn hele leven diender is geweest, dus ik weet een beetje de weg.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:45:57 #76
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155205593
"Ik hou zoveel van hem, ik kan hem veranderen met mijn liefde, ik krijg hem weer op het rechte pad"
pi_155206080
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:43 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik wel een beetje overdreven gesteld, maar mijn ervaringen op dat vlak zijn ook niet zo best. Terwijl ik een pa heb die zijn hele leven diender is geweest, dus ik weet een beetje de weg.
Als je tegenwoordig soms interventie van een advocaat nodig hebt om aangifte te kunnen doen vind ik niet dat ik het probleem overdrijf. Elk excuus wordt uit de kast gehaald van geen tijd tot dit is niet strafbaar tot er is geen bewijs tot dit is civiel recht.
Vb:
https://www.nationaleombudsman.nl/aangifte-geweigerd

Vervolgens ligt er dus een hele stapel werk te wachten waar nooit iets aan wordt gedaan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)nig_mankracht__.html
quote:
"We hebben 40 procent meer werk dan mankracht”, aldus Van de Kamp.
pi_155206231
Wat ik van die John F. niet snap.. Hij was boos dat hij zijn kind niet meer mocht zien. De kans dat hij zijn kind mag zien lijkt me aanzienlijk kleiner geworden door zijn daad.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:12:18 #79
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155206239
Mensen met een kluitje het riet in sturen hoor ik van klanten ook wel veel ja... -O-
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:12:52 #80
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155206251
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik van die John F. niet snap.. Hij was boos dat hij zijn kind niet meer mocht zien. De kans dat hij zijn kind mag zien lijkt me aanzienlijk kleiner geworden door zijn daad.
Denk je nou echt dat aan zoiets veel rationeel beraad vooraf gaat? :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155207214
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:12 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat aan zoiets veel rationeel beraad vooraf gaat? :')
Zo'n moord plan je ook rationeel dus je gaat mij niet wijsmaken dat die kerel niet meer helder na kon denken.
  Spellchecker vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:00:58 #82
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:08:37 #83
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155207711
quote:
Ik mag toch hopen dat de vrouw op foto bij dit artikel niet de ex is? Ze ziet er uit als 60+ :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Spellchecker vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:11:27 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155207796
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat de vrouw op foto bij dit artikel niet de ex is? Ze ziet er uit als 60+ :D
De eerste ex he .... :{w
Die zal ook wel flink afgezien hebben de laatste tijd ....
pi_155207842
quote:
" Hoe vaak ik wel geen wapen bij hem in de buurt heb gezien…”

Dus dat hele verhaal over Satudarah als aanleiding voor aanschaf wapen is een onzin verhaal
pi_155207924
Het is allemaal wel apart volk zo te lezen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155208279
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Het is allemaal wel apart volk zo te lezen.
Vooral john en die eerste ex.. Komt zo uit Zonnedaal gelopen als Ma flodder :P
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:45:23 #88
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155208762
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:11 schreef maily het volgende:

[..]

De eerste ex he .... :{w
Die zal ook wel flink afgezien hebben de laatste tijd ....
Daar gaat de huid van je gezicht niet van afzakken hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155209020
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

" Hoe vaak ik wel geen wapen bij hem in de buurt heb gezien…”

Dus dat hele verhaal over Satudarah als aanleiding voor aanschaf wapen is een onzin verhaal
Jij verwijt hier bepaalde mensen bepaalde vooringenomenheid, maar manmanman, jij wil het ook maar wát graag één kant op sturen hé? :')
pi_155211626
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij verwijt hier bepaalde mensen bepaalde vooringenomenheid, maar manmanman, jij wil het ook maar wát graag één kant op sturen hé? :')
Welke kant bedoel je? De kant dat deze man al heeeeeel erg lang een agressie probleem had die niks te maken heeft met het karakter, de haarkleur of whatever van zijn laatste fatale slachtoffer?
pi_155212104
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Welke kant bedoel je? De kant dat deze man al heeeeeel erg lang een agressie probleem had die niks te maken heeft met het karakter, de haarkleur of whatever van zijn laatste fatale slachtoffer?
Nee, dat iedereen die ook maar IETS zegt over dat het slachtoffer wellicht de boel zelf ook wat heeft laten escaleren zogezegd onzin lult of niet betrouwbaar is, en nu is er een vage kennis die het tegenovergestelde roept en dan is het ineens 'ZIE JE WEL!'
pi_155212577
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, dat iedereen die ook maar IETS zegt over dat het slachtoffer wellicht de boel zelf ook wat heeft laten escaleren zogezegd onzin lult of niet betrouwbaar is, en nu is er een vage kennis die het tegenovergestelde roept en dan is het ineens 'ZIE JE WEL!'
Vage kennis? Zijn eerste ex vrouw/vriendin zegt dat in interview dat hij al jaren wapens heeft.
pi_155212607
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

Vage kennis? Zijn eerste ex vrouw/vriendin zegt dat in interview dat hij al jaren wapens heeft.
Dezelfde die gisteren nog volstrekt onbetrouwbaar was toen ze met een 'het was zo'n lieve jongen' verhaal kwam in HvNL?
pi_155213446
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dezelfde die gisteren nog volstrekt onbetrouwbaar was toen ze met een 'het was zo'n lieve jongen' verhaal kwam in HvNL?
Ik heb haar niet betrouwbaar of onbetrouwbaar genoemd. Ze heeft jaren met hem in bed gelegen, dus enige sympathie is niet zo raar.
Jij vind hem toch ook geweldig ?
pi_155213742
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik heb haar niet betrouwbaar of onbetrouwbaar genoemd. Ze heeft jaren met hem in bed gelegen, dus enige sympathie is niet zo raar.
Jij vind hem toch ook geweldig ?
Fantastische man. Poster boven m'n bed.

Nee anders doe je ff normaal. Het is een volstrekte debiel die jaren de bak in mag, meer dan z'n verdiende loon. Het enige dat ik (en anderen) hier roepen is dat het slachtoffer zelf ook de situatie WELLICHT wat op de spits heeft gedreven. Maar schijnbaar mag je geen kwaad woord over haar zeggen.
pi_155214503
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Fantastische man. Poster boven m'n bed.

Nee anders doe je ff normaal. Het is een volstrekte debiel die jaren de bak in mag, meer dan z'n verdiende loon. Het enige dat ik (en anderen) hier roepen is dat het slachtoffer zelf ook de situatie WELLICHT wat op de spits heeft gedreven. Maar schijnbaar mag je geen kwaad woord over haar zeggen.
zij is dood en kan zich niet meer verdedigen tegen insinuaties en roddels.
hij kan dat over enige tijd wel bij de rechter.

waarom wil je zo graag kwaad over haar spreken? wat levert jou dat op?
pi_155214530
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

zij is dood en kan zich niet meer verdedigen tegen insinuaties en roddels.
hij kan dat over enige tijd wel bij de rechter.

waarom wil je zo graag kwaad over haar spreken? wat levert jou dat op?
Ik spreek niet kwaad, ik nuanceer. We hebben het hier toch over het hele geval. Ik kan niet anders concluderen dan dat zij ook geen lieverdje was en de boel ook redelijk heeft laten escaleren, bevestigd door de politie die aangeeft dat er over en weer aangiftes liggen. Praat op geen enkele manier zijn actie goed, maar ik zie niet in waarom dit niet gezegd mag worden ofzo.
pi_155214578
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Fantastische man. Poster boven m'n bed.

Nee anders doe je ff normaal. Het is een volstrekte debiel die jaren de bak in mag, meer dan z'n verdiende loon. Het enige dat ik (en anderen) hier roepen is dat het slachtoffer zelf ook de situatie WELLICHT wat op de spits heeft gedreven. Maar schijnbaar mag je geen kwaad woord over haar zeggen.
Blaming the victim dit.
pi_155214602
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Blaming the victim dit.
Hou toch eens op met al die hippe woordjes die je ergens hebt gelezen. Het is gewoon het beschouwen van de hele situatie. Niemand zegt dat het haar schuld is, maar ze heeft wel bijgedragen aan de hele situatie.
pi_155214845
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik spreek niet kwaad, ik nuanceer. We hebben het hier toch over het hele geval. Ik kan niet anders concluderen dan dat zij ook geen lieverdje was en de boel ook redelijk heeft laten escaleren, bevestigd door de politie die aangeeft dat er over en weer aangiftes liggen. Praat op geen enkele manier zijn actie goed, maar ik zie niet in waarom dit niet gezegd mag worden ofzo.
wat had ze dan moeten doen?
gedwee ja, amen en dank je wel zeggen bij elke klap?
Bij een bloedneus als blijk van waardering een blow job en dan gewoon weer aan de afwas?

Vertel het maar, blijkbaar ben je expert huiselijk geweld.
pi_155214879
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hou toch eens op met al die hippe woordjes die je ergens hebt gelezen. Het is gewoon het beschouwen van de hele situatie. Niemand zegt dat het haar schuld is, maar ze heeft wel bijgedragen aan de hele situatie.
Dat komt op hetzelfde neer.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:59:24 #102
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_155214914
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat had ze dan moeten doen?
gedwee ja, amen en dank je wel zeggen bij elke klap?
Bij een bloedneus als blijk van waardering een blow job en dan gewoon weer aan de afwas?

Vertel het maar, blijkbaar ben je expert huiselijk geweld.
_O_

Verder paar dagen geleden geleden gelezen dat deze man in de buurt bekend stond als erg vriendelijk en charmant.
En niet zoals hier gezegd werd dat iedereen wist dat ie niet deugde.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_155214922
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat had ze dan moeten doen?
gedwee ja, amen en dank je wel zeggen bij elke klap?
Bij een bloedneus als blijk van waardering een blow job en dan gewoon weer aan de afwas?

Vertel het maar, blijkbaar ben je expert huiselijk geweld.
Aangifte, en daar goed de boel opvolgen, en niet nog even extra gaan sarren door samen met vriendje Bas naar Ex-vrouw 2 te gaan stappen en die dusdanig op te stoken (terwijl die al geen enkele partij meer was in het geheel) zodat die weer tegen Johnnie gaat vertellen dat hij z'n jong niet meer mag zijn en ze als gevolg daarvan beiden kunnen onderduiken. Nee, das lekker handig allemaal...
pi_155214950
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Aangifte, en daar goed de boel opvolgen, en niet nog even extra gaan sarren door samen met vriendje Bas naar Ex-vrouw 2 te gaan stappen en die dusdanig op te stoken (terwijl die al geen enkele partij meer was in het geheel) zodat die weer tegen Johnnie gaat vertellen dat hij z'n jong niet meer mag zijn en ze als gevolg daarvan beiden kunnen onderduiken. Nee, das lekker handig allemaal...
lafaard.
wat had ze wel moeten doen?
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:00:37 #105
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_155214951
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Aangifte, en daar goed de boel opvolgen, en niet nog even extra gaan sarren door samen met vriendje Bas naar Ex-vrouw 2 te gaan stappen en die dusdanig op te stoken (terwijl die al geen enkele partij meer was in het geheel) zodat die weer tegen Johnnie gaat vertellen dat hij z'n jong niet meer mag zijn en ze als gevolg daarvan beiden kunnen onderduiken. Nee, das lekker handig allemaal...
Je was er bij?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_155214957
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Aangifte, en daar goed de boel opvolgen, en niet nog even extra gaan sarren door samen met vriendje Bas naar Ex-vrouw 2 te gaan stappen en die dusdanig op te stoken (terwijl die al geen enkele partij meer was in het geheel) zodat die weer tegen Johnnie gaat vertellen dat hij z'n jong niet meer mag zijn en ze als gevolg daarvan beiden kunnen onderduiken. Nee, das lekker handig allemaal...
Dan vraag je er wel een beetje om om vermoord te worden inderdaad.
pi_155215117
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

lafaard.
wat had ze wel moeten doen?
Doe toch eens normaal als je t niet met iemand eens bent :')

Nee dit was inderdaad stukken beter, gezien de uitkomst ^O^ :W

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je was er bij?
Ik zou zeggen, lees eens een krant.

quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan vraag je er wel een beetje om om vermoord te worden inderdaad.
Dat zegt niemand, dus leg een ander woorden in de mond.
pi_155215165
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Doe toch eens normaal als je t niet met iemand eens bent :')

Nee dit was inderdaad stukken beter, gezien de uitkomst ^O^ :W

ik stel een hele normale vraag. Je geeft geen antwoord maar je hebt wel grote bek over wat ze allemal fout deed. Dat vind ik laf.
pi_155215234
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik stel een hele normale vraag. Je geeft geen antwoord maar je hebt wel grote bek over wat ze allemal fout deed. Dat vind ik laf.
Ik geef je antwoord, op je normale vragen, niet op die debiele onzin over een blowjob en de afwas. Ze had - achteraf - beter meer richting instanties kunnen gaan en minder richting stoere nieuwe vriendjes en samenspannen met ex-vrouw2. En nogmaals, voor de viermiljoenste keer, want daar leest iedereen zó graag overheen... dat praat zijn actie op geen enkele wijze goed. Maar ik word ook een beetje moe van het 'oh my gosh ze had hier écht geen enkele invloed op'-riedeltje. Das gewoon pertinent niet waar. Doet niks af aan zijn daad en de straf die haar daarvoor verdiend, maar ik hoop dat vrouwen in soortgelijke situaties toch aandringen op hulp bij de instanties, en niet op eigen houtje met ex'en nieuwe vriendjes iemand proberen dwars te zitten. Kat in het nauw enzo.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:11:35 #110
444982 okedoei
No pain no gain
pi_155215249
Dan zal ze wel wat gedaan hebben in de onderwereld. Je wordt heus niet zomaar vermoord.
United States of America _O_
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:13:14 #111
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_155215297
Het enige wat ik heb gelezen is dat er aangiftes over en weer zijn gedaan, de rest wat tweetjes van familieleden. Daar hecht je hopelijk niet al te veel waarde aan Loveless85
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_155215341
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik geef je antwoord, op je normale vragen, niet op die debiele onzin over een blowjob en de afwas. Ze had - achteraf - beter meer richting instanties kunnen gaan en minder richting stoere nieuwe vriendjes en samenspannen met ex-vrouw2.
ze is richting instanties gegaan, namelijk naar de politie. Meer dan eens.
pi_155215348
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Het enige wat ik heb gelezen is dat er aangiftes over en weer zijn gedaan, de rest wat tweetjes van familieleden. Daar hecht je hopelijk niet al te veel waarde aan Loveless85
Gewoon een interview met de tweede ex vrouw waarin ze dit vertelt (gesprek met Linda, contact met Bas, onderduiken).
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:17:42 #114
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_155215430
Misschien konden de exen elkaar al, misschien zochten ze elkaar op omdat ze bedreigd werden door hem. Dan wil je nog wel eens wat te bespreken hebben met elkaar, kan toch? En zijn kinderen waren toch al volwassen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_155215715
als je aangifte doet, menigmaal, dan ben je óók een bekende van de politie :Y
...
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:28:50 #116
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155215791
Politie doet gewoon niks aan huiselijk geweld en ex partner geweld.

Stakingen of niet, ze hebben er gewoon geen zin meer in. Salaris ontvangen en wat op het bureau zitten en dat is het.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:32:35 #117
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155215890
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je tegenwoordig soms interventie van een advocaat nodig hebt om aangifte te kunnen doen vind ik niet dat ik het probleem overdrijf. Elk excuus wordt uit de kast gehaald van geen tijd tot dit is niet strafbaar tot er is geen bewijs tot dit is civiel recht.
Vb:
https://www.nationaleombudsman.nl/aangifte-geweigerd

Vervolgens ligt er dus een hele stapel werk te wachten waar nooit iets aan wordt gedaan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)nig_mankracht__.html

[..]

Ik zelf heb met een soortgelijke situatie te maken en ja, ik heb onlangs als slachtoffer een advocaat moeten inschakelen.

Politie is erg vervelend in dit soort zaken en zal je blijven doorverwijzen om zelf maar niks te hoeven doen in zo'n situatie. Extreme handelingsverlegenheid en onwil in dit soort situaties.
pi_155216036
Dat FB bericht. Mijn hemel :')
Ja doei.
  Spellchecker vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:41:03 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155216146
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
Dat FB bericht. Mijn hemel :')
En de rest die ze openbaar heeft staan .... :N
pi_155216243
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:41 schreef maily het volgende:

[..]

En de rest die ze openbaar heeft staan .... :N
Onbegrijpelijk he.
Maar, zijn die berichten niet ondertussen weer verwijderd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')