abonnement Unibet Coolblue
pi_155146104
pi_155146226
MM verklaard een hoop als je inderdaad 675 ilvl moet hebben op je char, dat heb ik maar op 1 van de 5 :X

Dan fix ik dat maar even straks, komen die 12k primal spirits en 150 savage blood nog is van pas _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155147954
Hehe ja op die manier wel;

Ik ben er denk ik gewoon te lui voor om het te doen; ik heb in ieder geval al 2 karakters waarmee ik aan de eisen voldoe; en dus in ieder geval de rare missies krijg.

Dat ik de missie voor de Gronnling krijg komt dan vanzelf... en als ik m nog steeds niet heb als Legion er is dan stijgt het ilvl vanzelf hard genoeg xD

Of ik ga n paar keer wat HFC doen als ik meer tijd heb. 650 zitten mijn meeste poppetjes al wel op met dank aan alle Blackrock foundry missies etc xD
pi_155150649
Dat verklaart wel waarom ik ze op alts ook niet tegenkom, te lui om die te gearen. :P
pi_155162310
Ik ben een beginnende speler en ik ben lvl 65. Als ik nu terugkeer vanuit Outland naar Kalimdor of EK en daar tegen creatures vecht doe ik belachelijk hoge damage (20k en hoger). Waarom is dit of is het een bug?
pi_155163122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef BWolf het volgende:
Ik ben een beginnende speler en ik ben lvl 65. Als ik nu terugkeer vanuit Outland naar Kalimdor of EK en daar tegen creatures vecht doe ik belachelijk hoge damage (20k en hoger). Waarom is dit of is het een bug?
Na elke nieuwe expansion werden spelers telkens sterker en sterker tot het punt waarop een miljoen dps de norm was in de laatste expansion voor de huidige (mists of pandaria).

Dat liep een beetje uit de hand dus hebben ze in de huidige expansion een ''stats squish' gedaan waar alle items en stats van de vorige expansions genormaliseerd zijn en de damage weer terug op een 'normaal' niveau.

Maar omdat spelers gewend waren raids en andere content van vorige expansions te kunnen solo-en in nieuwe expansion doordat ze dan veel meer damage konden doen heeft Blizzard een damage-multiplier geimplementeerd waar je significant meer damage doet tegen mobs die 10 of meer levels lager zijn dan jij zodat dat nog steeds mogelijk bleef.

Meer info: http://www.tentonhammer.com/wow/wod/stat-squish
pi_155163391
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:44 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Na elke nieuwe expansion werden spelers telkens sterker en sterker tot het punt waarop een miljoen dps de norm was in de laatste expansion voor de huidige (mists of pandaria).

Dat liep een beetje uit de hand dus hebben ze in de huidige expansion een ''stats squish' gedaan waar alle items en stats van de vorige expansions genormaliseerd zijn en de damage weer terug op een 'normaal' niveau.

Maar omdat spelers gewend waren raids en andere content van vorige expansions te kunnen solo-en in nieuwe expansion doordat ze dan veel meer damage konden doen heeft Blizzard een damage-multiplier geimplementeerd waar je significant meer damage doet tegen mobs die 10 of meer levels lager zijn dan jij zodat dat nog steeds mogelijk bleef.

Meer info: http://www.tentonhammer.com/wow/wod/stat-squish
Ah bedankt :)
Ik heb een jaar of vijf geleden ook een paar maanden WoW gespeeld en toen was dit niet zo extreem (voor zover ik me herinner).
pi_155164215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:52 schreef BWolf het volgende:

[..]

Ah bedankt :)
Ik heb een jaar of vijf geleden ook een paar maanden WoW gespeeld en toen was dit niet zo extreem (voor zover ik me herinner).
Klopt, dit hebben ze vorig jaar met de lancering van de huidige expansion doorgevoerd.
pi_155170798
Die Blizzcon battle pet van dit jaar _O_

Dat wordt weer een live stream ticket kopen :P
pi_155171732
*zoekt even rond*

*vind post over upcoming pets and mounts*

Oeh! Demon hunter murloc!

En Moose mount! :)

http://us.battle.net/wow/(...)sneak-peek-8-12-2015
pi_155172164
Die archon is ook echt ontzettend wreed. Blij dat ik de SC collector's edition ook al heb
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:07:34 #12
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155172441
Die Demon Hunter murloc zal wel niet zomaar in game te krijgen zijn. Of uit de shop of één of andere collector edition zeker :P Ziet er te cool uit voor random in game! Net als die moose!
pi_155172535
Mja die gaat aan mij voorbij; heb nog 0 starcraft 2 gespeeld en ik wacht gewoon op een verzamelbox met alle 3 de games in 1 nu. (zodat ik de campaign n keer kan spelen)

Erg benieuwd wat die moose gaat worden; sommige mensen zeggen store, anderen zeggen winterveil gerelateerd. Vooralsnog ga ik even af op wowhead en dat zou betekenen, Store mount.

En die demon hunter murloc krijg je via Blizzcon.. net als andere speciale Murloc pets zoals de Grommash murloc, Terran Marine murloc etc.

Edit: En terwijl ik verder lees op Wowhead zie ik ook dingen die toegevoegd gaan worden aan de timewalking dungeons; een token waarmee je tijdens de events bij speciale vendors toys en mounts kan kopen.. Sweet.. moar mounts :) Zo komt die Felfire hawk er wel
pi_155172545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Die Demon Hunter murloc zal wel niet zomaar in game te krijgen zijn. Of uit de shop of één of andere collector edition zeker :P Ziet er te cool uit voor random in game! Net als die moose!
99,99% zeker Blizzcon, bijna alle murlocs waren via Blizzcon te krijgen. Hopelijk dit jaar ook deze weer als virtual ticket goodie, net als Grommloc vorig jaar.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:13:21 #15
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155172563
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:12 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

99,99% zeker Blizzcon, bijna alle murlocs waren via Blizzcon te krijgen. Hopelijk dit jaar ook deze weer als virtual ticket goodie, net als Grommloc vorig jaar.
Jammer voor mij dan :D Ik probeer tegenwoordig zo min mogelijk geld uit te geven aan WoW :@ Ik doe alleen expansions nog maar.
pi_155172592
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:11 schreef icemotion het volgende:
Mja die gaat aan mij voorbij; heb nog 0 starcraft 2 gespeeld en ik wacht gewoon op een verzamelbox met alle 3 de games in 1 nu. (zodat ik de campaign n keer kan spelen)

Erg benieuwd wat die moose gaat worden; sommige mensen zeggen store, anderen zeggen winterveil gerelateerd. Vooralsnog ga ik even af op wowhead en dat zou betekenen, Store mount.
Volgens mij kun je alles in 1 ook al pre-orderen voor Starcraft 2, ook als 3-in-1 collectors edition(Let op, dit kan niet als je al een collectors edition hebt aangeschaft).

Gevonden:

https://eu.battle.net/sho(...)-complete-collection
Die moose mount doet me verder vrij weinig.
pi_155174940
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:14 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Volgens mij kun je alles in 1 ook al pre-orderen voor Starcraft 2, ook als 3-in-1 collectors edition(Let op, dit kan niet als je al een collectors edition hebt aangeschaft).

Gevonden:

https://eu.battle.net/sho(...)-complete-collection
Die moose mount doet me verder vrij weinig.
Hmm interesting; maar ik vind 40 euro extra voor 3 Wow pets een beetje heftig (zeker gezien de rest van de goodies uit de digital deluxe editions voor mij er niet toe doen) Maar de link is opgeslagen :) `

Maar genoeg over Starcraft 2 nu ;) dit is natuurlijk nog wel het WoW topic.

Gisteren mijn eerste stappen in HFC normal gezet bij Kormrok (of hoe je dat ook schrijft) en een paar goede tries erin gekregen.. de mechanics zijn voor LFR duidelijk onwijs versimpelt zonder de empowered abilities.

Uiteindelijk toch een paar tries naar ongeveer 10% gekregen. Volgende sessie krijgen we m vast neer.
pi_155176846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:55 schreef icemotion het volgende:

[..]

Hmm interesting; maar ik vind 40 euro extra voor 3 Wow pets een beetje heftig (zeker gezien de rest van de goodies uit de digital deluxe editions voor mij er niet toe doen) Maar de link is opgeslagen :) `

Maar genoeg over Starcraft 2 nu ;) dit is natuurlijk nog wel het WoW topic.

Gisteren mijn eerste stappen in HFC normal gezet bij Kormrok (of hoe je dat ook schrijft) en een paar goede tries erin gekregen.. de mechanics zijn voor LFR duidelijk onwijs versimpelt zonder de empowered abilities.

Uiteindelijk toch een paar tries naar ongeveer 10% gekregen. Volgende sessie krijgen we m vast neer.
Ben je met een guild aan het raiden?
pi_155177900
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:11 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ben je met een guild aan het raiden?
Yep; of althans. Een samenwerking tussen 2 guilds. De guild waar ik in zit bestaat voornamelijk uit een deel van mijn vriendengroep.

Via oude bekenden van een van de langere spelers (ik speel zelf pas sinds halverwege pandaria) is hij met een alt ooit naar een andere guild verhuisd omdat hun raidteam healers tekort kwam.. daaruit zijn bij de introductie van flex raids altruns ontstaan met mensen uit 4 verschillende guilds..

En tegenwoordig is het eigenlijk zo dat onze guild doorgaans gewoon meegaat met raids van de grootste guild van de eerdere 4. (En de andere 2 guilds van die 4 zijn onderhand helemaal uit elkaar gedonderd.. )

Lang verhaal kort; ja ik raid met een guild (mostly ;) )
pi_155178178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:57 schreef icemotion het volgende:

[..]

Yep; of althans. Een samenwerking tussen 2 guilds. De guild waar ik in zit bestaat voornamelijk uit een deel van mijn vriendengroep.

Via oude bekenden van een van de langere spelers (ik speel zelf pas sinds halverwege pandaria) is hij met een alt ooit naar een andere guild verhuisd omdat hun raidteam healers tekort kwam.. daaruit zijn bij de introductie van flex raids altruns ontstaan met mensen uit 4 verschillende guilds..

En tegenwoordig is het eigenlijk zo dat onze guild doorgaans gewoon meegaat met raids van de grootste guild van de eerdere 4. (En de andere 2 guilds van die 4 zijn onderhand helemaal uit elkaar gedonderd.. )

Lang verhaal kort; ja ik raid met een guild (mostly ;) )
Ja, dacht het al te zien aan "volgende sessie" ;).

Raiden met een guild is wel echt veel gaver dan alleen, jammer dat ik er geen tijd meer voor heb :/
pi_155178196
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:08 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ja, dacht het al te zien aan "volgende sessie" ;).

Raiden met een guild is wel echt veel gaver dan alleen, jammer dat ik er geen tijd meer voor heb :/
Je kunt nog beter aan heroïne beginnen ;)
pi_155178230
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je kunt nog beter aan heroïne beginnen ;)
Goed idee :P
pi_155178242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:10 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Goed idee :P
Mja, dan zie je je vrienden nog en zo ;)
pi_155178370
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mja, dan zie je je vrienden nog en zo ;)
Denk dat die mij een afkickkliniek in gooien als ze weten dat ik aan de heroïne zit..

Kan ik toch beter raiden en gewoon een avondje minder in de week sociaal gaan doen(Hoe hou ik mezelf voor de gek: les 1)
pi_155178408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:16 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Denk dat die mij een afkickkliniek in gooien als ze weten dat ik aan de heroïne zit..

Kan ik toch beter raiden en gewoon een avondje minder in de week sociaal gaan doen(Hoe hou ik mezelf voor de gek: les 1)
_O-
pi_155178906
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:29 schreef icemotion het volgende:
*zoekt even rond*

*vind post over upcoming pets and mounts*

Oeh! Demon hunter murloc!

En Moose mount! :)

http://us.battle.net/wow/(...)sneak-peek-8-12-2015
Dat Murlocje O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:12:15 #27
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155193097
Die Xhul'horac voor LFR :') Wat een madness......
pi_155196207
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Die Xhul'horac voor LFR :') Wat een madness......
Hah, ik kwam gister een LFR binnen terwijl ze met die boss bezig waren. Kwam binnen bij 4 stacks :')
pi_155196615
Die baas is gewoon niet geschikt voor LFR. Blij dat ik nu de ring heb. Nooit meer LFR in Dreanor
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 03:44:11 #30
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155201095
Nog helemaal geen lfr gedaan deze patch _O_
pi_155201204
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 03:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nog helemaal geen lfr gedaan deze patch _O_
Ik ben gestopt met raiden maar moet wel die ring nog halen voordat Legion uit komt dus dan maar LFR :P
pi_155201694
Nooit meer LFR, ik ga wel gewoon bedelen om een groep in te komen voor normal..
pi_155203042
Tja ik doe wel gewoon LFR.. gewoon omdat het kan. PuGs zijn vaak net zo erg tegenwoordig.. en dan zijn de mechanica in LFR in ieder geval iets simpeler.. plus gewoon altijd personal loot dus ook daar geen drama over.
pi_155203211
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:44 schreef icemotion het volgende:
Tja ik doe wel gewoon LFR.. gewoon omdat het kan. PuGs zijn vaak net zo erg tegenwoordig.. en dan zijn de mechanica in LFR in ieder geval iets simpeler.. plus gewoon altijd personal loot dus ook daar geen drama over.
Maar een slechte PuG kun je na een try makkelijk en veel sneller omwisselen dan een LFR groep. Plus de mechanics zijn inderdaad veel simpeler en daardoor doodsaai in LFR, dat er mensen op falen maakt het nog erger dan een slechte normal groep...
pi_155203301
Goed punt, maar ach, we doen t er maar mee voor nu.. ik doe wat normal raiding met mn 2 guild setup.. en de rest lfr ik wel.. gewoon omdat.. makkelijk.. queue aanzetten.. dingen doen.. beetje dingen doodslaan in lfr zonder al te veel na te hoeven denken... en go.

En idd.. LFR is tot dusver zodanig simpel dat ik regelmatig gewoon aan het solo-tanken ben.. wat nou tank swaps nodig..
pi_155206549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 04:19 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met raiden maar moet wel die ring nog halen voordat Legion uit komt dus dan maar LFR :P
Heb nog nooit een legen item gehad, nooit de moeite voor genomen.
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:54:41 #37
159966 lifeblind
pi_155207319
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:56 schreef icemotion het volgende:
En idd.. LFR is tot dusver zodanig simpel dat ik regelmatig gewoon aan het solo-tanken ben.. wat nou tank swaps nodig..
Inderdaad, kan me niet herinneren dat ik in LFR ooit afhankelijk geweest ben van een andere tank, zelfs als heb je dubbel zoveel stacks van iets waarbij je eigenlijk moet overtaunten is t altijd meer dan prima te doen.

(Ik heb in WoD echter nog geen LFR gedaan, maar in MoP was het in ieder geval zo)
pi_155207448
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:54 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Inderdaad, kan me niet herinneren dat ik in LFR ooit afhankelijk geweest ben van een andere tank, zelfs als heb je dubbel zoveel stacks van iets waarbij je eigenlijk moet overtaunten is t altijd meer dan prima te doen.

(Ik heb in WoD echter nog geen LFR gedaan, maar in MoP was het in ieder geval zo)
Er zitten in de WoD versie nog wel eens wat -x% healing debuffs oid op tanks waarbij het switchen wel handig is omdat die gerust naar -100% healing kunnen stacken.
pi_155208267
En toch blijft LFR een total faceroll. Bijvoorbeeld de Hellfire high council; op normal etc moet je zorgen dat ze uit elkaar blijven vanwege een buff die een van de 3 naar de rest gooit.

Op LFR is die buff er niet, en de rest van het gevecht is dusdanig tank n spank dat ik m onlangs gewoon gedaan heb zonder dat er ook maar een 2e tank aanwezig was.
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:35:25 #40
159966 lifeblind
pi_155208429
Volgens mij zijn council bosses in LFR altijd gewoon compleet te clusterfucken, dat was in MoP met Fallen Protectors in SOO, Protectors of Endless Spring in Terrace en Council of Elders in ToT ook zo namelijk. Alles maar verzamelen en alles maar spammen wat je kon :Z
pi_155235359
Als je bij de Hellfire Council begint met Dia Darkwhisper is dat ook op LFR een wipe, in elk geval voordat ze generfed werd.
Comfortably numb
pi_155252801
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:44 schreef icemotion het volgende:
Tja ik doe wel gewoon LFR.. gewoon omdat het kan. PuGs zijn vaak net zo erg tegenwoordig.. en dan zijn de mechanica in LFR in ieder geval iets simpeler.. plus gewoon altijd personal loot dus ook daar geen drama over.
Van personal loot wordt je ook niet vrolijk wanneer je de enkel nog wat belangrijke drops nodig hebt (Tier/trinkets/wapens). Eigenlijk is PL alleen de eerste 2-3 resets leuk, daarna wordt het snel een stuk minder interessant dan ML.
pi_155260783
Leuk, gisteren Tanaan Diplomat gehaald voor fly achiev, loot ik in 2 weken tijd 0 medallion of the legion, vandaag 3 op 1 char. :')
pi_155260815
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 12:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Leuk, gisteren Tanaan Diplomat gehaald voor fly achiev, loot ik in 2 weken tijd 0 medallion of the legion, vandaag 3 op 1 char. :')
lekker verkopen op de AH
pi_155306051
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2015 12:21 schreef Evertjan het volgende:

[..]

lekker verkopen op de AH
Ja, vandaag weer 2, lekker verdienen zo.

Misschien een stomme vraag maar waarom zetten mensen low level green/whites/greys soms voor hele hoge prijzen op de AH? Elke dag staat er nieuwe zooi op voor hele hoge prijzen, zodat misschien iemand per ongeluk het koopt?
pi_155308032
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja, vandaag weer 2, lekker verdienen zo.

Misschien een stomme vraag maar waarom zetten mensen low level green/whites/greys soms voor hele hoge prijzen op de AH? Elke dag staat er nieuwe zooi op voor hele hoge prijzen, zodat misschien iemand per ongeluk het koopt?
Of voor transmog, omdat het rare drops zijn.

Maar meestal om noobs een poot uit te draaien ja
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_155310858
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waarom zetten mensen low level green/whites/greys soms voor hele hoge prijzen op de AH? Elke dag staat er nieuwe zooi op voor hele hoge prijzen, zodat misschien iemand per ongeluk het koopt?
Heel soms gaat het om zeldzame transmog drops en voor de rest slaat het echt nergens op...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 23:14:51 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_155311168
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heel soms gaat het om zeldzame transmog drops en voor de rest slaat het echt nergens op...
Werd dat niet ook gedaan om gold 'over te maken' van Alli naar Horde, op de Gadgetzan AH?

Whites en greys kun je niet transmoggen toch?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155311294
Misschien kopen Chinezen dat item dan vanaf een gehackte account. Geen idee.
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:20:51 #50
159966 lifeblind
pi_155323889
quote:
99s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Werd dat niet ook gedaan om gold 'over te maken' van Alli naar Horde, op de Gadgetzan AH?

Whites en greys kun je niet transmoggen toch?
:Y

Heb vroeger op Ravenholdt genoeg gold op die manier van alliance naar horde verscheept, aangezien m'n main, en dus mn grootverdiener, op alliance zat daarzo.
pi_155323917
quote:
99s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Werd dat niet ook gedaan om gold 'over te maken' van Alli naar Horde, op de Gadgetzan AH?

Whites en greys kun je niet transmoggen toch?
Vroeger ja, maar die neutral AH's zijn weg. Horde/ally AH's zijn 1 server AH geworden.
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:22:53 #52
159966 lifeblind
pi_155323931
Overigens, ik speel nu weer iets meer dan een week, en ben serieus al 35 iLvl omhoog gegaan (van ergens in de 610-620 naar 650-660), terwijl ik niet eens actief nog aan het gearen was :') Wel mooi, dat blizz gewoon na verloop van tijd met gear gaat smijten naar iedereen.. /sarcasm
pi_155324158
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:22 schreef lifeblind het volgende:
Overigens, ik speel nu weer iets meer dan een week, en ben serieus al 35 iLvl omhoog gegaan (van ergens in de 610-620 naar 650-660), terwijl ik niet eens actief nog aan het gearen was :') Wel mooi, dat blizz gewoon na verloop van tijd met gear gaat smijten naar iedereen.. /sarcasm
Dat is niet nieuw. Ben zelf wel blij dat ik met altjes die ik nu nog level wat sneller bij ben qua gear ipv eindeloos heroics runnen tot je ilvl hoog genoeg is voor lfr.
Comfortably numb
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:34:26 #54
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155325619
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:22 schreef lifeblind het volgende:
Overigens, ik speel nu weer iets meer dan een week, en ben serieus al 35 iLvl omhoog gegaan (van ergens in de 610-620 naar 650-660), terwijl ik niet eens actief nog aan het gearen was :') Wel mooi, dat blizz gewoon na verloop van tijd met gear gaat smijten naar iedereen.. /sarcasm
Catchup mechanisme is fijn. Het is niet leuk om eerst nog weken lang highmaul en brf te doen voordat je naar HFC kan.
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:12:23 #55
159966 lifeblind
pi_155326527
Mja, aan de ene kant is het fijn om snel weer fatsoenlijk bij te zijn om current content te spelen, aan de andere kant vind ik 't een beetje jammer voor de mensen die er in het begin juist wel veel tijd ingestoken hebben.

Ik had dat bijvoorbeeld met die 'Test Of Valor' quest/achievement voor de cloak in MoP, toen ik 'm haalde was het nog steeds 6000 valor, en heb dus netjes 6 weken achter elkaar m'n valor gehaald (niet dat dat zo moeilijk is met 3 avonden raiden en wat dungeons rennen, maar goed), ik vond het toen best zuur dat ze het maar gehalveerd hadden 'want dan hadden andere mensen het makkelijker om in te halen als ze achterliepen'.

Heb er dus een beetje een dubbel gevoel over, maar dat ligt er aan aan welke kant ik op dat moment dus sta :+
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:56:28 #56
202546 Baszh
The Dude abides
pi_155329637
Mijn alt was direct 695 ilvl door upgraded baleful items.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_155329820
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:12 schreef lifeblind het volgende:
Ik had dat bijvoorbeeld met die 'Test Of Valor' quest/achievement voor de cloak in MoP, toen ik 'm haalde was het nog steeds 6000 valor, en heb dus netjes 6 weken achter elkaar m'n valor gehaald (niet dat dat zo moeilijk is met 3 avonden raiden en wat dungeons rennen, maar goed), ik vond het toen best zuur dat ze het maar gehalveerd hadden 'want dan hadden andere mensen het makkelijker om in te halen als ze achterliepen'.
Ik heb met m'n main toen netjes die 6k gefarmed ook inderdaad, maar ik was maar wat blij dat ik dat niet ook nog met m'n alts moest doen. Net als dat het farmen van die legendary nu ook veel minder runs in Highmaul en BRF kost gelukkig dan dat het met mijn main kostte.
Comfortably numb
pi_155330100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:12 schreef lifeblind het volgende:
Mja, aan de ene kant is het fijn om snel weer fatsoenlijk bij te zijn om current content te spelen, aan de andere kant vind ik 't een beetje jammer voor de mensen die er in het begin juist wel veel tijd ingestoken hebben.
Ja maar dat is WoW, of je steekt er veel tijd in en een half jaar later komt er een nieuwe expansion waar je na 10 quests de helft van je items al hebt vervangen.
pi_155331446
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:56 schreef Baszh het volgende:
Mijn alt was direct 695 ilvl door upgraded baleful items.
Maar dan had je heel veel apexis crystals
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:02:59 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_155331714
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:22 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vroeger ja, maar die neutral AH's zijn weg. Horde/ally AH's zijn 1 server AH geworden.
Serieus dat wist ik helemaal niet man _O- Merk je ook niet natuurlijk of het horde of alli is die je zooi koopt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155332729
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Serieus dat wist ik helemaal niet man _O- Merk je ook niet natuurlijk of het horde of alli is die je zooi koopt.
Was ergens in WoD gebeurd, kwam er ook pas achter toen ik voor de gein is op de neutral AH ging kijken. :')
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:36:16 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_155332759
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Was ergens in WoD gebeurd, kwam er ook pas achter toen ik voor de gein is op de neutral AH ging kijken. :')
Nou ja kun je een beetje handelen met de vijand :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155332777
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou ja kun je een beetje handelen met de vijand :P
Wel handig voor de faction only pets inderdaad :D
pi_155333045
Yep; Auction house is gewoon 1 auction house tegenwoordig.. voornaamste reden om dit te doen is volgens mij de realms waar de verhouding Alliance / Horde heel erg scheef is fatsoenlijkere prijzen geven doordat er nu meer aanbod is voor de factie die in de minderheid is.

(het realm Draenor bijv zit heel veel horde, voor deze verandering waren de prijzen op het Alliance AH daar echt belachelijk hoog in vergelijking met de Horde kant)

Maar goud oversturen kan nog steeds niet.. dus random items verkopen voor teveel goud is n prima manier om dingen wat over te sturen.. al gaat er dan nog altijd wel een percentage vanaf aan het AH.

Wat ik met het neutral AH nog wel eens deed is zorgen dat ik met n bekende (bijvoorbeeld mn vriendin) tegelijk bij het AH stond.. en dan dure items (Living steel bijvoorbeeld) voor veel te weinig op het AH zetten.. en dat dan laten kopen door mn vriendin die het weer doorstuurde naar mijn karakter zodat die het weer kon verkopen..

Iets risicovollere onderneming, maar nog steeds prima haalbaar ;)
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:45:57 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_155333049
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:37 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Wel handig voor de faction only pets inderdaad :D
Pets koop ik nooit maar inderdaad ja. En misschien ook wel andere faction only items...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:47:15 #66
9859 crew  Karina
Woman
pi_155333083
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:45 schreef icemotion het volgende:
Maar goud oversturen kan nog steeds niet..
Dat is wel jammer. Want ik heb nog een horde alt die een beetje blut is :') Kon ik die wat sturen mocht ik daar ooit weer mee willen gaan spelen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:47:25 #67
202546 Baszh
The Dude abides
pi_155333090
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:52 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar dan had je heel veel apexis crystals
Klopt, had er al 100k+ en toen Tanaan al die dailies nog minstens 100k er bij
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 09:48:31 #68
159966 lifeblind
pi_155346545
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:12 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja maar dat is WoW, of je steekt er veel tijd in en een half jaar later komt er een nieuwe expansion waar je na 10 quests de helft van je items al hebt vervangen.
Voor reguliere items, vind ik dat prima, maar het haalt de charmes van een legendary nogal erg weg nu. In hoevere de cloak van MoP en de ring nu nog 'Legendary' zijn aangezien die questline bij iedereen door z'n strot geduwd wordt.
pi_155347514
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:48 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Voor reguliere items, vind ik dat prima, maar het haalt de charmes van een legendary nogal erg weg nu. In hoevere de cloak van MoP en de ring nu nog 'Legendary' zijn aangezien die questline bij iedereen door z'n strot geduwd wordt.
Wat mij vooral tegenstaat met die legendary ring is dat alle legendaries tot nu toe ook echt visueel coole items waren, maar van zo'n ring zie je geen ene ruk :{
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 11:00:31 #70
159966 lifeblind
pi_155347641
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:54 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Wat mij vooral tegenstaat met die legendary ring is dat alle legendaries tot nu toe ook echt visueel coole items waren, maar van zo'n ring zie je geen ene ruk :{
Ook dat inderdaad. Een van de toffe dingen van oudere legendaries was juist dat iedereen het kon zien als je bijv. met Shadowmourne rond liep.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:54:18 #71
202546 Baszh
The Dude abides
pi_155348752
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:54 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Wat mij vooral tegenstaat met die legendary ring is dat alle legendaries tot nu toe ook echt visueel coole items waren, maar van zo'n ring zie je geen ene ruk :{
Je groeit wel met een bubbel om je heen als je hem gebruikt :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_155349860
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:48 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Voor reguliere items, vind ik dat prima, maar het haalt de charmes van een legendary nogal erg weg nu. In hoevere de cloak van MoP en de ring nu nog 'Legendary' zijn aangezien die questline bij iedereen door z'n strot geduwd wordt.
Wat betreft legendary heb je gelijk ja. Het was veel meer baas en indrukwekkend wanneer je in ulduar met die mace liep, of met frostmourne, of daarvoor met atiesh of warglaives. Zo'n speler herkende je direct op je realm ook.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:55:29 #73
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_155350244
Oké, heb gewoon impulsief een maandje gekocht, een vriend ging het ook weer spelen (hij speelt 't al lang) maar voor mij is dit de eerste keer dat ik het echt betaald speel.

Night Elf druid trouwens :P
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_155350367
Yay voor druids!! :) Welke spec speel je?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:07:47 #75
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_155350529
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:01 schreef icemotion het volgende:
Yay voor druids!! :) Welke spec speel je?
Ehh :@ Ben level 7, maar mn maat had het erover dat je kon specialiseren in tank (bear), damage (cat) en volgensmij een uil (?).

Ben het meest geinteresseerd in de kat.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_155350725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:07 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Ehh :@ Ben level 7, maar mn maat had het erover dat je kon specialiseren in tank (bear), damage (cat) en volgensmij een uil (?).

Ben het meest geinteresseerd in de kat.
En nog een specc waarbij je zo nu en dan een boom kunt zijn :P

Maar cat (feral) is idd wel een leuke om in te lvlen voor melee range. Die uil (balance) is voor longrange (caster). Bear is tank (zou ik als off specc doen dat je op lvl 40? iirc krijgt, want erg makkelijk voor korte dungeon queues)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:46:17 #77
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_155351521
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:15 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

En nog een specc waarbij je zo nu en dan een boom kunt zijn :P

Maar cat (feral) is idd wel een leuke om in te lvlen voor melee range. Die uil (balance) is voor longrange (caster). Bear is tank (zou ik als off specc doen dat je op lvl 40? iirc krijgt, want erg makkelijk voor korte dungeon queues)
De boom! Haha, nee jk.

Dat lijkt me zeker een leuke optie ja, eerst voor de kat gaan en daarna nog de bear. Thanks!
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 13:50:57 #78
159966 lifeblind
pi_155351610
Ugh, ik snap echt niet waarom iemand druid spelen leuk vind :@ Ik heb het zo vaak geprobeerd, en netjes iedere keer m'n druid naar de levelcap gespeeld, wat heroics er mee gedaan, in alle beschikbare specs geprobeerd, maar het is het gewoon maar net niet voor me :{

Het valt me trouwens op dat retri paladin aardig zuigt weer, gelukkig zit m'n prot set al weer in de 650 nu dus omspec'en is niet meer nodig en kan ik weer lekker de rest van de expansion prot blijven O+

EDIT: niet om je te ontmoedigen overigens hoor, het is gewoon niks voor mij :+
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:55:06 #79
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_155351707
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:50 schreef lifeblind het volgende:
Ugh, ik snap echt niet waarom iemand druid spelen leuk vind :@ Ik heb het zo vaak geprobeerd, en netjes iedere keer m'n druid naar de levelcap gespeeld, wat heroics er mee gedaan, in alle beschikbare specs geprobeerd, maar het is het gewoon maar net niet voor me :{

Het valt me trouwens op dat retri paladin aardig zuigt weer, gelukkig zit m'n prot set al weer in de 650 nu dus omspec'en is niet meer nodig en kan ik weer lekker de rest van de expansion prot blijven O+

EDIT: niet om je te ontmoedigen overigens hoor, het is gewoon niks voor mij :+
Ik ga het zien :) ! Vind het concept van shapeshiften wel heel vet, maar ben niet heel bekend met de andere classes :)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_155352194
Kan iemand mij uitleggen wat ik vergeet/mis waardoor ik als Worden-Rouge in instances ALTIJD (ben nu 55 of zo) achteraan hobbel? Ik heb wel m'n racial op een 2min CD, maar het lijkt wel alsof iedereen harder loopt dan ik (ben er een tijdje uitgeweest).
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:24:03 #81
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_155352511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:15 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

En nog een specc waarbij je zo nu en dan een boom kunt zijn :P

Maar cat (feral) is idd wel een leuke om in te lvlen voor melee range. Die uil (balance) is voor longrange (caster). Bear is tank (zou ik als off specc doen dat je op lvl 40? iirc krijgt, want erg makkelijk voor korte dungeon queues)
Mmm.. Kan ook Balance gaan, wat raad je aan: Feral of Balance?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:48:59 #82
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155353169
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:24 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Mmm.. Kan ook Balance gaan, wat raad je aan: Feral of Balance?
Om te levelen is tank het snelst.
pi_155353741
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:24 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Mmm.. Kan ook Balance gaan, wat raad je aan: Feral of Balance?
Als je nog niet heel bekend bent met alle dungeons etc zou ik eerst lekker gaan DPS-en. En dan is Feral een stukje makkelijker dan Balance. (Balance is echt timing en weten welke spells je op welk moment moet casten in je hele lunar cycle)

Ik speel zelf alle specs (Heb 2 druids XD) en spendeer zelf nu op max level de meeste tijd als Guardian (want dat is mn main).. ideaal om van alles en nogwat solo meer door te rennen zoals oudere raids etc.

Mn Resto / balance druid gebruik ik vooral als healer, maar wil ik nog wel eens omzetten naar boomkin voor het solo-en van oude content.
pi_155355035
Iemand idee wanneer we kunnen vliegen?
pi_155355337
De flying patch staat momenteel in de PTR, maar wanneer deze live gaat is nog niet bekend;

ik hoop snel, niet zozeer om het vliegen, maar om de extra rewards die worden toegevoegd voor de timewalking dungeons; new mounts! Die Ironbound wrath charger (of hoe t ding ook heet) is erg bruut.
pi_155355940
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:03 schreef icemotion het volgende:
De flying patch staat momenteel in de PTR, maar wanneer deze live gaat is nog niet bekend;

ik hoop snel, niet zozeer om het vliegen, maar om de extra rewards die worden toegevoegd voor de timewalking dungeons; new mounts! Die Ironbound wrath charger (of hoe t ding ook heet) is erg bruut.
Ik wel voor het vliegen, ben dat lopen wel zo zat. Ze moeten gewoon flying net als MoP doen, maar in de volgende exp krijgen we weer een hoop gezeik voordat we eindelijk kunnen vliegen.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:44:06 #87
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155359038
Denk dat ik al die achievs voor het vliegen niey eens ga doen.

Loremaster, reputation pffff :(
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:52:49 #88
202546 Baszh
The Dude abides
pi_155359201
Komt flying terug in Legion? Hoop het niet, vond dit in WoD stuk fijner dan MoP
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_155359327
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:52 schreef Baszh het volgende:
Komt flying terug in Legion? Hoop het niet, vond dit in WoD stuk fijner dan MoP
Ja natuurlijk komt het terug :') Is me toch een backlash geweest over dat ze nooit meer zouden vliegen.
pi_155359417
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:52 schreef Baszh het volgende:
Komt flying terug in Legion? Hoop het niet, vond dit in WoD stuk fijner dan MoP
Waarom dan?
pi_155359555
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Denk dat ik al die achievs voor het vliegen niey eens ga doen.

Loremaster, reputation pffff :(
Loremaster van Draenor alleen, dat heb je zo gedaan die paar zones.
je hebt wss al een paar van die achievements.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155359750
Reputation kun je gewoon kopen met medallion of the legion.
pi_155360020
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Reputation kun je gewoon kopen met medallion of the legion.
Ja, zo'n 4k per 1000 rep.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:29:54 #94
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_155360066
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:07 schreef icemotion het volgende:

[..]

Als je nog niet heel bekend bent met alle dungeons etc zou ik eerst lekker gaan DPS-en. En dan is Feral een stukje makkelijker dan Balance. (Balance is echt timing en weten welke spells je op welk moment moet casten in je hele lunar cycle)

Ik speel zelf alle specs (Heb 2 druids XD) en spendeer zelf nu op max level de meeste tijd als Guardian (want dat is mn main).. ideaal om van alles en nogwat solo meer door te rennen zoals oudere raids etc.

Mn Resto / balance druid gebruik ik vooral als healer, maar wil ik nog wel eens omzetten naar boomkin voor het solo-en van oude content.
Oki, heb gekozen voor Feral en ga waarschijnlijk als volgende Guardian kiezen :) !
Heb als professions leatherworking en skinning.

Als er nog tips zijn of eventuele dingen die ik absoluut niet moet doen hoor ik het graag, ben best noob :3
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_155360086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:27 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja, zo'n 4k per 1000 rep.
Ja helaas aardig duur. Heb er net 150k aan uitgegeven :') maar is wel makkelijker dan iedere dag dailies en rep farmen.
pi_155363281
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja helaas aardig duur. Heb er net 150k aan uitgegeven :') maar is wel makkelijker dan iedere dag dailies en rep farmen.
Pfff, heb nog niet eens de helft.
pi_155363542
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:12 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Pfff, heb nog niet eens de helft.
Heb 4 level 100's met een level 3 inn voor de treasure missies en gebruik alle resources die ik daar krijg voor die trait reroll dingen zodat ik treasure hunters krijg.

Gaat dan best snel, krijg daarvoor zo'n 1-3k per dag afhankelijk van de missies en of ik 's ochtends alvast wat complete zodat ze overdag nog een keer op missie gaan.
pi_155365021
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Heb 4 level 100's met een level 3 inn voor de treasure missies en gebruik alle resources die ik daar krijg voor die trait reroll dingen zodat ik treasure hunters krijg.

Gaat dan best snel, krijg daarvoor zo'n 1-3k per dag afhankelijk van de missies en of ik 's ochtends alvast wat complete zodat ze overdag nog een keer op missie gaan.
Adventure Capitalist, Blizzard version
pi_155365106
Net in Stormwind kreeg iemand level 50/60/70/80/85 achiev in een paar seconden tijd, hoe kan dat?
pi_155365247
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net in Stormwind kreeg iemand level 50/60/70/80/85 achiev in een paar seconden tijd, hoe kan dat?
Lvl 90 boost character wss
pi_155365292
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Lvl 90 boost character wss
Dan kom je voor de dark-portal te staan en is hij direct 90 toch?
pi_155365542
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dan kom je voor de dark-portal te staan en is hij direct 90 toch?
Geen idee of je dan bij de DP komt, zou kunnen i guess :P
pi_155367650
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dan kom je voor de dark-portal te staan en is hij direct 90 toch?
Weet ik niet meer, was met de lvl 80 boost niet zo. die kreeg je gewoon op de plek waar je stond
wat dus meestal stormwind was.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155368341
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net in Stormwind kreeg iemand level 50/60/70/80/85 achiev in een paar seconden tijd, hoe kan dat?
Of via raf : http://wowwiki.wikia.com/wiki/Grant_A_Level :)
pi_155368933
Eindelijk officieel, flying patch is op 1 september. Niet dat iemand het dan nog nodig heeft behalve voor fun :P
pi_155368959
man man man :')
pi_155369059
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Eindelijk officieel, flying patch is op 1 september. Niet dat iemand het dan nog nodig heeft behalve voor fun :P
Archeology *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155369061
Warcraft twitterde op woensdag 17-06-2015 om 21:20:01 Patch 6.2: Fury of Hellfire arrives June 23.https://t.co/cvfMd6wSIQ reageer retweet
quote:
Q: Any ETA on the flying mini-patch?
A: It will be weeks, not months.
:')
pi_155369197
Oh, en ze komen ook eindelijk eens met Shadow Priest buffs die al de gehele expansion nodig waren :') lekker nu iedereen klaar is met PvE progress en het toch geen fuck meer uit maakt

quote:
Priest
Shadow
Devouring Plague now deals 10% more damage. In PvP combat, Devouring Plague now deals 10% less damage.
Mind Blast now deals 10% more damage. In PvP combat, Mind Blast now deals 10% less damage.
Mind Flay now deals 20% more damage.
Mind Spike now deals 10% more damage. In PvP combat, Mind Spike now deals 10% less damage.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_155369448
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Archeology *O*
Zelfs die heb ik al bijna klaar, moet toch wat tijdens de queues :P
pi_155369465
quote:
10s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:18 schreef TwyLight het volgende:
Oh, en ze komen ook eindelijk eens met Shadow Priest buffs die al de gehele expansion nodig waren :') lekker nu iedereen klaar is met PvE progress en het toch geen fuck meer uit maakt

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
omfg _O- Nou ja, ik moet eigenlijk Brawlers Guild nog eens doen en heb dps nodig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155369509
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Archeology *O*
Dit, dat heb ik los an fragments uit mijn garrison niet aangeraakt deze Xpac nog.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155369549
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:30 schreef DJ_ het volgende:

Dit, dat heb ik los an fragments uit mijn garrison niet aangeraakt deze Xpac nog.
Same! Ik ben er 10 min mee bezig geweest of zo. In zo'n gebiedje dat je echt zoeken moest hoe je nu weer noord de heuvel op moest komen. En toen dacht ik: ja, daaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155369685
quote:
10s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:18 schreef TwyLight het volgende:
Oh, en ze komen ook eindelijk eens met Shadow Priest buffs die al de gehele expansion nodig waren :') lekker nu iedereen klaar is met PvE progress en het toch geen fuck meer uit maakt

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Nja beter laat dan nooit he :') :(

*O* *O* *O*
  donderdag 20 augustus 2015 @ 00:40:03 #115
202546 Baszh
The Dude abides
pi_155369701
quote:
10s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:18 schreef TwyLight het volgende:
Oh, en ze komen ook eindelijk eens met Shadow Priest buffs die al de gehele expansion nodig waren :') lekker nu iedereen klaar is met PvE progress en het toch geen fuck meer uit maakt

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Mythic Arch al dood dan? :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_155369854
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Same! Ik ben er 10 min mee bezig geweest of zo. In zo'n gebiedje dat je echt zoeken moest hoe je nu weer noord de heuvel op moest komen. En toen dacht ik: ja, daaag.
Precies het gene waar ik me ook aan stoorde, en dat je soms 10 min moet rennen naar de andere kant van de map om daar de volgende digsite te pakken.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155371868
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja helaas aardig duur. Heb er net 150k aan uitgegeven :') maar is wel makkelijker dan iedere dag dailies en rep farmen.
Ruim 35 euro dus...
pi_155372077
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:29 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Oki, heb gekozen voor Feral en ga waarschijnlijk als volgende Guardian kiezen :) !
Heb als professions leatherworking en skinning.

Als er nog tips zijn of eventuele dingen die ik absoluut niet moet doen hoor ik het graag, ben best noob :3
Neem Ysera's gift als 2e talent; een passive self heal (of zelfs iemand anders als je zelf full health bent) iedere zoveel seconden ;)
pi_155372088
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Eindelijk officieel, flying patch is op 1 september. Niet dat iemand het dan nog nodig heeft behalve voor fun :P
Mooi, en meteen het weekend erna een timewalking event :) lets gather all the badges and buy mounts :p
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:07:43 #120
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155374265
Waarom pas 1 september! Zet het dan gewoon nu aan.... :') Kwestie van een knopje omzetten!

Beter laat dan nooit....!
pi_155374632
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Eindelijk officieel, flying patch is op 1 september. Niet dat iemand het dan nog nodig heeft behalve voor fun :P
:')
Dan begint het leven weer, hoeft het van mij niet meer.
pi_155375560
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Waarom pas 1 september! Zet het dan gewoon nu aan.... :') Kwestie van een knopje omzetten!

Beter laat dan nooit....!
Nja het is in ieder geval mooi op tijd voor de timewalking dungeons van Wotlk.
ik zal mijn tankspec afstoffen voor die tijd en farmen voor de nieuwe rewards :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155375616
medallion of the legion drop change is volgens mij drastisch omhoog gegooid, vandaag weer drie. Dus als je geld wilt verdienen, farmen zou ik zeggen.
pi_155375642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
medallion of the legion drop change is volgens mij drastisch omhoog gegooid, vandaag weer drie. Dus als je geld wilt verdienen, farmen zou ik zeggen.
Haha uiteraard, nadat ik maandag mn flying achievement heb gehaald gaat die omhoog _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155375797
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:25 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Haha uiteraard, nadat ik maandag mn flying achievement heb gehaald gaat die omhoog _O-
Heb het zelfde hoor, toen ik ze nodig had voor de achievement 0 stuks. Inmiddels al zo'n 80k verdiend aan die dingen na het behalen van flying.
pi_155378440
Ik geef ze gewoon weg als ik ze nog weer krijg; zelf niet meer nodig, en t goud ook niet... dus gaan ze rechtstreeks naar mn vriendin :)
pi_155382301
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 06:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ruim 35 euro dus...
Haha ja als je het zo bekijkt is het best veel _O-

Gelukkig nog wel een buffer over voor gametime
pi_155391895
Hoppa 2 Blingtrons Vault met 3 treasure hunters weggestuurd. Wordt een mooie dag morgen. Gratis 8k ophalen :P Binnenkort ook de volgende naar 100. Weer een moneyprinter erbij. Vraag me wel af of het nog lucratief is om een hele garrison op te zetten of niet. Hangt af van wanneer Legion komt. Vermoed niet voor december in ieder geval. Dus dat zouden 3 maanden zijn. Dan wordt het al krap om het terug te verdienen.

Edit: Alhoewel. Valt wel mee denk ik.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_155391951
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:57 schreef Sjiznit het volgende:
Hoppa 2 Blingtrons Vault met 3 treasure hunters weggestuurd. Wordt een mooie dag morgen. Gratis 8k ophalen :P Binnenkort ook de volgende naar 100. Weer een moneyprinter erbij. Vraag me wel af of het nog lucratief is om een hele garrison op te zetten of niet. Hangt af van wanneer Legion komt. Vermoed niet voor december in ieder geval. Dus dat zouden 3 maanden zijn. Dan wordt het al krap om het terug te verdienen.

Edit: Alhoewel. Valt wel mee denk ik.
Gewoon alle gold missions doen, heb 200-220k in 3 maand verdient door enkel gold missions 1x per dag te doen op mn chars.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155401494
Een level 3 garrison met een level 3 inn (om treasure hunters te recruiten en treasure missies te unlocken) kost je een kleine 6k gold. 7k als je ook een Barracks erbij wil voor extra followers.

Het 'lastigere' is de 2500 resources die je ervoor nodig hebt.

Maar qua gold; het is even een investering, maar in principe zou je dat in een aantal maanden wel terug moeten kunnen verdienen met 1 karakter. Op zich krijg ik met 1 karakter ongeveer 3-4 k per week met soms uitschieters als ik een Blingtrons vault missie heb. Dus t gold zelf is 2-3 weken om terug te verdienen..

Enige wat je hebt is dat daar een aanlooptijd voor nodig is om treasure hunters te recruiten en te levelen.
pi_155402653
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:57 schreef Sjiznit het volgende:
Hoppa 2 Blingtrons Vault met 3 treasure hunters weggestuurd. Wordt een mooie dag morgen. Gratis 8k ophalen :P Binnenkort ook de volgende naar 100. Weer een moneyprinter erbij. Vraag me wel af of het nog lucratief is om een hele garrison op te zetten of niet. Hangt af van wanneer Legion komt. Vermoed niet voor december in ieder geval. Dus dat zouden 3 maanden zijn. Dan wordt het al krap om het terug te verdienen.

Edit: Alhoewel. Valt wel mee denk ik.
Er is tot nu toe nog geen reden om aan te nemen dat die garrison missies in legion niet meer bestaan, dus zelfs dan kan je je followers er op uit sturen om geld te verdienen.
pi_155403082
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:57 schreef Sjiznit het volgende:
Hoppa 2 Blingtrons Vault met 3 treasure hunters weggestuurd. Wordt een mooie dag morgen. Gratis 8k ophalen :P Binnenkort ook de volgende naar 100. Weer een moneyprinter erbij. Vraag me wel af of het nog lucratief is om een hele garrison op te zetten of niet. Hangt af van wanneer Legion komt. Vermoed niet voor december in ieder geval. Dus dat zouden 3 maanden zijn. Dan wordt het al krap om het terug te verdienen.

Edit: Alhoewel. Valt wel mee denk ik.
Ik vermoed niet voor april. Ze willen de beta voor eind dit jaar hebben draaien, dus de release zal wel ergens in 2016 worden.
pi_155411279
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Gewoon alle gold missions doen, heb 200-220k in 3 maand verdient door enkel gold missions 1x per dag te doen op mn chars.
Ja dat is geen probleem. Het is alleen de vraag voor mij of die ene character zijn geld gaat terug verdienen tot Legion. Mijn anderen verdienen genoeg om dat te dekken maar als die ene niet zelf dat bedrag terugverdient had ik het beter niet kunnen doen :P


quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 10:05 schreef icemotion het volgende:
Een level 3 garrison met een level 3 inn (om treasure hunters te recruiten en treasure missies te unlocken) kost je een kleine 6k gold. 7k als je ook een Barracks erbij wil voor extra followers.

Het 'lastigere' is de 2500 resources die je ervoor nodig hebt.

Maar qua gold; het is even een investering, maar in principe zou je dat in een aantal maanden wel terug moeten kunnen verdienen met 1 karakter. Op zich krijg ik met 1 karakter ongeveer 3-4 k per week met soms uitschieters als ik een Blingtrons vault missie heb. Dus t gold zelf is 2-3 weken om terug te verdienen..

Enige wat je hebt is dat daar een aanlooptijd voor nodig is om treasure hunters te recruiten en te levelen.
Klopt. Gelukkig is dit character al een lange tijd 91 geweest en heeft dus resources gecapped. Ga het dnek ik ook wel gewoon doen. Tis wat je zegt die missies komen wel en voorlopig vermoedelijk nog geen Legion.

Denk overigens wel dat als Legion uitkomt ze die gold missies iig gaan nerfen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_155412325
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:46 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ja dat is geen probleem. Het is alleen de vraag voor mij of die ene character zijn geld gaat terug verdienen tot Legion. Mijn anderen verdienen genoeg om dat te dekken maar als die ene niet zelf dat bedrag terugverdient had ik het beter niet kunnen doen :P

[..]

Dat lukt makkelijk.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155424478

Leuk om het verschil te zien met nu. :P
pi_155431423
Een van jullie die weet waar je die apexis weekend quest ophaalt?

A gewoon in je garrisson. Beter opletten xd

[ Bericht 29% gewijzigd door Sjiznit op 22-08-2015 09:57:25 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_155461521
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:08 schreef TwyLight het volgende:
man man man :')
Weet niet welke ava van jou erger is ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:09:17 #138
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155461678
Een 1000 gold missie, met followers die gold verdubbelen, 3000 incoming! 8-)
pi_155462754
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Een 1000 gold missie, met followers die gold verdubbelen, 3000 incoming! 8-)
Lekker is dat altijd, jammer dat je die niet gegarandeerd elke week ziet :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155490046
Net gedropped:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_155490411
Sweet! Die wil ik ook ooit nog eens; maar no luck so far..

Net als met die rare 675 missies.. ook deze week weer geen Gronnling mount :(

Wel n ogre cache met resources en mijn onderhand 4e heirloom trinket xD
pi_155491657
Ravenlord kreeg ik gelijk eerste x <O)
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_155492788
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:17 schreef Roma-Totti het volgende:
Ravenlord kreeg ik gelijk eerste x <O)
Ik heb hem nog steeds niet :+ Inmiddels de dagelijkse poging opgegeven, maar weer eens mee beginnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155493871
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:17 schreef Roma-Totti het volgende:
Ravenlord kreeg ik gelijk eerste x <O)
Zo stom is dat, kreeg ashes en onyxia ook na 3 en 7x.
maar anzu heb ik wel 50x geprobeerd en nog niks :'(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155494046
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:52 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Zo stom is dat, kreeg ashes en onyxia ook na 3 en 7x.
maar anzu heb ik wel 50x geprobeerd en nog niks :'(
Ashes of Alar had ik op mn 2e run. De mount van Al'Akir meteen de eerste.. maar idd; Ravenlord heb ik al heel vaak geprobeerd maar nog steeds niet;

Maar ach; we blijven gewoon stug proberen; nog zoveel mounts om te verzamelen..

Ik ben momenteel vooral bezig met Firelands en Invincible runs.. soms ook Dragon soul.

Ravenlord ook maar weer eens wat runs op doen..

En zodra de patch hit weer eens wat rondvliegen in Draenor op zoek naar rare spawns. Poundfist en Voidtalon wil ik nog wel hebben. De enige andere rare spawn mount doet me dan minder.. heb toch al n aantal Elekks
pi_155497585
Na ruim twee jaar niet meer gespeeld te hebben, vandaag de draad weer opgepakt met mijn Level 88 Hunter :D best leuk weer!
Gewoon normaal doen ja.
pi_155500226
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb hem nog steeds niet :+ Inmiddels de dagelijkse poging opgegeven, maar weer eens mee beginnen.
Het lukt je! :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_155500235
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Na ruim twee jaar niet meer gespeeld te hebben, vandaag de draad weer opgepakt met mijn Level 88 Hunter :D best leuk weer!
Jouw ava :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_155501056
Voidtalon lijkt me ook tof om te hebben. Ga dit eens proberen om dat mogelijk te verwezenlijken:
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_155501159
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:29 schreef Roma-Totti het volgende:

Het lukt je! :9
Ooit :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 17:11:32 #151
159966 lifeblind
pi_155501669
Blegh, ben nu een week bezig om alles voor die flying achievement te halen, en ik heb er nu al weer een &^@%#&^@-hekel aan :')

En toch blijf ik doorgaan ;(
pi_155503673
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:11 schreef lifeblind het volgende:
Blegh, ben nu een week bezig om alles voor die flying achievement te halen, en ik heb er nu al weer een &^@%#&^@-hekel aan :')

En toch blijf ik doorgaan ;(
Nog twee dagen! :o Zin in *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155503769
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog twee dagen! :o Zin in *O*
9 toch? Was toch volgens de blues 1 september in de US, dus 2 september hier?

Edit: volgens die dus:
http://blue.mmo-champion.com/topic/383513-no-621/#post781
pi_155503991
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 18:08 schreef Timwonnacott het volgende:

9 toch? Was toch volgens de blues 1 september in de US, dus 2 september hier?

Edit: volgens die dus:
http://blue.mmo-champion.com/topic/383513-no-621/#post781
Oh chips, dat is waar ook -O- Dat wist ik ook wel, ik had alleen aanstaande woensdag in mijn hoofd. Dom dom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 augustus 2015 @ 18:34:40 #155
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155504554
Ik had die achievement 3 juli al... :@
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 20:12:16 #156
159966 lifeblind
pi_155507896
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 18:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had die achievement 3 juli al... :@
Ik ben zo'n 2 weken geleden pas weer begonnen met spelen :@

En nu heb ik zoiets van, had ik al die tijd maar gewoon doorgespeeld, dan had ik 'm waarschijnlijk ook al }:|
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 20:15:39 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_155508015
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 18:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had die achievement 3 juli al... :@
Wij hadden hem ook best snel. Tijdens het levellen hadden we sowieso al alle quests gedaan en daardoor was het explore deel ook zo goed als klaar op 2 of 3 plekjes na, treasurehunten deden we ook al tussendoor. Enige wat nog moest was het revered worden en ook dat ging best snel, niet eens elke dag de dailies gedaan en ook geen champions seals gebruikt (niet eens gezien die dingen trouwens).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155511971
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:12 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik ben zo'n 2 weken geleden pas weer begonnen met spelen :@

En nu heb ik zoiets van, had ik al die tijd maar gewoon doorgespeeld, dan had ik 'm waarschijnlijk ook al }:|
Dacht ik eerst ook totdat ik hem had.
pi_155521033
Ik hoefde met de launch van 6.2 alleen de reps nog; en die heb je in anderhalve week bij elkaar :)
pi_155521534
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ooit :')
Ik stuur je geluk O+ :') :D
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  † In Memoriam † dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:45:08 #161
159966 lifeblind
pi_155523117
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dacht ik eerst ook totdat ik hem had.
Mja, het gaat zo iedere keer bij mij :P Maar goed, nog even doorploeteren en ik heb alles binnen, om daarna lekker afk te kunnen hangen in m'n garrison, want daar doen we het allemaal voor :+
pi_155523616
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:29 schreef Roma-Totti het volgende:

Ik stuur je geluk O+ :') :D
Dank O+ Heb gisteren Slabhide ook 30x dood gemaakt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155523691
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:45 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, het gaat zo iedere keer bij mij :P Maar goed, nog even doorploeteren en ik heb alles binnen, om daarna lekker afk te kunnen hangen in m'n garrison, want daar doen we het allemaal voor :+
Klopt inderdaad, dat gevoel heb ik ook. Zeker nu flying pas in september komt, dan ben ik al weer hard aan de studie en geen tijd meer voor WoW. Achteraf dus voor niks gedaan weer, tegen de tijd dat ik dan terug kom voor WoW is hoogstwaarschijnlijk de exp al uit.

Maar ach, heeft me redelijk wat gold opgeleverd uiteindelijk. Heb WoD ongeveer 1,5 maand gespeeld en er nu behoorlijk klaar mee.
pi_155567176
Archimonde in LFR, dit zou zomaar de eerste keer kunnen zijn dat ik in een groep zit waar determination tot 10 stacks gaat komen. En dat is Durumu in de eerste week meegerekend.... -O-
Comfortably numb
pi_155567799
Tijdens het eind filmpje van MoP als Garrosh neer is tijdens de raid krijg je een filmpje met alliance en horde. Op een gegeven moment loopt Vairan naar voren omdat hij een soort van wraak wil op de horde door alles wat Garrosh gedaan heeft. Hij komt er dan achter dan Voljinn de nieuwe warchief is en besluit daardoor om zich nog maar even terug te trekken. Maar hij eindigt met iets in de zin van "Als jullie dit nog één keer doen maak ik jullie allemaal af". Daar lijkt het alsof de alliance veel meer macht heeft ofzo, of wie denkt Varian dat hij is om dat zo maar even over de horde leaders heen te lopen. Iemand die mij dit lore-wise kan uitleggen hoe dit zit?

[ Bericht 0% gewijzigd door Vjenne12345 op 26-08-2015 19:32:51 ]
pi_155568280
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tijdens het eind filmpje van MoP als Garrosh neer is tijdens de raid krijg je een filmpje met alliance en horde. Op een gegeven moment loopt Vairan naar voren omdat hij een soort van wraak wil op de horde door alles wat Garrosh gedaan heeft. Hij komt er dan achter dan Voljinn de nieuwe warchief is en besluit daardoor om zich nog maar even terug te trekken. Maar hij eindigt met iets in de zin van "Als jullie dit nog één keer doen maak ik jullie allemaal af". Daar lijkt het alsof de alliance veel meer macht heeft ofzo, of wie denkt Varian dat hij is om dat zo maar even over de horde leaders heen te lopen. Iemand die mij dit lore-wise kan uitleggen hoe dit zit?
Volgens mij omdat lorewise de Alliance Orgrimmar heeft veroverd en Varian op dat moment Vol'jin en Thrall de kans geeft om de Horde weer te maken zoals voordat Garrosh aan de macht kwam.
Comfortably numb
pi_155568421
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tijdens het eind filmpje van MoP als Garrosh neer is tijdens de raid krijg je een filmpje met alliance en horde. Op een gegeven moment loopt Vairan naar voren omdat hij een soort van wraak wil op de horde door alles wat Garrosh gedaan heeft. Hij komt er dan achter dan Voljinn de nieuwe warchief is en besluit daardoor om zich nog maar even terug te trekken. Maar hij eindigt met iets in de zin van "Als jullie dit nog één keer doen maak ik jullie allemaal af". Daar lijkt het alsof de alliance veel meer macht heeft ofzo, of wie denkt Varian dat hij is om dat zo maar even over de horde leaders heen te lopen. Iemand die mij dit lore-wise kan uitleggen hoe dit zit?
Kijk de cinematic maar als alliance POV.

of bekijk dit filmpje:
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155568539
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:43 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Kijk de cinematic maar als alliance POV.

of bekijk dit filmpje:
Ja, maar die legt dat juist niet uit. Daarin zegt hij juist "if the horde fails again, we will end you",
pi_155569321
1% wipe op Archimonde met 9 stacks determination ;(
Comfortably numb
pi_155570036


pi_155570567
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja, maar die legt dat juist niet uit. Daarin zegt hij juist "if the horde fails again, we will end you",
Best begrijpelijk toch dat ze niet blij zijn met de horde na alles wat er gedaan is onder garrosh, theramore hebben ze opgeblazen, alle shit in pandaria ect.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155571578
quote:
Verkeerde topic? :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_155571743
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Verkeerde topic? :7
oeps
pi_155591216
Waarom gaat iedereen dood in LFR bij laatste Hellfire boss -O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_155591572
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:18 schreef Roma-Totti het volgende:
Waarom gaat iedereen dood in LFR bij laatste Hellfire boss -O-
Archimonde toch?

Ik heb m zelf nog niet gedaan; sowieso loop ik nog wat achter.. nog niet verder geweest dan de eerste 2 wings van LFR.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 15:33:32 #176
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155591660
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:18 schreef Roma-Totti het volgende:
Waarom gaat iedereen dood in LFR bij laatste Hellfire boss -O-
Omdat "Looking-For-Retards" :D

Deze wing is nu open en mensen snappen de tactics gewoon nog niet. Veel mensen in je LFR groep zijn wellicht geen echte raiders, zullen Archimonde ook nog niet eens gezien hebben, zoals ik! :P

Plus ze luisteren vaak ook niet naar goedbedoeld advies! ;( Of doen gewoon niet serieus mee, omdat het LFR is.
pi_155591717
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:33 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

;( Of doen gewoon niet serieus mee, omdat het LFR is.
Dit hekel ik altijd, dat zie je ook vaak als je oude raids wilt doen zoals mythic garrosh via de groupfinder.
mensen nemen het niet meer serieus want ik ben toch lvl 100 en heb gear ect, en dan negeren ze de mechanics en dan is het een whipefest :X

het mooie is dan dat ze zelf boos worden en iedereen de schuld geven _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155592039
Oude raids... moet nog steeds n keer een groep bouwen voor Firelands; Only the pentinent. :/
  donderdag 27 augustus 2015 @ 16:07:22 #179
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_155592463
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:49 schreef icemotion het volgende:
Oude raids... moet nog steeds n keer een groep bouwen voor Firelands; Only the pentinent. :/
Oh gawd is dat die achievement dat je moet knielen? _O- _O-
pi_155592612
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:07 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Oh gawd is dat die achievement dat je moet knielen? _O- _O-
Ja. Ik voel de pijn voor hem, ben blij dat ik die al heb.
pi_155592623
Ik moet nog vrijwel alle raidachievements (op de kills na) halen van MoP :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155592859
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog vrijwel alle raidachievements (op de kills na) halen van MoP :+
Gewoon wachten tot legion, dan kan je ze soloen / duoen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2015 @ 16:30:19 #183
159966 lifeblind
pi_155593011
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:14 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ja. Ik voel de pijn voor hem, ben blij dat ik die al heb.
Idem. Dat was toen menig gevloek over Teamspeak die avond :')
pi_155593084
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:07 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Oh gawd is dat die achievement dat je moet knielen? _O- _O-
Yup, die xD Klotegedoe met timing en alles..

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:14 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ja. Ik voel de pijn voor hem, ben blij dat ik die al heb.
Thx! Tis wel de laatste die ik nog moet, dus toch maar eens toe zetten; dan heb ik toch weer n mount erbij.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog vrijwel alle raidachievements (op de kills na) halen van MoP :+
Ik moet er ook nog een hoop; behalve die van Siege of Orgrimmar, die had ik tijdens MoP al compleet. En sommige zijn heel makkelijk, zoals de eerste boss van Mogushan.
pi_155593337
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:33 schreef icemotion het volgende:
Ik moet er ook nog een hoop; behalve die van Siege of Orgrimmar, die had ik tijdens MoP al compleet. En sommige zijn heel makkelijk, zoals de eerste boss van Mogushan.
Mogushan heb ik alles wat je alleen kan doen. Die Dance met de 4 kings moet je met een full raid doen bijv.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155593353
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:24 schreef DJ_ het volgende:

Gewoon wachten tot legion, dan kan je ze soloen / duoen.
Ja, dat wil dus niet met alle achievements *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155593835
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat wil dus niet met alle achievements *)
Zijn er altijd een paar die niet kunnen nee, maar over het algemeen kan je ze op die manier makkelijk doen, en de gene die je dan nog moet maak je gewoon een groepje voor in de groupfinder.

De simpele achievements zijn nu zelfs al te doen solo/duo.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155594115
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mogushan heb ik alles wat je alleen kan doen. Die Dance met de 4 kings moet je met een full raid doen bijv.
Ik zie het ja; damn; dat wordt nog wat.

Aan de andere kant; Hagara is in dat opzicht ook makkelijker gemaakt; daarbij is de wording aangepast naar "All members in the raid need to be part of the final chain" waardoor die nu te duo-en of zelfs te solo-en is met een pet class. Voor patch 5.4 had je daar ook een full raid voor nodig.

Dus wellicht dat ze de Dance en Show your moves achievements ook nog aan gaan passen op den duur.
pi_155624268
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:30 schreef icemotion het volgende:

[..]

Archimonde toch?

Ik heb m zelf nog niet gedaan; sowieso loop ik nog wat achter.. nog niet verder geweest dan de eerste 2 wings van LFR.
Ja wat een drama joh

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:33 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Omdat "Looking-For-Retards" :D

Deze wing is nu open en mensen snappen de tactics gewoon nog niet. Veel mensen in je LFR groep zijn wellicht geen echte raiders, zullen Archimonde ook nog niet eens gezien hebben, zoals ik! :P

Plus ze luisteren vaak ook niet naar goedbedoeld advies! ;( Of doen gewoon niet serieus mee, omdat het LFR is.
Het is echt te erg hoor :') heb hem nog geen 1 x neergehaald

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:14 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ja. Ik voel de pijn voor hem, ben blij dat ik die al heb.
Whahahahah ja altijd een sukkel die express omhoog gaat
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_155628626
quote:
Immersion is no longer raiding. Good luck with all your future endeavors.
:')

Tja, verslagen worden door een 3-day guild is pijnlijk
pi_155628759
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 17:00 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')

Tja, verslagen worden door een 3-day guild is pijnlijk
Wie?
Comfortably numb
pi_155628953
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 17:00 schreef TwyLight het volgende:

:')

Tja, verslagen worden door een 3-day guild is pijnlijk
Alle echt goede spelers zijn al heel lang geleden opgestapt. Dat kom je als guild niet meer te boven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155629427
Bij ons zijn er nog maar 2 World top500 guilds over. Gaat hard naar beneden met de oude 25 man guilds. Veel gestopt of getransferred.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  Moderator vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:28:23 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_155638720
Ik heb een vraag over raidlocks, misschien dat jullie het weten.

Gisteren Icecrown gedaan t/m de vampierenkoningin voor 'Once bitten twice shy' op 10 man.

Vandaag dachten we, we gaan nu voor de achievement voor 25 man en kunnen dan alvast beginnen VANAF waar we bij 10 man zijn gebleven (dus de bosses NA die vampierenkoningin) maar we komen de 25 man raid niet in.

Ik weet niet meer precies wat er stond, maar we waren 'illegable'.

Kan iemand uitleggen hoe dat werkt met die raidlocks, ik snap er geen bal van :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:58:53 #196
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_155639766
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb een vraag over raidlocks, misschien dat jullie het weten.

Gisteren Icecrown gedaan t/m de vampierenkoningin voor 'Once bitten twice shy' op 10 man.

Vandaag dachten we, we gaan nu voor de achievement voor 25 man en kunnen dan alvast beginnen VANAF waar we bij 10 man zijn gebleven (dus de bosses NA die vampierenkoningin) maar we komen de 25 man raid niet in.

Ik weet niet meer precies wat er stond, maar we waren 'illegable'.

Kan iemand uitleggen hoe dat werkt met die raidlocks, ik snap er geen bal van :')
Dan moet je hem ook afmaken op 10 man.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:08:45 #197
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_155640070
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb een vraag over raidlocks, misschien dat jullie het weten.

Gisteren Icecrown gedaan t/m de vampierenkoningin voor 'Once bitten twice shy' op 10 man.

Vandaag dachten we, we gaan nu voor de achievement voor 25 man en kunnen dan alvast beginnen VANAF waar we bij 10 man zijn gebleven (dus de bosses NA die vampierenkoningin) maar we komen de 25 man raid niet in.

Ik weet niet meer precies wat er stond, maar we waren 'illegable'.

Kan iemand uitleggen hoe dat werkt met die raidlocks, ik snap er geen bal van :')
Hier staat alles omschreven hoe het werkt: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12822112588
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:12:55 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_155640178
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:58 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dan moet je hem ook afmaken op 10 man.
Oh ik dacht dat je tussendoor kon switchen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:13:29 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_155640189
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 23:08 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Hier staat alles omschreven hoe het werkt: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12822112588
Tx ga ik dat even lezen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155641884
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 23:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je tussendoor kon switchen.
Niet op HC
pi_155649603
Jezus, gister een rescource missie van 94% gefaald, nu een gold missie van 97% gefaald _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155651308
Ik snap niet dat Archimonde gedowntuned is. Wat is er mis met een baas die enigzins tactics vereist? De gemiddelde LFR-group kijkt nergens na en doet minimale dps...

Of ben ik dan weer te leetist? (Nu wipe ik zelf op het moment op Archimonde HC, maar toch...).
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_155652810
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 13:52 schreef hoenselman het volgende:
Ik snap niet dat Archimonde gedowntuned is. Wat is er mis met een baas die enigzins tactics vereist? De gemiddelde LFR-group kijkt nergens na en doet minimale dps...

Of ben ik dan weer te leetist? (Nu wipe ik zelf op het moment op Archimonde HC, maar toch...).
Niets, maar dan moet je het vanaf het begin af aan doen. Als je eerst 11 bosses hebt die je met 10 vingers in je neus kan mollen om vervolgens een boss te hebben waar je 10 keer op wiped dan is het niet zo vreemd dat hij wordt gedowntuned. Het blijft LFR en om na elke wipe weer 5-10 minuten in de queue te zitten omdat de helft weggaat is niet echt leuk.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:30:04 #204
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155658127
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 14:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Niets, maar dan moet je het vanaf het begin af aan doen. Als je eerst 11 bosses hebt die je met 10 vingers in je neus kan mollen om vervolgens een boss te hebben waar je 10 keer op wiped dan is het niet zo vreemd dat hij wordt gedowntuned. Het blijft LFR en om na elke wipe weer 5-10 minuten in de queue te zitten omdat de helft weggaat is niet echt leuk.
Xhul en mannoroth zijn ook een flinke clusterfuck :P
Gister voor het eerst allemaal gedaan. Man man wat een gedoe, 40 adds ofzo levend tegelijkertijd _O-
pi_155675911
Dorg the Bloody weigert ook te spawnen vandaag.... Drivnul al een keer of 5-6 zien spawnen in de tussentijd. -O-
Comfortably numb
pi_155676103
Vandaag besloten dat ik de komende tijd dat ik wat minder kan spelen toch eens mn best ga doen voor Onyxia's drake; al mn alts behalve mn mage hebben nu Mudsprocket als home staan ;) (want al dat gevlieg hield me vooral tegen)

Eens kijken of die draak dan binnenkort eens kan droppen; vandaag iig niet.
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:17:43 #207
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155728200
Morgen gaan we eindelijk vliegen! *O*
pi_155729055
Vliegen! En dit weekend timewalking dungeons doen! Moar mounts! ;p
pi_155745375
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:13 schreef icemotion het volgende:
Vliegen! En dit weekend timewalking dungeons doen! Moar mounts! ;p
Time walking begint ook morgen al :), vanaf deze week beginnen events op woensdag en duren nog steeds tot maandag ( was maandag geloof ik )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155753201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:08 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Time walking begint ook morgen al :), vanaf deze week beginnen events op woensdag en duren nog steeds tot maandag ( was maandag geloof ik )
Ja maar voordat ik er aan toekom xD Maar op zich wel cool dat ze die events wat ruimer hebben gemaakt.
  woensdag 2 september 2015 @ 10:10:57 #211
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155753228
Players now receive a Timewarped Badge when they complete a Timewalking dungeon. These badges can be redeemed at new vendors that appear during a Timewalking bonus event. The new vendors sell new toys, new mounts, heirloom and reputation tokens, in addition to gear that scales up to the character's level at the time of purchase.

Interesting!

Nieuwe mounts, zo maar even kijken wat voor soorten het zijn! Hopelijk niet weer een zoveelste varken enzo :P
  woensdag 2 september 2015 @ 10:18:54 #212
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155753338
Ach, wat heb ik vliegen gemist. Maar nu is het eigenlijk toch al beetje te laat _O-
pi_155753352
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Players now receive a Timewarped Badge when they complete a Timewalking dungeon. These badges can be redeemed at new vendors that appear during a Timewalking bonus event. The new vendors sell new toys, new mounts, heirloom and reputation tokens, in addition to gear that scales up to the character's level at the time of purchase.

Interesting!

Nieuwe mounts, zo maar even kijken wat voor soorten het zijn! Hopelijk niet weer een zoveelste varken enzo :P
Nope; 2 mounts
een Dragonhawk; op zich niet heel spannend. En de Ironbound Wraithcharger (of zoiets) Een spook-paard met allemaal lomp metaal armor enzo.
  woensdag 2 september 2015 @ 10:25:09 #214
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155753432
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:19 schreef icemotion het volgende:

[..]

Nope; 2 mounts
een Dragonhawk; op zich niet heel spannend. En de Ironbound Wraithcharger (of zoiets) Een spook-paard met allemaal lomp metaal armor enzo.
Toch beter dan de zoveelste WoD Boar en dergelijke :D
pi_155755029
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Ach, wat heb ik vliegen gemist. Maar nu is het eigenlijk toch al beetje te laat _O-
Lijkt me nog wel praktisch voor alts, mocht je daar aan doen.

Ik kan helaas nog niet vliegen, mis nog reputation van de talaan factions en moet nog even treasure hunten. Maar ga het vliegen wel gebruiken voor mijn lvl 95 paladin straks. Mijn oude main dat ik weer in de planning heb staan als nieuwe main. Want vind tanken toch het leukste om te doen en dan vooral met de paladin.
  Moderator woensdag 2 september 2015 @ 11:48:47 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_155755068
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Ach, wat heb ik vliegen gemist. Maar nu is het eigenlijk toch al beetje te laat _O-
Dit dus. Ik ben maar wat gaan archeologeren maar verder heb ik er niet zo heel veel aan eigenlijk :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2015 @ 11:59:10 #217
159966 lifeblind
pi_155755270
Dat dus ja, ben er bijna mee klaar, maar tegen de tijd dat ik kan vliegen heb ik eigenlijk geen reden meer om uberhaupt te hoeven vliegen :')
  woensdag 2 september 2015 @ 12:06:46 #218
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155755393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Players now receive a Timewarped Badge when they complete a Timewalking dungeon. These badges can be redeemed at new vendors that appear during a Timewalking bonus event. The new vendors sell new toys, new mounts, heirloom and reputation tokens, in addition to gear that scales up to the character's level at the time of purchase.

Interesting!

Nieuwe mounts, zo maar even kijken wat voor soorten het zijn! Hopelijk niet weer een zoveelste varken enzo :P
Ipv dat ze de timewarp dungeons wat beter tunen zodat ze leuk worden.
pi_155756187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:25 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Toch beter dan de zoveelste WoD Boar en dergelijke :D
True enough.. want damn wat zijn er een hoop boars xD

http://www.wowhead.com/it(...)e-eclipse-dragonhawk
http://www.wowhead.com/it(...)nbound-wraithcharger

De nieuwe mounts via Timewalking.

En een andere nieuwe mount die met deze patch beschikbaar is gekomen is dan weer wel de zoveelste recolor van een mount; want hoeveel Cloud serpents zijn er onderhand al niet?
pi_155756296
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:49 schreef icemotion het volgende:

[..]

True enough.. want damn wat zijn er een hoop boars xD

http://www.wowhead.com/it(...)e-eclipse-dragonhawk
http://www.wowhead.com/it(...)nbound-wraithcharger

De nieuwe mounts via Timewalking.

En een andere nieuwe mount die met deze patch beschikbaar is gekomen is dan weer wel de zoveelste recolor van een mount; want hoeveel Cloud serpents zijn er onderhand al niet?
Die wraithcharger is stoer, maar de kosten... 5000 badges en je krijgt er ongeveer 25 per run? Daar heb ik dan weer echt geen zin in...

Edit: Lees nu pas de bonus 500 per weekend en de 10 bonus per dungeon. Maakt het al wat meer de moeite waard.
pi_155761843
Worden legendary's nou wel of niet gedownscaled met timewarps ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155762127
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:28 schreef DJ_ het volgende:
Worden legendary's nou wel of niet gedownscaled met timewarps ?
Wel. :)
pi_155762354
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:36 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Wel. :)
wat lame, wat heb ik er dan aan om met een shadowmourne te lopen :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155763353
Eindelijk vliegen, wat heb ik mij geërgerd deze exp zeg.
pi_155763469
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:41 schreef DJ_ het volgende:

[..]

wat lame, wat heb ik er dan aan om met een shadowmourne te lopen :')
Wel gedownscaled as in, in zowel TBC als wrath kan je je shadowmourne gebruiken :P
  woensdag 2 september 2015 @ 17:19:55 #226
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_155763564
alles mop raids solo doen als blood dk hop hop
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_155763930
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Wel gedownscaled as in, in zowel TBC als wrath kan je je shadowmourne gebruiken :P
Mja dat merkt alleen toch niemand, was leuker als je daardoor ene streepje voor had qua dps.
maarja als alles i160 wordt en jij met een i264 wapen aan komt met 3 epic gems :X

anyway:

iemand nog meer problemen met dit soort digsites ?


volgens mij ligt het artifact precies tussen de intersectie in waar ik niet mag graven -O-
had er net ook al een in terrokar die ik niet kon afmaken.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 2 september 2015 @ 17:57:22 #228
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155764610
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:32 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Mja dat merkt alleen toch niemand, was leuker als je daardoor ene streepje voor had qua dps.
maarja als alles i160 wordt en jij met een i264 wapen aan komt met 3 epic gems :X

anyway:

iemand nog meer problemen met dit soort digsites ?
[ afbeelding ]

volgens mij ligt het artifact precies tussen de intersectie in waar ik niet mag graven -O-
had er net ook al een in terrokar die ik niet kon afmaken.
Precies hetzelfde probleem op dit moment ;( Ook niet eerder gehad daar
pi_155764647
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:32 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Mja dat merkt alleen toch niemand, was leuker als je daardoor ene streepje voor had qua dps.
maarja als alles i160 wordt en jij met een i264 wapen aan komt met 3 epic gems :X

anyway:

iemand nog meer problemen met dit soort digsites ?
[ afbeelding ]

volgens mij ligt het artifact precies tussen de intersectie in waar ik niet mag graven -O-
had er net ook al een in terrokar die ik niet kon afmaken.
Veel aan archaeology gedaan wel en die digsite heeft mij nooit problemen opgeleverd. Enige digsite die echt kut is is de digsite boven op die lvl 100 elite wolven in FF waar Garn dropt. ;(
  woensdag 2 september 2015 @ 18:00:53 #230
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155765932
Zijn die timewalking badges ook account bound?
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_155767950
quote:
Ah, naja wordt vanzelf wel gefixed dan.

En voeg is wat meer dungeons toe aan die timewalking, er zijn echt 16 dungeons in wotlk, en je kan er maar 5 doen ofzo :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155777375
Normaal gesproken worden patches toch automatisch gedownload? Ik probeer net in te loggen, en word vervolgens verteld te exiten en eerst de patch te downloaden, maar daar is toch helemaal geen handmatige optie voor?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_155777941
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 00:57 schreef Hathor het volgende:
Normaal gesproken worden patches toch automatisch gedownload? Ik probeer net in te loggen, en word vervolgens verteld te exiten en eerst de patch te downloaden, maar daar is toch helemaal geen handmatige optie voor?
Ehh ja nee, dat moet vanzelf gebeuren inderdaad.
probeer je battle.net client opnieuw op te starten en anders een wow repair te doen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155778025
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 01:34 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ehh ja nee, dat moet vanzelf gebeuren inderdaad.
probeer je battle.net client opnieuw op te starten en anders een wow repair te doen.
Dat ben ik nu aan het doen. Op advies van iemand had ik de folder "patch" verwijderd, dat hielp bij hem zei hij, maar bij mij was het gevolg dat ik vast kwam te zitten in het inlogscherm. Dat balkje rechts onderin waar je normaal gesproken de voortgang van de patch download kunt volgen, bleef bij mij steken op "waiting", en na daar een minuut of 20 naar gekeken te hebben zonder dat er wat gebeurde, ben ik dus nu maar die scan aan het doen. Wel vaag dit, nog nooit eerder zoiets meegemaakt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_155778082
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 01:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat ben ik nu aan het doen. Op advies van iemand had ik de folder "patch" verwijderd, dat hielp bij hem zei hij, maar bij mij was het gevolg dat ik vast kwam te zitten in het inlogscherm. Dat balkje rechts onderin waar je normaal gesproken de voortgang van de patch download kunt volgen, bleef bij mij steken op "waiting", en na daar een minuut of 20 naar gekeken te hebben zonder dat er wat gebeurde, ben ik dus nu maar die scan aan het doen. Wel vaag dit, nog nooit eerder zoiets meegemaakt.
Heb het probleem wel is bij andere games gehad, maar nog nooit bij wow.
mits alles faalt, hele install weg gooien en opnieuw wow instaleren, dan pakt die automatisch de laatste versie.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155778100
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 01:47 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Heb het probleem wel is bij andere games gehad, maar nog nooit bij wow.
mits alles faalt, hele install weg gooien en opnieuw wow instaleren, dan pakt die automatisch de laatste versie.
Daar wil ik voorlopig niet aan denken, die download duurde de laatste keer ook 24 uur. ;(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_155778351
Even gekeken op de wowforums, en de halve wereld schijnt login problemen te hebben sinds die patch er is. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_155778534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 01:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar wil ik voorlopig niet aan denken, die download duurde de laatste keer ook 24 uur. ;(
24 uur ? :{ , ligt dat aan je eigen verbinding of ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155781671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 03:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

24 uur ? :{ , ligt dat aan je eigen verbinding of ?
Denk het wel, ik heb een 20mb verbinding, stelt niet zo veel voor vergeleken met wat er tegenwoordig beschikbaar is. Ik kan wel eerder spelen uiteraard, dat kan geloof ik al bij 30%, alleen duurt het me zeker een etmaal om de hele content naar binnen te slurpen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_155787983
Die nieuwe rares zijn wel een lachertje zeg, kan ze stuk voor stuk soloen als ik in tank spec ga, het duurt even want doe dan maar 21k dps, maar damage krijg ik niet :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155799383
Iemand idee hoe je spine of deathwing soloed? Val er steeds af op 25hc.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 21:58:52 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_155799942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand idee hoe je spine of deathwing soloed? Val er steeds af op 25hc.
Enige wat ik weet is heen en weer rennen, met mijn hunter geprobeerd maar ik faalde ook hard. Wel van de week met zijn 2en gelukt, maar ook dat was kut, zweet in mijn handen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155800026
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Enige wat ik weet is heen en weer rennen, met mijn hunter geprobeerd maar ik faalde ook hard. Wel van de week met zijn 2en gelukt, maar ook dat was kut, zweet in mijn handen :')
Hield het net lang vol maar val er op een gegeven moment toch af. Blijf dan constant heen en weer lopen.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 22:04:00 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_155800260
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:00 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hield het net lang vol maar val er op een gegeven moment toch af. Blijf dan constant heen en weer lopen.
Wij willen nog de achievement doen, do a rollbar of zoiets? Dat gaat ook nog leuk worden :D Ik kon het in mijn eentje ook niet bijhouden, alle adds, ik zag het niet goed, het wordt TE vol op een gegeven moment. Deze is nog erger dan die brainshit in Ulduar (de eindbaas).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155803516
25 man hc spine is vrij goed te doen als balance druid :P

En "Do the barrel roll" is slechts de eerste minuut van het gevecht. Daarna moet je de rest normaal doen.

Kan wel een keer helpen, mocht ik online zijn, maar moet dan wel weer even oefenen. Want het is inderdaad lastig maar ik vond het niet super ingewikkeld. Oh, en alleen is hij het makkelijkst want dan kun je het balanceren alleen doen.
pi_155804486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand idee hoe je spine of deathwing soloed? Val er steeds af op 25hc.
Jep heen en weer lopen, je hebt 10 seconden te tijd voor die rolled, dus het hoeft niet super snel.
het is even wennen, maar als je het door hebt echt super simpel.
enige nadeel is dat de fight gewoon lang duurt :P

Overigens altijd 1 tentacle laten leven anders spawnen ze weer terug, dat is makkelijker.
vergeet niet dat op HC de amalgolation pas ontplof als je hem killed ookal heeft die al 9 stacks.
anders kan je wachten tot je een ons weegt met 9 stacks maar dan gebeurt er niks.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155804586
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Wij willen nog de achievement doen, do a rollbar of zoiets? Dat gaat ook nog leuk worden :D Ik kon het in mijn eentje ook niet bijhouden, alle adds, ik zag het niet goed, het wordt TE vol op een gegeven moment. Deze is nog erger dan die brainshit in Ulduar (de eindbaas).
Die is ook vrij makkelijk gewoon in het begin 2 tentacles killen en dan links, rechts, links, rechts in een van die tentacle plekken staan dan val je er niet af, deze is makkelijker solo als duo te doen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155809171
Ik doe spine altijd zo;

Kill alle behalve 1 tentakel die dicht bij de armor plate staat..

Ga in gat staan.. wacht tot je n shitload aan blobjes hebt..

Ren naar de levende tentakel.. AOE the hell out of alles.. nuke 9 stack beest... boem!

Meestal lukt me dat gewoon voordat ie weer gaat rollen.
pi_155810250
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:15 schreef icemotion het volgende:
Ik doe spine altijd zo;

Kill alle behalve 1 tentakel die dicht bij de armor plate staat..

Ga in gat staan.. wacht tot je n shitload aan blobjes hebt..

Ren naar de levende tentakel.. AOE the hell out of alles.. nuke 9 stack beest... boem!

Meestal lukt me dat gewoon voordat ie weer gaat rollen.
Lukt mij echt niet, krijg 1 ontploffing op één of andere manier val ik er altijd af bij de 2e.

Pfff, heb het voor elkaar naar 20x proberen. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Vjenne12345 op 04-09-2015 10:48:45 ]
pi_155810965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Pfff, heb het voor elkaar naar 20x proberen. :')
Woohoo! :)
pi_155813003
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:15 schreef icemotion het volgende:
Ik doe spine altijd zo;

Kill alle behalve 1 tentakel die dicht bij de armor plate staat..

Ga in gat staan.. wacht tot je n shitload aan blobjes hebt..

Ren naar de levende tentakel.. AOE the hell out of alles.. nuke 9 stack beest... boem!

Meestal lukt me dat gewoon voordat ie weer gaat rollen.
ik ren altijd, zal nu wel niet meer zoveel damage krijgen als in mop maar ben het gewend, en afk staan in het gat was geen optie met die DOT.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155814067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:28 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik ren altijd, zal nu wel niet meer zoveel damage krijgen als in mop maar ben het gewend, en afk staan in het gat was geen optie met die DOT.
Tja ik merk gewoon niks van die DoT eigenlijk.. Zal wel iets te maken hebben met Guardian druid met dikke life pool en Ysera's Gift die me net zo hard weer healed zonder er iets voor te hoeven doen XD
pi_155814382
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:17 schreef icemotion het volgende:

[..]

Tja ik merk gewoon niks van die DoT eigenlijk.. Zal wel iets te maken hebben met Guardian druid met dikke life pool en Ysera's Gift die me net zo hard weer healed zonder er iets voor te hoeven doen XD
Ben een DK dus moet shit slaan voor heals :D
al heb ik natuurlijk wel gewoon instant heal knoppen, maar die hebben een cd.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155816166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:32 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ben een DK dus moet shit slaan voor heals :D
al heb ik natuurlijk wel gewoon instant heal knoppen, maar die hebben een cd.
Dan moet je die puddles verrot meppen. Die moeten uiteindelijk toch dood om de stacks te kunnen leveren.
pi_155816373
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:49 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Dan moet je die puddles verrot meppen. Die moeten uiteindelijk toch dood om de stacks te kunnen leveren.
Oh dat is met spine ook geen probleem, was in het algemeen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155818647
Zijn MoP raids eigenlijk te soloen?
pi_155818818
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn MoP raids eigenlijk te soloen?
Ik weet dat ik de eerste 2 bosses van Mogushan vaults een flinke tijd terug heb gesolo-d met mijn druid.. ondertussen is mn gear ook alweer n stuk beter geworden dus binnenkort maar eens proberen weer.
pi_155818859
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef icemotion het volgende:

[..]

Ik weet dat ik de eerste 2 bosses van Mogushan vaults een flinke tijd terug heb gesolo-d met mijn druid.. ondertussen is mn gear ook alweer n stuk beter geworden dus binnenkort maar eens proberen weer.
Welke had je gedaan 10 man normal?
pi_155823745
Ha! Thoridal dropte op mijn hunter. Ik ben blij. Echt een mooie boog.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_155833793
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn MoP raids eigenlijk te soloen?
Msv, is te soloen, throne of thunder kom je bij de eerste baas een mechanic probleem tegen dat die een persoon op pakt en dan despawned te boss.
SoO in het begin van Wod kunnen duoen voor een groot deel, solo lackte ik dps op immerseus maar niet weer geprobeerd met 6.2 gear.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155834755
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 02:56 schreef DJ_ het volgende:

[..]

throne of thunder kom je bij de eerste baas een mechanic probleem tegen dat die een persoon op pakt en dan despawned te boss
Geen last van; ik werd na die gooi gelijk terug gezet bij de boss.
Comfortably numb
pi_155837766
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:58 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Geen last van; ik werd na die gooi gelijk terug gezet bij de boss.
Hopelijk aangepast dan sindskort :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 5 september 2015 @ 20:50:28 #264
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155849748
HA! Heeft iemand die Event Coordinator in je Garrisson gezien :D Kan je met halloween of kerst decoratie voor je Garrison voor kopen :D _O-
pi_155850141
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef Bienelientjee het volgende:
HA! Heeft iemand die Event Coordinator in je Garrisson gezien :D Kan je met halloween of kerst decoratie voor je Garrison voor kopen :D _O-
Als je gnome guards hebt dan hebben die door een bug al wat kerst kleding aan. Zou moeten zijn gehotfixed maar de mijne lopen er nog in rond :P
pi_155894495
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef Bienelientjee het volgende:
HA! Heeft iemand die Event Coordinator in je Garrisson gezien :D Kan je met halloween of kerst decoratie voor je Garrison voor kopen :D _O-
Alleen nog maar gelezen; maar ik ga ervoor :) Straks eerst weer dailies etc doen met Brewfest voor alle toys en de nieuwe pet..

Al vind ik t jammer dat er geen brewfest decoraties zijn.. Guards in Dirdnls! xD
pi_155969014
BG bonus event tm maandag! *O*

Lekker snel full-setje voor mijn Monk. Hopelijk krijg ik mijn hunter nog op 100 zodat hij mee kan profiteren.
pi_155970233
Ik ga denk ik ook weer eventjes wat BG's doen.. met mn rogue die nog voor de helft in season 1 gear rondrent..
pi_156028458
quote:
Zegt summons white stallion daar. Wat moet je daar mee, zijn wel mooiere mounts dan een wit paard!
pi_156029551
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:44 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Zegt summons white stallion daar. Wat moet je daar mee, zijn wel mooiere mounts dan een wit paard!
Ik wilde het niet zeggen :P
Comfortably numb
pi_156043733
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:44 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Zegt summons white stallion daar. Wat moet je daar mee, zijn wel mooiere mounts dan een wit paard!
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:40 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen :P
Ik snap alleen niet zoveel van wat hiermee wordt bedoeld? :@
pi_156044411
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:51 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

[..]

Ik snap alleen niet zoveel van wat hiermee wordt bedoeld? :@
Er staat een fout in de wowhead database (voor veel WoD mounts) waardoor de spell id voor summon white stallion is toegewezen aan alle WoD mounts. Daardoor lijkt het dus alsof alle WoD mounts dezelfde mount summonen.

Dat kan je hier goed zien onder summoned by:
http://www.wowhead.com/npc=305/white-stallion

Uiteraard is dat ingame niet zo dus gewoon een onschuldig geintje ;)
pi_156044584
quote:
Nice! Daar hoop ik ook nog steeds op.. maar nee...weer geen geluk deze week.

Ik had voor de 3e keer de heirloom trinket, de 1000 honor en conquest points container.. en de Burning blade toy..
pi_156044813
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:37 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Er staat een fout in de wowhead database (voor veel WoD mounts) waardoor de spell id voor summon white stallion is toegewezen aan alle WoD mounts. Daardoor lijkt het dus alsof alle WoD mounts dezelfde mount summonen.

Dat kan je hier goed zien onder summoned by:
http://www.wowhead.com/npc=305/white-stallion

Uiteraard is dat ingame niet zo dus gewoon een onschuldig geintje ;)
Ah, oke. Ik was niet op de hoogte van die bug. Dus vandaar dat ik de grap niet snapte. Voor mij werkt die link gewoon naar die gronnling
  maandag 14 september 2015 @ 21:27:18 #276
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156090626
Na al die jaren van archeology! Eindelijk! Scepter of Azj'Aqir! *O*
pi_156091387
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Na al die jaren van archeology! Eindelijk! Scepter of Azj'Aqir! *O*
Gaaf!! *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 23:18:10 #278
9859 crew  Karina
Woman
pi_156095145
Ik deed nog even snel wat missies en zie opeens een pet verschijnen (terwijl ik er al eentje gesummoned had, dus opeens 2 pets).

Deze

Ik kijk in mijn pettabje en deze is er gewoon zomaar bijgekomen _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156102704
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Scepter of Azj'Aqir
Nice! Mooie mount is dat.

Bij mij is deze net voor me gedropped na een aantal maanden farmen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_156102992
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Na al die jaren van archeology! Eindelijk! Scepter of Azj'Aqir! *O*
Grats! Zag paar maanden terug dat dat artifact al heel lang half afgemaakt in mn boekje stond. Was vergeten wat het ook al weer was :@

Moet nu alleen die crawling claw nog :(
pi_156103605
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Grats! Zag paar maanden terug dat dat artifact al heel lang half afgemaakt in mn boekje stond. Was vergeten wat het ook al weer was :@

Moet nu alleen die crawling claw nog :(
Ik ken dat; op mn main ga ik het niet eens proberen de rares van tol vir te krijgen allemaal, maar op mn alt heb ik alles behalve de Claw ook al; voornamelijk door het farmen van Tolvir artifacts voor het recept voor Vial of the Sands..

Misschien nog weer een keertje mee bezig.. de snelste manier om het te doen is lig in Pandaria IMHO.

quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik deed nog even snel wat missies en zie opeens een pet verschijnen (terwijl ik er al eentje gesummoned had, dus opeens 2 pets).

Deze

Ik kijk in mijn pettabje en deze is er gewoon zomaar bijgekomen _O_
Die pet is toch een teasure aan het einde van de Tanaan garrison campaign dacht ik... daar heb ik m lig vandaan.

[ Bericht 29% gewijzigd door icemotion op 15-09-2015 11:50:37 (extra reactie toegevoegd) ]
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 12:59:23 #282
9859 crew  Karina
Woman
pi_156105187
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:49 schreef icemotion het volgende:
Die pet is toch een teasure aan het einde van de Tanaan garrison campaign dacht ik... daar heb ik m lig vandaan.
Echt geen idee :D Hij liep opeens in de rondte. Maar dat zal dan wel idd :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156113653
pi_156133948
Sylvanas.. nu stiekem al benieuwd naar de rol die ze gaat krijgen in Legion...
pi_156136096
Mythic instance quest is er weer, dat gaat weer huilen worden. ;(

Edit: Ging opvallend goed, zelf de group gemaakt via xrealm group finder. Tank erbij die 20k dps deed, best lekker. Verder nog een Hunter met 60/70k dps (bizar), dan gaat het wel snel.

Mage en ik (dk) rond de 30/40k dps.

[ Bericht 22% gewijzigd door Vjenne12345 op 16-09-2015 14:44:01 ]
  woensdag 16 september 2015 @ 18:57:03 #286
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156148622
Ik ben aan het levellen en heb net mijn guild op exalted gekregen. Welke tabard is handig om nu aan te trekken voor een leuke exalted met mounts of pets...
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156148743
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mythic instance quest is er weer, dat gaat weer huilen worden. ;(

Je krijgt er toch alleen een extra bonus coin voor en die heroic cache (waar alleen gear uit dropt voor tier slots)?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_156148923
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:57 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik ben aan het levellen en heb net mijn guild op exalted gekregen. Welke tabard is handig om nu aan te trekken voor een leuke exalted met mounts of pets...
Bedoel je voor welke stad/race? Ligt er aan of je alliance bent of horde natuurlijk. Zo uit mijn hoofd heb je:

Horde
Blood Elf: struisvogel
Undead: skeletal horse
Goblin: motoren
Tauren: kodo
Troll: raptor
Orc: wolf

Persoonlijke voorkeur: wolf (rijdt lekker, is cool)

Alliance
Human: paardjes
Dwarf: ram
Gnome: mechanostrider
Draenei: olifant (elekk)
Nightelf: tijgers
Worgen: paardjes

Persoonlijke voorkeur: één van de paardjes (klinkt leuk, rijdt fijn, wel wat saai)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156148967
Oh, en pandaren heeft schildpadden. Maar dat voelt ook echt traag als je daar op rijdt 8-) (gaat ongetwijfeld net zo snel als de rest)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 16 september 2015 @ 19:09:09 #290
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156148983
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bedoel je voor welke stad/race? Ligt er aan of je alliance bent of horde natuurlijk. Zo uit mijn hoofd heb je:

Horde
Blood Elf: struisvogel
Undead: skeletal horse
Goblin: motoren
Tauren: kodo
Troll: raptor
Orc: wolf

Persoonlijke voorkeur: wolf (rijdt lekker, is cool)

Alliance
Human: paardjes
Dwarf: ram
Gnome: mechanostrider
Draenei: olifant (elekk)
Nightelf: tijgers
Worgen: paardjes

Persoonlijke voorkeur: één van de paardjes (klinkt leuk, rijdt fijn, wel wat saai)
Nee, die kan je toch gewoon kopen. Kan je niet een tabard aantrekken van een fraction van een expansion die tot leuke goodies leidt?
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156149035
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:09 schreef VanFleppenstein het volgende:

Nee, die kan je toch gewoon kopen. Kan je niet een tabard aantrekken van een fraction van een expansion die tot leuke goodies leidt?
Ik dacht dat je die pas kan kopen als je exalted met de stad bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 16 september 2015 @ 19:12:08 #292
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156149052
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht dat je die pas kan kopen als je exalted met de stad bent.
Ik ga het vanavond proberen en vertel je het.
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156149078
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:12 schreef VanFleppenstein het volgende:

Ik ga het vanavond proberen en vertel je het.
Exalted of een member zijn van betreffende faction. Als je bijv human bent kan je direct al paarden kopen, maar nog geen elekks. Dan moet je eerst exalted worden met de draenei.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 16 september 2015 @ 19:14:23 #294
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156149127
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Exalted of een member zijn van betreffende faction. Als je bijv human bent kan je direct al paarden kopen, maar nog geen elekks. Dan moet je eerst exalted worden met de draenei.
Okay....dan ga ik daar eerste leuk diertjes mee sparen.
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156149782
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Je krijgt er toch alleen een extra bonus coin voor en die heroic cache (waar alleen gear uit dropt voor tier slots)?
Nee heb hc shoulders gekregen, geen tier.
pi_156150267
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Nee heb hc shoulders gekregen, geen tier.
dat bedoelde ik met tier slot gear. Heb inmiddels alle tier items uit onze raids geloot, dan krijg je uit die loot chests geen nuttige gear meer helaas.
Zou voor mn offspec nog wel trinkets willen, voorheen had je nog wel geluk met die chests, maar nu dus ook niet meer :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_156163484
Meh ik wil weer werken aan nog meer paarden / tijgers etc.. van het Argent tournament.. maar kan mn dailies niet doen omdat mn internetmodem kaduuk is en ik moet wachten op een nieuwe..

Must have more mounts! Op weg naar de 250... :) (en daarna de 300)
  zaterdag 19 september 2015 @ 09:28:47 #298
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156215623
Ik maar zoeken naar die Pirate personen. Start het pas om 10.00 :D Derp!

Hoop vandaag mijn aller laatste archeology solve af te maken. Gister twee uur lopen diggen, en niets he. Die laatste quest versie wilt maar niet spawnen!
pi_156217277
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik maar zoeken naar die Pirate personen. Start het pas om 10.00 :D Derp!

Hoop vandaag mijn aller laatste archeology solve af te maken. Gister twee uur lopen diggen, en niets he. Die laatste quest versie wilt maar niet spawnen!
Ben al 2 dagen bezig voor de laatste 2. Zowel gister als in gister 5 van de ene opgegraven, niets en slechts 1 per dag van die andere :'( en dat op bijna 100 solves per dag!
  zaterdag 19 september 2015 @ 11:47:08 #300
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156217436
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:39 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ben al 2 dagen bezig voor de laatste 2. Zowel gister als in gister 5 van de ene opgegraven, niets en slechts 1 per dag van die andere :'( en dat op bijna 100 solves per dag!
Vergelijkbaar :{w Stomme Wolfskin Snowshoes :r
  zaterdag 19 september 2015 @ 11:56:48 #301
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156217588
Boom!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')