abonnement Unibet Coolblue
pi_155143119
De 23e editie van Lowlands vindt volgend jaar plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 augustus.



A Campingflight to Lowlands Paradise of kortweg Lowlands is een driedaags muziekfestival dat vanaf 1993 jaarlijks in Nederland in Biddinghuizen (Flevoland) gehouden wordt. Mojo Concerts begon Lowlands als tegenhanger van festivals als Pinkpop en Dynamo Open Air en probeerde hier haar wat alternatievere muziek uit. Lowlands wordt dit jaar van vrijdag 21 augustus tot en met zondag 23 augustus gehouden.

1993 - f 75,00 - 7.500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
1994 - f 95,00 - 12.500 bezoekers geel touwtje
1995 - f 115,00 - 20.000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
1996 - f 140,00 - 31.000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
1997 - f 145,00 - 40.000 roze/rood lintje
1998 - f 150,00 - 50.000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
1999 - f 160,00 - 57.500 (uitverkocht) blauw/wit lintje
2000 - f 175,00 - 57.500 (uitverkocht) groen/paars lintje
2001 - f 195,00 - 57.500 (uitverkocht) blauw/paarsig lintje (incl. kliko)
2002 - E 97,50 - 60.000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
2003 - E 105,00 - 48.000 (niet uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
2004 - E 115,00 - 52.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
2005 - E 115,00 - 53.000 (niet uitverkocht) (bier 2,00) geel/blauw stof , die werd gesealed
2006 - E 117,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,10) rood/wit stof , die werd gesealed
2007 - E 125,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,20) groen/wit stof, gesealed
2008 - E 132,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,30) cyaan/wit stof, gesealed
2009 - E 140,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,40) oranje/wit stof, gesealed
2010 - E 145,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,50) zwart/wit stof, gesealed
2011 - E 155,00 - 55.000 (uitverkocht ~2u) (bier 2,50) geel/blauw stof, gesealed
2012 - E 175,00 - 55.000 (uitverkocht <2u) (bier 2,60) rood/groen/wit stof, gesealed
2013 - E 175,00 - 55.000 (uitverkocht <2u) (bier 2,60) rood/wit/zwart stof, gesealed
2014 - E 195,00 - 55.000 (uitverkocht in Mei) (bier 2,60) rood of blauw, en maar fucken met je hoofd.
2015 - E 195,00 - 55.000 (nog steeds niet uitverkocht) (bier 2,60)



Ook danken wij topuser µ voor zijn geweldig OP werk de afgelopen jaren. En Friekin_ voor alle tetten en worsten.

*O* *O* *O* *O* *O* ROOKWORSTALARM *O* *O* *O* *O* *O*



Line-Up
Vrijdag 21 augustus:
- Alestorm
- All Time Low
- Bad Breeding
- Ben Howard
- Ben Khan
- Benjamin Clementine
- Bleachers
- Caribou
- Chef'Special
- Curtis Harding
- Four Tet
- Hayden James
- Howling
- Hudson Mohawke
- Illbilly Hitec
- Imelda May
- James Bay
- JP Cooper
- Kodaline
- La Roux
- La Sra, Tomasa
- Limp Bizkit
- Noura Mint Seymali
- Paolo Nutini
- Patrick Watson
- Pond
- Projekt Rakija
- Roots Manuva
- Slaves
- The Antlers
- The Indien
- Tove Lo
- Underworld
- Vaults
- While She Sleeps
- Wilkinson
- Years & Years

Zaterdag 22 augustus:
- Balthazar
- Bastille
- Batida
- Christine and the Queens
- Courtney Barnett
- Dakhabrakha
- De Jeugd van Tegenwoordig
- De Sluwe Vos
- Dollkraut
- Echosmith
- Father John Misty
- FFS (Franz Ferdinand & Sparks)
- Gallowstreet
- Herman Brock Jr.
- HO99O9
- Hot Chip
- Jacco Gardner
- José Gonzalez
- Karenn (live)
- Kasba
- Låpsley
- Marcel Dettmann
- Max Cooper presents Emergence
- Mr ´arko Band
- Palmbomen II (live)
- Rico & Sticks #OpgezwolleTotNu
- Romare
- Rondé
- Shura
- The Bohicas
- The Chemical Brothers
- The Love Triangle
- The Mysterons
- Whilk & Misky

Zondag 23 augustus:
- Afterpartees
- Allah-Las
- Awolnation
- Bear's Den
- Boys Noize B2B Baauer
- Concertgebouworkest
- Dj Tennis
- Django Django
- Dolomite Minor
- Enter Shikari
- Interpol
- Joost van Bellen
- Kendrick Lamar
- Kenny B
- Major Lazer
- Mighty Oaks
- New Wave (met o.a. Ronnie Flex, Lil Kleine, Bokoesam, Lijpe, SFB, Jack Chiraq en D-Double)
- Ought
- Passenger
- PAUW
- Rhodes
- Tame Impala
- The Districts
- The Maccabees
- The Sweet Life Society
- Todd Terje & Olson Band
- Twenty One Pilots
- Tsepo
- Viet Cong
- Wand
- What So Not

Onbekend
- 18+
- Âme (live)
- BriBry
- Dj Slow
- DMA'S
- Dusky
- Eaves
- Formation
- Fuzz
- Gomes ft. MC Vin-E
- Harrie Hossel
- Icicle & LX One
- Joey Bada$$
- Lianne La Havas
- Low Roar
- Mark Ronson (Dj Set)
- Mefjus
- Mini Mansions
- MØ
- Motor City Drum Ensemble
- Mumdance
- Mura Masa
- MY BABY
- Optimo (Espacio)
- Ot Vinta
- Paranoid London
- Patrice Bäumel
- Rudimental
- Sango
- SBTRKT
- Seinabo Sey
- Shamir
- Skepta
- Spor
- Stwo
- The Staves
- Throes + The Shine
- Torus
- Tourist
- Trippy Turtle

Zelfbevestigingen:
-

Theater/Dans
- Ann van den Broek | WArd/waRD - 'The Black Piece'
- Conny Janssen Danst - 'Inside Out'
- Daria Bukvić - 'Nobody Home'
- David Middendorp | Another Kind Of Blue - 'Flyland 2'
- Davy Pieters | Frascati Producties - 'How Did I Die'
- De Verleiders - 'Door De Bank Genomen'
- Farruquito
- Jakop Ahlbom - 'Horror'
- Scapino Ballet Rotterdam
- Viktor Griffioen | Orkater - 'Sky-Hi & So-Lo'

Literatuur:
- 21
- Abraham de Swaan
- Adriaan van Dis
- Alex Boogers
- Alexis de Roode
- Amatorski
- Andy Fierens
- Anne Broeksma
- Annelies Verbeke
- Anton Dautzenberg
- Arjen Lubach
- Coen Simon
- Das Mag presenteert: De Grote Onbedoelde Literatuurshow
- De poëtische Glazen Bol
- De Propria Cures Interactieve Verjaardagsmatinee
- Erik Jan Harmens
- Erik Noomen
- Erik van Muiswinkel
- Eva Mouton
- F. Starik & de Alzheimer All Stars
- Festivalboekhandel
- Fokke en Sukke
- Frank Heinen
- Gerjon Gijsbers
- Gustaaf Peek
- Hafid Bouazza
- Hanna Bervoets
- Hanneke Hendrix
- Helena Hoogenkamp
- Inge Schilperoord
- Jaap Robben
- Joost de Vries
- Joske Koning
- Kees ’t Hart
- Leve Reve
- Lowlands Bookstore XL
- Maartje Wortel
- Magnifique Burlesque Poëtique
- Marcel Faber
- Maurits de Bruijn
- Nina Polak
- Nyk de Vries
- Ramana
- Ronald Giphart
- Rutger Lemm
- Sadettin Kirmiziuy
- Saskia de Coster
- Thomas Heerma van Voss
- Uitgelezen Verhalen
- Vic van de Reijt

Buitentheater
- Dancing Graffity
- Lejo Cinema
- Rubbish Rabbit
- Sundback
- Tchakatakapam Duo
- Up & Over It

Afgezegd
- Jack Garrat
- Shovels & Rope
- Skinny Lister
జ్ఞ‌ా
pi_155143209
Ff kijken.

Hier: Major Lazer, Kendrick Lamar, Tame Impala, Batille, Ben Howard, Dolomite Minor, Mighty Oaks, Balthazar, Chef'Special, All Time Low, Allah-Las, Boys Noize, Baauer, Caribou, De Sluwe Vos, Diplo, Echosmith, Interpol, De Jeugd van Tegenwoordig, Kodaline, Passenger, Viet Cong, Rhodes.

23 stuks dus.
pi_155143211
Met dank aan de FlevoPost:

quote:
Lowlands bewaakt haar DNA
‘We zijn niet in paniek, maar we denken wel na’
LOWLANDS – ‘Nee, er is geen sprake van paniek. Maar hetis wel een wake up call.’ Lowlands is voor het eerst sinds jaren niet uitverkocht. Het team dat het festival maakt, leert daarvan, maar kijkt ook uit naar deze editie. Alle ingrediënten voor een mooi festival zijn er.
Kees Bakker

Volgens programmeur Ron Euser zijn er diverse oorzaken voor het niet uitverkocht raken. ‘Het festivallandschap verandert razendsnel. Er zijn zoveel nieuwe initiatieven. Mensen kunnen hun geld maar één keer uitgeven. Men moet dus kiezen.’

Concurrentie De concurrentie beperkt zich niet tot Nederland. ‘Je ziet dat buitenlandse festivals zichzelf echt promoten in Nederland. Je vliegt tegenwoordig voor weinig geld naar allerlei locaties. Het biertje in Hongarije is ook veel goedkoper. Logisch dus dat veel jongeren naar Sziget gaan, dat een heel groot programma heeft en een week duurt.’

Lowlands’ DNA Daar komt bij dat Lowlands een breed programma heeft. Dat maakt toch deel uit van de ‘DNA’ van het festival.

‘Je ziet dat met name festivals die zich richten op een specifiek publiek het goed doen. Daarbij komt dat het ook gewoon een golfbeweging is. Festivals wisselen elkaar af in populariteit.’
ik zal de column even buiten beschouwing laten... maar dan gaat het op pagina 5 verder:

quote:
‘Lowlands is nog altijd een enorm feest’

Geen paniek nu festival (nog) niet uitverkocht is

LOWLANDS – Tot twee jaar geleden was de populariteit van Lowlands zo groot, dat het festival binnen twee uur uitverkocht was. Zonder dat er ook nog maar één naam op de affiche stond. Een situatie die niet gezond is, maar een organisatie ook niet tot wanhoop zal drijven. Vorig jaar was er een kentering. Toen raakte het festival ‘pas’ drie maanden voor het plaatsvond uitverkocht. Dit jaar ziet het er naar uit dat niet alle kaarten zullen worden verkocht: de teller stond twee weken geleden op 40.000 verkochte kaarten van de beschikbare 55.000.

on Euser van Mojo, één van de Rmensen die het programma van het festival samenstelt, ziet een aantal oorzaken. ‘Het festivallandschap verandert razendsnel. Er zijn veel nieuwe festival bijgekomen. Daarbij zitten veel eendaagse festivals of festivals die zich richten op een bepaald publiek of zich beperken tot één muziekstroming. Dat laatste is lastig voor een festival als Lowlands, omdat wij echt alles herbergen: folk, punk, metal, electronica, techno, indie en alles wat zich daar tussenin beweegt.’

Want dat brede programma, dat hoort bij het DNA van Lowlands. Lowlands is er voor de muzikale avonturier, de festivalganger die verrast wil worden met muziek die hij of zij nog niet kent, theateracts, een mooie opbouw van het festivalterrein en goed en lekker eten, om maar eens wat te noemen. Meerdaags Dat zal dus niet veranderen. Wat zit er wat Euser betreft nog meer in het Lowlands-DNA? ‘Nou, het feit dat we geen dagkaarten verkopen. Het gaat om het volledige festival, niet een aantal acts die veel publiek trekken en waar de rest maar een beetje bijhangt. Nee, we hebben ook dit jaar op geen enkel moment overwogen dat te veranderen. We blijven een meerdaags festival zonder dagkaarten.’ Schillen Volgens Euser is het ook geen ramp dat het festival niet uitverkocht raakt. ‘Kijk, je hebt drie soorten Lowlanders. De binnenste schil bestaat uit mensen die het festival trouw blijven. Daaromheen zit een grote groep mensen die meegaan met hun vrienden. Als die dit jaar naar Sziget gaan, gaan zij mee, Tot slot heb je dan nog mensen die echt op de namen afkomen, die gewoon kijken hoeveel voor hem of haar interessante optredens je scoort in één weekend.’

Dat Lowlands lange tijd in alle drie die ‘schillen’ scoorde, is mooi. Dat het dit jaar wat minder is, is jammer. ‘Maar we leren ervan. We broeden op een aantal dingen. Het is nog te vroeg daar mededelingen over te doen, maar we zitten niet stil.’

Bovendien is een relativering op z’n plaats, vindt Euser. ‘Het is nog altijd een kleine stad, met drie dagen meer dan 40.000 bezoekers. Een stad die drie dagen bruist, volledig op z’n kop staat, waar alle inwoners meedoen en plezier hebben. Dat is niet niks. Ik snap de aandacht voor de bezoekersaantallen, zeker na de jaren waarin we moeiteloos in een paar uur tijd uitverkocht raakten, maar ik vind het ook een beetje overdreven. Lowlands is nog altijd een enorm feest, dat zonder al teveel problemen plaatsvindt. Volgens mij moet daar de nadruk op liggen.’

Daarbij is het voor Euser, net als elk jaar eigenlijk, ook spannend hoe het festival dit jaar zal verlopen. ‘Met minder mensen is het belangrijk om te zien wie er zijn, wat je publiek is en hoe de sfeer is.’ Hij heeft het volste vertrouwen in een prachtig festival. ‘We blijven ons DNA bewaken. Dat hebben we veertien jaar geleden, toen we een lastige periode doorgingen en niet uitverkocht waren, ook gedaan. Daar zijn we toen voor beloond. Ik heb er geen enkele twijfel over dat dat weer zal gebeuren. Lowlands is gewoon zo’n sterk en uniek festival, dat overleeft wel.’ Tips van Ron Rest de vraag: waar moeten we dit jaar naar uitkijken? Vorig jaar noemde Euser het crossovergebied tussen rock en dance als de muzikale trend. ‘Dat speelt nog steeds. Wat je ook ziet, is dat de hiphop sterk terug is. Daar hebben we een aantal mooie voorbeelden van, met bijvoorbeeld Joey Bada$$en Kendrick Lamar. Die laatste is toch één van de grote vernieuwers van het genre, want ook hier zie je een mooie kruisbestuiving tussen verschillende muziekstromingen.’

‘Verder ben ik ook trots op Lianna la Havas en Paolo Nutini. Moet je echt zien, beiden. De laatste haalt het uit zijn tenen.
Wat je ook moet weten: Patrick Watson gaat nog een klein optreden in de sauna doen. Ik weet nog niet wanneer, maar die primeur heb je alvast…’

Het optreden van Chemical Brothers belooft volgens Euser spectaculair te worden. ‘Die hebben echt een geweldige show met mooie visuals. En ik kijk heel erg uit naar Franz Ferdinand en Sparks. Heb ik zelf nog niet gezien. Wat Franz Ferdinand nu is, stacatto pop die heel dansbaar is, was Sparks natuurlijk in de jaren ’70. En die twee samen is meer dan de som der delen.’ Nederlandse inbreng Euser heeft nog veel meer tips. ‘Nederlandse bands als Pauw, My Baby en Jacco Gardner, Django Django, een band die heel goed bij Lowlands past. Het hele zaterdagprogramma in de Heineken is mooi en afgewogen. En wat denk je van het Concertgebouworkest in de Alpha op zondag? Over grote producties gesproken…’

Voor het hele programma en de kaartverkoop:
www.lowlands.nl
pi_155143465
Wat ik al gezien heb:

Bastille, JvT, Sluwe Vos, Gallowstreet, Franz Ferdinand, Opgezwolle, Afterpartees, Enter Shikari, Kendrick Lamar (valt me erg mee).
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155143646
Gezien:
- All Time Low
- Chef'Special
- Limp Bizkit
- Underworld
- De Jeugd van Tegenwoordig
- Rico & Sticks
- Enter Shikari
- Major Lazer

Nog veel om als eerste keer te ervaren.

Uit dit oogpunt had ik de line up nog niet bekeken, positief
pi_155143975
Ik heb Sticks alleen gezien bij Great Minds.

Dus die ga ik maar zien in de Alpha, jammer dat ik dan Christine And The Queens mis. Of While She Sleeps.
pi_155144214
En toen ontstond er weer een gat in de X-Ray op vrijdag....

disconaivete twitterde op woensdag 12-08-2015 om 11:08:37 .@Ben__Khan has canceled his upcoming UK/EU tour to focus on his debut full-length - statement: http://t.co/HdK3EAcatL reageer retweet
Volledige statement van Ben Khan:

quote:
To everyone who has bought tickets for the upcoming UK and European tours, I’m afraid I have made the very difficult decision to cancel the shows. I’m working on my debut full length release and need to give it my sole focus to ensure I realise my vision for it.
I am sorry for any dissapointment or inconveinience this may cause. I hope you trust me in saying it is the best thing for my project. You will hear from me soon. Thanks, Ben.
RRB denkt daar anders over:
Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 12-08-2015 om 11:40:15 @hoimetliske @VUIG Ben Khan komt gewoon naar Lowlands. reageer retweet
Storm in een glas water...

Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 12-08-2015 om 11:42:43 Er gaan geruchten dat Ben Khan #LL15 zou hebben afgezegd. Dat is niet het geval. Alleen zijn UK/EU clubtour gaat niet door. reageer retweet
Tjonge wat een spannende 5 minuten waren dat zeg!

[ Bericht 38% gewijzigd door WpuntNL op 12-08-2015 11:43:57 (meh!) ]
pi_155144316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:40 schreef WpuntNL het volgende:
En toen ontstond er weer een gat in de X-Ray op vrijdag....

disconaivete twitterde op woensdag 12-08-2015 om 11:08:37 .@Ben__Khan has canceled his upcoming UK/EU tour to focus on his debut full-length - statement: http://t.co/HdK3EAcatL reageer retweet
Volledige statement van Ben Khan:

[..]

New Wave in de X-Ray neerzetten > komt Bravo spot vrij: Daar Hot Chip neerzetten. En op de Heineken spot van Hot Chip programmeren we nu The Offspring.

Probleem opgelost, graag gedaan.
pi_155144329
Dat was welgeteld 1 minuut volle spanning idd :D.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:45:38 #10
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155144347
Ben Khan niet
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155144377
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:45 schreef richolio het volgende:
Ben Khan niet
Nee... Ben Khon niet... maar Ben Khan toch wel... dus...
pi_155144382
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:45 schreef richolio het volgende:
Ben Khan niet
Die grap had wel slechter geKhant idd.
pi_155144438
Nerf Herder komt met een nieuw album... hartstikke kei relevant (voor mijn albumkast)... dus ik zeg invliegen die handel.
pi_155144520
pi_155144551
quote:
dat zo zegmaar 49% van je publiek 30+ is... da's toch best opvallend te noemen.
pi_155144619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:52 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

dat zo zegmaar 49% van je publiek 30+ is... da's toch best opvallend te noemen.
Opvallend is ook dat maar 1% uit Zeeland komt van de bezoekers.
pi_155144672
Ik weet dat het eerder is opgemerkt, maar het besef daalt nu pas in bij me:
Vijf (5) acts op een Alpha-dag is nogal mager. Weet net of totaal aantal acts gelijk is gebleven, maar dus sowieso minder grote namen met grote shows en grote trucks en grote prijskaartjes.
pi_155144697
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Opvallend is ook dat maar 1% uit Zeeland komt van de bezoekers.
en 33% uit Noord Holland.... was dat de Grachtengordel elite of wonen er echt zo veel mensen tussen Ilpendam en Den Helder?
pi_155144710
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:56 schreef meneerdebont het volgende:
Ik weet dat het eerder is opgemerkt, maar het besef daalt nu pas in bij me:
Vijf (5) acts op een Alpha-dag is nogal mager. Weet net of totaal aantal acts gelijk is gebleven, maar dus sowieso minder grote namen met grote shows en grote trucks en grote prijskaartjes.
Er zijn wel wat meer forse namen geboekt in de Freddy.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:58:45 #20
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155144733
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:52 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

dat zo zegmaar 49% van je publiek 30+ is... da's toch best opvallend te noemen.
Verbaasd me anno 2015 niet hoort, generatie 30 plus blijft veel actief in dit soort dingen dan "vroeger". En daar zitten ook mensen die wel wat te besteden hebben, voor festivals ook interessant.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155144785
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Verbaasd me anno 2015 niet hoort, generatie 30 plus blijft veel actief in dit soort dingen dan "vroeger". En daar zitten ook mensen die wel wat te besteden hebben, voor festivals ook interessant.
Het viel met vorig jaar op DTRH en Lowlands al op dat de gemiddelde leeftijd wat hoger lag dan vroeger vroeger.

Overigens was de gemiddelde leeftijd bij Underworld op Strijp-S dit jaar gewoon 35+
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:01:13 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155144802
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Er zijn wel wat meer forse namen geboekt in de Freddy.
Heb de indruk dat dat ook wel bewust is om de verdeling over het terrein beter te krijgen. Hoek bij de Heineken is behoorlijk gepimpt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155144822
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:01 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Heb de indruk dat dat ook wel bewust is om de verdeling over het terrein beter te krijgen. Hoek bij de Heineken is behoorlijk gepimpt.
Het zou pas ECHT een revolutie zijn als de Freddy ongeveer dezelfde grootte heeft als de Alpha.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:02:10 #24
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155144824
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:00 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Het viel met vorig jaar op DTRH en Lowlands al op dat de gemiddelde leeftijd wat hoger lag dan vroeger vroeger.
Klopt, dat viel mij ook op, voel me er ook totaal niet oud ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:02:45 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155144841
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:02 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Het zou pas ECHT een revolutie zijn als de Freddy ongeveer dezelfde grootte heeft als de Alpha.
Lekker zinloos, heb je een halflege tent.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155144850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:01 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Heb de indruk dat dat ook wel bewust is om de verdeling over het terrein beter te krijgen. Hoek bij de Heineken is behoorlijk gepimpt.
Da's wel lekker ja. Ook dat Charlie in nieuwe opzet nachtwerk wordt, ipv de toeters en bellen van de Lima (maar da's smaak, I know). Schoonmakers kunnen eerder aan het werk in het Alphagebied, om het terrein 's ochtends alweer op te leveren. Allemaal over nagedacht he.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:05:05 #27
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155144902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:03 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Da's wel lekker ja. Ook dat Charlie in nieuwe opzet nachtwerk wordt, ipv de toeters en bellen van de Lima (maar da's smaak, I know). Schoonmakers kunnen eerder aan het werk in het Alphagebied, om het terrein 's ochtends alweer op te leveren. Allemaal over nagedacht he.
Dat laatste was al een paar jaar zo hè, Alphagebied sluit al vroeg.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155144907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:03 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Da's wel lekker ja. Ook dat Charlie in nieuwe opzet nachtwerk wordt, ipv de toeters en bellen van de Lima (maar da's smaak, I know). Schoonmakers kunnen eerder aan het werk in het Alphagebied, om het terrein 's ochtends alweer op te leveren. Allemaal over nagedacht he.
niet eerder dan andere jaren
pi_155144913
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:02 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Het zou pas ECHT een revolutie zijn als de Freddy ongeveer dezelfde grootte heeft als de Alpha.
Groter past gewoon niet daar. Wel benieuwd naar de Heineken-makeover die de tent kennelijk krijgt. Zóveel valt er toch niet te pimpen aan een tent? Hoewel, inrichting kon wel een update gebruiken...
pi_155144933
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

niet eerder dan andere jaren
Liggen de Alpha DJ's alweer zo ver achter ons...?
pi_155144946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:05 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Groter past gewoon niet daar. Wel benieuwd naar de Heineken-makeover die de tent kennelijk krijgt. Zóveel valt er toch niet te pimpen aan een tent? Hoewel, inrichting kon wel een update gebruiken...
Inrichting... een Heineken-groen tentdoek, een bar, nog meer Heineken-logo's... zoiets?
pi_155144951
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:06 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Liggen de Alpha DJ's alweer zo ver achter ons...?
in de alpha zelf wel
pi_155144985
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

in de alpha zelf wel
Toch heeft het iets treurigs dat de grootste tent om 23 uur sluit. Da's meteen na de fabeltjeskrant.
pi_155145010
Wat ik wel fijn zou vinden is dat er mensen rondlopen met een vatje bier op hun rug zodat ze bier kunnen schenken in het publiek.

Deden ze op Rock Am Ring ook en dat is toch ideaal _O_ je hoefde niet van je plek af om bier te halen.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:09:58 #35
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155145038
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:05 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Groter past gewoon niet daar. Wel benieuwd naar de Heineken-makeover die de tent kennelijk krijgt. Zóveel valt er toch niet te pimpen aan een tent? Hoewel, inrichting kon wel een update gebruiken...
Denk dat die tent niet veel anders is hoor, die makeover sloeg meer op het gebied daar omheen leek me, en die is met de Charlie en straattheater idd behoorlijk opgeleukt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155145057
laatste x alpha djs in alpha was 2009
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:11:58 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155145098
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:07 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Toch heeft het iets treurigs dat de grootste tent om 23 uur sluit. Da's meteen na de fabeltjeskrant.
Is ook echt iets nieuws hè :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155145152
laatste x elke avond naprogramma in alpha was 2004
daarna 1 avond per weekend tot niets
pi_155145218
Goede nummering in de TT overigens
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:18:08 #40
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155145276
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Goede nummering in de TT overigens
Dat ging snel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155145354
µ heeft een telprobleempje denk ik.
pi_155145649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:11 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Is ook echt iets nieuws hè :P
Waren de laatste acts doorgaans niet van 23 tot 24, of later nog? Vind het opeens zo suf klinken.
pi_155145791
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Goede nummering in de TT overigens
Traditie toch ;)
జ్ఞ‌ా
pi_155145887
Enfin, moeten we het nog over Desperados Crazy Town hebben, of is dat al gepasseerd hier?
Beelden van andere festivals waar dat stadje is neergestreken, zien er nogal wisselend uit. Ik neem aan dat het wel Lowlands-waardig wordt. Met (alleen) mental theo en dries roelvink kom je er niet, toch?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:47:05 #45
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155145961
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:32 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Waren de laatste acts doorgaans niet van 23 tot 24, of later nog? Vind het opeens zo suf klinken.
Nee, 23 uur, dan loopt de uitgebreide vergunning ook af en kunnen ze iig geen bands meer laten spelen. Klinkt inderdaad best suf, het is dat je weet dat er op de rest van het terrein genoeg te doen blijft na die tijd ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155145963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:43 schreef meneerdebont het volgende:
Enfin, moeten we het nog over Desperados Crazy Town hebben, of is dat al gepasseerd hier?
Beelden van andere festivals waar dat stadje is neergestreken, zien er nogal wisselend uit. Ik neem aan dat het wel Lowlands-waardig wordt. Met (alleen) mental theo en dries roelvink kom je er niet, toch?
Zie nu pas dat het op meerdere festivals heeft gestaan, iemand al ervaringen mee?
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155145979
De desperados boot op DTRH was wel een succes.
pi_155146225
quote:
. Dat laatste is lastig voor een festival als Lowlands, omdat wij echt alles herbergen: folk, punk, metal, electronica, techno, indie en alles wat zich daar tussenin beweegt.’
Even uit dat interview gekopieerd, maar ik zie toch niet echt veel punk, metal, hiphop en rap op het programma staan. Of ken ik de nieuwe helden in deze genres nog niet die er wel komen.
pi_155146377
er staan toch zeker zo'n 10 hip hop acts dit jaar
pi_155146432
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
De desperados boot op DTRH was wel een succes.
Vertel, ik hang aan je lippen (figuurlijk he).
pi_155146962
verder niets dan lof voor de Lowlove-site, maar die filmpjes van Roos & Martin zijn dit jaar wel echt tot een rock bottom niveau gezonken, djiezzz.

Al voor de helft gejat van Rembo & Rembo, geen leuke grap te bekennen, zwaar aangezette nepaccenten en een satisfying clou is al helemaal afwezig.
pi_155147484
Ik kan eigenlijk niet wachten op de eerste aflevering van n00bie en friekin_
pi_155147659
Ik vind de laatste eigenlijk de enige leuke...
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:15:09 #54
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155148170
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Even uit dat interview gekopieerd, maar ik zie toch niet echt veel punk, metal, hiphop en rap op het programma staan. Of ken ik de nieuwe helden in deze genres nog niet die er wel komen.
Metal niet veel, rap/hiphop staat er zeker, punkachtig zit er toch ook wel wat tussen dit jaar. Maar goed, het zijn wel gewoon allemaal genres die geboekt worden door en kunnen op LL, balans wisselt wel per jaar uiteraard.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155148909
Ik vind eigenlijk dat er dit jaar te weinig Nederlandse smartlappen dit jaar.
pi_155148955
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:08 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Vertel, ik hang aan je lippen (figuurlijk he).
Uhh ja gewoon een boot met vuige beats waar je flessen Desperados kon krijgen. Was wel populair.

Wilde Haren & Desperados heette het. Omschrijving aldus DTRH:

quote:
Het tropische backstagefeestje ‘Wilde Haren’ van hiphoplabel Noah’s Ark was een van de verrassingen van de eerste editie van Down The Rabbit Hole.

Alleen de echte gelukkigen vonden de pompende poolparty achter een deur in een ogenschijnlijk onschuldige kapsalon ergens op het terrein. Maar terwijl de rijen dikker groeiden, werd het feest dat ook. Geen wonder, want blockmeester Jiggy Djé hostte een niet te temmen line-up van spontane showcases en pop-upsets; van Murda tot Sticks en van FS Green tot Dokter Moon en hiphopprofessor Kees de Koning.

En dus komt Wilde Haren ook dit jaar weer over de brug met een feestje waar gedanst, gesprongen en gezongen mag worden, de enige regel: er zijn geen regels. Zelfde verrassingsrecept, maar een stuk makkelijker te vinden.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:44:33 #57
405621 eteen
dial t for techno
pi_155148962
Iemand heeft foto getweet vanuit vliegtuig... Ze zijn al best ver met opbouwen!
pi_155149008
De Freddy is iig niet groen :+

Toffe foto wel :Y
pi_155149032
En geen badhuis op camping 6 en 7 zo te zien :')
En het gras op camping 7 ziet er ook ruk uit, misschien maar goed dat we daar niet staan :+
pi_155149049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
En geen badhuis op camping 6 en 7 zo te zien :')
En het gras op camping 7 ziet er ook ruk uit, misschien maar goed dat we daar niet staan :+
zijn die gelijk na de brug langs de weg? Of echt dat grote bruine vlak? _O-
pi_155149066
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

zijn die gelijk na de brug langs de weg? Of echt dat grote bruine vlak? _O-
Dat dorre bruine vlak ja :')
pi_155149088
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat dorre bruine vlak ja :')
Waar staat dat badhuis dan net naast de weg, na de brug?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:49:58 #63
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155149104
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
En geen badhuis op camping 6 en 7 zo te zien :')
De opmerking dat ze zo kunnen opschalen is dus ook niet bepaald betrouwbaar.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155149118
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waar staat dat badhuis dan net naast de weg, na de brug?
Dat is die van 5..
pi_155149141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

De opmerking dat ze zo kunnen opschalen is dus ook niet bepaald betrouwbaar.
Jawel... maar de voorzieningen zullen daar gewoon minder zijn dan op andere campings.
pi_155149144
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waar staat dat badhuis dan net naast de weg, na de brug?
dat is camping 5. daar ziet het gras er net zo beroerd uit als op camping 4. op camping 7 is het gras geel. op camping 6 ziet het er toef groen en lekker uit... als ik een koe zou zijn, zou ik daar graag lopen.

maar goed... geen faciliteiten op C7 dus... op camping 6 weet ik niet meer of daar nog iets stond vorig jaar...
pi_155149145
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat is die van 5..
Hmm ja logisch :D Hoop niet dat er RaR praktijken ontstaan als er toch tegen het einde nog redelijk wat last-minute bezoekers komen, en 5,6,7 het dan met een set faciliteiten mogen doen :')
pi_155149177
We gaan het zien.. hoop dat het mee valt.
pi_155149179
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Jawel... maar de voorzieningen zullen daar gewoon minder zijn dan op andere campings.
mjah... ik vind het niet echt jofel om daar dan ook echt helemaal niks neer te zetten. Ik denk dat je 6 nog wel kan bijschakelen... maar 7 er ook nog bij... dochtutnietoor,
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:52:26 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155149186
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Jawel... maar de voorzieningen zullen daar gewoon minder zijn dan op andere campings.
Ja, gelul dus, camping 7 zonder voorzieningen kan gewoon echt niet, dan zit je op 10 minuten lopen van een toiletgebouw.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155149222
Waarschijnlijk staat het zo en zetten ze het in de loop van de week als nog neer als de kaartverkoop aantrekt.

* Sunnythesun blijft positief..
pi_155149248
Zien we eigenlijk significante tentvorming bij de Charlie?
pi_155149257
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:52 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja, gelul dus, camping 7 zonder voorzieningen kan gewoon echt niet, dan zit je op 10 minuten lopen van een toiletgebouw.
Ask Rock Am Ring... dat was wel verder dan 10 minuten lopen :{
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:55:49 #74
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155149285
Vraag me bij nadere beschouwing af of er uberhaupt al ergens toiletgebouwen staan, lijken nu nog platte witte vlakken te zijn?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155149305
Dat veldje achter 5 is dan zeker de bezoekerscamping?
pi_155149333
quote:
18s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Dat veldje achter 5 is dan zeker de bezoekerscamping?
dat veldje achter 5 is camping 6.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:55 schreef TAV74 het volgende:
Vraag me bij nadere beschouwing af of er uberhaupt al ergens toiletgebouwen staan, lijken nu nog platte witte vlakken te zijn?
Die staan er... dat lijkt inderdaad maar zo...

Charlie staat nog niet en ook Lima is er nog niet... zo te zien... en Echo is ook nog niet opgezet. Maar ze hebben nog een dikke week. Ook de Hacienda lijkt er nog niet te staan... en qua horeca moet er ook nog wel wat opgezet worden. LL-cafe staat er nog niet.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:57:27 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155149334
quote:
18s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Dat veldje achter 5 is dan zeker de bezoekerscamping?
nee, dat is camping 6.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155149368
WAAR IS HET DANNNNNN :? :'( :'(
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:58:28 #79
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155149370
Hoe vaak ik er ook naar kijk, ik blijf het gevoel houden dat 5 te klein is om in de behoefte van de mensen te voorzien die aan die kant van de brug willen staan.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155149393
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
WAAR IS HET DANNNNNN :? :'( :'(
Wat bedoel je met bezoekerscamping?
pi_155149411
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met bezoekerscamping?
Schijnbaar speciale camping voor pers/gasten 8-)
pi_155149468
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Schijnbaar speciale camping voor pers/gasten 8-)
Is er niet had ik begrijpen?
pi_155149488
Misschien bedoelt hij de medewerkerscamping? Die was er wel altijd toch? Links naast cape ll..
pi_155149625
Oh kan ook hoor, ik begreep dus hieruit dat er een speciale 'bezoekerscamping' was.

quote:
De bezoekerscamping opent donderdag 20 augustus om 14.00 uur en sluit maandag 24 augustus
weer om 12:00 uur.
Maar hiermee kunnen ze net zo goed de normale camping bedoelen
pi_155149653
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er dit jaar te weinig Nederlandse smartlappen dit jaar.
Je zin een woord.
జ్ఞ‌ా
pi_155149663
Ligt het aan mij of is camping 3 erg vreemd met al die donkere plekken in het gras.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:09:31 #87
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155149683
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:09 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ligt het aan mij of is camping 3 erg vreemd met al die donkere plekken in het gras.
Waar zien jullie dit?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155149697
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Schijnbaar speciale camping voor pers/gasten 8-)
linksboven de Bravo zie je van die witte vlekjes... daar.

Overigens staat er wel "iets" op camping 6... maar kan ik niet ontcijferen wat het nou precies is.

Ik riep net iets over de hacienda... die staat toch. Op de caravancamping staat ook nog heulemaal niks aan faciliteiten. Ik weet niet of dat vorig jaar wel zo was... nu nog niet iig....

Maar goed... badhuis neerzetten en aansluiten... ik gok dat dat een uurtje of 6 werk is.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:10:08 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155149701
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Oh kan ook hoor, ik begreep dus hieruit dat er een speciale 'bezoekerscamping' was.

[..]

Maar hiermee kunnen ze net zo goed de normale camping bedoelen
Dat slaat gewoon op de camping voor de bezoekers idd, de festivalgangers dus.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155149779
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:09 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ligt het aan mij of is camping 3 erg vreemd met al die donkere plekken in het gras.
Te weinig resolutie om in te zoomen. Ik durf het niet te zeggen... zouden zomaar kale plekken kunnen zijn... of tenten. of materieel... geen idee.
pi_155149868
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:09 schreef richolio het volgende:

[..]

Waar zien jullie dit?
Als je 3 en 2 vergelijkst, zie je op 3 her en der bruine vlekken
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155149885
Wie vliegt ff een rondje met z'n drone?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:21:40 #93
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155150026
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:16 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Als je 3 en 2 vergelijkst, zie je op 3 her en der bruine vlekken
Toiletgebouw is nog niet in bedrijf denk ik.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155151042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Toiletgebouw is nog niet in bedrijf denk ik.
Net even uitgeprobeerd en hij deed het inderdaad nog niet.
pi_155151253
Tot welke prijzen zullen de grote ticket doorverkopers deze gaan laten zakken om hun verliezen te beperken?
pi_155151394
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uhh ja gewoon een boot met vuige beats waar je flessen Desperados kon krijgen. Was wel populair.

Wilde Haren & Desperados heette het. Omschrijving aldus DTRH:

[..]

Aha, thx. Dan wordt het dus inderdaad aangepast aan de sfeer van het festival. Best veelbelevond dan, eigenlijk.
pi_155151893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:57 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

dat veldje achter 5 is camping 6.

[..]

Die staan er... dat lijkt inderdaad maar zo...

Charlie staat nog niet en ook Lima is er nog niet... zo te zien... en Echo is ook nog niet opgezet. Maar ze hebben nog een dikke week. Ook de Hacienda lijkt er nog niet te staan... en qua horeca moet er ook nog wel wat opgezet worden. LL-cafe staat er nog niet.
Status tenten gisteren:
Alpha: staat (geel/blauw)
Bravo: staat (blauw)
Freddy: staat (blauw met rood-witte strepen)
India: staat (blauw)
Juliet: staat (rood)
X-Ray: staat (oranje)
Theaterplein: staat (blauw)

Echo was er inderdaad nog niet, de Oh-Mega nog niet. Ook van Charlie en Romeo nog geen spoor. Qua Hacienda waren ze met de bogen bezig.
Hooray for beer.
pi_155154087
Wat is er opeens veel blauw op Lowlands!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 21:55:52 #100
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_155161399
Hertog Jan was in de Bonus deze week. Ik ben een blij mens. :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:19:36 #101
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_155171233
Nog 1 weekje *O* *O* *O* *O*

pi_155171348
lekker wachten op de dijk _O_
pi_155171404
quote:
Mooi werk idd. Ik herken mezelf wel wat in de kat.
pi_155171406
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:04 schreef indiaantje89 het volgende:
lekker wachten op de dijk _O_
[ afbeelding ]
Jammer dat ik dat dit jaar moet missen, de leukste file van het jaar
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155171422
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:09 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Jammer dat ik dat dit jaar moet missen, de leukste file van het jaar
Er zijn nog kaarten te koop heur ;)

Tijd voor een zomers liedje:
pi_155171425
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:09 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mooi werk idd. Ik herken mezelf wel wat in de kat.
:D dacht wel dat die herkenbaar zou zijn.. net als de verkeersregelaarkat :+
pi_155171428
Ik voel me al de hele week als het eerste plaatje...
pi_155171452
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:10 schreef WpuntNL het volgende:
Ik voel me al de hele week als het eerste plaatje...
Ja dat, maar dan het hele jaar door!
pi_155171488
Ik ben mijn Lowlands compilatie aan het maken voor in de auto. Passen ongeveer 90 tracks op.

Iemand nog leuke tips?
pi_155171548
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben mijn Lowlands compilatie aan het maken voor in de auto. Passen ongeveer 90 tracks op.

Iemand nog leuke tips?
- Imelda May
- the Bohicas
- Balthazar
- Project Rakija
- Bad Breeding

overigens zie ik dat Eaves op de zaterdagmiddag staat... ja... euh... waarom niet op zondagochtend?
pi_155171559
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Er zijn nog kaarten te koop heur ;)

Tijd voor een zomers liedje:
Kaarten heb ik wel, maar ik ben pas 's avonds in Biddinghuizen ;)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155172028
Vorig jaar was er helemaal geen file op de dijk toch?
pi_155172094
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:46 schreef theodoor9 het volgende:
Vorig jaar was er helemaal geen file op de dijk toch?
Niets gezien nee, was wel een hele verbetering.

Was wel even mijn oriëntatie kwijt.
pi_155172108
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Niets gezien nee, was wel een hele verbetering.

Was wel even mijn oriëntatie kwijt.
Ik ben ook heel soepel naar de parkeerplaats gereden. Er waren wel wat files... maar meer vanaf Harderwijk en de daar bekende knelpunten, dan op de dijk.
pi_155172176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:51 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Ik ben ook heel soepel naar de parkeerplaats gereden. Er waren wel wat files... maar meer vanaf Harderwijk en de daar bekende knelpunten, dan op de dijk.
Vond vooral de loopafstand van de auto naar de camping stukken verbeterd.
pi_155172471
Nou mijn playlistje is af:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155172500
Mijn broer wordt 30 als we op lowlands zijn. Dus ga denk ik heel zijn tentje vol met ballonnen doen. *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_155172609
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou mijn playlistje is af:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
063 :')
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155172661
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben mijn Lowlands compilatie aan het maken voor in de auto. Passen ongeveer 90 tracks op.

Iemand nog leuke tips?
Naast de dingen die zekerheidjes voor me zijn (Kendrick, Opgezwolle, Major Lazer, Joey Badass--> Paper Trails!!) vond ik dit zelf wel wat verrassend lekkere nummertjes:

Hudmo medley - Gallowstreet
Rwina - Kasba
Jaguar - What so not
Seinabo Sey - Hardtime
pi_155172664
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:15 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

063 :')
Niks mis mee :P je moet het allemaal wat breder zien.
pi_155172751
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:18 schreef marksi het volgende:

[..]

Naast de dingen die zekerheidjes voor me zijn (Kendrick, Opgezwolle, Major Lazer, Joey Badass--> Paper Trails!!) vond ik dit zelf wel wat verrassend lekkere nummertjes:

Hudmo medley - Gallowstreet
Rwina - Kasba
Jaguar - What so not
Seinabo Sey - Hardtime
Thanks ga zo even luisteren,

MIsschien dat ik er gewoon een dubbel cd maak.
pi_155172790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou mijn playlistje is af:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker lijstje hoor! Wel jammer van Hoedenplank van Opgezwolle. Tuurlijk het is een pure topper, maar zowel qua kwaliteit als momentum zijn Verre Oosten, Tjappies en Mammies en Opgezwolle de volle toch zoveel lekkerder.
pi_155172821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Niks mis mee :P je moet het allemaal wat breder zien.
Hoe kun je het breder zien? :p
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155172945
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:24 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Hoe kun je het breder zien? :p
Dat het best een degelijk nummer is. Niet bijzonder, maar ze moesten er wel even op.
pi_155173353


Honger :9~
pi_155173384
echt Loempiaantje89 weer
pi_155173472
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
echt Loempiaantje89 weer
Precies :).
pi_155173844
Ik vrees dat er net iets te weinig tijd zit tussen Karenn en het Concertgebouworkest...
pi_155174044
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:12 schreef meneerdebont het volgende:
Ik vrees dat er net iets te weinig tijd zit tussen Karenn en het Concertgebouworkest...
Die snap ik niet :P?
pi_155174077


Zijn jullie al een beetje uit het blikkenschema?

[ Bericht 22% gewijzigd door indiaantje89 op 13-08-2015 11:34:41 ]
pi_155174087
Grmbl, ik probeer ook eens een foto te plaatsen...
pi_155174218
flickr laat zich niet hotlinken
pi_155174272
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
flickr laat zich niet hotlinken
Ik wil het niet eens meer probéren. Heb er zelfs een accountje voor aangemaakt, pffff.
pi_155174341
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:32 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Ik wil het niet eens meer probéren. Heb er zelfs een accountje voor aangemaakt, pffff.
:7 even geholpen.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:36:49 #137
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155174380
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:23 schreef meneerdebont het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn jullie al een beetje uit het blikkenschema?
_O- :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155174393
Ik weet nog niet wat ik ga meenemen.

Grolsch om de LL traditie vast te houden, Heineken om er alvast aan te wennen. Of juup omdat we dat hier eigenlijk altijd drinken.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:38:35 #139
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155174423
Heineken vind ik eigenlijk dikke prima wel. Ik kijk gewoon woensdag wel wat er in de aanbieding is, en desnoods wordt het de Lidl. Laidl is altijd ^O^ En nog een fles Bacardi Razz kaufen en dan zit ik qua drank goed. Ik ga proberen niet te veel mee te nemen. :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155174488
Lauwe pils meenemen is voor paupers, zeker als de supermarkt en tenten al (deels) open zijn :{w
pi_155174504
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Lauwe pils meenemen is voor paupers, zeker als de supermarkt en tenten al (deels) open zijn :{w
Voor in de rij, niet even heeft pers acces ya know.
pi_155174556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Voor in de rij, niet even heeft pers acces ya know.
no more beer 4 u
pi_155174567
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

no more beer 4 u
zelf maak ik uit wel
pi_155174584
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Voor in de rij, niet even heeft pers acces ya know.
fast lane dit dat :7
pi_155174624
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

fast lane dit dat :7
Maar jij moet lekker achter Atze in de rij staan :{w
pi_155174664
Ik wacht wel even met wat er volgende week in de aanbieding is. Er gaat sowieso een koelbox mee voor de rij en de eerste paar uur...

Ook gemakkelijk om je blikjes fris (die toch nooit leeg gaan... maar hey... je moet wat...) in op te slaan.
Ik neem het liefste gewoon Grolsch mee... maar goed... de rest van het weekend drinken we Heineken... dus waarom daar al niet mee beginnen dan.

Ohw ja... en een 12 IPA's O+

Die fastlane was wel meesterlijk vorig jaar :)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:46:58 #147
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155174693
IPA's
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155174708


Dit gaat hem worden.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:48:29 #149
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155174740
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat hem worden.
Ik ken de regels niet uit mijn hoofd ofzo maar ik denk niet dat je paarden mee mag nemen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155174746
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat hem worden.
Paarden zijn geen huisdieren. staat niks over in de regels... ze hoeven maar mee tot op het campingterrein... er is ruimte genoeg want niet uitverkocht... ze eten gewoon gras en drinken gewoon water.

Ik zie geen probleem ^O^
pi_155174777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:46 schreef WpuntNL het volgende:
Ik wacht wel even met wat er volgende week in de aanbieding is. Er gaat sowieso een koelbox mee voor de rij en de eerste paar uur...

Ook gemakkelijk om je blikjes fris (die toch nooit leeg gaan... maar hey... je moet wat...) in op te slaan.
Ik neem het liefste gewoon Grolsch mee... maar goed... de rest van het weekend drinken we Heineken... dus waarom daar al niet mee beginnen dan.

Ohw ja... en een 12 IPA's O+

Die fastlane was wel meesterlijk vorig jaar :)
Zo heb je ieder jaar echt wel teringzooi die nóóit op gaat, maar je toch ieder jaar weer meeneemt.

Pakken sap
Teveel noodles
Netje mandarijnen ('Want ja, dan heb je toch wat gezonds mee')
pi_155174788
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:48 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Paarden zijn geen huisdieren. staat niks over in de regels... ze hoeven maar mee tot op het campingterrein... er is ruimte genoeg want niet uitverkocht... ze eten gewoon gras en drinken gewoon water.

Ik zie geen probleem ^O^
Precies al zal het krap worden in zo'n dixie.
pi_155174846
Ik heb nou nooit last van dat ik dingen weg moet gooien omdat er nog over is :')

Vorig jaar was het bier al op gegaan in de rij. toen maar bier voor belachelijke prijzen van andere lowlanders over gekocht.
pi_155174871
en dan de hele tijd tegen die paarden:

hey je bent op LL! vanwaar dat lange gezicht?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:54:28 #155
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155174920
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
en dan de hele tijd tegen die paarden:

hey je bent op LL! vanwaar dat lange gezicht?
-O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155174953
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:54 schreef richolio het volgende:

[..]

-O-
niet haten op australische bar-moppen
pi_155174971
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:54 schreef richolio het volgende:

[..]

-O-
Haha ik zat er wel om te hinniken.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:04:36 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155175184
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
en dan de hele tijd tegen die paarden:

hey je bent op LL! vanwaar dat lange gezicht?
oh boy, ik verheug me er nu al op :D :D
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:08:11 #159
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_155175295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:46 schreef WpuntNL het volgende:
Ik wacht wel even met wat er volgende week in de aanbieding is. Er gaat sowieso een koelbox mee voor de rij en de eerste paar uur...

Ook gemakkelijk om je blikjes fris (die toch nooit leeg gaan... maar hey... je moet wat...) in op te slaan.
Ik neem het liefste gewoon Grolsch mee... maar goed... de rest van het weekend drinken we Heineken... dus waarom daar al niet mee beginnen dan.

Ohw ja... en een 12 IPA's O+

Die fastlane was wel meesterlijk vorig jaar :)
IPA's zijn lekker. Maar die Punk IPA's van Brewdog zijn wel tikje prijzig om mee te nemen naar Lowlands. :(
Of ken je nog andere in blik?
pi_155175343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:08 schreef Junkie het volgende:

[..]

IPA's zijn lekker. Maar die Punk IPA's van Brewdog zijn wel tikje prijzig om mee te nemen naar Lowlands. :(
Of ken je nog andere in blik?
Mijn lokale boodschappenjuwelier heeft 3 soorten... maar ze zijn idd allemaal ongeveer 2,49 per blik. Aangezien ik op LL dat ook ongeveer voor een biertje uitgeef.... moet het kunnen. Alhoewel....
pi_155175397
Mwah IPA moet je toch zeker in de juiste omstandigheden drinken? Niet lauw uit een blik?
pi_155175432
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah IPA moet je toch zeker in de juiste omstandigheden drinken? Niet lauw uit een blik?
koud uit de koelbox! met koelelementen moet dat zeker tot na de rij gewoon lukken.
pi_155175448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:13 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

koud uit de koelbox! met koelelementen moet dat zeker tot na de rij gewoon lukken.
Eckte eckte pro's. Ik stel me eigenlijk altijd als voorwaarde dat alles op/aan m'n rugzak moet passen, en dat ik (naast mn tent) niks los mee moet nemen. Zeker niet nu ik alleen ga _O-
pi_155175501
wij nemen een bolderkar mee. Ik heb een bloedhekel aan sjouwen in de rij.... meerdere keren een heel LL-weekend last van mijn schouders en rug gehad omdat ik te veel meenam.

Dit keer gaan tent, stoeltjes, alcohol en slaapzooi mee in de bolderkar. De rest haal ik later op... zodra de tent staat en de rij een beetje weg is.

(had ik al gezegd dat ik met de auto ga? nee? oh... Ik ga met de auto.)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:19:37 #165
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_155175570
+ = ^O^
pi_155175626
1 backpack en 1 stoeltje, meer sleep ik dit jaar niet mee *O*
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155175661
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:21 schreef Sino_Ganti het volgende:
1 backpack en 1 stoeltje, meer sleep ik dit jaar niet mee *O*
Mijn vrouw neemt alleen haar ID, ticket en bankpas mee. De rest mag ik meenemen. lief heh van haar :-) O+ :+
pi_155175704
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:23 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Mijn vrouw neemt alleen haar ID, ticket en bankpas mee. De rest mag ik meenemen. lief heh van haar :-) O+ :+
Dat ze d'r bankpas wel meeneemt vind ik dan wel vreemd...
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155176093
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:24 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Dat ze d'r bankpas wel meeneemt vind ik dan wel vreemd...
Da's omdat de slavernij is afgeschaft
pi_155176150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:24 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Dat ze d'r bankpas wel meeneemt vind ik dan wel vreemd...
Ik gok de pas van de gezamenlijke rekening?? O-)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:43:14 #171
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155176177
Wat is de weersverwachting?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:58:19 #172
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155176570
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef richolio het volgende:
Wat is de weersverwachting?
Die is vooralsnog ^O^ of redelijk goed, hangt af van welke site en welk moment van de dag momenteel :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:01:01 #173
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155176624
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:58 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Die is vooralsnog ^O^ of redelijk goed, hangt af van welke site en welk moment van de dag momenteel :P
True :P Je kan het nog niet echt zeggen nu inderdaad, het is ook overal anders. Een vriend had drie dagen lang ergens 80-100% neerslag gezien.. Of hij lulde omdat hij weet dat ik chagrijnig word van slecht weer
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:02:47 #174
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155176659
Nou, vandaag zijn de voorspelling al een stuk minder goed dan eerder deze week. Dus ik hou alvast rekening met enige nattigheid...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:04:44 #175
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_155176702
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:23 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Mijn vrouw neemt alleen haar ID, ticket en bankpas mee. De rest mag ik meenemen. lief heh van haar :-) O+ :+
Sterkte...

  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:08:07 #176
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_155176784
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef richolio het volgende:
Wat is de weersverwachting?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:02 schreef TAV74 het volgende:
Nou, vandaag zijn de voorspelling al een stuk minder goed dan eerder deze week. Dus ik hou alvast rekening met enige nattigheid...
Pas bij 5 dagen voor 't evenement is de betrouwbaarheid beter. :)

Vandeweek ook nagevraagd bij een weerman. ;)
pi_155176865
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:34 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

:7 even geholpen.
Wow, dat kun je dus gewoon op afstand. Creepy, maar thx.
pi_155176895
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:04 schreef Junkie het volgende:

[..]

Sterkte...

[ afbeelding ]
:% :Y
pi_155176902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:02 schreef TAV74 het volgende:
Nou, vandaag zijn de voorspelling al een stuk minder goed dan eerder deze week. Dus ik hou alvast rekening met enige nattigheid...
maar ook heel veel beter dan gisteren zo'n beetje de hele dag.
pi_155176990
De rij, de rij, ik word er bijna nostalgisch van. Laatste jaren nooit meer last van gehad op donderdagmiddag. En nu helegaar niet meer, behalve dan bij het inchecken op [KUCH] camping Riviera Beach [KUCH].
Weertje vandaag he?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:21:03 #181
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155177029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef Junkie het volgende:

[..]

[..]

Pas bij 5 dagen voor 't evenement is de betrouwbaarheid beter. :)

Vandeweek ook nagevraagd bij een weerman. ;)
Klopt ook, onzekerheidsmarge is nog veel te groot nu. KNMI vat het wel goed samen: 50% kans op aanhouden stabiel zomerweer. Ook 50% kans op iets anders dus :p
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155177066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Klopt ook, onzekerheidsmarge is nog veel te groot nu. KNMI vat het wel goed samen: 50% kans op aanhouden stabiel zomerweer. Ook 50% kans op iets anders dus :p
Economen en weermannen: achteraf hebben ze altijd gelijk.
pi_155177133
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:18 schreef meneerdebont het volgende:
De rij, de rij, ik word er bijna nostalgisch van. Laatste jaren nooit meer last van gehad op donderdagmiddag. En nu helegaar niet meer, behalve dan bij het inchecken op [KUCH] camping Riviera Beach [KUCH].
Weertje vandaag he?
Ik vraag me altijd af of dat een beetje te doen is dat Riviera Beach... ik heb dan altijd het idee dat je helemaal uit die Lowlands-vibe bent. Effe naar je tent lopen is er ook niet bij... lijkt me ook zo'n eind lopen enzo...

Je kunt er ongetwijfeld lekker rustig slapen...
pi_155177321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:26 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af of dat een beetje te doen is dat Riviera Beach... ik heb dan altijd het idee dat je helemaal uit die Lowlands-vibe bent. Effe naar je tent lopen is er ook niet bij... lijkt me ook zo'n eind lopen enzo...

Je kunt er ongetwijfeld lekker rustig slapen...
Ik heb er jaren over getwijfeld om precies die redenen. Maar drie jaar geleden stapte de helft van onze harde kern al over, daarna nog een stel en toen was het tipping point bereikt. Nu zitten we met 15 man in een paar stacaravans. Verandaatje ervoor om fatsoenlijk in te drinken.
Er rijden continu taxibusjes op en neer, dus vervoer is geen probleem. En omdat er bijna alleen LL-materiaal slaapt, beland je niet opeens in de maatschappij of zo. Wèl als je naar het zwemparadijs gaat, dat doe ik dan ook maar niet.
De charme van de LL-camping doet me na 13 jaar niet zo heel veel meer. En tja, het is natuurlijk best lekker om een douche, koelkast, bedje en stroom in de buurt te hebben.
Kortom, ik bèn de vergrijzing van Lowlands. ;-)
pi_155177662
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:35 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Ik heb er jaren over getwijfeld om precies die redenen. Maar drie jaar geleden stapte de helft van onze harde kern al over, daarna nog een stel en toen was het tipping point bereikt. Nu zitten we met 15 man in een paar stacaravans. Verandaatje ervoor om fatsoenlijk in te drinken.
Er rijden continu taxibusjes op en neer, dus vervoer is geen probleem. En omdat er bijna alleen LL-materiaal slaapt, beland je niet opeens in de maatschappij of zo. Wèl als je naar het zwemparadijs gaat, dat doe ik dan ook maar niet.
De charme van de LL-camping doet me na 13 jaar niet zo heel veel meer. En tja, het is natuurlijk best lekker om een douche, koelkast, bedje en stroom in de buurt te hebben.
Kortom, ik bèn de vergrijzing van Lowlands. ;-)
Hmmm.... ik ga het maar in de groep gooien om toch een campingplekje te reserveren... dan doen we dit jaar een tussenjaar... een beetje slapen en gewoon ruimte om je tent heen... is wel top.

Overigens is het Entree getal verklapt vandaag....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:50:21 #186
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155177696
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:35 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Ik heb er jaren over getwijfeld om precies die redenen. Maar drie jaar geleden stapte de helft van onze harde kern al over, daarna nog een stel en toen was het tipping point bereikt. Nu zitten we met 15 man in een paar stacaravans. Verandaatje ervoor om fatsoenlijk in te drinken.
Er rijden continu taxibusjes op en neer, dus vervoer is geen probleem. En omdat er bijna alleen LL-materiaal slaapt, beland je niet opeens in de maatschappij of zo. Wèl als je naar het zwemparadijs gaat, dat doe ik dan ook maar niet.
De charme van de LL-camping doet me na 13 jaar niet zo heel veel meer. En tja, het is natuurlijk best lekker om een douche, koelkast, bedje en stroom in de buurt te hebben.
Kortom, ik bèn de vergrijzing van Lowlands. ;-)
Klinkt niet slecht eigelijk, was me er nooit van bewust dat daar ook nog een kudde LL gasten zat. Van terrein naar tent lopen doe ik toch nooit tussendoor.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155177966
Ik ben 8 jaar voor het laatst naar LL geweest.

Dit jaar weer eens op pad en dit jaar ook voor het eerst in een stacaravan op Riviera beach.

Ik ben heel erg benieuwd. Maar het idee naar een douche, zwembed en een eigen bak koffie en daarna een uitmuitertje bakken lijkt me lekker.

En zo te horen zitten er meer LL gangers dus wordt gezellig.
pi_155178017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Klinkt niet slecht eigelijk, was me er nooit van bewust dat daar ook nog een kudde LL gasten zat. Van terrein naar tent lopen doe ik toch nooit tussendoor.
:o pardon?? Zegt meneer 'ik hoop wel dat we gezellig met z'n allen onder de partytent kunnen zitten want dat is het tofste van LL'??? :+
pi_155178104
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:59 schreef guinnessvld het volgende:
En zo te horen zitten er meer LL gangers dus wordt gezellig.
Zie je daar!
pi_155178152
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:49 schreef WpuntNL het volgende:
Een herhaling van zetten?
Komt me bekend voor, ja. Zou het dan toch het jaartal x phi / het aantal zonuren in juli zijn?
Waar vond je die foto? Ben gek op opbouwfoto's...
pi_155178223
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:07 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Komt me bekend voor, ja. Zou het dan toch het jaartal x phi / het aantal zonuren in juli zijn?
Waar vond je die foto? Ben gek op opbouwfoto's...
Echt mega beroerde site... maar goed... ze plaatsen wel foto's.
Beetje last van vfs...

http://www.lowlandsbiddinghuizen.nl/

Overigens met dank aan Tweetdeck en een filter op Lowlands, LL15, Rapid_Razor_Bob, Lowlover en LLowcamp (plus gericht aan die drie). Dat staat hier zo'n beetje al de hele week te tjilpen.

AD heeft ook een meninkje over Lowlands... beroerd stuk... inspiratieloos... niet geluisterd... geen nieuws.... niet interessant dus,

[ Bericht 9% gewijzigd door WpuntNL op 13-08-2015 14:13:40 (meh!) ]
pi_155178441
De kop staat haaks op de woorden van EvE, die zegt: We moeten vooral onszelf blijven, maar aan een nieuw publiek presenteren.
pi_155178767
Mijn bolderkar met koeienprint gaat ook weer mee, was ideaal vorig jaar. En die rij heb ik al jaren niet meer gezien sinds ik vrijdagvroeg vertrek.
Dit jaar zal ik wel meer moeite hebben om de rest van onze groep te vinden aangezien de plek waar we al jaren staan niet open zal gaan.
pi_155179235
prima dat jullie een bolderkar meenemen, als je er maar niet in de rij weer wat extra opgooit.
1 keer mn oog er bijna uitgewipt is wel genoeg.
pi_155179274
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
prima dat jullie een bolderkar meenemen, als je er maar niet in de rij weer wat extra opgooit.
1 keer mn oog er bijna uitgewipt is wel genoeg.
nergens voor nodig! ligt al vol en de rest halen we later :D
pi_155179305
Of zet iig de stuurstang omhoog ;)
pi_155180062
ik zat te denken met al die drones tegenwoordig?
dan stuur je er toch gewoon 1 boven het terrein, parachute aan je lading op afgesproken tijdstip en voila nieuwe lading groen gras koud bier
My god is the sun!
pi_155180109
Bier is wat zwaar maar je hebt een hoop dealers nu een goede smokkelroute geboden.
pi_155180157
bieromzet word ook minder als het weer slecht is
pi_155180283
nou
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:25 schreef KingRadler het volgende:
bieromzet word ook minder als het weer slecht is
nou er gaan al een jaar of 10 een stuk of 4 Schotten mee met onze groep naar LL die zorgen dat de bieromzet wel goed komt...

die gaan bier halen voor de groep, voor alle Nederlanders 1 grote bier en voor de Schotten 2.... en dan doen ze er nog 1 extra voor zichzelf voor onderweg..
My god is the sun!
pi_155180661
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:31 schreef TALIN het volgende:
nou

[..]

nou er gaan al een jaar of 10 een stuk of 4 Schotten mee met onze groep naar LL die zorgen dat de bieromzet wel goed komt...

die gaan bier halen voor de groep, voor alle Nederlanders 1 grote bier en voor de Schotten 2.... en dan doen ze er nog 1 extra voor zichzelf voor onderweg..
Daarnaast is de drankomzet ook veul veul beter als het gewoon netjes 22/23/24 graden en een wolkje is... dat is mega ideaal bierzuip weer.
pi_155180743
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:45 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Daarnaast is de drankomzet ook veul veul beter als het gewoon netjes 22/23/24 graden en een wolkje is... dat is mega ideaal bierzuip weer.
Idd, met de hitte van 2012 heb ik dat jaar vrij weinig bier op. Simpel omdat je dan niet echt behoefte hebt aan bier.
pi_155180766
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Idd, met de hitte van 2012 heb ik dat jaar vrij weinig bier op. Simpel omdat je dan niet echt behoefte hebt aan bier.
Check, als ik misselijk van de warmte ben dan is bier niet fijn.
LOL @ die Schotten trouwens..
pi_155180772
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Idd, met de hitte van 2012 heb ik dat jaar vrij weinig bier op. Simpel omdat je dan niet echt behoefte hebt aan bier.
Wij hebben overdag ook voornamelijk water gedronken... en een colaaaaatje tussendoor... voor de suiker en de blabla.... en 's avonds haal je dat gewoon niet meer lekker in ofzo...
pi_155180798
Ik hoop dat ze glazen hebben net als formaatje Ziggo Dome.

Zijn flinke glazen voor een redelijk bedrag _O_.
pi_155180883
Is de muntprijs eigenlijk al bekend? En weet iemand of de Hema er weer is met een campingwinkel?
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155180915
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:52 schreef Sino_Ganti het volgende:
Is de muntprijs eigenlijk al bekend? En weet iemand of de Hema er weer is met een campingwinkel?
¤ 2,60 en ja... die zijn er ook weer.
pi_155181038
hoe zit dat eigenlijk met die kluisjes?
ik weet dat ze er zijn, vrienden van me hadden er vorig jaar ook 1, warme trui voor avonds er in ( aangezien we altijd op de camper camping staan ) dus niet ver hoeven lopen maar zijn die altijd vol/uitverkocht? of moet je gewoon geluk hebben?
My god is the sun!
pi_155181114
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:53 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

¤ 2,60 en ja... die zijn er ook weer.
Thanks! Kijken of we daar een partytent kunnen scoren, iemand een idee wat dat ongeveer kost? Kan me herinneren dat we er een keer 15 muntjes voor betaald hebben maar weet het niet helemaal zeker.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155181266
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:57 schreef TALIN het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die kluisjes?
ik weet dat ze er zijn, vrienden van me hadden er vorig jaar ook 1, warme trui voor avonds er in ( aangezien we altijd op de camper camping staan ) dus niet ver hoeven lopen maar zijn die altijd vol/uitverkocht? of moet je gewoon geluk hebben?
Ik pak altijd een kluisje. Naar mijn idee zijn er iets van 500 beschikbaar. Dat is voldoende.

Ah... gevonden op Lowlands.nl:
quote:
Zijn er lockers?
Ja, je kunt op Lowlands lockers huren in drie formaten:

Medium locker - 25 x 25 x 50 - ¤20,- + ¤5,- borg
Large locker - 35 x 25 x 50 - ¤25,- + ¤5,- borg
Extra large locker - 35 x 35 x 45 - ¤30,- + ¤5,- borg
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:59 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Thanks! Kijken of we daar een partytent kunnen scoren, iemand een idee wat dat ongeveer kost? Kan me herinneren dat we er een keer 15 muntjes voor betaald hebben maar weet het niet helemaal zeker.
@LLowcamp had het over 13,5 muntjes.
pi_155181453
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:05 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Ik pak altijd een kluisje. Naar mijn idee zijn er iets van 500 beschikbaar. Dat is voldoende.

Ah... gevonden op Lowlands.nl:

[..]

[..]

@LLowcamp had het over 13,5 muntjes.
Danke!
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155182336
Okee... euh... ik denk dat ik alsnog mijn kaarten ga verkopen...

sinds wanneer is de Hitkrant van mening de Lowlands volgenswaardig is? DAT was het moment waarop ik het definitief had moeten afzweren...

Hitkrant twitterde op donderdag 13-08-2015 om 16:36:11 De derde editie van onze Lowlands countdown is here! Check snel tip van vandaag: https://t.co/CfJlxb9SoD http://t.co/JIf42NZVFG reageer retweet
pi_155182471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:04 schreef indiaantje89 het volgende:
lekker wachten op de dijk _O_
[ afbeelding ]
Dit blijft toch ook een stukje Lowlands :) Wachten op de dijk. Het eerste biertje openen en dan langzaamaan richting het parkeerterrein gaan. Dat heb ik vorig jaar wel gemist. Hopelijk is er dit jaar weer een file, dat is wel zo leuk :)

quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah IPA moet je toch zeker in de juiste omstandigheden drinken? Niet lauw uit een blik?
Gewoon onder je tentje leggen en 's ochtends opdrinken, dan is ie weer heerlijk koel :) Een IPA uit blik is wel duur, maar nog steeds net iets goedkoper dan een muntje. Als ik naar Lowlands ga (heb nog geen kaartjes gewonnen :P), dan neem ik er een paar mee voor in de ochtend.
pi_155183596
Father John Misty is een baas :)
pi_155185708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Father John Misty is een baas :)
Jep! Zekerheidje hoor ;)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 21:00:10 #216
330603 Ferraro
Part of the weekend never dies
pi_155190173
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:23 schreef roflcaik het volgende:
Bier is wat zwaar maar je hebt een hoop dealers nu een goede smokkelroute geboden.
Psssst...... Tijdens het interview met Eve afgelopen dinsdag op het LL terrein is er een tunnel gegraven toen Eric ff niet keek. Van de Bravo naar Camping 1. Wat moet er doorheen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ferraro op 13-08-2015 21:09:39 ]
pi_155192190
Ik weet niet of ik Lowlands haal. Zo te zien vergaat de wereld even :P hoop dat we dit soort weer volgende week niet krijgen. Heb het wel even gehad met onweer op festivals.

*zet even Marilyn Manson @ RAR op.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 21:51:18 #218
330603 Ferraro
Part of the weekend never dies
pi_155192316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik weet niet of ik Lowlands haal. Zo te zien vergaat de wereld even :P hoop dat we dit soort weer volgende week niet krijgen. Heb het wel even gehad met onweer op festivals.

*zet even Marilyn Manson @ RAR op.
Met z'n allen schuilen in de X-Ray? Moet lukken, ik heb gehoord dat LL niet uitverkocht raakt.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 21:54:52 #219
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_155192441
Cruijff zou zeggen: "Als je voor de regen uitloopt heb je alsnog een droge wedstrijd."
pi_155192458
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:51 schreef Ferraro het volgende:

[..]

Met z'n allen schuilen in de X-Ray? Moet lukken, ik heb gehoord dat LL niet uitverkocht raakt.
King radler post _O_
pi_155192649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:00 schreef Ferraro het volgende:

[..]

Psssst...... Tijdens het interview met Eve afgelopen dinsdag op het LL terrein is er een tunnel gegraven toen Eric ff niet keek. Van de Bravo naar Camping 1. Wat moet er doorheen?
Een golfkarretje! Lijkt me handig. Kan ik eindelijk een keer alles zien.
pi_155192864
Je kan mij sowieso in de xray vinden boyzzzzzz
pi_155193024
De X-ray kom ik dit jaar 2x als het goed.

Pauw en Palmbomen II.
pi_155194255
LOWLANDS SPOTLIGHT: HET KUNSTPROGRAMMA
Iedere dag zetten we een pareltje uit de Lowlands line-up in de spotlights. Vandaag: het kunstprogramma!

De meeste dromen zijn bedrog, zei een wijs man ooit. Maar als je wakker wordt op Lowlands droom je nog! Wrijf een keer in je ogen want je gelooft niet wat je ziet als je volgende week door de poorten stapt. Van gigantische sculpturen tot interactieve installaties, je ontkomt er niet aan op Lowlands.

Je leest er alles over op: http://lowlands.nl/nieuws/kunst-op-lowlands/
pi_155201537
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:42 schreef indiaantje89 het volgende:
LOWLANDS SPOTLIGHT: HET KUNSTPROGRAMMA
Iedere dag zetten we een pareltje uit de Lowlands line-up in de spotlights. Vandaag: het kunstprogramma!

De meeste dromen zijn bedrog, zei een wijs man ooit. Maar als je wakker wordt op Lowlands droom je nog! Wrijf een keer in je ogen want je gelooft niet wat je ziet als je volgende week door de poorten stapt. Van gigantische sculpturen tot interactieve installaties, je ontkomt er niet aan op Lowlands.

Je leest er alles over op: http://lowlands.nl/nieuws/kunst-op-lowlands/
Lijkt mooi nieuw spul tussen te zitten.
pi_155201727
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:42 schreef indiaantje89 het volgende:
LOWLANDS SPOTLIGHT: HET KUNSTPROGRAMMA
Iedere dag zetten we een pareltje uit de Lowlands line-up in de spotlights. Vandaag: het kunstprogramma!

De meeste dromen zijn bedrog, zei een wijs man ooit. Maar als je wakker wordt op Lowlands droom je nog! Wrijf een keer in je ogen want je gelooft niet wat je ziet als je volgende week door de poorten stapt. Van gigantische sculpturen tot interactieve installaties, je ontkomt er niet aan op Lowlands.

Je leest er alles over op: http://lowlands.nl/nieuws/kunst-op-lowlands/
Dennis Parren is een baas.
pi_155202033
Ik begin hem steeds harder te knijpen voor het weer van volgend weekend :(
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:44:55 #228
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155202050
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 08:43 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ik begin hem steeds harder te knijpen voor het weer van volgend weekend :(
:{
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155202163
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 08:44 schreef richolio het volgende:

[..]

:{
nog altijd... te onzeker om er iets zinnigs van te zeggen.

Alhoewel de pluimen van de KNMI wel wat zekerheid bieden.

Ik ga uit van een graad of 23/24 en af en toe een buitje op de zondag... Zondag ook de koudste dag met een graad of 20.
pi_155202345
Als we maar geen onweer krijgen, verder vind ik het best.
pi_155202383
ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?
pi_155202401
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?
Zo goed is, laatste puntjes op de "i" zetten, aka bier halen.
pi_155202417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zo goed is, laatste puntjes op de "i" zetten, aka bier halen.
Weer ziet er best aardig uit, toch?

pi_155202424
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?
Zijn er mensen die nu al inpakken? :P
జ్ఞ‌ా
pi_155202446
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Weer ziet er best aardig uit, toch?

[ afbeelding ]
Jeej, ze zijn weer positiever geworden! Een jaar geleden waren we er gewoon al!
pi_155202479
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:07 schreef µ het volgende:

[..]

Zijn er mensen die nu al inpakken? :P
In het pre 2002-tijdperk zou nu inderdaad mijn volledige gear al klaar liggen. Nu ga ik dat woensdag eens een beetje groeperen en bij elkaar pakken... om dan woensdagavond in te pakken en donderdagochtend in de auto te rammen.... onder het mom van: "is het er, is het er... is het er niet... jammer dan."
pi_155202481
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:07 schreef µ het volgende:

[..]

Zijn er mensen die nu al inpakken? :P
Ik stond al op camping 1, vond het al zo stil, blijkt t volgende week te zijn.
pi_155202502
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:10 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

In het pre 2002-tijdperk zou nu inderdaad mijn volledige gear al klaar liggen. Nu ga ik dat woensdag eens een beetje groeperen en bij elkaar pakken... om dan woensdagavond in te pakken en donderdagochtend in de auto te rammen.... onder het mom van: "is het er, is het er... is het er niet... jammer dan."
Haha same here, na wat jaartjes festivals maak je je er niet zo druk meer om. Scheelt ook dat het allemaal onlangs nog is gebruikt, dus tis beetje boodschappen doen, troep in de tas smijten en klaar. Sluit niet uit dat ik het donderdagochtend pas doe.
pi_155202535
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Haha same here, na wat jaartjes festivals maak je je er niet zo druk meer om. Scheelt ook dat het allemaal onlangs nog is gebruikt, dus tis beetje boodschappen doen, troep in de tas smijten en klaar. Sluit niet uit dat ik het donderdagochtend pas doe.
Hier ook, mijn aller eerste festival was ik echt overloaded.

Had volgens mij voor 2 weken aan kleding bij. Daar heb ik wel van geleerd :D.
pi_155202550
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hier ook, mijn aller eerste festival was ik echt overloaded.

Had volgens mij voor 2 weken aan kleding bij. Daar heb ik wel van geleerd :D.
Ja, Werchter 2004 never forget. Tering wat hadden we toen een zooi bij, niet normaal. Ook hoop nog geen goede gear dus een pleurisend lopen met grote bigshoppers of weekendtassen, manmanman. 3x2l wodka in Bar le Duc pakken :r
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:17:31 #241
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155202588
Ik neem ook nooit meer een stoeltje mee, koop ik daar wel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155202592
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, Werchter 2004 never forget. Tering wat hadden we toen een zooi bij, niet normaal. Ook hoop nog geen goede gear dus een pleurisend lopen met grote bigshoppers of weekendtassen, manmanman. 3x2l wodka in Bar le Duc pakken :r
Haha zo herkenbaar, bij mij was het dan Pinkpop.

Idd ook veel te veel drank meegenomen :X
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:17:45 #243
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155202594
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?ZIJN WE ER KLAAR VOOR ?
JA
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155202599
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:17 schreef richolio het volgende:
Ik neem ook nooit meer een stoeltje mee, koop ik daar wel
Die past aan de zijkant van m'n tas :Y Slaapzak aan de voorkant, tent los, en de rest er in :9
pi_155202621
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, Werchter 2004 never forget. Tering wat hadden we toen een zooi bij, niet normaal. Ook hoop nog geen goede gear dus een pleurisend lopen met grote bigshoppers of weekendtassen, manmanman. 3x2l wodka in Bar le Duc pakken :r
hehehe Lowlands 96 kwamen we op vrijdagmiddag rond een uur of 3 pas aan... volledig in de veronderstelling dat het vrijdag om 12 uur pas open zou gaan... met ook nog eens mega veel zooi in een weekendtas (nee... geen rugzak...) en een losse tent en een shopper met blikken eten en gasflessen...

drama.

wel tof festival.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:25:10 #246
330603 Ferraro
Part of the weekend never dies
pi_155202709
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:17 schreef richolio het volgende:

[..]

JA
En/Of!

Ben al begonnen met inpakken: m'n ticket ligt nu te shinen naast een leeg pak Bar Le Duc. Ben nu al moe, woensdag ga ik verder.
pi_155202728
Oja ik moet nog kijken of ik mijn telefoon opladers nog kan vinden :+
pi_155203056
Jongens gaat DJVT wat worden dit jaar?
pi_155203152
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Oja ik moet nog kijken of ik mijn telefoon opladers nog kan vinden :+
Ik heb laatst zo'n 10.000mah ding gescoord voor 15$ ofzo, omdat mensen in DIG zeiden dat t goed was. DUS ALS T NIET GOED IS KOM IK JULLIE STUK MAKEN
pi_155203186
Na twijfelen neem ik toch een 6packje bier mee voor de heenreis. Ik hoef een keer niet te rijden en dan kan ik dat mooi aan nuttige dingen besteden ^O^
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155203190
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb laatst zo'n 10.000mah ding gescoord voor 15$ ofzo, omdat mensen in DIG zeiden dat t goed was. DUS ALS T NIET GOED IS KOM IK JULLIE STUK MAKEN
ik heb een 22.600mah ding en een 14nogwat mah ding mee... dus als ik daar niet meer uit kom..... dan weet ik het ook niet meer.
pi_155203195
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:50 schreef Sino_Ganti het volgende:
Na twijfelen neem ik toch een 6packje bier mee voor de heenreis. Ik hoef een keer niet te rijden en dan kan ik dat mooi aan nuttige dingen besteden ^O^
6 pack is te weinig :P minimaal 2 6packs p.p.
pi_155203221


_O_

Waarom heeft FOK! geen biergooi smiley?
pi_155203239
je had een huawei moeten halen prutser
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb laatst zo'n 10.000mah ding gescoord voor 15$ ofzo, omdat mensen in DIG zeiden dat t goed was. DUS ALS T NIET GOED IS KOM IK JULLIE STUK MAKEN
je had een huawei moeten halen prutser, bij de rest is alles gelogen wat op de sticker staat.
http://www.mi.com/sg/pb10400/

ik had die vorig jaar in een kluisje liggen, leende ik ff de sleutel en bracht ik mijn telefoon daar 2 uurtjes naar toe en avonds laden we hem op aan de accu in de caravan.
My god is the sun!
pi_155203308
Ach vliegtuig modes FTW.

Kan ik ook niet gestoord worden :9
pi_155203438
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:51 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

6 pack is te weinig :P minimaal 2 6packs p.p.
Dan moet ik te veel pissen ;(
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155203465
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:53 schreef TALIN het volgende:
je had een huawei moeten halen prutser

[..]

je had een huawei moeten halen prutser, bij de rest is alles gelogen wat op de sticker staat.
http://www.mi.com/sg/pb10400/

ik had die vorig jaar in een kluisje liggen, leende ik ff de sleutel en bracht ik mijn telefoon daar 2 uurtjes naar toe en avonds laden we hem op aan de accu in de caravan.
Ik heb Xiaomi, volgens mij zat µ die ook aan te raden :(
pi_155203492
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb Xiaomi, volgens mij zat µ die ook aan te raden :(
µ moet je niet altijd geloven.

Die denkt namelijk ook dat we bij topic nr. 94 zitten. :{w
pi_155203619

Misschien kom ik op dit moment wel even binnenwandelen.

Chickies in bh's spotten je weet toch 8-)
pi_155203634
Effe een zoethoudertje :P

I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_155203651
quote:
Ja nee.. ja Interpol.

Zo'n enorm goede band hé *;. Maar afgleopen jaren wel vaak gezien. Twijfel nog steeds of ik er heen ga dit jaar.
pi_155203692
quote:
Lachen op Lowlands

Nog even en het gaat weer los in Biddinghuizen, als de haringen van Alpha, Bravo en India weer in de grond geramd worden voor een nieuwe editie van A Campingflight To Lowlands Paradise. Uiteraard zie je een hele hoop geweldige bands, maar er is ook toneel, dans, lezingen, wetenschap en uiteraard comedy te zien. In de Romeo en Juliet vind je een aantal geweldig grappige cabaretiers en comedians. Over de bands is al een hoop geschreven, laten we eens wat toffe comedy in het zonnetje zetten, verdeeld in handige categorieën.

Bekend van TV
Peter Pannekoek ken je van De Wereld Draait Door, waar hij elke vrijdag op hilarische wijze de week samenvat. Peter is snel, gevat en scherp. Zijn voorganger bij DWDD, Pieter Derks, staat ook op Lowlands. Actuele grappen wisselt hij af met mooie verhalen en herkenbare situaties. Wie je zeker van TV kent is Maxim Hartman. Of als een van de twee Rembo’s in de legendarische kindercultserie uit de nineties, of van zijn huidige kijkcijferhit “Meer Voor Mannen”. Speciaal op Lowlands komt Maxim eenmalig met een voorstelling alleen voor vrouwen. That’s right. Alleen vrouwen komen de Juliet in, de enige in de Juliet met een piemel is Maxim zelf. Leuk en leerzaam!

Veel voor weinig
Wil je meer dan één cabaretier op het podium? Check dan bijvoorbeeld het duo Schudden, al jarenlang een vaste waarde in theaterland, waar ze met hun originele sketches iedereen doen –eh-schudden van het lachen. Sorry. Flauw woordgrapje. Dat doen de comedians van Comedytrain gelukkig beter. Hun lineup bevat drie of vier toppers, allemaal gepokt en gemazeld in de Amsterdamse comedyclub Toomler. Maar voor een bijna oneindige lading grappenmakers moet je bij Padoem Patsss zijn. Onder leiding van Howard Komproe maken een enorme waslijst cabaretiers, schrijvers, rappers en andere woordkunstenaars grappen van slechts 1 zin. Na elke geslaagde oneliner roffelt een drummer een fijne padoempatsss en komt de volgende alweer. Een hogere grapdichtheid ga je niet tegenkomen op Lowlands.

Met een muziekje erbij
Wil je graag een muziekje tussen de grappen door? Geen probleem, genoeg te kiezen. Ga bijvoorbeeld naar Maartje & Kine, die met een hele vrachtwagenlading aan instrumenten aankomen om hun grappige liedjes iedere keer weer anders in te vullen. Of Matroesjka: twee dames die gitzwarte humor met ramharde technobeats afwisselen. Lekker! Yentl en de Boer zijn er ook nog, die speciaal voor Lowlands hun mooiste cabaretliedjes zullen spelen. Dat wordt lachen met kippenvel. De dames wonnen niet voor niets de Annie MG Schmidtprijs voor beste theaterlied.

Tropische verrassingen
Niet alleen de top van het Nederlandse cabaret staat op de polderplanken, ook uit het buitenland komen twee geweldenaren. Goed, je kunt je afvragen of België echt tropisch is, maar verrassingen zijn het zeker. Zo is er de volkomen geschifte en absurde Vlaming Gunter Lamoot, die met een mengeling van platte poep en pies, bizarre verkleedpartijen en een hoop nonsens iedereen in een lachstuip krijgt. Zijn landgenoot Lukas Lelie is andere koek. Deze geweldige comedian is gortdroog en gooit er af en toe een fijne oneliner doorheen, net zo lang tot iedereen naar adem hapt. De jury’s Humo’s Comedy Cup en de Culture Comedy Award waren in ieder geval eensgezind en lieten Lukas glorieus winnen.

Er valt dus meer dan genoeg te lachen op Lowlands. En dan hebben we topnamen als Andre Manuel, Henry van Loon, Martijn Koning, Oldenosborn en Louise Korthals nog niet eens genoemd. Plant je kont deze Lowlands dus eens in de Juliet of Romeo!
Bron: http://blog.ticketmaster.nl/festival/lachen-op-lowlands-415
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:36:32 #263
159761 Arn0
Abbey Road
pi_155204108
Ik distantieer mij alvast van iedereen die zowel The Chemical Brothers, Hot Chip, Courtney Barnett en SBRTK mist om.. Pieter Derks te zien :D
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:42:57 #264
20720 brother52
Dus..........
pi_155204250
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, Werchter 2004 never forget. Tering wat hadden we toen een zooi bij, niet normaal. Ook hoop nog geen goede gear dus een pleurisend lopen met grote bigshoppers of weekendtassen, manmanman. 3x2l wodka in Bar le Duc pakken :r
Het jaar dat Bowie afzegde... :(
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_155204528
FFS of Mini Mansions?
The Chemical Brothers of SBTRKT?
Major Lazer of Django Django?
Interpol, AWOLNATION of Ought?
hey ik ben tim
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:59:28 #266
20720 brother52
Dus..........
pi_155204604
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:56 schreef tim-elzinga het volgende:
FFS of Mini Mansions?
The Chemical Brothers of SBTRKT?
Major Lazer of Django Django?
Interpol, AWOLNATION of Ought?
FFS
Chemical Brothers
Viet Cong
Interpol
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_155204612
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:56 schreef tim-elzinga het volgende:
FFS of Mini Mansions?
The Chemical Brothers of SBTRKT?
Major Lazer of Django Django?
Interpol, AWOLNATION of Ought?
meh!

Euh...

FFS
Chemical Brothers
Major Lazer
Interpol
pi_155204706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:59 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

meh!

Euh...

FFS
Chemical Brothers
Major Lazer
Interpol
Vanwaar de meh?

En nog eentje:
Years & Years of The Antlers?

@Brother52: Viet Cong had ik ook graag willen zien.
hey ik ben tim
pi_155204742
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:03 schreef tim-elzinga het volgende:

[..]

Vanwaar de meh?

En nog eentje:
Years & Years of The Antlers?

@Brother52: Viet Cong had ik ook graag willen zien.
Keuzestress... dus Meh... ik vind keuzestress altijd meh...

Ik zou voor the Antlers gaan.
pi_155204764
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:04 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Keuzestress... dus Meh... ik vind keuzestress altijd meh...

Ik zou voor the Antlers gaan.
Keuzestress of luxeprobleem?

:p
hey ik ben tim
pi_155204781
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:05 schreef tim-elzinga het volgende:

[..]

Keuzestress of luxeprobleem?

:p
Luxeproblemen leiden tot keuzestress... een beetje het probleem van mijn generatie.
pi_155204809
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:42 schreef brother52 het volgende:

[..]

Het jaar dat Bowie afzegde... :(
2manyDJ's ook leuk ;(
pi_155204853
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:04 schreef WpuntNL het volgende:
Keuzestress... dus Meh... ik vind keuzestress altijd meh...
Ghighi. Keuzestress en op het moment zelf met een grote glimlach aan een mojito lurken in de groove...
pi_155204867
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:03 schreef tim-elzinga het volgende:

[..]

Vanwaar de meh?

En nog eentje:
Years & Years of The Antlers?

@Brother52: Viet Cong had ik ook graag willen zien.
Years & Years om vast credits bij mn chick op te bouwen :P
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155204877
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
2manyDJ's ook leuk ;(
Misschien toch wel mijn meest memorabele in 2010. Je kon de energie zien, horen, voelen en proeven.
pi_155204893
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:10 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Ghighi. Keuzestress en op het moment zelf met een grote glimlach aan een mojito lurken in de groove...
niet mijn ding... maar die speciaalbiertent ga ik zeker frequenteren... en al helemaal als die ook een grote speciaalbier voor de helft meer dan een normale speciaalbier gaan doen.
pi_155204921
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:11 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

niet mijn ding... maar die speciaalbiertent ga ik zeker frequenteren... en al helemaal als die ook een grote speciaalbier voor de helft meer dan een normale speciaalbier gaan doen.
Zou weleens hét epicentrum kunnen worden ja. Ook gezien programma Charlie.
pi_155204960
Wit bier werkt fantastisch als je een verzuurde strot hebt.
pi_155204967
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:13 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Zou weleens hét epicentrum kunnen worden ja. Ook gezien programma Charlie.
En dan volgend jaar met zn allen klagen dat het té hip is geworden ;)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155205020
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:15 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

En dan volgend jaar met zn allen klagen dat het té hip is geworden ;)
Haha, als ik me ergens heb vertoond, is het hippe er metéén vanaf.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:21:54 #281
20720 brother52
Dus..........
pi_155205075
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

2manyDJ's ook leuk ;(
Wel mooi voor de drukte uit naar huis...
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_155205155
EvE in het AD (hee dat rijmt)

quote:
Het driedaagse muziekfestival Lowlands trapt over een week af, maar het popevenement raakt voor het eerst in tien jaar niet uitverkocht. Volgens directeur Eric van Eerdenburg wist het popfestival afgelopen jaren te weinig nieuw bloed te bereiken. Nu een deel van de trouwe vijftigers afhaakt moet Lowlands het tij keren.

Een week geleden was slechts 72 procent van de kaarten verkocht. Hoewel de kaartverkoop gestaag doorloopt in aanloop naar de officiële aftrap van het festival, realiseert Van Eerdenburg zich dat ze het voorgaande edities niet goed hebben gedaan en er iets moet veranderen.

Hij denkt te weten waar de tegenvallende ticketverkoop aan ligt. ,,Het publiek bestond 23 jaar geleden, bij de eerste editie, vooral uit twintigers. Dat zijn nu vijftigers. Juist het feit dat Lowlands altijd snel uitverkocht was aan een loyaal publiek, maakte het festival moeilijk bereikbaar. Voor een nieuwe groep bezoekers is het festival tien jaar lang geen optie geweest. Nu een deel van dat oudere publiek niet meer komt omdat ze zich niet herkennen in de nieuwe muziekstromingen die worden gepresenteerd, zullen we een nieuw en jong publiek moeten opbouwen."

Daarnaast is er een overkill aan festivals in Nederland. ,,We moeten nu bewijzen dat we nog steeds vooraan staan. De hoeveelheid festivals is enorm toegenomen. Allemaal hebben ze tenten en theater. Dit is het moment om te laten zien waar we voor staan", aldus Van Eerdenburg, die zich niet uit het veld laat slaan.

Grote namen
Een nieuwe koers moet vers bloed aantrekken. ,,Niet à la Pinkpop. We willen niet op grote namen drijven. Met Lowlands laten we in de volle breedte zien wat de laatste ontwikkelingen zijn op het gebied van popmuziek. We blijven trouw dat beeld voortzetten; naast popmuziek bieden we ook een programma met theater, dans, film, comedy, wetenschap en literatuur."

Met artiesten als Years &Years, Echosmith, James Bay, TwentyOne Pilots en een lichting rappers - Joey Badass, Kendrick Lamar en Skepta- mikt Lowlands op het nieuwe publiek. ,,18 tot 25 jarigen zijn eerder gevoelig voor Years &Years, dan voor de Chemical Brothers die ze niet kennen", aldus Van Eerdenburg.

Dat rijtje wordt aangevuld met namen als Ben Howard, Major Lazer, Interpol, Chef'Special, Bastille en Passenger. ,,Er borrelen veel nieuwe dingetjes, dat gaan we horen", stelt de Lowlandsdirecteur. ,,Ik was afgelopen weekend op het festival Appelsap. Daar zie je veel jongens en meisjes met zwarte T-shirts en Dr Martens schoenen. De zwarte muziek waar ze naar luisteren is iets wat gaande is. Elektronisch, rap en met punk daaroverheen. Dat is hoe de nieuwe muziek eruit ziet, Amsterdam loopt daarin voorop."

Van Eerdenburg staat een zware taak te wachten. ,,Maar mij hoor je niet klagen. Het is hard werken, maar dat doet een bakker of een slager ook."

AD doet volgend weekend verslag vanaf het festivalterrein.
pi_155205226
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
EvE in het AD (hee dat rijmt)

[..]

ja... da's die ene waarbij de kop iets heel anders zegt dan wat EvE aangeeft....
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:31:10 #284
159761 Arn0
Abbey Road
pi_155205273
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:29 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

ja... da's die ene waarbij de kop iets heel anders zegt dan wat EvE aangeeft....
Het AD met een misleidende kop? Onmogelijk!
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_155205566
Jammer dat Bad Breeding gelijkertijd met Ben Howard staat:

pi_155205586
Bad Breeding it is hoor! :Y ;)
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:46:17 #287
20720 brother52
Dus..........
pi_155205602
Ik twijfel nog tussen die 2.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_155205605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Bad Breeding it is hoor! :Y ;)
Twijfel, vond dat laatste album van Ben Howard ook wel erg sterk moet ik zeggen.
pi_155205620
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Twijfel, vond dat laatste album van Ben Howard ook wel erg sterk moet ik zeggen.
Ik hou van actie *O*
Ben Howard is leuk voor thuis op de bank :+
pi_155205730
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik hou van actie *O*
Ben Howard is leuk voor thuis op de bank :+
Misschien neem ik mijn bank wel mee naar de Alpha, weet jij veel :P.
pi_155205794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Misschien neem ik mijn bank wel mee naar de Alpha, weet jij veel :P.
:D in dat geval zou ik gaan ja ;)
pi_155205860
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Misschien neem ik mijn bank wel mee naar de Alpha, weet jij veel :P.
Ik vind dat altijd zo'n gedoe... die bank in mijn binnenzak mee door de festivalentree-controle meeslepen...
pi_155205971
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:57 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo'n gedoe... die bank in mijn binnenzak mee door de festivalentree-controle meeslepen...
Op LL heb ik ook eens een bank op wielen gezien :D, dat ding kon gewoon rijden.
pi_155206384
Caravan mover onder je bankstel monteren en rijden maar ^O^ :+
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:58:17 #295
20720 brother52
Dus..........
pi_155207423
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Caravan mover onder je bankstel monteren en rijden maar ^O^ :+
Maar in de caravan zelf zit toch al een bank? :?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_155207770
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:12 schreef indiaantje89 het volgende:

Misschien kom ik op dit moment wel even binnenwandelen.

Chickies in bh's spotten je weet toch 8-)
Blijft een origineel idee!
pi_155208360
Maarten van Hooft heeft het precies goed.

quote:
FEATURES
IEDEREEN PRAAT ELKAAR NA DAT LOWLANDS HET NIET MEER HEEFT. ONZIN!
door Maarten van Hooft

submit 13

beeld: Raymond van Mil

Voor het eerst in tien jaar lijkt Lowlands niet uit te verkopen. Er zijn nog iets van tienduizend kaarten te koop, camping 6 en 7 zijn geschrapt.

Ik ga dit jaar wél naar Lowlands. Voor de 23e keer. Jazeker, ik was er alle keren bij, ook de eerste. Voor wie klaagt dat Lowlands niet meer als vroeger is, die breng ik graag in herinnering dat we in 1993 niet echt veel keuze hadden. Alpha en Bravo, met die twee tenten moesten we het doen. Zondag om zeven uur ’s avonds was het al afgelopen en moesten we naar huis. Dat het de koudste Lowlands ooit was, met vorst aan de grond, en dat er Oranjeboom(!) werd geschonken, laat ik gemakshalve maar achterwege. Nu ik er zo over nadenk, snap ik eigenlijk niet waarom ik het tweede jaar weer gegaan ben.

Over snappen gesproken: ik snapte vroeger nooit waarom mensen elk jaar naar dezelfde camping op vakantie gingen, maar nu ik al 23 jaar afreis naar de Flevopolder begin ik die mensen steeds meer te snappen. Natuurlijk, de festivalwei is altijd groener aan de andere kant van de heuvels, maar daarom hoef je toch niet het oude vertrouwde honk te verlaten? Prima dat je een keertje vreemdgaat met een ander festival, maar uiteindelijk kom je toch weer terug bij Lowlands. Ik wel.

Laat iedereen maar klagen over het gebrek aan headliners. Maar dat geneuzel mag ook wel eens afgelopen zijn. Bij mijn weten waren Coldplay, Oasis en Jeff Buckley niet echt headliners te noemen toen ze op Lowlands speelden. Sterker nog, ik heb ze gemist omdat ik zo nodig in de Foxtrot moest kijken naar Dennie Christian die hoebahoebahop zong, begeleid door een Marsipulami met blote tieten.

Lowlands, zou mijn moedertje zaliger zeggen, is het best te vergelijken met de Bijbel. Daar haal je zelf uit wat er in zit. En dat klopt, want elk jaar wanneer ik op dinsdag nog brak van een weekend Lowlands met collega’s die ook gingen, bespreek hoe het was, komt werkelijk iedereen met andere verhalen. Die ene jongen van beneden heb ik het hele weekend niet gezien omdat hij van het nachtprogramma is. De jonge stagiaire die het hele weekend in de Alpha hangt, mist de meest spannende acts in de Charlie en X-Ray omdat ze alleen maar gaat kijken naar wat ze kent van 3FM. Nu met Spotify kan ‘ken ik niet’ geen reden meer zijn om bands te missen. Je moet natuurlijk wel je huiswerk doen. Misschien is het volk dat dit jaar niet gaat daar te lui voor?

Beeld: Raymond van Mil

Dan zijn er ook nog de onbekende hoekjes. De eerste keer Magneetbar – toen je nog door een caravan heen moest lopen om in een geheime loods met gratis drank te komen – was ik de enige op de zaak die dit illustere plekje ontdekt had. Reken maar dat die Crazy Town van Desperados, die niet in het blokkenschema staat, komende Lowlands een bezoekje van me mag verwachten.

Ben je op zoek naar een gezamenlijke ervaring, ga dan lekker met zijn vijftigduizenden op Pinkpop naar één hoofdpodium kijken, maar wil je mooie, gekke en hilarische avonturen beleven, dan is Lowlands toch the place to be. Lowlands is wat je er zelf van maakt.

Ik heb in een boerka gedanst in een bak met ballonnen onder het podium van de Alpha, ik ben op stadssafari geweest naar Lelystad, ik heb achteruit de polonaise gelopen met Toppertje over de speakers en kreeg gratis bier als beloning in de Magneetbar, en ik heb ballonnen mogen vouwen met de Europees kampioen.

Ik heb legendarische concerten gezien, heb ook legendarisch slechte shows gezien en elk jaar werd ik wel een keer muzikaal van mijn sokken geblazen omdat ik al dan niet per ongeluk in een andere tent dan gepland belandde.

Ik vind het prima hoor, dat er duizenden dit jaar verstek laten gaan. De smoesjes waarmee de afwezigheid wordt verklaard neem ik ook voor lief. Kijk het blokkenschema er nog maar eens op na: het is wederom een retesterk programma.

De vlieger van het geld dat maar één keer kan worden uitgegeven gaat ook niet op. Want die moordende concurrentie was er in 2013 en 2014 ook, en toen was het wel uitverkocht. Nee, het is mekaar collectief het verhaal aanpraten dat Lowlands het niet meer heeft. Zoals we ineens allemaal glutenvrij moesten wezen en superfoods het culinaire hoogtepunt waren, zo is Lowlands nu schijnbaar de quinoa van festivalland: passé en geweest.

Of zou het komen omdat de mensen die dit jaar niet gaan te oud zijn? Of zich te oud voelen? Terwijl je nu net dit jaar op Lowlands in de Oh Mega-tent kunt testen hoe het voelt om als zeventigjarige een festival mee te maken. Dat ouderdomspak ga ik zeker aan trekken.

Ik voel me in ieder geval niet te goed, te hip of te oud voor Lowlands. Ik blijf gewoon gaan. Daar wijkt niets voor. Een voorbeeld: een vriend van mijn partner gaat 21 augustus trouwen. Tijdens het weekend van Lowlands. De sukkel. Toen hij me de datum van de mooiste dag uit zijn leven doorgaf, liet ik hem weten dat ik niet op zijn bruiloft zou zijn. Hij vroeg nog lacherig aan mijn vriendin of ik een grapje maakte, maar zij meldde hem dat ik daarover geen grapjes maak.

In 2003 was er een vergelijkbare flinke dip in het aantal bezoekers op Lowlands. En in de jaren daarna kwam het allemaal weer goed. Let op mijn woorden: volgend jaar zijn jullie er allemaal weer bij, maar dan hebben de thuisblijvers van 2003 en nu in 2015 wel een editie gemist. Ik geen enkele. Ook daarom ga ik wél naar Lowlands. Ik wil een medaille van de organisatie als ik Lowlands 2017 er voor de 25e keer bij ben!
Bron: http://noisey.vice.com/nl(...)tm_source=noiseyfbnl
pi_155208372
Edit: Wpunt was me een fractie sneller af :P
pi_155208542
Graag gedaan Indiaantje! :D

Overigens teken ik voor de voorspelling van Yr.no... volgens mij zaten die vorig jaar niet heel erg ver naast de werkelijkheid...

http://www.yr.no/place/Ne(...)dinghuizen/long.html
pi_155208684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:32 schreef WpuntNL het volgende:
Maarten van Hooft heeft het precies goed.

[..]

Bron: http://noisey.vice.com/nl(...)tm_source=noiseyfbnl
Amen
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155208807
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:38 schreef WpuntNL het volgende:
Graag gedaan Indiaantje! :D
Gewoon echt een prima stuk _O_

Die man verwoord precies wat ik ook denk eigenlijk. Veel mensen voelen zich veel te "goed" voor Lowlands opeens, net of ze beter zijn dan dat. :{

Blijk ook dat dit soort mensen wegblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')