abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_155757882
Ik. Het is geen SC. Geen kliekje. Een algemeen topic. Met namen in een TT gaan strooien is geen goed idee.
Ja doei.
pi_155817021
Hoe staat het met de rare tante?
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:16:11 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_155819865
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:28 schreef Gray het volgende:
Hoe staat het met de rare tante?
die staat geparkeerd achter slot en grendel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_155843483
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:16 schreef Re het volgende:

[..]

die staat geparkeerd achter slot en grendel
Okay. Was nieuwsgierig of er nog iets mee zou gebeuren, of dat het zo zou blijven.

Wat is de reden voor het sluiten en gesloten houden?
pi_155844049
Dat is achter de schermen in overleg met mods en ts gebeurd.
Ja doei.
pi_155846239
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is achter de schermen in overleg met mods en ts gebeurd.
Begrepen.
pi_155940477
Depressie en angst topic weer centraal maken?
  woensdag 9 september 2015 @ 08:51:52 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155941061
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2015 07:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Depressie en angst topic weer centraal maken?
Done.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156018761
Even na aanleiding van het sluiten van het topic van Child:
Moet er dan ook niet eerder worden opgetreden in het centrale topic over angst en depressie?
Immers daar beïnvloeden users haar ook op een al dan niet correcte wijze...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 09:12:22 ]
pi_156018773
Hou D&A er eens buiten.
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:14:19 #261
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156018780
Op een forum beïnvloeden mensen elkaar volop. Fok! maar opdoeken dan?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:16:04 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156018794
Staat totaal niet met elkaar in verhouding.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156018800
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:14 schreef Detroit het volgende:
Op een forum beïnvloeden mensen elkaar volop. Fok! maar opdoeken dan?
FOK! meent een bepaalde policy te moeten voeren, ik vraag mij alleen af of deze nu niet halfslachtig word toegepast.
pi_156018804
Ik vind het ook een beetje overdreven om het topic te sluiten. Volgens mij pastte het ook gewoon binnen de policy. Er zijn zo vaak topics met heftigeproblematiek. Dat kan je verwachten met een psychiatrie sub forum. Andees haal je dat P gedeelte uit R&P maar weg als het allemaal te heftig is.
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:19:09 #265
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156018826
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:16 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

FOK! meent een bepaalde policy te moeten voeren, ik vraag mij alleen af of deze nu niet halfslachtig word toegepast.
In jouw hoofd ja. Ik denk dat je alleen staat hierin. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_156018849
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:16 schreef Copycat het volgende:
Staat totaal niet met elkaar in verhouding.
Dat ligt enorm genuanceerd.
Alsof wij, forumusers, wie geen advies mogen geven, wel onderscheid kunnen maken wanneer het advies nog moet kunnen. Alleen dat is al een misrekening.
pi_156018852
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:19 schreef Detroit het volgende:

[..]

In jouw hoofd ja. Ik denk dat je alleen staat hierin. :).
Ook goedemorgen.
Just my 50 cents, prima zo..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 09:22:40 ]
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:22:36 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156018868
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:17 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het ook een beetje overdreven om het topic te sluiten. Volgens mij pastte het ook gewoon binnen de policy. Er zijn zo vaak topics met heftigeproblematiek. Dat kan je verwachten met een psychiatrie sub forum. Andees haal je dat P gedeelte uit R&P maar weg als het allemaal te heftig is.
Je weet dat de P voor Psychologie staat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:23:09 #269
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156018875
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Ook goedemorgen.
Oh ja. Nou beïnvloed ik jou ook misschien. Modjes, alsjeblieft dit feedback topic sluiten. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_156018898
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:23 schreef Detroit het volgende:

[..]

Oh ja. Nou beïnvloed ik jou ook misschien. Modjes, alsjeblieft dit feedback topic sluiten. :').
Ok, sorry..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 09:47:05 ]
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:30:07 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156018939
En ho maar weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156018972
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je weet dat de P voor Psychologie staat?
Als ik op mn mobiel kijk zie ik een subforum Psychologie & Psychiatrie onder R&P staan. Daar doelde ik op.
pi_156019290
@ Copycat

Catch!

... ^O^ ... een dikke... !
Tails tell tales
pi_156019633
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:17 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het ook een beetje overdreven om het topic te sluiten. Volgens mij pastte het ook gewoon binnen de policy. Er zijn zo vaak topics met heftigeproblematiek. Dat kan je verwachten met een psychiatrie sub forum. Andees haal je dat P gedeelte uit R&P maar weg als het allemaal te heftig is.
Ik denk niet dat het zozeer gaat om de heftigheid van de problematiek. Ja, ook wel, maar dat het heftig is hoeft op zichzelf niet (altijd) een probleem te zijn. Het gaat denk ik meer om de hele -huidige- context rondom die problematiek en om hoe/waar ChildoftheStars zich -op dit moment- binnen die hele context gedraagt/begeeft...

Mocht CotS bovenstaande lezen: please, richt je op dit moment even vooral op de hulpverlening en je vrienden IRL, bij hen is het waar je op dit moment vooral moet zijn. Niet bij "random" FOK!kers (de mensen in het D&A-topic vind ik dan al wel weer wat minder random) en al helemaal niet bij je familie. Heel erg veel sterkte, meid! :*
Tails tell tales
pi_156019670
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zozeer gaat om de heftigheid van de problematiek. Ja, ook wel, maar dat het heftig is hoeft op zichzelf niet (altijd) een probleem te zijn. Het gaat denk ik meer om de hele -huidige- context rondom die problematiek en om hoe/waar ChildoftheStars zich -op dit moment- binnen die hele context gedraagt/begeeft...

Mocht CotS bovenstaande lezen: please, richt je op dit moment even vooral op de hulpverlening en je vrienden IRL, bij hen is het waar je op dit moment vooral moet zijn. Niet bij "random" FOK!kers (de mensen in het D&A-topic vind ik dan al wel weer wat minder random) en al helemaal niet bij je familie. Heel erg veel sterkte, meid! :*
Als ze het had over zelfmoord dan had ik begrepen dat het topic werd gesloten. Maar daar is bij haar geen sprake van. Dus snap ik niet dat het topic werd gesloten (want volgens de policy mag je het niet over zelfmoord hebben, nou dat deed ze ook niet en daar is ze ook niet mee bezig).

De reden die Copycat geeft, zou ook een reden kunnen zijn om bijvoorbeeld Depressie&Angst te sluiten. Of het topic over Persoonlijkheidsstoornissen. Want dat is ook problematiek waar de doorsnee Fokker niks mee kan, maar het zijn wel topics waar mensen steun uit kunnen halen.
Dat is eigenlijk het punt wat ik probeer te maken.
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:48:40 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156019729
De problematiek is simpelweg te groot voor FOK!. Zij heeft heel duidelijk heel professionele hulp nodig om haar te helpen. FOK! kan dat niet, moet dat ook niet willen. In dit specifieke, precaire stadium kan dat imo ook wel eens heel erg averechts werken.

Vandaar dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156019785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Als ze het had over zelfmoord dan had ik begrepen dat het topic werd gesloten. Maar daar is bij haar geen sprake van. Dus snap ik niet dat het topic werd gesloten (want volgens de policy mag je het niet over zelfmoord hebben, nou dat deed ze ook niet en daar is ze ook niet mee bezig).

De reden die Copycat geeft, zou ook een reden kunnen zijn om bijvoorbeeld Depressie&Angst te sluiten. Of het topic over Persoonlijkheidsstoornissen. Want dat is ook problematiek waar de doorsnee Fokker niks mee kan, maar het zijn wel topics waar mensen steun uit kunnen halen.
Dat is eigenlijk het punt wat ik probeer te maken.
Ik snap wel waarom het topic gesloten is. Heel goed zelfs. Of het nou om zaken gaat die de policy betreffen of niet.

Niets ten nadele van jou, maar ik laat het verder hierbij.
Tails tell tales
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:57:19 #278
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156019835
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Als ze het had over zelfmoord dan had ik begrepen dat het topic werd gesloten. Maar daar is bij haar geen sprake van. Dus snap ik niet dat het topic werd gesloten (want volgens de policy mag je het niet over zelfmoord hebben, nou dat deed ze ook niet en daar is ze ook niet mee bezig).

De reden die Copycat geeft, zou ook een reden kunnen zijn om bijvoorbeeld Depressie&Angst te sluiten. Of het topic over Persoonlijkheidsstoornissen. Want dat is ook problematiek waar de doorsnee Fokker niks mee kan, maar het zijn wel topics waar mensen steun uit kunnen halen.
Dat is eigenlijk het punt wat ik probeer te maken.
Dat zégt ze, dat ze niet suïcidaal is. Daarmee is het nog niet zo, helaas.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156020435
Slotje was netjes en terechf. Het gaat niet alleen om wel/niet zelfmoord plegen, maar om een grotere lijn in ditgeval, een lijn die laat zien dat TS van wildvreemden op het internet wil horen dat het allemaal niet zo erg is, datzij gelijk heeft en haar professionele zorgverleners niet. Dat is waar FOK! niet aan meewerkt, zie het als een verkapte vraag om diagnose, iets wat we ook nooit hebben toegestaan. Zo zijn er meerdere users die dat soort dingen doen van wie we de topics sluiten, CotS is daarin niet uniek.

Sterkte CotS, maar ik hoop dat je het bij je zorgverleners houdt.
Ja doei.
pi_156021150
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
Slotje was netjes en terechf. Het gaat niet alleen om wel/niet zelfmoord plegen, maar om een grotere lijn in ditgeval, een lijn die laat zien dat TS van wildvreemden op het internet wil horen dat het allemaal niet zo erg is, datzij gelijk heeft en haar professionele zorgverleners niet. Dat is waar FOK! niet aan meewerkt, zie het als een verkapte vraag om diagnose, iets wat we ook nooit hebben toegestaan. Zo zijn er meerdere users die dat soort dingen doen van wie we de topics sluiten, CotS is daarin niet uniek.

Sterkte CotS, maar ik hoop dat je het bij je zorgverleners houdt.
Beetje overtrokken dit. Immers invullen van bedoelingen lijkt mij nogal tasten in het duister

Maarja, het klopt in grote lijnen wel.
Sluiting volledig terecht.
Maar mijn punt is enkel dat wat nu op de voorgrond kwam al vaker langer sluimert in bijvoorbeeld angst en depressie.
pi_156021271
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:17 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Beetje overtrokken dit. Immers invullen van bedoelingen lijkt mij nogal tasten in het duister

Maarja, het klopt in grote lijnen wel.
Sluiting volledig terecht.
Maar mijn punt is enkel dat wat nu op de voorgrond kwam al vaker langer sluimert in bijvoorbeeld angst en depressie.
Dat klopt wel en ik ben van mening dat men daar ook erg moet oppassen. Maar ik vind de omgeving van D&A nog net wel iets "veiliger" voor CotS dan een algemeen topic in R&P...

Ik lees zo af en toe mee in D&A en zou eigenlijk zo veel tegen CotS willen zeggen, maar doe het nooit/zelden omdat (precies de woorden die Copycat net al gebruikte): stadium. precair. averechts.
Tails tell tales
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:25:40 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156021322
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:17 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Beetje overtrokken dit. Immers invullen van bedoelingen lijkt mij nogal tasten in het duister

Maarja, het klopt in grote lijnen wel.
Sluiting volledig terecht.
Maar mijn punt is enkel dat wat nu op de voorgrond kwam al vaker langer sluimert in bijvoorbeeld angst en depressie.
en dat proberen we natuurlijk ook altijd in de gaten te houden, maar een TR op zijn tijd als je iets opvalt is altijd welkom, natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156021709
@Forbry

Dat 'veiliger' is dus juist onveiliger.
Het kusjekroel gehalte ('veiliger') in D&A, blokkeert zorg.

Beter zeg je (ik ook) dan wel wat, of tip je een mod.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 12:50:46 ]
pi_156021916
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
@Forbry

Dat 'veiliger' is dus juist onveiliger.
Het kusjekroel gehalte ('veiliger') in D&A, blokkeert zorg.

Beter zeg je (ik ook) dan wel wat, of tip je een mod.
Ik ben zeer sterk van mening dat in dit geval alles wat geen "kusjekroel" is, niet aan FOK!kers moet worden overgelaten, maar aan professionele hulpverleners en in het geval van "ondeskundige" mensen alleen aan (goedgezinde) mensen die haar ook echt IRL kennen/zien.

Maar goed, ik houd er nu écht (helemaal) over op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 12-09-2015 13:05:52 ]
Tails tell tales
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:05:14 #285
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156022062
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik ben zeer sterk van mening ben dat in dit geval alles wat geen "kusjekroel" is, niet aan FOK!kers moet worden overgelaten, maar aan professionele hulpverleners en in het geval van "ondeskundige" mensen alleen aan (goedgezinde) mensen die haar ook echt IRL kennen/zien.

Maar goed, ik houd er nu écht (helemaal) over op.
Ik heb het gevoel dat de reacties in D&A daar ook bij aansluiten.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:50:36 #286
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156022989
Ik kan me totaal niet vinden in de reactie van [bepaald persoon] die stelt dat er sprake is van een kusjekroel gehalte. Daar staat de omgang in het D&A-topic helemaal los van.
Sure, de problematiek van CoTS gaat ons boven het hoofd, maar dat wil niet zeggen dat we ons boerenverstand niet kunnen gebruiken om haar te helpen. Vaak dat de denkrichting aan de kant van de hulpverleners zit, dus ik zie het probleem niet.

En misschien dat ik nu projecteer hoor, maar ik heb het gevoel dat de intentie van [bepaald persoon] voor wat betreft het D&A topic niet zuiver is.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_156023723
Als er een plek is op FOK! waar constant naar hulpverleners wordt verwezen en over gepraat, dan is het D&A wel. Het kusjekroel mag dan wat hoger zijn dan ik persoonlijk wenselijk vind, maar mensen worden echt wel ff op hun plek gezet wanneer de situatie daarom roept.

Persoonlijk zou ik me meer zorgen maken over het ontbreken van een triggerwarning bij dat zelfmoordtopic. Ik weet nog dat alles dat ook maar enigszins rook naar zelfmoord een slotje kreeg. Zelfs het gebruik van het woord werd door users gemeden. :|W
pi_156023724
@ Detroit.

Jouw berichten over deze problematiek is totaal niet zuiver omdat jij een bepaald topic prefereert boven personen.

Gedraag je eens niet als een klein kind, val me niet aan omdat jij dingen ziet spoken.
DenA is een soort thuisbasis voor mij.

Het gaat over consistentie van beleid en waar dit verbeterd kan worden, enkel uit belang voor ieders welzijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 14:39:27 ]
  zaterdag 12 september 2015 @ 14:42:56 #289
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156023825
Nochtans heb ik jou minder waarde zien creeeren in D&A dan anderen. Dus hierbij kunnen we jouw mening daaromtrent ook tot waardeloos reduceren.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_156023917
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:42 schreef Detroit het volgende:
Nochtans heb ik jou minder waarde zien creeeren in D&A dan anderen. Dus hierbij kunnen we jouw mening daaromtrent ook tot waardeloos reduceren.
We?
Ik reageer wel weer op je wanneer er iets zinnigs word gezegd.
pi_156024072
Valt me op dat die hardromacore in meer topics de plank mis slaat. Just sayin'. Misschien moet hij zich meer met zichzelf bemoeien.
pi_156024267
Nog zo iemand :').
Het is me wat als het meubilair wat verschoven word.

Meteen samenzweren, meteen afserveren.

Leuke bedoeling zo als je met goede bedoelingen meteen onder een vergrootglas word gelegd omdat mijn mening anders is.

Ach het maakt wel het één en ander duidelijk. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 15:07:22 ]
  zaterdag 12 september 2015 @ 15:07:59 #293
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156024301
Misschien moeten jullie elkaar niet zo aanvallen. Je hoeft het niet met iedereen eens te zijn hè.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_156024626
ga allemaal eens weekend vieren!
Ja doei.
pi_156024687
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:06 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Nog zo iemand :').
Het is me wat als het meubilair wat verschoven word.

Meteen samenzweren, meteen afserveren.

Leuke bedoeling zo als je met goede bedoelingen meteen onder een vergrootglas word gelegd omdat mijn mening anders is.

Ach het maakt wel het één en ander duidelijk. ^O^
Goede bedoelingen? Doe niet zo kusjekroel joh! :r

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
ga allemaal eens weekend vieren!
Ok.
pi_156054553
R&P / Collega. TS heeft al z'n posts weggehaald.
(she/her)
pi_156055220
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:35 schreef Fylax het volgende:
R&P / Collega. TS heeft al z'n posts weggehaald.
En topic dicht.
Geneuzel. Terugzetten heeft niet veel zin als een TS niet meer wil reageren. Teveel moeite voor niets. Dus.
Ja doei.
pi_156072903
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zozeer gaat om de heftigheid van de problematiek. Ja, ook wel, maar dat het heftig is hoeft op zichzelf niet (altijd) een probleem te zijn. Het gaat denk ik meer om de hele -huidige- context rondom die problematiek en om hoe/waar ChildoftheStars zich -op dit moment- binnen die hele context gedraagt/begeeft...

Mocht CotS bovenstaande lezen: please, richt je op dit moment even vooral op de hulpverlening en je vrienden IRL, bij hen is het waar je op dit moment vooral moet zijn. Niet bij "random" FOK!kers (de mensen in het D&A-topic vind ik dan al wel weer wat minder random) en al helemaal niet bij je familie. Heel erg veel sterkte, meid! :*
Dank je wel :* komt vast wel weer goed :)
Sowieso richt ik me voor 99% op RL, dus dat komt. Er is een goede kring om me heen en bij hen krijg en vraag ik ook steun.

Het was gewoon heel dom van me om dat topic te openen en ik begrijp volledig waarom het gesloten is. Het was terecht. Het probleem is te heftig voor Fok en ik had dat onderschat/verkeerd ingeschat. Soms is het lastig om te zien dat problemen echt heftig kunnen zijn voor anderen. Dus mijn excuses.

Daarnaast zit ik nu een beetje in een DA-twijfel. Waarschijnlijk is het dus handig om daar niet meer te posten over mijn problematiek (het iig heel algemeen houden). Ik zal wat algemener reageren en hopen dat iemand een DM/PM stuurt wanneer ik het fout doe. Zoals ik zei: moeite met inschatten.
Sorry hiervoor, dat had ik echt niet door :@ (zeker niet over da). Schop me er vooral voor. Mijn oprechte excuses :@

[ Bericht 14% gewijzigd door ChildoftheStars op 14-09-2015 11:10:35 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 14 september 2015 @ 11:08:09 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156072985
Excuses zijn absoluut niet nodig!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156085789
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel :* komt vast wel weer goed :)
Sowieso richt ik me voor 99% op RL, dus dat komt. Er is een goede kring om me heen en bij hen krijg en vraag ik ook steun.

Het was gewoon heel dom van me om dat topic te openen en ik begrijp volledig waarom het gesloten is. Het was terecht. Het probleem is te heftig voor Fok en ik had dat onderschat/verkeerd ingeschat. Soms is het lastig om te zien dat problemen echt heftig kunnen zijn voor anderen. Dus mijn excuses.

Daarnaast zit ik nu een beetje in een DA-twijfel. Waarschijnlijk is het dus handig om daar niet meer te posten over mijn problematiek (het iig heel algemeen houden). Ik zal wat algemener reageren en hopen dat iemand een DM/PM stuurt wanneer ik het fout doe. Zoals ik zei: moeite met inschatten.
Sorry hiervoor, dat had ik echt niet door :@ (zeker niet over da). Schop me er vooral voor. Mijn oprechte excuses :@
Je doet niks verkeerd en hebt ook niks verkeerd gedaan. Excuses zijn dan ook totaal niet nodig. Dat topic openen was ook totaal niet dom en/of fout en je moet nu ook niet gaan twijfelen over het D&A-topic. Het gaat er niet om dat het al dan niet (te) heftig voor anderen is, het gaat er puur om dat jij je lekkerder moet gaan voelen en om hoe iedereen die om jou geeft, ook mede-FOK!kers, daaraan positief kunnen bijdragen. Wat echte hulp betreft zitten daar op FOK! gewoon grenzen aan (en dan bedoel ik niet qua goede intenties, maar qua inzicht en dergelijke) en jouw vraag in dat topic had betrekking op zo'n grens. Dat betekent echter in geen geval dat mensen op FOK jou verder niet zo veel mogelijk kunnen/willen steunen. Zeker in het D&A-topic wordt dat volgens mij met liefde gedaan!

:* :* :*
Tails tell tales
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')