abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:36:58 #27
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155164906
7 gram, wow!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 03:16:25 #28
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_155169461
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:49 schreef Unites het volgende:
Ik vind de 'McDonalds' maar bedroevend saai hier in Nederland. Vraag me toch af waarom men er nog massaal naar toegaat. Vind de kwaliteit van de 'BurgerKing' beter.

'McDonalds' is zo ontzettend onorigineel. Ze hebben echt ieder jaar weer dezelfde afwisseling van burgers en andere producten. Constant dezelfde acties houden vinden ze ook wel leuk. En af en toe komen ze dan met een of ander burgertje die 'gloednieuw' is, waarmee ze dus bedoelen dat het rundvlees is vervangen door wat droge kip van slachtafval.

Ze zouden er goed aandoen om eens producten weer te (her)introduceren waar de klant echt omvraagt. Ik lees dikwijls feedback en reacties van consumenten op hun sociale mediale kanalen betreft dit onderwerp, maar iedere keer geven ze weer hetzelfde, saaie en standaard antwoord. Ze doen er niks mee, zullen ze waarschijnlijk ook nooit gaan doen. McDonalds serveert ons liever walgelijke burgers met wat chips (waar niemand omvraagt) in plaats van lekkere sappige burgers van de vuurgril met goede, verse toppings zoals bij andere fastfood restaurants.

Nu wil ik niet zeggen dat die landelijk verspreide eetplekken allemaal even fantastisch zijn, maar qua wisselend assortiment winnen ze het allemaal hoor van de clown.

Ze zouden eerst eens de directie van Duitsland hier moeten neerzetten. Waar wel leuke acties zijn en nieuwe producten.

Daarnaast zit BurgerKing gewoon op zn gat. Mac opent er 7 per jaar of zo. BK met geluk 1. (En dan ook nog eens met hulp van NS op een station)

Zelfde met KFC. Gaat zo traag als het maar kan.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_155182941
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:31 schreef Remond1977 het volgende:
Wanneer in NL??

http://www.telegraaf.nl/d(...)burger_bigger__.html
doe mij die megabigmac van vorig jaar maar, tenminste een fatsoenlijk broodje
  donderdag 13 augustus 2015 @ 17:04:57 #30
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_155183174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:36 schreef Catch22- het volgende:
7 gram, wow!
In NL zou dit 7% prijsverhoging betekenen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_155186875
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:58 schreef 111210 het volgende:

[..]

doe mij die megabigmac van vorig jaar maar, tenminste een fatsoenlijk broodje
Die vond ik ook echt lekker. Lekkerder dan de gewone big mac. Smaakte iets anders.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_155191009
Nieuwe burger en friet

"McDonald's overweegt om een nieuw soort friet te introduceren naast de vertrouwde Franse Frietjes. Het gaat om een dikkere friet waarvan aan één zijde nog de schil zit. Het is de bedoeling dat je deze nieuwe friet krijgt bij een nieuwe burger, de Maestro Burger. Dit is een rijkelijk belegd broodje met aan de bovenkant maan- en sesamzaadjes. Op het broodje zitten twee rundvleesburgers, een plakje natuurlijk gerijpte cheddar kaas, twee lange bacon plakjes, een groot blad Batavia sla, rode uienringen, mosterdsaus en ketchup."

  donderdag 13 augustus 2015 @ 21:34:22 #33
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_155191594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:20 schreef GertJanG het volgende:
Nieuwe burger en friet

"McDonald's overweegt om een nieuw soort friet te introduceren naast de vertrouwde Franse Frietjes. Het gaat om een dikkere friet waarvan aan één zijde nog de schil zit. Het is de bedoeling dat je deze nieuwe friet krijgt bij een nieuwe burger, de Maestro Burger. Dit is een rijkelijk belegd broodje met aan de bovenkant maan- en sesamzaadjes. Op het broodje zitten twee rundvleesburgers, een plakje natuurlijk gerijpte cheddar kaas, twee lange bacon plakjes, een groot blad Batavia sla, rode uienringen, mosterdsaus en ketchup."

[ afbeelding ]
En dan zeker maar 2 weken :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_155192284
Bah, dat vind ik vies.
(she/her)
pi_155196803
Lekker!!!
pi_155198424
Kreeg vanmiddag een enquette over de naam van die frieten. Zullen er zeker wel komen ipv dat ze het overwegen, was bij de vorige enquettes ook zo (tabasco burger)
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:36:14 #37
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155202893
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:42 schreef 111210 het volgende:
Kreeg vanmiddag een enquette over de naam van die frieten. Zullen er zeker wel komen ipv dat ze het overwegen, was bij de vorige enquettes ook zo (tabasco burger)
Dit.

Ik heb nog geen enquete gehad waarbij ze besloten hebben 't product niet door te laten gaan. Zelfs de McKibbeling niet.

Wel hebben ze volgens mij zoveel commentaar gekregen op 't verwijderen van de kip6 uit de euroknallers dat ze ons die maar teruggegeven hebben..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_155219864
Zonet mijn vakantie begonnen met vies veel eten bij mac. Ik hou ervan! 4 kortingscodes gebruikt en ze werkte allemaal (thanx Zelfscanner). Ik had ook nog eem brief thuisliggen voor 4 gratis friet, omdat ze een vorige keer friet vergaten mee te geven (zelf ook dom geweest om niet eerst te checken voor ik met de auto wegrij).

Ik ben blij. Goed begin van de vakantie.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:48:01 #39
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_155221165
Ik had voor het eerst zo'n ice smoothy, die was erg lekker! Mag van mij wel blijven.
Met daarbij een McKroket en een hamburgertje.

Tegenwoordig ben ik ook meer gecharmeerd van de BK. Op vakantie een whopper gehad, smaakte toch wel erg goed.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_155230393
Whopper is lekker! (had ik ook op vakantie gehad, haha)

Maar niets gaat boven de Quarter pounder of een Big Tasty :@
pi_155237806
kan ik van iemand de codes krijgen xox
(she/her)
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:27:23 #42
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_155238909
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:32 schreef Fylax het volgende:
kan ik van iemand de codes krijgen xox
Lezen is een vak.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_155239048
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:27 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Lezen is een vak.
Ik heb je al een DM gestuurd :D ik had de fipo wel gelezen maar ik dacht van dan kan jij wel een PM terug doen. :*
(she/her)
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:47:55 #44
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_155239386
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:33 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik heb je al een DM gestuurd :D ik had de fipo wel gelezen maar ik dacht van dan kan jij wel een PM terug doen. :*
Komt goed :*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_155239439
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:47 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Komt goed :*
yay dankjewel O+
(she/her)
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:46:26 #46
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_155250312
Easy Order adressen, met het model erbij bij sommige. Dus aanvullingen zijn welkom. :)
SPOILER: Noord-Holland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zuid-Holland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Limburg
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Noord-Brabant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gelderland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overijssel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zeeland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Groningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Friesland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Drenthe
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Flevoland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Complete Lijst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zondag 16 augustus 2015 @ 00:16:06 #47
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155252972
Werken de codes ook in bijvoorbeeld België,of verschillen ze per land? (Neem aan dat laatste, maar je weet nooit..)
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 16 augustus 2015 @ 01:01:09 #48
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_155254181
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 00:16 schreef MutedFaith het volgende:
Werken de codes ook in bijvoorbeeld België,of verschillen ze per land? (Neem aan dat laatste, maar je weet nooit..)
Lijkt mij van niet. De hamvraag is dan natuurlijk of iemand belgische codes heeft :o (Of DE, FR e.c.t.) al loopt NL aardig voorop met die palen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zondag 16 augustus 2015 @ 01:26:27 #49
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_155254887
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Easy Order adressen, met het model erbij bij sommige. Dus aanvullingen zijn welkom. :)
SPOILER: Noord-Holland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zuid-Holland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Limburg
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Noord-Brabant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gelderland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overijssel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zeeland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Groningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Friesland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Drenthe
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Flevoland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Complete Lijst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grunn westerhaven heeft een zwarte kast met groot touchscreen
Atoomweg en Sontplein allebei van die kromme palen.
pi_155257783
Nederweert: Randweg (Limburg) heeft de gebogen wit versie. Met de aantekening dat het al vaker is gebeurd dat ze bij rustige dagen uit staan. Zeker in de avond.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')