abonnement Unibet Coolblue
pi_155115678
Hoi,

Ik begin heb gevoelens voor de nichtjes van mijn vrouw, 12 en 14 jaar, vooral voor de oudste.

Heb daar ook wel eens fantasieën over dat we seksuele handeling met en bij elkaar doen.

Ik ben een man van 26
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:41:12 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_155115690
Dan ben je een pedofiel. Laat je behandelen.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:41:24 #3
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_155115696
Apart
F.K.A. SuperwormJim
pi_155115716
Nog 2 zomers wachten dan mag het.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_155115793
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef NoXia het volgende:
Dan ben je een pedofiel. Laat je behandelen.
Nope.

12 en 14 zijn geen 'kinderen', ze zijn namelijk geslachtsrijp.
pi_155115848
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nope.

12 en 14 zijn geen 'kinderen', ze zijn namelijk geslachtsrijp.
12 hangt wel erg op de grens. Verreweg de meeste 12 jarige zijn nog amper ontwikkeld die beginnen net. Behoort toch wel tot een beetje boel fout...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155115889
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:46 schreef erodome het volgende:

[..]

12 hangt wel erg op de grens. Verreweg de meeste 12 jarige zijn nog amper ontwikkeld die beginnen net. Behoort toch wel tot een beetje boel fout...
26 vs. 12 en 14 is sowieso foute boel, dat wil ik ook nergens tegenspreken. Er wordt alleen wel heel snel gesmeten met de term 'pedofiel'.

"Apart" is nogal zachtjes uitgedrukt.
pi_155115939
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

26 vs. 12 en 14 is sowieso foute boel, dat wil ik ook nergens tegenspreken. Er wordt alleen wel heel snel gesmeten met de term 'pedofiel'.

"Apart" is nogal zachtjes uitgedrukt.
14 kan je niet pedo noemen idd, alhoewel het zeggen van apart idd zachtjes uitgedrukt is. Maar 12 hangt echt op de grens, hangt heel erg af van de ontwikkeling van dat meisje, er zijn er nog zat van die leeftijd die amper tot geen secundaire geslachtskenmerken hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155115992
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef NoXia het volgende:
Dan ben je een pedofiel. Laat je behandelen.
pi_155116000
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

26 vs. 12 en 14 is sowieso foute boel, dat wil ik ook nergens tegenspreken. Er wordt alleen wel heel snel gesmeten met de term 'pedofiel'.

"Apart" is nogal zachtjes uitgedrukt.
Ik weet ook wel dat het niet goed is. Ik doe er ook niets mee maar kan het ook moeilijk tegen mijn vrouw zeggen.

Dus vandaar dat ik het zo doe. Dan kan ik het in ieder geval zo zeggen zonder dat ik thuis problemen krijg met de vrouw en bij een fantasie laten
pi_155116087
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:52 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat het niet goed is. Ik doe er ook niets mee maar kan het ook moeilijk tegen mijn vrouw zeggen.

Dus vandaar dat ik het zo doe. Dan kan ik het in ieder geval zo zeggen zonder dat ik thuis problemen krijg met de vrouw en bij een fantasie laten
Het lijkt me veel verstandiger om afstand van die meiden te nemen (in ieder geval het contact beperken tot een minimum) en je te richten op je vrouw.
pi_155116165
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het lijkt me veel verstandiger om afstand van die meiden te nemen (in ieder geval het contact beperken tot een minimum) en je te richten op je vrouw.
Ik richt al genoeg op mijn vrouw, en hun zie ik al minimaal dus meer is er niet te doen
pi_155116168
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:52 schreef Mopsert het volgende:
en bij een fantasie laten
Ook at zou ik vermijden als ik jou was.
Ga op zoek naar iets anders dat een fantasie voor je kan zijn, hiermee voed je die gevoelens enkel..
Mokkel met stuntstok
pi_155116292
Bedankt voor het melden, ik zal de AIVD zo even langs sturen. Niet schrikken straks he.
pi_155116338
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:04 schreef ulq het volgende:
Bedankt voor het melden, ik zal de AIVD zo even langs sturen. Niet schrikken straks he.
pi_155116416
Dat lijkt me geen pretje. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155116456
Pedo-alert

Ff AIVD bellen brb.
pi_155116476
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:52 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat het niet goed is. Ik doe er ook niets mee maar kan het ook moeilijk tegen mijn vrouw zeggen.

Dus vandaar dat ik het zo doe. Dan kan ik het in ieder geval zo zeggen zonder dat ik thuis problemen krijg met de vrouw en bij een fantasie laten
Goede oplossing.
Vaak als je dit soort dingen uitspreekt dan kun je die gevoelens makkelijker loslaten.

Maar moet toegeven......vind het ergens niet echt 'gezond' dat je als 26 jarige sexuele gevoelens hebt voor een 12 jarige en 14 jarige.
En ja ik snap dat gevoelens hebben iets anders is dan er naar handelen.
pi_155116686
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef NoXia het volgende:
Dan ben je een pedofiel. Laat je behandelen.
pi_155116856
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:11 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Goede oplossing.
Vaak als je dit soort dingen uitspreekt dan kun je die gevoelens makkelijker loslaten.

Maar moet toegeven......vind het ergens niet echt 'gezond' dat je als 26 jarige sexuele gevoelens hebt voor een 12 jarige en 14 jarige.
En ja ik snap dat gevoelens hebben iets anders is dan er naar handelen.
Maar dat zie ik zelf ook in. Ik ga mijn huwelijk, werk en alles wat ik nu heb niet op het spel zetten voor een paar "gevoelens". Dat is het niet waard

Het wordt nog gekker als ik 40 a 50 zou zijn geweest
pi_155116919
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:23 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Maar dat zie ik zelf ook in. Ik ga mijn huwelijk, werk en alles wat ik nu heb niet op het spel zetten voor een paar "gevoelens". Dat is het niet waard

Het wordt nog gekker als ik 40 a 50 zou zijn geweest
Denk eerder dat je je zorgen moet maken om die nichtjes dan.
pi_155117042
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:25 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Denk eerder dat je je zorgen moet maken om die nichtjes dan.
Dat doe ik ook daarom zal er ook niets gebeuren omdat ik nog steeds mijn "gezonde" verstand gebruikt
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:54:41 #23
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_155117852
Pedofiel/pedosexueel/efebofiel... Know the difference!

Iets in de bovenkamer zit niet helemaal lekker dan, naar mijn mening. Kun je zelf ook niks aan doen, behalve je gevoelens in toom houden en zeker afstand houden.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_155118213
Kom je iets tekort bij je vrouw? Dat kan het uiteraard niet verdedigen maar misschien wel verklaren.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_155119582
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kom je iets tekort bij je vrouw? Dat kan het uiteraard niet verdedigen maar misschien wel verklaren.
En dan voel je je opeens aangetrokken tot kinderen? 8)7
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_155119596
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kom je iets tekort bij je vrouw? Dat kan het uiteraard niet verdedigen maar misschien wel verklaren.
8)7
Mokkel met stuntstok
pi_155119647
Het feit dat je het onderkent betekent dat je er iets mee kan doen. Zoek hier hulp bij en zorg dat je niet in een situatie komt waarin je misschien een grens over kan gaan. Meisjes zijn op die leeftijd nieuwsgierig, verwar nieuwsgierigheid niet met seksuele interesse in jou waardoor je wellicht van de gelegenheid gebruik zou kunnen maken waardoor je te ver gaat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_155119765
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:23 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Maar dat zie ik zelf ook in. Ik ga mijn huwelijk, werk en alles wat ik nu heb niet op het spel zetten voor een paar "gevoelens". Dat is het niet waard

Het wordt nog gekker als ik 40 a 50 zou zijn geweest
Dat zeg je nu.

Er kan een situatie ontstaan waarin je nichtje jou verleid of waarin je denkt dat ze jou verleidt. Hou afstand van die meisjes en praat hier met een hulpverlener over.

Je kunt nu zeggen dat je er niks mee gaat doen, zeg je dat ook als je toevallig de badkamer binnen loopt en ze staat daar naakt en zegt dat ze er geen probleem mee heeft als je haar naakt ziet?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_155120442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zeg je nu.

Er kan een situatie ontstaan waarin je nichtje jou verleid of waarin je denkt dat ze jou verleidt. Hou afstand van die meisjes en praat hier met een hulpverlener over.

Je kunt nu zeggen dat je er niks mee gaat doen, zeg je dat ook als je toevallig de badkamer binnen loopt en ze staat daar naakt en zegt dat ze er geen probleem mee heeft als je haar naakt ziet?
Maar tussen naakt zien en aanraken zit ook een groot verschil
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:02:53 #30
441859 crew  Lenny77
pi_155121681
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:23 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Maar dat zie ik zelf ook in. Ik ga mijn huwelijk, werk en alles wat ik nu heb niet op het spel zetten voor een paar "gevoelens". Dat is het niet waard

Het wordt nog gekker als ik 40 a 50 zou zijn geweest
Het gaat niet om jou hier en wat je op het spel zet!!! Die meisjes hun levens zijn kapot als jij hier iets mee doet!!!
Zorg dat je nooit alleen met hun ergens zit!

Op zich goed dat je het uit en best hulp inschakelen. Want ooit gaat het toch eens mis gaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_155122724
Heb je dit ook bij andere meisjes van die leeftijd?
pi_155122880
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:54 schreef Teydelyk het volgende:
Pedofiel/pedosexueel/efebofiel... Know the difference!

Iets in de bovenkamer zit niet helemaal lekker dan, naar mijn mening. Kun je zelf ook niks aan doen, behalve je gevoelens in toom houden en zeker afstand houden.
In hoeverre is een voorkeur voor kinderen anders dan een voorkeur voor (volwassen) mannen of vrouwen, afgezien van de maatschappelijke wenselijkheid hiervan? Ik zou zeggen dat het gewoon een seksuele voorkeur is, maar weliswaar wel een waarnaar je nooit zal kunnen en mogen handelen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_155125114
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
Heb je dit ook bij andere meisjes van die leeftijd?
Nee dat niet, soms zie je wel eens een meid dan denk je van mwja en dan kijk je nog eens goed en dan blijken ze veel jonger te zijn dan dat ze doen voorkomen.

En ga mij nou niet vertellen dat het niemand anders eens is overkomen
pi_155125119
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef NoXia het volgende:
Dan ben je een pedofiel. Laat je behandelen.
daar ben ik het volkomen mee eens })
pi_155125205
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:40 schreef TJV het volgende:

[..]

In hoeverre is een voorkeur voor kinderen anders dan een voorkeur voor (volwassen) mannen of vrouwen, afgezien van de maatschappelijke wenselijkheid hiervan? Ik zou zeggen dat het gewoon een seksuele voorkeur is, maar weliswaar wel een waarnaar je nooit zal kunnen en mogen handelen.
Kinderen heb ik niets mee, ik weet ook niet waarom bij hun wel. Heb ook geen gevoelens voor kinderen. Voorkeur gaat toch uit naar een vrouw met een zandloper figuur en een lekkere reet
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:43:35 #36
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_155125212
Ts heeft deze gevoelens niet, het is een hoax.
Gaat het om een vriend van je?
pi_155125270
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:43 schreef Slip het volgende:
Ts heeft deze gevoelens niet, het is een hoax.
Gaat het om een vriend van je?
Ts? Waarom een hoax?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:47:35 #38
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_155125312
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:46 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Ts? Waarom een hoax?
Sorry :'(
pi_155125512
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:29 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Dat doe ik ook daarom zal er ook niets gebeuren omdat ik nog steeds mijn "gezonde" verstand gebruikt
Niet omdat t je nichtjes zijn of omdat zij t niet willen nee oke
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:58:10 #40
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_155125664
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:58 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Ik richt al genoeg op mijn vrouw, en hun zie ik al minimaal dus meer is er niet te doen
jawel, naar een psycholoog gaan bijvoorbeeld.

Raar trouwens dat je dit in sex post en niet in R&P.

[ Bericht 5% gewijzigd door egeltje1985 op 11-08-2015 20:03:56 ]
pi_155126154
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:40 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Nee dat niet, soms zie je wel eens een meid dan denk je van mwja en dan kijk je nog eens goed en dan blijken ze veel jonger te zijn dan dat ze doen voorkomen.

En ga mij nou niet vertellen dat het niemand anders eens is overkomen
Er is een enorm verschil tussen iets zien lopen en erachter komen dat dat meisje jonger is als je had gedacht(en daardoor de lust verliezen) en fantaseren over je 12! jarige nichtje.
Bij 12 hebben we het over laatste klas basisschool, groep 8 dus. De kans bestaat dat die zelfs nog niet ongesteld is geweest, over zo jong heb je het dus.

Dat is niet gewoon fout, maar dat is zoek hulp fout.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155127486
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:40 schreef TJV het volgende:

[..]

In hoeverre is een voorkeur voor kinderen anders dan een voorkeur voor (volwassen) mannen of vrouwen, afgezien van de maatschappelijke wenselijkheid hiervan? Ik zou zeggen dat het gewoon een seksuele voorkeur is, maar weliswaar wel een waarnaar je nooit zal kunnen en mogen handelen.
Maatschappelijke (on)wenselijkheid speelt geen rol in het morele oordeel over een handeling. Het punt bij relaties van volwassenen met zulke jonge mensen is dat wederkerigheid van instemming niet is vast te stellen. Wanneer sprake is van seksuele handelingen, is die instemming een vereiste.

Bij mensen die niet in staat zijn hieraan uiting te geven of daar minder toe geneigd zijn, is het juiste gedrag het nalaten van zulke handelingen. Dat is een goede reden dat deze groepen worden beschermd door wetgeving (i.t.t. het maatschappelijk oordeel).

Lastig aan zulke vrijheidsbeperkende maatregelen is dat wederkerigheid van instemming niet per se wordt bepaald door iemands mogelijk verminderde capaciteit (door bijvoorbeeld leeftijd) of bereidwilligheid (bijvoorbeeld bij leerling richting leraar) om afwezigheid van instemming te uiten.

Zulke vrijheidsbeperkende wetgeving mogen wat mij betreft enkel met bijzondere behoedzaamheid in het leven geroepen worden. Maar hier is de bescherming van de zwakkere geheel terecht. De kans op en omvang van schade bij het verrichten van zulke handelingen weegt zwaarder dan de mogelijkheid dat de regels een relatie verbieden die wel een wederzijdse karakter heeft. (Al zie ik overigens niet hoe een twaalfjarige in deze samenleving voldoende voorbereid kan zijn op seks, laat staan seks met iemand die zelf volwassen is en wiens senioriteit ook nog eens wordt beklemtoond door de familieband.)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 01:09:06 #43
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155137006
Puur een voorbeeld van efebofilie. De gedachten zijn niet eens zo vreemd als ze secundaire geslachtskenmerken vertonen, dat is man-eigen. Fout is het wel. Maar dat weet je, dus laat het rusten.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_155143728
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
Puur een voorbeeld van efebofilie. De gedachten zijn niet eens zo vreemd als ze secundaire geslachtskenmerken vertonen, dat is man-eigen. Fout is het wel. Maar dat weet je, dus laat het rusten.
Vrij natuurlijk inderdaad, dergelijke gevoelens, hoewel iedereen dat begrijpelijk zal ontkennen. Zolang je er niets mee doet en ook andere "normale" seksuele gevoelens hebt voor volwassen vrouwen, zou ik me er niet teveel zorgen over maken. Dan wordt het juist een obsessie.
pi_155144786
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:16 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vrij natuurlijk inderdaad, dergelijke gevoelens, hoewel iedereen dat begrijpelijk zal ontkennen. Zolang je er niets mee doet en ook andere "normale" seksuele gevoelens hebt voor volwassen vrouwen, zou ik me er niet teveel zorgen over maken. Dan wordt het juist een obsessie.
Bedankt voor je begrip. Ik denk ook dat ik niet de enige ben die hier last van heeft, maar mis wel iemand die er over durft te beginnen.

Het zal waarschijnlijk wel een fase in mijn leven zijn wat wel weer voor bij gaat
pi_155145560
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:15 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Maar tussen naakt zien en aanraken zit ook een groot verschil
Valt mee. Door iemand die dat niet wil op zo'n manier te bekijken, schendt je zijn recht. Die ervaring kan even traumatiserend zijn als een fysieke aanranding.
pi_155145770
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:00 schreef Mopsert het volgende:

[..]

Bedankt voor je begrip. Ik denk ook dat ik niet de enige ben die hier last van heeft, maar mis wel iemand die er over durft te beginnen.

Het zal waarschijnlijk wel een fase in mijn leven zijn wat wel weer voor bij gaat
Die 14 jarige is niet zo raar, wel iets wat je van je af moet zetten, maar niet heel vreemd.
De 12 jarige is wel een beetje vreemd, dat zit echt op de grens tussen pedofilie en efebofilie.

Ken wel meer mensen die een 14 jarige er "veelbelovend"(lees lekker, maar niet om aan te zitten) uit vinden zien, mensen die 12 jarige lekker vinden ken ik dan weer niet. Dan hebben we het over groep 8 basisschool namelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:41:02 #48
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155145845
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Die 14 jarige is niet zo raar, wel iets wat je van je af moet zetten, maar niet heel vreemd.
De 12 jarige is wel een beetje vreemd, dat zit echt op de grens tussen pedofilie en efebofilie.

Ken wel meer mensen die een 14 jarige er "veelbelovend"(lees lekker, maar niet om aan te zitten) uit vinden zien, mensen die 12 jarige lekker vinden ken ik dan weer niet. Dan hebben we het over groep 8 basisschool namelijk.
Tevens dit ja. Ik vind het verschil tussen 12 en 14 ook erg groot. Al ligt het er erg aan per persoon. Het ene meisje van 14 is het andere niet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_155153278
Het is geheel mogelijk dat die meisjes er wel degelijk ouder uitzien. De leeftijd van meisjes is deze dagen al zelden te onderscheiden. Ze krijgen hun groeispurt veel sneller, zijn sneller "mentaal volwassen" en dragen vaak al zo vroeg oudere kledij en make up dat het moeilijk te onderscheiden is.
Toen ik mijn vriendin leerde kennen dacht ik dat we dezelfde leeftijd hadden ongeveer (19) en ze is in werkelijkheid 15. Dus ik snap je punt wel, alleen was ik toen net 18 en geen 26.

Ik denk dat TS vooral de schattigheid mist bij zijn vrouw, en zich daarom aangetrokken voelt tot die meisjes. Veel meer kunnen wij daar niet over zeggen. TS kiest zelf niet tot wie hij zich aangetrokken voelt, wat hij daarmee doet is een heel andere zaak.
pi_155175991
Ik vind het knap om dit op deze manier te delen. Je weet dat je een shitstorm over je heen krijgt met dit onderwerp, en toch vraag je mensen om hun mening en advies.

Dat moest ik even kwijt.
pi_155176117
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Cagystorm op 13-08-2015 12:41:08 ]
pi_155176250
Wel heel moedig dat je dit vertelt. Complimenten. Ik kan me er niks bij voorstellen, maar het lijkt me wel dat je een verschrikkelijk moeilijk leven tegemoet gaat.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_155183819
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:36 schreef Raphaelo het volgende:
Ik vind het knap om dit op deze manier te delen. Je weet dat je een shitstorm over je heen krijgt met dit onderwerp, en toch vraag je mensen om hun mening en advies.

Dat moest ik even kwijt.
Bedankt voor je reactie, kon ik wel gebruiken na alles
pi_155183872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:46 schreef Sigaartje het volgende:
Wel heel moedig dat je dit vertelt. Complimenten. Ik kan me er niks bij voorstellen, maar het lijkt me wel dat je een verschrikkelijk moeilijk leven tegemoet gaat.
Ook jij bedankt voor je bericht, doet mij goed
pi_155185933
Ik denk dat veel mensen met gedachtes zitten die niet sociaal acceptabel zijn, om deze te uiten is zeer lastig. Ik vind het echt heel knap dat je dat doet. Je zal jezelf echter wel moeten bedenken hoe ver deze gevoelen gaan. Als deze te erg worden zou ik wel ergens (desnoods anoniem) aan de bel trekken.
pi_155189515
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Die 14 jarige is niet zo raar, wel iets wat je van je af moet zetten, maar niet heel vreemd.
De 12 jarige is wel een beetje vreemd, dat zit echt op de grens tussen pedofilie en efebofilie.

Ken wel meer mensen die een 14 jarige er "veelbelovend"(lees lekker, maar niet om aan te zitten) uit vinden zien, mensen die 12 jarige lekker vinden ken ik dan weer niet. Dan hebben we het over groep 8 basisschool namelijk.
Ik ken meisjes die 12 waren en er toen als 16-17 uit zagen. Als het incidenteel is denk ik niet dat je naar een psycholoog moet, zolang je maar door hebt dat het 'niet goed' is.

Men vliegt er weer gemakkelijk op.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_155190352
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef NoXia het volgende:
Dan ben je een pedofiel.
Fout, dan ben je een efebofiel. Dat is wat anders dan een pedofiel.
quote:
Laat je behandelen.
Daar ben ik het wel mee eens :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155190462
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik ken meisjes die 12 waren en er toen als 16-17 uit zagen. Als het incidenteel is denk ik niet dat je naar een psycholoog moet, zolang je maar door hebt dat het 'niet goed' is.

Men vliegt er weer gemakkelijk op.
Toe nou zeg, de gemiddelde leeftijd om voor het eerst ongesteld te worden ligt rond de 13 jaar.

Dit is groep 8, gewoon een random foto van een klas met daarin verschillende meisjes en dus ook verschillend in ontwikkeling. Je kan er veel van maken, maar 16/17, nee.

knip

Bij die van 14, ja, dan heb je een punt, het is ook helemaal niet zo raar om dat aantrekkelijk te kunnen vinden, alhoewel het ronduit not done is om er echt wat mee te willen doen. Maar 12 ligt echt op de grens van pedofilie, erg veel meisjes van die leeftijd zijn nog niet ontwikkeld, anderen beginnen echt netaan te ontwikkelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vinniiee op 14-08-2015 08:18:58 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155191214
Maar ook al ziet zo een meisje er ouder uit.. Het blijft een meisje hè. Mentaal is ze echt niet klaar voor dat soort dingen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_155191284
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Toe nou zeg, de gemiddelde leeftijd om voor het eerst ongesteld te worden ligt rond de 13 jaar.

Dit is groep 8, gewoon een random foto van een klas met daarin verschillende meisjes en dus ook verschillend in ontwikkeling. Je kan er veel van maken, maar 16/17, nee.

knip

Bij die van 14, ja, dan heb je een punt, het is ook helemaal niet zo raar om dat aantrekkelijk te kunnen vinden, alhoewel het ronduit not done is om er echt wat mee te willen doen. Maar 12 ligt echt op de grens van pedofilie, erg veel meisjes van die leeftijd zijn nog niet ontwikkeld, anderen beginnen echt netaan te ontwikkelen.
Groep 8 is 11/12.

Hier zit ook wat tussen wat ik op 9 zou schatten. Maar ik ken echt 'meisjes' van 12 met redelijk grote secundaire geslachtskenmerken. Ik kan TS zn situatie niet beoordelen, de kans is groter dat het andersom is dan wat ik zeg, maar je hebt ze echt wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vinniiee op 14-08-2015 08:19:35 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:10:59 #61
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_155201669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Toe nou zeg, de gemiddelde leeftijd om voor het eerst ongesteld te worden ligt rond de 13 jaar.

Dit is groep 8, gewoon een random foto van een klas met daarin verschillende meisjes en dus ook verschillend in ontwikkeling. Je kan er veel van maken, maar 16/17, nee.

Bij die van 14, ja, dan heb je een punt, het is ook helemaal niet zo raar om dat aantrekkelijk te kunnen vinden, alhoewel het ronduit not done is om er echt wat mee te willen doen. Maar 12 ligt echt op de grens van pedofilie, erg veel meisjes van die leeftijd zijn nog niet ontwikkeld, anderen beginnen echt netaan te ontwikkelen.
Misschien niet zo handig om een foto te posten met random kinderen in dit topic.
pi_155201759
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 08:10 schreef NoXia het volgende:

[..]

Misschien niet zo handig om een foto te posten met random kinderen in dit topic.
Correct, daarom ook verwijderd.
pi_155203817
Vind ik persoonlijk een beetje overgevoelig, het was een keurig nette foto als illustratie van de ontwikkelingsfase van de gemiddelde 12 jarige.
Het is nu ook niet alsof de ts overkomt als iemand die wild wordt van elke 12 jarige. Het is ook verder geen ranzige topic ofzo.

Maar goed, jij bent de mod, jij bepaald.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:52:27 #64
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155248606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nope.

12 en 14 zijn geen 'kinderen', ze zijn namelijk geslachtsrijp.
Jeetje, goede nuance man :')

Voor de wet ben je dan gewoon een pedofiel en dus strafbaar mocht je wat proberen, en dat is wat het belangrijkste is in deze, lijkt me.
pi_155277346
Als je ze samen doet is het toch goed? 12+14 is ook 26 :Y
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:19:14 #66
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155278329
Dat soort gevoelens kun je niet echt iets aan doen (soms overkomt dat je gewoon), of je er wat mee doet is een tweede.
Aangezien je er niets mee doet vind ik het heel dapper om dat hier te delen en eigenlijk vind ik het erg krom dat er altijd zo gereageerd wordt. Je kunt nou eenmaal niet je gevoelens kiezen (al zou je ze soms kunnen ombuigen door gedachtes te sturen). Wordt het heviger dan zou ik eens met een psycholoog praten ofzo.

Voor de duidelijkheid: gevoelens kun je hebben, maar blijf wel van je nichtjes en andere minderjarigen af (al denk ik niet dat je iets met die gevoelens zal doen gelukkig).
pi_155279968
Lastig gevoel, ik zie ook dikwijls tienermeiden die ik lichamelijk aantrekkelijk vind, sommige meiden van 14 lijken echt ouder, ligt ook aan kleding en make up natuurlijk. Het is wel zaak om die gevoelens onder controle te houden, ik ben jaren geleden wel vrijwillig in therapie gegaan voor een soortgelijk probleem, bij mij waren het geen nichtjes maar gewoon random tienermeiden
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:42:49 #68
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_155296893
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het gaat niet om jou hier en wat je op het spel zet!!! Die meisjes hun levens zijn kapot als jij hier iets mee doet!!!
Zorg dat je nooit alleen met hun ergens zit!

Op zich goed dat je het uit en best hulp inschakelen. Want ooit gaat het toch eens mis gaan.
Ze is 14, veel meiden zijn 14 bij hun eerste keer seks. Je overdrijft een beetje.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:38:28 #69
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_155324309
Neem ze allebei, opgeteld zijn ze ook 26 :9
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_155325019
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:42 schreef Flogging het volgende:

[..]

Ze is 14, veel meiden zijn 14 bij hun eerste keer seks. Je overdrijft een beetje.
Ik weet niet uit wat voor buurt jij dan komt maar 14 vind ik toch wel behoorlijk jong voor seks.
pi_155334572
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef NoXia het volgende:
Dan ben je een pedofiel. Laat je behandelen.
Ephebofiel of zo heet dat, geen pedofiel.

Maakt het niet opeens wel ok maar het moet wel een beetje duidelijk zijn. Tegenwoordig worden volwassenen die op 17 jarigen vallen al pedo genoemd
pi_155334701
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:33 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Ephebofiel of zo heet dat, geen pedofiel.

Maakt het niet opeens wel ok maar het moet wel een beetje duidelijk zijn. Tegenwoordig worden volwassenen die op 17 jarigen vallen al pedo genoemd
12 zit anders wel degelijk op de grens van pedofilie. Dit aangezien de gemiddelde leeftijd om te gaan menstrueren op de 13 ligt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155334730
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:37 schreef erodome het volgende:

[..]

12 zit anders wel degelijk op de grens van pedofilie. Dit aangezien de gemiddelde leeftijd om te gaan menstrueren op de 13 ligt.
12 wel ja, mee eens. volgens mij is dat de leeftijd dat het ongeveer van pedo naar ephebo gaat

ik vind het ook wel zorgwekkend dat het familie is
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:19:08 #74
441859 crew  Lenny77
pi_155340656
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:42 schreef Flogging het volgende:

[..]

Ze is 14, veel meiden zijn 14 bij hun eerste keer seks. Je overdrijft een beetje.
Ja, vrijwillig met een vriendje rond hun leeftijd.
Ik denk dat het duidelijk is dat ik bedoel dat er niets mag gebeuren wat ze niet willen...
En die meisjes zullen hem vertrouwen als familielid. Dus misschien al sneller signalen sturen waardoor ts misschien denkt dat het wel ok zou zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:32:55 #75
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_155346318
Die mensen hier die TS complimenten geven :')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_155410375
De samenleving is op dit moment en in dit deel van de wereld een beetje overspannen als het gaat om gevoelens voor of seks met jonge tieners. In grote delen van de wereld word je met 13 gewoon volwassen geacht. Wat een kind is, wat een volwassene is, en wanneer je klaar bent voor seks, zijn wel degelijk dingen die cultureel bepaald zijn. Wat je aantrekkelijk vindt deels ook, maar niet helemaal. Dus dat dat ergens soms gaat schuren, verbaast me niet. Een paar decennia geleden werd er ook nog heel anders tegenaan gekeken in Nederland. Nu word je al bijna preventief gelyncht zodra je als man het onderwijs in wilt.

TS, volgens mij zijn er zeker heel veel mensen die dit tot op zekere hoogte herkennen. Als je zelf bang bent dat je het niet onder controle hebt of je er echt steeds aan blijft denken, zou ik er zeker wel met iemand over gaan praten. Juist als je je zorgen om iets gaat maken, kan het enorm in je hoofd blijven hangen en dat is gewoon vervelend, dan wordt het steeds groter in je gedachten. Het is alleen maar verstandig om er iets mee te doen voor het echt een probleem wordt.

Ik kan me voorstellen dat je dit liever niet met je partner bespreekt - fantaseren over een ander ligt al gevoelig, over jonge meisjes ook, en dan is het ook nog eens familie. Misschien kun je er wel met iemand anders over praten of een afspraak maken met een professional of een anonieme hulplijn bellen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_155411364
Gevoelens, verlangens en fantasieen staan los van het echt doen.
Als je gevoelens voor je nichtjes de overhand krijgen is het wel direct alarmerend.
Wat hierboven ook word gezegd is dus met een professional praten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')