abonnement Unibet Coolblue
pi_155114630
Te koop aangeboden:

Solis Barista Pro 114 espresso machine.

Machine is 2 jaar oud en werkt nog prima. In de afgelopen 2 jaar is hij veel te weinig gebruikt en dat is precies de reden dat ik hem weg doe. Ik drink thuis te weinig koffie voor een machine van dit kaliber.
De machine is altijd goed onderhouden, regelmatig ontkalkt en schoongemaakt.

Ik doe hem weg inclusief alle accessoires:


• Filterdrager
• Filterbakje voor 1 kopje
• Filterbakje voor 2 kopjes
• Servingbakje
• Handleiding
• Aankoopbon
• Doos

Vraagprijs: ¤ 650,- ¤ 600,-

Foto's zijn van internet, ik kan vanavond foto's thuis foto's maken.

Specs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link naar de fabrikant-website:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




[ Bericht 0% gewijzigd door craftyvirus op 13-08-2015 09:56:52 ]
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_155114999
Gezien dat deze nieuw ¤ 749 kost en hij al 2 jaar oud is desondanks weinig gebruikt want dat moet we maar gewoon aannemen.

http://www.lil.nl/193013/(...)qW9DqifS4aAmFV8P8HAQ

Ik bied een start bod 300,- ik ga er van uit dat er geen garantie meer op zit.
pi_155115298
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:15 schreef Bram.Kingston het volgende:
Gezien dat deze nieuw ¤ 749 kost en hij al 2 jaar oud is desondanks weinig gebruikt want dat moet we maar gewoon aannemen.

http://www.lil.nl/193013/(...)qW9DqifS4aAmFV8P8HAQ

Ik bied een start bod 300,- ik ga er van uit dat er geen garantie meer op zit.
Klopt w.b.d. garantie. Het betreft hier geen (met alle respect) Saeco (o.i.d.) troep maar een goede solide machine die al ruim 3 jaar verkocht wordt in deze variant. Het maalwerk gaat sowieso niet stuk en slijt nauwelijks (tenzij je er een steen tussen legt) en de boiler is een afgeleidde van de profi-machines van Solis. Dan heb je gelijk de twee zaken te pakken die eventueel het meest slijtgevoelig zouden kunnen zijn.

¤ 300,- is echt te weinig. Ik snap je beredenering en in het geval van een ander type (volautomaat) espresso machine zou de afschrijving terecht zijn, maar voor deze zeker niet.
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_155115475
Ok ik wil tot 400,- gaan want hi blijft geen garantie hebben dus alle kosten komen voor mijn rekening.
pi_155115608
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:32 schreef Bram.Kingston het volgende:
Ok ik wil tot 400,- gaan want hi blijft geen garantie hebben dus alle kosten komen voor mijn rekening.
Dan gaan we niet bij elkaar komen vrees ik. Mijn uiterste prijs ligt niet heel ver van mijn vraagprijs af maar zeker nog wel een beetje hoger als ¤ 400,-...
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_155116135
ok
pi_155141312
Up!
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_155172226
Geen koffie-fanaten hier?

Vraagprijs aangepast naar ¤ 600,-
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_155173890
Ik ben een koffie verslaafde
pi_155179141
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:13 schreef Bram.Kingston het volgende:
Ik ben een koffie verslaafde
Dan heb ik DE machine voor je. Pas je bod nog een beetje aan, en ik help je met je verslaving! Heb nog een gesloten zak bonen staan ook!
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_155179835
deze heb ik staan en wil ik vervangen : http://www.caffe-vianello(...)o-odea-giro-black-pl
pi_155181605
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef Bram.Kingston het volgende:
deze heb ik staan en wil ik vervangen : http://www.caffe-vianello(...)o-odea-giro-black-pl
Heb ik ook gehad, opzich prima. Als je echt wil gaan spelen met de smaak van je koffie, de structuur van je crema-laag, enz. is de Solis machine echt een aanrader.

Het is simpelweg dat ik thuis te weinig koffie drink en het geld best ergens anders voor kan gebruiken.

Als je in de buurt woont mag je best een keer komen kijken?
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_155182247
Haarlem
pi_155185128
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:34 schreef Bram.Kingston het volgende:
Haarlem
Half uurtje rijden, ik zet wel een bakkie voor je klaar hoor!
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:40:52 #15
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_155624371
verkocht?
Hello, is it me you are looking for!?
pi_155701643
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:40 schreef roflmaker het volgende:
verkocht?
Nope :-) Hoogste bod is nu 410 via marktplaats echter ben ik nogal eigenwijs omdat ik dat te weinig vind :)
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  Eindredactie Games maandag 31 augustus 2015 @ 11:54:59 #17
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155702172
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:26 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

Klopt w.b.d. garantie. Het betreft hier geen (met alle respect) Saeco (o.i.d.) troep maar een goede solide machine die al ruim 3 jaar verkocht wordt in deze variant. Het maalwerk gaat sowieso niet stuk en slijt nauwelijks (tenzij je er een steen tussen legt) en de boiler is een afgeleidde van de profi-machines van Solis. Dan heb je gelijk de twee zaken te pakken die eventueel het meest slijtgevoelig zouden kunnen zijn.

¤ 300,- is echt te weinig. Ik snap je beredenering en in het geval van een ander type (volautomaat) espresso machine zou de afschrijving terecht zijn, maar voor deze zeker niet.
Misschien wat offtopic, maar gezien je zelf de noodzaak zag om Saeco af te zeiken; ze zijn misschien algemeen gezien wat minder duur dan Solis Barista maar het is zeker geen troep. Prima machines, heb er twee versleten, waarvan de laatste 7 jaar lang iedere dag dienst gedaan heeft, met gemiddeld 8 koppen per dag. Dat je Solis Barista kwalitatief de lat nog iets hoger legt maakt andere merken niet meteen 'troep'.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_155752205
Saeco is idd geen troep.deze Solis is mooi, maar aan de prijs.daarom reservebod van 400e
pi_159911717
is deze er nog ????
pi_160011408
Hij staat er nog, en wordt nog gebruikt. De "noodzaak" om hem weg te doen is wat minder hoog dus wanneer je niet voor ¤ 600,- wil gaan, blijft hij staat.

Sorry voor de starre houding :-)
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  donderdag 18 februari 2016 @ 10:42:29 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160012055
Kwaliteit of geen kwaliteit; een S-klasse van 3 jaar oud levert ook domweg nog maar de helft op van de nieuwwaarde. Je zit echt vet te hoog met je 600¤ als het ding 8 nieuw kost.

vind ik ;)

Kun je bij zo'n masjien trouwens ook instellen dat hij je een decente bak koffie levert? Lees: een MOK koffie ipv zo'n bekrompen vingerhoedje?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160012227
quote:
3s.gif Op donderdag 18 februari 2016 10:42 schreef Sounddragon het volgende:
Kwaliteit of geen kwaliteit; een S-klasse van 3 jaar oud levert ook domweg nog maar de helft op van de nieuwwaarde. Je zit echt vet te hoog met je 600¤ als het ding 8 nieuw kost.

vind ik ;)

Kun je bij zo'n masjien trouwens ook instellen dat hij je een decente bak koffie levert? Lees: een MOK koffie ipv zo'n bekrompen vingerhoedje?
lol @ bekrompen vingerhoedje :')

Het is een espresso machine, bedoeld om vingerhoedjes mee te zetten. Uiteraard kan je grotere bakkies zetten, het is een kwestie van instellen hoeveel water hij laat lopen per bak. Dat is te programmeren. Ik heb hem zelf wel op espresso formaat staan. Wanneer er iemand langskomt die een "normale" bak koffie wil zet ik 2 espresso's met dezelfde hoeveelheid koffie. Komt redelijk op hetzelfde neer.
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  donderdag 18 februari 2016 @ 11:02:11 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160012344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 10:54 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

lol @ bekrompen vingerhoedje :')

Het is een espresso machine, bedoeld om vingerhoedjes mee te zetten. Uiteraard kan je grotere bakkies zetten, het is een kwestie van instellen hoeveel water hij laat lopen per bak. Dat is te programmeren. Ik heb hem zelf wel op espresso formaat staan. Wanneer er iemand langskomt die een "normale" bak koffie wil zet ik 2 espresso's met dezelfde hoeveelheid koffie. Komt redelijk op hetzelfde neer.
Ok, dan heb je dus alleen een espressootje van een kwart liter (zijn 4 vingerhoedjes dan denk ik) :7

Maar dan nog; never nooit voor 600¤ :P

Heb nu een matig ding van de Lidl (geloof ik) die van verse bonen gewoon oldskool potten koffie zet, maar dat ding maakt een takkeherrie met malen man :') Voordeeltje is wel weer de timer, die zorgt dat hij om kwart over 5 in de ochtend nét uitpruttelt als ik beneden kom c_/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160012449
Nou denk dat we beter dan naar de media markt kunnen gaan
http://www.mediamarkt.nl/(...)VTw_wcB&gclsrc=aw.ds

Jammer, maar ik snap je.
pi_160012521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:07 schreef Bram.Kingston het volgende:
Nou denk dat we beter dan naar de media markt kunnen gaan
http://www.mediamarkt.nl/(...)VTw_wcB&gclsrc=aw.ds

Jammer, maar ik snap je.
Ah, ze hebben de prijs laten zakken zie ik. Daar was ik niet van op de hoogte. Dan hou ik het masjientje :-)
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')