abonnement Unibet Coolblue
pi_155248804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:49 schreef Faltaux het volgende:
Als ik nu FM2015 koop, krijg ik dan de huidige selecties, of is het gedateerd?
Je kan hem nu kopen, en dan hiermee de selecties updaten:

http://www.passion4fm.com(...)update-by-whizzkids/
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_155250771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

Sisto kon ik niks aan doen, stond in zijn contract :(
Dat is kudt.
Ik verkocht Sisto na 1 seizoen voor 90 miljoen aan Man City :D
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_155252373
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand een 4-2-4 tactiek? Dus met 2 spitsen en 2 buitenspelers. Wil eigenlijk met 2 spitsen spelen, maar toch ook de wingers houden :P
Jip. Ongeslagen kampioen in Italie.
pi_155253436
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat is kudt.
Ik verkocht Sisto na 1 seizoen voor 90 miljoen aan Man City :D
Heb nu heel vaak dat ze meteen transferfee in het contract willen ;(

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Jip. Ongeslagen kampioen in Italie.
Kan je niet uploaden? of hier eens posten hoe en wat?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 00:35:33 #55
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_155253510
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat is kudt.
Ik verkocht Sisto na 1 seizoen voor 90 miljoen aan Man City :D
Gast :o

Mijn record blijft Miroslav Jankovic voor 73M naar PSG :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 00:36:10 #56
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_155253527
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Jip. Ongeslagen kampioen in Italie.
Speel je dan met 2 VM's of 2 MC's ?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_155257728
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 00:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb nu heel vaak dat ze meteen transferfee in het contract willen ;(

[..]

Kan je niet uploaden? of hier eens posten hoe en wat?
Altijd gelijk uitsluiten van onderhandeling, dan maar compenseren met hoger salaris :P
pi_155257731
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Speel je dan met 2 VM's of 2 MC's ?
Ik had 2 MC's, anders zit er een te groot gat tussen je middenveld en aanvallers. Moet je wel sneller verdedigers hebben want die moeten hoog op het veld gepositioneerd zijn. Je kan er ook voor kiezen om 1 MC en 1 DM te gebruiken natuurlijk
pi_155259284
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 07:49 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Altijd gelijk uitsluiten van onderhandeling, dan maar compenseren met hoger salaris :P
Staat vaak al meteen vast, dus dan kan je weinig weghalen :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_155259664
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Staat vaak al meteen vast, dus dan kan je weinig weghalen :P
Ja dan onderhandel ik gewoon niet. Dan maar geen langer contract. Als ze nog een jaar contract hebben dan verkopen als ze echt per se een afkoopsom willen hebben. Heb dat echt pas één keer gehad..
  zondag 16 augustus 2015 @ 11:23:32 #61
277865 Sejt
Ondertitel
pi_155260410
Na een goeie 10 jaar non stop en 4 jaar af en toe championship manager 01-02 te hebben gespeeld is het voor mij ook tijd om me aan de Football Manager serie te wagen denk ik :Y
Enige wat me tegen staat is dat ook al speel ik het in classic modem, je zo ongelovelijk veel uit moet zoeken. hoe veel tijd zijn jullie kwijt aan tactieken, opstellingen, trainingen and such?
oja en hoeveel mensen gebruiken de 2d weergave? ik vind m persoonlijk heel fijn, beter als de alleen text weergave van CM 01-02 (nu zie je tenminste looplijnen enzo) en vind 3d eigenlijk weinig toevoegen. vind dat meer iets voor FIFA als je dus daadwerkelijk ook zelf speelt.
'She is lighter than a feather, I am heavier than lead.'
pi_155260442
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:16 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ja dan onderhandel ik gewoon niet. Dan maar geen langer contract. Als ze nog een jaar contract hebben dan verkopen als ze echt per se een afkoopsom willen hebben. Heb dat echt pas één keer gehad..
Heb het juist met nieuwe spelers. Het is idd wel iets om over na te denken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 16 augustus 2015 @ 12:05:52 #64
277865 Sejt
Ondertitel
pi_155260540
O+

Gewoon poeieren.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love my mispoken words.
  zondag 16 augustus 2015 @ 20:41:46 #65
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_155274382
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gast :o

Mijn record blijft Miroslav Jankovic voor 73M naar PSG :P
Ze betaalde 75 miljoen meteen en de overige 15 werden in 6 maanden afgelost.
Mijn vorige record zat er niet ver vandaan, in FM14 verkocht ik Fierro van Ajax naar Arsenal voor 88 miljoen, werd in 1 keer betaald _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 16 augustus 2015 @ 20:48:38 #66
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_155274649
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:59 schreef Faltaux het volgende:
Na een goeie 10 jaar non stop en 4 jaar af en toe championship manager 01-02 te hebben gespeeld is het voor mij ook tijd om me aan de Football Manager serie te wagen denk ik :Y
Enige wat me tegen staat is dat ook al speel ik het in classic modem, je zo ongelovelijk veel uit moet zoeken. hoe veel tijd zijn jullie kwijt aan tactieken, opstellingen, trainingen and such?
oja en hoeveel mensen gebruiken de 2d weergave? ik vind m persoonlijk heel fijn, beter als de alleen text weergave van CM 01-02 (nu zie je tenminste looplijnen enzo) en vind 3d eigenlijk weinig toevoegen. vind dat meer iets voor FIFA als je dus daadwerkelijk ook zelf speelt.
Ik zorg dat ik op elk gebied goede trainers heb, de spelers train ik op hun rol in het veld en veel spannender wordt het niet bij mij.
Wedstrijdvoorbereidingen doe ik meestal standaard, heb het gevoel dat dat het beste werkt :P soms wanneer ik uit tegen een sterkere tegenstander speel wil ik nog wel eens de nadruk op defensief leggen maar ook dat heeft meestal weinig effect :') (bij mij dan..).
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_155286260
Uiteindelijk geen zin in een LL game dus ben ik vrijdagavond een game gestart met West Ham United.
Eerste seizoen was best lastig, amper tot geen geld en een vrij matige selectie op een paar spelers na.
In de winterstop Ola John naar Londen gehaald voor 1 miljoen euro, mocht weg bij Benfica.

Bleek een koopje! Paar goals en assists en dus direct belangrijk voor de club.

12e geworden uiteindelijk, was allemaal nog net goed genoeg voor het bestuur...
Wel dik 70 miljoen euro tv-geld verdiend dus in de zomer na het eerste seizoen kon de grote schoonmaak beginnen.

Spelers als Downing, Adrian, en Reid eruit, spelers als Ziyech, Zoet en Ferri erin.
Ook nog Micah Richards transfervrij gehaald als vervanger van Jenkinson op de rechtsback positie en Eduardo Vargas kwam transfervrij van QPR.

Het 2e seizoen gaat een stuk beter, sta 6e in de winterstop en heb net Enner Valencia voor bijna 30 miljoen aan Bayern verkocht en daar El-Ghazi en Abdou Diallo voor teruggehaald. :)

Zin om verder te gaan vanavond!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155286467
Ben nu een tijdje op weg met het Franse Dunkerque.

Eerste seizoen redelijk eenvoudig de National gewonnen, wel de balans flink in het rood ondanks dat ik geen aankopen had gedaan of contracten had verlengd. Het oeroude stadion biedt plek aan zo'n 4000 supporters, maar gemiddeld zaten er krap 1000.

Na de promotie besloot het bestuur meteen maar om uit te breiden naar 10.000 plaatsen, waardoor ik het hele seizoen in het stadion van Boulogne moest spelen en dus bijna geen wedstrijddaginkomsten had. Paar gratis spelers getekend en een enkel afdankertje van grotere clubs en redelijk eenvoudig 6e geworden. Verdediging stond als een huis maar het schortte echt behoorlijk aan doelpunten.

Geld was er nog altijd niet, ook omdat we miljoenen moeten afbetalen voor de verbouwing en er nog altijd maar zo'n 4000 man naar wedstrijden komen.

Seizoen 3 gaat tot op heden erg lekker, eigenlijk een beetje te goed. 8 wedstrijden voor het einde staan we op een promotieplek voor Ligue 1, maar m'n selectie is echt veel te matig om daar potten te breken en bovendien geloof ik dat je in de hoogste divisie geen staanplaatsen mag hebben, dus zal er opnieuw verbouwd moeten worden als we promoveren :'(

Het is een beetje een lastige situatie. In de Ligue 2 kom ik niet uit de rode cijfers omdat de TV-gelden veel te laag zijn en het prijzengeld minimaal, maar als ik promoveer wordt ik waarschijnlijk afgeslacht of moet ik risico's gaan nemen met duurdere spelers aantrekken....
pi_155289438
Die Ziyech trouwens, ik moet hem vrijwel elke wedstrijd wisselen omdat ie licht geblesseerd is geraakt.
En dan toch met 15 assists aanvoerder van het assist-klassement in de Premier League.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155296160
Zomertransfers Seizoen 2020/2021 NEC:

Het jaar waarin we voor het eerst mee mogen doen aan de voorronde van de CL, helaas uitgeschakeld. Maar wel in het achterhoofd dat we dit seizoen echt een grote gooi naar de eerste titel willen doen. Bizot werd het afgelopen half jaar gehuurd van Genk, keepte een geweldig halfjaar, kwam in beeld bij Oranje en het was al snel duidelijk dat wij gebruik gingen maken van zijn clausule. Owobowale is voor de toekomst gehaald en direct gestald bij FC oss. Manea kan als VC, maar is oorspronkelijk gehaald als concurrent/back-up van Ligeon op VR. Fribrock is een veelbelovende spits die zijn minuten gaat maken. Hamber hebben we even afgewacht hoe zijn niveau was, maakt een zeer goede indruk en heeft zijn plek dus ook in de basis verdient. Castaignos zitten we al jaren achteraan en is een van de spitsen die het dit seizoen mag laten zien. Kishna als vervanger van El Ghazi maar kan ook als vervanger van Cuevas op ML. Gutierrez als extra VC gehaald, eigenlijk alleen maar Nuytinck en Riedewald van degelijk niveau. Edson voor de toekomst en Laszlo is als ultieme back-up voor MR gehaald.

Cosic 5* wonderkind. Geweldige stats, maar Arsenal legt hier zijn afkoopclausule neer en daar zeg ik geen nee tegen. Twee seizoenen geleden voor 12.5 miljoen van ANderlecht overgenomen. Genoeg goede spitsen in de selectie die hem kunnen vergeten. Pasalic degelijke middenvelder, maar niet onvervangbaar. Ook hier geldt dat ons centraal middenveld ijzersterk is en dit een zeer mooi bedrag is voor een speler die aan het begin van het seizoen transffervrij overkwam van Chelsea. Jose Rodriguez was ongelukkig, Hamberg vervult zijn plaats op het middenveld meer dan goed. Waardoor ik dus liever hier een verkoop toepas ipv rouleer. Kwam in 201/2018 transfervrij over van Real Madrid. El Ghazi had echt een geweldig seizoen achter de rug, maar ging zijn afgelopende verbintenis nooit verlengen (was ongelukkig). Dus maar verkocht met in gedachten dat ik 2/3 goede vervangers heb op zijn plek. De rest was gewoon niet goed genoeg voor de selectie.



Pasalic:


Cosic:


Rodriguez:
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:45:29 #71
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_155296971
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:59 schreef Faltaux het volgende:
Na een goeie 10 jaar non stop en 4 jaar af en toe championship manager 01-02 te hebben gespeeld is het voor mij ook tijd om me aan de Football Manager serie te wagen denk ik :Y
Enige wat me tegen staat is dat ook al speel ik het in classic modem, je zo ongelovelijk veel uit moet zoeken. hoe veel tijd zijn jullie kwijt aan tactieken, opstellingen, trainingen and such?
oja en hoeveel mensen gebruiken de 2d weergave? ik vind m persoonlijk heel fijn, beter als de alleen text weergave van CM 01-02 (nu zie je tenminste looplijnen enzo) en vind 3d eigenlijk weinig toevoegen. vind dat meer iets voor FIFA als je dus daadwerkelijk ook zelf speelt.
Ik had geen enkele ervaring met voetbal simulatie games en ben nu met mijn tweede seizoen bezig bij Sparta Rotterdam. Hiervoor een aantal keer bij mijn favo club gestart (De Graafschap) maar elke keer na een half seizoen ontslagen. Dat kwam vooral omdat ik geen idee had waar ik mee bezig was. Bij Sparta het eerste seizoen elke keuze met veel Googlen onderbouwt, en nu bij het tweede seizoen weet ik al aardig hoe alles in elkaar steekt. Betreft tactieken, er zijn er ook genoeg te downloaden op het internet, al geven die natuurlijk geen garantie dat je wint met de selectie van de club die jij kiest. Mijn eerste seizoen heb ik dan ook de nodige uurtjes gedraaid, heb eigenlijk elke positie (selectie en staf) met veel Googlen en hier vragen zo goed mogelijk ingevuld.

Ik speel inderdaad ook met 2D, want 3D voelde voor mij ook Fifa achtig aan. Met 2D heb je ook echt het gevoel dat je een simulatie spelletje aan het doen bent, ipv een 3D arcade voetbal spelletje.
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:45:31 #72
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_155307545
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In navolging op de bovenstaande update, ook de maand oktober eindelijk maar eens gesimuleerd.



Roda terecht gelijkspel, was telkens de betere maar liep wel de hele wedstrijd tegen een achterstand aan, gelukkig nog gelijk gemaakt. VVV thuis gewoon een zakelijke overwinning. Feyenoord uit, mijn eerste derby op dit spel, de spelers lekker agressief laten spelen en met geluk een 1-1 uit het vuur gesleept. Telstar uit, B-elftal opgesteld (dus van mijn vorige noob-fout wel geleerd), op 1-0 achterstand gekomen, en Steven Berghuis (huurling) flink onder druk gezet, met als resultaat een rode kaart. Uiteindelijk zonder spits toch nog 3 goals weten te scoren.

Sta als degradatie kandidaat momenteel 6e, dus play-offs. Maar eerst maar eens zorgen dat ik de winterstop haal zonder teveel kleerscheuren. Dan moet ik zeker twee verdedigers zien te scoren, want krijg veel te veel doelpunten tegen.

Dit is mijn eerste fatsoenlijke save waar ik niet na 3 maanden ontslagen ben, haal er erg veel plezier uit. Mij zien jullie sowieso terug in dit topic :D.
pi_155308152
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:45 schreef zzzzud het volgende:
Ik speel inderdaad ook met 2D, want 3D voelde voor mij ook Fifa achtig aan. Met 2D heb je ook echt het gevoel dat je een simulatie spelletje aan het doen bent, ipv een 3D arcade voetbal spelletje.
Dit heb ik ook heel lang gedaan, maar speel nu al een klein half jaar in 3D, en merk toch dat dit leuker speelt. Wel snelheid op het hoogst.
Krijgt zo veel meer het idee wat er tijdens de wedstrijd gebeurd en mis gaat, of juist goed. Zou niet meer terug naar 2D kunnen nu :@
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:26:24 #74
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_155309238
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:45 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Ik speel inderdaad ook met 2D, want 3D voelde voor mij ook Fifa achtig aan. Met 2D heb je ook echt het gevoel dat je een simulatie spelletje aan het doen bent, ipv een 3D arcade voetbal spelletje.
Precies dit.
Ik speel dit spel al vanaf CM 03/04 en ben altijd met 2D blijven spelen, naar die houten klaassen kijken verpest voor mij het hele spel.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:38:34 #75
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_155312026
Mijn tweede aankoop, deze keer een jeugdspeler waarvoor ik alleen een compensatie hoef te betalen (wel mijn gehele resterende transfer budget, oeps). Is hij 1 miljoen waard? Ik hoor het graag :P.

5 sterren potentie volgens mijn beste scout.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')