abonnement Unibet Coolblue
pi_155069562
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KapiteinCupcake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fien10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Felinecat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mazou
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sam1993
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gridjuh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BobbyMcGee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ikke_84
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Leonietje83 *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door Barreltje op 10-08-2015 14:46:19 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155070848
Ik mag wel uit de OP :)

Veel succes lieve dames! O+
pi_155072017
OP geOP-date :7
voor veranderingen laat maar weten :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155072748
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:42 schreef Barreltje het volgende:
OP geOP-date :7
voor veranderingen laat maar weten :)
Ik wil wel in op.
Eerste kindje
Bezig sinds juni 2015
Bijzonderheden: diabetes type 1
Nod 1 september
pi_155073651
Ik ook wel:

Bezig sinds: april 2015
Kindje #: 1
Bijzonderheden: onregelmatige en lange cycli, geen idee wanneer NOD is dus.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:03:02 #6
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155073869
Ik pas nog eventjes (voor in de OP)..... Morgen zou mijn eerste NOD moeten zijn. Soms al wat last van krampjes, dus volgens mij zit dat wel goed.....maar het blijft afwachten natuurlijk.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155074062
OP gemacht! :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155075582
Mag ik ook in de OP?
Bezig sinds juli 2015
Kindje nummer 2
Bijzonderheden: geen idee hoe lang mijn cyclus is
NOD: weet ik niet
Ik zit nu op dag 33 en ben nog in afwachting op een tweede streepje of bloed :7
pi_155078530
Succes weer deze ronde nieuwkomers en stamposters :*
pi_155078852
Gek om (weer) uitgezwaaid te zijn. Hoop dat jullie snel volgen!
Ik heb inmiddels eerste afspraak bij verloskundige en een afspraak voor 7 weken echo. Toch lief dat ze dat doen als je al een mk gehad hebt. Ga nu toch voorzichtig echt overstappen naar z&g maar blijf hier zeker lurken. En duimendraaien...
pi_155079317
Ikke, heb je al getest? En hoe voel je je?
pi_155080008
Dank je Myrr

Leonietje fijn dat de afspraken staan. Lijkt me extra spannend na je mk. Veel plezier in z&g en tot snel ;)

Ik heb vanmorgen getest, maar helaas nog geen 2e streepje.
Het enige wat ik nu voel is af en toe wat steken in mijn onderbuik, maar dat kan van alles betekenen
pi_155084217
Ah, dan is het afwachten dus. Ik kies er dan voor om te accepteren dat ik niet zwanger ben en te wachten tot mijn menstruatie doorbreekt, zolang ik me niet zwanger voel. Anders maak ik mezelf helemaal gek. Het helpt alleen niet zo dat een goede vriendin eerst twee keer negatief testte en pas bij de derde keer positief (en zij testte ook pas na 30 dagen).
pi_155089665
Hebben jullie ervaring met de ovulatietesten van de Action? Ik heb een doosje meegenomen, er zitten vijf testen in een verpakking en een doosje kost ¤2,5 of zo. Zijn die testen een beetje nauwkeurig?

Bij ons is de kogel door de kerk en gaat de pil vanaf NU in de ban. Ik ben 11 jaar aan de pil geweest en was echt nog een uk met onregelmatige cyclus toen ik eraan begon. Ik wil dus met een ovulatietest in de gaten houden hoe mijn cyclus er nu zo'n beetje uitziet. Daarom heb ik die van de Action in huis gehaald, wegens goedkoop; maar ik bedacht me net dat ze misschien wel heel erg onbetrouwbaar zijn.

Wie weet raad?
pi_155089877
Mamiemoe, waarom niet gewoon afwachten? Eerst eens in een app je cycli bijhouden, misschien is het gelijk regelmatig en merk je wel wanneer je eisprong is. Probeer niet gelijk krampachtig je eisprong te zoeken en alleen specifiek dan te vrijen, als je 2-3 keer per week actief bent is het al goed genoeg en hou je het ook nog leuk. Als het snel raak is ben je blij dat je jezelf dat hele gedoe met ovulatietesten hebt bespaard.
Bij mij is het na een ruim jaar nog steeds niet raak, maar ik ken mijn cyclus nu precies, weet wanneer mijn eisprong is en heb nog geen ovulatietest hoeven te gebruiken.

Ik ben intussen bezig op mijn nieuwe baan, kost wel wat energie. Over twee weken hebben we vakantie, en dan zou ik ook ongesteld moeten worden. Als dat zo is, dan zal ik eens kijken of de huisarts dan wél bereikbaar is, want ik voel er niks voor om vrij te nemen voor de dokter terwijl ik net aan een nieuwe baan begonnen ben...
Aan de andere kant begin ik het ook steeds meer los te laten, het idee van 'ik merk wel of het lukt', als het niet zo is, dan maar niet.... Weet me anders ook geen houding meer te geven.
Warempel, een drempel.
pi_155090198
We gaan trouwen in november en ik wil dan nog in mijn jurk passen :') klinkt een beetje tegenstrijdig, maar wij hebben dus liever niet per se dat het de eerste keer raak is (maar ik wil wel van mijn pilgerelateerde acne af zijn voor de bruiloft). Dus daarom wil ik met een ovulatietest kijken wanneer we even rustigaan moeten doen de komende maand. Als ik wel meteen zwanger zou zijn, is dat natuurlijk een prachtig geschenk en zouden we beslist niet minder blij zijn, laat ik dat wel even vermelden.

Na die eerste maand mag het allemaal gebeuren zoals het gebeurt. Maar in augustus wil ik graag genieten van mijn eerste pilvrije maand in jaren :)
pi_155090246
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:42 schreef Barreltje het volgende:
OP geOP-date :7
voor veranderingen laat maar weten :)
Mijn NOD mag naar 2 september aub :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:35:48 #18
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155091093
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Mamiemoe, waarom niet gewoon afwachten? Eerst eens in een app je cycli bijhouden, misschien is het gelijk regelmatig en merk je wel wanneer je eisprong is. Probeer niet gelijk krampachtig je eisprong te zoeken en alleen specifiek dan te vrijen, als je 2-3 keer per week actief bent is het al goed genoeg en hou je het ook nog leuk. Als het snel raak is ben je blij dat je jezelf dat hele gedoe met ovulatietesten hebt bespaard.
Ik heb de 2e ronde ovulatietesten gebruikt. En die ronde was ik ook zwanger. Ik vond het geen gedoe, gewoon 1 keer per dag een testje doen van dag 10 t/m dag 24. En ondertussen hebben we de hele cyclus gewoon regelmatig seks gehad, daar was niets krampachtigs asn. Het is maar net hoe je er mee omgaat. :) voor mij gaf het meer zekerheid en duidelijkheid.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155091562
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:16 schreef Mamiemoe het volgende:
We gaan trouwen in november en ik wil dan nog in mijn jurk passen :') klinkt een beetje tegenstrijdig, maar wij hebben dus liever niet per se dat het de eerste keer raak is (maar ik wil wel van mijn pilgerelateerde acne af zijn voor de bruiloft). Dus daarom wil ik met een ovulatietest kijken wanneer we even rustigaan moeten doen de komende maand. Als ik wel meteen zwanger zou zijn, is dat natuurlijk een prachtig geschenk en zouden we beslist niet minder blij zijn, laat ik dat wel even vermelden.

Na die eerste maand mag het allemaal gebeuren zoals het gebeurt. Maar in augustus wil ik graag genieten van mijn eerste pilvrije maand in jaren :)
dat gaat niet werken aangezien zaadcellen meerdere dagen in de baarmoeder kunnen overleven. dan zou je voordat je een ovulatiestreepje ziet al 'rustig aan moeten doen'. wat niet kan aangezien je van te voren niet weet wanneer je ovulatie is.

dan kan je beter de hele maand veilig vrijen of geen seks hebben.
pi_155092653
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:16 schreef Mamiemoe het volgende:
We gaan trouwen in november en ik wil dan nog in mijn jurk passen :') klinkt een beetje tegenstrijdig, maar wij hebben dus liever niet per se dat het de eerste keer raak is (maar ik wil wel van mijn pilgerelateerde acne af zijn voor de bruiloft). Dus daarom wil ik met een ovulatietest kijken wanneer we even rustigaan moeten doen de komende maand. Als ik wel meteen zwanger zou zijn, is dat natuurlijk een prachtig geschenk en zouden we beslist niet minder blij zijn, laat ik dat wel even vermelden.
Spannend! Bij ons is het een beetje hetzelfde, alleen zijn wij zelf ons eerste koophuis aan het bouwen ipv een bruiloft. Als ik nu zwanger zou zijn zou ons dat een hele harde deadline geven en kan ik misschien minder helpen. Maar dat is nog iets anders dan niet in een jurk passen waarvoor je misschien al betaald hebt. Als je nog heel even wacht, maakt het misschien wat minder uit. De eerste maanden groei je toch niet heel erg en kan er misschien nog wat versteld worden aan de jurk.

Ik dacht vanochtend een beetje bloed te zien, dus op weg naar mijn werk al helemaal geaccepteerd dat het niet raak was. Ga ik tussen de middag naar de wc, ben ik toch niet ongesteld.... Voel me wel precies alsof het er alsnog aan zit te komen. Wat een stom gedoe is dit toch eigenlijk. Ik had van tevoren bedacht dat ik me er niet zo druk om zou gaan maken en nou doe ik het toch...
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 21:49:03 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155094884
Mamiemoe de ovulatietesten van de Action gebruik ik ook, die werken prima :Y

En eens met Mariposas. De laatste maanden moet ik ovulatiesten gebruiken en temperaturen van het ziekenhuis en dat maakt het niet echt krampachtig, het geeft me alleen heel veel inzicht. En ik weet nu precies wanneer we extra ons best moeten doen :9
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155097676
Spannend Lunamatic! Dat hebben wij vorig jaar ook gedaan en wonen nu bijna een halfjaar in onze nieuwbouwwoning. Heerlijk. Ik hoop dat jullie het net zo naar jullie zin zullen krijgen! Wij hebben nu dus een kamertje dat leeg staat (babykamer) en een "logeerkamer" waar een bed staat, dat nooit wordt gebruikt (tweede kinderkamer). We zijn qua ruimte dus iig voorzien wat kindjes betreft :)

Bedankt MaJo! Ik denk dat het inderdaad wel erg fijn wat inzicht geeft :)
pi_155104995
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:35 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik heb de 2e ronde ovulatietesten gebruikt. En die ronde was ik ook zwanger. Ik vond het geen gedoe, gewoon 1 keer per dag een testje doen van dag 10 t/m dag 24. En ondertussen hebben we de hele cyclus gewoon regelmatig seks gehad, daar was niets krampachtigs asn. Het is maar net hoe je er mee omgaat. :) voor mij gaf het meer zekerheid en duidelijkheid.
En zonder die test was je dus niet zwanger geweest? :{ wat is daar nou de toegevoegde waarde van....
Of je nu wel of niet weet wanneer je ei valt, je weet nooit zeker of je zwanger wordt, dat is en blijft een kansspel.
Warempel, een drempel.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 05:15:49 #24
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155105299
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:54 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

En zonder die test was je dus niet zwanger geweest? :{ wat is daar nou de toegevoegde waarde van....
Of je nu wel of niet weet wanneer je ei valt, je weet nooit zeker of je zwanger wordt, dat is en blijft een kansspel.
De toegevoegde waarde is dat ik met die ovulatietesten kon bepalen wanneer ik mijn eisprong had. Natuurlijk kan je daarmee niet bepalen of je zwanger wordt maar wel wanneer je eisprong is, en dus zo je kansen nog nuttiger gebruiken. Als je precies weet wanneer je eisprong is, voegt een ovulatietest uiteraard niets toe. Het feit dat ik zwanger raakte is uiteraard niet door de test, maar het heeft wel geholpen door op een kansrijke dag seks te hebben. En wie weet was ik ook wel zwanger geraakt zonder die test, dat zou kunnen. Maar om het iets krampachtigs te noemen vind ik overdreven. Het kan wel degelijk iets toevoegen, als je steeds buiten je eisprong seks hebt, kun je het bijna geen kansspel meer noemen. ;)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155105315
True :Y zonder de testjes ging ik uit van ovulatie rond dag 14, zoals het heurt. Wist ik veel dat mijn ovulatie afwijkend was en bijna 2 weken later kwam. Door de korte LF leek mijn cyclus normaal (30 dagen), maar dat was het dus niet.
pi_155105642
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:42 schreef Barreltje het volgende:
OP geOP-date :7
voor veranderingen laat maar weten :)
Kan mijn nod naar 6 september? Thanks.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:16:21 #27
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155106097
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 05:28 schreef coccinelle het volgende:
True :Y zonder de testjes ging ik uit van ovulatie rond dag 14, zoals het heurt. Wist ik veel dat mijn ovulatie afwijkend was en bijna 2 weken later kwam. Door de korte LF leek mijn cyclus normaal (30 dagen), maar dat was het dus niet.
Huh? Had je dan een lf van 2 dagen?

Hier is de eisprong rond dag 18-19-20 ook handig om te weten.. ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155107359
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Huh? Had je dan een lf van 2 dagen?

Hier is de eisprong rond dag 18-19-20 ook handig om te weten.. ;)
eisprong dag 26, menstruatie dag 30/32
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:30:33 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155108070
Ik dacht altijd dat je met een luteale fase korten dan 10 dagen niet zwanger kon worden?
pi_155109074
geen idee, dat is mij ook niet gelukt. Met clomid ging het allemaal een stuk beter *)
pi_155128507
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Spannend! Bij ons is het een beetje hetzelfde, alleen zijn wij zelf ons eerste koophuis aan het bouwen ipv een bruiloft. Als ik nu zwanger zou zijn zou ons dat een hele harde deadline geven en kan ik misschien minder helpen. Maar dat is nog iets anders dan niet in een jurk passen waarvoor je misschien al betaald hebt. Als je nog heel even wacht, maakt het misschien wat minder uit. De eerste maanden groei je toch niet heel erg en kan er misschien nog wat versteld worden aan de jurk.

Ik dacht vanochtend een beetje bloed te zien, dus op weg naar mijn werk al helemaal geaccepteerd dat het niet raak was. Ga ik tussen de middag naar de wc, ben ik toch niet ongesteld.... Voel me wel precies alsof het er alsnog aan zit te komen. Wat een stom gedoe is dit toch eigenlijk. Ik had van tevoren bedacht dat ik me er niet zo druk om zou gaan maken en nou doe ik het toch...
Leuk een huis bouwen ^O^ wanneer is de oplever datum? Of zijn jullie echt alles zelf aan t doen?
Is je menstruatie al op gang gekomen of heb je al een testje gedaan?

Ik liep vanmorgen in de ah langs de chocolade en werd me toch misselijk :X Dus ik heb er thuis nog maar een testje tegen aan gegooid en ja hoor een 2e streepje. Niet een hele dikke vette maar wel duidelijk zichtbaar *O*
pi_155128644
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:17 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Leuk een huis bouwen ^O^ wanneer is de oplever datum? Of zijn jullie echt alles zelf aan t doen?
Is je menstruatie al op gang gekomen of heb je al een testje gedaan?

Ik liep vanmorgen in de ah langs de chocolade en werd me toch misselijk :X Dus ik heb er thuis nog maar een testje tegen aan gegooid en ja hoor een 2e streepje. Niet een hele dikke vette maar wel duidelijk zichtbaar *O*
In 1 ronde raak dus? Gefeliciteerd! *O*

Kotsmisselijk en draaierig worden van het eten van chocola was voor mij ook de reden om toch (nog) een keer te testen O+
pi_155128863
Ja de eerste rond raak idd.
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik nooit misselijk geweest dus dit is even nieuw. En dat ik geen zin heb in chocolade is ook nieuw :D

Ik wacht deze week nog even af en dan bel ik de vk voor een afspraak. Spannende tijd weer en heel onwerkelijk
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:29:03 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155128962
Van harte Ikke!
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:31:39 #35
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155129065
Gefeliciteerd Ikke *O*

Vandaag is mijn NOD en aangezien ik wel al wat krampen had afgelopen weekend, dacht ik dat het wel gewoon zou komen. Maar nogsteeds niets.
Nu twijfel ik of ik ook al kan/moet testen of maar gewoon moet afwachten (want net gestopt met pil...kan lang duren balabalabla....) :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155129183
Gefeliciteerd ikke!
*O*
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:35:24 #37
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155129201
Hoe lang je gestopt bent met de pil hoeft niets uit te maken, je cyclus kán gewoon meteen op gang komen. Een testje doen kan geen kwaad :)
pi_155129546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:35 schreef Aventura het volgende:
Hoe lang je gestopt bent met de pil hoeft niets uit te maken, je cyclus kán gewoon meteen op gang komen. Een testje doen kan geen kwaad :)
:Y

three times in a row here.
Eerste keer bijna 12 jaar pil gebruikt, gestopt en direct positieve test 4 weken later. Tweede keer 9 maanden cerazette geslikt en direct 4 weken erna positieve test. Na die zw.schap weer even cerazette en daarna gewone pil gebruikt. Direct na stoppen regelmatige cyclus en eerste ronde van proberen raak.
Mijn natuurlijke cyclus is blijkbaar niet zo onder de indruk van die pil :')

en nee zo hoeft het niet te gaan maar het kan wel degelijk :Y
:)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:56:52 #39
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155130013
Dan ga ik morgenvroeg even testen... Spannend :@ maar ik reken maar nergens op.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155130693
Ikke gefeliciteerd en Tyler succes morgen!
pi_155131272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:30 schreef Aventura het volgende:
Ik dacht altijd dat je met een luteale fase korten dan 10 dagen niet zwanger kon worden?
kan wel degelijk, maar is iets om in de gaten te houden. Dmv echos kwamen we erachter dat mijn lf maar vijf dagen was, de gyn vond dat toch echt iets om wat mee te doen. Dit was tevens de reden dat t zwanger worden niet lukte want we hielden te vroeg op met klussen zeg maar. Kans op een goede innesteling is kleiner maar niet onmogelijk. Ik raakte die ronde wel zwanger gelukkig, inmiddels bijna 30 weken.

Gefeliciteerd ikke *O*
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:27:28 #42
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_155131630
Gefeliciteerd Ikke! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:43:22 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155132355
Gefeliciteerd ikke! Wow in 1 ronde meteen zwanger :o

Succes morgen Tyler! *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:01:32 #44
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155133086
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

:Y

three times in a row here.
Eerste keer bijna 12 jaar pil gebruikt, gestopt en direct positieve test 4 weken later. Tweede keer 9 maanden cerazette geslikt en direct 4 weken erna positieve test. Na die zw.schap weer even cerazette en daarna gewone pil gebruikt. Direct na stoppen regelmatige cyclus en eerste ronde van proberen raak.
Mijn natuurlijke cyclus is blijkbaar niet zo onder de indruk van die pil :')

en nee zo hoeft het niet te gaan maar het kan wel degelijk :Y
Hier ook, respectievelijk na 10 jaar pilgebruik in 1x zwanger en dit jaar zelfs ondanks pilgebruik (oke, blaasontsteking/buikgriep) raak. En ik ben oud...Maar je weet het niet. Het kan alle kanten op, dus je kunt maar beter ook van alle scenario's uitgaan.
pi_155133215
Van harte ikke! Toch zwanger dus!

En mignonne, wat raak jj snel zwanger zeg! Ik dacht door de verhalen van mijn moeder dat het ons ook zo zou vergaan maar het lijkt er nog niet erg op.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 07:30:33 #46
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155140056
Helaas, er was niets anders te zien dan de controle streep -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155140126
Jammer Tyler Girl!
pi_155140241
Fijn Ikke! Ik wens je een mooie plakker toe!

Jammer TylerGirl...
pi_155140578
Bedankt voor de lieve berichtjes.
Vanmorgen weer een testje gedaan maar dan zn 1 met de weken erop. 1-2 weken stond er op t schermpje O+ dus waarschijnlijk was het toch een late eisprong.

Wat jammer Tyler.
Ik wil je geen valse hoop geven maar mijn eerste test was ook negatief.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 08:50:13 #50
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155140771
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:35 schreef ikke_84 het volgende:
Bedankt voor de lieve berichtjes.
Vanmorgen weer een testje gedaan maar dan zn 1 met de weken erop. 1-2 weken stond er op t schermpje O+ dus waarschijnlijk was het toch een late eisprong.

Wat jammer Tyler.
Ik wil je geen valse hoop geven maar mijn eerste test was ook negatief.
hahah hou op! Nee ik wacht rustig af. Als er volgende week nog niets is, zie ik dan wel verder ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155140969
Gefeliciteerd Ikke! *O*

Ik ben hier na een cyclus van 26 dagen weer ongesteld geworden. Mijn cyclussen worden steeds een dagje korter.. :o

Mag mijn NOD naar 9 september? Waar ik dan eigenlijk 8 september uit ga. Net helemaal klaar met menstrueren voor ik op vakantie ga w/ ~O>
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155140992
Gefeliciteerd ikke *O*

Weer iets nieuws geleerd hier trouwens! Ik wist niet dat je met een lf van minder dan 10 dagen niet zwanger kon worden. Toch eens aankaarten bij de Frauenarzt.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 09:37:42 #53
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155141477
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:05 schreef Gala6183 het volgende:
Gefeliciteerd ikke *O*

Weer iets nieuws geleerd hier trouwens! Ik wist niet dat je met een lf van minder dan 10 dagen niet zwanger kon worden. Toch eens aankaarten bij de Frauenarzt.
daarom vroeg ik je ook of je altijd zo'n korte cyclus hebt. 24 dagen is helemaal op de ondergrens van wat een normale cyclus is. Ik zou het zeker even noemen bij je arts, zeker als je al een tijdje bezig bent.
pi_155141489
Van harte gefeliciteerd Ikke, wat een geweldig nieuws! *O*

Jammer Tyler-Girl maar zolang er nog geen menstruatie begonnen is, kan een test op een later moment wellicht nog wat anders uitwijzen. Ik duim voor je :)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 09:47:15 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155141683
* Barreltje gaat even een hillz doen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOD's kunnen wellicht even aangepast worden door een modje?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155142701
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:05 schreef Gala6183 het volgende:
Gefeliciteerd ikke *O*

Weer iets nieuws geleerd hier trouwens! Ik wist niet dat je met een lf van minder dan 10 dagen niet zwanger kon worden. Toch eens aankaarten bij de Frauenarzt.
kan dus wel.. Al is t wel iets om in de gaten te houden.

Knuffel voor barrel! Kan me best voorstellen dat je t zo ff doorheen zit, is ook balen allemaal
pi_155144213
Wow, Ikke, gefeliciteerd, wat razendsnel! *O* *O*

Kan me voorstellen dat het soms ook lastig is te horen als je al wat langer wacht. Ik heb zelf ook tot nu toe het geluk gehad tweemaal heel snel zwanger te worden, ben benieuwd of ik dat geluk nogmaals heb.
pi_155144576
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:47 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat even een hillz doen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOD's kunnen wellicht even aangepast worden door een modje?
Ik wil jou alleen maar even een :* sturen.
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 11:58:45 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155144732
Balen Tyler -O-

Ik snap het gevoel van Barrel wel, het is erg lastig om te zien dat anderen wel snel zwanger worden terwijl je er zelf zo lang over doet. Ik probeer dat altijd wel zoveel mogelijk los te laten maar af en toe steekt het wel, nu ook. Desalniettemin lukt het me toch steeds wel om blij voor de ander te zijn :)

Barrel :* voor jou. Wanneer gaat je vriend weg? Snap dat dat ook niet in je koude kleren gaat zitten!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155144882
Ik heb niet veel toe te voegen, maar wil Barrel en MaJo even een dikke knuffel geven. Lijkt me heel erg lastig om mee om te gaan als zwanger worden meer moeite kost en anderen om je heen erg makkelijk zwanger worden. Dus hierbij:

:* *KNUF*
pi_155145545
Het lijkt me heel klote als je al zo lang aan het proberen bent en er iemand zoals ik mee komt posten en gelijk zwanger is.
Barrel een dikke :* voor jou

Ik voel me sws schuldig tegenover een hoop mensen aan wie we binnen kort ons nieuws gaan vertellen. Mijn broer en schoonzus zijn al 6 jaar bezig, buurvrouw start volgende week met ivf, beste vriendin is al bijna een jaar bezig.
Het is gewoon niet eerlijk dat sommige stellen zo lang moeten wachten.

Misschien klinkt het stom maar mijn vader is 4,5 maand geleden overleden en ik heb zelf het gevoel dat we een beetje hulp van boven af hebben gehad.
pi_155147182
Ik heb 2 sensitests (goed tot oktober 2015) en 8 dipsticks (goed tot december 2015) gratisch in de aanbieding. Wie maak ik daar blij mee? Dan stuur ik ze op.

Zijn weg

[ Bericht 12% gewijzigd door Krisvc op 12-08-2015 14:57:55 ]
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155147950
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:47 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat even een hillz doen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOD's kunnen wellicht even aangepast worden door een modje?
:* O+
I totally get it :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:10:20 #64
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155148028
Begrijpelijk Barreltje! Veel sterkte :* dit is ook een van de redenen dat ik zelf minder actief ben hoor.

En ikke, gefeliciteerd!
pi_155148107
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:10 schreef sproetjes het volgende:
Begrijpelijk Barreltje! Veel sterkte :* dit is ook een van de redenen dat ik zelf minder actief ben hoor.

En ikke, gefeliciteerd!
+1 :Y

En ik zit ook zo in niemandsland op dit moment ;(
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:14:28 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_155148150
Barrel :* Ik blijf voor je duimen babe! Jouw baby wordt zo awesome, die heeft wat meer tijd nodig!

Ik wil best wat aanpassen in de OP, heeft iemand een samenvatting?
disclaimer
pi_155149070
Eensch met Barrel. Het is géén misgunnen dus gefeliciteerd Ikke. Maar ik ben kneiter jaloers.
pi_155149775
Ikke, gefeliciteerd! En wat een rollercoaster van emoties, zo kort na het overlijden van je vader. :*

Barrel, Hilz, Majo :* voor jullie.
pi_155149805
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:28 schreef ikke_84 het volgende:
Het lijkt me heel klote als je al zo lang aan het proberen bent en er iemand zoals ik mee komt posten en gelijk zwanger is.
Barrel een dikke :* voor jou

Ik voel me sws schuldig tegenover een hoop mensen aan wie we binnen kort ons nieuws gaan vertellen. Mijn broer en schoonzus zijn al 6 jaar bezig, buurvrouw start volgende week met ivf, beste vriendin is al bijna een jaar bezig.
Het is gewoon niet eerlijk dat sommige stellen zo lang moeten wachten.
Ik begrijp waar je gevoel vandaan komt, ik ben zelf Koninging Misplaatst Schuldgevoel :') maar je bent niet zwanger geworden om andere vrouwen te pesten, maar omdat jullie graag een kindje willen. Ik zou dus ook proberen om dat schuldgevoel uit je hoofd te zetten en te genieten van alles wat er op je af komt en zal komen de komende tijd. Want hoera! Er komt een mini-ikke!
pi_155149922
Ik snap Barreltje heel erg goed. Dikke knuffel!

Is het gek dat ik steeds onzekerder wordt over de keuze om het te proberen? Toen we vier maanden geleden begonnen was ik vrij zeker over de zaak, maar nu steeds minder. Hoe ga ik in hemelsnaam zo'n peuter in toom houden? En hoe ga ik (wij) het doen als het nu al niet lukt om met 4 dagen werken en vriend >40 uur om het huishouden te doen? Het gaat de laatste weken niet zo goed met mijn fibromyalgie, heel erg veel pijn. Ik moet er niet aan denken om een baby van 5 kilo te moeten tillen nu... En in de winter gaat het nog veel slechter (vandaar dat ik er ergens ook druk achter voel, dat het kind maar niet in de winter geboren wordt. Dan kan ik er eerst nog even relatief pijnvrij van genieten).
pi_155150712
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:18 schreef Nazil het volgende:
Ik snap Barreltje heel erg goed. Dikke knuffel!

Is het gek dat ik steeds onzekerder wordt over de keuze om het te proberen? Toen we vier maanden geleden begonnen was ik vrij zeker over de zaak, maar nu steeds minder. Hoe ga ik in hemelsnaam zo'n peuter in toom houden? En hoe ga ik (wij) het doen als het nu al niet lukt om met 4 dagen werken en vriend >40 uur om het huishouden te doen? Het gaat de laatste weken niet zo goed met mijn fibromyalgie, heel erg veel pijn. Ik moet er niet aan denken om een baby van 5 kilo te moeten tillen nu... En in de winter gaat het nog veel slechter (vandaar dat ik er ergens ook druk achter voel, dat het kind maar niet in de winter geboren wordt. Dan kan ik er eerst nog even relatief pijnvrij van genieten).
Ik denk dat het zeker met chronische pijn niet gek is als je gaat twijfelen. Ikzelf heb ook chronische pijn maar vermoedelijk geen fibro. Ik heb wel vaak een energieniveau van ongeveer -10 en heel veel gewrichtspijn. Maar ik denk ook dat je in je rol groeit. Je kind wordt niet geboren als hyperactieve dreumes, maar groeit geleidelijk aan in die rol. En jullie als ouders ook.

Het huishouden is bij ons ook een dingetje. Ik heb meneer Mamiemoe eindelijk weten te overtuigen van een schoonmaakster omdat we beide fulltime werken. Na de bruiloft gaan we iemand aannemen.
Als we een kindje krijgen ga ik minder werken. En ik kan echt niet het hele huishouden in mijn uppie af :') dus dat wordt een weg zoeken. Maar ik ben er wel van overtuigd dat je daar een weg in vindt en dat dat met vallen en opstaan gaat. Ik heb zoveel vertrouwen in ons, na alle sh*t die we al hebben doorgemaakt; dat dat uiteindelijk ook wel goedkomt :Y En zo niet? Tja, kind is er dan toch al dus dan doe je daar iig niets meer aan. Mooi een kans om de sop-skills van meneer Mamiemoe bij te schaven :') (durf te wedden dat de schoonmaakster dan prompt geen probleem meer zal zijn!)
pi_155151391
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:46 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik denk dat het zeker met chronische pijn niet gek is als je gaat twijfelen. Ikzelf heb ook chronische pijn maar vermoedelijk geen fibro. Ik heb wel vaak een energieniveau van ongeveer -10 en heel veel gewrichtspijn. Maar ik denk ook dat je in je rol groeit. Je kind wordt niet geboren als hyperactieve dreumes, maar groeit geleidelijk aan in die rol. En jullie als ouders ook.

Het huishouden is bij ons ook een dingetje. Ik heb meneer Mamiemoe eindelijk weten te overtuigen van een schoonmaakster omdat we beide fulltime werken. Na de bruiloft gaan we iemand aannemen.
Als we een kindje krijgen ga ik minder werken. En ik kan echt niet het hele huishouden in mijn uppie af :') dus dat wordt een weg zoeken. Maar ik ben er wel van overtuigd dat je daar een weg in vindt en dat dat met vallen en opstaan gaat. Ik heb zoveel vertrouwen in ons, na alle sh*t die we al hebben doorgemaakt; dat dat uiteindelijk ook wel goedkomt :Y En zo niet? Tja, kind is er dan toch al dus dan doe je daar iig niets meer aan. Mooi een kans om de sop-skills van meneer Mamiemoe bij te schaven :') (durf te wedden dat de schoonmaakster dan prompt geen probleem meer zal zijn!)
Nou ja vriend zei ook op zo'n sarcastische manier: en jij denkt dat we dat niet aankunnen? En dat zal ook best allemaal wel, maar vind het nu zo fijn dat ik een halve dag op de bank kan liggen als het slecht gaat, en dat kan dan niet meer, dat soort dingen.

Schoonmaakster hebben we het wel eens over gehad maar we wonen in een rijtjeshuis dat binnen 2 uur helemaal schoon kan zijn dus ik vind het zo slecht dat als ik 3 dagen werk die paar uurtjes er niet bij kunnen. Keerzijde is dat als ik 3 dagen werk, er ook minstens zo lang van moet bijkomen en dat vergeet ik vaak. En ik houd er niet van als er iemand in mijn spullen aan het vroeten is.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:27:13 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155151794
dank jullie wel dames! :*

voor nu ga ik even *uit*.. hopelijk tot snel met streepjes! :W

ohh en een werkster : de beste investering ooit!
ze komt bij ons ook 3 uur per week voor 100 m2, maar het is ZOOO de moeite waard! :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155151799
Ik denk dat de meestel wel gaan twijfelen. Voor de zangerschap, tijdens de zwangerschap, als de baby er eenmaal is, wel/geen 2e/3e/4e/... Echt, iedereen heeft wel een "help, hoe ga ik dit in hemelsnaam doen". En vrijwel iedereen redt het. Je dealt met de situatie waar je je in bevindt, en belangrijker, je groeit er in mee.

En prioriteiten veranderen. Dus misschien vindt jij het tzt helemaal niet zo erg meer als iemand aan je spullen komt als dat betekent dat jij je energie voor je kindje kunt gebruiken.

maar goed, dit soort twijfels zijn misschien "makkelijkere" als je al zwanger bent want dan kun je toch niet meer terug ;) :+
pi_155151813
Sterkte Barreltje! Ik begrijp wel dat het lastig is, helemaal als je vriend binnenkort voor zo lange tijd weg gaat.

Jammer Tylergirl! Ik hoop dat je snel door kan naar de volgende ronde.
pi_155154724
Gefeliciteerd ikke *O*


Ik hou me ook even aan de zij lijn, alweer 20 maanden 'bezig'.. de baby's vallen overal uit de lucht maar niet hier hoor
;( ik had nooit gedacht dat het me zo dwars kan zitten dat als ik eraan denk..ik spontaan in huilen kan uitbarsten.
Toen ik hier begon mee te posten had ik nooit gedacht dat ik hier zo lang moest blijven hangen!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 21:14:29 #77
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_155159909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:29 schreef deadly_kiss het volgende:
Gefeliciteerd ikke *O*


Ik hou me ook even aan de zij lijn, alweer 20 maanden 'bezig'.. de baby's vallen overal uit de lucht maar niet hier hoor
;( ik had nooit gedacht dat het me zo dwars kan zitten dat als ik eraan denk..ik spontaan in huilen kan uitbarsten.
Toen ik hier begon mee te posten had ik nooit gedacht dat ik hier zo lang moest blijven hangen!
:*
Heel herkenbaar!
En een dikke knuffel voor iedereen die 'm nodig heeft.
(en natuurlijk een *O* voor ikke!)
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 22:58:18 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155163571
Ikke, het is ook niet de bedoeling dat jij je nu schuldig gaat voelen, je moet gewoon heerlijk op je roze wolk zitten nu :* Dat anderen er lang over doen is ook niet jouw schuld.

Wat ik zelf wel lastig vind is mensen die alleen hier posten als ze een tweede streepje piesen, die zeggen te balen van het tweede streepje ( 8)7 ) of zoals een tijdje geleden iemand die zei dat ze ook al langer bezig was en dan in de 4e ronde zwanger bleek te zijn :? :')

Verder jubel ik gewoon mee voor iedereen die een tweede streepje piest *O*

En dikke :* voor de meiden die al langer bezig zijn.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155163968
De groene beessies zitten weer in de kooi O+
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 08:27:55 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155170849
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:09 schreef Hilzillah het volgende:
De groene beessies zitten weer in de kooi O+
O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155171320
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:10 schreef Nazil het volgende:

[..]

Nou ja vriend zei ook op zo'n sarcastische manier: en jij denkt dat we dat niet aankunnen? En dat zal ook best allemaal wel, maar vind het nu zo fijn dat ik een halve dag op de bank kan liggen als het slecht gaat, en dat kan dan niet meer, dat soort dingen.

Schoonmaakster hebben we het wel eens over gehad maar we wonen in een rijtjeshuis dat binnen 2 uur helemaal schoon kan zijn dus ik vind het zo slecht dat als ik 3 dagen werk die paar uurtjes er niet bij kunnen. Keerzijde is dat als ik 3 dagen werk, er ook minstens zo lang van moet bijkomen en dat vergeet ik vaak. En ik houd er niet van als er iemand in mijn spullen aan het vroeten is.
Beetje jammer dat je vriend dat op zo'n sarcastische manier zegt :{ Wij wonen ook in een rijtjeshuis dat in twee uur schoon kan zijn. Maar ik voel me er niet schuldig om, ik ben veel te vaak over mijn grenzen heen gegaan om daar nog echt mee te zitten. Ik heb me er zelfs ziek om moeten melden op mijn werk omdat ik te lang stelselmatig over mijn grenzen heen ging en me erg rot voelde als me dat niet lukte. Daar ben ik nu wel klaar mee. Ik doe wat ik kan en wat ik niet kan, kan mijn partner doen en als hij het niet doet (of niet wil doen) dan moeten we maar iemand inhuren die het doet. Want het dan alsnog oppakken omdat het anders niet gedaan wordt, daar ben ik meer dan klaar mee. Uiteindelijk pest je daar alleen jezelf mee.

Overigens: het heeft me ook vier jaar van slecht slapen en heel aanwezige pijn gekost om op dit punt te komen hoor. En ik investeer nu veel tijd in sporten, in mijn spieren sterker maken, zodat de pijn in de winter hopelijk minder zal zijn.

Mijn partner wil ook liever niet dat anderen aan onze spullen zitten en hij is ervan overtuigd dat de schoonmaakster tzt allerlei spullen gaat stelen -O- Compromis is dat we iets meer gaan betalen maar een schoonmaakbedrijf gaan inschakelen (vind ik minder fijn, want ik wil een goede verstandhouding met iemand en niet het risico dat iedere week een andere persoon op een andere manier ons huis komt schoonmaken, maar dat is dan maar zo. Liever dat, dan alles zelf moeten doen :Y )
pi_155173188
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:02 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je vriend dat op zo'n sarcastische manier zegt :{
Hij bedoelt juist dat hij vindt dat we het samen wel aankunnen, hoor. Ik zei het misschien een beetje omslachtig.
pi_155173390
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:40 schreef Nazil het volgende:

[..]

Hij bedoelt juist dat hij vindt dat we het samen wel aankunnen, hoor. Ik zei het misschien een beetje omslachtig.
Oh op die manier! Dan heb ik het verkeerd opgevat! :)
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 13:33:50 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155177282
Ik maak me ook best zorgen om mijn energieniveau en het opvoeden van een baby maar mijn wens voor een kindje is zo groot dat ik er zeker van ben dat we daar wel uit gaan komen. Vriend zal ook zeker dingen uit handen nemen als het te zwaar voor me is, dat doet de lieverd nu al O+ Bovendien schijnt het in mijn geval (ME) ook voor te komen dat de ziekte juist door zwangerschap kan verdwijnen. Dus ik hoop gewoon dat ik een van die gevallen ben *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155178122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:33 schreef MaJo het volgende:
Ik maak me ook best zorgen om mijn energieniveau en het opvoeden van een baby maar mijn wens voor een kindje is zo groot dat ik er zeker van ben dat we daar wel uit gaan komen. Vriend zal ook zeker dingen uit handen nemen als het te zwaar voor me is, dat doet de lieverd nu al O+ Bovendien schijnt het in mijn geval (ME) ook voor te komen dat de ziekte juist door zwangerschap kan verdwijnen. Dus ik hoop gewoon dat ik een van die gevallen ben *O*
Bedoel je niet dat je er tijdens de zwangerschap minder last van hebt? Dat is met meer aandoeningen zo
pi_155178274
Ikke trouwens nog gefeliciteerd met de twee streepjes! Een april baby *O*
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 14:14:44 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155178330
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:05 schreef Daui het volgende:

[..]

Bedoel je niet dat je er tijdens de zwangerschap minder last van hebt? Dat is met meer aandoeningen zo
ook maar het kan daarna ook verdwijnen, zal wel iets met hormoonhuishouding te maken hebben :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155178701
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

ook maar het kan daarna ook verdwijnen, zal wel iets met hormoonhuishouding te maken hebben :)
Wat interessant. Nou hopelijk ben je een van de gelukkigen :)
pi_155186082
Hoi allemaal!

Na maanden meelezen durf ik mij ook aan te melden. :-)

Ik ben sinds 22/6 gestopt met de Evra pleister en sindsdien al 2 keer gemenstrueerd.

Ik ben niet echt een heel actief forumlid, maar lees wel vaak mee.
pi_155186198
Ohja, mijn NOD is 20/8!
pi_155186411
Gefeliciteerd Ikke! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom hier nog wel langs om te jompelen voor streepjes van anderen. *O*
pi_155187976
Barreltje, ik sluit ook bij je aan. Ik trek t ook niet zo goed, heb mn handen en hoofd vol aan mezelf. Het is fijn om met elkaar mee te leven maar op een gegeven moment lijkt iedere jompel voor een ander als een faal van jezelf te voelen. Het is gewoon pokkezooi als het lang duurt!

Twijfels komen er bij mij ook steeds meer maar dan vooral: als het al zo lang duurt is het vast een voorteken dan we beter niet aan kinderen kunnen beginnen, dus waarom nog proberen... Ik ben daardoor soms ook opgelucht als ik ongesteld ben, de vertouwde bevestiging van je eigen falen.

Ik laat dit topic ook voorlopig maar over aan de beginners en optimisten, ik kan er even niets mee...
Warempel, een drempel.
pi_155187999
Oh Cygne, we klinken behoorlijk hetzelfde haha!
Warempel, een drempel.
pi_155188557
Het voelt voor mij niet meer als valen. Er is een oorzaak en aan die oorzaak kan ik niks veranderen. Wel knokken we voor een gezond kindje en dat gaat er komen ook. Linksom of rechtsom, maar het komt. Voor jou ook, Rotonde! :*

Ik heb geen moeite met de dames die hier snel streepjes plassen. Wel vind ik het verdrietig dat er nog zoveel meiden van 'mijn lichting' nog steeds op hetzelfde punt staan. Dat verwacht je niet he, als je besluit ervoor te gaan. Dat blijft wrang. :*
pi_155189568
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:09 schreef Hilzillah het volgende:
De groene beessies zitten weer in de kooi O+
O+
pi_155219264
Ik geloof dat ik langzaamaan meeschuif met de andere meiden naar het andere topic. 2x bloedafname liet ook duidelijk PCOS zien. We gaan nu eerst een bloeding opwekken en dan met Clomid starten. Spannend wel.
Dag lieve meiden, dat jullie maar een boel streepjes piesen! *;
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:04:52 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155219842
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:44 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik geloof dat ik langzaamaan meeschuif met de andere meiden naar het andere topic. 2x bloedafname liet ook duidelijk PCOS zien. We gaan nu eerst een bloeding opwekken en dan met Clomid starten. Spannend wel.
Dag lieve meiden, dat jullie maar een boel streepjes piesen! *;
Het wordt me iets te druk in het andere topic ;( wel balen van de diagnose maar het is goed te behandelen gelukkig! Heb je provera gekregen?

Wel rustig hier opeens nu veel meiden even niet meer meeposten -O-

Ik heb ook nog niks te melden. Zit 5 dagen voor NOD maar voel weer van alles natuurlijk :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155220120
Nee, duphaston heeft ze voorgeschreven. Maandag mee starten. Inderdaad heel rustig hier zo! Ik ga me even inlezen en kijken of ik mee zal schrijven bij de buren :Y
pi_155236569
Hier waarschijnlijk eventjes een pauze van enkele maanden. Woensdag een afspraak bij een specialist en mogelijk ga ik een medische ingreep laten uitvoeren, waarna ik zo'n 2-3maanden best niet zwanger word. Dus eerst maar het gesprek van woensdag afwachten.

Langs de ene kant balen, langs de andere kant wilde ik de ingreep al lang (gaat om het plaatsen van een fobiring). Ik dacht altijd dat je daarna minstens 2 jaar zwanger mocht worden, zoals bij een gastric bypass, en daarom wilde ik het nu niet laten doen, maar dat is blijkbaar niet het geval. Als het inderdaad maar zo'n 2 maanden is, wil ik graag eerst de ingreep laten uitvoeren (als ik er voor in aanmerking kom uiteraard, eerst nog wat testen en dergelijke en uiteraard een gesprek met de specialist).

Àls de operatie doorgaat, hoop ik wel dat ze z.s.m. gebeurt in elk geval ;)
  Moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:21:52 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155237559
Vandaag is het exact een jaar geleden dat we de nuvaring aan de wilgen hebben gehangen. Hoe mooi was het geweest als ik vandaag een positieve test had gehad? Maar nee, spierwit :D nu zit ik vier dagen voor NOD dus het was ook wel een beetje stom misschien :@

Saarah jij bent toch gewoon slank :? Of zijn er ook andere redenen om zo'n ring te nemen? 2-3 maanden valt in ieder geval goed te overzien :Y ik had ook een operatie eerder dit jaar waarbij ik niet zwanger kon zijn maar zat toen net in zo'n lange cyclus (die uiteindelijk 100 dagen duurde) dat we helemaal niet hebben hoeven stoppen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155237686
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:21 schreef MaJo het volgende:

Saarah jij bent toch gewoon slank :? Of zijn er ook andere redenen om zo'n ring te nemen? 2-3 maanden valt in ieder geval goed te overzien :Y ik had ook een operatie eerder dit jaar waarbij ik niet zwanger kon zijn maar zat toen net in zo'n lange cyclus (die uiteindelijk 100 dagen duurde) dat we helemaal niet hebben hoeven stoppen :')
Ik heb een BMI van 33 momenteel dus niet bepaald slank hoor... Voor ik stopte met roken was ik slank :') lol. Ik ben daarna 25 kilo bijgekomen *schaam*.

Dan was die lange cyclus bij jou toen een geluk bij een ongeluk in feite!
  Moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:46:20 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155238116
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:28 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ik heb een BMI van 33 momenteel dus niet bepaald slank hoor... Voor ik stopte met roken was ik slank :') lol. Ik ben daarna 25 kilo bijgekomen *schaam*.

Dan was die lange cyclus bij jou toen een geluk bij een ongeluk in feite!
wat ik me kan herinneren van de VS foto's zag je er goed uit :)

En het was inderdaad een geluk bij een ongeluk ja :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155238141
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

wat ik me kan herinneren van de VS foto's zag je er goed uit :)

En het was inderdaad een geluk bij een ongeluk ja :D
Ik heb daar de flatterende foto's nauwgezet uitgekozen zeg maar :P
  Moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:51:37 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155238213
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:47 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ik heb daar de flatterende foto's nauwgezet uitgekozen zeg maar :P
dat heb ik ook wel :D was daar ook 10 kilo te zwaar, al moet ik zeggen dat de omgeving zo mooi is dat het ook wel afleidt van de rest op de foto :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155238296
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat heb ik ook wel :D was daar ook 10 kilo te zwaar, al moet ik zeggen dat de omgeving zo mooi is dat het ook wel afleidt van de rest op de foto :P
10 kilo te zwaar, dat zou ik je ook absoluut niet aangegeven hebben!

Maar het is wel waar, die mooie omgeving helpt wel :D
  Moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:04:20 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155239704
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:55 schreef Saarah het volgende:

[..]

10 kilo te zwaar, dat zou ik je ook absoluut niet aangegeven hebben!

Maar het is wel waar, die mooie omgeving helpt wel :D
Nou 20 kilo kan er ook wel af hoor, ik hou me nu maar aan mijn aangepaste streefgewicht ;)

Mis jij het ook? O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155239889
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nou 20 kilo kan er ook wel af hoor, ik hou me nu maar aan mijn aangepaste streefgewicht ;)

Mis jij het ook? O+
Ik heb heimwee zoals ik nog nooit heimwee heb gehad, echt waar :'). Nu nog altijd, al is het al bijna een jaar geleden.

Maar momenteel zijn de financiële middelen er niet, en hopelijk is er binnen niet te lange tijd een baby'tje, dus terugkeren zal niet voor meteen zijn. Maar toch, ik mis het als hel :D
pi_155260012
-O- waarschijnlijk geen plakker hier.
Sinds gister avond aan t bloeden en t wordt steeds erger
pi_155260051
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:34 schreef ikke_84 het volgende:
-O- waarschijnlijk geen plakker hier.
Sinds gister avond aan t bloeden en t wordt steeds erger
Oh nee, ikke wat rot -O-
pi_155260113
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:34 schreef ikke_84 het volgende:
-O- waarschijnlijk geen plakker hier.
Sinds gister avond aan t bloeden en t wordt steeds erger
He verdorie.. :*
pi_155260114
Oh no! Wat erg ikke!
pi_155260124
En een beetje een late reactie maar ik wilde de meiden die al veelste lang wachten op een zwangerschap een dikke :* geven
pi_155260138
Ikke wat naar ;(
pi_155260227
Wat rot Ikke! :*
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 11:50:52 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155260257
Ah wat verdrietig ikke :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155260744
Oh nee Ikke... helaas weet ik hoe het voelt. :( Sterkte.
pi_155261274
Wat erg Ikke :( sterkte!
pi_155261498
He bah Ikke, wat naar! Sterkte!
  zondag 16 augustus 2015 @ 13:48:07 #119
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_155262977
He nee Ikke, wat naar -O- Sterkte! :*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_155263014
Oooooh ikke wat onwijs balen! Echt niet leuk. ;(

Vraagje:
Ik zit nu in m'n eerste echte cyclus na de miskraam, nu dag 8. Normaal 4 dagen ongesteld maar nu dus nog steeds een beetje :{ echt suf. Maar betekent dit dan ook dat vermoedelijk m'n eisprong later is dan de 'standaarddag'?
pi_155265151
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:49 schreef Svane het volgende:
Oooooh ikke wat onwijs balen! Echt niet leuk. ;(

Vraagje:
Ik zit nu in m'n eerste echte cyclus na de miskraam, nu dag 8. Normaal 4 dagen ongesteld maar nu dus nog steeds een beetje :{ echt suf. Maar betekent dit dan ook dat vermoedelijk m'n eisprong later is dan de 'standaarddag'?
Ik heb geen idee, heb nooit mn eisprong bijgehouden. Wel duren eerste menstruaties na mijn miskramen wat langer altijd.
pi_155266528
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:04 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, heb nooit mn eisprong bijgehouden. Wel duren eerste menstruaties na mijn miskramen wat langer altijd.
nasleep is stom! :{ ik voel m'n eisprong altijd dus op zich merk ik het vanzelf wel, maar ben benieuwd of deze cyclus dus ook per definitie langer is omdat de menstruatie meer tijd in beslag neemt.
pi_155266626
Ikke ;( :*
pi_155266774
He wat naar Ikke, sterkte! :*
pi_155266896
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:48 schreef Svane het volgende:

[..]

nasleep is stom! :{ ik voel m'n eisprong altijd dus op zich merk ik het vanzelf wel, maar ben benieuwd of deze cyclus dus ook per definitie langer is omdat de menstruatie meer tijd in beslag neemt.
Bij mij niet in iig. Mijn cyclus was vrij snel op orde. Bij de vmks wel ietsje sneller dan bij de ma en de eug.
pi_155268045
Neeee ikke -O- verdorie! :*


Mijn volgende menstruatie valt precies middenop de dag dat ik trouwjurken ga passen :o
Hoe krijg ik het voor elkaar :X
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 16:51:40 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155268535
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:33 schreef deadly_kiss het volgende:
Neeee ikke -O- verdorie! :*

Mijn volgende menstruatie valt precies middenop de dag dat ik trouwjurken ga passen :o
Hoe krijg ik het voor elkaar :X
Weet jij tot op de minuut dan wanneer je ongesteld wordt? :D Misschien is dit gewoon een teken en word je dan juist NIET ongesteld O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155268890
Alvast veel plezier toegewenst met jurken passen Deadly! Ik heb destijds enorme pech gehad met de consulentes, die me niet echt aardig behandelden. Gelukkig heb ik uiteindelijk een hele gave jurk gevonden bij de Bruidshoek in Leiden <3
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 18:53:33 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155271350
Ik zit nu drie dagen voor NOD en heb vandaag wat bruin bloedverlies. Paar dagen geleden had ik wat lichtroze bloedverlies, beide keren geen sex gehad de dag ervoor. Wat moet ik hier nou van denken? Word normaal gesproken nooit voor NOD ongesteld maar het lijkt me niet goed te gaan -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155273532
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Weet jij tot op de minuut dan wanneer je ongesteld wordt? :D Misschien is dit gewoon een teken en word je dan juist NIET ongesteld O+
Hahahh _O- nee ik bedoel dat midden in de week ik ongesteld moet worden, ik die afspraak heb :D
pi_155273578
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:08 schreef Mamiemoe het volgende:
Alvast veel plezier toegewenst met jurken passen Deadly! Ik heb destijds enorme pech gehad met de consulentes, die me niet echt aardig behandelden. Gelukkig heb ik uiteindelijk een hele gave jurk gevonden bij de Bruidshoek in Leiden <3
Thanx!😊
Ik ga naar emb fashion in bussum..
Ben zoooo benieuwd *O*
pi_155274459
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Thanx!😊
Ik ga naar emb fashion in bussum..
Ben zoooo benieuwd *O*
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik ben reuzebenieuwd hoe het je bevalt! Wat ik opvallend vond, is dat ik uiteindelijk een jurk heb uitgezocht waar ik mezelf een jaar geleden nog niet in had gezien. Strak, vrouwelijk, elegant maar wel sexy... Terwijl ik mezelf altijd in een blingbling korset met een hoepelrok zag, is het een strakke, kanten bijna bohemian chique jurk geworden. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij jou zal verlopen :D
pi_155285751
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Thanx!😊
Ik ga naar emb fashion in bussum..
Ben zoooo benieuwd *O*
Alvast heel veel plezier!! Lijkt me een super leuke ervaring.
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:47:22 #134
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155286133
Ikke, wat jammer dat het geen plakker is. Hoe gaat het nu met je?

Deadly, veel plezier alvast met het uitzoeken van een jurk.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 19:41:46 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155302567
Vannacht de hele nacht wakker gelegen omdat ik kotsmisselijk was. Als ik in slaap viel droomde ik dat ik zwanger was en daar schrok ik weer van wakker. En dat 100x :') Vandaag last van maagzuur en weer erg misselijk. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik een virusje te pakken heb (heb ook diarree). En anders toch eens een testje er tegenaan gooien :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 05:18:32 #136
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155315810
Hier op naar de volgende ronde, ronde 18 alweer, betekent wel dat we donderdag (op dag 3) terug gaan naar t zkh en daar als t goed is ook meteen alle uitslagen van mijn bloed (progesteron na ovulatie) en de uitslag van mn man zn onderzoek krijgen. Toch wel spannend... Gelukkig heb ik nu nachtdiensten en kan ik er niet teveel mee bezit zijn haha.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:15:05 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155316299
Spannend sproetjes!

Hier ook weer door naar de volgende ronde, spierwitte test -O- ik ben er even klaar mee hoor ;(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155316485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:15 schreef MaJo het volgende:
Spannend sproetjes!

Hier ook weer door naar de volgende ronde, spierwitte test -O- ik ben er even klaar mee hoor ;(
Stom, ik snap dat je er klaar mee bent :*.

En ook nog een :* voor ikke.

Hier is ook alles stom, eisprong "gemist" omdat ik ziek was :X. Tijd voor leuk nieuws!
pi_155318417
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155319149
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:15 schreef MaJo het volgende:
Spannend sproetjes!

Hier ook weer door naar de volgende ronde, spierwitte test -O- ik ben er even klaar mee hoor ;(
Balen zeg! Wat flauw ook. Snap goed dat je er nu wel klaar mee bent. Zo'n witte test is ook gewoon stom.
pi_155320796
Ik kom mij hier ook officieel melden. :)
In het kort: september 2014 officieel begonnen, nadat ik al sinds april pil-vrij was. Regelmatige cyclus van 29-30 dagen. In december 2 dagen na NOD positief gestest (heel licht streepje), 2 dagen later gaan bloeden. Geen plakker :{ In mei weer zwanger (dit keer met knalstreep), maar helaas ging dat na 10,5 week zwangerschap mis en ben ik 15 juli het vruchtje verloren. ;( Nu vandaag eindelijk een negatieve test, die wilde ik echt perse zien, voordat we door gaan naar de volgende ronde. Dus ik ben behoorlijk opgelucht dat mijn lichaam het weer lijkt te doen. Ik ben namelijk naar mijn idee vorige week ook ongesteld geweest (ruim een week :r )
Nu dus op naar mijn eisprong *O* tot zo ver mijn korte verhaal :')

En nog even een hele dikke :* voor ikke_84. Hoe gaat het nu met je?
En voor sproetjes :* Spannend allemaal zeg!
En voor Majo :* Witte testen zijn ook gewoon stom!
En voor deadly_kiss :* Je gevoel is zo herkenbaar :(
En voor Svane :* Gewoon daarom. Hoe is het met jou?

[ Bericht 2% gewijzigd door Fuchsia_roze op 18-08-2015 13:43:55 (2014/2015 |:() ]
pi_155321056
Majo nee bah wat klote!! Snap dat je er klaar mee bent -O-

En sproetjes al in ronde 18!! Zeker spannend dat je de uitslagen krijgt. Hopelijk zijn de uitslagen goed. :*
Je hebt trouwens wel lekker slaap weer voor de nachtdienst :Z

Gala ik ben t met je eens! Tijd voor leuk nieuws!!

Ik begin er weer een beetje bovenop te krabbelen. Vloeien wordt minder maar de buikpijn nog niet echt. Maar dat zal er wel bij horen.
pi_155322476
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik kom mij hier ook officieel melden. :)
In het kort: september 2015 officieel begonnen, nadat ik al sinds april pil-vrij was. Regelmatige cyclus van 29-30 dagen. In december 2 dagen na NOD positief gestest (heel licht streepje), 2 dagen later gaan bloeden. Geen plakker :{ In mei weer zwanger (dit keer met knalstreep), maar helaas ging dat na 10,5 week zwangerschap mis en ben ik 15 juli het vruchtje verloren. ;( Nu vandaag eindelijk een negatieve test, die wilde ik echt perse zien, voordat we door gaan naar de volgende ronde. Dus ik ben behoorlijk opgelucht dat mijn lichaam het weer lijkt te doen. Ik ben namelijk naar mijn idee vorige week ook ongesteld geweest (ruim een week :r )
Nu dus op naar mijn eisprong *O* tot zo ver mijn korte verhaal :')

En nog even een hele dikke :* voor ikke_84. Hoe gaat het nu met je?
En voor sproetjes :* Spannend allemaal zeg!
En voor Majo :* Witte testen zijn ook gewoon stom!
En voor deadly_kiss :* Je gevoel is zo herkenbaar :(
En voor Svane :* Gewoon daarom. Hoe is het met jou?
Wat fijn dat alles weer lijkt te werken! Wat een nasleep he.

Met mij gaat het in principe goed, al merk ik wel dat ik het allemaal veel heftiger vind dan ik vantevoren had gedacht dat het kon zijn. :@ daardoor voel ik me soms wat aanstellerig. Misschien heb ik me in die anderhalve maand dat ik wist dat ik zwanger was ook iets te veel laten meeslepen en al veel te veel ons leven met twee kinderen uitgestippeld. Daardoor voelt het nu gewoon zo 'leeg'.

Het feit dat m'n huidige menstruatie nu al tien dagen duurt, helpt ook niet echt, deze ronde is voor m'n gevoel ook niet echt echt qua kans.

Al met al ben ik pas vier maanden bezig en ben ik wel positief over de toekomst, maar dat neemt niet weg dat het nú gewoon stom is. Ik denk wel echt dat onze kans en tijd nog komt. O+
pi_155322798
Svane, Ikke en Fuchsia, vooral niet te makkelijk denken over je miskraam. Weet uit ervaring dat als je er snel overheen stapt, dit als een boomerang bij je terug kan komen als het rondes erna niet lukt opnieuw zwanger te raken...
En ook als dat wel lukt, blijft de angst echt verschrikkelijk. Dus huil, verwerk en laat je eventueel zelfs verwijzen naar een psycholoog want het is echt niet niks. Hoe makkelijk mensen in je omgeving ook kunnen zeggen dat het toch niet goed was en andere goedbedoelde adviezen die je zelfs gaat overnemen...

Fuchsia, had je voor die 10,5 week al een echo gehad?
pi_155322853
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:30 schreef Svane het volgende:

[..]

Wat fijn dat alles weer lijkt te werken! Wat een nasleep he.

Met mij gaat het in principe goed, al merk ik wel dat ik het allemaal veel heftiger vind dan ik vantevoren had gedacht dat het kon zijn. :@ daardoor voel ik me soms wat aanstellerig. Misschien heb ik me in die anderhalve maand dat ik wist dat ik zwanger was ook iets te veel laten meeslepen en al veel te veel ons leven met twee kinderen uitgestippeld. Daardoor voelt het nu gewoon zo 'leeg'.

Het feit dat m'n huidige menstruatie nu al tien dagen duurt, helpt ook niet echt, deze ronde is voor m'n gevoel ook niet echt echt qua kans.

Al met al ben ik pas vier maanden bezig en ben ik wel positief over de toekomst, maar dat neemt niet weg dat het nú gewoon stom is. Ik denk wel echt dat onze kans en tijd nog komt. O+
Stel het was wel goed gegaan, dan had je kindje dat toch zeker wel verdient? Dat het niet goed ging, dat is niet jouw schuld en ik hoop dat je de volgende keer ook echt weer oprecht blij kunt zijn :* Dat je dan ook weer meteen je hele toekomst voor je ziet <3 Want zo hoort het :* En jij bent lief!
pi_155323117
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:30 schreef Svane het volgende:

[..]

Wat fijn dat alles weer lijkt te werken! Wat een nasleep he.

Met mij gaat het in principe goed, al merk ik wel dat ik het allemaal veel heftiger vind dan ik vantevoren had gedacht dat het kon zijn. :@ daardoor voel ik me soms wat aanstellerig. Misschien heb ik me in die anderhalve maand dat ik wist dat ik zwanger was ook iets te veel laten meeslepen en al veel te veel ons leven met twee kinderen uitgestippeld. Daardoor voelt het nu gewoon zo 'leeg'.

Het feit dat m'n huidige menstruatie nu al tien dagen duurt, helpt ook niet echt, deze ronde is voor m'n gevoel ook niet echt echt qua kans.

Al met al ben ik pas vier maanden bezig en ben ik wel positief over de toekomst, maar dat neemt niet weg dat het nú gewoon stom is. Ik denk wel echt dat onze kans en tijd nog komt. O+
Ja heftig allemaal hè?! Je moet echt niet het idee hebben dat je je aanstelt :* Maar is wel herkenbaar :@ Zo gauw je die positieve test in handen hebt, ben je gewoon zwanger en moeder van 1/2/3/4* (* omcirkel wat van toepassing is) Je mag echt gewoon heel verdrietig zijn over dat dit nu niet zo is.
En menstrueren is sowieso stom, ik heb er ook 1 gehad van 9 dagen, is volgens mij wel normaal na een miskraam. en na mijn miskraam ben ik nooit helemaal gestopt met bloeden, dus ik heb ongeveer een maand gevloeid

Ik probeer ook positief naar de toekomst te kijken, maar ben ondertussen eigenlijk echt heel bang ervoor en nog boos en verdrietig over wat er gebeurd is. Dus af en toe is het een lekker zooitje in mijn hoofd :+ (valt het op dat humor mijn copingsmechanisme is?!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuchsia_roze op 18-08-2015 14:02:29 ]
pi_155323363
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:41 schreef Leonietje83 het volgende:
Svane, Ikke en Fuchsia, vooral niet te makkelijk denken over je miskraam. Weet uit ervaring dat als je er snel overheen stapt, dit als een boomerang bij je terug kan komen als het rondes erna niet lukt opnieuw zwanger te raken...
En ook als dat wel lukt, blijft de angst echt verschrikkelijk. Dus huil, verwerk en laat je eventueel zelfs verwijzen naar een psycholoog want het is echt niet niks. Hoe makkelijk mensen in je omgeving ook kunnen zeggen dat het toch niet goed was en andere goedbedoelde adviezen die je zelfs gaat overnemen...

Fuchsia, had je voor die 10,5 week al een echo gehad?
Die boomerang merk ik constant. Ik ben 1x in de zo veel dagen zo intens verdrietig en moet dan ook echt zo hard huilen. :'( Dat hele opnieuw zwanger proberen te worden, beangstigd mij enorm en ik kijk ook echt niet uit naar de rondes waarin het niet lukt :{ De wens voor een kindje is gelukkig vele malen groter O+
Ik ben er zelf wel echt van overtuigd dat dit vruchtje een aanlegfout had en heb daar ook wel vrede mee. Maar dat maakt het verwerken niet makkelijker en ik ben ook regelmatig irrationeel boos en verdrietig op vrouwen waarbij het gewoon zomaar allemaal wel goed gaat.

Ja ik had al een goede echo gehad met 8,5 week en het hartje gehoord en gezien van ons boontje O+ Dat maakt het wel moeilijker, want ik was zo onzeker en door die goede echo ging ik er een beetje in geloven dat wij echt een kindje gingen krijgen.
pi_155323587
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:44 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Stel het was wel goed gegaan, dan had je kindje dat toch zeker wel verdient? Dat het niet goed ging, dat is niet jouw schuld en ik hoop dat je de volgende keer ook echt weer oprecht blij kunt zijn :* Dat je dan ook weer meteen je hele toekomst voor je ziet <3 Want zo hoort het :* En jij bent lief!
Dat is ook wel ja, en daarom wil ik er ook gewoon blij om kunnen zijn, maar dan iets meer 'in het moment' om het feit dat ik nu zwanger ben ipv al m'n zomervakantie 2030 met twee pubers plannen zeg maar. :+
O+

Fuchsia, jij hebt inderdaad gewoon een goede echo gehad, dat lijkt me extra moeilijk. Ik weet nog dat ik het zo sip voor je vond, je slechte berichtje daarna in z&g, niet wetende dat ik twee dagen later aan de beurt was! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dan voor lang.

Leonietje, jij zit nu natuurlijk in de spannende weken! Ik duim!
pi_155326511
Na 10,5 week zwanger te zijn geweest en het hartje te hebben gezien en gehoord lijkt het me nog moeilijker en verdrietiger.
En jeetje wat heb je lang gevloeid fuchsia!! Heb je nu wel weer een normale cyclus?

Dat wat jij zegt svane dat had ik ook. Ik zag ons gezinnetje al helemaal compleet voor me O+
pi_155329431
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:15 schreef MaJo het volgende:
Spannend sproetjes!

Hier ook weer door naar de volgende ronde, spierwitte test -O- ik ben er even klaar mee hoor ;(
Ik had het hele bericht ervoor gemist... Geen bloed = goed! Of heeft het beetje bloed doorgezet?
Sowieso gewoon heul veul :* 'jes!!
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:20:13 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155336499
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik had het hele bericht ervoor gemist... Geen bloed = goed! Of heeft het beetje bloed doorgezet?
Sowieso gewoon heul veul :* 'jes!!
Nope alleen eergisteren een klein beetje bloed. Ik wacht het nog af maar aan de steken in mijn buik te voelen word ik gewoon ongesteld. Misschien ook maar eens de uitslag van zaad van lief afwachten :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155345644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nope alleen eergisteren een klein beetje bloed. Ik wacht het nog af maar aan de steken in mijn buik te voelen word ik gewoon ongesteld. Misschien ook maar eens de uitslag van zaad van lief afwachten :)
Dang.. Stom! :*
pi_155346676
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:43 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik ben reuzebenieuwd hoe het je bevalt! Wat ik opvallend vond, is dat ik uiteindelijk een jurk heb uitgezocht waar ik mezelf een jaar geleden nog niet in had gezien. Strak, vrouwelijk, elegant maar wel sexy... Terwijl ik mezelf altijd in een blingbling korset met een hoepelrok zag, is het een strakke, kanten bijna bohemian chique jurk geworden. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij jou zal verlopen :D
Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, áls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemáál mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zien :') (Uiteindelijk nog weer iets anders aangedaan trouwens, vond 't te duur).
pi_155346688
En verder mag ik hier nog helemaal niet komen, ik hoor in het rammelaarstopic. Kon me even niet inhoduen o|O
Succes aan iedereen hier!
pi_155347667
Lol _O-
pi_155350233
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:58 schreef Anthemis het volgende:

[..]

Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, áls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemáál mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zien :') (Uiteindelijk nog weer iets anders aangedaan trouwens, vond 't te duur).
Toen ik ging passen zei ik, ik wil geen sluier en niet strapless en geen hoepel ....
Mmm... Alle 3 toch gedaan...stond er zelf van te kijken toen
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 14:05:41 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155351987
Ik ben echt benieuwd naar het passen van trouwjurken :D Ik hoef ook echt geen prinsessenjurk, dat past echt niet bij me. Het liefst wil ik een kanten jurkje tot net over de knie O+ Maar wie weet wat er verandert als ik echt ga passen _O-

Nog steeds niet ongesteld trouwens en mijn temp blijft hoog :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155352115
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar het passen van trouwjurken :D Ik hoef ook echt geen prinsessenjurk, dat past echt niet bij me. Het liefst wil ik een kanten jurkje tot net over de knie O+ Maar wie weet wat er verandert als ik echt ga passen _O-

Nog steeds niet ongesteld trouwens en mijn temp blijft hoog :o
Aah spanning! Was gisteren nu officieel je nod?
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 14:18:18 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155352360
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:10 schreef Svane het volgende:

[..]

Aah spanning! Was gisteren nu officieel je nod?
Nope vandaag ;) Ik hou me dus nog even rustig. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben gooi ik er nog een testje tegenaan :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155352705
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nope vandaag ;) Ik hou me dus nog even rustig. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben gooi ik er nog een testje tegenaan :)
Spannend!!
Ik ga heel hard voor je duimen ^O^
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 14:57:44 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155353450
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:30 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Spannend!!
Ik ga heel hard voor je duimen ^O^
thanks :)

Verwacht er zelf niet al teveel van, mijn lichaam heeft me al te vaak voor de gek gehouden ;) het enige dat ik kan bedenken is dat mijn LF deze keer niet 12 dagen was maar gewoon 14. In dat geval is mijn NOD pas vrijdag.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155356160
MaJo, de druppels bloed die je pas had zouden dan wellicht van een innesteling kunnen zijn. Destijds had ik dat ook, een drupje bloed bij het afvegen ergens tussen de eisprong en menstruatie in. Nog even spannend dus, hopelijk heb je vrijdag stiekem toch twee strepen :)
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 16:34:00 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155356215
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef elamanilo het volgende:
MaJo, de druppels bloed die je pas had zouden dan wellicht van een innesteling kunnen zijn. Destijds had ik dat ook, een drupje bloed bij het afvegen ergens tussen de eisprong en menstruatie in. Nog even spannend dus, hopelijk heb je vrijdag stiekem toch twee strepen :)
dat zat ik nu ook te denken :Y aan de andere kant zou je het nu al wel terug moeten zien op een test als mijn symptomen van een zwangerschap komen lijkt me? Ik wacht het nog even "rustig" af :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155356572
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat zat ik nu ook te denken :Y aan de andere kant zou je het nu al wel terug moeten zien op een test als mijn symptomen van een zwangerschap komen lijkt me? Ik wacht het nog even "rustig" af :)
Het kan heel erg verschillen per persoon en per zwangerschap zelfs. Sommigen hebben pas echt na de nod twee streepjes zichtbaar en sommigen al 4 dagen voor de nod. Je hebt zelfs vrouwen die een tweeling krijgen, maar pas dagen na de nod een tweede streepje zien. Of vrouwen die al vroeg positief testen, maar waar het dan toch niet goed gaat en die 'gewoon' ongesteld worden. En ook vrouwen die bij de eerste zwangerschap pas heel laat twee strepen zien en de volgende zwangerschap al voor de nod kunnen testen. Het kan dus echt nog alle kanten op!

Het 'innestelen' (hechten van het vruchtje in de baarmoeder) kan ook best een periode duren, je kunt volgens mij tot wel weken na je nod nog drupjes innestel-bloed hebben. Komt ook door alle goede doorbloedingen daarbinnen op dat moment :)

Nog even teruggezocht uit mijn eigen notities:
- Mijn eisprong was op dag 18
- Ik had op dag 28 een drupje bloed en voelde ik me wat misselijk in de avond* (10 dpo)
- Op dag 29 had ik een heleleelelele lichte tweede streep (11 dpo)
- Dag 32 was mijn nod, toen was de streep duidelijker (14 dpo)

* Dit bleek een zwangerschapskwaal, de eerste periode was ik telkens misselijk 's avonds en lustte ik geen avondeten meer :)
pi_155356984
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:58 schreef Anthemis het volgende:

[..]

Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, áls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemáál mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zien :') (Uiteindelijk nog weer iets anders aangedaan trouwens, vond 't te duur).
Die halslijn lijkt een beetje op mijn jurk! :D aan het einde van het jaar wil ik mijn jurk ook heel graag delen maar voor nu wil ik nog niet het risico lopen dat iemand hem ziet :)
Ik wilde nooit een sleep, een strakke jurk of een sluier en ook ik doe alledrie :') maar wel met kekke leren laarsjes onder mijn jurk en géén witte schoenen die je achteraf nooit meer aan kunt. En ik neem mijn laarzen lekker mee op huwelijksreis :D
(En net als jij hoor ik eigenlijk bij de rammelaars :p )

Ontopic: MaJo, ik duim heel hard dat het een innestelingsbloeding is geweest!
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 17:29:23 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155357604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:47 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Het kan heel erg verschillen per persoon en per zwangerschap zelfs. Sommigen hebben pas echt na de nod twee streepjes zichtbaar en sommigen al 4 dagen voor de nod. Je hebt zelfs vrouwen die een tweeling krijgen, maar pas dagen na de nod een tweede streepje zien. Of vrouwen die al vroeg positief testen, maar waar het dan toch niet goed gaat en die 'gewoon' ongesteld worden. En ook vrouwen die bij de eerste zwangerschap pas heel laat twee strepen zien en de volgende zwangerschap al voor de nod kunnen testen. Het kan dus echt nog alle kanten op!

Het 'innestelen' (hechten van het vruchtje in de baarmoeder) kan ook best een periode duren, je kunt volgens mij tot wel weken na je nod nog drupjes innestel-bloed hebben. Komt ook door alle goede doorbloedingen daarbinnen op dat moment :)

Nog even teruggezocht uit mijn eigen notities:
- Mijn eisprong was op dag 18
- Ik had op dag 28 een drupje bloed en voelde ik me wat misselijk in de avond* (10 dpo)
- Op dag 29 had ik een heleleelelele lichte tweede streep (11 dpo)
- Dag 32 was mijn nod, toen was de streep duidelijker (14 dpo)

* Dit bleek een zwangerschapskwaal, de eerste periode was ik telkens misselijk 's avonds en lustte ik geen avondeten meer :)
Hmm dat geeft de burger dan wel weer moed :D

Mijn stats:

- eisprong op dag 21 (waarschijnlijk)
- bloedverlies 5 dpo en 9 dpo
- misselijkheid begon 9 dpo
- vandaag 12 dpo (NOD)

Mensen die clomid slikken enig idee of je cycli dan gelijk zijn? Vorige cyclus was 32 dagen, zit vandaag op dag 33.

Meer dan afwachten kan ik niet doen :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155357829
Toch nog wel een beetje spannend majo!

Ik vond onderstaande nog wel leuke statistiekjes, ondanks dat statistiek natuurlijk niks zegt over individu. Gaat er om wat (achteraf) zwangeren vrouwen testten op dag x vanaf de eisprong.

http://www.countdowntopre(...)dpo-chart.php?dpo=12
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 17:45:58 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155357945
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:40 schreef Svane het volgende:
Toch nog wel een beetje spannend majo!

Ik vond onderstaande nog wel leuke statistiekjes, ondanks dat statistiek natuurlijk niks zegt over individu. Gaat er om wat (achteraf) zwangeren vrouwen testten op dag x vanaf de eisprong.

http://www.countdowntopre(...)dpo-chart.php?dpo=12
Grappig tabelletje! Op 11dpo testen nog 20% van de vrouwen negatief, op 14 dagen is dit nog 12,2%. Wat ik het meest verbazingwekkend vind is dat op 21dpo nog 8,3% negatief test, dat lijkt me niet te kloppen? :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155358240
Hier waren ook wel eens users die pas 2 weken na de nod een positieve test hadden. Het kan dus echt even duren voor het hcg gehalte waarneembaar is in de urine bij sommige vrouwen :)

Hippe tabellen Svane, ik vind dat ook altijd wel leuk :) Geeft een (loos) gevoel van houvast ergens ;)
pi_155358255
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Grappig tabelletje! Op 11dpo testen nog 20% van de vrouwen negatief, op 14 dagen is dit nog 12,2%. Wat ik het meest verbazingwekkend vind is dat op 21dpo nog 8,3% negatief test, dat lijkt me niet te kloppen? :o
Dat klinkt in mijn oren ook wel als echt veel! Toch hoor je er weleens over. Al zijn deze percentages wel op basis van wat mensen zelf denken dat zoveel dagen post ovulatie is, het kan natuurlijk ook/deels zijn dat mensen die geen ovulatietestjes of weetikwat doen, zelf denken dat de eisprong veel vroeger was.
pi_155358280
Oja, dat is ook een goed punt, dat sommige misschien niet precies de ovulatie datum goed hebben ingeschat.
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 18:05:38 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155358329
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:00 schreef elamanilo het volgende:
Hier waren ook wel eens users die pas 2 weken na de nod een positieve test hadden. Het kan dus echt even duren voor het hcg gehalte waarneembaar is in de urine bij sommige vrouwen :)

Hippe tabellen Svane, ik vind dat ook altijd wel leuk :) Geeft een (loos) gevoel van houvast ergens ;)
Hmmm dan kan het inderdaad toch nog zo zijn, al probeer ik mezelf niet al te gek te maken ;) Maar geen bloed is goed natuurlijk :D

quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:00 schreef Svane het volgende:

[..]

Dat klinkt in mijn oren ook wel als echt veel! Toch hoor je er weleens over. Al zijn deze percentages wel op basis van wat mensen zelf denken dat zoveel dagen post ovulatie is, het kan natuurlijk ook/deels zijn dat mensen die geen ovulatietestjes of weetikwat doen, zelf denken dat de eisprong veel vroeger was.
Er zitten op 1dpo al mensen die positief testen :D Dat geeft wel aan dat dit niet kan kloppen ;) Goed punt van die ovulatie, dat weet natuurlijk niet iedereen. Het gaat dus om de geschatte ovulatie, niet de feitelijke :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155362669
Spannend Majo, geen bloed is nog steeds goed *O*
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:07:07 #174
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155363105
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hmmm dan kan het inderdaad toch nog zo zijn, al probeer ik mezelf niet al te gek te maken ;) Maar geen bloed is goed natuurlijk :D

[..]

Er zitten op 1dpo al mensen die positief testen :D Dat geeft wel aan dat dit niet kan kloppen ;) Goed punt van die ovulatie, dat weet natuurlijk niet iedereen. Het gaat dus om de geschatte ovulatie, niet de feitelijke :)
Ik heb een week na NOD pas positief getest en ik heb een tweeling gekregen. Het kan inderdaad alle kanten op. Induik voor je mee.
pi_155369647
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat zat ik nu ook te denken :Y aan de andere kant zou je het nu al wel terug moeten zien op een test als mijn symptomen van een zwangerschap komen lijkt me? Ik wacht het nog even "rustig" af :)
MAAAAAIIOOOW!


Ik heb geloof ik mijn ei gespot. Vandaag een 2e streep op mn ovu test. Das tof, maar ook een beetje kut. Want de afgelopen 2 maanden werd ik steeds een week te vroeg lek... (geen ovu testen gebruikt toen in het kader van *frozen stem opzet* Let it gooooooo )
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 07:38:07 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155372225
Thanks meiden! Nog steeds geen bloed en verhoogde temp dus ik hou de spanning er nog even in :D

Hilz het is toch mooi dat je nu je ei hebt ontdekt?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:11:09 #177
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155374322
Oh spannend majo!!!

Hier weten we eigenlijk nog weinig :')
Ik moet nog 1 a 2 cycli weer monitoren. Ze hadden als t goed is wel een eisprong gezien maar waarschijnlijk iets later, waardoor mijn progresteron nu op 15 uitkwam ipv 23 wat t zou moeten zijn. Ze willen in elk geval die mijn ei in de gaten houden, want er blijft telkens een vergroot eiblaasje/cyste achter. Hoeft opzich geen probleem te zijn. Hij was nu wel helemaal ingedeukt en bezig weg te gaan iig. Vorige cyclus was het ook helemaal weg bij de nieuwe eisprong.
Manlief was iets verminderd dus over 3 maanden opnieuw. Was 6.7 miljoen en 10 is ideaal. Maar kan heel veel van op invloed zijn en schijnbaar houd je 3 maanden dan dezelfde "batch" zaad, en vernieuwd t zich elke 3 maanden zoals hier ook wel eens vermeld. Dus dan een keer opnieuw.
Als t zo blijft hebben we iig evenveel kans om natuurlijk zwanger te worden t komenden jaar als dat ze met iui ofzo zouden beginnen, dus dat wordt allemaal na de komende twee cycli ofzo besproken. En anders is t nog t komende jaar zelf proberen.
In elk geval een hele opluchting al dat t niet meteen heel slecht is.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:21:47 #178
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155374518
Moet je dan nog gewoon een jaar aanmodderen/rommelen/plaren, Sproetjes? Snap dat de MM niet iets is waar je graag inzit maar nog een jaar proberen, als het eerder geen resultaat heeft geleverd....weet niet of ik dat zou zien zitten. :@

Ik wacht nogsteeds op mijn ongesteldheid. Meen soms vanalles te voelen/merken/zien maar volgens mij wordt ik gewoon voor de gek gehouden. Heb nu ook nog geen testen in huis om überhaupt iets te testen.
Meen soms dat ik wat misselijk ben, mijn tepels doen pijn (maar ook daar vaker last van) en heb ineens puistjes zonder dat ik chocola gegeten heb :+

Weet ook niet precies wanneer ik zou moeten testen. Stel mijn ongesteldheid blijft nog een tijd uit.....dan is het ook zonde om elke week te testen, maar wanneer dan??? Ik weet het niet meer :{ :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:25:35 #179
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155374575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Moet je dan nog gewoon een jaar aanmodderen/rommelen/plaren, Sproetjes? Snap dat de MM niet iets is waar je graag inzit maar nog een jaar proberen, als het eerder geen resultaat heeft geleverd....weet niet of ik dat zou zien zitten. :@

Als t blijft zoals nu wel ja. Ze willen gelukkig nog twee cycli bekijken of alles echt wel helemaal 100% gaat met mijn eisprong enz, waarschijnlijk wel maar dan nog. Misschien nog een onderzoek naar eileiders om alles helemaal af te sluiten.
Maar we zouden nu evenveel kans zelf hebben als dat de kansen van iui zijn. Blij zijn we er ook niet mee, als ze ons nog een jaar zelf laten aanmodderen inderdaad. Maarja we zijn nog jong (ik 26 hij 27) dus dan krijg je dat.
Manlief gaat iig komende 3 maanden ook keihard met zijn afvallen verder, ook dat kan van invloed zijn op t zaad, en dan hopen op t beste... Anders wordt t nog een lang jaar tot juni 2016 :{
pi_155374675
Fijn dat de resultaten redelijk positief zijn sproetjes.. Een hele opluchting! Probeert je man nu ook de zaad kwaliteit te verbeteren door bijv. geen of minder alcohol te drinken, geen strakke broeken te dragen, enz?

Lastig is dat he Tylergirl? Ik kies er voor om rond dag 30 een testje te doen en als deze negatief is er vanuit te gaan dat ik niet zwanger ben tenzij mijn lichaam me iets anders vertelt. Anders blijf ik aan het tweede testen, en mentaal trek ik dat ook niet. Nu ligt momenteel de batsfrequentie vrij laag dus acht ik de kans sowieso klein..
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:35:54 #181
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155374735
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:32 schreef BobbyMcGee het volgende:
Fijn dat de resultaten redelijk positief zijn sproetjes.. Een hele opluchting! Probeert je man nu ook de zaad kwaliteit te verbeteren door bijv. geen of minder alcohol te drinken, geen strakke broeken te dragen, enz?

Lastig is dat he Tylergirl? Ik kies er voor om rond dag 30 een testje te doen en als deze negatief is er vanuit te gaan dat ik niet zwanger ben tenzij mijn lichaam me iets anders vertelt. Anders blijf ik aan het tweede testen, en mentaal trek ik dat ook niet. Nu ligt momenteel de batsfrequentie vrij laag dus acht ik de kans sowieso klein..
Ik heb vorige week een test gedaan. Toen zat ik op dag 28. Nu op dag 36. Als het goed is krijg ik nog testen op gestuurd. Dan wil ik er nog 1 doen. En daarna wacht ik wel weer af.

Onze frequentie ligt ook niet heel hoog :@ dus het zal ook wel meevallen, maar je weet maar nooit ;)
Afgezien van het onzekere is het wel fijn om een tijd nog ongesteld te zijn :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 10:51:34 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155375021
Even egopost: vanochtend getest en in eerst instantie leek ie wit maar als ik het tegen het licht inhield zag ik een klein streepje :o maar dit kan ook een indroogstreep zijn, het was erg licht in ieder geval. Vriend zag het ook niet -O-

Dus eigenlijk ben ik niks verder nu :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155375042
Doe eens een foto! (Ja ik zit mee te duimen ja :D )
pi_155375091
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:51 schreef MaJo het volgende:
Even egopost: vanochtend getest en in eerst instantie leek ie wit maar als ik het tegen het licht inhield zag ik een klein streepje :o maar dit kan ook een indroogstreep zijn, het was erg licht in ieder geval. Vriend zag het ook niet -O-

Dus eigenlijk ben ik niks verder nu :')
Waaaaah! Spannend! Aaaaaaah!
pi_155375168
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Doe eens een foto! (Ja ik zit mee te duimen ja :D )
+1! Ik ben reuzebenieuwd!
pi_155375182
Oh wat spannend Majo!
pi_155375232
En bij een heel vaag vermoedelijk streepje even de foto in negatief zetten. Of natuurlijk een dag of meer afwachten maar optie 1 is leuker. O-)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:12:09 #188
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_155375388
Oeh spannend MaJo!!!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_155375412
Ooow spannend majo!!
En toch maar vandaag getest :D Ik vond t al knap dat je tot morgen zou wachten.
Helaas weet je nu nog niks zeker. Maar geen bloed is goed!!
*Ikke duimt verder*

Hilzillah wat super dat je je ei hebt gevonden!
Hoe werkt dat eigenlijk? Moet je dan die zelfde dag sexen of bv 2 dagen later ofzo?

Sproet fijn dat de uitslagen redelijk positief waren. Hopelijk krijgen ze je eisprong goed in beeld. En idd goed dat ze je eileiders nog na gaan kijken. Misschien helpt het als ze die een keer goed doorgankelijk maken. (Mijn schoonzus was daarna gelijk zwanger)
Moet je vriend veel afvallen?

Mijn vriend en ik zijn ook aan t afvallen geweest. Bij allebei moesten de zwangerschaps kilootjes eraf :') vriendlief is 25 kilo kwijt en ik 11 *O*
pi_155375450
Woahhhh majo, spannend! Toen ik een minimaal streepje had bleek ik wel echt zwanger te zijn hoor :o
E.
pi_155375574
FOTO MAAI!!!

En ei vinden is het probleem niet... Dokter heeft door bloed te prikken vast gesteld dat hij wel degelijk springt... Maar die ongesteldheid een week te vroeg is het probleem. Het is dus geen vroege ovulatie en een 3 weken cyclus maar 'alleen' een hele korte cyclus. Dus op het moment dat de boel moet gaan innestelen word ik ongesteld :(
pi_155375592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:21 schreef Hilzillah het volgende:
FOTO MAAI!!!

En ei vinden is het probleem niet... Dokter heeft door bloed te prikken vast gesteld dat hij wel degelijk springt... Maar die ongesteldheid een week te vroeg is het probleem. Het is dus geen vroege ovulatie en een 3 weken cyclus maar 'alleen' een hele korte cyclus. Dus op het moment dat de boel moet gaan innestelen word ik ongesteld :(
Jeetje hilz, waardeloos dat het zo lang moet duren zeg -O- vanaf wanneer 'mocht' je terug komen? Het is toch eigenlijk belachelijk dat er gewoon een oorzaak is maar je alsnog moet afwachten!
E.
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 11:29:20 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155375707
Ik heb een foto proberen te maken maar was echt niets te zien, sorry meiden! Ik zal morgen nog eens een testje er tegenaan gooien als menstruatie uitblijft. Ik word wel een beetje gek hier nu :o :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155375708
MA is eind september vastgesteld. Maar mijn cyclus begon opnieuw in januari. Dus vanaf dan mag ik officieel terug komen. Ik ben nu 2 maanden achter elkaar te vroeg ongesteld geworden. Ben ik deze maand weer te vroeg lek, dan kunnen ze mijn spreekwoordelijke kloten kussen en hang ik aan de bel. Ik vind het allemaal wel goed. 2x in 1x zwanger en nu een jaar niet. Je kan me een hoop vertellen, maar niet dat het 2x toeval was dat ik in 1x zwanger raakte.
pi_155375836
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:29 schreef Hilzillah het volgende:
MA is eind september vastgesteld. Maar mijn cyclus begon opnieuw in januari. Dus vanaf dan mag ik officieel terug komen. Ik ben nu 2 maanden achter elkaar te vroeg ongesteld geworden. Ben ik deze maand weer te vroeg lek, dan kunnen ze mijn spreekwoordelijke kloten kussen en hang ik aan de bel. Ik vind het allemaal wel goed. 2x in 1x zwanger en nu een jaar niet. Je kan me een hoop vertellen, maar niet dat het 2x toeval was dat ik in 1x zwanger raakte.
Ja inderdaad, ik zou ook niet meer langer willen wachten hoor. En je MA is dan al bijna een jaar geleden, is toch stom dat je dan als vanaf januari mag rekenen -O-
E.
pi_155375932
Of vanmiddag nog een keer testen, MaJo! Ik was een duidelijke middagstreepjesplasser. Ik duim voor je!
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:56:21 #197
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155376233
Spannend Majo! We duimen met je mee en gaan er gewoon vanuit dat het een streep is! ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155376350
Ow hilz dat wist ik allemaal niet :@ :*
Wat stom dat je een week te vroeg ongesteld wordt! En heel goed van je dat je niet wacht tot januari laat ze maar actie ondernemen.
Maar ik hoop voor je dat dat helemaal niet nodig is
pi_155377053
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:00 schreef ikke_84 het volgende:
Ow hilz dat wist ik allemaal niet :@ :*
Wat stom dat je een week te vroeg ongesteld wordt! En heel goed van je dat je niet wacht tot januari laat ze maar actie ondernemen.
Maar ik hoop voor je dat dat helemaal niet nodig is
Nee joh gek! Niks te sorry... Dat weet je toch helemaal niet :* Ik hunt ze down als een malle
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 16:10:05 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155382191
Zo, eindelijk even terug kunnen lezen :D

Sproetjes, goed nieuws dat er niks ernstigs aan de hand is! De verminderde zaadkwaliteit kan inderdaad ook komen omdat je vriend ziek is geweest.

Hilz inderdaad gewoon drammen hoor! Die miskraam is verdulleme bijna een jaar geleden en je cycli zijn super vaag momenteel. Genoeg reden dat ze er eens goed naar gaan kijken! En anders kom ik gewoon mee met een hooivork :( :*

Ikke ik kon het inderdaad niet meer afwachten :') en wat goed van die kilo's! *O* is ook weer extra goed voor een zwangerschap :)

Cocci ik zit op het werk dus vanmiddag testen gaat niet lukken ;)

Waarschijnlijk morgen weer testen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155382500
Spannend Majo!
pi_155383191
Ohh Majo! Ik duimduimduim!
pi_155383361
Spannend MaJo! Ik duim als een malle voor je :) :Y
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 17:22:18 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155383562
Thanks lieve meiden O+ Ik durf nog nergens op te hopen hoor :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155383583
Mijn duimen gaan ook Majo! Spannend!
  donderdag 20 augustus 2015 @ 17:26:47 #206
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_155383655
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:22 schreef MaJo het volgende:
Thanks lieve meiden O+ Ik durf nog nergens op te hopen hoor :@
Dat doen wij dan wel voor je :Y :D
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_155383685
Spannend MaJo! Ik wacht ook 'geduldig' mee op de foto :D
pi_155383765
DE.SPANNING!!!!! AAAAARGGGHHH

ik leef heul niet mee hoor :@
S. 2014
J. 2016
pi_155385579
O Majo wat een spanning!! Ik duim voor hele mooi streepjes!
pi_155385833
Ohh super spannend Majo!
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 19:11:04 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155386169
Ik ben zo bang dat ik iedereen blij heb gemaakt met een dooie mus, vriend zag ook niks immers :@ maar goed, ik kan ook niks anders dan afwachten :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 20 augustus 2015 @ 19:23:43 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_155386624
Als je vriend niks ziet en het niet op de foto te zien is, zou ik toch wel rekening houden met een indrooglijntje majo :@
ik hoop natuurlijk dat het anders is, maar laat je niet te veel meeslepen :*
disclaimer
pi_155387307
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo bang dat ik iedereen blij heb gemaakt met een dooie mus, vriend zag ook niks immers :@ maar goed, ik kan ook niks anders dan afwachten :)
Nee joh! Wij duimen gewoon kei hard voor je.
Als je jezelf maar niet alvast blij maakt met een dooie mus, want dan is de teleurstelling zo groot
pi_155387421
Ik duim natuurlijk voor je MaJo! Maar inderdaad ook wat SQ zegt :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 20:07:29 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155388014
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
Als je vriend niks ziet en het niet op de foto te zien is, zou ik toch wel rekening houden met een indrooglijntje majo :@
ik hoop natuurlijk dat het anders is, maar laat je niet te veel meeslepen :*
bedankt voor dit nuchtere bericht, heb wel de neiging om me mee te laten slepen :@ :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155392552
Een realitycheck af en toe is ook goed. Ik snap dat je je niet te veel wilt laten meeslepen hoor Majo! Ik leef in ieder geval erg met je mee (ik lurk al wel een poos mee :@ ) en velen met mij volgens mij. En dan slaan we misschien soms een beetje door met z'n allen :@
Maar ik blijf bij mijn nieuwe motto "Geen bloed is goed" :+

Hier vandaag ineens een plens bruin bloed bij m'n afscheiding en ik snap er geen bal van -O- Stomme cyclus, net een week ongesteld (in ieder geval ik dacht dat dat het was) geweest tot zaterdag en in afwachting van m'n eisprong en dan nu weer dit :?
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 23:11:38 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155394082
Ik vind het echt superlief dat iedereen zo meeleeft en het me blijkbaar zo gunt O+ Morgenochtend weten we meer :) Ga eerst tempen, als die al omlaag is geschoten weet ik genoeg. Als de temp echter hoog blijft en ik nog steeds geen bloedverlies heb gooi ik er nog een testje tegenaan. Sinds vanavond namelijk ook steken in mijn tetten :X

En dat tussentijdse bloedverlies heb ik ook wel gehad! Toevallig gisteren gevreeën? Het kan ook een ovulatiebloeding zijn maar dat is dan weer wat vroeg in je cyclus. Het kan eigenlijk alle kanten op :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155395545
Ik blijf duimen voor je! ^O^

Ik heb echt nog nooit tussentijds bloedverlies gehad en ook niet gevreeën gister. Eisprong bloeding lijkt mij ook sterk, want die zou pas dinsdag ofzo zijn volgens mijn berekening van een cyclus van 30 dagen. Vruchtbare tijd gaat normaal ook altijd gepaard met liters afscheiding :r (excuus voor de tmi) waardoor ik altijd wel ongeveer weet wanneer m'n eisprong is. Maar goed, who knows wat er zich van binnen allemaal afspeelt en of mijn cyclus zich gewoon weer gelijk hersteld. Ik hoop het zo!
pi_155400104
Majo... al wakker? Al getest? ...

Ik ben nu 6+3, de dag waarop het vorige keer mis ging, dus kan wel wat afleidend goed nieuws gebruiken. :-)
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:56:37 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155400570
Nou meiden, de duimen kunnen weer in de ijskast. Bij het vegen zag ik al wat bruin bloed maar toch een testje voor de zekerheid gedaan, niks te zien. Blijkbaar is mijn LF dit keer netjes 14 dagen :D nu weer aan de clomid en op naar de volgende ronde :)

Note to self: volgende keer, ook al voel je van alles, echt pas ná NOD testen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:58:25 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155400591
Fuchsia dit is je eerste cyclus na de miskraam toch? Misschien is je lichaam toch wat van slag?

Leonietje succes vandaag! De kans dat het weer misgaat is een stuk kleiner dat het gewoon goed gaat, probeer je daar op te focussen :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155400629
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 08:56 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, de duimen kunnen weer in de ijskast. Bij het vegen zag ik al wat bruin bloed maar toch een testje voor de zekerheid gedaan, niks te zien. Blijkbaar is mijn LF dit keer netjes 14 dagen :D nu weer aan de clomid en op naar de volgende ronde :)

Note to self: volgende keer, ook al voel je van alles, echt pas ná NOD testen :')
Mijn duimen draaien gewoon door naar de volgende ronde. :*
S. 2014
J. 2016
pi_155400656
Spannend Leonietje :*
Wanneer mag je naar de vk voor een eerste echo?

Vanaf wanneer mag je eigenlijk weer sex hebben na een mk? Een paar dagen geleden dacht ik dat ik nooit meer zin in sex zou hebben, maar vandaag is dat ineens anders 8-)
Ik durf alleen nog niet zo goed.
pi_155400664
Ahhh balen MaJo! Het was je zo enorm gegund!

Succes Leonietje! Ik duim voor je!
pi_155400683
Majo -O-
:*
pi_155400714
Mijn duimen blijven gewoon 'aan' hè Maai! Volgende ronde it is! O+

ikke, volgens mij als het bloeden gestopt is...
pi_155400949
Meh, jammer Majo... :*
pi_155401017
Jammer Majo, ik had goede hoop voor je.

Bij mijn eerste heeft het negen rondes geduurd, en hoewel niemand het streepje duidelijk zag toen het raak was, wist ik het meteen. Na zoveel witte testen te hebben gezien, zag ik het verschil meteen.
Nou ja, daarom had ik goede hoop. Heel jammer. veel succes in de volgende ronde.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:52:38 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155401260
Wat balen MaJo.

Hier zag ik gister ook een tweede streep, héel vaag. Maar vanmorgen was de test helemaal spierwit. Na het weekend is de curettage 8 weken geleden en sinds het nabloeden daarvan geen druppel bloed meer gezien. Ik ga maandag maar even met de arts overleggen. Hier kan ik niks mee...
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:57:59 #230
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_155401343
He balen MaJo -O-

Hier vanochtend mijn positieve ovulatietest. Nog net binnen mijn vakantie, dus we nemen het er nog ff van :9

Mijn laatste NOD viel dus precies tijdens mijn vakantie op een zonovergoten eiland. Niet tof als het dan niet raak is en je dus heel je vakantie met tampons in de weer moet, we gingen 11 dagen en ik heb in totaal 7 van de 11 dagen (meer of minder) bloedverlies gehad -O- :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:03:21 #231
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_155401438
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:52 schreef Aventura het volgende:
Wat balen MaJo.

Hier zag ik gister ook een tweede streep, héel vaag. Maar vanmorgen was de test helemaal spierwit. Na het weekend is de curettage 8 weken geleden en sinds het nabloeden daarvan geen druppel bloed meer gezien. Ik ga maandag maar even met de arts overleggen. Hier kan ik niks mee...
Dat is ook vaag ja. Hopelijk kan de arts er iets mee!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_155401652
8 weken is wel lang ja Aventura. Goed dat je maandag gaat overleggen. Kan t zijn dat het hcg zolang in je lichaam heeft gezeten en je daarom ook niet ongesteld bent geworden?

Dat je zwangerschap mis gaat is enorm klote, maar die onzekerheid daarna vind ik nog vervelender. Komt je cyclus vanzelf weer op gang en hoe lang moet je daar dan op wachten, is je cyclus daarna weer regelmatig enz enz }:|

Zoe 7 van de 11 dagen!! Wat balen zeg! Maar wel een vakantie ei nu :D hopelijk ben je goed uitgerust en werkt dat mee met de rest!!
pi_155402078
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:52 schreef Aventura het volgende:
Wat balen MaJo.

Hier zag ik gister ook een tweede streep, héel vaag. Maar vanmorgen was de test helemaal spierwit. Na het weekend is de curettage 8 weken geleden en sinds het nabloeden daarvan geen druppel bloed meer gezien. Ik ga maandag maar even met de arts overleggen. Hier kan ik niks mee...
Same here... Toen... Alles was weg, strepen waren weg maar er kwam geen bloed. Bleek een stolsel te zijn. Pillen gekregen, stolsel wieberen cyclus terug...
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:07:18 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155402630
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 10:38 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Same here... Toen... Alles was weg, strepen waren weg maar er kwam geen bloed. Bleek een stolsel te zijn. Pillen gekregen, stolsel wieberen cyclus terug...
hm, dus dat kan ook nog? Na hoeveel weken trok jij aan de bel?
pi_155409177
Nu ongeveer. 8/10 weken...
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:52:02 #236
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155409524
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 15:41 schreef Hilzillah het volgende:
Nu ongeveer. 8/10 weken...
wow... Nou ik heb gebeld, kan op 2 sep langskomen :P
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:58:23 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155411591
Die vegen vanochtend he? Sindsdien helemaal geen bloedverlies gehad :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:20:23 #238
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155412085
Je maakt het heel spannend :)
pi_155412205
En je temperatuur, hoe was die vanmorgen?
pi_155412933
Aww men, zonde Majo! Inderdaad, wat heeft je temperatuur gedaan?

Leonie, veel sterkte vandaag! Denk aan je :*

Aventura, acht weken is wel te lang hoor! Ben benieuwd of er inderdaad nog een stolsel of iets dergelijks is achtergebleven. Ook heel apart van je test, dat is namelijk ook het eerste wat ik zou doen. Mooi dat er in ieder geval een afspraak staat :)

Ik zit op het wachtbankje, NOD wordt op 31 augustus verwacht, dus nog een weekje nagelbijten :X
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:28:17 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155413429
Temp was vanochtend nog hoog :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155414698
*duimduimduimduimduim*
S. 2014
J. 2016
pi_155416789
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 19:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
*duimduimduimduimduim*
+1 !
pi_155417182
Nahh, nog steeds spannend dus! Ik duim ook mee :)
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:47:57 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155417390
Hehe we wachten het maar af :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155417733
Toch nog spannend MaJo. We hadden gedeelde NOD. :P

Mijn man is op lowlands met zijn vader. Superleuk maar ik vind het toch best moeilijk om nu een weekend zonder hem te zijn :{

Veul werken dan maar. ^O^
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:59:07 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155417799
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:56 schreef Cygne het volgende:
Toch nog spannend MaJo. We hadden gedeelde NOD. :P

Mijn man is op lowlands met zijn vader. Superleuk maar ik vind het toch best moeilijk om nu een weekend zonder hem te zijn :{

Veul werken dan maar. ^O^
En ongesteld geworden? Of heb je iets te vertellen? O-)

Waarom ben je niet mee naar Lowlands? Nog leuker dan werken ;) Ik had ook graag nu op Lowlands geweest maar helaas lieten de financiën dat niet toe (het zou mijn 10e keer zijn :'( )
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155421301
Leonietje83, de spannende dag is bijna voorbij en je bent langer zwanger als de vorige keer O+

Majo, de duimen draaien gewoon door!

Aventura, wat ontzettend balen dat je cyclus niet op gang komt. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Nasleep is gewoon stom, dus eens met ikke_84!

Zoe_Hart, geniet van je vakantie-ei :9

KapiteinCupcake, succes met de laatste wachtweek!

En Lowlands O+ Hier ook niet helaas. Al zag ik de line-up van Pukkelpop, daar was ik gister ook wel heul graag geweest zeg! O+

En ja hier de eerste cyclus na de miskraam. Na de ene plens bruin bloed van gister, niks meer gespot, dus het zal wel. :')
Note to self: Newlyweds kijken op TLC was niet zo'n goed idee met een stel erin die een miskraam heeft gehad en een half jaar later een gender reveal party houden, omdat ze 20 weken zwanger zijn. Echt droomscenario na miskraam en dan borrelt er zo veel angst omhoog ;(
pi_155423375
Fuchsia. :*

Mijn schoonpapa wilde heel graag een keer naar Lowlands dus zei ik een paar maanden geleden 'waarom doe je dat dan niet?'. Dus kaartjes gekocht. Al wilde hij na mn bbz mij zijn kaartje cadeau geven. O+ Volgens mij vindt hij het geweldig. Krijg tenminste allemaal ll-selfies van schoonpapa op whatsapp. _O-

Een van onze honden logeert nu bij schoonmama. Ze wonen in het buitengebied dus voelde ze zich wat veiliger met hond in huis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_155424165
De vriendin van een neef van mijn vriend was twee weken eerder dan ik zwanger, helaas ook een mk bij 7/8 weken. Echt direct erna weer een ei gehad en meteen een voltreffer (die ook is blijven plakken)
Echt hoe dan. :o Heel blij voor ze, gun het jullie allemaal ook zo.
pi_155424582
Het is goed mogelijk natuurlijk. Ik was na mk 3 ook in een keer weer zwanger.
pi_155425177
Ik weet dat het heel goed mogelijk is, maar ik durf er eigenlijk nog niet eens op te hopen/aan te denken, omdat ik ZO graag wil. Ik wil de teleurstelling voorkomen geloof ik.
pi_155428666
Het blijft lastig. Een miskraam beschadigt het vertrouwen in je eigen lichaam. Je durft er bij een positieve test eigenlijk niet meer op te hopen dat het goed gaat. En toch heb je wel die hoop. Over een poosje heb ook jij een mooie plakker, heus. :*
pi_155430638
Ik word er gewoon een beetje verdrietig van als ik zie hoeveel er een miskraam hebben gehad.

Ik probeer het wel positief te bekijken. Iets was er niet goed dus heeft mijn lichaam ervoor gezorgd dat het gestopt is te groeien. Dat is voor mij de enige manier om vertrouwen in mijn lichaam te houden.

Is dat een teckel??
Ik hou van teckels O+
Wat leuk dat je vriend en zijn vader samen weg zijn :D

Majo je houdt t spannend zeg!! Duimen draaien hier ook door ^O^
pi_155430978
En het vertrouwen in m'n lichaam was al zo groot :')

September komt eraan en dan zijn we een jaar bezig -O- Dat zal ook wel meespelen.

Nou ikke_84, dat realiseerde ik mij ook ineens. Wat een hoop meiden hier nu met een miskraam :o het voelt ook beetje als topickaap. We zijn hier het andere topic niet...
Over het algemeen sta ik er ook wel "positief" in: vruchtje was niet goed, lichaam heeft dit opgelost. Liever bij 10 weken, dan bij 20 weken zeg maar. Maar 1 keer in de zo veel dagen zitten de emoties erg hoog en dan komt er echt een leuke mengelmoes van angst, verdriet en boosheid uit. En dan kan ik er weer een paar dagen tegen aan..
Het helpt trouwens ook niet echt dat ik een controlefreak ben en als je 1 ding niet kan controleren is het dit hele zwanger worden/blijven gebeuren :')

En stiekem kwam ik eigenlijk checken of Majo nog iets te melden had O-)
pi_155431366
Cygne wat een mooi hondje O+
pi_155431490
Maai! Hoe is je temp? O+
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:23:32 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155431722
Ik ben ook hélemaal niet nieuwsgierig ofzo ;)
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:45:39 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155431945
Nu echt ongesteld :) temp ook een halve graad omlaag. Maar het feit dat ik bloed op mijn been en pyama had gaf al wat weg :')

Dus op naar de volgende ronde *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155432299
Jammer Maai! De volgende ronde it is! O+
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:26:59 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155432425
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:18 schreef Hilzillah het volgende:
Jammer Maai! De volgende ronde it is! O+
:Y Mijn lichaam wacht gewoon op jou O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155432962
Alsnog jammer, maar wel mooi dat je lichaam duidelijk is Majo :*
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:28:10 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155433428
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:01 schreef elamanilo het volgende:
Alsnog jammer, maar wel mooi dat je lichaam duidelijk is Majo :*
Nou dat vooral :Y Ik ben liever ongesteld dan dat ik een negatieve test heb en niet ongesteld, dan snap ik er echt niks meer van :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155433740
Jammer Majo!
Ben je al lang met de clomid bezig?

Fuchsia al bijna een jaar bezig. Ik kan me voorstellen dat er dan een deuk in je vertrouwen komt.

Zullen we afspreken dat we vanaf nu gewoon allemaal een 2e steepje gaan plassen?

Ik moet morgen weer een test doen van de vk }:| eigenlijk vind ik t gewoon zonde van de test want ik weet toch wel dat er geen 2e streepje meer op staat. Maar goed ik zal braaf doen wat ze vroeg en dat maandag door bellen.
pi_155434005
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 08:04 schreef ikke_84 het volgende:
Ik word er gewoon een beetje verdrietig van als ik zie hoeveel er een miskraam hebben gehad.

Ik probeer het wel positief te bekijken. Iets was er niet goed dus heeft mijn lichaam ervoor gezorgd dat het gestopt is te groeien. Dat is voor mij de enige manier om vertrouwen in mijn lichaam te houden.

Is dat een teckel??
Ik hou van teckels O+
Wat leuk dat je vriend en zijn vader samen weg zijn :D

Majo je houdt t spannend zeg!! Duimen draaien hier ook door ^O^
Jup, een hele echte. O+
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:58:05 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155434045
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:43 schreef ikke_84 het volgende:
Jammer Majo!
Ben je al lang met de clomid bezig?

Fuchsia al bijna een jaar bezig. Ik kan me voorstellen dat er dan een deuk in je vertrouwen komt.

Zullen we afspreken dat we vanaf nu gewoon allemaal een 2e steepje gaan plassen?

Ik moet morgen weer een test doen van de vk }:| eigenlijk vind ik t gewoon zonde van de test want ik weet toch wel dat er geen 2e streepje meer op staat. Maar goed ik zal braaf doen wat ze vroeg en dat maandag door bellen.
Dit wordt de derde ronde dus het valt mee. Eigenlijk tel ik dit ook als de derde ronde, de 10 maanden ervoor waren te wisselend.

En goeie afspraak :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155434131
Hallo allemaal, ik kom ook (weer) meeschrijven! Mijn vriend en ik willen namelijk heel graag een tweede kindje. We hebben al een heel leuk exemplaar van een jaar of 2. O+

Sinds kort zijn de condooms de deur uit en ik merk dat ik het allemaal toch een stuk spannender vind dan ik had verwacht, dus vandaar dat ik hier graag van me af kom schrijven. Dit is de eerste ronde. De vorige zwangerschap (en bij de miskraam die ik ook had voor ons eerste kindje) was het in 1 keer raak, zullen we dit geluk nu weer hebben?

Ik heb deze cyclus weer eens de ovulatie testen uit de kast gehaald, vooral voor mezelf. Mijn vriend wil liever niet precies weten wanneer mijn ei springt omdat het voor hem dan voelt als presteren onder druk, maar voor mezelf vind ik het leuk om te zien zodat ik kan inschatten wanneer mijn nod zal zijn.

En ja hoor, vandaag is de ovulatietest hartstikke positief! Ik verwacht mijn eisprong dus vandaag of morgen en mijn nod dan zo rond 5 september. We hebben elkaar de afgelopen dagen goed geliefkoosd, dus wat dat betreft zijn de kansen in ieder geval hartstikke gunstig.

Spanning en sensatie dus!
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155434196
Jammer Majo, maar ik vind je positieve instelling erg knap :*

Ikke_84, dat zijn stomme testen om te doen, maar wel erg belangrijk om te weten of al het HCG uit je lichaam is!
pi_155434216
Welkom nunchi :W
pi_155434229
Oh en MaJo, stom! :*
pi_155434313
Nunchi welkom en succes ^O^
Hopelijk gaat het nu dan net zo snel als de vorige keren.
Heb je een onregelmatige cyclus omdat je nu met ovulatie testen in de weer bent?
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:19:22 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155434429
Welkom (terug) nunchi! Zou mooi zijn als het weer in 1x raak is. Maar ervaringen uit het verleden bieden helaas geen garanties voor de toekomst is hier wel gebleken.

Fuchsia mijn positiviteit sleept me er steeds wel doorheen gelukkig :Y Waar ik alleen minder positief over ben zijn mijn klachten bij menstruatie, man ik verga nu alweer van de buikpijn ;( En ook de clomid vind ik heftig, word er heel erg emo van :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:22:55 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_155434506
Oeh nunchi, welkom, spannend!
Ik heb al een vermoeden wie je bent :9 ben benieuwd hoe mijn kloonradar is momenteel O-)
disclaimer
pi_155434620
Die 10 maanden heb je t ook geprobeerd en steeds moeten wachten. Had je hele lange cyclussen?
Vervelend dat je nu ook nog eens zn last hebt van de clomid.
Neem vandaag maar extra veel chocola dat mag ;) :*
pi_155434679
Dankjulliewel :W

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:13 schreef ikke_84 het volgende:
Nunchi welkom en succes ^O^
Hopelijk gaat het nu dan net zo snel als de vorige keren.
Heb je een onregelmatige cyclus omdat je nu met ovulatie testen in de weer bent?
Heel onregelmatig niet per se, het schommelt doorgaans zo rond de 27-28 dagen, maar er zit dan af en toe een uitschieter tussen van 32 dagen of juist van 24 dagen bijvoorbeeld. Doorgaans voel ik mijn eisprong ook wel goed, maar nu het weer zo echt voor het echie is, vind ik het echt puur voor mezelf fijn om de ovulatietesten te doen. Een soort van vals gevoel van controle, het idee dat ik iets kan doen of zo. ;) En dat ik nog gerichter mijn vriend aan z'n haren het bed in kan slepen haha. :D

Stormqueen, ik ben benieuwd of ik aan je verwachtingen voldoe... ;)

MaJo, wat jammer dat het deze ronde weer niet gelukt is. Word je gemonitord met de clomid? Als in dat je echo's krijgt om te zien of je eitjes goed groeien en springen? :* Ik hoop van harte dat jij, net als de anderen hier, snel door mogen naar het volgende topic.
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155434831
Ow je bent een kloon!!
Nou ben ik nieuwsgierig :D

Duidelijke uitleg :)
Ik twijfel ook om ovulatietesten te gaan gebruiken. Puur om te kijken of ik weer een eisprong krijg en of er regelmaat in zit, want dat weet ik nog steeds niet.
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 14:03:23 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155435363
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:29 schreef ikke_84 het volgende:
Die 10 maanden heb je t ook geprobeerd en steeds moeten wachten. Had je hele lange cyclussen?
Vervelend dat je nu ook nog eens zn last hebt van de clomid.
Neem vandaag maar extra veel chocola dat mag ;) :*
Daarom, die cycli waren eigenlijk frustrerender ;) De langste cyclus was 100 dagen, toen ben ik naar het ziekenhuis gegaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:32 schreef nunchi het volgende:
Dankjulliewel :W

[..]

Heel onregelmatig niet per se, het schommelt doorgaans zo rond de 27-28 dagen, maar er zit dan af en toe een uitschieter tussen van 32 dagen of juist van 24 dagen bijvoorbeeld. Doorgaans voel ik mijn eisprong ook wel goed, maar nu het weer zo echt voor het echie is, vind ik het echt puur voor mezelf fijn om de ovulatietesten te doen. Een soort van vals gevoel van controle, het idee dat ik iets kan doen of zo. ;) En dat ik nog gerichter mijn vriend aan z'n haren het bed in kan slepen haha. :D

Stormqueen, ik ben benieuwd of ik aan je verwachtingen voldoe... ;)

MaJo, wat jammer dat het deze ronde weer niet gelukt is. Word je gemonitord met de clomid? Als in dat je echo's krijgt om te zien of je eitjes goed groeien en springen? :* Ik hoop van harte dat jij, net als de anderen hier, snel door mogen naar het volgende topic.
Ik word momenteel niet gemonitord, alleen de eerste ronde is er progesteron geprikt. Omdat die waarde goed was gingen ze er vanuit dat de dosis clomid hoog genoeg was en dat blijkt dus ook :) Nu gaan ze het zaad van vriend onderzoeken en als daar niks bijzonders uitkomt dan gaan we na 6 rondes clomid kijken of er verder nog iets aan de hand is :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:40 schreef ikke_84 het volgende:
Ow je bent een kloon!!
Nou ben ik nieuwsgierig :D

Duidelijke uitleg :)
Ik twijfel ook om ovulatietesten te gaan gebruiken. Puur om te kijken of ik weer een eisprong krijg en of er regelmaat in zit, want dat weet ik nog steeds niet.
De zin "We hebben al een heel leuk exemplaar van een jaar of 2. O+ " gaf dat wel weg ;)

Geen idee wie je bent nunchi, ben heel slecht in klonen raden :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155435404
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:40 schreef ikke_84 het volgende:
Ow je bent een kloon!!
Nou ben ik nieuwsgierig :D

Duidelijke uitleg :)
Ik twijfel ook om ovulatietesten te gaan gebruiken. Puur om te kijken of ik weer een eisprong krijg en of er regelmaat in zit, want dat weet ik nog steeds niet.
Hihi, kloon ja :@

Heb je nog helemaal geen cyclus gehad sinds jullie voor een tweede gaan? En hoe was je cyclus bij de eerste? Heb je de pil of iets anders hormonaals gebruikt tussen de bevalling en het moment dat jullie er weer voor wilden gaan?

Als er nog helemaal geen menstruatie is geweest, dan is het ook lastig om 'random' te beginnen met ovulatietesten omdat je natuurlijk geen idee hebt waar je in een eventuele cyclus zit, voor hetzelfde geldt heb je net een ovulatie gehad en zit je voor niets twee weken lang te testen, of duurt het juist nog even voor je cyclus opgang komt en test je ook al die tijd 'voor niets' en maakt het je alleen maar onzekerder. Aan de andere kant ben je nu zo 'in het luchtledige' aan het afwachten of er iets opgang komt dat ik me ook wel weer goed kan voorstellen dat je met ovutesten ook meer het gevoel hebt tenminste 'iets' te kunnen doen... Kortom, voor jezelf proberen aan te voelen waar je behoefte aan hebt. :*

Zelf vind ik het dus prettig om wat om handen te hebben, ik kan er zelf mijn aandacht goed op kwijt, daarmee bedoel ik dat ik dan iets heb om me op te focussen in plaats van er de hele tijd maar aan te denken en dat het zoiets enorm groots wordt in mijn hoofd en ik er niet meer van kan slapen of nergens anders meer aan kan denken. Dus juist een houvast dat ik zo'n vast momentje per dag heb om er even echt helemaal mee bezig te zijn, zodat ik op andere momenten gewoon bezig kan zijn met andere dingen. ;) Tegelijk vind ik het toch wel dusdanig spannend dat ik het wel heel leuk vind om hier dan mee te schrijven, omdat verder bijna niemand weet dat we nog een kindje willen en ik het zo leuk vind dat er hopelijk weer zo'n lief babytje komt!

Ik ben zelf al heel lang geleden (ver voor we voor een eerste kindje gingen) gestopt met de pil en wij hebben sindsdien enkel condooms gebruikt als anticonceptie. Mijn cyclus is iets meer dan een jaar na de bevalling weer opgang gekomen en ook eigenlijk vanaf het begin weer vergelijkbaar met mijn cyclus van voor de zwangerschap. Ik had ook nog testen liggen van de vorige zwangerschap, die zijn nog net houdbaar. :D
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155435435
MaJo, dat klinkt wel heel spannend. Fijn dat de clomid werkelijk werkt en dat je nu dus echt een goede kans hebt om zelf zwanger te worden. En poeh, wat een geduld moet je zo kweken zeg. :*
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155435508
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef MaJo het volgende:


De zin "We hebben al een heel leuk exemplaar van een jaar of 2. O+ " gaf dat wel weg ;)

Nou je t zegt :D

Dan moet ik je kennen!! :D :P
Ik ben hier slecht in :')
pi_155435766
Lang geleden (2009) gestopt met de pil en daarna hele lange en onregelmatige cyclussen gehad. Maar toen was de wens om zwanger te worden er nog niet dus dat was niet erg.
Toen we besloten om ervoor te gaan in 2013 had ik cyclussen van rond de 32-34 dagen en in 1x zwanger. Na de bevalling een spiraaltje genomen omdat de wens voor een 2e er bij mijn vriend niet was. Maar omdat mijn wens voor een 2e zo groot is en na wat emotionele gebeurtenissen t laatste half jaar is vriend om en heb ik mijn spiraaltje eruit laten halen. Na de eerste menstruatie was ik direct zwanger. Helaas is dat mis gegaan vorige week. Nu dus geen idee wat mijn cyclus gaat doen.
Ik weet wel dat ovulatietesten geen garantie geven maar dan weet je iig dat je een eisprong hebt en wanneer die is.
pi_155435774
O we kunnen op klonenjacht lees ik :+

grapje hoor :D
pi_155436422
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:21 schreef ikke_84 het volgende:
Lang geleden (2009) gestopt met de pil en daarna hele lange en onregelmatige cyclussen gehad. Maar toen was de wens om zwanger te worden er nog niet dus dat was niet erg.
Toen we besloten om ervoor te gaan in 2013 had ik cyclussen van rond de 32-34 dagen en in 1x zwanger. Na de bevalling een spiraaltje genomen omdat de wens voor een 2e er bij mijn vriend niet was. Maar omdat mijn wens voor een 2e zo groot is en na wat emotionele gebeurtenissen t laatste half jaar is vriend om en heb ik mijn spiraaltje eruit laten halen. Na de eerste menstruatie was ik direct zwanger. Helaas is dat mis gegaan vorige week. Nu dus geen idee wat mijn cyclus gaat doen.
Ik weet wel dat ovulatietesten geen garantie geven maar dan weet je iig dat je een eisprong hebt en wanneer die is.
Och hé, wat verdrietig, ik had het nog niet gelezen, dat het vorige week misging... ;( Hoe voel je je nu? Vloei je nog of is dat al voorbij? Ik hoop dat je cyclus zich weer netjes gaat herstellen nu. Hoe voel je je verder? Zijn jullie er meteen klaar voor om verder te gaan?
Als je toch nog eerst even wat tijd nodig hebt, dan is het wellicht prettig om eest rustig te wachten wanneer je cyclus weer opgang is en dan pas echt er weer voor te gaan, gericht. Maar als je graag meteen verder wilt, dan kun je voor jezelf nagaan of je het prettig vind om ovutesten te doen. Je hebt dan meteen door zodra er weer een ovulatie aankomt en die kun je dan ook al meteen weer benutten (hoeft natuurlijk niet als je dat op dat moment toch niet wilt ;) ).

Na mijn miskraam duurde het 2 maanden voor mijn cyclus weer opgang kwam. Wij hebben het eerst redelijk rustig afgewacht, niets met ovulatietesten, maar wel wanneer we vreeën, dat zonder protectie. Na de eerste keer ongesteld na de miskraam zijn we er weer echt voor gegaan.
Toen ik twee streepjes plaste daarna, was ik er eerst verdrietig van, ik dacht dingen als dat het vast weer niet goed zou gaan en zo. Ik heb het er toen, mede doordat ik opnieuw zwanger was, echt even goed uit kunnen huilen, het echt nog even goed kunnen verwerken, om me daarna weer vol goede moed in de nieuwe zwangerschap te storten. Ik denk dat dat laatste stukje verwerking echt pas kon toen ik opnieuw zwanger was.
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155436430
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:21 schreef Fuchsia_roze het volgende:
O we kunnen op klonenjacht lees ik :+

grapje hoor :D
Wat ik me afvroeg, ben jij ook een kloon eigenlijk?!
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155437358
Oh nunchi ik weet zoooo zeker wie je bent! O+
pi_155437457
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:29 schreef L-E het volgende:
Oh nunchi ik weet zoooo zeker wie je bent! O+
Ik ook, denk ik! :D
pi_155437494
Ik denk ook dat ik weet wie je bent. *)
pi_155437641
Vertel vertel vertel :+
pi_155437646
:D

Voor niets dus, die kloon :')
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155437732
_O-
pi_155437764
Het gaat wel redelijk. Vloeien is al over en buikpijn is ook bijna helemaal weg. Emotioneel was t een grotere klap.
Op zich willen we er gelijk weer voor gaan. Niet dat ik direct met testen in de weer zal gaan maar we gaan ook niet voorzichtig zijn.

Heb je een zoon of dochter nunchi? 8-) O-)
pi_155437840
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:40 schreef nunchi het volgende:
:D

Voor niets dus, die kloon :')
We spelen wel mee hoor!
pi_155437862
Hoop dat je lichaam het vlot weer oppakt allemaal ikke_84 :*

En ik hoopte inderdaad nog door het geslacht van mijn kind niet meteen in de groep te gooien, dat ik nog wel even redelijk anoniem door kon. ;) Maar de eerste is een meisje. O+

L-E :D Gewoon nog even net alsof!
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155437897
Ja, nu weet ik t helemaal zeker. :D
pi_155437960
Ik weet het ook denk ik O+
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:58:42 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155438005
Ik weet het door cygne, ben er zelf slecht in. Maar toen viel het kwartje wel :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155438043
Dan ben ik de enige die t niet weet :')
Al heb ik wel iemand in gedachte die t zou kunnen zijn
pi_155438205
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef nunchi het volgende:

[..]

Wat ik me afvroeg, ben jij ook een kloon eigenlijk?!
Ik heb wel eerder, jaren geleden, een account gehad op Fok!, maar niet in OUD, dus bij niemand bekend denk ik O-)
pi_155438221
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:00 schreef ikke_84 het volgende:
Dan ben ik de enige die t niet weet :')
Al heb ik wel iemand in gedachte die t zou kunnen zijn
Ik weet het ook nog niet!
Ik ga even speuren in het peutertopic :D
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:14:42 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_155438368
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:07 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ik heb wel eerder, jaren geleden, een account gehad op Fok!, maar niet in OUD, dus bij niemand bekend denk ik O-)
de meesten hier zijn niet in OUD begonnen :P O-)
disclaimer
pi_155438463
Nou wil ik ook meeraden, heb wel een vermoeden ja!
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')