abonnement Unibet Coolblue
pi_155062919
Welkom in het centrale Facebook topic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.

Regels
• Dit is géén slowchattopic
• Geen Facebook linkjes/privégegevens posten
• Als je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt

Topicreeks
Inmiddels meer dan 50 80 90 topics vol klachten, ergernissen en lachwekkende statusupdates. Keep them coming! Hieronder een linkje naar de hele reeks.

Topicreeks: Mijn 10 Facebook ergenissen




quote:
De tatoeage links is van Persoon 1, die komt gewoon zijn tatoeage showen en krijgt dus veel toffe reacties daarop. Dan staat er ineens een reactie van Joy, die zegt dat ze de tatoeage superlelijk vindt en dat haar eigen tattoo-artist de beste is (de artiest van Joy heeft dat prachtwerk rechts bij Joy gezet). Dan reageert de artiest, dat hij het compliment van Joy waardeert maar dat hij niet de beste artiest is.

Duidelijker kan ik het niet maken :D
pi_155070690






Ja hoor, ik heb er weer één tussen zitten in mijn TL :')
nee, jij dan!
pi_155083177
Oh Gehenna, daar heb ik er ook een paar van. Helaas zijn dat voor de rest echt toffe mensen, maar kunnen ze het gewoon niet laten om zo nu en dan een grafische nachtmerrie te plaatsen.

Heeft er iemand anders dat ook al gehad, dat hij of zij in een gesprek wordt gestopt met 80 anderen, waar een of ander persoon een of andere vage link in heeft geplaatst? Of is dat weer een FB-virus (ik klik nooit op die dingen, ik pas we op)?
pi_155083893
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:17 schreef Opoefiets het volgende:
Oh Gehenna, daar heb ik er ook een paar van. Helaas zijn dat voor de rest echt toffe mensen, maar kunnen ze het gewoon niet laten om zo nu en dan een grafische nachtmerrie te plaatsen.
Klopt hier net zo. Sommige zijn ook in een gesprek vrij eloquent, maar zodra ze iets op Facebook plaatsen moet je het 3x lezen om het te snappen :P

quote:
Heeft er iemand anders dat ook al gehad, dat hij of zij in een gesprek wordt gestopt met 80 anderen, waar een of ander persoon een of andere vage link in heeft geplaatst? Of is dat weer een FB-virus (ik klik nooit op die dingen, ik pas we op)?
Een paar keer gehad, maar dat waren altijd 'vrienden' die het grappig vinden om zoveel mogelijk mensen in een chat te gooien :')
nee, jij dan!
pi_155084002
walgelijk en om te kotsen

'insert' is een feit (eerste werkdag na de vakantie is een feit)

'mooie gebeurtenis' wat was je mooi (Dance valley wat was je mooi)

:r :r
pi_155095987


Hihaho de hyveshuisvrouwen zijn weer bezig :')
pi_155096791
Betrokenheid, signaleerd, strekte...
Ik snap dat nooit :'(
En dan mis ik vast nog wat, geen zin om t nog een keer te lezen :')
compact en kleverig.
pi_155096923
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Betrokenheid, signaleerd, strekte...
Ik snap dat nooit :'(
En dan mis ik vast nog wat, geen zin om t nog een keer te lezen :')
Dat valt de Truus en Bep generatie niet op.
pi_155097422
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:36 schreef Silverdigger2 het volgende:
walgelijk en om te kotsen

'insert' is een feit (eerste werkdag na de vakantie is een feit)

'mooie gebeurtenis' wat was je mooi (Dance valley wat was je mooi)

:r :r
Dat wat was je mooi is momenteel mijn grootste ergernis :r
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:41:25 #10
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_155097498
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]

Hihaho de hyveshuisvrouwen zijn weer bezig :')
Neeeehhhh... please.

Zou het niet toch heel verstandig zijn om alle atoombommen in één keer af te laten gaan zodat de mens compleet uitgeroeid is? :')
  maandag 10 augustus 2015 @ 23:08:56 #11
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_155098674
signalement wel goed schrijven en van 'sterkte' 'strekte maken.....
pi_155100624
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Betrokenheid, signaleerd, strekte...
Ik snap dat nooit :'(
En dan mis ik vast nog wat, geen zin om t nog een keer te lezen :')
Dat ja _O-
pi_155135676
Kan er maar niet aan wennen dat je zo nu en dan via facebook hoort dat er vrienden van je overleden zijn...

Maar aan de andere kant, met de mensen met wie je niet HEEL close bent maar je wel gewoon prettig bij voelt, die zouden anders gewoon ineens uit je leven verdwijnen zonder dat je door hebt dat ze er niet meer zijn -O-
pi_155136025
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan er maar niet aan wennen dat je zo nu en dan via facebook hoort dat er vrienden van je overleden zijn...

Maar aan de andere kant, met de mensen met wie je niet HEEL close bent maar je wel gewoon prettig bij voelt, die zouden anders gewoon ineens uit je leven verdwijnen zonder dat je door hebt dat ze er niet meer zijn -O-
Ik heb meegemaakt dat er mensen zijn die via facebook moesten ervaren dat er iemand overleden was. En nee geen vage vrienden. |:(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!fotograaf woensdag 12 augustus 2015 @ 11:14:27 #15
842 Zorro
Z
pi_155143669
Of zoiets als:
"Hee, waarom hebben we jullie niet gezien?"
"Waar?"
"Op het feest wat we vorig weekend hadden"
"Welk feest, daar weet ik niks van"
"Niks van? Het stond toch op Facebook?"

:X :X :X
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_155154460
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb meegemaakt dat er mensen zijn die via facebook moesten ervaren dat er iemand overleden was. En nee geen vage vrienden. |:(
Ik erger me er meer aan dat mensen een bericht plaatsen over het overlijden van een familielid (vader, moeder, oma, opa, etc.) terwijl dit net gebeurd is (koud nog geen half uur). |:(
Ze plaatsen nog net geen selfie van zichzelf met het lijk.
Ik zou bij zoiets niet eens aan smoelenboek gaan denken.
pi_155154491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:19 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Ik erger me er meer aan dat mensen een bericht plaatsen over het overlijden van een familielid (vader, moeder, oma, opa, etc.) terwijl dit net gebeurd is (koud nog geen half uur). |:(
Ze plaatsen nog net geen selfie van zichzelf met het lijk.
Ik zou bij zoiets niet eens aan smoelenboek gaan denken.
Ik heb wel eens op instagram iets voorbij zien komen, tijdens een begrafenis ff selfie.
  Spellchecker woensdag 12 augustus 2015 @ 19:28:23 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155156348
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:20 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ik heb wel eens op instagram iets voorbij zien komen, tijdens een begrafenis ff selfie.
Op FB iemand die poseerde met haar net overleden oma .... :N
pi_155157540
Als iemand in een pb een smilie stuurt met een als verkleed legopoppetje die op de grond pikt, wat betekent dat? :')
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:18:12 #20
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155157789
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Als iemand in een pb een smilie stuurt met een als verkleed legopoppetje die op de grond pikt, wat betekent dat? :')
Euh watte?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Spellchecker woensdag 12 augustus 2015 @ 20:42:09 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155158621
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Als iemand in een pb een smilie stuurt met een als verkleed legopoppetje die op de grond pikt, wat betekent dat? :')
Raap me op?
pi_155159201
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:19 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Ik erger me er meer aan dat mensen een bericht plaatsen over het overlijden van een familielid (vader, moeder, oma, opa, etc.) terwijl dit net gebeurd is (koud nog geen half uur). |:(
Ze plaatsen nog net geen selfie van zichzelf met het lijk.
Ik zou bij zoiets niet eens aan smoelenboek gaan denken.
Zo ééntje heb ik ook gehad ja. Alle broers en zussen die via een 'RIP ...' FB bericht van een achterneef mochten vernemen dat hun zus was overleden. :{

Die gast had verder geen neuk met de overledene maar pleurde het wel effe snel op FB zodra hij het hoorde. :')
pi_155160575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:55 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zo ééntje heb ik ook gehad ja. Alle broers en zussen die via een 'RIP ...' FB bericht van een achterneef mochten vernemen dat hun zus was overleden. :{

Die gast had verder geen neuk met de overledene maar pleurde het wel effe snel op FB zodra hij het hoorde. :')
En dan een hoop like's _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker woensdag 12 augustus 2015 @ 21:40:37 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155160832
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]

En dan een hoop like's _O-
Oja; waar is het "respect" gebleven .... :@
pi_155173032

:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')