abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 10:45:35 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155009047
Nou staat dit kanaal al enige tijd in mijn aboonomenten lijst op youtube ik wil deze toch even graag delen met jullie.

Ik had m natuuruurlijk in https://www.youtube.com/user/AlltimeConspiracies/videos kunnen plaatsten maar ik vind dat dit kanaal een apparte lijst verdiend.




Waarom?

In tegenstelling tot veel andere youtube kanalen komt deze niet schreeuwerig over en de personen proberen zo veel mogelijk info te geven in een kort filmpje.

Our aim is to shed some light where there is darkness and find truth where there seems to be none.Updates on a regular basis on our thoughts surrounding current events and current theories.

Dus geen 3 uur lang durende video's, goeie uitleg en alle bekende complotten komen naar voren en ze proberen ook dagelijkse updates te plaatsen over bekende complotten.

Geen schreeuwende mafketel met irritante drama muziekje op de achtergrond en staat te wijzen op een misplaatste pixel!

Dus alleen een korte duidelijk uitleg over een gebeurtenis en waarom het een complot zou kunnen zijn!


https://www.youtube.com/user/AlltimeConspiracies/videos

Dus als je nieuw bent op BNW en je hebt geen zin om grote openstaande forums helemaal door te lezen.
Of je wil even een snel een beetje up to date zijn over een nieuw complot klik even op het kanaal en vaak kan je het betreffende complot terug vinden.

hieronder een paar mooie voorbeelden.

MH370 korte samenvatting en update sinds het vleugel deel is aangespoeld.

jade Helm 15

Mocht je zelf meer van dit soort filmpjes hebben plaats ze hier onder.

Nou heb ik het dus over filmpjes die niet lang duren maar even op een heldere manier een bepaald complot duidelijk uitgelegd word,
En waarom mensen denken dat een bepaalde gebeurtenis een complot is!


Enjoy :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155018695
Wat mij betreft kan dit een start zijn voor een centraal topic waarin goede informatieve bronnen gefilterd worden.
Niet alleen youtube, er zijn heel veel goede bronnen te vinden voor achtergrond informatie over gebeurtenissen.
Ik ben benieuwd hoe Jogy en Blaadjes hier over denken.

Een centraal topic waar alleen zij als mod zijnde links kunnen plaatsen om te voorkomen dat het een linkdump topic wordt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 22:06:52 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155027694
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef bedachtzaam het volgende:
Wat mij betreft kan dit een start zijn voor een centraal topic waarin goede informatieve bronnen gefilterd worden.
Niet alleen youtube, er zijn heel veel goede bronnen te vinden voor achtergrond informatie over gebeurtenissen.
Ik ben benieuwd hoe Jogy en Blaadjes hier over denken.

Een centraal topic waar alleen zij als mod zijnde links kunnen plaatsen om te voorkomen dat het een linkdump topic wordt.
Klinkt als een idee.
Misschien ook voor complotten die nog geen topic hebben.

Al was het niet helemaal mijn idee :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155028910
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klinkt als een idee.
Misschien ook voor complotten die nog geen topic hebben.

Al was het niet helemaal mijn idee :D
Mocht ik een goede youtube(kanaal) vinden zal ik hem zeker hier posten ;)
Na het zien van je topic dacht ik aan een 9/11 bron die ik opgezocht had voor Molaris maar ook de bronnen die Japie deelde in het financiële topic bijvoorbeeld, of Scrummie die een goede bron plus bijdrage postte in het MH17 topic.
Een centraal topic waar bronnen met goede achtergrond info op categorie geplaatst worden voorkomt dat we topics moeten gaan afzoeken om ze weer te vinden.
Er is al een dergelijk initiatief geweest zie ik, wellicht kan dat topic opgeschoond en aangevuld worden :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 9 augustus 2015 @ 00:26:42 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155033283
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:30 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Mocht ik een goede youtube(kanaal) vinden zal ik hem zeker hier posten ;)
Na het zien van je topic dacht ik aan een 9/11 bron die ik opgezocht had voor Molaris maar ook de bronnen die Japie deelde in het financiële topic bijvoorbeeld, of Scrummie die een goede bron plus bijdrage postte in het MH17 topic.
Een centraal topic waar bronnen met goede achtergrond info op categorie geplaatst worden voorkomt dat we topics moeten gaan afzoeken om ze weer te vinden.
Er is al een dergelijk initiatief geweest zie ik, wellicht kan dat topic opgeschoond en aangevuld worden :)
zou zomaar kunnen welk topic was dat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155048145
BNW / [CENTRAAL] Brave New Hyperlinks

Het zijn links naar media waar onder youtube, geen sites met achtergrond info.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:52:57 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155075672
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 16:25 schreef bedachtzaam het volgende:
BNW / [CENTRAAL] Brave New Hyperlinks

Het zijn links naar media waar onder youtube, geen sites met achtergrond info.
Ja klopt maar er staat ook veel meuk in.. vind ik (8>
dit was meer voor beetje achtergrond info over een complot, niet dat het complot zelf het discussie punt is maar.
Welke gebeutenis en welk complot er aan hangt!
;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155101121
Voor een korte tijd had ik all time conspiracies in mijn abonnementen staan maar al snel weer verwijdert

Maar ik snap ergens wel waarom jij dit een goede kanaal vind ondanks een groot mark dice gehalte

The ''seperating truth from fiction''( zoals je dit op bnw denkt te doen)
De brittish vioce over
En zit er vrij gelikt uit( moet eerlijk toegeven)

Al heel snel kwam ik zoveel aantoonbare onzin tegen dat ik het niet langer serieus kon nemen

Maar ach ieder zijn ding toch :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:25:59 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155106967
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
Voor een korte tijd had ik all time conspiracies in mijn abonnementen staan maar al snel weer verwijdert

Maar ik snap ergens wel waarom jij dit een goede kanaal vind ondanks een groot mark dice gehalte

The ''seperating truth from fiction''( zoals je dit op bnw denkt te doen)
De brittish vioce over
En zit er vrij gelikt uit( moet eerlijk toegeven)

Al heel snel kwam ik zoveel aantoonbare onzin tegen dat ik het niet langer serieus kon nemen

Maar ach ieder zijn ding toch :P
hoezo? ze geven alleen aan wat voor complot verbonden is aan een gebeurtenis, maar verder niet al te veel achtergrond info.
Ik bedoel dat is toch gewoon duidelijk, het is geen 3 uur lange documantaire maar meer een korte samenvatting en erg duidelijk.

En dat zijn complotten die je ook op dit forum weer vind.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155110235
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

hoezo? ze geven alleen aan wat voor complot verbonden is aan een gebeurtenis, maar verder niet al te veel achtergrond info.
Ik bedoel dat is toch gewoon duidelijk, het is geen 3 uur lange documantaire maar meer een korte samenvatting en erg duidelijk.

En dat zijn complotten die je ook op dit forum weer vind.
Ga ik vandaag ook maar eens bekijken. ^O^
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:33:39 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155117185
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ga ik vandaag ook maar eens bekijken. ^O^
Helaas is niet bij alle filmpjes een persoon die het verteld soms moet je lezen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155117426
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:07 schreef Ali_boo het volgende:

Al heel snel kwam ik zoveel aantoonbare onzin tegen dat ik het niet langer serieus kon nemen

Wat wij dus zeg maar met jou en de rest van je clubje hebben :)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:54:10 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155117836
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat wij dus zeg maar met jou en de rest van je clubje hebben :)
Nou zijn er zoveel verschillende complotten zoals reptilians en dergelijk wat ze ook aangeven in filmpjes , maar ze geven er ook gewoon info over dus hoe komt men bij de hoax/complot en wat houd het in, het is kort gezegd dus meer informatief dan dat ze benadrukken.

KIJK HOE NEP!!!

Dat dus totaal niet maar gewoon de informatieve kant over een complot en evnteel de vreemde zaken om de gebeurtenis waardoor er aan een complot word gedacht!

Daarom vind ik de filmpjes zeer informatief :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155120769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Helaas is niet bij alle filmpjes een persoon die het verteld soms moet je lezen!
Dus?
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:59:56 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155121597
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dus?
gaat af en toe net iets te snal, das een beetje jammer!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155122347
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
Voor een korte tijd had ik all time conspiracies in mijn abonnementen staan maar al snel weer verwijdert

Maar ik snap ergens wel waarom jij dit een goede kanaal vind ondanks een groot mark dice gehalte

The ''seperating truth from fiction''( zoals je dit op bnw denkt te doen)
De brittish vioce over
En zit er vrij gelikt uit( moet eerlijk toegeven)

Al heel snel kwam ik zoveel aantoonbare onzin tegen dat ik het niet langer serieus kon nemen

Maar ach ieder zijn ding toch :P
Did The Russians Reach The Moon First?
Did the nazis build a nuclear bomb?
Is the USA starting WW3?
Is Putin starting WW3?
Does bigfoot exist?

Sponsored by audio books.

Alsjeblieft zeg.

Allemaal tijdverspillende BS imo.... met 'n computer stem.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:27:55 #17
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_155131654
Je bent een beetje laat met dit topic, TS
Dat kanaal heeft op 14 jun. 2013 de eerste video geüpload.
pi_155132133
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Did The Russians Reach The Moon First?
Did the nazis build a nuclear bomb?
Is the USA starting WW3?
Is Putin starting WW3?
Does bigfoot exist?

Sponsored by audio books.

Alsjeblieft zeg.

Allemaal tijdverspillende BS imo.... met 'n computer stem.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Did The Russians Reach The Moon First?
Did the nazis build a nuclear bomb?
Is the USA starting WW3?
Is Putin starting WW3?
Does bigfoot exist?

Sponsored by audio books.

Alsjeblieft zeg.

Allemaal tijdverspillende BS imo.... met 'n computer stem.
Precies

Vandaar dat theguyver de site ook promoot ;)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155132208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat wij dus zeg maar met jou en de rest van je clubje hebben :)
Wat bedoel je nou ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155140497
Goed topic :) erg handig om in 10/15 minuten even "up to speed" te komen in een theorie en te weten wat de voor- en tegenargumenten zijn (wel "grappig" dat mensen dachten dat vlucht MH-17 eigenlijk vlucht MH-370 zou zijn)..

Scheelt weer hele topics doorlezen zonder dat je daarna alsnog vragen hebt en geen antwoorden..!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 09:17:14 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155141160
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:30 schreef Thrilled het volgende:
Goed topic :) erg handig om in 10/15 minuten even "up to speed" te komen in een theorie en te weten wat de voor- en tegenargumenten zijn (wel "grappig" dat mensen dachten dat vlucht MH-17 eigenlijk vlucht MH-370 zou zijn)..

Scheelt weer hele topics doorlezen zonder dat je daarna alsnog vragen hebt en geen antwoorden..!
Ja het zijn gewoon simpele informatieve filmpjes.

Het Jade helm topic werd voor mij op deze manier ook wat duidelijker.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155142838
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja het zijn gewoon simpele informatieve filmpjes.

Het Jade helm topic werd voor mij op deze manier ook wat duidelijker.
Absoluut :) Zitten een aantal leuke filmpjes tussen die mij triggeren tot meer..
pi_155143252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[..]

Precies

Vandaar dat theguyver de site ook promoot ;)
'Do lizard aliens rule the earth?'
Zeer 'informatief' .
Triest.Heel erg triest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155143589
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Do lizard aliens rule the earth?'
Zeer 'informatief' .
Triest.Heel erg triest.
Ga jij anders even inhoudelijk reageren in het Tunesië-topic? :)
pi_155144065
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:11 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ga jij anders even inhoudelijk reageren in het Tunesië-topic? :)
Inhoudelijk reageren op wat precies?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155144257
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Inhoudelijk reageren op wat precies?
De talloze vragen, tegenargumenten en linkjes die jouw argumenten weerleggen of tegenspreken ;)

Net zoals jij af en toe zinloze posts plaatst met beledigingen, steken onder water of inhoudloze comments, moet ik toegeven dat er hier ook YouTube filmpjes in dit kanaal tussen zitten over theorieën die wel erg vergezocht zijn. Je kan er voor kiezen om die paar filmpjes links te laten liggen en je te richten op de meer serieuzere en aannemelijkere theorieën, OF ze gebruiken als enige strohalm om zo'n kanaal te bagatelliseren en de discussie proberen monddood te maken (al is het simpelweg alleen maar omdat de TS je vriendje niet is..)

Nogmaals, TS plaatst dit kanaal om je de mogelijkheid te geven om snel bijgepraat te worden over welke theorie dan ook vanuit een objectief standpunt waarbij ze de aangedragen argumenten naar boven halen.

Als er dus ooit een filmpje gemaakt wordt over de aanslag op het strand in Tunesië zou het kunnen zijn dat de filmer zegt dat de dader op blote voeten liep in kokend heet zand en 500 kogels afgeschoten zou hebben met 4 magazijnen, echter dat de hoeveelheid kogels nooit zijn gevonden, maar dat er toch 39 doden zijn met meerdere schotwonden en er nog geen aanleiding is gevonden voor een false flag operatie..

Dus omdat dit kanaal geen standpunt inneemt en toch informatie geeft over een willekeurige theorie is het juist een goede toevoeging aan dit verdeelde en gekleurde forum waarin je twee kampen hebt.

Ik ben er in ieder geval blij mee.
pi_155145445
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:42 schreef Thrilled het volgende:

[..]

De talloze vragen, tegenargumenten en linkjes die jouw argumenten weerleggen of tegenspreken ;)

Heb ik niet gezien.
Ik krijgt alleen 'Waarom-denk-je dat/Want?/Omdat?' soort vragen.
Als ik 'n ínhoudelijk' reactie zien - ik zal reageren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155145499
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:42 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Net zoals jij af en toe zinloze posts plaatst met beledigingen, steken onder water of inhoudloze comments, moet ik toegeven dat er hier ook YouTube filmpjes in dit kanaal tussen zitten over theorieën die wel erg vergezocht zijn. Je kan er voor kiezen om die paar filmpjes links te laten liggen en je te richten op de meer serieuzere en aannemelijkere theorieën, OF ze gebruiken als enige strohalm om zo'n kanaal te bagatelliseren en de discussie proberen monddood te maken (al is het simpelweg alleen maar omdat de TS je vriendje niet is..)

Nogmaals, TS plaatst dit kanaal om je de mogelijkheid te geven om snel bijgepraat te worden over welke theorie dan ook vanuit een objectief standpunt waarbij ze de aangedragen argumenten naar boven halen.

Als er dus ooit een filmpje gemaakt wordt over de aanslag op het strand in Tunesië zou het kunnen zijn dat de filmer zegt dat de dader op blote voeten liep in kokend heet zand en 500 kogels afgeschoten zou hebben met 4 magazijnen, echter dat de hoeveelheid kogels nooit zijn gevonden, maar dat er toch 39 doden zijn met meerdere schotwonden en er nog geen aanleiding is gevonden voor een false flag operatie..

Dus omdat dit kanaal geen standpunt inneemt en toch informatie geeft over een willekeurige theorie is het juist een goede toevoeging aan dit verdeelde en gekleurde forum waarin je twee kampen hebt.

Ik ben er in ieder geval blij mee.
Erg vergezocht?
Totaal,afwijkende,tijdsverspillende bullshit is 'n veel betere omschrijving denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155145838
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Erg vergezocht?
Totaal,afwijkende,tijdsverspillende bullshit is 'n veel betere omschrijving denk ik.
Point made dacht ik zo.. :*
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:52:14 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155149178
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Erg vergezocht?
Totaal,afwijkende,tijdsverspillende bullshit is 'n veel betere omschrijving denk ik.
Ik heb de filmpjes nog niet bekeken verder maar het afschrijven enkel en alleen omdat het kanaal het bespreekt is jammer. Als blijkt dat het een Penn & Teller Bullshit-esque kanaal is dan heb je misschien wel een punt hoor.

Zoals ik het nu een beetje hoor geeft het gewoon een 3 tot 5 minuten durende uitleg wat er bekend is van het onderwerp. Een beetje een fastfood versie van een conspiracy.

Vanavond even een paar filmpjes bekijken en zien hoe ze het er vanaf brengen, ben benieuwd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:06:48 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156468826
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb de filmpjes nog niet bekeken verder maar het afschrijven enkel en alleen omdat het kanaal het bespreekt is jammer. Als blijkt dat het een Penn & Teller Bullshit-esque kanaal is dan heb je misschien wel een punt hoor.

Zoals ik het nu een beetje hoor geeft het gewoon een 3 tot 5 minuten durende uitleg wat er bekend is van het onderwerp. Een beetje een fastfood versie van een conspiracy.

Vanavond even een paar filmpjes bekijken en zien hoe ze het er vanaf brengen, ben benieuwd.
Had je nog wat hiervan bekeken?
ze uploaden 1 a 2x in de week nieuwe.
En inderdaad sommige zijn vergezocht, maar een complot is een complot en het is gewoon een Simpele weerspiegeling van een complot en er word niet al te diep op in gegaan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2015 @ 12:41:29 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156470482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Had je nog wat hiervan bekeken?
ze uploaden 1 a 2x in de week nieuwe.
En inderdaad sommige zijn vergezocht, maar een complot is een complot en het is gewoon een Simpele weerspiegeling van een complot en er word niet al te diep op in gegaan.
Het was net zo weggezakt als het topic :@. Bedankt voor de reminder!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:00:26 #33
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173152616
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:42 schreef Thrilled het volgende:

Dus omdat dit kanaal geen standpunt inneemt en toch informatie geeft over een willekeurige theorie is het juist een goede toevoeging aan dit verdeelde en gekleurde forum waarin je twee kampen hebt.

Ik ben er in ieder geval blij mee.
Dit is mij ook opgevallen. :D
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:06:11 #34
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173152680
Van 2015 zie ik nu.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:09:12 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173152723
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:06 schreef SuperHartje het volgende:
Van 2015 zie ik nu.
Is al even geleden, Jogy (toen mod) zou dit nog oppakken.

Wat mij betreft kan dit een start zijn voor een centraal topic waarin goede informatieve bronnen gefilterd worden.
Niet alleen youtube, er zijn heel veel goede bronnen te vinden voor achtergrond informatie over gebeurtenissen.
Ik ben benieuwd hoe Jogy en Blaadjes hier over denken.

Een centraal topic waar alleen zij als mod zijnde links kunnen plaatsen om te voorkomen dat het een linkdump topic wordt.

Ben ik nog steeds voorstander van.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173157132
Sci-fi konspiracies for kids! :)
Aliens? Bigfoot on Mars?

Oh dear.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173157237
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:45 schreef Tingo het volgende:
Sci-fi konspiracies for kids! :)
Aliens? Bigfoot on Mars?

Oh dear.
Ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens.
Het gaat hier over Youtube en alle andere vermeende complotten kunnen op het comploten-topic.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:34:26 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173158172
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:45 schreef Tingo het volgende:
Sci-fi konspiracies for kids! :)
Aliens? Bigfoot on Mars?

Oh dear.
Alles staat er op je kan het zo gek niet bedenken..
Dino's hebben nooit bestaan, aarde is plat, nukes hebben ooit nog nooit bestaan..
is ook allemaal wel eens naar voren gekomen hier, en dan paar uitfilteren die jij gek vind..
Mooi man, sommigen geloven dat zoals jij de meest raar uit een lopende complotten geloofd.

Het enige wat die site doet is, complot simpel en makkelijk uitleggen in een paar minuten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens.
Het gaat hier over Youtube en alle andere vermeende complotten kunnen op het comploten-topic.
Oki prima, als er weer een nieuw complot is post ik wel een youtube filmpje van hun site, zodat iedereen in een keer snapt waar het dan over gaat.

Het was ook maar gewoon een idee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173158601
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Alles staat er op je kan het zo gek niet bedenken..
Dino's hebben nooit bestaan, aarde is plat, nukes hebben ooit nog nooit bestaan..
is ook allemaal wel eens naar voren gekomen hier, en dan paar uitfilteren die jij gek vind..
Mooi man, sommigen geloven dat zoals jij de meest raar uit een lopende complotten geloofd.

Het enige wat die site doet is, complot simpel en makkelijk uitleggen in een paar minuten.

[..]

Oki prima, als er weer een nieuw complot is post ik wel een youtube filmpje van hun site, zodat iedereen in een keer snapt waar het dan over gaat.

Het was ook maar gewoon een idee.
Niks mis met een nieuw idee ;)
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:49:14 #40
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173158614
Ik vind dat die gebruiker goede video's post. Gaat het nou over die gebruiker of over conspiracies op YouTube algemeen?
A child is born with no state of mind.
pi_173163694
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

is ook allemaal wel eens naar voren gekomen hier, en dan paar uitfilteren die jij gek vind..
Mooi man, sommigen geloven dat zoals jij de meest raar uit een lopende complotten geloofd.

Het enige wat die site doet is, complot simpel en makkelijk uitleggen in een paar minuten.

[..]

De meeste vids op de site over aliens gaat.
Geloof je wel in space aliens?
Reptillian shape-shifters ook?
Jammer er niks op de channel over fake terror attacks - dat zou echt hilarisch zijn.
Ik vraag me af hoeveel 't zou kosten om zo'n professioneel voice-over actor te betalen.
Van wie is de site precies?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173163731
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

De meeste vids op de site over aliens gaat.
Geloof je wel in space aliens?
Reptillian shape-shifters ook?
Jammer er niks op de channel over fake terror attacks - dat zou echt hilarisch zijn.
Ik vraag me af hoeveel 't zou kosten om zo'n professioneel voice-over actor te betalen.
Van wie is de site precies?
waarom vind je fake terror attacks hilarisch?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173163827
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

waarom vind je fake terror attacks hilarisch?
I don't - I said it would be hilarious to hear what that stupid, childish youtube channel has to say about them.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:57:31 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173166766
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

De meeste vids op de site over aliens gaat.
Geloof je wel in space aliens?
Reptillian shape-shifters ook?
Jammer er niks op de channel over fake terror attacks - dat zou echt hilarisch zijn.
Ik vraag me af hoeveel 't zou kosten om zo'n professioneel voice-over actor te betalen.
Van wie is de site precies?
Je hoeft er niet in te geloven, het is een kanaal waarbij veel complotten snel en simpel worden weer gegeven.
Niks kinderachtig aan, elk onderwerp word serieus op gepakt.
Kan je mooi om lachen, maar sommige mensen geloven dat nou eenmaal.
Zoals jij geloofd dat er geen dinosaurussen op deze planeet hebben rondgelopen, sommigen vinden die theorie hilarisch.
Het kanaal is een onderdeel van een veel grotere youtube groep en in totaal bijna 8 miljoen abonnees.

Alltime10s
5.104.423 abonnees

Dave & John
58.479 abonnees

Alltime Conspiracies
1.358.430 abonnees

AlltimeMovies
608.500 abonnees

Nightmare Fuel
9.904 abonnees

AlltimeGaming
360.172 abonnees

Alltime Numbers
202.748 abonnees

Top 10 Videolar
25.936 abonnees

TopZehn
1.727.173 abonnees

Topowa Dycha
787.117 abonnees

Топ Десять
35.579 abonnees

TIEN
248.725 abonnees

Alltime Conspiracies for videos about the biggest scandals, cover-ups and conspiracy theories in history.
From Cicada 3301 to Roswell, CIA cover ups to Reptilians . It's all here!

Het originele kanaal is bedacht door 2 Britse jongens die er een succesvolle kanaal lijst van hebben gemaakt en in verschillende talen.
De 2 jongens spreken het zelf in!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:12:03 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173167185
Ik ben even gaan kijken naar wat filmpjes op dat kanaal. Op een of andere discoveryzender heb je ook zo'n serie die gaat over complotten. Buiten info wat we allemaal al weten wordt niets schokbarend naar buiten gebracht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173167777
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben even gaan kijken naar wat filmpjes op dat kanaal. Op een of andere discoveryzender heb je ook zo'n serie die gaat over complotten. Buiten info wat we allemaal al weten wordt niets schokbarend naar buiten gebracht.
Ik vraag me af wat voor commentaren en opmerkingjes er zou zijn als jij ,ik, cameraman of Summers zoiets had gepost.
Iedereen kan duidelijk zien wat voor 'n kromme disinfo voor kinderen channel 't is.
Double standards anyone? :)

Die professioneel voice-over klinkt bekend. Misschien ook van Nat Geo of Discovery of zulke BS.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:35:15 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173167793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben even gaan kijken naar wat filmpjes op dat kanaal. Op een of andere discoveryzender heb je ook zo'n serie die gaat over complotten. Buiten info wat we allemaal al weten wordt niets schokbarend naar buiten gebracht.
Dat is nou net het punt, waar ik op duld.
Niet iedereen weet gelijk alles over een bepaald onderwerp.
Er zijn genoeg nieuwe gebruikers, die hier komen aanwaaien, het is ook gewoon een stukje informatief, up to speed brengen over een bepaald onderwerp, zonder eerst heel topic door te lezen of een docu kijken van paar uur.
Daarom vind ik het zo'n goed kanaal!

Bij Pizza gate bijvb had ikgeen idee waar het over ging, dus via kanaal even samenvatting gelezen en bam gelijk korte duidelijke uitleg hoe of wat.
( ik kijk geen tv en soms ben ik gewoon te druk om even nieuws te volgen op internet)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173167861
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je hoeft er niet in te geloven, het is een kanaal waarbij veel complotten snel en simpel worden weer gegeven.
Niks kinderachtig aan, elk onderwerp word serieus op gepakt.
Kan je mooi om lachen, maar sommige mensen geloven dat nou eenmaal.
Zoals jij geloofd dat er geen dinosaurussen op deze planeet hebben rondgelopen, sommigen vinden die theorie hilarisch.
Het kanaal is een onderdeel van een veel grotere youtube groep en in totaal bijna 8 miljoen abonnees.

Alltime10s
5.104.423 abonnees

Dave & John
58.479 abonnees

Alltime Conspiracies
1.358.430 abonnees

AlltimeMovies
608.500 abonnees

Nightmare Fuel
9.904 abonnees

AlltimeGaming
360.172 abonnees

Alltime Numbers
202.748 abonnees

Top 10 Videolar
25.936 abonnees

TopZehn
1.727.173 abonnees

Topowa Dycha
787.117 abonnees

Топ Десять
35.579 abonnees

TIEN
248.725 abonnees

Alltime Conspiracies for videos about the biggest scandals, cover-ups and conspiracy theories in history.
From Cicada 3301 to Roswell, CIA cover ups to Reptilians . It's all here!

Het originele kanaal is bedacht door 2 Britse jongens die er een succesvolle kanaal lijst van hebben gemaakt en in verschillende talen.
De 2 jongens spreken het zelf in!
Dave & John hebben al een geruime tijd niets meer geplaatst.
Problemen met kosten en dergelijke.

Zaten soms best leuke top 10 facts tussen.


En Tingo, die voice over had jij ook kunnen zijn als je een fijne stem zou hebben om naar te luisteren.
Is een grote groep vrienden, en ja dat zit er altijd wel iemand tussen met een "radio" stem.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:40:10 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173167944
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat voor commentaren en opmerkingjes er zou zijn als jij ,ik, cameraman of Summers zoiets had gepost.
Iedereen kan duidelijk zien wat voor 'n kromme disinfo voor kinderen channel 't is.
Double standards anyone? :)

Die professioneel voice-over klinkt bekend. Misschien ook van Nat Geo of Discovery of zulke BS.
Mooi man een complot kanaal is een complot..
dafuq man, heb je uberhaupt even een filmpje beken?

Kijk dit is wel een mooie en sluit wel aan op wat ik hier al eens gehoord heb.
False flag in rusland?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173168004
Wat een clickbait.
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')