abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Sport maandag 10 augustus 2015 @ 10:33:28 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155070642
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:28 schreef Beach het volgende:

[..]

Heeft Button met Ford/Cosworth gereden?
Nee, en ook niet met Peugeot en Toyota
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 augustus 2015 @ 10:33:34 #27
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_155070644
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:28 schreef Beach het volgende:

[..]

Heeft Button met Ford/Cosworth gereden?
Alleen in de lagere Formule-klassen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_155070747
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee, en ook niet met Peugeot en Toyota
Peugeot/asiapech was ik ook al vergeten ja.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_155070776
Ik ben er een paar vergeten zo blijkt :@
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:10:30 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_155071345
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:29 schreef twiFight het volgende:
Denk niet dat Haas Button kan/wil betalen.
Maar WEC zou wel leuk zijn. Gewoon een F1 allstars team met Webber, Button en Hulkenberg ;)
Dat lijkt me wel mooi ja :D En niet eens zo onbedenkelijk.

Zou ook al goed zijn voor de PR van de WEC überhaupt :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Sport maandag 10 augustus 2015 @ 11:15:39 #31
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155071428
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:38 schreef Beach het volgende:

[..]

Peugeot/asiapech was ik ook al vergeten ja.
Peugeot was ook weg na 2002 natuurlijk.

Toyota zat er wel wat langer, uiteraard.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:50:58 #32
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_155072222
quote:
3s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik verwacht dat in de komende seizoenen de volgende rijders wel afscheid gaan nemen: Button, Hulkenberg, Massa, Maldonado, Raikkonen & Perez. Button en Hulkenberg zie ik wel WEC gaan rijden, Raikkonen kruipt lekker in een rallykar en de rest verdwijnt stilletjes van het toneel. Maldonado zijn sponsoren gaan hem volgend seizoen niet meer aan een zitje helpen na alweer een seizoen vol domme fouten.

Rijders die ik waarschijnlijk wel (terug) zie verschijnen in de komende twee seizoenen zijn Vandoorne bij McLaren, Wehrlein bij Force India, Lynn en/of Gasly bij Toro Rosso, Esteban Ocon en Jolyon Palmer bij Lotus en Alexander Rossi en Jean-Eric Vergne bij Haas.
In het geval van Hulkenberg denk ik dat zijn huidige prioriteit voorlopig nog in Formule 1 ligt, maar die zal wel een stap willen maken. Vind hem niet het type coureur die de rest van z'n carrière op het niveau Force India wil blijven hangen.
Misschien nog 1 seizoen, maar dan zie ik hem ook wel verkassen. In het Formule 1 wereldje is niet iedereen ervan overtuigd dat hij datgene heeft om echt die stap naar de top te maken.

Bij de sponsoren van Maldonado komt een hoop chauvinistisch geleur kijken, dus die zullen minimaal een vergelijkbare coureur van dezelfde nationaliteit willen vinden.
Tot die tijd: Maldonado óf ze trekken zich terug. Economisch zit Venezuela in een neerwaartse spiraal, maar of dat effect heeft op de sponsorsom van PDVSA (staatsbedrijf) weet ik niet.
  maandag 10 augustus 2015 @ 12:27:02 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_155073022
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

In het geval van Hulkenberg denk ik dat zijn huidige prioriteit voorlopig nog in Formule 1 ligt, maar die zal wel een stap willen maken. Vind hem niet het type coureur die de rest van z'n carrière op het niveau Force India wil blijven hangen.
Misschien nog 1 seizoen, maar dan zie ik hem ook wel verkassen. In het Formule 1 wereldje is niet iedereen ervan overtuigd dat hij datgene heeft om echt die stap naar de top te maken.

Bij de sponsoren van Maldonado komt een hoop chauvinistisch geleur kijken, dus die zullen minimaal een vergelijkbare coureur van dezelfde nationaliteit willen vinden.
Tot die tijd: Maldonado óf ze trekken zich terug. Economisch zit Venezuela in een neerwaartse spiraal, maar of dat effect heeft op de sponsorsom van PDVSA (staatsbedrijf) weet ik niet.
Ik zie Hulk eigenlijk wederom gepasseerd worden voor een beter zitje dan hij nu heeft. Enige move die ik voor hem zie is òf Bottas zijn zitje bij Williams, of een stap naar een andere raceklasse en dan lijkt de WEC de meest voor de hand liggende keuze, zeker na zijn Le Mans succes. Ik kan me niet voorstellen dat hij over 2 jaar nog bij FI rijd, wellicht volgend jaar nog één jaar maar dat is het dan ook wel denk ik.

M.b.t. Maldonado, Lotus zal waarschijnlijk overgenomen worden door Renault en dan is het geld van PDVSA wat minder kritisch voor het team. Ook hebben ze al een aantal keer laten vallen dat Pastor zeer zeker niet verzekerd is van een stoeltje voor volgend jaar en ik zie Palmer hem wel vervangen eigenlijk. Met Grosjean als ervaren kracht (en fransman) en palmer als talent voor de toekomst. Indien Palmer niet presteert (zo geweldig vond ik hem in de GP2 niet) dan maakt Ocon de stap omhoog verwacht ik :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_155073358
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:25 schreef Meike26 het volgende:
Hoe groot/gek is de kans dat Button bij Haas gaat rijden? Een betrouwbare coureur, heel veel kennis en iemand die je goed kan hebben voor pr? Naast Vergne?

Als dat gaat gebeuren heeft Button met elke krachtbron-leverancier gereden die er de afgelopen 15 jaar in de F1 actief is geweest.. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hulk is eerste keus bij Haas. Button wordt genoemd bij Williams als Bottas daar vertrekt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:27:10 #35
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_155074729
De vraag is ook welke keuze ze hebben voor een beter team. Het enige team dat 'gegarandeerd' bij de top zit is Mercedes en die heeft zijn boeltje al rond. Ferrari gaat nu af en toe best goed, maar dat had ook bijna niemand aan zien komen vorig jaar. Williams gaat lekker met de Mercedes power train, maar presteert ook lang niet op elk circuit. Daarna krijg je een zootje auto's (RBR, STR, FI, Sauber) waar je eigenlijk weinig van op aan kunt. Al die teams hebben wel een goede race gehad, maar zijn zeker niet sterk genoeg om te mogen denken aan de top.

Wat doe je dan als coureur? Neem je een gok bij een ander team? 50/50 of je er iets mee op schiet. Blijf je bij je team? Dan haalt een ander team misschien een rookie binnen en is je kans verkeken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:42:39 #36
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_155075301
Max in 2017 beim Ferrari
Volgens: http://www.motorsport-tot(...)licher-15081006.html
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:54:54 #37
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_155075749
quote:
3s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

M.b.t. Maldonado, Lotus zal waarschijnlijk overgenomen worden door Renault en dan is het geld van PDVSA wat minder kritisch voor het team. Ook hebben ze al een aantal keer laten vallen dat Pastor zeer zeker niet verzekerd is van een stoeltje voor volgend jaar en ik zie Palmer hem wel vervangen eigenlijk. Met Grosjean als ervaren kracht (en fransman) en palmer als talent voor de toekomst. Indien Palmer niet presteert (zo geweldig vond ik hem in de GP2 niet) dan maakt Ocon de stap omhoog verwacht ik :)
Goed punt, als Renault erin stapt zal Maldonado zeker verleden tijd zijn.
Maar er blijven genoeg andere teams over die niet vies zijn van wat olie dollars... dus schrijf Maldonado niet af. 10.gif

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:27 schreef twiFight het volgende:
Williams gaat lekker met de Mercedes power train, maar presteert ook lang niet op elk circuit.
Op circuits waar de power van de Mercedes krachtbron een minder grote rol speelt zie je dan ook dat Williams (iig tijdens de race) wegzakt.
De RBR en STR chassis' blijken dan ineens helemaal niet zo verkeerd te zijn.

Als STR nou nog een Ferrari krachtbron achterin had liggen... als...

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:42 schreef nils7 het volgende:
Max in 2017 beim Ferrari
Volgens: http://www.motorsport-tot(...)licher-15081006.html
Nouja, met een dik "vraagteken" in het artikel hè. Beetje komkommer-speculatie. :P
Zou wel de Ferrari traditie breken... aan jonge (onervaren) coureurs doen ze daar niet.

[ Bericht 23% gewijzigd door Kleffe_Dop op 10-08-2015 14:03:16 ]
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:05:13 #38
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_155076188
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Goed punt, als Renault erin stapt zal Maldonado zeker verleden tijd zijn.
Maar er blijven genoeg andere teams over die niet vies zijn van wat olie dollars... dus schrijf Maldonado niet af. [ afbeelding ]

[..]

Op circuits waar de power van de Mercedes krachtbron een minder grote rol speelt zie je dan ook dat Williams (iig tijdens de race) wegzakt.
De RBR en STR chassis' blijken dan ineens helemaal niet zo verkeerd te zijn.

Als STR nou nog een Ferrari krachtbron achterin had liggen... als...

[..]

Nouja, met een dik "vraagteken" in het artikel hè. Beetje komkommer-speculatie. :P
Zou wel de Ferrari traditie breken... aan jonge (onervaren) coureurs doen ze daar niet.
Wat ik ervan begijp in 2017 pas.
Dus dan heeft Max al weer 2 seizoenen under the belt.
Omdat Bottas blijkbaar maar moeilijk weg kan bij Williams en Kimi dus nog 1 seizoen maar blijft?


En natuurlijk is de RBR goed, een auto van Newey (oke hij was er tijdelijk minder bij betrokken) kan nooit slecht zijn!
Hoeveel WK's (en volgens doemdenkers doden) hij al wel niet op z'n conto heeft kunnen schrijven.

[ Bericht 7% gewijzigd door nils7 op 10-08-2015 14:11:13 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:42:58 #39
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_155079756
Vanaf 2017 gaan alle regels weer op de schop en is het maar de vraag of Mercedes het beste team is. Met de V8 was Red Bull oppermachtig, in de tijd van Schumacher was Ferrari oppermachtig etc...

Het enige waar je vanuit kan gaan is dat de teams met hoge budgetten altijd wel met de top mee kunnen komen. McLaren heeft nu een brugjaar maar wie weet zijn zij in 2017 wel het team to beat
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_155080004
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:05 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wat ik ervan begijp in 2017 pas.
Dus dan heeft Max al weer 2 seizoenen under the belt.
Omdat Bottas blijkbaar maar moeilijk weg kan bij Williams en Kimi dus nog 1 seizoen maar blijft?

En natuurlijk is de RBR goed, een auto van Newey (oke hij was er tijdelijk minder bij betrokken) kan nooit slecht zijn!
Hoeveel WK's (en volgens doemdenkers doden) hij al wel niet op z'n conto heeft kunnen schrijven.
Ferrari schijnt de afkoopsom voor Bottas te hoog te vinden en die is voor 2017 al weer een stuk lager. En Max heeft een contract met Red Bull tot en met 2017, dus daar zal dan ook wel een afkoopsom aan vast zitten.
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:42 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf 2017 gaan alle regels weer op de schop en is het maar de vraag of Mercedes het beste team is. Met de V8 was Red Bull oppermachtig, in de tijd van Schumacher was Ferrari oppermachtig etc...

Het enige waar je vanuit kan gaan is dat de teams met hoge budgetten altijd wel met de top mee kunnen komen. McLaren heeft nu een brugjaar maar wie weet zijn zij in 2017 wel het team to beat
Nieuwe regels komen waarschijnlijk pas in 2018 (want 2017 is te snel om alles goed in te voeren) en het is nog maar de vraag hoe revolutionair ze zullen zijn, want wat ik tot nog toe lees zal er niet zo heel veel veranderen. En zeker niet aan de motor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_155080514
quote:
3s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik verwacht dat in de komende seizoenen de volgende rijders wel afscheid gaan nemen: Button, Hulkenberg, Massa, Maldonado, Raikkonen & Perez. Button en Hulkenberg zie ik wel WEC gaan rijden, Raikkonen kruipt lekker in een rallykar en de rest verdwijnt stilletjes van het toneel. Maldonado zijn sponsoren gaan hem volgend seizoen niet meer aan een zitje helpen na alweer een seizoen vol domme fouten.

Rijders die ik waarschijnlijk wel (terug) zie verschijnen in de komende twee seizoenen zijn Vandoorne bij McLaren, Wehrlein bij Force India, Lynn en/of Gasly bij Toro Rosso, Esteban Ocon en Jolyon Palmer bij Lotus en Alexander Rossi en Jean-Eric Vergne bij Haas.
Alex Lynn is weg bij de Red Bull opleiding en testrijder van Williams, dus die zie ik niet in een Toro Rosso stappen. Pierre Gasly en Dean Stoneman zijn de huidige junior coureurs van Red Bull.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 10 augustus 2015 @ 17:08:01 #42
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_155082741
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:05 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wat ik ervan begijp in 2017 pas.
Dus dan heeft Max al weer 2 seizoenen under the belt.
Dat heb ik ook gelezen, maar 2 seizoenen maakt hem natuurlijk geen 'ervaren' coureur op 19 jarige leeftijd, al helemaal niet in de traditie van Ferrari van ervaren coureurs die zichzelf reeds bewezen hebben.
Niet dat het onmogelijk is, maar het zou wel bijna revolutionair zijn voor Ferrari begrippen. :D
  maandag 10 augustus 2015 @ 18:07:10 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_155085059
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alex Lynn is weg bij de Red Bull opleiding en testrijder van Williams, dus die zie ik niet in een Toro Rosso stappen. Pierre Gasly en Dean Stoneman zijn de huidige junior coureurs van Red Bull.
Dat us waar ook, helemaal vergeten dat hij al gedumpt was...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_155085252
Hoe oud waren Vettel en Hamilton toen ze wdc werden?
.
pi_155085453
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:12 schreef Fer het volgende:
Hoe oud waren Vettel en Hamilton toen ze wdc werden?
Vettel: 23 jaar en 133 dagen
Hamilton: 23 jaar en 301 dagen.

https://en.wikipedia.org/(...)_Drivers.27_Champion
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_155090280
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat us waar ook, helemaal vergeten dat hij al gedumpt was...
Volgens mij is hij zelf weggegaan, zodat hij bij Williams kon rijden,

Slimme zet denk ik wel, Williams is wel een team waar je kan doorgroeien van test naar race coureur (laatste 10 jaar, Rosberg, Wurz, Nakajima, Hulkenberg, Bottas
pi_155093344
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Volgens mij is hij zelf weggegaan, zodat hij bij Williams kon rijden,

Slimme zet denk ik wel, Williams is wel een team waar je kan doorgroeien van test naar race coureur (laatste 10 jaar, Rosberg, Wurz, Nakajima, Hulkenberg, Bottas
Klopt. Hij zag bij Red Bull geen kans om binnen afzienbare tijd de F1 te halen en heeft dus voor een andere weg gekozen als testrijder bij Williams.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_155097097
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:42 schreef nils7 het volgende:
Max in 2017 beim Ferrari
Volgens: http://www.motorsport-tot(...)licher-15081006.html
goede prijs opdrijving
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:22:15 #49
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_155106142
*O*

quote:
Pastor Maldonado says his bad reputation is the fault of journalists who are scrambling for news.
The Venezuelan is often criticized not only for his image as the most powerful 'pay driver' on the grid, but also his apparent tendency to crash often.
But when asked about his image by Brazil's Globo, Maldonado answered: "In F1 these days it is not easy for find news.
"It is practically always the same drivers in first and second positions. Third as well. It's not like 10, 15 years ago when there were more battles and therefore more news.
"So it means the journalists are seeking news where there is none."
Referring specifically to his strong and controversial backing by Venezuela's state-owned oil company PDVSA, he added: "It was not just me supported, but a group of Venezuelans, much like what Red Bull does with its (driver development) program.
"Fortunately I arrived (in F1), but several of the others failed to get the results they needed. At first it was a huge pressure being this 'pay driver,' but I've learned to live with it because it is not just any driver who can win an F1 race without having the best car.
"Today, I still feel undervalued in F1," the Lotus driver admitted, "but only because I have not had a car that allows me to show my talent.
"There are drivers who do not deserve to be in F1, but I believe that I have demonstrated -- clearly -- that I deserve to have a long career."
Maldonado fights 'Crashtor' reputation by saying he has 'big balls'

Asked if he could be winning races at the wheel of a Mercedes, the 30-year-old insisted: "With a car like that I would have the chance to fight for victory every race weekend. I'm completely sure about that."
However, Maldonado's next step is currently unclear, as Lotus chiefs are putting him under greater public pressure to perform, while the very future of the Enstone team is under a cloud.
"I don't know," he said when asked about the future.
"It is difficult to know if it is here or with another team. I hope it is here, because we have a very good atmosphere and I feel very good with Lotus, but in F1 you cannot expect anything."
http://www.foxsports.com/(...)-blames-media-081015
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:59:24 #50
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_155106560
Hij wordt Crashtor genoemd omdat hij disproportioneel vaak betrokken is bij crashes/contact en ook disproportioneel vaak de oorzaak is. Daarnaast zie ik hem ook vaak onnodige fouten maken, zoals spins. Dat zijn observaties door de jaren heen en daar kom je ook niet in een jaartje vanaf. Hij moet, of het nou terecht is of niet, gewoon zorgen dat hij niet betrokken raakt bij die shit. Dan maar twee plekken verliezen. Levert nog altijd meer op dan een DNF.

Maar over de media heeft hij wel een punt. Alles wordt opgeblazen met de bekende medialucht totdat er met moeite een artikel uit te schrapen is :{ Maar inhoud is ook niet de motivatie om een artikel te schrijven, nee, dat zijn de clicks. En dan gaan mensen hysterisch doen over een klein verhaaltje. Verbaast me dat we nog geen artikelen hebben met titels als "SHOCKING!!! You Will Never Believe What Happens To Maldonado Next. This Has Never Been Seen Before!!"
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')