Nja in 2010/2011 was Bethesda zelf ook begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe Fallout. Dus dan zou het sowieso vreemd zijn als Obsidian ook aan een nieuwe zou werken.quote:Op maandag 21 september 2015 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Ze hadden net geen 8,5 gehaald op Metacritic ofzo om bonussen te ontvangen van Bethesda en een nieuw deel te mogen maken. Tenminste dat waren de verhalen destijds.
Bethesda heeft de rechten he van Fallout. Obsidian zou wel willen, maar dan nog moet Bethasda dat ook willen en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 21 september 2015 16:28 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Nja in 2010/2011 was Bethesda zelf ook begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe Fallout. Dus dan zou het sowieso vreemd zijn als Obsidian ook aan een nieuwe zou werken.
Zoals ik het begrijp was New Vegas financieel gezien een succes voor Bethesda. Na Fallout 4 gaat Bethesda natuurlijk weer aan de Elder Scrolls werken en kan Obsidian mooi aan de slag.
En uit recente interviews blijkt dat Obsidian heel graag wil.
http://m.ign.com/articles(...)d-neverwinter-return
Waarom zou Bethesda het niet willen?quote:Op maandag 21 september 2015 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bethesda heeft de rechten he van Fallout. Obsidian zou wel willen, maar dan nog moet Bethasda dat ook willen en dat zie ik niet gebeuren.
De nieuwe main themequote:Op woensdag 23 september 2015 00:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Twee stukjes muziek, inclusief het volledige Fallout 4 thema, zijn gepost op Bethesda's blog
http://bethesda.net/#en/e(...)on-zur/2015/09/22/30
Lekker, mensenvleesquote:
Oh ja! Dat had ik alweer verdongen, kies die optie niet. Voel ik me niet goed bijquote:Op woensdag 23 september 2015 22:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet nieuw, wel handig.
[ afbeelding ]
Brr, die lelijke blauwe kleur... snap niet dat ze daarvoor gekozen hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:05 schreef OMG het volgende:
Heb er zin in. Naast dat de Pipboy Edition al een tijd in de pre-order staat heb ik vandaag ook nog een Fallout 4 Loot Crate besteld. Dan kan ik lekker als stoere man met een vault dweller hoodie aan, een pipboy om, en pluche Dogmeat onder m'n arm de game spelen.
Wat gepauzeerd in het filmpje...quote:
Vaag systeem inderdaad. Had er nog niet echt bij stil gestaan dat Skills zoals we ze kennen er waarschijnlijk helemaal uitgesloopt zijn. Hoe moet ik m'n unarmed nu maxen dan!?quote:
jemig, heb je de eerdere delen niet gespeeldquote:
quote:If you’re a longtime Fallout fan, you’ll notice that the Skills seen in previous games have been folded into this system. The previous Skill system had some confusing parts and ended up spreading your choices too thin. Some of you had questions like: “What’s better, the Charisma SPECIAL, or the Speech Skill? Why are assault rifles in Small Guns?” Additionally many Perks simply raised associated Skills. The Gun Nut Perk in Fallout 3 increased two separate Skills. In Fallout 4, the ranks of Gun Nut act as gates for modifying and crafting weapons. Sneak was a skill in Fallout 3, and you simply increased its value. In Fallout 4 Sneak becomes a Perk that not only makes you harder to detect, but wraps in previous perks like Silent Running and Light Step into its ranks. By wrapping these systems together, it keeps the emphasis on your SPECIALs and the level-up choices more rewarding.
And on top of all that, you also get separate Perks from the many in-game magazines you can find (there are over 100). Some of these grant an individual Perk, while others up the rank of a Perk associated with that magazine. For example, there’s a 10-issue run of Grognak the Barbarian comics that each give you an additional rank of the Barbarian Perk, which raises the critical damage of melee attacks.
T.o.v. F3 is alles gebalanceerder.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:40 schreef studentje7 het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk dat het nu veel logischer en gebalanceerder is verdeeld allemaal.
Het was al gemeld, maar ik hoopte stiekem nog dat ze niet serieus waren.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:40 schreef 2dope het volgende:
Vaag systeem inderdaad. Had er nog niet echt bij stil gestaan dat Skills zoals we ze kennen er waarschijnlijk helemaal uitgesloopt zijn.
Door je strength level 1 perk te verhogen, zo te zien.quote:Hoe moet ik m'n unarmed nu maxen dan!?
Filmpje niet gekeken maar als het is zoals jij het zei koop ik het niet op release. Wacht ik wel op een overhaul mod. Was namelijk een van de grootste redenen waarom ik Skyrim niet zo leuk vond.quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
T.o.v. F3 is alles gebalanceerder.
Maar logischer? Het is in principe hetzelfde systeem; in de vorige games waren de meeste perks ook stat- en skillgebonden. Nu dus zonder skills. Maar wat ik al zei, in New Vegas had je Companion Nerve: hoe hoger je Charisma, hoe effectiever je companions waren. Nu moet je je Charisma tot 8 verhogen om te kunnen kiézen of je Charisma effect heeft op je companions. Alsof het dan pas zou werken, of een lager charisma sowieso geen effect zou hebben.
Dat zou vergelijkbaar zijn, als ze bijvoorbeeld van je carry-weight (hoeveel je kunt dragen) een perk hadden gemaakt. 'Op Strenght-level 8 kun je kiezen of je dingen mee wilt kunnen nemen'. Klinkt onlogisch, toch? Dat zou gewoon een automatisch (passief) gevolg moeten zijn van de hoeveelheid punten die je in strength-stat stopt (zoals het ook altijd geweest is). Datzelfde geldt voor charisma.
[..]
Het was al gemeld, maar ik hoopte stiekem nog dat ze niet serieus waren.
[..]
Door je strength level 1 perk te verhogen, zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |