abonnement Unibet Coolblue
pi_154964005
En weer door..
pi_154964032
Sticky? :+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154964064
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:16 schreef Divje het volgende:
Sticky? :+
Pas op he, je mag hier niet iets vragen van Ali_boo.
pi_154964073
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Pas op he, je mag hier niet iets vragen van Ali_boo.
Oh ;( wou 'm nog delen met je..
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:19:02 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154964086
meest populaire topic in BNW zo'n beetje..
misschien stof tot nadenken hoe dit zo komt ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154964088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:18 schreef Divje het volgende:

[..]

Oh ;( wou 'm nog delen met je..
Fak. ;(. Zit ik daar ff mis.
pi_154964099
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Fak. ;(. Zit ik daar ff mis.
Komt door Ali!
*pass*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154964110
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:19 schreef theguyver het volgende:
meest populaire topic in BNW zo'n beetje..
misschien stof tot nadenken hoe dit zo komt ;)
Nee, want het gaat best aardig hier de laatste tijd qua mod(s). Ik heb echt geen issue met een mod hier, en vind dat ze het serieus prima doen. Dat IK het andres zou doen, staat daar nog los van, want je weet dat ik hier er een aantal af had gegooid (als een mod dat kon), maar het beleid is nou eenmaal zo.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:21:21 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154964125
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lees jij tegenwoordig net zo slecht als Japie? Het gaat niet om het feit hoax/geen hoax. Voor mijn part geloven Tingo en cad daar tot in het oneindige in en posten ze daar ook over door. Het gaat erom dat jij stelt in je topic pointer dat verontwaardigen over hoax maar ergens anders moet. Ik vraag hier vervolgens of dat de andere kant ook op werkt, en tegelijk post cad iets waar ze verontwaardigt doet over de 'niet hoaxers' en deze dan vervolgens ook minachtend "muren" noemt. Dat laat jij vervolgens staan, terwijl er genoeg andere posts om minder weg worden gehaald.

Dus nogmaals; het gaat niet om haox/niet hoax, het gaat om het minachtende post gedrag van cad, en voor de zoveelste keer.
En ik heb het over de discussie van het afgelopen etmaal. Die ene opmerking van cad is deze keer een druppel in een oceaan aan denigrerende opmerkingen. Niet specifiek van jou hoor dus als Tingo dan ff wat bijval krijgt (helaas niet inhoudelijk) dan vind ik het wel een beetje goed voor het evenwicht. Inhoudelijk is er genoeg te bespreken in die reeks en daar kan je mee aan de slag. Thrilled heeft een interessante post gemaakt waar op ingegaan kan worden, ik heb ook een paar pogingen gewaagd maar het enige waar de focus op blijft liggen zijn de posts van Tingo, alles daaromheen wordt glashard genegeerd terwijl daar juist de wat specifiekere zaken besproken kunnen worden die verder gaan dan 'ongeloofwaardig verhaal'.

Jammer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154964220
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:20 schreef jogy het volgende:
En ik heb het over de discussie van het afgelopen etmaal. Die ene opmerking van cad is deze keer een druppel in een oceaan aan denigrerende opmerkingen. Niet specifiek van jou hoor dus als Tingo dan ff wat bijval krijgt (helaas niet inhoudelijk) dan vind ik het wel een beetje goed voor het evenwicht. Inhoudelijk is er genoeg te bespreken in die reeks en daar kan je mee aan de slag. Thrilled heeft een interessante post gemaakt waar op ingegaan kan worden, ik heb ook een paar pogingen gewaagd maar het enige waar de focus op blijft liggen zijn de posts van Tingo, alles daaromheen wordt glashard genegeerd terwijl daar juist de wat specifiekere zaken besproken kunnen worden die verder gaan dan 'ongeloofwaardig verhaal'.

Jammer.
Dat valt toch wel mee? Ik zag een discussie tussen div en Tingo die, ook al ging hij geen kant op en sloeg het nergens op, wel normaal was.

Ik snap je redenatie qua balans niet, echt niet. Thrilled had een goeie bijdrage ja, maar dat ik daar niet gelijk op duik is omdat ik hetzelfde al in deeltje 1 heb verteld en mijn verklaring daarbij gegeven. Wou het wel herhalen maar zag dat guivie er ook al op in ging wat neerkwam (globaal) op wat ik zei in deel 1.

Maar dat staat er wat mij betreft nog steeds los van; cad doet exact wat jou topicpointer zegt, maar dan in de richting van de wat meer rationele poster, maar dat blijft dan staan voor de balans, met als gevolg tig reacties op haar (en terecht!) wat het hele topic weer om zeep helpt (en de post van Thrilled weer ondersneeuwt).

Maar goed, we hebben het nu over de dagelijkse 'domme' post van cad, terwijl het er totaal niet meer toe doet.

Wel dank voor het reageren.
pi_154964242
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef jogy het volgende:

[..]

En ik heb het over de discussie van het afgelopen etmaal. Die ene opmerking van cad is deze keer een druppel in een oceaan aan denigrerende opmerkingen. Niet specifiek van jou hoor dus als Tingo dan ff wat bijval krijgt (helaas niet inhoudelijk) dan vind ik het wel een beetje goed voor het evenwicht. Inhoudelijk is er genoeg te bespreken in die reeks en daar kan je mee aan de slag. Thrilled heeft een interessante post gemaakt waar op ingegaan kan worden, ik heb ook een paar pogingen gewaagd maar het enige waar de focus op blijft liggen zijn de posts van Tingo, alles daaromheen wordt glashard genegeerd terwijl daar juist de wat specifiekere zaken besproken kunnen worden die verder gaan dan 'ongeloofwaardig verhaal'.

Jammer.
Het valt niet op dat dat het enige is wat die 2 users doen? Die Orwell kwam alleen ff uit z'n hol om een nietszeggend compliment aan Tingo te geven. CAD kwam alleen nog ff olie op het vuur gooien.
Ze hebben verder geen enkele inhoudelijke reactie gegeven wat betreft het false flag / hoax verhaal. Itt tot Thrilled die in 3 of 4 posts meer inhoud post dan deze mensen over 2 topics.

Dan lijkt het mij toch duidelijk waarvoor ze er komen?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154964259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Het valt niet op dat dat het enige is wat die 2 users doen? Die Orwell kwam alleen ff uit z'n hol om een nietszeggend compliment aan Tingo te geven. CAD kwam alleen nog ff olie op het vuur gooien.
Ze hebben verder geen enkele inhoudelijke reactie gegeven wat betreft het false flag / hoax verhaal. Itt tot Thrilled die in 3 of 4 posts meer inhoud post dan deze mensen over 2 topics.

Dan lijkt het mij toch duidelijk waarvoor ze er komen?
Juistem! ^O^
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:29:48 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154964307
Anyway. Even weg. Taartje eten bij de schoonmoeder. Ben zo terug.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154964314
quote:
17s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:29 schreef jogy het volgende:
Anyway. Even weg. Taartje eten bij de schoonmoeder. Ben zo terug.
Enjoy :)
pi_154964338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, want het gaat best aardig hier de laatste tijd qua mod(s). Ik heb echt geen issue met een mod hier, en vind dat ze het serieus prima doen. Dat IK het andres zou doen, staat daar nog los van, want je weet dat ik hier er een aantal af had gegooid (als een mod dat kon), maar het beleid is nou eenmaal zo.
Edit

Lekker consructief op de man en crew

[ Bericht 16% gewijzigd door Blaadjes op 06-08-2015 20:56:56 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:33:00 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154964381
Ik mag toch best posten dat Tingo het goed doet? Verder bemoei ik me niet zo met Tunisia is voor mij allang een uitgemaakte zaak. Lees Tingo hierover verder graag. Bewonderenswaardig (nogmaals) dat ie niet de handdoek in de ring gooit wat inmiddels meer mensen hebben gedaan vanwege steeds dezelfde opmerkingen, stomme vragen en insinuaties. Bovendien heb ik wel info gepost over SH. Keep up the good work Tingo!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:36:04 #17
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154964456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waar heb je het over afgelikte boterham?
Edit

Op de man. Geen toevoeging

[ Bericht 24% gewijzigd door Blaadjes op 06-08-2015 20:59:07 ]
Feyenoord!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:37:27 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154964487
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]


Edit

Reactie op edit

[ Bericht 35% gewijzigd door Blaadjes op 06-08-2015 21:01:01 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154964524
Edit

reacties op edits

[ Bericht 49% gewijzigd door Blaadjes op 06-08-2015 21:03:06 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154964634
En weer open.

Prima dat jullie het oneens zijn maar doe normaal tegen elkaar.
Elke post zonder inhoudelijk op het probleen in te gaan ga ik verwijderen en noten.

[ Bericht 72% gewijzigd door Blaadjes op 06-08-2015 21:05:40 ]
Ich hock in meinem Bonker
pi_154965464
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:42 schreef Blaadjes het volgende:
En weer open.

Prima dat jullie het oneens zijn maar doe normaal tegen elkaar.
Elke post zonder inhoudelijk op het probleen in te gaan ga ik verwijderen en noten.
Gewoon alles verwijderen wat niet over een nieuw onderwerp gaat, want zoals je las was het 'probleem' al nouja, opgelost. :)
pi_154965589
Als je het persoonlijke uit mijn post had geknipt bleef er toch best een inhoudelijke post over?

Nouja, iets met letters vooral. M'n post met m'n punt staat er nog iig :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154966434
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik mag toch best posten dat Tingo het goed doet? Verder bemoei ik me niet zo met Tunisia is voor mij allang een uitgemaakte zaak. Lees Tingo hierover verder graag. Bewonderenswaardig (nogmaals) dat ie niet de handdoek in de ring gooit wat inmiddels meer mensen hebben gedaan vanwege steeds dezelfde opmerkingen, stomme vragen en insinuaties. Bovendien heb ik wel info gepost over SH. Keep up the good work Tingo!
Thanks!
Oh I will.

Edit: Dammit - missed a bit of bitchin.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154966883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gewoon alles verwijderen wat niet over een nieuw onderwerp gaat, want zoals je las was het 'probleem' al nouja, opgelost. :)
Ja zo bedoelde ik dat ook :)
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:34:20 #25
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154993986
Jogy:wat versta jij onder uitlokking?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_154994158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:34 schreef TitusPullo het volgende:
Jogy:wat versta jij onder uitlokking?
Er is vast een reden voor deze vraag.
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:52:34 #27
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154994569
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:40 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Er is vast een reden voor deze vraag.
Ja, ik stel iemand een vraag naar aanleiding van zijn uitlatingen en jogy noemt dat uitlokking en verwijdert het.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_154994828
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:52 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, ik stel iemand een vraag naar aanleiding van zijn uitlatingen en jogy noemt dat uitlokking en verwijdert het.
Ok dan laat ik jogy even antwoorden. Heb nu weinig tijd. Om het op te zoeken.
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 22:27:50 #29
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154998288
Mijn vraag is waarom een doodsbedreiging als " pleur lekker in een afgrond" niet ge-edit word. En verdere beledigingen als kontmaatjes en dergelijke? Heb ze gereport maar er is niks mee gebeurd.
Feyenoord!
pi_154998342
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:27 schreef Japie77 het volgende:
Mijn vraag is waarom een doodsbedreiging als " pleur lekker in een afgrond" niet ge-edit word. En verdere beledigingen als kontmaatjes en dergelijke? Heb ze gereport maar er is niks mee gebeurd.
Is geen doodsbedreiging. En dat 'kontmaatjes' gedoe kwam toch echt van jouw matties af. Of wil je zeggen dat je die tegenwoordig ook al een oor aan wil naaien?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155008646
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Is geen doodsbedreiging. En dat 'kontmaatjes' gedoe kwam toch echt van jouw matties af. Of wil je zeggen dat je die tegenwoordig ook al een oor aan wil naaien?
Kwam van mij af Div ;).
pi_155008650
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:27 schreef Japie77 het volgende:
Mijn vraag is waarom een doodsbedreiging als " pleur lekker in een afgrond" niet ge-edit word. En verdere beledigingen als kontmaatjes en dergelijke? Heb ze gereport maar er is niks mee gebeurd.
Ik report ook dagelijks dingen waar niets mee gebeurt. Deal with it.

Het was overigens "pleur alsjeblieft in een afgrond". Derhalve is dat een verzoek, geen bedreiging. Lees je weer eens half?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2015 10:10:02 ]
pi_155009493
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kwam van mij af Div ;).
Hmm.. Zag toch echt Ali er mee strooien deze keer :@
Maar oke. :P
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 12:44:37 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155010870
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:34 schreef TitusPullo het volgende:
Jogy:wat versta jij onder uitlokking?
Iemand een uitspraak willen laten doen die strafbaar kan zijn. En de holocaust is een verboden onderwerp op bnw dus haal ik het weg. Ook als het vanaf de andere kant benaderd wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 08-08-2015 12:50:01 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 12:47:05 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155010910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik report ook dagelijks dingen waar niets mee gebeurt. Deal with it.

Het was overigens "pleur alsjeblieft in een afgrond". Derhalve is dat een verzoek, geen bedreiging. Lees je weer eens half?
Niet zo schijnheilig. Scrummie. Het is een verwensing en die is hartstikke fout.

Ik heb het gesloten Feedback topic niet opgeschoond en dat was een foutje mijnerzijds achteraf, Japie. Mea culpa.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155010962
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 12:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet zo schijnheilig. Scrummie. Het is een verwensing en die is hartstikke fout.

Ik heb het gesloten Feedback topic niet opgeschoond en dat was een foutje mijnerzijds achteraf, Japie. Mea culpa.
:D.

Er zat dan ook een flinke dosis sarcasme in mijn post naar Japie.
Maar goed, ik wens natuurlijk niemand echt de afgrond in, dat lijkt me wel duidelijk, dus bij deze bied ik mijn nederige excuses aan een ieder die ik daarmee gekwetst heb, vooral Japie, aangezien het niet eens voor hem bedoeld was en hij er toch zoveel moeite mee had om het hier nog even te melden, volledig terecht. Verdere bij bedoeling zaten er natuurlijk niet bij, vooral niet nadat zowel hij en anderen daarna hier diverse beledigingen uitten die wél zijn weg gehaald. Nu zou ik dat natuurlijk ook vrij schijnheilig kunnen vinden, net als het feit dat Japie zich nooit in het Feyenoord topic laat zien, vervolgens mij daar loopt uit te dagen en daarna er niet weer te vinden is. Ook dat is natuurlijk niet schijnheilig, want zoiets zou Japie niet doen.

Ik mag aannemen dat Japie's bedoeling hiermee duidelijk is :).

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2015 12:55:28 ]
pi_155011164
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:18 schreef Divje het volgende:

[..]

Hmm.. Zag toch echt Ali er mee strooien deze keer :@
Maar oke. :P
Nog even terug gelezen: Ali_boo was degeen die begon met 'holmaatje'. Daarna had ik 't over 'kontmaatjes'.

Zo, dan kan daar ook geen misverstand meer over bestaan :).
pi_155011222
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 12:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nog even terug gelezen: Ali_boo was degeen die begon met 'holmaatje'. Daarna had ik 't over 'kontmaatjes'.

Zo, dan kan daar ook geen misverstand meer over bestaan :).
Ahh mijn fout dat ik het verschil niet zag :@
Zand erover! ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155011301
Allemaal maatjes van elkaar O+

[ Bericht 1% gewijzigd door schommelstoel op 08-08-2015 13:10:46 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 13:06:17 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155011317
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 12:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D.

Er zat dan ook een flinke dosis sarcasme in mijn post naar Japie.
Maar goed, ik wens natuurlijk niemand echt de afgrond in, dat lijkt me wel duidelijk.
Helaas kan je dat nooit van zo'n tekst aflezen natuurlijk :). Het is altijd een risico om zulke posts neer te gooien in ieder geval.

Anyway, ik had het gesloten topic op moeten schonen maar de nieuwe was ook al in volle gang en ik zat mobiel te priegelen dus liet ik het gaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 15:02:51 #41
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155013894
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 12:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D.

Er zat dan ook een flinke dosis sarcasme in mijn post naar Japie.
Maar goed, ik wens natuurlijk niemand echt de afgrond in, dat lijkt me wel duidelijk, dus bij deze bied ik mijn nederige excuses aan een ieder die ik daarmee gekwetst heb, vooral Japie, aangezien het niet eens voor hem bedoeld was en hij er toch zoveel moeite mee had om het hier nog even te melden, volledig terecht. Verdere bij bedoeling zaten er natuurlijk niet bij, vooral niet nadat zowel hij en anderen daarna hier diverse beledigingen uitten die wél zijn weg gehaald. Nu zou ik dat natuurlijk ook vrij schijnheilig kunnen vinden, net als het feit dat Japie zich nooit in het Feyenoord topic laat zien, vervolgens mij daar loopt uit te dagen en daarna er niet weer te vinden is. Ook dat is natuurlijk niet schijnheilig, want zoiets zou Japie niet doen.

Ik mag aannemen dat Japie's bedoeling hiermee duidelijk is :).
Prima als jij mij schijngheilig vind. Word er niet warm of koud van. Ik hou me aan het beleid door zoveel mogelijk beledigingen te reporten en er verder niet op in te gaan. En aangezien jouw posts nogal vaak vol staan met dit soort dingen ben jij vaak degene die ik "report". Verder ben ik vrij om in het Feyenoord topic te posten wanneer ik wil. Maar aangezien ik ook andere dingen te doen heb in mijn leven zit ik daar niet constant.

Hoop dat dit voldoende uitleg voor je is.

p.s. Ik heb nog nooit irl te horen gekregen dat mensen mij schijnhelig vinden dus denk dat je de plank daar nogal mis slaat. Mijn belangrijkste karaktertrekken: Eerlijk, trouw en recht voor zijn raap. Dus als ik mensen "storend" gedrag zie vertonen spreek ik ze daar op aan. Wa ik bij jou ook al vaak genoeg gedaan heb. Het tegenovergestelde van schijnheilig dus.

Toedeledokie!
Feyenoord!
pi_155014045
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Prima als jij mij schijngheilig vind. Word er niet warm of koud van. Ik hou me aan het beleid door zoveel mogelijk beledigingen te reporten en er verder niet op in te gaan. En aangezien jouw posts nogal vaak vol staan met dit soort dingen ben jij vaak degene die ik "report". Verder ben ik vrij om in het Feyenoord topic te posten wanneer ik wil. Maar aangezien ik ook andere dingen te doen heb in mijn leven zit ik daar niet constant.

Hoop dat dit voldoende uitleg voor je is.

p.s. Ik heb nog nooit irl te horen gekregen dat mensen mij schijnhelig vinden dus denk dat je de plank daar nogal mis slaat. Mijn belangrijkste karaktertrekken: Eerlijk, trouw en recht voor zijn raap. Dus als ik mensen "storend" gedrag zie vertonen spreek ik ze daar op aan. Wa ik bij jou ook al vaak genoeg gedaan heb. Het tegenovergestelde van schijnheilig dus.

Toedeledokie!
:W
pi_155024812
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 13:06 schreef jogy het volgende:

[..]
Anyway, ik had het gesloten topic op moeten schonen maar de nieuwe was ook al in volle gang en ik zat mobiel te priegelen dus liet ik het gaan.
niet liegen. Je zat een halve taart naar binnen te werken en liet mij het nieuwe topic mobiel oplossen. _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_155125486
Waarom zijn de laatste posts in de Tunisia topic weggehaald?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 augustus 2015 @ 19:22:24 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155156182
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:52 schreef Tingo het volgende:
Waarom zijn de laatste posts in de Tunisia topic weggehaald?
Het was offtopic en op de persoon, dus heb ik het verwijderd. Niet door jou hoor, die ander en voor de leesbaarheid heb ik jouw reactie ook verwijderd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 12 augustus 2015 @ 19:36:40 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155156549
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gaat erom dat het hier de laatste tijd best aardig ging, qua niveau (goh, wat toevallig). Ik zeg niet dat Lambiekje een andere behandeling krijgt, maar dat de maatstaven wat lager zijn want we weten waar hij doorgaans mee komt, dat heeft niets met een ban ofzo te maken.

Maar goed, ik zal het wel weer helemaal verkeerd zien. Lambiekje; ga zo door!
Even hierheen gesleept.

Het enige wat mij opvalt en negatief verbaasd, toch wel, is dat het de afgelopen tijd vooral erg rustig is als er niemand is om tegen te posten. De enige die nog posts genereert door zijn aanwezigheid is Tingo. De 'gematigd BNW'er' is een beetje slaperig denk ik. Want de diepgaande discussies zonder 'stoorzender' Lambiekje zijn volledig uitgebleven. Dus, de mythe dat de 'Hardcore' BNW 'er ervoor zorgen dat BNW 'kapot' gaat lijkt niet geheel te kloppen.

Dus, er was en is een kans om mijn ongelijk te bewijzen en roering in de tent te brengen nu de wat extremere varianten van BNW schijnen in hun afwezigheid. Ik hou mijn hart vast als Tingo en lambiekje tegelijkertijd tegen een ban aan lopen, dan is er helemaal geen stok meer om het wespennest (figuurlijk) wakker te porren. Er is een hele mooie kans van een maand voorbij gegaan om te bewijzen dat discussies levendiger en intelligenter worden in bijvoorbeeld het pharma topic door afwezigheid van de grote boeman lambiekje maar volgens mij zijn er in die maand (toaal niet)welgeteld 10 posts geweest waarvan 6 niet bediscussieerde linkjes. Spannend hoor.

En buiten de grote rode lap van lambiekje, pharma en vaccinaties, geeft hij immer en al jaren lang interessante en ver in de materie (conspiracy's) gaande links en informatie.

Je moet roeien met de riemen die je hebt en helaas kan een modje er geen riemen bij bestellen en drijft er regelmatig eentje weg naar andere wateren dus dan is het wel eens keuzes maken op basis van wat je weet en niet van wat je hoopt dat er zou kunnen gebeuren. Als Lambiekje veel feedback gaat generen door posts die niet over de policy heen gaan maar niet 'lekker liggen' bij de wat meer gematigde (en slaperige) BNW'er dan moeten ze het vooral doen maar krijgen ze nul op het rekest, ik geef iedereen de ruimte om (binnen de policy) informatie te delen met een minimum aan schoffering, ongeacht de consequenties.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 12 augustus 2015 @ 19:52:55 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155157019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe rijm je dat dan met dit topic, dat je hebt gesloten?
BNW / schietpartij enschede Hoax
Toch maar even hier.
Ik heb het over het artikel, niet over de insteek van een user. Als, weet ik het, overstekendekameel hier een topic gaat maken met de insteek dat je msn moet geloven en vaccinaties goed voor je zijn sluit ik die ook want ik weet dat zijn insteek dan niet zuiver is. Net zoals dat topic.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155157068
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Even hierheen gesleept.

Het enige wat mij opvalt en negatief verbaasd, toch wel, is dat het de afgelopen tijd vooral erg rustig is als er niemand is om tegen te posten. De enige die nog posts genereert door zijn aanwezigheid is Tingo. De 'gematigd BNW'er' is een beetje slaperig denk ik. Want de diepgaande discussies zonder 'stoorzender' Lambiekje zijn volledig uitgebleven. Dus, de mythe dat de 'Hardcore' BNW 'er ervoor zorgen dat BNW 'kapot' gaat lijkt niet geheel te kloppen.

Dus, er was en is een kans om mijn ongelijk te bewijzen en roering in de tent te brengen nu de wat extremere varianten van BNW schijnen in hun afwezigheid. Ik hou mijn hart vast als Tingo en lambiekje tegelijkertijd tegen een ban aan lopen, dan is er helemaal geen stok meer om het wespennest (figuurlijk) wakker te porren. Er is een hele mooie kans van een maand voorbij gegaan om te bewijzen dat discussies levendiger en intelligenter worden in bijvoorbeeld het pharma topic door afwezigheid van de grote boeman lambiekje maar volgens mij zijn er in die maand (toaal niet)welgeteld 10 posts geweest waarvan 6 niet bediscussieerde linkjes. Spannend hoor.
Ik ga hier niet eens uitgebreid op in, want je weet me goed pissig te maken op deze manier. Jouw ongelijk bewijzen heb ik geprobeerd te doen, beste jogy, door Tingo bijvoorbeeld te betrekken in een discussie, of te reageren op 1 van zijn warhoofd psycho filmpjes, uitgebreid zelfs. Denk je dat IK daar respons op krijg? Nee! NUL (behalve een compliment dat we het zo goed deden, van jullie mods). Waarom moeten WIJ jouw ongelijk bewijzen, als de 'andere partij' TELKENS WEER EN NIET 1 (!) KEER ONS gelijk bewijst. Elke. Fucking. Dag. Opnieuw.

Stik er maar in met je ongelijk, ik ga hier geen energie meer insteken. Ik ga niet zeggen dat ik hier niet meer ga posten, want dat doe ik toch wel, maar enige positieve inzet van deze kant kun je bij deze wel vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2015 19:54:51 ]
pi_155157103
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Toch maar even hier.
Ik heb het over het artikel, niet over de insteek van een user. Als, weet ik het, overstekendekameel hier een topic gaat maken met de insteek dat je msn moet geloven en vaccinaties goed voor je zijn sluit ik die ook want ik weet dat zijn insteek dan niet zuiver is. Net zoals dat topic.
Maar is dat niet een vorm van op de man spelen?
pi_155157120
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Even hierheen gesleept.

Het enige wat mij opvalt en negatief verbaasd, toch wel, is dat het de afgelopen tijd vooral erg rustig is als er niemand is om tegen te posten. De enige die nog posts genereert door zijn aanwezigheid is Tingo. De 'gematigd BNW'er' is een beetje slaperig denk ik. Want de diepgaande discussies zonder 'stoorzender' Lambiekje zijn volledig uitgebleven. Dus, de mythe dat de 'Hardcore' BNW 'er ervoor zorgen dat BNW 'kapot' gaat lijkt niet geheel te kloppen.

Dus, er was en is een kans om mijn ongelijk te bewijzen en roering in de tent te brengen nu de wat extremere varianten van BNW schijnen in hun afwezigheid. Ik hou mijn hart vast als Tingo en lambiekje tegelijkertijd tegen een ban aan lopen, dan is er helemaal geen stok meer om het wespennest (figuurlijk) wakker te porren. Er is een hele mooie kans van een maand voorbij gegaan om te bewijzen dat discussies levendiger en intelligenter worden in bijvoorbeeld het pharma topic door afwezigheid van de grote boeman lambiekje maar volgens mij zijn er in die maand (toaal niet)welgeteld 10 posts geweest waarvan 6 niet bediscussieerde linkjes. Spannend hoor.

En buiten de grote rode lap van lambiekje, pharma en vaccinaties, geeft hij immer en al jaren lang interessante en ver in de materie (conspiracy's) gaande links en informatie.

Je moet roeien met de riemen die je hebt en helaas kan een modje er geen riemen bij bestellen en drijft er regelmatig eentje weg naar andere wateren dus dan is het wel eens keuzes maken op basis van wat je weet en niet van wat je hoopt dat er zou kunnen gebeuren. Als Lambiekje veel feedback gaat generen door posts die niet over de policy heen gaan maar niet 'lekker liggen' bij de wat meer gematigde (en slaperige) BNW'er dan moeten ze het vooral doen maar krijgen ze nul op het rekest, ik geef iedereen de ruimte om (binnen de policy) informatie te delen met een minimum aan schoffering, ongeacht de consequenties.
kwaliteit =/= kwantiteit
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_155157866
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens uitgebreid op in, want je weet me goed pissig te maken op deze manier. Jouw ongelijk bewijzen heb ik geprobeerd te doen, beste jogy, door Tingo bijvoorbeeld te betrekken in een discussie, of te reageren op 1 van zijn warhoofd psycho filmpjes, uitgebreid zelfs. Denk je dat IK daar respons op krijg? Nee! NUL (behalve een compliment dat we het zo goed deden, van jullie mods). Waarom moeten WIJ jouw ongelijk bewijzen, als de 'andere partij' TELKENS WEER EN NIET 1 (!) KEER ONS gelijk bewijst. Elke. Fucking. Dag. Opnieuw.

Stik er maar in met je ongelijk, ik ga hier geen energie meer insteken. Ik ga niet zeggen dat ik hier niet meer ga posten, want dat doe ik toch wel, maar enige positieve inzet van deze kant kun je bij deze wel vergeten.
Beste scrum,
Je komt te vaak met de 'waarom denk je dat' soort vragen. Ik plaats wat ik vind gebruikelijk info/ links.Tis heel vaak vermoeiend om dit soort 'dingen' te lezen,kijken,luisteren en soms helemaal goed te verstaan.Misschien heb ik heel goede redenen om persoonlijk gedachten over 'waarom ik zo denken' hier niet te posten.
M'n meningen zijn alleen maar sterker geworden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:23:28 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155157960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar is dat niet een vorm van op de man spelen?
Eerder ken je user eigenlijk. Ik zou altijd hetzelfde doen ongeacht de user. Ik moet de user wel achten uiteraard anders kan ik de beslissing niet maken maar de beslissing blijft bij iedereen hetzelfde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155158078
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Beste scrum,
Je komt te vaak met de 'waarom denk je dat' soort vragen. Ik plaats wat ik vind gebruikelijk info/ links.Tis heel vaak vermoeiend om dit soort 'dingen' te lezen,kijken,luisteren en soms helemaal goed te verstaan.Misschien heb ik heel goede redenen om persoonlijk gedachten over 'waarom ik zo denken' hier niet te posten.
M'n meningen zijn alleen maar sterker geworden.
blablabla
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:27:18 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155158083
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens uitgebreid op in, want je weet me goed pissig te maken op deze manier. Jouw ongelijk bewijzen heb ik geprobeerd te doen, beste jogy, door Tingo bijvoorbeeld te betrekken in een discussie, of te reageren op 1 van zijn warhoofd psycho filmpjes, uitgebreid zelfs. Denk je dat IK daar respons op krijg? Nee! NUL (behalve een compliment dat we het zo goed deden, van jullie mods). Waarom moeten WIJ jouw ongelijk bewijzen, als de 'andere partij' TELKENS WEER EN NIET 1 (!) KEER ONS gelijk bewijst. Elke. Fucking. Dag. Opnieuw.

Stik er maar in met je ongelijk, ik ga hier geen energie meer insteken. Ik ga niet zeggen dat ik hier niet meer ga posten, want dat doe ik toch wel, maar enige positieve inzet van deze kant kun je bij deze wel vergeten.
Het was niet tegen jouw persoonlijk gericht, had ik er even bij moeten zetten, sorry. Je bent de uitzondering op de regel. Het gaat om het totaalplaatje. Maar als je het zat bent dan zij het zo, bedankt dat je het geprobeerd hebt in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:32:32 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155158272
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

kwaliteit =/= kwantiteit
Eens hoor, ik vind de monsanto-reeks ondanks dat het redelijk breed getrokken wordt en aardig wat uitstapjes maakt her en der nog steeds een interessant topic om te lezen, niet echt druk, soms een opleving en men is relatief beschaafd tegen elkaar. Misschien is dat juist omdat de scheidslijn redelijk in het gematigde zit en er op de nuance gediscussieerd kan worden in plaats van het één of het ander. (zwart/wit).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155164468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Beste scrum,
Je komt te vaak met de 'waarom denk je dat' soort vragen.
Dat zijn dan ook de meest cruciale vragen. Waarom vind je iets verdacht, of waarom denk je dat een situatie links of rechtsom moet verlopen? Het zegt álles over je motivatie.

Op je werk, of prive is het toch ook niet gek dat je soms uitlegt waarom je iets doet?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_155165382
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:24 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook de meest cruciale vragen. Waarom vind je iets verdacht, of waarom denk je dat een situatie links of rechtsom moet verlopen? Het zegt álles over je motivatie.

Op je werk, of prive is het toch ook niet gek dat je soms uitlegt waarom je iets doet?
Ik denk dat 't crucialal is om je zelf vragen te stellen.Ik denk dat bepaalde info is cruciaal.Ik zie niet waarom mijne mening zo 'cruciaal' is. 'Waarom' ik zoiets denkt is te zien in de links/info dat ik post.
Ik verwacht niemand om 't te geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155165444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat 't crucialal is om je zelf vragen te stellen.Ik denk dat bepaalde info is cruciaal.Ik zie niet waarom mijne mening zo 'cruciaal' is. 'Waarom' ik zoiets denkt is te zien in de links/info dat ik post.
Ik verwacht niemand om 't te geloven.
Maar op een discussieforum is dit soort vragen heel normaal en onderdeel van het proces. Door dat soort vragen te negeren frustreer je het proces.
pi_155165449
Edit

[ Bericht 98% gewijzigd door mootie op 12-08-2015 23:56:19 (Fout gequote) ]
pi_155165812
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar op een discussieforum is dit soort vragen heel normaal en onderdeel van het proces. Door dat soort vragen te negeren frustreer je het proces.
Op 'n 'discussie' forum kunnen we allemaal kiezen met wie we in discussie gaan. Ik heb genoeg gediscusseerd met sommige hier om te weten dat 't niet verstandig om erg verder is te gaan(met discusseren) Misschien zijn er wel mensen hier die heel anders over de onderwerpen gaan denken....but its hardly likely that it will be me who finally gets them to see it all. :) Sorry bout the english bit - its that time of the day.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155166350
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens hoor, ik vind de monsanto-reeks ondanks dat het redelijk breed getrokken wordt en aardig wat uitstapjes maakt her en der nog steeds een interessant topic om te lezen, niet echt druk, soms een opleving en men is relatief beschaafd tegen elkaar. Misschien is dat juist omdat de scheidslijn redelijk in het gematigde zit en er op de nuance gediscussieerd kan worden in plaats van het één of het ander. (zwart/wit).
Dat is niet wat je vorige post lijkt te claimen waarin je vrij sterk impliceert dat rustig verkeerd is, en dat er zonder "stoorzenders" niet genoeg gebeurt.

Er gebeurt niet veel in de Monsanto reeks lately, maar hij leest een stuk plezieriger dan de vaccinatie of bigpharma reeks.

(tevens heb ik een nieuwe baan dus ben ik nogal afwezig geweest de laatste weken :D )
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_155172853
Nou, het Ronde Huis topic zit nu al vijf maanden dicht. Zijn jullie er iets mee opgeschoten, behalve dat het server-space in beslag neemt? Wordt er nog een besluit genomen wat er met het topic gaat gebeuren?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:41:35 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155173213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet wat je vorige post lijkt te claimen waarin je vrij sterk impliceert dat rustig verkeerd is, en dat er zonder "stoorzenders" niet genoeg gebeurt.

Er gebeurt niet veel in de Monsanto reeks lately, maar hij leest een stuk plezieriger dan de vaccinatie of bigpharma reeks.

(tevens heb ik een nieuwe baan dus ben ik nogal afwezig geweest de laatste weken :D )
Omdat de monsanto wel een uitzondering op de regel is eigenlijk. kwantiteit kwaliteit boven kwaliteitkwantiteit; eens maar dan moet de kwaliteit zich wel aandienen in afwezigheid van de kwantiteit, zoiets. Het valt mij op dat als er activiteit is dat de kwaliteit zich ook aandient tussen de kwantiteit. Een irriterende zandkorrel in een oester wordt soms ook een parel.

(Succes met je nieuwe baan trouwens :) )

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 13-08-2015 12:09:33 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155175278
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:41 schreef jogy het volgende:

[..]

kwantiteit boven kwaliteit; eens
Typo?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:08:20 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155175302
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:07 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Typo?
Freudiaans denk ik. Maar, ja, typo extraordinair.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155175686
BNW / Illuminatie

Kan deze dicht? Er zijn al tig topics over hetzelfde onderwerp, met betere OP's dan deze.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:34:47 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155177301
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:23 schreef Scrummie het volgende:
BNW / Illuminatie

Kan deze dicht? Er zijn al tig topics over hetzelfde onderwerp, met betere OP's dan deze.
Ik snuffel wel ff een oud topic op voor de sluitpost.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155177308
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik snuffel wel ff een oud topic op voor de sluitpost.
^O^
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:01:40 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155178028
jogy, kun je dat illuminiatie topique niet gewoon mergen?
anders moet ik mi jn reacties daar opnieuw tikken :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:04:03 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155178095
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:01 schreef Maanvis het volgende:
jogy, kun je dat illuminiatie topique niet gewoon mergen?
anders moet ik mi jn reacties daar opnieuw tikken :).
In orde, ik vraag een merge aan en schoon het topic nog iets verder op.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:04:31 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155178107
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:04 schreef jogy het volgende:

[..]

In orde, ik vraag een merge aan en schoon het topic nog iets verder op.
thx baby!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:12:43 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155178293
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

thx baby!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:27:40 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155178630
Eek the cat!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155180361
Er is een reactie van mij verwijderd in het MH17 topic, waarom?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155181065
Waarom is mijn Zwarte Piet vraag verwijderd in het complotten topic?

Overigens wou ik hiermee een diepzinnige discussie starten over het complot van zwarte piet. Jammer dat zoiets dan niet serieus genomen word.

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2015 16:03:11 ]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:04:13 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155181238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:58 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is mijn Zwarte Piet vraag verwijderd in het complotten topic?

Overigens wou ik hiermee een diepzinnige discussie starten over het complot van zwarte piet. Jammer dat zoiets dan niet serieus genomen word.
Ja hoor, het is goed met je. Dram niet zo door.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155181248
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja hoor, het is goed met je. Dram niet zo door.
Ik dram niet door, ik vraag wat.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:06:04 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155181288
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik dram niet door, ik vraag wat.
Je wil je gelijk halen en die krijg je niet dus ga je maar jennen. Doe maar gewoon niet. Als je de seksuele voorlichtings discussie niets vind ga je maar wat anders doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155181331
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Je wil je gelijk halen en die krijg je niet dus ga je maar jennen. Doe maar gewoon niet. Als je de seksuele voorlichtings discussie niets vind ga je maar wat anders doen.
:'). Je negeert mijn vraag gewoon. Nouja.

Reageer anders even op bedachtzaam, die stelt ook een kritische vraag.

En inderdaad, ik ga wat anders doen! Toedoedoeloeloedels! :W :W
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:08:44 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155181384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:'). Je negeert mijn vraag gewoon. Nouja.
Je weet zelf ook wel waarom de zwarte pieten ongein is verwijderd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155181406
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Je weet zelf ook wel waarom de zwarte pieten ongein is verwijderd.
Nee, geen idee eigenlijk.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:10:04 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155181426
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Er is een reactie van mij verwijderd in het MH17 topic, waarom?
Het was onderdeel van kritiek over het mogen blijven staan van het artikel van lambiekje terwijl al duidelijk was dat het zou blijven staan. Waarschijnlijk is die van jou mede weggehaald omdat het zonder de rest van de verwijderde berichten nergens meer op sloeg.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:10:22 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155181434
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, geen idee eigenlijk.
Vervelend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155181467
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Het was onderdeel van kritiek over het mogen blijven staan van het artikel van lambiekje terwijl al duidelijk was dat het zou blijven staan. Waarschijnlijk is die van jou mede weggehaald omdat het zonder de rest van de verwijderde berichten nergens meer op sloeg.
Kan je nog uitleggen waarom het alsnog bleef staan?
pi_155181472
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Vervelend.
Ja, bijzonder :).
pi_155181514
Misschien heb je mijn tr over deze post BNW / Vaccinatie-topic #9 The never ending story. over het hoofd gezien Jogy?
pi_155181718
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien heb je mijn tr over deze post BNW / Vaccinatie-topic #9 The never ending story. over het hoofd gezien Jogy?
1 van de redenen (gokje!) waarom hij een maand mocht toe kijken en het begint gewoon opnieuw :').
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:20:29 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155181763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

1 van de redenen (gokje!) waarom hij een maand mocht toe kijken en het begint gewoon opnieuw :').
FOK! is niet het belangrijkste in het leven van velen :). Een maandje toekijken is zelfs goed, dan kom je nog eens buiten!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:27:42 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155182027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan je nog uitleggen waarom het alsnog bleef staan?
Staat in het topic.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155182138
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Het was onderdeel van kritiek over het mogen blijven staan van het artikel van lambiekje terwijl al duidelijk was dat het zou blijven staan. Waarschijnlijk is die van jou mede weggehaald omdat het zonder de rest van de verwijderde berichten nergens meer op sloeg.
Je hebt wellicht een andere visie dan mij over inhoudelijk en bnw, naar mijn mening was het voldoende inhoudelijk omdat het ten eerste in lijn was met de inhoud van het topic, ten tweede omdat het artikel niet afwijkt van wat vorig jaar al is gepost en besproken in het MH17 topic.
Dat haalde ik aan in mijn post aan Scrummie, naar mijn mening is het niets anders dan een schoffering voor de slachtoffers en de nabestaanden.
Blijkbaar vind jij dat oké of je deelt deze mening niet, of wellicht zie je gewoon niet graag een kritische noot en vind je een off topic post niet erg want die laat je gewoon staan.

Ook de verwijderde reactie van Scrummie waar ik op reageerde was in lijn met het topic, kritisch op het artikel ja, maar is dat soms verboden in bnw?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155182354
quote:
17s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Staat in het topic.
quote:
Klopt, het was hoofdzakelijk gericht om het pavlov hoax geroep tegen te gaan overigens (emoties in twijfel trekken etc) . Dit artikel van veteranstoday heeft aan de andere kant wel interessante punten. En, het is een schijtdunne scheidslijn, dit artikel beweert niet dat MH17 niet heeft bestaan, dus roept niet 'HOAX' maar beweert 'alleen' dat de lijken die er liggen daar misschien niet vandaan kwamen (wat er dan met de passagiers van MH17 gebeurd is wordt niet besproken).
Het doet dus exact wat we niet zouden doen in de MH17 reeks: twijfelen aan de echtheid van de lijken/de identiteit ervan. Als je dit toe laat, moet je artikelen van Vrijland etc ook toelaten, die doen exact dat namelijk.

Je creëert je eigen rotzooi op deze manier.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:39:39 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155182376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:30 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Je hebt wellicht een andere visie dan mij over inhoudelijk en bnw, naar mijn mening was het voldoende inhoudelijk omdat het ten eerste in lijn was met de inhoud van het topic, ten tweede omdat het artikel niet afwijkt van wat vorig jaar al is gepost en besproken in het MH17 topic.
Dat haalde ik aan in mijn post aan Scrummie, naar mijn mening is het niets anders dan een schoffering voor de slachtoffers en de nabestaanden.
Blijkbaar vind jij dat oké of je deelt deze mening niet, of wellicht zie je gewoon niet graag een kritische noot en vind je een off topic post niet erg want die laat je gewoon staan.

Ook de verwijderde reactie van Scrummie waar ik op reageerde was in lijn met het topic, kritisch op het artikel ja, maar is dat soms verboden in bnw?
Zeker niet maar er was een vraag gesteld waarom het artikel mag blijven staan, het antwoord is gegeven en mocht je er heel graag op door willen gaan dan doe je het beter in het feedbacktopic en niet in het topic zelf, zodat het daar ontopic blijft en hier de afhandeling van de kritiek gedaan kan worden.

In het oorspronkelijke antwoord heb ik ook aangegeven rekening te houden met de gevoeligheden wat mh17 betreft en dat ik dat artikel er niet overheen vond gaan, dat mijn grenzen wat verder liggen dan die van, onder andere, jou lijkt me duidelijk inderdaad. Zolang het met respect gebracht wordt (geen belachelijkmakerij, joligheid en twijfel aan de emoties) vind ik het nog binnen de grenzen. Ik heb destijds de grens gelegd omdat men dus filmpjes van nabestaanden gingen napluizen op eventuele neptranen en onecht aandoende emoties, dat vind ik te ver gaan.

Dit was een artikel die helemaal niet van de emotiekant bekeken werd en ja er zitten pijnlijke aspecten in als je het serieus neemt maar dat is eigenlijk de hele mh17 BNW reeks, met of zonder dat artikel in kwestie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155184266
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Zeker niet maar er was een vraag gesteld waarom het artikel mag blijven staan, het antwoord is gegeven en mocht je er heel graag op door willen gaan dan doe je het beter in het feedbacktopic en niet in het topic zelf, zodat het daar ontopic blijft en hier de afhandeling van de kritiek gedaan kan worden.

In het oorspronkelijke antwoord heb ik ook aangegeven rekening te houden met de gevoeligheden wat mh17 betreft en dat ik dat artikel er niet overheen vond gaan, dat mijn grenzen wat verder liggen dan die van, onder andere, jou lijkt me duidelijk inderdaad. Zolang het met respect gebracht wordt (geen belachelijkmakerij, joligheid en twijfel aan de emoties) vind ik het nog binnen de grenzen. Ik heb destijds de grens gelegd omdat men dus filmpjes van nabestaanden gingen napluizen op eventuele neptranen en onecht aandoende emoties, dat vind ik te ver gaan.

Dit was een artikel die helemaal niet van de emotiekant bekeken werd en ja er zitten pijnlijke aspecten in als je het serieus neemt maar dat is eigenlijk de hele mh17 BNW reeks, met of zonder dat artikel in kwestie.
En dat artikel laat je staan, daar heb ik helemaal geen problemen mee, maar nog steeds zie ik niet in waarom we ons niet kritisch kunnen uitlaten in het betreffende topic over het artikel.
Dat het blijft staan is hier niet het probleem, dat er geen kritiek op geuit mag worden wel.

Waarom zouden we ons tot dit feedback topic moeten wenden voor kritiek op dat artikel terwijl deze kritiek inhoudelijk is en dus goed op zijn plaats in het MH17 topic zelf?
Voor de vraag of het verwijderd kan worden, ja dan kan ik me er iets bij voorstellen, maar kritiek op het artikel draagt wat mij betreft gewoon bij aan de discussie over MH17.
Het is naar mijn mening heel goed en feitelijk te onderbouwen waarom dat artikel onzin is, alsof we in Amsterdam even een vliegtuig gaan volproppen met lijken terwijl 2500 kilometer verderop iemand met een BUK klaar staat om hem uit de lucht te schieten.
De vakantiegangers hebben we dan natuurlijk ergens geloosd en afgemaakt of op een eilandje gedropt.
Het is blijkbaar heel logisch om eerst een vliegtuig te kapen, die mensen af te maken zodat we 4 maanden later dat vliegtuig vol met Chinese lijken uit de lucht kunnen knallen.

Hoe kun je hier nou over discussiëren jogy, hoe verwacht je op een dergelijke manier een goede discussie los te krijgen over wat er nu werkelijk gebeurd is?
Of het nu gaat om MH17 of de aanslag in Tunesië, als er geen degelijk onderbouwd argument is om aan te nemen dat het een hoax zou kunnen zijn of aan valse vlag, hoe kun je dan verwachten dat er een goede discussie op gang komt? vragen om een degelijke onderbouwing blijkt namelijk ook niet gewenst.
Als ik een luchtkasteel plaats, dan is het aan mij om dat ook hard te maken door er een fundament onder te plaatsen, kan ik dat niet? dan is het niets anders dan een luchtkasteel zonder draagvlak.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155184730
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien heb je mijn tr over deze post BNW / Vaccinatie-topic #9 The never ending story. over het hoofd gezien Jogy?
Jogy?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:16:52 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155185118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien heb je mijn tr over deze post BNW / Vaccinatie-topic #9 The never ending story. over het hoofd gezien Jogy?
Excuus. Ik heb het bericht een beetje aangepast. Ik vond het oorspronkelijk een voordeel van de twijfel gevalletje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:23:56 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155185285
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

En dat artikel laat je staan, daar heb ik helemaal geen problemen mee, maar nog steeds zie ik niet in waarom we ons niet kritisch kunnen uitlaten in het betreffende topic over het artikel.
Dat het blijft staan is hier niet het probleem, dat er geen kritiek op geuit mag worden wel.

Waarom zouden we ons tot dit feedback topic moeten wenden voor kritiek op dat artikel terwijl deze kritiek inhoudelijk is en dus goed op zijn plaats in het MH17 topic zelf?
Voor de vraag of het verwijderd kan worden, ja dan kan ik me er iets bij voorstellen, maar kritiek op het artikel draagt wat mij betreft gewoon bij aan de discussie over MH17.
Het is naar mijn mening heel goed en feitelijk te onderbouwen waarom dat artikel onzin is, alsof we in Amsterdam even een vliegtuig gaan volproppen met lijken terwijl 2500 kilometer verderop iemand met een BUK klaar staat om hem uit de lucht te schieten.
De vakantiegangers hebben we dan natuurlijk ergens geloosd en afgemaakt of op een eilandje gedropt.
Het is blijkbaar heel logisch om eerst een vliegtuig te kapen, die mensen af te maken zodat we 4 maanden later dat vliegtuig vol met Chinese lijken uit de lucht kunnen knallen.

Hoe kun je hier nou over discussiëren jogy, hoe verwacht je op een dergelijke manier een goede discussie los te krijgen over wat er nu werkelijk gebeurd is?
Of het nu gaat om MH17 of de aanslag in Tunesië, als er geen degelijk onderbouwd argument is om aan te nemen dat het een hoax zou kunnen zijn of aan valse vlag, hoe kun je dan verwachten dat er een goede discussie op gang komt? vragen om een degelijke onderbouwing blijkt namelijk ook niet gewenst.
Als ik een luchtkasteel plaats, dan is het aan mij om dat ook hard te maken door er een fundament onder te plaatsen, kan ik dat niet? dan is het niets anders dan een luchtkasteel zonder draagvlak.
Hier kom ik vanavond uitgebreid op terug. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155185316
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Excuus. Ik heb het bericht een beetje aangepast. Ik vond het oorspronkelijk een voordeel van de twijfel gevalletje.
Dankje.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:04:42 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155188187
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

En dat artikel laat je staan, daar heb ik helemaal geen problemen mee, maar nog steeds zie ik niet in waarom we ons niet kritisch kunnen uitlaten in het betreffende topic over het artikel.
Dat het blijft staan is hier niet het probleem, dat er geen kritiek op geuit mag worden wel

Waarom zouden we ons tot dit feedback topic moeten wenden voor kritiek op dat artikel terwijl deze kritiek inhoudelijk is en dus goed op zijn plaats in het MH17 topic zelf?Voor de vraag of het verwijderd kan worden, ja dan kan ik me er iets bij voorstellen, maar kritiek op het artikel draagt wat mij betreft gewoon bij aan de discussie over MH17.Het is naar mijn mening heel goed en feitelijk te onderbouwen waarom dat artikel onzin is, alsof we in Amsterdam even een vliegtuig gaan volproppen met lijken terwijl 2500 kilometer verderop iemand met een BUK klaar staat om hem uit de lucht te schieten.De vakantiegangers hebben we dan natuurlijk ergens geloosd en afgemaakt of op een eilandje gedropt.Het is blijkbaar heel logisch om eerst een vliegtuig te kapen, die mensen af te maken zodat we 4 maanden later dat vliegtuig vol met Chinese lijken uit de lucht kunnen knallen.

Hoe kun je hier nou over discussiëren jogy, hoe verwacht je op een dergelijke manier een goede discussie los te krijgen over wat er nu werkelijk gebeurd is?
Of het nu gaat om MH17 of de aanslag in Tunesië, als er geen degelijk onderbouwd argument is om aan te nemen dat het een hoax zou kunnen zijn of aan valse vlag, hoe kun je dan verwachten dat er een goede discussie op gang komt? vragen om een degelijke onderbouwing blijkt namelijk ook niet gewenst. Als ik een luchtkasteel plaats, dan is het aan mij om dat ook hard te maken door er een fundament onder te plaatsen, kan ik dat niet? dan is het niets anders dan een luchtkasteel zonder draagvlak.
Oké, dan ben ik het met je eens, inhoudelijk kan je het inderdaad oneens zijn met het artikel, lijkt me raar als je het als gospel op moet lepelen. Toen ik het vanochtend (of gisternacht) doorlas zag ik jouw post als (wel een gematigd) onderdeel van het 'verwijder het artikel' argument en heb ik het mede daarom verwijderd. Voor de leesbaarheid vooral, volgens mij zag ik geen normale manier om het als een zelfstandige post in te laten, ik heb niet heel goed gekeken overigens dus ik kan het mis hebben. Zo ja, dan mijn excuses uiteraard. Wat je hier neerzet kan je dus gewoon in het mh17 topic zetten.

Ik heb er enkel wat op tegen dat er van ons verwacht wordt dat er censuur wordt toegepast op posts die wel binnen de policy vallen dus denk ik dat jouw post daar slachtoffer van is geworden. Fakkel het inhoudelijk tot op de grond af, kijken wat er blijft staan na een scherpe analyse.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155190958
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Of het nu gaat om MH17 of de aanslag in Tunesië, als er geen degelijk onderbouwd argument is om aan te nemen dat het een hoax zou kunnen zijn of aan valse vlag, hoe kun je dan verwachten dat er een goede discussie op gang komt? vragen om een degelijke onderbouwing blijkt namelijk ook niet gewenst.
Als ik een luchtkasteel plaats, dan is het aan mij om dat ook hard te maken door er een fundament onder te plaatsen, kan ik dat niet? dan is het niets anders dan een luchtkasteel zonder draagvlak.
Ik heb geen redenen gezien om de MSM 'luchtkasteel' Tunisia verhaal te geloven.
De MSM komen met de sterke verhalen.imo. en daarom hebben we toch alle recht om meer bewijs/verklaringen van ze te krijgen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155193418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb geen redenen gezien om de MSM 'luchtkasteel' Tunisia verhaal te geloven.
De MSM komen met de sterke verhalen.imo. en daarom hebben we toch alle recht om meer bewijs/verklaringen van ze te krijgen.
Als jij het niet gelooft, zul jij toch echt met dat bewijs en die verklaringen moeten komen.
pi_155194133
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb geen redenen gezien om de MSM 'luchtkasteel' Tunisia verhaal te geloven.
De MSM komen met de sterke verhalen.imo. en daarom hebben we toch alle recht om meer bewijs/verklaringen van ze te krijgen.
Tja daar verschillen we van mening Tingo, de vele beelden en slachtoffers zijn wat mij betreft voldoende bewijs dat er een aanslag geweest is en dat het dus geen luchtkasteel is.
Overigens komen die beelden niet slechts van de MSM maar juist van mensen ter plaatse die opnames maakten enz..
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:41:25 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155194219
Hou de inhoudelijke discussie maar in de desbetreffende topics graag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155194331
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Als jij het niet gelooft, zul jij toch echt met dat bewijs en die verklaringen moeten komen.
Zover als ik weet - heb ik al gedaan.Dat andere mensen niet zien (dat bvb.beach attack e.a.) en blijven gewoon geloven en vertrouwen in de 'authorieiten' is niet mijne probleem. Ik kom niet hier om argumenten/debatten/ruzies/discussies te winnen, gelijk te krijgen en/of mensen te overtuigen.
Ik kan net zo goed naar 'n neo-nazi forum en over de beauty of multiculturalisme gaan praten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155194415
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:38 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tja daar verschillen we van mening Tingo, de vele beelden en slachtoffers zijn wat mij betreft voldoende bewijs dat er een aanslag geweest is en dat het dus geen luchtkasteel is.
Overigens komen die beelden niet slechts van de MSM maar juist van mensen ter plaatse die opnames maakten enz..
Hoe weet je dat zo zeker? Over de gebeurtinissen van de laatste jaren heb ik echt geen reden om de MSM/'amateur' beelden te geloven/vertrouwen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155260351
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Over de gebeurtinissen van de laatste jaren heb ik echt geen reden om de MSM/'amateur' beelden te geloven/vertrouwen.
Maar om dan meteen wel elke kutscheet te geloven die van website's komen die niet MSM zijn is ook nog al simpel, denk je niet ?

Wie weet heeft de MSM wel al dat soort website's in hun broekzak.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_155264097
Waarom is Alis z'n thread over ontkenning gesloten?
Ik vind 't wel interessant hoe de psychologen over denken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155264171
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:56 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Maar om dan meteen wel elke kutscheet te geloven die van website's komen die niet MSM zijn is ook nog al simpel, denk je niet ?

Wie weet heeft de MSM wel al dat soort website's in hun broekzak.
Welke non-MSM websites bedoel je?
Ik heb alleen de eenvoudige commentaar van de youtube kanal, voorbeelden van AK47 schade en wat info van medische en ballistics sites gepost.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:43:24 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155264599
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:23 schreef Tingo het volgende:
Waarom is Alis z'n thread over ontkenning gesloten?
Ik vind 't wel interessant hoe de psychologen over denken.
Ik heb het topic nog niet goed bekeken eerlijk gezegd, moet dat nog doen. In principe wel een goed onderwerp trouwens, misschien gaat het meer de R&P kant op dan BNW maar het zij zo. Al is het wel zo dat waarschijnlijk elke psychische aandoening te plakken is op elke manier van denken waar je het niet mee eens bent :P. Ik kom er nog op terug iig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:50:30 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155264776
Er is me net iets te binnen geschoten, als er een topic gemaakt kan worden over de psychische huishouding van conspiracy-critici dan zet dat de deur open naar een eventueel tegen topic naar een topic over de psychische huishouding van de conspiracy-gelovers. Ik heb daar persoonlijk niet heel veel zin in, juist omdat we in BNW hard sturen op het weerhouden van posts die users een psychische aandoening aanmeten, dan is het eind zoek zeg maar. Beetje kiezen tussen twee kutopties.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155264876
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb het topic nog niet goed bekeken eerlijk gezegd, moet dat nog doen. In principe wel een goed onderwerp trouwens, misschien gaat het meer de R&P kant op dan BNW maar het zij zo. Al is het wel zo dat waarschijnlijk elke psychische aandoening te plakken is op elke manier van denken waar je het niet mee eens bent :P. Ik kom er nog op terug iig.
Ik wil heel graag horen waarom ik (en/of mensen met 'n andere keek op 't wereld) als onstabiel of zo getoond zijn. Ik heb 'n vaste baan,goeie vrienden,aardig sociale leven,kan heel goed omgaan met mensen,betaal m'n belasting en hypotheek. Volgens mij ben ik geestelijk en fysiek gezond.
Waarom zou dat niet zo zijn als ik niet bepaalde verhalen vertrouwen?

Ik woon in 'n lichte appartment ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155265033
:D _O-

Het is dat je het zelf waarschijnlijk nog gelooft ook.

Dat je het je zo aantrekt terwijl het topic over beide 'kampen' ging is veelzeggend. Slachtofferrol much?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155265053
Komt er 'n deel 4 van de Tunisia beach attack topic?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155265109
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:00 schreef Divje het volgende:
:D _O-

Het is dat je het zelf waarschijnlijk nog gelooft ook.
'N psycholoog zal niks verkeerd met mijne geestelijk gezondheid vinden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155265125
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb het topic nog niet goed bekeken eerlijk gezegd, moet dat nog doen. In principe wel een goed onderwerp trouwens, misschien gaat het meer de R&P kant op dan BNW maar het zij zo. Al is het wel zo dat waarschijnlijk elke psychische aandoening te plakken is op elke manier van denken waar je het niet mee eens bent :P. Ik kom er nog op terug iig.
De gast mod die er een slotje op gooide zei dat het dreigde uit de hand te lopen en daarom besloot in te grijpen

Daarnaast is het geen aandoening maar een normale reactie op info die tegenstrijdig is met ''de waarheid'' zoals jij die ziet

En nog belangrijker waarom complotten niet registeren bij de grote deel van de users. Ongeacht met welk bewijs je komt aanzetten of welke argumenten je gebruikt

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 16-08-2015 15:10:03 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155265198
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

'N psycholoog zal niks verkeerd met mijne geestelijk gezondheid vinden.
Wel als je al die kolder die je hier neerplempt op zijn bordje gooit.

Over dat topic, het is ook interessant om te weten waarom de échte feiten niet worden geregistreerd bij de complotdenkers. Maar daar gaan we maar even aan voorbij..
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155265470
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Wel als je al die kolder die je hier neerplempt op zijn bordje gooit.

Ik denk van niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155265496
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk van niet.
Ik denk van wel :6
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155265505
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk van niet.
Ik denk ook van wel.
  zondag 16 augustus 2015 @ 15:18:58 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155265529
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Wel als je al die kolder die je hier neerplempt op zijn bordje gooit.

Over dat topic, het is ook interessant om te weten waarom de échte feiten niet worden geregistreerd bij de complotdenkers. Maar daar gaan we maar even aan voorbij..
Of er is onenigheid over wat als 'echt' gezien wordt als de enige informatievoorziening dus op zijn minst tweedehands is en op zijn 'ergst' een heel proces heeft doorlopen voor het verscheen, een proces die eventueel niet volledig gericht was op het eerlijk weergeven van de voornoemde 'echte feiten'.

Maar dat is misschien iets voor het topic van ali_boo mocht deze weer open gaan. Ik zit iig een beetje in tweestrijd. Machtig interessant en psychologie is dan ook iets wat ik erg leuk vind maar gezien de soms wat oorlogslustige verstandshouding in BNW is het een beetje als het kat op het spek binden zeg maar :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155265543
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Het handjevol mensen dat hier dagelijks wat posts neergooit? Dat lijkt me heel sterk.

[..]

Met als voornaamste verschil dat er wel degelijk de tijd wordt genomen om de argumenten van de internet-MSM te bespreken. Als de vragen te moeilijk of te kritisch worden komt er altijd weer de MSM-retoriek naar boven die he-le-maal niets te maken heeft met waar het om gaat.

Het is een beetje vergelijkbaar met een discussie op F&L over god. Als je daar de gevoelige snaar raakt beginnen de gelovigen (net als de gelovigen hier) ook te klagen over de evolutie-theorie, niet beseffende dat of de evolutie-theorie wel of niet klopt helemaal niets te maken heeft met een topic dat over god gaat.

Dus nee, het is niet zo simpel als "het werkt twee kanten op". In ieder geval niet als je als doel hebt dat dit deelforum meer gaat zijn dan een veredelde linkdump. Ik begrijp dat je je als mod enigszins neutraal wilt opstellen maar in mijn ogen zinkt het BNW-schip door een verkeerde interpretatie van neutraliteit des te sneller.

En dat allemaal even los van het feit dat je als -echte- BNW'er natuurlijk alle kritiek op je bronnen en meningen moet verwelkomen. Dat is in de eerste plaats iets dat BNW'ers van de sheeple onderscheidt, niet?
Even deze post nog omhoog halen uit het Tunesie topic, ik geloof dat jogy er nog op in wou gaan.
pi_155265571
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar dat is misschien iets voor het topic van ali_boo mocht deze weer open gaan. Ik zit iig een beetje in tweestrijd. Machtig interessant en psychologie is dan ook iets wat ik erg leuk vindt maar gezien de soms wat oorlogslustige verstandshouding in BNW is het een beetje als het kat op het spek binden zeg maar :').
Als de insteek blijft zoals hij was; lekker dicht laten. Werkelijk wanstaltig dat zoiets open blijft terwijl al mijn posts weg worden geëdit waar ik exact doe wat Ali in topic vorm doet.
pi_155265580
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De gast mod die er een slotje op gooide zei dat het dreigde uit de hand te lopen en daarom besloot in te grijpen

Daarnaast is het geen aandoening maar een normale reactie op info die tegenstrijdig is met ''de waarheid'' zoals jij die ziet

En nog belangrijker waarom complotten niet registeren bij de grote deel van de users. Ongeacht met welk bewijs je komt aanzetten of welke argumenten je gebruikt
Ik heb de AE911 truth vid heel lang geleden gezien. David Ray Griffin, Richard Gage vertrouw ik niet meer maar ik 't wel 'n goede topic/discussie gevonden.Ik snap niet waarom 't ineens opslot gezet was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 16 augustus 2015 @ 15:49:54 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155266581
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Even deze post nog omhoog halen uit het Tunesie topic, ik geloof dat jogy er nog op in wou gaan.
Ah, dank. :).

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:25 schreef ems. het volgende:
Met als voornaamste verschil dat er wel degelijk de tijd wordt genomen om de argumenten van de internet-MSM te bespreken. Als de vragen te moeilijk of te kritisch worden komt er altijd weer de MSM-retoriek naar boven die he-le-maal niets te maken heeft met waar het om gaat.

Het is een beetje vergelijkbaar met een discussie op F&L over god. Als je daar de gevoelige snaar raakt beginnen de gelovigen (net als de gelovigen hier) ook te klagen over de evolutie-theorie, niet beseffende dat of de evolutie-theorie wel of niet klopt helemaal niets te maken heeft met een topic dat over god gaat.
Op zich een goed punt, al is het dus niet zo zwart-wit als jij wil doen blijken. Het is zo dat er een mate van bekrompenheid aanwezig is bij de reacties van veel gebruikers maar ook daar maakt de mening van gebruiker niet uit, of het nou een gelovende of wantrouwende insteek heeft. Te veel blinde vlekken in de discussies, te veel blinde vlekken bij de mensen zelf. Ik denk dat de mainstream media zo'n 75 tot 80 % 'eerlijk' is (in ieder geval niet actief misleidend) en de rest, vooral internationaal nieuws en nieuws wat van de centrale nieuwsleveranciers komt, een (grote) mate van misleiding in zich heeft, toch wordt het relatief snel voor 'zoete koek' genomen want 'iedereen zegt het'. Zoiets.

Of het dan zo erg is als de meest wantrouwende onder ons denkt valt weer te bezien natuurlijk. Het zwart-witte in een discussie maakt het volgens mij grotendeels dat het ook zo verhit kan raken. Soms heb ik wel het idee dat de mainstream berichten in de gevallen van misleiding hun authenticiteit verlenen aan hun (vermeende) autoriteit op het gebied van nieuwsgaring. Het is informatief gebracht en ziet er 'gelikt' uit.

Om maar even een hele kromme vergelijk te trekken zie ik het een beetje als bijvoorbeeld de VVD vs de Piratenpartij

De VVD heeft een budget, infrastructuur, historie en politiek gezinde en media getrainde mensen en een trouwe traditionele achterban. Die wint het altijd en eeuwig van de Piratenpartij. De Piratenpartij heeft veel goede ideeën, zijn eerlijk en open en zouden internationaal (door alle verschillende piratenpartijen in de EU) heel veel voor elkaar kunnen spelen maar komen in NL nog niet eens aan één zetel omdat ze niet goed overkomen via de media en totaal geen enkel greintje mediatraining hebben gehad en misschien zijn hun ideeën te abstract/saai om echt op in te gaan zo op het eerste gezicht.

Maakt het de VVD dan de betere partij? Ik vind van niet.

quote:
Dus nee, het is niet zo simpel als "het werkt twee kanten op". In ieder geval niet als je als doel hebt dat dit deelforum meer gaat zijn dan een veredelde linkdump. Ik begrijp dat je je als mod enigszins neutraal wilt opstellen maar in mijn ogen zinkt het BNW-schip door een verkeerde interpretatie van neutraliteit des te sneller.

En dat allemaal even los van het feit dat je als -echte- BNW'er natuurlijk alle kritiek op je bronnen en meningen moet verwelkomen. Dat is in de eerste plaats iets dat BNW'ers van de sheeple onderscheidt, niet?
Daarom is eerlijke kritiek en analyse op een artikel ook gewoon gewenst. Iemand zet een artikel neer en dan kan die persoon ervoor kiezen om deze te verdedigen of niet (hun keus), zo ja dan komt er inderdaad een discussie op gang en wie weet ook een goed geïnformeerde discussie (epicbeardman in de Sandy hook reeks) die mening doet sturen naar de kant van een mogelijke samenzwering, of niet. En weet je, dat is ook goed. Iemand post een artikel, verdedigd deze verder niet en het artikel wordt door andere tot aan de wortels afgefikt, vind ik ook een uitkomst, iemand die het later terug zoekt leest dat ook en vormt op basis daarvan een mening.

BNW is niet gemaakt voor de sceptici en het is niet gemaakt voor de 'true believer', het is gemaakt voor de discussie tussen iedereen met een mening, hoe het ook loopt. Ook daar vind je dus 'waarheid' in. En dat het soms lijkt alsof je tussen twee stormfronten in staat komt er dan ook bij, dat moet dan maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 16 augustus 2015 @ 16:03:32 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155266959
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Wel als je al die kolder die je hier neerplempt op zijn bordje gooit.

Over dat topic, het is ook interessant om te weten waarom de échte feiten niet worden geregistreerd bij de complotdenkers. Maar daar gaan we maar even aan voorbij..
Of waarom beargumenteren waarom aangedragen info niet klopt gelijk staat aan het negeren van die info.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_155267639
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Of waarom beargumenteren waarom aangedragen info niet klopt gelijk staat aan het negeren van die info.
Dat is elke keer weer een vreemde gewaarwording ja..
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155269194
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:41 schreef jogy het volgende:
Hou de inhoudelijke discussie maar in de desbetreffende topics graag.
Mogen dan 'n deel 4 komen dan kunnen we verder AUB?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155269296
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De gast mod die er een slotje op gooide zei dat het dreigde uit de hand te lopen en daarom besloot in te grijpen

Daarnaast is het geen aandoening maar een normale reactie op info die tegenstrijdig is met ''de waarheid'' zoals jij die ziet

En nog belangrijker waarom complotten niet registeren bij de grote deel van de users. Ongeacht met welk bewijs je komt aanzetten of welke argumenten je gebruikt
Wie precies heeft er 'n probleem met de thread?
Is er nog steeds geen duidelijk verklaring over waarom 't was zo snel dicht?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155269428
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wie precies heeft er 'n probleem met de thread?
Is er nog steeds geen duidelijk verklaring over waarom 't was zo snel dicht?
Het topic ging allang niet meer over de OP maar over dom geblaat van Biekje wb Psychologie en educatie. Als je terug leest is dat toch redelijk duidelijk de reden dat het topic dicht ging.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155269441
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wie precies heeft er 'n probleem met de thread?
Is er nog steeds geen duidelijk verklaring over waarom 't was zo snel dicht?
Volgens degene die hem gesloten heeft liepen de discussies snel uit de hand . Daarom heeft hij/.zij hem op slot gegooid

Zag wat onenigheid tussen users maar niet iets wat niet door de beugel kon

Waarom die nog niet heropend is . Is mij ook een raadsel . Genoeg voer voor leuke discussies zou je zeggen :9
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155269452
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Het topic ging allang niet meer over de OP maar over dom geblaat van Biekje wb Psychologie en educatie. Als je terug leest is dat toch redelijk duidelijk de reden dat het topic dicht ging.
Als het wel om de OP gaat, en hij gaat weer open, mag ik iedereen ook in een psychologisch gestoord hokje duwen. Dat mag nu niet :)
pi_155269509
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waarom die nog niet heropend is . Is mij ook een raadsel . Genoeg voer voor leuke discussies zou je zeggen :9
Nee, want die discussie is niet open, door jouw stellingen in de OP. Jij drukt 1 groep 1 kant op, terwijl dat niet zo zou moeten zijn. Ik mag jullie geen gekkies noemen, dan moet je 'ons' niet een of andere stoornis aan gaan praten, die op jullie zelf het beste van toepassing is. Alsof iemand die een griepje heeft iemand anders verteld dat ie een griepje heeft.
pi_155269574
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als het wel om de OP gaat, en hij gaat weer open, mag ik iedereen ook in een psychologisch gestoord hokje duwen. Dat mag nu niet :)
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, want die discussie is niet open, door jouw stellingen in de OP. Jij drukt 1 groep 1 kant op, terwijl dat niet zo zou moeten zijn. Ik mag jullie geen gekkies noemen, dan moet je 'ons' niet een of andere stoornis aan gaan praten, die op jullie zelf het beste van toepassing is. Alsof iemand die een griepje heeft iemand anders verteld dat ie een griepje heeft.
Eens :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155269575
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Volgens degene die hem gesloten heeft liepen de discussies snel uit de hand . Daarom heeft hij/.zij hem op slot gegooid

Zag wat onenigheid tussen users maar niet iets wat niet door de beugel kon

Waarom die nog niet heropend is . Is mij ook een raadsel . Genoeg voer voor leuke discussies zou je zeggen :9
Zeker.Dus wat is 't probleem?
Er zijn 'n paar punten dat ik graag wat meer over wil horen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155269588
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zeker.Dus wat is 't probleem?
Er zijn 'n paar punten dat ik graag wat meer over wil horen.
Gelukkig draait het niet alleen om jou hier op BNW. :)
Dat gezeur om een nieuw deel van het Tunisia topic kan je ook wel weglaten, je weet donders goed hoe je een nieuw deel opent aangezien dat de vorige keer ook al is uitgelegd.

Beter doe je dat niet. O-) Sterker nog, dat er nog geen nieuw deel is geopend zou je wat moeten zeggen....
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155269603
@TIngo, mooi moment om je eens in andere forumdelen te laten zien hier! Maak hetzelfde topic aan in R&P, want daar hoort het eigenlijk thuis, en eens kijken wat de rest van het forum van je vind.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2015 17:42:41 ]
pi_155269672
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, want die discussie is niet open, door jouw stellingen in de OP. Jij drukt 1 groep 1 kant op, terwijl dat niet zo zou moeten zijn. Ik mag jullie geen gekkies noemen, dan moet je 'ons' niet een of andere stoornis aan gaan praten, die op jullie zelf het beste van toepassing is. Alsof iemand die een griepje heeft iemand anders verteld dat ie een griepje heeft.
Het is geen stoornis maar een normale reactie op nieuwe informatie

En het werkt twee kanten op . Dus mocht je de behoefte voelen om een topic te openen met als titel: complotgekkies en ontkenning. Ga gerust je gang ( met als kanttekening dat je het politiek correcte bs achterwege houdt, daar heeft niemand iets aan )
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155269721
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is geen stoornis maar een normale reactie op nieuwe informatie

En het werkt twee kanten op . Dus mocht je de behoefte voelen om een topic te openen met als titel: complotgekkies en ontkenning. Ga gerust je gang ( met als kanttekening dat je het politiek correcte bs achterwege houdt, daar heeft niemand iets aan )
Die behoefte heb ik gelukkig niet :). En dan nog zou ik het niet doen. Of ja, wel, maar dan wel in het juiste forumdeel. R&P is er niet voor niets, en het haalt het 'uit het oog van de storm' weg doordat hier discussiëren niet mogelijk is met jullie.
pi_155269724
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is geen stoornis maar een normale reactie op nieuwe informatie

En het werkt twee kanten op . Dus mocht je de behoefte voelen om een topic te openen met als titel: complotgekkies en ontkenning. Ga gerust je gang ( met als kanttekening dat je het politiek correcte bs achterwege houdt, daar heeft niemand iets aan )
Als het twee kanten op werkt had je dat duidelijk in de OP aan kunnen geven ipv de hele OP vanuit de complotdenkers te typen ;) en idd in het correcte forum kunnen plaatsen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155269744
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Als het twee kanten op werkt had je dat duidelijk in de OP aan kunnen geven ipv de hele OP vanuit de complotdenkers te typen ;)
Exact. Het toont alleen maar aan hoe eenzijdig ali erin staat, en wat er mis is aan dat topic.
pi_155269766
Laat jogy anders vragen of R&P behoefte heeft aan zo'n topic :D
pi_155269798
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zeker.Dus wat is 't probleem?
Er zijn 'n paar punten dat ik graag wat meer over wil horen.
Geen idee

Ben ook lang niet uitgepraat

Jogy doe je werk als mod gvd :(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155269870
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Gelukkig draait het niet alleen om jou hier op BNW. :)
Dat gezeur om een nieuw deel van het Tunisia topic kan je ook wel weglaten, je weet donders goed hoe je een nieuw deel opent aangezien dat de vorige keer ook al is uitgelegd.

Beter doe je dat niet. O-) Sterker nog, dat er nog geen nieuw deel is geopend zou je wat moeten zeggen....
Niet.
Maar nu wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155269923
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die behoefte heb ik gelukkig niet :). En dan nog zou ik het niet doen. Of ja, wel, maar dan wel in het juiste forumdeel. R&P is er niet voor niets, en het haalt het 'uit het oog van de storm' weg doordat hier discussiëren niet mogelijk is met jullie.
Dit hoort niet thuis in R&P

En daarnaast is het een veel voorkomend probleem hier in bnw dat zeker wat meer aandacht verdient .
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155269932
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit hoort niet thuis in R&P

En daarnaast is het een veel voorkomend probleem hier in bnw dat zeker wat meer aandacht verdient .
Waarom hoort het niet in R&P dan? :')
pi_155270209
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom hoort het niet in R&P dan? :')
Omdat het betrekking heeft op ALLE complotten die hier besproken worden , daarom niet

Dit is 10% psychologie 90% BNW gerelateerde info

Divje zei gister dat ze vrij is om observaties te maken en die te posten . Kan niks anders dan haar gelijk geven

Ook ik observeer een hoop en wil deze info graag met andere delen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155270236
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Omdat het betrekking heeft op ALLE complotten die hier besproken worden , daarom niet

Dit is 10% psychologie 90% BNW gerelateerde info

Divje zei gister dat ze vrij is om observaties te maken en die te posten . Kan niks anders dan haar gelijk geven

Ook ik observeer een hoop en wil deze info graag met andere delen
Als je niet ziet, dat jouw topic toch echt 90% R&P is en maar 10% BNW, snap je überhaupt je eigen topic niet. Niet dat me dat verbaast hoor.
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:08:41 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155270269
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit hoort niet thuis in R&P

En daarnaast is het een veel voorkomend probleem hier in bnw dat zeker wat meer aandacht verdient .
En dat het zo gericht is tegen de mensen die niet zo snel in complot theorien geloven zie je niet als een probleem?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_155270283
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Omdat het betrekking heeft op ALLE complotten die hier besproken worden , daarom niet

Dit is 10% psychologie 90% BNW gerelateerde info

Divje zei gister dat ze vrij is om observaties te maken en die te posten . Kan niks anders dan haar gelijk geven

Ook ik observeer een hoop en wil deze info graag met andere delen
Ik snap dat die borsten je in de war brengen maar ben toch echt een man hoor.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155270630
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat het zo gericht is tegen de mensen die niet zo snel in complot theorien geloven zie je niet als een probleem?
Ik zie het als een voordeel

Wellicht ben je hierdoor in staat je eigen gedrag beter te plaatsen

Je kan pas iets aan je gedrag doen op het moment dat je er bewust van word

Zonder de bewustwording schakel je automatisch over naar de path of least resistance
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:27:49 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155270715
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik zie het als een voordeel

Wellicht ben je hierdoor in staat je eigen gedrag beter te plaatsen

Je kan pas iets aan je gedrag doen op het moment dat je er bewust van word

Zonder de bewustwording schakel je automatisch over naar de path of least resistance
Dan vraag ik het jou ook nog maar eens. Hoe kom je er bij dat het beargumenteren waarom aangedragen informatie niet klopt gelijk staat aan het negeren ervan? Zoals andere users al schreven, je kan een veel sterkere case maken voor de andere kant van het verhaal en cognitieve dissonantie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_155270721
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik zie het als een voordeel

Wellicht ben je hierdoor in staat je eigen gedrag beter te plaatsen

Je kan pas iets aan je gedrag doen op het moment dat je er bewust van word

Zonder de bewustwording schakel je automatisch over naar de path of least resistance
Dank voor het illustreren van het foute aan het hele topic.
pi_155270826
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan vraag ik het jou ook nog maar eens. Hoe kom je er bij dat het beargumenteren waarom aangedragen informatie niet klopt gelijk staat aan het negeren ervan? Zoals andere users al schreven, je kan een veel sterkere case maken voor de andere kant van het verhaal en cognitieve dissonantie.
Het antwoord op de eerste vraag is meer geschikt voor de topic zelf dan de fb

En je hebt gelijk , je zou ook een case kunnen maken voor de andere kant van het verhaal . Of die sterker zou zijn dat betwijfel ik :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:43:44 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155271113
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dank voor het illustreren van het foute aan het hele topic.
Ik denk dat dat idd wel duidelijk is zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_155320292
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Volgens degene die hem gesloten heeft liepen de discussies snel uit de hand . Daarom heeft hij/.zij hem op slot gegooid

Zag wat onenigheid tussen users maar niet iets wat niet door de beugel kon

Waarom die nog niet heropend is . Is mij ook een raadsel . Genoeg voer voor leuke discussies zou je zeggen :9
Excuus voor late reactie.

Helaas het topic blijft dicht. Ondanks dat het wel interessant is maar het is absoluut geen bnw.
Je kan het toepassen op bnw dat wel.

Dit lijdt enkel tot verwijten over en weer waarvoor dezelfde argumentatie wordt gebruikt.
Ich hock in meinem Bonker
pi_155321133
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:00 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Excuus voor late reactie.

Helaas het topic blijft dicht. Ondanks dat het wel interessant is maar het is absoluut geen bnw.
Je kan het toepassen op bnw dat wel.

Dit lijdt enkel tot verwijten over en weer waarvoor dezelfde argumentatie wordt gebruikt.
Complimenten!
pi_155321906
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:00 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Excuus voor late reactie.

Helaas het topic blijft dicht. Ondanks dat het wel interessant is maar het is absoluut geen bnw.
Je kan het toepassen op bnw dat wel.

Dit lijdt enkel tot verwijten over en weer waarvoor dezelfde argumentatie wordt gebruikt.
Jammer - ik wilde graag wat meer horen over hoe de psycholoog vriendin van guyver komt bij 'r achterlijke conclusies.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155322113
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jammer - ik wilde graag wat meer horen over hoe de psycholoog vriendin van guyver komt bij 'r achterlijke conclusies.
Ik denk dat theguyver daar best voor open staat in een andere optie...sc/dm
Maar niet als je gelijk begint met achterlijke conclusies.
Je ziet toch zelf ook wel in dat je niet ver komt door het woord achterlijk toe te voegen.
Zelfs als nl niet je taal is moet je dat kunnen inzien.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:27:54 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155322391
En het geeft meteen kracht aan de redenering om zo'n topic hier niet te laten lopen, binnen de kortste keren is het een bitchfight van heb ik jou daar waar verder niets uit komt dan dat men elkaar redelijk ongestraft het gekkenhuis in kan lullen. Deze topics kennen geen 'winnaars' zeg maar.

Op zich vind ik het wel een beetje jammer hoor maar ik zie het gewoon echt niet gebeuren dat zo'n topic goed gaat lopen als een scherp bediscussieerde maar enigszins beschaafd topic zonder dat 3 van de 4 posts geëdit moeten worden. En dat ligt niet perse aan BNW, dat zal overal gebeuren waar men elkaar psychische symptomen aan gaat plakken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:59:56 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155324782
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jammer - ik wilde graag wat meer horen over hoe de psycholoog vriendin van guyver komt bij 'r achterlijke conclusies.
Meelezen op het topic..
Wat wil je weten van haar?
Ik kan je best wat details geven maar dit zet ik niet hier openbaar op fok!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155325881
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:27 schreef jogy het volgende:
En het geeft meteen kracht aan de redenering om zo'n topic hier niet te laten lopen, binnen de kortste keren is het een bitchfight van heb ik jou daar waar verder niets uit komt dan dat men elkaar redelijk ongestraft het gekkenhuis in kan lullen. Deze topics kennen geen 'winnaars' zeg maar.

Op zich vind ik het wel een beetje jammer hoor maar ik zie het gewoon echt niet gebeuren dat zo'n topic goed gaat lopen als een scherp bediscussieerde maar enigszins beschaafd topic zonder dat 3 van de 4 posts geëdit moeten worden. En dat ligt niet perse aan BNW, dat zal overal gebeuren waar men elkaar psychische symptomen aan gaat plakken.
Ik zou het wel een tof experiment vinden dat die draad in R&P komt te staan, met als grootste verschil: Niemand (dus zowel voor als tegenstanders) van BNW mag er posten :D. Dan krijg je een best onafhankelijke kijk erop denk ik. Maar dat zal wel niet kunnen en ik weet niet of R&P er op zit te wachten :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:46:58 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155325924
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:45 schreef Scrummie het volgende:

Ik zou het wel een tof experiment vinden dat die draad in R&P komt te staan, met als grootste verschil: Niemand (dus zowel voor als tegenstanders) van BNW mag er posten :D. Dan krijg je een best onafhankelijke kijk erop denk ik. Maar dat zal wel niet kunnen en ik weet niet of R&P er op zit te wachten :P
Nope. Ook in R&P is het niet de bedoeling elkaar te gaan diagnosticeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155325990
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nope. Ook in R&P is het niet de bedoeling elkaar te gaan diagnosticeren.
Vandaar dat er geen BNWer mocht posten in het topic ;). Maar snap het punt! ^O^
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:03:57 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155335792
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:00 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Is zeker niet nodig, maar het is wel frapant dat na mijn topicreport over dat topic dit centrale topic is geopend om tunesie-topics te voorkomen. En dan moet men maar een topic niet lezen als de inhoud kant noch wal raakt? Dan kunnen alle modjes wel hun functie neerleggen, gewoon niet lezen luidt het advies..?
Het is niet frappant hoor, ik deed ook al intern een kleine facepalm toen ik van de aanslag hoorde, deels omdat ik het topic al aan zag komen vliegen. Neemt niet weg dat het tot op zeker hoogte zeker wel geldt dat als een topic afgedaan heeft wat interesse betreft maar deze niet over de policy heen gaat op welke manier dan ook, je deze dus kan ontvolgen en negeren.

Het is een compromis, en een compromis heeft meestal als resultaat dat niemand er echt tevreden mee is maar iedereen tegemoet gekomen wordt. Net politiek.

wat wel frappant is, is dat ik elke keer als tunesie weer losbarst als discussie iedereen eerst stuurt op sluiting van de reeks omdat tingo stom doet of zo en als ik men erop aanspreek dan is het toch niet zo. Als je het idee hebt dat je niet meer informatie uit iemand krijgt dan je al gekregen hebt dan heb je een aantal keuzes; je kan door blijven knijpen in de ijdele hoop er nog meer uit te krijgen, je kan eigen informatie op zoeken die het topic wel interessant kan maken voor je of je kan het negeren. Mij zie je ook nooit in een topic van VBL, SPT, SHO of waar dan ook omdat het mij geen zier kan schelen wat ze daar doen. Simpel. Ik ga niet ergens posten waar het mij ergernissen oplevert.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155338212
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:03 schreef jogy het volgende:

[..]
-knip-
Simpel. Ik ga niet ergens posten waar het mij ergernissen oplevert.
De materie is interessant. De users frustreren de boel. Volgens jouw redenring zou ik dit subforum dan moeten mijden omdat verscheidene users mij frustreren.
Dat kan toch nooit helemaal de bedoeling zijn.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:14:18 #165
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155338570
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

De materie is interessant. De users frustreren de boel. Volgens jouw redenring zou ik dit subforum dan moeten mijden omdat verscheidene users mij frustreren.
Dat kan toch nooit helemaal de bedoeling zijn.
Praat dan met users die je niet frustreren en zoek niet telkens de users op die je wel frustreren. Daarmee gooi je alleen maar kolen op het vuur en help je mee aan de frustratie. Dat is dus ook de rede dat ik normaal gesproken niet op jouw reageer. Maar ik neem aan dat je dit zelf ook wel begrijpt en je dus met een heel andere intentie hier post en niet omdat de materie je interesseert.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155338940
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

De materie is interessant. De users frustreren de boel. Volgens jouw redenring zou ik dit subforum dan moeten mijden omdat verscheidene users mij frustreren.
Dat kan toch nooit helemaal de bedoeling zijn.
Welke materie vind je interessant?
Eerlijk gezegd, ik heb alleen maar klagen over sommige users 'onbeschoftheid en respecteloosheid ' van je gehoord.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155339423
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

De materie is interessant. De users frustreren de boel. Volgens jouw redenring zou ik dit subforum dan moeten mijden omdat verscheidene users mij frustreren.
Dat kan toch nooit helemaal de bedoeling zijn.
Heb mijzelf aangeleerd om over jouw post( en vele andere users ) heen te lezen ( zit werkelijk niets zinnigs tussen)

Wellicht zou je dat ook moeten doen ?

Scheelt een hoop frustratie en ergernis ^O^

Dat je bepaalde materie interessant vind kan ik maar moeilijk geloven gezien je postgedrag
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:53:31 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155339954
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

De materie is interessant. De users frustreren de boel. Volgens jouw redenring zou ik dit subforum dan moeten mijden omdat verscheidene users mij frustreren.
Dat kan toch nooit helemaal de bedoeling zijn.
Verscheidene users frustreren jou, verscheidene users vinden jou frustrerend (niet perse op jou gericht hoor), en dan? Is (bijvoorbeeld) Tunesië het enige topic in BNW? Nee toch? Als je de materie interessant vind maar de richting van het topic niet dan sla je je eigen richting in.

Het kan toch ook niet de bedoeling zijn dat er maar op één manier gediscussieerd mag worden en iedereen die moet handhaven? Moeten we regeltjes op gaan stellen of zo? Geen trek in. Laat elkaar in hun waarde, inclusief hun (in jouw ogen) gekke trekjes, maak een eigen topic aan met een onderwerp van BNW wat je boeit, doe eens gek.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155341907
Een van de eerste dingen die ik leerde bij psychologie is dat je nooit buite professionele interacties iemand mag diagnosticeren omdat dat je license kan kosten :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_155342319
Wat een gefrustreerde mensen hier zeg. :{
pi_155348278
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 00:02 schreef oompaloompa het volgende:
Een van de eerste dingen die ik leerde bij psychologie is dat je nooit buite professionele interacties iemand mag diagnosticeren omdat dat je license kan kosten :/
Beetje in 't Engels als je dat niet erg vind....
Before you make a diagnosis you must also read about the origin and/or cause of the 'problem'.?
You can also not make a thorough assessment if you have not read any info (ie. re:Government involvement in 911,fake moon landings,Sandy Hook hoax,Boston hoax,whatever) ?
You cannot, as a mental heath professional, declare someone psychotic,mentally unstable etc. because you do not share those beliefs? And you also cannot make a thorough assessment based purely upon writing style for example?
This issue interests me because over the years I have met many people from different countries who share similar ideas as myself and I must say I've found pretty much all of them to be intelligent,caring,brave,sane people who are just voicing their opinions and trying to inform others about it all.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:44:30 #172
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155348532
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Beetje in 't Engels als je dat niet erg vind....
Before you make a diagnosis you must also read about the origin and/or cause of the 'problem'.?
You can also not make a thorough assessment if you have not read any info (ie. re:Government involvement in 911,fake moon landings,Sandy Hook hoax,Boston hoax,whatever) ?
You cannot, as a mental heath professional, declare someone psychotic,mentally unstable etc. because you do not share those beliefs? And you also cannot make a thorough assessment based purely upon writing style for example?
This issue interests me because over the years I have met many people from different countries who share similar ideas as myself and I must say I've found pretty much all of them to be intelligent,caring,brave,sane people who are just voicing their opinions and trying to inform others about it all.
Puur op opvattingen kan je volgens mij niemand 'gek' verklaren nee. Maar het is nogal offtopic voor feedback :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155348766
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Puur op opvattingen kan je volgens mij niemand 'gek' verklaren nee. Maar het is nogal offtopic voor feedback :).
Well,considering the correct thread is closed....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:58:34 #174
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155348845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Well,considering the correct thread is closed....
Dan kan je altijd verder gaan in de dm en pm. Als een topic gesloten is omdat het onderwerp niet gewenst is betekend dat dus niet dat je verder kan gaan in feedback. Defeats the purpose a bit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:42:44 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155349941
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:19 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ah, jij bent dus de maatstaf.
Duidelijk.
De modjes zijn de grenswacht, niet de maatstaf. Dit topic zit binnen de BNW grenzen en kan gewon geopend worden. Het is NIET de bedoeling dat er eerst toestemming gevraagd wordt of een topic alsjeblieft geopend mag worden, en al helemaal niet dat dit eerst met de rest besproken wordt, of wil je naderhand ook nog een soort stemronde doen? Hoe zie jij het voor je?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155350337
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:42 schreef jogy het volgende:

[..]

De modjes zijn de grenswacht, niet de maatstaf. Dit topic zit binnen de BNW grenzen en kan gewon geopend worden. Het is NIET de bedoeling dat er eerst toestemming gevraagd wordt of een topic alsjeblieft geopend mag worden, en al helemaal niet dat dit eerst met de rest besproken wordt, of wil je naderhand ook nog een soort stemronde doen? Hoe zie jij het voor je?
Hoe ik het voor mij zie?
Je hebt gisteren zelf het topic geopend, dus ik ging er wel van uit dat je een idee had hoe het aan te pakken.

Het lijkt er gewoon op neer te komen dat als je op de dag van een gebeurtenis iets plaatst het te vroeg is, maar geef je de internetters een paar dagen tot een week de tijd om te knippenplakken en foto's in te krassen met kijk dit!
Dat het dan dus eigenlijk altijd wel toegestaan is om te plaatsen.

Oftewel, alles is een complot en niets is wat het lijkt.
Moet ook zeggen dat jou voorkeur wel steeds meer begin te merken, zelf vind ik BNW ook een mooi onderwerp hoor.
Maar soms heb ik het idee dat er een mod is die aan het spelen is in zijn eigen ballenbak.
En neen dit is geen crewbash, wat ze mij iets te snel zeggen als argument richting users die opbouwende of positieve kritiek hebben.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_155350821
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:59 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Hoe ik het voor mij zie?
Je hebt gisteren zelf het topic geopend, dus ik ging er wel van uit dat je een idee had hoe het aan te pakken.

Het lijkt er gewoon op neer te komen dat als je op de dag van een gebeurtenis iets plaatst het te vroeg is, maar geef je de internetters een paar dagen tot een week de tijd om te knippenplakken en foto's in te krassen met kijk dit!
Dat het dan dus eigenlijk altijd wel toegestaan is om te plaatsen.

Oftewel, alles is een complot en niets is wat het lijkt.
Moet ook zeggen dat jou voorkeur wel steeds meer begin te merken, zelf vind ik BNW ook een mooi onderwerp hoor.
Maar soms heb ik het idee dat er een mod is die aan het spelen is in zijn eigen ballenbak.
En neen dit is geen crewbash, wat ze mij iets te snel zeggen als argument richting users die opbouwende of positieve kritiek hebben.
Het idee kwam deels van mij af he..

Maar ik snap het wel in dit geval; topicje van Lambiek (daar gaat het om in deze geloof ik) levert zoveel voer op dat een eigen topic wel verstandig is. Mijn idee van het algemene aanslagen topic was meer voor de kleinere aanslagen die her en der plaats vinden. Indien er dan verdachte zaken zijn, verdient het een eigen topic. Maar dat van Lambiek snap ik wel dat dat niet eerst door het aanslagen topic heen hoeft, het is nogal een claim "USA valt China aan", waardoor elke andere post in het aanslagen topic ondergesneeuwd zou worden.
pi_155351006
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het idee kwam deels van mij af he..

Maar ik snap het wel in dit geval; topicje van Lambiek (daar gaat het om in deze geloof ik) levert zoveel voer op dat een eigen topic wel verstandig is. Mijn idee van het algemene aanslagen topic was meer voor de kleinere aanslagen die her en der plaats vinden. Indien er dan verdachte zaken zijn, verdient het een eigen topic. Maar dat van Lambiek snap ik wel dat dat niet eerst door het aanslagen topic heen hoeft, het is nogal een claim "USA valt China aan", waardoor elke andere post in het aanslagen topic ondergesneeuwd zou worden.
Oke, dat zal.
Maar sta nog wel achter mijn woorden.
Ook staat er in het topic niks over 'kleine' aanslagen.
-
Achja, laat maar lekker gaan. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door schommelstoel op 19-08-2015 13:26:32 (Geen zin) ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:28:08 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155351059
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Puur op opvattingen kan je volgens mij niemand 'gek' verklaren nee. Maar het is nogal offtopic voor feedback :).
Als iemand de opvatting heeft dat hij Jezus is, en iedereen blauwe aliens in de schedel heeft zitten die er alleen met een klopboor uit te boren zijn is het denk ik wel anders ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:57:01 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155351759
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als iemand de opvatting heeft dat hij Jezus is, en iedereen blauwe aliens in de schedel heeft zitten die er alleen met een klopboor uit te boren zijn is het denk ik wel anders ;)
Zoals ik al zei, we gaan hier die discussie niet alsnog voeren. :(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:58:11 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155351788
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:59 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Hoe ik het voor mij zie?
Je hebt gisteren zelf het topic geopend, dus ik ging er wel van uit dat je een idee had hoe het aan te pakken.

Het lijkt er gewoon op neer te komen dat als je op de dag van een gebeurtenis iets plaatst het te vroeg is, maar geef je de internetters een paar dagen tot een week de tijd om te knippenplakken en foto's in te krassen met kijk dit!
Dat het dan dus eigenlijk altijd wel toegestaan is om te plaatsen.

Oftewel, alles is een complot en niets is wat het lijkt.
Moet ook zeggen dat jou voorkeur wel steeds meer begin te merken, zelf vind ik BNW ook een mooi onderwerp hoor.
Maar soms heb ik het idee dat er een mod is die aan het spelen is in zijn eigen ballenbak.
En neen dit is geen crewbash, wat ze mij iets te snel zeggen als argument richting users die opbouwende of positieve kritiek hebben.
Scrummie heeft het goed uitgelegd gelukkig. (bedankt daarvoor :) )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155351982
Ronde Huis nu topic-non grata?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:06:44 #183
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155352027
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:05 schreef Gelderzaan het volgende:
Ronde Huis nu topic-non grata?
Ronde huis is een afgesloten hoofdstuk ben ik bang, sorry dat ik niet eerder heb gereageerd op je vorige post.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155365068
fuk

[ Bericht 94% gewijzigd door gerhardius op 20-08-2015 19:19:32 ]
pi_155372574
Fuk

[ Bericht 59% gewijzigd door gerhardius op 20-08-2015 19:19:09 ]
pi_155372662
Jezus christus, ga eens wat anders doen dan hier weer over het Ronde Huis te beginnen. Zoek een andere hobby ofzo. Het is dicht, gaat niet meer open, en heeft een hele lange tijd half BNW bepaald. Wees daar trots op en accepteer dat er geen woord meer over gesproken word hier.

[ Bericht 17% gewijzigd door jogy op 20-08-2015 20:10:56 ]
  donderdag 20 augustus 2015 @ 08:36:37 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155372760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 08:30 schreef Scrummie het volgende:
Jezus christus, ga eens wat anders doen dan hier weer over het Ronde Huis te beginnen.
Joh, ze hebben FOK! helemaal niet nodig. Lezen hier al máánden niet meer!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 20 augustus 2015 @ 08:57:37 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155373035
HRH is gesloten om de zelfde reden als het panama topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 09:10:04 #189
45833 crew  Fogel
pi_155373199
En anders gooi je even een zwik volledige namen online om ze negatief in het licht te zetten... |:(
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 20 augustus 2015 @ 09:21:37 #190
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_155373373
Opgelost.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 09:29:10 #191
45833 crew  Fogel
pi_155373516
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
Opgelost.
^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_155388091
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:02 schreef gerhardius het volgende:

[..]

Lul
Maar vind je dan niet dat Scrummie gelijk heeft? Er is zo'n beetje alles wel gezegd over hrh. Er werd alleen nog maar gekift op het eind. Wat had je nog willen toevoegen?
pi_155388767
Ik hoef me toch niet door die *** te laten afzeiken!
En dat onder het oog van mods of ex mods (Yogi nog bedankt voor de laatste mods, ik bedoel de rest)

[ Bericht 19% gewijzigd door jogy op 20-08-2015 22:05:42 ]
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 20:28:05 #194
45833 crew  Fogel
pi_155388859
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:26 schreef gerhardius het volgende:
Ik hoef me toch niet door die *** te laten afzeiken!
Maar jij mag natuurlijk wel iedereen afzeiken.
Goh, waarom zou hrh toch dicht zitten en blijven? Doordat mensen, inclusief jij, zich blijkbaar niet volwassen kunnen gedragen.

Koop een spiegel en staar daar eens een poos in...

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 20-08-2015 22:06:00 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_155388914
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef Fogel het volgende:

[..]

Maar jij mag natuurlijk wel iedereen afzeiken.
Goh, waarom zou hrh toch dicht zitten en blijven? Doordat mensen, inclusief jij, zich blijkbaar niet volwassen kunnen gedragen.

Koop een spiegel en staar daar eens een poos in...
ik heb niemand afgezeken.
pi_155389193
En het gaat gewoon door :'). Kan een mod even de laatste 10 posts ofzo weg halen. Wat een droevenis weer :').
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:28:29 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155391012
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:26 schreef gerhardius het volgende:
Ik hoef me toch niet door die *** te laten afzeiken!
En dat onder het oog van mods of ex mods (Yogi nog bedankt voor de laatste mods, ik bedoel de rest)
Gerhardius, jammer van het laatste stukje van de post van Scrummie, die heb ik inderdaad weggehaald want dat was onnodig. Zijn eerste deel was wel precies hoe het is. Het Ronde Huis is, op FOK!, verleden tijd, zo ver ik het nu een beetje terug kan lezen tussen de regels door zijn de vetes nog steeds de vetes en daar is hier geen ruimte voor, we hebben er al genoeg. Als je dit over een half jaar weer vraagt krijg je hoogstwaarschijnlijk precies hetzelfde antwoord. De reeks was gewoon niet meer vlot te trekken en alle partijen zaten op een bepaalde hoogte even 'fout' op een gegeven moment. Ik hoor dat jullie facebook groepje eigenlijk gewoon heel goed gaat, dat is dan toch gewoon genoeg?

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 20-08-2015 22:06:17 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155391473
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:26 schreef gerhardius het volgende:
Ik hoef me toch niet door die *** te laten afzeiken!
En dat onder het oog van mods of ex mods (Yogi nog bedankt voor de laatste mods, ik bedoel de rest)
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:29 schreef gerhardius het volgende:

[..]

ik heb niemand afgezeken.
Volgens mij deed je dat wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 20-08-2015 22:06:30 ]
pi_155391494
Prima. Ik vroeg me gewoon wat af, maar blijkbaar is dat op BNW niet gewenst.. Rest my case
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:45:30 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155391511
Jaha, klaar nu. Posts zijn verwijderd dus geen zin om er over door te gaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155392042
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:26 schreef gerhardius het volgende:
Ik hoef me toch niet door die *** te laten afzeiken!
En dat onder het oog van mods of ex mods (Yogi nog bedankt voor de laatste mods, ik bedoel de rest)
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:45 schreef jogy het volgende:
Jaha, klaar nu. Posts zijn verwijderd dus geen zin om er over door te gaan.
Als mijn laatste post over het nanuilen de moeite was om weg te halen, zou je dat dan met deze trap na ook even willen doen? Anders krijg je weer die verdenking van partijdigheid enzo.. Bovendien was de afspraak dat natrappen niet meer mocht, meen ik me te herinneren.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 20-08-2015 22:06:44 ]
  donderdag 20 augustus 2015 @ 22:07:36 #202
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155392240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Als mijn laatste post over het nanuilen de moeite was om weg te halen, zou je dat dan met deze trap na ook even willen doen? Anders krijg je weer die verdenking van partijdigheid enzo.. Bovendien was de afspraak dat natrappen niet meer mocht, meen ik me te herinneren.
Die laatste dikgedrukte mag je op zich even uitleggen. het woordje lul heb ik weggedit. Dat viel me nog niet eens op eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155392315
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Die laatste dikgedrukte mag je op zich even uitleggen. het woordje lul heb ik weggedit. Dat viel me nog niet eens op eigenlijk.
Doe maar alsof je het niet begrijpt. Ik heb het voor je uitgespeld.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 22:11:22 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155392349
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Doe maar alsof je het niet begrijpt. Ik heb het voor je uitgespeld.
Dan moet je iets aan je spelling doen. Maar het is goed zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155392412
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan moet je iets aan je spelling doen. Maar het is goed zo.
Mijn spelling is redelijk goed, mijn begrijpend lezen ook.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 22:14:27 #206
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155392454
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Mijn spelling is redelijk goed, mijn begrijpend lezen ook.
Fijn hoor :).

[/slowchat]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155400734
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik hoor dat jullie facebook groepje eigenlijk gewoon heel goed gaat, dat is dan toch gewoon genoeg?
Dat klopt eigenlijk wel, maar Fok komt toch een deel van de eer toe qua onstaan van de verhalen en groepen. Het is jammer dat Fok hier verder geen gebruikt van wil en kan maken.
Welke belangen hierbij mee spelen is voor mij onduidelijk.

Maar op FB gaat het idd redelijk goed, zo zonder gemodereer.


O ja: werkgroep 2 heeft daar nu ook een account met toekomstig nieuws

[ Bericht 4% gewijzigd door lxhkrd op 21-08-2015 09:21:04 ]
Wie is de baas in het forum?
edit: Ik. afz Danny. Problemen mee? Mail.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:33:31 #208
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155539266
Lekker relaxed sfeertje op BNW de laatste paar dagen. ^O^
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155539629
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:33 schreef Izzy73 het volgende:
Lekker relaxed sfeertje op BNW de laatste paar dagen. ^O^
Sorry, tijdens die homo discussie verloor ik mijn interesse in BNW, ik zal weer wat meer gaan posten! :D
pi_155539722
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:33 schreef Izzy73 het volgende:
Lekker relaxed sfeertje op BNW de laatste paar dagen. ^O^
Je hebt ook een echt mooi typisch BNW-topic gemaakt. Ben nog steeds aan het lezen. Interessante materie. Benieuwd wat er van waar is.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:45:38 #211
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155539729
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sorry, tijdens die homo discussie verloor ik mijn interesse in BNW, ik zal weer wat meer gaan posten! :D
Ah jammer ik heb een slapende hont wakker gemaakt. Je hebt in ieder geval wel zelfkennis.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:47:12 #212
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155539789
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt ook een echt mooi typisch BNW-topic gemaakt. Ben nog steeds aan het lezen. Interessante materie. Benieuwd wat er van waar is.
Ach ja leuke materie, maar het was enkel wat knip en plakwerk. Weer eens wat anders dan de gebruikelijke topics.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:27:41 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155543810
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:47 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ach ja leuke materie, maar het was enkel wat knip en plakwerk. Weer eens wat anders dan de gebruikelijke topics.
^O^ prima topic
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155563735
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sorry, tijdens die homo discussie verloor ik mijn interesse in BNW, ik zal weer wat meer gaan posten! :D
denk niet dat iemand daar op zit te wachten, wel?
pi_155565282
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:20 schreef gerhardius het volgende:

[..]

denk niet dat iemand daar op zit te wachten, wel?
Jawel hoor, genoeg zelfs :).
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:59:47 #216
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155566693
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jawel hoor, genoeg zelfs :).
Wie allemaal dan?
Feyenoord!
pi_155566791
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wie allemaal dan?
:').
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:05:07 #218
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155566914
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:').
:P
Feyenoord!
pi_155566935
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jawel hoor, genoeg zelfs :).
Psssst niet doorvertellen

Maar no one likes you :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155567093
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Psssst niet doorvertellen

Maar no one likes you :*
:')
pi_155567276
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Psssst niet doorvertellen

Maar no one likes you :*
Echt wel. En jij houdt ook van hem *;
pi_155567702
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt wel. En jij houdt ook van hem *;
je hebt gelijk

achter al die vijandigheid zit er een diepe bewondering voor hem als user en als mens
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155567862
quote:
12s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

je hebt gelijk

achter al die vijandigheid zit er een diepe bewondering voor hem als user en als mens
Dit ontroert me ten diepste :'(
pi_155568160
:*
pi_155572583
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit ontroert me ten diepste :'(
Ik heb 't zelfde soort rare gevoelens voor jou,Lavvy baby.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155573600
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 't zelfde soort rare gevoelens voor jou,Lavvy baby.
Ja ja, you sweettalking man }:|
En nu maar weer feedback anders worden de modjes kwaad.
  maandag 31 augustus 2015 @ 14:03:50 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155704491
quote:
99s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:53 schreef Nizno het volgende:
sluitpost van je andere topic was blijkbaar niet heel duidelijk.
Proberen we het nog eens:

[..]

Waar zijn die andere 2 die dit forum eigenlijk horen te runnen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 31 augustus 2015 @ 14:05:44 #228
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_155704538
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waar zijn die andere 2 die dit forum eigenlijk horen te runnen?
Ik denk dat die samenspannen in het leven buiten het internet ;)

De eventuele uitleg van hun bezigheden laat ik dan ook liever aan hun over, voor ik straks een nieuwe conspiracy bloot leg.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 31 augustus 2015 @ 14:16:21 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155704768
quote:
99s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:05 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik denk dat die samenspannen in het leven buiten het internet ;)

De eventuele uitleg van hun bezigheden laat ik dan ook liever aan hun over, voor ik straks een nieuwe conspiracy bloot leg.
Je bent niet specifiek gevraagd om even te helpen hier?
Ik vraag maar gewoon even hoor, Je hebt al paar keer geholpen de laatste tijd, dus vroeg het me gewoon af ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155705000
Jogy en B zijn verdacht rustig de laatste tijd ja.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 31 augustus 2015 @ 14:28:22 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_155705015
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je bent niet specifiek gevraagd om even te helpen hier?
Ik vraag maar gewoon even hoor, Je hebt al paar keer geholpen de laatste tijd, dus vroeg het me gewoon af ;)
Ik denk dat je me verward dan met iemand anders :)

quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Jogy en B zijn verdacht rustig de laatste tijd ja.
heb je je aluminium hoedje er al over op gehad? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 31 augustus 2015 @ 14:37:13 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155705242
quote:
99s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik denk dat je me verward dan met iemand anders :)

[..]

heb je je aluminium hoedje er al over op gehad? ;)
Sorry dat was inderdaad Reya zie ik net, mja de modjes hier zijn dus even pleites!

Je weet het he, als de kat van huis is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op bnw :W
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 31 augustus 2015 @ 14:37:45 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_155705258
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sorry dat was inderdaad Reya zie ik net, mja de modjes hier zijn dus even pleites!

Je weet het he, als de kat van huis is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op bnw :W
Ik zag je in de gaten houden met je muisjes :)

En dank je :W
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_155709302
Wie wil mij van fb voorzien mbt de meeting van gister

Kan ook via pm

I want details !!

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_boo op 31-08-2015 20:06:06 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:02:17 #235
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155714790
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:08 schreef Ali_boo het volgende:
Wie wil mij van fb voorzien mbt de meeting tot gister

Kan ook via pm

I want details !!
Ik ook svp.
Feyenoord!
pi_155719858
Dacht dat je van de partij was Japie77

ps zit nog steeds te wachten op de verslag
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155720833
Dm degene dan gewoon ipv hier te vragen of iemand je wil inlichten.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:29:10 #238
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_155728335
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:08 schreef Ali_boo het volgende:
Wie wil mij van fb voorzien mbt de meeting van gister

Kan ook via pm

I want details !!
Het was gezellig ^O^
Details → DM
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_155740796
Wat een onnoemelijk gezwam hier
pi_155742323
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:11 schreef lxhkrd het volgende:

[..]

Dat klopt eigenlijk wel, maar Fok komt toch een deel van de eer toe qua onstaan van de verhalen en groepen. Het is jammer dat Fok hier verder geen gebruikt van wil en kan maken.
Welke belangen hierbij mee spelen is voor mij onduidelijk.

Maar op FB gaat het idd redelijk goed, zo zonder gemodereer.

O ja: werkgroep 2 heeft daar nu ook een account met toekomstig nieuws
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:57 schreef gerhardius het volgende:
Wat een onnoemelijk gezwam hier
Dat is niet zo raar, als het gezeik, zoveel tijd na dato, nog steeds bewaard wordt voor BNW
pi_155809562
Geachte mods,
Kunnen we misschien aparte topics voor de Train Hero verhaal en de live TV shooting hebben AUB?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:11:42 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155818120
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:42 schreef Tingo het volgende:
Geachte mods,
Kunnen we misschien aparte topics voor de Train Hero verhaal en de live TV shooting hebben AUB?
Staat toch in een topic?
En word uitvoerig besproken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155818125
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:42 schreef Tingo het volgende:
Geachte mods,
Kunnen we misschien aparte topics voor de Train Hero verhaal en de live TV shooting hebben AUB?
Geachte Tingo,
Nee
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155818206
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:11 schreef Divje het volgende:

[..]

Geachte Tingo,
Nee
Fuck off - je ben geen mod.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155818241
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Fuck off - je ben geen mod.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:10 schreef Tingo het volgende:
Ignore and report
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_155818255
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Fuck off - je ben geen mod.
:*
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:54:25 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155819248
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:42 schreef Tingo het volgende:
Geachte mods,
Kunnen we misschien aparte topics voor de Train Hero verhaal en de live TV shooting hebben AUB?
Waarom?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:57:48 #248
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155820754
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:42 schreef Tingo het volgende:
Geachte mods,
Kunnen we misschien aparte topics voor de Train Hero verhaal en de live TV shooting hebben AUB?
An sich is het een eigen topic-waardig. Maar volgende week is er vast weer een andere hoax die ook een eigen topic verdient. Never ending story dus, zo kun je topics blijven openen wil je ze allemaal gaan doorspitten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155828621
Ik vind het zo leuk als ik thuiskom na dagje zwoegen... op de bank met pilsje op tafel en hand in de broek al bundy style en dan te concluderen dat de vraag al beantwoord is in de laatste post. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_155831418
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:25 schreef Blaadjes het volgende:
Ik vind het zo leuk als ik thuiskom na dagje zwoegen... op de bank met pilsje op tafel en hand in de broek al bundy style en dan te concluderen dat de vraag al beantwoord is in de laatste post. :)
Oh? Ik weet niet precies wat we zouden verwachten van 'n Al Bundy typje maar tis toch goed als we 'n TV 'shooting' topic hebben?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155834122
Er is een topic voor en is prima plek voor nu.
Ich hock in meinem Bonker
pi_155837309
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 04:52 schreef Blaadjes het volgende:
Er is een topic voor en is prima plek voor nu.
Great - gewoon alles samen bij elkaar gooien.
Lekker duidelijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 6 september 2015 @ 11:39:43 #253
257132 crew  Awsom
pi_155861593
Zijn linkdumps tegenwoordig ook al een topic waard?

BNW / Honest Man: The Life of R. Budd Dwyer
  zondag 6 september 2015 @ 12:21:12 #254
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155862342
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:39 schreef Awsom het volgende:
Zijn linkdumps tegenwoordig ook al een topic waard?

BNW / Honest Man: The Life of R. Budd Dwyer
Wat heb jij daar nou voor last van? En trouwens het is geen linkdump.
Feyenoord!
  zondag 6 september 2015 @ 12:28:50 #255
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155862451
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:39 schreef Awsom het volgende:
Zijn linkdumps tegenwoordig ook al een topic waard?

BNW / Honest Man: The Life of R. Budd Dwyer
Dat is geen linkdump.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155862483
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2015 12:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is geen linkdump.
Dan komt de vraag bij mij op, wat is het doel van het topic? Wat is er BNW aan?

Dat Tingo het aanhaalt om ons ongelovigen te laten zien dat daar wél oprechte emoties getoond worden en dat die zelfmoord scene hem wél overtuigd van de echtheid snap ik. Maar dat hoeft dan geen apart topic toch? :P
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 6 september 2015 @ 12:37:21 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155862606
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 12:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Dan komt de vraag bij mij op, wat is het doel van het topic? Wat is er BNW aan?

Dat Tingo het aanhaalt om ons ongelovigen te laten zien dat daar wél oprechte emoties getoond worden en dat die zelfmoord scene hem wél overtuigd van de echtheid snap ik. Maar dat hoeft dan geen apart topic toch? :P
Het is een beetje een zelfde soort topic als die van Facebook van Thrilled BNW / Facebook en andere social media – Goudmijn voor spionage een beetje BNW light. Ik zie er geen issue in in ieder geval. Genoeg BNW elementen in het verhaal van Dwyer terug te vinden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator zondag 6 september 2015 @ 12:41:24 #258
257132 crew  Awsom
pi_155862685
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2015 12:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is een beetje een zelfde soort topic als die van Facebook van Thrilled BNW / Facebook en andere social media – Goudmijn voor spionage een beetje BNW light. Ik zie er geen issue in in ieder geval. Genoeg BNW elementen in het verhaal van Dwyer terug te vinden.
Alleen heeft dat topic wél een fatsoenlijke startpost.
  zondag 6 september 2015 @ 14:34:42 #259
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155864782
quote:
99s.gif Op zondag 6 september 2015 12:41 schreef Awsom het volgende:

[..]

Alleen heeft dat topic wél een fatsoenlijke startpost.
Nogmaals wat boeit jou dat nou pinguin?
Feyenoord!
pi_155864829
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nogmaals wat boeit jou dat nou pinguin?
Wat boeit het jou wat zijn mening is?
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 7 september 2015 @ 17:35:39 #261
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155900044
Verzoek aan de moderators, kan er iets strakker gemodereerd worden m.b.t. aanvallen op de bronnen en of media die nu overal de kop op steken en van het onderwerp afleiden, hier 3 onderwerpen waar de discussie m.b.t. de media,yt de overhand nemen en van het onderwerp af leiden.
Er is een topic over propaganda waar dit soort dingen beter op hun plaats zijn.
Topicreeks: BigBrother Artikelen
BNW / Algemeen Complotten-topic #14
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #2
There is only one religion
pi_155911433
hoi blaadjes. je hebt het topic nu wel even (tijdelijk?) gesloten,
quote:
13s.gif Op maandag 7 september 2015 22:29 schreef Blaadjes het volgende:
Lache joh. 16 reports levert jullie een closed topic op totdat ik het kan lezen.

Zal wel weer niveau zou van alle kanten.
ik heb het nog eens nagelezen vanaf pagina 6, maar kan niks vinden van niemand wat verwijderd zou moeten worden
dus je laat het gewoon staan wat mij betreft. , tenzij het bashen is van serieuze onderwerpen (het kliekje :P )

of heb je orders van je baas?
laat hem de schijt krijgen, zeg dat maar namens mij mocht het zo zijn
verder vind ik dat er veel te veel posts ge-edit/verwijderd wordt tov vroeger, toen het notabene drukker was
ik zou me eens achter m'n oor krabben als baasje zijnde
  dinsdag 8 september 2015 @ 00:23:02 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155913221
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:16 schreef totnutoe het volgende:
hoi blaadjes. je hebt het topic nu wel even (tijdelijk?) gesloten,

[..]

ik heb het nog eens nagelezen vanaf pagina 6, maar kan niks vinden van niemand wat verwijderd zou moeten worden
dus je laat het gewoon staan wat mij betreft. , tenzij het bashen is van serieuze onderwerpen (het kliekje :P )

of heb je orders van je baas?
laat hem de schijt krijgen, zeg dat maar namens mij mocht het zo zijn
verder vind ik dat er veel te veel posts ge-edit/verwijderd wordt tov vroeger, toen het notabene drukker was
ik zou me eens achter m'n oor krabben als baasje zijnde
Het is weer open hoor, het viel ook wel mee, volgens mij was er ook een deel een vergissing waar er gequote moest worden ipv gereport.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155915060
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:16 schreef totnutoe het volgende:
hoi blaadjes. je hebt het topic nu wel even (tijdelijk?) gesloten,

[..]

ik heb het nog eens nagelezen vanaf pagina 6, maar kan niks vinden van niemand wat verwijderd zou moeten worden
dus je laat het gewoon staan wat mij betreft. , tenzij het bashen is van serieuze onderwerpen (het kliekje :P )

of heb je orders van je baas?
laat hem de schijt krijgen, zeg dat maar namens mij mocht het zo zijn
verder vind ik dat er veel te veel posts ge-edit/verwijderd wordt tov vroeger, toen het notabene drukker was
ik zou me eens achteraan m'n oor krabben als baasje zijnde
Het viel wel mee idd maar ik had totaal geen tijd om het te bekijken en bij zo een hoog aantal tr's gooi ik het liever even op slot totdat er naar gekeken is. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_155923565
Waarom worden mijn dm's niet beantwoord Jogy?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155929810
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:03 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom worden mijn dm's niet beantwoord Jogy?
Foutje bedankt
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:25:40 #267
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155935019
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:03 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom worden mijn dm's niet beantwoord Jogy?
Het was er maar eentje toch? Maar een DM is nogal 'vluchtig', als je het stuurt en ik lees het en klik het weg voor een later antwoord dan kan ik het wel eens vergeten :P.

Maar maak er maar een topic van hoor, mocht het echt de verkeerde kant op gaan dan kan er altijd ingegrepen worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155935729
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Het was er maar eentje toch? Maar een DM is nogal 'vluchtig', als je het stuurt en ik lees het en klik het weg voor een later antwoord dan kan ik het wel eens vergeten :P.

Maar maak er maar een topic van hoor, mocht het echt de verkeerde kant op gaan dan kan er altijd ingegrepen worden.
Kan me nog een mtv docu herinneren waar het angstvallig stil bleef

Zonder strakke moderatie en duidelijke richtlijnen is zon topic gedoomd te falen . Als je suggesties hebt hoe je dit zou kunnen aanpakken hoor ik het graag
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:51:17 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155942937
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Kan me nog een mtv docu herinneren waar het angstvallig stil bleef

Zonder strakke moderatie en duidelijke richtlijnen is zon topic gedoomd te falen . Als je suggesties hebt hoe je dit zou kunnen aanpakken hoor ik het graag.
Het topic is een potentieel wespennest, helemaal waar en de insteek als ik het wel heb is dat het een gerichte 'aanval' is op de etnische demografie van de westerse wereld door een overvloed van immigranten naar binnen te gooien en deze opgezet is door zionistische elementen? Of is het eventuele doel om een burgeroorlog te starten? Of beide?

Ik ben er geen fan van maar mits er geen blinde haat/angst bij komt kijken maar er gewoon bij de feiten gebleven wordt hoeft het niet te ontsporen in een stormfrontesque topic.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155947625
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Het topic is een potentieel wespennest, helemaal waar en de insteek als ik het wel heb is dat het een gerichte 'aanval' is op de etnische demografie van de westerse wereld door een overvloed van immigranten naar binnen te gooien en deze opgezet is door zionistische elementen? Of is het eventuele doel om een burgeroorlog te starten? Of beide?

Ik ben er geen fan van maar mits er geen blinde haat/angst bij komt kijken maar er gewoon bij de feiten gebleven wordt hoeft het niet te ontsporen in een stormfrontesque topic.
Beide dus

Gezien de ernst van de situatie en de potentiele gevaar wat ons te wachten staat in de vorm van een Burgeroorlog . Moet dit taboo doorbroken worden

Zit nog met andere users te brainstormen hoe je dit het beste zou kunnen brengen . Zelfs al zou je alleen aan de feiten houden zonder daarbij in te spelen op haat/angst dan krijg je nog een hoop weerstand

Misschien de intenties vooraf duidelijk maken? Dat het niets heeft met group X of Y bashen maar de mensen vooraf waarschuwen wat er evt gaat komen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155948151
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Misschien de intenties vooraf duidelijk maken? Dat het niets heeft met group X of Y bashen maar de mensen vooraf waarschuwen wat er evt gaat komen
Dat psychologie topic was toch ook van jouw? Als dat vooraf waarschuwen nu net zo eenzijdig is als daar destijds, geef ik het weinig kans.
  woensdag 9 september 2015 @ 21:32:38 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155958959
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Beide dus

Gezien de ernst van de situatie en de potentiele gevaar wat ons te wachten staat in de vorm van een Burgeroorlog . Moet dit taboo doorbroken worden

Zit nog met andere users te brainstormen hoe je dit het beste zou kunnen brengen . Zelfs al zou je alleen aan de feiten houden zonder daarbij in te spelen op haat/angst dan krijg je nog een hoop weerstand

Misschien de intenties vooraf duidelijk maken? Dat het niets heeft met group X of Y bashen maar de mensen vooraf waarschuwen wat er evt gaat komen
Weerstand krijg je hoe dan ook en met zo'n onderwerp is het begrijpelijk. Maak een topic, hou je aan de feiten, eventueel niet helemaal wild gaan op de youtubes waar je immigranten gek ziet doen (niet echt BNW, dat) en we kijken wel hoe het gaat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155959634
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat psychologie topic was toch ook van jouw? Als dat vooraf waarschuwen nu net zo eenzijdig is als daar destijds, geef ik het weinig kans.
Ik vind 't 'n hele interessante onderwerp.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155959738
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Weerstand krijg je hoe dan ook en met zo'n onderwerp is het begrijpelijk. Maak een topic, hou je aan de feiten, eventueel niet helemaal wild gaan op de youtubes waar je immigranten gek ziet doen (niet echt BNW, dat) en we kijken wel hoe het gaat.
Ik vind 't gedrag van sommige figuren in de immigratie gedoe wel 'n beetje raar/overderevende.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 september 2015 @ 21:56:30 #275
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155959879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind 't gedrag van sommige figuren in de immigratie gedoe wel 'n beetje raar/overderevende.
Oké, die insteek is wel BNW inderdaad. Goed punt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 9 september 2015 @ 23:59:06 #276
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155963133
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Weerstand krijg je hoe dan ook en met zo'n onderwerp is het begrijpelijk. Maak een topic, hou je aan de feiten, eventueel niet helemaal wild gaan op de youtubes waar je immigranten gek ziet doen (niet echt BNW, dat) en we kijken wel hoe het gaat.
Maar die YT filmpjes ga je toch krijgen , ook al omdat ze soms wel wat aantonen
There is only one religion
  donderdag 10 september 2015 @ 08:38:35 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155966173
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar die YT filmpjes ga je toch krijgen , ook al omdat ze soms wel wat aantonen
Zeker, daarom zijn ze ook niet verboden maar doe het met mate, maak er geen schreeuwende immigranten verzameltopic van, kan ook in NWS.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 september 2015 @ 23:12:01 #278
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156094989
Kan een mod even flink de bezem door dit topic halen, ik wordt doodziek van dit gezeik
BNW / Algemeen Complotten-topic #15 (blad 3 en 4)
-edit- Bedankt Yogy

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 15-09-2015 14:21:49 ]
There is only one religion
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:53:01 #279
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156109798
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Dance99Vv het volgende:
Kan een mod even flink de bezem door dit topic halen, ik wordt doodziek van dit gezeik
BNW / Algemeen Complotten-topic #15 (blad 3 en 4)
-edit- Bedankt Yogy
Geen probleem, bedankt voor het melden. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156110964
Kan een mod de OP over de vluchtelingentopic aanpassen ?

Heb weliswaar een nieuw deel geopend maar er ging van alles mis
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:58:27 #281
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156111606
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:36 schreef Ali_boo het volgende:
Kan een mod de OP over de vluchtelingentopic aanpassen ?

Heb weliswaar een nieuw deel geopend maar er ging van alles mis
En tevens even reeksen?
There is only one religion
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:28:29 #282
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156119704
Kan een mod iets doen aan die rare onprettige lay-out die we nu hebben.
Ineens is alles raar hoekig en met vele grijstinten wat het geheel zeer onsamenhanged maakt.
50 shades of grey doet Danny thuis maar! :(
There is only one religion
pi_156119894
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef Dance99Vv het volgende:
Kan een mod iets doen aan die rare onprettige lay-out die we nu hebben.
Ineens is alles raar hoekig en met vele grijstinten wat het geheel zeer onsamenhanged maakt.
50 shades of grey doet Danny thuis maar! :(
:D
Kan een mod niks aan doen denk ik. Je kan wel zelf bij Settings wat kleurtjes veranderen zodat het beter voor de ogen is :P
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 september 2015 @ 20:36:05 #284
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156120094
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef Dance99Vv het volgende:
Kan een mod iets doen aan die rare onprettige lay-out die we nu hebben.
Ineens is alles raar hoekig en met vele grijstinten wat het geheel zeer onsamenhanged maakt.
50 shades of grey doet Danny thuis maar! :(
FB / Mijn FOK! is kapot
meld het daar :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:03:12 #285
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156121602
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Divje het volgende:

[..]

:D
Kan een mod niks aan doen denk ik. Je kan wel zelf bij Settings wat kleurtjes veranderen zodat het beter voor de ogen is :P
Inmiddels gedaan, maar het blijft een grafsite zo, met dat dik zwart omrande kader
There is only one religion
pi_156121901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Inmiddels gedaan, maar het blijft een grafsite zo, met dat dik zwart omrande kader
Ik vind 't mooi - tis makkelijker op m'n ogen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:10:55 #287
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156122089
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind 't mooi - tis makkelijker op m'n ogen.
hmm.... :( ...Wordt tijd dat de hypotheekrente omhoog gaat :+
There is only one religion
pi_156122170
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

hmm.... :( ...Wordt tijd dat de hypotheekrente omhoog gaat :+
LOL! Dankje wel.
Ze zijn weer omlaag gegaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 17 september 2015 @ 11:27:03 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156165458
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja en kleineren en grappen maken hoort er ook bij. Nogmaals, speel niet de vermoorde onschuld.

[..]

Oh ja joh! ? Waarschuwingen en bijsturingen worden in het desbetreffende topic zelf gedaan, lijkt me logisch maar ja, wie ben ik om dat te denken..

Oh ja.
Lees het nog even goed door, de meeste berichten heb je zelf verwijderd!
Dus jij kan goed inzien wat er is gebeurd.



Ik zeg niet dat ik onschuldig ben, ik leg alleen de situatie uit!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 17 september 2015 @ 12:01:59 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156166380
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Lees het nog even goed door, de meeste berichten heb je zelf verwijderd!
Dus jij kan goed inzien wat er is gebeurd.

[ afbeelding ]

Ik zeg niet dat ik onschuldig ben, ik leg alleen de situatie uit!

Ik heb inderdaad genoeg berichten verwijderd en daarom heb ik misschien ook iets meer inzicht in wat er allemaal gezegd is. Tingo is niet onschuldig, zeker niet hoor maar het is niet bepaald een eenzijdig verhaal.

Nogmaals, Tingo verplicht jullie niet om op hem te reageren lijkt me. Hij staat niet achter je met een pistool tegen je slaap tot je op hem reageert.

Eerlijk is eerlijk, persoonlijk vind ik het ook aanlokkelijk om op tingo te reageren als ik denk dat hij onzin aan het verkondigen is hoor maar op een gegeven moment ben ik er wel weer klaar mee en hoop ik gewoon op een post van Salvad0R die meer in mijn straatje past van het beeld wat ik heb van 11 september. Diep dat dan uit denk ik maar het wordt ondergesneeuwd door de eeuwige discussie met tingo en dat is dus niet enkel de fout van tingo, hij post en het is aan de rest om er op te blijven reageren, of niet. Het is een voorspelbare discussie vol met herhalingen en misschien (geen idee) maakt dat het ook wel zo fijn om op te reageren? Een soort van 'easy win' ? oid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156166567
Je kan je ook afvragen of iemand maar moet blijven posten, als het nu.. pakweg al een jaar gaat zoals het nu gaat? For the greater good (een beter en actiever en leuker Fok!)?
  donderdag 17 september 2015 @ 12:25:41 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156167017
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad genoeg berichten verwijderd en daarom heb ik misschien ook iets meer inzicht in wat er allemaal gezegd is. Tingo is niet onschuldig, zeker niet hoor maar het is niet bepaald een eenzijdig verhaal.

Nogmaals, Tingo verplicht jullie niet om op hem te reageren lijkt me. Hij staat niet achter je met een pistool tegen je slaap tot je op hem reageert.

Eerlijk is eerlijk, persoonlijk vind ik het ook aanlokkelijk om op tingo te reageren als ik denk dat hij onzin aan het verkondigen is hoor maar op een gegeven moment ben ik er wel weer klaar mee en hoop ik gewoon op een post van Salvad0R die meer in mijn straatje past van het beeld wat ik heb van 11 september. Diep dat dan uit denk ik maar het wordt ondergesneeuwd door de eeuwige discussie met tingo en dat is dus niet enkel de fout van tingo, hij post en het is aan de rest om er op te blijven reageren, of niet. Het is een voorspelbare discussie vol met herhalingen en misschien (geen idee) maakt dat het ook wel zo fijn om op te reageren? Een soort van 'easy win' ? oid.
Prima allemaal, maar als je zo overtuigd bent van je verhaal moet je niet een ander gaan beschuldigen en verwijten op het moment dat een ander het niet geloofd!
Dan moet je niet gaan jammeren als je verhaal op losse schroeven zit, dit is een DISCUSSIE forum, en natuurlijk word er over gediscussierd en als je het niet aan kan hoef je niet te gaan schelden!
Als je in een hoekje gedreven word omdat anderen het niet met je eens zijn, tja dat is een risico!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156167163
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad genoeg berichten verwijderd en daarom heb ik misschien ook iets meer inzicht in wat er allemaal gezegd is. Tingo is niet onschuldig, zeker niet hoor maar het is niet bepaald een eenzijdig verhaal.

Nogmaals, Tingo verplicht jullie niet om op hem te reageren lijkt me. Hij staat niet achter je met een pistool tegen je slaap tot je op hem reageert.

Eerlijk is eerlijk, persoonlijk vind ik het ook aanlokkelijk om op tingo te reageren als ik denk dat hij onzin aan het verkondigen is hoor maar op een gegeven moment ben ik er wel weer klaar mee en hoop ik gewoon op een post van Salvad0R die meer in mijn straatje past van het beeld wat ik heb van 11 september. Diep dat dan uit denk ik maar het wordt ondergesneeuwd door de eeuwige discussie met tingo en dat is dus niet enkel de fout van tingo, hij post en het is aan de rest om er op te blijven reageren, of niet. Het is een voorspelbare discussie vol met herhalingen en misschien (geen idee) maakt dat het ook wel zo fijn om op te reageren? Een soort van 'easy win' ? oid.
Dus iemand mag voortdurend hetzelfde redeloze riedeltje blijven herhalen en degenen die erop reageren zijn uiteindelijk fout omdat ze hem dan maar moeten negeren alsof het de dorpsgek is op NB een discussieforum?
  donderdag 17 september 2015 @ 12:32:25 #294
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156167166
Heeft niets te maken met in een hoekje drijven vanwege de discussie omdat men het niet eens is met de mening die een persoon verkondigt maar met het afzeiken en belachelijk maken door steeds dezelfde figuren die denken dat ze daardoor een stoere sjaak zijn. Voor mij is het de reden om niet echt actief deel te nemen aan deze onzin en dan ook nog eens die vreselijke layout. Wat een drama zeg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 17 september 2015 @ 12:42:02 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156167383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Heeft niets te maken met in een hoekje drijven vanwege de discussie omdat men het niet eens is met de mening die een persoon verkondigt maar met het afzeiken en belachelijk maken door steeds dezelfde figuren die denken dat ze daardoor een stoere sjaak zijn. Voor mij is het de reden om niet echt actief deel te nemen aan deze onzin en dan ook nog eens die vreselijke layout. Wat een drama zeg.
Wat word er belachelijk gemaakt de theorie of de persoon?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 17 september 2015 @ 12:42:09 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156167387
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Prima allemaal, maar als je zo overtuigd bent van je verhaal moet je niet een ander gaan beschuldigen en verwijten op het moment dat een ander het niet geloofd!
Dan moet je niet gaan jammeren als je verhaal op losse schroeven zit, dit is een DISCUSSIE forum, en natuurlijk word er over gediscussierd en als je het niet aan kan hoef je niet te gaan schelden!
Als je in een hoekje gedreven word omdat anderen het niet met je eens zijn, tja dat is een risico!
Als je trouwens ook even kijkt naar de post van mij in kwestie was het niet meer of minder dan een algemene melding dat de lolligheden wel weer klaar zijn. Er is verder helemaal niets gedaan, ik heb verder geen notes gezet of zo want ik zag er ook geen 'kwade wil' in. Het was wat het was, een 'jongens, weer even terug naar de daadwerkelijke discussie, bedankt' en niets meer. Ik hou niemand een hand boven het hoofd en tingo kan hartstikke goed voor zichzelf zorgen verder, dat weet ik zeker.

Er is ook zeker geen onbegrip mijnerzijds, het is best lastig als je zeker denkt te zijn de waarheid aan je kant te hebben terwijl je discussiepartner het er gewoon niet mee eens is maar dat geeft dus geen excuus om er grappig over te willen doen of iemand over de zeik te willen krijgen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 17 september 2015 @ 12:50:26 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156167600
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus iemand mag voortdurend hetzelfde redeloze riedeltje blijven herhalen en degenen die erop reageren zijn uiteindelijk fout omdat ze hem dan maar moeten negeren alsof het de dorpsgek is op NB een discussieforum?
Dorpsgek of niet dat maakt dus geen verschil. Iedereen staat vrij om er een aparte mening op na te houden (zolang deze maar gemeend is). Jij hebt het recht om jouw mening te hebben en te verdedigen op welke (binnen de policy) manier dan ook net zoals Tingo of wie dan ook het heeft.

Ja het is op zich jammer (persoonlijk) dat de hoax theorie zoveel internet aanhang heeft binnen de conspiracy wereld. Maar als ik iemand als Tingo niet de ruimte geef om zijn theorie te blijven uiten ook al klopt er volgens mij geen kont van dan kunnen we wel heel zeker zijn dat andere mensen die een aparte mening hebben (die wel wat meer hout snijdt of in ieder geval interessant is) dus van te voren al zoiets hebben van 'meh, laat maar'. Als er ruimte geboden moet worden voor alternatieve meningen dan ook voor de meningen die wat onwaarschijnlijker zijn dan anderen en niet alleen impopulair.

Nogmaals, het moeten daadwerkelijk gemeende meningen zijn hé. Voor er straks weer een topic komt over een hoax in iemands toilet oid om 'een punt te maken'.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156167779
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Heeft niets te maken met in een hoekje drijven vanwege de discussie omdat men het niet eens is met de mening die een persoon verkondigt maar met het afzeiken en belachelijk maken door steeds dezelfde figuren die denken dat ze daardoor een stoere sjaak zijn. Voor mij is het de reden om niet echt actief deel te nemen aan deze onzin en dan ook nog eens die vreselijke layout. Wat een drama zeg.
Daar is onze cad weer :').
pi_156167884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Heeft niets te maken met in een hoekje drijven vanwege de discussie omdat men het niet eens is met de mening die een persoon verkondigt maar met het afzeiken en belachelijk maken door steeds dezelfde figuren die denken dat ze daardoor een stoere sjaak zijn. Voor mij is het de reden om niet echt actief deel te nemen aan deze onzin en dan ook nog eens die vreselijke layout. Wat een drama zeg.
En toch ben je er :W
  donderdag 17 september 2015 @ 13:12:20 #300
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156168059
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En toch ben je er :W
Aha daar is ze weer meteen uit het niets :)

Maar mag ik of is daar iets op tegen? Kon het niet laten om mijn mening te geven nav het verbouwereerde commentaar door de vaste sjappies. Deelnemen aan de zogenaamde discussie is mijn zin een beetje van over. Je weet toch, het is een gebed zonder einde maar wie weet komt het terug.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 17 september 2015 @ 13:16:13 #301
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156168144
Plop
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')