abonnement Unibet Coolblue
pi_154979294
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja en mannen moeten altijd eerst aan het plezier van de vrouw denken en daarna pas aan hun eigen plezier.

:')

Vrouwen moeten gewoon dienen.
Helemaal mee eens. Ze moeten niet zo zeuren, en gewoon hun benen openen.
Make my day!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:36:22 #27
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_154979295
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja en mannen moeten altijd eerst aan het plezier van de vrouw denken en daarna pas aan hun eigen plezier.

:')

Vrouwen moeten gewoon dienen.
_O_
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:42:54 #28
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154979415
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:52 schreef Lenny77 het volgende:
Waarom seksuoloog?
Eerste logische stap zou toch gynaecoloog zijn? Daar had ze eigenlijk al naar toe moeten zijn geweest.
Die gaat tenmiste kijken of er lichamelijk iets mis is! Daarna kan je nog naar een seksuoloog gaan.

En voor alle mannetjes die hier nu zo aan het roepen zijn: nee, sex is NIET het belangrijkste in een relatie. En als je relatie kapot zou gaan door het feit dat je geen sex meer zou kunnen hebben dan ben je 1: een waardeloze, geile vent en 2: dan is je relatie je duidelijk toch niet zoveel waard als je haar enkel belangrijk vindt voor jouw plezier.
Maar jullie zijn nog jong... En onwetend..
_O- maagd gespot
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:55:24 #29
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_154979723
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:06 schreef Sylvain108 het volgende:

[..]

Seks vond ze altijd super lekker.
Dan wacht je geen twee jaar met zoeken naar een oplossing.
quote:
Ze mist het zelf ook zegt ze.
Zie boven

quote:
Ze heeft nou na 2 jaar eindelijk een afspaak gemaakt bij de seksuoloog.
Zoals a eerder al gezegd, is ze ooit bij een huisarts of gynacoloog geweest? Eerst zoeken naar een fysieke verklaring ligt toch meer voor de hand lijkt me.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_154979928
Wauw, al 2 jaar niet!? daar kan je je toch niets bij voorstellen?!?!?
Ben je er inmiddels achter of het een fysiek of psychisch probleem is?
Geen interesse.
pi_154981036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:52 schreef Lenny77 het volgende:

En voor alle mannetjes die hier nu zo aan het roepen zijn: nee, sex is NIET het belangrijkste in een relatie.
Seks is niet het belangrijkste in je relatie, tot de seks kut is/wordt of zelfs compleet stopt. Dan is seks de olifant in de kamer en kan het relaties kapot maken.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_154981246
Wat erg voor haar dat zo'n pijn heeft daarvan. Dat is geen reden voor jou om onzeker te worden, zeker aangezien er wel andere seksuele handelingen zijn. Probeer het niet op jezelf te betrekken, pijn is pijn, dat is niet persoonlijk naar jou toe.

Wel lijkt het me een erg goed plan om hulp hierbij te zoeken, bij pijn zou ik vooral naar een gynaecoloog gaan als eerste stap, die kan uitsluiten of er wat lichamelijks aan de hand is. Een seksuoloog kan hierin een ondersteuning zijn (helpen manieren te vinden om met het lichamelijke probleem om te gaan) of een hulp als het een geestelijk probleem is ipv een lichamelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154989005
Thanks voor de vele reacties. Seks is idd niet het belangrijkste in een relatie, maar als je al 2 jaar geen seks hebt met degene waar je sirieus voor gaat en van houd dan word je wel heel onzeker of het wel wederzijds is. Natuurlijk is het voor haar ook klote maar ik ben van mezelf al erg onzeker en dan maakt dit het alleenmaar erger.

De reden dat we niet eerst naar een gynocoloog gaan is omdat er dingen tegen haar zin in zijn gebeurt vpor ik haar kenden en dat dus waarschijnlijk de oorzaak is.

Nou,mischien moet ik het maar positief bekijken, mn klabanus is gewoon te groot. Beter te groot dan te klein he.
😈
pi_154989074
Doe normaal

[ Bericht 98% gewijzigd door Vinniiee op 07-08-2015 18:17:21 ]
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:13:52 #35
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_154990258
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe vindt ze anaal?
Kijk, dat zijn nou de noodzakelijke doorvraag vragen in zo'n interessant topic als dit.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_154990478
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:06 schreef Sylvain108 het volgende:
Thanks voor de vele reacties. Seks is idd niet het belangrijkste in een relatie, maar als je al 2 jaar geen seks hebt met degene waar je sirieus voor gaat en van houd dan word je wel heel onzeker of het wel wederzijds is. Natuurlijk is het voor haar ook klote maar ik ben van mezelf al erg onzeker en dan maakt dit het alleenmaar erger.

De reden dat we niet eerst naar een gynocoloog gaan is omdat er dingen tegen haar zin in zijn gebeurt vpor ik haar kenden en dat dus waarschijnlijk de oorzaak is.

Nou,mischien moet ik het maar positief bekijken, mn klabanus is gewoon te groot. Beter te groot dan te klein he.
😈
Dat stukje over tegen haar zin in verklaart een hele hoop.
Dan is een seksuoloog of therapeut geen slecht idee.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:47:46 #37
441859 crew  Lenny77
pi_154990965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:42 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

_O- maagd gespot
Allesbehalve..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154994033
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe vindt ze anaal?
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:13 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn nou de noodzakelijke doorvraag vragen in zo'n interessant topic als dit.
_O_ _O_ _O-
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_155008158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:52 schreef Lenny77 het volgende:
En voor alle mannetjes die hier nu zo aan het roepen zijn: nee, sex is NIET het belangrijkste in een relatie. En als je relatie kapot zou gaan door het feit dat je geen sex meer zou kunnen hebben dan ben je 1: een waardeloze, geile vent en 2: dan is je relatie je duidelijk toch niet zoveel waard als je haar enkel belangrijk vindt voor jouw plezier.
:{w Het allerbelangrijkste niet nee, maar mijn relatie zou daar wel degelijk door kapot kunnen gaan. Zonder sex heb je een leuke vriendschap, maar geen relatie. Het is toch een belangrijke onderscheidende factor; met mijn vrienden neuk ik niet, met mijn partner wel. Als dat laatste zou ophouden dan hebben we wel degelijk een serieus probleem.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 20:03:17 #40
447181 royzegthoi
my point of view
pi_155022374
Als mijn lul het niet meer zou doen lag ik na één dag al bij de huisarts in z'n stoel... Succes verder!
  zondag 9 augustus 2015 @ 01:51:44 #41
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_155035222
Sex is idd niet het belangrijkste in een relatie, maar het is er wel een essentieel onderdeel van.
Als mijn vriendin/vrouw ineens geen penetratie meer zou willen zou ik persoonlijk na 3 maanden al vraagtekens plaatsen bij dat deel van de relatie.

Wat ik zo uit je tekst opmaak heeft je vriendin slechte ervaringen (misbruik?) opgedaan op het seksuele gebied. Dan is het heel belangrijk om daar hulp bij te zoeken, hoe moeilijk dat ook zal/kan zijn voor haar. Als je genoeg om elkaar geeft en je wilt met elkaar verder moet dit niet tussen jullie in staan.
pi_155035276
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:40 schreef fathank het volgende:

Vrouwen moeten gewoon dienen.
Beste reactie in dit topic tot nu toe _O_
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_155051696
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:52 schreef Lenny77 het volgende:
Waarom seksuoloog?
Eerste logische stap zou toch gynaecoloog zijn? Daar had ze eigenlijk al naar toe moeten zijn geweest.
Die gaat tenmiste kijken of er lichamelijk iets mis is! Daarna kan je nog naar een seksuoloog gaan.

En voor alle mannetjes die hier nu zo aan het roepen zijn: nee, sex is NIET het belangrijkste in een relatie. En als je relatie kapot zou gaan door het feit dat je geen sex meer zou kunnen hebben dan ben je 1: een waardeloze, geile vent en 2: dan is je relatie je duidelijk toch niet zoveel waard als je haar enkel belangrijk vindt voor jouw plezier.
Maar jullie zijn nog jong... En onwetend..
Een relatie zonder seks is geen relatie maar een vriendschap!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_155051719
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe vindt ze anaal?
Protip ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Moderator zondag 9 augustus 2015 @ 18:51:47 #45
441859 crew  Lenny77
pi_155052382
Nou ok.. Dus stel je bent bij de liefde van je leven. En jij als man krijgt een ongeluk en je kan geen sex meer hebben. Leuk toch dat je vrouw je dan in de steek zou laten voor alleen maar te neuken?
Of andersom, je vrouw kan niet meer. Ga je dan alles weggooien voor sex? Dat is toch triest?
Ok is misschien een ander verhaal maar toch.
Als ik mij zou verplaatsen in de vrouw die niet meer zou kunnen dan zou ik mijn man wel een vrijbrief geven om het seksuele elders te zoeken.
Ik ben niet preuts of maagd. Integendeel. Ik ben voorstander van vrije en open relaties, monogamie geloof ik niet in en trouw zegt me ook niets. Maar als je relatie enkel kan stand houden doordat je over je lief heen kan gaan dan stel ik mij wel vragen over de diepgang van de relatie.
Nogmaals, daar moet je misschien ouder voor zijn. En de echte, fysieke, duracell neukfase voorbij gegroeid zijn..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_155074683
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 18:51 schreef Lenny77 het volgende:
Nou ok.. Dus stel je bent bij de liefde van je leven. En jij als man krijgt een ongeluk en je kan geen sex meer hebben. Leuk toch dat je vrouw je dan in de steek zou laten voor alleen maar te neuken?
Of andersom, je vrouw kan niet meer. Ga je dan alles weggooien voor sex? Dat is toch triest?

In jouw situatieschets is het een onoverkomelijk probleem en ik zou mijn partner niet aan de kant zetten. Maar wel in dit geval, als ze 2 jaar geen hulp zoekt. Leuk dat zij er vrede mee heeft, maar als zij ook die keuze voor mij denkt te kunnen maken ben ik weg.
We komen hard, zo hard.
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:00:19 #47
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_155078257
Als er in het verleden dingen tegen haar zin zijn gebeurd, is het ook veel verklaarbaarder dat ze niet gelijk hulp heeft gezocht, dat is een bekend verschijnsel volgens mij. Eerst ontkennen, weg stoppen...en de eerste die dat dom vindt, of gaat kwaken dat ze het wel eens eerder had mogen doen is gewoon een domme lul/doos, de schade die misbruik kan aanrichten (zeker als ze nog heel jong was) is enorm, en TS zal veel geduld en begrip moeten hebben. Goed advies daarover kun je alleen denk ik beter buiten een internet forum halen. Veel advies zal in de trant van 'Hoe vindt ze anaal' zijn. Heeft TS weinig aan dus...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_155079382
Storneren.
pi_155319673
Dat ze daar 2 jaar mee wacht, :')
Geduld is één ding maar dit..
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_155319698
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dan wacht je geen twee jaar met zoeken naar een oplossing.

[..]

Zie boven

[..]

Zoals a eerder al gezegd, is ze ooit bij een huisarts of gynacoloog geweest? Eerst zoeken naar een fysieke verklaring ligt toch meer voor de hand lijkt me.
En dit was ook het eerste wat in mij opkwam ja
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')