abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:57:21 #201
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157110854
Nouja, ik vind t juist wel wat hebben dat niet elke TH10 elke andere TH10 kan driesterren. Wat dat betreft kunnen ze beter TH7/8 fixen, waar mass dragon gewoon bijna een garantie voor 3 sterren is (wat in de update als t goed is ook gefixt gaat worden, in elk geval voor TH7. Lvl 1 en 2 draken zouden minder sterk gemaakt worden las ik).

Dat in combinatie met de nieuwe CW regel dat winst bij gelijkspel in sterren obv pecentage of destruction gaat levert wel wat meer spanning op dan dat straks alle TH10s ook standaard 3 sterren kunnen halen op andere TH10s en je dus in war bij een gelijke matchup gewoon constant aan 2 kanten max sterren ziet. Of je een war wint of verliest wordt dan nog enkel afhankelijk van in hoeverre de matchmaking in je voordeel uitvalt of niet.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157111201
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:57 schreef MutedFaith het volgende:
Nouja, ik vind t juist wel wat hebben dat niet elke TH10 elke andere TH10 kan driesterren. Wat dat betreft kunnen ze beter TH7/8 fixen, waar mass dragon gewoon bijna een garantie voor 3 sterren is (wat in de update als t goed is ook gefixt gaat worden, in elk geval voor TH7. Lvl 1 en 2 draken zouden minder sterk gemaakt worden las ik).

Dat in combinatie met de nieuwe CW regel dat winst bij gelijkspel in sterren obv pecentage of destruction gaat levert wel wat meer spanning op dan dat straks alle TH10s ook standaard 3 sterren kunnen halen op andere TH10s en je dus in war bij een gelijke matchup gewoon constant aan 2 kanten max sterren ziet. Of je een war wint of verliest wordt dan nog enkel afhankelijk van in hoeverre de matchmaking in je voordeel uitvalt of niet.
Ik bedoel niet dat je standaard 3 sterren kan halen, dat zou de lol er ook snel af halen inderdaad. Maar dat het iig wat makkelijker wordt. Zoals TH9, wat nu perfect is gebalanceerd. 3 sterren halen is te doen maar dan moet je je aanval heel goed uitvoeren en met hogs of ballonnen werken.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:29:50 #203
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157111411
Probleem dat ik daarmee heb is dat *iedereen* dezelfde aanvallen gaat gebruiken. Zoals bijvoorbeeld de draken op TH7 en vroege TH8, of hogs op late TH8 en TH9.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:36:34 #204
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157111525
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:29 schreef MutedFaith het volgende:
Probleem dat ik daarmee heb is dat *iedereen* dezelfde aanvallen gaat gebruiken. Zoals bijvoorbeeld de draken op TH7 en vroege TH8, of hogs op late TH8 en TH9.
Gebeurd nu toch ook al? Alle aanvallen in de wars die ik doe komen neer op Gowiwi of Holo
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157111667
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:29 schreef MutedFaith het volgende:
Probleem dat ik daarmee heb is dat *iedereen* dezelfde aanvallen gaat gebruiken. Zoals bijvoorbeeld de draken op TH7 en vroege TH8, of hogs op late TH8 en TH9.
Mja, nu zie je overal alleen gowipes en gowiwi's boven TH8. En ik zie nog regelmatig mensen falen met draken of hogs, het is niet zo dat je daarmee standaard 3 sterren haalt. Maar goed, dan moet je je base daar ook op inrichten en niet e.o.a. base van internet halen om dat te voorkomen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:45:29 #206
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157111685
Nu is 't ook niet ideaal nee. Maar dan zou ik 't als Softcell meer zoeken in de balans tussen units onderling (zodat er meer "optimale" combinaties te maken zijn) dan tussen attack en defense op th10.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:46:20 #207
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157111704
Als je trouwens met draken faalt op th7 of lage th8 ben je t echt zelf schuld. Daarna wordt 't een lastiger verhaal.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157111781
In het geval je als TH9 vijf bouwvakkers hebt: een vrijhouden voor koning/koningin en een voor muren?
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:54:18 #209
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157111877
Dat vind ik een beetje zonde, bouwvakkers vrijhouden. Ik zorg liever dat er om de 1 of 2 dagen eentje vrijkomt zodat ik om de dag buit in muren kan stoppen, indien nodig. Als je veel meer farmt tussendoor dan ik kan die tijd te lang voor jouw situatie zijn.

BK en AQ is vooral plannen, het liefst tegelijk tussen cw's door. Ik zie niet zo in waarom je er daarvoor zou vrijhouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 26-10-2015 15:14:30 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:06:48 #210
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157112099
Ik hou er op TH9 1 vrij voor muren. En zodra ik genoeg DE heb om een van de royals te upgraden gebruik ik daar die vrije voor en hou ik de eerstvolgende die vrij komt weer vrij voor muren.

Maar ik ben dan ook aan 't TH8.5-en, dus probeer de defense upgrades (behalve teslas) boven max TH8 zo lang mogelijk uit te stellen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157112195
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:50 schreef PiccoLow het volgende:
In het geval je als TH9 vijf bouwvakkers hebt: een vrijhouden voor koning/koningin en een voor muren?
Ik was altijd slavendrijver, aan het werk houden die gasten.
Vakantie doen ze maar in hun eigen tijd.
Na een tijdje is het niet meer te doen om ze constant aan het werk te houden aangezien de upgrades zo duur worden (tenminste ik).

Hoe anders is dat nu, standaard 5 vrij en af en toe de AQ of BK updaten.
edit: op muren AQ en BK na alles max.

[ Bericht 2% gewijzigd door biertank op 26-10-2015 15:24:04 ]
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:22:04 #212
46794 Berkery
Fat bastard
pi_157112338
Die van mij staan ook bijna altijd stil, BK en AQ doe ik altijd tegelijk en goud en elixer gaat naar de muren (TH9, op wat spreuken na max).
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_157112364
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Nee, wat betreft offense en defense. Op TH9 kun je nog 3 sterren halen met een goede comp, op TH10 is dat eigenlijk niet te doen. Je mikt gewoon op de TH met 4/5 golems en je heroes erachter en dat is het. Ok, met een goede golaloon kan het eventueel nog maar daar moet het een base voor zijn. Het zou leuk zijn als ze bijv. valks en hogs sterker maken of een nieuwe troep toevoegen. Daardoor wordt het uitdagender om je aanval goed voor te bereiden en de reward is ook groter.
Snap wacht je zegt, je hebt zeker een punt.
Maar zo simpel 4 a 5 golems met je heroes erachter gaat ook niet helemaal op, je moet ook wel even goed kijken hoe je meer dan een ster kan halen op een maxed base, er faalen er echt nog zat.
En soms zie ik tegenstanders die aanvallen maken waar je vingers bij af te likken zijn.
Het reward gevoel heb ik dus ook zeker wel, maar dat is wel al vanaf 2 sterren dat is wel een verschil natuurlijk.
pi_157130459
All,
ik zit met het volgende:
Ik heb een th10 met max gowhipe en lavaloon. Ben nu mijn farm troepen aan het upgraden.
Momenteel ben ik aan het cuppen, wat aardig gaat als je je TH in de base zet en niet teveel loot hebt. zit momenteel om en nabij de 3100 trophies. Echter ondervind ik nu problemen met het behalen van sterren; heeft iemand tips voor mij? Momenteel val ik met 24 ballonnen en 50 gunstelingen aan en wat woedespreuken. Wellicht moet ik mijn setup veranderen? Of zorgvuldiger zijn met het uitzoeken van tegenstanders. Mijn doel is uiteindelijk om een tijdje in de champ divisie te bivakkeren en zo wat leuke bonussen op te strijken voor het behalen van sterren ( en 2K edelstenen). alvast bedankt!
pi_157132776
Is GiBarch TH9 (reuzen, barbaren en boogschutters) simpelweg het 'spammen' van alle troepen in een keer of zit daar wel wat verfijning achter?

Binnenkort level 5 kasteel; welke troepen (combinatie) raden jullie aan als verdediging?
pi_157132825
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 10:50 schreef jesseax het volgende:
All,
ik zit met het volgende:
Ik heb een th10 met max gowhipe en lavaloon. Ben nu mijn farm troepen aan het upgraden.
Momenteel ben ik aan het cuppen, wat aardig gaat als je je TH in de base zet en niet teveel loot hebt. zit momenteel om en nabij de 3100 trophies. Echter ondervind ik nu problemen met het behalen van sterren; heeft iemand tips voor mij? Momenteel val ik met 24 ballonnen en 50 gunstelingen aan en wat woedespreuken. Wellicht moet ik mijn setup veranderen? Of zorgvuldiger zijn met het uitzoeken van tegenstanders. Mijn doel is uiteindelijk om een tijdje in de champ divisie te bivakkeren en zo wat leuke bonussen op te strijken voor het behalen van sterren ( en 2K edelstenen). alvast bedankt!
Mocht je willen stijgen in trofeeën en haast geen duister elixer in je tank hebben; een clangenoot verzamelt duister elixer in zijn pompen en verplaatst de inhoud niet naar de tank. De pompen houdt hij binnen en de tank buiten de muren. Tegenstanders denken een makkelijke duister elixer snack gevonden te hebben maar laten naast hun teleurstelling ook een hoop trofeeën achter!
pi_157132941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:00 schreef PiccoLow het volgende:
Is GiBarch TH9 (reuzen, barbaren en boogschutters) simpelweg het 'spammen' van alle troepen in een keer of zit daar wel wat verfijning achter?

Binnenkort level 5 kasteel; welke troepen (combinatie) raden jullie aan als verdediging?
Daar zit wel wat verfijning achter, want een splash damage(mortier/tovenaarstoren) en je barbaren en boogschutters zijn weg. Wanneer de mijnen en pompen vol zitten, zet ik vaak de reuzen in om de klappen op te vangen, terwijl de archers de mijnen kunnen leegschieten. Mocht ik meer naar het midden van de base moeten dan zet ik de archers en barbs wat gedoseerder in.
pi_157133095
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:03 schreef PiccoLow het volgende:

[..]

Mocht je willen stijgen in trofeeën en haast geen duister elixer in je tank hebben; een clangenoot verzamelt duister elixer in zijn pompen en verplaatst de inhoud niet naar de tank. De pompen houdt hij binnen en de tank buiten de muren. Tegenstanders denken een makkelijke duister elixer snack gevonden te hebben maar laten naast hun teleurstelling ook een hoop trofeeën achter!
Die waaier gaat helaas niet op, ik zit met redelijk wat DE in de tank. Daarnaast ben ik op zoek naar een tactiek voor de langere duur; de pompen zullen ook een keer vol raken.
pi_157133120
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:08 schreef jesseax het volgende:

[..]

Daar zit wel wat verfijning achter, want een splash damage(mortier/tovenaarstoren) en je barbaren en boogschutters zijn weg. Wanneer de mijnen en pompen vol zitten, zet ik vaak de reuzen in om de klappen op te vangen, terwijl de archers de mijnen kunnen leegschieten. Mocht ik meer naar het midden van de base moeten dan zet ik de archers en barbs wat gedoseerder in.
De veelzijdigheid van deze opstelling waardeer ik zeker. Met wat dosering en eventueel een genezingsspreuk moet de duister elixer tank wel te bereiken zijn.

Zijn vergevorderde TH9's (dan denk ik aan op zn minst full level 9 'lego' muren) een geschikte tegenstander met deze GiBarch opstelling in geval je max level troepen hebt? Of moet ik het laten bij het treiteren van TH8?

In ieder geval bedankt voor de informatie

Voor TH10 met max goblins: ik zag laatst een combinatie van +/- 200 goblins paar muurbrekers barbaren boogschutters en niet te vergeten jumpspell (+ eventueel healspell) om vergevorderde TH10 dorpen diep te penetreren om zodoende bij de duister elixer tank te komen. Wellicht het proberen waard
pi_157133277
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:15 schreef PiccoLow het volgende:

[..]

De veelzijdigheid van deze opstelling waardeer ik zeker. Met wat dosering en eventueel een genezingsspreuk moet de duister elixer tank wel te bereiken zijn.

Zijn vergevorderde TH9's (dan denk ik aan op zn minst full level 9 'lego' muren) een geschikte tegenstander met deze GiBarch opstelling in geval je max level troepen hebt? Of moet ik het laten bij het treiteren van TH8?

In ieder geval bedankt voor de informatie

Voor TH10 met max goblins: ik zag laatst een combinatie van +/- 200 goblins paar muurbrekers barbaren boogschutters en niet te vergeten jumpspell (+ eventueel healspell) om vergevorderde TH10 dorpen diep te penetreren om zodoende bij de duister elixer tank te komen. Wellicht het proberen waard
Als ik puur voor DE ga , is een TH9 prima te pakken, mits je wat wallbreakers meeneemt. Hierbij zijn je helden wel van groot belang. Ikzelf laat de reuzen alvast wat verdedigingswerken opruimen, terwijl de archers de omliggende gebouwen kunnen slopen. Dan zet ik m'n barb koning in die met een goede timing na het midden van de base gaat. Arch queen erachter aan en je kan zo wat DE bijschrijven!
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:26:30 #221
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157133342
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 10:50 schreef jesseax het volgende:
All,
ik zit met het volgende:
Ik heb een th10 met max gowhipe en lavaloon. Ben nu mijn farm troepen aan het upgraden.
Momenteel ben ik aan het cuppen, wat aardig gaat als je je TH in de base zet en niet teveel loot hebt. zit momenteel om en nabij de 3100 trophies. Echter ondervind ik nu problemen met het behalen van sterren; heeft iemand tips voor mij? Momenteel val ik met 24 ballonnen en 50 gunstelingen aan en wat woedespreuken. Wellicht moet ik mijn setup veranderen? Of zorgvuldiger zijn met het uitzoeken van tegenstanders. Mijn doel is uiteindelijk om een tijdje in de champ divisie te bivakkeren en zo wat leuke bonussen op te strijken voor het behalen van sterren ( en 2K edelstenen). alvast bedankt!
GiWiWi al geprobeerd?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_157133445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

GiWiWi al geprobeerd?
Nee nog niet, mijn witch is ook nog niet max. Kun je iets specifieker zijn in hoe je het dan zou aanvliegen?
pi_157133718
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:03 schreef PiccoLow het volgende:

[..]

Mocht je willen stijgen in trofeeën en haast geen duister elixer in je tank hebben; een clangenoot verzamelt duister elixer in zijn pompen en verplaatst de inhoud niet naar de tank. De pompen houdt hij binnen en de tank buiten de muren. Tegenstanders denken een makkelijke duister elixer snack gevonden te hebben maar laten naast hun teleurstelling ook een hoop trofeeën achter!
Zo kun je nooit meer dan 1k DE sparen, lijkt me een vrij onzinnige tactiek als je nog upgrades te gaan hebt.
pi_157133871
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo kun je nooit meer dan 1k DE sparen, lijkt me een vrij onzinnige tactiek als je nog upgrades te gaan hebt.
Ik kan je geen ongelijk geven. Daarnaast moet ik wel opmerken dat hij alvorens dit toepaste al zijn duister elixer aan zijn koningen had besteed; slechts een methode om tijdelijk snel te stijgen in trofeeën na een upgrade wellicht.
pi_157158724
Ga zodadelijk deze base aanvallen tijdens de cw:



Nu zal ik deze base met draken aanvallen en heb ik het volgende verzonnen.
- 2 lightningpots lvl 5 + earthquake op de bovenste airdefense
- cctroops lokken met 2 reuzen, zuidwestkant van de base
- 3 draken los om wat van de gebouwen aan de zijkant te vernielen, zodat mijn overige draken door het midden gaan aan de zuidwestkant van de base
- loons in mijn clankasteel om i.s.m. een ragepot lvl 5 de airdefense aan de rechterkant te mollen, nadat de vijandelijke cctroops vernietigd zijn.
- de overige draken zouden dan, in theorie, met de airdefense aan de zuidwestzijde moeten kunnen afrekenen zonder al te veel problemen.

Gaat dit werken? De base is helaas erg verspreid en ik weet niet zo goed hoe ik de vijandelijke cc troepen moet vernielen, het is namelijk van belang dat mijn hoofdleger van draken recht door het midden gaat om snel met de laatste airdefense af te rekenen. Maar omdat ik daarvoor dus gebouwen aan de zijkant moet vernielen vrees ik dat de vijandelijke cc eerst daarheen trekt en zo mijn leger één voor één vernield :')

Ik heb nog geen golem 2 en pekka 3 dus gowipe is nog niet echt een 3* optie...

[ Bericht 3% gewijzigd door GlenSpey op 28-10-2015 13:56:49 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')