abonnement Unibet Coolblue
pi_155521622
Ah, het bekende 'je post niet mee dus je mag er geen oordeel over hebben'-argument. :').
pi_155521745
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:33 schreef no1uknow het volgende:

[..]

:')
Hulde voor hoe je zo ongeveer het slechtste voorbeeld weet te pakken om je punt te maken. Ik zie niet hoe die post de 'jou moeten we (met de nadruk op we) niet' gedachte vertegenwoordigd en ik sta toch zelf ook in het lijstje. Koester je enige wrok jegens de GYM? Kan me niet herinneren dat je ooit meegepost hebt in de GYM, in ieder geval niet met de intentie deel uit te maken van de gezelligheid.
Hij heeft gelijk. Beide kanten.
pi_155521780
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:35 schreef Modus het volgende:
Ah, het bekende 'je post niet mee dus je mag er geen oordeel over hebben'-argument. :').
Waarom zou je je ermee bemoeien als je nooit meepost?
Ga lekker ergens anders stoken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_155521802
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:35 schreef Modus het volgende:
Ah, het bekende 'je post niet mee dus je mag er geen oordeel over hebben'-argument. :').
Die is wel heel erg makkelijk hè, bovenstaande stel ik nergens. Het geeft echter wel aan dat je een post zoals het voorbeeld dat je aanhaalt totaal niet op waarde kunt schatten. Vandaar ook de opmerking dat er in de 800-zoveel deeltjes GYM misschien wel een tienvoud daarvan betere voorbeelden te vinden zijn, afgezien van het feit dat ook de GYM mensen ziet komen en gaan. Daarnaast blijft het nog steeds vreemd dat jij je zo druk maakt over de GYM, samen met een hoop andere mensen overigens.

Postte jij trouwens niet mee in de KLB SC die je in je eigen post aanhaalde? Of ben je daar weggepest en ben je op kruistocht tegen SC's waarin je tegen een stootje moet kunnen?
pi_155521873
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:44 schreef Beach het volgende:

[..]

Waarom zou je je ermee bemoeien als je nooit meepost?
Ga lekker ergens anders stoken.
Oh ja sorry man, ik ga meteen weg. Ik wist niet dat jij dat bepaalde. Nogmaals sorry.
pi_155522003
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Die is wel heel erg makkelijk hè, bovenstaande stel ik nergens. Het geeft echter wel aan dat je een post zoals het voorbeeld dat je aanhaalt totaal niet op waarde kunt schatten. Vandaar ook de opmerking dat er in de 800-zoveel deeltjes GYM misschien wel een tienvoud daarvan betere voorbeelden te vinden zijn, afgezien van het feit dat ook de GYM mensen ziet komen en gaan. Daarnaast blijft het nog steeds vreemd dat jij je zo druk maakt over de GYM, samen met een hoop andere mensen overigens.
Omdat de sfeer in dat soort reeksen mede maakt dat mensen van Fok weggaan. En omdat die te lang getolereerd wordt. Terwijl het overduidelijk is dat bepaalde types er gewoon niks van leren. Zelfs niet na 1 of meerdere bans.
quote:
Postte jij trouwens niet mee in de KLB SC die je in je eigen post aanhaalde?
Dat klopt. Daar wordt het ook steeds erger.
quote:
Of ben je daar weggepest en ben je op kruistocht tegen SC's waarin je tegen een stootje moet kunnen?
Ja dat zal het zijn. En ook hier, dat er zoiets moet zijn als 'SC's waar je tegen een stootje moet kunnen'.... Dat lijkt me iets wat zo gegroeid is en onderhand een beetje uit de klauwen loopt. En dat iets inmiddels een tijdje zo is, wil nog niet zeggen dat het ook goed is en dat het dan maar altijd zo moet blijven.
pi_155522011
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Oh ja sorry man, ik ga meteen weg. Ik wist niet dat jij dat bepaalde. Nogmaals sorry.
Mag overigens ook wel opgemerkt worden dat de enkele posts die je gepost hebt in de GYM, allemaal een cynisch/neerbuigend karakter hebben. Allemaal niet zo ernstig, soms maar een vleugje, maar net genoeg om je kritiek te kunnen bestempelen als hypocriet.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:00:56 #58
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_155522128
Gym gewoon sluiten. Allemaal loze putten. Het soort volk dat dingen doet en jankt als het bij hen wordt gedaan.
pi_155522184
KLB SC ziet hun kans schoon. Wel geestig op zich. Ik heb me in KLB FB nog nooit druk gemaakt om jullie SC. Gevalletje 'je laten kennen'.
BEASTMODE
pi_155522216
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:55 schreef Modus het volgende:

[..]

Omdat de sfeer in dat soort reeksen mede maakt dat mensen van Fok weggaan. En omdat die te lang getolereerd wordt. Terwijl het overduidelijk is dat bepaalde types er gewoon niks van leren. Zelfs niet na 1 of meerdere bans.
Ik zie graag voorbeelden van mensen die van FOK zijn weggegaan door de GYM of door SC's in het algemeen. Want dit is een vrij zware aanklacht die w.m.b. onderbouwing behoeft.

quote:
[..]

Dat klopt. Daar wordt het ook steeds erger.
Ben je soortgelijke discussie al in de KLB FB gestart dan? En zo nee, waarom trek je dan zo fel van leer tegen een SC waar je helemaal niks mee hebt, behalve dan mogelijk wat rancune? Zie ook volgende antwoord.

quote:
[..]

Ja dat zal het zijn. En ook hier, dat er zoiets moet zijn als 'SC's waar je tegen een stootje moet kunnen'.... Dat lijkt me iets wat zo gegroeid is en onderhand een beetje uit de klauwen loopt. En dat iets inmiddels een tijdje zo is, wil nog niet zeggen dat het ook goed is en dat het dan maar altijd zo moet blijven.
Allereerst in ONZ toch wel een subforum waar je inderdaad tegen een stootje moet kunnen. Zie ook de discussie in dit topic over users die op minderjarige prinsesjes geilen. Dat zou toch verdorie wel wat mensen van FOK weg kunnen jagen, niet? Daarnaast komen we weer terug op het punt van het voorbeeld dat je aanhaalt, dat mag ondertussen wel duidelijk zijn. Afsluitend: als je toch echt zo begaan bent met de GYM (je zal gezien deze discussie ongetwijfeld een hoop lurken) dan ben je ook op de hoogte van de sluiting niet al te lang geleden, de discussie daarna en hoe wij als GYM daarop gehandeld hebben. Dit is mijn antwoord en daar zult u het mee moeten doen.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:05:02 #61
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_155522232
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:03 schreef Awesome_ het volgende:
KLB SC ziet hun kans schoon. Wel geestig op zich. Ik heb me in KLB FB nog nooit druk gemaakt om jullie SC. Gevalletje 'je laten kennen'.
Reeks tegen reeks? :')

Wat is dit voor kinderachtige shiiiiiit. Deze fase moest je bij groep 3 tegen groep 4 al ontgroeid zijn.
pi_155522241
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:00 schreef Che_ het volgende:
Gym gewoon sluiten. Allemaal loze putten. Het soort volk dat dingen doet en jankt als het bij hen wordt gedaan.
pi_155522286
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:03 schreef Awesome_ het volgende:
KLB SC ziet hun kans schoon. Wel geestig op zich. Ik heb me in KLB FB nog nooit druk gemaakt om jullie SC. Gevalletje 'je laten kennen'.
Los van het feit dat hij zelf, terwijl hij dergelijk gedrag blijkbaar ook constateert in de KLB SC, niet een soortgelijke discussie is gestart in de KLB FB.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:07:08 #64
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_155522288
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:04 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik zie graag voorbeelden van mensen die van FOK zijn weggegaan door de GYM of door SC's in het algemeen. Want dit is een vrij zware aanklacht die w.m.b. onderbouwing behoeft.

[..]

Ben je soortgelijke discussie al in de KLB FB gestart dan? En zo nee, waarom trek je dan zo fel van leer tegen een SC waar je helemaal niks mee hebt, behalve dan mogelijk wat rancune? Zie ook volgende antwoord.

[..]

Allereerst in ONZ toch wel een subforum waar je inderdaad tegen een stootje moet kunnen. Zie ook de discussie in dit topic over users die op minderjarige prinsesjes geilen. Dat zou toch verdorie wel wat mensen van FOK weg kunnen jagen, niet? Daarnaast komen we weer terug op het punt van het voorbeeld dat je aanhaalt, dat mag ondertussen wel duidelijk zijn. Afsluitend: als je toch echt zo begaan bent met de GYM (je zal gezien deze discussie ongetwijfeld een hoop lurken) dan ben je ook op de hoogte van de sluiting niet al te lang geleden, de discussie daarna en hoe wij als GYM daarop gehandeld hebben. Dit is mijn antwoord en daar zult u het mee moeten doen.
Hier nog zo'n vuilniszak. Kwam zelf geregeld in turkentopic met onzin, bullshit posten. Maar hier kunnen ze opeens wel normaal discussiëren, omdat slachtofferrol.
pi_155522345
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hier nog zo'n vuilniszak. Kwam zelf geregeld in turkentopic met onzin, bullshit posten. Maar hier kunnen ze opeens wel normaal discussiëren, omdat slachtofferrol.
Slechts tijdelijke opvang gezocht toen de GYM hermetisch afgesloten was. :*
Je bent er overigens wel verdomd snel bij hier Che, zit je iets dwars?
pi_155522388
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:05 schreef Che_ het volgende:

[..]

Reeks tegen reeks? :')

Wat is dit voor kinderachtige shiiiiiit. Deze fase moest je bij groep 3 tegen groep 4 al ontgroeid zijn.
Okee prima, vertel me dit dan, waarom zou je ook maar enige energie steken in iets wat in een een andere SC gaande is?

Sterker nog, je komt met een advies, namelijk, het sluiten van de gym.

Ik ben benieuwd naar die beweegredenen. Dus ipv met een dooddoener/drogreden te komen en mij te attenderen op kinderlijkheid, verlicht me dan eens.
BEASTMODE
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:16:16 #67
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_155522497
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:11 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Okee prima, vertel me dit dan, waarom zou je ook maar enige energie steken in iets wat in een een andere SC gaande is?

Sterker nog, je komt met een advies, namelijk, het sluiten van de gym.

Ik ben benieuwd naar die beweegredenen. Dus ipv met een dooddoener/drogreden te komen en mij te attenderen op kinderlijkheid, verlicht me dan eens.
ze wil ons gewoon terug in het turkentopic :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:20:51 #68
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_155522613
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:09 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Slechts tijdelijke opvang gezocht toen de GYM hermetisch afgesloten was. :*
Je bent er overigens wel verdomd snel bij hier Che, zit je iets dwars?
Niks dwars, vind grappig hoe hypocrieten zich in allerlei bochten wringen hier.
pi_155522636
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:04 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik zie graag voorbeelden van mensen die van FOK zijn weggegaan door de GYM of door SC's in het algemeen. Want dit is een vrij zware aanklacht die w.m.b. onderbouwing behoeft.
Tja die heb ik niet, die zou jij ook niet hebben, maar de teruglopende bezoekersaantallen en topics hebben ongetwijfeld mede daarmee te maken. In discussies over dat onderwerp zijn er ook Fokkers die aangeven daardoor wellicht niet helemaal weg te gaan maar wel minder vaak langs te komen en/of te posten. Ook in GYM melden mensen dat ze daar weggaan of minder vaak komen door dat soort gedoe.
quote:
[..]

Ben je soortgelijke discussie al in de KLB FB gestart dan? En zo nee, waarom trek je dan zo fel van leer tegen een SC waar je helemaal niks mee hebt, behalve dan mogelijk wat rancune? Zie ook volgende antwoord.
Nee maar er bestaan ook TRs Daar en in andere topics. Maar als toch ergens de discussie opgestart wordt, waarom hier niet op reageren.
quote:
[..]

Allereerst in ONZ toch wel een subforum waar je inderdaad tegen een stootje moet kunnen. Zie ook de discussie in dit topic over users die op minderjarige prinsesjes geilen. Dat zou toch verdorie wel wat mensen van FOK weg kunnen jagen, niet? Daarnaast komen we weer terug op het punt van het voorbeeld dat je aanhaalt, dat mag ondertussen wel duidelijk zijn. Afsluitend: als je toch echt zo begaan bent met de GYM (je zal gezien deze discussie ongetwijfeld een hoop lurken) dan ben je ook op de hoogte van de sluiting niet al te lang geleden, de discussie daarna en hoe wij als GYM daarop gehandeld hebben. Dit is mijn antwoord en daar zult u het mee moeten doen.
Dat gaat dan altijd een paar weken goed en dan verwatert het langzaam weer.
Uit de recente MED:
quote:
Het is NIET acceptabel mensen aan te zetten tot wegblijven van FOK! of onderdelen daarvan

....

Ook de roddels en leugens blijven voortaan achterwege
Laten we nou niet doen alsof dat de laatste tijd niet meer voorkomt, daar gedijt de reeks ongeveer op. En ja dat gebeurt ook in meer topics dan alleen de GYM. En ja dat gebeurt van allerlei kanten.
pi_155522665
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:11 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Okee prima, vertel me dit dan, waarom zou je ook maar enige energie steken in iets wat in een een andere SC gaande is?

Sterker nog, je komt met een advies, namelijk, het sluiten van de gym.

Ik ben benieuwd naar die beweegredenen. Dus ipv met een dooddoener/drogreden te komen en mij te attenderen op kinderlijkheid, verlicht me dan eens.
Omdat het onderdeel is van de verpaupering van Fok wellicht?
Inb4 'dan kijk je er toch niet'. :').
pi_155522711
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:21 schreef Modus het volgende:

[..]

Tja die heb ik niet, die zou jij ook niet hebben
Dus blijft je hele argumentatie gebaseerd op een aanname en daar het een zware beschuldiging betreft, niet de moeite om over de discussiëren. Alle tegenargumenten blijf je wegwuiven met genoemde aanname.
pi_155522721
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:20 schreef Che_ het volgende:

[..]

Niks dwars, vind grappig hoe hypocrieten zich in allerlei bochten wringen hier.
Ok.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:25:59 #73
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_155522726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:21 schreef Modus het volgende:

[..]

Tja die heb ik niet, die zou jij ook niet hebben, maar de teruglopende bezoekersaantallen en topics hebben ongetwijfeld mede daarmee te maken. In discussies over dat onderwerp zijn er ook Fokkers die aangeven daardoor wellicht niet helemaal weg te gaan maar wel minder vaak langs te komen en/of te posten. Ook in GYM melden mensen dat ze daar weggaan of minder vaak komen door dat soort gedoe.

[..]

Nee maar er bestaan ook TRs Daar en in andere topics. Maar als toch ergens de discussie opgestart wordt, waarom hier niet op reageren.

[..]

Dat gaat dan altijd een paar weken goed en dan verwatert het langzaam weer.
Uit de recente MED:

[..]

Laten we nou niet doen alsof dat de laatste tijd niet meer voorkomt, daar gedijt de reeks ongeveer op. En ja dat gebeurt ook in meer topics dan alleen de GYM. En ja dat gebeurt van allerlei kanten.
"model kent mensen die ......." :')

Maar je beantwoord niet de vraag wat de reden is dat je dan juist hier komt om mee te doen in de discussie. Of heb je in al die andere reeksen ook meegedaan in FB?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_155522749
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:25 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Dus blijft je hele argumentatie gebaseerd op een aanname en daar het een zware beschuldiging betreft, niet de moeite om over de discussiëren. Alle tegenargumenten blijf je wegwuiven met genoemde aanname.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:21 schreef Modus het volgende:

maar de teruglopende bezoekersaantallen en topics hebben ongetwijfeld mede daarmee te maken. In discussies over dat onderwerp zijn er ook Fokkers die aangeven daardoor wellicht niet helemaal weg te gaan maar wel minder vaak langs te komen en/of te posten. Ook in GYM melden mensen dat ze daar weggaan of minder vaak komen door dat soort gedoe.

  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:28:27 #75
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_155522786
Volgens mij is nulty de enige die weg is gegaan omdat echt niemand op die dikke reten parade zat te wachten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')