abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:04:53 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154938133


In de Witcher series is de hoofdrolspeler Geralt, een Witcher. De games zijn gebaseerd op de boeken van Andrzej Sapkowski maar spelen zich af na deze boeken. De wereld heeft een rauwe middeleeuwse setting in combinatie met elk monster wat je maar kan vinden in folklore en sprookjes. Naast de nodige monsters zijn er ook politieke en romantische spanningen waar het verhaal zich in verdiept.

Een Witcher is een monsterjager die getraind zijn in het bestrijden van monsters. De training begint op heel vroege leeftijd en de jongens krijgen in verschillende stadia van het trainingsproces chemische cocktails die leiden tot het mutaties van het lichaam. Daardoor heeft de Witcher kenmerkende pupillen en onder andere bovennatuurlijke reflexen, kracht en uithoudingsvermogen. Daarnaast hebben de Witchers een grote kennis van alchemie en kunnen drankjes maken die ze helpen met het bevechten van de monsters (of mensen) Ook hebben de Witchers training gehad in basis magische vaardigheden die de Witcher kunnen toepassen in het gevecht. Door al deze vaardigheden worden de Witchers gevreesd en verafschuwd door het grote deel van de bevolking in de wereld waar het zich in afspeelt.

De Witcher is een uitstervend beroep(zoals Gerald het zelf noemt), omdat de vraag naar monster jagers steeds minder wordt(o.a. door de minachting tegen magie gebruikers) en er geen nieuwe Witchers worden getraint na de aanval op Kaer Morhen, het kasteel van de Witchers. Toch zijn de Witchers hard nodig om de mensheid tegen bovennatuurlijke krachten te beschermen.

Filmpje over witchers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recap deel 1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recap deel 2:

Plot deel 3, geen spoilers:
quote:
The world is in chaos. The air is thick with tension and the smoke of burnt villages. The fearsome Empire of Nilfgaard has struck again, ravaging the hapless Northern Kingdoms. The once mighty who tried to use Geralt for their own gain are now gone. In these uncertain times, no one can say what fortune holds in store, who will bring peace to the world and who will cause it only misery. But a force darker and deadlier emerges. The petty men and women commanding tin-plated armies fail to understand that their conflict is child's play compared to the Wild Hunt, the otherworldly threat which now looms. These ghastly spectral riders have for ages plagued humankind, bringing misery to the world. Yet this time the Wild Hunt seeks one person in particular: the one individual Destiny itself bestowed upon Geralt, the one soul Geralt considers kin.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 30 x groter dan The Witcher 2
- Open world
- Directe sequel
- Release in 2015 op PC en Next gen consoles.
- Gratis DLC's
- Je hoeft de vorige delen niet gespeeld te hebben, maar wel aanbevolen!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154947988
Bezig geweest met het Griffin Armor, ik gok dat ik er een half uur over heb gedaan om de laatste diagram te krijgen. Het zoeken was niet lastig, maar er komen was een ander verhaal. _O-

Overigens een leuk stukje gelezen over dat je The Witcher het beste kunt spelen op een iets hogere moeilijkheid. http://www.polygon.com/2015/6/3/8712405/witcher-3-difficulty
pi_154952586
Wanneer komt 1.08?
pi_154957729
Vraag 2: Is die dlc al uit?
pi_154982919
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:23 schreef Drankster het volgende:
Wanneer komt 1.08?
Marcin360 twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 13:44:28 Alright folks. Seems like the patch 1.08 is coming later today. Release Notes ---> http://t.co/L8HXgsSjQo reageer retweet
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:52:17 #6
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_154986744
Vraag voor mensen die hem al hebben uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:03:11 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154987130
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Vraag voor mensen die hem al hebben uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:04:34 #8
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_154987170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoelde ik inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:15:35 #9
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154987514
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:57:24 #10
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_154988832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know maar met andere spellen kon dat ook en doe ik dat ook niet. Dan voelt het doelloos of zo. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:40:39 #11
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154990824


Herkenbaar. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154991042
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

I know maar met andere spellen kon dat ook en doe ik dat ook niet. Dan voelt het doelloos of zo. :')
Heb ik ook altijd, als ik klaar ben met de main story/main quest, dan ben ik ook meteen klaar met een spel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:24:50 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154991968
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

I know maar met andere spellen kon dat ook en doe ik dat ook niet. Dan voelt het doelloos of zo. :')
Wel herkenbaar ja _O- maar dacht, ik zeg het even.

quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Herkenbaar. :')
Kutpaard :r
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_154998651
Patch is live op PS4 en Xbox One
pi_155102206
Feline armor + Ursine weapons master race
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:18:21 #16
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_155133856
Vrijdag nieuwe PC aangeschaft en dan voor een keer maar meteen een origineel spel erbij.

Ben voor de rest helemaal niet bekend met de The Witcher reeks. Maar is wel een aardige 1op1 kopie van Skyrim. En toch verveel ik mij niet :D (ok, Skyrim was dan ook awesome, een goede ripoff is dan ook al snel goed).

Enige waar ik nog niet bij kan zijn de DLC's? Zouden er al een handvol van uit moeten zijn (je krijgt er 16 gratis), maar nergens te vinden, ook niet via GOG.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:47:27 #17
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_155134907
De enige overeenkomst tussen Skyrim en TW3 is dat het open-wereld is. Skyrim mag wat betreft de rest niet eens in de schaduw van TW3 staan.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_155140983
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Vrijdag nieuwe PC aangeschaft en dan voor een keer maar meteen een origineel spel erbij.

Ben voor de rest helemaal niet bekend met de The Witcher reeks. Maar is wel een aardige 1op1 kopie van Skyrim. En toch verveel ik mij niet :D (ok, Skyrim was dan ook awesome, een goede ripoff is dan ook al snel goed).

Enige waar ik nog niet bij kan zijn de DLC's? Zouden er al een handvol van uit moeten zijn (je krijgt er 16 gratis), maar nergens te vinden, ook niet via GOG.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:47 schreef The_Substitute het volgende:
De enige overeenkomst tussen Skyrim en TW3 is dat het open-wereld is. Skyrim mag wat betreft de rest niet eens in de schaduw van TW3 staan.
Dit is net zo belachelijk als de hele Xbox/PS4 discussie. Het zijn beide goede games met beide pluspunten en minpunten.
pi_155141046
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Vrijdag nieuwe PC aangeschaft en dan voor een keer maar meteen een origineel spel erbij.

Ben voor de rest helemaal niet bekend met de The Witcher reeks. Maar is wel een aardige 1op1 kopie van Skyrim. En toch verveel ik mij niet :D (ok, Skyrim was dan ook awesome, een goede ripoff is dan ook al snel goed).

Enige waar ik nog niet bij kan zijn de DLC's? Zouden er al een handvol van uit moeten zijn (je krijgt er 16 gratis), maar nergens te vinden, ook niet via GOG.
Een 1 op 1 kopie? Wat.

Dat is elke RPG in die trant een kopie. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_155141069
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:42 schreef Drankster het volgende:
Feline armor + Ursine weapons master race
Hoe zie je eigenlijk wat voor perks je extra krijgt als je fully Witcher gear draagt? Ik heb die treasure hunt naar de Cat School gear gedaan en moet nog één item craften voor ik mijn hele pakje heb maar ik heb vooralsnog van bijna elk soort armor wel een stuk die betere stats heeft dan die Feline dingen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 09:17:12 #21
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155141159
Moet de game toch maar eens weer oppakken en verder gaan met de main quest. Liep veel te veel alle vraagtekens te bezoeken en sidequests te doen wat vanwege het enorme aanbod best wel repetitief begon te worden. Content overload...
  woensdag 12 augustus 2015 @ 09:56:24 #22
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_155141867
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:05 schreef aeque het volgende:
Dit is net zo belachelijk als de hele Xbox/PS4 discussie. Het zijn beide goede games met beide pluspunten en minpunten.
TW3 heeft zeker minpunten, maar die vallen in 't niet bij Skyrim.

TW3 heeft...een tof verhaal, keuzes die dat verhaal beïnvloeden, toffe karakters, een hele rits aan originele quests, waar ook de secondary quests te maken hebben met de main quest, skills die er toe doen, geen levelscaling, je hebt echt 't idee (vooral in Velen/Novigrad) dat je rondloopt in een land dat verscheurd wordt door een oorlog, m.a.w. sfeer. Kortom, het was een rpg in bijna alle opzichten, plus alghoul algeheel goed schrijfwerk en de visuele wereld die dat ondersteund.

Skyrim heeft...niets van dat alles.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_155142187
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Hoe zie je eigenlijk wat voor perks je extra krijgt als je fully Witcher gear draagt? Ik heb die treasure hunt naar de Cat School gear gedaan en moet nog één item craften voor ik mijn hele pakje heb maar ik heb vooralsnog van bijna elk soort armor wel een stuk die betere stats heeft dan die Feline dingen.
Krijg je extra stats ja? :P
Ik gebruik die van de Griffin want signmeesterras. Alleen gebruik ik de wapens er niet van.

Ben nu aan het einde van de drie zoekquests van Ciri in het begin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:20:55 #24
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_155142409
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:11 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Krijg je extra stats ja? :P
Ik gebruik die van de Griffin want signmeesterras. Alleen gebruik ik de wapens er niet van.

Ben nu aan het einde van de drie zoekquests van Ciri in het begin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga je wel richting het eind ja. Als je alles al gedaan hebt, go right ahead. Maar sowieso je gear even checken.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:22:24 #25
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_155142434
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Ben nu aan het einde van de drie zoekquests van Ciri in het begin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt nog een heel gedeelte na die Kaer Morhen-missie, plus nog wat secondary quests. Dus je bent nog wel even bezig. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')