abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 6 augustus 2015 @ 10:48:12 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_154950376
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:23 schreef Cynix ® het volgende:

[

En bovendien, als we elke celebrity persoonlijk kenden, dan zaten we hier waarschijnlijk niet en konden we dat ook niet delen met jullie. :P
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:23 schreef Cynix ® het volgende:

En bovendien, als we elke celebrity persoonlijk kenden, dan zaten we hier waarschijnlijk niet en konden we dat ook niet delen met jullie. :P
Ik blijf toch gewoon benaderbaar :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 6 augustus 2015 @ 10:53:06 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154950443
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Om het maar weer even voor zowel Raf als Syl (en een beetje Sabia) op te nemen:
Hoe weet jij nou in hoeveel tijd zij met Damián besteden? Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat ze per saldo meer uur bij hem zouden kunnen zijn dan de gemiddelde ouder die werkt en hun kind door opa en oma laten oppassen of kinderdagverblijf oid. Kinderen zitten ook gewoon op school, zijn dan ook uren bij ouders weg.
^^
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_154950930
quote:
17s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:31 schreef Copycat het volgende:
Zie je, ze kent zelfs Frida Kahlo!
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154950940
Worden die lui niet gewoon betaald voor een scoop?

Ton per jaar voor Sab, vier keer flinke scoop en wat trieste foto's/istagram berichten en mevrouw kan haar huur betalen.
Af en toe een bonus als ze een extraatje geeft.

Voor Syl natuurlijk wat meer, iedereen blij.
  † In Memoriam † donderdag 6 augustus 2015 @ 11:21:14 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154951060
Een tonnetje per jaar voor Sabia? Voor wat 'interviewtjes' in de deuropening? :o

Als dat zo is zouden de bladen dus jaarlijks miljoenen betalen aan de échte celebs, en dat moet dan met een paar honderdduizend Privé's en Story's terugverdiend worden?
Dat lijkt me erg sterk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154951074
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Om het maar weer even voor zowel Raf als Syl (en een beetje Sabia) op te nemen:
Hoe weet jij nou in hoeveel tijd zij met Damián besteden? Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat ze per saldo meer uur bij hem zouden kunnen zijn dan de gemiddelde ouder die werkt en hun kind door opa en oma laten oppassen of kinderdagverblijf oid. Kinderen zitten ook gewoon op school, zijn dan ook uren bij ouders weg.
Dat weet ik inderdaad niet zeker, maar feit is wel dat beiden niet standaard aan de aardappels met hun kind zitten 's avonds en de nanny heel veel taken overneemt. Beiden hebben totaal geen gas terug genomen in hun carriere sinds ze Damian hebben.

Er zijn inderdaad ook legio ouders die hun kinderen naar kinderdagverblijven of opa en oma brengen omdat ze beiden een fulltime baan hebben, maar ook die mensen doen in sommige gevallen toch iets verkeerd. Ze kopen namelijk een duur huis waarbij het noodzakelijk is dat beiden fulltime moeten werken om eea gerooid te krijgen, en als er dan kinderen komen kunnen ze niet terugschakelen en moeten er noodmaatregelen genomen worden.

Niet dat vroeger alles beter was, maar vroeger was mijn moeder standaard thuis als ik uit school kwam, en die ging dan 's avonds een paar uur werken als mijn pa er was. Mijn ouders namen bewust geen financiële risico's zoals een te duur huis omdat ze het belangrijk vonden dat hun kinderen een stabiele opvoeding kregen waarbij altijd één van de twee thuis was. Tuurlijk heb je dan nog geen garanties voor een goede opvoeding, maar ik heb wel het idee dat veel mensen vooral voor zichzelf leven tegenwoordig en hun kind als een leuke toevoeging zien maar er niets voor willen laten.

Syl of Raf hadden ook hun carriere eraan kunnen geven of gas terug kunnen nemen zodat ze die nanny helemaal niet nodig hebben.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154951325
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:21 schreef Cynix ® het volgende:
Een tonnetje per jaar voor Sabia? Voor wat 'interviewtjes' in de deuropening? :o

Als dat zo is zouden de bladen dus jaarlijks miljoenen betalen aan de échte celebs, en dat moet dan met een paar honderdduizend Privé's en Story's terugverdiend worden?
Dat lijkt me erg sterk.
SBS betaald ook mee en de televaag.

Ze zorgen met z'n tweeën wel voor wat vermaak tijdens de zomermaanden.

Vergeet ook de foto met het watje op haar arm niet, daar kan weer weken over gespeculeerd worden. Want is ze nu zwanger of niet?
Ik denk dat het een SOA test was, om te kijken of ze niets heeft overgehouden aan Raf's escapades. En die kaart in haar tas, was een oude van de vorige zwangerschap.
pi_154951400
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Om het maar weer even voor zowel Raf als Syl (en een beetje Sabia) op te nemen:
Hoe weet jij nou in hoeveel tijd zij met Damián besteden? Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat ze per saldo meer uur bij hem zouden kunnen zijn dan de gemiddelde ouder die werkt en hun kind door opa en oma laten oppassen of kinderdagverblijf oid. Kinderen zitten ook gewoon op school, zijn dan ook uren bij ouders weg.
Je denkt dat ze meer tijd kunnen besteden met het kind dan de gemiddelde ouder die van 8-5 werkt. Wel fijn dat je ze zo goed kent en weet hoe de wisselende tijden van de schema's zijn en dat ze dat zo goed kunnen combineren allemaal. :P altijd leuk zo'n insider.
pi_154951449
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat weet ik inderdaad niet zeker, maar feit is wel dat beiden niet standaard aan de aardappels met hun kind zitten 's avonds en de nanny heel veel taken overneemt. Beiden hebben totaal geen gas terug genomen in hun carriere sinds ze Damian hebben.

Er zijn inderdaad ook legio ouders die hun kinderen naar kinderdagverblijven of opa en oma brengen omdat ze beiden een fulltime baan hebben, maar ook die mensen doen in sommige gevallen toch iets verkeerd. Ze kopen namelijk een duur huis waarbij het noodzakelijk is dat beiden fulltime moeten werken om eea gerooid te krijgen, en als er dan kinderen komen kunnen ze niet terugschakelen en moeten er noodmaatregelen genomen worden.

Niet dat vroeger alles beter was, maar vroeger was mijn moeder standaard thuis als ik uit school kwam, en die ging dan 's avonds een paar uur werken als mijn pa er was. Mijn ouders namen bewust geen financiële risico's zoals een te duur huis omdat ze het belangrijk vonden dat hun kinderen een stabiele opvoeding kregen waarbij altijd één van de twee thuis was. Tuurlijk heb je dan nog geen garanties voor een goede opvoeding, maar ik heb wel het idee dat veel mensen vooral voor zichzelf leven tegenwoordig en hun kind als een leuke toevoeging zien maar er niets voor willen laten.

Syl of Raf hadden ook hun carriere eraan kunnen geven of gas terug kunnen nemen zodat ze die nanny helemaal niet nodig hebben.
Maar ze vinden carriere in zekere zin blijkbaar belangrijker. Ook prima, dat kind gaat er vast niet dood van.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 11:39:27 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154951503
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 08:54 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Maar, waarom dan?
Waarom, waarom... Gewoon, dat hele hoofd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154951524
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:37 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ook prima, dat kind gaat er vast niet dood van.
Dood niet, maar of hij er gelukkig van wordt dat zijn ouders af en toe een keer voorbij komen vliegen is weer wat anders ;)

Tuurlijk kan het ook allemaal prima gaan, maar het risico dat je een kind op deze manier toch tekort doet is groter dan wanneer je er genoeg tijd voor vrij maakt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154951551
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:37 schreef Rucola het volgende:

[..]

Maar ze vinden carriere in zekere zin blijkbaar belangrijker. Ook prima, dat kind gaat er vast niet dood van.
Dat kind bereikt onderhand toch ook de leeftijd dat hij zich kapot moet schamen voor zijn ouders, fijn dat die nanny al zijn hele leven een stabiele factor is.
pi_154951629
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat kind bereikt onderhand toch ook de leeftijd dat hij zich kapot moet schamen voor zijn ouders, fijn dat die nanny al zijn hele leven een stabiele factor is.
Doodschamen komt later denk ik, niet met 10 jaar :P
  † In Memoriam † donderdag 6 augustus 2015 @ 11:48:15 #64
43556 miss_dynastie
pi_154951736
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:44 schreef Rucola het volgende:

[..]

Doodschamen komt later denk ik, niet met 10 jaar :P
In de puberteit? Bij de meeste mensen gaat dat als volwassene over, maar denk niet dat Damian met zo'n ma op dat punt komt :P
  donderdag 6 augustus 2015 @ 11:53:29 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154951861
quote:
17s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:31 schreef Copycat het volgende:
Zie je, ze kent zelfs Frida Kahlo!
GMTA :D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † donderdag 6 augustus 2015 @ 12:09:06 #66
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154952229
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

GMTA :D O+
Help even, wie? :?
/me is slechts een simpele SHOW-mod met een small mind. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154952321
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dood niet, maar of hij er gelukkig van wordt dat zijn ouders af en toe een keer voorbij komen vliegen is weer wat anders ;)

Verschil is wel, dat hij niet anders weet, toch? Ouders hebben altijd veel gewerkt, nanny altijd veel in beeld...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154952358
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Verschil is wel, dat hij niet anders weet, toch? Ouders hebben altijd veel gewerkt, nanny altijd veel in beeld...
Da's waar, maar ik kan me voorstellen dat je het onderhand wel een keer kitsbeu wordt dat je ouders er nooit zijn naarmate je ouder wordt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154952659
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:23 schreef Cynix ® het volgende:

[..]


[..]

Nee, de meesten van ons kennen niet iedereen waarover we het in dit forum hebben. Wat we wel doen is meningen uitwisselen, bronnen quoten en soms laat een insider een tipje los. Voor ons is dat meestal voldoende om een beeld te vormen van betrokkenen. En of dat beeld wel of niet helemaal klopt, weten jullie ook niet. :P

En bovendien, als we elke celebrity persoonlijk kenden, dan zaten we hier waarschijnlijk niet en konden we dat ook niet delen met jullie. :P
Dat van mij was niet serieus bedoeld natuurlijk maar om te wijzen op inconsistente argumenten. Als we iedereen over wie we hier bomen persoonlijk moeten kennen, kan SHO inderdaad wel opdoeken.
pi_154952734
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Om het maar weer even voor zowel Raf als Syl (en een beetje Sabia) op te nemen:
Hoe weet jij nou in hoeveel tijd zij met Damián besteden? Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat ze per saldo meer uur bij hem zouden kunnen zijn dan de gemiddelde ouder die werkt en hun kind door opa en oma laten oppassen of kinderdagverblijf oid. Kinderen zitten ook gewoon op school, zijn dan ook uren bij ouders weg.
Kijk uit, straks word je weer als diehard fan bestempeld.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 12:29:04 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154952739
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:09 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Help even, wie? :?
[me=Cynix ®]is slechts een simpele SHOW-mod met een small mind. ;([/me]
Cynix jongen, ontwikkel je eige toch is!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154952781
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Kijk uit, straks word je weer als diehard fan bestempeld.
Ze neemt het wel te pas en te onpas op voor Sylvie, dat valt serieus wel op. :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2015 @ 12:40:03 #73
163650 Greys
pi_154952974
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat weet ik inderdaad niet zeker, maar feit is wel dat beiden niet standaard aan de aardappels met hun kind zitten 's avonds
a) Hoe weet je dat?
b) Nou en?

quote:
en de nanny heel veel taken overneemt. Beiden hebben totaal geen gas terug genomen in hun carriere sinds ze Damian hebben.
Zoals zo ongeveer ELKE zanger, zangeres, acteur, actrice ter wereld.
Sterker nog, zoals héél veel gewone werkende stervelingen die niet beroemd zijn :)

quote:
Er zijn inderdaad ook legio ouders die hun kinderen naar kinderdagverblijven of opa en oma brengen omdat ze beiden een fulltime baan hebben, maar ook die mensen doen in sommige gevallen toch iets verkeerd. Ze kopen namelijk een duur huis waarbij het noodzakelijk is dat beiden fulltime moeten werken om eea gerooid te krijgen, en als er dan kinderen komen kunnen ze niet terugschakelen en moeten er noodmaatregelen genomen worden.

Niet dat vroeger alles beter was, maar vroeger was mijn moeder standaard thuis als ik uit school kwam, en die ging dan 's avonds een paar uur werken als mijn pa er was. Mijn ouders namen bewust geen financiële risico's zoals een te duur huis omdat ze het belangrijk vonden dat hun kinderen een stabiele opvoeding kregen waarbij altijd één van de twee thuis was. Tuurlijk heb je dan nog geen garanties voor een goede opvoeding, maar ik heb wel het idee dat veel mensen vooral voor zichzelf leven tegenwoordig en hun kind als een leuke toevoeging zien maar er niets voor willen laten.
Ik snap wat je bedoelt maar kom, wees eerlijk, heel veel hebben niet eens de keus om minder te gaan werken. Ook zonder duur huis...

quote:
Syl of Raf hadden ook hun carriere eraan kunnen geven of gas terug kunnen nemen zodat ze die nanny helemaal niet nodig hebben.
En dan? Even Sylvie als voorbeeld: ze heeft voor bepaalde tijd steeds een contract met een opdrachtgever. Of dat nou voor een tv klus is of voor modellenwerk. Dat is geen fulltime eeuwigdurend werk. Als ze niet meer dat soort klussen aan zou nemen dan is het weer de golddigger die leeft van de alimentatie van Raf en zelf haar poten nooit uit haar mouwen steekt. Waar of niet? :D Het zijn klussen waar je steeds kortere tijd veel werkt en daarna weer een tijdje amper/niet. In de tijden dat ze dan zo'n klus aanpakt helpt een nanny. Wat is er nou zo raar aan, ik snap het echt niet. Het is ook nog eens een nanny die er al eeuwen is, dus super vertrouwd voor hun zoon.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2015 @ 12:41:30 #74
163650 Greys
pi_154953010
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:35 schreef Rucola het volgende:

[..]

Je denkt dat ze meer tijd kunnen besteden met het kind dan de gemiddelde ouder die van 8-5 werkt. Wel fijn dat je ze zo goed kent en weet hoe de wisselende tijden van de schema's zijn en dat ze dat zo goed kunnen combineren allemaal. :P altijd leuk zo'n insider.
Lees mijn post nou nog maar een keertje pop.
Er stond 'ik denk' en 'zou kunnen'.

Dus ja, daar kan je idd uit opmaken dat ik ze zo goed ken :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2015 @ 12:42:24 #75
163650 Greys
pi_154953034
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Da's waar, maar ik kan me voorstellen dat je het onderhand wel een keer kitsbeu wordt dat je ouders er nooit zijn naarmate je ouder wordt
Nooit?
Wauw. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')