abonnement Unibet Coolblue
pi_154956803
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

We hadden ons drinken nog niet op of ze stonden al aan de tafel "zijn jullie klaar? Willen jullie afrekenen?" Ehm ja breng de rekening maar, maar ik drink toch echt eerst even mn drinken op :')

Edit: ik voel me dan gewoon gehaast en zit niet lekker als ze zitten te wachten tot je weggaat.
Dat is ook erg slecht als een "restaurant" dat doet :N
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154956832
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

We hadden ons drinken nog niet op of ze stonden al aan de tafel "zijn jullie klaar? Willen jullie afrekenen?" Ehm ja breng de rekening maar, maar ik drink toch echt eerst even mn drinken op :')

Edit: ik voel me dan gewoon gehaast en zit niet lekker als ze zitten te wachten tot je weggaat.
:o
dan kunnen ze zeker niet meer op mij rekenen als klant :')
idioten
pi_154956833
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:13 schreef Elvi het volgende:

[..]

Of gewoon Fatty ;(
Sushi is niet dikmakend :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154956979
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:08 schreef Elvi het volgende:
Mijn top 5:

1: Kichi (Gouda) geen all-you-can-eat maar zo lekker dat het ook eigenlijk niet te vergelijken is. Als dessert raad ik Tempura-ijs aan :9 Echt iedereen die ik ernaar verwezen heb blijft daar komen (en blijft het tempura-ijs bestellen _O- ) De lunchbox is ook erg lekker, en bij het diner kan ik aanraden om de Japanse carpaccio te bestellen O+
2: Nieuw Lin-fah (Rotterdam Alexander) Superveel keus, en echt heel lekker. Kan geen favoriet aanwijzen _O- Ja misschien de gebakken ananas als toetje in ronde 5 :P Ze zijn niet streng met de max 2,5 uur want ze doen best lang over het klaarmaken van de gerechten maar daarom wel lekker :)
3: Tokyoto (Zaandam) De eendenborstfilet is hier mn favoriet.
4: Yoshisushi (Gouda) fucking geluk dat deze bijna bij mij om de hoek is *O* Lekker eten, maar ik ga dus niet als het druk is (feestdagen/weekend) en het is superkut dat ze een kinderhoek hebben en de ouders daar niet op die monsters letten ;(
5: Nikko (Waddinxveen) Eendenborstfilet is hier wat minder, maar verder wel erg lekker :)

Verder heb ik ook gegeten bij Sumo in Rotterdam vóór de verbouwing en ik vond het niet geweldig + je moest heel erg haasten want de volgende klanten stonden al te wachten. En in Alphen a/d Rijn gegeten (weet de naam niet meer) en daar hadden ze niet zoveel keus. Shabu Shabu is by far het slechtste. Zelfs het 'dessert-buffet' is kut _O- Vage gelei-dingen in mini-glaasjes :')
In Gouda hebben we ook Atlantis maar dat is niet alleen sushi. Zo niet lekker... echt een vreetschuur, en veel ehm.. beetje aso typjes :') Omdat de drank daar al bij de prijs inbegrepen zit.

Maar goed ik ben dan ook erg gek op sushi en ook op dat all-you-can-eat concept _O- Al heb je bij de meeste restaurants wel grotendeels dezelfde dingen. Ik hou van eten O+ :@
Mijn top 5:
- Steakland in Kobe. De kobe-beef is heerlijk, maar de gewone beef is eigenlijk net zo lekker en een flink stuk goedkoper
- Een Ryokan in Magome. Zelfs mn man heeft daar vis gegeten en vond het nog lekker ook! Alleen het ontbijt was wat teveel en te vroeg voor ons.
- Een mini-restaurantje bij het peace park in Nagasaki. In een woonkamer werd alles vers voor ons gemaakt, terwijl de kokkin ondertussen de baby op dr rug had.
- Hiroshima, in het centrum in een restaurant onder de grond. Bestel alleen geen saté mix want dan krijg je saté van kippenvel, kippenlever en ander orgaanvlees :')
- Tokyo, bovenin een winkelcentrum, waar je een eigen 'grot' kreeg en op je sokken in zo'n kuil zat. Heerlijke tonijnsashimi met een speciale sojasaus.

Mijn man houdt niet van Sushi, dus in Nederland gaan we daar nooit heen :') Maar Japans eten _O_ En dan is de sushi meestal nog een van de mindere gerechten. Het vlees daar is nog veel beter dan de vis. Supermals, goed gemarineerd en als kleine filetlapjes gepresenteerd. Zelfs de hamburgers in een eetcafé-achtig iets waren van superkwaliteit!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:27:00 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154957048
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Sushi is niet dikmakend :P
Dat ligt er maar net aan hoeveel je er van eet :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154957101
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:08 schreef Elvi het volgende:
Mijn top 5:

1: Kichi (Gouda) geen all-you-can-eat maar zo lekker dat het ook eigenlijk niet te vergelijken is. Als dessert raad ik Tempura-ijs aan :9 Echt iedereen die ik ernaar verwezen heb blijft daar komen (en blijft het tempura-ijs bestellen _O- ) De lunchbox is ook erg lekker, en bij het diner kan ik aanraden om de Japanse carpaccio te bestellen O+
2: Nieuw Lin-fah (Rotterdam Alexander) Superveel keus, en echt heel lekker. Kan geen favoriet aanwijzen _O- Ja misschien de gebakken ananas als toetje in ronde 5 :P Ze zijn niet streng met de max 2,5 uur want ze doen best lang over het klaarmaken van de gerechten maar daarom wel lekker :)
3: Tokyoto (Zaandam) De eendenborstfilet is hier mn favoriet.
4: Yoshisushi (Gouda) fucking geluk dat deze bijna bij mij om de hoek is *O* Lekker eten, maar ik ga dus niet als het druk is (feestdagen/weekend) en het is superkut dat ze een kinderhoek hebben en de ouders daar niet op die monsters letten ;(
5: Nikko (Waddinxveen) Eendenborstfilet is hier wat minder, maar verder wel erg lekker :)

Verder heb ik ook gegeten bij Sumo in Rotterdam vóór de verbouwing en ik vond het niet geweldig + je moest heel erg haasten want de volgende klanten stonden al te wachten. En in Alphen a/d Rijn gegeten (weet de naam niet meer) en daar hadden ze niet zoveel keus. Shabu Shabu is by far het slechtste. Zelfs het 'dessert-buffet' is kut _O- Vage gelei-dingen in mini-glaasjes :')
In Gouda hebben we ook Atlantis maar dat is niet alleen sushi. Zo niet lekker... echt een vreetschuur, en veel ehm.. beetje aso typjes :') Omdat de drank daar al bij de prijs inbegrepen zit.

Maar goed ik ben dan ook erg gek op sushi en ook op dat all-you-can-eat concept _O- Al heb je bij de meeste restaurants wel grotendeels dezelfde dingen. Ik hou van eten O+ :@
Nikko is inderdaad goed :Y
Die in Gouda maar eens langs rijden dus
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_154957258
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:24 schreef koei het volgende:

Mijn man houdt niet van Sushi, dus in Nederland gaan we daar nooit heen :') Maar Japans eten _O_ En dan is de sushi meestal nog een van de mindere gerechten. Het vlees daar is nog veel beter dan de vis. Supermals, goed gemarineerd en als kleine filetlapjes gepresenteerd. Zelfs de hamburgers in een eetcafé-achtig iets waren van superkwaliteit!
Ik kan helaas niet naar Japan toe, maar ik kan jullie wel Kichi in Gouda aanraden ;) De vleesgerechten daar zijn erg goed. Hele andere kwaliteit dan wat je in all-you-can-eat-restaurants krijgt. En zonder diezelfde dikke, zoute saus :P
pi_154957281
quote:
3s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan hoeveel je er van eet :D
Ik haal ronde 5 :@ In die ronde bestel ik niet de volle 5 gerechtjes, want ik moet wel ruimte overhouden voor het dessert :@
pi_154957344
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:24 schreef koei het volgende:

[..]

Mijn top 5:
- Steakland in Kobe. De kobe-beef is heerlijk, maar de gewone beef is eigenlijk net zo lekker en een flink stuk goedkoper
- Een Ryokan in Magome. Zelfs mn man heeft daar vis gegeten en vond het nog lekker ook! Alleen het ontbijt was wat teveel en te vroeg voor ons.
- Een mini-restaurantje bij het peace park in Nagasaki. In een woonkamer werd alles vers voor ons gemaakt, terwijl de kokkin ondertussen de baby op dr rug had.
- Hiroshima, in het centrum in een restaurant onder de grond. Bestel alleen geen saté mix want dan krijg je saté van kippenvel, kippenlever en ander orgaanvlees :')
- Tokyo, bovenin een winkelcentrum, waar je een eigen 'grot' kreeg en op je sokken in zo'n kuil zat. Heerlijke tonijnsashimi met een speciale sojasaus.

Mijn man houdt niet van Sushi, dus in Nederland gaan we daar nooit heen :') Maar Japans eten _O_ En dan is de sushi meestal nog een van de mindere gerechten. Het vlees daar is nog veel beter dan de vis. Supermals, goed gemarineerd en als kleine filetlapjes gepresenteerd. Zelfs de hamburgers in een eetcafé-achtig iets waren van superkwaliteit!
UGH nu heb ik weer zin om naar Japan te gaan en alles op te eten. Je hebt helemaal gelijk, het eten daar is echt heerlijk, zelfs in de kleine klotetentjes. Wat een genot! O+
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:49:03 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154957462
Al dat gekke buitenlandse eten :N Doe mij maar spareribs. Die van Santos in Scheveningen zijn goddelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:49:37 #86
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154957473
En ja, dat is een Argentijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_154957721
quote:
11s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al dat gekke buitenlandse eten :N Doe mij maar spareribs. Die van Santos in Scheveningen zijn goddelijk.
Spareribs :N Vlees met botjes erin is voor de katten!

Wij willen nog steeds een keertje naar de Braziliaan in Scheveningen. Die schijnt ook erg goed te zijn! Die werken met zo'n typisch Braziliaans all-you-can-eat concept. Hadden we bij de Braziliaan in Vegas toevallig en werkt echt super fijn. Gewoon een kaartje met de ene kant groen, de andere kant rood, en zolang je kaartje op groen ligt komen ze steeds langs met wisselende spiezen gegrild vlees of gegrilde groente waar je dan wat van kan krijgen als je wil. Zit je (even) vol leg je 'm op rood en laten ze je met rust. Volgens mn schoonzusje is dat ook heel goed eten daar en die is nogal van het luxe kwaliteit-eten, maar ben er zelf dus nog niet geweest. Wij gaan meestal naar Van der Valk tegenwoordig, wel zo relaxt als je dan toch al in het hotel zit en kwalitatief tegenwoordig ook erg oké! Alleen geen kersje meer op de appelmoes -O-
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:04:16 #88
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154957798
Van der Valk is inderdaad best prima, laatst nog gegeten na een conferentie ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154958556
quote:
11s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die van Santos in Scheveningen zijn goddelijk.
borselino op de laan _O_
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:39:04 #90
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_154958679
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik haal ronde 5 :@ In die ronde bestel ik niet de volle 5 gerechtjes, want ik moet wel ruimte overhouden voor het dessert :@
Dat haal ik dan ook nog wel als je niet alle ronden 5 gerechtjes neemt :D Maar ik vind de dessert dan weer niet zo bijzonder bij Sushi restaurant in Hengelo.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:42:31 #91
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_154958764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

:r , mijn lunch.

En dat klinkt inderdaad niet erg geweldig nee.
Wel apart, ik ben regelmatig in apeldoorn geweest bij shabu shabu, en laat her ook wel thuis bezorgen maar nooit slecht eten gehad.
wat ik wel merk is dat de tempura soms echt heel klein is en de andere keer weer gigantisch.
dus er zit wel degelijk verschil in het eten, zelfs bij de zelfde locatie.

Wel jammer, maar zou er inderdaad ook niet meer geen gaan nee :{
Kom ook nog wel eens in die in Apeldoorn, nooit problemen mee gehad :) Lekker zelfs :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_154958804
quote:
3s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan hoeveel je er van eet :D
Maar dat is met alles zo ;( , eruit gaande van normale hoeveelheden is sushi niet dikmakend.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:45:18 #93
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_154958827
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:00 schreef koei het volgende:


Spareribs :N Vlees met botjes erin is voor de katten!

:N ;(
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:46:10 #94
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_154958848
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:44 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Maar dat is met alles zo ;( , eruit gaande van normale hoeveelheden is sushi niet dikmakend.
Schijnt wel veel suiker in de rijst van sushi te zitten. Sashimi trouwens, kilo's _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_154958996
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:46 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Schijnt wel veel suiker in de rijst van sushi te zitten. Sashimi trouwens, kilo's _O_
Suiker ja ? dat zou niet moeten :o
De rijst hoort van natura goed te plakken, het is ook geen standaard rijst.
( neem aan de de suiker voor het plakken gebruikt wordt. )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:58:51 #96
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_154959156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:52 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Suiker ja ? dat zou niet moeten :o
De rijst hoort van natura goed te plakken, het is ook geen standaard rijst.
( neem aan de de suiker voor het plakken gebruikt wordt. )
Las ik ook weer ergens op internet, dus weet het ook eigenlijk niet eens zeker. Ik eet meestal drie ronden sashimi _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:00:27 #97
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_154959195
Ik lees het nu ook op meerdere site's dat er echt suiker in zit. De rijst wordt gekookt met suiker en rijstazijn. Ik had er ook geen idee van, maar ik maak het dan ook nooit zelf :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_154960572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef koei het volgende:

[..]

Wat bied je voor een liter?

Maar zoals Kuuks zegt is dat onzin :D Het schijnt wel dat je na de bevalling een paar dagen enorm zweet om al het overtollige vocht weer kwijt te raken, dus ik kan misschien dan wel een laken voor je uitwringen?

En steam :N Ik heb een paar jaar geleden een poging gedaan om dat te installeren, maar na drie keer foutmeldingen dat het niet werkte heb ik het opgegeven en besloten dat PC-gamen voor nerds is!
Overtollig vocht zweten? Dat gaat met de plas, het zweten is van je verstoorde hormoonhuishouding. Met een beetje mazzel heb je er een pasr maanden plezier van!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154961501
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:57 schreef Reintji het volgende:

[..]

Overtollig vocht zweten? Dat gaat met de plas, het zweten is van je verstoorde hormoonhuishouding. Met een beetje mazzel heb je er een pasr maanden plezier van!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug van vakantie ja? Of stiekem van je vakantie adres aan het fokken?
pi_154961703
Echt de belastingdienst is echt totaal de weg kwijt. Ik moest 292,- betalen omdat ik dat te veel had ontvangen vorig jaar. Iets waar ik absoluut niet blij mee was aangezien ik al behoorlijk krap bij kas zat vorige maand en hem echt even moest knijpen. Nu krijg ik een bericht dat ik weer 218,- terug krijg omdat ik dat weer te weinig ontvangen zou hebben maar dan met de zorgtoeslag. Ik vind het prima maar nu heb ik voor niets erg zuinig gedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')