abonnement Unibet Coolblue
pi_155073298
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:26 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Begrijp niet dat GL deze man nog handhaaft. Met "snotneus" Klaver hadden ze iig een mooi imago opgebouwd, door zo iets wordt het snel weer teniet gedaan
Hij is ook uit een fractie gezet in Amsterdam, dacht ik. Nav ruzie over zijn opmerking mandelastandbeeld.
Maar je kunt iemand niet royeren op deze picnicmening.
pi_155073356
quote:
Sterke column!
pi_155073470
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hij is ook uit een fractie gezet in Amsterdam, dacht ik. Nav ruzie over zijn opmerking mandelastandbeeld.
Maar je kunt iemand niet royeren op deze picnicmening.
Waarom zou dat niet kunnen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155074234
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen?
Alles kan.. Maar iemand op dit standpunt royeren is idiotie en totalitairachtig. Een fatsoenlijke partij doet dat niet.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:55:20 #205
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_155078266
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:40 schreef mazeind het volgende:
Dat je bij het woord "picnic" aan racisme denkt, zegt onnoemelijk veel meer over mijnheer Iwan Leeuwin dan over het bedrijf dat deze nieuwe dienst lanceert.
Dit dus.

Eigenlijk zouden we die klootzak gewoon zwart moeten maken omdat hij zelf racistisch is en dat onterecht op anderen probeert te schuiven.
NEE!
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:02:50 #207
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155078349
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:00 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Dit dus.

Eigenlijk zouden we die klootzak gewoon zwart moeten maken omdat hij zelf racistisch is en dat onterecht op anderen probeert te schuiven.
Wat is er racistisch aan?
pi_155091361
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is er racistisch aan?
Van een 'blanke' denken dat hij de naam Picnic racistisch gebruikt enkel omdat hij 'blank' is?

Ik heb het voor de zekerheid nog maar even opgezocht: https://en.wikipedia.org/wiki/Picnic
Precies zo geschreven als de naam van zijn zaakje. Een toepasselijke naam voor een voedselwarenbezorgdienst. Direct veronderstellen dat het racistisch bedoeld is omdat het ook een racistische betekenis heeft is inderdaad duidelijk racistisch.

[ Bericht 28% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-08-2015 20:49:27 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155091648
quote:
Een aardige column.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155093102
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]


Van een 'blanke' denken dat hij de naam Picnic racistisch gebruikt enkel omdat hij 'blank' is?

Ik heb het voor de zekerheid nog maar even opgezocht: https://en.wikipedia.org/wiki/Picnic
Precies zo geschreven als de naam van zijn zaakje. Een toepasselijke naam voor een voedselwarenbezorgdienst. Direct veronderstellen dat het racistisch bedoeld is omdat het ook een racistische betekenis heeft is inderdaad duidelijk racistisch.

Denkt Iwan Leeuwin dat ? Dat blijkt niet uit zijn brief.
Jij denkt dat dus...Niet hij.
Toets jezelf eens aan je eigen bewering : Direct veronderstellen dat het racistisch bedoeld is omdat het ook een racistische betekenis heeft is inderdaad duidelijk racistisch.

quote:
Geachte heer Michiel Muller en overige initiatiefnemers van Picnic Online,
Vandaag heeft heel Nederland via het nieuws de naam van uw online onderneming "Picnic" vernomen. Gefeliciteerd met het initiatief.
Dit schrijven ontvangt u van mij vanwege de naam van uw onderneming n.l. Picnic.
Bijgaand ontvangt u de originele betekenis van het woord Picnic.
Picnic betekent pick a nigger.
Het doel was:
Georganiseerde martelingen en moorden in Amerika op onschuldige Afro Amerikanen. Deze daad werd gepleegd door lafhartige onherkenbare racistische sleutelpersonen o.a. ondernemers, agenten, advocaten, vaak verkleed als Ku Klux Klan,
Het woord Picnic heeft oorspronkelijk een racistische achtergrond.
In Nederland heerst een verborgen grimmige sfeer vanwege ongelijke behandeling. Het zal u zeker niet zijn ontgaan dat er diverse rapporten zijn verschenen over voorvallen en voorbeelden van racisme en discriminatie, de kritiek vanuit de VN commissie en de protesten tegen het fenomeen Zwarte Piet.
Het gebruik van het woord Picnic ligt heel gevoelig en is voor het bewustwordingsproces in de Nederlandse samenleving niet bevorderlijk.
Graag verneem ik van u wat de beweegredenen zijn, om toch te kiezen voor dit beladen woord.
Bent u bereid een daad te verrichten om publiekelijk afstand te nemen van het woord Picnic?
Het zal zeker het proces van samen door het leven in de Nederlandse gemeenschap bevorderen.
Met vriendelijke groet,
Iwan Leeuwin.
Coordinator AD Netwerk Nederland.
Afrikanen in Diaspora.
Cc:
AD Netwerk. Stichting Landelijk Platform Nederlands Slavernijverleden
en mijn Facebook vrienden
https://www.facebook.com/(...)77313267?pnref=story
pi_155106342
Maar het is helemaal niet de originele of oorspronkelijke betekenis van het woord.
Dit is gewoon later een nieuw synoniem geworden voor dat, maar woord komt oorspronkelijk gewoon uit Frankrijk geloof ik.

Teabaggen heeft anno nu ook nog nieuwe extra betekenissen, maar dat wil niet zeggen dat theefabrikanten seksisten zijn met hun teabags.
Ok dat was een vrij matig voorbeeld maar soit.

Dat Michiel Mulder gewoon lekker afstand neemt vind ik prima, laat maar lekker zien dat het je geen flikker boeit en gewoon even wat roept om Iwan te pleasen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:03:45 #212
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155106628
Deze Groen Links persoon huilie doet zijn zaak meer kwaad dan goed, hij lijkt wel een parodie.

[ Bericht 23% gewijzigd door Pietverdriet op 11-08-2015 09:18:53 (Geen Groen Linkser meer) ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:16:14 #213
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155106801
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Deze Groen Links persoon doet zijn zaak meer kwaad dan goed, hij lijkt wel een parodie.
Hij is al een tijdje geen GroenLinks-er meer.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:18:19 #214
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155106835
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hij is al een tijdje geen GroenLinks-er meer.
Huilie dan maar?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:14:34 #215
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_155107812
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar het is helemaal niet de originele of oorspronkelijke betekenis van het woord.
Dit is gewoon later een nieuw synoniem geworden voor dat, maar woord komt oorspronkelijk gewoon uit Frankrijk geloof ik.
Volgens mij is het nog sterker dan dat: het is nooit een synoniem daarvoor geweest, er is alleen anno nu een 'urban legend' dat het vroeger zo gebruikt werd. Maar als je nu gaat zoeken naar die combinatie kom je alleen recente berichten tegen, of berichten van vroeger waarin de KKK 'gewoon' een family picknick organiseerden. En dit:

quote:
According to my extensive research long exhausted in and around the Los Angeles and Riverside Public Libraries, I found that the word picnic can only be traced to its French origin in the 17 century, which have nothing to do with the lynching of Negroes. In America since the 1800s the word only referred to outdoor cooking, which usually includes barbeque and family fun.
http://www.blackvoicenews(...)he-word-picnic-.html

Teabaggen wordt tenminste nog daadwerkelijk zo gebruikt inmiddels, maar picnic heeft alléén een nare betekenis in de ogen van mensen die dit graag willen geloven.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_155107894
Sowieso groenlinks :')
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:05:04 #217
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155108780
Ik weet nooit of ik nou moet lachen of me moet ergeren aan de zoveelste neger met een minderwaardigheids complex die niet kan verkroppen dat hij een neger is en geen blanke.
Zielige sukkels snappen maar niet dat dit hun is aangepraat door de blanken en dat het echte probleem is dat ze het geloven en er onder lijden.
Een mens met zelfrespect zoekt niet overal een belediging achter.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155109800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:05 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet nooit of ik nou moet lachen of me moet ergeren aan de zoveelste neger met een minderwaardigheids complex die niet kan verkroppen dat hij een neger is en geen blanke.
Zielige sukkels snappen maar niet dat dit hun is aangepraat door de blanken en dat het echte probleem is dat ze het geloven en er onder lijden.
Een mens met zelfrespect zoekt niet overal een belediging achter.
Hoe weet jij nou of de man zo nodig een blanke wilt zijn?
En is dat een reden om hem te minachten ?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:04:35 #219
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155116303
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou of de man zo nodig een blanke wilt zijn?
En is dat een reden om hem te minachten ?
Als hij tevreden was met zichzelf zocht hij niet overal een belediging achter.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155116591
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Als hij tevreden was met zichzelf zocht hij niet overal een belediging achter.
Hij zoekt ook niet OVERAL een belediging achter.
En als wel, dan weet je nog niet wat de psychologische oorzaak is.
Je overdrijft... een beetje ?
pi_155116700
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Van een 'blanke' denken dat hij de naam Picnic racistisch gebruikt enkel omdat hij 'blank' is?

Ik heb het voor de zekerheid nog maar even opgezocht: https://en.wikipedia.org/wiki/Picnic
Precies zo geschreven als de naam van zijn zaakje. Een toepasselijke naam voor een voedselwarenbezorgdienst. Direct veronderstellen dat het racistisch bedoeld is omdat het ook een racistische betekenis heeft is inderdaad duidelijk racistisch.
Omdat hij denkt dat het een racistische betekenis heeft, het is echter nooit op deze manier gebruikt.
Behalve door paranoïde mensen met een donkere huidskleur die deze hoax blijven verspreiden en afentoe een instituut in bijvoorbeeld de VS die proberen om hun picnics geen picnic te noemen omdat mensen misschien beledigd zouden worden hierdoor.
pi_155116737
Verbazingwekkend dat een marginale partij als GroenLinks überhaupt nog aandacht krijgt.
pi_155117390
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:18 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Omdat hij denkt dat het een racistische betekenis heeft, het is echter nooit op deze manier gebruikt.
Behalve door paranoïde mensen met een donkere huidskleur die deze hoax blijven verspreiden en afentoe een instituut in bijvoorbeeld de VS die proberen om hun picnics geen picnic te noemen omdat mensen misschien beledigd zouden worden hierdoor.
Het is bijna zo kansloos als dat gezeur dat Zwarte Piet een "blackface" zou zijn. Alsof Nederland een traditie van blackfaces heeft, alsof in Nederland donkergekleurde mensen achteraan in de bus moesten zitten tot in de jaren 50.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155117412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Verbazingwekkend dat een marginale partij als GroenLinks überhaupt nog aandacht krijgt.
Deze persoon sprak niet namens Groenlinks!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:44:26 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155117518
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Deze persoon sprak niet namens Groenlinks!
Nu niet meer
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lijkt-op-zwarte-piet
http://politiek.tpo.nl/20(...)tter-onder-curatele/

Maar
http://www.volkskrant.nl/(...)groenlinks~a3531676/

Gek genoeg hoor je groenlinks nooit wat zinnigs zeggen over de Burka, het symbool van vrouwenonderdrukking
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:47:31 #226
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155117602
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Verbazingwekkend dat een marginale partij als GroenLinks überhaupt nog aandacht krijgt.
Ik heb recent nog dat boek van Rösenmuller gelezen. Man man man, wat een partij.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155117810
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is bijna zo kansloos als dat gezeur dat Zwarte Piet een "blackface" zou zijn. Alsof Nederland een traditie van blackfaces heeft, alsof in Nederland donkergekleurde mensen achteraan in de bus moesten zitten tot in de jaren 50.
nog kanslozer
Want blackface was een bekend fenomeen uit die tijd.
Er is geen oude geschreven bron te vinden waarin picnic op deze manier gebruikt wordt.
Wel dat er soms gelyncht werd bij een picnic als familievermaak door de KKK.
pi_155117819
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nu niet meer
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lijkt-op-zwarte-piet
http://politiek.tpo.nl/20(...)tter-onder-curatele/

Maar
http://www.volkskrant.nl/(...)groenlinks~a3531676/

Gek genoeg hoor je groenlinks nooit wat zinnigs zeggen over de Burka, het symbool van vrouwenonderdrukking
Wereldvreemde figuren zijn het, die GroenLinksers. En de hypocrisie druipt er inderdaad van af.
pi_155117834
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb recent nog dat boek van Rösenmuller gelezen. Man man man, wat een partij.
Gevonden op straat neem ik aan?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:59:29 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155118042
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:54 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Gevonden op straat neem ik aan?
Lag bij de boekenzolder. Dus mocht ik gratis meenemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:04:26 #231
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155118221
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hij zoekt ook niet OVERAL een belediging achter.
En als wel, dan weet je nog niet wat de psychologische oorzaak is.
Je overdrijft... een beetje ?
Hoezo IK overdrijf :?
Als je iets achter een gewoon woord als picnic zoekt dan ben je echt totaal van t pad af hoor. 8)7
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155118267
quote:
Ofwel, in heel Nederland heb je die ZP-discussie omdat een paar grachtengordelbewoners (daar woont toch de harde kern van de GL'ers in Amsterdam?) in Amsterdam dit een puntje vinden. :?
Ze mogen van mij in Amsterdam doen wat ze willen, ze moeten zich echter niet met de rest van het land bemoeien.

Een ideetje voor de grachtengordel in Amsterdam:
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155118367
hebben ze al gereageerd ?
pi_155118503
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hoezo IK overdrijf :?
Als je iets achter een gewoon woord als picnic zoekt dan ben je echt totaal van t pad af hoor. 8)7
Het loutere feit dat minstens 99-100% van de Nederlanders tot voor kort er nog nooit van gehoord hadden dat het woord picnic ook slang zou zijn geweest voor pick a nigger of zoiets geeft al aan dat het niet racistisch kan zijn bedoeld.
Leesvoer: https://en.wikipedia.org/wiki/Picnic#Etymology
Zoals je ziet wordt er geen melding gemaakt over die andere betekenis die picnic zou hebben gehad. Het is nog kanslozer gezeur dan dat gemiep over Zwarte Piet. Ze hebben blijkbaar aandacht nodig.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155118971
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het loutere feit dat minstens 99-100% van de Nederlanders tot voor kort er nog nooit van gehoord hadden dat het woord picnic ook slang zou zijn geweest voor pick a nigger of zoiets geeft al aan dat het niet racistisch kan zijn bedoeld.
Leesvoer: https://en.wikipedia.org/wiki/Picnic#Etymology
Zoals je ziet wordt er geen melding gemaakt over die andere betekenis die picnic zou hebben gehad. Het is nog kanslozer gezeur dan dat gemiep over Zwarte Piet. Ze hebben blijkbaar aandacht nodig.
Straks ben je nog fout als je pure chocolade koopt.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:58:25 #236
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_155119984
Is dit nieuws van de Speld....?

Nee zeker.....
pi_155121915
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:24 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Straks ben je nog fout als je pure chocolade koopt.
De negerzoenen en jodenkoeken mag je volgens die mensen zo al niet meer noemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155122071
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nu niet meer
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lijkt-op-zwarte-piet
http://politiek.tpo.nl/20(...)tter-onder-curatele/

Maar
http://www.volkskrant.nl/(...)groenlinks~a3531676/

Gek genoeg hoor je groenlinks nooit wat zinnigs zeggen over de Burka, het symbool van vrouwenonderdrukking
Nou, ik heb al voorbij zien komen dat bepaalde vrouwen het burkaverbod vrouwenonderdrukking vinden en dat ze zich afvroegen waarom de diverse feministische organisaties niet de straat op gaan (suggererend dat het wrs racisme). :D.
I´m back.
pi_155122722
Best wel grappig, volgens mij had ik een show gezien van Eva Jinek of een ander, waar Picnic uitleg kwam geven over het bedrijf en over de voordelen ervan. En daar werd dus geen woord gerept over het standpunt van Groenlinks en over het zogenaamde "beladen"woord picnic. Blijkbaar was dit in Nederland helemaal geen topic.
pi_155122756
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De negerzoenen en jodenkoeken mag je volgens die mensen zo al niet meer noemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IDD. En waar stopt iets?
pi_155122788
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:35 schreef MakkieR het volgende:
Best wel grappig, volgens mij had ik een show gezien van Eva Jinek of een ander, waar Picnic uitleg kwam geven over het bedrijf en over de voordelen ervan. En daar werd dus geen woord gerept over het standpunt van Groenlinks en over het zogenaamde "beladen"woord picnic. Blijkbaar was dit in Nederland helemaal geen topic.
Blijkbaar wel voor AT5. En voor iemand van Groen Links. Uit Zuid Oost.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:39:21 #242
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155122858
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De negerzoenen en jodenkoeken mag je volgens die mensen zo al niet meer noemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals Freek de Jonge ooit zei, toen hij nog grappig was (voor jouw tijd)
Vergast familie en bezoek op een Enkhuizer Jodenkoek
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:40:07 #243
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155122878
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:24 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Straks ben je nog fout als je pure chocolade koopt.
Blanke vla
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155122892
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Blanke vla
Neem ik aanstoot aan.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:41:22 #245
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_155122920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:37 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Blijkbaar wel voor AT5. En voor iemand van Groen Links. Uit Zuid Oost.
AT5 zijn alleen maar racisten op een kantoor.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_155122947
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:40 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Neem ik aanstoot aan.
Doet mij denken aan de slavernij.
pi_155123004
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

AT5 zijn alleen maar racisten op een kantoor.
Nietszeggend.
pi_155123822
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

AT5 zijn alleen maar racisten op een kantoor.
schandalig !!! klaag ze aan ....gooi stinkbommen .... jeukpoeder erbij .... bedelf ze onder de pepernoten
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:14:01 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_155124217
Ik vind het wel briljant eigenlijk, is die kerel een professionele troll?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_155125725
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het wel briljant eigenlijk, is die kerel een professionele troll?
Dat is amateurwerk in vergelijking met die Kwinsie Owoesoe. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')