abonnement Unibet Coolblue
pi_155812536
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:03 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ik denk van wel :D
Gezien het onder opbod verkopen? Denk t niet.
pi_155812539
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zou de makelaar niet vergeten zijn om een 1 voor die 75.000 euro te zetten?
Je hebt opgemerkt dat het in Lelystad staat?
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:07:35 #253
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_155812607
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:04 schreef Puala het volgende:

[..]

Gezien het onder opbod verkopen? Denk t niet.
O jeetje, ik wist niet dat Lelystad zo goedkoop was.. Niet dat ik er nu wel wil wonen :')
O+
pi_155812668


Dan heb je een zwembad en dan zet je het zo op de foto? :{

http://www.funda.nl/koop/(...)vincialeweg-west-13/
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:18:47 #255
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_155812813
Ik ben benieuwd wat voor mos/ schimmelbende onder die plaat ligt
O+
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:28:49 #256
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_155813009
Ik vind de rest van de hut er ook nogal gedateerd uitzien...
Share your talent, move the world.
pi_155813175
Het is nog vrij netjes gefotografeerd voor hoe het er vanaf de straat uit ziet. Toch zou ik er wel willen zitten hoor :Y
pi_155814090
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef poemojn het volgende:
Geen opmerkelijke foto, maar wel een opmerkelijke vergelijking in de tekst. Ik moet de eerste echte jaren '30-woning in Lelystad nog tegenkomen.. :Y)
http://www.funda.nl/koop/(...)at-180/omschrijving/
Deze zin:

Het is dus mogelijk dat het huis uiteindelijk voor een hoger bedrag dan de richtprijs wordt verkocht of voor een lager bedrag.

:?
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:29:47 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155814305
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:11 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]

Dan heb je een zwembad en dan zet je het zo op de foto? :{

http://www.funda.nl/koop/(...)vincialeweg-west-13/
Ik heb het idee dat dit de gunstigste foto van het zwembad was :+

Auto in de garage die al 4 jaar over z'n APK-datum is (met een laatste tenaamstelling 2 jaar geleden...)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:30:44 #260
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_155815687
Er staat bij "bieden vanaf ¤75.000" gaat dus echt niet weg voor dat bedrag.
pi_155820212
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:03 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ik denk van wel :D
Ik denk van niet want een vanaf prijs (bovendien mogen ze zo'n makelaar met pek en veren op het marktplein zetten) man man wat een dramatekst voor zo'n onooglijk huis) ;(
Waar het stinkt is het warm.
pi_155820255
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat dit de gunstigste foto van het zwembad was :+

Auto in de garage die al 4 jaar over z'n APK-datum is (met een laatste tenaamstelling 2 jaar geleden...)
Haha, dus jij checkt zulks ook altijd 8-)
Waar het stinkt is het warm.
pi_155820582
Over makelaars die wel heel slechte foto's maken is hier al veel gezegd maar soms denk je dat je bril zeer nodig gepoetst moet worden of totaal aan vervanging toe...



Nou is daar alles wit maar waarom nou zulke (overbelichte?) foto's?

http://www.funda.nl/koop/(...)raat-3/fotos/#foto-1
Waar het stinkt is het warm.
pi_155829435
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Over makelaars die wel heel slechte foto's maken is hier al veel gezegd maar soms denk je dat je bril zeer nodig gepoetst moet worden of totaal aan vervanging toe...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou is daar alles wit maar waarom nou zulke (overbelichte?) foto's?

http://www.funda.nl/koop/(...)raat-3/fotos/#foto-1
Zo'n wit interieur is moeilijk te fotograferen, doordat alles zo lekker reflecteert. Wit tuinmeubilair kan daarmee je balkonfoto totaal verpesten. Met een beetje pech gloeit dat wit van bv. de poten fel op en leidt af van wat je had willen vastleggen. In een tuin is dat effect meestal wel minder. Op deze foto's gloeit alles wit op. Daar hadden ze een echte fotograaf op moeten zetten.
pi_155829688
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:52 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Zo'n wit interieur is moeilijk te fotograferen, doordat alles zo lekker reflecteert. Wit tuinmeubilair kan daarmee je balkonfoto totaal verpesten. Met een beetje pech gloeit dat wit van bv. de poten fel op en leidt af van wat je had willen vastleggen. In een tuin is dat effect meestal wel minder. Op deze foto's gloeit alles wit op. Daar hadden ze een echte fotograaf op moeten zetten.
Dat alles is nogal duidelijk maar zet daar een betere fotograaf op inderdaad. Je maakt of breekt de presentatie van een huis ook met vage beelden en in dit geval is het net of er iets verborgen moet worden. Als je huis te koop staat en het echt leuk is wil je juist heel duidelijke foto's. Wacht dan met foto's maken tot het licht goed is. Met al die vage overbelichte foto's komt de rest ineens nogal binnen en hoewel best leuk gaan de Funda-kijkers toch uit van de eerste foto's en kijken vanaf daar wel of juist niet verder.
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:02:21 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155829774
Een beetje fatsoenlijke fotograaf kost zo ¤ 500,-
Dat is bij de prijs van dat appartement al bijna een kwart van de courtage die de makelaar wil vangen. Daar vallen mensen over.

Overigens vind ik het voor die prijs een heel keurig appartement.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155829901
Zeker een goed appartement voor die prijs en mee eens dat je altijd een goede fotograaf nodig hebt het goed te brengen. Zuinigheid is vaak verspilde vlijt, zo blijkt.
Waar het stinkt is het warm.
pi_155830253
Ik ben ook voorstander van eigen foto's, soms dan want als je je huis in de winter te koop zet,gebruik dan ook foto's van je tuin in de zomer, dat geeft een beeld van de leefwereld buiten in het buitenleef-seizoen. Geen mens wordt vrolijk van een herfs-winterttuin (nu ja, ik wel, in mijn eigen tuin want ook dan beeldig *O* ) maar zet er seizoensfoto's bij. De meeste mensen haken af bij een onverzorgde tuin met een bulk herfstbladeren en de zooi daarvan. Hoewel juist deprimerend qua weer is het dat weer een kunst een huis beter te presenteren want als het er dat al gezellig uitziet is het al een enorm stuk aantrekkelijker.
Waar het stinkt is het warm.
pi_155834352
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:30 schreef GTIMk1 het volgende:
Er staat bij "bieden vanaf ¤75.000" gaat dus echt niet weg voor dat bedrag.
Ik dacht dus dat dat sloeg op deze: http://www.funda.nl/koop/(...)vincialeweg-west-13/
Na het kijken van de foto's denk ik, ja er is wat werk, maar zo'n laag bedrag?? En zoveel ruimte eromheen, dat wil ik wel. Maar zo'n hoge vraagprijs, dus even paar posts terug gekeken, verkeerde dus, bummer, al zou het toch een veiling zijn die boven mijn budget zou eindigen, maar toch. :+

Voor dat bedrag probeer ik iemand te regelen die het voor mij kan financieren.
Ik bedoel.. prijs ongeveer de helft van mijn 3 kamer appartement die maar half zo groot is en ipv uit '84 uit '98. Geen oprit, veel te kleine parkeerplaats (waarvan een deel 1.5 uurs is, behalve van 16-7 of zoiets, het was in ieder geval vroeg je nest uit gaan). Die tuin lijkt nog groter dan mijn woonkamer. Fatsoenlijk balkon. Geen doorgaande weg (qua voetgangers ook).
Maar als dit de zogenaamde richtprijs is, wat is er dan zo erg mis met Lelystad?
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_155844131
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 07:41 schreef dedodo het volgende:

[..]

Ik dacht dus dat dat sloeg op deze: http://www.funda.nl/koop/(...)vincialeweg-west-13/
Na het kijken van de foto's denk ik, ja er is wat werk, maar zo'n laag bedrag?? En zoveel ruimte eromheen, dat wil ik wel. Maar zo'n hoge vraagprijs, dus even paar posts terug gekeken, verkeerde dus, bummer, al zou het toch een veiling zijn die boven mijn budget zou eindigen, maar toch. :+

Voor dat bedrag probeer ik iemand te regelen die het voor mij kan financieren.
Ik bedoel.. prijs ongeveer de helft van mijn 3 kamer appartement die maar half zo groot is en ipv uit '84 uit '98. Geen oprit, veel te kleine parkeerplaats (waarvan een deel 1.5 uurs is, behalve van 16-7 of zoiets, het was in ieder geval vroeg je nest uit gaan). Die tuin lijkt nog groter dan mijn woonkamer. Fatsoenlijk balkon. Geen doorgaande weg (qua voetgangers ook).
Maar als dit de zogenaamde richtprijs is, wat is er dan zo erg mis met Lelystad?
Volgens mij is Almere erger. Het zijn de uitloopsteden van Amsterdam. Het schijnt dat na een tijd vooral de armere/achterstandshuishoudens daarheen trokken.
pi_155860175
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef poemojn het volgende:
Geen opmerkelijke foto, maar wel een opmerkelijke vergelijking in de tekst. Ik moet de eerste echte jaren '30-woning in Lelystad nog tegenkomen.. :Y)
http://www.funda.nl/koop/(...)at-180/omschrijving/
WTF. In plaats van het huis aan te prijzen, beginnen we met andere huizen af te zeiken. Zegt wel iets over dat huis.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_155883144
Onprettige galerij:


Het slaapkamerraam begint op kniehoogte en kiept in zijn geheel. Dan zet je niet graag 's nachts je raam open.

De linkerkant laten ze niet echt zien, dus keek via googlemaps: heeft wat weg van een gevangenis.
https://www.google.com/ma(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Wat lopen die hoogspanningskabels daar dicht langs.

Aan de balkonkant is een bergje met ruigte, dus daar wordt gebouwd. De entree is wat ongebruikelijk:

Nee, toch niet. Het plantsoen moet nog op gang komen en ernaast ligt bouwterrein.

Sorry, was de link vergeten: http://www.funda.nl/koop/(...)635-moerashoeve-100/

[ Bericht 4% gewijzigd door Teslynd op 06-09-2015 23:24:31 ]
  zondag 6 september 2015 @ 22:52:51 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155883848
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Teslynd het volgende:
Onprettige galerij:
[ afbeelding ]

Het slaapkamerraam begint op kniehoogte en kiept in zijn geheel. Dan zet je niet graag 's nachts je raam open.

De linkerkant laten ze niet echt zien, dus keek via googlemaps: heeft wat weg van een gevangenis.
https://www.google.com/ma(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Wat lopen die hoogspanningskabels daar dicht langs.

Aan de balkonkant is een bergje met ruigte, dus daar wordt gebouwd. De entree is wat ongebruikelijk:
[ afbeelding ]
Nee, toch niet. Het plantsoen moet nog op gang komen en ernaast ligt bouwterrein.
Linkje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155885038
Ik snap nooit iets van de posts van Teslynd en dit is geen uitzondering.

Het is nieuwbouw, dus het groen is nog niet volgroeid. Op foto 21 zie je de normale weg naar de entree - die gebogen trap lijkt meer een speels architectonisch dingetje. Wat er mis is met kiepramen ontgaat me ook.
  zondag 6 september 2015 @ 23:32:24 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155885210
Daar kan toch niemand door naar binnen, zo'n raam dat open staat in de kiepstand?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')