Nee, hij wil geld omdat hij geen boeking had.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:54 schreef hottentot het volgende:
Wil jij nu geld van hen ontvangen omdat jij bij een ander bedrijf een auto hebt gehuurd?
Precies dit, dat is nou juist het idee van de iban, waar we met ons allen op klagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:56 schreef DonJames het volgende:
Hoezo kon je niet binnen 7 dagen online betalen?
Niet heel vreemd dat TS na onderstaande reactie hij daar niets mee gedaan heeft:quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:20 schreef hottentot het volgende:
TS heeft zelfs 2 maanden de tijd gehad om alsnog een keertje te betalen.
Dan ga je er gewoon van uit dat het in orde is als dat zo expliciet meegedeeld wordt. Juridisch misschien niet te bewijzen, maar wel begrijpelijk.quote:Ik kreeg de mondelinge toezegging van de medewerker dat ik me geen zorgen hoefde te maken, dat de auto gewoon klaar zou staan, en dat ik terplekke alleen de extra chauffeur moest betalen. De rest zou via de creditcard geregeld worden. Ik wees hen nog op het betaalprobleem, maar dat zou geen belemmering zijn.
TS heeft nu door schade en schande geleerd dat je vreemde mensen niet op hun lieve blauwe ogen of zoetgevooisde stem moet geloven als het op belangrijke dingen aankomt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:25 schreef manifold het volgende:
[..]
Niet heel vreemd dat TS na onderstaande reactie hij daar niets mee gedaan heeft:
[..]
Dan ga je er gewoon van uit dat het in orde is als dat zo expliciet meegedeeld wordt. Juridisch misschien niet te bewijzen, maar wel begrijpelijk.
Ik denk eerder dat vakantiegangers zich opgelicht voelen bij conflicten, maar dat dat 9 van de 10 keer deze conflicten gemakkelijk voorkomen had kunnen worden als men zich vooraf goed geinformeerd had over bijvoorbeeld hoe de auto weer in te leveren en men de auto vooraf goed inspecteert op schades en letterlijk alles laat vermelden op het formulier. En ook hier niet altijd voor een duppie op de eerste rij willen zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
9 van de 10 autoverhuur bedrijven, vooral voor vakantiegangers, zijn dikke oplichters.
Was laatst nog zo'n mooi programma over.
Ik kan ze eigenlijk geen ongelijk geven, hoe sneu het ook voor je is. Of moeten zij ook alle vluchten in de gaten houden en of iemand ook aan boord is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:28 schreef its_me_ het volgende:
Had laatst ook een akkefietje met autoeurope. Een auto geboekt bij hen om deze op het vliegveld van Rome op te halen. Vliegtuig had ruim 2u vertraging en toen ik bij de balie van hertz kwam om de auto op te halen was deze al gesloten. Er lag ook geen sleutel klaar, bij de security man van de garage, terwijl deze er wel voor andere huurders lag. Vervolgens contact gehad met autoeurope en het verhaal uitgelegd. Het kwam er op neer dat ik niet op het aangegeven tijdstip was komen opdagen om de auto op te halen en dat daardoor mijn auto verhuurd was aan iemand anders. Kon hem daardoor niet de volgende dag halen. Sure.
Was dus ook genoodzaakt om nogmaals een auto te boeken...
Heb er uiteindelijk geen zaak van gemaakt want het ging om een boeking van ruim 60 euro. Wel slechte klantenservice uiteraard.
Ik zou dan een paar weken later nog een keertje bellen om te vragen of mijn reservering nog in het systeem stond... TS heeft geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:25 schreef manifold het volgende:
[..]
Niet heel vreemd dat TS na onderstaande reactie hij daar niets mee gedaan heeft:
[..]
Dan ga je er gewoon van uit dat het in orde is als dat zo expliciet meegedeeld wordt. Juridisch misschien niet te bewijzen, maar wel begrijpelijk.
Bij een auto die in Italie voor je klaar zou moeten staan? No way dat ik daar zomaar van uit zou gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:25 schreef manifold het volgende:
Dan ga je er gewoon van uit dat het in orde is als dat zo expliciet meegedeeld wordt. Juridisch misschien niet te bewijzen, maar wel begrijpelijk.
Nouja, bij de boeking van de huurauto wordt altijd gevraagd met welk vluchtnummer je aankomt en in dit geval was er zelfs een extra verzoek bij de boeking om het vluchtnummer te vermelden, dus ze wisten met welke vlucht ik kwam en hadden dus kunnen zien dat ik te laat was. Ik wist al in Nederland dat ik te laat zou komen, dus had ook nog gebeld naar autoeurope vanuit Nederland maar zij kregen de verhuurder niet te pakken. Had wel de optie om te van cancellen, dat zou me 30 euro kosten, dus ik dacht, ik neem het risico en zie het wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik kan ze eigenlijk geen ongelijk geven, hoe sneu het ook voor je is. Of moeten zij ook alle vluchten in de gaten houden en of iemand ook aan boord is?
Tenminste ik neem aan dat je ook hiervoor hebt getekend? Jij dient op een bepaalde tijd ergens te zijn, en anders komt de auto weer vrij.
Gezien de vermelding van vluchtnummer en dat voor de rest er wel een sleutel lag, is het wel zo netjes als ik mijn standpunt omtrent jou wat matigquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:55 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Nouja, bij de boeking van de huurauto wordt altijd gevraagd met welk vluchtnummer je aankomt en in dit geval was er zelfs een extra verzoek bij de boeking om het vluchtnummer te vermelden, dus ze wisten met welke vlucht ik kwam en hadden dus kunnen zien dat ik te laat was. Ik wist al in Nederland dat ik te laat zou komen, dus had ook nog gebeld naar autoeurope vanuit Nederland maar zij kregen de verhuurder niet te pakken. Had wel de optie om te van cancellen, dat zou me 30 euro kosten, dus ik dacht, ik neem het risico en zie het wel.
Voor wat betreft de voorwaarden, die heb ik niet op de letter nauwkeurig nagelezen...
Was volgens mij bij De Groeten van Max Met name over "schade".quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
9 van de 10 autoverhuur bedrijven, vooral voor vakantiegangers, zijn dikke oplichters.
Was laatst nog zo'n mooi programma over.
Dit dus al die sjankerts die voor 12 euro per dag een auto huren en de kleine letters niet lezen en de auto niet goed checken bij ontvangst en laten tekenen na inleveren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:39 schreef manifold het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat vakantiegangers zich opgelicht voelen bij conflicten, maar dat dat 9 van de 10 keer deze conflicten gemakkelijk voorkomen had kunnen worden als men zich vooraf goed geinformeerd had over bijvoorbeeld hoe de auto weer in te leveren en men de auto vooraf goed inspecteert op schades en letterlijk alles laat vermelden op het formulier. En ook hier niet altijd voor een duppie op de eerste rij willen zitten.
Volgens mij eist TS helemaal niets, maar vraagt hij wat de mogelijkheden zijn om te zorgen voor een redelijke oplossing. Iets wat ik geen vreemd verzoek vind aangezien hij gehandeld heeft op basis van verkeerde informatie van het bedrijf zelf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:29 schreef johnson555 het volgende:
dus zonder enig vorm van bewijs kom je diteigenlijk eisen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |