abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:15:45 #1
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154890624
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.alles-kids.com
www.amazingkids.nl
www.annaki.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.baby-schoenen.nl
www.babyenkids.nl
www.babypaws.nl
www.barbamama.nl
www.beauloves.co.uk
www.billy-lilly.nl/
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com
www.classygirls.nl

D
www.derozeolifant.be
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.elfe-emlyn.com
www.elrosa-kids.nl
www.emilea.be
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com
www.flobberdewotsky.nl
www.funkycherry.be

G
www.gap.eu
www.goedvantoen.nl

H
www.hippah.nl
www.hm.com
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
http://shop.idat.dk/gb/
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jijwel.nl
www.jippiejajee.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk
www.dejurkjes.nl

K
www.kiddiffit.com
www.kinchi.nl
www.kinderjuweel.nl
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kindjes.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.kleinejurkjes.nl
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl
www.kokkie.be

L
www.label74.nl
www.laredoute.be
www.laulicious.nl
www.leukgekleed.nl
www.lillefant.com
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littlemissjuliette.com/webshop
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlestylist.com
www.littlesunflowers.com
www.loveitloveitloveit.co.uk

M
www.malou4kids.nl
www.marksandspencer.com
www.mawaju.de
www.metzonderjas.nl
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com

N
www.nextdirect.com
www.ninnivi.nl/
www.notsobig.fr

O
www.oldnavy.gap.com
www.olliewood.nl
www.orangebag.nl
www.orangemayonnaise.com
www.ot-en-sien.nl

P
www.peek-a-boo-tiek.nl
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.polarnopyret.nl
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl
www.purestarters.nl

Q

R
www.rainbowbabies.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.shirtsforkids.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.simplysmall.nl
www.smallable.com
www.soksabbaai.nl
www.spookies.be
www.stekelsenstaartjes.nl
www.sterrenopstelten.com

T
www.threadless.com
www.tootsamacginty.com
www.tromper.nl
www.tuunte-fashion.nl/

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
www.villervalla.se
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby

W
www.winterwaterfactory.com

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
www.zootjes.com

[ Bericht 0% gewijzigd door Shopaholic1984 op 05-08-2015 05:39:27 ]
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:16:54 #2
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154890639
Oeps, ik heb het nummer verkeerd aangepast. Eerste keer dat ik een nieuw topic open. Geen idee hoe ik het moet wijzigen nu.
pi_154890661
Daar kan vast iemand bij helpen Shop.

Iemand zin om eens plaatjes uit nieuwe collecties te spammen? En dan voor de grotere kinderen (vanaf 128/134) liefst. LE zocht voor haar knul. Ik voor mijn dame. Wat vinden jullie leuk en betaalbaar?
Met een meidenkwartet
pi_154890681
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:17 schreef Cathmar het volgende:
Daar kan vast iemand bij helpen Shop.

Iemand zin om eens plaatjes uit nieuwe collecties te spammen? En dan voor de grotere kinderen (vanaf 128/134) liefst. LE zocht voor haar knul. Ik voor mijn dame. Wat vinden jullie leuk en betaalbaar?
Oeh :9 ff boterhammen smeren en zulks en dan ga k ns kijken. Wat vind je stom?
:)
pi_154890743
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oeh :9 ff boterhammen smeren en zulks en dan ga k ns kijken. Wat vind je stom?
4ff :D
Zie super schattige dingen maar het is niks voor ons.
Ik wil wel eens zien wat jullie leuk vinden. Misschien raak ik geinspireerd.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:27:33 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_154890869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:16 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Oeps, ik heb het nummer verkeerd aangepast. Eerste keer dat ik een nieuw topic open. Geen idee hoe ik het moet wijzigen nu.
ik wel ;)
disclaimer
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:27:25 #7
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154892222
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wel ;)
Tnx!!!
pi_154893529
Bij gebrek aan quotemogelijkheid:

SQ ik vind dat het haar heel goed staat! Wel heel anders dan ik gewend ben bij Mauw maar dat wit en zelfs roze staat haar goed!

Mineola, het lijkt wel alsof ze daar omschreven staat met die kenmerken! Zelfs de gelige ondertoon waarvan ik niet wist of dat echt bestond :+. En misschien kan ze wel helemaal geen zwart hebben maar zit ik er gewoon naast 😁
pi_154893966
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:21 schreef Cathmar het volgende:

[..]

4ff :D
Zie super schattige dingen maar het is niks voor ons.
Ik wil wel eens zien wat jullie leuk vinden. Misschien raak ik geinspireerd.
Okay.
Wat ik leuk vind voor mn oudste (lees... als k het geld had... :+ )




Zulk soort jurkjes vind ik haar leuk staan met een gekleurd hemd er onder en een maillot in een kleurtje of juist neutraal en dan van die stoere laarsjes.


Zulke rokjes <3 met stoere stappers er onder en een hemd of tshirt er op enzo. de tekst op dit shirt vind ik alleen achterlijk :') ondanks dat het wel lekker matcht...




Met zo'n broek in een tof kleurtje ziet het er zelfs met simpel shirtje gelijk al wat meer gekleed uit vind ik.


En dit vind k een mooie basisbroek :Y



Hmmm kindjes vragen aandacht, ik moet zeggen dat ik op dit moment bij veel collecties veel dingen zie waarvan ik denk meh... laat maar.

anyroads, ik hou van gekleurde broeken met eenvoudige hemdjes/tshirts. Details zoals een randje kant, pofmouwtje of plooitje ergens. Ik hou ook van combi's met zo'n tule rokje en een wat stoerder hemd/shirt er op. zulke dingen staan mn oudste leuk vind ik.
En driehoek-sjaals! die vond k al leuk toen ze 2 was en die staan haar nog steeds :D O+
:)
pi_154894186
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij gebrek aan quotemogelijkheid:

Mineola, het lijkt wel alsof ze daar omschreven staat met die kenmerken! Zelfs de gelige ondertoon waarvan ik niet wist of dat echt bestond :+. En misschien kan ze wel helemaal geen zwart hebben maar zit ik er gewoon naast 😁
Ja, je huid heeft als ondertoon geel of rood, dus ik vond dat helemaal niet gek klinken, haha. Je bent zelf een klassiek zomertype trouwens. Tot zover mijn stijlkennis en modegevoel _O-
pi_154894189
Dit zijn dingen die ik in kleinere maatjes had maar als ik ze in 122 voor haar kon kopen zou ik het zo doen :D O+ het stond zo tof <3 en t sjaaltje draagt ze nog steeds en zwart vind k nog steeds mooi staan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_154894723
Snap je over die jas!!
Ik heb deze klaarliggen voor mijn oudste voor de winter (Mart Visser, V&D)

Met een meidenkwartet
pi_154894791
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

Okay.
Wat ik leuk vind voor mn oudste (lees... als k het geld had... :+ )

Ik vind je smaak leuk. Maar er zijn beperkingen. Kraagjes en capuchons doen ze niet aan bij mij. 10x geprobeerd, maar het blijf liggen want ze weigeren gewoon.
Met een meidenkwartet
pi_154894792
ohja leuk! Mooi kleurtje blauw ook. :Y
Ik vind hem in de kindervariant zelfs leuker dan in de dames-variant :D
:)
pi_154894823
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:22 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ik vind je smaak leuk. Maar er zijn beperkingen. Kraagjes en capuchons doen ze niet aan bij mij. 10x geprobeerd, maar het blijf liggen want ze weigeren gewoon.
Oeh zo irritant dat ja :X
onze gastouder heeft dat bij haar dochter met knopen. Het maakt niet uit hoe klein of onopvallend of niet-functioneel, knopen zijn gewoon een no-go }:| lijkt me lastig dingen uitzoeken dan -O-
:)
pi_154895533
Ik kan ook niet meer quoten vanuit het vorige topic.

Thnx mignonne voor de sites. En ook Shop voor de tips.
Ben me ervan bewust dat ze waarschijnlijk de eerste tijd in de couveuse ligt net alleen een luiertje. Maar uiteindelijk wil ik toch wel iets in de buurt hebben wat ze aan kan mocht het zover zijn :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 15:10:17 #17
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154896147
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kan ook niet meer quoten vanuit het vorige topic.

Thnx mignonne voor de sites. En ook Shop voor de tips.
Ben me ervan bewust dat ze waarschijnlijk de eerste tijd in de couveuse ligt net alleen een luiertje. Maar uiteindelijk wil ik toch wel iets in de buurt hebben wat ze aan kan mocht het zover zijn :)
Kleertjes.com heeft ook wat kleine maatjes.
pi_154897066
Ooh dat donkerblauwe jasje Mignonne O+ O+

Kleurtypes: geen idee eigenlijk. Ik ben zelf een wintertype (veel contrast) en kan daardoor zelf heel veel hebben, alleen door de gele ondertoon van mijn huid kan ik beter geen nudes dragen. Kinderen kunnen ook wel veel hebben.

En wat Mignonne met paas heeft, heb ik met oranje. Maar goed, die ene keer per jaar zet ik me daar wel over heen ;) (maar oranje staat hier ook niemand echt mooi dus dat scheelt).
pi_154897109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kan ook niet meer quoten vanuit het vorige topic.

Thnx mignonne voor de sites. En ook Shop voor de tips.
Ben me ervan bewust dat ze waarschijnlijk de eerste tijd in de couveuse ligt net alleen een luiertje. Maar uiteindelijk wil ik toch wel iets in de buurt hebben wat ze aan kan mocht het zover zijn
Op marktplaats worden ook vaak zelfgemaakte kleertjes verkocht. Ook in maten 46 en 48. Ik heb daar toen ook 2 setjes gekocht (op voorhand al). Heel fijn en zacht wikkelspul (dus makkelijk aantrekken met draadjes en sondes) maar wel met een lief printje.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 11:24:00 #20
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_154951145
Lindex heeft t/m 18-8 gratis verzenden.

Veel zachte kleurtjes bij de newborn en baby's daar.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_154951452
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:24 schreef laziness het volgende:
Lindex heeft t/m 18-8 gratis verzenden.

Veel zachte kleurtjes bij de newborn en baby's daar.
Oh de newborncollectie is inderdaad leuk! Ik vond Lindex de laatste tijd nogal schreeuwerig steeds maar dit is leuk! Ik hou van die zachte kleurtjes O+

Dit lijkt me een heerlijk broekje


Oh en met dit vestje misschien zomaar een mooi eerste pakje :o

pi_154958576
Ik ben niet kapot van de nieuwe Lindex collectie eigenlijk. Bij de new borns heb ik niks te zoeken en de rest... mwah. Die indianendingen vind ik niks.

Wel komen er geinige vosjesdingetjes aan.

[ Bericht 26% gewijzigd door Kyara op 06-08-2015 16:41:32 ]
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:08:22 #23
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_154967513
De indianen vond ik juist wel leuk en de vosjes vind ik leuk maar inmiddels te kinderachtig voor mijn 4,5 jarige. Zijn mening daarover gaat nu wel meespelen.

Ook hou ik erg van hun boxershorts en sokken.
En de joggingbroeken zijn fijn voor gym. 3=2 in verschillende maten en dan kan ie er weer even mee vooruit.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:11:47 #24
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_154967631
Ik vind het overigens irritant dat al die sites maar mondjesmaat nieuwe collecties online gooien.
Steeds een beetje maakt dat je niet even lekker in kan slaan maar bezig blijft (of niet wegens verzendkosten).
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_154969511
Tot welke maat gebruik(t)en jullie rompers? Ik merk, zeker op de warme dagen, dat het vaak te warm is om over de romper heen nog een t-shirt aan te trekken. Maar zonder romper voelt ook alsof er iets mist :') Dat doe ik soms toch omdat ik hij nu eenmaal te veel leuke shirtjes heeft om aan te trekken ;)

F zit nu in 74/80, zijn onderbroekjes dan al handig? Ik zag hele schattige hier O+
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:19:25 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_154969749
Op warme dagen gebruik ik geen romper hoor fazz. Trek zelf ook geen hemd onder mijn jurk bij 30 graden :+
disclaimer
pi_154969827
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:11 schreef Fazzoletti het volgende:
Tot welke maat gebruik(t)en jullie rompers? Ik merk, zeker op de warme dagen, dat het vaak te warm is om over de romper heen nog een t-shirt aan te trekken. Maar zonder romper voelt ook alsof er iets mist :') Dat doe ik soms toch omdat ik hij nu eenmaal te veel leuke shirtjes heeft om aan te trekken ;)

F zit nu in 74/80, zijn onderbroekjes dan al handig? Ik zag hele schattige hier O+
R krijgt nu ook niet altijd een romper onder haar jurkjes. En zij is 5 maanden pas.
Voor meisjes is dat misschien ook makkelijker met jurkjes en ballonbroekjes.
pi_154969885
Hier rompers tot maat 86. Onder jurkjes gebruik ik nu idd vaker gewoon een onderbroekje om de luier op de plek te houden.
pi_154970033
Ik heb tot maat 74-80 ongeveer rompers gebruikt. Voornamelijk omdat ik er in maten kleiner dan maat 80 nauwelijks onderbroekjes te krijgen zijn :')
Met warm weer deed ik idd al geen romper. Ik vind het meestal maar ondingen eerlijk gezegd.
:)
pi_154971044
idd SQ, als ik het al zo heet heb, hoe moet hij het dan wel niet ervaren met al die lichamelijke inspanning :')

ik had ze ook nog niet eerder zo klein gezien Mignonne :)

Ik denk dat ik ze maar gewoon moet bestellen samen met nog wat andere leuke dingen die ik zag :+
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 00:05:16 #31
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_154971095
Ik deed juist enkel een romper aan met warm weer.

Hemdjes kruipen zo snel op en onderbroekjes houden een poepluier from hell toch minder lekker tegen :P
Rompers t/m maat 98/104 gebruikt. Toen was hij twee ongeveer.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_154971159
Luuk heeft in de nacht nog rompers aan. Idd ivm de poep luiers in de ochtend.

Overdag heeft ie nu een onderbroek aan. En vandaag had ie een korte broek en een hemdje aan.
Ik ben nu op zoek naar shirts met motors. Hij heeft nu van de hema hemdjes met motor en hij is dr helemaal verzot op.
*poef* nu is het weg
pi_154975786
Voor mn oudste rompers t/m maat 86/92 gebruikt,daarna boxershorts
Jongste zit voorlopig nog wel in die maat en daarna ook over op ondergoed.
Met dit weer heeft ze helemaal geen romper aan,soms onder jurk alleen zo'n luieroverbroekje met roezels op billen.

Ik vind die nieuwe Lindex collectie niks aan.Zie echt niks voor beide(Ik vind het echt ZO zalig he,shoppen voor beide geslachten!)
Liefst shop ik zoals Dizzymisslizzy ook al zegt;in 1x een boel,irritant inderdaad dat nieuwe collectie er steeds maar mondjesmaat op komt te staan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_154975819
Hier vanaf maat 80 al nauwelijks rompers. Omdat zomer idd. En omdat de onderbroekjes in maat 92 wel passen als het kind nog een luier draagt en het staat zo lieffffff O+
pi_154975841
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:13 schreef L-E het volgende:
Hier vanaf maat 80 al nauwelijks rompers. Omdat zomer idd. En omdat de onderbroekjes in maat 92 wel passen als het kind nog een luier draagt en het staat zo lieffffff O+
Hier het zelfde Jan vanaf maat 86/92 (80/86 was in de winter) en Teun heeft 80/86 en met name onderbroekjes aan dit ivm de zomer + dat het makkelijker met verschonen is hij vind het vreselijk en dan een romper vast drukken duurt hem te lang
pi_154975944
Teun 80/86 :o Hij is in mijn hoofd nog een baby :o

Hier idd ook rompers tot 86/92 en vanwege de zomer meestal boxershortjes. Misschien dat ik dit najaar wel weer wat vaker een romper pak. Ik wilde iig niet gaan bijkopen in een grotere maat.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 08:30:28 #37
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_154975951
Hier nu ook geen rompers meer ivm het warme weer. Ze zit nu in maat 92 met onderbroekjes een maatje groter. Maat 92 onderbroekjes passen ook wel over de luier heen, maar een maatje groter lijkt leuker. Heb nu boxertjes met een leuk printje voor onder haar jurkjes. Dus als ze nu weer eens op d'r hoofd staat met haar jurkje in haar nek in een vol winkelcentrum, dan ziet men tenminste een toffe boxer ipv een volle luier :+

Vind het wel lastig dat ze ineens een mening krijgt over kleding hoor. Ze wilde een tijgerprint legging ;( ;)
Uiteindelijk een compromis kunnen sluiten en een zebraprint broekje gekocht :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Sylver_ op 07-08-2015 08:35:55 ]
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_154975998
Het zou zomaar kunnen gebeuren dat Luuk straks in de winter wel weer rompers gaat dragen. Als ie 98-104 nog past. Ik vind het wel zo fijn dat ie in de winter geen blote rug heeft. Ik koop voor Sofie nu bewust hemden in een maat groter zodat ze lekker lang zijn.
*poef* nu is het weg
pi_154976058
Dat blote rug-verhaal, dat zei mijn moeder vroeger ook altijd. Ik heb het nooit begrepen, ik draag geen rompers maar heb nooit een blote rug eigenlijk, je draagt toch gewoon andere kleren die je rug bedekken? :@
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 08:40:26 #40
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_154976078
Ja ik mis de rompers nog wel eens zelfs :D
Die hemden die er half uit hangen -O-
Ze zitten ook mooi aansluitend om onder een tshirt te doen.
Longsleeves hebben vaak als de lengte goed is te wijde mouwen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 08:41:13 #41
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_154976084
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef L-E het volgende:
Dat blote rug-verhaal, dat zei mijn moeder vroeger ook altijd. Ik heb het nooit begrepen, ik draag geen rompers maar heb nooit een blote rug eigenlijk, je draagt toch gewoon andere kleren die je rug bedekken? :@
Ik heb ook wel hemdjes die opkruipen eigenlijk :D
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 08:42:55 #42
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_154976106
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef L-E het volgende:
Dat blote rug-verhaal, dat zei mijn moeder vroeger ook altijd. Ik heb het nooit begrepen, ik draag geen rompers maar heb nooit een blote rug eigenlijk, je draagt toch gewoon andere kleren die je rug bedekken? :@
Ligt eraan hoe kort het shirt is. Of hoe vaak ze op hun kop staan :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_154976125
Hier met dat warme weer ook vaker een boxer aan ipv een romper. Vind een romper met broekje niet meer zo leuk staan eerlijk gezegd.
Maar ook toen we in Kenia waren was het alleen broekje + shirt. En zo min mogelijk suits Mede dankzij de tip van Gulara
In de autostoel trok ik dan nog weleens zijn shirtje uit of vouwde het aan de achterkant omhoog.
pi_154976180
Ik doe R nu met warm weer ook geen romper aan onder een shirt of een jumpsuit.

Of juist alleen een leuke romper met een broekje.
pi_154976212
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef L-E het volgende:
Dat blote rug-verhaal, dat zei mijn moeder vroeger ook altijd. Ik heb het nooit begrepen, ik draag geen rompers maar heb nooit een blote rug eigenlijk, je draagt toch gewoon andere kleren die je rug bedekken? :@
Ik hang dan ook niet op de kop in het klimrek of ik kruip ook niet de hele dag op de grond.
En ik heb ook last van opkruipende hemdjes.
*poef* nu is het weg
pi_154976421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:44 schreef Mabawa. het volgende:
Hier met dat warme weer ook vaker een boxer aan ipv een romper. Vind een romper met broekje niet meer zo leuk staan eerlijk gezegd.
Maar ook toen we in Kenia waren was het alleen broekje + shirt. En zo min mogelijk suits Mede dankzij de tip van Gulara
In de autostoel trok ik dan nog weleens zijn shirtje uit of vouwde het aan de achterkant omhoog.
Waarom geen suits? Met warm weer geef ik hem eigenlijk bijna altijd zo'n heel dun katoenen pakje aan zonder iets eronder. Met alleen een broekje zakt die luier ook zo uit vind ik...
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:11:08 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154976505
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:40 schreef laziness het volgende:
Ja ik mis de rompers nog wel eens zelfs :D
Die hemden die er half uit hangen -O-
Ze zitten ook mooi aansluitend om onder een tshirt te doen.
Longsleeves hebben vaak als de lengte goed is te wijde mouwen.
Dan koop je voor jezelf toch een mooie body? ;)
KuikenGuppy
pi_154976603
Ik ben fan van rompers. Vind het vaak ook leuk staan. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154976614
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:04 schreef Dot. het volgende:

[..]

Waarom geen suits? Met warm weer geef ik hem eigenlijk bijna altijd zo'n heel dun katoenen pakje aan zonder iets eronder. Met alleen een broekje zakt die luier ook zo uit vind ik...
Maar is warm in NL niet a whole different thing dan warm in Kenia?
:)
pi_154976974
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:51 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik hang dan ook niet op de kop in het klimrek of ik kruip ook niet de hele dag op de grond.
En ik heb ook last van opkruipende hemdjes.
Dat doe ik allemaal wel, maar dat terzijde. Ik heb alleen last van opkruipende hemdjes als ze me eigenlijk net iets te klein zijn. Maatje groter helpt hier dan wel :)
pi_154977196
Alleen een romper met broekje deed ik vorig jaar zomer wel maar nu vind ik dat ook niet zo leuk meer staan. Plus dat hij gewoon veel meer leuke tshirts heeft dan leuke rompers :+

Alleen een korte broek over de luier staat soms zo raar, als in dat de randen van de luier boven de broek uitkomen. Ik hoop dat met een onderbroekje het wel 'netjes' blijft zitten :)
pi_154977203
Ellie draagt ook geen rompers maar leuke boxertjes in maat 92 of 98 :). Voor de winter hebben we nog wel rompers, maar geen idee of we ze gaan gebruiken.
Home is where the O+ is...
pi_154977244
Ief heeft nu ook geen rompers aan,maar ik sluit niet uit dan ik ze straks wel weer aan doe ( maat 98-104). Het zit prima onder de kleding en idd,de luier blijft dan beter zitten.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 10:10:11 #54
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154977463
Hee dat online exclusive pak waar het hier laatst over ging he, even een heads up... Hij valt niet klein :') :+

Dit is een 74, ze is 10 maanden en niet klein of dun.

_O-
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 10:11:56 #55
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154977495
Die's ook tof Spees :D , maar t ging eerder toch over een andere? Die zwarte jumpsuit met de maan erop? Die heb ik hier liggen, en die valt denk ik gewoon op maat...

Deze dus: http://www.hm.com/nl/product/20140?article=20140-A

[ Bericht 24% gewijzigd door mousemicky op 07-08-2015 10:13:00 (linkje toegevoegd) ]
pi_154977544
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Hee dat online exclusive pak waar het hier laatst over ging he, even een heads up... Hij valt niet klein :') :+

Dit is een 74, ze is 10 maanden en niet klein of dun.
[ afbeelding ]
_O-
Maar wel een humpie O+ :D het staat wel drollig :D misschien ruilen voor een andere maat? Of valt ie dan weer te kort?

en ik móet het even kwijt hoor maar wat een onwijs toffe inrichting/huis heb je toch!! Viel me ook al op bij andere foto's, echt heel mooi O+ je tafel! je kleed! <3 <3 en je bank is nog zo schoon xD
:)
pi_154977558
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:11 schreef mousemicky het volgende:
Die's ook tof Spees :D , maar t ging eerder toch over een andere? Die zwarte jumpsuit met de maan erop? Die heb ik hier liggen, en die valt denk ik gewoon op maat...

Deze dus: http://www.hm.com/nl/product/20140?article=20140-A
Ik heb hem inmiddels ook binnen, qua lengte valt ie op maat, qua breedte vond ik hem wel smal vallen eigk.

Ik heb ook die rompers van de online exclusive set, die 3 overslag. Maar die vond ik ook redelijk smal vallen voor H&M begrippen.
:)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 10:16:50 #58
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154977563
Nee deze heb ik ook gevonden naar aanleiding van een post hier! Hij is overigens heel tof dus ga m ruilen.
pi_154977596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:11 schreef mousemicky het volgende:
Die's ook tof Spees :D , maar t ging eerder toch over een andere? Die zwarte jumpsuit met de maan erop? Die heb ik hier liggen, en die valt denk ik gewoon op maat...

Deze dus: http://www.hm.com/nl/product/20140?article=20140-A
Ik heb m inmiddels ook en ik vind m ook normaal vallen. Het lijkt allemaal wat beter op maat te zijn dan 1,5-2 jaar terug, ik moet voor zoon inmiddels 98/104 kopen omdat 92 daadwerkelijk als een 92 valt :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 07-08-2015 10:33:37 ]
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 10:18:19 #60
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154977599
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Maar wel een humpie O+ :D het staat wel drollig :D misschien ruilen voor een andere maat? Of valt ie dan weer te kort?

en ik móet het even kwijt hoor maar wat een onwijs toffe inrichting/huis heb je toch!! Viel me ook al op bij andere foto's, echt heel mooi O+ je tafel! je kleed! <3 <3 en je bank is nog zo schoon xD
Wat lief, thx! Voordeel aan verhuizen, veel nieuw kopen :7

Schone bank met dank aan ikea spray, hij heeft al wijn, speculoospasta en modder, veel modder, overleefd!

Pak valt ook lang trouwens , niet alleen breed!
pi_154977720
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:18 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wat lief, thx! Voordeel aan verhuizen, veel nieuw kopen :7

Schone bank met dank aan ikea spray, hij heeft al wijn, speculoospasta en modder, veel modder, overleefd!

Pak valt ook lang trouwens , niet alleen breed!
welke spray? :o dat moet ik ook!
Ff zoeken c_/
:)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 10:28:23 #62
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154977756
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik heb hem inmiddels ook binnen, qua lengte valt ie op maat, qua breedte vond ik hem wel smal vallen eigk.

Ik heb ook die rompers van de online exclusive set, die 3 overslag. Maar die vond ik ook redelijk smal vallen voor H&M begrippen.
Ja, smal wel, maar mijn referentiekader is een smal jongetje waar H&M in de kleine maatjes altijd te breed was, dus ik was er blij mee zul je zien dat nr. 2 een bolle boeddha wordt

En Mineola, dat 'probleem' ken ik... Heb hier een oude collectie (2013?) softshell van H&M voor J in maat 86, en die is maar een cm korter dan een nieuwe fleece in 98-104 :o
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 10:35:18 #63
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154977866
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

welke spray? :o dat moet ik ook!
Ff zoeken c_/
Ik zit op mn werk maar als het niet lukt zoek ik straks ff een linkje!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 10:46:24 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154978111
Tvp voor de spray :9
KuikenGuppy
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 10:48:28 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154978156
FITTJA textielreiniger denk ik dat Spees bedoelt oO<
pi_154978428
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
FITTJA textielreiniger denk ik dat Spees bedoelt oO<
Dat denk ik ja, ik zag geen andere zo snel.

http://www.ikea.com/nl/nl(...)TTJA+Textielreiniger

Hier geen 'vieze' vlekken in de bank qua etensresten maar wel eindeloze bekers water en dergelijke die om zijn gegaan en dus watervlekken }:| wie weet doet het wat. Of misschien moet ik gewoon een keer de hele bank onder de sproeier zetten ofzo :')
:)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 12:07:42 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154980044
Kan de hoes er niet af? Dat moet ik bij een volgende bank in elk geval wel :')
pi_154980313
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Kan de hoes er niet af? Dat moet ik bij een volgende bank in elk geval wel :')
Nee joh, daar had ik toch heul niet goed over nagedacht? :') :X

anyroads, ontopic maar weer.
Die collecties wat daar eerder over gezegd werd, dikke plus 1. Héél irritant dat er dan elke week dingetjes toegevoegd worden. Ik snap het vanuit de winkel wel maar voor jezelf als besteller is het superonhandig.
:)
pi_154980420
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Hee dat online exclusive pak waar het hier laatst over ging he, even een heads up... Hij valt niet klein :') :+

Dit is een 74, ze is 10 maanden en niet klein of dun.
[ afbeelding ]
_O-
Haha, ik heb hem ook inderdaad en I is 18 maanden, maat 80, maar in de breedte verzuipt ze er ook een beetje in. Hij is wel O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154980658
Ooh Spees, die is leuk!

Oh en romper + broekje vind ik ook met 2,5 nog best schattig staan.
pi_154980764
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:33 schreef Kyara het volgende:
Ooh Spees, die is leuk!

Oh en romper + broekje vind ik ook met 2,5 nog best schattig staan.
[ link | afbeelding ]
Zeker! Draagt die van mij ook nog.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_154980888
Voor meisjes zijn er gewoon veel meer leuke rompers :+
pi_154981030
Op die manier, dat de romper een beetje over het broekje heen poft staat het niet heel stom vind ik.
Toch heb ik zelf het liefst vanaf rechtopstaande baby/kind zeg maar gewoon een onderbroekje + evt. hemdje en geen rompers meer. Net zoals dat ik jumpsuits bij rechtoppers ook niet zo geweldig vind.

E. zat t/m ruim 2 jaar in maat 74 nog dus die was wel voor die tijd al uit de rompers, hoewel ze ze wel nog gedragen heeft toen ze als baby in 74 zat.
:)
pi_154981074
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef Fazzoletti het volgende:
Voor meisjes zijn er gewoon veel meer leuke rompers :+
Met 1,5 jaar ;) :P
pi_154981133
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:48 schreef mignonne het volgende:
E. zat t/m ruim 2 jaar in maat 74 nog dus die was wel voor die tijd al uit de rompers, hoewel ze ze wel nog gedragen heeft toen ze als baby in 74 zat.
Bestaat er uberhaupt ondergoed in die maat dan? Dacht dan 86/92 wel een beetje de kleinste maat was.

Hier nu dus langzaam over aan het gaan op ondergoed. Ik was zelf vooral fan van de lange mouwen rompers onder iets met korte mouwen. Maar met hun korte romp en lange ledematen schiet dat ook niet echt meer op.
pi_154981190
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

Bestaat er uberhaupt ondergoed in die maat dan? Dacht dan 86/92 wel een beetje de kleinste maat was.

Hier nu dus langzaam over aan het gaan op ondergoed. Ik was zelf vooral fan van de lange mouwen rompers onder iets met korte mouwen. Maar met hun korte romp en lange ledematen schiet dat ook niet echt meer op.
Nope. Nouja het schijnt dat het er wel is maar dan moet je gaan bestellen enzo...
Ik had onderbroekjes van de zeeman in maat 86 die bedoelt waren voor kindjes zonder luier zeg maar, dus niet van die grote. Dat ging goed toen E. nog een luier droeg. Toen ze daarna besloot dat ze zindelijk was hebben we nog een hele poos diezelfde onderbroekjes gehad maar die zaten toen uiteraard way te groot :') allebei de dames waren voor hun 2e zindelijk en das dus ook niet altijd handig. first world problems :')
Ze draagt ze nu nog overigens, die onderbroekjes. Met dr kippenkont :') :D money well spent...
:)
pi_154981210
:D
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:48:40 #78
381212 Gulara
From the future
pi_154982967
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:04 schreef Dot. het volgende:

[..]

Waarom geen suits? Met warm weer geef ik hem eigenlijk bijna altijd zo'n heel dun katoenen pakje aan zonder iets eronder. Met alleen een broekje zakt die luier ook zo uit vind ik...
Bij heel warm weer is zo'n all over suit echt heel erg warm, en dan is het fijn dat er afentoe een zuchtje wind bij je navel kan.
Maar met 25 graden of zo droeg hij ook gewoon suits.

En bij warm weer ook geen romper. Luiers blijven verrassend goed hangen is me opgevallen.

En ik geloof ook heilig in de romper tegen de blote rug. O+
En voor de mama's die geen rompers dragen kan ik de Pieces hemdjes aanraden.

Een Spees, doe dat pak alsjeblieft nooit meer uit. Suzy is om op te vreten! O+ O+ O+ O+
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:53:40 #79
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154983125
Omg de herfst/winter collectie van Imps&Elfs! O+




http://www.imps-elfs.com/preview
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:53:48 #80
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154983129
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Hee dat online exclusive pak waar het hier laatst over ging he, even een heads up... Hij valt niet klein :') :+

Dit is een 74, ze is 10 maanden en niet klein of dun.
[ afbeelding ]
_O-
Mijn Suze van bijna 11 maanden en p50 heeft m vandaag ook aan :D. In 80 :'). Ik heb nog geen foto maar je kunt je misschien voorstellen hoe dat valt...
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:57:13 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_154983237
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Hee dat online exclusive pak waar het hier laatst over ging he, even een heads up... Hij valt niet klein :') :+

Dit is een 74, ze is 10 maanden en niet klein of dun.
[ afbeelding ]
_O-
H&M :')
Ik had een vestje maat 62 waar ze na een week uit was gegroeid en ik heb een vest maat 56 waar ze nu nog in past. Snap jij het nog?

Verder: Suzuki O+
disclaimer
pi_154983846
Suzuki O+ net de vijfde Teletubbie!
pi_154983852
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:53 schreef Mariposas het volgende:
Omg de herfst/winter collectie van Imps&Elfs! O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.imps-elfs.com/preview
Heel tof O+ behalve die twee middelste truitjes das niet zo mijn ding. Dat puntmutsje :D O+ En die broekjes zien er heerlijk zacht uit <3
:)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:38:45 #84
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154992347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

H&M :')
Ik had een vestje maat 62 waar ze na een week uit was gegroeid en ik heb een vest maat 56 waar ze nu nog in past. Snap jij het nog?

Verder: Suzuki O+
56 :D! Ja h&m moet je echt in de winkel zien voor je het koopt. Heb ook gympen voor sil besteld en hij gaat nu richting maat 25, nou ik denk dat deze maat 25 echt nog zeker 4-5 cm te groot is -O-


Ik wil Soeze in dat pak in maat 80 zien :D


Ik zag de goeie spray voorbij komen van LadyBlack!
pi_155000554
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:18 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wat lief, thx! Voordeel aan verhuizen, veel nieuw kopen :7

Schone bank met dank aan ikea spray, hij heeft al wijn, speculoospasta en modder, veel modder, overleefd!

Pak valt ook lang trouwens , niet alleen breed!
Is dat een kleed van Ikea? Ik heb dat ergens gezien, meen ik. Ik wil m, maar ons huis is er te kleurrijk voor vinden we ;(
pi_155000664
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Is dat een kleed van Ikea? Ik heb dat ergens gezien, meen ik. Ik wil m, maar ons huis is er te kleurrijk voor vinden we ;(
Ah die weet ik want ooit zelf gevraagd! Hij is van www.society6.com

Weet waar je op klikt ;( ik wil nu vanalles wat ik helemaal niet kan betalen..
Kwak
pi_155000679
Oh we waren alweer ontopic gegaan ;(

Ik zoek nog steeds toffe jongenskleding in grote maten! Zara had echt een leuke zomercollectie, maar vind het voor de winter ook weer niet zo. Dat het kind in kwestie een mening heeft over alles helpt overigens ook niet }:|
pi_155000766
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ah die weet ik want ooit zelf gevraagd! Hij is van www.society6.com

Weet waar je op klikt ;( ik wil nu vanalles wat ik helemaal niet kan betalen..
Aahh nee WAT DOE JE :'(
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 08:37:47 #89
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155007864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Aahh nee WAT DOE JE :'(
Wacht, ik zal je enthousiasme even temperen: de invoerrechten die ik aan de deur moest betalen a 50 of 60% van de aanschafwaarde :+
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 08:50:21 #90
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155007965
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:38 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

56 :D! Ja h&m moet je echt in de winkel zien voor je het koopt. Heb ook gympen voor sil besteld en hij gaat nu richting maat 25, nou ik denk dat deze maat 25 echt nog zeker 4-5 cm te groot is -O-


Ik wil Soeze in dat pak in maat 80 zien :D


Ik zag de goeie spray voorbij komen van LadyBlack!
De lengte:



De breedte (lastig te zien op de foto...)
pi_155008000
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 08:37 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wacht, ik zal je enthousiasme even temperen: de invoerrechten die ik aan de deur moest betalen a 50 of 60% van de aanschafwaarde :+
Ha, dank je. Dit helpt echt! :D

Soesa, als gegoten O+
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 08:58:44 #92
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155008065
Soesa die eerste :D :D
  maandag 10 augustus 2015 @ 16:46:03 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_155081905
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 08:50 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

De lengte:

[ link | afbeelding ]

De breedte (lastig te zien op de foto...)
[ link | afbeelding ]
:') :'(
disclaimer
pi_155088125
Och jemig, ik wil ook een baby:












En ook superschattig <3


Pyjama <3
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:02:15 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155089659
OMG... O+

Zara??
pi_155090079
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:33 schreef Kyara het volgende:
Ooh Spees, die is leuk!

Oh en romper + broekje vind ik ook met 2,5 nog best schattig staan.
[ link | afbeelding ]
Das toch onwijs onhandig als ze moeten plassen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155090141
Niet als ze nog een luier dragen.
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:18:07 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155090247
Nou ik kom nu wel een beetje op een twijfelpunt aan. E maakt heel af en toe aanstalten om op de wc te willen, maar het blijft er ook steeds bij. De rompers die we nu hebben gaan over een tijdje te klein zijn, dus ik denk dat ik toch wel overga op hemdjes en -later dan- onderbroekjes.

Wel gek hoor :o moet er nog even aan wennen.
pi_155090316
Ik ben dol op onderbroekjes O+
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:26:23 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155090608
Oh, ja ik ook hoor! Maar t idee dat mijn kind al te groot is geworden voor rompers..... ik weet niet, die zag ik nog niet zo aankomen ofzo :')

Ik doe nu vaak een onderbroekje over dr luier als ze een jurkje draagt. Ziet er toch net ff beter uit als ze wijdbeens gaat zitten oO<
pi_155090684
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:19 schreef L-E het volgende:
Ik ben dol op onderbroekjes O+
Ik ook. Bram draagt vanaf maat 86 gewoon onderbroekjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:07:14 #102
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_155107701
Onze bijna-kleuter (in maat 110-116)wil voor zijn verjaardag heeeeeel graag een shirt met een O+ ambulance O+

Smafolk ambulance shirt heeft hij al en shirt met ambulance print van Next is uitverkocht. Iemand zin om mee te zoeken?
Oude (on)bekende.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:23:21 #103
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155107945
Ik Google en kom op shirtcity uit. Kan je kiezen uit kleuren shirts en zelfs truien met ambulance!
http://www.shirtcity.nl/ambulance-kinder-t-shirt-85603

Of deze
http://www.fialia.nl/webshop/product/1992/t-shirt-dutch-heroes

[ Bericht 36% gewijzigd door Shopaholic1984 op 11-08-2015 10:30:31 ]
pi_155108514
Naar aanleiding van mijn onderbroekjes vraag heb ik er een paar besteld. Ik ben benieuwd!! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155109014
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:07 schreef Mevr_Mus het volgende:
Onze bijna-kleuter (in maat 110-116)wil voor zijn verjaardag heeeeeel graag een shirt met een O+ ambulance O+

Smafolk ambulance shirt heeft hij al en shirt met ambulance print van Next is uitverkocht. Iemand zin om mee te zoeken?
Pff, das een uitdaging! Heb net even zitten kijken en bijna elk denkbaar voertuig komt voor, maar ambulances echt gewoon niet...

Deze heeft wel een ambulance, maar die is niet heel duidelijk: http://www.carters.com/ca(...)ers-toddler-boy-tops.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:41:18 #106
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155109653
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:54 schreef Fazzoletti het volgende:
Naar aanleiding van mijn onderbroekjes vraag heb ik er een paar besteld. Ik ben benieuwd!! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, die zijn leuk! Vanaf welke maat hebben ze die? Ik zoek ook 86. Maat 92 is vaak nog echt te ruim :(
pi_155111742
Heb net bij Zara paar leuke dingen gekocht. Mooie kleuren bij de meisjes!







"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155112453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:41 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Oh, die zijn leuk! Vanaf welke maat hebben ze die? Ik zoek ook 86. Maat 92 is vaak nog echt te ruim :(
Ik heb de kleinste maat besteld en hoop dat ze vallen als een 80 :+ . Ik kan ze wel even opmeten voor je als ze binnen zijn?

Leuk Franny! O+ Heb je toevallig nog een blik geworpen op de jongens collectie? O-)
pi_155112763
Ja Fazz, ik kijk ook altijd even of ik iets leuks voor I zie bij de jongens. :D . Deze vind ik gaaf:



Dit is misschien jouw smaak:





"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155114763
Ik zoek nog jongens babykleertjes inspiratie -O- begin een beetje moedeloos van mijzelf te worden. Lijkt wel of ik niks leuk vind.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:17:35 #111
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155115047
Waar hou je van? Zachte kleuren, felle kleuren? Effen, all-over motiefjes, printjes? Gebreid of gladde katoentjes? Broekje/ shirtje, of meer jumpsuit-achtige dingen?
pi_155115277
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:17 schreef mousemicky het volgende:
Waar hou je van? Zachte kleuren, felle kleuren? Effen, all-over motiefjes, printjes? Gebreid of gladde katoentjes? Broekje/ shirtje, of meer jumpsuit-achtige dingen?
ja als ik dat nou eens wist :'( Ik heb geen voorkeur voor kleuren. Maar van zachte kleuren alles behalve zand/creme want dat kleurt niet bij onze kinderen. Mijn smaak is zo anders als bij de oudste van 6 jaar geleden. De jongste is een meisje daar zie ik dan weer genoeg voor.

ik heb tot nu toe twee dingen voor onze baby gekocht. Maar daar is niet echt een smaak uit te halen vrees ik ;)



ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:29:47 #113
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155115387
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

ja als ik dat nou eens wist :'( Ik heb geen voorkeur voor kleuren. Maar van zachte kleuren alles behalve zand/creme want dat kleurt niet bij onze kinderen. Mijn smaak is zo anders als bij de oudste van 6 jaar geleden. De jongste is een meisje daar zie ik dan weer genoeg voor.

ik heb tot nu toe twee dingen voor onze baby gekocht. Maar daar is niet echt een smaak uit te halen vrees ik ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En dan die -toffe- zandkleurige sokjes erbij :D O+.

Dat broekje is tof zeg!
pi_155115473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:29 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

En dan die -toffe- zandkleurige sokjes erbij :D O+.

Dat broekje is tof zeg!
ja ik bedacht het me ook :D maar aan de voeten kan nog wel. Maar zo'n kleur als die rechtersokjes als shirt is echt niet mooi bij onze kwart indootjes
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:34:55 #115
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155115527
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:32 schreef Estrys het volgende:

[..]

ja ik bedacht het me ook :D maar aan de voeten kan nog wel. Maar zo'n kleur als die rechtersokjes als shirt is echt niet mooi bij onze kwart indootjes
Bij mijn bleekscheet ook niet nee :N
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:42:50 #116
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155115748
Een wilde gok (met dingen die ik mijn jochie zelf aan zou trekken ;))

Next:




(zonder die rare muts...)

Zara:





Noeser:

pi_155115951
Die broekjes O+

Heb nu ook wat stofjes besteld zodat mijn mama aan het werk kan met broekjes maken, oa. deze:

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155116210
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:08 schreef Estrys het volgende:
Ik zoek nog jongens babykleertjes inspiratie -O- begin een beetje moedeloos van mijzelf te worden. Lijkt wel of ik niks leuk vind.
Dat ene berentruitje van de next hierboven <3


En ik kwam laatst tegen:

(Sorry voor mijn dure smaak, maar ik ben er echt verliefd op :@ )

Ze hebben daar ook:


En nog veel meer toffe dingetjes <3
http://tinycottons.com/

Ik zie dat ze pas vanaf maat 62 hebben trouwens..
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:02:46 #119
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155116269
Oh, die hebben ze bij Next en Zara echt nog veel meer, en duur zijn ze niet!

Tip: bij Next ook bij 'younger boys' kijken, gaat vanaf maat 62, en veel meer meer keus. Bij Zara gaat de baby boys afdeling ook vanaf 62 trouwens, en dat valt klein.

En mocht je zelfgemaakte broekjes leuk vinden, op facebook een groep waar eea verkocht wordt (ook op aanvraag): https://www.facebook.com/groups/327820684093652/. En via deze heb ik zelf ook een supergaaf broekje met vosjes gekocht: https://www.facebook.com/studionouenof
pi_155116453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:42 schreef mousemicky het volgende:
Een wilde gok (met dingen die ik mijn jochie zelf aan zou trekken ;))

Next:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] (zonder die rare muts...)

Zara:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Noeser:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh, die buitenaardse dingen! O+ Bij de Gap hadden ze ook leuke raketbroekjes, maar die kon ik laatst niet vinden in de winkel.

Ik moet gewoon echt weer een jongen aan het bakken zijn, ik zou niet weten waar je leuke meisjeskleding haalt :@
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:34:01 #121
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155119233
Aaah veel leuks O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155276402
Hoe vallen de jassen van Zara? :)

ik twijfel of ik 80 of 86 zal kopen voor komende winter... Als ik de bv curve bekijk (hij zat aardig op het gemiddelde) zou hij in dec ongeveer 84 cm zijn. Wat is dan wijsheid? :?
  zondag 16 augustus 2015 @ 21:34:52 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155276473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:10 schreef Dot. het volgende:

[..]

Oh, die buitenaardse dingen! O+ Bij de Gap hadden ze ook leuke raketbroekjes, maar die kon ik laatst niet vinden in de winkel.

Ik moet gewoon echt weer een jongen aan het bakken zijn, ik zou niet weten waar je leuke meisjeskleding haalt :@
Overal!! O+ :D

Ik merk dat ik nu enorm naar jongensdingen aan het kijken ben, en ik zie ook wel veel leuks gelukkig! O+ Nu nog even wachten om te kijken of het er ook echt eentje is :D
pi_155276959
Ik vind er niet veel aan eigenlijk, jongenskleren. Of te duur ook vaak. Had ik bij de tweede ook, zag ik alleen leuke jongenskleren was het een meisje :') tis psychisch denk ik
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 16 augustus 2015 @ 21:46:18 #125
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155276967
quote:
5s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Hoe vallen de jassen van Zara? :)

ik twijfel of ik 80 of 86 zal kopen voor komende winter... Als ik de bv curve bekijk (hij zat aardig op het gemiddelde) zou hij in dec ongeveer 84 cm zijn. Wat is dan wijsheid? :?
Zeker voor 86 gaan, ik zou zelfs even kijken hoe 92 valt. J. draagt van Zara al een tijdje 98 bovenkleding, terwijl hij van andere merken nog prima in 92 past, en soms ook nog 86 draagt.
pi_155277006
quote:
5s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Hoe vallen de jassen van Zara? :)

ik twijfel of ik 80 of 86 zal kopen voor komende winter... Als ik de bv curve bekijk (hij zat aardig op het gemiddelde) zou hij in dec ongeveer 84 cm zijn. Wat is dan wijsheid? :?
Dan zou ik voor 86 gaan. Van Zara zeker!
Hier verwacht ik minimaal 88 cm dus zou ik bij Zara voor 92 gaan. Ik vind het altijd zo lastig want ik heb echt een hekel aan te ruime kleding maar wil toch op tijd een jas kopen. Was toevallig ook net aan het rondkijken en mennn wat is dat moeilijk!!
Spam eens wat leuks?
pi_155277271
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Zeker voor 86 gaan, ik zou zelfs even kijken hoe 92 valt.
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:47 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Dan zou ik voor 86 gaan. Van Zara zeker!

Okė, 86 dus :P

Deze lijkt me leuk :)


houtje-touwtje vind ik sowieso O+ maar liever een iets lichtere kleur. F is zo licht met wit haar dat zo'n donkere jas niet zo mooi staat denk ik...
pi_155277517
Denk dat het wel een stuk of 3 jassen worden. Een mantel/parka-achtig iets (of houtje-touwtje), een gewatteerd/bubble-achtig iets en iets in een opvallende kleur of met print :') Maar niet glimmend en ook niet met bontkraag of leerachtige details. Ik kan en wil echt niet tussen bovenstaande kiezen dus wat mij betreft komt er van alles wat.

Vind dit wel leuk:

Deze is zo zacht O+ Jammer dat de kleur niet staat bij M.


O+


Deze glimt misschien te erg naar mijn zin:


Mwahh
pi_155277573
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:53 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

[..]

Okė, 86 dus :P

Deze lijkt me leuk :)
[ afbeelding ]

houtje-touwtje vind ik sowieso O+ maar liever een iets lichtere kleur. F is zo licht met wit haar dat zo'n donkere jas niet zo mooi staat denk ik...
Ja dat dus! O+
pi_155355888
Ik ben voor L op zoek naar effen leggings in alle kleuren zo ongeveer. Degelijk maar niet duur. Iemand een tip?

Edit: heldere kleuren vooral. :)
pi_155357189
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_155357314
DPAM is niet meer echt wat het geweest is of wel? Ik kan me van een paar jaar terug nog hele leuke jasjes en slaapzakken herinneren, maar ik zie nu echt helemaal niks meer leuks :{
pi_155357694
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:15 schreef Dot. het volgende:
DPAM is niet meer echt wat het geweest is of wel? Ik kan me van een paar jaar terug nog hele leuke jasjes en slaapzakken herinneren, maar ik zie nu echt helemaal niks meer leuks :{
Ik ben in Frankrijk laatst nog bij een DPAM winkel geweest, maar het is echt een soort veredelde Wibra geworden. }:|
pi_155357732
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:22 schreef -Spring het volgende:
Ik ben voor L op zoek naar effen leggings in alle kleuren zo ongeveer. Degelijk maar niet duur. Iemand een tip?

Edit: heldere kleuren vooral. :)
Ik weet niet of Next ook kleinere maatjes heeft maar ik vind de leggings helemaal fantastisch.
pi_155357740
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik weet niet of Next ook kleinere maatjes heeft maar ik vind de leggings helemaal fantastisch.
L is toch niet meer zo klein? ;)
pi_155357747
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:22 schreef -Spring het volgende:
Ik ben voor L op zoek naar effen leggings in alle kleuren zo ongeveer. Degelijk maar niet duur. Iemand een tip?

Edit: heldere kleuren vooral. :)
Zeeman?
pi_155357799
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:36 schreef danic het volgende:

[..]

L is toch niet meer zo klein? ;)
Was vergeten die die ook nog bestond door al die schattige babyfoto's :@
pi_155358575
:D
pi_155363358
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:22 schreef -Spring het volgende:
Ik ben voor L op zoek naar effen leggings in alle kleuren zo ongeveer. Degelijk maar niet duur. Iemand een tip?

Edit: heldere kleuren vooral. :)
Ik heb ze van Jola. In alle effen kleuren. Dat heet bij jullie anders denk ik? Merk Persival of D-zine.
Met een meidenkwartet
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:17:38 #140
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155363496
Bij jola zit er wel altijd een strik, een froezel of glitterparels op -O-
pi_155363565
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij jola zit er wel altijd een strik, een froezel of glitterparels op -O-
Bij die van mij niet :) misschien had ik mazzel? Heb ze een paar maanden geleden gekocht.
Snel verval je in wat duurdere merken vind ik om mooie kleuren te krijgen. Zeeman bv past niet mooi bij mijn meiden en is echt te snel kapot.
Met een meidenkwartet
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:24:04 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155363727
Oh zou kunnen hoor, ik ben er pas 2 keer geweest en toen vond ik het aanbod allemaal zo prinsesserig. Ik hou echt wel van meisjesachtig en zoet maar niet van prinsessenstuff.

Als ze ook ander aanbod hebben dan zal ik ze niet helemaal afschrijven :)

Ik zie trouwens in een nieuwe collecties overal weer weinig aanbod in maillots. Echt alles is (licht)roze, grijs, donkerblauw of wit. Jammer! Maar mocht iemand tegen baby(74) maillots in andere kleuren aan lopen dan geef hier maar een gil!
pi_155364036
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh zou kunnen hoor, ik ben er pas 2 keer geweest en toen vond ik het aanbod allemaal zo prinsesserig. Ik hou echt wel van meisjesachtig en zoet maar niet van prinsessenstuff.

Als ze ook ander aanbod hebben dan zal ik ze niet helemaal afschrijven :)

Ik zie trouwens in een nieuwe collecties overal weer weinig aanbod in maillots. Echt alles is (licht)roze, grijs, donkerblauw of wit. Jammer! Maar mocht iemand tegen baby(74) maillots in andere kleuren aan lopen dan geef hier maar een gil!
Hier is citroengeel?
http://nl.nextdirect.com/nl/x6d642s10#884096
Kwak
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:35:05 #144
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155364126
quote:
Ooh wat een leuke! Even een free shipping afwachten :+
pi_155364204
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ooh wat een leuke! Even een free shipping afwachten :+
http://m.hm.com/nl/produc(...)age=1&viewItems=true
En bij h en m wat paars en lichtgroens. En 15% kortingscode op de homepage (3068 geloof ik).

Bij next is boven de 20 alrijd free toch? Heb er nog nooit voor minder besteld :')
Kwak
pi_155364278
Ik was vanmiddag nog even bij de Zara, was wel weer frappant dat het jongens aanbod maar 1/3 van de ruimte in nam :') Toch wel wat leuks gevonden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had nog wel meer leuks gezien, o.a. wat Franny getipt had ;) , maar het was er allemaal niet in de juiste maat -O- Gelukkig is het nog lang geen winter :+
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:40:20 #147
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155364316
Paars vind ik een wat moeilijke kleur, die groene vind ik wel heel mooi :Y die had ik in de H&M zien hangen idd!

Ik vind het gewoon best gek dat er bij de hema of zeeman of wat dan ook nergens een schap is met alle kleuren van de regenboog naast elkaar.. Ik denk dat menig moeder een mand vol met alle kleuren mee zou nemen :D
pi_155364364
Ja, en dan ook het liefst gewoon per stuk en niet in een setje met 1 goede kleur en 1 kleur waar je niks mee kunt maar wel voor betaald. zeker als je dan ook 2 setjes wil.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:42:23 #149
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155364397
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:41 schreef Kyara het volgende:
Ja, en dan ook het liefst gewoon per stuk en niet in een setje met 1 goede kleur en 1 kleur waar je niks mee kunt maar wel voor betaald. zeker als je dan ook 2 setjes wil.
Dat is altijd he! /fwp
pi_155365156
Heeft kiabi geen leggings? Zie ook dat ze wel leuk gekleurde maillots hebben.
*poef* nu is het weg
pi_155365515
Kiabi voor leggings idd! Goedkoop en prima kwaliteit.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:26:45 #152
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155365814
Goeie tip! Zag een paar mooie kleurtjes :) alleen de maat is op schoenmaat. Niet het allerhandigst want ik weet niet wat als 74 valt :D
pi_155366863
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Heeft kiabi geen leggings? Zie ook dat ze wel leuk gekleurde maillots hebben.
goede tip! Bedankt!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:02:20 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155603152
Wie weet waar ik een leuke regenjas en regenhoed kan kopen voor een jongen?
KuikenGuppy
pi_155603576
Ik was ook aan het zoeken laatst en toen kwam ik deze site tegen:
http://stoerekindjes-regenkleding.nl/10-regenjassen-voor-jongens
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155605201
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:15 schreef Dot. het volgende:
DPAM is niet meer echt wat het geweest is of wel? Ik kan me van een paar jaar terug nog hele leuke jasjes en slaapzakken herinneren, maar ik zie nu echt helemaal niks meer leuks :{
Ik heb er laatst in de vakantie nog 2 leuke dingetjes tussenuit gevist in de 50 en 60% sale! (meisjestuinbroek en allover visjesprint linnen longleeve)
Maar dat hele hebberige van jaren geleden dat ik echt bijna alles zou willen heb ik echt totaal niet meer.Zonde!

Legging tip:Inderdaad Kiabi! Veel kleuren keuze in zowel print als effen. Blijft prima en is erggg goedkoop.
Lily heeft oa deze.Ik vind 'm zo geweldig! 4 euro maar
http://www.kiabi.nl/lange(...)eding_P399705C406914
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_155606062
O ja kiabi! Weet iemand hoe het zit met die maillotmaten? Want ik zie schoenmaatjes daarbij staan maar geen idee wat met 74 overeen komt. Er zou een maattabel moeten zijn maar die werkt (bij mij althans) mobiel niet.
pi_155606164
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
O ja kiabi! Weet iemand hoe het zit met die maillotmaten? Want ik zie schoenmaatjes daarbij staan maar geen idee wat met 74 overeen komt. Er zou een maattabel moeten zijn maar die werkt (bij mij althans) mobiel niet.
Er staat: 74 cm, 10 kilo, 74 cm.

Dat schiet lekker op he? :+


Onee wacht!

0/3 maanden 14-15
3/6 maanden 15-16
6/12 maanden 16-18
12/18 maanden 19-22
18/24 maanden 23-26
3/4 jaar 27-30
4/5 jaar 31-34
pi_155606358
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Er staat: 74 cm, 10 kilo, 74 cm.

Dat schiet lekker op he? :+


Onee wacht!

0/3 maanden 14-15
3/6 maanden 15-16
6/12 maanden 16-18
12/18 maanden 19-22
18/24 maanden 23-26
3/4 jaar 27-30
4/5 jaar 31-34
Oh dank!! Bij mij bleef het blanco, kon ook niet op baby doorklikken. iOS - Android 1-0 :7
pi_155606532
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh dank!! Bij mij bleef het blanco, kon ook niet op baby doorklikken. iOS - Android 1-0 :7
Dit is ook exáct waarom ik een iPhone heb. Verder vind ik er niks aan.
pi_155608659
Weet iemand of de nieuwe collectie van H&M, met onder andere deze items al in de winkels hangt?


http://m.hm.com/nl/product/12132?article=12132-B


http://m.hm.com/nl/product/19504?article=19504-A

Geen idee hoe ik een normale fotolink van h&m site kan posten :?

[ Bericht 36% gewijzigd door Twinkly op 27-08-2015 23:03:26 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_155609567
Die onderste heb ik gezien inderdaad.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:26:07 #163
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155630683
Weet iemand een (zacht)mintgroene romper met lange mouwen te vinden? Bij voorkeur stretch?
pi_155630805
Vorig jaar en twee jaar terug heb ik me er ook een ongeluk naar gezocht :') Maar ik ben toen geslaagd bij Petit Bateau.. Bijv:

http://www.kleertjes.com/(...)OZ-56.html#color:ROZ;

http://nl.petit-bateau.be(...)oor-babymeisjes.html

http://nl.petit-bateau.be(...)oor-babymeisjes.html
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:40:45 #165
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155630996
oe, thx Ela! Gek he? Gezien de hipheid van mint de laatste jaren had ik het wel bij de hema en de h&m etc etc verwacht!
pi_155637380
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Weet iemand een (zacht)mintgroene romper met lange mouwen te vinden? Bij voorkeur stretch?
Vandaag in mijn handen gehad bij Zeeman! En dan echt de Zeeman stretchrompers, niet de gewone rompers. Ze kosten ¤2,29 geloof ik, de gewone ¤1,79.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:55:35 #167
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155637610
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:50 schreef Malteser het volgende:

[..]

Vandaag in mijn handen gehad bij Zeeman! En dan echt de Zeeman stretchrompers, niet de gewone rompers. Ze kosten ¤2,29 geloof ik, de gewone ¤1,79.
Echt! Zonder "I am mommy's beauty queen" oid erop? :o
pi_155637682
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Echt! Zonder "I am mommy's beauty queen" oid erop? :o
Ja! De stretchrompers waren nu dus ¤2,29 geloof ik (aanbieding). Ze hadden verschillende kleuren, zonder tekst enz. Ik heb zelf twee witte meegenomen.
pi_155638587
Zeeman ja! Wel goed opletten of je de stretch heb, ik had perongeluk een normale en na een rondje wasmachine leek dat wel een parachute.. Totaal vervormd. De stretchrompers vind ik van een iets mindere kwaliteit dan die van hema (met name vwb afwerking, bijv van de stiksels bij de hals, verschilt een beetje per romper) maar zijn wel erg fijn. En ze hebben knoopjes op de schouder ipv een envelop-opening (of hoe het ook moge heten), vind ik zelf mooier onder bijv een jurkje.
pi_155639118
voor meisjesmama's ik zag bij zeeman vandaag hele schattige hemdrompers met van die bandjes met ajour-hartjes er op. Zo ontzettend lief O+ in ecru en oud-roze lagen ze hier.
:)
pi_155639149
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Echt! Zonder "I am mommy's beauty queen" oid erop? :o
_O-
:)
pi_155639383
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:54 schreef Twinkly het volgende:
Weet iemand of de nieuwe collectie van H&M, met onder andere deze items al in de winkels hangt?


http://m.hm.com/nl/product/12132?article=12132-B


http://m.hm.com/nl/product/19504?article=19504-A

Geen idee hoe ik een normale fotolink van h&m site kan posten :?
Oh dat vest is tof!
Mijnes ging vandaag in haar zwarte transformersshirt naar school :+
Heb zo'n vermoeden dat ze dit vest ook wel wil!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155671103
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:54 schreef Twinkly het volgende:
Weet iemand of de nieuwe collectie van H&M, met onder andere deze items al in de winkels hangt?


http://m.hm.com/nl/product/12132?article=12132-B


http://m.hm.com/nl/product/19504?article=19504-A

Geen idee hoe ik een normale fotolink van h&m site kan posten :?
Ik heb het vest gisteren in de winkel gekocht
gekocht :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_155699392
Ohhh ja, dat klopt, bij de Zeeman heb ik vorig jaar ook lichtgroene rompers gehaald, die waren wel wat feller van kleur, niet van dat zachte mint, maar wel ook relaxed en veeeeel goedkoper ;)
  maandag 31 augustus 2015 @ 09:05:27 #175
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155699424
Ik ben langs de zeeman geweest in de stad maar daar hadden ze ze niet, alleen turquoise. Zag niets dat op mint leek. Helaas! Dan toch de linkjes :7
pi_155699656
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben langs de zeeman geweest in de stad maar daar hadden ze ze niet, alleen turquoise. Zag niets dat op mint leek. Helaas! Dan toch de linkjes :7
Oh wat jammer! Het is dat ik niet meer mobiel ben, anders had ik ze hier voor je gehaald!
pi_155699668
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben langs de zeeman geweest in de stad maar daar hadden ze ze niet, alleen turquoise. Zag niets dat op mint leek. Helaas! Dan toch de linkjes :7
Ik heb een Zeeman hier, moet ik even voor je kijken vandaag (of heb je die andere al besteld)?
  maandag 31 augustus 2015 @ 15:47:21 #178
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155706986
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:29 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik heb een Zeeman hier, moet ik even voor je kijken vandaag (of heb je die andere al besteld)?
Ik zie nu pas je bericht, maar als je een dezer dagen nog in de buurt van Zeeman komt, dan wacht ik nog even met bestellen! Ze moet een 74 of 74-80 hebben :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155707171
Ik wil ook wel hier voor je kijken spees eend
pi_155707969
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:47 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik zie nu pas je bericht, maar als je een dezer dagen nog in de buurt van Zeeman komt, dan wacht ik nog even met bestellen! Ze moet een 74 of 74-80 hebben :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No worries. Alleen ben ik het vandaag vergeten :') dus ik kijk morgen!
  maandag 31 augustus 2015 @ 16:36:06 #181
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155708344
Dankjewel!
pi_155733047
Geen mint hier ;(
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:15:11 #183
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155733937
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:24 schreef L-E het volgende:
Geen mint hier ;(
Jammer! Hij was populair :+

Bedankt voor het kijken!!
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:16:52 #184
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155733967
En ook bedankt aan de Kiabi-tipgever!


*O*
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:17:42 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_155733986
knienenlegging! O+
disclaimer
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:19:59 #186
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155734031
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
knienenlegging! O+

O+
pi_155736127
Wat is de levertijd van kiabi? Ik word erg blij van die gekleurde maillots maar bijna op vakantie....
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:14:33 #188
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155736519
Ik heb het de 27e besteld, vandaag binnen. Maar zat wel weekend+maandag tussen dus misschien niet helemaal representatief.
pi_155736621
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:56 schreef Kyara het volgende:
Wat is de levertijd van kiabi? Ik word erg blij van die gekleurde maillots maar bijna op vakantie....
Was hier drie dagen geloof ik. Of vier. Maar er zat een weekend tussen.

Kortom, nutteloze post dus. :')

Edit: wat spees zegt dus.
pi_155736738
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:53 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

[..]

Okė, 86 dus :P

Deze lijkt me leuk :)
[ afbeelding ]

houtje-touwtje vind ik sowieso O+ maar liever een iets lichtere kleur. F is zo licht met wit haar dat zo'n donkere jas niet zo mooi staat denk ik...
Waaah, wat een mooie jas. O+ Houtje touwtje O+
pi_155736964
Toevallig, ik wilde net even kijken wat er hier ook alweer gezegd werd over die jas qua maatvoering. :D. Kan hem in de stad niet vinden in de winkel, dus ik bestel online een maatje 80.

Nu nog een regenjasje!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_155737308

Dit hadden ze bij zeeman hier spees
  dinsdag 1 september 2015 @ 19:27:13 #193
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155739807
Die rechtsonder is wat ik zoek :) "hier" is voor mij helaas inmiddels niet echt dichtbij meer, bijna 3 kwartier rijden ;)

Mocht je er toevallig binnenkort nog eens zijn, wil je er dan eentje meenemen?
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:00:18 #194
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155740870
Kiabi levert vrij snel, ik bestel er regelmatig O+.
KuikenGuppy
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:03:52 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155740984
Spees, is dit niks voor jou trouwens? O+


KuikenGuppy
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:07:58 #196
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155741091
O tering dit gaat zo goed staan bij me meisie der oorbelle O+
pi_155741323
Ik mis alleen nog een haarbandje :D

Maarre hoe valt Kiabi, goed op maat?
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:24:00 #198
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155741610
Ik heb alleen het broekje gepast bij Suus en daar staat in '11 kilo/18 maanden'. Ze weegt nu 9.2 en is bijna 11 maanden, schommelt qua lengte ook altijd rond de P50 en ze past dit broekje eigenlijk al. Het zit wat wijd bij haar buikje nog maar de lengte en om haar benen is eigenlijk al prima. Als dit representatief is voor hun collectie valt het dus best aan de kleine kant :)
pi_155741718
Ah goed om te weten. Dank je :)
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:54:17 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155742595
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:15 schreef Mabawa. het volgende:
Ik mis alleen nog een haarbandje :D
Ja zo'n paasei-bandje met een strikje ;(

Ik zit nu dus in Portugal, en daar vinden ze dat dus mooi.... brrrr
pi_155743800
Hier Kiabi leggings in maat 116 terwijl ze 110 droeg.. (ze kruipt nu naar 116 toe qua broeken dus valt hier fractie klein)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:31:08 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155743802
Ik vind kiabi redelijk goed op maat vallen, als je let op de maten en niet op leeftijd/kilo wat er in het label staat :).
KuikenGuppy
pi_155744808
Ik vind de leggings erg smal vallen.
  woensdag 2 september 2015 @ 10:03:54 #204
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155753101
Vallen andere dingen van Kiabi (voor jongens) ook smal? Smal is goed hier! En kiabi is goedkoop. Goedkoop is ook goed momenteel :D
pi_155753135
Grappig dat kiabi. Als ik door de winkel loop vind ik het allemaal maar mwahhh. En dan zie ik online toch leuke dingen.
Gelukkig heb ik een koop-stop :)
Zou dit topic uit mijn AT moeten verwijderen.
Met een meidenkwartet
pi_155753217
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:54 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja zo'n paasei-bandje met een strikje ;(

Ik zit nu dus in Portugal, en daar vinden ze dat dus mooi.... brrrr
Haha ja klopt, je shopt daar toch niet zo leuk kleertjes idd. (Hoewel ik in de supermarkten leuke dingen zag!)

Wat ziet dat er leuk uit zo, die Kiabi leggings op een rijtje!
  woensdag 2 september 2015 @ 11:06:00 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155754138
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:06 schreef Cathmar het volgende:
Grappig dat kiabi. Als ik door de winkel loop vind ik het allemaal maar mwahhh. En dan zie ik online toch leuke dingen.
Gelukkig heb ik een koop-stop :)
Zou dit topic uit mijn AT moeten verwijderen.
Is er een fysieke winkel van? :o
KuikenGuppy
pi_155754282
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Is er een fysieke winkel van? :o
In Frankrijk.
Met een meidenkwartet
  woensdag 2 september 2015 @ 11:21:34 #209
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_155754438
Best groot zijn die winkels ook maar ja ze ogen inderdaad niet zoals een Zara oid en je moet goed zoeken dan.
Online is hun aanbod beter gepresenteerd.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_155768186
Ik heb hier ooit eens twee facebookgroepen voor jumpsuits gezien geloof ik, Jumpsuit&Co en..?
  woensdag 2 september 2015 @ 20:03:03 #211
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155768354
Facebook groepen, sinds ik deze ken koop en verkoop ik eigenlijk niets meer via marktplaats:

Musjes.com marktplaats
NL Langkous

En voor zelfgemaakt: "jumpsuits en andere kleertjes zelfgemaakt"

Komen soms echt toffe dingen voorbij! (verzoekjes doen kan ook ;))
pi_155768522
Oh tnx!

Dat geloof ik wel ja! Hier komen in het creatieve uitspattingen topic ook superleuke dingen voorbij!
pi_155814308
Oh O+ M'n eerste 4ff-shirtje besteld in de saaaale, net bij de post! Zo mooi O+ Zo te zien wel op de groei, en unterwegs dus geen feauteau's :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155814534
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:21 schreef laziness het volgende:
Best groot zijn die winkels ook maar ja ze ogen inderdaad niet zoals een Zara oid en je moet goed zoeken dan.
Online is hun aanbod beter gepresenteerd.
--- never mind... lezen moeilijk. o|O
pi_155836051
Net mijn Kiabi-bestelling binnen. Erg leuke dingen en het ziet er echt goed uit voor die prijs. Beetje jammer dat het erg groot is dus moet het helaas omruilen.

Oa deze O+


en



M. zit nu in 80-86 van Next / 86 H&M. Ik had 92 besteld want hé het duurt nog even tot de winter. Maar dit is wel heel erg :')
pi_155836064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef Mabawa. het volgende:
Net mijn Kiabi-bestelling binnen. Erg leuke dingen en het ziet er echt goed uit voor die prijs. Beetje jammer dat het erg groot is dus moet het helaas omruilen.

Oa deze O+
[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
die jas is echt heel leuk <3
:)
pi_155836099
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

die jas is echt heel leuk <3
Ja O+ zo leuk! En het ziet er ook echt mooi uit en niet te neppig/goedkoop. Nu dus weer een week wachten helaas. :(
pi_155836197
Ik was gisteren bij River Island, daar hebben ze nu ook kinderkleding. Voor mezelf ben ik daar al heel lang niet geweest, want toch altijd net iets te 'net niet'. Maar ik was toch nieuwsgierig naar de kindercollectie.
Best wel leuk. Sommige dingen zijn een beetje té, want het is eigenlijk gewoon volwassenkleding voor mini's en daar ben ik niet altijd fan van. Vooral niet als je nagaat dat het bij 62 begint en je er dus serieus nepleren jasjes en skinny jeans in die maat kunt krijgen :') Ik vond het er gewoon een beetje freaky uitzien.

Maarr wel weer een plek waar ik niet al te dure skinny's voor mijn bijna-peuter kan krijgen, jeeej!
pi_155836916
Net ook een bestelling bij Kiabi gedaan. Wat maillots, twee shirts, een spijkerrokje en spijkerbroekje. O+
pi_155837800
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:07 schreef Mabawa. het volgende:
Ik was gisteren bij River Island, daar hebben ze nu ook kinderkleding. Voor mezelf ben ik daar al heel lang niet geweest, want toch altijd net iets te 'net niet'. Maar ik was toch nieuwsgierig naar de kindercollectie.
Best wel leuk. Sommige dingen zijn een beetje té, want het is eigenlijk gewoon volwassenkleding voor mini's en daar ben ik niet altijd fan van. Vooral niet als je nagaat dat het bij 62 begint en je er dus serieus nepleren jasjes en skinny jeans in die maat kunt krijgen :') Ik vond het er gewoon een beetje freaky uitzien.

Maarr wel weer een plek waar ik niet al te dure skinny's voor mijn bijna-peuter kan krijgen, jeeej!
oeh! goeie tip c_/
:)
pi_155841147




trui en wantjes voor mn kind gekocht net ^_^ :)
:)
pi_155841922
Oke dit hoort hier niet, maar gisteren deze gekocht in de Zara Home.

http://www.zarahome.com/n(...)947973-zhkidsnl.html

Eigenlijk wou ik vanalles, maar best duur!
pi_155845139
Geshopt voor mijn dame <3

Bij next oa:






Bij Zara oa:


Bij Smallable:




En maillots en zo her en der. Nu zijn de centjes weer even op en kan ik zelf wat rokjes gaan maken :D

[ Bericht 14% gewijzigd door elamanilo op 05-09-2015 18:18:07 ]
pi_155845763
heel leuk ela O+
:)
pi_155860741
Omdat ik zelf een nieuwe broek bestelde bij de Wehkamp, daar toch ook nog twee truitjes meegepakt :D



pi_155861991
Die onderste is leuk O+
pi_155881364
Roze! :D . O+ .

Aangezien I van de week twee keer met kleertjes van het kdv thuis kwam, omdat haar reservekleertjes daar niet meer goed passen (en omdat ze haar monsterpoepluiers altijd op het kdv doet _O_ :D ), 'mocht' ik even naar de H&M om daar wat goedkope rompers en joggingbroekjes te kopen. Maar toen heb ik ook even deze meegenomen ( :+ ). O+ . Maat 86 is het nu alweer. Ze groeit hard.



"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 6 september 2015 @ 22:45:35 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155883475
Wat een fantastisch vestje Franny O+!

Zo jammer dat mijn kind zo warmbloedig is ;( die kan / wil dit soort dingen nooit aan......
pi_155883603
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een fantastisch vestje Franny O+!

Zo jammer dat mijn kind zo warmbloedig is ;( die kan / wil dit soort dingen nooit aan......
In de herfst buiten! Als tussendoor jasje :)
  zondag 6 september 2015 @ 22:52:33 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155883836
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef elamanilo het volgende:

[..]

In de herfst buiten! Als tussendoor jasje :)
Foei, ik ging kijken en toen zag ik Iggy Pop met bloot bovenlijf levensgroot op de homepage van H&M ;(

Anyhoo, het is een vestje van de baby-lijn, en 92 gaat ze niet meer passen denk ik.
Heb besloten dat ik een mooie winterjas voor dr ga zoeken :9 De herfst komen we wel door met dr zwarte H&M-hoody ;)
pi_155884145
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef elamanilo het volgende:

[..]

In de herfst buiten! Als tussendoor jasje :)
Ja, precies. Daar gebruik ik het ook voor. Of voor als ze in de Tula zit, dan vind ik een jasje meestal niet handig en te warm.

En ja, Iggy Pop, dat was voor mij ook even schrikken. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155889188
Ja, ik gebruik zulke vestjes ook voor in de doek/zak :D Dat vest van h&m is ook <3 LB!

(En ik zag die Iggy Pop ook :'( )
pi_155890462
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 22:04 schreef Franny_G het volgende:
Roze! :D . O+ .

Aangezien I van de week twee keer met kleertjes van het kdv thuis kwam, omdat haar reservekleertjes daar niet meer goed passen (en omdat ze haar monsterpoepluiers altijd op het kdv doet _O_ :D ), 'mocht' ik even naar de H&M om daar wat goedkope rompers en joggingbroekjes te kopen. Maar toen heb ik ook even deze meegenomen ( :+ ). O+ . Maat 86 is het nu alweer. Ze groeit hard.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200298784%20001%2063%200834.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200227422%20008%2094%200966.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
heel leuk O+
:)
pi_155891313
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 22:04 schreef Franny_G het volgende:
Roze! :D . O+ .

Aangezien I van de week twee keer met kleertjes van het kdv thuis kwam, omdat haar reservekleertjes daar niet meer goed passen (en omdat ze haar monsterpoepluiers altijd op het kdv doet _O_ :D ), 'mocht' ik even naar de H&M om daar wat goedkope rompers en joggingbroekjes te kopen. Maar toen heb ik ook even deze meegenomen ( :+ ). O+ . Maat 86 is het nu alweer. Ze groeit hard.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200298784%20001%2063%200834.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200227422%20008%2094%200966.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hier heb ik ook mee in mn handen gestaan gister O+
Maar er stond een rij van 8 kilometer bij de kassa }:|
pi_155894770
Oh, dat is zo irritant, bf. Ik was er tussen 12.00 en 12.30 en toen was het nog wel rustig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155895060
Ik was bij de Zara. En de Hema. En de H&M :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 7 september 2015 @ 14:27:32 #237
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_155895819
He wat een leuke slaapzak JM! Die heb ik nog helemaal niet gezien bij hema!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155896191
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:27 schreef Mariposas het volgende:
He wat een leuke slaapzak JM! Die heb ik nog helemaal niet gezien bij hema!
In de aanbieding deze week!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155896791
Grmbl. Vandaag voor het eerst het vestje aan. Meteen 1 van de knopen kwijt en er zit ook geen extra bij.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155897186
He bah, irritant is dat Franny. Ik zou ermee terug gaan.

Leuke dingen hebben jullie allemaal gekocht zeg! O+
pi_155897419
Ik zou ook teruggaan
pi_155901611
Weet iemand waar ik een antraciet newborn mutsje kan kopen? Ik heb een truitje van nijntje van v&d maar ze hebben geen bijpassende mutsjes ;( ik heb er een gevonden maar ben dan 12,- kwijt inclusief verzenden, word me een beetje te gek. Kan sowieso nergens leuke mutsjes vinden
  maandag 7 september 2015 @ 19:36:47 #243
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155903370
Goedkope maar toffe mutsjes in maatje heel klein: Next, 3 voor ¤5,50. Kleinste maat is echt heel klein en past mijn ukje met hoofdomtrek 34cm precies...

http://nl.nextdirect.com/(...)Gloves-Category-Hats
http://nl.nextdirect.com/(...)Unisex-Category-Hats

Geen antraciet tho. Maar ik ben eigenlijk ook niet zo van het matchen van kleding en muts :@
  maandag 7 september 2015 @ 19:40:33 #244
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_155903490
H&m heeft donkergrijs, dat komt misschien in de buurt?
http://m.hm.com/nl/product/65854?article=65854-Q
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 7 september 2015 @ 19:47:11 #245
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155903703
H&M heeft ook een grijszwarte met ministippels. Ik heb zelf het matchende boxpakje, en die si tof, dus het mutsje vast ook :D
  maandag 7 september 2015 @ 19:55:04 #246
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155903971
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 19:36 schreef mousemicky het volgende:
Goedkope maar toffe mutsjes in maatje heel klein: Next, 3 voor ¤5,50. Kleinste maat is echt heel klein en past mijn ukje met hoofdomtrek 34cm precies...

http://nl.nextdirect.com/(...)Gloves-Category-Hats
http://nl.nextdirect.com/(...)Unisex-Category-Hats

Geen antraciet tho. Maar ik ben eigenlijk ook niet zo van het matchen van kleding en muts :@
Dat vraagt ze toch helemaal niet :D
- Hoi ik zoek A
- Hoi hier heb je linkjes naar B en C want A vind ik stom
  maandag 7 september 2015 @ 19:57:04 #247
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155904011
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat vraagt ze toch helemaal niet :D
- Hoi ik zoek A
- Hoi hier heb je linkjes naar B en C want A vind ik stom
O, sorry Spees... Volgens mij zeg ik nergens dat ik matchen stom vind? En linkjes, want ik las ook dit:

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan sowieso nergens leuke mutsjes vinden
En misschien matcht iets anders ook ;)?
  maandag 7 september 2015 @ 19:57:38 #248
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155904020
Ik had een antraciet mutsje van Noppies, wel collectie van vorig jaar maar misschien nog wel te vinden

Deze dus: http://www.kindergoed.com/noppies-newborn-muts-antraciet-grijs

[ Bericht 48% gewijzigd door Tante_Soesa op 08-09-2015 09:16:27 ]
pi_155908719
Als ik bij de mutsjes van Next even naar beneden scroll zie ik deze.... zou iemand dit echt z'n baby aan doen??! :D _O-

pi_155914692
Haha. Ja, voor de lol, misschien? En voor de leuke foto's voor later. :P .

Ik heb voor mijn kleine pasgeboren neefje deze gekocht. O+ .

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155916077
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Weet iemand waar ik een antraciet newborn mutsje kan kopen? Ik heb een truitje van nijntje van v&d maar ze hebben geen bijpassende mutsjes ;( ik heb er een gevonden maar ben dan 12,- kwijt inclusief verzenden, word me een beetje te gek. Kan sowieso nergens leuke mutsjes vinden
Hier hebben ze donkergrijze mutsjes en dan kan je ze zonder naam bestellen. Ik kon zelf ook geen leuke bijpassende mutsjes vinden. Dus nu ga ik ze zelf maken. Kan je een beetje breien? Dan kan je zelf de beste kleur kiezen..

Een van deze drie mutsjes ga ik breien (als mijn dekentje af is).
pi_155916100
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 21:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Als ik bij de mutsjes van Next even naar beneden scroll zie ik deze.... zou iemand dit echt z'n baby aan doen??! :D _O-

[ afbeelding ]
Juist als ze baby zijn, toch? Als ze nog geen eigen mening hebben.. :D
pi_155920290
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat vraagt ze toch helemaal niet :D
- Hoi ik zoek A
- Hoi hier heb je linkjes naar B en C want A vind ik stom
:D

Waar vind ik regenpakken in 92 die niet idioot groot vallen (zoals die van h&m doet :( ) ?
pi_155920513
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:25 schreef L-E het volgende:

[..]

:D

Waar vind ik regenpakken in 92 die niet idioot groot vallen (zoals die van h&m doet :( ) ?
Vanaf maandag 14 sept. heeft Lidl weer regenpakken zag ik in de folder.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:05:27 #255
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155921216
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:25 schreef L-E het volgende:

[..]

:D

Waar vind ik regenpakken in 92 die niet idioot groot vallen (zoals die van h&m doet :( ) ?
Ik heb er vorig jaar eentje gekocht in de uitverkoop van Polarn o Pyret (webshop). Maat 86/92, valt als 92. De broek heeft van die bretels, dus J. heeft m ook al aangehad met maat 80 toen :P

Niet heel goedkoop, wel heel degelijk. J. heeft er toen de halve camping mee overgekropen, maar daar is niets van te zien...
pi_155921337
Ah thanks beide, daar kan ik iets mee!
pi_155922082
Ik heb er vorig jaar eentje de Primark gekocht.
pi_155926397
Ik ben een week of twee geleden helemaal losgegaan bij hema en h&m.

:@



Kind zit ineens in maat 80, niks paste meer na de zomer (hij heeft stiekem nog maar netaan geen 74 meer voor de beentjes. lijf loopt voor qua lengte, dus de vestjes in maat 86 gekocht, passen gewoon al).

Ohja en bij www.honni.nl een paar kwijlsjaaltjes, want die sillie billiez en drool kidz die hij nu heeft vind ik niet zo mooi, en de leuke van mom2mom draait steeds rond om zijn nek...
Kwak
pi_155926678
Oh Kwak, hier ff antwoord: maat 80 en 9/12 maanden zit hij nu wel in, plus paar (smal uitziende) dingen in 12/.. Maanden (van Zara)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155926714
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:25 schreef JufMariska het volgende:
Oh Kwak, hier ff antwoord: maat 80 en 9/12 maanden zit hij nu wel in, plus paar (smal uitziende) dingen in 12/.. Maanden (van Zara)
Ah thanks. Zelfde als Melba dus :Y
Kwak
  dinsdag 8 september 2015 @ 19:53:55 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155930433
Ik kom even met dezelfde vraag als vorig jaar binnenwandelen: leuke meisjeslaarzen die níet metallic zijn.... en liefst van leer. Waar? Welke merken?

Ik ben voor deze (van Next) gevallen, maar die zijn behoorlijk goedkoop en dus waarschijnlijk niet zo heel best.


Ik kom voornamelijk dezelfde merken overal tegen (shoesme, develab, kanjers, orangebabies) en daar zit dan niks tussen.
  dinsdag 8 september 2015 @ 20:06:48 #262
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155930753
Hoe het zit met t voetbed weet ik niet precies, maar J. gebruikt al de hele zomer intensief zijn next gympen, en die zien er nog prima uit. Hij lijkt ze ook fijn te vinden, kiest altijd die schoenen uit. Misschien de laarsjes gewoon proberen als je deze tof vindt?


Tip:
Als je betaalt met paypal kun je in paypal gratis retourneren aanzetten, mochten ze niet passen...
pi_155930915
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom even met dezelfde vraag als vorig jaar binnenwandelen: leuke meisjeslaarzen die níet metallic zijn.... en liefst van leer. Waar? Welke merken?

Ik ben voor deze (van Next) gevallen, maar die zijn behoorlijk goedkoop en dus waarschijnlijk niet zo heel best.


Ik kom voornamelijk dezelfde merken overal tegen (shoesme, develab, kanjers, orangebabies) en daar zit dan niks tussen.
In ieder geval bij Next bestellen en evt retouren? (Via paypal krijg je die kosten dan terug)

Clic! O+ , Woeffies, Zoeffies of Red Rag??
  dinsdag 8 september 2015 @ 20:15:41 #264
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155930988
O+
Wat veel toffe meisjeslaarzen bij next trouwens! Die bloemetjes Dr. Martens lookalikes :D
  dinsdag 8 september 2015 @ 20:16:22 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155931006
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:15 schreef mousemicky het volgende:
O+
Wat veel toffe meisjeslaarzen bij next trouwens! Die bloemetjes Dr. Martens lookalikes :D
Jaaaaaaa ik heb al gekeken of ze die in mijn maat hebben maar helaas ;( :')
pi_155932052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben een week of twee geleden helemaal losgegaan bij hema en h&m.

:@

[ afbeelding ]

Kind zit ineens in maat 80, niks paste meer na de zomer (hij heeft stiekem nog maar netaan geen 74 meer voor de beentjes. lijf loopt voor qua lengte, dus de vestjes in maat 86 gekocht, passen gewoon al).

Ohja en bij www.honni.nl een paar kwijlsjaaltjes, want die sillie billiez en drool kidz die hij nu heeft vind ik niet zo mooi, en de leuke van mom2mom draait steeds rond om zijn nek...
Honni sjaaltjes heb ik ook! Ideaal spul met extra vulling en retroprintjes. :)

Al zijn ze niet zo goed in diersoorten: :o

http://www.honni.nl/a-415(...)l-met-groene-muizen/
  dinsdag 8 september 2015 @ 20:55:15 #267
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155932133
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaaaaa ik heb al gekeken of ze die in mijn maat hebben maar helaas ;( :')
Koop ze voor je dochter! *O*
pi_155932463
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:52 schreef ingee het volgende:

[..]

Honni sjaaltjes heb ik ook! Ideaal spul met extra vulling en retroprintjes. :)

Al zijn ze niet zo goed in diersoorten: :o

http://www.honni.nl/a-415(...)l-met-groene-muizen/
nee daar moest ik ook zo hard om lachen!
Kwak
pi_155932560
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee daar moest ik ook zo hard om lachen!
Het staat ook nog 2 keer in de beschrijving. :D
pi_155932953
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaaaaa ik heb al gekeken of ze die in mijn maat hebben maar helaas ;( :')
Psst O-)

Edit, ik zocht schijnbaar in de kindermaten :') |:(
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:20:59 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155934841
Ja verdorie -O-
  Moderator dinsdag 8 september 2015 @ 22:28:35 #272
5428 crew  miss_sly
pi_155935108
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom even met dezelfde vraag als vorig jaar binnenwandelen: leuke meisjeslaarzen die níet metallic zijn.... en liefst van leer. Waar? Welke merken?

Ik ben voor deze (van Next) gevallen, maar die zijn behoorlijk goedkoop en dus waarschijnlijk niet zo heel best.


Ik kom voornamelijk dezelfde merken overal tegen (shoesme, develab, kanjers, orangebabies) en daar zit dan niks tussen.
Ik weet niet welke maat je zoekt, maat Koel4kids.nl heeft leuke, vind ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:29:33 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155935139
Ohja! Die heb ik eerder voorbij zien komen!

Google maar weer aanslingeren :9
pi_155935292
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:14 schreef Limone het volgende:

[..]

Hier hebben ze donkergrijze mutsjes en dan kan je ze zonder naam bestellen. Ik kon zelf ook geen leuke bijpassende mutsjes vinden. Dus nu ga ik ze zelf maken. Kan je een beetje breien? Dan kan je zelf de beste kleur kiezen..

Een van deze drie mutsjes ga ik breien (als mijn dekentje af is).
ik kan niet haken, niet breien, niets waar je creatief voor moet zijn ;(

Maar mijn dank is evengoed groot, van t weekend eens op die site snuffelen!
pi_155941034
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:34 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Vanaf maandag 14 sept. heeft Lidl weer regenpakken zag ik in de folder.
Ha, dank! Lidl-regenpakken zijn zo fijn!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_155942760
Ik heb gister deze 2 besteld voor S O+


pi_155942955
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom even met dezelfde vraag als vorig jaar binnenwandelen: leuke meisjeslaarzen die níet metallic zijn.... en liefst van leer. Waar? Welke merken?

Ik ben voor deze (van Next) gevallen, maar die zijn behoorlijk goedkoop en dus waarschijnlijk niet zo heel best.


Ik kom voornamelijk dezelfde merken overal tegen (shoesme, develab, kanjers, orangebabies) en daar zit dan niks tussen.
Tien tenen heeft ook leuke: http://www.tientenen.nl/meisjesschoenen
pi_155946207
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ha, dank! Lidl-regenpakken zijn zo fijn!
Super om te horen want wou ook aanschaffen. Vanaf maat 86 al te krijgen, oktober babys ^O^ maatje te groot lijkt me niet erg, gaat toch over kleding heen. Regenjas wil ik sowieso kopen.

Hier in maat 80 bovenkleding sowieso, lange broeken vaak nog veel te lang ;(

Die next rompers zijn van fijne stof zeg _O_ Heerlijk!
Heb ook van kruidvat Sesamstraat rompers maar die lijken klein te vallen.
pi_155946745
Ik zag de regenpakken bij Lidl ook in de folder, maar ik ga denk ik liever voor een regenponcho. Lijkt me fijn voor op de fiets, dat zijn beentjes dan ook direct bedekt zijn. Maar weet iemand waar ik er eentje kan vinden in maat 80 die niet direct 30 euro kost?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 9 september 2015 @ 14:19:07 #280
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_155947002
http://www.regenpakhuis.n(...)nponcho-koe-2463.htm

Wij hebben deze voor V, maar ik denk dat het nog wat te groot is voor I..
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_155947224
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag de regenpakken bij Lidl ook in de folder, maar ik ga denk ik liever voor een regenponcho. Lijkt me fijn voor op de fiets, dat zijn beentjes dan ook direct bedekt zijn. Maar weet iemand waar ik er eentje kan vinden in maat 80 die niet direct 30 euro kost?
Je zou voor een winterpak/skipak kunnen gaan. Voldeed hier altijd prima.
Met een meidenkwartet
pi_155947341
Dat denk ik ook Away, maar op zich is dat voor op de fiets natuurlijk niet heel erg.

Een winterpak hebben we al. :U. Het lijkt me alleen zo handig om snel een poncho over hem heen te kunnen gooien voor die dagen waarop het wel regent, maar niet heel koud is. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_155947464
Ik heb net deze meegenomen van de Hema (voor de poezenfans! ;) )

  woensdag 9 september 2015 @ 14:49:54 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_155947630
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag de regenpakken bij Lidl ook in de folder, maar ik ga denk ik liever voor een regenponcho. Lijkt me fijn voor op de fiets, dat zijn beentjes dan ook direct bedekt zijn. Maar weet iemand waar ik er eentje kan vinden in maat 80 die niet direct 30 euro kost?
Ik heb laatst uit de koopjesbak van Kruidvat een fantastische voetenzakponcho voor over Yepp/Bobike fietsstoeltjes gescoord, voor 5 euro. Deze:
http://www.deryanshop.nl/webshop/329_bike_a_way_yepp

Ik ga nog doorgeven of het praktisch is :+
disclaimer
  woensdag 9 september 2015 @ 15:01:02 #285
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_155947850
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat denk ik ook Away, maar op zich is dat voor op de fiets natuurlijk niet heel erg.

Een winterpak hebben we al. :U. Het lijkt me alleen zo handig om snel een poncho over hem heen te kunnen gooien voor die dagen waarop het wel regent, maar niet heel koud is. :).
Zal ik de groote even met Frans testen?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_155947994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag de regenpakken bij Lidl ook in de folder, maar ik ga denk ik liever voor een regenponcho. Lijkt me fijn voor op de fiets, dat zijn beentjes dan ook direct bedekt zijn. Maar weet iemand waar ik er eentje kan vinden in maat 80 die niet direct 30 euro kost?
Is die rode Jip en Janneke poncho van de Hema iets? Kost een tientje of zo max.
  woensdag 9 september 2015 @ 15:11:05 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_155948036
Ze hebben van Kidorable op dit moment ook leuke poncho's bij Limango trouwens :)
disclaimer
pi_155948090
Die vallen wel echt mega groot, dus hou daar rekening mee ;)
pi_155948146
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:01 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Zal ik de groote even met Frans testen?
Ja, graag!

Mineola, die is vanaf maat 92 dacht ik? En SQ, dat ding is briljant! Helemaal voor 5 euro. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_155948213
Dat is zeker een goede koop bij de kruidvat. Ook maar eens voor kijken.

Iemand nog tips waar je een goedkoop winterpak/skipak kan kopen? Vorig jaar zo'n berenpak gekocht bij de Duitse KIK, zal daar nu nog wel niet te koop zijn, al kan ik vrijdag wel even kijken.
  woensdag 9 september 2015 @ 15:28:25 #291
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155948371
Skipakken komen elk jaar langs bij de Lidl, in oktober geloof ik. Tot maat 74/80 skipakken, daarna jas + broek geloof ik.

Ik heb hier nog een effen donkerblauwe liggen in 74/80 met bijpassende wantjes en slofjes. Mag je hebben voor verzendkosten :)
pi_155948435
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, graag!

Mineola, die is vanaf maat 92 dacht ik? En SQ, dat ding is briljant! Helemaal voor 5 euro. :D.
Oh geen idee! Ik heb denk ik 86/92 of 74/80, maar dat zal dan wel die eerste zijn? Ik zal straks eens kijken. Maar groot is met regen toch niet zo erg? :P Het bedekt alleen maar meer.

Hilmo, ook bij Lidl! Denk over een paar weken, als de regenpakken voorbij zijn.
pi_155948520
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:28 schreef mousemicky het volgende:
Skipakken komen elk jaar langs bij de Lidl, in oktober geloof ik. Tot maat 74/80 skipakken, daarna jas + broek geloof ik.

Ik heb hier nog een effen donkerblauwe liggen in 74/80 met bijpassende wantjes en slofjes. Mag je hebben voor verzendkosten :)
Oh wat lief aangeboden, dankje wel, maar R zit nu al in maat 80 grotendeels en ik vrees dat als het goed koud wordt, dat het eerder 86 is dan 80, anders had ik het gedaan :Y (of het moet echt heel groot vallen? Weet ook niet of zo'n volledig pak handig is als ze al kunnen lopen? Denk wel dat hij dan tzt kan lopen namelijk)

Lidl gaan we in de gaten houden, super!

[ Bericht 3% gewijzigd door Hilmo op 09-09-2015 15:43:21 ]
  woensdag 9 september 2015 @ 15:51:16 #294
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155948962
Whehe, wij stonden vorig jaar met twee te kleine skipakken op ons wintersportadres :').
KuikenGuppy
pi_155949011
De hm pakken vallen echt wel heel groot vind ik.
(Ik heb nog een meiden pak, niet HM, 74/80 in v&a staan).
Met een meidenkwartet
  woensdag 9 september 2015 @ 16:22:39 #296
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155949682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:34 schreef Hilmo het volgende:

[..]

Oh wat lief aangeboden, dankje wel, maar R zit nu al in maat 80 grotendeels en ik vrees dat als het goed koud wordt, dat het eerder 86 is dan 80, anders had ik het gedaan :Y (of het moet echt heel groot vallen? Weet ook niet of zo'n volledig pak handig is als ze al kunnen lopen? Denk wel dat hij dan tzt kan lopen namelijk)

Lidl gaan we in de gaten houden, super!
Hij valt niet super groot, dus die zal dan tzt wel te klein zijn...

De skijassen van de lidl zijn prima trouwens, en niet duur, geloof vorig jaar ¤12,95? J. heeft m veel aangehad, en de jas kan nog prima een ronde mee voor als F. er ooit in groeit.
pi_155950989
Haha MM, ik denk dat nu ook verheugd bij elk leuk kledingstuk van de grote, yay, dat kan straks de kleine óók nog een keertje aan! *O*

Ik vond een heel pak voor lopende kleintjes juist heel handig, geen sneeuw die bovenin een broek verdwijnt omdat de jas opkruipt. Ik zou zelf nog graag gaan skiën in een onesie als het me niet zo ontzettend onhandig op het toilet had geleken. :@ :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Mineola op 09-09-2015 17:44:49 ]
pi_155951076
Voor jezelf mineola? is dat niet enorm jaren 90? :P
J had er eentje van scapino.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155951917
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:08 schreef Estrys het volgende:
Voor jezelf mineola? is dat niet enorm jaren 90? :P
J had er eentje van scapino.
:o Weet je hoe kut sneeuw in je onderbroek is :'(

Jaren 80 zou ik trouwens misschien zelfs zeggen. En wel in pasteltinten. En met Last Christmasborstelwenkbrauwen O+

Gotta love it! *O*
pi_155952027
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:31 schreef Mineola het volgende:

[..]

:o Weet je hoe kut sneeuw in je onderbroek is :'(

Jaren 80 zou ik trouwens misschien zelfs zeggen. En wel in pasteltinten. En met Last Christmasborstelwenkbrauwen O+

Gotta love it! *O*
Ja weet ik, je moet ook niet vallen ;)

Jaaaa had mijn moeder ook, eind jaren 80 inderdaad. behalve de last christmasborstelwenkbrauwen dan :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155952744
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:01 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Zal ik de groote even met Frans testen?
Laat maar! Ik heb de Jip en Janneke poncho bij de HEMA gekocht. 86/92, maar liever te groot dan te klein. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')