abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2015 @ 07:02:50 #126
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_155068540
Toekje O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 augustus 2015 @ 07:14:24 #127
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_155068575
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2015 07:02 schreef Rewimo het volgende:
Toekje O+
Rewimo O+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_155068576
Goedemorgen
c_/
PaarsBeestje van harte gefeliciteerd met je verjaardag :* *O* *O* *O*

Zo en nu eens rustig terug gaan lezen :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 10 augustus 2015 @ 07:15:20 #129
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_155068580
PB jarig? Oh dat had ik even gemist. Sorry PB! Gefeliciteerd :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2015 @ 07:15:21 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_155068581
PB jarig! *O* *G* *O* Van harte! w/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 augustus 2015 @ 07:16:14 #131
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_155068582
Indahahahaha :* c_/
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_155068653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 19:50 schreef Duufje het volgende:
Polletje gemist ;(

Fijn om te horen Sararaats! Veel plezier nog.

Ik heb vandaag post gelopen en heb het gered zonder hulp en niet al te veel pijn.
Fijn dat het iets beter gaat, beterschap :*
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:37 schreef Bos81 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sefke O+
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:58 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Nou nee, ik wil best de leverancier de schuld geven maar in dat geval kan dat echt niet _O- Het ding stond los in de kamer en dat is gewoon niet de bedoeling van deze. Deze moet ook volgens de handleiding geankerd zijn. Dat was hij gewoon niet. En lompe Harrie stort zich er met een noodvaart in en die paal valt om. Is al eens eerder gebeurd, toen niets aan de hand. Deze keer was het mis.
Pol de slopert O+ en ik heb de foto gemist :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:34 schreef Candaasje het volgende:
Geen grijze haren hier, maar uitgroei van rode henna met lichtblond haar (dat er bovenaan altijd iets donkerder uitziet) geeft wel dat effect :') . Gelukkig is de uitgroei nu niet enkel meerbeperkt tot bovenop mijn hoofd en daarbij zijn ook allerlei plukken door de zon gebleekt, waardoor het wat minder opvalt.

En minder prettig f_r! Hopelijk heb je er snel geen last meer van :*

Balen PB :{

Zo, en ik heb nog steeds niet teruggelezen :@ Beetje druk met de stageverslagen schrijven (heuj, ik ben voor mijn doen vroeg begonnen,heb nog een maand! :P ) en af en toe nog een paar uurtjes werken.

Zometeen maar het huis eens een beetje aan kant maken en boodschappen doen, want nichtje van C. komt vanavond bij ons eten, en neemt dan haar hamstertje mee. Hamster komt bij ons wonen. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenoot en waar blijft die foto :{w

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 08:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Bos veel plezier met sjef.

Ik verf niet mijn haar valt al jaren erg uit en het beetje haar dat ik nog heb wil ik graag behouden.

Pb je bent in goed gezelschap Kate is ook al behoorlijk grijs.

Ik was gisteren ean haar kamer aan het schoonmaken, ze wilde per se helpen. Op een gegeven moment zet ik een stap en struikel over haar. Omdat ik niet op haar wil vallen want een geplette ean lijkt mij niet de bedoeling. Werp ik mij de andere kant op. Nu dus een pijnlijke schouder en schouderblad en een blauwe bil. Erg fijn tijdens het inpakken ed.
Goede reflex ^O^ maar pijnlijk voor jou , beterschap :*

quote:
19s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:18 schreef Toekito het volgende:
Zoooooooooooooooooo :W

FR dat klinkt pijnlijk.

1 Pacepro (de mijne) is financieel geregeld. Dus al het geld op mijn crowdfunding is voor kinderen O+
Geweldig nieuws *O* *O* *O*

quote:
17s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Nog even delen hoe m'n geopereerde poezel eruit zag in het mislukte rompertje en vervolgens in een cone of shame.

[ afbeelding ]

En nu, O+

[ afbeelding ]
O+ fijn dat de operatie goed is gegaan !

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 19:24 schreef sararaats het volgende:
Heel veel Kaapse groetjes.

Het is hier zo fijn met mijn familie. :W
Fijne vakantie gewenst , geniet er maar van !

quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pol kwam er zojuist achter dat een naaktslak weliswaar zeer interessant maar niet zo heel lekker is :') _O- _O-
Jakkes :r

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Wij laten een houtkachel installeren die aan de cv wordt gekoppeld. Dit omdat hout stoken veel goedkoper is dan stoken op olie. In de afgelopen maanden zijn alle onderdelen geleverd. Nu komt dat ding in de kelder te staan. De twee boilervaten zijn al met de nodige mankracht naar beneden getakeld. Maar nu moet de kachel zelf nog. Dat ding weegt 375 kilo. Mankracht genoeg maar ze hadden erop gerekend dat de stenen binnenvoering eruit kon worden gehaald, waardoor hij de nodige kilo's minder zwaar werd. Helaas... de stenen zitten vastgelijmd :+

Nu moet het hek om het keldertrapgat weg, moet er een (gelukkig toch al niet mooie) boom weg, zodat onze buurman met zijn trekkertje bij het keldergat kan komen om van de week de ketel naar beneden te takelen :D Via de betonnen keldertrap binnen durven ze het niet aan omdat die maar 8 cm dik is en ze bang zijn dat die het gezamenlijke gewicht van ketel plus 4 man niet kan houden :o
Wat een operatie :o , maar dan heb je ook wat :P

Hier is het 60 jarig huwelijksfeest van schoonouders eindelijk achter de rug en alles is prima gegaan, niemand is ziek geworden , gestruikeld of met een zonnesteek afgevoerd :P *O* *O*
Het was heel gezellig en relaxed toen het eenmaal bezig was en mijn schoonouders de zenuwen kwijt waren O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2015 @ 07:45:23 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_155068714
Fijn dat het een succes was, Indaha :D Hele happening voor je schoonouders hè? Gefeliciteerd trouwens :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:57:47 #134
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_155069285
:W

Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:00:58 #135
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_155070087
...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_155070734
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:00 schreef Verbal het volgende:
...
Beschrijft het aardig ja _O-
pi_155070738
Bedankt voor de verjaardagswensen! O+ *;
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2015 @ 11:18:24 #138
43556 miss_dynastie
pi_155071484
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 07:33 schreef indaha het volgende:
Hier is het 60 jarig huwelijksfeest van schoonouders eindelijk achter de rug en alles is prima gegaan, niemand is ziek geworden , gestruikeld of met een zonnesteek afgevoerd Het was heel gezellig en relaxed toen het eenmaal bezig was en mijn schoonouders de zenuwen kwijt waren
Bijzonder om mee te mogen maken zeg O+ Fijn dat alles goed gegaan is *O*

PB van harte :*
pi_155072839
Fijn om te horen Indaha! Klinkt als een geslaagd feest.

PaarsBeestje! Gefeliciteerd! *O*

Onze katten hebben vlooien :'( het is de eerste keer en ik weet niet zo goed wat de juiste behandeling is. Op internet lees je veel verschillende dingen. Op 2 aug hebben ze een pipetje gekregen van frontline. Met kammen net bij Niels 3 vlooien en bij Duuf 1 eruit gehaald (al laat Duvel zich niet echt kammen).
Duvel & Niels
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2015 @ 12:18:20 #140
43556 miss_dynastie
pi_155072852
Ik heb zelf frontline de deur uit gedaan een aantal jaren geleden na wéér een vlooienuitbraak, Advantage gekocht en nooit meer problemen gehad :)

Ik geloof niet dat ik nu alweer een pipet zou toedienen als ik jou was, althans niet zonder met de dierenarts te overleggen, dus katten wassen, huis vlovrij maken (:X :X :X :X :X ) en zodra het veilig kan weer een pipetje.
pi_155072896
Maar mogen ze dan nu een behandeling van een ander product of moet daar een langere tijd tussen zitten?
(mn tante heeft haar kat een keer perongeluk een dosis van de hond gegeven, kat dood.. Dus ik ben als de dood dat ik te veel/verkeerd geef oid ;(

Ah je hebt nog meer getypt. Ik wacht even DiDa af en anders bel ik idd vanmiddag de dierenarts op voor advies. Katten wassen gaat echt hel worden..
Duvel & Niels
pi_155072897
Ik ben sowieso geen fan van frontline (voor de hond dan) Rocky hond van mijn ouders kreeg er ook alsnog vlooien van.

Gebruiken tegenwoordig advantix lijkt beter te werken.

Verder goed stofzuigen. Kijken of je zo'n spray ofzo kan krijgen voor de vacht van je kat van de da. Want een kat wassen lijkt me hopeloos. Dan alle kieren banken mandjes enzo inspuiten met van dat verdelgings spul en een dagje er op uit gaan. Als je terug komt het huis even goed laten luchten. Dit een paar dagen later geloof ik nog een keer doen. Vlooien zijn kut..

Oh ja niet zomaar nog een dosis doen. Eerst je da bellen!
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2015 @ 12:21:23 #143
43556 miss_dynastie
pi_155072909
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:20 schreef Duufje het volgende:
Maar mogen ze dan nu een behandeling van een ander product of moet daar een langere tijd tussen zitten?
(mn tante heeft haar kat een keer perongeluk een dosis van de hond gegeven, kat dood.. Dus ik ben als de dood dat ik te veel/verkeerd geef oid ;()
Daar zou ik dus even de dierenarts over bellen, ik zou dat nooit zonder overleg doen.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2015 @ 12:21:56 #144
43556 miss_dynastie
pi_155072924
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Verder goed stofzuigen. Kijken of je zo'n spray ofzo kan krijgen voor de kat van je vacht van de da. Want een kat wassen lijkt me hopeloos. Dan alle kieren banken mandjes enzo inspuiten met van dat verdelgings spul en een dagje er op uit gaan. Als je terug komt het huis even goed laten luchten. Dit een paar dagen later geloof ik nog een keer doen. Vlooien zijn kut..
Nou, hopeloos.... ik heb wel gehuild ja, meerdere keren... perzen met vlooien :'(
pi_155072950
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, hopeloos.... ik heb wel gehuild ja, meerdere keren... perzen met vlooien :'(
Ik zou eerst kijken voor een oplossing zonder dat je er voor het leven verminkt bij kan lopen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2015 @ 12:25:19 #146
43556 miss_dynastie
pi_155072983
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zou eerst kijken voor een oplossing zonder dat je er voor het leven verminkt bij kan lopen _O-
Perzen gaan sowieso af en toe in bad hoor, daar heb ik ze van jongs af aan aan gewend :Y
Maar wassen moest sowieso, met vlooienshampoo. Heel veel en heel vaak. Had ook niet gelijk door dat Frontline rotspul was, dus wij hebben wel een aantal uitbraken gehad voor ik door had dat het niet aan mij lag, maar aan die troep }:|
pi_155073248
Pb gefeliciteerd.
pi_155073451
Oke voor vandaag beginnen we met alles wassen en stofzuigen. Veeeel kammen. (alleen begint Duvel nu al met zn nagels uit naar me uit te halen als ik met de kam aankom, en spinnen he! Uit angst dan?)
Morgen opzoek naar omgevingsspray oid. En als ik terug kom van de katten waar ik oppas mn kleren gelijk in de was doen? Of is dat niet nodig?
Duvel & Niels
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2015 @ 12:49:55 #149
43556 miss_dynastie
pi_155073495
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:48 schreef Duufje het volgende:
Oke voor vandaag beginnen we met alles wassen en stofzuigen. Veeeel kammen. (alleen begint Duvel nu al met zn nagels uit naar me uit te halen als ik met de kam aankom, en spinnen he! Uit angst dan?)
Morgen opzoek naar omgevingsspray oid. En als ik terug kom van de katten waar ik oppas mn kleren gelijk in de was doen? Of is dat niet nodig?
Ik zou het eerder andersom doen en schone kleren aandoen voor vertrek, die krengen springen van jouw kleren zo, hop naar je oppaskatten...
  maandag 10 augustus 2015 @ 16:50:22 #150
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_155082070
Gefeliciteerd PB! *G*

De binnenkatten krijgen hier Stronghold en de buitenkatten Broadline (ook tegen teken)
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')