Oh dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor.Cancerman rookte al best lang zo! In de serie al toen ie door Krycek en Marita van de trap af gegooid werd eind seizoen zeven
Dat het van mulder en scully samen was stond mij ook niet bij maar dat scully een kind kwijt was was vaak wel een puntje in de oude series...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat was ik vergetenIs ook alweer een heel tijd geleden dat ik X-files heb gezien, destijds gewoon op tv en nooit meer teruggekeken. Ik was het kind van Scully en Mulder dus ook totaal vergeten he
zei me echt helemaal niks meer.
Hahaha serieus? Wist je het niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:01 schreef Mr.J het volgende:
Kut 2 eps...
Na de eerste de TV uitgezet. Morgen 9.00 wordt deze herhaald...
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:01 schreef Mr.J het volgende:
Kut 2 eps...
Na de eerste de TV uitgezet. Morgen 9.00 wordt deze herhaald...
huh?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:27 schreef MPC60 het volgende:
Aha, ik lees nu dat dat eigenlijk ep5 was. Dan snap ik waarom ik het zo van de hak op de tak vond gaan na ep1.
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:24 schreef planethugo het volgende:
als je je tijdens het kijken van aflevering 2 afvroeg dat het een beetje raar was na de opbouw van aflevering 1 dan kan dat kloppen. Eigenlijk zou aflevering 2 afl 5 zijn....
[..]
Ah zo hak op de tak vond ik het niet maar dat kan aan mij liggen....quote:
Naja, ze waren wel heel opeens weer full blown FBI agenten maar dat kan ook aan mij liggen hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah zo hak op de tak vond ik het niet maar dat kan aan mij liggen....
Maar de x-files gingen pas weer open aan het einde maar je hebt een punt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Naja, ze waren wel heel opeens weer full blown FBI agenten maar dat kan ook aan mij liggen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |