abonnement Unibet Coolblue
pi_155535686
quote:
Ah, dankjewel Disana :)
pi_155545094
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:44 schreef markvanrinsum het volgende:
gooi de sc maar dicht en laat lekker alles in de cos posten behalve ruzie natuurlijk
is dat een oplosing? ;)
:N dat mag niet..en is te onoverzichtelijk..een 2e sc mag ook niet..

Wat mag eigenlijk nog wel :D
pi_155546010
-Dat mag inderdaad niet-

[ Bericht 95% gewijzigd door liesje1979 op 26-08-2015 00:41:03 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_155546248
dank
pi_155566125
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef EverHappy het volgende:

[..]

Jij ook weer hier om gebruikers persoonlijk ergens op aan te spreken? :D

Naomi zit continu haar neus te snuiten. Die heeft dan natuurlijk ook gesnoven :D

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef xFleur het volgende:

[..]

Ja ze pikt mij er ook al altijd uit, maar ach, ieder zn ding *O*
Ik kreeg niet de indruk dat ZE persoonlijk werd.
Waarom gelijk in de stress :?
En ja ik lees heul, heul veel mee. Mootie hoeft haar neus maar te laten zien en er wordt vrijwel direct niet leuk gereageerd op haar. Persoonlijk heb ik daar best moeite mee. Het hoeft je vriendin niet te zijn of te worden, maar hemel zeg. Soms is het hier echt Utopia in de Cos. Laat haar, als de toon van communiceren niet bevalt. Scroll dan.
Maar ik vind het op pesten gaan lijken en dat trek ik slecht.

Het gaat me niet om jullie twee persoonlijk, maar het gebeurt best wel vaak.
Vandaar even naar de FB.
Verders kan het wat mij betreft in DM/PM hoeft niet.
"Life's a Bitch"
pi_155566198
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:41 schreef Ebinas het volgende:

[..]

[..]

Ik kreeg niet de indruk dat ZE persoonlijk werd.
Waarom gelijk in de stress :?
En ja ik lees heul, heul veel mee. Mootie hoeft haar neus maar te laten zien en er wordt vrijwel direct niet leuk gereageerd op haar. Persoonlijk heb ik daar best moeite mee. Het hoeft je vriendin niet te zijn of te worden, maar hemel zeg. Soms is het hier echt Utopia in de Cos. Laat haar, als de toon van communiceren niet bevalt. Scroll dan.
Maar ik vind het op pesten gaan lijken en dat trek ik slecht.

Het gaat me niet om jullie twee persoonlijk, maar het gebeurt best wel vaak.
Vandaar even naar de FB.
Verders kan het wat mij betreft in DM/PM hoeft niet.
Dan moet je toch een beetje opletten. Iedere keer als ik iets over Ivan tik. Dan zet ze me iedere keer op mn plaats.
Haar eerste berichten zijn altijd om een gebruiker ergens op aan te spreken.

Misschien zal je daar over moeten vallen.

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
pi_155566242
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:44 schreef EverHappy het volgende:

[..]

Dan moet je toch een beetje opletten. Iedere keer als ik iets over Ivan tik. Dan zet ze me iedere keer op mn plaats.
Haar eerste berichten zijn altijd om een gebruiker ergens op aan te spreken.

Misschien zal je daar over moeten vallen.

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

Prima gooi de deur maar dicht dan.
Niet echt overtuigend mijns inziens.
"Life's a Bitch"
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:48:36 #158
138448 PeZu
Suspended animation
pi_155566324
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:44 schreef EverHappy het volgende:

[..]

Dan moet je toch een beetje opletten. Iedere keer als ik iets over Ivan tik. Dan zet ze me iedere keer op mn plaats.
Haar eerste berichten zijn altijd om een gebruiker ergens op aan te spreken.

Misschien zal je daar over moeten vallen.

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
ja want ivan een isis strijder noemen is iets wat onder cossen valt.. of beweren dat hij offscreen speklapjes eet...

:D

Je maakt zelf die grappen dus dan krijg je commentaar dat weet je
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_155566330
Ik vroeg me louter af waarom je kijkt naar dingen en dingen capt die je zo ontzettend vies vindt. Niet meer, niet minder.
Dat mensen daar van maken dat ik dingen verbied, daar kan ik vrij weinig aan doen.
pi_155566346
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:41 schreef Ebinas het volgende:

[..]

[..]

Ik kreeg niet de indruk dat ZE persoonlijk werd.
Waarom gelijk in de stress :?
En ja ik lees heul, heul veel mee. Mootie hoeft haar neus maar te laten zien en er wordt vrijwel direct niet leuk gereageerd op haar. Persoonlijk heb ik daar best moeite mee. Het hoeft je vriendin niet te zijn of te worden, maar hemel zeg. Soms is het hier echt Utopia in de Cos. Laat haar, als de toon van communiceren niet bevalt. Scroll dan.
Maar ik vind het op pesten gaan lijken en dat trek ik slecht.

Het gaat me niet om jullie twee persoonlijk, maar het gebeurt best wel vaak.
Vandaar even naar de FB.
Verders kan het wat mij betreft in DM/PM hoeft niet.
Oh ik spreek Mootie eigenlijk nooit aan hoor. Negeer meestal de mensen die Cossers aanspreken ipv COS geven.
Dus in de stress? Nee hoor.

Ik vind het alleen vervelend als mensen (aanvallend) op Cossers reageren ipv op streams.
Dit keer pikte ze mij eruit, dus daar reageer ik dan op.
En dat aanvallende is voor iedereen anders. Maar de meesten zitten wel op 1 lijn als het gaat om: commentaar op streams of commentaar op cossers (en overal tegen in gaan wat Cossers zeggen, dat maakt de sfeer niet gezelliger, als je het mij vraagt).

Verder kreeg ik een DM dat ze het vaker schijnt te doen dus dat speelt dan ook mee (in mijn reactie, waarin ik overigens alleen aangeef dat Mootie mij eruit pikte in haar commentaar (op een reactie van mij en andere cossers i.p.v. op de streams)).

Het is jammer dat mensen op de Cos zitten om commentaar op anderen te leveren.. Dat geldt in dit geval voor Mootie en soms ook voor anderen.

Wat ik zeg: Niks persoonlijks naar Mootie, het is vervelend dat mensen COC (Comments on Cossers) geven ipv COS (Comments on streams).

En meestal scroll ik gewoon door als 'de toon' mij niet bevalt of cossers liever commentaar op cossers geven dan op de streams..

Dit keer zei ik dat zij mij 'eruit pikte'. Is niet in de stress toch? Is gewoon een reactie op haar.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:50:18 #161
138448 PeZu
Suspended animation
pi_155566370
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef xFleur het volgende:

[..]

Oh ik spreek Mootie eigenlijk nooit aan hoor. Negeer meestal de mensen die Cossers aanspreken ipv COS geven.
Dus in de stress? Nee hoor.

Ik vind het alleen vervelend als mensen (aanvallend) op Cossers reageren ipv op streams.
Dit keer pikte ze mij eruit, dus daar reageer ik dan op.
En dat aanvallende is voor iedereen anders. Maar de meesten zitten wel op 1 lijn als het gaat om: commentaar op streams of commentaar op cossers (en overal tegen in gaan wat Cossers zeggen, dat maakt de sfeer niet gezelliger, als je het mij vraagt).

Verder kreeg ik een DM dat ze het vaker schijnt te doen dus dat speelt dan ook mee (in mijn reactie, waarin ik overigens alleen aangeef dat Mootie mij eruit pikte in haar commentaar (op een reactie van mij en andere cossers i.p.v. op de streams)).

Het is jammer dat mensen op de Cos zitten om commentaar op anderen te leveren.. Dat geldt in dit geval voor Mootie en soms ook voor anderen.

Wat ik zeg: Niks persoonlijks naar Mootie, het is vervelend dat mensen COC (Comments on Cossers) geven ipv COS (Comments on streams).

En meestal scroll ik gewoon door als 'de toon' mij niet bevalt of cossers liever commentaar op cossers geven dan op de streams..

Dit keer zei ik dat zij mij 'eruit pikte'. Is niet in de stress toch? Is gewoon een reactie op haar.
leer een keer dat een mening corrigeren of bestrijden geen persoonlijk aanval is ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_155566393
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:50 schreef PeZu het volgende:

[..]

leer een keer dat een mening corrigeren of bestrijden geen persoonlijk aanval is ^O^
Dat zeg ik toch? Een persoonlijke aanval is voor iedereen anders.. ^O^
pi_155566417
Jammer dat mensen niet beter lezen inderdaad.
pi_155566432
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:48 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja want ivan een isis strijder noemen is iets wat onder cossen valt.. of beweren dat hij offscreen speklapjes eet...

:D

Je maakt zelf die grappen dus dan krijg je commentaar dat weet je
Waar heb ik Ivan een issis strijder genoemd? Je moet er geen dingen bij gaan verzinnen.
Van dat soort leugens ben ik niet bepaald gecharmeerd.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:53:02 #165
138448 PeZu
Suspended animation
pi_155566460
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:50 schreef xFleur het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Een persoonlijke aanval is voor iedereen anders.. ^O^
ja als je het heel.aantrekt kun je een mening over je mening als heel persoonlijk ervaren maar dat ligt bij jezelf maar vaak wordt er dan wel als reactie op de man gespeeld, erg dubbel en scheef
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_155566463
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:51 schreef EverHappy het volgende:

[..]

Waar heb ik Ivan een issis strijder genoemd? Je moet er geen dingen bij gaan verzinnen.
Van dat soort leugens ben ik niet bepaald gecharmeerd.
Pezu doelt op posts van je die door de mods zijn verwijderd omdat ze niet binnen de policy vallen.
pi_155566504
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:53 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja als je het heel.aantrekt kun je een mening over je mening als heel persoonlijk ervaren maar dat ligt bij jezelf maar vaak wordt er dan wel als reactie op de man gespeeld, erg dubbel en scheef
Dat vind ik inderdaad wel apart, op een, wat mij betreft, normale opmerking krijg ik vaak enorm persoonlijke shit over me heen omdat ik zgn. persoonlijk zou zijn geweest.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:55:25 #168
138448 PeZu
Suspended animation
pi_155566549
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:51 schreef EverHappy het volgende:

[..]

Waar heb ik Ivan een issis strijder genoemd? Je moet er geen dingen bij gaan verzinnen.
Van dat soort leugens ben ik niet bepaald gecharmeerd.
dat bedoel ik ook niet, ik bedoel als je soortgelijke dingen beweert, dus een voorbeeld van iets wat niet klopt, dan weet je wat er komt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_155566559
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:53 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja als je het heel.aantrekt kun je een mening over je mening als heel persoonlijk ervaren maar dat ligt bij jezelf maar vaak wordt er dan wel als reactie op de man gespeeld, erg dubbel en scheef
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad wel apart, op een, wat mij betreft, normale opmerking krijg ik vaak enorm persoonlijke shit over me heen omdat ik zgn. persoonlijk zou zijn geweest.
Ik denk dat het de cossers vooral gaat om dat bepaalde mensen alleen maar reageren in de cos op andere cossers en vrijwel nooit commentaar op de streams geven uit zichzelf of als reactie op een andere post.

Dat maakt denk ik voor veel cossers dat zij het als aanval zien (persoonlijk of niet) en dat soort reacties minder waarderen dan cos...
pi_155566602
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef xFleur het volgende:

[..]

Oh ik spreek Mootie eigenlijk nooit aan hoor. Negeer meestal de mensen die Cossers aanspreken ipv COS geven.
Dus in de stress? Nee hoor.

Ik vind het alleen vervelend als mensen (aanvallend) op Cossers reageren ipv op streams.
Dit keer pikte ze mij eruit, dus daar reageer ik dan op.
En dat aanvallende is voor iedereen anders. Maar de meesten zitten wel op 1 lijn als het gaat om: commentaar op streams of commentaar op cossers (en overal tegen in gaan wat Cossers zeggen, dat maakt de sfeer niet gezelliger, als je het mij vraagt).

Verder kreeg ik een DM dat ze het vaker schijnt te doen dus dat speelt dan ook mee (in mijn reactie, waarin ik overigens alleen aangeef dat Mootie mij eruit pikte in haar commentaar (op een reactie van mij en andere cossers i.p.v. op de streams)).

Het is jammer dat mensen op de Cos zitten om commentaar op anderen te leveren.. Dat geldt in dit geval voor Mootie en soms ook voor anderen.

Wat ik zeg: Niks persoonlijks naar Mootie, het is vervelend dat mensen COC (Comments on Cossers) geven ipv COS (Comments on streams).

En meestal scroll ik gewoon door als 'de toon' mij niet bevalt of cossers liever commentaar op cossers geven dan op de streams..

Dit keer zei ik dat zij mij 'eruit pikte'. Is niet in de stress toch? Is gewoon een reactie op haar.
Ze is scherp en is het vaak niet eens met de grote meute, of de formulering.
Dat is Mootie.
Persoonlijke aanvallen heb ik niet gezien, wel het persoonlijk aanspreken op reacties die in haar ogen niet de realiteit weergeven.
Dat is commentaar op streams. Maar ik krijg het idee dat ze een soort van Cees is. Dat gehak daar op hem vind ik heel naar, maar ook op Mootie

En nogmaals het is niet persoonlijk naar jou. Want het gebeurt ook zonder jou.
"Life's a Bitch"
pi_155566639
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef xFleur het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat het de cossers vooral gaat om dat bepaalde mensen alleen maar reageren in de cos op andere cossers en vrijwel nooit commentaar op de streams geven uit zichzelf of als reactie op een andere post.

Dat maakt denk ik voor veel cossers dat zij het als aanval zien (persoonlijk of niet) en dat soort reacties minder waarderen dan cos...
Dan moeten veel Cossers gewoon eens beter opletten, en ook eens de mensen die de godganse dag off topic gaan aanspreken. Niet altijd maar 1 of 2 mensen, die ze niet mogen.
pi_155566640
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef xFleur het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat het de cossers vooral gaat om dat bepaalde mensen alleen maar reageren in de cos op andere cossers en vrijwel nooit commentaar op de streams geven uit zichzelf of als reactie op een andere post.

Dat maakt denk ik voor veel cossers dat zij het als aanval zien (persoonlijk of niet) en dat soort reacties minder waarderen dan cos...
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ze is scherp en is het vaak niet eens met de grote meute, of de formulering.
Dat is Mootie.
Persoonlijke aanvallen heb ik niet gezien, wel het persoonlijk aanspreken op reacties die in haar ogen niet de realiteit weergeven.
Dat is commentaar op streams. Maar ik krijg het idee dat ze een soort van Cees is. Dat gehak daar op hem vind ik heel naar, maar ook op Mootie

En nogmaals het is niet persoonlijk naar jou. Want het gebeurt ook zonder jou.
Wat ik hierboven zeg.. zo vatten cossers het op denk ik..
En de een kan er beter tegen dan de ander.
De een reageert er feller (en vaker) op dan de ander.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:58:26 #173
138448 PeZu
Suspended animation
pi_155566652
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef xFleur het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat het de cossers vooral gaat om dat bepaalde mensen alleen maar reageren in de cos op andere cossers en vrijwel nooit commentaar op de streams geven uit zichzelf of als reactie op een andere post.

Dat maakt denk ik voor veel cossers dat zij het als aanval zien (persoonlijk of niet) en dat soort reacties minder waarderen dan cos...
ja en dat alleen maar en vrijwel nooit klopt ook weer niet dus heel leuk maar een discussie gevoed door emoties is sowieso een gebed zonder eind.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_155566733
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef xFleur het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat het de cossers vooral gaat om dat bepaalde mensen alleen maar reageren in de cos op andere cossers en vrijwel nooit commentaar op de streams geven uit zichzelf of als reactie op een andere post.

Dat maakt denk ik voor veel cossers dat zij het als aanval zien (persoonlijk of niet) en dat soort reacties minder waarderen dan cos...
Maar ze reageert op commentaar op de streams :?
Zij ziet het wellicht anders en gaat daar op in.

Ze past niet in de groep van veel cossers en daarom wordt ze minder gewaardeerd.
Ik begrijp het werkelijk niet.
Goed ik zal wel te veel een mens als mens zien, met goede en slechte kanten.
"Life's a Bitch"
pi_155566734
Maar wel grappig, als ik dus op iemand reageer, krijgt diegene meteen een mailtje om te waarschuwen voor mij. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')