abonnement Unibet Coolblue
pi_154821918


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 8!

Op 7 september 2014 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2014/2015 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 4 januari 2015 op zondagavond (20:20) uitgezonden.



Boerin Bertie

Boer Geert


Boer Jan


Boer Theo


Boer Tom


Het werd: Geert & Hetty, Jan & Rianne, Janko & Esther




Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:36:39 #2
382129 crew  Donna
pi_154822496
Oh, die andere foto had ik niet gezien. Zag deze op de FB pagina van Linda!
pi_154836384
Leuk die foto's!

Heeft Esther nou een voller gezicht of lijkt het maar zo?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154836543
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bertie zonder trui. _O_
Wat een verschil maakt kleding toch.

Leuke foto van ze samen :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 2 augustus 2015 @ 10:28:39 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154837169
Ik zag Bertie op tv bij de Gay Parade. Ze genoot ervan zag ik aan haar gezicht.
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 23:15:05 #6
382129 crew  Donna
pi_154882323
Boer Gijsbert en Femke hebben weer een kindje op komst! *O*
pi_154885604
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:15 schreef DonnaRush het volgende:
Boer Gijsbert en Femke hebben weer een kindje op komst! *O*
Wat leuk O+
Somebody that I used to know
pi_154924174
komt er nog een nieuw seizoen?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_154924293
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:15 schreef DonnaRush het volgende:
Boer Gijsbert en Femke hebben weer een kindje op komst! *O*
Wat leuk *O*
Nummer 3 volgens mij.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 18:47:56 #10
382129 crew  Donna
pi_154933897
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:48 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wat leuk *O*
Nummer 3 volgens mij.
Ja, nr. 3 van hun samen. Femke had al een zoon, dus in totaal 4 kids straks.
pi_154937349
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 08:55 schreef roos85 het volgende:
Leuk die foto's!

Heeft Esther nou een voller gezicht of lijkt het maar zo?
:o ja armpjes zijn ook iets 'dikker'.
pi_155525846
Of we hier nou vrolijk van worden...

http://pers.kro-ncrv.nl/p(...)ernationaal-op-komst
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:00:25 #13
382129 crew  Donna
pi_155526530
Dat wisten we toch al? Afgelopen voorjaar waren er oproepjes van KRO op diverse buitenlandse fora, o.a. in Australië, Scandinavië en Canada om vrijgezelle boeren in het buitenland te zoeken.
pi_155529255
Veilige keuze ook na alle commotie van geile geert enz. Daar krijg je denk ik in het buitenland toch minder van mee als je als boer de lul bent met de montage.
pi_155529674
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef Stansfield het volgende:
Veilige keuze ook na alle commotie van geile geert enz. Daar krijg je denk ik in het buitenland toch minder van mee als je als boer de lul bent met de montage.
Dat weet je niet. Een aantal van die internationale boeren waren ook echte karikaturen. Dat hun buren geen Nederlandse TV hebben en dmv geolock de uitzendingen niet kunnen kijken op Uitzendinggemist wil niet veel zeggen. Geluld wordt er overal.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:10:18 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155529942
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:00 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Een aantal van die internationale boeren waren ook echte karikaturen. Dat hun buren geen Nederlandse TV hebben en dmv geolock de uitzendingen niet kunnen kijken op Uitzendinggemist wil niet veel zeggen. Geluld wordt er overal.
Ik denk toch dat het wel scheelt hoor, bij de dagelijkse boodschappen en zo. Jaspers gaf in elk geval aan dat de commotie van het afgelopen seizoen wel mede-aanleiding was om weer een buitenlandse versie te maken. Die boeren hadden toch net iets minder hysterische taferelen te verwerken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155529994
Beetje een zwaktebod van de KRO. Op safe spelen vanwege 1 seizoen wat meer commotie. Twitter was er jaren geleden ook al en persmuskieten ook.

Bovendien is een buitenlandse serie een stuk duurder. Kandidaten overvliegen, cameraploeg enz.

In een tijd waarin de publieke omroep moet bezuinigen weet ik niet of dat wel zo verstandig is.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_155530147
Tuurlijk is het een zwaktebod van de KRO. Zeker ook omdat dit iets is wat ze zelf ook grotendeels veroorzaakt hebben met de montage.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:23:35 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155530341
Zwaktebod? Ik vind het ze wel sieren dat ze zich beraden over wat ze mensen 'aandoen' met deelname. De buitenlandse versie is een alternatief.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155531052
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Zwaktebod? Ik vind het ze wel sieren dat ze zich beraden over wat ze mensen 'aandoen' met deelname. De buitenlandse versie is een alternatief.
Ja zwaktebod, ze kunnen ook Nederlands boeren fatsoenlijker neerzetten.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:56:05 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155531156
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:51 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ja zwaktebod, ze kunnen ook Nederlands boeren fatsoenlijker neerzetten.
We willen toch alles zien? Als de KRO opeens enorm gaat editten, staat iedereen ook op zijn achterste benen.

Het is nu eenmaal een lastige tijd met social media en het idee dat we alles maar van iedereen mogen weten. De deelnemende boeren zijn daar veelal niet tegen op gewassen.

Raar dat je kennelijk jaren kijkt en ervan geniet en nu opeens de KRO beticht van vanalles. Ik geloof daar totaal niet in. Tuurlijk maken zij een zo aantrekkelijk mogelijk programma, maar er is geen enkel bewijs dat de redactie deelnemers onrecht aan doet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155531166
Die buitenlandse boeren kwamen er toen toch ook niet zo goed vanaf. Maar oké, ze zullen er daar minder last van hebben gehad. Oh, dat fragment bij Jan? op Happy. Onvergetelijk!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:14:55 #23
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155531547
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Die buitenlandse boeren kwamen er toen toch ook niet zo goed vanaf. Maar oké, ze zullen er daar minder last van hebben gehad. Oh, dat fragment bij Jan? op Happy. Onvergetelijk!
Kwamen er niet goed van af? Zeg, laten we eerlijk zijn, dat is de reden dat we dit programma kijken. Natuurlijk komen de boeren er niet goed vanaf. Zodra dit wel zo is, beschimpt de menigte de redactie óók weer: die knappe boer had heus wel zelf zus en zo kunnen hosselen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155531784
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Kwamen er niet goed van af? Zeg, laten we eerlijk zijn, dat is de reden dat we dit programma kijken. Natuurlijk komen de boeren er niet goed vanaf. Zodra dit wel zo is, beschimpt de menigte de redactie óók weer: die knappe boer had heus wel zelf zus en zo kunnen hosselen.
Ben het met je eens hoor! Ik kijk juist omdat ze er niet goed vanaf komen. Dat maakt het juist leuk. Er zijn al genoeg zoetsappige programma's.
pi_155535653
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef W00fer het volgende:
Beetje een zwaktebod van de KRO. Op safe spelen vanwege 1 seizoen wat meer commotie. Twitter was er jaren geleden ook al en persmuskieten ook.

Eén seizoen wat meer commotie?! Het wordt elk jaar heftiger met de reactie van pers/publiek. Was met Aad bijvoorbeeld ook al een beetje zo. Ik snap de KRO wel. Vind het goed dat ze zich bezinnen op hun rol. Als de massa eenmaal in beweging komt, is er geen houden meer aan, dan kan je beter even een stap terug doen.
Somebody that I used to know
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:49:45 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155537678
ik vind het allemaal wat overtrokken. geeft vaart inmiddels wel bij zijn populariteit.

En ik vond de buitenlandse serie best vermakelijk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:42:08 #27
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_155542104
Ik vind zo'n internationale editie ook wel weer leuk hoor, ter afwisseling.
in de haak.
pi_155543292
Kan ook zijn dat dat vanuit het zendermanagement gestuurd is. Die willen meer culturere diversiteit zien en daarom weer wat buitenlandshots.

Overigens speelt de KRO de vermoorde onschuld. Eerst dingen manipuleren met Geert wat hij zelf aangaf, of in de montage. Daarna klagen over de vele commotie...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_155548890
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

We willen toch alles zien? Als de KRO opeens enorm gaat editten, staat iedereen ook op zijn achterste benen.
Huh? Ze editen sowieso enorm natuurlijk, en daar zit juist een punt van verbetering als ze minder heftige reacties willen. Maar of ze dat willen betwijfel ik, want dat zou ook minder kijkcijfers betekenen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 26 augustus 2015 @ 07:42:35 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155549073
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 07:17 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Huh? Ze editen sowieso enorm natuurlijk, en daar zit juist een punt van verbetering als ze minder heftige reacties willen.
Ik denk dat dat tegenvalt, er is inmiddels een hele grote groep die niet kijkt om het "Ah... O+ " maar die in iedere scène zoekt naar " :') :X _O- :')!"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155562136
Precies, dus de commotie roepen ze over zichzelf af.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 12:27:51 #32
382129 crew  Donna
pi_155586725
Tweede kindje op komst voor boer Arthur en Miranda

Ruim een jaar geleden zijn komkommerboer Arthur uit seizoen 2012 en Miranda trotse ouders geworden van hun zoontje Casper. En nu is hun tweede kindje op komst. Eind december verwachten ze de baby. ‘’Het ging zo goed met ons en Casper, dat we helemaal klaar waren voor ons tweede kindje’’, vertelt Miranda enthousiast.

‘’We zijn heel blij met de zwangerschap en het gaat heel goed met de kleine. We willen niet weten of het een jongetje of een meisje wordt, want bij de geboorte van Casper was die verrassing zo leuk. Mijn nieuwsgierigheid wint het tijdens de echo wel bijna hoor!’’



Wiegje

‘’Met Casper gaat het heel goed. Hij is inmiddels alweer een jaar oud. Hij kruipt het huis rond en af en toe gaat hij al staan. Casper is een heel makkelijk ventje en we kunnen hem overal mee naartoe nemen. Ik denk dat hij ongemerkt toch meekrijgt dat ik weer zwanger ben. Laatst stond het wiegje weer in de kamer en dan gaat hij meteen even kijken. Dat is zo leuk om te zien.''

‘’Arthur is een geweldige papa en natuurlijk ook ontzettend trots op onze Casper. Hij loopt heel trots achter de kinderwagen door de kas. Casper kan ook best een middagje met Arthur mee naar de kas. Vanuit de kinderwagen vindt hij het erg interessant. Helaas eet hij nog geen komkommer. Dat is eigenlijk wel een must bij ons in huis, haha. Zijn huidige kinderkamer wordt de kamer voor de baby en Casper krijgt een nieuwe jongenskamer.’’
  Miss 200.000.000! donderdag 27 augustus 2015 @ 12:29:06 #33
367000 roos94
pi_155586749
Leuk ! ^ :)
pi_155617965
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 07:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat dat tegenvalt, er is inmiddels een hele grote groep die niet kijkt om het "Ah... O+ " maar die in iedere scène zoekt naar " :') :X _O- :')!"
En dat is dus enorm ge-edit. De boeren worden bewust neergezet als 'typetjes' voor de hoge kijkcijfers. Daarin is de KRO steeds verder doorgeslagen en nu zoeken ze de veilige modus op door voor weer een internationale versie te kiezen. Zwaktebod dus.
  roze vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:44:43 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_155618060
Ik vind BzV in het buitenland wel leuk, levert mooie beelden op en iedereen heeft tenminste niet een winterjas enz aan.
Your beauty never ever scared me.
pi_155618115
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:41 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

En dat is dus enorm ge-edit. De boeren worden bewust neergezet als 'typetjes' voor de hoge kijkcijfers.
Ze zijn in het echt hele vlotte kerels met bijbehorende vlotte babbel die de ene na de andere dame verschalken?
pi_155618242
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:48 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ze zijn in het echt hele vlotte kerels met bijbehorende vlotte babbel die de ene na de andere dame verschalken?
Ik ken een paar boeren die mee hebben gedaan. Natuurlijk zijn het geen enorme versierders maar ook niet zo horkerig als ze neer worden gezet. Verkijk je er niet op, het is echt niet zo'n spontaan programma als je denkt. De benauwde momenten en blikken worden wel erg uitvergroot. Eén van de boeren wil inmiddels dan ook niets meer met het programma te maken hebben. Hem (en zijn gezin - dat heeft hij er toch maar mooi aan overgehouden) zie je niet terug in de updates, de foto's van de BzV-baby's, enz.
pi_155618276
Daar kan ik me altijd over verbazen, dat veel mensen denken dat wat je op t.v. ziet echt is.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:06:44 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155620084
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:55 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik ken een paar boeren die mee hebben gedaan. Natuurlijk zijn het geen enorme versierders maar ook niet zo horkerig als ze neer worden gezet. Verkijk je er niet op, het is echt niet zo'n spontaan programma als je denkt. De benauwde momenten en blikken worden wel erg uitvergroot. Eén van de boeren wil inmiddels dan ook niets meer met het programma te maken hebben. Hem (en zijn gezin - dat heeft hij er toch maar mooi aan overgehouden) zie je niet terug in de updates, de foto's van de BzV-baby's, enz.
Ik heb wat ervaring met boeren in de kroeg op het platteland, en sommigen kunnen echt heel erg gezellig, leuk en adrem zijn zolang er maar niets potentieel romantisch speelt, want dan kunnen ze dat weer niet.
Ik zou een van die jongens ook zo kunnen opgeven voor het programma, want ondanks het feit dat ze echt heel erg leuk zijn in de omgang onder elkaar (en als ze weten dat er nooit iets romantisch zou kunnen spelen met een bepaalde vrouw), slaan ze echt compleet dicht als er iemand in de buurt is waarmee het wel wat zou kunnen worden.

En dan is het jammer dat je niet die grappige man ziet die adrem reageert, maar op het moment dat er potentiëel relatiemateriaal in de buurt is, is zo'n man dan ook niet grappig en adrem, dan is hij op alle fronten de reden dat hij met het programma meedoet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:07:44 #40
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_155620120
Wanneer begint het?
pi_155623011
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind BzV in het buitenland wel leuk, levert mooie beelden op en iedereen heeft tenminste niet een winterjas enz aan.
De nieuwe serie wordt in de winter opgenomen. Tenminste bij boer Jan in Canada was het op een ander moment winter dan bij ons.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_155623349
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef W00fer het volgende:

[..]

De nieuwe serie wordt in de winter opgenomen. Tenminste bij boer Jan in Canada was het op een ander moment winter dan bij ons.
Wat bedoel je? :?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:07:42 #43
382129 crew  Donna
pi_155623445
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef W00fer het volgende:

[..]

De nieuwe serie wordt in de winter opgenomen. Tenminste bij boer Jan in Canada was het op een ander moment winter dan bij ons.
In Canada is het winter als wij ook winter hebben.

De opnames bij Jan waren in het najaar en de uitzendingen begonnen in december.
pi_155623474
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:07 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

In Canada is het winter als wij ook winter hebben.

De opnames bij Jan waren in het najaar en de uitzendingen begonnen in december.
Dan ergens anders :')

Je kunt nooit overal ter wereld lente hebben. Wie weet zit er dit keer wel een boer uit Rusland bij of uit China.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:09:28 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155623478
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef W00fer het volgende:

[..]

De nieuwe serie wordt in de winter opgenomen. Tenminste bij boer Jan in Canada was het op een ander moment winter dan bij ons.
Ja, Canada ligt aan de andere kant van de evenaar, dan krijg je dat hè...
Schrijf maar niet als er een boer(in) bij zit die je wel wat lijkt :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155623793
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, Canada ligt aan de andere kant van de evenaar, dan krijg je dat hè...
Schrijf maar niet als er een boer(in) bij zit die je wel wat lijkt :*
Sowieso ben ik niet zo'n dierenfan dus je zult mij niet zien schrijven. Ik hoop dit keer eigenlijk weer op een Wietse ofzo, die met een mooie chick er vandoor gaat :7
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_155623948
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:09 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dan ergens anders :')

Je kunt nooit overal ter wereld lente hebben. Wie weet zit er dit keer wel een boer uit Rusland bij of uit China.
_O- ben je nou serieus?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:33:17 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155624115
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb wat ervaring met boeren in de kroeg op het platteland, en sommigen kunnen echt heel erg gezellig, leuk en adrem zijn zolang er maar niets potentieel romantisch speelt, want dan kunnen ze dat weer niet.
Ik zou een van die jongens ook zo kunnen opgeven voor het programma, want ondanks het feit dat ze echt heel erg leuk zijn in de omgang onder elkaar (en als ze weten dat er nooit iets romantisch zou kunnen spelen met een bepaalde vrouw), slaan ze echt compleet dicht als er iemand in de buurt is waarmee het wel wat zou kunnen worden.

En dan is het jammer dat je niet die grappige man ziet die adrem reageert, maar op het moment dat er potentiëel relatiemateriaal in de buurt is, is zo'n man dan ook niet grappig en adrem, dan is hij op alle fronten de reden dat hij met het programma meedoet.
Dat is niet per sé boer-eigen? ;) Ik ken wel meer van dat soort mannen :P.
KuikenGuppy
pi_155625947
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Daar kan ik me altijd over verbazen, dat veel mensen denken dat wat je op t.v. ziet echt is.
Was dat een sneer richting mij? :7
pi_155626339
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

_O- ben je nou serieus?
Ja, zou toch kunnen?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_155626783
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:40 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ja, zou toch kunnen?
Rusland en China liggen ook op het noordelijk halfrond. Heb je de basisschool nooit afgemaakt?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_155628395
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:25 schreef computergirl het volgende:

[..]

Was dat een sneer richting mij? :7
Nee hoor, dat was een reactie op Snoopyfri. Maar wie de schoenpast trekke hem aan hoor! Haha, nee, het was echt niet op jou gericht.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:42:28 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155629638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:33 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat is niet per sé boer-eigen? ;) Ik ken wel meer van dat soort mannen :P.
Nee klopt, maar bij boeren spelen er natuurlijk ook wat andere zaken mee; bijvoorbeeld dat ze niet zo snel op het werk iemand tegenkomen :+
Daarbij zoeken ze vaak wel iemand die een aantal taken op zich kan nemen (al is het de administratie maar).
Aan de andere kant hebben ze qua woonruimte wel vaak weer eea te bieden voor dames die graag een hoop ruimte hebben, waar dat weer niet opgaat voor stille Willem in z'n vinexwoning....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155632177
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Rusland en China liggen ook op het noordelijk halfrond. Heb je de basisschool nooit afgemaakt?
Vraag het 100 willekeurige mensen op straat en die weten het echt niet hoor. Gelukkig heb ik weer andere kwaliteit, en we hebben altijd jou nog hè :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:57:48 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155633240
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:25 schreef W00fer het volgende:

[..]

Vraag het 100 willekeurige mensen op straat en die weten het echt niet hoor. Gelukkig heb ik weer andere kwaliteit, en we hebben altijd jou nog hè :')
Sorry hoor, maar ik ken werkelijk echt niemand die niet weet dat Rusland en Canada op hetzelfde halfrond liggen als Nederland, China zal vaak een twijfelgeval zijn, en ik kan me voorstellen dat mensen op straat niet eens weten wat het noordelijk halfrond is, maar van degenen die dat wel weten of begrijpen als het ze uitgelegd wordt kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die niet weten dat Canada en Rusland op hetzelfde halfrond liggen als wij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:38:58 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155634607
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 17:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee klopt, maar bij boeren spelen er natuurlijk ook wat andere zaken mee; bijvoorbeeld dat ze niet zo snel op het werk iemand tegenkomen :+
Daarbij zoeken ze vaak wel iemand die een aantal taken op zich kan nemen (al is het de administratie maar).
Aan de andere kant hebben ze qua woonruimte wel vaak weer eea te bieden voor dames die graag een hoop ruimte hebben, waar dat weer niet opgaat voor stille Willem in z'n vinexwoning....
Ik verbaas me er elk jaar trouwens ook weer over dat de mannen die nog geen boe of bah durven te zeggen en in elkaar krimpen als ze iets wordt gevraagd met het grootste gemak de mouwen opstropen om resoluut een arm in een barende koe te steken om de vordering te controleren :D
KuikenGuppy
pi_155634785
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik ken werkelijk echt niemand die niet weet dat Rusland en Canada op hetzelfde halfrond liggen als Nederland, China zal vaak een twijfelgeval zijn, en ik kan me voorstellen dat mensen op straat niet eens weten wat het noordelijk halfrond is, maar van degenen die dat wel weten of begrijpen als het ze uitgelegd wordt kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die niet weten dat Canada en Rusland op hetzelfde halfrond liggen als wij.
Hou op met je te verbazen over het onthouden van nutteloze feiten. Een mens kan niet alles weten of onthouden. Het toont niet gelijk aan dat ik LTS Zwakstroom heb als ik het niet weet. Je superioriteit is niet gelijk bewezen als je 1 feit weet. Ik kan jou nog 10 andere van dit soort vragen stellen en geheid dat je er 1 fout hebt.

Overigens was het best goed weer bij ons, terwijl in de 3 weken daarvoor het slecht weer was in Canada bij die boer, die opnames zaten toen vrij kort op elkaar met de terugblik.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:23:50 #58
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_155636302
:')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_155644077
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik verbaas me er elk jaar trouwens ook weer over dat de mannen die nog geen boe of bah durven te zeggen en in elkaar krimpen als ze iets wordt gevraagd met het grootste gemak de mouwen opstropen om resoluut een arm in een barende koe te steken om de vordering te controleren :D
Zitten er dan op een relatie wachtende vrouwtjes in de koeiendarm?
pi_155646805
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:44 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hou op met je te verbazen over het onthouden van nutteloze feiten. Een mens kan niet alles weten of onthouden. Het toont niet gelijk aan dat ik LTS Zwakstroom heb als ik het niet weet. Je superioriteit is niet gelijk bewezen als je 1 feit weet. Ik kan jou nog 10 andere van dit soort vragen stellen en geheid dat je er 1 fout hebt.

Overigens was het best goed weer bij ons, terwijl in de 3 weken daarvoor het slecht weer was in Canada bij die boer, die opnames zaten toen vrij kort op elkaar met de terugblik.
Het was geen slecht weer, het sneeuwde :D
My salvation lies in your love..
pi_155646921
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:44 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hou op met je te verbazen over het onthouden van nutteloze feiten. Een mens kan niet alles weten of onthouden.
Nee, maar dit hoort toch wel een beetje bij algemene kennis hoor.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:55:12 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155647475
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 01:36 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Zitten er dan op een relatie wachtende vrouwtjes in de koeiendarm?
Jij denkt dat de kindjes uit de darm worden geboren? :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155650987
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:38 schreef June. het volgende:

[..]

Nee, maar dit hoort toch wel een beetje bij algemene kennis hoor.
Kan best, maar er is geen afgebakende hoeveelheid "algemene kennis". Ik kan jou ook dingen vragen waarvan ik meen dat dat bij algemene kennis hoort qua topografie.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 30 augustus 2015 @ 08:55:04 #64
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_155669334
Weer wat geleerd Woofer. Verschil in de seizoenen zit er alleen tussen de twee halfronden, niet tussen oost en west. Die verschillen alleen in dag & nacht.
in de haak.
  zondag 30 augustus 2015 @ 11:48:03 #65
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_155671562
Dit is dan ook geen algemene kennis, maar basiskennis.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 augustus 2015 @ 12:13:20 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155672025
zit ik hier nog in het BZV-topic?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 30 augustus 2015 @ 12:59:31 #67
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_155672952
quote:
10s.gif Op zondag 30 augustus 2015 12:13 schreef rubbereend het volgende:
zit ik hier nog in het BZV-topic?
dit is Boerin zoekt Eend :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_155697900
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 08:55 schreef trui het volgende:
Weer wat geleerd Woofer. Verschil in de seizoenen zit er alleen tussen de twee halfronden, niet tussen oost en west. Die verschillen alleen in dag & nacht.
Zo leer ik weer iedere dag hè. Of ik het onthoud is een tweede :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 november 2015 @ 16:01:46 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157812684
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 25 november 2015 @ 16:03:01 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157812715
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 25 november 2015 @ 16:22:43 #71
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_157813171
Ah O+
in de haak.
pi_157813342
Stevig exemplaar
  Miss 200.000.000! woensdag 25 november 2015 @ 17:29:19 #73
367000 roos94
pi_157814758
Tof zeg! :)
pi_157824348
Liefste stel van bzv O+
Somebody that I used to know
pi_157824712
Wat leuk voor ze O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_157826042
Hij blijkt 9 weken oud te zijn. Fors manneke.
pi_157828202
Ziet er wel een stuk ouder uit
:o

Schattig wel.

Henk was toen diegene wiens vorige vriendin was omgekomen bij een auto-ongeluk?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_157828321
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 07:13 schreef Njosnavelin het volgende:

Henk was toen diegene wiens vorige vriendin was omgekomen bij een auto-ongeluk?
Ja
Somebody that I used to know
pi_157830534
Wat leuk voor ze! O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 november 2015 @ 19:08:17 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157865375
'Boerin Bertie en Esther verzonnen breuk'

Boerin Bertie en Esther zouden hun relatiebreuk eerder dit jaar in scène hebben gezet.

Dat beweert boer Geert. De aardbeienteler zegt dat Bertie en Esther een relatiebreuk hebben verzonnen omdat zij de aandacht van de media zat waren. "Die zijn altijd samen geweest, maar die hebben dat voor de media gedaan. Gezegd dat ze uit elkaar waren, maar dat was niet zo", onthult Geert in Shownieuws.

Esther maakte in juni via een brief op de website van KRO werelkundig dat aan haar relatie met Bertie een einde was gekomen. "Bertie en ik hebben een goeie tijd met elkaar gehad, maar we hebben besloten dat er geen toekomst voor ons samen is."

De dames werden een aantal maanden later, op een boot tijdens de Gay Pride, weer samen gespot. Niet zo gek, volgens boer Geert. "Die twee zijn al die tijd bij elkaar geweest. Ze zijn gek op elkaar."
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_157865476
:o :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 27 november 2015 @ 19:20:22 #82
382129 crew  Donna
pi_157865622
Haha.. Boer Geert zit 1 week bij SBS en hij krijgt direct te smaak te pakken.
pi_157865919
:|W
Somebody that I used to know
  Miss 200.000.000! vrijdag 27 november 2015 @ 19:40:08 #84
367000 roos94
pi_157866018
Zou leuk zijn als er in het nieuwe seizoen weer een lesbische vrouw mee doet, maar zal wel niet
  donderdag 17 december 2015 @ 19:39:29 #85
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_158313494
Gaat dit niet weer bijna beginnen of zo?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 17 december 2015 @ 19:53:20 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158313707
27 december, Boer zoekt vrouw-special. Yvon blikt terug met een aantal boeren.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 december 2015 @ 19:55:20 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158313742
Zijn er nog geen boeren bekend? Vorige jaren keken wij de voorstelrondes/oproepjes altijd tijdens onze vakantie.
KuikenGuppy
  donderdag 17 december 2015 @ 19:59:33 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158313818
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:55 schreef Burdie het volgende:
Zijn er nog geen boeren bekend? Vorige jaren keken wij de voorstelrondes/oproepjes altijd tijdens onze vakantie.
Voorstelrondes tijdens de kerstvakantie? Volgens mij niet.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 20:03:44 #89
382129 crew  Donna
pi_158313890
De voorstelrondes waren vaak begin september en dan 'brieven brengen' in december of januari. Misschien zijn de voorstelrondes nu in januari?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 december 2015 @ 20:12:57 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158314101
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:03 schreef DonnaRush het volgende:
De voorstelrondes waren vaak begin september en dan 'brieven brengen' in december of januari. Misschien zijn de voorstelrondes nu in januari?
er zijn winter en zomerseizoenen geweest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 20:14:59 #91
382129 crew  Donna
pi_158314148
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er zijn winter en zomerseizoenen geweest
Ja klopt, voor de zomerseizoenen waren de voorstelrondes in april/mei dacht ik? Misschien doen ze nu weer een zomerseizoen. Het is ook weer buitenland toch? Die treurige aanblik van Canada bij Jan in het vorige buitenland seizoen in de herfst/winter werd je ook niet blij van.
  donderdag 17 december 2015 @ 20:45:27 #92
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_158314974
Ik kan me herinneren dat Yvon ooit zei dat ze zomerseizoenen leuker vond dan winter, omdat iedereen wat vrolijker en opener was.
pi_158315252
En dan zijn er lammetjes!
pi_158315284
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:14 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja klopt, voor de zomerseizoenen waren de voorstelrondes in april/mei dacht ik? Misschien doen ze nu weer een zomerseizoen. Het is ook weer buitenland toch? Die treurige aanblik van Canada bij Jan in het vorige buitenland seizoen in de herfst/winter werd je ook niet blij van.
_O- Dat hij op dat bed zit te mokken en die meiden in een andere kamer dansen op Happy!
  donderdag 17 december 2015 @ 20:57:57 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158315331
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voorstelrondes tijdens de kerstvakantie? Volgens mij niet.
Zomervakantie bedoel ik.
KuikenGuppy
pi_158321580
Ik denk dat ze nu wat extra tijd nemen en pas in het voorjaar van 2016 met wat nieuws komen, als dat al niet te vroeg is gezien de commotie. Yvon zit ook productietechnisch nog met Hello Goodbye

Sowieso loopt het huidige tv seizoen nog wel even. Dus reken op feb/maart en dan start uitzendingen nog veel later, aangezien er ook nog het e.e.a. opgenomen moet worden, dit keer weer internationaal dus kan goed pas in april op de buis komen.

Zou gek zijn als ze nu de 27e terugkijken en dan gelijk voorstelrondje doen.

[ Bericht 7% gewijzigd door W00fer op 18-12-2015 01:00:24 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  roze vrijdag 18 december 2015 @ 00:42:44 #97
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158321669
Ik vind een zomer seizoen ook leuker :) We zullen wel zien. Was ook wel benieuwd idd of er al meer bekend was maar nee dus.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 december 2015 @ 01:24:39 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158322326
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:35 schreef W00fer het volgende:
Ik denk dat ze nu wat extra tijd nemen en pas in het voorjaar van 2016 met wat nieuws komen, als dat al niet te vroeg is gezien de commotie. Yvon zit ook productietechnisch nog met Hello Goodbye

Sowieso loopt het huidige tv seizoen nog wel even. Dus reken op feb/maart en dan start uitzendingen nog veel later, aangezien er ook nog het e.e.a. opgenomen moet worden, dit keer weer internationaal dus kan goed pas in april op de buis komen.

Zou gek zijn als ze nu de 27e terugkijken en dan gelijk voorstelrondje doen.
Hello Goodbye is een paar dagen op Schiphol lopen, daar zit weinig tijd in, de redactie kookt alles voor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158355674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O- Dat hij op dat bed zit te mokken en die meiden in een andere kamer dansen op Happy!
Dat was briljant ja ik lag Dubbel _O_ die hadden ze zo als lucky bij DWDD kunnen uitzenden :)
  vrijdag 25 december 2015 @ 12:47:37 #100
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158518304
Zondag terugblik :)
20:20
http://www.tvgids.nl/Reünie_op_het_erf_in_tv-special_Boer_zoekt_vrouw/artikel/97068/
Haters everywhere but I don't really care.
pi_158525831
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 12:47 schreef matthijst het volgende:
Zondag terugblik :)
20:20
http://www.tvgids.nl/Reünie_op_het_erf_in_tv-special_Boer_zoekt_vrouw/artikel/97068/
Weer 4 miljoen kijkers?
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')