abonnement Unibet Coolblue
pi_154806606




quote:
Ferry Doedens ontslagen bij GTST

Groot nieuws uit soapland: Ferry Doedens gaat weg bij Goede Tijden Slechte Tijden, en dat is niet vrijwillig. Producent Endemol heeft Ferry, die de rol van Lucas Sanders speelt, op straat gezet. Dat bevestigt een woordvoerder van het mediabedrijf aan RTL Boulevard.

Reden van het ontslag is, zoals Endemol het formuleert, dat Ferry zich niet aan de 'productionele afspraken' heeft gehouden. "Inderdaad heeft Endemol Shine Nederland zich genoodzaakt gezien Ferry te ontslaan", aldus Endemol in een reactie aan RTL Boulevard. "Dit vanwege het bij herhaling niet nakomen van productionele afspraken. Hierdoor kwamen de opnames van GTST meermaals in het gedrang."

RTL Nederland laat weten volledig achter de beslissing te staan van Endemol.

Ferry zelf was niet bereikbaar voor commentaar.

De fans van GTST zullen het binnenkort dus zonder de olijke blonde acteur moeten doen. Maar laten we niet vergeten dat Fer met zijn alter ego Lucas een flamboyant en spraakmakend karakter heeft neergezet, die voor heel veel mooie en zelfs taboedoorbrekende verhaallijnen heeft gezorgd.




Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topicreeks

- De OP -



quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:42 schreef Frey het volgende:
Nu de zomercliff nadert is het misschien wel leuk om er eens een poll tegenaan te gooien.
Wat vonden jullie nou de beste zomercliff?

Poll: Wat was de beste zomercliff?
Seizoen 1
Seizoen 2
Seizoen 3
Seizoen 4
Seizoen 5
Seizoen 6
Seizoen 7
Seizoen 8
Seizoen 9
Seizoen 10
Seizoen 11
Seizoen 12
Seizoen 13
Seizoen 14
Seizoen 15
Seizoen 16
Seizoen 17
Seizoen 18
Seizoen 19
Seizoen 20
Seizoen 21
Seizoen 22
Seizoen 23
Seizoen 24
Tussenstand:
[ ]
Ook een poll maken? Klik hier

Seizoen 1:
Daniël ziet de doodgewaande Simon.

Seizoen 2:
Herman Hogendoorn wordt doodgeschoten en Arnie heeft het pistool vast.

Seizoen 3:
Karma valt huize Alberts binnen. / Helen wil Peter vertellen dat hij haar zoon is.

Seizoen 4:
Robert betrapt Laura en Tessel. / Helen wordt vergiftigd door Koen Heeze.

Seizoen 5:
Laura gaat Linda te lijf met een mes en Stan treft later een bloedbad aan.

Seizoen 6:
Arnie en Linda raken te water tijdens een boottocht.

Seizoen 7:
Daniël en Suzanne bungelen op de rand van het dak.

Seizoen 8:
Schietpartij tijdens het huwelijk van Julian en Alexandra.

Seizoen 9:
Stefano krijgt een enorme haak tegen zijn hoofd en de maffia ontvoerd Janine en Nina.

Seizoen 10:
Bowien aan de rand van de klif.

Seizoen 11:
Personages gaan vreemd of komen weer nader tot elkaar.

Seizoen 12:
Janine wordt levend begraven. / Rik en Anita worden met drugs betrapt in Singapore.

Seizoen 13:
Charlie wordt van de weg gereden door Robert.

Seizoen 14:
De brand in Scala.

Seizoen 15:
Stefano rijdt Nick aan, waarna hij en Yasmin met de auto in het water belanden.

Seizoen 16:
Ludo wordt neergeschoten door Janine tijdens het moordspel.

Seizoen 17:
Vadim steekt Jack of Bing neer tijdens een Romeins feest.

Seizoen 18:
Dennis duwt Rik en Anita van het balkon. / Charlie vertelt Nick dat J.J. eigenlijk Valentijn is.

Seizoen 19:
Nick wurgt Maxime in het zwembad.

Seizoen 20:
Wie is de vader van de baby van Sjors? Danny of Bing?

Seizoen 21:
Wiet schiet tijdens het huwelijksfeest van Nina en Noud en de feesttent stort in.

Seizoen 22:
Bing rijdt Jack aan.

Seizoen 23:
Tijdens een parachutesprong maakt iemand een fatale smak.

Seizoen 24:
Bing heeft het levenloze lichaam van Sjors vast na een poging haar te redden van de verdrinkingsdood en hij kijkt als een boze gorilla.
pi_154806661
Vind het dan wel knap dat Rohan zoveel zinnetjes achter elkaar kan zeggen zonder zijn eigen tekst in twijfel te trekken ;)
pi_154806758
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:48 schreef _Kate_C_ het volgende:
Vind het dan wel knap dat Rohan zoveel zinnetjes achter elkaar kan zeggen zonder zijn eigen tekst in twijfel te trekken ;)
Dat vond ik ook al opmerkelijk ja :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 31 juli 2015 @ 22:51:44 #4
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154806797
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:48 schreef _Kate_C_ het volgende:
Vind het dan wel knap dat Rohan zoveel zinnetjes achter elkaar kan zeggen zonder zijn eigen tekst in twijfel te trekken ;)
Hoeft het maar op te lezen van een papiertje. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154806837
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:51 schreef Frey het volgende:

[..]

Hoeft het maar op te lezen van een papiertje. :P
Hij is in staat dat papiertje te verwisselen met het papiertje dat dienst deed als verpakking van zijn kauwgum :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 31 juli 2015 @ 22:54:16 #6
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154806899
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hij is in staat dat papiertje te verwisselen met het papiertje dat dienst deed als verpakking van zijn kauwgum :P
Dan besluiten ze er uiteindelijk een "stomme soap" van te maken. Wordt er helemaal niet meer gesproken.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154806944
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:51 schreef Frey het volgende:

[..]

Hoeft het maar op te lezen van een papiertje. :P
Er is nog hoop. Als tie toch vertrekt bij GTST kan hij altijd nog voorleesmoeder bij de NOS worden ;)
pi_154806956
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hij is in staat dat papiertje te verwisselen met het papiertje dat dienst deed als verpakking van zijn kauwgum :P
_O- :Y
pi_154806979
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:54 schreef Frey het volgende:

[..]

Dan besluiten ze er uiteindelijk een "stomme soap" van te maken. Wordt er helemaal niet meer gesproken.
Dat lost wel een aantal problemen op... ;)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 22:57:59 #10
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154807017


_O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154807092
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:54 schreef Frey het volgende:

[..]

Dan besluiten ze er uiteindelijk een "stomme soap" van te maken. Wordt er helemaal niet meer gesproken.


Erland Galjaard is tevreden over die beslissing. "Ik keek op een middag naar zo'n shortie en vond de teksten in de serie veel te moeilijk voor het kijkerspubliek, die snappen dat niet. Ik heb toen om de tafel gezeten met de schrijvers en besloten dat er voortaan geen tekst meer wordt gebruikt in de serie. Zo kan mijn lieftallige Wendy het ook nog uitstekend volgen."
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154807104
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:57 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
BALOUUUUUUUUU _O_ _O_ _O_

Bij die verhaallijn moet ik nog komen _O-
pi_154807157
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Erland Galjaard is tevreden over die beslissing. "Ik keek op een middag naar zo'n shortie en vond de teksten in de serie veel te moeilijk voor het kijkerspubliek, die snappen dat niet. Ik heb toen om de tafel gezeten met de schrijvers en besloten dat er voortaan geen tekst meer wordt gebruikt in de serie. Zo kan mijn lieftallige Wendy het ook nog uitstekend volgen."
_O-
Valt me nog mee dat Wendy nog geen gastrol heeft gehad.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:04:05 #14
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154807231
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:00 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

BALOUUUUUUUUU _O_ _O_ _O_

Bij die verhaallijn moet ik nog komen _O-
Balou werd ook leuk ingezet bij enkele verhaallijnen. _O_
Zo zielig als hij doodgaat in seizoen 9. ;(
Gelukkig werd dat niet in beeld gebracht.

Eigenlijk was Balou gewoon een hoofdpersonage. Stond in de leader, op de castfoto's en een hele periode vast in de aftiteling. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154807276
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:04 schreef Frey het volgende:

[..]

Balou werd ook leuk ingezet bij enkele verhaallijnen. _O_
Zo zielig als hij doodgaat in seizoen 9. ;(
Gelukkig werd dat niet in beeld gebracht.

Eigenlijk was Balou gewoon een hoofdpersonage. Stond in de leader, op de castfoto's en een hele periode vast in de aftiteling. _O_
Balou doet me ook gelijk denken aan Roos, ik heb echt gejankt in afl 2001, toen ze door de ambulance werd weggevoerd en zo op de brancard met haar lichaam :'(
pi_154807303
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:01 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

_O-
Valt me nog mee dat Wendy nog geen gastrol heeft gehad.
Zeg dat maar niet te hard, straks komt er nog een cross-over met haar fenomenale politieserie Moordvrouw :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:07:55 #17
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154807361
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:05 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Balou doet me ook gelijk denken aan Roos, ik heb echt gejankt in afl 2001, toen ze door de ambulance werd weggevoerd en zo op de brancard met haar lichaam :'(
Ja, dat had ik ook. ;(
En bij Hennie. ;(

Maar vooral bij Sylvia. :'(
Ik vond haar zo leuk, wat de rest ook zegt. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154807413
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:07 schreef Frey het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook. ;(
En bij Hennie. ;(

Maar vooral bij Sylvia. :'(
Ik vond haar zo leuk, wat de rest ook zegt. _O_
Ach weetje, het is je goed recht dat je Sylvia leuk vond. Zo verschrikkelijk was ze niet, maar ze was niet mn favoriet. Ik vond/vind zelfs Barbara heel leuk ondanks dat vele mensen heel erg haat tegenover haar gehad hebben. ;)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:10:29 #19
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154807462
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:09 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Ach weetje, het is je goed recht dat je Sylvia leuk vond. Zo verschrikkelijk was ze niet, maar ze was niet mn favoriet. Ik vond/vind zelfs Barbara heel leuk ondanks dat vele mensen heel erg haat tegenover haar gehad hebben. ;)
Ik ben een van de Barbara haters, maar tot seizoen 13 vond ik haar ook leuk.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154807541
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik ben een van de Barbara haters, maar tot seizoen 13 vond ik haar ook leuk.
Na seizoen 13 werd ze inderdaad wel echt een kreng, maar toch op de een of andere manier vond ik toch nog iets leuk aan d'r. Ik weet niet wat het was :')

Maar de discussie over de vrouwen van Jef is al veel te vaak hier geweest, iedereen denkt er anders over, gewoon houden zo.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:14:15 #21
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154807619
Dit is hoe we later over Barbara dachten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef Frey het volgende:
Die clip van Iwan. _O-

"Het gaat alleen om jou" is erg toepasselijk, de rest niet. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als ik kon zingen had ik een goede cover gemaakt, bijvoorbeeld:

"Barbara: afgrijselijke vrouw,
Barbara die ik liefst van een brug af douw"

:')
:D _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154807657
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:14 schreef Frey het volgende:
Dit is hoe we later over Barbara dachten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Die rijm van Bartolhoven _O_ _O- _O-

[..]

:D _O-
pi_154807658
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik ben een van de Barbara haters, maar tot seizoen 13 vond ik haar ook leuk.
Barbara vond ik ook nog wel aardig tot eind seizoen 13. Sylvia vond ik nou ook niet bepaald irritant ofzo... Vind Yasmin 300 maal erger ;)
pi_154807672
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:14 schreef Frey het volgende:
Dit is hoe we later over Barbara dachten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Die rijm van Bartolhoven _O_ _O- _O_

[..]

:D _O-
pi_154807682
Oeps, perongeluk 2 x verstuurd.
pi_154807730
Trouwens ik zit nu bij afl 1195 en Roos stapt nu in de auto van Robert en rijdt weg, na een confrontatie met Laura, en ik weet al hoe dit afloopt -O-
pi_154807734
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:14 schreef Frey het volgende:
Dit is hoe we later over Barbara dachten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

[..]

:D _O-
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:22:05 #28
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154807853
Alice/Lisette vind ik trouwens ook op haar best in seizoen 7. Echt compleet gestoord, vooral met Rik en Anita. :D _O- _O_

En hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154807879
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:22 schreef Frey het volgende:
Alice/Lisette vind ik trouwens ook op haar best in seizoen 7. Echt compleet gestoord, vooral met Rik en Anita. :D _O- _O_

En hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk er zo naar uit om deze verhaallijn weer opnieuw te zien, ik vind Alice geweldig _O_
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 05:08:35 #30
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154812622
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Waar komen die recaps in zulke goede kwaliteit vandaan? :o Ik kan mij niet herinneren dat deze op de dvd stonden :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:17 schreef tramy het volgende:
Waarom zijn er op de dvd van seizoen 13 verschillende versies van aflevering 2351 t/m 2353?
Er zijn een keer de afleveringen die met de leader beginnen,maar ook afleveringen met de "wat vooraf ging".

Is dat een fout? :o
Ik vraag me al lang af,waarom alleen bij sommige afleveringen de wat vooraf ging daarbij is.
Weet dat iemand?
:D

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:09 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Klopt... :'(
Mailen. Gewoon mailen. Omruilactie op touw, je mist gewoon een deel van de aflvering, kunnen we lang of kort praten over de lengte van de missende opname, maar dit hoort gewoon niet de bedoeling te zijn. Had ook niet verwacht dat dit nog bij GTST zou voorkomen in seizoen 13.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
Ik begin nu te denken... Wat als er bij ieder seizoen wel ergens een verborgen recap te vinden is? :D
Nog een reden dat een database'je wel handig is *neergemept door een fiets*
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:39:58 #31
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_154823809
Ik heb een mail gestuurd over afl 2355. :)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:21:20 #32
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_154827084
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:39 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb een mail gestuurd over afl 2355. :)
Dankje,maar hoe loopt dat af?
Is dat zoals destijds met die eene afl 929?Krijgen de kopers dan nieuwe discs?

Maar die zal ik misschien niet krijgen....want ze moeten het dan naar het buitenland zenden,ik denk niet dat ze zoiets gaan doen ...
pi_154828614
Seizoen 2:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:31:14 #34
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154828957


Altijd een en al gezelligheid in huize Alberts. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 2 augustus 2015 @ 04:58:09 #35
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154835831
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:21 schreef tramy het volgende:

[..]

Dankje,maar hoe loopt dat af?
Is dat zoals destijds met die eene afl 929?Krijgen de kopers dan nieuwe discs?

Maar die zal ik misschien niet krijgen....want ze moeten het dan naar het buitenland zenden,ik denk niet dat ze zoiets gaan doen ...
Je maakt al beweringen voordat er ook maar iets vastligt. Heb gewoon even geduld, dat is een schone zaak.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_154863406
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik ben een van de Barbara haters, maar tot seizoen 13 vond ik haar ook leuk.
Ja haar kentering begint met haar reactie op Valerie's komst en wordt daarna alleen nog maar erger vind ik.

Verder over seizoen 13:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 03-08-2015 11:31:17 ]
Een heer met stijl
pi_154865148
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja haar kentering begint met haar reactie op Valerie's komst en wordt daarna alleen nog maar erger vind ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Verder over seizoen 13:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154865458
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Nou ja geen bal aan...deels eens, zoals geloof ik Frey ook al zei: dat gedoe tussen Barbara en Valerie had gewoon eerder moeten stoppen, gewoon rond de cliff bij voorbeeld. Het conflict werd nu pas bijgelegd toen het personage Valerie er bijna uitging. Wat je in seizoen 13 zag is inherent geweest aan het personage Valerie.

Deze manier van een verhaallijn voeren begon eigenlijk in de tweede helft van seizoen 13, van die ruziescenes maar laten emmeren en voortduren. Goed dat is ook des soaps, maar niet als het iedere keer exact dezelfde scene is. Vergelijk het bijvoorbeeld met Linda en Laura van seizoen 4-6, dat was gewoon een vete, met soms escalaties, soms venijnige blikken en opmerkingen, soms zelfs momenten dat het er mild aan toeging.

Barbara en Valerie liet me een beetje denken aan Ray en Dennis in seizoen 15 om de Koning.

Als ik seizoen 13 met 12 vergelijk dan ging het toen een stuk sneller en waren de verhaallijnen stukken korter. En nogmaals de komst van de Fischerbende en die van Milan (en straks ook nog de Lieke-Charlie), factoren die allemaal afwezig zijn in seizoen 12, maken de familie Alberts in dat seizoen ook stukken prettiger om naar te kijken. Hoewel er in seizoen 13 nog nèt naar te kijken valt, weet ik dat het straks een Charlie-Barbara show gaat worden. :{w
Een heer met stijl
pi_154865530
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:56 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
pi_154865857
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ja geen bal aan...deels eens, zoals geloof ik Frey ook al zei: dat gedoe tussen Barbara en Valerie had gewoon eerder moeten stoppen, gewoon rond de cliff bij voorbeeld. Het conflict werd nu pas bijgelegd toen het personage Valerie er bijna uitging. Wat je in seizoen 13 zag is inherent geweest aan het personage Valerie.
Het zou mij eerlijk gezegd niets verbazen als Valerie oorspronkelijk was bedoeld als een personage van een half jaar, om een andere kant van Barbara te laten zien en wat chaos te veroorzaken binnen de families Fischer en Alberts. Geen idee of het zo is hoor, maar het zou kunnen dat een persoon als Dag Neijzen bij zijn aantreden dacht van "Goh, dat is wel een interessante verhaallijn, laten we daar verder op inspelen" en het vanaf dat moment steeds ergerlijker werd om naar te kijken.

Dit neemt overigens niet weg dat ik het personage Valerie best interessant vind en Elle van Rijn het bijzonder goed weet te vertolken ^O^

quote:
Deze manier van een verhaallijn voeren begon eigenlijk in de tweede helft van seizoen 13, van die ruziescenes maar laten emmeren en voortduren. Goed dat is ook des soaps, maar niet als het iedere keer exact dezelfde scene is. Vergelijk het bijvoorbeeld met Linda en Laura van seizoen 4-6, dat was gewoon een vete, met soms escalaties, soms venijnige blikken en opmerkingen, soms zelfs momenten dat het er mild aan toeging.

Barbara en Valerie liet me een beetje denken aan Ray en Dennis in seizoen 15 om de Koning.
Dat belooft dan nog wat :D

quote:
Als ik seizoen 13 met 12 vergelijk dan ging het toen een stuk sneller en waren de verhaallijnen stukken korter. En nogmaals de komst van de Fischerbende en die van Milan (en straks ook nog de Lieke-Charlie), factoren die allemaal afwezig zijn in seizoen 12, maken de familie Alberts in dat seizoen ook stukken prettiger om naar te kijken. Hoewel er in seizoen 13 nog nèt naar te kijken valt, weet ik dat het straks een Charlie-Barbara show gaat worden. :{w
Ja, seizoen 14 en 15 zal ik echt aanschaffen om bepaalde verhaallijnen, afleveringen en momenten, de rest zal ik met een half oog bekijken of doorspoelen. Lieke als tijdelijke Charlie irriteerde mij al mateloos in seizoen 13, dus dat kan alleen maar erger worden als ze de rol permanent overneemt. Hoewel ik daarbij wel moet zeggen dat Aukje-Charlie ook bijzonder irritant kon zijn, waarbij het op bepaalde momenten ook niet leuk, grappig of interessant was. Ik heb ook het vermoeden dat het een soort 'leuke act' moest zijn, oftewel dat de schrijvers dat soort scènes expres schreven 'omdat het leuk was om te zien'. Naar mijn mening was het echter niet om aan te zien, ook omdat Aukje hierbij zichtbaar moest overdrijven en haar stem hierbij hetzelfde geluid maakte als wanneer iemand met zijn/haar nagels over een schoolbord gaat :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:33:13 #41
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154868528
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik ook jammer ja. Was toch een gemiste kans. -O-
De laatste jaren doen ze helaas niets anders.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154869207
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door GTSTFreakje op 03-08-2015 16:15:33 ]
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:20:45 #43
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154869701
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:59 schreef GTSTFreakje het volgende:
Seizoen 7:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zo had moeten blijven.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154869768
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:20 schreef Frey het volgende:

[..]

Wat zo had moeten blijven.
Nou ja dat zijn stoffelijk overschot naar Nederland werd gebracht en er opnieuw een begrafenis kwam vond ik niet eens zo heel erg, maar de babyverwissel verhaallijn daarom heen natuurlijk wel.
pi_154870104
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:23 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Nou ja dat zijn stoffelijk overschot naar Nederland werd gebracht en er opnieuw een begrafenis kwam vond ik niet eens zo heel erg, maar de babyverwissel verhaallijn daarom heen natuurlijk wel.
Dat zijn stoffelijk overschot na al die jaren werd gevonden was ook een grote fout: de makers hebben er destijds juist voor gekozen dat Arnie niet gevonden zou worden, zodat het altijd de vraag zou blijven of en wanneer hij weer zou opduiken.

De babywissel was misselijkmakend, maar de keuze om Arnie echt dood te verklaren was gewoon vloeken in de kerk.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154871190
Sylvia heeft hoofdpijn :N
pi_154874306
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154874690
quote:
In de categorie "intelligent kijken" is genomineerd... :P
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:24:38 #49
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154874804
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154874850
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:21 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

In de categorie "intelligent kijken" is genomineerd... :P
Echt hè, hij zit erbij te kijken van "Nou, oké, boeiend... Waar is mijn toetje?" :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154874865
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:24 schreef Frey het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Hé, nieuwe UI :o :D
Wel weer een hele toffe _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:26:50 #52
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154874891
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:26 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hé, nieuwe UI :o :D
Wel weer een hele toffe _O_
Zit door seizoen 8 te spoelen en kwam deze tegen. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154874935
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:26 schreef Frey het volgende:

[..]

Zit door seizoen 8 te spoelen en kwam deze tegen. :P
Het had zo uit The Sopranos of The Godfather kunnen komen _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154876005
Deze zomer blikken we wekelijks terug op de geschiedenis van Goede Tijden, Slechte Tijden in de rubriek 'Artikelen uit de oude doos'. Iedere week wordt hier een oud interview of artikel uit het rijke verleden van de serie geplaatst. Deze week: tijdens het tiende seizoen van GTST zijn er duidelijk wat veranderingen doorgevoerd in Neerlands populairste soapserie. Producent Idse Grotenhuis is op dat moment verantwoordelijk voor het inhoudelijke gedeelte van de serie. Een interview met hem over het hoe en waarom van de 'opfrisbeurt'.



quote:
Grote schoonmaak voor de soap - marktleider GTST kiest voor nieuwe koers: “We gaan actuele thema’s behandelen”

Hoewel de Nederlandstalige soaps 'Goede Tijden, Slechte Tijden', 'Onderweg naar Morgen' en 'Goudkust' een zomerstop hebben, gonst het achter de coulissen van de activiteiten. Het afgelopen seizoen wordt geëvalueerd, over het komende wordt heftig gebrainstormd. Nieuwe verhaallijnen worden uitgezet om tot in de lengte der dagen te kunnen gaan. Hoewel...is het leven van een soap wel oneindig?

Slotscène. “Je kijkt de hele dag tegen het bewijsmateriaal aan!”, zegt Bowien. “Of dacht je echt dat Janine's baby van jou was?” Ludo springt woedend op haar af. “Je liegt!” Bowien schrikt, stapt achteruit en glijdt het ravijn in. Ze weet zich nog net vast te houden aan een polletje gras. “Help me!” Ze kijkt Ludo smekend aan. Ludo twijfelt. “Doe iets. Ludo!”

Met deze cliffhanger namen de acteurs uit Neerlands best bekeken soap 'Goede Tijden, Slechte Tijden' voorlopig afscheid van de kijkers. Hoe het verder zal gaan met Bowien, Ludo, Janine, Stefano en alle andere bewoners uit het fictieve stadje hangt grotendeels af van Idse Grotenhuis. Ruim een jaar geleden werd hij als producent aangetrokken om de serie een nieuwe impuls te geven.

Zijn ogen staan onderzoekend. Vragend, vertwijfeld, een tikkeltje achterdochtig. Wat wij precies weten over de metamorfose die GTST de afgelopen maanden heeft ondergaan? Alsof dat een geheim zou zijn. Kom op zeg: iedere trouwe kijker moet het simpelweg zijn opgevallen dat de verhaallijn is versneld en dat een aantal karakters een ware gedaanteverwisseling onderging. Daar kun je niet omheen. Daar hoef je niet geheimzinnig over te doen..

“Het klopt inderdaad. Ook wij blijven kritisch kijken naar het programma. De schrijvers en ik hadden het gevoel dat het te traag werd. Na tien jaar soap merk je dat er een moment komt dat je bepaalde verhalen door gaat krijgen. Als het dan ook nog een paar weken duurt voordat er iets gebeurt, haakt de kijker af. Dat proberen we nu voor te zijn door het sneller in te lossen, of juist door het niet te laten gebeuren. Daardoor zijn ook enige karakters aangepast in hun doen en laten.”

Je kunt toch van een slecht persoon niet ineens een goed iemand maken?
“Personages moeten wel archetypen blijven. Ze moeten een karakter hebben waar je jarenlang mee vooruit kunt. Je kunt ze niet in korte tijd te veel laten evalueren, want dan raakt de kijker hen kwijt. Je moet, zelfs als je een jaar niet zou kijken, kunnen weten waar die mensen voor staan. Maar we willen ook het stripverhaalimago vasthouden. Soap is tenslotte, met alle respect, gewoon een beetje plaatjes kijken. Daarnaast proberen we verhalen te vertellen waar de kijkers wat van leren.”

Zo noemt de 32-jarige producent als voorbeeld het onderwerp vreemdgaan. “Wanneer iemand drie of vier keer vreemd gaat, dan zegt zijn vrouw de vierde keer echt niet 'schat, we gaan het gewoon opnieuw proberen'. Dan is het echt afgelopen en moet er iets met haar of met die relatie gebeuren. Zo gaat het in het echte leven ook.”

Niet dus: onlangs publiceerde deze krant het bericht dat soapkijkers meer vreemd gaan dan niet-soapkijkers.

De kijker leert dus helemaal niets van GTST.
“Ze denken misschien dat het zo hoort.” Lachend: “Nee, het werkt dus goed op het moment dat je vertelt 'nou is het afgelopen'. Anders gaat iedereen maar door met overspel plegen.”

Een soort onbewust moraal misschien?
“Ik vind dat mensen moeten staan voor wat ze willen of zijn. Als ze dat keer op keer niet doen is dat een bepaalde karaktereigenschap. In een soap kun je dus best vertellen dat een vrouw, wier man altijd maar vreemdgaat, dat accepteert. Misschien is het echte liefde, ondergeschiktheid... Daar kun je als schrijver voor kiezen. Maar als je dat al tien jaar vertelt, inspireert het ook de makers niet meer. Dan wil je wel eens wat anders. En dat is met een aantal karakters in GTST gebeurt. Rigoureuze veranderingen, maar ook kleine wijzigingen die in het komende seizoen hun uitwerking krijgen.”

Terwijl de producent en de schrijvers zich buigen over de nieuwe verhaallijn gaan de reality-soaps, ook wel docusoap genoemd, gewoon door op televisie.

Vormen zij concurrentie?
“Het is een nieuw genre dat een opleving beleeft. Logisch. Dat had Goede tijden ook toen het net begon. De kijker kende het nog niet. Dan wil je zien wat het is, net als nu met de docusoap. Maar GTST is een heel ander genre. Dit is echt fictie, gemaakt drama waarin je de realiteit niet eens toelaat. Natuurlijk keken we met argusogen toen 'Big Brother' kwam. De kijkcijfers kregen toen wel een deukje.”

Een deukje? BB moest zelfs naar een ander tijdstip verschoven worden omdat het teveel kijkers bij Goede tijden wegtrok.
“Het is niet een scheur geweest. De kijkcijfers zijn niet gehalveerd. Zijn misschien 10% lager geworden. Dat noem ik een deukje: wanneer je auto 10% in de kreukels ligt, kun je nog rijden. En toen Big Brother naar een ander tijdstip ging, krabbelde ons kijkcijfer weer op. Dat geeft aan dat het publiek 't leuk vindt om iets nieuws te zien, maar het betekent niet dat ze het programma Goede tijden plotseling niet meer leuk vinden. Het zet je aan het denken, dat wel.”

Niet alleen de personages en ook de inhoud van de serie werden door de producer aangepakt. “We kregen van veel kanten de kritiek dat GTST een in zichzelf gekeerde gemeenschap was geworden, met weinig raakvlakken naar de maatschappij. Dat proberen wij nu te doorbreken met actualiteiten. We vertellen in het komende seizoen bijvoorbeeld een verhaal over zinloos geweld. Door actuele thema's te behandelen ziet de kijker iets terug wat dagelijks leeft. Dat is iets anders dan de zoveelste ontvoering in de kelder of zo.”

Evalueren, brainstormen, bezinnen en opnieuw hersenspinsels uitwisselen. Aan het eind van de zomer worden de nieuwe verhaallijnen op tafel gelegd. In principe hebben de schrijvers de vrije hand en mogen ze van alles verzinnen. Maar we houden wel rekening met de kijkcijfers en met het publiek.

Schrijven op populariteit dus.
“Als een karakter bij de kijker favoriet is, dan is dat bij ons ook meestal het geval. We houden er, tot op zekere hoogte, wel rekening mee. Als je merkt dat de kijkcijfers te lijden hebben onder een bepaald karakter, ga je natuurlijk wel nadenken. Want als het publiek niet meer kijkt, heb je ook geen programma. Soms moet daardoor een personage sneuvelen, hoe pijnlijk het ook is. Of de populariteit van een soap in een klap kan kelderen? Ik denk het niet. Maar je moet het publiek niet onderschatten. Als je verhalen niet goed vertelt, dan gaat de kijker dat voelen. En dan is het binnen drie maanden gebeurd, denk ik.”

“Een objectief oordeel. Ik heb niet alleen bij GTST gewerkt. In 1994/95 was ik hier regisseur, voordat ik voor drie jaar overstapte als producent naar 'Goudkust'. Daar wordt heel anders gewerkt. De serie speelt zich af in een heel ander milieu, heeft een andere manier van vertellen en er heerst een andere mentaliteit. Je levert een afwijkend gevecht. Hier strijden wij niet dagelijks om de kijkcijfers, dat deden we daar wel. Bij GTST heerst de saamhorigheid van een Ajax 1-team en bij Goudkust is het 'jongens, we zullen ons bewijzen'. Maar het is wel even zwaar. GTST kan alleen maar slechter worden, dat levert ook een bepaalde druk. Stilstand is ten slotte achteruitgang.”

'Goudkust' haalde dus niet de gewenste 500.000 kijkers. Was dat de reden van je vertrek?
“Nee. Ik vind dat je als producer niet langer dan drie jaar ergens moet blijven zitten. Dan wordt het weer tijd voor iemand anders. Er moet een frisse wind blijven waaien. Dat vind ik overigens van alle creatieve functies. Ik ben ook niet van plan om hier langer dan een paar jaar te blijven. Dat heeft dus niets met kijkcijfers te maken.”

Zijn alle soaps even goed - of even slecht?
“Bij alle soaps gelden dezelfde regels, die gebaseerd zijn op dezelfde gedachtegang maar ze drijven wel allemaal op een andere kurk. Een Amerikaanse producent heeft ooit uitgevonden dat de eerste soap de meeste kijkers trekt, de tweede trekt daar de helft van en de derde weer de helft. Dat plaatje klopt bij de Nederlandse soaps als een bus. Door die stelling is het als producent wel gemakkelijker om genoegen te nemen met een bepaald aantal kijkers.”

Had je dan als producer bij 'Goudkust' niet de wens om 'GTST' te verslaan?
“Je wilt van 300.000 wel 400.000 kijkers maken. Ik heb er inderdaad wel een desillusie aan overgehouden. Je kunt leven met de wetenschap dat je GTST nooit kunt kloppen, maar ik heb er van 300.000 nooit 500.000 kunnen maken en dat steekt. Het is net iets te gemakkelijk om te zeggen dat een serie zichzelf zal bewijzen en dat het daarmee zijn bestaansrecht afdwingt. Het heeft ook te maken met de programmering en de profilering van de zenders. En zoals ik al zei: je moet blijven werken aan het verhaal, dat is de kracht.”

Zo sterk zijn die verhalen niet...
“Het gaat om het feuilleton-effect. Telkens weer een half uurtje even naar die mensen kijken, die je allemaal hebt leren kennen en dan denken: shit, ik wil toch wel weten hoe het afloopt. Die kracht is eindeloos. Er zijn soaps die al dertig, vijfendertig jaar bestaan. In theorie kan GTST dus nog in lengte van jaren doorgaan. Maar de praktijk moet dat nog uitwijzen.”
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154876271
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Echt hè, hij zit erbij te kijken van "Nou, oké, boeiend... Waar is mijn toetje?" :')
"Goh, dat Laura, uh Barbara, nee..Caroline! Zo blij is de schoonmaker te zien.." :P
pi_154876344
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
Deze zomer blikken we wekelijks terug op de geschiedenis van Goede Tijden, Slechte Tijden in de rubriek 'Artikelen uit de oude doos'. Iedere week wordt hier een oud interview of artikel uit het rijke verleden van de serie geplaatst. Deze week: tijdens het tiende seizoen van GTST zijn er duidelijk wat veranderingen doorgevoerd in Neerlands populairste soapserie. Producent Idse Grotenhuis is op dat moment verantwoordelijk voor het inhoudelijke gedeelte van de serie. Een interview met hem over het hoe en waarom van de 'opfrisbeurt'.

[ afbeelding ]

[..]

Kritisch kijken... Deden ze dat nu nog maar eens..
pi_154876425
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:12 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

"Goh, dat Laura, uh Barbara, nee..Caroline! Zo blij is de schoonmaker te zien.." :P
:D _O-

quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:15 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Kritisch kijken... Deden ze dat nu nog maar eens..
Rohan Gottschalk besluit hier meteen werk van te maken en kijkt kritisch op de menukaart van het restaurant naar het aanbod van ranja.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:39:17 #58
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_154876985
Robert???????????????? :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_154877053
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:39 schreef LetsGame het volgende:
Robert???????????????? :D
Dacht ik ook meteen aan, zou ik ook ontzettend tof vinden. Maar met deze makers is het eerder Philip van Alphen of Ome Willem :P

Misschien is het Sil, dat kan ook nog :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:41:49 #60
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154877065
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
Deze zomer blikken we wekelijks terug op de geschiedenis van Goede Tijden, Slechte Tijden in de rubriek 'Artikelen uit de oude doos'. Iedere week wordt hier een oud interview of artikel uit het rijke verleden van de serie geplaatst. Deze week: tijdens het tiende seizoen van GTST zijn er duidelijk wat veranderingen doorgevoerd in Neerlands populairste soapserie. Producent Idse Grotenhuis is op dat moment verantwoordelijk voor het inhoudelijke gedeelte van de serie. Een interview met hem over het hoe en waarom van de 'opfrisbeurt'.

[ afbeelding ]

[..]

Hij kan het allemaal mooi vertellen. Maar onder zijn 'leiding' kwamen er een aantal behoorlijk oninteressante personages bij.
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:43:39 #61
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_154877125
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dacht ik ook meteen aan, zou ik ook ontzettend tof vinden. Maar met deze makers is het eerder Philip van Alphen of Ome Willem :P
PHILIP VAN ALPHEN _O- !!!!!!!!!!!
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:48:42 #62
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154877308
Kan ook gewoon Jef zijn natuurlijk. O-)
pi_154877349
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:41 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Hij kan het allemaal mooi vertellen. Maar onder zijn 'leiding' kwamen er een aantal behoorlijk oninteressante personages bij.
Dat dacht ik ook toen ik dit interview tegenkwam en het voor het eerst las. Achteraf gezien was zijn periode niet heel sterk op de lange termijn: veel personages die onder zijn leiding zijn geïntroduceerd waren vrij snel weer verdwenen.

Het stukje over het vreemdgaan van bepaalde personages sloeg trouwens duidelijk op Robert en Laura... Blijft eeuwig zonde dat die twee uit elkaar zijn gehaald onder zijn regime en nooit meer samen zijn gekomen :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154877365
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:48 schreef Koosnaam het volgende:
Kan ook gewoon Jef zijn natuurlijk. O-)
Of ober Marcel met de rekening :7
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:57:04 #65
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154877543
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook toen ik dit interview tegenkwam en het voor het eerst las. Achteraf gezien was zijn periode niet heel sterk op de lange termijn: veel personages die onder zijn leiding zijn geïntroduceerd waren vrij snel weer verdwenen.

Het stukje over het vreemdgaan van bepaalde personages sloeg trouwens duidelijk op Robert en Laura... Blijft eeuwig zonde dat die twee uit elkaar zijn gehaald onder zijn regime en nooit meer samen zijn gekomen :{
Inderdaad.

En ja ik ben het ook met je eens wat betreft Robert en Laura.
In seizoen 9 groeiden ze heel mooi weer na elkaar toe. Nadat Laura terugkwam uit Amerika.
Ze hadden gewoon weer voor jaren bij elkaar kunnen en moeten blijven. :)

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Of ober Marcel met de rekening :7
_O-
pi_154877769
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:57 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Inderdaad.

En ja ik ben het ook met je eens wat betreft Robert en Laura.
In seizoen 9 groeiden ze heel mooi weer na elkaar toe. Nadat Laura terugkwam uit Amerika.
Ze hadden gewoon weer voor jaren bij elkaar kunnen en moeten blijven. :)
Jammer dat er dan een producer binnenkomt, het materiaal bekijkt en vervolgens zegt van "Die twee zijn allebei zo vaak vreemdgegaan, het is niet meer realistisch als de een de ander weer vergeeft en ze weer bij elkaar komen." Daarbij hadden ze bij een verhaallijn als Roberts alcoholisme een mooie gelegenheid om de twee weer bij elkaar te laten komen.

En dan komt er een paar jaar later een producer die van Laura's ex-geliefde haar zoon maakt, omdat "ze een zoon voor haar en Robert nodig hebben". Ook echt behoorlijk slim, als die twee dan niet eens samenzijn :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:10:42 #67
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154878056
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jammer dat er dan een producer binnenkomt, het materiaal bekijkt en vervolgens zegt van "Die twee zijn allebei zo vaak vreemdgegaan, het is niet meer realistisch als de een de ander weer vergeeft en ze weer bij elkaar komen." Daarbij hadden ze bij een verhaallijn als Roberts alcoholisme een mooie gelegenheid om de twee weer bij elkaar te laten komen.

En dan komt er een paar jaar later een producer die van Laura's ex-geliefde haar zoon maakt, omdat "ze een zoon voor haar en Robert nodig hebben". Ook echt behoorlijk slim, als die twee dan niet eens samenzijn :')
Inderdaad.
Bovendien zou zo iemand toch ook moeten weten, dat het grote publiek het leuk vindt als Robert en Laura weer bij elkaar komen.

En ja, als je het zo bekijkt is het nog weer iets erger dat Dennis hun zoon moest worden. :') _O-
pi_154878364
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:10 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Inderdaad.
Bovendien zou zo iemand toch ook moeten weten, dat het grote publiek het leuk vindt als Robert en Laura weer bij elkaar komen.
Net als bij Ludo en Janine. Wat dat betreft weten ze de laatste 10 tot 15 jaar het grondig te verpesten met superkoppels.

Maar goed, tegenwoordig hoeft herhaaldelijk vreemdgaan geen reden meer te zijn voor het beëindigen van een relatie. Een meningsverschil over chocolade- of vanillevla is al voldoende om de bom te laten barsten :')

quote:
En ja, als je het zo bekijkt is het nog weer iets erger dat Dennis hun zoon moest worden. :') _O-
Ik snap dat echt niet hoor, het was zo onnodig om de geschiedenis te veranderen voor zo'n belachelijke en onzinnige reden. En als het dan zo nodig moest, had dan 1) eerst Robert en Laura weer een koppel laten worden, en 2) een nieuw karakter geïntroduceerd als hun zoon. Dit was gewoon een wanstaltige beslissing, die nog steeds teruggedraaid dient te worden :{

Ik bedenk me ineens: de mysterieuze persoon in dat restaurant zou ook Dennis kunnen zijn :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:27:49 #69
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154878737
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Net als bij Ludo en Janine. Wat dat betreft weten ze de laatste 10 tot 15 jaar het grondig te verpesten met superkoppels.

Maar goed, tegenwoordig hoeft herhaaldelijk vreemdgaan geen reden meer te zijn voor het beëindigen van een relatie. Een meningsverschil over chocolade- of vanillevla is al voldoende om de bom te laten barsten :')

[..]

Ik snap dat echt niet hoor, het was zo onnodig om de geschiedenis te veranderen voor zo'n belachelijke en onzinnige reden. En als het dan zo nodig moest, had dan 1) eerst Robert en Laura weer een koppel laten worden, en 2) een nieuw karakter geïntroduceerd als hun zoon. Dit was gewoon een wanstaltige beslissing, die nog steeds teruggedraaid dient te worden :{

Ik bedenk me ineens: de mysterieuze persoon in dat restaurant zou ook Dennis kunnen zijn :')
Tja Ludo en Janine zijn de laatste jaren dan ook vooral belangrijk om het gezeur van Nina en Lucas aan te horen. En het erge is dat het inderdaad vaak nergens om gaat.
Chocalade of vanillevla. _O-

Ja ben het helemaal met je eens over die babywissel.

Mocht het Dennis zijn. Wil ik geen vervolg zien. :X
Of Rohan moet nog even aan het woord komen. ;)
pi_154878775
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:D _O-

[..]

Rohan Gottschalk besluit hier meteen werk van te maken en kijkt kritisch op de menukaart van het restaurant naar het aanbod van ranja.
_O- _O- _O-

Fijn dat hij mijn opmerkingen zo serieus oppakt!
pi_154878802
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Of ober Marcel met de rekening :7
_O- _O- _O-
pi_154878864
Oh, laat het Robert zijn!

Als we dat hele gedoe met die babywissel nu eens gewoon doodzwijgen en net doen of het niet gebeurd is?
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:35:08 #73
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154878999
En dan alsnog de terugkeer van A&A.

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154879056
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:27 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Tja Ludo en Janine zijn de laatste jaren dan ook vooral belangrijk om het gezeur van Nina en Lucas aan te horen. En het erge is dat het inderdaad vaak nergens om gaat.
Chocalade of vanillevla. _O-
Dat laatste is qua niveau inmiddels wel bereikt :')
Echt, relaties gaan tegenwoordig nergens meer over. Ze worden ineens zomaar verliefd op iemand die ze al jaren kennen (Bing en Nina, WTF?!), draaien lange tijd om elkaar heen, komen eindelijk samen om enkele maanden later (je mag geluk hebben als ze net een jaar samenzijn) om een stupide reden uit elkaar te gaan, en afzonderlijk van elkaar hetzelfde pad opnieuw te bewandelen.

Moeite doen om een mooie liefdesrelatie uit te werken wordt er al jaren niet meer gedaan, waardoor nieuwe superkoppels ook niet snel zullen ontstaan. Maar niet getreurd: gelukkig hebben we nog altijd het nummer 1 superkoppel Sjors en Sjimmie :') o|O

quote:
Ja ben het helemaal met je eens over die babywissel.

Mocht het Dennis zijn. Wil ik geen vervolg zien. :X
Of Rohan moet nog even aan het woord komen. ;)
Rohan zal de speciale dubbele aflevering op 1 oktober inleiden met een speech over het succes van Slechte Goede Tijden Tijden :)

"... Of was het nou Tijden Goede Tijden Slechte...?"
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154879068
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:31 schreef _Kate_C_ het volgende:
Oh, laat het Robert zijn!

Als we dat hele gedoe met die babywissel nu eens gewoon doodzwijgen en net doen of het niet gebeurd is?
Helaas worden we daar nog altijd aan herinnerd in de vorm van de Noudster :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:38:16 #76
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154879102
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:35 schreef Frey het volgende:
En dan alsnog de terugkeer van A&A.

[ afbeelding ]
_O_ ^O^
pi_154879104
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:35 schreef Frey het volgende:
En dan alsnog de terugkeer van A&A.

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:42:08 #78
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154879236
Misschien dat ze met wat oudgedienden en flashbacks nog wat kunnen maken van het jubileum. Alleen moet dan wel Frons Servies even vervangen worden.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:43:29 #79
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154879280
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Rohan zal de speciale dubbele aflevering op 1 oktober inleiden met een speech over het succes van Slechte Goede Tijden Tijden :)

"... Of was het nou Tijden Goede Tijden Slechte...?"
_O-
pi_154879309
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:42 schreef Frey het volgende:
Misschien dat ze met wat oudgedienden en flashbacks nog wat kunnen maken van het jubileum. Alleen moet dan wel Frons Servies even vervangen worden.
Misschien komt er wel een oudgediende bij de muziek terug :P

Vijf jaar geleden wisten ze ons toch nog op een positieve manier te verrassen met de jubileumweek, maar ik heb er een hard hoofd in dat dat opnieuw zal gebeuren :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:46:01 #81
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154879348
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
Rohan zal de speciale dubbele aflevering op 1 oktober inleiden met een speech over het succes van Slechte Goede Tijden Tijden :)

"... Of was het nou Tijden Goede Tijden Slechte...?"
_O- _O- _O-

Hij begint met een minuut stilte. Niet ter nagedachtenis aan betere tijden, maar omdat hij niet in de gaten had dat de camera al liep.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:47:12 #82
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154879373
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Misschien komt er wel een oudgediende bij de muziek terug :P

Vijf jaar geleden wisten ze ons toch nog op een positieve manier te verrassen met de jubileumweek, maar ik heb er een hard hoofd in dat dat opnieuw zal gebeuren :{
Mooie flashbacks _O_
De GTST tune en de Ludo tune _O_
Een ode aan de overleden acteurs _O_

Dat laatste zou sowieso weer mooi zijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154879470
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Helaas worden we daar nog altijd aan herinnerd in de vorm van de Noudster :')
Dat is zo op te lossen, geen probleem ;). De Noudster blijkt een hallucinatie te zijn van Luca Luuk en heeft nooit echt bestaan.
pi_154879493
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:46 schreef Frey het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Hij begint met een minuut stilte. Niet ter nagedachtenis aan betere tijden, maar omdat hij niet in de gaten had dat de camera al liep.
_O- _O- _O-

Ik zie het al gebeuren, staat die daar gewoon een minuut in de camera te grijnzen _O-



"... Oh, zijn we al geëindigd... Of was het nou begonnen? Wanneer is deze serie trouwens begonnen, 1795 toch? Zal ik dan maar beginnen? Oké.

Dag meisjes en opa's, mijn naam is... Wacht even, wat was mijn naam ook al weer?"
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154879501
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:46 schreef Frey het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Hij begint met een minuut stilte. Niet ter nagedachtenis aan betere tijden, maar omdat hij niet in de gaten had dat de camera al liep.
_O- _O- _O-
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:52:00 #86
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154879527
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik zie het al gebeuren, staat die daar gewoon een minuut in de camera te grijnzen _O-

[ afbeelding ]

"... Oh, zijn we al geëindigd... Of was het nou begonnen? Wanneer is deze serie trouwens begonnen, 1795 toch? Zal ik dan maar beginnen? Oké.

Dag meisjes en opa's, mijn naam is... Wacht even, wat was mijn naam ook al weer?"
_O- _O- _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154879590
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:47 schreef Frey het volgende:

[..]

Mooie flashbacks _O_
De GTST tune en de Ludo tune _O_
Een ode aan de overleden acteurs _O_

Dat laatste zou sowieso weer mooi zijn.
Dat zeker :Y
Het zou ook echt fenomenaal zijn als ze Olga Madsen op de een of andere manier zouden eren binnen de aflevering. Als ze dat zouden doen is het wat mij betreft geslaagd :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154879595
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik zie het al gebeuren, staat die daar gewoon een minuut in de camera te grijnzen _O-

[ afbeelding ]

"... Oh, zijn we al geëindigd... Of was het nou begonnen? Wanneer is deze serie trouwens begonnen, 1795 toch? Zal ik dan maar beginnen? Oké.

Dag meisjes en opa's, mijn naam is... Wacht even, wat was mijn naam ook al weer?"
"Wat doe ik hier eigenlijk? Wie zijn die mensen? Ben ik hier eigenlijk wel echt? Nou ja, kom mensen. We gaan in het kader van 250 jaar in de file naar geluk een spel doen!"*pakt briefje erbij* "We gaan gooien met een dobbelsteen! Oh wat leuk, ik mag eerst volgens de spelregels! Als ik 1 tot en met 5 gooi dan moet ik vertrekken en als ik 6 gooi mag ik nog een keer gooien!"
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:54:23 #89
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154879601
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:46 schreef Frey het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Hij begint met een minuut stilte. Niet ter nagedachtenis aan betere tijden, maar omdat hij niet in de gaten had dat de camera al liep.
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik zie het al gebeuren, staat die daar gewoon een minuut in de camera te grijnzen _O-

[ afbeelding ]

"... Oh, zijn we al geëindigd... Of was het nou begonnen? Wanneer is deze serie trouwens begonnen, 1795 toch? Zal ik dan maar beginnen? Oké.

Dag meisjes en opa's, mijn naam is... Wacht even, wat was mijn naam ook al weer?"
Het blijft leuk. _O- _O- _O-
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:55:59 #90
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154879662
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:54 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

"Wat doe ik hier eigenlijk? Wie zijn die mensen? Ben ik hier eigenlijk wel echt? Nou ja, kom mensen. We gaan in het kader van 250 jaar in de file naar geluk een spel doen!"*pakt briefje erbij* "We gaan gooien met een dobbelsteen! Oh wat leuk, ik mag eerst volgens de spelregels! Als ik 1 tot en met 5 gooi dan moet ik vertrekken en als ik 6 gooi mag ik nog een keer gooien!"
_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154879678
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:54 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

"Wat doe ik hier eigenlijk? Wie zijn die mensen? Ben ik hier eigenlijk wel echt? Nou ja, kom mensen. We gaan in het kader van 250 jaar in de file naar geluk een spel doen!"*pakt briefje erbij* "We gaan gooien met een dobbelsteen! Oh wat leuk, ik mag eerst volgens de spelregels! Als ik 1 tot en met 5 gooi dan moet ik vertrekken en als ik 6 gooi mag ik nog een keer gooien!"
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:57:15 #92
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154879704
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:54 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

"Wat doe ik hier eigenlijk? Wie zijn die mensen? Ben ik hier eigenlijk wel echt? Nou ja, kom mensen. We gaan in het kader van 250 jaar in de file naar geluk een spel doen!"*pakt briefje erbij* "We gaan gooien met een dobbelsteen! Oh wat leuk, ik mag eerst volgens de spelregels! Als ik 1 tot en met 5 gooi dan moet ik vertrekken en als ik 6 gooi mag ik nog een keer gooien!"
Met name dat laatste ja wat Frey ook al aangaf. _O- _O- _O-
pi_154879735
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
En dan vijftien jaar later: "Hé, wacht eens even... " :P
pi_154879748
Nadat Rohan vijf minuten heeft staan klungelen met zowel zijn speech als de dobbelstenen is iemand het meer dan zat en grijpt in:

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:59:03 #95
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154879768
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
Nadat Rohan vijf minuten heeft staan klungelen met zowel zijn speech als de dobbelstenen is iemand het meer dan zat en grijpt in:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:59:56 #96
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154879791
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
Nadat Rohan vijf minuten heeft staan klungelen met zowel zijn speech als de dobbelstenen is iemand het meer dan zat en grijpt in:

[ afbeelding ]
Die bloedneus. _O- _O- _O-
pi_154879809
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
Nadat Rohan vijf minuten heeft staan klungelen met zowel zijn speech als de dobbelstenen is iemand het meer dan zat en grijpt in:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_154879812
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:59 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Die bloedneus. _O- _O- _O-
Alle eer voor dat plaatje gaat naar Frey :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:01:45 #99
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154879856


" *Hips!* Oh, waren we al begonnen? Dan zal ik nu *hips* beginnen met de aankondiging. Of is het nou de *hips* afsluiting? In ieder geval ben ik Rohan *BURP*."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:02:05 #100
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154879868
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Alle eer voor dat plaatje gaat naar Frey :)
Oke dankjewel. Frey en Rogier.
pi_154879882
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:01 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

" *Hips!* Oh, waren we al begonnen? Dan zal ik nu *hips* beginnen met de aankondiging. Of is het nou de *hips* afsluiting? In ieder geval ben ik Rohan *BURP*."
_O- _O- _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154879883
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:01 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

" *Hips!* Oh, waren we al begonnen? Dan zal ik nu *hips* beginnen met de aankondiging. Of is het nou de *hips* afsluiting? In ieder geval ben ik Rohan *BURP*."
_O- _O_
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:03:26 #103
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154879915
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:01 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

" *Hips!* Oh, waren we al begonnen? Dan zal ik nu *hips* beginnen met de aankondiging. Of is het nou de *hips* afsluiting? In ieder geval ben ik Rohan *BURP*."
_O- _O- _O-

Gaat mooi zo. :P
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:07:05 #104
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154880024


Tussen alle plaatjes kwam ik deze cover nog tegen van tramy. _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154880031
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
Nadat Rohan vijf minuten heeft staan klungelen met zowel zijn speech als de dobbelstenen is iemand het meer dan zat en grijpt in:

[ afbeelding ]
Gelukkig is iemand bereid om hem te troosten!

pi_154880131
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:07 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Gelukkig is iemand bereid om hem te troosten!

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154880262
Rohan laat zich niet uit het veld slaan:



"Vuwl pluwsiewr bijw duw viewrunwg vown viewruwndewrtuwg jaawur Onwduwweg nowar Mowrguwn... Of waows hewut nouw Gouwdkust...?"
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:15:29 #108
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154880265


Bartho eist de terugkeer van Wilbert.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:15:55 #109
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154880288
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
Rohan laat zich niet uit het veld slaan:

[ afbeelding ]

"Vuwl pluwsiewr bijw duw viewrunwg vown viewruwndewrtuwg jaawur Onwduwweg nowar Mowrguwn... Of waows hewut nouw Gouwdkust...?"
_O- _O- _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154880290
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
Rohan laat zich niet uit het veld slaan:

[ afbeelding ]

"Vuwl pluwsiewr bijw duw viewrunwg vown viewruwndewrtuwg jaawur Onwduwweg nowar Mowrguwn... Of waows hewut nouw Gouwdkust...?"
_O- _O- _O-
pi_154880302
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Bartho eist de terugkeer van Wilbert.
_O- ^O^
pi_154880315
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Bartho eist de terugkeer van Wilbert.
_O_ _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:19:49 #113
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154880403


;( ;( ;(
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154880456
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:19 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

;( ;( ;(


^O^ _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:23:09 #115
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154880501
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

^O^ _O_
_O_ _O_ _O_



Daar links heb je die 2 vreselijke dellen weer. Vooral die met die witte bezem op haar hoofd. :') :r
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154880535
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:23 schreef Frey het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]

Daar links heb je die 2 vreselijke dellen weer. Vooral die met die witte bezem op haar hoofd. :') :r
Oh ja, die twee :r :r :r
Bartho kijkt ook niet bepaald vrolijk, wat ik volkomen begrijp :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:25:39 #117
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154880589
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
Rohan laat zich niet uit het veld slaan:

[ afbeelding ]

"Vuwl pluwsiewr bijw duw viewrunwg vown viewruwndewrtuwg jaawur Onwduwweg nowar Mowrguwn... Of waows hewut nouw Gouwdkust...?"
_O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Bartho eist de terugkeer van Wilbert.
_O_ _O_ _O_

Misschien moeten we ze vast een beetje helpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:27:43 #118
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154880658
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:25 schreef Koosnaam het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154880672


Rohan: "Hallo, mag ik ook op de foto? Ah, wat leuk... Ja, even lachen, of was het nou huilen... Zeg, mevrouw naast mij, wie bent u eigenlijk?... U speelde huishoudster Rosa, in welke serie dan?... GTST... Ken ik niet. Maar ik heb wel een huishoudster nodig... Of was het nou een poetsvrouw?"
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:28:40 #120
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154880684
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

Rohan: "Hallo, mag ik ook op de foto? Ah, wat leuk... Ja, even lachen, of was het nou huilen... Zeg, mevrouw naast mij, wie bent u eigenlijk?... U speelde huishoudster Rosa, in welke serie dan?... GTST... Ken ik niet. Maar ik heb wel een huishoudster nodig... Of was het nou een poetsvrouw?"
_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154880688
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:25 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

[..]

_O_ _O_ _O_

Misschien moeten we ze vast een beetje helpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:30:59 #122
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154880758
Wat een domme mensen waren er tijdens die laatste GTST Quiz editie. Ik zou graag de oude edities weer eens terugzien.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154880763
HELP! Ik heb zin om deze vakantie weer een volledig seizoen te bekijken. Seizoen 3, 7 en 8 heb ik achter de rug. Wat is de volgende aanrader?
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:31:33 #124
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154880772
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:31 schreef GTFransST het volgende:
Ik heb zin om deze vakantie weer een volledig seizoen te bekijken. Seizoen 3, 7 en 8 heb ik achter de rug. Wat is de volgende aanrader?
9 _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154880793
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:31 schreef GTFransST het volgende:
HELP! Ik heb zin om deze vakantie weer een volledig seizoen te bekijken. Seizoen 3, 7 en 8 heb ik achter de rug. Wat is de volgende aanrader?
Seizoen 6, indien je die nog niet gezien hebt :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154880866
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:30 schreef Frey het volgende:
Wat een domme mensen waren er tijdens die laatste GTST Quiz editie. Ik zou graag de oude edities weer eens terugzien.
Het niveau was echt belabberd ja. En dan kregen we deze goede vriend ook nog als kandidaat :{
Herhalingen van de oude GTST Quiz zouden heel tof zijn ja. Hadden ze evengoed kunnen uitzenden deze zomer, op de late avond of zo.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:38:24 #127
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154881010
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het niveau was echt belabberd ja. En dan kregen we deze goede vriend ook nog als kandidaat :{
Herhalingen van de oude GTST Quiz zouden heel tof zijn ja. Hadden ze evengoed kunnen uitzenden deze zomer, op de late avond of zo.
Die gasten wisten ook helemaal niks van de serie af, alleen van de laatste jaren. En nooit kozen ze eens voor een personage van vroeger...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154881052
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:38 schreef Frey het volgende:

[..]

Die gasten wisten ook helemaal niks van de serie af, alleen van de laatste jaren. En nooit kozen ze eens voor een personage van vroeger...
Precies... En als er dan makkelijk te raden scènes werden nagespeeld door Carlo en Ruud gaven ze nog de verkeerde personages op ook :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:42:36 #129
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154881148
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Precies... En als er dan makkelijk te raden scènes werden nagespeeld door Carlo en Ruud gaven ze nog de verkeerde personages op ook :')
Er werd gewoon vals gespeeld. In werkelijkheid gaf Rohan Gottschalk telkens de antwoorden door via een microfoontje. Dat verklaart de vele fouten.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154881231
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Er werd gewoon vals gespeeld. In werkelijkheid gaf Rohan Gottschalk telkens de antwoorden door via een microfoontje. Dat verklaart de vele fouten.
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154881388
Er kwam net iets randoms in me op, wie van Daniels vrouwen/relaties vonden jullie de leukste? Na al dat gezeik over Jefs vrouwen :P

Ik zelf vond eerlijk gezegd Jeanne het leukst, maar Cilia eigenlijk ook, en Eveline ook... Ik kan niet kiezen _O-
pi_154881473
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:49 schreef GTSTFreakje het volgende:
Er kwam net iets randoms in me op, wie van Daniels vrouwen/relaties vonden jullie de leukste? Na al dat gezeik over Jefs vrouwen :P

Ik zelf vond eerlijk gezegd Jeanne het leukst, maar Cilia eigenlijk ook, en Eveline ook... Ik kan niet kiezen _O-
Jeanne, absoluut :Y
Als je je trouwens bedenkt hoe ze die verhaallijn in Duitsland hebben verteld... _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154881508
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jeanne, absoluut :Y
Als je je trouwens bedenkt hoe ze die verhaallijn in Duitsland hebben verteld... _O-
Hoe zat dat dan? :o

Ja ik volg GZSZ niet, heb het nooit gekend.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:59:27 #134
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154881709
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:49 schreef GTSTFreakje het volgende:
Er kwam net iets randoms in me op, wie van Daniels vrouwen/relaties vonden jullie de leukste? Na al dat gezeik over Jefs vrouwen :P

Ik zelf vond eerlijk gezegd Jeanne het leukst, maar Cilia eigenlijk ook, en Eveline ook... Ik kan niet kiezen _O-
Ik zal waarschijnlijk een van de weinigen zijn die Daniël en Suzanne eigenlijk wel best leuk vond. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:00:56 #135
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154881757
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:49 schreef GTSTFreakje het volgende:
Er kwam net iets randoms in me op, wie van Daniels vrouwen/relaties vonden jullie de leukste? Na al dat gezeik over Jefs vrouwen :P

Ik zelf vond eerlijk gezegd Jeanne het leukst, maar Cilia eigenlijk ook, en Eveline ook... Ik kan niet kiezen _O-
Dan zeg ik ook Jeanne. Eveline vond ik ook wel leuk. Janine paste toch beter bij Simon. :Y
Cilia vond ik niet echt leuk. Die Amerikaanse. :N Met Laura was erg kort natuurlijk in seizoen 1.
En met Suzanne was hij op een gegeven moment nog het enige koppel in seizoen 9 een poosje. :) Die relatie vind ik ook best wel leuk. @Frey. ;)
pi_154881771
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:59 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik zal waarschijnlijk een van de weinigen zijn die Daniël en Suzanne eigenlijk wel best leuk vond. :P
Ja, waarschijnlijk wel. Ik ga daar heel eerlijk over zijn: ik vond ze absoluut niet bij elkaar passen. Als vrienden hebben ze perfecte chemie maar als een koppel absoluut niet, daar zie ik ze niet voor aan.
pi_154881784
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:53 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Hoe zat dat dan? :o

Ja ik volg GZSZ niet, heb het nooit gekend.
Ik kwam er ook pas een paar dagen terug achter bij het lezen van de GZSZ-wiki :D

Het ging redelijk zoals hier in Nederland, op een paar puntjes na:

- Vlak na de verloving van Helga Markmann (Jeanne) met Walter Bonat (Menno Develing, die uitgever), las een zekere Helga Ullrich in de krant dat ze zou gaan trouwen. Ze besloot richting Berlijn te gaan om verhaal te halen. Helga Markmann kreeg het te heet onder haar voeten en besloot de stad te ontvluchten. Zij was niet daadwerkelijk de tante van Frank en Tina, maar deed zich zo voor om haar ex-man Erik (Anton Bering) te ontvluchten. Hoe ze op het idee kwam om zich voor te doen als Helga Ullrich? Simpel, ze was tijdenlang de huishoudster van de echte Helga.

- Toen de echte Helga ontdekte dat ze ongeneeslijk ziek was, nam ze Vera (Laura) in vertrouwen. Die gaf haar toegang tot een woonboot, waar Helga haar laatste weken kon slijten. Daniël kreeg van Clemens (Robert) uiteindelijk de waarheid te horen en spoedde zich naar de woonboot om zijn grote liefde bij te staan. Hij kon echter niet voorkomen dat ze een einde aan haar leven wilde maken en toen hij op een dag boodschappen ging doen, pleegde ze zelfmoord.

Daniël en Jeanne zijn daar dus nooit getrouwd en volgens mij kwam Nettie ook niet in het verhaal voor.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154881842
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:00 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dan zeg ik ook Jeanne. Eveline vond ik ook wel leuk. Janine paste toch beter bij Simon. :Y
Cilia vond ik niet echt leuk. Die Amerikaanse. :N Met Laura was erg kort natuurlijk in seizoen 1.
En met Suzanne was hij op een gegeven moment nog het enige koppel in seizoen 9 een poosje. :) Die relatie vind ik ook best wel leuk. @Frey. ;)
God dat Amerikaanse wijf vond ik echt vreselijk, wat een aandachtskreng was dat zeg _O-
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:05:32 #139
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154881942
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:02 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

God dat Amerikaanse wijf vond ik echt vreselijk, wat een aandachtskreng was dat zeg _O-
Ik ook.
'Oow denni jel'. :X Wat een aanstelster was dat ja.
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:06:11 #140
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154881963
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:02 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

God dat Amerikaanse wijf vond ik echt vreselijk, wat een aandachtskreng was dat zeg _O-
Verschrikkelijk inderdaad. _O-

Daniël en Suzanne hadden inderdaad een erg goede chemie samen. Maar ik vond hen uiteindelijk ook geslaagd als koppel, wat ik bij sommige andere personages niet zou hebben.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154881978
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:05 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik ook.
'Oow denni jel'. :X Wat een aanstelster was dat ja.
Die verhaallijn met dat fake zwangerschaps gebeuren sloeg ook echt nergens op. Waarom hebben ze dat in godsnaam bedacht _O- _O-
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:10:41 #142
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154882133
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:06 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Die verhaallijn met dat fake zwangerschaps gebeuren sloeg ook echt nergens op. Waarom hebben ze dat in godsnaam bedacht _O- _O-
ja heel stom. Al kwam dat ook door de actrice denk ik. En misschien vonden ze het een leuk idee om haar een beetje door te laten draaien. Om er dan vanaf te komen. :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:18:31 #143
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154882473
Ik vond de laatste verhaallijn van Daniël en Suzanne ook wel mooi uitgewerkt. Hoe de relatie op een gegeven moment maar niet meer wil werken. Allebei worden ze eigenlijk steeds ongelukkiger, maar niemand durft de beslissing te nemen om er een punt achter te zetten. Ze willen elkaar niet kwijt, maar ze kunnen ook niet samen verder. Uiteindelijk besluit Daniël dan datgene te doen wat een einde zal maken aan deze heilloze weg. De laatste scène tussen de twee is ook zo tekenend voor het wederzijds begrip. Zonder echt te zeggen waar het op staat, weet Daniël Suzanne toch duidelijk te maken wat er gaat gebeuren. Wanneer Suzanne doet alsof ze slaapt, vertrekt Daniël voorgoed zodat ze allebei verder kunnen met hun eigen leven.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154882654
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:18 schreef Frey het volgende:
Ik vond de laatste verhaallijn van Daniël en Suzanne ook wel mooi uitgewerkt. Hoe de relatie op een gegeven moment maar niet meer wil werken. Allebei worden ze eigenlijk steeds ongelukkiger, maar niemand durft de beslissing te nemen om er een punt achter te zetten. Ze willen elkaar niet kwijt, maar ze kunnen ook niet samen verder. Uiteindelijk besluit Daniël dan datgene te doen wat een einde zal maken aan deze heilloze weg. De laatste scène tussen de twee is ook zo tekenend voor het wederzijds begrip. Zonder echt te zeggen waar het op staat, weet Daniël Suzanne toch duidelijk te maken wat er gaat gebeuren. Wanneer Suzanne doet alsof ze slaapt, vertrekt Daniël voorgoed zodat ze allebei verder kunnen met hun eigen leven.
Hoewel Daniel in seizoen 9 eigenlijk niet echt een rol meer had was ik toch erg verdrietig om zijn vertrek. Ik vond hem altijd een zeer leuk personage en moest altijd zeer lachen om zijn vriendschappen met vele Meerdijkers (in het bijzonder Janine, dat noem je nou een goede vriendschap _O_)
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:24:45 #145
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154882733
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:22 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Hoewel Daniel in seizoen 9 eigenlijk niet echt een rol meer had was ik toch erg verdrietig om zijn vertrek. Ik vond hem altijd een zeer leuk personage en moest altijd zeer lachen om zijn vriendschappen met vele Meerdijkers (in het bijzonder Janine, dat noem je nou een goede vriendschap _O_)
Ondanks de kleine rol bleef hij inderdaad een goede vriend en een raadgever voor iedereen. _O_
En zo simpel als zijn exit was, zo mooi vond ik die eigenlijk. Het was typisch Daniël. _O_
Maar ik was ook erg treurig om zijn vertrek. ;(
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:26:17 #146
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_154882788
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:07 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Tussen alle plaatjes kwam ik deze cover nog tegen van tramy. _O- _O- _O-
Was dat slecht gemaakt van me,zeg.....maar zou een goede cover geweest zijn vor seizoen 12 :D

Goed dat,ze weten dat het ruim 200 afleveringen zijn.....misschien niet opgepast op school :p


Of,heeft Rohan deze verschrikkelijke cover gemaakt?
Misschien was het inspiratie voor hem,als Milan van de trap is gevallen.....of was het nou Charlie die in seizoen 3 door Laura van het mes neergestoken woordt?
In ieder geval konde iemand van de personages vliegen,zoals Isabella op de cover.....of was het nou Rikki? :D :D :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:28:49 #147
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_154882883
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:26 schreef tramy het volgende:

[..]


Of,heeft Rohan deze verschrikkelijke cover gemaakt?
Misschien was het inspiratie voor hem,als Milan van de trap is gevallen.....of was het nou Charlie die in seizoen 3 door Laura van het mes neergestoken woordt?
In ieder geval konde iemand van de personages vliegen,zoals Isabella op de cover.....of was het nou Rikki? :D :D :D
Nee,het was toch Mike die vliegen kon *LOL*
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:32:13 #148
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154882988


Deze cover blijft zo geslaagd. _O_ _O_ _O_
Echt zonde dat die het niet is geworden.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154883120
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:32 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Deze cover blijft zo geslaagd. _O_ _O_ _O_
Echt zonde dat die het niet is geworden.
Haha, geweldig :D
Hij staat trouwens nog steeds op Google als je zoekt naar 'gtst dvd' :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:36:29 #150
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_154883142
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:32 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Deze cover blijft zo geslaagd. _O_ _O_ _O_
Echt zonde dat die het niet is geworden.
Misschien krijgen we voor seizoen 14 of 15 zo'n mooie cover.
Met een andere castfoto natuurlijk ;)

Ik hoop dat de 14e en 15e seizoen uitkomen,hoe zou ik ze dan bekijken als er geen DVD box komt?
Maar goed,dat de 13e eindelijk er is,vindt ze zoooooo mooi.
De negende en de 10e seizoen zijn ook sterk ;)
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:37:48 #151
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_154883195
In dat stukje van Boulevard kon je zien dat er iemand naar Jette toekwam. Hij had een soort van colbert aan die me aan Robert deed denken. Dus misschien toch? Laten we het hopen :D

Ik heb het over dit stukje: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)voriete-gtst-castlid (is misschien ook wel al gepost)
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:42:52 #152
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154883401
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:36 schreef tramy het volgende:

[..]

Misschien krijgen we voor seizoen 14 of 15 zo'n mooie cover.
Met een andere castfoto natuurlijk ;)

Ik hoop dat de 14e en 15e seizoen uitkomen,hoe zou ik ze dan bekijken als er geen DVD box komt?
Maar goed,dat de 13e eindelijk er is,vindt ze zoooooo mooi.
De negende en de 10e seizoen zijn ook sterk ;)
Jammer dat ze vanaf de 10e box zo'n onhandig systeem gebruiken. De DVD's zitten er zo lomp in.
De boxen daarvoor waren perfect.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:44:07 #153
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_154883450
Ik wil een box gaan aanschaffen van een seizoen, maar ik twijfel. Eerst wilde ik graag bij het begin beginnen, maar misschien is het ook wel mooi om een van de beste seizoenen eruit te pakken. Nog tips?
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:45:59 #154
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154883526
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:44 schreef MagicTheo het volgende:
Ik wil een box gaan aanschaffen van een seizoen, maar ik twijfel. Eerst wilde ik graag bij het begin beginnen, maar misschien is het ook wel mooi om een van de beste seizoenen eruit te pakken. Nog tips?
Seizoen 3, 6, 9, en 12 vormen eigenlijk de hoogtepunten van die periodes. :P
Weet niet wat je favoriete tijd was?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:47:11 #155
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_154883581
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:45 schreef Frey het volgende:

[..]

Seizoen 3, 6, 9, en 12 vormen eigenlijk de hoogtepunten van die periodes. :P
Weet niet wat je favoriete tijd was?
Ben een jonge kijker, en ik kan me dingen herinneren van seizoen 11, 12. Maar ik ben ook wel best benieuwd naar de tijd ervoor. Dus ik twijfel. Of ik koop dus 12, of eentje van de eerdere jaren.
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:48:11 #156
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_154883615
De nieuwe boxen vindt ik niet goed.
Steeds blijft er iets hangen dan kan hat box niet opgesloten woorden.....of ik breek mijn vingers als ik een disc wil uithalen. :D
als je disc 14 wilt moet je eerst de dvds 11 en 12 ,en dan de 13 uithalen...dat is echt onhandig.

Met die twee boxen met de karton om was het ook mooier ,vindt ik persoonlijk.
pi_154883628
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Jammer dat ze vanaf de 10e box zo'n onhandig systeem gebruiken. De DVD's zitten er zo lomp in.
De boxen daarvoor waren perfect.
Ik heb wat zitten kloten met dat systeem zeg :X
Soms was ik een minuut bezig om zo'n disc eruit te halen :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:49:03 #158
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154883639
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef MagicTheo het volgende:

[..]

Ben een jonge kijker, en ik kan me dingen herinneren van seizoen 11, 12. Maar ik ben ook wel best benieuwd naar de tijd ervoor. Dus ik twijfel. Of ik koop dus 12, of eentje van de eerdere jaren.
Misschien een beetje in het midden gaan zitten? Seizoen 6, dan heb je de exit van Frits en Herman en de komst van Ludo.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:50:21 #159
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_154883685
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef MagicTheo het volgende:

[..]

Ben een jonge kijker, en ik kan me dingen herinneren van seizoen 11, 12. Maar ik ben ook wel best benieuwd naar de tijd ervoor. Dus ik twijfel. Of ik koop dus 12, of eentje van de eerdere jaren.
Ga toch de 12e of 13e seizoen kopen,maar Frey heeft gelijk want de zesde en negende zijn sterk.
En vergeet niet de komst van Ludo in seizoen 6,de 1000e afl .....en en en....
pi_154883843
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:44 schreef MagicTheo het volgende:
Ik wil een box gaan aanschaffen van een seizoen, maar ik twijfel. Eerst wilde ik graag bij het begin beginnen, maar misschien is het ook wel mooi om een van de beste seizoenen eruit te pakken. Nog tips?
Zoals Frey al zegt, is seizoen 6 wel een goed seizoen om mee te beginnen. Dan kun je altijd kiezen welke kant je op gaat qua seizoenen :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:56:40 #161
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_154883894
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:49 schreef Frey het volgende:

[..]

Misschien een beetje in het midden gaan zitten? Seizoen 6, dan heb je de exit van Frits en Herman en de komst van Ludo.
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:50 schreef tramy het volgende:

[..]

Ga toch de 12e of 13e seizoen kopen,maar Frey heeft gelijk want de zesde en negende zijn sterk.
En vergeet niet de komst van Ludo in seizoen 6,de 1000e afl .....en en en....
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zoals Frey al zegt, is seizoen 6 wel een goed seizoen om mee te beginnen. Dan kun je altijd kiezen welke kant je op gaat qua seizoenen :)
Thanks voor de input! Het gaat dus waarschijnlijk seizoen 6 worden. Morgen maar even internet afspeuren...
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_154888356
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:31 schreef Frey het volgende:

[..]

9 _O_ _O_ _O_
Besteld! :D
pi_154889630
Beetje laat, maar ik zou ook met seizoen 6 beginnen. Is een perfect startseizoen
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:11:37 #164
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154890523
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:56 schreef MagicTheo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thanks voor de input! Het gaat dus waarschijnlijk seizoen 6 worden. Morgen maar even internet afspeuren...
Seizoen 1 staat voor een groot deel nog wel op youtube geloof ik.
Hoewel ik seizoen 6 ook wel een mooi moment zou vinden om te beginnen.
Ben ik toch blij dat ik zelf gewoon bij het eerste seizoen ben begonnen van de dvd boxen. :)
pi_154891386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:11 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Seizoen 1 staat voor een groot deel nog wel op youtube geloof ik.
Hoewel ik seizoen 6 ook wel een mooi moment zou vinden om te beginnen.
Ben ik toch blij dat ik zelf gewoon bij het eerste seizoen ben begonnen van de dvd boxen. :)
De rest van de seizoenen schijnen ook op Dailymotion te staan.

*begrijpt opeens waarom men eerst seizoen 13 niet wilde uitgeven.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:12:05 #166
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154891869
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:52 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

De rest van de seizoenen schijnen ook op Dailymotion te staan.

*begrijpt opeens waarom men eerst seizoen 13 niet wilde uitgeven.
Het zou wel erg jammer geweest zijn als ze daardoor gestopt zouden zijn ja.

Ik ben ook wel benieuwd of ze seizoen 22 nog gaan uitbrengen eigenlijk.
pi_154892044
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:52 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

De rest van de seizoenen schijnen ook op Dailymotion te staan.

*begrijpt opeens waarom men eerst seizoen 13 niet wilde uitgeven.
Sowieso een deel van seizoen 12 ja, evenals enkele afleveringen uit eerdere seizoenen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154892088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:12 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Het zou wel erg jammer geweest zijn als ze daardoor gestopt zouden zijn ja.

Ik ben ook wel benieuwd of ze seizoen 22 nog gaan uitbrengen eigenlijk.
Volgens mij waren de releases van seizoen 20 en 21, ondanks de "grote vraag", lang niet zo succesvol op dvd. Dus ik denk dat ze eerder verder zullen gaan met seizoen 14 :) Maar goed, dat ligt weer aan de verkoopcijfers van seizoen 13, dus het is afwachten.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:22:13 #169
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_154892110
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:52 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

De rest van de seizoenen schijnen ook op Dailymotion te staan.

*begrijpt opeens waarom men eerst seizoen 13 niet wilde uitgeven.
Echt? Ik weet dat er een paar afleveringen van seizoen 6 opstaan.
Er waren een tijdje geleden afleveringen uit seizoen 10,maar deze zijn al lang verwijdert.
Het is ook beter,omdat je op de DVDs altijd de beste kwaliteit hebt.

Ik hoop nog een keer de begin van seizoen 22 te kunnen zien,het was zo ongeloofelijk spannend na de schietpartij.

Als ze nou na seizoen 13 stoppen met het uitgeven van de DVDs,kunnen ze misschien de afleveringen tegen betaling online stellen.
Zoals het bij Netlix en co is.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:29:29 #170
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154892259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Volgens mij waren de releases van seizoen 20 en 21, ondanks de "grote vraag", lang niet zo succesvol op dvd. Dus ik denk dat ze eerder verder zullen gaan met seizoen 14 :) Maar goed, dat ligt weer aan de verkoopcijfers van seizoen 13, dus het is afwachten.
Laten we het in elk geval hopen. ^O^
pi_154892849
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:12 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Het zou wel erg jammer geweest zijn als ze daardoor gestopt zouden zijn ja.

Ik ben ook wel benieuwd of ze seizoen 22 nog gaan uitbrengen eigenlijk.
Ik vind het eigenlijk ook gewoon niet kunnen, je maakt de markt kapot. Dat je bepaalde scene's erop zet lijkt me juist goede reclame, maar hele seizoenen vind ik te ver gaan.

Ik hoorde dat seizoen 22 misschien in december komt en 14 volgend jaar juni/juli, maar dat is nog niet bevestigd.
pi_154892869
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:22 schreef tramy het volgende:

[..]

Echt? Ik weet dat er een paar afleveringen van seizoen 6 opstaan.
Er waren een tijdje geleden afleveringen uit seizoen 10,maar deze zijn al lang verwijdert.
Het is ook beter,omdat je op de DVDs altijd de beste kwaliteit hebt.

Ik hoop nog een keer de begin van seizoen 22 te kunnen zien,het was zo ongeloofelijk spannend na de schietpartij.

Als ze nou na seizoen 13 stoppen met het uitgeven van de DVDs,kunnen ze misschien de afleveringen tegen betaling online stellen.
Zoals het bij Netlix en co is.
Netflix is idd ook geen gek idee (of iets vergelijkbaars). Al heb ik liever een dvd-box in mijn kast ;)
pi_154892998
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:57 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk ook gewoon niet kunnen, je maakt de markt kapot. Dat je bepaalde scene's erop zet lijkt me juist goede reclame, maar hele seizoenen vind ik te ver gaan.

Ik hoorde dat seizoen 22 misschien in december komt en 14 volgend jaar juni/juli, maar dat is nog niet bevestigd.
Dat van seizoen 22 zou mij verbazen :o Snap sowieso niet dat ze de seizoenen niet gewoon op volgorde uitbrengen. Dan wachten die Lucas/Ludwin-fans maar wat langer :')
Seizoen 14 volgend jaar juni/juli zou mij dan weer niet verbazen, dat verwachtte ik ook al. Het is hoe dan ook bijzonder snel gegaan met de releases van de oude seizoenen: vijf jaar geleden rond deze tijd was er geeneens sprake van een release van seizoen 3 :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154893290
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:24:27 #175
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154893446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:17 schreef GTSTFreakje het volgende:
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154893550
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154893890
Hallo allemaal,

Ik heb toevallig dezelfde soort vraag als MagicTheo. Ik heb vorig jaar seizoen 6 aangeschaft. Ik ben niet zo fanatiek met kijken als anderen op dit forum, haha. Ik zit nog middenin het seizoen. Ik ben echter wel aan het nadenken over een volgende aanschaf. Waarschijnlijk ga ik eerst de kerstfilm van GTST aanschaffen en later weer een seizoen. Ik heb het jubileumboek "25 Jaar Goede Tijden Slechte Tijden" en aan de hand van de seizoensomschrijvingen die in dat boek staan, heb ik wel een beetje een beeld gekregen van de verschillende seizoenen.

Ik ga later waarschijnlijk seizoen 3, 4 of 5 aanschaffen. Ik ben vooral fan van de familie Alberts, Linda en Frits die echt met zijn zaak bezig is. In welk van de door mij genoemde seizoenen komt een combinatie van die dingen het meest voor?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. :)
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:51:00 #178
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154894109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:28 schreef GTSTFreakje het volgende:
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154894164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef Britpop1995 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb toevallig dezelfde soort vraag als MagicTheo. Ik heb vorig jaar seizoen 6 aangeschaft. Ik ben niet zo fanatiek met kijken als anderen op dit forum, haha. Ik zit nog middenin het seizoen. Ik ben echter wel aan het nadenken over een volgende aanschaf. Waarschijnlijk ga ik eerst de kerstfilm van GTST aanschaffen en later weer een seizoen. Ik heb het jubileumboek "25 Jaar Goede Tijden Slechte Tijden" en aan de hand van de seizoensomschrijvingen die in dat boek staan, heb ik wel een beetje een beeld gekregen van de verschillende seizoenen.

Ik ga later waarschijnlijk seizoen 3, 4 of 5 aanschaffen. Ik ben vooral fan van de familie Alberts, Linda en Frits die echt met zijn zaak bezig is. In welk van de door mij genoemde seizoenen komt een combinatie van die dingen het meest voor?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. :)
Ik raad je seizoen 3 aan. Dat seizoen is 1 van de beste seizoenen die GTST gekend heeft, vol met goede verhaallijnen en ook de familie Alberts is in dit seizoen weer 1 hechte familie.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:56:31 #180
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154894255
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef Britpop1995 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb toevallig dezelfde soort vraag als MagicTheo. Ik heb vorig jaar seizoen 6 aangeschaft. Ik ben niet zo fanatiek met kijken als anderen op dit forum, haha. Ik zit nog middenin het seizoen. Ik ben echter wel aan het nadenken over een volgende aanschaf. Waarschijnlijk ga ik eerst de kerstfilm van GTST aanschaffen en later weer een seizoen. Ik heb het jubileumboek "25 Jaar Goede Tijden Slechte Tijden" en aan de hand van de seizoensomschrijvingen die in dat boek staan, heb ik wel een beetje een beeld gekregen van de verschillende seizoenen.

Ik ga later waarschijnlijk seizoen 3, 4 of 5 aanschaffen. Ik ben vooral fan van de familie Alberts, Linda en Frits die echt met zijn zaak bezig is. In welk van de door mij genoemde seizoenen komt een combinatie van die dingen het meest voor?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. :)
Gezien je beschrijving zou ik dan denk ik voor seizoen 4 gaan. Hier beginnen Robert en Jef hun reclamebureau Alberts & Alberts, komen Frits en Martine samen in actie en krijgen ze onder andere te maken met Onno P. Wassenaar en Linda is er ook het hele seizoen.

Seizoen 3 is ook sterk, maar Robert komt pas heel laat terug en Laura is er ook een periode niet. Ook Linda is bijna het hele seizoen afwezig.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154894270
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:56 schreef Frey het volgende:

[..]

Gezien je beschrijving zou ik dan denk ik voor seizoen 4 gaan. Hier beginnen Robert en Jef hun reclamebureau Alberts & Alberts, komen Frits en Martine samen in actie en krijgen ze onder andere te maken met Onno P. Wassenaar en Linda is er ook het hele seizoen.

Seizoen 3 is ook sterk, maar Robert komt pas heel laat terug en Laura is er ook een periode niet. Ook Linda is bijna het hele seizoen afwezig.
Oke, daar had ik nog niet aan gedacht. Dan zou ik inderdaad ook voor seizoen 4 gaan :P :P
  Spellchecker dinsdag 4 augustus 2015 @ 14:09:44 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154894554
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:07 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Tussen alle plaatjes kwam ik deze cover nog tegen van tramy. _O- _O- _O-
Twaaflde :D
pi_154894813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat van seizoen 22 zou mij verbazen :o Snap sowieso niet dat ze de seizoenen niet gewoon op volgorde uitbrengen. Dan wachten die Lucas/Ludwin-fans maar wat langer :')
Seizoen 14 volgend jaar juni/juli zou mij dan weer niet verbazen, dat verwachtte ik ook al. Het is hoe dan ook bijzonder snel gegaan met de releases van de oude seizoenen: vijf jaar geleden rond deze tijd was er geeneens sprake van een release van seizoen 3 :D
Oh, ik was wel erg enthousiast dat seizoen 22 er aan zit te komen, al die leuke en indrukwekkende verhaallijnen! :') _O-
pi_154894947
@Frey en GTSTFreakje: bedankt voor jullie reacties! Wat vinden jullie zelf van seizoen 4, ook in vergelijking met andere seizoenen?
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
pi_154895353
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:23 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Oh, ik was wel erg enthousiast dat seizoen 22 er aan zit te komen, al die leuke en indrukwekkende verhaallijnen! :') _O-
Noem er eens 5 op :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154895412
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:27 schreef Britpop1995 het volgende:
@Frey en GTSTFreakje: bedankt voor jullie reacties! Wat vinden jullie zelf van seizoen 4, ook in vergelijking met andere seizoenen?
De vraag was niet aan mij gesteld, maar ik vind het een heel leuk seizoen, vooral omdat de familie Alberts inderdaad hecht is en de personages Martine en Frits op hun hoogtepunt zitten. Ook is er een stabiliteit aanwezig die sommigen hier misschien als saai betitelen, maar ik vind dit juist wel prettig. Ondanks dat er minder actie is dan in misschien seizoen 3, zijn er minstens 2 freaks, is er Martine Hafkamp op haar hoogtepunt qua slechtheid en doet Onno P. Wassenaar zijn intrede wat voor een hele andere kant van Frits van Houten zorgt.

Seizoen 4 is eigenlijk mijn favoriete seizoen ;)
Een heer met stijl
pi_154895472
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:23 schreef _Kate_C_ het volgende:


Oh, ik was wel erg enthousiast dat seizoen 22 er aan zit te komen, al die leuke en indrukwekkende verhaallijnen! :') _O-
Oh wat kun jij jokken! ;) :) hahahahaha.....
pi_154895765
Over seizoen 13

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even doorzetten ;)
Een heer met stijl
pi_154896384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Noem er eens 5 op :P
Uh... Tja... Uhm... Janine die der huissleutels kwijt was, maar gelukkig lagen ze op de keukentafel? Ik heb geen idee, kijk al niet meer sinds seizoen 14/15 ;) _O-
pi_154896647
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:19 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Uh... Tja... Uhm... Janine die der huissleutels kwijt was, maar gelukkig lagen ze op de keukentafel? Ik heb geen idee, kijk al niet meer sinds seizoen 14/15 ;) _O-
Nou, er zitten wel wat hoogtepunten in hoor :P

- Lange periode geen Lucas *O*
- Tanya Dupont doet een imitatie van Alice de Boer door een foto van Laura te bewerken met een pen
- Nick is terug en neemt succesvol wraak op Maxime, die hierdoor alles kwijtraakt
- Jack neemt het Ebola-virus mee terug uit Afrika: Ron Bos, Jasmijn en Edwin overlijden hieraan
- Danny valt van de trap dankzij de immer boos kijkende Aysen en is op slag dood
- Gelukkig komt er al snel een nieuwe mooiboy in de persoon van Mike Brandt de serie binnenlopen
- Amy keert terug en wil Nina vermoorden (helaas lukt dit niet)
- Tim heeft de zomercliff: "Ik vertel ze wie ik ben, als ik daar klaar voor ben... En dan verandert alles!"

En natuurlijk de meesterlijke achtergrondmuziek van de uitzonderlijke componist Frons Servies: één basistune en een stuk of 5 geluidseffectjes :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 15:40:55 #191
22273 Dizer
Save the beard!
pi_154896971
Ik denk er weer over na om te gaan kijken. Is het een beetje leuk tegenwoordig?

Zoals een aantal die-hards nog weten, was ik een groot fan van Barbara ( O+ ) en van Dian. Maar die zijn er beiden niet meer ;(

Is het nog wel spannend? Of alleen maar kleuter soap Nina?
Is Linda al in beeld en is ze weer lekker gemeen met Laura?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_154897052
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, er zitten wel wat hoogtepunten in hoor :P

- Lange periode geen Lucas *O*
- Tanya Dupont doet een imitatie van Alice de Boer door een foto van Laura te bewerken met een pen
- Nick is terug en neemt succesvol wraak op Maxime, die hierdoor alles kwijtraakt
- Jack neemt het Ebola-virus mee terug uit Afrika: Ron Bos, Jasmijn en Edwin overlijden hieraan
- Danny valt van de trap dankzij de immer boos kijkende Aysen en is op slag dood
- Gelukkig komt er al snel een nieuwe mooiboy in de persoon van Mike Brandt de serie binnenlopen
- Amy keert terug en wil Nina vermoorden (helaas lukt dit niet)
- Tim heeft de zomercliff: "Ik vertel ze wie ik ben, als ik daar klaar voor ben... En dan verandert alles!"

En natuurlijk de meesterlijke achtergrondmuziek van de uitzonderlijke componist Frons Servies: één basistune en een stuk of 5 geluidseffectjes :')
Een lange periode geen Lucas, Nick die succesvol wraak neemt op Maxime en Amy's poging zijn misschien nog wel te doen :P.

Wat betreft Frons Servies, daar moet ik je toch even corrigeren. Het zijn een basistune en 7 geluidseffectjes (kraken zakje croky, kraken zakje lays, kraken van pringles, kraken snoepzakje, de bel, de telefoon en het breken van servies) :P.
pi_154897094
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:44 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Een lange periode geen Lucas, Nick die succesvol wraak neemt op Maxime en Amy's poging zijn misschien nog wel te doen :P.

Wat betreft Frons Servies, daar moet ik je toch even corrigeren. Het zijn een basistune en 7 geluidseffectjes (kraken zakje croky, kraken zakje lays, kraken van pringles, kraken snoepzakje, de bel, de telefoon en het breken van servies) :P.
Dan ken je Frons Servies duidelijk niet, want hij heeft een bloedhekel aan Croky chips ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154897130
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:40 schreef Dizer het volgende:
Ik denk er weer over na om te gaan kijken. Is het een beetje leuk tegenwoordig?

Zoals een aantal die-hards nog weten, was ik een groot fan van Barbara ( O+ ) en van Dian. Maar die zijn er beiden niet meer ;(

Is het nog wel spannend? Of alleen maar kleuter soap Nina?
Is Linda al in beeld en is ze weer lekker gemeen met Laura?
Nee.

Nee, helaas.

Nee. En nee. Ja. Nee. :P

Als je je verwachtingen laag instelt is het misschien wel aardig eens een aflevering te bekijken. Er zijn wel wat aardige acteurs, maar de verhaallijnen zijn nog slechter dan die van Spangas. De comeback van Linda hebben ze voor mij nu al verpest (en dat op basis van twee afleveringen). Maar ik zou zeker eens een aflevering bekijken :).
pi_154897149
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dan ken je Frons Servies duidelijk niet, want hij heeft een bloedhekel aan Croky chips ;)
Dat geluidseffect heeft Big R erin gefietst want die houdt niet van discriminatie :P
pi_154897242
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:48 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Dat geluidseffect heeft Big R erin gefietst want die houdt niet van discriminatie :P


"Gefietst? Nee hoor, ik neem altijd de bus... Of ga ik nou met de step...? Naja, in ieder geval hou ik inderdaad niet van distributie. Schandalig is het!... Oh nee, ik bedoel sandalen."
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154897259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Gefietst? Nee hoor, ik neem altijd de bus... Of ga ik nou met de step...? Naja, in ieder geval hou ik inderdaad niet van distributie. Schandalig is het!... Oh nee, ik bedoel sandalen."
_O- _O- _O-
pi_154897401
Seizoen 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door GTFransST op 04-08-2015 16:17:37 ]
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:14:12 #199
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154897757
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:29 schreef PeterKelder het volgende:

- Tim heeft de zomercliff: "Ik vertel ze wie ik ben, als ik daar klaar voor ben... En dan verandert alles!"
Dat was zo boeiend, dat ik het vergeten was bij de poll. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:16:56 #200
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154897840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:40 schreef Dizer het volgende:
Ik denk er weer over na om te gaan kijken. Is het een beetje leuk tegenwoordig?

Zoals een aantal die-hards nog weten, was ik een groot fan van Barbara ( O+ ) en van Dian. Maar die zijn er beiden niet meer ;(

Is het nog wel spannend? Of alleen maar kleuter soap Nina?
Is Linda al in beeld en is ze weer lekker gemeen met Laura?
Dizer _O_ _O_ _O_

Helaas is het een grote kleutersoap geworden. En als er een spannende verhaallijn is, dan weten ze geen spannend einde te bedenken en stopt alles plotseling.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:18:35 #201
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154897886
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:59 schreef GTFransST het volgende:
Seizoen 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die nu al? :D
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154897987
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 16:16 schreef Frey het volgende:

[..]

Dizer _O_ _O_ _O_

Helaas is het een grote kleutersoap geworden. En als er een spannende verhaallijn is, dan weten ze geen spannend einde te bedenken en stopt alles plotseling.
Dat komt omdat ze er zelf zo erg van schrikken dat ze eens een spannende verhaallijn hebben bedacht dat ze in blinde paniek op de deleteknop drukken :P
pi_154898204
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 16:18 schreef Frey het volgende:

[..]

Heb je die nu al? :D
Gisteren om half 11 de vraag aan jullie gesteld en nog voor 11 uur besteld. Dus stond net de pakketjesbezorger voor de deur.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:40:09 #204
22273 Dizer
Save the beard!
pi_154898563
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 16:16 schreef Frey het volgende:

[..]

Dizer _O_ _O_ _O_

Helaas is het een grote kleutersoap geworden. En als er een spannende verhaallijn is, dan weten ze geen spannend einde te bedenken en stopt alles plotseling.
Frey _O_ O+

Misschien maar gewoon bedenken dat GTST is geëindigd bij de dood van Dian en het vertrek van Barbara. :P

En misschien gewoon vanaf seizoen 1 weer gaan kijken :D
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:46:56 #205
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154898771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 16:40 schreef Dizer het volgende:

[..]

Frey _O_ O+

Misschien maar gewoon bedenken dat GTST is geëindigd bij de dood van Dian en het vertrek van Barbara. :P

En misschien gewoon vanaf seizoen 1 weer gaan kijken :D
Hoe hoopvol we soms ook nog waren, het is met het seizoen eigenlijk alleen nog maar slechter geworden. Zelfs het vertrek van Barbara, waar de meesten van ons wel klaar mee waren :P, Charlie en nog een paar gehate personages, konden daar niks aan veranderen. Verhaallijnen zijn gewoon slap of ze zijn er helemaal niet.

Daarom zijn we blij dat de oude seizoenen allemaal op DVD zijn gekomen. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154901271
Seizoen 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 18:27:25 #207
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154901371
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 18:22 schreef GTFransST het volgende:
Seizoen 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154902642
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154904212
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:00 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dan zeg ik ook Jeanne. Eveline vond ik ook wel leuk. Janine paste toch beter bij Simon. :Y
Cilia vond ik niet echt leuk. Die Amerikaanse. :N Met Laura was erg kort natuurlijk in seizoen 1.
En met Suzanne was hij op een gegeven moment nog het enige koppel in seizoen 9 een poosje. :) Die relatie vind ik ook best wel leuk. @Frey. ;)
Jeanne paste het beste bij hem inderdaad! Het gros van zijn vrouwen ging dood! Ik vond Suzanne en Daniël geen liefdesmatch. Het zal wel aan mij liggen maar ik vond die Yolanda van Lier in seizoen 3 wel om te gieren. Niet dat de liefde in combinatie met Daniël er vanaf spatte, maar ik vond het personage niet storend oid

Ik quote een hilarische scene tussen de twee op het kantoor van Flash:

Yolanda: the deal is done Daniël, hier heb ik de sleutels van het huis.
Daniël: Mens, rot op op met dat huis van je! Ben jij nu zo met jezelf bezig dat je niet eens ziet dat je stoort?! WIJ ZIJN HIER BEZIG JA! MENS SODEMIETER OP, GA JE HUIS BEHANGEN
pi_154904395
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:32 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Deze cover blijft zo geslaagd. _O_ _O_ _O_
Echt zonde dat die het niet is geworden.
Achja, de inhoud van de box maakte veel goed ;)
pi_154905007
Ik zie nu pas dat ze van Linda en Rover ook portretfoto's hebben gemaakt in de stijl van seizoen 25:

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:41:49 #212
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154905052
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie nu pas dat ze van Linda en Rover ook portretfoto's hebben gemaakt in de stijl van seizoen 25:

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooi, dan kan ik de OP aan gaan passen. ^O^
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154905089
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:41 schreef Frey het volgende:

[..]

Mooi, dan kan ik de OP aan gaan passen. ^O^
Kun je dat over een paar weken weer gaan doen als de cast- en portretfoto's voor komend seizoen verschijnen :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:45:06 #214
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154905177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Kun je dat over een paar weken weer gaan doen als de cast- en portretfoto's voor komend seizoen verschijnen :P
Wordt misschien even wennen, want Linda gaat naar plek 2. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154905235
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:45 schreef Frey het volgende:

[..]

Wordt misschien even wennen, want Linda gaat naar plek 2. :P
Naar plek 2?... Oh ja, natuurlijk :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:58:29 #216
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154905799
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:24 schreef Kudo het volgende:

[..]

Achja, de inhoud van de box maakte veel goed ;)
Mijn favoriete seizoen met mijn favoriete castfoto op de voorkant en mijn favoriete verpakking. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:18:56 #217
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154909847
Seizoen 8:

De cliffhanger van aflevering 1500. _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:40:19 #218
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154910816
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Jammer dat ze vanaf de 10e box zo'n onhandig systeem gebruiken. De DVD's zitten er zo lomp in.
De boxen daarvoor waren perfect.
Perfect, op die overbodige dichtklap-flap na :') Of naja, was het maar een dichtklap-flap in plaats van 1 kartonnen stuk wat bij de eerste keer openen meteen kapotdeukt _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:43:10 #219
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154910977
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

De vraag was niet aan mij gesteld, maar ik vind het een heel leuk seizoen, vooral omdat de familie Alberts inderdaad hecht is en de personages Martine en Frits op hun hoogtepunt zitten. Ook is er een stabiliteit aanwezig die sommigen hier misschien als saai betitelen, maar ik vind dit juist wel prettig. Ondanks dat er minder actie is dan in misschien seizoen 3, zijn er minstens 2 freaks, is er Martine Hafkamp op haar hoogtepunt qua slechtheid en doet Onno P. Wassenaar zijn intrede wat voor een hele andere kant van Frits van Houten zorgt.

Seizoen 4 is eigenlijk mijn favoriete seizoen ;)
Dit. Als er 1 seizoen is wat ik met liefde van begin tot eind nóg een keer ga kijken... :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:46:45 #220
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154911134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:

De cliffhanger van aflevering 1500. _O_ _O_ _O_
Je bedoelt "Daniël, NEEEEEE!"? :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:49:44 #221
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154911277
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 22:46 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Je bedoelt "Daniël, NEEEEEE!"? :D
Inderdaad _O_
En ook de cliffhanger daarvoor: de terugkeer van Daniël. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 23:14:41 #222
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154912390
We zitten hier de laatste dagen trouwens wel mooi de DVD boxen te promoten. Toch weer enkele kopers. :D
Misschien krijgen we als dank korting op seizoen 14. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154912883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:14 schreef Frey het volgende:
We zitten hier de laatste dagen trouwens wel mooi de DVD boxen te promoten. Toch weer enkele kopers. :D
Misschien krijgen we als dank korting op seizoen 14. :P
Rohan ziet dat de interesse voor de dvd-boxen hier weer toeneemt en besluit hier meteen op in te springen:



"Nog zo'n topseizoen in de verkoop! Seizoen 30... Sorry, het is seizoen 28... Of nee, ik lees het verkeerd... Seizoen 1200! Naja, zoals je op de zijkant kunt zien is het een seizoen met Lieke van Ginneken als Carly Visser, dus dat betekent weer smullen! Of smikkelen... In ieder geval krijg je er een gratis broodje van de Railway bij."
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 23:29:09 #224
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154912960
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Rohan ziet dat de interesse voor de dvd-boxen hier weer toeneemt en besluit hier meteen op in te springen:

[ afbeelding ]

"Nog zo'n topseizoen in de verkoop! Seizoen 30... Sorry, het is seizoen 28... Of nee, ik lees het verkeerd... Seizoen 1200! Naja, zoals je op de zijkant kunt zien is het een seizoen met Lieke van Ginneken als Carly Visser, dus dat betekent weer smullen! Of smikkelen... In ieder geval krijg je er een gratis broodje van de Railway bij."
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154913703
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga eerst maar eens verder met seizoen 6. Ik werk stap voor stap naar aflevering 1000 toe en het is behoorlijk spannend. Ik ben benieuwd of er na de afwikkeling van hetgeen er in aflevering 1000 gebeurt, veel gaat veranderen. Ik denk dat ik hierna de kerstfilm en seizoen 4 aan ga schaffen (de aanschaf van andere seizoenen sluit ik zeker niet uit). Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar jullie mening betreffende seizoen 5. Hoe verhoudt dat seizoen zich tot de seizoenen 3, 4 en 6?
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
pi_154913843
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:49 schreef Britpop1995 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga eerst maar eens verder met seizoen 6. Ik werk stap voor stap naar aflevering 1000 toe en het is behoorlijk spannend. Ik ben benieuwd of er na de afwikkeling van hetgeen er in aflevering 1000 gebeurt, veel gaat veranderen. Ik denk dat ik hierna de kerstfilm en seizoen 4 aan ga schaffen (de aanschaf van andere seizoenen sluit ik zeker niet uit). Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar jullie mening betreffende seizoen 5. Hoe verhoudt dat seizoen zich tot de seizoenen 3, 4 en 6?
Ik persoonlijk vond seizoen 5 sterker dan 4. Er zitten zeker nog aardig spannende verhaallijnen in en ook na het vertrek van Martine blijft het interessant. Toch begint de serie wel wat huiselijker te worden: de echte criminaliteit zoals die er in seizoen 3 en 4 was is grotendeels weg. Desondanks blijft het wel genieten en is het een mooie opmaat naar seizoen 6 :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 5 augustus 2015 @ 01:51:22 #227
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154916892
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:17 schreef Kudo het volgende:

[..]

Jeanne paste het beste bij hem inderdaad! Het gros van zijn vrouwen ging dood! Ik vond Suzanne en Daniël geen liefdesmatch. Het zal wel aan mij liggen maar ik vond die Yolanda van Lier in seizoen 3 wel om te gieren. Niet dat de liefde in combinatie met Daniël er vanaf spatte, maar ik vond het personage niet storend oid

Ik quote een hilarische scene tussen de twee op het kantoor van Flash:

Yolanda: the deal is done Daniël, hier heb ik de sleutels van het huis.
Daniël: Mens, rot op op met dat huis van je! Ben jij nu zo met jezelf bezig dat je niet eens ziet dat je stoort?! WIJ ZIJN HIER BEZIG JA! MENS SODEMIETER OP, GA JE HUIS BEHANGEN
_O_
Daniël vond ik altijd zo sterk acteren, als hij ergens helemaal klaar mee was of geen zin had dat hij gestoord werd.
Geweldig als hij dan zo uitviel. :)
  woensdag 5 augustus 2015 @ 02:03:26 #228
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154917158
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:49 schreef Britpop1995 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga eerst maar eens verder met seizoen 6. Ik werk stap voor stap naar aflevering 1000 toe en het is behoorlijk spannend. Ik ben benieuwd of er na de afwikkeling van hetgeen er in aflevering 1000 gebeurt, veel gaat veranderen. Ik denk dat ik hierna de kerstfilm en seizoen 4 aan ga schaffen (de aanschaf van andere seizoenen sluit ik zeker niet uit). Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar jullie mening betreffende seizoen 5. Hoe verhoudt dat seizoen zich tot de seizoenen 3, 4 en 6?
Ben het eens met PeterKelder. Ik vond het ook beter dan seizoen 4. :)
Persoonlijk is het dan ook mijn favoriete seizoen.
De cast was erg sterk. De exit van Martine Hafkamp. _O_ Het personage was ook gewoon klaar vond ik uiteindelijk. Hoe goed Inge het ook speelde. :) Rechercheur Bronckhorst vond ik tijdens die verhaallijn en afwikkeling hiervan ook erg sterk.
Het hele gebeuren rondom Marieke vond ik zeer interessant. Had het ook echt met haar te doen.
Janine die daarna helemaal los ging. En de problemen voor een aantal personages die daar uit voor kwamen.
Remco die als een leuk personage in de serie kwam. De memorabele scene met Jef. _O_
Het gebeuren rondom Laura, Linda, Stan. ^O^
En nog wel meer in dat seizoen. :)
pi_154918752
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 02:03 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ben het eens met PeterKelder. Ik vond het ook beter dan seizoen 4. :)
Persoonlijk is het dan ook mijn favoriete seizoen.
De cast was erg sterk. De exit van Martine Hafkamp. _O_ Het personage was ook gewoon klaar vond ik uiteindelijk. Hoe goed Inge het ook speelde. :) Rechercheur Bronckhorst vond ik tijdens die verhaallijn en afwikkeling hiervan ook erg sterk.
Het hele gebeuren rondom Marieke vond ik zeer interessant. Had het ook echt met haar te doen.
Janine die daarna helemaal los ging. En de problemen voor een aantal personages die daar uit voor kwamen.
Remco die als een leuk personage in de serie kwam. De memorabele scene met Jef. _O_
Het gebeuren rondom Laura, Linda, Stan. ^O^
En nog wel meer in dat seizoen. :)
De cliffhanger tussen Laura en Linda _O_ _O_ _O_ _O_
pi_154922520
Nog een vraagje over seizoen 3, 4 en 5: is de rol van Hannie erg verschillend in de drie seizoenen? Ik vind haar rol in seizoen 6 namelijk wel interessant.
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
pi_154922938
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:38 schreef Britpop1995 het volgende:
Nog een vraagje over seizoen 3, 4 en 5: is de rol van Hannie erg verschillend in de drie seizoenen? Ik vind haar rol in seizoen 6 namelijk wel interessant.
Hannie's rol is tot seizoen 6 niet meer dan die van edelfigurant die af en toe binnenkomt om Frits iets te melden. Pas in seizoen 6 wordt ze interessant als speelbal van Frits om Dian jaloers te maken.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:56:07 #232
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154927619
Het eerste personage dat terugkeert tijdens het jubileum is bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154927998
Beste mensen, maak je op voor weer zo'n fantastische jubileum-dvd! :')



quote:
Sinds de uitzending van de allereerste aflevering op 1 oktober 1990 is Goede Tijden, Slechte Tijden uitgegroeid tot een van de meest succesvolle soapseries van het Europese vasteland met miljoenen trouwe kijkers. Inmiddels is het vijfentwintigste seizoen achter de rug: een mooi moment om terug te kijken op vijfentwintig jaar lief en leed in Meerdijk.

Deze officiële jubileum DVD blikt in 180 minuten terug op de vele bijzondere hartverwarmende en -verscheurende momenten die de revue passeerden. Zo vertellen we het verhaal van Linda Dekker, zo onvergetelijk vertolkt door Babette van Veen. Ook kijken we terug naar bijzondere liefdesverhalen, zoals die van Sjors & Bing en Nina & Noud. We zien afscheidsfilmpjes van geliefde karakters als Vincent, Jack, Bianca en Dansatoria, en zien de introductie van Miro. Spectaculair zijn de zomer-cliffhangers, zoals de beruchte parachutesprong. En items als bloopers, backstage materiaal en de 5000ste aflevering maken deze unieke verzameldvd compleet. Een must die geen enkele GTST-fan mag missen!

Bron: http://www.justwebshop.nl(...)25-jaar-special.html
Nooit geweten dat Dansatoria een personage was _O-

Edit:

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Frey het volgende:
De 25 jaar GTST DVD met daarop alleen materiaal van na 2010. :')
Frey, je hebt gelijk gekregen :D

[ Bericht 9% gewijzigd door PeterKelder op 05-08-2015 15:19:15 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:07:44 #234
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154929578
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
Beste mensen, maak je op voor weer zo'n fantastische jubileum-dvd! :')

[ afbeelding ]

[..]

Nooit geweten dat Dansatoria een personage was _O-

Edit:

[..]

Frey, je hebt gelijk gekregen :D
:') :') :') :') :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154930125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:56 schreef Frey het volgende:
Het eerste personage dat terugkeert tijdens het jubileum is bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O-
pi_154930333
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:56 schreef Frey het volgende:
Het eerste personage dat terugkeert tijdens het jubileum is bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O- _O-
Maar wie is Harry Vanille precies? :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154930438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:28 schreef PeterKelder het volgende:


_O- _O- _O- _O- _O-
Maar wie is Harry Vanille precies? :P
Dat is een ranjasmaak. ;)
pi_154930440
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
Beste mensen, maak je op voor weer zo'n fantastische jubileum-dvd! :')

[ afbeelding ]

[..]

Nooit geweten dat Dansatoria een personage was _O-

Edit:

[..]

Frey, je hebt gelijk gekregen :D
Nee, dit meen je niet, nee kom op. Gotverdomme wat een stelletje amateurs. Sorry voor mn taalgebruik maar dit is toch om te janken :') :') :') :') :')
pi_154931078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:31 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Nee, dit meen je niet, nee kom op. Gotverdomme wat een stelletje amateurs. Sorry voor mn taalgebruik maar dit is toch om te janken :') :') :') :') :')
Ik kan het ook niet helpen :D
Geloof me, ik had er sowieso niks van verwacht dus mijn verwachtingen waren al laag, maar dit is inderdaad om te janken. "25 jaar GTST" - en het enige wat ze behandelen van de eerste jaren is het leven van Linda, om zo de huidige kijkertjes die niks weten van Linda ("omg die vrouw ken ik nie!!! :o") nog iets bij te leren :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154931285
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helpen :D
Geloof me, ik had er sowieso niks van verwacht dus mijn verwachtingen waren al laag, maar dit is inderdaad om te janken. "25 jaar GTST" - en het enige wat ze behandelen van de eerste jaren is het leven van Linda, om zo de huidige kijkertjes die niks weten van Linda ("omg die vrouw ken ik nie!!! :o") nog iets bij te leren :')
Als je Linda niet kent ga je toch lekker de dvdboxen kopen, maakt Just ook weer wat geld en zullen ze gaan nadenken over het uitbrengen van de volgende boxen, wat weer goed voor ons is. _O-
pi_154931385
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:00 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Als je Linda niet kent ga je toch lekker de dvdboxen kopen, maakt Just ook weer wat geld en zullen ze gaan nadenken over het uitbrengen van de volgende boxen, wat weer goed voor ons is. _O-
Je kent de huidige generatie kijkertjes? Die zijn alleen geïnteresseerd in dvd-boxen als Jan Kooijemans of Mega Toby te zien zijn, die gaan dus echt niet 30-40 euro uitgeven voor seizoenen die werden uitgezonden toen zij nog niet eens geboren waren, met personages die ze niet kennen :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154932703
Seizoen 9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154933295
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:44:19 #244
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154933788
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
Beste mensen, maak je op voor weer zo'n fantastische jubileum-dvd! :')

[ afbeelding ]

[..]

Nooit geweten dat Dansatoria een personage was _O-

Edit:

[..]

Frey, je hebt gelijk gekregen :D
Echt wel heel triest dit ja. :')
En dan staat er nog bij dat het een must is die geen enkele GTST-fan mag missen. :')

Ik ga bijna denken dat ze ons hier mee willen pesten. :)
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:46:47 #245
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154933862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:03 schreef GTFransST het volgende:
Seizoen 9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze keer leek het wel redelijk menens. :)

Janine was wel vrij irritant in de eerste helft van seizoen 9 vond ik.
pi_154933915
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
Beste mensen, maak je op voor weer zo'n fantastische jubileum-dvd! :')

[ afbeelding ]

[..]

Nooit geweten dat Dansatoria een personage was _O-

Edit:

[..]

Frey, je hebt gelijk gekregen :D
Joke Bruijs op de voorkant... Want die had zo'n indrukwekkende rol... En heeft natuurlijk meer dan 20 jaar in gtst gespeeld, dus verdient het om op de voorkant te staan! _O-

Dit doen ze gewoon om ons te pesten! :P
pi_154933928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:44 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Echt wel heel triest dit ja. :')
En dan staat er nog bij dat het een must is die geen enkele GTST-fan mag missen. :')

Ik ga bijna denken dat ze ons hier mee willen pesten. :)
Dit idd! ;)
pi_154933942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:38 schreef Britpop1995 het volgende:
Nog een vraagje over seizoen 3, 4 en 5: is de rol van Hannie erg verschillend in de drie seizoenen? Ik vind haar rol in seizoen 6 namelijk wel interessant.
In seizoen 3 en 4 heeft ze eigenlijk geen rol, ze is dan de secretaresse van Frits die zo af en toe binnenloopt in Frits zijn kantoor, laatst genoemde geeft haar dan een opdracht. Als Martine in de gevangenis verdwijnt is Frits daarna korte tijd licht depressief en Hannie probeert hem te ondersteunen. Vanaf dat moment word haar inbreng in de verhaallijnen rondom Frits van Houten groter. Ze geraakt snel onder de indruk van Frits zijn persoonlijke kant in die periode en ze wordt verliefd op hem. Frits valt echter voor Dian 2, die kort daarna in de serie verschijnt.....en de rest is geschiedenis. Inbreng van Hannie groeit dus vanaf begin seizoen 5
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:49:56 #249
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154933971
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:48 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Dit idd! ;)
Maar jij hebt ook gelijk. Joke Bruijs op de voorkant slaat ook nergens op nee. ;)
pi_154934134
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:49 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Maar jij hebt ook gelijk. Joke Bruijs op de voorkant slaat ook nergens op nee. ;)
Ik ben overtuigd van het feit dat dit persoonlijk is. Ze hebben waarschijnlijk ons geklaag en onze grapjes gelezen en dachten;"Die zullen we even terugpakken!" ;) :P
pi_154934158
Maar de prijs en vormgeving is wel helemaal op het niveau van de gemiddelde kijker van tegenwoordig :) :P
pi_154934192
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:44 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Echt wel heel triest dit ja. :')
En dan staat er nog bij dat het een must is die geen enkele GTST-fan mag missen. :')
Daarmee bedoelen ze waarschijnlijk dat het een must is die geen enkele GTST-fan vanaf 2010 mag missen :P

quote:
Ik ga bijna denken dat ze ons hier mee willen pesten. :)
Nee joh, ze willen een nóg slechtere jubileum-dvd dan die van 5 jaar geleden maken. En het lukt ze aardig :')

quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:48 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Joke Bruijs op de voorkant... Want die had zo'n indrukwekkende rol... En heeft natuurlijk meer dan 20 jaar in gtst gespeeld, dus verdient het om op de voorkant te staan! _O-

Dit doen ze gewoon om ons te pesten! :P
Wat Joke Bruijs op de cover doet is mij ook een raadsel _O- Dat shot komt volgens mij ook uit de 4000ste aflevering, maar die stond al op de 20 jaar-dvd :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154934231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 02:03 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ben het eens met PeterKelder. Ik vond het ook beter dan seizoen 4. :)
Persoonlijk is het dan ook mijn favoriete seizoen.
De cast was erg sterk. De exit van Martine Hafkamp. _O_ Het personage was ook gewoon klaar vond ik uiteindelijk. Hoe goed Inge het ook speelde. :) Rechercheur Bronckhorst vond ik tijdens die verhaallijn en afwikkeling hiervan ook erg sterk.
Het hele gebeuren rondom Marieke vond ik zeer interessant. Had het ook echt met haar te doen.
Janine die daarna helemaal los ging. En de problemen voor een aantal personages die daar uit voor kwamen.
Remco die als een leuk personage in de serie kwam. De memorabele scene met Jef. _O_
Het gebeuren rondom Laura, Linda, Stan. ^O^
En nog wel meer in dat seizoen. :)
Janine was echt een stoere chick ja in die verhaallijn met Beuming! In seizoen 9 daarentegen zat ik me ontiegelijk te storen aan haar karakter!
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:00:51 #254
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154934318
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:54 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Ik ben overtuigd van het feit dat dit persoonlijk is. Ze hebben waarschijnlijk ons geklaag en onze grapjes gelezen en dachten;"Die zullen we even terugpakken!" ;) :P
Dat is misschien wel teveel eer voor ons. :)
Ze zullen ongetwijfeld denken dat dit beter zal zijn voor de verkoop. Dan foto's uit de jaren 90.
Maar hou ons dan niet voor de gek, met 25 jaar gtst.
Zoals PeterKelder al zegt: GTST-fan vanaf 2010 ;)
pi_154934345
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:55 schreef _Kate_C_ het volgende:
Maar de prijs en vormgeving is wel helemaal op het niveau van de gemiddelde kijker van tegenwoordig :) :P
Het artwork is exact hetzelfde inspiratieloze prutswerk als bij het jubileumboek en de scheurkalender :')
En dan te bedenken dat het jubileumboek in eerste instantie een veel mooier artwork zou hebben gehad...

[ Bericht 5% gewijzigd door PeterKelder op 05-08-2015 19:08:00 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154934498
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
Beste mensen, maak je op voor weer zo'n fantastische jubileum-dvd! :')

[ afbeelding ]

[..]

Nooit geweten dat Dansatoria een personage was _O-

Edit:

[..]

Frey, je hebt gelijk gekregen :D
Ben benieuwd of ze ook maar iets van tijd besteden aan:
- Frits van Houten in zaken met Onno P. Wassenaar
- De Celu verhaallijn
- Exit Martine Hafkamp
- Exit Frits van Houten
- Het verhaal rondom Ludo Sanders ( dus hetgeen van voor seizoen 16)
- Alice de Boer (die van seizoen 3 welteverstaan)
- AA&F
- Ludo vs Huib
- Stenders, Huygens, Hoogendoorn

....en noem het allemaal maar op, maar ach dat zal niet zo te lezen.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:09:43 #257
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154934602
En wat doen ze straks met het jubileum? Weer een speciale week of een dubbele aflevering?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154934615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:58 schreef Frey het volgende:

[..]

Mijn favoriete seizoen met mijn favoriete castfoto op de voorkant en mijn favoriete verpakking. :P
Vooral bewerkstelligd door de inbreng van twee personages :P
pi_154934636
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:06 schreef Kudo het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ze ook maar iets van tijd besteden aan:
- Frits van Houten in zaken met Onno P. Wassenaar
- De Celu verhaallijn
- Exit Martine Hafkamp
- Exit Frits van Houten
- Het verhaal rondom Ludo Sanders ( dus hetgeen van voor seizoen 16)
- Alice de Boer (die van seizoen 3 welteverstaan)
- AA&F
- Ludo vs Huib
- Stenders, Huygens, Hoogendoorn

....en noem het allemaal maar op, maar ach dat zal niet zo te lezen.
Nee joh, was het maar zo'n feest :{
Maar ja, anders hebben ze geen ruimte meer voor 'fantastische' dingen als

- Sjors en Bing
- Nina en Noud
- Lucas en Menno
- Charlie in het algemeen
- Thijs Kramer
- De zangcarrière van Rikki
- Het afscheid van het geliefde personage Dansatoria

en meer van dit soort ongein :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:11:57 #260
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154934684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:57 schreef Kudo het volgende:

[..]

Janine was echt een stoere chick ja in die verhaallijn met Beuming! In seizoen 9 daarentegen zat ik me ontiegelijk te storen aan haar karakter!
Inderdaad.
Het dieptepunt vind ik nog wel dat ze onderzoek wou doen of Nina, de slechte genen van haar vader geërfd heeft. Omdat ze zoveel moest huilen en een keer onaardig deed tegen een ander kind in de kindercrèche.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:12:14 #261
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154934692
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:10 schreef PeterKelder het volgende:
- Het afscheid van het geliefde personage Dansatoria

en meer van dit soort ongein :')
Gelukkig is De Koning er nog. Die laatste recast van De Rozenboom vind ik ook lang niet zo goed.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154934716
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:09 schreef Frey het volgende:
En wat doen ze straks met het jubileum? Weer een speciale week of een dubbele aflevering?
Dubbele aflevering op donderdag 1 oktober, dat is een tijdje terug al gemeld :)
Maar gezien het 'decor' voor deze jubileumaflevering zal het wel grotendeels gaan om

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat wordt weer genieten :O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:13:27 #263
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154934729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:11 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Inderdaad.
Het dieptepunt vind ik nog wel dat ze onderzoek wou doen of Nina, de slechte genen van haar vader geërfd heeft. Omdat ze zoveel moest huilen en een keer onaardig deed tegen een ander kind in de kindercrèche.
Gelukkig weten we wie er uiteindelijk zal triomferen. :7
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154934741
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:12 schreef Frey het volgende:

[..]

Gelukkig is De Koning er nog. Die laatste recast van De Rozenboom vind ik ook lang niet zo goed.
:D _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154934878
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:00 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat is misschien wel teveel eer voor ons. :)
Ze zullen ongetwijfeld denken dat dit beter zal zijn voor de verkoop. Dan foto's uit de jaren 90.
Maar hou ons dan niet voor de gek, met 25 jaar gtst.
Zoals PeterKelder al zegt: GTST-fan vanaf 2010 ;)
Was ook sarcasme ;). Het is qua inhoud ook precies goed voor de fans van tegenwoordig. Wat dat betreft hebben ze het perfect gedaan ;)
pi_154934906
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:13 schreef Frey het volgende:

[..]

Gelukkig weten we wie er uiteindelijk zal triomferen. :7
Zou het team schrijvers van tegenwoordig wel is aan Erik de Vogel vragen of hij verhaallijn ideeën heeft voor het personage Ludo Sanders? Ik denk dat Erik dan steevast zegt: beste schrijvers, kijk naar seizoen 9 en haal daar de inspiratie uit :Y :Y :Y
pi_154934927
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:12 schreef Frey het volgende:

[..]

Gelukkig is De Koning er nog. Die laatste recast van De Rozenboom vind ik ook lang niet zo goed.
_O-
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:23:18 #268
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154935046
Seizoen 9:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:23:21 #269
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154935050
Seizoen 9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154935057
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:18 schreef Kudo het volgende:

[..]

Zou het team schrijvers van tegenwoordig wel is aan Erik de Vogel vragen of hij verhaallijn ideeën heeft voor het personage Ludo Sanders? Ik denk dat Erik dan steevast zegt: beste schrijvers, kijk naar seizoen 9 en haal daar de inspiratie uit :Y :Y :Y
De laatste keer dat hij dat advies gaf aan hen kwamen ze niet verder dan de eerste aflevering en besloten vervolgens dat Ludo kleiduiven ging schieten samen met Bing :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:24:04 #271
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154935078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:23 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:27:14 #272
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154935196
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:18 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Was ook sarcasme ;). Het is qua inhoud ook precies goed voor de fans van tegenwoordig. Wat dat betreft hebben ze het perfect gedaan ;)
Of ze houden ons voor de gek met die foto's. En krijgen we vooral hoogtepunten uit de eerste 15 jaar te zien. O-)
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:28:06 #273
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154935219
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:27 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Of ze houden ons voor de gek met die foto's. En krijgen we vooral hoogtepunten uit de eerste 15 jaar te zien. O-)
De DVD begint met een verrassende compilatie van Jan en Petra. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154935232
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:27 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Of ze houden ons voor de gek met die foto's. En krijgen we vooral hoogtepunten uit de eerste 15 jaar te zien. O-)
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:28 schreef Frey het volgende:

[..]

De DVD begint met een verrassende compilatie van Jan en Petra. :P
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:32:52 #275
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154935363
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:28 schreef Frey het volgende:

[..]

De DVD begint met een verrassende compilatie van Jan en Petra. :P
:D _O-

Daaropvolgend wordt de verhaallijn met Maurice de Bruyn besproken. ~O>
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:34:00 #276
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154935389
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:32 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

:D _O-

Daaropvolgend wordt de verhaallijn met Maurice de Bruyn besproken. ~O>
_O_ _O_ _O_

Daarna krijgen een compilatie van mevrouw Bleeker.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154935409
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:34 schreef Frey het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Daarna krijgen een compilatie van mevrouw Bleeker.
Voorzien van audiocommentaar door Rohan Gottschalk.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:37:19 #278
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154935480
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Voorzien van audiocommentaar door Rohan Gottschalk.

"Kijk, dit is mevrouw Blanker. Of is het nou mevrouw Bloemers? Oh wat jammer, de compilatie is al voorbij."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:38:16 #279
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154935503
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:37 schreef Frey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Kijk, dit is mevrouw Blanker. Of is het nou mevrouw Bloemers? Oh wat jammer, de compilatie is al voorbij."
_O- _O- _O-
pi_154935552
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:37 schreef Frey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Kijk, dit is mevrouw Blanker. Of is het nou mevrouw Bloemers? Oh wat jammer, de compilatie is al voorbij."
_O- _O- _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154935691
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:23 schreef Koosnaam het volgende:
Seizoen 9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind je van Ludo tot dusver in seizoen 9?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:53:50 #282
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154935962
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:44 schreef Kudo het volgende:

[..]

Wat vind je van Ludo tot dusver in seizoen 9?
Top. ^O^
Na het gebeuren met Huib, ben ik blij dat hij niet constant achter Janine aan bleef lopen.
En gelukkig vrij vlot zijn eigen plan trok.
Ook mooi om te zien hoe die Bowien ook gedeeltelijk in zijn macht heeft. Maar gelukkig is Bowien een goede tegenspeelster. :)
Wel hoop ik dat er nu een beetje schot komt, in de verhaallijn met die schilder Robin.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:56:14 #283
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154936045
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:53 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Top. ^O^
Na het gebeuren met Huib, ben ik blij dat hij niet constant achter Janine aan bleef lopen.
En gelukkig vrij vlot zijn eigen plan trok.
Ook mooi om te zien hoe die Bowien ook gedeeltelijk in zijn macht heeft. Maar gelukkig is Bowien een goede tegenspeelster. :)
Wel hoop ik dat er nu een beetje schot komt, in de verhaallijn met die schilder Robin.
Ludo maakt geweldig gebruik van Bowiens grootste zwakte:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:57:43 #284
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154936091
Frons Servies mag een van de compilaties van muziek voorzien. Wanneer hij eindelijk een risico besluit te nemen door een 2e noot in te zetten, blijkt het filmpje al afgelopen te zijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154936173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:53 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Top. ^O^
Na het gebeuren met Huib, ben ik blij dat hij niet constant achter Janine aan bleef lopen.
En gelukkig vrij vlot zijn eigen plan trok.
Ook mooi om te zien hoe die Bowien ook gedeeltelijk in zijn macht heeft. Maar gelukkig is Bowien een goede tegenspeelster. :)
Wel hoop ik dat er nu een beetje schot komt, in de verhaallijn met die schilder Robin.
Ik zal niet te veel verklappen maar het eindigt met een geweldige klapper. En Bowien wordt op niet mis verstaanbare wijze op haar plaats gezet door Ludo.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 20:02:16 #286
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154936218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:00 schreef Kudo het volgende:

[..]

Ik zal niet te veel verklappen maar het eindigt met een geweldige klapper. En Bowien wordt op niet mis verstaanbare wijze op haar plaats gezet door Ludo.
Niet alleen door Ludo trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 20:05:51 #287
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154936312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:00 schreef Kudo het volgende:

[..]

Ik zal niet te veel verklappen maar het eindigt met een geweldige klapper. En Bowien wordt op niet mis verstaanbare wijze op haar plaats gezet door Ludo.
^O^ !
Ik ben toch wel benieuwd. Al heb ik vroeger wel behoorlijk wat van dit seizoen gezien.
Het is me lang niet allemaal bij gebleven. :)
pi_154936345
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:02 schreef Frey het volgende:

[..]

Niet alleen door Ludo trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en pas in seizoen 10 weet ze wraak te nemen op Laura. In seizoen 9 heeft ze alleen maar moeten incasseren. Ondanks dat ze als bad character niet geraffineerd genoeg was in mijn optiek, vond ik het personage goed en leuk. In seizoen 9 word het personage ook echt uitgediept.
pi_154937264
Bowien _O_ _O_ _O_
  woensdag 5 augustus 2015 @ 20:56:13 #290
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154937814
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154938427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:27 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Of ze houden ons voor de gek met die foto's. En krijgen we vooral hoogtepunten uit de eerste 15 jaar te zien. O-)
Haha, hoop doet leven :P
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:28:28 #292
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154943941
quote:
Toch wel een mooie eind scene he. :)

Ik ben nu ook een beetje filmpjes aan het kijken op youtube.
Iets van de laatste 5 jaar wat misschien wel op die dvd mag komen is dit. :@


En dan met name vanwege het sterke acteerwerk van Edwin. :P
pi_154944034
quote:
Prachtige scène. Arnie hoort toch wel bij mijn favoriete GTST-tijd, hoewel ik nog maar een kind was toen hij in de serie speelde.
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:35:47 #294
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154944211
Je had toen ook geen idee dat het zijn laatste scène zou zijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154944312
Nee, inderdaad Frey. Ik kan me nog wel een scène herinneren, waarin Roos en Linda beide verdriet hadden om Arnie. Dat was een scène in Hotel Dendermonde geloof ik.
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:41:16 #296
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154944390
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:39 schreef Britpop1995 het volgende:
Nee, inderdaad Frey. Ik kan me nog wel een scène herinneren, waarin Roos en Linda beide verdriet hadden om Arnie. Dat was een scène in Hotel Dendermonde geloof ik.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154944443
Die scène bedoelde ik inderdaad. ;)
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
pi_154944498
Seizoen 9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:45:47 #299
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154944531
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:44 schreef GTFransST het volgende:
Seizoen 9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154944660
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:45 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik nou jammer!
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:51:36 #301
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154944698
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:50 schreef GTFransST het volgende:

[..]

Dat vind ik nou jammer!
Maar wel logisch na wat ze allemaal geflikt had. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')