abonnement Unibet Coolblue
pi_154932632
Verkeerde topic

[ Bericht 97% gewijzigd door firefly3 op 05-08-2015 18:10:07 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_154932717
Verkeerde topic

[ Bericht 92% gewijzigd door firefly3 op 05-08-2015 18:10:41 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:38:11 #128
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154933616
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alsof jij geen SAM in de achtertuin hebt... Mijn oom heeft ook zijn boerderijtje verkocht om een militair arsenaal van een paar miljoentjes te kopen. Gaat makkelijk als je een paar koetjes en schaapjes hebt.
Helaas, ik ben geen boer! Ik heb een kantoorbaan. Dat zijn de mensen in Oost Oekraïne die alleen maar weten hoe ze met lichte wapens om moeten gaan inclusief het onderhouden daarvan plus bijkomende tactieken en communicatie. Daar trainen we hier op kantoor immers ook elke maand op! Mochten de nazi's uit Den Haag ons aanvallen dan kan onze conciërge ons ook voorzien van genoeg kogels om het staatsleger anderhalf jaar af te houden, beloofde hij laatst...Mag ik trouwens 30 anti-tank wapens van jouw firma lenen? We zitten een tikkie krap in die dingen hier!

Het schijnt echter dat moderne melkmachines (vanaf model T-2000, heel populair in Donbass) sprekend lijken op SAM-raketten qua techniek. Je kan ze zelfs ombouwen! http://static3.uk.busines(...)aine-separatists.jpg

Als je goed kijkt zie je dat ze de teksten met melk erop geschreven hebben! Dit is het 14e Superboeren-regiment trouwens!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 18:40:50 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154933682
Lolwhut _O-

kap ff met deze nonsense man :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_154935766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:38 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Helaas, ik ben geen boer! Ik heb een kantoorbaan. Dat zijn de mensen in Oost Oekraïne die alleen maar weten hoe ze met lichte wapens om moeten gaan inclusief het onderhouden daarvan plus bijkomende tactieken en communicatie. Daar trainen we hier op kantoor immers ook elke maand op! Mochten de nazi's uit Den Haag ons aanvallen dan kan onze conciërge ons ook voorzien van genoeg kogels om het staatsleger anderhalf jaar af te houden, beloofde hij laatst...Mag ik trouwens 30 anti-tank wapens van jouw firma lenen? We zitten een tikkie krap in die dingen hier!

Het schijnt echter dat moderne melkmachines (vanaf model T-2000, heel populair in Donbass) sprekend lijken op SAM-raketten qua techniek. Je kan ze zelfs ombouwen! http://static3.uk.busines(...)aine-separatists.jpg

Als je goed kijkt zie je dat ze de teksten met melk erop geschreven hebben! Dit is het 14e Superboeren-regiment trouwens!
Een opstand kan geen stand houden tegen het leger van een land zonder uitvoerige buitenlandse hulp vanaf het begin al. Dat is zo in Oekraïne, maar ook in Syrië en Libië hebben de rebellen vanaf het begin al flink hulp gehad.

Het lulverhaal van Rusland is alleen PR, maar het werkt wel. Want zodra Rusland, dat overduidelijk soldaten in Oost-Oekraïne heeft, zegt dat het inderdaad zo is, dan komt er een flinke shitstorm. Dat terwijl het nu ook al duidelijk is.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:51:15 #131
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154935886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Een opstand kan geen stand houden tegen het leger van een land zonder uitvoerige buitenlandse hulp vanaf het begin al. Dat is zo in Oekraïne, maar ook in Syrië en Libië hebben de rebellen vanaf het begin al flink hulp gehad.

Het lulverhaal van Rusland is alleen PR, maar het werkt wel. Want zodra Rusland, dat overduidelijk soldaten in Oost-Oekraïne heeft, zegt dat het inderdaad zo is, dan komt er een flinke shitstorm. Dat terwijl het nu ook al duidelijk is.
Dat was mijn punt inderdaad! Maar volgens sommige users zijn het Oekrainse ex-soldaten die enkel een berg wapens uit een zoutmijn gegraven hebben.
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154936391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Een opstand kan geen stand houden tegen het leger van een land zonder uitvoerige buitenlandse hulp vanaf het begin al. Dat is zo in Oekraïne, maar ook in Syrië en Libië hebben de rebellen vanaf het begin al flink hulp gehad.

Het lulverhaal van Rusland is alleen PR, maar het werkt wel. Want zodra Rusland, dat overduidelijk soldaten in Oost-Oekraïne heeft, zegt dat het inderdaad zo is, dan komt er een flinke shitstorm. Dat terwijl het nu ook al duidelijk is.
Maar natuurlijk, er wordt immers sinds anderhalf jaar hardhollend aan het feit voorbij gerent dat Oekraine en zo ook het leger tot op het bot verdeelt is.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154937830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:09 schreef ZOA het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, er wordt immers sinds anderhalf jaar hardhollend aan het feit voorbij gerent dat Oekraine en zo ook het leger tot op het bot verdeelt is.
Ik ben niet op de hoogte dat een legerbasis ineensvan gedachte veranderde. Wel van tanks die de grens met rusland over gingen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_154938704
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben niet op de hoogte dat een legerbasis ineensvan gedachte veranderde. Wel van tanks die de grens met rusland over gingen.
Je bent zoiezo selectief op de hoogte...en volgens mij waren het een kleine miljoen Oekrainers die de grens met Rusland over gingen en geen tanks
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:41:15 #135
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154942059
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:18 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je bent zoiezo selectief op de hoogte...en volgens mij waren het een kleine miljoen Oekrainers die de grens met Rusland over gingen en geen tanks
Stingers!

http://www.ibtimes.co.uk/(...)eapon-supply-1512215

Bloggers have drawn attention to other suspicious features of the video. For example, the labels on storage boxes feature several spelling mistakes, like "RE USABLE" and "DATE LOUDED." Another label reads "US APMY," switching out the letter "R" for its cyrillic equivalent of "P."

Nog meer fouten dan eerst gedacht werd. Was je hiervan op de hoogte?

[ Bericht 18% gewijzigd door Uitstekelbaars op 05-08-2015 22:58:30 ]
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_154942860
http://www.theguardian.co(...)vor?CMP=share_btn_tw

quote:
Over the past 24 hours I have been receiving slightly ironic congratulations by email from fellow historians. They were prompted by the order from the Ministry of Education in the Yekaterinburg region of Russia to withdraw all my books from schools and colleges. They are to be removed “from the access of students and teaching staff”. (It is interesting that teaching staff are not to be allowed to make up their own minds.) I am accused of “promoting stereotypes formed during the Third Reich” and developing the “propaganda myth” of Joseph Goebbels that Red Army soldiers committed mass rapes of German women.
pi_154947815
De Russen zijn hard op weg het meest achterlijke volk ter wereld te worden.
Naturheilmittel
pi_154952601
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 07:31 schreef Gerolsteiner het volgende:
De Russen zijn hard op weg het meest achterlijke volk ter wereld te worden.
Een behoorlijk achterlijke opmerking...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  donderdag 6 augustus 2015 @ 12:24:51 #139
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_154952643
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 07:31 schreef Gerolsteiner het volgende:
De Russen zijn hard op weg het meest achterlijke volk ter wereld te worden.
Erger dan de Muricanen, die de godganse dag met een bijbel rondrennen, geloven dat de aarde plat is en gedragen door 10 schildpadden en 6.000 jaar oud en op alles schieten dat beweegt, echter zelf nooit bewegen en echt alles tot wc-bezoek aan toe, per auto verrichten?
Erger dan de Muricanen, kameraad Gerolsteiner? :o

Of toch niet zo erg? :P
pi_154952749
quote:
11s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Erger dan de Muricanen, die de godganse dag met een bijbel rondrennen, geloven dat de aarde plat is en gedragen door 10 schildpadden en 6.000 jaar oud en op alles schieten dat beweegt, echter zelf nooit bewegen en echt alles tot wc-bezoek aan toe, per auto verrichten?
Erger dan de Muricanen, kameraad Gerolsteiner? :o

Of toch niet zo erg? :P
Uiteindelijk heeft de gemiddelde Amerikaan het beter voor elkaar dan de doorsnee Rus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:03:22 #141
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_154953519
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uiteindelijk heeft de gemiddelde Amerikaan het beter voor elkaar dan de doorsnee Rus.
Er zitten procentueel minder Russen gedetineeerd, dan Muricanen. Het verschil is aanzienlijk, al moet ik toegeven dat er ook in Russische detentiecentra veel mishandeling en schending van mensenrechten plaatsvindt.
Zowel Rusland als Murica nemen het niet zo nauw met mensenrechten.

Maar in Murica zit er zelfs een commerciële industrietak achter die tot doel heeft zoveel mogelijk mensen op te sluiten, dat is perverser dan het Russische systeem, waar je weliswaar ook mishandeld wordt, maar waar het systeem an sich niet tot doel heeft zoveel mogelijk mensen op te sluiten voor winst.

Het aantal daklozen in Murica is aanzienlijk, geen idee of het meer of minder is dan Rusland. Ten tijde van de Sovjets waren er dak- en thuislozen, maar helaas ligt die tijd ver achter ons. Poetin is geen communist en ik ben het ook niet altijd met hem eens.

Wie het precies beter voor elkaar heeft, Rusland of Murica weet ik niet, ik gok toch nog altijd Rusland, maar beide landen hebben veel problemen, Rusland heeft een enorm drankprobleem, Muricanen eten ongezond, vet en bewegen niet. Allebei is kut en ongezond.
pi_154953925
Zover ik weet staat de VS toch aanzienlijk hoger op de VN's Human Development Index dan Rusland.

Overigens is het conflict over de twee oorlogsschepen tussen Frankrijk en Rusland opgelost. Frankrijk houdt de schepen en Rusland krijgt het reeds betaalde geld terug.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:26:30 #143
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154954048
quote:
Een volk dat zijn eigen geschiedenis gaat ontkennen is ten dode opgeschreven.

De historische white wash is begonnen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154954623
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:38 schreef J.B. het volgende:
Russian Government Book on Ukraine Conflict Illustrated With Photo Exposed as Fake

http://www.themoscowtimes.com/article/526890.html

Typisch weer dit :') _O-
"Ukrainian activists who run the StopFake.org website, a group dedicated to exposing falsifications by Russian media and officials about the conflict"

Volgens mij is een activistengroep voor het ontmaskeren van Oekrainse fakes en leugens ook vrij hard nodig. Dan denk ik met name aan het eerste filmpje dat officieel vrij werd gegeven door Oekraine, wat zogenaamd een onderschept gesprek was tussen Russische rebellen die het erover hadden hoe ze per ongeluk een passagiersvliegtuig de lucht uit hadden geschoten. Het filmpje was overal te vinden, en stond o.a. op de homepage van Time.com.
Later bleek dat het filmpje in elkaar was gemonteerd uit 3 verschillende gesprekken, en er nog fouten in de aanmaak en bewerkdatum stonden. Maarja, daar heeft niemand in de westerse media wat over gezegd.

Of de VS die sattelietbeelden vrij had gegeven van Russische militaire voertuigen op Oekraïens grondgebied, die later toch landbouwmachines bleken te zijn :')

Dan vind ik een gephotoshopte kaft toch wel meevallen qua hoe erg het is. Verder wordt er in het artikel niks gezegd over de inhoud van het boek, maar worden er wel voorbarige en suggestieve conclusies getrokken zoals: "Commenting on the Investigative Committee's use of the photo in its latest book release, prominent Russian journalist and opposition activist Andrei Malgin quipped in his LiveJournal blog Monday: "That's how they investigate criminal cases, too.""

En als je dan opzoekt wie die "prominente" Russische journalist is die zogenaamd genoeg credibiliteit heeft om zulke uitspraken te doen, kom je uit op een linkedin profiel met 3 connecties. Ook schrijft hij artikelen vrijwel uitsluitend voor KyivPost, een oekrainse krant. Pareltjes van hem zijn o.a. de zeer objectieve artikelen "Corruption is the backbone of Putin's power" en "Russia's propaganda machine goes global".

Met andere woorden, Moscow Times propagandeert de uitspraken van een zeer partijdige Oekrainse journalist als de waarheid, en wij slikken alles door omdat de westerse media "onafhankelijk" en "vrij" is. En dat allemaal terwijl alleen dat artikel al even veel leugens bevat als de kaft van dat boek :')

[ Bericht 1% gewijzigd door doge op 06-08-2015 14:21:58 ]
pi_154954856
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ten tijde van de Sovjets waren er dak- en thuislozen,
Ten tijde van de sovjets kreeg iedereen een woning van de staat, met een bepaald aantal m2 per persoon, en waren die woningen voorzien van gratis warm water en stroom.
pi_154970627
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:26 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Een volk dat zijn eigen geschiedenis gaat ontkennen is ten dode opgeschreven.

De historische white wash is begonnen.
Oh, ik dacht dat je het over Oekraine had en waar 'jullie' allemaal zo hard aan meewerken...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154974379
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:21 schreef J.B. het volgende:
Zover ik weet staat de VS toch aanzienlijk hoger op de VN's Human Development Index dan Rusland.

Overigens is het conflict over de twee oorlogsschepen tussen Frankrijk en Rusland opgelost. Frankrijk houdt de schepen en Rusland krijgt het reeds betaalde geld terug.
Libië had onder Ghadaffi de hoogste VN Human Development Index van Afrika, hoger zelfs dan verschillende Oost-Europese landen als Bulgarije en Roemenië. Blijkbaar zegt dan toch niet veel (?)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 04:26:54 #148
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154974915
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 03:03 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Libië had onder Ghadaffi de hoogste VN Human Development Index van Afrika, hoger zelfs dan verschillende Oost-Europese landen als Bulgarije en Roemenië. Blijkbaar zegt dan toch niet veel (?)
Oké bedankt.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 04:27:51 #149
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154974924
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:58 schreef doge het volgende:

[..]

Ten tijde van de sovjets kreeg iedereen een woning van de staat, met een bepaald aantal m2 per persoon, en waren die woningen voorzien van gratis warm water en stroom.
In de sovjet statistieken zag het er allemaal prachtig uit.
pi_154975095
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 03:03 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Libië had onder Ghadaffi de hoogste VN Human Development Index van Afrika, hoger zelfs dan verschillende Oost-Europese landen als Bulgarije en Roemenië. Blijkbaar zegt dan toch niet veel (?)
Ligt puur aan de openheid en transparantie van een land. Libie kon je onder Kadaffi nooit goed onderzoeken aangezien het een dictatuur was/is waar iedereen elkaar voorliegt. In meer open systemen kun je het daarentegen wel meten aangezien men niet bang is om kritisch te zijn (zie Nederland als ultiem voorbeeld).
Naturheilmittel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')