abonnement Unibet Coolblue
pi_154932632
Verkeerde topic

[ Bericht 97% gewijzigd door firefly3 op 05-08-2015 18:10:07 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_154932717
Verkeerde topic

[ Bericht 92% gewijzigd door firefly3 op 05-08-2015 18:10:41 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:38:11 #128
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_154933616
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alsof jij geen SAM in de achtertuin hebt... Mijn oom heeft ook zijn boerderijtje verkocht om een militair arsenaal van een paar miljoentjes te kopen. Gaat makkelijk als je een paar koetjes en schaapjes hebt.
Helaas, ik ben geen boer! Ik heb een kantoorbaan. Dat zijn de mensen in Oost Oekraïne die alleen maar weten hoe ze met lichte wapens om moeten gaan inclusief het onderhouden daarvan plus bijkomende tactieken en communicatie. Daar trainen we hier op kantoor immers ook elke maand op! Mochten de nazi's uit Den Haag ons aanvallen dan kan onze conciërge ons ook voorzien van genoeg kogels om het staatsleger anderhalf jaar af te houden, beloofde hij laatst...Mag ik trouwens 30 anti-tank wapens van jouw firma lenen? We zitten een tikkie krap in die dingen hier!

Het schijnt echter dat moderne melkmachines (vanaf model T-2000, heel populair in Donbass) sprekend lijken op SAM-raketten qua techniek. Je kan ze zelfs ombouwen! http://static3.uk.busines(...)aine-separatists.jpg

Als je goed kijkt zie je dat ze de teksten met melk erop geschreven hebben! Dit is het 14e Superboeren-regiment trouwens!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger