abonnement Unibet Coolblue
pi_154783918
Ik had 1 jaar lang een vriendin gehad in 2014, in januari begin dit jaar is dat uitgegaan nou ken ik een meisje 8 maanden lang waar ik al 3 maanden een relatie mee heb. Met mijn ex dus ben ik al een beetje verder gegaan ze heeft mij elke keer wel gepijpt als ik daar kwam (afstand relatie) en we dachten ook al om seks te hebben maar ze wou wachten omdat ze nog niet aan de pil zat en na wat stoeien en voorspel raak je natuurlijk opgewonden en toen ik bij haar sliep op een nacht werden we opeens wakker en sprongen we boven opelkaar en gebeurde het zonder condoom of iets van bescherming hebben we toen ik denk seks gehad.. maar nu weet ik het niet zeker want we gingen er maar tot de helft in maar stiekem heeft ze mijn jodokus er ver in gedaan... en we hebben altijd daarna gezegd dat we nog nooit seks hebben gehad. niet dat ze het niet wou maar omdat we beide dachten dat het niet zo was. dus nu met mn huidige vriendin heel lief en netjes tevens nog maagd heb ik gezegd dat ik ook nog maagd was omdat ik het heel onduidelijk vind ik heb t ook niet tegen haar gezegd. ik heb wel gezegd dat ik wel al ietsjes verder ben geweest dan alleen zoenen. dat vind ze al vreselijk maar ze was niet boos en ik zei het wel eerlijk voordat we een relatie hadden. en mijn huidige vriendin doet ook al dingetjes bij mij en andersom


Ik ben trouwens 17
Ben ik nou nog een maagd of niet?

- anoniem

[ Bericht 5% gewijzigd door anoniemekerelke op 31-07-2015 20:28:18 ]
pi_154783928
Als je hem erin hebt gestoken heb je seks gehad. Wel netjes dat de eerste keer gelijk maar zonder condoom was :')
pi_154783947
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:36 schreef ijs. het volgende:
Als je hem erin hebt gestoken heb je seks gehad. Wel netjes dat de eerste keer gelijk maar zonder condoom was :')
Om erbij te zeggen hebben we het wel vaker gedaan en dan 4x zoiets gestoten en dan net doen alsof er niks is gebeurd.. maar dit geeft heel veel onzekerheid om het te vertellen aan mn huidige vriendin want ik weet niet wat ik moet zeggen

[ Bericht 2% gewijzigd door anoniemekerelke op 31-07-2015 08:10:10 ]
pi_154784177
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:36 schreef ijs. het volgende:
Als je hem erin hebt gestoken heb je seks gehad. Wel netjes dat de eerste keer gelijk maar zonder condoom was :')
Dit werd sarcastisch bedoeld. Het is niet netjes, zeker niet als je (ex) vriendin op dat moment niet aan de pil was. Daar krijg je baby's van namelijk, en ik ben even zo vrij om aam te nemen dat het nog niet je bedoeling was vader te worden?
pi_154784194
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:07 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Dit werd sarcastisch bedoeld. Het is niet netjes, zeker niet als je (ex) vriendin op dat moment niet aan de pil was. Daar krijg je baby's van namelijk, en ik ben even zo vrij om aam te nemen dat het nog niet je bedoeling was vader te worden?
Dat was niet de bedoeling. Maar een stel die altijd heel close is en dan als je dan per ongeluk steeds verdergaat is denk ik gewoon een kick
pi_154784219
De kick om op 17 jarige leeftijd met een kind te zitten :') denk eens na man....

En ja dan heb je gewoon seks gehad.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154784241
Misschien een kick maar je bent wel een onverantwoordelijke sukkel. Doe jezelf en je vriendin een lol en zorg dat jullie gewoon beschermd seks hebben de volgende keer.
pi_154784298
ja, pijpen en hem erin stoppen is sex. en zonder bescherming , daar krijg je kinderen van. lekker spannend hoor, of je een meisje van 15 zwanger maakt of niet. en daarmee haar en waarschijnlijk jouw leven half verpest....

en wees gewoon eerlijk over wat je hebt gedaan, maar bedenk ook dat je je huidige vriendin niet uitgebreid hoeft te vertellen wat je met je ex deed, dat vind niemand leuk om te horen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 08:26:46 #9
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_154784308
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De kick om op 17 jarige leeftijd met een kind te zitten :') denk eens na man....

En ja dan heb je gewoon seks gehad.
Nee vast niet. Wellicht heeft ze al chlamydia gekregen en lukt dat niet eens meer.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:20:07 #10
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154784901
Jodokus :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_154785025
Echt? 17 jaar? Je klinkt als 12 eigenlijk. Ik was ook best naïef op mijn 16de, maar toch niet zo erg.
Oké bij vlagen heb ik dat eigenlijk nog steeds wel eens. :@

Maar ontopic: ja dat is nou seks.
En daarvoor deed je al een Bill Clinton (google die maar). :+
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_154785187
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Jodokus :')
Het staat er inderdaad _O-
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 09:39:44 #13
441859 crew  Lenny77
pi_154785209
Ja je hebt sex gehad. Al ben je maar 1 keer 1 seconde binnen geweest.
Even wat voorlichting: een man heeft voorvocht. Dat wat je piemeltje nat maakt. Besef dat daar spermacellen bij zitten!! Niet zo heel veel als bij een echte zaadlozing maar genoeg. En weet dat eentje genoeg is voor een baby te krijgen...
Dus doe dat NOOIT meer als je lief niet aan de pil zit. Weet je wel hoeveel baby's zo geboren zijn???
Misschien ook maar even aan je ex vertellen voor de volgende waarmee ze 'geen' sex gaat hebben..

En over je huidig lief.. Laat haar maar in de waan dat je geen sex hebt gehad dan. Ervaring heb je toch nog niet echt dus het zal er niet gaan uitzien alsof je een ware cassanova bent.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154785673
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:39 schreef Lenny77 het volgende:
Ja je hebt sex gehad. Al ben je maar 1 keer 1 seconde binnen geweest.
Even wat voorlichting: een man heeft voorvocht. Dat wat je piemeltje nat maakt. Besef dat daar spermacellen bij zitten!! Niet zo heel veel als bij een echte zaadlozing maar genoeg. En weet dat eentje genoeg is voor een baby te krijgen...
Dus doe dat NOOIT meer als je lief niet aan de pil zit. Weet je wel hoeveel baby's zo geboren zijn???
Misschien ook maar even aan je ex vertellen voor de volgende waarmee ze 'geen' sex gaat hebben..

En over je huidig lief.. Laat haar maar in de waan dat je geen sex hebt gehad dan. Ervaring heb je toch nog niet echt dus het zal er niet gaan uitzien alsof je een ware cassanova bent.
Precies!
pi_154789242
Orale sex is ook sex :')
pi_154789497
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:39 schreef Lenny77 het volgende:
Ja je hebt sex gehad. Al ben je maar 1 keer 1 seconde binnen geweest.
Even wat voorlichting: een man heeft voorvocht. Dat wat je piemeltje nat maakt. Besef dat daar spermacellen bij zitten!! Niet zo heel veel als bij een echte zaadlozing maar genoeg. En weet dat eentje genoeg is voor een baby te krijgen...
Dus doe dat NOOIT meer als je lief niet aan de pil zit. Weet je wel hoeveel baby's zo geboren zijn???
Misschien ook maar even aan je ex vertellen voor de volgende waarmee ze 'geen' sex gaat hebben..

En over je huidig lief.. Laat haar maar in de waan dat je geen sex hebt gehad dan. Ervaring heb je toch nog niet echt dus het zal er niet gaan uitzien alsof je een ware cassanova bent.
Dit _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:16:22 #17
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_154790172
heh bestaat dat nog ontmaagden? ik dacht dat deze term alleen gold voor meisjes waarbij het vlies nog intact was. voor de rest heeft het geen betekenis
pi_154792860
Ja ik weet dat het heel dom was en ik ken ook alle risico's maar alsnog dat vergeet je dan gewoon op zo'n moment natuurlijk daarna altijd dat je er aan denkt maar gelukkig is er niks aan de hand.. mn huidige vriendin gaat aan de pil als we zover zijn daar hebben we t al uitgebreid over gehad
pi_154793165
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef anoniemekerelke het volgende:
Ja ik weet dat het heel dom was en ik ken ook alle risico's maar alsnog dat vergeet je dan gewoon op zo'n moment natuurlijk daarna altijd dat je er aan denkt maar gelukkig is er niks aan de hand.. mn huidige vriendin gaat aan de pil als we zover zijn daar hebben we t al uitgebreid over gehad
Is mij in al die jaren nou nog nooit gebeurd.. Misschien eerst volwassen worden?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154793620
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is mij in al die jaren nou nog nooit gebeurd.. Misschien eerst volwassen worden?
Is indd een optie maar ik doe het niet met mijn huidige vriendin.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 16:31:19 #21
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_154796408
dit kan niet waar zijn.
klassieke autist en zolderbewoner
pi_154796571
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef anoniemekerelke het volgende:

[..]

Is indd een optie maar ik doe het niet met mijn huidige vriendin.
Zorg dan dat ze nu aan de pil gaat, zodat op het moment dat jullie wel zover zijn je gewoon kan doen wat je wil.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 16:42:06 #23
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_154796663
Je schrijft dit alsof het meer een spannend verhaal is wat zich in je hoofd afspeelt.
pi_154798762
Niet aan de pil? Hoe oud zijn jullie? Volgens mij beginnen ze tegenwoordig al op hun 14e of zo?
pi_154799026
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Niet aan de pil? Hoe oud zijn jullie? Volgens mij beginnen ze tegenwoordig al op hun 14e of zo?
Ja want lekker vanaf het begin van je puberteit meteen aan de hormonen is iets dat nagestreefd zou moeten worden. :')
pi_154799076
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:34 schreef anoniemekerelke het volgende:
Ben ik nou nog een maagd of niet?
Nee. Bovendien ben je strafbaar. Je mag niet neuken met iemand van 15.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_154799435
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja want lekker vanaf het begin van je puberteit meteen aan de hormonen is iets dat nagestreefd zou moeten worden. :')
Dat is niet wat ik beweer. Ik beweer helemaal niks namelijk.
pi_154799459
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:46 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik beweer. Ik beweer helemaal niks namelijk.
Oh, ok.
pi_154799803
Ts gefeliciteerd jonguh
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 19:23:22 #30
441859 crew  Lenny77
pi_154800559
Misschien wat condooms in je portemonnee steken ofzo.. Voor het moment dat jullie weer eens 'niet' gaan sexxen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154802249
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:31 schreef Witchybitch het volgende:
dit kan niet waar zijn.
Eigenlijk is het wel waar. daarom vraag ik het ook
pi_154802273
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee. Bovendien ben je strafbaar. Je mag niet neuken met iemand van 15.
Strafbaar? hahaha hoezo dat. Dat is niet eens strafbaar.
pi_154802614
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:25 schreef anoniemekerelke het volgende:

[..]

Strafbaar? hahaha hoezo dat. Dat is niet eens strafbaar.
Artikel 245 Wetboek van Strafrecht

Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

U zei :P ?
pi_154803189
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef anoniemekerelke het volgende:
Ja ik weet dat het heel dom was en ik ken ook alle risico's maar alsnog dat vergeet je dan gewoon op zo'n moment natuurlijk daarna altijd dat je er aan denkt maar gelukkig is er niks aan de hand.. mn huidige vriendin gaat aan de pil als we zover zijn daar hebben we t al uitgebreid over gehad
De pil is niet 100% veilig hè.. Genoeg meiden vergeten er weleens 1 of ze moeten een keer overgeven nadat ze hem in hebben genomen en realiseren zich niet dat de pil dan dus minder betrouwbaar is, etc. Dus nooit alleen de pil maar ook altijd een condoom! ^O^
pi_154805528
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:37 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Artikel 245 Wetboek van Strafrecht

Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

U zei :P ?
Ja op die manier. Maar de ouders weten ervan en komop wat is nou 1 jaar verschil (toen was ik nog 16) dat maakt mij nog echt geen pedofiel. Niemand zal mij als een pedofiel zien. Er gebeuren wel ergere dingen bijvoorbeeld meisjes van 14 die een vriend nemen van 23 omdat die een auto hebben.
pi_154805568
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

De pil is niet 100% veilig hè.. Genoeg meiden vergeten er weleens 1 of ze moeten een keer overgeven nadat ze hem in hebben genomen en realiseren zich niet dat de pil dan dus minder betrouwbaar is, etc. Dus nooit alleen de pil maar ook altijd een condoom! ^O^
Bedankt ik heb het er met mijn huidige vriendin over gehad en ze zegt dat een pil genoeg zal zijn maar ik zal wel een condoom gebruiken.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 22:20:46 #37
441859 crew  Lenny77
pi_154805681
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:15 schreef anoniemekerelke het volgende:

[..]

Ja op die manier. Maar de ouders weten ervan en komop wat is nou 1 jaar verschil (toen was ik nog 16) dat maakt mij nog echt geen pedofiel. Niemand zal mij als een pedofiel zien. Er gebeuren wel ergere dingen bijvoorbeeld meisjes van 14 die een vriend nemen van 23 omdat die een auto hebben.
Ga eens wakker worden!! Jawel dus wel! Ze is onder 16. Je bent dus strafbaar. Of ze dat nu wil of niet. Of haar ouders dat nu weten of niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154805738
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ga eens wakker worden!! Jawel dus wel! Ze is onder 16. Je bent dus strafbaar. Of ze dat nu wil of niet. Of haar ouders dat nu weten of niet.
Ja ik snap wat er staat hoor. Maar geen hond die erover zeurt of er maar iets over zegt. Omdat het niemand veel uitmaakt een jaar verschil.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 22:23:44 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154805780
Pik in de vagina is seks dus je bent ben geen maagd meer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154805802
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:23 schreef jogy het volgende:
Pik in de vagina is seks dus je bent ben geen maagd meer.
Duidelijk
pi_154805836
Dit is een goed topic voor Wolfrolf
pi_154805847
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ga eens wakker worden!! Jawel dus wel! Ze is onder 16. Je bent dus strafbaar. Of ze dat nu wil of niet. Of haar ouders dat nu weten of niet.
Nou over 1 maand is ze 16 ben ik dan geen crimineel meer..
  vrijdag 31 juli 2015 @ 22:26:00 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154805868
En seks hebben met iemand onder de 16 is strafbaar zodra ze of haar ouders je aanklagen maar gelukkig is dit geen Verenigde staten dus kom je er wel mee weg.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154805972
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:26 schreef jogy het volgende:
En seks hebben met iemand onder de 16 is strafbaar zodra ze of haar ouders je aanklagen maar gelukkig is dit geen Verenigde staten dus kom je er wel mee weg.
Ja goed ik wou net zeggen. Gelukkig vinden die ouders mij helemaal leuk en mag ik er ook al slapen dus ik denk dat dat wel snor zit :) en nogmaals ik dwing niemand tot seksuele interactie :)
pi_154812804
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:26 schreef jogy het volgende:
En seks hebben met iemand onder de 16 is strafbaar zodra ze of haar ouders je aanklagen
Nee hoor. Vroeger (en dan bedoelen we 15 jaar geleden) was het inderdaad zo dat er een klacht nodig was voordat het als strafbaar werd gezien - maar dat is al sinds de wetswijziging niet meer zo.

Maar hij heeft mazzel, want 16 met 15 geldt niet als ontuchtig ;) En dat het ontuchtig moet zijn is een eis om het strafbaar te maken.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:55:02 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154826023
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 06:45 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Nee hoor. Vroeger (en dan bedoelen we 15 jaar geleden) was het inderdaad zo dat er een klacht nodig was voordat het als strafbaar werd gezien - maar dat is al sinds de wetswijziging niet meer zo.

Maar hij heeft mazzel, want 16 met 15 geldt niet als ontuchtig ;) En dat het ontuchtig moet zijn is een eis om het strafbaar te maken.
Nog beter! :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154835345
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:38 schreef anoniemekerelke het volgende:

[..]

Om erbij te zeggen hebben we het wel vaker gedaan en dan 4x zoiets gestoten en dan net doen alsof er niks is gebeurd.. maar dit geeft heel veel onzekerheid om het te vertellen aan mn huidige vriendin want ik weet niet wat ik moet zeggen
Eeuuuh... Misschien vertel je dr gewoon exact hetzelfde als je ons vertelt?
pi_154837726
Ja, persoonlijk denk ik dat je seks gehad hebt. Jouw penis is in dat meisje haar vagina gegaan, misschien niet volledig maar dat doet er niet toe.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_154846197
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:34 schreef anoniemekerelke het volgende:
Ik had 1 jaar lang een vriendin gehad in 2014, in januari begin dit jaar is dat uitgegaan nou ken ik een meisje 8 maanden lang waar ik al 3 maanden een relatie mee heb. Met mijn ex dus ben ik al een beetje verder gegaan ze heeft mij elke keer wel gepijpt als ik daar kwam (afstand relatie) en we dachten ook al om seks te hebben maar ze wou wachten omdat ze nog niet aan de pil zat en na wat stoeien en voorspel raak je natuurlijk opgewonden en toen ik bij haar sliep op een nacht werden we opeens wakker en sprongen we boven opelkaar en gebeurde het zonder condoom of iets van bescherming hebben we toen ik denk seks gehad.. maar nu weet ik het niet zeker want we gingen er maar tot de helft in maar stiekem heeft ze mijn jodokus er ver in gedaan... en we hebben altijd daarna gezegd dat we nog nooit seks hebben gehad. niet dat ze het niet wou maar omdat we beide dachten dat het niet zo was. dus nu met mn huidige vriendin heel lief en netjes tevens nog maagd heb ik gezegd dat ik ook nog maagd was omdat ik het heel onduidelijk vind ik heb t ook niet tegen haar gezegd. ik heb wel gezegd dat ik wel al ietsjes verder ben geweest dan alleen zoenen. dat vind ze al vreselijk maar ze was niet boos en ik zei het wel eerlijk voordat we een relatie hadden. en mijn huidige vriendin doet ook al dingetjes bij mij en andersom


Ik ben trouwens 17
Ben ik nou nog een maagd of niet?

- anoniem
jezus dat je blij moest zijn dat ze niet boos werd omdat jij iets gedaan zou kunnen hebben!!!

maar om ff antwoord te geven: ja je hebt seks gehad, ze zou theoretisch zwanger kunnen zijn van jouw lul dusja
pi_154856226
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:16 schreef hoechst het volgende:

[..]

jezus dat je blij moest zijn dat ze niet boos werd omdat jij iets gedaan zou kunnen hebben!!!

maar om ff antwoord te geven: ja je hebt seks gehad, ze zou theoretisch zwanger kunnen zijn van jouw lul dusja
Theoretisch gezien is daar geen seks voor nodig.
pi_154866538
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef anoniemekerelke het volgende:
Ja ik weet dat het heel dom was en ik ken ook alle risico's maar alsnog dat vergeet je dan gewoon op zo'n moment natuurlijk daarna altijd dat je er aan denkt maar gelukkig is er niks aan de hand.. mn huidige vriendin gaat aan de pil als we zover zijn daar hebben we t al uitgebreid over gehad
Zelfs de pil is geen garantie.
Doe gewoon een condoom om!
Minder risico op SOA's en zwangerschap.
En ja, je hebt sex gehad.
pi_154869770
Punten en komma's, gebruik ze.
pi_154899883
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:42 schreef Myrr het volgende:

[..]

Theoretisch gezien is daar geen seks voor nodig.
Theoretisch gezien had ik je vader kunnen zijn.
pi_154902317
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:28 schreef hoechst het volgende:

[..]

Theoretisch gezien had ik je vader kunnen zijn.
Mijn moeder heeft echt wansmaak en iets met ruggengraatloze mannen dus theoretisch gezien heb je gelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2015 19:06:01 ]
pi_154965255
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:05 schreef Myrr het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft echt wansmaak en iets met ruggengraatloze mannen dus theoretisch gezien heb je gelijk.
ew waarom doe je het dan met de man van je moeder
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:18:46 #56
365231 Fera
Fire & Blood
pi_154965800
quote:
maar stiekem heeft ze mijn jodokus er ver in gedaan...
Wat een slet. Natuurlijk allemaal haar schuld. ;(

quote:
k heb wel gezegd dat ik wel al ietsjes verder ben geweest dan alleen zoenen. dat vind ze al vreselijk
Waarom zou ze dat vreselijk vinden? Ze is hopelijk toch wel slim genoeg om te begrijpen dat je nou niet altijd iemand's eerste kan zijn.

Om verder antwoord te geven: Ja. Je hebt seks gehad. Het stelde niet veel voor, maar het telt wel mee. Volgende keer wel proberen je hormonen wat meer in bedwang te houden en een condoom gebruiken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_154965881
Ze vindt dat waarschijnlijk vreselijk omdat ze onzeker 15-jarig meisje is dat het liever 'nog specialer' had gehad.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:22:51 #58
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_154965931
geen seks, wel vader

_O- !
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:23:42 #59
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_154965961
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:03 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Zelfs de pil is geen garantie.
Doe gewoon een condoom om!
Minder risico op SOA's en zwangerschap.
En ja, je hebt sex gehad.
als je condooms moet gebruiken kun je beter maagd blijven..
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:42:38 #60
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154984624
Doe normaal

[ Bericht 32% gewijzigd door Vinniiee op 07-08-2015 18:21:30 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 20:18:34 #61
447181 royzegthoi
my point of view
pi_155023007
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:39 schreef Lenny77 het volgende:
Ja je hebt sex gehad. Al ben je maar 1 keer 1 seconde binnen geweest.
Even wat voorlichting: een man heeft voorvocht. Dat wat je piemeltje nat maakt. Besef dat daar spermacellen bij zitten!! Niet zo heel veel als bij een echte zaadlozing maar genoeg. En weet dat eentje genoeg is voor een baby te krijgen...
Dus doe dat NOOIT meer als je lief niet aan de pil zit. Weet je wel hoeveel baby's zo geboren zijn???
Misschien ook maar even aan je ex vertellen voor de volgende waarmee ze 'geen' sex gaat hebben..

En over je huidig lief.. Laat haar maar in de waan dat je geen sex hebt gehad dan. Ervaring heb je toch nog niet echt dus het zal er niet gaan uitzien alsof je een ware cassanova bent.
Neem deze woorden tot je op en be happy :-)
pi_155053462
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:39 schreef Lenny77 het volgende:
Ja je hebt sex gehad. Al ben je maar 1 keer 1 seconde binnen geweest.
Even wat voorlichting: een man heeft voorvocht. Dat wat je piemeltje nat maakt. Besef dat daar spermacellen bij zitten!! Niet zo heel veel als bij een echte zaadlozing maar genoeg. En weet dat eentje genoeg is voor een baby te krijgen...
Dus doe dat NOOIT meer als je lief niet aan de pil zit. Weet je wel hoeveel baby's zo geboren zijn???
Misschien ook maar even aan je ex vertellen voor de volgende waarmee ze 'geen' sex gaat hebben..

En over je huidig lief.. Laat haar maar in de waan dat je geen sex hebt gehad dan. Ervaring heb je toch nog niet echt dus het zal er niet gaan uitzien alsof je een ware cassanova bent.
Ehm... Ik weet niet hoe het bij jou werkt mar voorvocht is bij mij niet iets dat direct aan komt zetten hoor. Eerder echt vlak voor het echte einde, zoals bij wel meer mensen... Maar het verschilt per persoon. Dat blijkt.

Wel met je eens dat je beter heel voorzichtig kan zijn uiteraard!
  maandag 10 augustus 2015 @ 01:20:08 #63
447181 royzegthoi
my point of view
pi_155065747
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 19:30 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Ehm... Ik weet niet hoe het bij jou werkt mar voorvocht is bij mij niet iets dat direct aan komt zetten hoor. Eerder echt vlak voor het echte einde, zoals bij wel meer mensen... Maar het verschilt per persoon. Dat blijkt.

Wel met je eens dat je beter heel voorzichtig kan zijn uiteraard!
Maat, je loodst meer voorvocht dan alleen vlak voordat je daadwerkelijk klaar komt, dan heb je het alleen niet door.
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:28:15 #64
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_155077131
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

De pil is niet 100% veilig hè.. Genoeg meiden vergeten er weleens 1 of ze moeten een keer overgeven nadat ze hem in hebben genomen en realiseren zich niet dat de pil dan dus minder betrouwbaar is, etc. Dus nooit alleen de pil maar ook altijd een condoom! ^O^
Waarom zou je dan aan de pil gaan? Ik denk niet dat er veel mensen zijn die beide gebruiken. De pil geeft juist de mogelijkheid condooms aan de kant te schuiven.
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:46:01 #65
447181 royzegthoi
my point of view
pi_155079861
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:28 schreef Flogging het volgende:

[..]

Waarom zou je dan aan de pil gaan? Ik denk niet dat er veel mensen zijn die beide gebruiken. De pil geeft juist de mogelijkheid condooms aan de kant te schuiven.
De pil is onbetrouwbaar (lees: je kan zwanger worden ook al slik je de pil), en je kan nog steeds ziektes overdragen.
pi_155087811
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:46 schreef royzegthoi het volgende:

[..]

De pil is onbetrouwbaar (lees: je kan zwanger worden ook al slik je de pil), en je kan nog steeds ziektes overdragen.
Nee, dat kan niet indien je de pil juist gebruikt. Chemische processen verlopen namelijk altijd.
pi_155087888
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ze vindt dat waarschijnlijk vreselijk omdat ze onzeker 15-jarig meisje is dat het liever 'nog specialer' had gehad.
Ach, snap ik wel hoor. Ik heb ook liever m'n eerste keer seks met een meisje voor wie het ook nieuw is. Niet uit onzekerheid, maar omdat het me leuk lijkt om samen te ontdekken.
  maandag 10 augustus 2015 @ 21:13:20 #68
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_155092889
Ik denk dat ze zwanger is...
pi_155096460
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef netchip het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet indien je de pil juist gebruikt. Chemische processen verlopen namelijk altijd.
Watblief?
Vertel dat mijn zoontje even, die loopt rond ondanks keurig pil gebruik.
Er is maar een anticonceptie dat 100% werkt en dat is geheel onthouding.
De rest zijn risicobeperkers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')