abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_154777008
Hee ...
Eerste post meteen tho.

Okay, straight to the point: Ik kan niet klaarkomen tijdens de seks/voorspel, en ik schaam me er enorm voor. Mijn bedpartner is echt goddelijk in bed, en aan hem ligt het zeker niet, en ik geniet enorm ervan dus ik mis het klaarkomen eigenlijk helemaal niet. Ik heb daarentegen niet veel seksuele ervaring, ik weet niet of dat uitmaakt bij dit probleem.

Maar, ik merk wel dat hij het zonde vindt. Tijdens het vingeren hem horen mompelen "kom nou eens", dat knaagt enorm. Als hij gaat beffen of vingeren heb ik ook liever dat ie ermee stopt zodat we kunnen doorgaan, ik voel enorm veel schaamte op zo'n moment. Laatst vroeg 'ie aan me, nog in de roes van de net plaatsgevonden geslachtsgemeenschap, of ik gekomen was. Ik had maar braaf ja geknikt om hem niet te teleurstellen ... Maar ik voel wel dat hij het zonde vindt, en ik schaam me er enorm voor.

Met mezelf spelen vind ik niet fijn. Als ik de behoefte heb, rijd ik me snel af en is het in twee minuutjes gebeurd, maar dan ben ik eerder blij dat ik van mijn geilheid af ben dan dat ik er van geniet oid. Ik ben nog maar een paar keer goed gekomen, waarbij ik wel echt speelde en niet snel ervan af wilde, maar dat is alweer half jaartje geleden en duurde zeer lang.

Enfin, hoe moet ik hiermee dealen OF hoe kan ik dit oplossen?
En hoe kan ik dit het beste aankaarten bij mijn bedpartner als hij er weer over begint?

):

[ Bericht 49% gewijzigd door Vinniiee op 31-07-2015 06:01:10 ]
pi_154777765
Blijkbaar is je partner dan toch niet zo goddelijk in bed als je denkt TS :)

Maargoed, het zit nu tussen je oren. En de druk die hij je oplegt als ie weer aan het mompelen is tijdens het vingeren/beffen/neuken is ook niet bevorderlijk.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154777923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Divje het volgende:
Blijkbaar is je partner dan toch niet zo goddelijk in bed als je denkt TS :)
Dat dus. Het ligt nooit aan de partnet, het is altijd de vrouw die tekortschiet.
Gaap.
pi_154778057
Lol, waarom ;-;

Het is trouwens niet mijn bf, dat dat eventjes duidelijk is.

Maar. Het ligt echt niet aan hem. En goddelijk is misschien ietwat overdreven, maar hij doet het wel extreem goed, hij heeft duidelijk ervaring en weet wat hij doet. Maar ik merk echt dat het aan mij ligt, ik kan me niet laten gaan op de een of andere manier ...
pi_154778085
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Divje het volgende:
Blijkbaar is je partner dan toch niet zo goddelijk in bed als je denkt TS :)

Maargoed, het zit nu tussen je oren. En de druk die hij je oplegt als ie weer aan het mompelen is tijdens het vingeren/beffen/neuken is ook niet bevorderlijk.
Dit.
"Moeten" klaarkomen. Dat gaat echt niet werken...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_154778248
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef xAnaniempje het volgende:
Lol, waarom ;-;

Het is trouwens niet mijn bf, dat dat eventjes duidelijk is.

Maar. Het ligt echt niet aan hem. En goddelijk is misschien ietwat overdreven, maar hij doet het wel extreem goed, hij heeft duidelijk ervaring en weet wat hij doet. Maar ik merk echt dat het aan mij ligt, ik kan me niet laten gaan op de een of andere manier ...
Word je niet bij voorbaat al wat geremd omdat je denkt te 'ik MOET klaarkomen anders is hij weer teleurgesteld' ?

Ik bedoel, hoe was het in het begin? Ging het de eerste keer wel goed zeg maar? Of kom je echt alleen als je het zelf doet?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154778804
Dat klinkt wel logisch allemaal, over dat moeten ...
Iemand enig idee hoe ik dit subtiel kan brengen? Ik kijk nogal tegen hem op, communiceren over moeilijke dingen is lastig ...
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:30:25 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154779258
Drink eerst een borrel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154779300
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef xAnaniempje het volgende:
Dat klinkt wel logisch allemaal, over dat moeten ...
Iemand enig idee hoe ik dit subtiel kan brengen? Ik kijk nogal tegen hem op, communiceren over moeilijke dingen is lastig ...
Dit in combinatie met goddelijk en het feit dat je zelf aangeeft weinig ervaring te hebben én dat hij mompelt of je al bent gekomen maakt dat ik een heel ander beeld van jullie heb. Hij is een lul en jij bent onzeker om het grof te zeggen.
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 23:33:19 #10
441859 crew  Lenny77
pi_154779339
Wees maar zeker dat het door de druk komt. En daardoor ga jij je nog meer schamen en geremd raken en dan zou de beste minnaar van de wereld een uur vol overgave aan je kunnen zitten, dan nog zal je niet komen.
Kan je niet gewoon zeggen dat je je wat geremd voelt en dat je de komende maanden even niet meer wil dat hij je probeert te laten komen? Zo weet hij dat hij geen moeite hoeft te doen en jij kan mentaal tot rust komen. Zeg er zeker bij dat je geniet van de sex met hem en dat het lekker is. En dat het voor vrouwen ook niet zo heel belangrijk is om steeds te moeten komen. Het is ook tijd aan het worden dat hij dat leert. Zo ervaren is hij trouwens niet want dan wist hij dat je zoiets best niet zegt...
Dus ook een domme zet van hem om dat te mompelen.. Kans bestaat dat je niet meer zal komen bij hem.
Klaarkomen bij vrouwen zit erg tussen de oortjes.
Leer eerst zelf maar te genieten op je eigen. Leer je lichaam kennen. Wat vind je fijn, wat niet, zodat je je los kan laten gaan op termijn. Met ouder worden gaat het ook makkelijker. En desnoods koop je een kleine vibrator. Dan kan je zelf leuker spelen en misschien dat hij met de vibrator bij jou kan spelen. Win win situatie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154779390
Luister naar Lenny.

:D
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:36:05 #12
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_154779428
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef xAnaniempje het volgende:
Dat klinkt wel logisch allemaal, over dat moeten ...
Iemand enig idee hoe ik dit subtiel kan brengen? Ik kijk nogal tegen hem op, communiceren over moeilijke dingen is lastig ...
Je zegt in de OP dat je weg bent, maar je bent nog steeds aan het reageren hoor.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_154779500
Catch, ik doe niet aan alcohol weliswaar, maar de meeste keren was ik onder invloed van mijn zelfmedicatie, telt dat ook? :+

Lenny, bedankt! Daar heb ik wat aan!

@Hmmz. Als ze mn bericht niet terug hadden gevonden had dit niet plaatsgevonden.
pi_154779684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dat dus. Het ligt nooit aan de partnet, het is altijd de vrouw die tekortschiet.
Gaap.
Jaja
Jij ligt zeker als een zak zout in bed :')
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_154779833
Doe normaal

[ Bericht 85% gewijzigd door Vinniiee op 31-07-2015 06:06:16 ]
pi_154779923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef xAnaniempje het volgende:
Catch, ik doe niet aan alcohol weliswaar, maar de meeste keren was ik onder invloed van mijn zelfmedicatie, telt dat ook? :+

Lenny, bedankt! Daar heb ik wat aan!

@Hmmz. Als ze mn bericht niet terug hadden gevonden had dit niet plaatsgevonden.
Doe het eens zonder :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154780080
Gaan eens je eigen lichaam wat beter ontdekken. Ga uitgebreid met jezelf spelen. Leer ervan genieten. Als je zelf meer op je gemak bent met je lichaam helpt dat enorm.
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:59:59 #18
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_154780159
Dus jou vriend zegt tegen jou tijdens het vingeren "kom nou eens.."?
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:01:38 #19
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_154780215
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef xAnaniempje het volgende:
Catch, ik doe niet aan alcohol weliswaar, maar de meeste keren was ik onder invloed van mijn zelfmedicatie, telt dat ook? :+

Lenny, bedankt! Daar heb ik wat aan!

@Hmmz. Als ze mn bericht niet terug hadden gevonden had dit niet plaatsgevonden.
Het is hmmmz, zonder hoofdletter net met 3 keer de 'm'.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:02:15 #20
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_154780233
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
Dus jou vriend zegt tegen jou tijdens het vingeren "kom nou eens.."?
Even vragen of ze al in de buurt zit, dan weet je hoelang je het nog vol moet houden.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:03:40 #21
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_154780279
'Kom nou eens'
BEASTMODE
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:06:43 #22
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_154780377
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:02 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Even vragen of ze al in de buurt zit, dan weet je hoelang je het nog vol moet houden.
Ja, echt een topper in bed :')
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:08:20 #23
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_154780422
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:06 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ja, echt een topper in bed :')
Als je al een lamme arm hebt, dan lukt het wel om nog een half minuutje vol te houden.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_154780799
Doe normaal

[ Bericht 66% gewijzigd door Vinniiee op 31-07-2015 06:07:18 ]
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_154781957
Een man die goddelijk in bed is en tijdens het vingeren "kom nou eens" mompelt is een contradictie.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_154783687
OP terug gezet, paar posts verwijderd.
pi_154785756
Wat Lenny zegt en als ik als man nog een duit in het zakje mag doen; wij snappen geen subtiele signalen. Dus de volgende keer als jullie in bed belanden zeg je

"Lieverd, je hoeft niet zo veel moeite te doen om mij klaar te laten komen, ik vind het zo ook fijn. En als het gebeurt gebeurt het en anders niet."

Dan is de druk er van af en ga gewoon eens een tijdje genieten van sex. En hij is inderdaad minder ervaren dan hij zich voordoet, want iedere man met een beetje ervaring weet hoe dit werkt bij vrouwen.

Na een tijdje kun je dan meer aangeven wat wel en niet prettig vind in bed en hem daar wat tips over geven (ook niet subtiel, gewoon zeggen wat je wil...)
pi_154786745
Als iets mijn benen doet dichtklappen is het wel 'kom nou eens' tussendoor mompelen.
En nooit faken. Daar is niemand mee geholpen. Hij leert niet wat hij fout doet en jij krijgt nooit hoe je het wel wil.
Verder: wat Lenny zegt natuurlijk :)

@Avondmens Mag ik even een persoonlijke frustratie uiten dat ook niet alle mannen uitblinken in duidelijkheid? :P
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_154789135
Sex is geen prestatie het moet juist leuk zijn. Jammer dat hj die druk er zo op legt. Dat werkt echt anti-orgasme.
En met jezelf spelen is leuk joh, dan leer je jezelf ook kennen en kun je hem vertellen wat ie anders moet doen ;)
Of je helpt jezelf een handje als je erop zit ofzo :)

Niet klaar kunnen komen is ook niets om je voor te schamen btw
pi_154802089
Bedankt iedereen (:
pi_154835400
Niet luisteren naar alle negatieve bovenstaande comments. Vele fokkers hier zijn namelijk de enige bestaande seksgoden, en dat is je vriend dan zeker niet (volgens hen).

Ik ben een man, en ik kon de eerste 2 maand ook niet klaarkomen bij mijn vriendin. Ze deed het ook fantastisch, en ik werd gestimuleerd op manieren die ik anders niet kon bereiken omdat ik al klaargekomen zou zijn.

Toen ben ik zelf ook eens gaan rondzoeken, en klaarblijkelijk zit het vooral tussen je oren. Omdat JIJ je zo toespitst op dat klaarkomen, kom je niet klaar. JIJ WIL klaarkomen om je vriend te tonen hoe goed die is, en dat zet je onder druk. Je mag dus geen enkele stress hebben. Vanaf dat ikzelf besefte dat het tussen mijn oren zat, en dat ik wel zou komen en niets moest forceren, kwam het de volgende keer al direct.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:26:54 #32
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_154869849
Alle tips zijn al gegeven. Ben benieuwd hoe het nu/straks gaat. Houd je ons op de hoogte TS?
pi_154870846
Vrijdag avond/nacht, dit maal met een andere bedpartner (vriend van degene waar ik het eerst over had). Ook niet gekomen, hij zei nog, je bent gekomen toch? Nee geknikt en toen keek 'ie me raar aan, verder zei 'ie niets ... maar zo was de sfeer heel de avond aangezien hij vrij stil/down wordt van snuiven.

Qua komen was er niet echt iets. Hij stimuleerde me wel veel beter en dat vond ik wel fijn, maar ik was meer op andere dingen gefocust, dacht er geeneens aan, was t totaal vergeten. Zo hoort het denk ik ook?

Maar, niks meer van gehoord terwijl hij zei dat ie nog zou bellen. Nu zei hij dat wel om 4 uur 's nachts terwijl hij onder invloed van alcohol en snuif was, en het is nu maandag, maar dan nog. De onzekerheid omarmt me meteen. Sigh.

[ Bericht 1% gewijzigd door xAnaniempje op 03-08-2015 17:07:22 ]
pi_154871822
Want beloftes van iemand die compleet naar de klote is door drugs en alcohol zijn natuurlijk superbetrouwbaar :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154872002
Ja, maar hij ziet me wel bijna elke dag :c
Alleen dan kunnen we niet praten,, dusja.

En daardoor krijg ik het idee dat het een ongelukje is.
Heb ook het idee dat hij het terras ontwijkt.

Maar misschien kan hij ook druk zijn met werk of met zijn kinderen. Ik zit maar weer allemaal aan het ergste te denken.

Enfin, ik moet een vand e twee (hopelijk die ene van de laatste keer) voor volgende week woensdag nog zien als het kan, we zien dan wel.

[ Bericht 52% gewijzigd door xAnaniempje op 03-08-2015 17:59:42 ]
pi_154884063
Hmm. Als hij zich wil concentreren op jouw orgasme, zal hij het toch een beetje anders moeten aanpakken. Wat raar om te zeggen "kom nou eens" of "je bent toch gekomen" en een raar gezicht trekken... :N Je zou je voor minder schamen. Ik herken je probleem wel. :@ Ik dacht persoonlijk ook dat ik nooit zou kunnen klaarkomen door iemand anders, en kijk... Bij mij lukte het vooral door de andere persoon omdat ik van mijzelf wist dat ik slecht ben in 'mijzelf ontdekken'. Vroeger had ik al vaker geprobeerd maar als iemand anders dat deed, was dat toch helemaal anders. Een wereld van verschil. Leerde er uiteindelijk weinig uit. Hoe doen ze het toch ! :')

Communicatie tijdens is wel belangrijk. Ik weet niet in hoe verre jullie dat al goed doen, misschien las ik erover. Als hij zo ervaren is, moet hij wel verschillende technieken kunnen toepassen en dan moet je eens over nadenken wat het lekkerste is. Of aangeven wanneer iets minder leuk is, als het bv. te hard is. Maar zoiets kost wel tijd. Natuurlijk hoeft het niet allemaal op 1 avond allemaal gebeuren. Eerst is het de barrière die jij moet overbruggen om daarover eerlijk te zijn, hij moet geduld kunnen uitoefenen om wat extra bezig te zijn met jou en naar jou te luisteren.

Bij mij hielp het wel als de andere persoon soms eens aangaf van "is het zo beter, of zo?" of mij op mijn gemak stelde dat ik mocht zeggen als hij iets niet goed deed. Als hij de vraag zelf al stelt, ga je automatisch wel iets van reactie kunnen geven. Je gaat dan minder nadenken over het klaarkomen zelf maar meer focussen op wat je als aangenamer ervaart. Nu begin ik langzaam aan ook wel te ontdekken wat mij meer prikkelt en welke zaken weinig invloed op mij hebben. Hopelijk ben je er iets mee. :)

En oja, misschien moet je vooraf eens zeggen tegen hem dat hij het woord "klaarkomen" niet moet gebruiken. Of andere opmerkingen/vragen die je onwennig maken. Dat is allemaal niet nodig. Als je echt klaarkomt, zullen jullie het wel merken. ;)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_154909454
Ik zou proberen er niet teveel mee te zitten. Richt je op de seks en geniet van het moment. Ik kom ook niet tijdens de seks, kan het alleen zelf, en dat heb ik moeten accepteren maar is niks mis mee. Dat betekent niet dat je niet van hem kunt genieten :) En dat mompelen dat het lang duurt helpt natuurlijk ook niet voor het genot.. :{
pi_154927835
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef xAnaniempje het volgende:
Hee ...
Eerste post meteen tho.

Okay, straight to the point: Ik kan niet klaarkomen tijdens de seks/voorspel, en ik schaam me er enorm voor. Mijn bedpartner is echt goddelijk in bed, en aan hem ligt het zeker niet, en ik geniet enorm ervan dus ik mis het klaarkomen eigenlijk helemaal niet. Ik heb daarentegen niet veel seksuele ervaring, ik weet niet of dat uitmaakt bij dit probleem.

Maar, ik merk wel dat hij het zonde vindt. Tijdens het vingeren hem horen mompelen "kom nou eens", dat knaagt enorm. Als hij gaat beffen of vingeren heb ik ook liever dat ie ermee stopt zodat we kunnen doorgaan, ik voel enorm veel schaamte op zo'n moment. Laatst vroeg 'ie aan me, nog in de roes van de net plaatsgevonden geslachtsgemeenschap, of ik gekomen was. Ik had maar braaf ja geknikt om hem niet te teleurstellen ... Maar ik voel wel dat hij het zonde vindt, en ik schaam me er enorm voor.

Met mezelf spelen vind ik niet fijn. Als ik de behoefte heb, rijd ik me snel af en is het in twee minuutjes gebeurd, maar dan ben ik eerder blij dat ik van mijn geilheid af ben dan dat ik er van geniet oid. Ik ben nog maar een paar keer goed gekomen, waarbij ik wel echt speelde en niet snel ervan af wilde, maar dat is alweer half jaartje geleden en duurde zeer lang.

Enfin, hoe moet ik hiermee dealen OF hoe kan ik dit oplossen?
En hoe kan ik dit het beste aankaarten bij mijn bedpartner als hij er weer over begint?

):
Als je er zelf niet mee in zit (dat je niet klaarkomt bij de seks) zie ik geen probleem. Het enige probleem is dan nog de ander. Maak die ander duidelijk dat je niet gemakkelijk klaarkomt, maar dit helemaal niet erg vind. En klaar is Kees. Of Jos. Of Brad ;)

Seks is een spel van hormonen (dopamine voornamelijk) en andere stofjes, die ons lichaam en geest ontspannen. Een cocktail van opwinding en rust zeg maar. Als je daar zelf niet zoveel zin in hebt (om tijdens het masturberen een orgasme te krijgen), dan hoeft dat niet voor je.

Uiteindelijk is het orgasme maar die 'piek' van opwinding (spanning), waarna de 'rust' (ontspanning) volgt. Beetje te vergelijken met van een klif te springen. Zo dat moment waarop je controle verliest. Je overgaat van het ene momentum (staat van zijn) naar het ander.
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 15:21:31 #39
441859 crew  Lenny77
pi_154928244
Het zou misschien eens helpen om met een gewone, fatsoenlijke , nuchtere jongen te experimenteren.
Niet iemand met het geduld van een eendagsvlieg of iemand die high of down is.
Wees blij dat je er niets van hoort en zoek eens wat zelfrespect! Ook jij verdient een goede partner...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:25:33 #40
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_154928347
Heel veel vrouwen komen niet klaar tijdens seks. Ik ook niet. Vanaf een jaar of 23 maak je je daar niet meer zorgen om.

Kan hij het niet accepteren? Dan is hij nog een jongetje.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:28:47 #41
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_154931963
Lekker als hij zegt; kom je nog?

Dan lukt het helemaal niet lijkt me :P

Mijn huidige vriendin/ex komt ook moeilijk klaar, zij heeft een tandenborstel met zo'n paars ding erop wat enorm trilt en waardoor ze vrij snel klaarkomt. In het begin vond ik het moeilijk te accepteren en dacht ik dat ik iets fout deed.. Maar nu is dat een positieve toevoeging in de slaapkamer geworden.

Ligt natuurlijk anders of het je vriend is of niet, maar miss een tip?
pi_154934127
Nee het is niet mijn vriend ... heb het nog nooit met iets vibrerends gedaan tho, maar wie weet.

Ze zijn nu op vakantie blijkbaar, maar ik zie daarna wel. Jullie reacties hebben me wel moed ingepraat, bedankt daarvoor!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:15:25 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_154981958
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:00 schreef xAnaniempje het volgende:
muleerde me wel veel beter en dat vond ik wel fijn, maar ik was meer op andere dingen gefocust, dacht er geeneens aan, was t totaal vergeten. Zo hoort het denk ik ook?

Maar, niks meer van gehoord terwijl hij zei dat ie nog zou bellen. Nu zei hij dat wel om 4 uur 's nachts terwijl hij onder invloed van alcohol en snuif was, en het is nu maandag, maar dan nog. De onzekerheid omarmt me meteen. Sig
deze quote ik even voor het nageslacht.

gelukkig kun je niet zwanger worden als je niet klaarkomt, dat is dan wel weer fijn.

[ Bericht 94% gewijzigd door fathank op 07-08-2015 13:20:34 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')