abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_154757853
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154757890
Shit, die :{ doet het dus niet. Heb al TR gemacht, sorry iedereen :') :+
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 30 juli 2015 @ 10:19:01 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_154758021
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:12 schreef underground1009 het volgende:
Shit, die :{ doet het dus niet. Heb al TR gemacht, sorry iedereen :') :+
al klaar :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154758441
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:19 schreef Nizno het volgende:

[..]

al klaar :)
Dank u :D

Denk dat ik op Schiphol eerst maar eens bij de balie ga vragen :)
pi_154759371
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:42 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Dank u :D

Denk dat ik op Schiphol eerst maar eens bij de balie ga vragen :)
Adres verwijst idd naar een kantoorgebouw en ja het is "die" ene Vis :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154760296
Lekker straks 3,5km door Katwijk (NB) lopen :'(
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_154760858
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:42 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Dank u :D

Denk dat ik op Schiphol eerst maar eens bij de balie ga vragen :)
Moet je naar die aankomstpassage van 6t? Dan moet je die auto in de parkeergarage gooien, 6t heeft een stalling daar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154761172
Nee moet een auto ophalen!
pi_154762593
Die Evoque was hard _O_
Auto werd nog nauwelijks gebruikt werd mij verteld, tikte onderweg pas de 20k aan. Werknemer was al een jaar weg van wie die was, zonde :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154764116
Ik ben wel een beetje jelly, heb al twee weken niet gewerkt. ;( Volgende week maar weer eens wat dagen open zetten. Misschien. Het wordt ook heel mooi weer namelijk. :@
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:19:21 #11
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154765365
AR nieuwsbrief is ook weer binnen, verduidelijken even dat ze met de 'laadkabels' op het nieuwe innameformulier de oplaadkabels voor elektrische auto's bedoelen. Gelukkig maar, was al even bang dat ik op zoek moest gaan naar startkabels :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:14:47 #12
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154766773
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:19 schreef McAwesome het volgende:
AR nieuwsbrief is ook weer binnen, verduidelijken even dat ze met de 'laadkabels' op het nieuwe innameformulier de oplaadkabels voor elektrische auto's bedoelen. Gelukkig maar, was al even bang dat ik op zoek moest gaan naar startkabels :')
Ja ik dacht in eerste instantie ook dat het om startkabels ging.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154767354
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:19 schreef driekeerdrie het volgende:
Lekker straks 3,5km door Katwijk (NB) lopen :'(
Lekker genieten van het uitzicht! :P
Moeten zij weten
pi_154767397
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:19 schreef McAwesome het volgende:
AR nieuwsbrief is ook weer binnen, verduidelijken even dat ze met de 'laadkabels' op het nieuwe innameformulier de oplaadkabels voor elektrische auto's bedoelen. Gelukkig maar, was al even bang dat ik op zoek moest gaan naar startkabels :')
Stel je voor ja. Sowieso, een nieuwbrief sturen met FWD in het onderwerp... :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_154767453
Bij mij niet hoor :) Gewoon "Autoreset nieuwsbrief van juli 2015".

Mini was gaaf :D Iemand een goeie site voor hosten van foto's?
Zal ik de boel even uploaden :)

Nog geen rit voor morgen overigens, ondanks dat het maandwissel is. Mag toch hopen dat ik nog wat krijg :P
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:39:47 #16
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154767516
Ik vind het een beetje jammer dat ze voor Stern aan het adverteren zijn in die nieuwsbrief. Goeie doelgroep, 65+ en studenten om te gaan leasen. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:37 schreef underground1009 het volgende:
Bij mij niet hoor :) Gewoon "Autoreset nieuwsbrief van juli 2015".

Mini was gaaf :D Iemand een goeie site voor hosten van foto's?
Zal ik de boel even uploaden :)

Imgur
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154767579
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:37 schreef underground1009 het volgende:
Bij mij niet hoor :) Gewoon "Autoreset nieuwsbrief van juli 2015".

Mini was gaaf :D Iemand een goeie site voor hosten van foto's?
Zal ik de boel even uploaden :)

Nog geen rit voor morgen overigens, ondanks dat het maandwissel is. Mag toch hopen dat ik nog wat krijg :P
Bij mij dus "FWD: Autoreset Nieuwsbrief van Juli 2015". :')

Imgur werkt prima. Ik kan morgen helaas niet werken. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_154767674
voor de brug :+
De meter links van de toerenteller is overigens een "always open-meter": de auto houdt bij hoe lang het dak open is. Mini vind dat je altijd met het dak open moet rijden :P









Reed erg fijn, ook met open dak en wind kon de radio nog prima verstaan worden, mits het volume hoog genoeg stond :+
pi_154767995
Very much jealous. :@

Wat een prachtwagentje. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_154768541
Mooie mini :+ morgen wiuwert - Gent (BE) :+ tevens staat de auto ook op Belgisch kenteken
pi_154768579
Hier morgen Groningen - Amsterdam in een verrassing, buitenlands kenteken, en Breukelen - Leeuwarden in een Corsa :)
pi_154769738
Zo, dat was me het dagje wel. Vijf keer Meerkerk (allemaal de snelweglocatie), Hilversum-Meerkerk en daarna twee wissels.

BMW 420i M Sport. 8)

Gloedjenieuwe Volvo V40 heen
Renault Megane terug.

Nissan Qashqai heen
Volvo V60 terug.

Leuke dagen zo. :)

Wat doen jullie eigenlijk met wissels bij het invullen van je ritbon? Apart?

quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:15 schreef Drowzz het volgende:
Mooie mini :+ morgen wiuwert - Gent (BE) :+ tevens staat de auto ook op Belgisch kenteken
PC? Wiuwert - Gent is me een afstandje, zeg. Zal ook lekker lang zijn met het OV terug dan. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154770253
Ja hoor, na anderhalf jaar geschiedde het... ik heb dezelfde auto nóg een keer gereden. De winnaar is een Renault Megane die ik november vorig jaar al van Drachten naar Meerkerk gereden heb en ditmaal van Mijdrecht naar Meerkerk. :)

edit: En nu blijkt ook nog dat ik de Volvo V60 ook al eerder gereden heb. Sterker nog, ik heb hem gebracht bij dezelfde bijrijder, maar dan bij hem thuis en bij zijn vrouw. :P

[ Bericht 30% gewijzigd door DireStraits7 op 30-07-2015 18:43:01 ]
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154770669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:13 schreef DireStraits7 het volgende:
Zo, dat was me het dagje wel. Vijf keer Meerkerk (allemaal de snelweglocatie), Hilversum-Meerkerk en daarna twee wissels.

BMW 420i M Sport. 8)

Gloedjenieuwe Volvo V40 heen
Renault Megane terug.

Nissan Qashqai heen
Volvo V60 terug.

Leuke dagen zo. :)

Wat doen jullie eigenlijk met wissels bij het invullen van je ritbon? Apart?

[..]

PC? Wiuwert - Gent is me een afstandje, zeg. Zal ook lekker lang zijn met het OV terug dan. ;)
Nee geen pc :+ hiker gewoon, denk 8 uurtjes terug met ov haha
  donderdag 30 juli 2015 @ 19:35:43 #25
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154771814
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Ja hoor, na anderhalf jaar geschiedde het... ik heb dezelfde auto nóg een keer gereden. De winnaar is een Renault Megane die ik november vorig jaar al van Drachten naar Meerkerk gereden heb en ditmaal van Mijdrecht naar Meerkerk. :)

edit: En nu blijkt ook nog dat ik de Volvo V60 ook al eerder gereden heb. Sterker nog, ik heb hem gebracht bij dezelfde bijrijder, maar dan bij hem thuis en bij zijn vrouw. :P
Houd je dat bij? :')

Morgen vroeg opstaan. Waalwijk - Gieten en voor 12 uur afleveren. Eindhoven - Waalwijk is al anderhalf uur reizen ofzo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154772279
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Houd je dat bij? :')

Morgen vroeg opstaan. Waalwijk - Gieten en voor 12 uur afleveren. Eindhoven - Waalwijk is al anderhalf uur reizen ofzo
Ik heb eenzelfde Passat al 3x mogen rijden en morgen breng ik een 308sw voor de tweede keer weg. Blijkbaar onthoud ik kentekens goed :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:02:36 #27
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154772359
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:58 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik heb eenzelfde Passat al 3x mogen rijden en morgen breng ik een 308sw voor de tweede keer weg. Blijkbaar onthoud ik kentekens goed :')
Volgens mij heb ik ook wel auto's vaker gereden. Wel dat ik met een blik van herkenning het kenteken las ofzo.

Ik heb trouwens al m'n kentekens genoteerd staan, behalve van een BMW X1 ofzo, vergeten het kenteken op te schrijven en die stond niet in de mail. :')

Het is druk morgen. Komop jongens, schouders eronder en die voet naar beneden. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154772506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook wel auto's vaker gereden. Wel dat ik met een blik van herkenning het kenteken las ofzo.

Ik heb trouwens al m'n kentekens genoteerd staan, behalve van een BMW X1 ofzo, vergeten het kenteken op te schrijven en die stond niet in de mail. :')

Het is druk morgen. Komop jongens, schouders eronder en die voet naar beneden. :7
Ik kan morgen om half 10 al klaar zijn (Groningen - Assen), dus heb het mailtje van AR maar even beantwoord :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:10:26 #29
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154772538
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:09 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik kan morgen om half 10 al klaar zijn (Groningen - Assen), dus heb het mailtje van AR maat beantwoord :9
Ik bel morgen rond het middaguur wel als ik sip sta te kijken in Drenthe zonder ride.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154773109
Morgen locatiewerk bij SR. In eerste instantie geweigerd maar ik werd nog een keer opgebeld dat niemand morgen kon en dat ik de enige optie was. Had liever een paar ritjes gehad, maar daar kan ik nu niet meer over klagen. Ik heb het een keer eerder gedaan en het was ongeveer 50% auto's schoonmaken en 50% met een groepje auto's ophalen en ze naar een andere locatie brengen. Ik doe eerlijk gezegd veel liever het werk waarvoor ik gesolliciteerd heb maar goed :') . Iemand die dit vaker gedaan heeft en kan vertellen wat je meestal moet doen?
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:47:21 #31
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154773586
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:30 schreef maxjuhhhh het volgende:
Morgen locatiewerk bij SR. In eerste instantie geweigerd maar ik werd nog een keer opgebeld dat niemand morgen kon en dat ik de enige optie was. Had liever een paar ritjes gehad, maar daar kan ik nu niet meer over klagen. Ik heb het een keer eerder gedaan en het was ongeveer 50% auto's schoonmaken en 50% met een groepje auto's ophalen en ze naar een andere locatie brengen. Ik doe eerlijk gezegd veel liever het werk waarvoor ik gesolliciteerd heb maar goed :') . Iemand die dit vaker gedaan heeft en kan vertellen wat je meestal moet doen?
Nee man, SR is juist chill. Je hoeft vrijwel nooit te haasten, unlimited koffie (en chocolademelk voor de dames). Ja inderdaad, 8 uur present zijn, uiteraard geen ruk te doen dus nog een paar busjes schoonmaken. Ja dat is even kut, maar daarna wordt het wel drukker met hiken. Dat het 50/50 is kan ik me trouwens wel in vinden. Ook een keer met een andere AR hiker door België lopen racen omdat dat sneller was ofzo. _O-

En gegarandeerd uren. Daarom dus locatiewerk.

Jammer dat ik daar nooit meer voor gevraagd wordt trouwens.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154773768
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee man, SR is juist chill. Je hoeft vrijwel nooit te haasten, unlimited koffie (en chocolademelk voor de dames). Ja inderdaad, 8 uur present zijn, uiteraard geen ruk te doen dus nog een paar busjes schoonmaken. Ja dat is even kut, maar daarna wordt het wel drukker met hiken. Dat het 50/50 is kan ik me trouwens wel in vinden. Ook een keer met een andere AR hiker door België lopen racen omdat dat sneller was ofzo. _O-

En gegarandeerd uren. Daarom dus locatiewerk.

Jammer dat ik daar nooit meer voor gevraagd wordt trouwens.
Ik mag daar maandag weer opdraven, werd er vanmiddag al voor gebeld. Wel relaxt werk altijd, dat schoonspuiten in de wasstraat is altijd wel leuk en stofzuigen ed is meestal amper nodig waardoor dat ook wel mee valt. Met een beetje geluk vragen ze maandag of ik nog meer dagen beschikbaar ben die week en kan ik er nog een paar dagen bij regelen.
pi_154773942
als je het zo zegt valt het natuurlijk wel mee. Maar toch als ik moest kiezen tussen een paar ritjes en locatiewerk zou ik echter wel altijd voor de ritjes kiezen. Bij mij was het de vorige keer ook 's ochtends veelal schoonmaken en 's middag het hikegedeelte. Ik hoop wel dat ik wat gezellige medeARers heb. Vorige keer waren het er twee waar ik het wel mee kon vinden dus dat scheelt ook wat.
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:05:14 #34
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154774074
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:53 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik mag daar maandag weer opdraven, werd er vanmiddag al voor gebeld. Wel relaxt werk altijd, dat schoonspuiten in de wasstraat is altijd wel leuk en stofzuigen ed is meestal amper nodig waardoor dat ook wel mee valt. Met een beetje geluk vragen ze maandag of ik nog meer dagen beschikbaar ben die week en kan ik er nog een paar dagen bij regelen.
Bij de stofzuigers zit een deuk in een kast. :') Bonuspunten als je daar een foto van plaatst maandag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154774272
hebben we het over dezelfde vestiging? ik ga morgen in 076 aan de slag :) . Ik zal wel kijken of ik een deuk kan vinden.
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:13:12 #36
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154774293
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef maxjuhhhh het volgende:
hebben we het over dezelfde vestiging? ik ga morgen in 076 aan de slag :) . Ik zal wel kijken of ik een deuk kan vinden.
Eindhoven. Europalaan. Ik weet dat Ordinateur de vakantie in Eindhoven zit om al mijn ritten te kapen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154774385
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eindhoven. Europalaan. Ik weet dat Ordinateur de vakantie in Eindhoven zit om al mijn ritten te kapen.

ah, op die manier. Ben daar volgens mij al een keer geweest om een auto daar op te halen.
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:43:08 #38
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_154775165
Pff. Morgen naar dat kutadres in Amstelveen.. Lekker half uur lopen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_154775295
Is er ook een OV app voor België ofzo? :+

Edit: NMBS ziet er uit of 't werkt, morgen maar 's kijken in Belgen land :+

[ Bericht 20% gewijzigd door Drowzz op 30-07-2015 22:01:10 ]
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:37:42 #40
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154777169
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef Drowzz het volgende:
Is er ook een OV app voor België ofzo? :+

Edit: NMBS ziet er uit of 't werkt, morgen maar 's kijken in Belgen land :+
Als je nog met iets anders dan een trein moet heet het De Lijn meen ik.
pi_154778897
Google Maps werkt ook.
pi_154779181
quote:
9s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bij de stofzuigers zit een deuk in een kast. :') Bonuspunten als je daar een foto van plaatst maandag.
Ik zal maandag is op onderzoek uit gaan. Is het een grote deuk of moet je er echt naar zoeken?

Ik ben er trouwens elke keer bang voor een keer een vrouw met kinderwagen of een oma'tje aan te rijden als je omhoog achteruit die garage weer uit moet. Elke keer knipperlichten aan en hopen dat er niemand aan komt

quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eindhoven. Europalaan. Ik weet dat Ordinateur de vakantie in Eindhoven zit om al mijn ritten te kapen.

Dat klopt helemaal. Is de afgelopen dagen ook wel redelijk gelukt.

quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef maxjuhhhh het volgende:
hebben we het over dezelfde vestiging? ik ga morgen in 076 aan de slag :) . Ik zal wel kijken of ik een deuk kan vinden.
Dat is toch daar bij de grote jumbo?
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:34:02 #43
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154779366
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik zal maandag is op onderzoek uit gaan. Is het een grote deuk of moet je er echt naar zoeken?

Ik ben er trouwens elke keer bang voor een keer een vrouw met kinderwagen of een oma'tje aan te rijden als je omhoog achteruit die garage weer uit moet. Elke keer knipperlichten aan en hopen dat er niemand aan komt

[..]

Dat klopt helemaal. Is de afgelopen dagen ook wel redelijk gelukt.

[..]

Dat is toch daar bij de grote jumbo?
Nou ik heb er een Astra tegenaan gezet dus die kun je niet missen. _O-

Ik heb 4 dagen niks gehad dus gefeliciteerd :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154779421
Morgen om 11:30-12:00 in Hoogezand een auto ophalen en aflevertijd 12:00-14:00 in Den Bosch :o
Is amper mogelijk lijkt mij, maar ga het maar proberen ^O^
pi_154779705
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Nucleass het volgende:
Morgen om 11:30-12:00 in Hoogezand een auto ophalen en aflevertijd 12:00-14:00 in Den Bosch :o
Is amper mogelijk lijkt mij, maar ga het maar proberen ^O^
2u25min rijden moet kunnen toch mits het verkeer meezit :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154779850
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:44 schreef yosander het volgende:

[..]

2u25min rijden moet kunnen toch mits het verkeer meezit :+
Sta er gewoon precies om 11:30 zodat ik gelijk weg kan, dan moet het vast kunnen met goed verkeer :+
pi_154779995
Moet prima lukken als je op tijd bij het ophaaladres bent.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:20:23 #48
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154782405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:39 schreef Amoeba het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat ze voor Stern aan het adverteren zijn in die nieuwsbrief. Goeie doelgroep, 65+ en studenten om te gaan leasen.
Dat dacht ik ook al. Senioren hebben vaak al veel gespaard waardoor zij eenvoudig een auto kunnen kopen of al eentje hebben, en studenten zitten al helemaal niet te wachten op een leasecontract van 200 euro per maand. Aparte zet...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:31:37 #49
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154785082
Ik dus heel sportief van Vredesplein naar de Duikerweg lopen, net als ik de Duikerweg bereik belt Autoreset: rit geannuleerd

Zit nu lekker bij de bushalte te wachten om terug te gaan naar Eindhoven om daar een auto op te halen die naar … u raadt het al … Waalwijk mag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154786460
Zo, de onbekende auto bleek een VW Touran op Duits kenteken te zijn. Nog vrij nieuw, 11k km, en met een of ander sportpakket leek het, stond Cup op de deurlijsten :P
Voor wie ook ooit naar 6T 020CS moet, er staat "X" 4 in de ritomschrijving, maar inleveren is op "X" 150, de parkeergarage in aan het begin van de straat :)

Nu op naar Breukelen voor een Corsa, een heuse Turbo-edition :+ :') Hoop dat ik daarna in Ljouwert nog een ritje krijg :)
pi_154787456
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:48 schreef underground1009 het volgende:
Zo, de onbekende auto bleek een VW Touran op Duits kenteken te zijn. Nog vrij nieuw, 11k km, en met een of ander sportpakket leek het, stond Cup op de deurlijsten :P
Voor wie ook ooit naar 6T 020CS moet, er staat "X" 4 in de ritomschrijving, maar inleveren is op "X" 150, de parkeergarage in aan het begin van de straat :)

Nu op naar Breukelen voor een Corsa, een heuse Turbo-edition :+ :') Hoop dat ik daarna in Ljouwert nog een ritje krijg :)
Chill adres om af te leveren is dat trouwens :P
Heb er de eerste keer een halfuur zitten wachten totdat mij werd verteld dat boven naast de Starbucks ook een balie zit waar je de sleutels kan inleveren }:|

Net voor de tweede keer dezelfde 308sw afgeleverd, hij herkende mijn mobiel nog! Kreeg nog koffie en een lift naar het station van de berijdster, super *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154787503
AR had helaas nog geen vervolgrit voor mij, hopelijk bellen ze nog :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:53:26 #53
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154788006
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:34 schreef yosander het volgende:

[..]


Net voor de tweede keer dezelfde 308sw afgeleverd, hij herkende mijn mobiel nog!
Dat is dan weer wel vet! _O_

Ik zat lekker te chillen op dat bankje op de Sluisweg, buurtbus was zoals gewoonlijk geannuleerd, edoch ik werd opgepikt door een bevriende buurtbus pensionado, waarvoor hulde.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:42:58 #54
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154789221
Auto weggebracht voor een beurt, werd net gebeld door die man van de garage dat ze naast de gebruikelijke zaken van zo'n beurt een paar minder frisse puntjes hadden gevonden. Voor 375,- (inclusief de beurt zelf) wordt alles weer opgefrist, niet slecht voor zo'n 13-jarige rode bak ^O^

quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is dan weer wel vet! _O_

Ik zat lekker te chillen op dat bankje op de Sluisweg, buurtbus was zoals gewoonlijk geannuleerd, edoch ik werd opgepikt door een bevriende buurtbus pensionado, waarvoor hulde.
Ik vond het daar vooral kut dat je naast zo'n garage met bussen moest wachten, kwamen er de hele tijd lege bussen voorbij :')
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:18:58 #55
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154790251
De stank die daar soms hangt van dat bedrijf. Die is echt het ergste.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154791982
Auto afgeleverd in Leeuwarden, lift gekregen naar het station en helaas geen ritje meer gekregen van AR :) Inmiddels in de trein en met een 5 à 10 minuten weer naar Groningen :+
pi_154798175
En we zitten weer in de trein naar huis. Gent - Franeker 8,5 uur ov. Hoi. Maandag touran van wiuwert naar Gorinchem. Weer een hele dag weg :+
pi_154798946
Maandag per BMW 116i naar Enschede :) Vroeg beginnen, want voor tien uur afleveren, hopelijk daarna nog een ritje :+
  vrijdag 31 juli 2015 @ 19:08:50 #59
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154800117
Moebs back in action as buurtbus pensionado. Eindhoven - Woerden per Sprinter voor het bekende taxibedrijf.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154800887
Dat is toch daar bij de grote jumbo?
[/quote]

Ja klopt. Was wel een goede dag. Eigenlijk alleen maar ritjes gehad en op het einde een auto moeten schoonmaken.
pi_154802791
Ja hoor, het versturen van de SMS naar die uit Breukelen geeft een error. En de planning is al naar huis natuurlijk :') ach ik bel maandag wel.

Wel leuk dagje achter de rug. Vanochtend wakker gebeld dat mn gemailde rit niet door ging. Daarna weer wakker gebeld voor Groningen - Hengelo (Kia Carens, rond 12u ophalen). Wederom wakker gebeld of ik Hengelo - Houten daarna wilde doen (MB A180, prima ding wel). Vervolgens de planning gebeld of ze zo laat nog (17u) nog iets richting het noorden hadden, warempel: Breukelen - Ommen in een Zafira.

Primaaaa
  vrijdag 31 juli 2015 @ 21:10:32 #62
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_154803643
Zo, sinds vandaag weer terug in Grunn van een tiendaagse buitenlandrit door Noorwegen. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En maandag een Clio en een E-klasse hybrid (204 pk). Goede leef. :)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 22:50:10 #63
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154806731
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 21:10 schreef Schaafkaas het volgende:
Zo, sinds vandaag weer terug in Grunn van een tiendaagse buitenlandrit door Noorwegen. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En maandag een Clio en een E-klasse hybrid (204 pk). Goede leef. :)
Noorwegen is zo'n prachtig land! Ben er zelf ook geweest, een aantal jaar terug alweer. Meen de plek op de eerste foto zelfs te herkennen, waar heb je die genomen?

Zo jammer trouwens dat het merk Saab ter ziele is gegaan. Ze maakten erg degelijke auto's, met een ingetogen doch uitgesproken stijl. Ben met name erg fan van de 9-3 cabriolet! Een van de mooie features die je op Saabs terug ziet vind ik het nightpanel. Als het donker is schakelt dat alle onnodige dashboardverlichting uit, waardoor je ogen minder vermoeid raken. Vind het verbazingwekkend dat andere autofabrikanten dat idee nooit hebben overgenomen.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:19:46 #64
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_154807787
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:50 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Noorwegen is zo'n prachtig land! Ben er zelf ook geweest, een aantal jaar terug alweer. Meen de plek op de eerste foto zelfs te herkennen, waar heb je die genomen?

Zo jammer trouwens dat het merk Saab ter ziele is gegaan. Ze maakten erg degelijke auto's, met een ingetogen doch uitgesproken stijl. Ben met name erg fan van de 9-3 cabriolet! Een van de mooie features die je op Saabs terug ziet vind ik het nightpanel. Als het donker is schakelt dat alle onnodige dashboardverlichting uit, waardoor je ogen minder vermoeid raken. Vind het verbazingwekkend dat andere autofabrikanten dat idee nooit hebben overgenomen.
Met dank aan de GPS-coördinaten van de foto: hier om precies te zijn. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154813306
Ziek man _O_ Met hoeveel mensen was je geweest?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154814313
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 08:43 schreef Amoeba het volgende:
Ziek man _O_ Met hoeveel mensen was je geweest?
Ik ben samen met mijn beste vriend geweest. Echt een toptijd gehad. Veel gewandeld, beklommen en gezien. De ene nacht in het wild gekampeerd, andere weer op een camping (toch wel fijn om te douchen :@ ).
Heerlijk rijden ook daar, prachtige wegen en overal wel een mooi uitzicht. Blijf van de echt grote hoofd/snelwegen af en je komt zelden een recht stuk tegen langer dan een kilometer. Hiken/privéchauffeuren zou echt geniaal zijn daar (ware het niet dat je dan fucked bent qua openbaar vervoer). :P
pi_154821161
Ik dacht, vul de ritbon even in, staan de treinreis van arriva en de busreis van connexxion er nog niet bij. Hoe steekt dit verder in elkaar? Hoelang duurt dat meestal?
  zondag 2 augustus 2015 @ 15:23:49 #68
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154841738
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 10:34 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik ben samen met mijn beste vriend geweest. Echt een toptijd gehad. Veel gewandeld, beklommen en gezien. De ene nacht in het wild gekampeerd, andere weer op een camping (toch wel fijn om te douchen :@ ).
Heerlijk rijden ook daar, prachtige wegen en overal wel een mooi uitzicht. Blijf van de echt grote hoofd/snelwegen af en je komt zelden een recht stuk tegen langer dan een kilometer. Hiken/privéchauffeuren zou echt geniaal zijn daar (ware het niet dat je dan fucked bent qua openbaar vervoer). :P
Sick. Mijn beste maat wilde ook een keer een roadtrip gaan doen (Noorwegen/Zweden). Hij heeft alleen geen rijbewijs, dus dan kan het al niet. Sowieso is auto wel relaxter dan motor voor zoiets ja.

Ik was nu dit weekend wezen wildkamperen met de motor met een vriendin. Geen tent meegenomen en gewoon buiten gaan liggen bij Miranda. Werden rond een uur of 1 nog wakker gemaakt door een stel leipo's die een kampvuur hadden gemaakt. Echt dikke zonde dat ze dat wrakhout aan het opstoken zijn, maargoed, ik had geen zin om ruzie te maken aangezien wij ook al ali illegali daar aan het tukken waren.



Maar toegegeven, langer dan een weekend is het gewoon kut. Bijrijder, bagage vastsnoeren ipv in de koffer donderen, leren pak, handschoenen met een kut binnenvoering, die helm achtervolgt je steeds etc. Dan sta je maar een paar uur in de file. Voldoende CD's meenemen (Bluetooth radio ftw) en dat overleef je ook wel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154849868
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Houd je dat bij? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb trouwens al m'n kentekens genoteerd staan,
Nou, wat lul je dan? :P

Ik heb een fotootje van al mijn transportformulieren (met kenteken en autotype) op mijn PC staan, dus als hij dan zegt dat "het bestand al bestaat", ga ik even op het fotootje kijken of het inderdaad dezelfde is. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154850028
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:31 schreef Amoeba het volgende:
Ik dus heel sportief van Vredesplein naar de Duikerweg lopen,
Da fuck, ben jij wel lekker? Even een uurtje lopen. Ik was vrijdag dus voor het eerst in Waalwijk. Eens en nooit meer hopelijk. Eerste drie kwartier wachten, omdat ik die buurtbus net gemist had, omdat de navigatie even niet meer wist dat de A4 verlengd is. Ruim 2,5 uur gedaan om naar Tilburg te komen (een stukje van 20 minuten met de auto :')).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:56:48 #71
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154851080
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

[..]

Nou, wat lul je dan? :P

Ik heb een fotootje van al mijn transportformulieren (met kenteken en autotype) op mijn PC staan, dus als hij dan zegt dat "het bestand al bestaat", ga ik even op het fotootje kijken of het inderdaad dezelfde is. :)
Op die fiets. Ik heb niks gedigitaliseerd ofzo. Ik pak iedere dag een A4'tje waarop ik globaal de ritten beschrijf (ritnummer, klant, kenteken, type auto, adres evt bijzonderheden), daarop noteer ik tijden en declaraties, die niet ik vast aan alle transportformulieren en gaan een binder in op chronologische volgorde, dus even een kenteken opzoeken gaat niet zo snel. _O-

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Da fuck, ben jij wel lekker? Even een uurtje lopen.
Yolo. Laatst stond m'n motor in Oirschot vanwege het overspuiten van die kap. Geen studentenOV, ik moest 'm ophalen dus fietsen was ook niet echt een optie. Bleef over: 15km lopen naar Oirschot. 3 uur gewandeld dus.

Was jij een van die twee jongens die stond te wachten bij de Sluisweg? Ik zat al in dat busje met die senior en zei nog zoiets van dat 'jullie hebben te ver gelopen'. Er zat toen ook een blik bejaarden in dat busje haha _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154852286
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Op die fiets. Ik heb niks gedigitaliseerd ofzo. Ik pak iedere dag een A4'tje waarop ik globaal de ritten beschrijf (ritnummer, klant, kenteken, type auto, adres evt bijzonderheden), daarop noteer ik tijden en declaraties, die niet ik vast aan alle transportformulieren en gaan een binder in op chronologische volgorde, dus even een kenteken opzoeken gaat niet zo snel. _O-

[..]

Yolo. Laatst stond m'n motor in Oirschot vanwege het overspuiten van die kap. Geen studentenOV, ik moest 'm ophalen dus fietsen was ook niet echt een optie. Bleef over: 15km lopen naar Oirschot. 3 uur gewandeld dus.

Was jij een van die twee jongens die stond te wachten bij de Sluisweg? Ik zat al in dat busje met die senior en zei nog zoiets van dat 'jullie hebben te ver gelopen'. Er zat toen ook een blik bejaarden in dat busje haha _O-
Gmail ftw, gewoon het kenteken opzoeken :P

Maar wacht, jij loopt liever 3 uur dan een paar euro te betalen voor het OV _O-?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:07:47 #73
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154853062
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:37 schreef yosander het volgende:

[..]

Gmail ftw, gewoon het kenteken opzoeken :P

Maar wacht, jij loopt liever 3 uur dan een paar euro te betalen voor het OV _O-?
Ik betaal uit principe niet voor het OV. :D Ik sloot de zomervakantie vorig jaar af met 11 euro over op m'n OV, daar waren er 8 van over toen deze vakantie weer begon. Auto moest weg voor de keuring 25km verderop.

Maar ik wil wat meer aan m'n conditie doen, dus 15km wandelen was nog niet eens zo'n slecht idee. Vanaf Eindhoven binnendoor naar Oirschot is lekker door de bossen, dus waarom niet, was op zondag en verder toch niks te doen.

Ik ben iedere maand dan wel weer minimaal 50 euro aan benzine kwijt ofzo. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154853564
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik betaal uit principe niet voor het OV. :D Ik sloot de zomervakantie vorig jaar af met 11 euro over op m'n OV, daar waren er 8 van over toen deze vakantie weer begon. Auto moest weg voor de keuring 25km verderop.

Maar ik wil wat meer aan m'n conditie doen, dus 15km wandelen was nog niet eens zo'n slecht idee. Vanaf Eindhoven binnendoor naar Oirschot is lekker door de bossen, dus waarom niet, was op zondag en verder toch niks te doen.

Ik ben iedere maand dan wel weer minimaal 50 euro aan benzine kwijt ofzo. :')
Oké daar is niks mis mee :P

Trein naar Groningen zat propvol met FC Groningen supporters :') zit nu maar in de stoptrein. Maar het OV is takke duur ja :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:46:15 #75
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154854232
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:24 schreef yosander het volgende:

[..]

Oké daar is niks mis mee :P

Trein naar Groningen zat propvol met FC Groningen supporters :') zit nu maar in de stoptrein. Maar het OV is takke duur ja :'(
Motor/auto ook.

De auto kon wmb de tyfus krijgen, zorgen dat ie door de APK kwam en verder boeide het me niet zo. Motor moet gewoon prima zijn. Kan nu ook weer nieuwe remblokjes erin duwen. Verder moet die achterrem sowieso nog uit elkaar, op de een of andere manier zit dat toch niet goed. Maar dat komt deze winter wel. Dan gaat heel het blok eronderuit voor het stellen van de kleppen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154854277
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Motor/auto ook.

De auto kon wmb de tyfus krijgen, zorgen dat ie door de APK kwam en verder boeide het me niet zo. Motor moet gewoon prima zijn. Kan nu ook weer nieuwe remblokjes erin duwen. Verder moet die achterrem sowieso nog uit elkaar, op de een of andere manier zit dat toch niet goed. Maar dat komt deze winter wel. Dan gaat heel het blok eronderuit voor het stellen van de kleppen.
De tyfus heeft ie ook gekregen :+
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:55:00 #77
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154854510
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:47 schreef Drowzz het volgende:

[..]

De tyfus heeft ie ook gekregen :+
Ik weet niet wat z'n nieuwe baasje ermee gedaan heeft. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154860602
Nog meer mensen van hier aan het wachten op lijn 12 op Grunn CS? :P Staat hier vermoed ik een collega in volle pantalon en colbert, valt me nog mee dat hij geen das om heeft :+
pi_154860681
Zo, nog even flink in de verkeerde bus gestapt :') Op CS kwam lijn 73 kwam er ook aan, maar die gaat blijkbaar niet meer langs halte Got.weg.
Gelukkig op P3 nog op 12 over kunnen stappen :D
pi_154861475
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 08:08 schreef underground1009 het volgende:
Zo, nog even flink in de verkeerde bus gestapt :') Op CS kwam lijn 73 kwam er ook aan, maar die gaat blijkbaar niet meer langs halte Got.weg.
Gelukkig op P3 nog op 12 over kunnen stappen :D
Laatst ook gehad ja _O-
Ik pak straks ook lijn 73, die gaat dan wel langs de Got.weg :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154862324
Helaas geen rit nu er bij, dus wachten in de zon op de trein naar Zwolle bij de Grolsch Veste :+

De BMW reed goed, was een 116i, had geen gebrek aan vermogen :)
pi_154863831
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:24 schreef underground1009 het volgende:
Helaas geen rit nu er bij, dus wachten in de zon op de trein naar Zwolle bij de Grolsch Veste :+

De BMW reed goed, was een 116i, had geen gebrek aan vermogen :)
Idem. Zag de trein voor m'n gezicht wegrijden en daarna kwam een nijlpaard omgeven door een zweetaroma ( :r ) naast me zitten, dus mijn bezoekje aan Utrecht CS is weer geslaagd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154864291
Lekker chillen in de zon op de A7 bij rotonde Joure, alles staat vast :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154864426
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:10 schreef yosander het volgende:
Lekker chillen in de zon op de A7 bij rotonde Joure, alles staat vast :P
Ongeluk? Waar kom je weg dan :+
pi_154864482
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:19 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ongeluk? Waar kom je weg dan :+
Groningen. Heerenveen -> Joure staat muurvast. Traumaheli, meerdere ambulances, politie, brandweer. Zal wel een flinke ravage zijn.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154865072
Kut crafter morgen
أنا مغربي
pi_154867541
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:22 schreef yosander het volgende:

[..]

Groningen. Heerenveen -> Joure staat muurvast. Traumaheli, meerdere ambulances, politie, brandweer. Zal wel een flinke ravage zijn.
Opruimen duurt tot half 6 zeiden ze op de radio haha
pi_154868829
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:49 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Opruimen duurt tot half 6 zeiden ze op de radio haha
Hoorde het ja :{ uiteindelijk 3 kwartier stil gestaan en toen moest iedereen keren. Anderhalf uur later in Den Haag en daardoor kon ik mijn tweede rit niet meer uitvoeren ;(.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154869058
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:44 schreef yosander het volgende:

[..]

Hoorde het ja :{ uiteindelijk 3 kwartier stil gestaan en toen moest iedereen keren. Anderhalf uur later in Den Haag en daardoor kon ik mijn tweede rit niet meer uitvoeren ;(.
Mooie dingen :+
pi_154870465
Wakker gebeld voor 3 ritten, mag de eerste rit alleen gedaan worden door bepaalde voorkeurschauffeurs (lijstje van 5 ofzo). Weg 3 ritten. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154870648
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:47 schreef Amoeba het volgende:
Wakker gebeld voor 3 ritten, mag de eerste rit alleen gedaan worden door bepaalde voorkeurschauffeurs (lijstje van 5 ofzo). Weg 3 ritten. :'(
Dan was die eerste vast dikke auto :+
pi_154870842
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dan was die eerste vast dikke auto :+
Gloednieuwe Clio voor de Renault dealer in de Vogelkooi. Daarna een A3 1.4 TFSI en tot slot een Focus 1.6
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154870960
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:47 schreef Amoeba het volgende:
Wakker gebeld voor 3 ritten, mag de eerste rit alleen gedaan worden door bepaalde voorkeurschauffeurs (lijstje van 5 ofzo). Weg 3 ritten. :'(
Wow balen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154871330
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gloednieuwe Clio voor de Renault dealer in de Vogelkooi. Daarna een A3 1.4 TFSI en tot slot een Focus 1.6
Balen :+


Morgen naar Eemshaven - Amsterdam per focus 1.0
pi_154871823
Nieuw hiero, iemand zei cabrio?
pi_154871863
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Gliderfighter het volgende:
Nieuw hiero, iemand zei cabrio?
[ afbeelding ]
Nice. AR of EW? En welke regio? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154871872
EW, Den Bosch
pi_154874928
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Morgen van Heerlen naar Groningen met een Aygo. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154875567
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:27 schreef Amoeba het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Morgen van Heerlen naar Groningen met een Aygo. :')
Aiai, veel sterkte ermee!

Ook even lekker 30 euro OV kosten voorschieten..

Ik zelf zojuist nog gebeld voor Eindhoven - Geleen per Renault Megane en Sittart - Breukelen per Mazda 6 :) Kan ik ook mooi in de ochtend mijn laptop langs de reparateur brengen en hopelijk onderweg naar huis weer ophalen.
pi_154875665
-edit- nvm :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:55:10 #101
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154875737
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:50 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Aiai, veel sterkte ermee!

Ook even lekker 30 euro OV kosten voorschieten..

Ik zelf zojuist nog gebeld voor Eindhoven - Geleen per Renault Megane en Sittart - Breukelen per Mazda 6 :) Kan ik ook mooi in de ochtend mijn laptop langs de reparateur brengen en hopelijk onderweg naar huis weer ophalen.
Hoe laat moet jij naar Geleen? Kun je me daar op Geleen-Oost (station) dumpen? _O- Ik moet om 1 uur in Heerlen zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Amoeba op 03-08-2015 20:00:27 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154877215
A joh, sommigen snappen automatisch opladen niet eens.. Ik heb in Juli ongv 200 euro aan OV-kosten gemaakt. Ik blijf morgen mooi in Brabant 8-)
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:05:37 #103
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154877844
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:45 schreef Gliderfighter het volgende:
A joh, sommigen snappen automatisch opladen niet eens.. Ik heb in Juli ongv 200 euro aan OV-kosten gemaakt. Ik blijf morgen mooi in Brabant 8-)
Ja ik 100 en alleen voor AR
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154878081
Geluk gehad, belde naar de planning met het verzoek om ritten op de mail te zetten en ik kreeg prompt drie ritten terwijl ik nog aan de telefoon was, Groningen Leeuwarden in een Cee'd, Leeuwarden Schiphol in een 3008 en Aalsmeer Amersfoort in een ouwe Ibiza op de laatste dag voor de apk :+
Eerste twee ritten zijn voor de Vis, allebei van vestiging naar vestiging. Moeten daar nog formulieren voor gebruikt worden? :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:15:02 #105
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154878230
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:11 schreef underground1009 het volgende:
Geluk gehad, belde naar de planning met het verzoek om ritten op de mail te zetten en ik kreeg prompt drie ritten terwijl ik nog aan de telefoon was, Groningen Leeuwarden in een Cee'd, Leeuwarden Schiphol in een 3008 en Aalsmeer Amersfoort in een ouwe Ibiza op de laatste dag voor de apk :+
Eerste twee ritten zijn voor de Vis, allebei van vestiging naar vestiging. Moeten daar nog formulieren voor gebruikt worden? :)
Ik krijg altijd zo'n uitdraai mee, dus nee.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154880118
Voeren jullie je ritbon nu ook pas een dag later online in? Aangezien je pas een dag later je OV-transacties kan zien?

Ik heb morgen een ritje tussen 9 en 10 van een half uurtje, daarna is nog niks geplannend. Ik bel morgenochtend de hikerslijn om te vragen of er nog een ritje is. Welke transportformulieren kan ik dan het beste uitprinten morgenochtend? Is er een unanieme?
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:52:13 #107
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154881480
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:10 schreef Thommez het volgende:
Voeren jullie je ritbon nu ook pas een dag later online in? Aangezien je pas een dag later je OV-transacties kan zien?

Ik heb morgen een ritje tussen 9 en 10 van een half uurtje, daarna is nog niks geplannend. Ik bel morgenochtend de hikerslijn om te vragen of er nog een ritje is. Welke transportformulieren kan ik dan het beste uitprinten morgenochtend? Is er een unanieme?
Standaard Autoreset formulier of Fleetdinges voor EW (toch?)

Ik heb zelf altijd een schrijfmap bij me. Serieus doen, kost 80 euro voor een nette, maar nooit meer gekut met losse formulieren enzo. Ik heb standaard wat formulieren bij me van de grootste klanten trouwens. Je krijgt trouwens gezeur als je niet het juiste formulier gebruikt dus van alles wat is eigenlijk het enige juiste antwoord.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154887276
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Standaard Autoreset formulier of Fleetdinges voor EW (toch?)

Ik heb zelf altijd een schrijfmap bij me. Serieus doen, kost 80 euro voor een nette, maar nooit meer gekut met losse formulieren enzo. Ik heb standaard wat formulieren bij me van de grootste klanten trouwens. Je krijgt trouwens gezeur als je niet het juiste formulier gebruikt dus van alles wat is eigenlijk het enige juiste antwoord.
Of misschien mag je printen op locatie :+ bij ew hebben we een mooi mapje gekregen
pi_154887839
Ik print nooit meer uit dan nodig is, aangezien het toch altijd weer anders is. Ritbon doe ik idd dag later pas, volgens admin is het beter als je de echte kosten weet en daar bewijs van hebt. Mis meestal nog wel 1 bus ofzo,maar 9292 helpt me dan wel. Autotransport doe ik een indicatie
pi_154887937
Meer mensen die naar Eemshaven moeten?:+
pi_154892133
Even wat tijd stukslaan op Schiphol, pas over een uurtje de bus pakken naar Aalsmeer :)

De Cee'd was een nette auto, niks mis mee, de 3008 was wat forser. Wel mooi panoramadak er in :+
De mensen van de Vis Ljouwert zijn wel echt :')!!! Ik zei dat ik een Peugeot 3008 had, "Heb je een busje? :?" Nee een Peugeot 3008. Vijf minuten later, "heb je een busje?" Nee vriend, ik heb een Peugeot 3008. "Ooooh, een peusjoot." :')
pi_154896021
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Op die fiets. Ik heb niks gedigitaliseerd ofzo.
Wij moeten een fotootje/scan insturen van het transportformulier, dus zodoedne.

[..]

quote:
Was jij een van die twee jongens die stond te wachten bij de Sluisweg? Ik zat al in dat busje met die senior en zei nog zoiets van dat 'jullie hebben te ver gelopen'. Er zat toen ook een blik bejaarden in dat busje haha _O-
Ik was wel met een andere jongen, maar wij waren de enige in het busje. Bovendien was ik er (laat) in de middag en jij zo te lezen 's ochtends.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:48:54 #113
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_154898826
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:10 schreef Thommez het volgende:
Voeren jullie je ritbon nu ook pas een dag later online in? Aangezien je pas een dag later je OV-transacties kan zien?

Ik heb morgen een ritje tussen 9 en 10 van een half uurtje, daarna is nog niks geplannend. Ik bel morgenochtend de hikerslijn om te vragen of er nog een ritje is. Welke transportformulieren kan ik dan het beste uitprinten morgenochtend? Is er een unanieme?
Ik leg altijd gewoon uit dat ik geen formulier heb (als ik er onverwacht een ritje achterna krijg). Nooit een probleem om er 1 te printen bij de klant.

OT: Morgen weer een liter-feest met een Seat Mii en een 107....
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:56:41 #114
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154899020
Ik ga de eerste helft missen :r Loop nu richting Narvikweg, pas om 10 over 9 thuis.

Even kijken of ik in de IC een streampje op kan zetten :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154899750
Morgen naar meerkerk, locatie aan de snelweg :') Wel in een V40 :)
pi_154900037
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:23 schreef Thommez het volgende:
Morgen naar meerkerk, locatie aan de snelweg :') Wel in een V40 :)
Ik ook, in een octavia :+
pi_154900278
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 16:56 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga de eerste helft missen :r Loop nu richting Narvikweg, pas om 10 over 9 thuis.

Even kijken of ik in de IC een streampje op kan zetten :')
Ik denk dat de kans groter is dat je Jezus tegenkomt in de IC :+
pi_154900574
Rond 16:30 gebeld voor 2 ritten, die daarna gewoon in m'n account op easyway.nl stonden. Nu wil ik kijken om die formulieren uit te printen, staan ze er niet meer tussen.. De hikerslijn is gesloten, wat kan ik nu het beste doen? De noodlijn bellen of morgen thuisblijven :') De eerste moest om 09:00 opgehaald worden en het was 1.5 met het OV. Dus wachten tot 08:30 wordt hem niet..
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 17:55:27 #119
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154900603
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:54 schreef Thommez het volgende:
Rond 16:30 gebeld voor 2 ritten, die daarna gewoon in m'n account op easyway.nl stonden. Nu wil ik kijken om die formulieren uit te printen, staan ze er niet meer tussen.. De hikerslijn is gesloten, wat kan ik nu het beste doen? De noodlijn bellen of morgen thuisblijven :') De eerste moest om 09:00 opgehaald worden en het was 1.5 met het OV. Dus wachten tot 08:30 wordt hem niet..
Noodlijn, thuisblijven gaan ze niet waarderen. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154901337
Ik heb dat ook een keer gehad, beter even de noodlijn bellen.

Overigens ging in mijn geval de rit niet meer door ;(
pi_154901743
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:54 schreef Thommez het volgende:
Rond 16:30 gebeld voor 2 ritten, die daarna gewoon in m'n account op easyway.nl stonden. Nu wil ik kijken om die formulieren uit te printen, staan ze er niet meer tussen.. De hikerslijn is gesloten, wat kan ik nu het beste doen? De noodlijn bellen of morgen thuisblijven :') De eerste moest om 09:00 opgehaald worden en het was 1.5 met het OV. Dus wachten tot 08:30 wordt hem niet..
Noodlijn bellen.

Mijne staan er nog wel, ik moet ook 9 uur ophalen haha, alleen kan er om 08:20 zijn of 09:15, dus 40 minuten wachten :+

Edit: waar moet je ophalen?

Edit2: wat, 3x formulier invullen voor die snelweglocatie meerkerk?

[ Bericht 2% gewijzigd door Drowzz op 04-08-2015 20:03:38 ]
pi_154907651
Jup, snelweg is 3x printen/invullen. Ik ben er morgen ook met een SUV, in de middag.
Had pas nog een automaat V40, prima bakkie, niemand op de N-weg dus goeie zaak :W
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:41:11 #123
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154907670
Veltman <> Heitinga pls
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154907714
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:40 schreef Gliderfighter het volgende:
Jup, snelweg is 3x printen/invullen. Ik ben er morgen ook met een SUV, in de middag.
Had pas nog een automaat V40, prima bakkie, niemand op de N-weg dus goeie zaak :W
Ik hoop er rond 3 te zijn :+ jij?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:47:45 #125
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154907964
Ajax _O_ _O_ _O_

Aan alle haters:

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:49:34 #126
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154908104
Okay laat maar zitten. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:52:37 #127
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154908337
Hahahahahahahahahaha

Al die mensen die uit hun hol kropen en een klein beetje lawaai begonnen te maken en dan die goal _O_ _O_
Godverdomme genieten dit.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:56:01 #128
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154908562
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Hahahahahahahahahaha

Al die mensen die uit hun hol kropen en een klein beetje lawaai begonnen te maken en dan die goal _O_ _O_
Godverdomme genieten dit.
Echt te sneu voor woorden hoe ze het weggeven allemaal. :r Kunnen we weer Europa League gaan spelen. :') Als we tenminste die voorronde doorkomen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:02:58 #129
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154908950
Net als Feyenoord - Zorya vorig jaar :D

Man man wat een wedstrijd was dat zeg. Volgens mij heb ik nog steeds blauwe plekken door die goal van Manu _O_
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 23:38:45 #130
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154913337
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Echt te sneu voor woorden hoe ze het weggeven allemaal. :r Kunnen we weer Europa League gaan spelen. :') Als we tenminste die voorronde doorkomen.
Heerlijke gedachte dat Groningen al geplaatst is voor de groepfase :7
#26 || Luciano da Silva
pi_154924693
Ik weet niet of mensen bij ar dit weten maar je krijgt toch altijd 20% boven op je loon in de vorm van vakantiedagen etc.. Als ik dit na reken klopt dit nooit. Is altijd veel minder
pi_154925169
Dat klopt, hebben ze begin dit jaar veranderd. Je kreeg eerst die toeslag op alle uren die je werkte; dat is nu alleen nog maar de "werk"-uren geworden: de uren dat je daadwerkelijk in de auto zit en rijdt, en ik geloof ook de tijd op locatie maar dat weet ik niet zeker. Al het andere zijn reis-uren en daar wordt nu geen toeslag meer op gegeven ;)

Ik ben overigens op weg naar 6t voor een waarschijnlijk behoorlijk nieuwe Audi A5 die naar Rotterdam mag :)
pi_154925268
gierig wel
pi_154927638
Ach, ik ben er toch op vooruit gegaan :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154928105
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:56 schreef yosander het volgende:
Ach, ik ben er toch op vooruit gegaan :+
Als je alleen voor NL rijdt snap ik dat wel ja

Kuuuuuuuut2.0:

Morgen Best - Groningen in een Up! :') en Groningen - Amersfoort per T5 Transporter
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154929699
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Gliderfighter het volgende:
Nieuw hiero, iemand zei cabrio?
[ afbeelding ]
Hoi bus meneer :+
pi_154931140
Rond 3u leek me idd prima haha
pi_154931770
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:55 schreef Gliderfighter het volgende:
Rond 3u leek me idd prima haha
Dat bleek, al werk voor morgen? :+
pi_154932117
Morgen een dagje voor avis op 'locatie' werken. Eerst breda-goes in een polo, vervolgens goes-rozenburg en een wisselritje rozenburg-haarlem erachter aan. Weet iemand of ik de terugreis ook uitbetaald wordt? Er staat bij de planning 72 minuten en 'eigen'. Ben bang van niet dus.
pi_154932157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:24 schreef underground1009 het volgende:
Dat klopt, hebben ze begin dit jaar veranderd. Je kreeg eerst die toeslag op alle uren die je werkte; dat is nu alleen nog maar de "werk"-uren geworden: de uren dat je daadwerkelijk in de auto zit en rijdt, en ik geloof ook de tijd op locatie maar dat weet ik niet zeker. Al het andere zijn reis-uren en daar wordt nu geen toeslag meer op gegeven ;)

Ik ben overigens op weg naar 6t voor een waarschijnlijk behoorlijk nieuwe Audi A5 die naar Rotterdam mag :)
Volgens mij ken ik deze wel ja, moest ook een keer een A5 brengen en ophalen bij een gast die alleen maar A5 leasde _O-
Zie!
pi_154932165
Audi was :D Moest er pas om 17:00 zijn dus tussen Utrecht en Gouda even getoerd over wat provinciale wegen :) Niet verkeerd :+
pi_154932744
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:38 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Volgens mij ken ik deze wel ja, moest ook een keer een A5 brengen en ophalen bij een gast die alleen maar A5 leasde _O-
Denk niet dat hij bij 6T least ;)

Morgen wissel Groningen Lelystad voor NL, Ford Fiesta en VW Polo :)
pi_154935606
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:20 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dat bleek, al werk voor morgen? :+
Jazekers, was al in de ochtend gebeld, 3 ritten, 10 uurtjes wel mee zoet
pi_154951837
Even een vraagje: moet je de bonnetjes voor het tanken etc. nou ook via post versturen, of is dit verouderd en hoeft het alleen digitaal? Voor Easyway btw.
pi_154952494
Lekker in de zon liggen wachten bij bushalte Gotenburgweg. Te herkennen aan een knalgele chino.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154953358
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:19 schreef Amoeba het volgende:
Lekker in de zon liggen wachten bij bushalte Gotenburgweg. Te herkennen aan een knalgele chino.
Heb ik je nog op de goede bus gezet? :P
pi_154953524
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:55 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Heb ik je nog op de goede bus gezet? :P
Ja, die vertrok ook echt met een marge van 1 minuut.

Thanks ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154954703
Wat ik dacht bleek dus toch waar te zijn. Ik ben ingepland op een dagje locatiewerk van 9-4 in Rozenburg. Ik moest wel eerst een auto in Breda ophalen, in goes wisselen en dan naar rozenburg. 1 uur smiddags uiteindelijk in Rozenburg aangekomen en daar Is er geen werk meer. Gisteren was er nog wel werk en daarom hadden ze voor iemand gevraagd. Ik kon dus meteen weer door naar huis. De terugreis naar Breda duurt alleen wel tussen de twee en twee en een halve uur en omdat ik officieel op locatie heb gewerkt krijg ik die niet uitbetaald. Ik heb daar in principe alleen een auto afgeleverd.

Gebeld met de planning dat ik dit geen gang van zaken vindt en daarbij ook duidelijk gemaakt dat dit eigenlijk een trucje was om kosten te besparen. Ik moet zeggen dat ze dit bij de planning erg goed doorhadden en dat ze het voor me zouden vergoeden. Al dan niet bewust vind ik dit kwalijk van zo'n bedrijf dat dit op deze manier gebeurd. Ik ben in ieder geval dat de planning achter me stond.
pi_154957955
Bedoel je Autoreset nu of Avis? Ik heb het idee dat Avis namelijk de aanvraag voor een chauffeur op locatie deed?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154958750
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:10 schreef Amoeba het volgende:
Bedoel je Autoreset nu of Avis? Ik heb het idee dat Avis namelijk de aanvraag voor een chauffeur op locatie deed?
Ik bedoelde inderdaad Avis. Ik geloof niet dat AR/een planner dit over de rug van haar werknemers regelt.
pi_154958773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef maxjuhhhh het volgende:
Wat ik dacht bleek dus toch waar te zijn. Ik ben ingepland op een dagje locatiewerk van 9-4 in Rozenburg. Ik moest wel eerst een auto in Breda ophalen, in goes wisselen en dan naar rozenburg. 1 uur smiddags uiteindelijk in Rozenburg aangekomen en daar Is er geen werk meer. Gisteren was er nog wel werk en daarom hadden ze voor iemand gevraagd. Ik kon dus meteen weer door naar huis. De terugreis naar Breda duurt alleen wel tussen de twee en twee en een halve uur en omdat ik officieel op locatie heb gewerkt krijg ik die niet uitbetaald. Ik heb daar in principe alleen een auto afgeleverd.

Gebeld met de planning dat ik dit geen gang van zaken vindt en daarbij ook duidelijk gemaakt dat dit eigenlijk een trucje was om kosten te besparen. Ik moet zeggen dat ze dit bij de planning erg goed doorhadden en dat ze het voor me zouden vergoeden. Al dan niet bewust vind ik dit kwalijk van zo'n bedrijf dat dit op deze manier gebeurd. Ik ben in ieder geval dat de planning achter me stond.
Gewoon een molotov gooien op een donkere nacht
}) })
Zie!
pi_154959085
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:42 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

Ik bedoelde inderdaad Avis. Ik geloof niet dat AR/een planner dit over de rug van haar werknemers regelt.
Avis betaalt geen OV kosten of reisuren ofzo. Het zou kunnen dat het is om de prijs van 3 transporten om te zetten in een dag een chauffeur ofzo?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154959407
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Avis betaalt geen OV kosten of reisuren ofzo. Het zou kunnen dat het is om de prijs van 3 transporten om te zetten in een dag een chauffeur ofzo?
Ik heb nu dus Breda Goes gereden rond de 80km en Goes Rozenburg rond de 180km. Ik zou eigenlijk de tarieven van AR niet weten maar mij lijkt een hiker huren voor vier uur 'locatiewerk' goedkoper als deze twee ritjes apart laten doen. Ik ben wel eerlijk in het feit dat ik er het fijne niet van weet of hoe het precies zo tot stand is gekomen, maar dit soort praktijken kunnen niet vind ik.
pi_154959517
Eens. En ik vind het ook goed dat je je bek opentrekt. Ik vind het eenzijdig wijzigen van de contracten in januari echt niet kunnen, maar iedereen schijnt het daar wel mee eens te zijn ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154961649
Ik ken een plek waar iemand voor "Hikerwerkzaamheden" 5 uur lang onkruid uit de grond mocht plukken. Ik was het gelukkig niet.
pi_154961834
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:43 schreef Gliderfighter het volgende:
Ik ken een plek waar iemand voor "Hikerwerkzaamheden" 5 uur lang onkruid uit de grond mocht plukken. Ik was het gelukkig niet.
Superdoei hadden ze dan te horen gekregen van mij :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154962075
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:43 schreef Gliderfighter het volgende:
Ik ken een plek waar iemand voor "Hikerwerkzaamheden" 5 uur lang onkruid uit de grond mocht plukken. Ik was het gelukkig niet.
Really en deze had niet de ballen om nee te zeggen :')
Zie!
pi_154963247
pls ar geef me nog een ritje anders moet ik morgen voor mijn hertentamen gaan leren

the horror
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154964547
Nope.. Ik zei dat ie meteen moest bellen, maar dat was dus achteraf. Hij mocht overigens wel eerst een auto ernaartoe brengen en wassen haha
pi_154968053
Hier vandaag wel gewoon een lekker dagje locatiewerk gedaan, en na 4 dagen werken gun ik mezelf morgen een vrije dag :)

quote:
9s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:46 schreef Amoeba het volgende:
pls ar geef me nog een ritje anders moet ik morgen voor mijn hertentamen gaan leren

the horror
Aan mij ligt het dus niet dat je morgen niks hebt! Heb die deuk in de kast daar nog wel bekeken trouwens, maar vond hem niet zo noemenswaardig groot om er een foto van te plaatsen.

quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:08 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

Ik heb nu dus Breda Goes gereden rond de 80km en Goes Rozenburg rond de 180km. Ik zou eigenlijk de tarieven van AR niet weten maar mij lijkt een hiker huren voor vier uur 'locatiewerk' goedkoper als deze twee ritjes apart laten doen. Ik ben wel eerlijk in het feit dat ik er het fijne niet van weet of hoe het precies zo tot stand is gekomen, maar dit soort praktijken kunnen niet vind ik.
Dat is niet bepaald netjes inderdaad. Goed ook dat je meteen actie hebt ondernomen en niet braaf onbetaald naar huis hebt hoeven reizen.
pi_154968086
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef Ordinateur het volgende:
Hier vandaag wel gewoon een lekker dagje locatiewerk gedaan, en na 4 dagen werken gun ik mezelf morgen een vrije dag :)

[..]

Aan mij ligt het dus niet dat je morgen niks hebt! Heb die deuk in de kast daar nog wel bekeken trouwens, maar vond hem niet zo noemenswaardig groot om er een foto van te plaatsen.

[..]

Dat is niet bepaald netjes inderdaad. Goed ook dat je meteen actie hebt ondernomen en niet braaf onbetaald naar huis hebt hoeven reizen.
Die deuk heeft me 136 euro gekost wegens een lakschade op een :r Astra :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154979102
Gisteren voor het eerst een rit gedaan met digitale transportformulieren. Ging best fijn en ook de LM vond het ideaal dat die meteen het formulier in de mailbox kreeg. Nadeel is dat je even bezig bent die PDF bestanden om te zetten zodat het makkelijk te editen is.

Veder dacht ik, misschien kunnen we elkaar een beetje gaan helpen met vervoer etc tussen transporten door. Ik pik zelf als ik langs Meerkerk kom vaak wel mensen mee, maar als ik weet dat ik 5 min zou moeten wachten op nog meer mensen doe ik dat graag.

Heb daarom op de app Rooms (Android en IPhone) van Facebook een room aangemaakt die Easyway heet. Als je dan ergens vast staat kan je daar een berichtje in gooien en misschien kunnen we elkaar dan wat helpen. Scheelt qua ov kosten op dit moment ook wel lekker.

Leuk idee of vinden we het al efficiënt genoeg?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:41:43 #163
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154979394
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:27 schreef TommieAH het volgende:
Gisteren voor het eerst een rit gedaan met digitale transportformulieren. Ging best fijn en ook de LM vond het ideaal dat die meteen het formulier in de mailbox kreeg. Nadeel is dat je even bezig bent die PDF bestanden om te zetten zodat het makkelijk te editen is.

Veder dacht ik, misschien kunnen we elkaar een beetje gaan helpen met vervoer etc tussen transporten door. Ik pik zelf als ik langs Meerkerk kom vaak wel mensen mee, maar als ik weet dat ik 5 min zou moeten wachten op nog meer mensen doe ik dat graag.

Heb daarom op de app Rooms (Android en IPhone) van Facebook een room aangemaakt die Easyway heet. Als je dan ergens vast staat kan je daar een berichtje in gooien en misschien kunnen we elkaar dan wat helpen. Scheelt qua ov kosten op dit moment ook wel lekker.

Leuk idee of vinden we het al efficiënt genoeg?
De auto waarin je rijdt is niet van Easyway, dus om dit nu als nieuwe bedrijfsstrategie in te voeren eh
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154980413
Diegene die een spoedruit uit Oss krijft aangebden, t is een Seat Mii
Zie!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:55:39 #165
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154983193
Half 2 al de ritten voor maandag in de e-bus:

Best - Delfgauw per V40 en Zoetermeer - Oosterhout (Logistiekweg heuuuuj) per Sprinter.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154984701
Ik zit de hele middag al in de trein. Vanochtend een Ford Transit vanuit Groningen naar Breda geredenen en eerlijk is eerlijk, die Transit was nog best fijn om te rijden (CC, Nav, Airco allemaal aanwezig).
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:30:58 #167
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154986134
Ik zit met bier aan de Atlantische Oceaan. Mocht je nog een keer geld en tijd hebben, Porto is top!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154987855
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:27 schreef TommieAH het volgende:
Veder dacht ik, misschien kunnen we elkaar een beetje gaan helpen met vervoer etc tussen transporten door. Ik pik zelf als ik langs Meerkerk kom vaak wel mensen mee, maar als ik weet dat ik 5 min zou moeten wachten op nog meer mensen doe ik dat graag.
Gisteren nog twee mensen opgepikt en even later kreeg ik zelf ook nog een lift. Uiteindelijk stonden we daar met acht man. Nog nooit zo druk geweest bij mij.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154988009
Maandag voor het eerst bij de Meerlandenweg in Amstelveen. Sterker nog, gelijk twee keer.

In de omschrijving staat dat ik naar bushalte "Nieuw Oosteinde" moet gaan en dat het vanaf daar een half uur lopen is. Nou, en dat twee keer op een dag...

9292 stuurt mij naar "Op de Klucht", maar die tijd van 20 minuten klopt niets van. Volgens Google Maps zou ik echter ook onder/boven de N201 moeten kunnen lopen. Waardoor je looptijd volgens mij aanzienlijk verkort wordt.

Wie zijn hier al eens eerder geweest en kunnen mij meer vertellen hierover?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154988692
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:31 schreef DireStraits7 het volgende:
Maandag voor het eerst bij de Meerlandenweg in Amstelveen. Sterker nog, gelijk twee keer.

In de omschrijving staat dat ik naar bushalte "Nieuw Oosteinde" moet gaan en dat het vanaf daar een half uur lopen is. Nou, en dat twee keer op een dag...

9292 stuurt mij naar "Op de Klucht", maar die tijd van 20 minuten klopt niets van. Volgens Google Maps zou ik echter ook onder/boven de N201 moeten kunnen lopen. Waardoor je looptijd volgens mij aanzienlijk verkort wordt.

Wie zijn hier al eens eerder geweest en kunnen mij meer vertellen hierover?
Ik kom daar wel af en toe en volgens mij is de halte Weldam in Amstelveen het minst ver lopen, net iets dichterbij dan halte nieuw Oosteinde. De haltes die 9292 aangeeft in Uithoorn moet je niet heen gaan, de N201 is een provinciale weg waar je absoluut niet langs kunt lopen. Beste is als je een lift krijgt, wat soms wel gebeurt.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:56:04 #171
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_154992844
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:31 schreef DireStraits7 het volgende:
Maandag voor het eerst bij de Meerlandenweg in Amstelveen. Sterker nog, gelijk twee keer.

In de omschrijving staat dat ik naar bushalte "Nieuw Oosteinde" moet gaan en dat het vanaf daar een half uur lopen is. Nou, en dat twee keer op een dag...

9292 stuurt mij naar "Op de Klucht", maar die tijd van 20 minuten klopt niets van. Volgens Google Maps zou ik echter ook onder/boven de N201 moeten kunnen lopen. Waardoor je looptijd volgens mij aanzienlijk verkort wordt.

Wie zijn hier al eens eerder geweest en kunnen mij meer vertellen hierover?
Kan beide. Ik ga altijd via Uithoorn omdat ik 1 keer zo was gelopen. Die 20 minuten, als je loopt zoals 9292ov aangeeft, kloppen inderdaad niet. Wat wel klopt is dat je over de N201 kan lopen via een fietsersbrug, die is nog niet zo oud geloof ik dus denk dat 9292 die nog niet mee heeft genomen. (Dus van Op de Klucht naar de Randweg, die brug over op de Noorddammerweg en dan 1e rechts, naar de Meerlandenweg).

Als je de instructies van EW volgt loop je een half uur, via Uithoorn ook zoiets, misschien 5 minuten minder. Maakt dus niet zo heel veel uit.


OT: Maandag 3 praktisch nieuwe auto's. 1 is ietsje meer dan een maand oud en die andere 2 zullen echt gloednieuw zijn, volgens de kentekens. Gaat om een Clio, V40 en een Golf, maar toch. :D
pi_154992960
Ik heb de afgelopen week ook een aantal keer gloednieuwe, danwel redelijk nieuwe auto's gehad :) Uitschieters waren een Polo met 6000 en een A5 met 11000 :D
Staat wel een Ibiza met 140K tegenover :P
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:23:43 #173
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154995646
Deze arbeider heeft nu ook 3 weken vrij _O_

Zondag wel om 6:30 op Eindhoven zijn dus dat wordt een korte nacht :')
pi_154997595
Ik had afgelopen week een 308 SW met 2 km op de teller, zwart van buiten, lichtbruin interieur, dealer vroeg zich ookal af of het naar wens zou zijn.

Amstelveen adres is echt apart, liep daar en het is gewoon een oude kas met wat auto's. Ik moest 15 minuten wachten voordat iemand kwam.

Hoe werkt de app verder? Is het gewoon kruisjes maken op een digitaal transportformulier?
Ben benieuwd wat de criteria zijn om de app te mogen testen, ben ook best geinteresseerd. Wel als een dolle net papier moeten halen om voor morgen alles te printen.

Ik had pas nog een Ibiza ST met 250.000+ op de teller, die naar barneveld moest. Stuurbekleding was gewoon weg en mijn handen waren zwart van dat spul.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 22:32:33 #175
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154998450
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze arbeider heeft nu ook 3 weken vrij _O_

Zondag wel om 6:30 op Eindhoven zijn dus dat wordt een korte nacht :')
Je kunt hier weer op de bank crashen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 02:24:36 #176
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155006565
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je kunt hier weer op de bank crashen
Bedankt voor het aanbod, maar m'n pa brengt me dit keer. Kan ik morgenavond tenminste gewoon naar Feyenoord - Utrecht :7

Voor een bank slaapt dat ding van jou trouwens verdomde fijn hoor :D
pi_155007341
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bedankt voor het aanbod, maar m'n pa brengt me dit keer. Kan ik morgenavond tenminste gewoon naar Feyenoord - Utrecht :7

Voor een bank slaapt dat ding van jou trouwens verdomde fijn hoor :D
Love is in the airr :+
Zie!
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 12:54:18 #178
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155011073
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 04:59 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Love is in the airr :+
Was gezellig hoor vorig jaar :Y
Nog in de Tigra gezeten ook :7
pi_155011260
Toen zat ik nog daarboven toch? Volgens mij heeft alleen Sarasi mijn benedenappartement gezien toen ik net aan het verhuizen was.

Qua ruimte maakt het allemaal niet zoveel uit. Maar ik zit beneden, de voordeur van mijn appartement zit recht tegenover de voordeur van het huis, dus mijn motor staat gewoon tussen de bank en de koelkast. :7

Verder airco, tenminste goede keuken (ik had daar zo'n elektronisch kooktoestelletje. :') ) Dikke prima hier. ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155011285
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 13:03 schreef Amoeba het volgende:
Toen zat ik nog daarboven toch? Volgens mij heeft alleen Sarasi mijn benedenappartement gezien toen ik net aan het verhuizen was.
Ik heb allebei gezien ja. Met d'n Duc in de keuken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_155011319
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 13:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb allebei gezien ja. Met d'n Duc in de keuken.
Hier achter op het terrein heb je zo'n afdakje staan. Het wordt nooit gebruikt, en raad eens wie zijn motor daar niet neer mag zetten.. Juist. :')

Ik mag 'm op twee plaatsen neerzetten, voor aan de straat (Woensel, rondweg Eindhoven) of in de fietsenstalling (lekker krap en er staan altijd moeilijk veel fietsen. :') ) Dus ja dan maar zo.'

Of bij m'n ouders in de garage 25km verderop. Maar dan heb je er nog niks aan. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Amoeba op 08-08-2015 13:13:47 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 14:17:31 #182
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155012883
Vorig jaar zat je inderdaad nog daar boven. Vond dat ook wel prima op zich, maar dit klinkt wel beter ja :D
pi_155023422
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:30 schreef Fiorano het volgende:
Ik zit met bier aan de Atlantische Oceaan. Mocht je nog een keer geld en tijd hebben, Porto is top!
Proost!
Groetjes uit Budapest :W
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 9 augustus 2015 @ 06:37:57 #184
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155038086
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:29 schreef yosander het volgende:

[..]

Proost!
Groetjes uit Budapest :W
Hallo, over 2 uurtjes zit ik ook in het vliegtuig naar Boedapest. Grgr
pi_155064072
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:09 schreef Gliderfighter het volgende:
Ik had afgelopen week een 308 SW met 2 km op de teller, zwart van buiten, lichtbruin interieur, dealer vroeg zich ookal af of het naar wens zou zijn.
Schelp in Hillegom toevallig? Denk ik al een keer of 15 een 308 SW met 2 km op de teller vanaf daar afgeleverd.
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:33:06 #186
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_155069066
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:22 schreef Zarandan het volgende:

[..]

Schelp in Hillegom toevallig? Denk ik al een keer of 15 een 308 SW met 2 km op de teller vanaf daar afgeleverd.
Grappig, ik heb daar ook al eens een 308 met 2 km op de teller opgehaald. Verder nooit zo'n lage kilometerstand tegen gekomen.
pi_155073447
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 06:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hallo, over 2 uurtjes zit ik ook in het vliegtuig naar Boedapest. Grgr
Nice! Ga je ook naar Sziget?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:10:13 #188
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155074118
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:47 schreef yosander het volgende:

[..]

Nice! Ga je ook naar Sziget?
Nee, ik ben niet zo'n festivalganger eerlijk gezegd. Lang geleden een keer een dag Rock Werchter gedaan, dat was wel leuk, maar meer dan dat hoeft voor mij niet.
95% van de mensen in mijn hostel gaat overigens wel. Zit in een kamer met 14 bedden, die heb ik nu helemaal voor mezelf omdat iedereen vanmorgen verhuisde naar het festivalterrein :D

Overigens had ik een verrassingsticket geboekt, dus ik wist gisterochtend op het vliegveld pas dat het Boedapest zou worden :P

Verder is het achterlijk heet hier, dus dit is gepost vanuit de airco van de Mac met een overheerlijk ijsje in de hand _O_
pi_155075021
Boedapest is awesome ^O^
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:46:57 #190
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155079902
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:36 schreef Viezze het volgende:
Boedapest is awesome ^O^
Was er al eens geweest tijdens een interrailreis, maar dat was maar voor een middagje. Toen was ik al tot de conclusie gekomen dat het een toffe stad is ja.

Vandaag door een heel stuk gelopen waar we destijds niet geweest zijn. Verder een beetje van airco naar airco gewandeld _O-
pi_155080164
Hoe vond je het interrailen? Ik zit te denken om na mijn afstuderen (hopelijk over 1,5 week :P ) een week of drie dat te gaan doen, en dan ook die kant op. Niet per se naar Boedapest, want daar ben ik al een keer geweest.
  maandag 10 augustus 2015 @ 16:06:31 #192
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155080488
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:56 schreef Viezze het volgende:
Hoe vond je het interrailen? Ik zit te denken om na mijn afstuderen (hopelijk over 1,5 week :P ) een week of drie dat te gaan doen, en dan ook die kant op. Niet per se naar Boedapest, want daar ben ik al een keer geweest.
Ik heb het toen ook 3 weken gedaan, samen met een vriend. Ik vond het geweldig! We gingen zo'n beetje elke dag ergens anders heen (overdag sightsee-en in de stad, dan nachttrein naar de volgende stad was over het algemeen het schema, maar ook een paar keer ergens overnacht). Dat is wel heel erg vermoeiend en dat zou ik niet aanraden. Gewoon een paar steden uitkiezen en daar meerdere dagen blijven is wat dat betreft meer aan te raden. Dan zie je sowieso ook veel meer in die steden natuurlijk.

Verder is het een aanrader hoor! Wij hadden toen qua hostels ed verder niks geregeld, dus het is ook een paar nachten voor gekomen dat we op het station sliepen. Daar moet je dan wel tegen kunnen, maar ach, we waren zeker niet de enige, dus dat was altijd wel gezellig :D

Verder moet je er ook wel rekening mee houden dat je voor nachttreinen vaak een toeslag bovenop je interrailticket moet betalen als je een bed wil en sommige treinen moet je ook verplicht reserveren (wat dus ook geld kost). En als je >26 jaar oud bent, val je niet meer in het jongerentarief en betaal je bijna het dubbele voor je interrailticket.
pi_155083970
Ouder zijn dan 26!!! :')

Even compleet offtopic. Echt een dikke chaos in Zoetermeer op dat bedrijventerrein. CP zei al dat AR/Opdrachtgever er een zooitje van maakten doordat het te moeilijk is om in de opdrachtbeschrijving te zetten waar je je moet melden. Maw als ik straks thuis ben toch weer 8 uur plat.

En soep gekregen. Soep _O_

- Einde offtopic kusje
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155084338
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:06 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb het toen ook 3 weken gedaan, samen met een vriend. Ik vond het geweldig! We gingen zo'n beetje elke dag ergens anders heen (overdag sightsee-en in de stad, dan nachttrein naar de volgende stad was over het algemeen het schema, maar ook een paar keer ergens overnacht). Dat is wel heel erg vermoeiend en dat zou ik niet aanraden. Gewoon een paar steden uitkiezen en daar meerdere dagen blijven is wat dat betreft meer aan te raden. Dan zie je sowieso ook veel meer in die steden natuurlijk.

Verder is het een aanrader hoor! Wij hadden toen qua hostels ed verder niks geregeld, dus het is ook een paar nachten voor gekomen dat we op het station sliepen. Daar moet je dan wel tegen kunnen, maar ach, we waren zeker niet de enige, dus dat was altijd wel gezellig :D

Verder moet je er ook wel rekening mee houden dat je voor nachttreinen vaak een toeslag bovenop je interrailticket moet betalen als je een bed wil en sommige treinen moet je ook verplicht reserveren (wat dus ook geld kost). En als je >26 jaar oud bent, val je niet meer in het jongerentarief en betaal je bijna het dubbele voor je interrailticket.
Ja ik wil ook wat meer de tijd nemen en niet te veel vastleggen. Gewoon op pad gaan (ik ga alleen) en dan zien wat ik tegenkom. Wel van tevoren een concept route vaststellen en alvast uitzoeken hoe ik het makkelijkst van stad naar stad komen. Slapen op het station hoop ik te voorkomen :+

Gelukkig ben ik nog onder de 26, dus dat zit wel goed. Anders is het denk ik haast goedkoper om gewoon de tickets los te boeken.
pi_155089412
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn met langere dagen, maar vandaag volgens mij mijn langste dag sinds in bij EW zit (februari 2014). Vanochtend om 10 voor 8 de bus in gestapt en om 10 voor 7 weer terug op het station.

Hilversum-Amsterdam in een leuke BMW 5-serie.

Amsterdam-Amstelveen. Gelukkig was iemand (de vader van de eigenaar) zo aardig om mij naar station Westwijk te brengen. Geen half uur lopen!

Hoofddorp-Breda met gloednieuwe Clio station.
Vervolgens retour terug naar wederom Amstelveen. Ditmaal had ik de skates aangetrokken en daardoor geen half uur lopen, maar 10 minuutjes skaten. Wat een saaie, lange weg is dat. :')

Afijn, uiteindelijk was het vanaf daar nog steeds bijna 2 uur naar huis. :|
Tja, het zijn uren zeggen we dan maar.

Voor morgen ook al werk. Moet van Meerkerk naar Den Bosch met het OV. Die plek in Den Bosch is alleen bereikbaar met een bus die één keer per uur gaat en dan nog moet je 20 minuten lopen. Denk je in een grote stad te komen.... :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_155091889
Zeker vlakbij de heineken zijn? In Kruiskamp uitstappen, of bij de helftheuvelpassage.
Dat industrieterrein is echt drama, in de zomervakantie rijdt er bijna niks. Daarbij geeft 9292 soms niet eens alle bussen :')

11 uur je langste dag? Wacht maar tot je 14 uur werkt terwijl het overdag 35 graden is, inclusief 2 uur wachten op een groot station voor je laatste avond rit. En er dan tot je schrik achterkomen dat de airco van je busje niet werkt :')
Ik heb geen telefoontje gekregen ;(
pi_155099156
AR die de Chauffeursenquête met 'hoge urgentie' verstuurd. Een enquête met hoge urgentie. Waar is het mis gegaan. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 10 augustus 2015 @ 23:37:02 #198
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155099878
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 23:19 schreef Amoeba het volgende:
AR die de Chauffeursenquête met 'hoge urgentie' verstuurd. Een enquête met hoge urgentie. Waar is het mis gegaan. :')
Bij de afstudeerstagiair die waarschijnlijk in z'n eerste plan wat punten miste...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_155101468
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Bij de afstudeerstagiair die waarschijnlijk in z'n eerste plan wat punten miste...
Dikke typo in de titel, 'invullen voor 15 september 2014'. Enquête zelf nog niet ingevuld. :')

Maar dat hoge urgentie, echt hoe belangrijk kun je zo'n enquête vinden dat je die met hoge urgentie verstuurd. Jongens jongens jongens. :')

Wat je zegt wordt toch geen fuck mee gedaan. Ik had vorig jaar toen ik die app testte eens m'n beklag ingediend over die hopeloos vertyfte website. Met name het onbeveiligd versturen van inlog data, het gefaal met die enter toets als je uren invoert, geen opmerkingen kunnen plaatsen bij beschikbaarheid. Er wordt - helemaal niks - mee gedaan.

Meanwhile een applicatie ontwikkelen voor duizenden euro's die een stille dood aan het sterven is. :') _____ !

[ Bericht 9% gewijzigd door Amoeba op 11-08-2015 00:24:52 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155108742
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dikke typo in de titel, 'invullen voor 15 september 2014'. Enquête zelf nog niet ingevuld. :')

Maar dat hoge urgentie, echt hoe belangrijk kun je zo'n enquête vinden dat je die met hoge urgentie verstuurd. Jongens jongens jongens. :')

Wat je zegt wordt toch geen fuck mee gedaan. Ik had vorig jaar toen ik die app testte eens m'n beklag ingediend over die hopeloos vertyfte website. Met name het onbeveiligd versturen van inlog data, het gefaal met die enter toets als je uren invoert, geen opmerkingen kunnen plaatsen bij beschikbaarheid. Er wordt - helemaal niks - mee gedaan.

Meanwhile een applicatie ontwikkelen voor duizenden euro's die een stille dood aan het sterven is. :') _____ !
Exact dezelfde fouten van de website al 10 keer genoemd tijden bellen met planning.

Verder is het super irritant dat je tegenwoordig de telefoon 500 x moet laten over gaan voordat iemand opneemt.
pi_155154282
Nog mensen die morgen ook op Schiphol zijn toevallig?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:14:05 #202
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_155173899
Tip voor de hongerige chauffeurs die langs de A4 komen: https://twitter.com/TOTALnl/status/631753983749697537

:r
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:45:26 #203
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155177569
Wat een superchille bus is dit. Wifi, stopcontacten, Recaro's als stoelen... _O_ _O_

Grgr vanuit Dublin.
pi_155180036
Prius :r
Clio :r

DL in Oss :')
أنا مغربي
pi_155181256
Morgen Breda-Groningen in een kia picanto. Moet toch wel zeggen dat ik voor deze ritjes heb gesolliciteerd als hiker. 149 minuten met 9.11 als loon Is ook niet verkeerd.

Ook krijg ik morgen het salaris binnen van vorige week. Ik kon mijn tijden van het hele avis verhaal niet meer aanvinken. Ik heb een mailtje naar de administratie gestuurd dus ik hoop dat het Is doorgedrongen.
pi_155186075
Tentamen zit erop. Hopen dat ik de 5,5 binnengesleept heb.

Werd 10 minuten na het tentamen gebeld voor Eindhoven - Zoetermeer en Den Haag - Sittard.

Gloedjepornonieuwe Clio Estate en een Iveco 29L13.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155187701
Deze jongen is ook weer terug van bijna 3 weken vakantie :D Voor morgen meteen weer twee ritten te pakken: Langweer - Ede en Ede - Ommen. Benieuwd wat voor auto's ik meekrijg morgen, beide zijn voorlopig nog onbekend :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155189940
Ik had vandaag een kleintje in de middag, S4 Avant, ochtend Insignia. :9

Snuiters hier die niet wisten hoe ze op een adres in Deurne moesten komen?
pi_155196328
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:54 schreef Gliderfighter het volgende:
Ik had vandaag een kleintje in de middag, S4 Avant, ochtend Insignia. :9

Snuiters hier die niet wisten hoe ze op een adres in Deurne moesten komen?
Adres in Deurne? Waar?

Ik kom uit dat dorp maar ben er nog nooit geweest voor AR. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155215675
Maandag voor het eerst naar Nijverdal. Lekker stukje lopen... Kan ik lekker weer skaten. :P

En dan ook nog eens voor een Up naar Purmerend. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_155218850
Groot gevelbedrijf dat failliet is gegaan maand terug. Er stond ook een man van AR, weet alleen niet of ie aan het controleren was ofzo, reed ineens weg
pi_155220036
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:27 schreef Gliderfighter het volgende:
Groot gevelbedrijf dat failliet is gegaan maand terug. Er stond ook een man van AR, weet alleen niet of ie aan het controleren was ofzo, reed ineens weg
Oh op industrietterein De Bottel. Ze waren daar aan het uitbreiden, het asfalt ligt er al maar de panden nog niet. Ik weet dat dat wel eens als 'straatcircuit' gebruikt wordt. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155221516
Ik en mijn S4 vonden dat natuurlijk helemaal niet erg :P
pi_155238871
Het verhaal van mijn 'locatiewerkdagje' gaat door. Hoewel mij dus was beloofd dat ik dus de hele terugreis betaald zou worden, mis ik dit toch op mijn salarisstrookje. Ook is er een tankbeurt niet opgekomen. Scheelt toch 46 euro. Meteen even een mailtje eruit gegooid. ;( :N
pi_155240499
Morgen de moeder der ritten in mijn carriere: Iemand ophalen in Budapest.

Vanuit het zakelijk taxigebeuren waarvoor ik werk. Dus met een E220 naar Budapest knallen, daar overnachten en de dag daarna weer terug.
Nee.
pi_155240546
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen de moeder der ritten in mijn carriere: Iemand ophalen in Budapest.

Vanuit het zakelijk taxigebeuren waarvoor ik werk. Dus met een E220 naar Budapest knallen, daar overnachten en de dag daarna weer terug.
Uiteraard wel even naar zo'n spa gaan he.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155240578
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Uiteraard wel even naar zo'n spa gaan he.
Naar een spa?
Nee.
pi_155240866
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:43 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Naar een spa?
Zo'n thermal bath.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155241036
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zo'n thermal bath.
Ooh, zo.. Mwah, denk niet dat ik daar veel tijd voor heb. Vertrek morgenochtend om 6 uur, verwachting is rond 10 uur 's avonds aan te komen. De volgende ochtend om 9 uur moet ik weer vertrekken.
Nee.
pi_155242612
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen de moeder der ritten in mijn carriere: Iemand ophalen in Budapest.

Vanuit het zakelijk taxigebeuren waarvoor ik werk. Dus met een E220 naar Budapest knallen, daar overnachten en de dag daarna weer terug.
Ik vind dat altijd lastig te begrijpen (vanuit de klant), mij lijkt dat een vlucht goedkoper is eigenlijk.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_155242683
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd lastig te begrijpen (vanuit de klant), mij lijkt dat een vlucht goedkoper is eigenlijk.
Dit gaat om een repatriëring. Ik vermoed dat de klant iets gebroken heeft oid en niet meer mag vliegen. Het is ook allemaal verzekeringswerk.
Een vlucht is zeker goedkoper, dit kost ongeveer 2500 euro.
Nee.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:13:51 #222
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_155243920
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:58 schreef Gliderfighter het volgende:
Ik en mijn S4 vonden dat natuurlijk helemaal niet erg :P
Een S4? Koning! Lijkt me echt een heerlijke auto met die quattro-vierwielaandrijving en 333 pk. Kan me voorstellen dat dat wel lekker vooruit kwam.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_155244835
Er zat alleen wel een 1.8 benzine+handbak in, dus ik had er maar 170 :P. Maar dat mocht de pret niet drukken aangezien ik alleen maar achter vrachtauto's heb gereden op de N279
pi_155245066
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd lastig te begrijpen (vanuit de klant), mij lijkt dat een vlucht goedkoper is eigenlijk.
Ah kijk, dat schept duidelijkheid!

Even wat anders, bevalt het nog steeds? Jij draait ook al tig jaar mee of niet?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_155245355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:02 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ah kijk, dat schept duidelijkheid!

Even wat anders, bevalt het nog steeds? Jij draait ook al tig jaar mee of niet?
Ja bevalt nog altijd super! Ben nu wel bezig met verhuizen en wil daarom ook veranderen van werkgever, maar het is moeilijk om een werkgever te vinden die puur en alleen maar zakelijk vervoer aanbiedt. Ben bang dat het daarom wat minder wordt in de toekomst.
Maar aan de andere kant, over een jaar ben ik afgestudeerd en kan ik 'echt' gaan werken.

Heb nu al tijdenlang niet meer voor EW gewerkt. Binnenkort even melden dat mijn studentenOV is afgelopen. Volgensmij is het dan :W
Nee.
pi_155245391
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja bevalt nog altijd super! Ben nu wel bezig met verhuizen en wil daarom ook veranderen van werkgever, maar het is moeilijk om een werkgever te vinden die puur en alleen maar zakelijk vervoer aanbiedt. Ben bang dat het daarom wat minder wordt in de toekomst.
Maar aan de andere kant, over een jaar ben ik afgestudeerd en kan ik 'echt' gaan werken.

Heb nu al tijdenlang niet meer voor EW gewerkt. Binnenkort even melden dat mijn studentenOV is afgelopen. Volgensmij is het dan :W
Goed om te horen. Start je eigen chauffeursdienst, zou ik zeggen. Al dan niet voor erbij. :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:15:55 #227
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155245413
Ik mis EW af en toe nog wel eens hoor. En dat terwijl ik al anderhalf jaar arbeider ben inmiddels :P
pi_155248673
Als Ajax zo doorgaat worden ze ongeslagen kampioen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:07:35 #229
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155251018
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:54 schreef Amoeba het volgende:
Als Ajax zo doorgaat worden ze ongeslagen kampioen.
:')

Ado heeft een leuk team trouwens, leuk!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:27:33 #230
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155251591
Ik heb al een stoeltje op de Coolsingel staan.
  zondag 16 augustus 2015 @ 00:40:14 #231
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155253619
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:07 schreef Fiorano het volgende:

[..]

:')

Ado heeft een leuk team trouwens, leuk!
Inderdaad, Twente afdrogen kan ik altijd wel waarderen. :)

Over twee weken eens zien wat ADO er in de ArenA van bakt. :).
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155257492
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen de moeder der ritten in mijn carriere: Iemand ophalen in Budapest.

Vanuit het zakelijk taxigebeuren waarvoor ik werk. Dus met een E220 naar Budapest knallen, daar overnachten en de dag daarna weer terug.
Zo de tering. Jammer dat je geen tijd hebt om van Budapest te genieten! Die badhuizen zijn inderdaad ultiem chill, morgen laatste dag Sziget alweer :'(. Gelukkig zit ik er nog tot vrijdag!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155262854
Zo, dat waren 5 weken vakantie. O+

Prima naar m'n zin gehad en zelfs opeens nog 40 euro gekregen van EW van een half dagje werken voor de vakantie. Iets met druppel op een gloeiende plaat. Hopelijk gunnen ze me weer even 4 dagen werk volgende week :P

Waarom krijg je trouwens een reiskostenvergoeding bij locatiewerk? Als ze dat nou even hadden gezegd van tevoren, dat scheelt zo'n 15 euro met m'n eigen berekening :')
pi_155262872
Eeeeeeen we hebben morgen weer gratis OV! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 16 augustus 2015 @ 17:13:21 #235
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155268976
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:44 schreef Sarasi het volgende:
Eeeeeeen we hebben morgen weer gratis OV! *O*
Feest. MotoGP viel een beetje tegen vandaag. -O- Wel mooi van de Ducati's.

Pedrosa :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155269036
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Feest. MotoGP viel een beetje tegen vandaag. -O- Wel mooi van de Ducati's.

Pedrosa :r
Eurosport 2, teveel moeite.
Your opinion of me is none of my business.
pi_155269064
Ach, zolang jij bereid bent de OV-kosten voor je eigen rekening te nemen, kun je volgens mij prima aanblijven bij EW. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_155269139
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Ach, zolang jij bereid bent de OV-kosten voor je eigen rekening te nemen, kun je volgens mij prima aanblijven bij EW. ;)
Dat loont op den duur niet vind ik
Zie!
  zondag 16 augustus 2015 @ 17:49:49 #239
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155269818
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:20 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Dat loont op den duur niet vind ik
Ik vind het zo'n absurd idee dat ik dat zelf moet betalen dat ik dat niet ga doen.

quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eurosport 2, teveel moeite.
Ik heb zelf alleen analoge televisie dus ik zat ook maar een streampje te kijken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:15:20 #240
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155270427
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:14 schreef QuiCk01 het volgende:
Tip voor de hongerige chauffeurs die langs de A4 komen: https://twitter.com/TOTALnl/status/631753983749697537

:r
Is best lekker hoor :7
#26 || Luciano da Silva
pi_155279061
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:44 schreef Schaapje96 het volgende:


Waarom krijg je trouwens een reiskostenvergoeding bij locatiewerk? Als ze dat nou even hadden gezegd van tevoren, dat scheelt zo'n 15 euro met m'n eigen berekening :')
Waarom vind je dat vreemd? 😂 Je maakt toch gewoon kosten voor je werk? Ik mis nog wat cijfers op mijn bankrekening, even de loonstrook afwachten.
pi_155279411
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:37 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Waarom vind je dat vreemd? 😂 Je maakt toch gewoon kosten voor je werk? Ik mis nog wat cijfers op mijn bankrekening, even de loonstrook afwachten.
Ja maar nu krijg ik blijkbaar een vergoeding ipv dat ze me er op de normale manier (per uur) voor betalen. Dat is 15 euro goedkoper voor ze :') Als ze het ook even hadden gezegd van tevoren ofzo :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 00:21:04 #243
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_155281906
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Is best lekker hoor :7
Heb jij dit serieus geprobeerd? :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 07:56:17 #244
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155285000
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:21 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Heb jij dit serieus geprobeerd? :')
Bij de Jumbo kun je die dingen kopen als snack. Gefrituurd enzo. Best prima :7
#26 || Luciano da Silva
pi_155287033
Oeh ik krijg een Jeep Renegade mee
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155299023
Zou het een probleem zijn als je met een blauw oog hiket? Gisteren bij de voetbal een kopstoot gekregen tijdens een kopbal. Verder geen probleem maar er zit wel een verdikking op en natuurlijk de klassieke blauw/paarse kleur. Ik zou het niet zo fijn vinden als iemand met zichtbare verwondingen mijn auto meeneemt.
pi_155303482
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:20 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Dat loont op den duur niet vind ik
Hangt er maar net vanaf wat voor ritten je krijgt. Afgelopen salaris (juli) was ik ca. 15% kwijt aan OV-kosten, dus zoveel is het nou ook weer niet.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_155303609
Was weer een lekker dagje vandaag. Eerst gezeik met de treinen, want iemand op het spoor. Vervolgens was bus 65 naar Nieuwegein helemaal vol. :')

Toen heb ik de 66 gepakt, maar dan moet je wel lopen i.p.v. voor de deur. Wel een paraplu mee, maar toch wordt je altijd nat.

Vervolgens in een Jetta naar Assen en daar was het gelukkig droog. Een paar uur later aangekomen in Nijverdal: regen. Hopelijk hoef ik nooit meer naar Nijverdal, want wat een saai pokke-end is dat. Wel aardige mensen, dus dat scheelt. :)

Dan een Up naar Purmerend. Overigens helemaal geen verkeerde auto. Jammer alleen dat er geen cruise control op zat...

Afijn, ruim 10 uur gewerkt. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:52:16 #249
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_155305333
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 07:56 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Bij de Jumbo kun je die dingen kopen als snack. Gefrituurd enzo. Best prima :7
Ik heb het hier nog niet gezien. Zal wel Groningen-exclusive zijn dan :9

Ik mis dat gekke EW nog wel eens moet ik zeggen. Nu doe ik ook wel iets met auto's, maar maak lang niet zoveel "zakelijke kilometers" als bij EW. -O-
pi_155306267
Wat ik vorige week heb meegemaakt is echt een voor de boeken. Een rit vanuit het noorden van Nederland (een van de grootste LM's) naar een of ander dorp in het zuiden, ruim 200 kilometer. 's ochtends vroeg, uur of 9 kwam ik daar aan en het was er goed druk, zag al wat auto's wegrijden en er stonden nog wat hikers voor mij te wachten tot ze de sleutels kregen. Sommige hadden Bimmers en heb ook een Mercé weg zien rijden, dus dan was ik met mijn Transporter iets minder blij maar gelukkig was hij dan vrij nieuw (bj 2014, weinig km).

Toen ik de parkeerplaats afreed, zag ik nog een meisje weglopen. Ik vermoedde dat zij een hiker was dus ik rij naast haar, rol mijn raam naar beneden en vroeg zo "ben je alweer klaar voor vandaag?" ze antwoorde een beetje geïriteerd "ja, blijkbaar ging er iets niet goed, mijn opdracht was gister al uitgevoerd". Dat is gewoon balen als je dat gebeurd, maar toch wist ik met mijn rotkop plagend te zeggen "Ach, ik moet helemaal naar [verre provincie] dus als je wil mag je wel met mij meerijden. Kunnen we af en toe wisselen." en ik was al flink het gas aan het voldraaien om hard weg te rijden, maar ze zei blij "Oh echt?!".

Op dat moment gingen er allemaal scenario's door mijn hoofd, van ontslagen worden omdat ik iemand meeneem (want het is niet even naar de bushalte) tot 200 kilometer met een of andere autist in een auto zitten. Maar ik herpakte mij en zei gewoon droog "als je de straat even uitloopt, dan pik ik je daar op, wie weet wat er gebeurt als ze het hier zien". Ik dacht er nog even over om gewoon door te rijden maar dat is ook zo slecht voor je karma.

Zo gezegd, zo gedaan en toen zat ik opeens met een dame in een Transporter op weg naar het zuiden. Het was echt gezellig en we hadden genoeg te praten over werk, studie en wat allemaal niet meer. Op een gegeven moment zei zij zo plagerig "wel dom eigenlijk dat ik zo bij een wildvreemde in de auto stap" en ik helemaal van "ja, wie weet ben ik wel een of andere serie moordenaar" en het sloeg echt nergens op maar op dat moment was het echt hilarisch.

Met dat onderwerp rijdend ging het gesprek langzaam een hele andere kant op, naar of ik het wel eens had gedaan in een auto. Ik zal jullie de fijne details besparen maar ik denk dat het mede door mijn uitstekende game was die dag dat het nonchalant ging naar "dat moeten wij eens proberen". Eerst was zij er nog lacherig over, maar toen wij bij een tankstation stopten om van bestuurder te wisselen, deed ze de achterklep van de Transporter open en was het "als we snel zijn, kan je het onder werktijd klokken".

En dat was het wel zo een beetje. De rit met OV terug sliep ik grotendeels dus daar is niks spannends meer gebeurd. Prima auto die Transporter verder.
pi_155306358
:') Het is toch weer dieptriest.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:38:58 #252
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155307244
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:17 schreef Sarasi het volgende:
:') Het is toch weer dieptriest.
I'm with
#26 || Luciano da Silva
pi_155307443
dus je bent bang dat je wordt ontslagen omdat je iemand oppikt, maar doet daarna wel uit de doeken dat je seks hebt gehad in een auto onder werktijd :') .

Te sterk verhaal om waar te zijn alleen helaas.
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:53:45 #254
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155307888
#26 || Luciano da Silva
pi_155309330
Hè, dat is nog niks. Ik heb wel eens op een donker plekje bij een tankstation langs de A6 zes truckers tegelijk afgewerkt, en ik was nog op tijd in 020! Dat was echt fantastisch :D
pi_155315730
Haha dat verhaal! Wtf :D

Nu weer thuis uit Budapest, even slapen. :Z
Nee.
pi_155316301
Goed verhaal.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155316326
Ik geloofde het al niet meer op het punt dat iemand onbetaald 200km gaat rijden om vervolgens terug te gaan treinen wat ook niet vergoed wordt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155316903
Tenzij je een EW'er bent, dan is het prima.
pi_155318187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:09 schreef Gliderfighter het volgende:
Tenzij je een EW'er bent, dan is het prima.
Geannuleerde rit(ten) is geen salaris, ook niet bij EW. Dus ook als het een EW'er betrof, gaat niemand onbetaald meerijden en terug met OV. Tenzij Tesla :P

But don't feed the troll :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:05:33 #261
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_155321790
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:17 schreef Sarasi het volgende:
:') Het is toch weer dieptriest.
Idd, jezus wat een slechte troll :'(
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:25:08 #262
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155322296
Echte verhaal: op zo'n homoparkeerplaats gestopt en met een lelijke, dikke en gepensioneerde man van 73 achterin de Transporter gelegen.
pi_155329006
1 rit voor morgen binnen, kwartiertje rijden en 2,5u met het ov :')
pi_155329909
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:18 schreef Amoeba het volgende:
Ik geloofde het al niet meer op het punt dat iemand onbetaald 200km gaat rijden om vervolgens terug te gaan treinen wat ook niet vergoed wordt.
Als het andersom is: een leuke meid die jou vraagt mee te rijden naar het zuiden, zou iedereen hier het gelijk doen. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_155330005
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Als het andersom is: een leuke meid die jou vraagt mee te rijden naar het zuiden, zou iedereen hier het gelijk doen. :P
Maar dan ook alleen naar het zuiden hoor. :{w

Overigens wederom geen werk voor morgen. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_155331324
Ghehe ik wel, net nog gebeld. Voor de vogelklant een Insignia op hoge poten, een Country Tourer naar Purmerend, en daarna naar het grote terrein bij de havens van A'dam voor de LM uit Breukelen, een 208 die naar Hengelo mag :)
pi_155334194
Cool, ik ben morgen ook in Hengeleu met een 2015 Focus
pi_155345424
Ik ging gisteren op stap met de wetenschap dat ik om 09:00 deze ochtend op de luchthaven moest zijn. Zoveel nee tegen zoveel bier. :')

Enfin, even naar Schiphol en daarna Den Haag - Oosterhout. 9-persoons, ik vermoed Transporter, en een 208.

En daarna doortreinen naar m'n ouders. Nieuwe hond _O_

En dan weer terug naar Eindhoven want intro = feesten *)

[ Bericht 16% gewijzigd door Amoeba op 19-08-2015 11:13:54 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155349447
Bij Sloterdijk aan het wachten op de bus naar KCT, een grote drukte hier. Die bus rijdt namelijk door naar IJmuiden dus allemaal Amsterdammers die naar het strand/Sail gaan hier :+
Oh god, en nu rijdt die hele bus niet meer, vertraging door Sail :')

Alle bussen staan vast in IJmuiden en moeten onder politiebegeleiding verder gebracht worden, maar dat gaat nog minimaal 1 a anderhalf uur duren :D
Die Amsterdammers zijn dus inmiddels verdwenen :)
Wel weer typisch dat ik precies op de dag van Sail naar Westpoort moet en er niet heen kan haha

[ Bericht 30% gewijzigd door underground1009 op 19-08-2015 12:43:01 ]
pi_155352309
Gaat juist van een leien dakje hier. Enige vertraging was m'n eigen fout, ik zat niet op te letten in de tram en stapte 2 haltes te vroeg uit.

Beetje lang wachten in Oosterhout nu, maar ik had m'n transformator in de auto laten zitten dus genoeg tijd om koffie bij de Mac te halen en op m'n dooie gemakkie nog even op en neer naar de Logistiekweg te wandelen om dat ding uit de auto te trekken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155352583
Ik had net ook last van Sail ja, bus met 30+ min vertraging en die bus ervoor was blijkbaar helemaal niet gegaan. Straks weer die bus :') Gelukkig zijn die auto's wel een beetje de moeite waard: x-trail en vrij nieuwe Pulsar.

Net een Expert gedumpt en met 2 hikers bij de bushalte in Meerkerk. Vet gezellig natuurlijk :P
pi_155364872
Gisteren teruggekomen van vakantie en vandaag rond 12 uur mijn beschikbaarheid nog maar open gezet. Om 14 uur gebeld om nog een auto van Eindhoven naar Wierden te brengen, nog best een eindje rijden dus :)

Het ging om een nogal vreemd kenteken, ik dacht eigenlijk dat het een foutje was maar het bleek om een Tsjechisch kenteken te gaan dus die kan ik ook afvinken van de lijst. De auto was vanzelfsprekend een Skoda Octavia, wel een kale uitvoering zonder CC bijvoorbeeld ;(
pi_155368049
In december naar Abu Dhabi en omdat AR weigert mij te bellen voor werk (ondanks mailtjes over of ik m'n beschikbaarheid open wil zetten want dit want dat :') ) en ik toch echt wat geld nodig heb daarvoor, maar een tijdelijk schoonmaakbaantje aangenomen. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_155373125
In de handleiding staat dat je geen buitenlandse kentekens mag rijden, maar in de praktijk heb ik al een stuk of 4x met belgische autos gereden. En dan ook gewoon 150+km.
pi_155373542
Vandaag Eindhoven - Purmerend en Amsterdam - Breda

Ik dank de planning op mijn blote knietjes dat ik pas om half 12 hoef te vertrekken, ik kwam pas om 3 uur uit de stad gerold :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155373599
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:30 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag Eindhoven - Purmerend en Amsterdam - Breda

Ik dank de planning op mijn blote knietjes dat ik pas om half 12 hoef te vertrekken, ik kwam pas om 3 uur uit de stad gerold :')
Ik hoop voor je dat je niet ook vanuit Purmerend naar Westpoort moet zoals ik gisteren :') Wat een drama was dat op Sloterdijk door Sail. Uiteindelijk mocht ik met de taxi, eerste keer dat ik voor AR met de taxi mocht :P
pi_155373802
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:33 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je niet ook vanuit Purmerend naar Westpoort moet zoals ik gisteren :') Wat een drama was dat op Sloterdijk door Sail. Uiteindelijk mocht ik met de taxi, eerste keer dat ik voor AR met de taxi mocht :P
Hexaanweg. Maar goed punt, ik ga wat eerder vertrekken zodat ik daar even mee kan dealen indien nodig. Ophalen tussen 3 en half 4 :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155373986
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:33 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je niet ook vanuit Purmerend naar Westpoort moet zoals ik gisteren :') Wat een drama was dat op Sloterdijk door Sail. Uiteindelijk mocht ik met de taxi, eerste keer dat ik voor AR met de taxi mocht :P
Je kunt overigens ook vragen of je naar de Naritaweg kunt lopen en dat ze je zelf even brengen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155385780
Voor morgen Eindhoven - Groningen. Lekker voor 1 uur afleveren (De Vogel), dus niemand doet daar moeilijk als ik om half 2 kom aanzetten. Dus 11 uur uit Eindhoven vertrekken en vannacht op stap _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155394944
Vandaag met m'n vriendin een dagje naar Rotterdam geweest, helaas telefoon vroeg uitgevallen maar wel geluk gehad, heb een mailtje gekregen, morgen voor 6T met een 420i naar 020 :)
pi_155401259
Deze week drie dagen beschikbaar, nul dagen gewerkt. Al een maand niet meer gewerkt zelfs, en dat ligt niet aan mijn beschikbaarheid. Ik word hier toch oprecht enigszins strontziek van. }:| Hopelijk is het weer wat beter als de colleges zijn begonnen ofzo. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_155402741
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:52 schreef Sarasi het volgende:
Deze week drie dagen beschikbaar, nul dagen gewerkt. Al een maand niet meer gewerkt zelfs, en dat ligt niet aan mijn beschikbaarheid. Ik word hier toch oprecht enigszins strontziek van. }:| Hopelijk is het weer wat beter als de colleges zijn begonnen ofzo. :{
Bel ze eens op :+
pi_155403771
Ik moet over een uur in Groningen zijn en ik sta nu in de dikste file van mijn leven bij knooppunt Grijsoord - Waterberg (A12/A50). Ik ga zo de planning maar eens bellen dat het allemaal geen succes gaat worden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:07:12 #284
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155403836
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:03 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet over een uur in Groningen zijn en ik sta nu in de dikste file van mijn leven bij knooppunt Grijsoord - Waterberg (A12/A50). Ik ga zo de planning maar eens bellen dat het allemaal geen succes gaat worden.
Mooi ook dat je gisteren nog roept dat het ook best om half 2 kan...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_155403895
Ik heb even in de file gestaan bij de aansluiting A6-A1 en om moeten rijden in A'dam maar heb het uiteindelijk nog netjes op tijd gered :) Heerlijke auto die BMW 420i Gran Coupé, voluit :P
Zal straks even de foto's uploaden :)
pi_155403920
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:07 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Mooi ook dat je gisteren nog roept dat het ook best om half 2 kan...
Het riekt nu naar 3 uur. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155404052
Ik ben net weer terug in Nederland, meteen beschikbaarheid open geknald. Hopelijk hebben ze wat leuks voor maandag :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155404072
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:18 schreef yosander het volgende:
Ik ben net weer terug in Nederland, meteen beschikbaarheid open geknald. Hopelijk hebben ze wat leuks voor maandag :P
Dan wil ik dat, aansluiten in de rij jij. o|O
Your opinion of me is none of my business.
pi_155404168
Fotoooooo's




pi_155416381
Ampera gehad vandaag, die benzinemotor heeft volgens mij maar 1 versnelling :') Was blij dat ik er snel vanaf was. Leuke BMW btw, ik ga toch voor een 5 serie :9
pi_155419360
Over BMW's gesproken, ik heb ook mn eerste auto aangeschaft :D



320i uit '86
pi_155420895
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dan wil ik dat, aansluiten in de rij jij. o|O
Nou ik heb niks gekregen ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155425874
Ik ook niet. :(
Your opinion of me is none of my business.
pi_155426285
Ook nog niks.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155426476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:40 schreef Drowzz het volgende:
Over BMW's gesproken, ik heb ook mn eerste auto aangeschaft :D

[ afbeelding ]

320i uit '86
Nice
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155426757
Maandag weer een dagje locatiewerk bij de vogel in Eindhoven. Nog even wat centjes binnenharken voor het collegejaar weer begint!
pi_155433186


[ Bericht 100% gewijzigd door Nizno op 23-08-2015 23:30:56 (nationalevacaturebank is een betere plek.) ]
  zondag 23 augustus 2015 @ 23:29:48 #298
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_155484959
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:40 schreef Drowzz het volgende:
Over BMW's gesproken, ik heb ook mn eerste auto aangeschaft :D

[ afbeelding ]

320i uit '86
Dik man!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_155490795
Afgelopen vrijdag moest ik de bus in Winschoten (voorbij Groningen) hebben. Ik dus staan bij de bushalte, zie ik even later dan een of andere oude loods blijkbaar een groot busstation blijkt te zijn. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_155490865
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:29 schreef DireStraits7 het volgende:
Afgelopen vrijdag moest ik de bus in Winschoten (voorbij Groningen) hebben. Ik dus staan bij de bushalte, zie ik even later dan een of andere oude loods blijkbaar een groot busstation blijkt te zijn. :')
:') Het is niet het meest duidelijke busstation nee, maar dan vraag je dat toch even aan iemand _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_155490902
Dicht :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')