abonnement Unibet Coolblue
pi_154742205


donderdag 6 augustus 2015

9 am PDT = 18:00 Nederlandse tijd 14.gif
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:50:32 #2
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154742755
Al wat informatie bekend?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154742890
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Al wat informatie bekend?
Het is de 6e expansion
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:07:54 #4
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154743488
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het is de 6e expansion
Kijken of spelers weer een jaar+ de laatste patch moeten spelen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154745122
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kijken of spelers weer een jaar+ de laatste patch moeten spelen.
Denk het niet
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:45:06 #6
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154750370
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Denk het niet
Ik hoop het niet, maar neem toch maar aan dat we hem voorlopig nog niet te zien zullen krijgen. Misschien volgend jaar zomer?

Ben benieuwd wat voor verhaallijn we dan krijgen. EN hoe duur de expansions gaan worden als ze elkaar sneller gaan opvolgen. Ben bang dat ze hetzelfde zullen gaan cashen!
pi_154750571
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, maar neem toch maar aan dat we hem voorlopig nog niet te zien zullen krijgen. Misschien volgend jaar zomer?

Ben benieuwd wat voor verhaallijn we dan krijgen. EN hoe duur de expansions gaan worden als ze elkaar sneller gaan opvolgen. Ben bang dat ze hetzelfde zullen gaan cashen!
Volgend jaar zomer? Dan hadden ze net zo goed kunnen wachten tot Blizzcon.

Q1 2016 en super optimistisch Q4 2015
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:54:45 #8
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154750808
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Volgend jaar zomer? Dan hadden ze net zo goed kunnen wachten tot Blizzcon.

Q1 2016 en super optimistisch Q4 2015
Wat dnek jij dan? In 4 maanden al? Zelfs het PVP seizoen is pas net gestart

Of de exp moet niet veel bijzonders / groots bevatten :P
pi_154751004
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Wat dnek jij dan? In 4 maanden al? Zelfs het PVP seizoen is pas net gestart

Of de exp moet niet veel bijzonders / groots bevatten :P
Dat is super optimistisch maar het zou kunnen. Blizzard heeft overduidelijk de afgelopen tijd niet aan WoD gewerkt en er is in januari eens gezegd door een Blizzard dev dat 7.0 al vrijwel feature complete was.

Als ze deze expansion met deze content een jaar laten duren is wow dood
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:59:48 #10
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154751035
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat is super optimistisch maar het zou kunnen. Blizzard heeft overduidelijk de afgelopen tijd niet aan WoD gewerkt en er is in januari eens gezegd door een Blizzard dev dat 7.0 al vrijwel feature complete was.

Als ze deze expansion met deze content een jaar laten duren is wow dood
True, tussen Pandaria en WoD voelde het al als jaaaaaaren :') En ben ik er bijna een jaar tussenuit geweest omdat ik me dood verveelde :D

Ben alleen beetje afwachtend wat ze dan uitbrengen. Is het van degelijke kwaliteit (qua verhaallijn en logics, of afraffelen)
pi_154751109
Grappig dat ze in hal 7.1 staan. Toeval? :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154754048
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Grappig dat ze in hal 7.1 staan. Toeval? :P
snap hem niet :@
pi_154755986
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 01:54 schreef Syphixx het volgende:

[..]

snap hem niet :@
De volgende expansion heeft versienummer 7

Toeval ja :+
pi_154756050
hype!

oh wacht het gaat toch weer tegenvallen :')

maar alsnog ben ik hyped! :')
  donderdag 30 juli 2015 @ 06:30:14 #15
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154756056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 06:25 schreef topdeck het volgende:
hype!

oh wacht het gaat toch weer tegenvallen :')

maar alsnog ben ik hyped! :')
Herkenbaar. :') Hoewel ik WoD helemaal niet heb gespeeld.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154757087
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 06:25 schreef topdeck het volgende:
hype!

oh wacht het gaat toch weer tegenvallen :')

maar alsnog ben ik hyped! :')
Ik heb ook 100% dit :P

Betwijfel zelfs of ik hem wel ga kopen, maar toch hyped :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154757359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:15 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Betwijfel zelfs of ik hem wel ga kopen
:') laten we gewoon eerlijk tegen onszelf zijn
pi_154757387
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:38 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:') laten we gewoon eerlijk tegen onszelf zijn
;( Ja, ik vrees het ook ja
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154757394
#Hyped, hopelijk zetten ze de trend van WoD door, vind dit één van de betere expansions.
En kopen doe ik het toch wel.
pi_154757576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:40 schreef Lhyanna het volgende:
#Hyped, hopelijk zetten ze de trend van WoD door, vind dit één van de betere expansions.
En kopen doe ik het toch wel.
Dus er zijn mensen die wel tevreden zijn met WoD :o

Toen het aangekondigd werd was ik ook erg enthousiast, maar vind het nu eigenlijk over de grote linie toch wel een erg magere expansion. Dat hele garrison gebeuren is eigenlijk voornamelijk irritant. De professions zijn ook niet meer wat het geweest is. En over het algemeen gewoon weinig end-game content.

De raids zijn wel oke, daarover weinig te klagen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154757699
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dus er zijn mensen die wel tevreden zijn met WoD :o

Toen het aangekondigd werd was ik ook erg enthousiast, maar vind het nu eigenlijk over de grote linie toch wel een erg magere expansion. Dat hele garrison gebeuren is eigenlijk voornamelijk irritant. De professions zijn ook niet meer wat het geweest is. En over het algemeen gewoon weinig end-game content.

De raids zijn wel oke, daarover weinig te klagen.
Ik vind de garrison net wel gaaf. Professions interesseerde me nooit, high-end raiden deed ik niet meer sinds TBC, waardoor ik best blij ben met het group systeem(was er natuurlijk al met SoO, maar MoP trok mijn aandacht niet lang genoeg). Zodra ik weer tijd heb zal ik vast alle raids weer op HC gaan doen (Ok, niet echt spannend natuurlijk, maar voor iemand die geen tijd heeft om in een guild te zitten is het net aan moeilijk genoeg en toch te doen). Verder vind ik de setting geweldig, hopelijk nemen ze de sfeer mee naar de volgende expansion. PvP vind ik ook aardig gebalanced, alhoewel ik vorig seizoen ook weer niet te lang gespeeld heb en ook nu nog niet PvP op niveau.

Verder klopt het wel dat er weinig te doen is voor hardcore spelers. Maar dat vond ik al vanaf WotLK.
pi_154757754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:00 schreef Lhyanna het volgende:
Verder vind ik de setting geweldig, hopelijk nemen ze de sfeer mee naar de volgende expansion.
Ik kan geen orcs meer zien na MoP en WoD :'(
Maar ik vrees dat je wel je zin krijgt, ze hebben ooit gezegd dat het verhaal van de huidige expansion rechtstreeks doorgetrokken kon worden van WoD. Grote kans dat het over de Legion zal gaan dus.

quote:
Verder klopt het wel dat er weinig te doen is voor hardcore spelers. Maar dat vond ik al vanaf WotLK.
Wel mee eens ja.
Sindskort ook niet echt een hardcore speler meer (goede combinatie van een baby + weinig content :D ). Log nu 1 keer per dag in voor wat kleine dingetjes, en raid nog 2 a 3 keer per week. En dan is het allemaal nog wel leuk. Als ik meer dan dat speel merk ik dat ik me eigenlijk voornamelijk zit te vervelen in mn garrison :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154757883
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:05 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik kan geen orcs meer zien na MoP en WoD :'(
Maar ik vrees dat je wel je zin krijgt, ze hebben ooit gezegd dat het verhaal van de huidige expansion rechtstreeks doorgetrokken kon worden van WoD. Grote kans dat het over de Legion zal gaan dus.

Orcs mogen van mij ook wel afgelopen zijn (Al vind ik Gul'dan echt een baas). Burning legion verhaal is nog veel groter dan alleen orcs, kan nog genoeg aan gebeuren.

quote:
[..]

Wel mee eens ja.
Sindskort ook niet echt een hardcore speler meer (goede combinatie van een baby + weinig content :D ). Log nu 1 keer per dag in voor wat kleine dingetjes, en raid nog 2 a 3 keer per week. En dan is het allemaal nog wel leuk. Als ik meer dan dat speel merk ik dat ik me eigenlijk voornamelijk zit te vervelen in mn garrison :P
Yup, daar heb ik ook last van. Plus het feit dat al m'n vrienden weer gestopt zijn en ik dus weer 'gedwongen' word om met randoms te spelen, zorgt er voor dat ik voor het eerst deze expansion m'n betaling stop wil zetten.
pi_154758274
Ik ben wel benieuwd naar hetgeen ze willen gaan doen met de volgende expansion. Want qua progressie van de verhaallijn was deze met name een beetje raar..

Er zijn een hoop dingen die Warlords gelukkig wel goed deed;

- Levelen en questen zat goed in elkaar en was gaaf om te doen. Vooral ook omdat je van zone tot zone ook de progressie zag van bijvoorbeeld een Yrel die je telkens weer tegen kwam in de leveling zones.

- Art team; vormgeving van de verschillende zones en raids is niks op aan te merken.

- Raids; de raids die we hadden zaten goed in elkaar, het grotendeels zelf kunnen bepalen van welke boss je gaat doen is erg tof. (Gaan we na Kargath naar de Butcher, of toch Brackenspore etc)

En toch ook dingen die het minder goed deed; weinig world content. Geen reden om nog dungeons te doen nadat je eenmaal wat gear hebt (hiervoor had je in ieder geval nog justice en valor points die je zo kon verdienen, kon je weer heirlooms van kopen etc).

Garrisons, hoewel cool voor een expansion, mogen van mij weer verdwijnen; of in ieder geval anders. Gewoon 1 city hub waarin je een hoop kan vinden met daarin een gebouw voor je eigen dingen; profession tables, kamer met je pristine archeology solves en dat soort dingen. Maar de rest doe je gewoon in de wereld waar je ook anderen tegenkomt.

Hoe dan ook, toch wel benieuwd naar hetgeen ze volgende week gaan aankondigen.
pi_154758957
De zones en questlines, bonus objectives, treasures, vignettes en cinematics zijn in WoD wel erg tof. Raids zijn wat mij betreft ook de beste raids ooit qua mechanics en ontwerp etc.

Garrisons zijn op zich ook wel "leuk" alleen het is een beetje té. Het was beter geweest als het garrison voor je gehele faction was waar je bijvoorbeeld gezamelijk progress maakte in het uitbreiden er van. Eventueel met een eigen persoonlijke zone die phased was maar waar alle profession buildings e.d. gewoon gedeeld waren met andere spelers zodat je niet de gehele expansion in je eentje voor je mission table staat maar ook nog het gevoel krijgt dat je een MMO speelt met heel veel andere mensen.

Missions zijn eigenlijk het grootste probleem van het garrison. De rewards zijn té goed en te veel voor wat klikken in een menu. Ze hadden in plaats daarvan beter random daily rewards kunnen doen die bijvoorbeeld kans hadden beter te worden als je betere followers had maar dan zonder input van players. Dus meer een soort dagelijkse verassing zonder dat je er zelf invloed op had door maar missies te spammen en super geoptimaliseerde followers maken zodat je alle goede missions nooit meer kon falen.

De nieuwe systemen in WoD zijn ook erg goed, group finder is fantastisch en een enorme verbetering vergeleken met addons als oQueue. "Flex" raids voor normal en heroic zijn super tof en fixed 20-man is erg goed geweest voor het perfect tunen van Mythic raids die ook echt de beste en uitdagenste "hard modes" ooit zijn.

Toy box en de heirloom collection zijn ook beide een goede toevoeging alleen heeft het niet echt het probleem van heel veel items in je bags opgelost. Er zijn nu gewoon heel vele nieuwe toys wat ik persoonlijk wel leuk vind om te verzamelen maar ik heb bijvoorbeeld nog steeds een volledige 28-slot bag vol met on-use items wat niet als toy is geclassificeerd en nog een hoop in de bank.

De nieuwe player-models zijn ook stuk voor stuk erg goed gelukt en daar is erg veel werk in gaan zitten. Een compleet nieuwe player race maken is al erg veel werk voor alle animaties die het moet hebben en gear die er goed op moet passen. En dan moest het ook nog eens allemaal nog steeds aanvoelen zoals de oude races al 10 jaar waren wat nog eens extra moeilijk is. En dat voor 10 verschillende rassen.

Het is jammer dat qua content deze expansion behalve raids gewoon weinig te bieden heeft. Ze hebben erg veel werk gestoken in Ashran waar ik voordat WoD uit was erg enthousiast over was maar wat is uitgelopen op een fiasco.

In andere expansions vond ik het nog wel leuk om af-en-toe wat alts te levelen maar ik kijk nu zo erg op om een alt te spelen en weer helemaal overnieuw te moeten beginnen met het garrison dat ik het dan maar gewoon niet doe. Als het dan een persoonlijk garrison moet zijn maak het dan in ieder geval account-wide.

De "Garrison Campaign" is ook een leuk idee wat alleen in de volgende expansion wel iets beter uitgewerkt mag worden. Een doorlopende max-level (non daily) questline die elke week een nieuw stuk verhaal verteld is erg leuk en laat spelers ook terugkomen.

Hopelijk hebben te echt met man en macht gewerkt aan de volgende expansion en heeft die veel meer te bieden.

Ik vind het ook zo jammer dat dungeons tegenwoordig niks meer bieden. Raiden is wel leuk maar kost ook veel tijd. 5-mans die gewoon tof en uitdagend zijn (zoals Zul'Gurub en Zul'Aman in Cataclysm) zijn gewoon leuke content. En dan gewoon elke patch een paar nieuwe dungeons met leuke rewards. Ik vond de drie dungeons in 4.3 ook leuk om te doen.

En in plaats van Mythic dungeons net als Challenge Mode niet via LFG bechikbaar te maken mag van mij ook anders. Voor Heroic heb je Proving Grounds silver nodig, doe dan voor Mythic gold. Dat Proving Grounds helpt echt, pas tijdens Timewalking kwam ik ineens alle verschikkelijke spelers tegen die ik de gehele expansion had ontweken omdat die gewoon de Proving Grounds niet konden halen en heroics niet in kwamen.

Dikke lap text en kan nog wel een paar A4''tjes volschrijven maar ja :')
pi_154759000
Ik hoop in iedere geval op nieuwe classes en dat je gewoon kan vliegen op het maximale level zonder achievments oid.
pi_154759097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop in iedere geval op nieuwe classes en dat je gewoon kan vliegen op het maximale level zonder achievments oid.
Ik vind de voorwaarde dat je alle zone-content hebt gedaan eigenlijk wel een goede om flying te unlocken. De reputations zijn w.m.b. wat te veel om te vragen maar questlines en exploration compleet is prima.

Heb zelf ook nooit geen probleem gehad met enkel ground mounts in het begin, vond het wel tof en als je dan ineens een keer je garrison uit komt dan kom je wel ineens andere mensen tegen in plaats van dat ze allemaal in de lucht zijn.

Het unlocken van vliegen heeft wel té lang geduurd en nooit meer vliegen is niet iets wat ik wilde maar het uitschakelen ervan in het begin was en ben ik het wel mee eens.
pi_154759185
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop in iedere geval op nieuwe classes en dat je gewoon kan vliegen op het maximale level zonder achievments oid.
Ik ben eigenlijk best blij dat we niet konden vliegen.
pi_154759191
Oja, heb net een uur geleden m'n ADD medicatie ingenomen. Vandaar de lap text besef ik me net :')
pi_154759258
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef TwyLight het volgende:
Oja, heb net een uur geleden m'n ADD medicatie ingenomen. Vandaar de lap text besef ik me net :')
Wel een lap tekst waar ik me bijna compleet bij aansluit. Alleen Garrisons vind ik zo wel bijna goed geregeld(Guild garrisons zou ik nog wel in kunnen komen, alleen wordt dat lastig balancen tussen kleine, grote, hardcore en gewoon vrienden-guilds). Faction wide Garrisons zou ik echt ontzettend kut vinden.
pi_154759597
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:20 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik vind de voorwaarde dat je alle zone-content hebt gedaan eigenlijk wel een goede om flying te unlocken. De reputations zijn w.m.b. wat te veel om te vragen maar questlines en exploration compleet is prima.

Heb zelf ook nooit geen probleem gehad met enkel ground mounts in het begin, vond het wel tof en als je dan ineens een keer je garrison uit komt dan kom je wel ineens andere mensen tegen in plaats van dat ze allemaal in de lucht zijn.

Het unlocken van vliegen heeft wel té lang geduurd en nooit meer vliegen is niet iets wat ik wilde maar het uitschakelen ervan in het begin was en ben ik het wel mee eens.
Vond het systeem van MoP prima eigenlijk.
pi_154760684
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:13 schreef TwyLight het volgende:
De zones en questlines, bonus objectives, treasures, vignettes en cinematics zijn in WoD wel erg tof. Raids zijn wat mij betreft ook de beste raids ooit qua mechanics en ontwerp etc.

Garrisons zijn op zich ook wel "leuk" alleen het is een beetje té. Het was beter geweest als het garrison voor je gehele faction was waar je bijvoorbeeld gezamelijk progress maakte in het uitbreiden er van. Eventueel met een eigen persoonlijke zone die phased was maar waar alle profession buildings e.d. gewoon gedeeld waren met andere spelers zodat je niet de gehele expansion in je eentje voor je mission table staat maar ook nog het gevoel krijgt dat je een MMO speelt met heel veel andere mensen.

Missions zijn eigenlijk het grootste probleem van het garrison. De rewards zijn té goed en te veel voor wat klikken in een menu. Ze hadden in plaats daarvan beter random daily rewards kunnen doen die bijvoorbeeld kans hadden beter te worden als je betere followers had maar dan zonder input van players. Dus meer een soort dagelijkse verassing zonder dat je er zelf invloed op had door maar missies te spammen en super geoptimaliseerde followers maken zodat je alle goede missions nooit meer kon falen.

De nieuwe systemen in WoD zijn ook erg goed, group finder is fantastisch en een enorme verbetering vergeleken met addons als oQueue. "Flex" raids voor normal en heroic zijn super tof en fixed 20-man is erg goed geweest voor het perfect tunen van Mythic raids die ook echt de beste en uitdagenste "hard modes" ooit zijn.

Toy box en de heirloom collection zijn ook beide een goede toevoeging alleen heeft het niet echt het probleem van heel veel items in je bags opgelost. Er zijn nu gewoon heel vele nieuwe toys wat ik persoonlijk wel leuk vind om te verzamelen maar ik heb bijvoorbeeld nog steeds een volledige 28-slot bag vol met on-use items wat niet als toy is geclassificeerd en nog een hoop in de bank.

De nieuwe player-models zijn ook stuk voor stuk erg goed gelukt en daar is erg veel werk in gaan zitten. Een compleet nieuwe player race maken is al erg veel werk voor alle animaties die het moet hebben en gear die er goed op moet passen. En dan moest het ook nog eens allemaal nog steeds aanvoelen zoals de oude races al 10 jaar waren wat nog eens extra moeilijk is. En dat voor 10 verschillende rassen.

Het is jammer dat qua content deze expansion behalve raids gewoon weinig te bieden heeft. Ze hebben erg veel werk gestoken in Ashran waar ik voordat WoD uit was erg enthousiast over was maar wat is uitgelopen op een fiasco.

In andere expansions vond ik het nog wel leuk om af-en-toe wat alts te levelen maar ik kijk nu zo erg op om een alt te spelen en weer helemaal overnieuw te moeten beginnen met het garrison dat ik het dan maar gewoon niet doe. Als het dan een persoonlijk garrison moet zijn maak het dan in ieder geval account-wide.

De "Garrison Campaign" is ook een leuk idee wat alleen in de volgende expansion wel iets beter uitgewerkt mag worden. Een doorlopende max-level (non daily) questline die elke week een nieuw stuk verhaal verteld is erg leuk en laat spelers ook terugkomen.

Hopelijk hebben te echt met man en macht gewerkt aan de volgende expansion en heeft die veel meer te bieden.

Ik vind het ook zo jammer dat dungeons tegenwoordig niks meer bieden. Raiden is wel leuk maar kost ook veel tijd. 5-mans die gewoon tof en uitdagend zijn (zoals Zul'Gurub en Zul'Aman in Cataclysm) zijn gewoon leuke content. En dan gewoon elke patch een paar nieuwe dungeons met leuke rewards. Ik vond de drie dungeons in 4.3 ook leuk om te doen.

En in plaats van Mythic dungeons net als Challenge Mode niet via LFG bechikbaar te maken mag van mij ook anders. Voor Heroic heb je Proving Grounds silver nodig, doe dan voor Mythic gold. Dat Proving Grounds helpt echt, pas tijdens Timewalking kwam ik ineens alle verschikkelijke spelers tegen die ik de gehele expansion had ontweken omdat die gewoon de Proving Grounds niet konden halen en heroics niet in kwamen.

Dikke lap text en kan nog wel een paar A4''tjes volschrijven maar ja :')
Zie mijn reactie op GoT. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:49:06 #33
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154760929
Goede post Twy, weinig mis mee.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154761470
Al die kruisbestuiving hier met GoT ook ;) *loopt daar ook rond*

Ik denk dat er best een algehele tendens is over WoD qua wat men goed en minder goed vond. De grote vraag nu is natuurlijk; hebben ze ervan geleerd? :)

Ik hoop voor de volgende expansion in ieder geval op wat nieuwe battlegrounds of iets dergelijks voor PvP in plaats van weer een nieuwe Ashran omgeving..

En hopelijk niet al te veel burning legion Fel groen overal weer xD
pi_154761508
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:13 schreef TwyLight het volgende:
De zones en questlines, bonus objectives, treasures, vignettes en cinematics zijn in WoD wel erg tof. Raids zijn wat mij betreft ook de beste raids ooit qua mechanics en ontwerp etc.

Garrisons zijn op zich ook wel "leuk" alleen het is een beetje té. Het was beter geweest als het garrison voor je gehele faction was waar je bijvoorbeeld gezamelijk progress maakte in het uitbreiden er van. Eventueel met een eigen persoonlijke zone die phased was maar waar alle profession buildings e.d. gewoon gedeeld waren met andere spelers zodat je niet de gehele expansion in je eentje voor je mission table staat maar ook nog het gevoel krijgt dat je een MMO speelt met heel veel andere mensen.

Missions zijn eigenlijk het grootste probleem van het garrison. De rewards zijn té goed en te veel voor wat klikken in een menu. Ze hadden in plaats daarvan beter random daily rewards kunnen doen die bijvoorbeeld kans hadden beter te worden als je betere followers had maar dan zonder input van players. Dus meer een soort dagelijkse verassing zonder dat je er zelf invloed op had door maar missies te spammen en super geoptimaliseerde followers maken zodat je alle goede missions nooit meer kon falen.

De nieuwe systemen in WoD zijn ook erg goed, group finder is fantastisch en een enorme verbetering vergeleken met addons als oQueue. "Flex" raids voor normal en heroic zijn super tof en fixed 20-man is erg goed geweest voor het perfect tunen van Mythic raids die ook echt de beste en uitdagenste "hard modes" ooit zijn.

Toy box en de heirloom collection zijn ook beide een goede toevoeging alleen heeft het niet echt het probleem van heel veel items in je bags opgelost. Er zijn nu gewoon heel vele nieuwe toys wat ik persoonlijk wel leuk vind om te verzamelen maar ik heb bijvoorbeeld nog steeds een volledige 28-slot bag vol met on-use items wat niet als toy is geclassificeerd en nog een hoop in de bank.

De nieuwe player-models zijn ook stuk voor stuk erg goed gelukt en daar is erg veel werk in gaan zitten. Een compleet nieuwe player race maken is al erg veel werk voor alle animaties die het moet hebben en gear die er goed op moet passen. En dan moest het ook nog eens allemaal nog steeds aanvoelen zoals de oude races al 10 jaar waren wat nog eens extra moeilijk is. En dat voor 10 verschillende rassen.

Het is jammer dat qua content deze expansion behalve raids gewoon weinig te bieden heeft. Ze hebben erg veel werk gestoken in Ashran waar ik voordat WoD uit was erg enthousiast over was maar wat is uitgelopen op een fiasco.

In andere expansions vond ik het nog wel leuk om af-en-toe wat alts te levelen maar ik kijk nu zo erg op om een alt te spelen en weer helemaal overnieuw te moeten beginnen met het garrison dat ik het dan maar gewoon niet doe. Als het dan een persoonlijk garrison moet zijn maak het dan in ieder geval account-wide.

De "Garrison Campaign" is ook een leuk idee wat alleen in de volgende expansion wel iets beter uitgewerkt mag worden. Een doorlopende max-level (non daily) questline die elke week een nieuw stuk verhaal verteld is erg leuk en laat spelers ook terugkomen.

Hopelijk hebben te echt met man en macht gewerkt aan de volgende expansion en heeft die veel meer te bieden.

Ik vind het ook zo jammer dat dungeons tegenwoordig niks meer bieden. Raiden is wel leuk maar kost ook veel tijd. 5-mans die gewoon tof en uitdagend zijn (zoals Zul'Gurub en Zul'Aman in Cataclysm) zijn gewoon leuke content. En dan gewoon elke patch een paar nieuwe dungeons met leuke rewards. Ik vond de drie dungeons in 4.3 ook leuk om te doen.

En in plaats van Mythic dungeons net als Challenge Mode niet via LFG bechikbaar te maken mag van mij ook anders. Voor Heroic heb je Proving Grounds silver nodig, doe dan voor Mythic gold. Dat Proving Grounds helpt echt, pas tijdens Timewalking kwam ik ineens alle verschikkelijke spelers tegen die ik de gehele expansion had ontweken omdat die gewoon de Proving Grounds niet konden halen en heroics niet in kwamen.

Dikke lap text en kan nog wel een paar A4''tjes volschrijven maar ja :')
Volledig mee eens :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154762046
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:10 schreef icemotion het volgende:
Al die kruisbestuiving hier met GoT ook ;) *loopt daar ook rond*

Ik denk dat er best een algehele tendens is over WoD qua wat men goed en minder goed vond. De grote vraag nu is natuurlijk; hebben ze ervan geleerd? :)

Ik hoop voor de volgende expansion in ieder geval op wat nieuwe battlegrounds of iets dergelijks voor PvP in plaats van weer een nieuwe Ashran omgeving..

En hopelijk niet al te veel burning legion Fel groen overal weer xD
Nieuwe battlegrounds gaat wel echt lastig worden. Het gaat snel als een leuk extraatje voelen, denk ik(Deepwind vind ik ook niks anders dan EotS). Af en toe leuk natuurlijk, een andere setting, maar het gaat weinig vernieuwends toevoegen.

Meer van hetzelfde voegt dus geen extra content toe. En als ik nu goed terugdenk aan de vorige expansions: De enige reden dat ik nu minder te doen heb, is omdat ik structureel te weinig speel. Als ik de komende week fulltime zou kunnen spelen en de week erna weer niet, ga ik niet op zoek naar nieuwe arena partners/raiding guild. Maar ik vind er nu ook geen klap aan om iets meer te gaan spelen, omdat mijn huidige WoW-vrienden ook allemaal niet meer spelen. Vernieuwende solo content , daar is al zo veel geprobeerd. Uiteindelijk is het extreem lastig om nieuwe content toe te voegen die concurreert met de huidige opzet. Nog veel moeilijker is om een compleet nieuwe dimensie aan het spel toe te voegen.
pi_154763752
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef TwyLight het volgende:
Oja, heb net een uur geleden m'n ADD medicatie ingenomen. Vandaar de lap text besef ik me net :')
Twy, ik ben het gewoon voor de volle 100% met je lap tekst eens :o
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154765010
Ik kan wel een paar dingen verzinnen hoor.

In plaats van een "legendary" questline waar je 128 runes, 3 tablets en 33 tomes moet verzamelen een mix tussen de Garrison Campaign en een class-specific quest zoals green fire voor Warlocks.
Elke week een nieuw deel waar je steeds nieuwe "technieken" leert die je spells upgraden (enkel cosmetisch) en waar je uiteindelijk leert een "Master Priest" o.i.d. te worden. Eventueel met class specifieke speciale transmog items die ze toen eens hebben laten zien zoals een quiver voor hunters.
Ze maken zulke goede verhaallijnen en queslines tegenwoordig, laat ze dat doortrekken naar max-level en niet dat idiote gedoe van "haal even 27 stenen uit die raid gedurende de komende 6 weken"
Aan het einde van de expansion zou je dan een legendary class item kunnen krijgen zoals de class trinkets nu maar dan echt tof

En voor PvP een soort "hit list". Een lijst met spelers waar een reward op staat. Je moet je dan wel opgeven voor het systeem maar zodra je dat hebt gedaan doe je mee. Het systeem volgt dan automatisch wie een persoon doodt die op de hitlist staat en de gene die de killing blow heeft wordt dan zelf steeds meer waard. Als jij dus telkens iedereen op loopt te zoeken die op de hitlist staat dan komt er een steeds grotere reward op jou te staan en krijg je binnen de kortste keren een hoop vijanden en moet je altijd over je schouder kijken. Eventueel met mogelijkheid voor spelers om handmatig een reward op iemand te zetten of te verhogen als je je vriend wil pesten of iemand erg haat :P
Je kan uit de lijst maar dan kan je zelf ook geen rewards verdienen door anderen te doden.
Eventueel met speciale titles bij x-aantal kills. "Contract Killer %n" hoe vet is dat.

En gewoon nieuwe dungeons bij patches. De dungeons tijdens launch zijn leuk maar ook vrijwel direct irrelevant. Ik wil net als vroeger weer gewoon dungeons die horen bij een raid zoals tijdens Icecrown en Dragon Soul. Laten ze dan ook gelijk maar Valor en Justice terug introduceren en gear wat iets onder raid gear kwaliteit is beschikbaar maken voor die currency. Dan hebben de "casuals" ook iets om naar toe te werken door gewoon dungeons te doen en niet een eindeloze grind voor apexis crystals om "baleful" gear met random stats te kopen en upgraden wat iedereen haat.

Nieuwe battleground is altijd leuk (mits hij ook leuk is en niet zoals Isle of Conquest :')). De battlegrounds van MoP zijn best tof.

Of Invasions, net als in je Garrison maar dan in de main city waar iedereen is en zonder dat je eerst een quest moet accepteren. Korte aankondiging 2 minuten van te voren en dan dikke hordes mobs die de stad binnen komen. Hoe langer je het volhoudt hoe hoger de rewards. Soms met dikke bazen enzo. Drakes die gebouwen in de fik zetten die je moet blussen anders verlies je punten. Als je afk in de stad bent en je geen content opzoekt brengen we de content wel naar je toe :+ van je luie reet :P
pi_154765146
pi_154765300
Twy for wow dev pls. *O*
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154765984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:05 schreef TwyLight het volgende:

En voor PvP een soort "hit list". Een lijst met spelers waar een reward op staat. Je moet je dan wel opgeven voor het systeem maar zodra je dat hebt gedaan doe je mee. Het systeem volgt dan automatisch wie een persoon doodt die op de hitlist staat en de gene die de killing blow heeft wordt dan zelf steeds meer waard. Als jij dus telkens iedereen op loopt te zoeken die op de hitlist staat dan komt er een steeds grotere reward op jou te staan en krijg je binnen de kortste keren een hoop vijanden en moet je altijd over je schouder kijken. Eventueel met mogelijkheid voor spelers om handmatig een reward op iemand te zetten of te verhogen als je je vriend wil pesten of iemand erg haat :P
Je kan uit de lijst maar dan kan je zelf ook geen rewards verdienen door anderen te doden.
Eventueel met speciale titles bij x-aantal kills. "Contract Killer %n" hoe vet is dat.

Dit is iets wat al sinds vanilla op WoW forums geplaatst wordt. Kan me herinneren dat we dat op onze server ook een keer ingevoerd hadden. 2 dingen die het geen succes maakte: Alleen mensen op het forum wisten ervan. Mensen die niet meelazen op zo'n hitlijst zetten had dus geen zin. En we hadden nogal een levendige server die aan beide kanten een vrij grote gank&camp guild hadden. Daardoor raakte de hitlijst vol met targets die niet killen waren. Beide guilds hanteerden een strikte policy, om guildies te beschermen en desnoods na een paar maanden alsnog wraak te nemen. Werd je gevonden was het spel soms uren onspeelbaar, tenzij je een rogue/druid was. (En op een gegeven moment waren we het van alle kanten zo beu om die jankverhalen over ganken te lezen, dat niemand er meer aandacht aan gaf)

Wel een coole tijd als ik er aan terug denk, alhoewel dat ook nostalgie kan zijn.
pi_154766074
Ja zoiets moet ook echt in de game client geimplementeerd zijn wil het een kans hebben om echt te werken. Via een forum of een addon die de helft niet heeft zal het niet echt werken
pi_154766215
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:46 schreef TwyLight het volgende:
Ja zoiets moet ook echt in de game client geimplementeerd zijn wil het een kans hebben om echt te werken. Via een forum of een addon die de helft niet heeft zal het niet echt werken
Plus, flying mounts kunnen het aardig verzieken. En zoning. En als een miet in je hoofdstad/garrison blijven hangen. Blijft wel echt een meesterlijk vet idee.

Misschien zoiets implementeren in de opvolger van Ashran. En het ook echt de moeite waard maken om die zone in te gaan als je gewoon je dagelijkse ding doet(Wel optioneel natuurlijk, niet iedereen wilt gedwongen worden om te pvpen). Soort van uber-zone waar je alle dailies, of rep grinds/whatever ze nu weer gaan verzinnen, kan doen, die je ook in andere zones zou kunnen doen. Eventueel free for all, zodat je ook je eigen faction kan zieken(maar dat zal wel weer niet vanwege het feit dat te veel mensen zich als een idioot gedragen online)
pi_154766571
Als je je hebt "aangemeld" voor het systeem zie je de prijs die op spelers staat boven hun nameplates. En je kan een item krijgen waarmee je iemand in je eigen faction kan aanvallen maar zodra je het gebruikt wordt alleen diegene voor jou hostile maar jij wordt voor iedereen in je faction hostile tot je de bounty naar de "contracts" npc hebt gebracht. Anderen kunnen het dus ook nog afpakken dan
pi_154766893
Hmm ik ga toch even schieten op je ideetjes.. want ik zie nog wel wat issues. Maar zeker geen slechte ideeen.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan wel een paar dingen verzinnen hoor.

In plaats van een "legendary" questline waar je 128 runes, 3 tablets en 33 tomes moet verzamelen een mix tussen de Garrison Campaign en een class-specific quest zoals green fire voor Warlocks.
Elke week een nieuw deel waar je steeds nieuwe "technieken" leert die je spells upgraden (enkel cosmetisch) en waar je uiteindelijk leert een "Master Priest" o.i.d. te worden. Eventueel met class specifieke speciale transmog items die ze toen eens hebben laten zien zoals een quiver voor hunters.
Ze maken zulke goede verhaallijnen en queslines tegenwoordig, laat ze dat doortrekken naar max-level en niet dat idiote gedoe van "haal even 27 stenen uit die raid gedurende de komende 6 weken"
Aan het einde van de expansion zou je dan een legendary class item kunnen krijgen zoals de class trinkets nu maar dan echt tof
Een nadeel hieraan IMHO is dat het allemaal solo te doen is dan. Terwijl WoW nog altijd een MMO is. Dus ik zou altijd wel elementen behouden waarbij je toch 'gedwongen' wordt om te gaan raiden als je er iets speciaals voor wil krijgen.

Mijn favoriete legendary questline so far is de caster staff in Firelands. Een beetje grinden qua boss-loots. Deels solo scenario's onder andere in Northrend. Een deel dat je moet doen in de raid waarbij je iets speciaals moet doen om je objective te halen. (Loot 3 fragments, maak het crystal, leg het op de grond vlak voor ability x, raap het weer op). Etc. Ben nu ook bezig met de Shadowmourne, deze heeft dat voor een deel ook zoals de blood infusion etc)

Het belangrijkste verschil van deze legendaries is dat je niet constant aan een grote grind vastzit. Beetje grinden, solo quest, alternative objective halen in dezelfde raid, solo quest, weer wat grinden. Meer afwisseling, langere levensduur van de raid en pretty awesome storytelling.

Een van de dingen die me wel aanspreekt is dat je met jouw idee eigenlijk wekelijks een stukje story progression krijgt.. op dit moment in WoD is het gewoon 'stukje story'.. 6 weken grinden.. mini stukje story.. waardoor het niet echt leeft.

quote:
En voor PvP een soort "hit list". Een lijst met spelers waar een reward op staat. Je moet je dan wel opgeven voor het systeem maar zodra je dat hebt gedaan doe je mee. Het systeem volgt dan automatisch wie een persoon doodt die op de hitlist staat en de gene die de killing blow heeft wordt dan zelf steeds meer waard. Als jij dus telkens iedereen op loopt te zoeken die op de hitlist staat dan komt er een steeds grotere reward op jou te staan en krijg je binnen de kortste keren een hoop vijanden en moet je altijd over je schouder kijken. Eventueel met mogelijkheid voor spelers om handmatig een reward op iemand te zetten of te verhogen als je je vriend wil pesten of iemand erg haat :P
Je kan uit de lijst maar dan kan je zelf ook geen rewards verdienen door anderen te doden.
Eventueel met speciale titles bij x-aantal kills. "Contract Killer %n" hoe vet is dat.
Enkele individuele spelers moeten zoeken voor een kill klinkt als een gaaf idee, maar hoe praktisch is het echt? Oh ik sta met een hoog bedrag op de hitlist- ik blijf in mn capital city en ga alleen instances in tot het wat rustiger is..

Daarnaast denk ik nu aan de achievements zoals die met de world events; turkey shoot <ras>-<class> waarbij je vaak al lang genoeg aan het zoeken bent tot je gevonden hebt wat je zocht. (Zelfs met hulp van alts aan de andere factie waarmee je via de "who" search kan zien wie waar is)

Het idee is cool, maar ik heb heel erg mn twijfels bij de haalbaarheid ervan.

quote:
En gewoon nieuwe dungeons bij patches. De dungeons tijdens launch zijn leuk maar ook vrijwel direct irrelevant. Ik wil net als vroeger weer gewoon dungeons die horen bij een raid zoals tijdens Icecrown en Dragon Soul. Laten ze dan ook gelijk maar Valor en Justice terug introduceren en gear wat iets onder raid gear kwaliteit is beschikbaar maken voor die currency. Dan hebben de "casuals" ook iets om naar toe te werken door gewoon dungeons te doen en niet een eindeloze grind voor apexis crystals om "baleful" gear met random stats te kopen en upgraden wat iedereen haat.
Nieuwe dungeons is meer goed; valor en justice ben ik stiekem wel blij mee dat t weg is. Baleful gear; niks mis mee. Prima methode om later in de expansion alts mee te gearen of om, als je wat weinig hebt kunnen spelen, weer op een gear niveau te komen zodat je weer met je vrienden mee kan naar raids toe. Baleful gear is een catch up mechanisme, niet 'the way to gear'

Dat dergelijke baleful tokens ook uit nieuwe dungeons zou kunnen droppen is natuurlijk ook prima n optie. Meerdere wegen die naar Rome leiden om zo je gear wat up to speed te krijgen.

quote:
Nieuwe battleground is altijd leuk (mits hij ook leuk is en niet zoals Isle of Conquest :')). De battlegrounds van MoP zijn best tof.
Nothing to add here, er is nog genoeg te verzinnen qua battlegrounds lijkt me.

quote:
Of Invasions, net als in je Garrison maar dan in de main city waar iedereen is en zonder dat je eerst een quest moet accepteren. Korte aankondiging 2 minuten van te voren en dan dikke hordes mobs die de stad binnen komen. Hoe langer je het volhoudt hoe hoger de rewards. Soms met dikke bazen enzo. Drakes die gebouwen in de fik zetten die je moet blussen anders verlies je punten. Als je afk in de stad bent en je geen content opzoekt brengen we de content wel naar je toe :+ van je luie reet :P
Mensen belonen voor niks doen lijkt me een slecht idee; dan gaan ze juist op hun luie reet zitten te wachten tot de loot in hun schoot valt. In plaats van met zn allen in een garrison te luieren zitten ze dan te lanterfanten in hun main city.

Just my 2 cents on all of this.

Maar wel goede ideeen an zich. Doet me denken aan de videos van oa Lazy Peon: If I was in charge of WoW.

Ik ga zelf ook eens nadenken over wat ik zou doen ;)
pi_154767846
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:19 schreef icemotion het volgende:
Mijn favoriete legendary questline so far is de caster staff in Firelands. Een beetje grinden qua boss-loots.
Een beetje grinden? Die firelands legendary staff is 1 grote grindfest. Oke, er zitten stukken verhaallijn in, maar tis ook veel grinden. Maar liefst 3x moet je meuk verzamelen:
- 25 Eternal Ember, geen 100% droprate, max 6 per Firelands run. Dus minimaal 5 x firelands doen.
- 1000 Seething Cinder, dropt gemiddeld 50 stuks per boss in 25 man heroic. 350 stuks per run als je guild volledig in staat was om heroic = 3 runs in totaal minimaal
- 250 Siphon Essence, ongeveer 10-11 per boss, max 66 per firelands run. Dat is nog eens minimaal 4x firelands doen.

Voor deze 3 quests moest je dus al minimaal 12 runs doen in de meest optimale situatie. Niet echt ideaal en ook een grote grind. Dus ik vind dit niet de beste legendary questline. Dat is voor mij Shadowmourne omdat die eigenlijk maar 1 grind stukje had (Die primal dingen kon je ook kopen als het echt moest).
pi_154769105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:50 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Een beetje grinden? Die firelands legendary staff is 1 grote grindfest. Oke, er zitten stukken verhaallijn in, maar tis ook veel grinden. Maar liefst 3x moet je meuk verzamelen:
- 25 Eternal Ember, geen 100% droprate, max 6 per Firelands run. Dus minimaal 5 x firelands doen.
- 1000 Seething Cinder, dropt gemiddeld 50 stuks per boss in 25 man heroic. 350 stuks per run als je guild volledig in staat was om heroic = 3 runs in totaal minimaal
- 250 Siphon Essence, ongeveer 10-11 per boss, max 66 per firelands run. Dat is nog eens minimaal 4x firelands doen.

Voor deze 3 quests moest je dus al minimaal 12 runs doen in de meest optimale situatie. Niet echt ideaal en ook een grote grind. Dus ik vind dit niet de beste legendary questline. Dat is voor mij Shadowmourne omdat die eigenlijk maar 1 grind stukje had (Die primal dingen kon je ook kopen als het echt moest).
2 grind stukken, had ook nog eens 1000 souls nodig, en dus 1000 kills in ICC. Al is dat inmiddels een stuk minder geloof ik.
pi_154770835
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:50 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Een beetje grinden? Die firelands legendary staff is 1 grote grindfest. Oke, er zitten stukken verhaallijn in, maar tis ook veel grinden. Maar liefst 3x moet je meuk verzamelen:
- 25 Eternal Ember, geen 100% droprate, max 6 per Firelands run. Dus minimaal 5 x firelands doen.
- 1000 Seething Cinder, dropt gemiddeld 50 stuks per boss in 25 man heroic. 350 stuks per run als je guild volledig in staat was om heroic = 3 runs in totaal minimaal
- 250 Siphon Essence, ongeveer 10-11 per boss, max 66 per firelands run. Dat is nog eens minimaal 4x firelands doen.

Voor deze 3 quests moest je dus al minimaal 12 runs doen in de meest optimale situatie. Niet echt ideaal en ook een grote grind. Dus ik vind dit niet de beste legendary questline. Dat is voor mij Shadowmourne omdat die eigenlijk maar 1 grind stukje had (Die primal dingen kon je ook kopen als het echt moest).
Shadowmourne heeft ook 3 stukken waarvoor je meerdere runs nodig hebt; Primal dingen, souls en 50 shards.

En toch hebben ze meer afwisseling dan wat we nu hebben.
pi_154771845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik kan geen orcs meer zien na MoP en WoD
_O- mijn vriend zit net op de bank te ranten over de orcs en dat hij orcs spuugzat is en dat de film ook al over orcs gaat en dat hij iemand gaat wurgen als de volgende expansion wéér over orcs gaat _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154771923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- mijn vriend zit net op de bank te ranten over de orcs en dat hij orcs spuugzat is en dat de film ook al over orcs gaat en dat hij iemand gaat wurgen als de volgende expansion wéér over orcs gaat _O-
Oh hier herken ik mezelf absoluut niet in. :+ (Al zien ze er tot nu toe helemaal niet uit als echte orcs in die stukjes die ik online gezien heb)

Hopelijk leest mn vrouw hier niet mee O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154771933
Overigens hou ik diegene wel voor hem vast, kan hij het wurg gedeelte voor zn rekening nemen :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154772263
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Overigens hou ik diegene wel voor hem vast, kan hij het wurg gedeelte voor zn rekening nemen :D
Accomplice, heet dat in het Engels. Ook heel strafbaar.

Maar ik zie wel wat hij bedoelt. Iets fantasierijker zou fijn zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154772394
Doe Thrall maar dood maken

En dan Chris Metzen echt neersteken en de sound effects opnemen en gebruiken voor de raid
pi_154772502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:41 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Oh hier herken ik mezelf absoluut niet in. :+ (Al zien ze er tot nu toe helemaal niet uit als echte orcs in die stukjes die ik online gezien heb)

Hopelijk leest mn vrouw hier niet mee O-)
De Orcs in WoW zien er juist niet uit als echte orcs
pi_154772569
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Doe Thrall maar dood maken

En dan Chris Metzen echt neersteken en de sound effects opnemen en gebruiken voor de raid
Ik mis de pre-Cata Thrall. Wat een baas was dat _O_





Goeie tijden waren dat ;(
pi_154774153
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Doe Thrall maar dood maken

En dan Chris Metzen echt neersteken en de sound effects opnemen en gebruiken voor de raid
Harrison Jones als final Boss fight _O_
pi_154776205
quote:
16s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Accomplice, heet dat in het Engels. Ook heel strafbaar.

-O-
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154784268
Thrall is een baas, en vrij belangrijk. Die blijft toch wel leven :P

Wel benieuwd waar het over gaat, en zie ik ook maar weinig geruchten die plausibel klinken...
Kan geen week meer wachten Blizz, geef nu informatie :(
pi_154788245


Naga en Azshara please :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154788700
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]

Naga en Azshara please :P
Oh, de Naga!! *O* Spannend :)

Maar "alles Vashj'ir" zou ik ernstig heel vervelend vinden :@ Dat onder water gedoe was 1x geinig, maar laat verder maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 12:27:54 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_154788880
Niet onder water aub zeg. Dat is in geen 1 game leuk, zelfs bij SMB niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154789239
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:27 schreef Karina het volgende:
Niet onder water aub zeg. Dat is in geen 1 game leuk, zelfs bij SMB niet.
Vreemd genoeg is dat juist een van de dingen die mij het meest aansprak in de eerste trailer die je bij WC3 kreeg.


Dat stuk dat ze onderwater dat wrak inzwemmen. Dacht yes, eindelijk een game waarbij je onderwater ook een hoop dingen te onderzoeken hebt. Bleek vrij dooie mus te zijn uiteindelijk.

Overigens zou zo'n expansion natuurlijk niet alleen onderwater zijn. Zee heeft ook een hoop eilanden die, naar verwachting, ook bij de naga expansion zouden komen.
pi_154789294
Veel eilanden is ook wel logisch :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154789863
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, de Naga!! *O* Spannend :)

Maar "alles Vashj'ir" zou ik ernstig heel vervelend vinden :@ Dat onder water gedoe was 1x geinig, maar laat verder maar.
Gelukkig weet blizzard dat, ze hebben niet voor niets de raid toen gedropt.
Wss, zou het hele verloren continent dan naar boven komen en op momenten dat je onderwater zou zitten dat je normaal kan lopen zoals je altijd doet.




hier wat uitleg over de verloren raid.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154790264
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:06 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Gelukkig weet blizzard dat, ze hebben niet voor niets de raid toen gedropt.
Niet omdat het onderwater was, ze hebben immers de opvolgende patch wederom een raid die announced was (War of the ancients) gescrapped en er een lullige 5 man van gemaakt.

Cataclysm is zoveel content uitgesloopt dat was niet eens leuk meer.
pi_154790532
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:19 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Niet omdat het onderwater was
Je vergist je er in, hoeveel haat er wel niet was op Vash'jir vanuit de players.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154790968
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:19 schreef Timwonnacott het volgende:
Niet omdat het onderwater was
Oh wel degelijk omdat het onder water was _O-

Het was verder namelijk een heel mooi gebied O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154791267
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:28 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Je vergist je er in, hoeveel haat er wel niet was op Vash'jir vanuit de players.
Dat er haat was weet ik, maar dat heeft verder niets met de raid te maken. Throne of the tides instances waren immers ook 'onderwater', maar eigenlijk niet, en de raid zelf was binnen in een van die grote levende dingen waar je tijdens het questen ook in komt en ook daar is geen water.
pi_154792301
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:43 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vreemd genoeg is dat juist een van de dingen die mij het meest aansprak in de eerste trailer die je bij WC3 kreeg.


Dat stuk dat ze onderwater dat wrak inzwemmen. Dacht yes, eindelijk een game waarbij je onderwater ook een hoop dingen te onderzoeken hebt. Bleek vrij dooie mus te zijn uiteindelijk.

Overigens zou zo'n expansion natuurlijk niet alleen onderwater zijn. Zee heeft ook een hoop eilanden die, naar verwachting, ook bij de naga expansion zouden komen.
Onderwater vindt ik ook prachtig, Vash'ir is wat mij betreft het leukste level gebied ooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vjenne12345 op 31-07-2015 14:53:54 ]
pi_154803816
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, de Naga!! *O* Spannend :)

Maar "alles Vashj'ir" zou ik ernstig heel vervelend vinden :@ Dat onder water gedoe was 1x geinig, maar laat verder maar.
toch was vond ik Vashjir de mooiste zone in Cata
  vrijdag 31 juli 2015 @ 21:18:17 #71
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154803867
Vashj'ir. O+

Jammer dat er niets met die raid gebeurde uiteindelijk. ;(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154816038
Is het trouwens al bekend wanneer die flying hotfix uitgerold wordt? Volgens mij zijn er al heel veel mensen die de achievement hebben.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_154817625
Dit weekend trouwens veel rep te verdienen in heroic / mythic dungeons voor de verschillende originele Draenor facties;

Frostwolf Orcs (H) / Council of Exarchs (A)
Shadowmoon Burial Grounds
Iron Docks
Grimrail Depot
Laughing Skull Orcs (H) / Sha'tari Defense (A)
Auchindoun
The Everbloom
Steamwheedle Preservation Society
Bloodmaul Slag Mines
Upper Blackrock Spire
Arakkoa Outcasts
Skyreach

Ik moest alleen nog de Council of Exarchs.. nog zo'n 3000 rep. 1 run Shadowmoon Burial grounds was voldoende om dit te halen.. goddank ben ik nu daar vanaf.. dat af en toe killen op Socrethars rise was flink klote.. en weinig geluk met Medals of the legion hielp ook niet.. xD

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 12:42 schreef Omega het volgende:
Is het trouwens al bekend wanneer die flying hotfix uitgerold wordt? Volgens mij zijn er al heel veel mensen die de achievement hebben.
Ik vermoed dat dit binnenkort wel ergens zal gebeuren. Ik heb in ieder geval ergens gelezen dat dit al in de huidige PTR zit. Evenals een aantal nieuwe rares in Highmaul (niet de raid) die pets gaan droppen (en je kan er alleen komen met flying)
pi_154835249
Die Shipyard is toch wel zo'n waardeloze toeveoeging aan de game..

Letterlijk een bijna identiek click menu alleen zijn de rewards 10 keer slechter en duurt het 10 keer langer voor ze klaar zijn.

Ik wil de heirloom ringen maar krijg enkel fucking Baleful rotzooi die, al zou ik het nodig hebben, niet eens kan gebruiken want de tokens zijn meestal niet eens voor mijn eigen class :')
pi_154835851
quote:
13s.gif Op zondag 2 augustus 2015 03:07 schreef TwyLight het volgende:
Die Shipyard is toch wel zo'n waardeloze toeveoeging aan de game..

Letterlijk een bijna identiek click menu alleen zijn de rewards 10 keer slechter en duurt het 10 keer langer voor ze klaar zijn.

Ik wil de heirloom ringen maar krijg enkel fucking Baleful rotzooi die, al zou ik het nodig hebben, niet eens kan gebruiken want de tokens zijn meestal niet eens voor mijn eigen class :')
Ik krijg alleen maar plate&leather zooi ipv cloth :(
En ook hoogst irritant dat de tracking van de achieves ook niet werken van de shipyard :{
pi_154836073
Ik heb iets van 8 toons overall.. ik heb met 5 ervan nog niet eens de moeite genomen om naar Tanaan te kunnen. En van de 3 die het wel kunnen heb ik daadwerkelijk maar met 1 iets meer met de shipyard gedaan..

Mogelijk nog een tweede omdat ik daar ook met de legendary ring bezig ben..maar anders. Nah.
  zondag 2 augustus 2015 @ 09:59:38 #77
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154836936
Die falende shipyard achievement tracker ergert me ook zo }:| En al die XP missions. Mijn schepen zijn allemaal epic nu....wat heb je er aan?!

Ik heb al wel 1 heirloom Trinket ervan gekregen. Maar ik level eigenlijk toch geen alts.
pi_154836968
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 09:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Die falende shipyard achievement tracker ergert me ook zo }:| En al die XP missions. Mijn schepen zijn allemaal epic nu....wat heb je er aan?!

Ik heb al wel 1 heirloom Trinket ervan gekregen. Maar ik level eigenlijk toch geen alts.
Die schepen zijn al na 1 of 2 dagen epic en dan krijg je nog steeds allemaal xp missions :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154837841
al mijn missies zijn rood of oranje lol :')
pi_154837967
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:32 schreef Syphixx het volgende:
al mijn missies zijn rood of oranje lol :')
Mja met die boten kan je wel redelijk yolo doen en gewoon weer een nieuwe bouwen.

Als je een level 3 shipyard hebt zijn nieuwe boten ook altijd standaard rare en een hoge chance op epic sinds een hotfix van laatst

De enige missies waar ik probeer een zo hoog mogelijk slagingspercentage te halen zijn de HFC missies en de rare missies die unieke dingen geven, dan koop ik gewoon van die items voor 500GR
pi_154847045
Wat een hatelijk spel is wow eigenlijk ook :'), heb nog niet gespeeld met 6.2 en er is een quest voor een herioc cache die je krijgt van 4 mythic dungeons.

ik heb full HC blackrock foundry gear met een ilvl van 689 maar je komt nergens in, want je krijgt 685 van LFR dus iedereen neemt je aan voor een LFR noob :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154849165
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:51 schreef DJ_ het volgende:
Wat een hatelijk spel is wow eigenlijk ook :'), heb nog niet gespeeld met 6.2 en er is een quest voor een herioc cache die je krijgt van 4 mythic dungeons.

ik heb full HC blackrock foundry gear met een ilvl van 689 maar je komt nergens in, want je krijgt 685 van LFR dus iedereen neemt je aan voor een LFR noob :')
Gewoon je eigen groep maken

Ook al ben je scrubnub, je hoeft niks te leaden iedereen heeft die dungeons als 100x gedaan en mythic met 689 is makkelijker dan heroic met 630
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:10:51 #83
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154853154
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:51 schreef DJ_ het volgende:
Wat een hatelijk spel is wow eigenlijk ook :'), heb nog niet gespeeld met 6.2 en er is een quest voor een herioc cache die je krijgt van 4 mythic dungeons.

ik heb full HC blackrock foundry gear met een ilvl van 689 maar je komt nergens in, want je krijgt 685 van LFR dus iedereen neemt je aan voor een LFR noob :')
Wat? :')

Een alt met 670 komt gewoon overal in. Moet je alleen wel heal/tank spelen. Iedere groepsleader kiest gewoon beste, als je dan ene paar dps met 700+ ziet en paar onder de 690 dan is de keuze snel gemaakt.
pi_154857239
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:42 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Mja met die boten kan je wel redelijk yolo doen en gewoon weer een nieuwe bouwen.

Als je een level 3 shipyard hebt zijn nieuwe boten ook altijd standaard rare en een hoge chance op epic sinds een hotfix van laatst

De enige missies waar ik probeer een zo hoog mogelijk slagingspercentage te halen zijn de HFC missies en de rare missies die unieke dingen geven, dan koop ik gewoon van die items voor 500GR
eens de yolo weg doen, vind het best sneu om boten op te offeren als de "exp" bar bijna full is ;(
heb eigelijk genoeg materiaal dus eens werk van maken :P
  maandag 3 augustus 2015 @ 03:12:49 #85
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154860164
Pff kan me er niet toe aanzetten om reputation en quests en weet ik veel allemaal wel niet voor dat flying te halen :')

Kunnen ze d'r nie gewoon weer 5k voor vragen ofzo.
pi_154860347
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 03:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pff kan me er niet toe aanzetten om reputation en quests en weet ik veel allemaal wel niet voor dat flying te halen :')

Kunnen ze d'r nie gewoon weer 5k voor vragen ofzo.
Komt flying nou binnenkort? Ik zit er op te wachten. Ik ga echt geen archeology doen zonder flying.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154860521
Ze gaan dat binnenkort via een patchje aanzetten ja als je de achievement gehaald hebt tenminste.
Als je dat op 1 char gehaald hebt staat het aan voor al je charsns het goed is.
Daarbij moet je de 3 Tanaan-reps maar tot revered krijgen, dus zo lang hoeft dat allemaal niet te duren.
Comfortably numb
pi_154861401
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 07:28 schreef Denni5 het volgende:
Ze gaan dat binnenkort via een patchje aanzetten ja als je de achievement gehaald hebt tenminste.
Als je dat op 1 char gehaald hebt staat het aan voor al je charsns het goed is.
Daarbij moet je de 3 Tanaan-reps maar tot revered krijgen, dus zo lang hoeft dat allemaal niet te duren.
Ja, dat is niets nieuws. Ik vroeg me af of er al een datum bekend was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154863489
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is niets nieuws. Ik vroeg me af of er al een datum bekend was.
Wordt zo lang mogelijk uitgesteld als maar kan. Ga daar in elk geval maar vanuit.
pi_154863819
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 07:28 schreef Denni5 het volgende:
Ze gaan dat binnenkort via een patchje aanzetten ja als je de achievement gehaald hebt tenminste.
Als je dat op 1 char gehaald hebt staat het aan voor al je charsns het goed is.
Daarbij moet je de 3 Tanaan-reps maar tot revered krijgen, dus zo lang hoeft dat allemaal niet te duren.
Dat is juist mijn grootste probleem, vindt dat Tanaan wel zo vreselijk saai he. :')
pi_154864087
Ik heb de achieve al, gaat vlot genoeg. Al met al; zeker als je ook wat Medals of the legion te pakken krijgt.

Ik moet nog even door om ook exalted te worden met alles, dan ben ik daar ook weer vanaf :p Dan heb ik op mijn main alle reputations van Draenor op exalted, behalve die van Ashran (maar die heb ik op mn pvc rogue alt al wel)
pi_154864283
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:00 schreef icemotion het volgende:
Ik heb de achieve al, gaat vlot genoeg. Al met al; zeker als je ook wat Medals of the legion te pakken krijgt.

Ik moet nog even door om ook exalted te worden met alles, dan ben ik daar ook weer vanaf :p Dan heb ik op mijn main alle reputations van Draenor op exalted, behalve die van Ashran (maar die heb ik op mn pvc rogue alt al wel)
De Ashran rep is echt enorm makkelijk :P 2 uurtjes Ashran en je Artifact Fragments regelmatig inleveren en je bent van Friendly naar Exalted
pi_154865160
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is niets nieuws. Ik vroeg me af of er al een datum bekend was.
Nee dus, gewoon even geduld hebben nog.
Comfortably numb
pi_154865631
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:10 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Wat? :')

Een alt met 670 komt gewoon overal in. Moet je alleen wel heal/tank spelen. Iedere groepsleader kiest gewoon beste, als je dan ene paar dps met 700+ ziet en paar onder de 690 dan is de keuze snel gemaakt.
Uiteindelijk wel gelukt, maar het is zo jammer dat de focus met alle groups zo erg op ilvl ligt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154877717
Wat wordt de nieuwe level cap denken jullie?

Enne, wie gaan er allemaal naar de Gamescom? Ik heb tickets voor woensdag, nu al zin in!!
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_154879167
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:02 schreef webbyplus het volgende:
Wat wordt de nieuwe level cap denken jullie?

ik hoop gewoon 110.
pi_154884447
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:40 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

ik hoop gewoon 110.
Doe maar 105. Cata en MoP was prima qua level duur.
pi_154884643
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 03:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pff kan me er niet toe aanzetten om reputation en quests en weet ik veel allemaal wel niet voor dat flying te halen :')

Kunnen ze d'r nie gewoon weer 5k voor vragen ofzo.
Paar maand verder waarschijnlijk wel.
pi_154887828
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 00:24 schreef Vjenne12345 het volgende:

Paar maand verder waarschijnlijk wel.
In de nieuwe expansion denk ik :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154889800
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 00:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Doe maar 105. Cata en MoP was prima qua level duur.
Ik vond het levelen in MoP langer aanvoelen dan in Draenor.. ondanks dat het 2x zoveel levels waren.

In WoD steeg je makkelijk 2 levels per zone, in MoP maar 1, waardoor t IMO langzamer voelt.

Al met al deed je er ongeveer even lang over gok ik.
pi_154889808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:35 schreef icemotion het volgende:

Ik vond het levelen in MoP langer aanvoelen dan in Draenor.. ondanks dat het 2x zoveel levels waren.

In WoD steeg je makkelijk 2 levels per zone, in MoP maar 1, waardoor t IMO langzamer voelt.

Al met al deed je er ongeveer even lang over gok ik.
:Y dit voelt fijner als de levels wat sneller gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154889876
In een ver verleden hadden ze het idee om vanaf level 100 met iets anders dan levels te komen. Waarschijnlijk verhogen ze de levels wel, want het is gewoon een oplossing die goed werkt, maar wie weet hebben ze een leuk alternatief gevonden.
pi_154889951
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:35 schreef icemotion het volgende:

[..]

Ik vond het levelen in MoP langer aanvoelen dan in Draenor.. ondanks dat het 2x zoveel levels waren.

In WoD steeg je makkelijk 2 levels per zone, in MoP maar 1, waardoor t IMO langzamer voelt.

Al met al deed je er ongeveer even lang over gok ik.
Dat klopt in het begin zeker, toen deed je ongeveer 6/9 uur over 1 level. Maar rond ongeveer ToT of iets eerder zelfs was je al in een paar uurtjes 90.

Zelfde als met Cata trouwens, net na de release duurt het altijd heel erg lang. WoD ben ik pas begonnen met spelen vanaf 6.2, dus geen idee.
pi_154890239
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:43 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat klopt in het begin zeker, toen deed je ongeveer 6/9 uur over 1 level. Maar rond ongeveer ToT of iets eerder zelfs was je al in een paar uurtjes 90.

Zelfde als met Cata trouwens, net na de release duurt het altijd heel erg lang. WoD ben ik pas begonnen met spelen vanaf 6.2, dus geen idee.
Ik ben pas begonnen met spelen toen Isle of Thunder al bestond.. dus ik zou het niet weten hoe het was bij launch in MoP. Ik weet wel dat ik met name in het begin van MoP best moeite had in leven te blijven waardoor het langer duurde.. maar dat ging met volgende toons ook al wel beter omdat ik t hele spelletje beter doorhad tegen die tijd..
pi_154892366
Twy, wat een schijt ava heb jij, jemig :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_154892396
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 12:42 schreef Omega het volgende:
Is het trouwens al bekend wanneer die flying hotfix uitgerold wordt? Volgens mij zijn er al heel veel mensen die de achievement hebben.
Ik niet :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_154892474
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:34 schreef Roma-Totti het volgende:
Twy, wat een schijt ava heb jij, jemig :')
pi_154892558
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:36 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ik niet :')
Je speelt ook elke dag een andere level <10 alt op random servers
pi_154892643
Royal Satchels zijn trouwens vet goedkoop nou. Gelijk maar even 7 voor m'n bank gekocht :P
pi_154894949
Wat een waardeloze quest is "Uunseen influence" toch voor Order of the Awakened rep.
Duurt veelte lang al die elites opzoeken die steeds dood zijn voordat je er bent.
pi_154896019
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een waardeloze quest is "Uunseen influence" toch voor Order of the Awakened rep.
Duurt veelte lang al die elites opzoeken die steeds dood zijn voordat je er bent.
Ik combineer hem altijd met de andere dailies voor de Hand of the Prophet in de Apexis zones.. gewoon killen wat ik tegenkom.

En als ik er dan nog niet genoeg heb ga ik gewoon naar die arena waar je de 3 rares voor de weekly kan oproepen met die totems. Daar kan je er 6 per dag van krijgen. (Akrillo 1, Rendarr 2, Eyepiercer dropt er 3)

Niks gedoe met wachten tot er ergens iets spawnt..
pi_154909045
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:39 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
fy :*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_154909067
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:43 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Je speelt ook elke dag een andere level <10 alt op random servers
Echt niet jonge _O- stalker :@
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:59:54 #114
62182 Georges
That's the shit
pi_154911719
Wow subs naar 5.6 miljoen, grotere afname dan ik had verwacht, jammer. Alhoewel ik de game al een jaar niet meer heb gespeeld, ben ik wel nieuwsgierig naar de expansion en volg ik Wow nieuws nog vrij veel.
Ik sluit ook niet uit dat ik weer ga spelen. Ik ben gestopt aan het einde van Mop na 8 jaar ofzo, was wel even genoeg.

Ik draag Wow een warm hart toe. Blizzard maakt nog steeds goede content.
Wellicht dat de concurrentie te groot is tegenwoordig.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_154918866
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 22:59 schreef Georges het volgende:
Wow subs naar 5.6 miljoen, grotere afname dan ik had verwacht, jammer. Alhoewel ik de game al een jaar niet meer heb gespeeld, ben ik wel nieuwsgierig naar de expansion en volg ik Wow nieuws nog vrij veel.
Ik sluit ook niet uit dat ik weer ga spelen. Ik ben gestopt aan het einde van Mop na 8 jaar ofzo, was wel even genoeg.

Ik draag Wow een warm hart toe. Blizzard maakt nog steeds goede content.
Wellicht dat de concurrentie te groot is tegenwoordig.
Het begint gewoon op te raken, wat ook niet verwonderlijk is na 10 jaar. Sterker nog, 10 jaar is gewoon een geweldig lange tijd voor een MMO. En dan ook nog steeds 5,6 miljoen subs. Dat is nog steeds een cijfer waar de meeste concurrenten alleen maar van kunnen dromen.
pi_154919697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:02 schreef Lhyanna het volgende:

Het begint gewoon op te raken, wat ook niet verwonderlijk is na 10 jaar. Sterker nog, 10 jaar is gewoon een geweldig lange tijd voor een MMO. En dan ook nog steeds 5,6 miljoen subs. Dat is nog steeds een cijfer waar de meeste concurrenten alleen maar van kunnen dromen.
Ja, dat klopt wel, maar ik word er ook een beetje bang van :@ Ik wil niet dat wow ooit ophoudt. Ik wil in het bejaardenhuis nog wow kunnen spelen :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154920415
Stiekem hoop ik ook dat WoW nog heel lang blijft bestaan.. al is het maar vanwege alle mounts en pets die ik heb verzameld de laatste paar jaar ;)
pi_154920439
Het probleem met Warlords is imo gewoon dat er 0 endgame is naast de raids. Dungeons hoeven niet en bieden niks extra, factions is een halve dag grinden en LFR heb je niks aan als je al guildraids doet. De AH bespelen werkt ook niet want alle professions zijn kapot gemaakt. In MoP was er kritiek op alle dailies, maar dat is nu doorgeslagen de andere kant op.

Nu met Tanaan en de drie quests daar is de endgame ineens verdubbeld.

Hoop dat ze daar in ieder geval iets van leren en weer een systeem doen met faction dailies waar je rep kunt sparen voor loot, dat soort dingen.
pi_154920590
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:04 schreef Sapstengel het volgende:
Het probleem met Warlords is imo gewoon dat er 0 endgame is naast de raids. Dungeons hoeven niet en bieden niks extra, factions is een halve dag grinden en LFR heb je niks aan als je al guildraids doet. De AH bespelen werkt ook niet want alle professions zijn kapot gemaakt. In MoP was er kritiek op alle dailies, maar dat is nu doorgeslagen de andere kant op.

Nu met Tanaan en de drie quests daar is de endgame ineens verdubbeld.

Hoop dat ze daar in ieder geval iets van leren en weer een systeem doen met faction dailies waar je rep kunt sparen voor loot, dat soort dingen.
Komt door al die huilies met hun geklaag over easy loot door tokens die je via heroics kon krijgen en boring dailies. Beter brengen ze dat weer terug, dat was met name in WotLK en Cata de reden dat ik door bleef spelen naast het raiden.

Wat ik ook mis is rep grind opties door middel van heroics. Ze hebben dat nu weer half terug gebracht, maar veel te laat natuurlijk.
pi_154920663
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:04 schreef Sapstengel het volgende:
Het probleem met Warlords is imo gewoon dat er 0 endgame is naast de raids. Dungeons hoeven niet en bieden niks extra, factions is een halve dag grinden en LFR heb je niks aan als je al guildraids doet. De AH bespelen werkt ook niet want alle professions zijn kapot gemaakt. In MoP was er kritiek op alle dailies, maar dat is nu doorgeslagen de andere kant op.

Nu met Tanaan en de drie quests daar is de endgame ineens verdubbeld.

Hoop dat ze daar in ieder geval iets van leren en weer een systeem doen met faction dailies waar je rep kunt sparen voor loot, dat soort dingen.
Mijn vriend zei laatst dat hij MoP een veel betere expansion vond, ook qua storyline etc. Dus ik informeerde naar de dailies en toen zei hij dat veel dailies veel beter was dan geen dailies. Alleen in een raidingguild werd je verplicht om ze allemaal elke dag te doen en dat was wel wat te veel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154920690
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:10 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Komt door al die huilies met hun geklaag over easy loot door tokens die je via heroics kon krijgen en boring dailies. Beter brengen ze dat weer terug, dat was met name in WotLK en Cata de reden dat ik door bleef spelen naast het raiden.

Wat ik ook mis is rep grind opties door middel van heroics. Ze hebben dat nu weer half terug gebracht, maar veel te laat natuurlijk.
Klopt ja, dat was juist leuk. Als verse 80 de dungeons in en faction rep krijgen en zo goed voorbereid naxxramas in. En op alts kon je dat nog een keer doen als je wilde. Nu heeft de loot uit dungeons echt geen enkele betekenis en dropt alles ook volgens rare loot tables.

En idd dat ook, dan had je nog een extra reden om te gaan.

Vond zelf WotLK qua endgame het beste, al was die argent tournament misschien iets teveel van het goede. Maar het hele dungeon, dailies, faction systeem. Wat ze daarna in Cataclysm nog zo hebben gehouden.
pi_154920718
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vriend zei laatst dat hij MoP een veel betere expansion vond, ook qua storyline etc. Dus ik informeerde naar de dailies en toen zei hij dat veel dailies veel beter was dan geen dailies. Alleen in een raidingguild werd je verplicht om ze allemaal elke dag te doen en dat was wel wat te veel.
Ja precies, met veel dailies kun je iig nog kiezen of je ze doet of niet. En verplicht is logisch wel want je wil natuurlijk die eerste paar epics en crafting patterns. Maar als je alles exalted hebt is dat ook weer afgelopen, dus dat scheelt.
pi_154922666
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:03 schreef icemotion het volgende:
Stiekem hoop ik ook dat WoW nog heel lang blijft bestaan.. al is het maar vanwege alle mounts en pets die ik heb verzameld de laatste paar jaar ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat klopt wel, maar ik word er ook een beetje bang van :@ Ik wil niet dat wow ooit ophoudt. Ik wil in het bejaardenhuis nog wow kunnen spelen :'(
Dit.
En ik wil geen andere game zoeken ;( wow blijft ook de leukste game om mensen uit te schelden _O- _O- O-)
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 13:53:10 #124
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154925978
Ik ben zo'n iemand die de game jaren lang leuk is blijven vinden, maar die tevens vind dat het Vanilla gevoel nog altijd het fijnste was. Beste herinneringen aan. Alles was nieuw, de raids waren tof, mensen kenden elkaar nog echt bijna allemaal op de servers (geen gedoe met server merge etc), levelen was een heel avontuur, etc. Dat mis ik wel.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154926674
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben zo'n iemand die de game jaren lang leuk is blijven vinden, maar die tevens vind dat het Vanilla gevoel nog altijd het fijnste was. Beste herinneringen aan. Alles was nieuw, de raids waren tof, mensen kenden elkaar nog echt bijna allemaal op de servers (geen gedoe met server merge etc), levelen was een heel avontuur, etc. Dat mis ik wel.
Dat gevoel vond ik ook het beste ja, maar dat had ik bij elke MMO. Dat kun je helaas niet vasthouden. :'(
pi_154926787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:19 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat gevoel vond ik ook het beste ja, maar dat had ik bij elke MMO. Dat kun je helaas niet vasthouden. :'(
Waarheidje helaas. WoW voelt allang niet meer hetzelfde nu. Dat zullen ze ook nooit meer voor elkaar krijgen vrees ik.

Ach ja, hopelijk komt er snel een goeie MMORPG om het stokje over te nemen, maar ik zie het vooralsnog somber in.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_154927861
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:23 schreef Blistering het volgende:

[..]

Waarheidje helaas. WoW voelt allang niet meer hetzelfde nu. Dat zullen ze ook nooit meer voor elkaar krijgen vrees ik.

Ach ja, hopelijk komt er snel een goeie MMORPG om het stokje over te nemen, maar ik zie het vooralsnog somber in.
Blizz is de enige die met een vervanger zouden kunnen komen.
pi_154933805
edit: Gevonden.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154934288
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:19 schreef Timwonnacott het volgende:

Dat gevoel vond ik ook het beste ja, maar dat had ik bij elke MMO. Dat kun je helaas niet vasthouden. :'(
Het heeft ook meer met nieuwigheid te maken dan dat het ook beter was ;) Ik ken dat gevoel van veel andere dingen die in het begin allemaal het leukst waren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154934418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een waardeloze quest is "Uunseen influence" toch voor Order of the Awakened rep.
Duurt veelte lang al die elites opzoeken die steeds dood zijn voordat je er bent.
Ik doe altijd deze even "snel"...

Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_154937173
Oja! Even snel wat tokens kopen nu ik nog gametime heb. Als ik straks terugkom voor de expac zullen ze lekker omhoog schieten :P

Edit: Oh sub is al op. Ach ja. Eens kijken of of ik alsnog een token kan kopen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_154937299
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:36 schreef Sjiznit het volgende:
Oja! Even snel wat tokens kopen nu ik nog gametime heb. Als ik straks terugkom voor de expac zullen ze lekker omhoog schieten :P

Edit: Oh sub is al op. Ach ja. Eens kijken of of ik alsnog een token kan kopen.
Ja dat kan, gewoon inloggen en dan staat er iets van: je gametime is verlopen, wil je nu met gold 30 dagen kopen?
pi_154937522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:40 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja dat kan, gewoon inloggen en dan staat er iets van: je gametime is verlopen, wil je nu met gold 30 dagen kopen?
Dat was niet de bedoeling. Wilde alleen een token om te redeemen als de expac er is. Vermoed dat de tokens dan flink gaan stijgen door mensen zoals ik. Dacht ik log in koop er ff een zooi en dan kan ik lekker spelen als de expac uit komt. Maar goed, nu ff een kopen en direct activeren. Dan maar af en toe inloggen en missions spammen. Snel zat geld weer terug ;)
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 5 augustus 2015 @ 20:48:54 #134
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_154937562
wanneer is eigenlijk die emerald dream portal achter de mage tower in SW daar neergezet
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_154937832
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:48 schreef cherrycoke het volgende:
wanneer is eigenlijk die emerald dream portal achter de mage tower in SW daar neergezet
Toen WoD live ging :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154938049
Haha, een van mn characters had nog een blingtrons vault missie open staan met 3 treasure hunters. Leuk terugkomen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_154938125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:02 schreef Sjiznit het volgende:
Haha, een van mn characters had nog een blingtrons vault missie open staan met 3 treasure hunters. Leuk terugkomen.
Lol nice :D

Maar idd zo werkte het helaas niet, ja of je moest met geld een gametime kopen en dan met gold nog een token, maar da's ook weer zoiets.

Meestal heb je in een maand spelen die token wel terug verdiend, dat is wel nice.
pi_154938200
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Lol nice :D

Maar idd zo werkte het helaas niet, ja of je moest met geld een gametime kopen en dan met gold nog een token, maar da's ook weer zoiets.

Meestal heb je in een maand spelen die token wel terug verdiend, dat is wel nice.
Jup. 5 tokens in totaal gekocht nu. 1 om de andere 4 te kopen. Heb nog 8 level 100's met volledige garrisons staan dus dat verdien ik snel zat terug als ik een keer per dag even missies doe.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_154938392
Haha wow, 8 is aardig wat ja :D

Helemaal als je een berg treasure hunters hebt
pi_154938395
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:48 schreef cherrycoke het volgende:
wanneer is eigenlijk die emerald dream portal achter de mage tower in SW daar neergezet
Emerald dream portal ???

Je bedoeld de portal uit Everbloom die de laatste boss gebruikt om naar stormwind te warpen ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:17:46 #141
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_154938649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Emerald dream portal ???

Je bedoeld de portal uit Everbloom die de laatste boss gebruikt om naar stormwind te warpen ?
-O-

lekkere model dan om te nemen voor een portal -O-
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:34:03 #142
62182 Georges
That's the shit
pi_154939254
Ik vond Vanilla ook wel erg mooi. Heb toen Lok'delar of hoe de boog ook heette gehaald voordat het generfed werd, een van de hoogteputen uit mijn Wow carriere :D
Was toen general chat aan het spammen uit blijdschap, lol.
Het was allemaal nieuw en indrukwekkend, Wow was mijn eerste MMO. Er was inderdaad veel meer community en levellen en nieuwe gear voelde bijzonderder.

Maar ik was geen fan van uren zoeken naar een groep voor een 5 man, daarheen vliegen en dat vervolgens de groep uitelkaar valt na 3 wipes. Was ook geen fan van de urenlange queues voor bg's. Toen je nog naar de ingang moest van een bg om te queuen :o en dan 4 uur later een pop voor AV. En dan vervolgens AV die uren duurde. Heb wel eens in een AV gezeten die 7 uur bezig was. Schijnt dat het nog wel veel langer geduurd heeft.
Dat is in het begin wel leuk/epic, maar was uiteinldelijk wel blij dat ze dat behoorlijk ingekort hebben.

Vanilla had veel mooie dingen maar er zijn daarna ook veel verbeteringen ingevoerd. Voor mij was Wotlk de beste Wow tijd tot nu toe. Mix van oud en nieuw.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_154945432
vanilla.... prachtige tijden :Y

met 2 rogues en een priest 40 mans groepen saboteren in de brm die mc of bwl wouden doen.
iedereen moest er toen nog geen lopen en iedereen deed dit dus bijna apart of hele kleine groepen _O-

12 uren AV

en speciale event " moonglade 06 " om AQ te openen op the venture co.... enkel voor dit wil ik terug in de tijd 8)7 8)7 _O_ _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Syphixx op 06-08-2015 00:34:37 ]
pi_154945462
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:06 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Jup. 5 tokens in totaal gekocht nu. 1 om de andere 4 te kopen. Heb nog 8 level 100's met volledige garrisons staan dus dat verdien ik snel zat terug als ik een keer per dag even missies doe.
Hoe verdien je dat dan? Ik heb meestal maar 1 of 2 missies wat gold opleveren per dag.
pi_154951776
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 00:24 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hoe verdien je dat dan? Ik heb meestal maar 1 of 2 missies wat gold opleveren per dag.
Heb je een level 3 inn? Daarmee krijg je (wat) meer.

Ik heb meestal 2-5 gold missies per karakter als ik 's ochtends inlog. En 's avonds wanneer ik weer thuiskom weer. En ik heb genoeg treasure hunters om ze altijd voor t dubbele of meer opbrengsten weg te sturen.

Helemaal lekker bij missies als de Blingtron Vault.. meestal komt die wel voor 3000 of 4000 gold terug.

Hoe dan ook, t tikt redelijk aan. Zelfs in een week waarin ik niets doe behalve missies krijg ik met 8 chars waarvan er 1 geen Inn heeft toch een kleine 10 tot 20k gold binnen.

En dan maak ik nog niet eens mn salvage crates open.
pi_154952360
Hoe laat is vandaag die aankondiging?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154952445
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:12 schreef Sapstengel het volgende:
Haha wow, 8 is aardig wat ja :D

Helemaal als je een berg treasure hunters hebt
Allemaal een hele hoop treasure hunters ;) Ben altijd al een altoholic geweest. Gewoon leuk om verschillende smaken te kunnen spelen. Hoop dus ook op een nieuwe class.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe laat is vandaag die aankondiging?
Om 18:00.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_154952526
Wel een top weekend zo. Heerlijk weer, maar gewoon binnen beginnen met een live stream
pi_154952562
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 00:24 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hoe verdien je dat dan? Ik heb meestal maar 1 of 2 missies wat gold opleveren per dag.
Ik heb 8 level 100's. Allemaal met Salvage yard en 25 level 100 followers. Als je per dag een paar 100 goud per character uit normale gold missions haalt en eens in de zoveel tijd eentje die meer oplevert tikt het op een gegeven moment goed aan.
Je wilt ook de barracks volgens mij op level 3. Dan krijg je ook treasure missies die ook wat goud opleveren. Dan gaat je aantal goud missies per dag ook weer wat omhoog.

Stel ik heb 500 goud per dag per character (is opzich mogelijk als je 2 keer per dag je missies doet). Das dus 4.000 per dag en al snel 28k per week. Dan haal je makkelijk een token per maand eruit. Daarbij komen dan nog de salvage boxes en dat tikt ook prima aan.

Moet dus zeggen dat ik nu maar 1 keer per dag die missies doe en de salvage links laat liggen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_154955539
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:20 schreef Lhyanna het volgende:
Wel een top weekend zo. Heerlijk weer, maar gewoon binnen beginnen met een live stream
Ik ben op mijn werk al in de mood aan het komen met
*O* zo mooi allemaal O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:03:19 #151
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154959277
Nog een uurtje!

Wat zal het worden?!

http://www.twitch.tv/blizzard *O*
pi_154959823
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog een uurtje!

Wat zal het worden?!

http://www.twitch.tv/blizzard *O*


dat moet gewoon vind ik, ben orcs zat.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154960368
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:23 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

dat moet gewoon vind ik, ben orcs zat.
Die zal het niet worden lijkt mij, tenzij die developer op twitter hard aan het trollen is met verkeerde info. Zit hier ook al klaar met mn stream :P
Comfortably numb
pi_154960490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:47 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Die zal het niet worden lijkt mij, tenzij die developer op twitter hard aan het trollen is met verkeerde info. Zit hier ook al klaar met mn stream :P
Ben er bang voor, maar het lijkt me gewoon geweldig :D


Opgedroogde water gebieden enzo, veel ruimte voor nieuwe monster models ect.
maar het zal wel weer iets met orcs zijn :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:55:57 #155
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154960540
Naaah, zal vast niet met orcs zijn.....Niet na zo'n grote orc exp!
pi_154960552
Ik hoop in elk geval niet dat het die ene leak is dat we naar AU Azeroth gaan en basically de WoW film/warcraft 1 naspelen.
pi_154960559
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Naaah, zal vast niet met orcs zijn.....Niet na zo'n grote orc exp!
Green jezus will find a way to be there ! :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154960570
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik hoop in elk geval niet dat het die ene leak is dat we naar AU Azeroth gaan en basically de WoW film/warcraft 1 naspelen.
Daar zit ik ook niet op te wachten
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154960597
Ik vrees helaas dat het wel iets met Gul'Dan te maken zal hebben ;(
pi_154960613
Een soort boot als mount lijkt me ook niet heel vergezocht als vervolg op de shipyard in de garrisons, beetje eilandhoppen a la Wind Waker lijkt me ook wel wat.

Lijkt me alleen dat áls ze al zoiets doen, dat Tomb of Sargeras dan zeker een zone of raid zal worden.
Comfortably numb
pi_154960625
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik vrees helaas dat het wel iets met Gul'Dan te maken zal hebben ;(
Laat die vent maar lekker een poosje weg blijven, wrathion kon ook prima afk zijn
dan kan die groene worm het ook :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154960626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:58 schreef Denni5 het volgende:
Een soort boot als mount lijkt me ook niet heel vergezocht als vervolg op de shipyard in de garrisons, beetje eilandhoppen a la Wind Waker lijkt me ook wel wat.

Lijkt me alleen dat áls ze al zoiets doen, dat Tomb of Sargeras dan zeker een zone of raid zal worden.
Nee op zich is daar al een basis voor in Thousand Needles waar je een boot vehicle krijgt. O+
pi_154960637
Spann0nd!
pi_154960646
pi_154960650
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Laat die vent maar lekker een poosje weg blijven, wrathion kon ook prima afk zijn
dan kan die groene worm het ook :D
Wel alle twee open eindes van een expansion.
Die verwacht ik samen terug als elkaars tegenstanders in een Burning Legion themed exp
Comfortably numb
pi_154960664
1 minuut te laat :<
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_154960667
En los!
pi_154960702
Schattig vrouwtje
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154960706
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:02 schreef DJ_ het volgende:
Schattig vrouwtje
:Y :Y
pi_154960805
mhee illidan
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:08:30 #171
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154960806
Wat weer guldan? En illidan :?
pi_154960809
pfff Illidan wat?
pi_154960817
Demon hunter class?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:09:28 #174
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154960824
Illidan?!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:09:34 #175
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154960827
Khad gehoopt op naga zooi. Keer wat anders.
pi_154960838
illidan :D
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:10:30 #177
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154960849
Kharazan _O_
pi_154960863
lvl 110, LoL
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:11:51 #179
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154960879
Demon hunter _O_
pi_154960880
Oh yeah, hoe voorspelbaar
pi_154960898
Iedereen per class dus hetzelfde Artifact weapon of wat? :N
pi_154960900
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:11 schreef Lhyanna het volgende:
Oh yeah, hoe voorspelbaar
Inderdaad, niet echts iets nieuws of verassends.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:12:52 #183
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154960902
Burning legion :')
pi_154960910
Tijd om mijn paladin af te stoffen. Ashbringer <3
pi_154960923
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Iedereen dus hetzelfde Artifact weapon of wat? :N
Wss wel, altijd als ze in wow zeggen, personalization, meer ruimte jouw pad te kiezen.
faalt dat als een gek, want icy-veins, noxxic ect geven toch aan dat die ene keuze 3% beter is en dan loopt iedereen daar mee.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154960968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Burning legion :')
wat is daar mis mee? :') Dat is de basis vd lore
pi_154960973
Suramar O+ Was een NE stad van voor de sundering
pi_154960978
Demon hunters als in gekopieerd van D3?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154960985
Ik zal wel weer een slettigerige female demon hunter maken :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154961003
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:15 schreef DJ_ het volgende:
Ik zal wel weer een slettigerige female demon hunter maken :@
herkenbaar
pi_154961028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:15 schreef pl4kkie het volgende:
Demon hunters als in gekopieerd van D3?
warcraft 3 a la illidan
pi_154961031
Moest eten :( precies om 6 uur. Wat heb ik gemist?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154961047
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Moest eten :( precies om 6 uur. Wat heb ik gemist?
Nieuwe class, nieuw honor systeem, artifact weapons per class en level 110. Zoiets
pi_154961051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:18 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Nieuwe class, nieuw honor systeem, artifact weapons per class en level 110. Zoiets
Demon Hunter las ik ja. :o Coolste hero in W3.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154961053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Moest eten :( precies om 6 uur. Wat heb ik gemist?
Burning legion xpac, demon hunter class, lvl 110, en artifact weapons.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154961066
Those we have lost, doomhammer. Zou het, Thrall dood. Mag het zo mooi zijn O+
pi_154961081
lvl 110, ik hoopte daar al op :)

En ik vraag me af vanaf welke lvl je met de demon hunter begint. Ik gok op 85 (110 - 25) omdat death knight ook op 55 begon (80 - 25)
pi_154961111
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:20 schreef Cornelis83 het volgende:
lvl 110, ik hoopte daar al op :)

En ik vraag me af vanaf welke lvl je met de demon hunter begint. Ik gok op 85 (110 - 25) omdat death knight ook op 55 begon (80 - 25)
Mag van mij op lvl 100 :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154961123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:21 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Mag van mij op lvl 100 :P
Ja, maar dat gaat zeker niet gebeuren :P
pi_154961156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:22 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat zeker niet gebeuren :P
Kan prima als er een restrictie op zit net als DK vroeger, dat je eerst een lvl 100 moet hebben voor je er een mag maken.
was met DK ook dat je eerst een lvl 80 moest hebben.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154961169
Heb enkel WoD niet gespeeld, ook totaal geen interesse in. Mocht ik de volgende expansion gaan spelen hoop ik wel dat er weer zo'n levelding is als je de nieuwe expansion koopt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154961176
Meh dalaran....
pi_154961193
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb enkel WoD niet gespeeld, ook totaal geen interesse in. Mocht ik de volgende expansion gaan spelen hoop ik wel dat er weer zo'n levelding is als je de nieuwe expansion koopt.
Als je WoD koopt, krijg je het sowieso. Demon hunter zal ook wel op 90 uitkomen na het begin om dezelfde reden
pi_154961198
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb enkel WoD niet gespeeld, ook totaal geen interesse in. Mocht ik de volgende expansion gaan spelen hoop ik wel dat er weer zo'n levelding is als je de nieuwe expansion koopt.
En dat terwijl levelen in WoD wel goed is aangepakt. Beter dan in MoP naar mijn mening.
pi_154961199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:24 schreef Lhyanna het volgende:
Meh dalaran....
een vd beste city ooit _O_
pi_154961211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:24 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Als je WoD koopt, krijg je het sowieso. Demon hunter zal ook wel op 90 uitkomen na het begin om dezelfde reden
Naar level 90 ja. :P Moet ik eerst WoD doen voordat ik aan de nieuwe expansion kan beginnen. En ik wil het pas weer gaan spelen als het uit is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154961216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:25 schreef topdeck het volgende:

[..]

een vd beste city ooit _O_
Dat wel, al hoop ik wel dat die aangepast is zodat er iets is te ontdekken
pi_154961231
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Naar level 90 ja. :P Moet ik eerst WoD doen voordat ik aan de nieuwe expansion kan beginnen. En ik wil het pas weer gaan spelen als het uit is.
De patch voor de Expac zal de benodigde exp wel weer nerfen, plus je bent echt zo door de zones heen.
pi_154961237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:25 schreef topdeck het volgende:

[..]

een vd beste city ooit _O_
Veel te klein in mijn ogen, mogen ze wel iets aan doen.
pi_154961238
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Naar level 90 ja. :P Moet ik eerst WoD doen voordat ik aan de nieuwe expansion kan beginnen. En ik wil het pas weer gaan spelen als het uit is.
Het levelen in Wod was fantastisch, jammer dat de end game wat lackte, en het de nadruk teveel op de garrison lag.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154961249
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:26 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

De patch voor de Expac zal de benodigde exp wel weer nerfen, plus je bent echt zo door de zones heen.
Dat is waar, misschien dat ik een week van te voren ga spelen oid.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 18:27:48 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_154961256
Nu maar hopen dat je in de nieuwe 'wereld' kunt vliegen :P Anders is het kut.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154961259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:26 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

De patch voor de Expac zal de benodigde exp wel weer nerfen, plus je bent echt zo door de zones heen.
Zelfs zonder de nerf kan je het met normaal spelen al in 2 daagjes doen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154961277
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:27 schreef Karina het volgende:
Nu maar hopen dat je in de nieuwe 'wereld' kunt vliegen :P Anders is het kut.
Nee. :(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154961290
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:27 schreef Karina het volgende:
Nu maar hopen dat je in de nieuwe 'wereld' kunt vliegen :P Anders is het kut.
Ik hoop het ook, maar niet door middel van "koop het maar voor 50k goud" oid. Hoop wel dat ze er een leuke questline aan vast plakken oid. Daar zijn genoeg opties voor. Zoiets als Druid epic flight form in TBC
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:29:40 #216
445795 Boma
De Voorzitter
pi_154961292
Komt tot zo ver allemaal een beetje ongeïnspireerd over. Oprecht teleurgesteld ook al speel ik niet meer sinds 2009.

Tevens, de manier waarop deze meneer presenteert werkt ook niet echt mee. :')
Mijn gedacht!
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 18:29:50 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_154961300
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nee. :(
Ja! Anders zit ik met al die flying mounts waar ik niks mee kan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154961306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:29 schreef Boma het volgende:
Komt tot zo ver allemaal een beetje ongeïnspireerd over. Oprecht teleurgesteld ook al speel ik niet meer sinds 2009.

Tevens, de manier waarop deze meneer presenteert werkt ook niet echt mee. :')
Ben wel hyped, maar idd, de presentatie is echt bagger
pi_154961311
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja! Anders zit ik met al die flying mounts waar ik niks mee kan.
Endgame zit je toch in Stormwind/Orgrimmar te queuen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 18:30:29 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_154961314
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:29 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, maar niet door middel van "koop het maar voor 50k goud" oid. Hoop wel dat ze er een leuke questline aan vast plakken oid. Daar zijn genoeg opties voor. Zoiets als Druid epic flight form in TBC
Oh zoiets vind ik ook wel leuk ja. Hoeft niet per se meteen. Maar wel snel iig :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 18:30:48 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_154961319
quote:
16s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:30 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Endgame zit je toch in Stormwind/Orgrimmar te queuen.
Ik doe geen raids dus daar heb ik geen last van :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154961328
Turalyon O+ O+ O+
pi_154961338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Turalyon O+ O+ O+
Dit!
pi_154961341
Oehhh dat is dan wel weer vet, de windrunner sisters :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154961343
Ik ga sowieso mijn paladin weer levellen. Ashbringer. _O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154961346
Jezus die stem...
pi_154961349
Stukje over een ability van de demon hunter:
quote:
METAMORPHOSIS
Demon Hunters transform into hellish forms, enhancing their formidable powers: damage-focused Illidari gain incredible swiftness and damage allowing them to finish their prey, while those who prize defense become nigh invincible in their demonic forms.
Lijkt erop dat het dus net als DK een tank/melee dps class wordt.
pi_154961363
Elke spec :o, dat is wel gaaf.
pi_154961375
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:31 schreef Lhyanna het volgende:
Jezus die stem...
De echo is strong in him.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154961382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:32 schreef Lhyanna het volgende:
Elke spec :o, dat is wel gaaf.
Kun je tenminste weer aan het wapen zien wat een character is :P Uniqueness op het uiterlijk.
pi_154961383
Tirion dood dus
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 18:33:07 #232
9859 crew  Karina
Woman
pi_154961391
Meh dit vind ik niet zo leuk. Elke class heeft dus een aparte 'quest'? Dan kun je niet samen spelen dus...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154961393
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Tirion dood dus
:'(
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:33:17 #234
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154961397
Het klinkt allemaal heel tof, ben benieuwd hoe de uitwerking zal zijn!
pi_154961400
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
Meh dit vind ik niet zo leuk. Elke class heeft dus een aparte 'quest'? Dan kun je niet samen spelen dus...
Zal wel een lvl 110 redelijk snelle quest zijn
pi_154961401
kut lag....
pi_154961410
Oehhhh ik mag frostmourne gebruiken <3
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 18:34:02 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_154961415
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:33 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Zal wel een lvl 110 redelijk snelle quest zijn
Hoop het ja, had met WoD ook af en toe quests die je niet samen kon doen. World of solocraft.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154961416
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:33 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Zal wel een lvl 110 redelijk snelle quest zijn
Klinkt eerder al op lvl 100
pi_154961425
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:34 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Klinkt eerder al op lvl 100
Dat is wel minder :/
pi_154961444
lol, je krijgt niet het wapen, maar het is een talent tree voor je wapen? ....
pi_154961452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef Cornelis83 het volgende:
lol, je krijgt niet het wapen, maar het is een talent tree voor je wapen? ....
Beide, lijkt het op
pi_154961458
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef Cornelis83 het volgende:
lol, je krijgt niet het wapen, maar het is een talent tree voor je wapen? ....
Je krijgt het wapen en lvled het op in feite door er perks aan te hangen via die talent tree
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 18:35:40 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_154961459
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef Cornelis83 het volgende:
lol, je krijgt niet het wapen, maar het is een talent tree voor je wapen? ....
Zat ik ook al te denken. Lijkt het wel op.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:35:57 #245
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154961465
Talenttree voor je wapens! :D
pi_154961477
Heroes of the storm type unlocking voor looks?

Maakt het wel weer wat unieker
pi_154961498
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:36 schreef Lhyanna het volgende:
Heroes of the storm type unlocking voor looks?

Maakt het wel weer wat unieker
Zal me eerlijk gezegd ook niet verbazen als ze er ook skins voor gaan verkopen ala heroes of the storm.
pi_154961506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:37 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Zal me eerlijk gezegd ook niet verbazen als ze er ook skins voor gaan verkopen ala heroes of the storm.
Ka-ching inderdaad
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:38:01 #249
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154961523
Artifacts klinkt wel vet maar betekend uiteindelijk dat iedereen gewoon hetzelfde wapen gebruikt.
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 18:38:07 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_154961525
Nou geweldig idee hoor, kleurtjes en glittertjes voor je wapen, was ik nou nooit op gekomen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154961537
Die rechter ashbringer.. Omg, ik kan mn paladin maar beter gaan levelen nu...
pi_154961551
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:38 schreef Lhyanna het volgende:
Die rechter ashbringer.. Omg, ik kan mn paladin maar beter gaan levelen nu...
Er is maar 1 ashbringer skin :( !
pi_154961560
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb enkel WoD niet gespeeld, ook totaal geen interesse in. Mocht ik de volgende expansion gaan spelen hoop ik wel dat er weer zo'n levelding is als je de nieuwe expansion koopt.
http://us.battle.net/wow/en/legion/#features

quote:
Features:

New continent: The Broken Isles
New class: Demon Hunter
Artifacts: customizable weapons that grow in power as you do
Class-specific Order Halls and followers
All New Dungeons and Raids
New World Bosses
Level cap raised to 110
Revamped PvP progression system
Improved transmogrification system
Improved social features
Character Boost—immediately raise one character to level 100
pi_154961579
quote:
Nice, hoef ik mn paladin ook niet die 10 levels te levelen :P
pi_154961652
Het is wel een beetje godslastering met die artifacts om eerlijk te zijn, maar ziet er alsnog ver uit.

Welke zou warrior krijgen?
pi_154961654
Jeuh, mn paladin krijgt ashbringer en wordt de leider van de silverhand. De nieuwe Tirion/Uther.
pi_154961656
Ben benieuwd hoe ze respeccen gaan handelen.
pi_154961666
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:43 schreef topdeck het volgende:
Het is wel een beetje godslastering met die artifacts om eerlijk te zijn, maar ziet er alsnog ver uit.

Welke zou warrior krijgen?
Die Axe van net ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:45:55 #259
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154961709
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
Nou geweldig idee hoor, kleurtjes en glittertjes voor je wapen, was ik nou nooit op gekomen.
Dat is wel heel negatief gesteld _O-
pi_154961726
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:45 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Dat is wel heel negatief gesteld _O-
Naja als 1 van de main features van de expansion is het wel wat magertjes natuurlijk :P
pi_154961728
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:45 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Dat is wel heel negatief gesteld _O-
Zeuren is altijd makkelijk he :P
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:47:16 #262
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154961742
anathema opzich wel vet natuurlijk :)
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 18:47:47 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_154961754
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Zeuren is altijd makkelijk he :P
Uiteraard ;) Ik vind transmog wel leuk. Maar dat kende ik al van GW2 (waar het nog veel uitgebreider was).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:48:03 #264
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154961763
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Naja als 1 van de main features van de expansion is het wel wat magertjes natuurlijk :P
Nieuw raids, dungeons en zones zijn de main features. De rest is altijd bijzaak.
pi_154961764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
anathema opzich wel vet natuurlijk :)
Komt die terug? Lijkt me niet(of ik heb het gemist en vind het kut :/)
pi_154961766
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Uiteraard ;) Ik vind transmog wel leuk. Maar dat kende ik al van GW2 (waar het nog veel uitgebreider was).
Dyes _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_154961770
Schlachtzüge. Altijd cool dat duits :P
pi_154961779
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:48 schreef Cornelis83 het volgende:
Schlatzüge. Altijd cool dat duits :P
Dit _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154961809
We krijgen dus weer groene gebieden met fel fire?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:50:11 #270
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154961815
Nog iets gemist?

En komt er ook info over D3?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:50:18 #271
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154961822
More of the same -_-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:50:54 #272
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154961837
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:48 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Komt die terug? Lijkt me niet(of ik heb het gemist en vind het kut :/)
Wat zouden ze shadowpriests dan moeten geven als artefact?
pi_154961853
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Wat zouden ze shadowpriests dan moeten geven als artefact?
Nja, anathema is natuurlijk al beschikbaar geweest. Er zal vast wat gaver zijn toch?
pi_154961854
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Wat zouden ze shadowpriests dan moeten geven als artefact?
Bedenken wel wat, ze hebben immers meerderw apens moeten bedenken.
pi_154961856
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:48 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Komt die terug? Lijkt me niet(of ik heb het gemist en vind het kut :/)
hééél wss wel voor spriests
pi_154961884
deathwing/neltharion's lair lag toch in draenor?
pi_154961892
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:53 schreef topdeck het volgende:
deathwing/neltharion's lair lag toch in draenor?
Deepholm Cata.
pi_154961894
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:53 schreef topdeck het volgende:
deathwing/neltharion's lair lag toch in draenor?
Ja, toen die tijdelijk in Outland was. Dit is zijn Lair van 10k jaar terug.
pi_154961895
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:53 schreef topdeck het volgende:
deathwing/neltharion's lair lag toch in draenor?
Nogal maf, als neltharion de aspect of the earth van azeroth was...
pi_154961911
nog geen wrathion tegen gekomen
pi_154961920
Hopen dat ze de dungeons nu wat langer mee laten gaan ipv een middagje doen tot je gear hebt voor LFR.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154961935
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:55 schreef DJ_ het volgende:
Hopen dat ze de dungeons nu wat langer mee laten gaan ipv een middagje doen tot je gear hebt voor LFR.
Gewoon regelmatig updates uitbrengen, eventueel unlocken van zones in een instance in aankomende patches.
pi_154961939
Violet Hold weer.
pi_154962000
alweer eerst 7 en dan 10 bosses?
pi_154962001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:56 schreef Cornelis83 het volgende:
Violet Hold weer.
Ja, iedereen haat die dungeon :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154962032
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:58 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja, iedereen haat die dungeon :D
Dat domme verplichte wachten in 1 ruimte ja... Hopelijk doen ze dat niet nog eens. 3 expansions lang hebben ze afgeleerd om dat niet weer te doen, moeten ze er niet mee terug komen.
pi_154962033
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:58 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja, iedereen haat die dungeon :D
Zo te horen is het alleen dezelfde locatie, maar heel anders. Het kon in elk geval erger, had ook Oculus kunnen zijn :'(
pi_154962056
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Zo te horen is het alleen dezelfde locatie, maar heel anders. Het kon in elk geval erger, had ook Oculus kunnen zijn :'(
Ik vond occulus leuk :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:00:10 #289
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_154962063
demon hunter :'(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_154962067
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik vond occulus leuk :@
In premades wel, in Pugs, nee...
pi_154962077
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:00 schreef cherrycoke het volgende:
demon hunter :'(
Verkeerde smiley joh :P
pi_154962089
Volgende topic subtitel alvast: "I'm blind, not deaf" ^^
pi_154962105
Dat wordt een roodharige slet demon hunter, met een te naakt bovenlichaam
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154962111
Iedereen natuurlijk NE male demonhunter rollen
pi_154962131
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Iedereen natuurlijk NE male demonhunter rollen
Voor Illidan.
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 19:03:34 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_154962154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Iedereen natuurlijk NE male demonhunter rollen
Nah ik speel sowieso altijd vrouwtjes, die zien er beter uit :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154962163
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Nah ik speel sowieso altijd vrouwtjes, die zien er beter uit :')
Ik ook. Op één Tauren na. :P
pi_154962166
female gnome demon hunter (indien mogelijk ofc) :P
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:04:32 #299
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_154962182
demon hunter tank :((((((((((((((((((
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_154962201
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
demon hunter tank :((((((((((((((((((
Niks mis mee vind ik.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:05:19 #301
62182 Georges
That's the shit
pi_154962206
Dat publiek...
Beetje meer enthousiasme mag wel.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_154962207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:03 schreef Cornelis83 het volgende:
female gnome demon hunter (indien mogelijk ofc) :P
gnooms :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')