abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:40:50 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154988325
quote:
Echt, hammond ook met dat rare baardje _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dit dus. _O_ _O-

Jeremy: "Bad news, the Dacia Sandero...."
James: "The what?"

_O-
Goede oude tijd.
Blijft geweldig. Rest van die aflevering ook. (11x03) :D

[ Bericht 22% gewijzigd door S95Sedan op 07-08-2015 16:46:37 ]
pi_154993334
Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May’s new Amazon Prime show has an absolutely insane budget
quote:
Amazon wasn’t joking when it said it was giving the former Top Gear team the freedom to make the show they want, reportedly promising them a £160 million budget for the upcoming series.

One of the most expensive UK shows ever, it has a budget bigger than that of the first two seasons of House of Cards and the first Avengers movie.

Former Top Gear producer Andy Wilman, who has jumped ship with the trio, told Broadcast it was the promise of a reported £160 million that made them choose Amazon (which initially seemed like an odd choice over Netflix or a terrestrial/freeview channel).

The team have committed to 36 episodes of a new car show, as yet untitled, meaning each episode will have a budget of around £4.5 million.

"It was very parochial the way this whole thing started," Wilman said. "It's not our forte doing deals. We're all crap at business.”

The exorbitant sum, coupled with Amazon’s promise to give the presenters “creative freedom” on the show, means you can expect it to continue on from Top Gear with a more adventure than consumer advice theme, with the trio motoring around the globe.

“We love the people down at ITV, but we couldn't do it," Wilman added of the broadcaster choice.

“Every one we have talked to has told us: ‘They [Amazon] leave you alone to make your show'. That's a big one for us - we don't like interference, we don't need to be policed."

Launching simultaneously in the UK, US and Germany, the new show is expected to arrive on the streaming service in autumn 2016.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 13:28:19 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155011725
quote:
Voormalig Top Gear-trio mag meer dan 200 miljoen euro besteden
Foto: AFP
Gepubliceerd: 07 augustus 2015 16:39 Laatste update: 07 augustus 2015 17:09

Voormalig Top Gear-trio Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May krijgen voor de komende 36 afleveringen van hun nieuwe autoprogramma te maken met een budget dat meer dan tweehonderd miljoen euro bedraagt.

Dat meldt producent Andy Wilman aan Broadcast.

De makers van het nieuwe autoprogramma mogen ongeveer 225 miljoen euro uitgeven. Dat is iets meer dan zes miljoen euro per aflevering. Dat was ook de reden om voor Amazon Prime te kiezen, waar het nieuwe programma wordt uitgezonden. Naast het hoge budget krijgen de drie ook de volledige creatieve vrijheid, aldus Wilman. "Dat was voor ons eigenlijk de meest belangrijke reden om 'ja' te zeggen."

Het programma wordt volgend jaar voor het eerst uitgezonden en wordt geproduceerd door Wilman. De oude schoolvriend van Clarkson was verantwoordelijk voor het programma tussen 2002 en 2015 en bracht de humor terug in de autoserie.
http://www.nu.nl/media/41(...)n-euro-besteden.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 13:38:24 #79
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_155011912
quote:
Dat is dus ongeveer een vertaling van t bericht er boven ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 13:51:34 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155012259
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 13:38 schreef qu63 het volgende:

[..]

Dat is dus ongeveer een vertaling van t bericht er boven ;)
Heb het er neer gezet voor de mensen die het niet op de BBC keken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155013335
Ik neem aan dat Amazon nog wel uitbreidt naar andere landen voor de lancering? Zou een logische stap zijn ergens. Ergens ook weer niet maar toch.
pi_155024886
Ergens is voor het grote geld kiezen niet gelijk aan kwaliteit uitzenden. Als je iemand 1 miljard geeft kan hij het nog verprutsen of verbrassen.

In theorie zouden ze nu wél de klassieke Ferrari's kunnen gaan rijden die eerst niet konden, omdat de BBC die verzekeringspremie niet kon betalen.

Aangezien er al zoveel specials zijn gewest overal ter wereld zouden ze misschien China nog kunnen doen of nog meer naar Japan, verder zou ik het zo niet weten.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 10 augustus 2015 @ 03:23:34 #83
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_155068011
36 afleveringen lijkt me 12 per jaar en met meer dan 6 miljoen per aflevering lijkt me dat het vooral specials worden.

Maar het lijkt me ook dat Amazon Prime dat geld terug wil verdienen, vraag me af hoe ze dat willen doen.
Verkopen aan zoveel mogelijk landen of hopen dat er een hoop pay per view klanten op af komen (of nieuwe abonnees)?

In elk geval kunnen ze verwachten dat er een hele hoop mensen zullen zijn die het gewoon ergens downloaden en dan kan Amazon fluiten naar z'n geld.

[ Bericht 18% gewijzigd door SiGNe op 10-08-2015 03:38:36 ]
pi_155068380
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 03:23 schreef SiGNe het volgende:
36 afleveringen lijkt me 12 per jaar en met meer dan 6 miljoen per aflevering lijkt me dat het vooral specials worden.

Maar het lijkt me ook dat Amazon Prime dat geld terug wil verdienen, vraag me af hoe ze dat willen doen.
Verkopen aan zoveel mogelijk landen of hopen dat er een hoop pay per view klanten op af komen (of nieuwe abonnees)?

In elk geval kunnen ze verwachten dat er een hele hoop mensen zullen zijn die het gewoon ergens downloaden en dan kan Amazon fluiten naar z'n geld.
Wellicht heeft dit met de expansiedrift van Amazon te maken en openen ze straks Prime ook in NL.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 10 augustus 2015 @ 05:05:38 #85
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_155068384
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 05:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wellicht heeft dit met de expansiedrift van Amazon te maken en openen ze straks Prime ook in NL.
Ongetwijfeld, ze moeten natuurlijk wel goede programma's hebben als ze kijkers willen trekken, daarom doen HBO en Netflix het ook zo goed, maken goede series.

En je ziet ook steeds meer dat mensen hun kabelabonnement opzeggen en een abonnement nemen op een online provider.
Zelf krijg ik over niet al te lange tijd ook te maken met IP TV, kan ik m'n eigen abonnenment samenstellen ipv crappy kwaliteit van Ziggo (officieel alleen analoog ondersteund, digitaal werkt wel maar soms ook niet)

[ Bericht 20% gewijzigd door SiGNe op 10-08-2015 05:15:16 ]
pi_155069396
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 05:05 schreef SiGNe het volgende:
crappy kwaliteit van Ziggo (officieel alleen analoog ondersteund, digitaal werkt wel maar soms ook niet)
Dat lijkt mij een lokaal probleem, want alhier werkt digitaal in het hele huis probleemloos.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:24:58 #87
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155069591
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een lokaal probleem, want alhier werkt digitaal in het hele huis probleemloos.
mwah, op die hersenloos trage modem na hebben wij ook niet echt klachten.

Zou het nieft vervelend vinden om zelf een zenderpakket te kunnen samenstellen. We hebben pas een tijdje lang ALLES kunnen kijken wat er op de kabel zit, en dan zie je toch wel dat er veel toffe zenders bij zitten die ik best voor vast zou willen kunnen kijken. Maar als je de desbetreffende pakketten afsluit heb je er weer tig bijzitten die ik niet wil hebben, en waar je dan toch ook voor betaalt.
Ben best bereid om iets meer te betalen als nu, maar dan wil ik wel waar voor mijn geld, en geen 22 turkse kutzenders erbij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 10-08-2015 10:16:34 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:27:02 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_155069616
Probleemloos is Ziggo niet bij mij maar het werkt. Maar heeft verder weinig met Topgear te maken ;).

Het is wel een behoorlijke bak geld zeg, ik kijk wel uit naar de "specials" weer. De items in de studio waren vaak wel leuk, soms minder leuk, maar ik zou het niet echt missen als ze echt weer van die epische trips gaan maken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:30:45 #89
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_155069670
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

mwah, op die hersenloos trage modem na hebben wij ook niet echt klachten.

Zou het nief vefvelend vinden om zelf een zenderpakket te kunnen samenstellen. We hebben pas een tijdje lang ALLES kunnen kijken wat er op de kabel zit, en dan zie je toch wel dat er veel toffe zenders bij zitten die ik best voor vast zou willen kunnen kijken. Maar als je de desbetreffende pakketten afsluit heb je er weer tig bijzitten die ik niet wil hebben, en waar je dan toch ook voor betaalt.
Ben best bereid om iets meer te betalen als nu, maar dan wil ik wel waar voor mijn geld, en geen 22 turkse kutzenders erbij.
Dat doen ze zodat je het pakket met alle zenders kiest.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:18:49 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155070376
quote:
6s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:30 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dat doen ze zodat je het pakket met alle zenders kiest.
wat wij de afgelopen maanden konden kijken is iets experimenteels, krijg je ook een andere decoder, kun je terugkijken, opnemen, vanaf het begin kijken, alle betaalzenders enzenz.. Was leuck, maar dat kost straks regulier iets van 80¤/mnd, en dat is me wel wat te gortig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_155071755
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

wat wij de afgelopen maanden konden kijken is iets experimenteels, krijg je ook een andere decoder, kun je terugkijken, opnemen, vanaf het begin kijken, alle betaalzenders enzenz.. Was leuck, maar dat kost straks regulier iets van 80¤/mnd, en dat is me wel wat te gortig.
Het is er al even ;) Nog voordat wij het pakket moesten terugsturen;

https://www.ziggo.nl/alles-in-1/max/

¤73,95 per maand :') :W.
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:31:46 #92
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_155071784
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:30 schreef Anne het volgende:

[..]

Het is er al even ;) Nog voordat wij het pakket moesten terugsturen;

https://www.ziggo.nl/alles-in-1/max/

¤73,95 per maand :') :W.
Juj, die krijg ik een jaar lang voor maar 20 euro per maand :P
Don't let my username fool you...
pi_155071797
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:31 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Juj, die krijg ik een jaar lang voor maar 20 euro per maand :P
Lekker! Dat is nog goedkoper dan mijn huidige abonnement.
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:41:31 #94
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155072004
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 05:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wellicht heeft dit met de expansiedrift van Amazon te maken en openen ze straks Prime ook in NL.
Als Amazon Prime gaat leveren in NL, dan moeten ze ook fysieke goederen gaan leveren, want Prime is meer dan alleen Streaming, het is een pakket dat ze leveren met oa gratis versturen van goederen en nog meer voordelen.
Verder bevalt prime me uitstekend, gisteren de laatste aflevering van Johnatan Strange & Mr Norell gekeken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:42:29 #95
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_155072024
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:32 schreef Anne het volgende:

[..]

Lekker! Dat is nog goedkoper dan mijn huidige abonnement.
Tja, Ziggo wil graag het alleenrecht in onze wijk nadat dat jarenlang door een lokale non-profit kabelstichting werd gedaan. Nu willen ze natuurlijk zoveel mogelijk klanten aan zich binden, maar de pakketten waren voor dat eerste jaar wel héél gunstig geprijsd. (alle pakketten voor 20 euro per maand, of je nu de langzaamste pakte of de duurste)
Don't let my username fool you...
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:44:20 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_155072072
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als Amazon Prime gaat leveren in NL, dan moeten ze ook fysieke goederen gaan leveren, want Prime is meer dan alleen Streaming, het is een pakket dat ze leveren met oa gratis versturen van goederen en nog meer voordelen.
Verder bevalt prime me uitstekend, gisteren de laatste aflevering van Johnatan Strange & Mr Norell gekeken
Zou fijn zijn als Nederland eens wat meer bediend zo worden door Amazon en de resellers etc. Ik zoek nog wel eens exotische hardware en heel veel shipped niet naar Nederland etc.

Qua TG maak ik me niet zo druk, als het niet legaal wordt aangeboden is het vast te vinden O-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 10 augustus 2015 @ 12:02:14 #97
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155072528
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zou fijn zijn als Nederland eens wat meer bediend zo worden door Amazon en de resellers etc. Ik zoek nog wel eens exotische hardware en heel veel shipped niet naar Nederland etc.

Qua TG maak ik me niet zo druk, als het niet legaal wordt aangeboden is het vast te vinden O-).
Daar heb je gelijk in, maar Nederland is een kleine niche markt voor Amazon, boeken hebben een boekprijsbinding en veel zaken worden gewoon via Amazon.co.uk verkocht. Ze zullen de investering voor een verdere uitbreiding van Amazon.nl moeten afwegen tegen wat ze meer zullen gaan verkopen daardoor.
Ik denk dat dit gaat komen op het moment dat de geautomatiseerde distributiecentra in Tsjechië en Polen af zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:27:33 #98
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_155079264
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een lokaal probleem, want alhier werkt digitaal in het hele huis probleemloos.
Ja, dat is ook een lokaal probleem, daarom zei ik ook 'officieel alleen analoog ondersteund'..
Ver verhuurder moet van Ziggo de kabels vervangen als ze digitaal willen aanbieden maar de verhuurder vind dat Ziggo dat aanleggen van die kabels maar moet betalen (kan zo een ton kosten in de hele flat).
Maar goed, de verhuurder (SSH) is in andere panden al bezig met een CPE box (Customer-premises equipment) waar ze internet en TV mee aanbieden en dat gaan we hier in de flat ook krijgen.. IP TV dus.
Het netwerk is daar al snel genoeg voor (100Mbit up en down met 2x10GB Glasvezel naar de Universiteit van Utrect (Surfnet).
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 augustus 2015 @ 15:38:32 #99
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_155079621
test Ziggo blaat
1) Is dat nieuw, dat Ziggo automatisch een linkje naar de website krijgt? Of verwijzen jullie daadwerkelijk naar Ziggo's website? beetje onzin naar mijn mening.
2) Het ging hier toch over Top Gear en de afgesplitste autoshow van May, Clarkson en Hammond?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 10 augustus 2015 @ 21:48:07 #100
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_155094820
[quote]0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
test Ziggo blaat
1) Is dat nieuw, dat Ziggo automatisch een linkje naar de website krijgt? Of verwijzen jullie daadwerkelijk naar Ziggo's website? beetje onzin naar mijn mening.
Nope, fok heeft code die zulke links omzet in affiliate-links voor hen zelfs. Zelfde voor o.a. dat dikke bolauwe mannetje.com en ibootd.com
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')