abonnement Unibet Coolblue
pi_154823358
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb zo'n simpel citruspersje gekocht voor HF. Ik had alleen zo'n grote elektrische, maar om dat nu telkens uit de kast te halen voor een half citroentje vond ik ook zo wat.
En ik heb een microplane rasp gekocht, want wat ik had deugde niet echt voor al die citroenen die we fijn moeten raspen :+
Rasp gekocht check (paar dagen geleden nog het velletje van een kootje mee afgezaagd ;( ).
En een citruspers vergeet ik telkens te kopen, nu pers en prak ik met een vork. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154823375
Ik knijp er gewoon hard in. Soms eerst een paar tellen in de magnetron, komt t sap er makkelijker uit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154823381
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

bedoel je gewoon een knoflookbol zoals je die in de winkel koopt? Ik dacht dat iedereen dat wel gebruikte door pasta's enzo :D dan gaat er nu echt een wereld open voor die mensen :9
Bij pasta uit een potje heb je die toch niet nodig joh? O~)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154823389
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als ik verse zeg, bedoel ik wel ook gedroogde. Gewoon standaardteentjes. Die niet?
Ik bedoel ook de standaard teentjes :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_154823393
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik knijp er gewoon hard in. Soms eerst een paar tellen in de magnetron, komt t sap er makkelijker uit.
Of vooraf rollen over het aanrecht. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154823482
Jullie zijn primitief :|W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154823678
:{w

Zelfredzaam :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:47:07 #108
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154823968
Wat is AGF :@
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154824069
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:47 schreef pl4kkie het volgende:
Wat is AGF :@
Aardappelen Groente Vlees.. Uhm.. Flees?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154824155
Oeps
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154824215
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:18 schreef Vanyel het volgende:
^O^ ^O^

Indrukwekkend vind ik het.
Mijn ouders waren ook meer van AGF dan ikzelf, maar heb gelukkig wel een goeie basis meegekregen. Dat helpt wel voor het leerproces.
Nah, indrukwekkend valt wel mee hoor. Wij zijn dan ook weer niet van die mensen die je in een rstaurant alleen maar blij maakt met tomatensoep en schnitsel met roomsaus en dame blanche toe, zeg maar. :+ Uit eten is dan juist weer aparte gerechten ontdekken.

Alleen het thuis verzamelen van recepten, al die specifieke dingetjes kopen, hopen overhouden als je maar een snufje nodig hebt (en wederom geen zin/tijd om een recept te zoeken waarin dat wel past) maakten mijn koken standaard.

Nu neemt HF mij dat uitzoek- en inkoopwerk uit handen. Winwin! En ja, daar betaal ik dan graag wat extra voor. :P Misschien wordt het ooit te duur, maar dan heb ik evengoed nog mijn veranderde boodschappenmandje. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154824328
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Oeps
Kijk, die dingen gaan dan weer mis bij long time knoflookteengebruikers :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154824391
Dinsdag komt mijn eerste box binnen :) komt goed uit want afgelopen donderdag m'n enkel zwaar verzwikt en gekneusd en kan niet lopen :P
pi_154824464
De pasta is wel lekker maar wel bbbbbbbbboring
pi_154824488
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:04 schreef emmyemmy het volgende:
Dinsdag komt mijn eerste box binnen :) komt goed uit want afgelopen donderdag m'n enkel zwaar verzwikt en gekneusd en kan niet lopen :P
Ai, sterkte! De box is dan idd erg handig
pi_154824608
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Trusten het volgende:
De pasta is wel lekker maar wel bbbbbbbbboring
Die met het kippengehakt?
Lijkt me het minste van de hele week.
Make my day!
pi_154824685
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:11 schreef agter het volgende:
Die met het kippengehakt?
Lijkt me het minste van de hele week.
Ja, de fusili. Het smaakt naar wat het is, pasta met kipgehakt, gebakken groenten en wat room. Zelf nog wat Parmezaan over gedaan
pi_154824724
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:13 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ja, de fusili. Het smaakt naar wat het is, pasta met kipgehakt, gebakken groenten en wat room. Zelf nog wat Parmezaan over gedaan
Een van de redenen dat ik hem heb afgezegd deze week. Dat kan zelfs ik from scratch zelf maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:21:42 #119
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154824973
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Aardappelen Groente Vlees.. Uhm.. Flees?
8)7. Dat had ik kunnen weten _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154825107
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kijk, die dingen gaan dan weer mis bij long time knoflookteengebruikers :P
:D

Ik ben komende week wel benieuwd naar de quesadillas.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154827533
Nou, dat was een lekker slurp kokos soeppie van koolvis, noedels en broccoli.
En nog vers limoensap erdoor gesprenkeld, had ik hier gelezen, tóch?
Wél naanbrood erbij gemaakt, van Patak.
pi_154829091
Vanmorgen de nieuwe box ontvangen, vanavond de zeekraal/schelvisfilet/aardappelpuree bereid. Ha, dat was tenminste weer ouderwets. Simpel, erg lekker, producten zichtbaar kakelvers en typisch zo’n maaltijd waar ik zelf niet zo snel op zou komen. Alle gezinsleden hebben gesmuld en geloof me, dat zegt iets.
“I don’t hate people. I just feel better when they’re not around.”
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 23:53:21 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154831347
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Bij pasta uit een potje heb je die toch niet nodig joh? O~)
juist dan :D zodat je er toch nog wát van kunt maken :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_154839492
Aardappelsalade gemaakt.
Het is wat het is... aardappels met wat groente en een sausje. Gelukkig viel de olijvensmaak mee en het smaakte beter dan het rook. En eruit zag. :')
Maar dit is wel heel basic. Ik had er eitjes bij gekookt en morgen maak ik er vlees of vis bij. Ik vind het echt een bijgerecht. En wel erg goedkope ingrediënten dit keer. Het is niet alsof de rest van de box overdreven duur was of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154840260
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:30 schreef Cat22 het volgende:
Aardappelsalade gemaakt.
Het is wat het is... aardappels met wat groente en een sausje. Gelukkig viel de olijvensmaak mee en het smaakte beter dan het rook. En eruit zag. :')
Maar dit is wel heel basic. Ik had er eitjes bij gekookt en morgen maak ik er vlees of vis bij. Ik vind het echt een bijgerecht. En wel erg goedkope ingrediënten dit keer. Het is niet alsof de rest van de box overdreven duur was of zo.
Eens. Ik vond het een salade voor bij de bbq.
Make my day!
pi_154841436
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:11 schreef agter het volgende:

[..]

Eens. Ik vond het een salade voor bij de bbq.
Ja. :Y en dan zou ik het serieus best lekker vinden.
pi_154842955
1 pluspunt voor Hellofresh. Vorige week een kapotte abrikoos. Deze week een klein pakketje fruit extra. O+

1 minpunt voor Hellofresh. Deze week waren mijn aardappelen zo rot dat het vocht door de doos was gelekt. Ik zei nog tegen de bezorger dat het nat was. Hij vond het vreemd want het was zijn eerste pakket. Ik was bang dat er iets kapot was, maar dit had ik niet verwacht. Achja, gelukkig is een aardappeltje makkelijk te vervangen.

pi_154847203
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:11 schreef Myraela het volgende:
1 pluspunt voor Hellofresh. Vorige week een kapotte abrikoos. Deze week een klein pakketje fruit extra. O+

1 minpunt voor Hellofresh. Deze week waren mijn aardappelen zo rot dat het vocht door de doos was gelekt. Ik zei nog tegen de bezorger dat het nat was. Hij vond het vreemd want het was zijn eerste pakket. Ik was bang dat er iets kapot was, maar dit had ik niet verwacht. Achja, gelukkig is een aardappeltje makkelijk te vervangen.

[ afbeelding ]
Ugh, dat ziet er echt niet fris uit.

Hier de doos ook weer binnen. Anders dan vorige week moest ik nu tekenen voor ontvangst.
Alles was compleet en zag errima uit. Ben weer benieuwd naar de gerechten!
pi_154849664
Hmm apart, bij mij is de optie om gratis boxen weg te geven helemaal weg uit mijn account. Hebben meer mensen dat?
pi_154849889
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:13 schreef Trusten het volgende:
Hmm apart, bij mij is de optie om gratis boxen weg te geven helemaal weg uit mijn account. Hebben meer mensen dat?
Hier zit hij er nog in. Over één box is het zover :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:37:42 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154850467
Wat nog veel handiger is dan zo'n box via een mail delen is een kortingscode ;)
1e box gratis :7 :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 02-08-2015 21:01:41 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154851016
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:37 schreef RobertNL het volgende:
Wat nog veel handiger is dan zo'n box via een mail delen is een kortingscode ;)
1e gratis box :7 :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levert dat de gebruiker een gratis box op? Of is dat de code waarbij jij 12 euro korting krijgt?
En degene die de code gebruikt 'maar' 20 euro korting krijgt. :') Geen slechte deal natuurlijk, maar vertel jouw voordeel er ook even bij. En dat dat geen gratis box oplevert omdat die bij 39 euro beginnen.

Iedereen hier heeft zo'n code om uit te delen. Niet echt tof om die van jou te spammen zonder toelichting.

Gratis boxen kunnen bij mijn weten alleen uitgedeeld worden dmv mailadressen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154851045
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen hier heeft zo'n code om uit te delen. Niet echt tof om die van jou te spammen zonder toelichting.
Als ik het goed lees dan zou het een algemene code voor een 1e gratis box moeten zijn...
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:57:07 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154851091
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:55 schreef Trusten het volgende:

[..]

Als ik het goed lees dan zou het een algemene code voor een 1e gratis box moeten zijn...
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154851124
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:Y
Als dat zo is: I stand corrected :@
Hoe kom je daaraan? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154851630
Dinsdag krijg ik de eerste box binnen alleen donderdag en vrijdag eet ik ergens anders. Blijft het zo lang goed?
pi_154851868
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:13 schreef emmyemmy het volgende:
Dinsdag krijg ik de eerste box binnen alleen donderdag en vrijdag eet ik ergens anders. Blijft het zo lang goed?
Ik doe zes dagen met mijn driedagenbox. Dat gaat vrijwel altijd goed, alleen even checken hoe het zit met de houdbaarheid van vlees en vis. Maar die zou je evt kunnen invriezen. En kijken of er kwetsbare groenten bij zitten die snel op moeten.
HF geeft ook altijd een volgorde voor de recepten. Vegetarisch komt altijd als laatste.

Toevallig dat ik vandaag de laatste maaltijd van afgelopen week maakte. En toen waren de radijsjes en aardappels wat slap (was te verwachten) en citroen beschimmeld (viel tegen).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154852205
Okee. Ja ik krijg de 5 dagen box. Wilde sowieso de vis met zeekraal om die reden als eerste eten.


Sowieso dinsdagavond bezorging, dus woensdag de vis eten, dan 2 dagen er niks van en dan de 4 andere gerechten.. hmm..
pi_154852297
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:33 schreef emmyemmy het volgende:
Okee. Ja ik krijg de 5 dagen box. Wilde sowieso de vis met zeekraal om die reden als eerste eten
HelloFresh adviseert de pasta met kipgehakt als eerste ;)
pi_154852314
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:38 schreef Trusten het volgende:

[..]

HelloFresh adviseert de pasta met kipgehakt als eerste ;)
Ohja, ook wel logisch ja.
pi_154852490
Wij hebben het sinds een paar weken ook. Wat hier eerder genoemd werd, de twee persoonsmaaltijden vind ik altijd nét niet genoeg waardoor ik 's avonds dan toch nog een tosti maak of een zak chips open trek. Over het algemeen wel lekkere recepten en dingen die ik zelf nóóit zou proberen. Maar blijf het best veel geld vinden voor wat je terug krijgt. Het is biologisch en blablabla, maar 50 euro en dan een bordje pasta met wat gehakt... meh :D
Bleuh.
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:51:51 #142
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154852661
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:46 schreef PimD het volgende:
Wij hebben het sinds een paar weken ook. Wat hier eerder genoemd werd, de twee persoonsmaaltijden vind ik altijd nét niet genoeg waardoor ik 's avonds dan toch nog een tosti maak of een zak chips open trek. Over het algemeen wel lekkere recepten en dingen die ik zelf nóóit zou proberen. Maar blijf het best veel geld vinden voor wat je terug krijgt. Het is biologisch en blablabla, maar 50 euro en dan een bordje pasta met wat gehakt... meh :D
Het is niet biologisch ;). Dat wordt ook nergens beweerd door hun.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154852719
Dan heeft mijn vriendin niet goed gelezen, die roept dat altijd als ik zeg dat ik het zo duur vindt :+ :D
Bleuh.
pi_154860662
Ben je nog meer genaaid :D

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als dat zo is: I stand corrected :@
Hoe kom je daaraan? :D
Hij werkt overigens ook gewoon, kan ik melden :P

Volgende week laat ik trouwens wel lopen. Alleen de zalmtortilla klinkt nieuw. Broccoli kost op dit moment geen drol, de volgende dag hamburgers met salade en de dag erna een simpele salade. Dat is echt de prijs niet waard en dat kan ik zelf ook nog wel verzinnen.
Schip ahoy!
pi_154867000
Mathijs Maaltijdbox heeft voorlopig even afgedaan voor mij, werd een paar keer gebeld door een 06 nummer. Bij terugbellen kreeg ik steeds 'dit nummer is niet beschikbaar'. Kwam er door Google achter dat het om het nummer van de Mathijs Maaltijdbox ging en dat mensen gebeld waren dat ze "derde waren geworden" bij een Facebookactie maar dus net niet in aanmerking kwamen voor het gratis uitproberen van de Mathijs Maaltijdbox. Zojuist werd ik gebeld en joepie, ben ook derde geworden ;). Niks gewonnen maar omdat ik derde ben mag ik wel voordelig kennismaken. Sureeee :Z

[ Bericht 0% gewijzigd door Trusten op 03-08-2015 15:21:14 ]
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:02:00 #146
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154867811
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:24 schreef Trusten het volgende:
Mathijs Maaltijdbox heeft voorlopig even afgedaan voor mij, werd een paar keer gebeld door een 06 nummer. Bij terugbellen kreeg ik steeds 'dit nummer is niet beschikbaar'. Kwam er door Google achter dat het om het nummer van de Mathijs Maaltijdbox ging en dat mensen gebeld waren dat ze "derde waren geworden" bij een Facebookactie maar dus net niet in aanmerking kwamen voor het gratis uitproberen van de Mathijs Maaltijdbox. Zojuist werd ik gebeld en joepie, ben ook derde gewonnen ;). Niks gewonnen maar omdat ik derde ben mag ik wel voordelig kennismaken. Sureeee :Z
Voordelig kennis maken als in 24 euro voor een box? :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154868210
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:02 schreef pl4kkie het volgende:
Voordelig kennis maken als in 24 euro voor een box? :+
Oui! ;)
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:41:47 #148
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154868752
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:20 schreef Trusten het volgende:

[..]

Oui! ;)
Dat is best wel triest aangezien ze daar gewoon mee adverteren op FB :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154871366
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:24 schreef Trusten het volgende:
Mathijs Maaltijdbox heeft voorlopig even afgedaan voor mij, werd een paar keer gebeld door een 06 nummer. Bij terugbellen kreeg ik steeds 'dit nummer is niet beschikbaar'. Kwam er door Google achter dat het om het nummer van de Mathijs Maaltijdbox ging en dat mensen gebeld waren dat ze "derde waren geworden" bij een Facebookactie maar dus net niet in aanmerking kwamen voor het gratis uitproberen van de Mathijs Maaltijdbox. Zojuist werd ik gebeld en joepie, ben ook derde geworden ;). Niks gewonnen maar omdat ik derde ben mag ik wel voordelig kennismaken. Sureeee :Z
Wat zei je? Ja, ik las al dat heel veel mensen derde waren geworden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154871477
Iemand Marley Spoon al eens geprobeerd?
Make my day!
pi_154873081
quote:
Wat zei je? Ja, ik las al dat heel veel mensen derde waren geworden?
Exact dat haha...

Lekker trouwens, de zeekraal
pi_154874764

De zeekraal met schelvis.
Make my day!
pi_154879627
Dus...een aardappelverwisseling.

Er waren nog soprano aard. en krieltjes.
En bij de schelvis en sperciebonensalade stond soprano aard.
Geschrobd en geborsteld en ik lees het recept een regel verder en lees "krieltjes" ~O>

Vervolgens de soprano's gedroogd en de krieltjes geschrobd. ( ondertussen waren mijn gedachten ergens anders)

Affijn...het was heel smakelijk allemaal.

Is dit niemand anders opgevallen: soprano versus krieltjes :?
pi_154880161
Sperziebonen??? Heb je het over de zeekraal of een ander gerecht?

[ Bericht 1% gewijzigd door emmyemmy op 03-08-2015 22:17:37 ]
pi_154880614
Wat hou ik toch niet van volkorenpasta. Waarom kwelt HF ons steeds met dat karton?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154880786
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:11 schreef emmyemmy het volgende:
Sperziebonen??? Heb je het over de zeekraal of een ander gerecht?
Oh, van een week of wat eerder...
De vis had ik in de vriezer gedaan en vandaag een pond sperciebonen gehaald.

De zeekraal mis ik deze week, helaas, want gepauzeerd.
pi_154880963
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:23 schreef agter het volgende:
[ afbeelding ]
De zeekraal met schelvis.
Nice! Staat bij ons pas donderdag op de planning, maar ik vind zeekraal echt ontzéttend lekker. Hoe vond je het?
Karma is a fucking bitch.
pi_154880985
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:23 schreef agter het volgende:
[ afbeelding ]
De zeekraal met schelvis.
Was het lekker? Ik kijk er stiekem wel naar uit. Ik had vanavond simpel de quesadilla. Vond het niet bijzonder, maar ook zeker niet vies, eigenlijk boven verwachting lekker. Want de pure tomatenpuree was ik een beetje huiverig voor. Morgenavond eet ik buiten de deur, dus even geen HF.
pi_154887837
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Wat hou ik toch niet van volkorenpasta. Waarom kwelt HF ons steeds met dat karton?
Omdat ik het lekker vind? :@ Sorry!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154888716
:o
Ze doen het allemaal voor jou :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154888854
Alleen snap ik dan niet dat ze die zeekraal er weer in hebben gedaan -O- Bleh, zeekraal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154888886
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Alleen snap ik dan niet dat ze die zeekraal er weer in hebben gedaan -O- Bleh, zeekraal.
Ik had nog nooit zeekraal gegeten tot gisteravond. :@ Was aangenaam verrast. :D
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:18:01 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_154890667
Ik kijk juist uit naar de zeekraal, heerlijk bij vis of schaaldiergerechten. Gisteren de Fusilli gehad. Beter dan de Penne, maar nog steeds beetje bleh. Inderdaad kappen met de volkoren pasta, veel te overheersend. Maar dan zal het wel niet genoeg voedingswaarde hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:29:15 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_154890908
Over het algemeen ben ik hartstikke tevreden over HF :Y

Nu alleen.. Gister zou de box rond 17:00 uur komen. Om 19:30 uur toch maar eens gebeld. "Oh hij is afgeleverd bij nummer x om 16:30 uur". Terwijl ik thuis was dus, maar goed.

Nu is alleen de bewoner van nummer x structureel niet thuis en heb ik die box nog steeds niet :( Zonde van dat eten en ik baal er gewoon van, omdat er ook geen excuus afkon aan de telefoon. Ze hadden echt even een berichtje moeten sturen :{ Nu moet ik weer gaan bellen, want ik wil toch echt gewoon mijn eten. En mocht nummer x nog thuis zijn, dan mag HF die bedorven box ook komen terughalen.

Oh mensen, ik moest dit even kwijt. Dank :P
pi_154890967
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:29 schreef Quoi het volgende:
Over het algemeen ben ik hartstikke tevreden over HF :Y

Nu alleen.. Gister zou de box rond 17:00 uur komen. Om 19:30 uur toch maar eens gebeld. "Oh hij is afgeleverd bij nummer x om 16:30 uur". Terwijl ik thuis was dus, maar goed.

Nu is alleen de bewoner van nummer x structureel niet thuis en heb ik die box nog steeds niet :( Zonde van dat eten en ik baal er gewoon van, omdat er ook geen excuus afkon aan de telefoon. Ze hadden echt even een berichtje moeten sturen :{ Nu moet ik weer gaan bellen, want ik wil toch echt gewoon mijn eten. En mocht nummer x nog thuis zijn, dan mag HF die bedorven box ook komen terughalen.

Oh mensen, ik moest dit even kwijt. Dank :P
Ja, ook mijn ervaring met HF. HF prima, bezorging ruk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154891027
Bij ons (flat) hebben ze zelfs de doos een paar keer aan de deur geleverd i.p.v. dat ze beneden bij de ingang stonden.

Die zeekraal was verdomd lekker vond ik, had ik niet verwacht :D
Bleuh.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:45:03 #167
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_154891240
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:35 schreef PimD het volgende:
Bij ons (flat) hebben ze zelfs de doos een paar keer aan de deur geleverd i.p.v. dat ze beneden bij de ingang stonden.

Die zeekraal was verdomd lekker vond ik, had ik niet verwacht :D
Is dat niet vanzelfsprekend, dat ze aan de voordeur leveren bij een flat? Hier wel.

Zeekraal, sja, ik wou dat wist hoe die smaakte.
pi_154891423
Volgens mij hoort het ook gewoon naar boven te komen in een flat/app.complex. En anders gewoon subtiel de deur open doen door de intercom te gebruiken: "Hoi, kom maar naar boven!". En dan de deur open klikken, hebben ze ook geen kans iets terug te zeggen. B-)
Schip ahoy!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:59:29 #169
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154891537
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
Volgens mij hoort het ook gewoon naar boven te komen in een flat/app.complex. En anders gewoon subtiel de deur open doen door de intercom te gebruiken: "Hoi, kom maar naar boven!". En dan de deur open klikken, hebben ze ook geen kans iets terug te zeggen. B-)
Dat doe ik ook altijd _O- Ga het echt niet zelf ophalen.. ze brengen het maar
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:00:27 #170
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_154891566
Door alle verhalen hier ook maar een box besteld. Recepten van volgende week zien er lekker uit. Ben benieuwd!
Ik zie bij die gerechten staan dat je witte balsamico en witte wijn azijn nodig hebt. Is dat heel verschillend of kan ik gewoon 1 van de twee halen? Weet nog niet of het gaat bevallen dus gebruik het anders nooit meer.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:03:16 #171
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154891636
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:00 schreef gcjoel het volgende:
Door alle verhalen hier ook maar een box besteld. Recepten van volgende week zien er lekker uit. Ben benieuwd!
Ik zie bij die gerechten staan dat je witte balsamico en witte wijn azijn nodig hebt. Is dat heel verschillend of kan ik gewoon 1 van de twee halen? Weet nog niet of het gaat bevallen dus gebruik het anders nooit meer.
Wij gebruiken dat niet. Witte balsamico is zo onwijs goor. Ipv gebruiken wij de zwarte. Die is wat beter te behappen met bv honing en mosterd erbij als dressing. Het is overigens geen must have. Je kan het gerust vervangen voor andere wijn en azijnen als je degene die HF opschrijft niet lekker vindt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:03:28 #172
8369 speknek
Another day another slay
pi_154891643
edit-never mind

Ik zou ook gewoon zwarte balsamico nemen. Witte wijnazijn smaakt wel heel anders.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:09:17 #173
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_154891803
Beiden kun je tot in den eeuwigheid in je keuken laten staan, dus ik zou het aanschaffen. Ik gebruik trouwens ipv witte wijn azijn altijd een verjuice. Die lijkt er een beetje op :)
pi_154892355
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
Volgens mij hoort het ook gewoon naar boven te komen in een flat/app.complex. En anders gewoon subtiel de deur open doen door de intercom te gebruiken: "Hoi, kom maar naar boven!". En dan de deur open klikken, hebben ze ook geen kans iets terug te zeggen. B-)
Ik vind ook dat ze boven moeten komen :Y We wonen 1 hoog, kleine moeite hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:04:16 #175
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_154893004
Ik word net gebeld door de bewoner van nummer x van een straat verder. Dat er daar gistermiddag een pakket is bezorgd :(

Flapdrollen daar bij HF :N
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:16:30 #176
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154893279
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:04 schreef Quoi het volgende:
Ik word net gebeld door de bewoner van nummer x van een straat verder. Dat er daar gistermiddag een pakket is bezorgd :(

Flapdrollen daar bij HF :N
Lekker ook met dat warme weer gisteren _O- Wat mij betreft had HF hem weer op mogen halen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:23:44 #177
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_154893434
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Lekker ook met dat warme weer gisteren _O- Wat mij betreft had HF hem weer op mogen halen
Ik heb 'm nu net opgehaald en zie er niet naar uit om dat ding uit te pakken. Ga dus maar weer even bellen :(

Note to myself: firstworldproblems :) Maar toch.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:25:13 #178
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154893461
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:23 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb 'm nu net opgehaald en zie er niet naar uit om dat ding uit te pakken. Ga dus maar weer even bellen :(
Terecht :) Kijk, als je nu niet thuis was zou ik het wel eigen schuld vinden.. maar gewoon thuis zijn en dan dit _O-

Overigens ook niet netjes van de buren om een pakketje aan te nemen met een houdbaarheid terwijl ze nooit thuis zijn.. maar goed
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_154893466
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:04 schreef Quoi het volgende:
Ik word net gebeld door de bewoner van nummer x van een straat verder. Dat er daar gistermiddag een pakket is bezorgd :(

Flapdrollen daar bij HF :N
Lag er geen briefje in je brievenbus?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:27:21 #180
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_154893512
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lag er geen briefje in je brievenbus?
Nopes. Dat is het vervelende. Nadat het gister wel erg lang duurde heb ik de klantenservice gebeld. Toen bleek het te zijn afgeleverd bij nummer x. Had ik dat geweten, dan was ik meteen daarlangs gegaan. En nu blijkt het dus ook nog eens een straat verder! Die vrouw gaf toe dat ze ook pas net keek wat het was. Snap ik ook wel.
pi_154893545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:27 schreef Quoi het volgende:

Nopes. Dat is het vervelende. Nadat het gister wel erg lang duurde heb ik de klantenservice gebeld. Toen bleek het te zijn afgeleverd bij nummer x. Had ik dat geweten, dan was ik meteen daarlangs gegaan. En nu blijkt het dus ook nog eens een straat verder! Die vrouw gaf toe dat ze ook pas net keek wat het was. Snap ik ook wel.
Lekker dan :X Bij mij al herhaaldelijke keren gebeurd dat mijn box ergens anders werd afgegeven en elke keer dat dat gebeurde was ik gewoon thuis!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:28:51 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_154893551
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Terecht :) Kijk, als je nu niet thuis was zou ik het wel eigen schuld vinden.. maar gewoon thuis zijn en dan dit _O-

Overigens ook niet netjes van de buren om een pakketje aan te nemen met een houdbaarheid terwijl ze nooit thuis zijn.. maar goed
Die nooit thuis zijn (onze overburen) bleken het dus niet te hebben. Ze hebben het een straat verder bij een andere nummer x bezorgd (en dus niet vermeld). Die is zo slim geweest om mijn telefoonnummer (die op de box staat) te bellen.

Ingewikkeld allemaal 8)7
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:31:13 #183
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154893611
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:28 schreef Quoi het volgende:

[..]

Die nooit thuis zijn (onze overburen) bleken het dus niet te hebben. Ze hebben het een straat verder bij een andere nummer x bezorgd (en dus niet vermeld). Die is zo slim geweest om mijn telefoonnummer (die op de box staat) te bellen.

Ingewikkeld allemaal 8)7
Allemachtig _O-

Nou ja, iig veel plezier met flesje olijfolie :') #vooruitziendeblik
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:45:28 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_154893958
Ik ga toch die box maar openmaken. Have mercy :{

Edit: de vis en gehakt gaan de prullenbak in. Rest is do-able. Nu in de wacht voor mijn vraag om nalevering.

[ Bericht 29% gewijzigd door Quoi op 04-08-2015 13:57:02 ]
pi_154894288
Hier ook gedoe! Box werd gisterenavond twee uur en een kwartier voor de aangegeven tijd afgeleverd. }:| Bij onze hoogbejaarde buren, terwijl mijn lief gewoon in de woonkamer zat en eveneens absoluut geen deurbel heeft horen gaan.
Wel meteen over gebeld, wordt gecompenseerd met een extraatje. Maar goed, blijft belabberd.

Trouwens eens met Vanyel over volkoren pasta. Ik eet liever gewoon minder pasta maar dan wel goede kwaliteit 'witte' pasta dan een bord vol met van dat vaak zo muf smakende volkoren spul. Maar: wellicht valt het mee. De drie recepten van vorige week waren ook niet per se vies en gingen schoon op.

Ik denk sowieso niet dat ik deze en eventuele komende weken iets via Hello Fresh ga krijgen dat ik echt niet lust, want daarvoor vind ik de smaken veel te veilig en te makkelijk. Ik neem de doos in elk geval nog een week extra, en zet ervoor mijn kerel in de keuken volgende week. Heb wat dagen dat ik tot 20:00 moet werken en ik ben wel benieuwd wat hij van de receptuur vindt. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 04-08-2015 14:04:46 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_154894333
(Gelukkig hebben mijn buren meteen staan JOEHOE'en in de tuin en was er enkele minuten na de levering alsnog een doosoverdracht, letterlijk over de schutting heen :))
Let me see you stripped down to the bone
pi_154894479
Hier geen leveringsproblemen. w/
Wat mij verbaast , is dat ik nog géen week dezelfde bezorger / ster heb gezien. :D
sinds een dik half jaar.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 14:07:12 #188
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154894501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:45 schreef Quoi het volgende:
Ik ga toch die box maar openmaken. Have mercy :{

Edit: de vis en gehakt gaan de prullenbak in. Rest is do-able. Nu in de wacht voor mijn vraag om nalevering.
Denk dat je geen nalevering krijgt, maar een financiële compensatie..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 14:08:51 #189
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_154894538
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:07 schreef Maraca het volgende:

[..]

Denk dat je geen nalevering krijgt, maar een financiële compensatie..
Financiële compensatie it is. En een extraatje in de volgende box. Misschien een flesje olijfolie? ;)
pi_154894571
Ik snap het ook echt niet van de bezorgers hè? Het is toch gewoon je werk als bezorger om dingen op de juiste manier te bezorgen!? :')
Waar zou het nou precies op verkeerd lopen?
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 14:12:35 #191
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_154894592
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:10 schreef minilot het volgende:
Ik snap het ook echt niet van de bezorgers hè? Het is toch gewoon je werk als bezorger om dingen op de juiste manier te bezorgen!? :')
Waar zou het nou precies op verkeerd lopen?
Bezorging is gratisch. Negen van de tien keer staat er óf een halve gare student, óf een bejaarde voor de deur die een uur heeft lopen zoeken. Je moet ergens op bezuinigen. Daarnaast denk ik dat HF best goed loopt, waardoor ze de workload misschien niet altijd aankunnen.
pi_154894658
De bezorging is natuurlijk niet écht gratis. Als je ziet wat een flink bedrag je betaalt voor een doos vol behoorlijk goedkope ingrediënten, dan wordt duidelijk dat het grootste deel van de prijs daar niet in zit, maar wel in administratie en distributie. Voor zoveel geld zou je echt wel een vlekkeloze aflevering mogen verwachten.
Let me see you stripped down to the bone
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2015 @ 14:19:38 #193
43556 miss_dynastie
pi_154894718
Minstens de helft van het geld zit in verzamelen van de ingrediënten, inpakken en bezorgen (en winst :P )... dat zou dus 100% op orde moeten zijn.

Ik heb ze hier ook al eens aan de deur gehad, of ik even een doos in de koelkast wilde zetten; wat denk je zelf? :')
pi_154894732
Zeker ook winst ja! :D
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 14:22:08 #195
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154894772
Ze moeten die kortingen ergens van betalen :')_!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2015 @ 14:24:13 #196
43556 miss_dynastie
pi_154894834
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:22 schreef Maraca het volgende:
Ze moeten die kortingen ergens van betalen :')_!
Misschien minder kortingskaartjes drukken? Die dingen zitten nog net niet bij het wc-papier, maar verder :')
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 14:34:14 #197
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154895120
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien minder kortingskaartjes drukken? Die dingen zitten nog net niet bij het wc-papier, maar verder :')
En dan willen ze dat je als 'trouwe klant' familie en vrienden ook nog eens gaat stalken met die dingen. Flikker toch op :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_154896164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:57 schreef minilot het volgende:
Hier ook gedoe! Box werd gisterenavond twee uur en een kwartier voor de aangegeven tijd afgeleverd. Bij onze hoogbejaarde buren, terwijl mijn lief gewoon in de woonkamer zat en eveneens absoluut geen deurbel heeft horen gaan.
Zo herkenbaar :D Wel fijn dat de buurtjes direct wel de moeite namen om te zien of jullie thuis waren O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154896224
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo herkenbaar :D Wel fijn dat de buurtjes direct wel de moeite namen om te zien of jullie thuis waren O+
Die beloeren ons altijd, op hun tenen bij de schutting. ;)

Ontopic: ik vind dat er wel heel weinig kaas voor de quesadilla's bij zit! Zo krijg je de twee lagen toch never nooit mooi elkaar geplakt met smeltende, hete kaas?!
Heet verdeurie niet voor niks een quesadilla *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_154896260
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:12 schreef minilot het volgende:

Die beloeren ons altijd, op hun tenen bij de schutting. ;)
En nu denken ze dus dat je helemaal niet alles zelf verzint wat je kookt, maar dat je gewoon HF kookt *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')