abonnement Unibet Coolblue
pi_154728616
STELLENBOSCH -

De eerste transplantatie van een penis in december vorig jaar in Zuid-Afrika blijkt een groot succes. De 21-jarige man die een nieuw geslachtsdeel kreeg, kan een halfjaar na de negen uur durende ingreep weer normaal plassen en seksuele activiteit ontplooien. Dat meldt de Britse krant The Times woensdag.

De unieke operatie werd verricht door de uroloog professor André van der Merwe in het Tygersberg Hospitaal, het academisch ziekenhuis van de Universiteit van Stellenbosch. De patiënts eigen penis moest worden geamputeerd nadat een besnijdenis verkeerd was gegaan en de complicaties levensbedreigend bleken. De identiteit van zowel de patiënt als de donor is zorgvuldig geheim gehouden.

Van der Merwe toonde zich verrast over de snelle genezing van de 21-jarige man. Volgens de arts ligt het herstel liefst 21 maanden voor op de verwachting.

Bron,

http://www.telegraaf.nl/g(...)_groot_succes__.html

Je moet wat risico's nemen als supporter van een sprookje.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_154728635
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:35 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
en seksuele activiteit ontplooien
dat is dan al meer dan de meeste fokkers :)
  Forum Admin woensdag 29 juli 2015 @ 12:38:30 #3
232445 crew  Specularium
pi_154728684
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:35 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

Je moet wat risico's nemen als supporter van een sprookje.
Zal eerder vanwege medische redenen zijn gezien de leeftijd van de man.
pi_154728712
Van de paar miljard besnijdenissen is er één verkeerd gegaan...

Ja, laten we goed uitkijken :')

Die van mij was in het midden-oosten in de woonkamer met een schaar weggeknipt door de plaatselijke slager... Heb alleen maar complimenten gehad.
pi_154728713
Mensen die een orgaan als een nier ofzo nodig hebben moeten vaak aan een bepaalde levensstijl voldoen voordat ze die nier krijgen. Ze gaan hem natuurlijk niet zomaar geven aan iemand die hem binnen een jaar stukzuipt ofzo. Geld dit ook voor penissen?

Dat ze hem zeg maar niet aan lelijke mensen geven want die neuken toch te weinig.
-nee-
pi_154728771
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:39 schreef Marsenal het volgende:

Dat ze hem zeg maar niet aan lelijke mensen geven want die neuken toch te weinig.
_O- ^O^
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:42:28 #7
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154728778
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:39 schreef Godsvader het volgende:
Van de paar miljard besnijdenissen is er één verkeerd gegaan...

Ja, laten we goed uitkijken :')

Die van mij was in het midden-oosten in de woonkamer met een schaar weggeknipt door de plaatselijke slager... Heb alleen maar complimenten gehad.
Mutilatie goedpraten. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154728826
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mutilatie goedpraten. :')
quote:
For example:
Circumcision may reduce the risk of developing a urinary tract infection (UTI), such as a bladder infection.
Circumcision may reduce the risk of getting some types of sexually transmitted infections, such as HIV and genital herpes.
Circumcision may reduce the risk of female partners developing some types of sexually transmitted infections, such as bacterial vaginosis and trichomoniasis.
Circumcision may reduce the risk of developing cancer of the penis.
pi_154728831
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zal eerder vanwege medische redenen zijn gezien de leeftijd van de man.
Dat zou kunnen ook een bekeerling sluit ik niet uit.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_154728845
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:39 schreef Godsvader het volgende:
Van de paar miljard besnijdenissen is er één verkeerd gegaan...

Ja, laten we goed uitkijken :')

Die van mij was in het midden-oosten in de woonkamer met een schaar weggeknipt door de plaatselijke slager... Heb alleen maar complimenten gehad.
Dat weggeknipte deel is uiteindelijk in Venlo terecht gekomen, doet het niet onaardig in de politiek.
pi_154728860
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:44 schreef Godsvader het volgende:

[..]

[..]

Ja, en als je je arm eraf laat halen heb je minder kans op elleboog-klachten. :D
Conscience do cost.
pi_154728882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, en als je je arm eraf laat halen heb je minder kans op elleboog-klachten. :D
Ja, dat is ook echt vergelijkbaar :')
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:47:44 #13
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154728902
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:44 schreef Godsvader het volgende:

[..]


[..]

En als je het wel doet heb je weer kans op andere dingen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:49:18 #14
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154728947
En veel van de 'problemen' die voorkomen door een voorhuid te hebben kunnen voorkomen worden door af en toe je lul te wassen. In de woestijn is er niet altijd toegang tot water om jezelf mee schoon te maken. Vandaar de penis mutilatie.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154728991
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

En als je het wel doet heb je weer kans op andere dingen.
quote:
Most healthcare professionals maintain that the potential benefits of circumcision are not strong enough to justify routine childhood circumcision. Critics of circumcision argue that it has disadvantages, such as:
Reduced sensitivity – an uncircumcised penis is more sensitive than a circumcised penis, meaning that circumcised men may experience less pleasure during sex.
Potential complications of circumcision – these include excessive bleeding, post-operative infection and, in rare cases, injury to the urethra. These complications are thought to outweigh any potential benefits.
Voordelen wegen wat mij betreft op tegen de nadelen.

quote:
No major medical organization recommends either universal circumcision for all infant males (aside from the recommendations of the World Health Organization for parts of Africa), or banning the procedure.[7]
Dus of je er voor of tegen bent is je eigen keuze.

quote:
En veel van de 'problemen' die voorkomen door een voorhuid te hebben kunnen voorkomen worden door af en toe je lul te wassen. In de woestijn is er niet altijd toegang tot water om jezelf mee schoon te maken. Vandaar de penis mutilatie.
Je weet wel dat het juist die Arabieren uit de woestijn waren die Hygiëne hebben gebracht naar de europeanen die dronken uit dezelfde gracht waar ze schijtten..
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:52:28 #16
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154729045
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:50 schreef Godsvader het volgende:

[..]


[..]

Voordelen wegen wat mij betreft op tegen de nadelen.

[..]

Dus of je er voor of tegen bent is je eigen keuze.
Het is anders nog steeds niet verboden. Het wordt nog steeds gedaan bij kinderen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154729075
de aids epidemie in zuidelijk afrika is geen sprookje, en aangezien besnijdenis kan helpen tegen hiv infectie is het daar een goede overweging.
pi_154729087
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:53 schreef Casiotone het volgende:
de aids epidemie in zuidelijk afrika is geen sprookje, en aangezien besnijdenis kan helpen tegen hiv infectie is het daar een goede overweging.
Condooms brengen lijkt me een beter idee ;)
pi_154729251
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het is anders nog steeds niet verboden. Het wordt nog steeds gedaan bij kinderen.
En goed ook. Waarom zou het verboden moeten worden? Omdat er complicaties kunnen optreden? Er kunnen ook complicaties optreden als je bloed laat prikken, moeten we dat ook gaan verbieden?
pi_154729513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:44 schreef Godsvader het volgende:

[..]

[..]

May, daar ga je al. Als het daadwerkelijk zoveel beter was waarom hebben we dan een voorhuid? Zeker gezien de ziektes die je opsomt.
pi_154729537
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:08 schreef muhahaha het volgende:

[..]

May, daar ga je al. Als het daadwerkelijk zoveel beter was waarom hebben we dan een voorhuid? Zeker gezien de ziektes die je opsomt.
Waarom hebben we een blinde darm?

Ik som die ziektes niet op, NHS somt die ziektes op.
pi_154729624
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:09 schreef Godsvader het volgende:

[..]

Waarom hebben we een blinde darm?

Ik som die ziektes niet op, NHS somt die ziektes op.
Waarom reageer je dan op mij. Ik quote hem toch.

Ehm een voorhuid hebben we om de eikel te beschermen. Een blinde darm heeft geen functie meer nee, die zal uiteindelijk verdwijnen. Zie dat nou niet echt gebeuren met de voorhuid aangezien we daar niet aan doodgaan als die scheurt. Hoogstens zal het bloeden als een rund _O-
pi_154729656
Van een gezonde lul vanwege sprookjes een stuk laten afsnijden op volwassen leeftijd , met eigen toe en instemming en wettelijk laten vastleggen dat als er problemen, wat voor dan ook, gaan optreden alle kosten zelf te zullen ophoesten dan zie ik daar geen problemen mee.

Voor de rest moet je geen mes in een gezonde lul laten zetten.

Vind ik / lijkt mij.
pi_154729774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan op mij. Ik quote hem toch.
Je quote mij.
quote:
Ehm een voorhuid hebben we om de eikel te beschermen. Een blinde darm heeft geen functie meer nee, die zal uiteindelijk verdwijnen. Zie dat nou niet echt gebeuren met de voorhuid aangezien we daar niet aan doodgaan als die scheurt. Hoogstens zal het bloeden als een rund _O-
Er zijn ruim een miljard mensen die het prima doen zonder voorhuid. Die functie is dus blijkbaar niet van levensbelang...

Ik ben wel benieuwd trouwens waar je dat vandaan haalt, dat de blinde darm uiteindelijk zal verdwijnen.. Heb daar nog nooit iets over gelezen..

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:13 schreef DrMabuse het volgende:
Van een gezonde lul vanwege sprookjes een stuk laten afsnijden op volwassen leeftijd , met eigen toe en instemming en wettelijk laten vastleggen dat als er problemen, wat voor dan ook, gaan optreden alle kosten zelf te zullen ophoesten dan zie ik daar geen problemen mee.

Voor de rest moet je geen mes in een gezonde lul laten zetten.

Vind ik / lijkt mij.
Kijk, zo kan het ook. Zelf erop tegen zijn, maar jouw mening niet opdringen aan anderen. Of doen alsof anderen dom zijn omdat ze er een andere mening op nahouden. ^O^
pi_154729788
Besnijdenissen zijn überhaupt alleen voor het lage volk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')