Daar zijn ze al jaren mee bezig (bakkeleien, bouw starten, bouw stoppen, etc). Lees: die gaat er nooit komen.quote:
Kun je niet zelf een tablet meenemen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef flipsen het volgende:
Vraagje voor de kenners... Ik zit er sterk aan te denken om volgende week "even" naar Nederland te vliegen voor een paar weken. Nu heeft KLM wel een aardige optie, vanaf SCL naar AMS (met tussenstop in EZE), terug met AF via CDG. Maar de laatste keer dat ik met KLM naar Buenos Aires vloog in hun 777 heb ik me 12 uur lang zitten ergeren aan het PES, omdat ik gewoon NIETS op dat schermpje kon zien, het was niet genoeg kantelbaar zogezegd als mijn voorganger zijn stoel naar achteren zette. Bloedirritant natuurlijk. Maar dat is intussen wel een jaar of 3 of 4 nog wel langer geloof ik, 4 of 5 jaar geleden, hebben ze intussen hun schermpjes aangepast? Zo niet, dan zoek ik wel een andere maatschappij
Is met een 777-300ER.
Klinkt bekend. Ik zat 11 jaar geleden in een 777-200ER van KLM met diezelfde schermpjes.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef flipsen het volgende:
Vraagje voor de kenners... Ik zit er sterk aan te denken om volgende week "even" naar Nederland te vliegen voor een paar weken. Nu heeft KLM wel een aardige optie, vanaf SCL naar AMS (met tussenstop in EZE), terug met AF via CDG. Maar de laatste keer dat ik met KLM naar Buenos Aires vloog in hun 777 heb ik me 12 uur lang zitten ergeren aan het PES, omdat ik gewoon NIETS op dat schermpje kon zien, het was niet genoeg kantelbaar zogezegd als mijn voorganger zijn stoel naar achteren zette. Bloedirritant natuurlijk. Maar dat is intussen wel een jaar of 3 of 4 nog wel langer geloof ik, 4 of 5 jaar geleden, hebben ze intussen hun schermpjes aangepast? Zo niet, dan zoek ik wel een andere maatschappij
Is met een 777-300ER.
Eind dit jaar is de laatste 777-200ER met de nieuwe business- en economy-class klaar. (planning)quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:32 schreef FredvZ het volgende:
Volgens mij hebben ze in de 777-300ER inmiddels andere stoelen (en schermpjes)
Edit: helaas, ik heb het mis, nog steeds dezelfde stoelen. Bron:http://nieuws.klm.com/klm(...)ent-op-777-200-vloot
Dat zou kunnen... als ik een tablet zou hebben En om die speciaal hierom aan te schaffen, neuh. Daarnaast is het volgens mij vervelender om naar een tablet op je schoot te kijken dan naar een schermpje in de hoofdsteun. Op het uitklaptafeltje is een optie, maar echt comfortabel is het allemaal niet. Dat KLM nog met die kutschermpjes vliegt is natuurlijk bizar. Ok, alternatief is vliegen met Iberia, die hebben nog gewoon van die bakbeesten aan het plafond hangen in hun A340quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je niet zelf een tablet meenemen?
Ik had hier nog willen bijvoegen dat ik las dat de A330's van KLM niet de nieuwe WBC krijgen wegens het hoge gewicht van die stoelen i.c.m. de vloersterkte van de A330.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:25 schreef Iemand91 het volgende:
Eind dit jaar is de laatste 777-200ER met de nieuwe business- en economy-class klaar. (planning)
1 januari zou PH-BVC hangar 14 moeten inrijden voor ombouw en wordt dan de eerste verbouwde 777-300ER met nieuwe business- en economy-class (naast PH-BVN en -BVO natuurlijk).
quote:DRIEBERGEN - KLM gaat, nadat de cabines van de gehele Boeing 777-vloot zijn voorzien van een nieuwe business en economy class, niet verder met het ombouwen van de longhaul-vloot. Dat betekent dat de Airbus A330-vloot van de luchtvaartmaatschappij niet wordt voorzien van nieuwe stoelen. Dat meldt KLM-topman Pieter Elbers in het augustusnummer van Luchtvaartnieuws magazine.
De Airbus A330’s, waarvan KLM er zeventien heeft en de oudste tien jaar geleden in dienst werd genomen, kwamen oorspronkelijk wel voor de ombouw in aanmerking. Nu ziet de maatschappij hier volgens Elbers voorlopig van af.
KLM legt in plaats daarvan de focus op de nieuwe Boeing 787-9 Dreamliners, die rechtstreeks vanuit de fabriek al voorzien zullen zijn van een nieuw interieur met in de World Business Class full-flat stoelen. De eerste twee Dreamliners worden komend najaar in dienst genomen door KLM.
Wellicht een teken aan de wand wat betreft de toekomstplannen. Even wachten op de winterschema's, maar redelijke kans dat er wat meer bestemmingen naar de 777 gaan, wellicht gemixed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik had hier nog willen bijvoegen dat ik las dat de A330's van KLM niet de nieuwe WBC krijgen wegens het hoge gewicht van die stoelen i.c.m. de vloersterkte van de A330.
Anyway; vandaag dit:
Geen nieuw interieur in A330-vloot van KLM
[..]
De eerste A330's gaan er volgend jaar alweer uit. Dat plus het gewicht van de WBC-stoelen zullen dus wel de reden zijn dat de A330's dus geen nieuwe WBC krijgt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef NewHorizon het volgende:
Wellicht een teken aan de wand wat betreft de toekomstplannen. Even wachten op de winterschema's, maar redelijke kans dat er wat meer bestemmingen naar de 777 gaan, wellicht gemixed.
Waar sta je? Dacht dat jij ook een fervent spotter was, je weet er zoveel vanaf.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
* Iemand91 staat ook ein-de-lijk eens naast de baan
Met een vliegtuig? Of met je benen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
* Iemand91 staat ook ein-de-lijk eens naast de baan
Nu nog bij de Polderbaan, even de China Airlines A340 afwachten dan door naar de McDonalds kijken bij de Buitenveldertbaan. Daarna nog mogelijk naar Schiphol Plaza.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:02 schreef Blistering het volgende:
Waar sta je? Dacht dat jij ook een fervent spotter was, je weet er zoveel vanaf.
Met de auto.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:04 schreef donroyco het volgende:
Met een vliegtuig? Of met je benen?
Hoop niet dat je van plan was vliegtuigen van Arke te spotten, het is namelijk weer een ouderwetse chaos met urenlange vertragingen en last minute plane swaps.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:35 schreef Iemand91 het volgende:
Nu nog bij de Polderbaan, even de China Airlines A340 afwachten dan door naar de McDonalds kijken bij de Buitenveldertbaan. Daarna nog mogelijk naar Schiphol Plaza.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Thetallguy het volgende:
Een flinke zit. Emirates gaat Dubai - Panama City vliegen. Dikke 17u35m in een 777LR.
quote:Emirates' Dubai to Panama City route to be world's longest
DUBAI, United Arab Emirates (AP) — The Middle East's biggest airline will soon be operating the world's longest commercial flight.
Emirates announced plans Thursday to begin daily roundtrip flights between its Dubai hub and Panama City, its first destination in Central America. It says the 17 hour, 35 minute flight when heading west will be the longest anywhere.
Australia's Qantas currently operates the world's longest flight, from Dallas to Sydney, which takes just under 17 hours. Singapore Airlines previously operated an even longer flight connecting the city-state to Newark, but scrapped it in 2013.
Emirates is backed by the government of Dubai and has expanded rapidly by routing international transit passengers and cargo through its hub in the Gulf commercial center.
The Panama City flights are scheduled to start Feb. 1.
Kort? Nee hoor, 3000 meter is niet kortquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:39 schreef flipsen het volgende:
Bizar, dacht eerst dat het een fake video was, maar blijkt toch echt te zijn. Op Ushuaia (Vuurland) waren al enkele dagen geen vluchten mogelijk vanwege de harde wind. Toen hebben ze kennelijk een A340 ingezet, terwijl het toch een vrij kort baantje is met aan beide uiteinden het Beaglekanaal Beetje crosswind, maar piloot doet het aardig
Alternatief is minstens 20 uur in verschillende kisten waarvan grote kans dat er 4-5u van in een 737 zijn, exclusief tijd die je kwijt bent tijdens je tussenstop met een andere airlinequote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:56 schreef Iemand91 het volgende:
Meer dan 18 uur (alles meegerekend) opgepropt zitten in een van hun meest beroerde toestellen.
Je moet het maar willen:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)70080.jpg]afbeelding[/url] ]
Grootste deel van Emirates' passagiers zijn transfers, dus ligt eraan waar je vandaan komt/heen moet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:05 schreef Thetallguy het volgende:
Alternatief is minstens 20 uur in verschillende kisten waarvan grote kans dat er 4-5u van in een 737 zijn, exclusief tijd die je kwijt bent tijdens je tussenstop met een andere airline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |