abonnement Unibet Coolblue
pi_155078383
"Wegens een aanrijding met een voertuig vliegen er geen vliegtuigen van en naar Gibraltar. Er rijden Easyjet bussen."
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:04:50 #102
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155078423
Is dit een spoorwegovergang of een landingsbaanovergang?

Gisborne Airport, Nieuw Zeeland
So we just called him Fred
  maandag 10 augustus 2015 @ 16:14:54 #103
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_155080767
Ze zouden een tunnel moeten graven. Je kan zo het vliegveld oprijden en jezelf in een vliegtuig planten.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:54:16 #104
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_155092000
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:14 schreef Woods het volgende:
Ze zouden een tunnel moeten graven.
Daar zijn ze al jaren mee bezig (bakkeleien, bouw starten, bouw stoppen, etc). Lees: die gaat er nooit komen.
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:06:56 #105
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155095945
Vraagje voor de kenners... Ik zit er sterk aan te denken om volgende week "even" naar Nederland te vliegen voor een paar weken. Nu heeft KLM wel een aardige optie, vanaf SCL naar AMS (met tussenstop in EZE), terug met AF via CDG. Maar de laatste keer dat ik met KLM naar Buenos Aires vloog in hun 777 heb ik me 12 uur lang zitten ergeren aan het PES, omdat ik gewoon NIETS op dat schermpje kon zien, het was niet genoeg kantelbaar zogezegd als mijn voorganger zijn stoel naar achteren zette. Bloedirritant natuurlijk. Maar dat is intussen wel een jaar of 3 of 4 nog wel langer geloof ik, 4 of 5 jaar geleden, hebben ze intussen hun schermpjes aangepast? Zo niet, dan zoek ik wel een andere maatschappij :)

Is met een 777-300ER.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:26:46 #106
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155096887
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef flipsen het volgende:
Vraagje voor de kenners... Ik zit er sterk aan te denken om volgende week "even" naar Nederland te vliegen voor een paar weken. Nu heeft KLM wel een aardige optie, vanaf SCL naar AMS (met tussenstop in EZE), terug met AF via CDG. Maar de laatste keer dat ik met KLM naar Buenos Aires vloog in hun 777 heb ik me 12 uur lang zitten ergeren aan het PES, omdat ik gewoon NIETS op dat schermpje kon zien, het was niet genoeg kantelbaar zogezegd als mijn voorganger zijn stoel naar achteren zette. Bloedirritant natuurlijk. Maar dat is intussen wel een jaar of 3 of 4 nog wel langer geloof ik, 4 of 5 jaar geleden, hebben ze intussen hun schermpjes aangepast? Zo niet, dan zoek ik wel een andere maatschappij :)

Is met een 777-300ER.
Kun je niet zelf een tablet meenemen? ;)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:32:42 #107
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155097129
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef flipsen het volgende:
Vraagje voor de kenners... Ik zit er sterk aan te denken om volgende week "even" naar Nederland te vliegen voor een paar weken. Nu heeft KLM wel een aardige optie, vanaf SCL naar AMS (met tussenstop in EZE), terug met AF via CDG. Maar de laatste keer dat ik met KLM naar Buenos Aires vloog in hun 777 heb ik me 12 uur lang zitten ergeren aan het PES, omdat ik gewoon NIETS op dat schermpje kon zien, het was niet genoeg kantelbaar zogezegd als mijn voorganger zijn stoel naar achteren zette. Bloedirritant natuurlijk. Maar dat is intussen wel een jaar of 3 of 4 nog wel langer geloof ik, 4 of 5 jaar geleden, hebben ze intussen hun schermpjes aangepast? Zo niet, dan zoek ik wel een andere maatschappij :)

Is met een 777-300ER.
Klinkt bekend. Ik zat 11 jaar geleden in een 777-200ER van KLM met diezelfde schermpjes.

Volgens mij hebben ze in de 777-300ER inmiddels andere stoelen (en schermpjes)

Edit: helaas, ik heb het mis, nog steeds dezelfde stoelen. Bron:http://nieuws.klm.com/klm(...)ent-op-777-200-vloot
So we just called him Fred
pi_155099411
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:32 schreef FredvZ het volgende:
Volgens mij hebben ze in de 777-300ER inmiddels andere stoelen (en schermpjes)

Edit: helaas, ik heb het mis, nog steeds dezelfde stoelen. Bron:http://nieuws.klm.com/klm(...)ent-op-777-200-vloot

Eind dit jaar is de laatste 777-200ER met de nieuwe business- en economy-class klaar. (planning)
1 januari zou PH-BVC hangar 14 moeten inrijden voor ombouw en wordt dan de eerste verbouwde 777-300ER met nieuwe business- en economy-class (naast PH-BVN en -BVO natuurlijk).
  maandag 10 augustus 2015 @ 23:29:26 #109
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155099578
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef donroyco het volgende:

[..]

Kun je niet zelf een tablet meenemen? ;)
Dat zou kunnen... als ik een tablet zou hebben :N En om die speciaal hierom aan te schaffen, neuh. Daarnaast is het volgens mij vervelender om naar een tablet op je schoot te kijken dan naar een schermpje in de hoofdsteun. Op het uitklaptafeltje is een optie, maar echt comfortabel is het allemaal niet. Dat KLM nog met die kutschermpjes vliegt is natuurlijk bizar. Ok, alternatief is vliegen met Iberia, die hebben nog gewoon van die bakbeesten aan het plafond hangen in hun A340 _O_
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:54:35 #110
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155127691
Meestel doop je een vliegtuig toch aan de buitenzijde met champagne?
Deze Arke 737-800(WL) kan in elk geval weer gepoetst worden aan de binnenkant.
So we just called him Fred
pi_155128372
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 23:25 schreef Iemand91 het volgende:
Eind dit jaar is de laatste 777-200ER met de nieuwe business- en economy-class klaar. (planning)
1 januari zou PH-BVC hangar 14 moeten inrijden voor ombouw en wordt dan de eerste verbouwde 777-300ER met nieuwe business- en economy-class (naast PH-BVN en -BVO natuurlijk).
Ik had hier nog willen bijvoegen dat ik las dat de A330's van KLM niet de nieuwe WBC krijgen wegens het hoge gewicht van die stoelen i.c.m. de vloersterkte van de A330.

Anyway; vandaag dit:

Geen nieuw interieur in A330-vloot van KLM
quote:
DRIEBERGEN - KLM gaat, nadat de cabines van de gehele Boeing 777-vloot zijn voorzien van een nieuwe business en economy class, niet verder met het ombouwen van de longhaul-vloot. Dat betekent dat de Airbus A330-vloot van de luchtvaartmaatschappij niet wordt voorzien van nieuwe stoelen. Dat meldt KLM-topman Pieter Elbers in het augustusnummer van Luchtvaartnieuws magazine.

De Airbus A330’s, waarvan KLM er zeventien heeft en de oudste tien jaar geleden in dienst werd genomen, kwamen oorspronkelijk wel voor de ombouw in aanmerking. Nu ziet de maatschappij hier volgens Elbers voorlopig van af.

KLM legt in plaats daarvan de focus op de nieuwe Boeing 787-9 Dreamliners, die rechtstreeks vanuit de fabriek al voorzien zullen zijn van een nieuw interieur met in de World Business Class full-flat stoelen. De eerste twee Dreamliners worden komend najaar in dienst genomen door KLM.
pi_155130558
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:13 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik had hier nog willen bijvoegen dat ik las dat de A330's van KLM niet de nieuwe WBC krijgen wegens het hoge gewicht van die stoelen i.c.m. de vloersterkte van de A330.

Anyway; vandaag dit:

Geen nieuw interieur in A330-vloot van KLM

[..]

Wellicht een teken aan de wand wat betreft de toekomstplannen. Even wachten op de winterschema's, maar redelijke kans dat er wat meer bestemmingen naar de 777 gaan, wellicht gemixed.
pi_155132517
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef NewHorizon het volgende:
Wellicht een teken aan de wand wat betreft de toekomstplannen. Even wachten op de winterschema's, maar redelijke kans dat er wat meer bestemmingen naar de 777 gaan, wellicht gemixed.
De eerste A330's gaan er volgend jaar alweer uit. Dat plus het gewicht van de WBC-stoelen zullen dus wel de reden zijn dat de A330's dus geen nieuwe WBC krijgt.

Vanaf oktober komen de 787-9's binnen (dit jaar 2 stuks; de eerste staat net op de final assembly).
Die nemen zowel A330, 777 als 747 vluchten over.
pi_155147526
* Iemand91 staat ook ein-de-lijk eens naast de baan :@
pi_155147775
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
* Iemand91 staat ook ein-de-lijk eens naast de baan :@
Waar sta je? :7 Dacht dat jij ook een fervent spotter was, je weet er zoveel vanaf.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:04:58 #116
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155147861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
* Iemand91 staat ook ein-de-lijk eens naast de baan :@
Met een vliegtuig? Of met je benen? :D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_155148154
Er gaat een gerucht dat 6 van de bestelde 787 bij KLM een -10 worden. Weet niet of het waar is...
pi_155148703
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:02 schreef Blistering het volgende:
Waar sta je? :7 Dacht dat jij ook een fervent spotter was, je weet er zoveel vanaf.
Nu nog bij de Polderbaan, even de China Airlines A340 afwachten dan door naar de McDonalds kijken bij de Buitenveldertbaan. Daarna nog mogelijk naar Schiphol Plaza.

Ik woon veel te ver om dit vaak te doen.
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:04 schreef donroyco het volgende:
Met een vliegtuig? Of met je benen? :D
Met de auto.

[/lui]
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:05:15 #119
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155149542
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:35 schreef Iemand91 het volgende:
Nu nog bij de Polderbaan, even de China Airlines A340 afwachten dan door naar de McDonalds kijken bij de Buitenveldertbaan. Daarna nog mogelijk naar Schiphol Plaza.
Hoop niet dat je van plan was vliegtuigen van Arke te spotten, het is namelijk weer een ouderwetse chaos met urenlange vertragingen en last minute plane swaps.
So we just called him Fred
pi_155175594
Een flinke zit. Emirates gaat Dubai - Panama City vliegen. Dikke 17u35m in een 777LR.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:23:40 #121
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155175677
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Thetallguy het volgende:
Een flinke zit. Emirates gaat Dubai - Panama City vliegen. Dikke 17u35m in een 777LR.
quote:
Emirates' Dubai to Panama City route to be world's longest

DUBAI, United Arab Emirates (AP) — The Middle East's biggest airline will soon be operating the world's longest commercial flight.

Emirates announced plans Thursday to begin daily roundtrip flights between its Dubai hub and Panama City, its first destination in Central America. It says the 17 hour, 35 minute flight when heading west will be the longest anywhere.

Australia's Qantas currently operates the world's longest flight, from Dallas to Sydney, which takes just under 17 hours. Singapore Airlines previously operated an even longer flight connecting the city-state to Newark, but scrapped it in 2013.

Emirates is backed by the government of Dubai and has expanded rapidly by routing international transit passengers and cargo through its hub in the Gulf commercial center.

The Panama City flights are scheduled to start Feb. 1.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:38:22 #122
348984 wiijntje
in vino veritas
pi_155176053
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 16:39 schreef flipsen het volgende:
Bizar, dacht eerst dat het een fake video was, maar blijkt toch echt te zijn. Op Ushuaia (Vuurland) waren al enkele dagen geen vluchten mogelijk vanwege de harde wind. Toen hebben ze kennelijk een A340 ingezet, terwijl het toch een vrij kort baantje is met aan beide uiteinden het Beaglekanaal :D Beetje crosswind, maar piloot doet het aardig :Y
Kort? Nee hoor, 3000 meter is niet kort
pi_155176515
Meer dan 18 uur (alles meegerekend) opgepropt zitten in een van hun meest beroerde toestellen.
Je moet het maar willen:

pi_155176735
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:56 schreef Iemand91 het volgende:
Meer dan 18 uur (alles meegerekend) opgepropt zitten in een van hun meest beroerde toestellen.
Je moet het maar willen:

[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)70080.jpg]afbeelding[/url] ]
Alternatief is minstens 20 uur in verschillende kisten waarvan grote kans dat er 4-5u van in een 737 zijn, exclusief tijd die je kwijt bent tijdens je tussenstop met een andere airline :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_155177234
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:05 schreef Thetallguy het volgende:
Alternatief is minstens 20 uur in verschillende kisten waarvan grote kans dat er 4-5u van in een 737 zijn, exclusief tijd die je kwijt bent tijdens je tussenstop met een andere airline :)
Grootste deel van Emirates' passagiers zijn transfers, dus ligt eraan waar je vandaan komt/heen moet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')