Uh wat? Ik bedoel alleen te zeggen dat Ducati altijd van die godsgruwelijke dure onderdelen heeft. Verder is Brembo ook zo'n premium merk (toch?), dus als je een premium merk bij de Ducati dealer gaat regelen zal het wel helemaal duur worden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
Amoeba wil alleen Ducati Monster en Brembo roepen, maar geen antwoord op vragen geven. Zeker zo'n tiepje met 20 petjes, sleutelhangers en shirtjes van Ducati, en die tijdens een rit geen bocht door komen zonder 4 voetjes aan de grond, want stel je dat je omvlatst; die remhendels zijn duur jongeh! 109 ekte Ducaten!
Ja ik denk standaard. Ik heb die fiets ook tweedehands gekocht, buiten "Brembo" staat er helemaal niks op die remklauw ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Brembo standaard? of aftermarket? En merk type bouwjaar enzeauw; ook wel handig als je dingen wilt zoekselen.
"Ja ik wil remblokken voor Brembo remklauwen op een Stukgaatie"
Ik moet je teleurstellen. Stock hendeltjes van Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki, whatever, zijn net zo duurquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uh wat? Ik bedoel alleen te zeggen dat Ducati altijd van die godsgruwelijke dure onderdelen heeft. Verder is Brembo ook zo'n premium merk (toch?), dus als je een premium merk bij de Ducati dealer gaat regelen zal het wel helemaal duur worden.
Ik heb zelf een 600SS Carenata uit 1995. Verder heb ik 0 attributen van welk motormerk dan ook.
[..]
Ja ik denk standaard. Ik heb die fiets ook tweedehands gekocht, buiten "Brembo" staat er helemaal niks op die remklauw ja.
Ik wil ook wel dat de hoek tussen koppelingshendel en handvat wat kleiner wordt. Pa stelde al voor om dat eens te verhitten en om te buigen, maar dat is ook weer zo rigoreus.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Stock hendeltjes van Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki, whatever, zijn net zo duur
Ik heb zo'n kekke CNC gefreesd setje hendels. Maar dan wél van de Chinees voor 2 tientjes Dingen zijn nog verstelbaar ook, op stock is alleen de remhendel dat. Niet mauwen en gewoon van eBay halen.
Achterop je remblokje staat (mits leesbaar) ook gewoon het type en zo niet: remblokje ff mee naar de motorboer. Als het er hetzelfde uit ziet is het hetzelfde.
Hihi, haphaphapquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uh wat? Ik bedoel alleen te zeggen dat Ducati altijd van die godsgruwelijke dure onderdelen heeft. Verder is Brembo ook zo'n premium merk (toch?), dus als je een premium merk bij de Ducati dealer gaat regelen zal het wel helemaal duur worden.
Ik heb zelf een 600SS Carenata uit 1995. Verder heb ik 0 attributen van welk motormerk dan ook.
[..]
Ja ik denk standaard. Ik heb die fiets ook tweedehands gekocht, buiten "Brembo" staat er helemaal niks op die remklauw ja.
Jullie zijn wel van het beunen hè? Lekker veilig wagenpark bij jullie dan...quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil ook wel dat de hoek tussen koppelingshendel en handvat wat kleiner wordt. Pa stelde al voor om dat eens te verhitten en om te buigen, maar dat is ook weer zo rigoreus.
Ik een stormtrooperquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb wel een Suzuki sleutelhanger aan mijn motorsleutel
Ik heb 'm aan mijn huissleutel omdat ik bang ben dat hij anders krast...quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb wel een Suzuki sleutelhanger aan mijn motorsleutel
Wat heeft een koppelingshendel verhitten en verbuigen met beunen te maken?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jullie zijn wel van het beunen hè? Lekker veilig wagenpark bij jullie dan...
Ik de sleutel van mijn kettingslot.quote:
Dat je die vraag nog serieus stelt...quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat heeft een koppelingshendel verhitten en verbuigen met beunen te maken?
Ik heb een Suzuki polo van Kevin schwantz. Die doe ik aan als ik ga rijden, want hij zit lekker maar is niet zo mooi. Van een klant gekregen, dat is wel tof.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb wel een Suzuki sleutelhanger aan mijn motorsleutel
Het is zonde om originele hendels te gaan lopen verneuken, het zal echt wel stevig genoeg blijven hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat je die vraag nog serieus stelt...
Wat denk je wat er met de kracht en de sterkte van metaal gebeurd als je dat gaat verhitten, gaat verbuigen en vervolgens laat afkoelen? Dacht dat jij zo'n technische en slimme jongen wasquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is zonde om originele hendels te gaan lopen verneuken, het zal echt wel stevig genoeg blijven hoor.
Not sure if serious enzoquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is zonde om originele hendels te gaan lopen verneuken, het zal echt wel stevig genoeg blijven hoor.
Ik eentje van Kawasaki logo, en eentje van Kawasaki Racing Team voor de 10 extra pk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb wel een Suzuki sleutelhanger aan mijn motorsleutel
en al breekt je remhendel, dat muurtje houdt je wel tegenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Amoeba het volgende:
Nuja en al breekt het, heb je nog altijd de helft van je koppeling over tot je een nieuwe hebt.
Hoe weet jij trouwens wie je bericht gezien heeft?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hihi, haphaphap
Je had mijn bericht gezien, maar reageerde niet, kon het niet laten, sorry hoor
Al is dat verhaal van die chauffeur niet gejokt.. triest figuur
Ik kom ook als eerste hit uit op Motowebshop, en als die klauwen standaard zijn (vaak wel), kun je gewoon die standaard remblokken erin flatsen Geen pimpy gesinterde zooi nemen als je niet heel goed kunt doseren of ABS hebt, want die happen nogal, en hoe 'beter' ze bijten, hoe rapper ze je schijven hebben opgeknaagd.
Op Iebee weinig te koop voor zo'n ding, behalve kettingen en tandwielen en wat losse standaard zut.
Dat lijkt me met dat geklooi van jou niet eens een slecht plan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:31 schreef Amoeba het volgende:
Waar blijft de toetsenbordridder die voor de APK voor motoren gaat pleiten?
http://nl.aliexpress.com/quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Stock hendeltjes van Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki, whatever, zijn net zo duur
Ik heb zo'n kekke CNC gefreesd setje hendels. Maar dan wél van de Chinees voor 2 tientjes Dingen zijn nog verstelbaar ook, op stock is alleen de remhendel dat. Niet mauwen en gewoon van eBay halen.
Achterop je remblokje staat (mits leesbaar) ook gewoon het type en zo niet: remblokje ff mee naar de motorboer. Als het er hetzelfde uit ziet is het hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |