abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 juli 2015 @ 18:58:17 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154680989


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 27 juli 2015 @ 19:02:48 #2
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154681121
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:36 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

wat had dit geintje je gekost dan? zijn volgens mij best betaalbaar toch? en rijdt het een beetje?
Voor iets minder dan een rug heb je al een aardige.
pi_154681847
Wanneer wordt het weer normaal weer?
pi_154681858
Vanaf vrijdag, geloof ik.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 27 juli 2015 @ 19:24:12 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154681907
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:23 schreef Sarasi het volgende:
Vanaf vrijdag, geloof ik.
HELE WEEKEND RIJDEN

Zondag in elk geval wel. Misschien vrijdag ook
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154681945
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:24 schreef Catch22- het volgende:

[..]

HELE WEEKEND RIJDEN

Zondag in elk geval wel. Misschien vrijdag ook
Ik ga het weekend weg met een vriendin, dus hier niet, helaas. :P
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 27 juli 2015 @ 19:35:56 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154682236
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ga het weekend weg met een vriendin, dus hier niet, helaas. :P
Ook leuk :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 27 juli 2015 @ 19:44:49 #8
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  maandag 27 juli 2015 @ 19:59:21 #9
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154682883
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ga het weekend weg met een vriendin, dus hier niet, helaas. :P
Ik ook. Ze springt achterop de motor, we gaan naar België. Zal wel weer een lachen weekend worden.

quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:16 schreef BlackLining het volgende:

Jij rijdt nu gewoon met een kaal subframe met daaraan een plastic plaat gebeund voor het kenteken? :D Pics!!

Wat er dus niet opzit:
bakje onder het zit, dat zit namelijk vast aan die kap die ik aan het overspuiten was.
Knipperlichten
Zijkappen

Inmiddels ziet ie er weer zo uit, na 2 uurtjes sleutelen:

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154683059
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ook. Ze springt achterop de motor, we gaan naar België. Zal wel weer een lachen weekend worden.

[..]

Alsof jij een vriendin hebt die achterop dat barrel van je durft. :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 27 juli 2015 @ 20:05:56 #11
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154683093
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Alsof jij een vriendin hebt die achterop dat barrel van je durft. :')
Ze zit ook op FOK! dus in werkelijkheid zal het inderdaad wel gewoon een man zijn.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154686203
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Niks mis met het weer :{w
Vet man _O_

Ik moet echt eens om nieuwe banden. Mag alleen de komende twee weken elke dag werken en mijn weekend valt op zondag en maandag :') Bijzonder irritant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 28-07-2015 00:13:56 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154686707
Dan dit weekend de motor ophalen :)
pi_154708565
_O_ Univé _O_

Schade-expert heeft het rapport afgelopen vrijdag opgestuurd. Ik heb er gisteren even achteraan gebeld (ik heb haast :P), en ik heb vandaag ¤ 2920 (motorschade) en ¤ 792,40 (kledingschade) ontvangen. Ik verwachtte eigenlijk een hoger bedrag voor de motor (¤ 3700), maar na een kleine rekensom ben ik eruit:
¤ 100 eigen risico
¤ 680 restwaarde (ik heb net een mail van schade-expert met de afstandverklaring ontvangen)

En dat voor een Thundercat met 73dkm op de teller. _O- Mij hoor je niet klagen. *O* En ik maar hopen dat ik een deel van de nieuwe banden en kettingset zou kunnen terugkrijgen... :') :D

Morgen maar eens naar Termaat Motoren gaan voor een nieuwe broek, jas, laarzen, handschoenen en helm. :Y
pi_154708742
Morgen word ik teruggebeld door de schadebehandelaar. Direct maar vragen of ik mijn X-Grip rammount, schijfremslot en ROK straps van de motor mag afhalen...

Ik heb eigenlijk niet eens gekeken of de rammount nog heel is. :') Accessoires tot ¤ 500 zijn gratis meeverzekerd, dus dat gaat wel goedkomen. :Y
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:32:56 #16
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154710256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:35 schreef sylvesterrr het volgende:
_O_ Univé _O_

Schade-expert heeft het rapport afgelopen vrijdag opgestuurd. Ik heb er gisteren even achteraan gebeld (ik heb haast :P), en ik heb vandaag ¤ 2920 (motorschade) en ¤ 792,40 (kledingschade) ontvangen. Ik verwachtte eigenlijk een hoger bedrag voor de motor (¤ 3700), maar na een kleine rekensom ben ik eruit:
¤ 100 eigen risico
¤ 680 restwaarde (ik heb net een mail van schade-expert met de afstandverklaring ontvangen)

En dat voor een Thundercat met 73dkm op de teller. _O- Mij hoor je niet klagen. *O* En ik maar hopen dat ik een deel van de nieuwe banden en kettingset zou kunnen terugkrijgen... :') :D

Morgen maar eens naar Termaat Motoren gaan voor een nieuwe broek, jas, laarzen, handschoenen en helm. :Y
Die 680 euro krijg je nog terug? Of kun je ook kiezen om het wrak terug te nemen?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:42:46 #17
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154710488
Iemand hier die zijn motor zakelijk rijdt? Ik denk erover om 'm op de zaak te zetten. Misschien ben ik zelfs nog op tijd om de btw te verrekenen :)

Betwijfel alleen of het veel uitmaakt met een tweedehands. Tis niet dat ik nog een heel pak ofzo nodig heb
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_154713040
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die 680 euro krijg je nog terug? Of kun je ook kiezen om het wrak terug te nemen?
Die ¤ 680 krijg ik nog terug ja als het goed is. De telefoonmiep kon het me niet bevestigen, vandaar dat de schadebehandelaar mij morgen terugbelt.

Wat ik heb begrepen is dat je bij Univé verplicht bent om afstand te doen van je motor in geval van total-loss.
pi_154715163
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die ¤ 680 krijg ik nog terug ja als het goed is. De telefoonmiep kon het me niet bevestigen, vandaar dat de schadebehandelaar mij morgen terugbelt.

Wat ik heb begrepen is dat je bij Univé verplicht bent om afstand te doen van je motor in geval van total-loss.
Ben je niet toe verplicht bij Univé, of ze hebben de regels veranderd. 4 jaar geleden mocht ik m'n motor houden van Univé nadat ie TL was verklaard :)
pi_154715319
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:42 schreef stinkie het volgende:
Iemand hier die zijn motor zakelijk rijdt? Ik denk erover om 'm op de zaak te zetten. Misschien ben ik zelfs nog op tijd om de btw te verrekenen :)

Betwijfel alleen of het veel uitmaakt met een tweedehands. Tis niet dat ik nog een heel pak ofzo nodig heb
Mijn vader heeft afgelopen mei een Kawasaki Vulcan 900 Classic Light Tourer zakelijk gekocht.
pi_154715340
Lekker, sylvester! :D

Ik heb net met hulp van joppiesaus eindelijk mijn kreng op de bok gekregen, zodat ik de ketting makkelijk kon smeren. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:16:27 #22
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154715576
M'n pa heeft m'n verlichting gefixt. Oxidatie in het stekkertje ofzo. Af en toe ging alleen het parkeerlicht aan en niet dim- en groot licht. Best irritant, begon nu wat vaker te worden.

Makkelijk zo'n elektromonteur. :@
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:18:31 #23
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154715678
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:07 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ben je niet toe verplicht bij Univé, of ze hebben de regels veranderd. 4 jaar geleden mocht ik m'n motor houden van Univé nadat ie TL was verklaard :)
Hij mag 'm wel houden, tegen inhouding van 680 euro restwaarde. Prima geregeld toch?

Sylvester, voor 680 euro kun je er nog wel iets van maken toch? Als die voorvork vervangen moet worden zou ik ook cashen en wegwezen trouwens. Anders projectje van maken en met dikke winst verkopen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:38:48 #24
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154716581
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:11 schreef Sarasi het volgende:
Lekker, sylvester! :D

Ik heb net met hulp van joppiesaus eindelijk mijn kreng op de bok gekregen, zodat ik de ketting makkelijk kon smeren. *O*
Gaat bij jou wel een stuk lastiger dan bij mij...

Ik heb vandaag weer 200km weggetikt. Mijn motor doet 1 op 20. Dat moet nog wel zuiniger kunnen, maar spelen is ook leuk :7
#26 || Luciano da Silva
pi_154716863
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Gaat bij jou wel een stuk lastiger dan bij mij...

Ik heb vandaag weer 200km weggetikt. Mijn motor doet 1 op 20. Dat moet nog wel zuiniger kunnen, maar spelen is ook leuk :7
Ik denk echt dat ik 'm nooit zelf op de bok ga krijgen. :') Heb ook alles al geprobeerd.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:45:52 #26
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154716914
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik denk echt dat ik 'm nooit zelf op de bok ga krijgen. :') Heb ook alles al geprobeerd.
gaat dat zo moeilijk dan?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154716981
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

gaat dat zo moeilijk dan?
Nee, dat lukt mij met twee vingers in de neus en daarom worstel ik er al een maand mee.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:48:30 #28
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154717041
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, dat lukt mij met twee vingers in de neus en daarom worstel ik er al een maand mee.
Kan me er zo weinig bij voorstellen. Maar je bent natuurlijk een klein meisje, dat helpt ook niet. Hoe zet je hem weg dan? Neem niet aan dat hij een losse standaard heeft.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154717271
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Kan me er zo weinig bij voorstellen. Maar je bent natuurlijk een klein meisje, dat helpt ook niet. Hoe zet je hem weg dan? Neem niet aan dat hij een losse standaard heeft.
Dat ding weegt 4X zoveel als ik ja. En ik zet 'm gewoon weg op de jiffy. Ik heb het voorwiel al op planken gezet en 'm toen op de bok proberen te trekken, allerlei YouTube filmpjes nagedaan; naar voren kijken, naar achteren kijken, aan het handvat op de buddy trekken, duwen... Het lukt me gewoon niet. Maar op een dag heb ik het trucje door. Ik laat me niet kennen door zo'n stomme middenbok. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_154717685
bok tegen de grond met 1 voet, en dan tegelijk met een hand de achterkant van de motor recht omhoog tillen en de bok naar beneden duwen met de voet
pi_154717758
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:06 schreef Maegrim het volgende:
bok tegen de grond met 1 voet, en dan tegelijk met een hand de achterkant van de motor recht omhoog tillen en de bok naar beneden duwen met de voet
Geprobeerd. Ik heb echt alle adviezen al gegoogeld en alle youtube filmpjes al gezien, ik moet gewoon even iemand hebben die me goed tegen dat ding aan zet en me het laat doen. Denk dat het dan wel moet lukken, als ik er even wat gevoel voor heb gekregen. En tot die tijd vraag ik mijn vader wel dat ding een jens te geven als ik de ketting moet smeren, of ik rol 'm steeds een stukje verder door. :+
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:10:29 #32
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154717806
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geprobeerd. Ik heb echt alle adviezen al gegoogeld en alle youtube filmpjes al gezien, ik moet gewoon even iemand hebben die me goed tegen dat ding aan zet en me het laat doen. Denk dat het dan wel moet lukken, als ik er even wat gevoel voor heb gekregen. En tot die tijd vraag ik mijn vader wel dat ding een jens te geven als ik de ketting moet smeren, of ik rol 'm steeds een stukje verder door. :+
zo doe ik het ook bij gebrek aan een bok hoor. Maar das wel even balanceren met 190kg. Elke keer op de standaard zetten is me teveel geklooi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154718095
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zo doe ik het ook bij gebrek aan een bok hoor. Maar das wel even balanceren met 190kg. Elke keer op de standaard zetten is me teveel geklooi
Motor op de jiffy, stuk ketting inspuiten, motor stukje vooruit rollen (jiffy staat nog steeds uitgeklapt), weer stukje sprayen... Ik zie het geklooi met de standaard niet zo. Ik ga het al helemaal niet proberen om 200kg met 1 hand in balans te houden terwijl ik die ketting inspray, dan lig ik er gegarandeerd onder. :') Ik ben allang blij dat ik er zonder problemen mee kan lopen,

Mijn ouders komen morgen terug van vakantie. Die zullen wel minder enthousiast zijn dan ik. _O- Maar goed, die laat ik gewoon binnenkort even een stukje achter me aanrijden (met zogenaamd goede reden natuurlijk) en dan ga ik heel netjes, auto-achtig, en niet te hard rijden. Zij blij, ik daarna blij met minder gezeik, iedereen blij. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:23:06 #34
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154718258
Het ging bij mij verrassend soepel. Maar ik ben een halve meter langer en een keer zo zwaar denk ik :P

Mijn ouders vinden het gelukkig prima dat ik rij. Mijn stiefvader rijdt ook motor dus dat scheelt. Ook mijn vriendin vindt het leuk. Moet er niet aan denken dat het thuisfront elke keer gaat stressen als je gaat rijden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154718378
Moet mijn thuisfront vooral doen, kan ik weinig mee zitten. Maar ik heb geen zin om elke keer dat ik daar kom een hele preek te horen over hoe onverantwoord ik rijd. Toen ik ze vertelde dat je eigenlijk iets te hard moet rijden tijdens je examen, kwam me daar toch ook een muur van "ONVERANTWOORD" vanaf, manmanman. Dus dat wil ik even indammen en dan word het een beetje een leven-en-laten-leven situatie.

Ik heb gelukkig ook wel wat mensen in m'n omgeving die het wel gaaf vinden hoor, al zijn ze duidelijk in de minderheid. En never nooit niet dat ze er zelf op klimmen, ook niet achterop, maar ze vinden het wel leuk voor mij en dat vind ik al heel wat. :P
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:36:23 #36
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154718630
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik denk echt dat ik 'm nooit zelf op de bok ga krijgen. :') Heb ook alles al geprobeerd.
Ik kan dat ook zelf, en omdat je alles beter weet dan ik kan jij het dus ook.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154718766
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kan dat ook zelf, en omdat je alles beter weet dan ik kan jij het dus ook.
:P😂😂
pi_154718835
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kan dat ook zelf, en omdat je alles beter weet dan ik kan jij het dus ook.
Jij hebt dan ook maar een halve motor op te bokken, want de andere helft ben je onderweg verloren.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154719017
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat ding weegt 4X zoveel als ik ja. En ik zet 'm gewoon weg op de jiffy. Ik heb het voorwiel al op planken gezet en 'm toen op de bok proberen te trekken, allerlei YouTube filmpjes nagedaan; naar voren kijken, naar achteren kijken, aan het handvat op de buddy trekken, duwen... Het lukt me gewoon niet. Maar op een dag heb ik het trucje door. Ik laat me niet kennen door zo'n stomme middenbok. :{w
Mij motor is ook 3x zo zwaar maar ik ga gwn met mijn volle gewicht op dat ding staan en dan komt tie


Oefen met een scooter anders
pi_154719085
Trouwens mijn begrenzing eruit getrokken ding loopt als een raket start sochtends weer goed en bij volgas trekt hij als een beer weg

Ben weer verliefd op haar geworden
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:55:32 #41
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154719160
Ik werd vandaag ook wel bijna van m'n sokken gereden. Ik reed op knooppunt Leenderheide vanaf Eindhoven Centrum richting A67 (Venlo), zoals gewoonlijk stond er file op de oprit. Ik had groen licht, op de rotonde, dus wat ik nu net niet verwacht had was dat er van rechts nog een of andere debiel aan kwam stuiven die vol voor mij voorbij scheurde.

Ik kan dat natuurlijk niet hard maken, maar die idioot moet wel spijkerhard door rood geknald zijn. Uiteraard een sportwagen om het plaatje compleet te maken.

Kon nog maar net op tijd remmen. :')

Toen ik er aan kwam rijden sprong het licht op groen, dus no way dat die gast nog oranje meepakte. Zo zijn die verkeerslichten daar niet afgesteld.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154720804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die ¤ 680 krijg ik nog terug ja als het goed is. De telefoonmiep kon het me niet bevestigen, vandaar dat de schadebehandelaar mij morgen terugbelt.

Wat ik heb begrepen is dat je bij Univé verplicht bent om afstand te doen van je motor in geval van total-loss.
Da's opzich wel interessant om even uit te zoeken. Ik zit ook bij Univé en toen ik op mijn bek ging zei de poltiie nog van ja, die is sowieso total loss. Was ook wel zo want de voorvork zat dubbel en het carter was gescheurd maar het was toch wel uitzonderlijk klote geweest als Univé daar lucht van had gekregen :')

Verder niks meer van gehoord. Ze belde me een paar dagen later zelfs nog om te vragen hoe het ging met lichamelijk herstel. Verder is er met geen woord gesproken over de staat van de motor in dat gesprek.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zo doe ik het ook bij gebrek aan een bok hoor. Maar das wel even balanceren met 190kg. Elke keer op de standaard zetten is me teveel geklooi
Op de jiffy teveel geklooi? :') Je weet dat de jiffy dat ding is wat aan de zijkant hangt en je met je tenen naar benden tikt he? Dat de bok teveel geklooi is daar kan ik inkomen. Maar op een zijstandaard (=jiffy) zetten is aanzienlijk makkelijker.

Overigens kan ik me wel voorstellen dat jij het bij je rijlessen anders geleerd hebt. Je hebt toch in Groningen gelest? Dan zou het me niet verbazen als je verteld is dat je eerst af moet stappen zonder jiffy om van vanuit daar de motor ineens op de bok te trekken :') Naar wat ik gehoord heb van Sarasi bestaan er in Groningen geen rijscholen die verstand hebben van motoren namelijk.

Ook wel logisch, aangezien men daar tot een jaar of 5 geleden nog op varkens reed

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geprobeerd. Ik heb echt alle adviezen al gegoogeld en alle youtube filmpjes al gezien, ik moet gewoon even iemand hebben die me goed tegen dat ding aan zet en me het laat doen. Denk dat het dan wel moet lukken, als ik er even wat gevoel voor heb gekregen. En tot die tijd vraag ik mijn vader wel dat ding een jens te geven als ik de ketting moet smeren, of ik rol 'm steeds een stukje verder door. :+
Ik heb werkelijk nog nooit een motor zo makkelijk op de bok gekregen als de jouwe :+ Ik weet wel een mooie deal: als jij de Bandit op de bok kunt krijgen dan mag je er een stukje op rijden :Y

De enige motor die ik nooit op de bok heb gekregen was Kaatje :') die lompe Duitser van bijna 300kg. Dat ging ook gewoon écht niet. :')

[ Bericht 22% gewijzigd door BlackLining op 29-07-2015 01:07:50 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154720957
Met je varkens. o|O

En dat mag ik toch niet proberen van je, geheid dat ik dat ding om laat donderen dan namelijk. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_154721081
Schapen dan :6
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154721098
Béééh.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154721111
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juli 2015 01:15 schreef Sarasi het volgende:
Béééh.
Ja, dat zei je vorige week ook al :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154721122
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 01:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, dat zei je vorige week ook al :')
_O-
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 29 juli 2015 @ 01:59:41 #48
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154721800
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's opzich wel interessant om even uit te zoeken. Ik zit ook bij Univé en toen ik op mijn bek ging zei de poltiie nog van ja, die is sowieso total loss. Was ook wel zo want de voorvork zat dubbel en het carter was gescheurd maar het was toch wel uitzonderlijk klote geweest als Univé daar lucht van had gekregen :')

Verder niks meer van gehoord. Ze belde me een paar dagen later zelfs nog om te vragen hoe het ging met lichamelijk herstel. Verder is er met geen woord gesproken over de staat van de motor in dat gesprek.

[..]

Op de jiffy teveel geklooi? :') Je weet dat de jiffy dat ding is wat aan de zijkant hangt en je met je tenen naar benden tikt he? Dat de bok teveel geklooi is daar kan ik inkomen. Maar op een zijstandaard (=jiffy) zetten is aanzienlijk makkelijker.

Overigens kan ik me wel voorstellen dat jij het bij je rijlessen anders geleerd hebt. Je hebt toch in Groningen gelest? Dan zou het me niet verbazen als je verteld is dat je eerst af moet stappen zonder jiffy om van vanuit daar de motor ineens op de bok te trekken :') Naar wat ik gehoord heb van Sarasi bestaan er in Groningen geen rijscholen die verstand hebben van motoren namelijk.

Ook wel logisch, aangezien men daar tot een jaar of 5 geleden nog op varkens reed

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit een motor zo makkelijk op de bok gekregen als de jouwe :+ Ik weet wel een mooie deal: als jij de Bandit op de bok kunt krijgen dan mag je er een stukje op rijden :Y

De enige motor die ik nooit op de bok heb gekregen was Kaatje :') die lompe Duitser van bijna 300kg. Dat ging ook gewoon écht niet. :')
Bedoel je nu de bok van de motor zelf? Ik zag namelijk op Sarasi's foto dat die een bok en een jiffy heeft? Edit: ah dat heet dus een middenbok, weer wat geleerd

Ik heb zelf zo'n racebok en dat is echt retesimpel uiteraard.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154723758
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:07 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ben je niet toe verplicht bij Univé, of ze hebben de regels veranderd. 4 jaar geleden mocht ik m'n motor houden van Univé nadat ie TL was verklaard :)
Van het expertisebureau (CED) heb ik anders begrepen dat dit bij Univé wel verplicht is. Dit staat ook in de begeleidende brief bij de afstandsverklaring.
pi_154723763
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hij mag 'm wel houden, tegen inhouding van 680 euro restwaarde. Prima geregeld toch?

Sylvester, voor 680 euro kun je er nog wel iets van maken toch? Als die voorvork vervangen moet worden zou ik ook cashen en wegwezen trouwens. Anders projectje van maken en met dikke winst verkopen.
Ik heb het nagevraagd bij de reparateur, voorvork moet vervangen worden. Helaas, anders had ik er nog graag op gereden (dikke winst! :D )
pi_154723774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's opzich wel interessant om even uit te zoeken. Ik zit ook bij Univé en toen ik op mijn bek ging zei de poltiie nog van ja, die is sowieso total loss. Was ook wel zo want de voorvork zat dubbel en het carter was gescheurd maar het was toch wel uitzonderlijk klote geweest als Univé daar lucht van had gekregen :')

Verder niks meer van gehoord. Ze belde me een paar dagen later zelfs nog om te vragen hoe het ging met lichamelijk herstel. Verder is er met geen woord gesproken over de staat van de motor in dat gesprek.
quote:
17.2 Uw motor is total loss
Als uw motor total loss is dan betalen wij de schade volgens de vergoedingsregeling zoals op uw polis staat.
Uw motor is total loss als:
2117.03/15 Voorwaarden Univé Motorverzekering pag. 12 van 26
• uw motor volgens de expert ook na reparatie niet meer veilig zal zijn
• uw motor verdwenen is door diefstal
• reparatie duurder is dan de:
– nieuwwaarde min de waarde van uw motor, meteen na de schade. Dit geldt voor de
vergoedingsregeling op basis van de nieuwwaarde in artikel 17.3.1
– aanschafwaarde min de waarde van de motor, meteen na de schade. Dit geldt voor de
vergoedingsregeling op basis van aanschafwaarde in artikel 17.3.2
– vervangingswaarde min de waarde van uw motor na de schade. Dit geldt voor de
vergoedingsregeling op basis van vervangingswaarde in artikel 17.3.3.
Wij verkopen uw motor aan:
• een sloopbedrijf met VbV-goedkeuring
• een handelaar met VbV-goedkeuring.
Wij kiezen dit bedrijf.

Wij betalen de schade zodra u dit bedrijf:
• alle delen van het kentekenbewijs heeft gegeven
• de sleutels heeft gegeven
• het eigendom heeft gegeven. U krijgt hier een formulier voor.
http://www.unive.nl/parti(...)ekering-versie-1.pdf
  woensdag 29 juli 2015 @ 07:38:00 #52
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154723985
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:58 schreef BlackLining het volgende:


[..]

Op de jiffy teveel geklooi? :') Je weet dat de jiffy dat ding is wat aan de zijkant hangt en je met je tenen naar benden tikt he? Dat de bok teveel geklooi is daar kan ik inkomen. Maar op een zijstandaard (=jiffy) zetten is aanzienlijk makkelijker.

Overigens kan ik me wel voorstellen dat jij het bij je rijlessen anders geleerd hebt. Je hebt toch in Groningen gelest? Dan zou het me niet verbazen als je verteld is dat je eerst af moet stappen zonder jiffy om van vanuit daar de motor ineens op de bok te trekken :') Naar wat ik gehoord heb van Sarasi bestaan er in Groningen geen rijscholen die verstand hebben van motoren namelijk.

Ook wel logisch, aangezien men daar tot een jaar of 5 geleden nog op varkens reed
Toen ik de ketting sprayde zat ik gehurkt naast de motor. Met 1 arm hield ik de motor rechtop en met de ander spoot ik de ketting in. En dan elke keer even een meter rollen en weer hurken en sprayen. Dat wou prima op zich.

Als t goed is heb ik binnenkort een paddockstand dus dan wordt dat ook makkelijker.

Overigens geen kwaad woord over mijn instructeur. Die weet meer dan genoeg over motortechniek.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154726336
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ook wel logisch, aangezien men daar tot een jaar of 5 geleden nog op varkens reed
Mammoeten :{w
Varkens zijn voor de Friezen, zie je het verschil tussen dier en berijder ook niet.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_154726762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:44 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Mammoeten :{w
Varkens zijn voor de Friezen, zie je het verschil tussen dier en berijder ook niet.
Ik mag jou wel.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:22:50 #55
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154726997
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:58 schreef BlackLining het volgende:

Overigens kan ik me wel voorstellen dat jij het bij je rijlessen anders geleerd hebt. Je hebt toch in Groningen gelest? Dan zou het me niet verbazen als je verteld is dat je eerst af moet stappen zonder jiffy om van vanuit daar de motor ineens op de bok te trekken :') Naar wat ik gehoord heb van Sarasi bestaan er in Groningen geen rijscholen die verstand hebben van motoren namelijk.

Generaliseren is ook een vak :')

Rijschool Oosterpoort, niks meer dan lof _O_
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:25:31 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154727047
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:44 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Mammoeten :{w
Varkens zijn voor de Friezen, zie je het verschil tussen dier en berijder ook niet.
Mammoet O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:28:50 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154727104
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Generaliseren is ook een vak :')

Rijschool Oosterpoort, niks meer dan lof _O_
Bij hun ligt het er maar net aan wie je hebt natuurlijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154727212
Een mammoetmotor :)
pi_154727217
Ik heb bij twee rijscholen gelest. De één liet me op- en afstappen zonder jiffy en zette de halve draai op naast een lantaarnpaal (boem!), de ander is gewoon een vuile schoft en als ik nu (zonder ABS) rem zoals volgens hem moet, namelijk een constante remming met zowel voor als achter, vliegt mijn achterwiel me voorbij.

Dus ik heb vast pech gehad, en beide rijscholen zullen vast prima zijn voor andere mensen, maar ik was niet bepaald laaiend enthousiast. :P

Mammoetmotor! *O* Dat klinkt wel heel stoer en lekker warm. :@

[ Bericht 9% gewijzigd door Sarasi op 29-07-2015 12:58:26 ]
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:34:59 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154727234
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
Een mammoetmotor :)
vooralsnog alleen trucks in den Dakarrrr.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154727824
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik mag jou wel.
Als geëmigreerd Groninger moet ik af en toe opkomen voor mijn geboorteland. Als ik daarbij de Friezen kan beledigen is dat mooi meegenomen :+
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
Een mammoetmotor :)
Met een flinke set slagtanden voorop om vervelende koekblikken van de weg te scheppen *O*
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_154729125
Friesland en Groningen :{w :{w
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:05:20 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154729400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:55 schreef Den_Haag het volgende:
Friesland en Groningen :{w :{w
Ik denk dat je je best zou vermaken als je een ritje meereed
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 29 juli 2015 @ 19:42:58 #64
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154740170
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:34 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb bij twee rijscholen gelest. De één liet me op- en afstappen zonder jiffy en zette de halve draai op naast een lantaarnpaal (boem!), de ander is gewoon een vuile schoft en als ik nu (zonder ABS) rem zoals volgens hem moet, namelijk een constante remming met zowel voor als achter, vliegt mijn achterwiel me voorbij.

Dus ik heb vast pech gehad, en beide rijscholen zullen vast prima zijn voor andere mensen, maar ik was niet bepaald laaiend enthousiast. :P

Mammoetmotor! *O* Dat klinkt wel heel stoer en lekker warm. :@
Wat is er mis met een constante remming voor en achter? Ik begrijp je punt niet. En hoezo is hij een 'vuile schoft'? Het is makkelijk om allerlei dingen te roepen, maar hier kan niemand wat mee.

Mijn instructeur was ook een of andere cynische zak, maar hij had wel gelijk. "Niet zo dicht op die auto anders had je beter in die auto in kunnen stappen!!"

Of ik moest samen met een meisje lessen, ik hoorde constant hoe hij de zweep over dat angstige meisje legde dat ze door moest rijden over de intercom. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154740889
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat is er mis met een constante remming voor en achter? Ik begrijp je punt niet. En hoezo is hij een 'vuile schoft'? Het is makkelijk om allerlei dingen te roepen, maar hier kan niemand wat mee.

Mijn instructeur was ook een of andere cynische zak, maar hij had wel gelijk. "Niet zo dicht op die auto anders had je beter in die auto in kunnen stappen!!"

Of ik moest samen met een meisje lessen, ik hoorde constant hoe hij de zweep over dat angstige meisje legde dat ze door moest rijden over de intercom. :')
Dan blokkeert het achterwiel en ik heb nu zelf geen ABS om in te grijpen. Tijdens les moest ik gelijkmatig met voor en achter remmen. ;)

En het is gewoon geen prettig persoon, hij pusht niet gewoon mensen, maar hij zoekt een beetje/aanzienlijk de grens op van wat legaal is.

Maar je hoeft er verder ook niks mee.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:07:12 #66
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154740996
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dan blokkeert het achterwiel en ik heb nu zelf geen ABS om in te grijpen. Tijdens les moest ik gelijkmatig met voor en achter remmen. ;)

En het is gewoon geen prettig persoon, hij pusht niet gewoon mensen, maar hij zoekt een beetje/aanzienlijk de grens op van wat legaal is.

Maar je hoeft er verder ook niks mee.
Hoezo de grens van wat legaal is? Geef eens een voorbeeld dan?

Dan rem je iets minder hard met je achterrem? Of remt dat ding gewoon als een mongool?

Ik ben nog niet tevreden over m'n achterrem. Remt nu een beetje matig. Eerst nieuwe remblokken erin, nog eens goed ontluchten en dan zien we wel.

Even een vraagje, ik heb zo'n Brembo remklauw, staat er ergens op die remklauw welke remblokken erin moeten? Als ik op internet kijk zie ik heel veel verschillende remblokken voor Brembo remklauwen, hoe weet ik precies welke de goede is?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154742367
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoezo de grens van wat legaal is? Geef eens een voorbeeld dan?

Dan rem je iets minder hard met je achterrem? Of remt dat ding gewoon als een mongool?

Ik ben nog niet tevreden over m'n achterrem. Remt nu een beetje matig. Eerst nieuwe remblokken erin, nog eens goed ontluchten en dan zien we wel.

Even een vraagje, ik heb zo'n Brembo remklauw, staat er ergens op die remklauw welke remblokken erin moeten? Als ik op internet kijk zie ik heel veel verschillende remblokken voor Brembo remklauwen, hoe weet ik precies welke de goede is?
Nee, die geef ik niet. Ik vind het een schoft, daar moet je het maar mee doen. Je kent 'm verder toch niet. :')

Ik leg nu ook alleen nog maar aan met achter, ik zeg alleen dat ik het dus geleerd heb als gewoon volledig remmen met voor en achter. Ik leg nu zelf ook alleen nog aan met achter, maar tijdens rijles werd mij altijd toegebruld dat ik die achterrem in moest trappen. Geen ruimte voor nuance daar. :P

Er zijn enorm veel websites waar je alle onderdelen voor specifiek jouw motor kunt bekijken, voor Suzuki althans. Die gebruik ik als ik twijfel over een maat of onderdeel, bestaat vast ook wel voor Ducati.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:54:24 #68
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154742891
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, die geef ik niet. Ik vind het een schoft, daar moet je het maar mee doen. Je kent 'm verder toch niet. :')

Ik leg nu ook alleen nog maar aan met achter, ik zeg alleen dat ik het dus geleerd heb als gewoon volledig remmen met voor en achter. Ik leg nu zelf ook alleen nog aan met achter, maar tijdens rijles werd mij altijd toegebruld dat ik die achterrem in moest trappen. Geen ruimte voor nuance daar. :P

Er zijn enorm veel websites waar je alle onderdelen voor specifiek jouw motor kunt bekijken, voor Suzuki althans. Die gebruik ik als ik twijfel over een maat of onderdeel, bestaat vast ook wel voor Ducati.
Nu slaat het helemaal nergens op. Sowieso een beetje loze informatie om te gaan roepen dat iemand een schoft is en dat dan niet hard willen maken.

Ik kijk meestal hier:

http://motowebshop.com/nl(...)600_ss/carenata,1995

Maar zoals ik al zei, ik heb Brembo remklauwen en zoiets zie ik daar niet tussen staan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154745533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nu slaat het helemaal nergens op. Sowieso een beetje loze informatie om te gaan roepen dat iemand een schoft is en dat dan niet hard willen maken.

Ik kijk meestal hier:

http://motowebshop.com/nl(...)600_ss/carenata,1995

Maar zoals ik al zei, ik heb Brembo remklauwen en zoiets zie ik daar niet tussen staan.
Het is miin mening en daar moet u het mee doen.

Zit er niet een typenummer op je remblokje? Dan kun je gewoon dezelfde kopen natuurlijk. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:05:01 #70
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154746027
http://www.tenkateshop.com/motor-onderdelen?onderdelen=2243

Er staan hier bijvoorbeeld geen typenummers bij. Zit eraan te denken gewoon naar de Ducati dealer te gaan met die remblokken, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je eronder getrokken wordt. :')

Iemand moest voor een Ducati Monster een nieuwe koppelingshendel hebben, die was afgebroken toen de motor door het gras zakte. 106 euro. 8)7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:30:52 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154747071
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoezo de grens van wat legaal is? Geef eens een voorbeeld dan?

Dan rem je iets minder hard met je achterrem? Of remt dat ding gewoon als een mongool?

Ik ben nog niet tevreden over m'n achterrem. Remt nu een beetje matig. Eerst nieuwe remblokken erin, nog eens goed ontluchten en dan zien we wel.

Even een vraagje, ik heb zo'n Brembo remklauw, staat er ergens op die remklauw welke remblokken erin moeten? Als ik op internet kijk zie ik heel veel verschillende remblokken voor Brembo remklauwen, hoe weet ik precies welke de goede is?
Brembo standaard? of aftermarket? En merk type bouwjaar enzeauw; ook wel handig als je dingen wilt zoekselen.

"Ja ik wil remblokken voor Brembo remklauwen op een Stukgaatie" ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:34:17 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154747221
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:05 schreef Amoeba het volgende:
http://www.tenkateshop.com/motor-onderdelen?onderdelen=2243

Er staan hier bijvoorbeeld geen typenummers bij. Zit eraan te denken gewoon naar de Ducati dealer te gaan met die remblokken, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je eronder getrokken wordt. :')

Iemand moest voor een Ducati Monster een nieuwe koppelingshendel hebben, die was afgebroken toen de motor door het gras zakte. 106 euro. 8)7
Zulke meuk moet je ook van eBay halen, of van een schadefietsenhandelaar
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:37:55 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154747435
En remhendeltjes origineel voor een Hondapp of Zoekzoekie kosten ook gewoon zoiets, vandaar dat iedereen met te veel geld dure alu gefreesde in een tof kleurtje koopt voor dezelfde prijs, en iedereen die slim is koopt look-a-like dure bij de sjinees voor 4 tientjes per setje; mankeert niks an, en zijn precies hetzelfde.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154747678
Haha SD is opgelicht :P

2 tientjes :+
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:43:52 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154747740
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:42 schreef Maegrim het volgende:
Haha SD is opgelicht :P

2 tientjes :+
Kweeniemeer wat ik heb betaald; weinig iig.. volgens mij had ik het linkje van jou zelfs _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:58:02 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154748418
Amoeba wil alleen Ducati Monster en Brembo roepen, maar geen antwoord op vragen geven. Zeker zo'n tiepje met 20 petjes, sleutelhangers en shirtjes van Ducati, en die tijdens een rit geen bocht door komen zonder 4 voetjes aan de grond, want stel je dat je omvlatst; die remhendels zijn duur jongeh! 109 ekte Ducaten! :+ w/

Op mijn werk loopt zo'n knakker van 26 altijd met Harley shirtjes en petjes rond te paraderen, maar komt elke dag naar het werk in een antieke Crossa B. Toen ik hem vroeg wanneer hij nou eens op die dikke rammelkachel naar de zaak kwam, moest hij me met een rooie harses bekennen dattie ooit eens een GPZ(ofzo)400 had gehad en daarmee op zijn plaat was gestuiterd, en sindsdien niet meer durfde te rijden.. nog nooit een Harley aangeraakt met zijn billetjes; pimpboy :O _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:02:58 #77
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154748615
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
Amoeba wil alleen Ducati Monster en Brembo roepen, maar geen antwoord op vragen geven. Zeker zo'n tiepje met 20 petjes, sleutelhangers en shirtjes van Ducati, en die tijdens een rit geen bocht door komen zonder 4 voetjes aan de grond, want stel je dat je omvlatst; die remhendels zijn duur jongeh! 109 ekte Ducaten! :+ w/
Uh wat? Ik bedoel alleen te zeggen dat Ducati altijd van die godsgruwelijke dure onderdelen heeft. Verder is Brembo ook zo'n premium merk (toch?), dus als je een premium merk bij de Ducati dealer gaat regelen zal het wel helemaal duur worden.

Ik heb zelf een 600SS Carenata uit 1995. Verder heb ik 0 attributen van welk motormerk dan ook.

quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Brembo standaard? of aftermarket? En merk type bouwjaar enzeauw; ook wel handig als je dingen wilt zoekselen.

"Ja ik wil remblokken voor Brembo remklauwen op een Stukgaatie" ^O^
Ja ik denk standaard. Ik heb die fiets ook tweedehands gekocht, buiten "Brembo" staat er helemaal niks op die remklauw ja.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154748746
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Uh wat? Ik bedoel alleen te zeggen dat Ducati altijd van die godsgruwelijke dure onderdelen heeft. Verder is Brembo ook zo'n premium merk (toch?), dus als je een premium merk bij de Ducati dealer gaat regelen zal het wel helemaal duur worden.

Ik heb zelf een 600SS Carenata uit 1995. Verder heb ik 0 attributen van welk motormerk dan ook.

[..]

Ja ik denk standaard. Ik heb die fiets ook tweedehands gekocht, buiten "Brembo" staat er helemaal niks op die remklauw ja.
Ik moet je teleurstellen. Stock hendeltjes van Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki, whatever, zijn net zo duur :')

Ik heb zo'n kekke CNC gefreesd setje hendels. Maar dan wél van de Chinees voor 2 tientjes 8-) Dingen zijn nog verstelbaar ook, op stock is alleen de remhendel dat. Niet mauwen en gewoon van eBay halen.

Achterop je remblokje staat (mits leesbaar) ook gewoon het type en zo niet: remblokje ff mee naar de motorboer. Als het er hetzelfde uit ziet is het hetzelfde.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:10:13 #79
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154748879
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik moet je teleurstellen. Stock hendeltjes van Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki, whatever, zijn net zo duur :')

Ik heb zo'n kekke CNC gefreesd setje hendels. Maar dan wél van de Chinees voor 2 tientjes 8-) Dingen zijn nog verstelbaar ook, op stock is alleen de remhendel dat. Niet mauwen en gewoon van eBay halen.

Achterop je remblokje staat (mits leesbaar) ook gewoon het type en zo niet: remblokje ff mee naar de motorboer. Als het er hetzelfde uit ziet is het hetzelfde.
Ik wil ook wel dat de hoek tussen koppelingshendel en handvat wat kleiner wordt. Pa stelde al voor om dat eens te verhitten en om te buigen, maar dat is ook weer zo rigoreus. :')

Ik heb net trouwens (op de achterkant) nog een vaag type aanduiding van de klauw gevonden. 5L03 ofzoiets. Maar Google zegt daar ook niks over.

Zal ze er eens uittikken dan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:18:39 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154749236
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Uh wat? Ik bedoel alleen te zeggen dat Ducati altijd van die godsgruwelijke dure onderdelen heeft. Verder is Brembo ook zo'n premium merk (toch?), dus als je een premium merk bij de Ducati dealer gaat regelen zal het wel helemaal duur worden.

Ik heb zelf een 600SS Carenata uit 1995. Verder heb ik 0 attributen van welk motormerk dan ook.

[..]

Ja ik denk standaard. Ik heb die fiets ook tweedehands gekocht, buiten "Brembo" staat er helemaal niks op die remklauw ja.
Hihi, haphaphap :P

Je had mijn bericht gezien, maar reageerde niet, kon het niet laten, sorry hoor :+

Al is dat verhaal van die chauffeur niet gejokt.. triest figuur ;(

Ik kom ook als eerste hit uit op Motowebshop, en als die klauwen standaard zijn (vaak wel), kun je gewoon die standaard remblokken erin flatsen :Y Geen pimpy gesinterde zooi nemen als je niet heel goed kunt doseren of ABS hebt, want die happen nogal, en hoe 'beter' ze bijten, hoe rapper ze je schijven hebben opgeknaagd.

Op Iebee weinig te koop voor zo'n ding, behalve kettingen en tandwielen en wat losse standaard zut.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:20:04 #81
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154749277
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik wil ook wel dat de hoek tussen koppelingshendel en handvat wat kleiner wordt. Pa stelde al voor om dat eens te verhitten en om te buigen, maar dat is ook weer zo rigoreus. :')

Jullie zijn wel van het beunen hè? Lekker veilig wagenpark bij jullie dan...
#26 || Luciano da Silva
pi_154749335
Ik heb wel een Suzuki sleutelhanger aan mijn motorsleutel :@
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:24:01 #83
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154749442
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb wel een Suzuki sleutelhanger aan mijn motorsleutel :@
Ik een stormtrooper :P
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_154749535
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb wel een Suzuki sleutelhanger aan mijn motorsleutel :@
Ik heb 'm aan mijn huissleutel omdat ik bang ben dat hij anders krast... :X
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:27:43 #85
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154749581
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Jullie zijn wel van het beunen hè? Lekker veilig wagenpark bij jullie dan...
Wat heeft een koppelingshendel verhitten en verbuigen met beunen te maken?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:28:20 #86
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154749605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik een stormtrooper :P
Ik de sleutel van mijn kettingslot.

Ik heb trouwens net Star Wars V opgezet. Bazenfilms
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:29:00 #87
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154749636
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat heeft een koppelingshendel verhitten en verbuigen met beunen te maken?
Dat je die vraag nog serieus stelt...
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:30:27 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154749713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb wel een Suzuki sleutelhanger aan mijn motorsleutel :@
Ik heb een Suzuki polo van Kevin schwantz. Die doe ik aan als ik ga rijden, want hij zit lekker maar is niet zo mooi. Van een klant gekregen, dat is wel tof.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:31:00 #89
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154749731
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat je die vraag nog serieus stelt...
Het is zonde om originele hendels te gaan lopen verneuken, het zal echt wel stevig genoeg blijven hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:39:49 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154750132
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het is zonde om originele hendels te gaan lopen verneuken, het zal echt wel stevig genoeg blijven hoor.
Wat denk je wat er met de kracht en de sterkte van metaal gebeurd als je dat gaat verhitten, gaat verbuigen en vervolgens laat afkoelen? Dacht dat jij zo'n technische en slimme jongen was :')
#26 || Luciano da Silva
pi_154750167
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het is zonde om originele hendels te gaan lopen verneuken, het zal echt wel stevig genoeg blijven hoor.
Not sure if serious enzo :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:43:42 #92
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154750294
Nuja en al breekt het, heb je nog altijd de helft van je koppeling over tot je een nieuwe hebt. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154750770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb wel een Suzuki sleutelhanger aan mijn motorsleutel :@
Ik eentje van Kawasaki logo, en eentje van Kawasaki Racing Team voor de 10 extra pk. :@
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154752256
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Amoeba het volgende:
Nuja en al breekt het, heb je nog altijd de helft van je koppeling over tot je een nieuwe hebt. :')
en al breekt je remhendel, dat muurtje houdt je wel tegen
  donderdag 30 juli 2015 @ 01:31:24 #95
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154753657
Waar blijft de toetsenbordridder die voor de APK voor motoren gaat pleiten?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 30 juli 2015 @ 01:34:22 #96
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154753708
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hihi, haphaphap :P

Je had mijn bericht gezien, maar reageerde niet, kon het niet laten, sorry hoor :+

Al is dat verhaal van die chauffeur niet gejokt.. triest figuur ;(

Ik kom ook als eerste hit uit op Motowebshop, en als die klauwen standaard zijn (vaak wel), kun je gewoon die standaard remblokken erin flatsen :Y Geen pimpy gesinterde zooi nemen als je niet heel goed kunt doseren of ABS hebt, want die happen nogal, en hoe 'beter' ze bijten, hoe rapper ze je schijven hebben opgeknaagd.

Op Iebee weinig te koop voor zo'n ding, behalve kettingen en tandwielen en wat losse standaard zut.
Hoe weet jij trouwens wie je bericht gezien heeft?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 30 juli 2015 @ 07:54:07 #97
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154756377
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 01:31 schreef Amoeba het volgende:
Waar blijft de toetsenbordridder die voor de APK voor motoren gaat pleiten?
Dat lijkt me met dat geklooi van jou niet eens een slecht plan.
#26 || Luciano da Silva
pi_154757507
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik moet je teleurstellen. Stock hendeltjes van Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki, whatever, zijn net zo duur :')

Ik heb zo'n kekke CNC gefreesd setje hendels. Maar dan wél van de Chinees voor 2 tientjes 8-) Dingen zijn nog verstelbaar ook, op stock is alleen de remhendel dat. Niet mauwen en gewoon van eBay halen.

Achterop je remblokje staat (mits leesbaar) ook gewoon het type en zo niet: remblokje ff mee naar de motorboer. Als het er hetzelfde uit ziet is het hetzelfde.
http://nl.aliexpress.com/
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:00:25 #99
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_154768154
Uiteraard precies in de < 20 minuten dat ik naar huis rijd een flinke bui :')
Met als gevolg dat ik met een spinnend wiel bij het stoplicht blijf staan ondanks proberen voorzichtig weg te rijden :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_154768260
Ik kwam niet verder dan pak aan, pak uit en acculader aansluiten... ;( .
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:48:26 #101
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_154769234
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:03 schreef Piles het volgende:
Ik kwam niet verder dan pak aan, pak uit en acculader aansluiten... ;( .
Aanduwen?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_154771405
Uurtje aan de lader en alsnog gaan rijden :s)
Al zit ik de laatste tijd niet lekker op de motor -O-
Vertrouwen in de motor en m'n eigen rijvaardigheid is soms een beetje weg...
  donderdag 30 juli 2015 @ 19:23:15 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154771549
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe weet jij trouwens wie je bericht gezien heeft?
Ik ben blauw, glazen bol staat standaard op elk bureau in het FOK!-office.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 30 juli 2015 @ 19:45:45 #104
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_154772021
quote:
3s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ben blauw, glazen bol staat standaard op elk bureau in het FOK!-office.
Wanneer ga je weer eens baggeren met een motor? Heb nog een leuk vakantieland voor je.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 juli 2015 @ 19:47:21 #105
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154772057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:00 schreef daNpy het volgende:
Uiteraard precies in de < 20 minuten dat ik naar huis rijd een flinke bui :')
Met als gevolg dat ik met een spinnend wiel bij het stoplicht blijf staan ondanks proberen voorzichtig weg te rijden :D
Tijd voor nieuwe banden? :+
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:08:23 #106
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_154772486
Zijn nog niet zo oud :X :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_154772515
Heb ik ook wel eens gehad. Effe voor kruipen bij het verkeerslicht om snel thuis te kunnen zijn. Wat vlug weg willen trekken terwijl je net op de stopstreep staat met je achterwiel.
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:12:13 #108
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154772589
Voorkruipen doe ik echt standaard, anders schiet het niet op in de stad.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:48:44 #109
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_154773619
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad. Effe voor kruipen bij het verkeerslicht om snel thuis te kunnen zijn. Wat vlug weg willen trekken terwijl je net op de stopstreep staat met je achterwiel.
Ik heb het ook bij ca 7000rpm.
Gaat de toerenteller ineens omhoog en de acceleratie stopt :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:36:12 #110
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_154774970
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:48 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik heb het ook bij ca 7000rpm.
Gaat de toerenteller ineens omhoog en de acceleratie stopt :')
koppeling versleten?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:44:41 #111
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_154775218
quote:
5s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

koppeling versleten?
Nope ook een spinnend achterwiel :P
Enkel bij nat weer gelukkig :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_154779334
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:48 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik heb het ook bij ca 7000rpm.
Gaat de toerenteller ineens omhoog en de acceleratie stopt :')
Jij rijdt weg met 7000rpm? :')
pi_154783936
quote:
Ik heb geen motor. :'(
  vrijdag 31 juli 2015 @ 07:53:47 #115
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154784074
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:05:31 #116
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_154784737
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Jij rijdt weg met 7000rpm? :')
Nee bij optrekken natuurlijk.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_154784855
Ik krijg net te horen dat ik de beschadigde kleding mag houden. Interesting...

Handschoenen waren nog zo goed als onbeschadigd, dus ik hoef geen nieuwe handschoenen te kopen. :Y Eens kijken of ik de jas en broek voor een leuk prijsje kan laten repareren, dan heb ik reservekleding. :Y

De helm gebruik ik wel als iemand wil koppen. >:)
pi_154785716
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:37 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb geen motor. :'(
Huur er eentje :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154786075
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:08 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Huur er eentje :)
Ik heb ook geen pak. :') Ik ga morgen shoppen. :P
pi_154787735
Paar dagen terug mijn eerste motor aangeschaft. Lang getwijfeld maar het is uiteindelijk deze Yamaha R6 geworden.

pi_154789191
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:44 schreef Noahr het volgende:
Paar dagen terug mijn eerste motor aangeschaft. Lang getwijfeld maar het is uiteindelijk deze Yamaha R6 geworden.

[ afbeelding ]
Zag hem al voorbij komen bij de buren. Sjiek ding man. :o
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154808924
Goedenavond allen!

Ik kom zojuist deze topic tegen, is mij nooit eerder opgevallen!
Zelf ben ik een enorme motor enthousiast, ik ben er sinds mijn 12e al dol op motoren!
Nu als 19 jarige kan ik bijna mijn droom uit laten komen.
In november word ik namelijk 20 en dan kom ik in aanmerking voor de A2 rijbewijs(35KW).
Hoewel in september begin ik aan mijn studie, dit zal veel geld gaan kosten uiteraard. Ook i.v.m de nieuwe leenstelsel van DUO.

Momenteel twijfel ik enorm om er gewoon voor te gaan of om de A2 rijbewijs te halen en dan na 2 jaar de A rijbewijs te halen.
Ik twijfel omdat ik natuurlijk alles wel zelf ga betalen. School en eventueel de motor/motorrijbewijs.

Mijn oog is gevallen op de nieuwe Yamaha R3(325CC).


Deze motor beschikt in mijn ogen over alle benodigde componenten voor een beginner.
Ik moet wel zeggen dat ik een enorme kick krijg van hoge snelheden, maar ik ken mijn grenzen wel!
Ben benieuwd of deze motor wel de kracht heeft waar ik naar opzoek ben.

Natuurlijk is het geen gemakkelijke aankoop als student.
Hij kost namelijk 5.999,- excl. Akrapovic uitlaat etc.

Ik ben ook benieuwd naar jullie persoonlijke meningen en ervaringen.
Hebben jullie zo een grote aankoop overwogen op jullie 19/20e ?
Raden jullie het mij aan als ik het bedrag bij elkaar kan rapen binnen een half jaar?
pi_154809454
Denk je niet dat het verstandiger is om voor een kleine 1000 euro eerst eens gewoon een tweedehandsje te kopen? Als je daarmee op je bek gaat (want dat gaat gebeuren) is het niet zo erg en je kunt er dan achter komen waar je voorkeur ligt qua motoren. Zo'n racer is namelijk leuk sturen maar heeft ook behoorlijke nadelen. Zeker als het dan 35kW heeft, da's toch eigenlijk net niet met zo'n ergonomie.

Als jij in een half jaar 6000 euro bij elkaar kunt rapen zou ik voor 1000 euro je rijbewijs halen, voor 700 euro een pak en voor 1300 euro een tweedehands motor. Dan houd je de helft van die 6000 in je zak en spaar je dat op voor als het tijd wordt om A te halen en voor onderhoud en banden en dergelijken, want da's nie goedkoop. Vergis je daar niet in.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154812861
Lang verhaal kort, want het is vroeg en ik heb mijn koffie nog niet gehad:

Ik rijd zelf de Ninja 250 en heb er best plezier van! Ze kostte mij toen ¤3800, en ook ik ben student. Het was wel boven mijn budget eigenlijk, maar ik wilde altijd al die baby Ninja...

Dat ding is maar 25 kw, en toch kan ik best meekomen. Goed, acceleratie stelt niet zoveel voor, maar het is toch sneller dan de meeste auto's. Die lui hier noemen het wel liefkozend een brommer. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154813303
Ik ga de Duc ook eens buitenrollen voor een 500km tripje. Iedereen veel plezier vandaag!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154813439
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Denk je niet dat het verstandiger is om voor een kleine 1000 euro eerst eens gewoon een tweedehandsje te kopen? Als je daarmee op je bek gaat (want dat gaat gebeuren) is het niet zo erg en je kunt er dan achter komen waar je voorkeur ligt qua motoren. Zo'n racer is namelijk leuk sturen maar heeft ook behoorlijke nadelen. Zeker als het dan 35kW heeft, da's toch eigenlijk net niet met zo'n ergonomie.

Als jij in een half jaar 6000 euro bij elkaar kunt rapen zou ik voor 1000 euro je rijbewijs halen, voor 700 euro een pak en voor 1300 euro een tweedehands motor. Dan houd je de helft van die 6000 in je zak en spaar je dat op voor als het tijd wordt om A te halen en voor onderhoud en banden en dergelijken, want da's nie goedkoop. Vergis je daar niet in.
dit... als student vastzitten aan een leenstelsel om je studie te bekostigen is op zichzelf al reden genoeg om geen splinternieuwe fiets te kopen maar beter gewoon een 2ehansie
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 09:40:09 #127
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154813762
Whehe, je eerste motor nieuw willen kopen voor 6000 euro. Tuurlijk. Ga je op je bek ben je alles in één klap kwijt. Ik volg BL in dezen, hoewel mijn motor wel iets meer kostte dan 1000 euro, maar bij lange na geen 6k.
#26 || Luciano da Silva
pi_154813773
Sowieso is ie maar de helft waard zodra je uit de showroom rijdt.
pi_154813809
Als je het geld niet makkelijk kan missen: niet doen. Inderdaad gewoon lekker een tweedehands fiets kopen voor de helft van dat geld of minder. Als student is het leven nog duur zat.
pi_154813848
Ik ben dolgelukkig met mijn tweedehands motor van 900 euro. O+ En als ik 'm een keer neerleg, zie ik niet direct allemaal eurobriefjes wegvliegen als dat ding het asfalt raakt. Sowieso denk ik dat de kans vrij aanwezig is dat na twee jaar rijden je toch wel heel graag wat anders wilt, en dan heb je toch behoorlijk wat verlies gedraaid als je een nieuwe motor hebt gekocht.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:23:41 #131
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154840496
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben dolgelukkig met mijn tweedehands motor van 900 euro. O+ En als ik 'm een keer neerleg, zie ik niet direct allemaal eurobriefjes wegvliegen als dat ding het asfalt raakt. Sowieso denk ik dat de kans vrij aanwezig is dat na twee jaar rijden je toch wel heel graag wat anders wilt, en dan heb je toch behoorlijk wat verlies gedraaid als je een nieuwe motor hebt gekocht.
Tweedehands pas ja? Die van mij is al vijfdehands, en nog maar 24k gelopen bij aanschaf. Prijskaartje was wel een halve rug bovenop jouw fiets.

Anderzijds: ritje van 500km met Plank erop zitten. Wat had die een moeite met op het buddyseat klimmen (en eraf komen). _O-

Wel veel snelweg helaas, maar boeiend, een begrensd 600tje met bepakking en bijrijder is toch niet zo snel meer.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:43:22 #132
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154840925
Zo het ding staat weer buiten. Nu mezelf eens in het leer hijsen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_154842075
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:43 schreef stinkie het volgende:
Zo het ding staat weer buiten. Nu mezelf eens in het leer hijsen.
oh ik dacht dat je alleen ff ging poetsen
  zondag 2 augustus 2015 @ 16:59:05 #134
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154844109
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

oh ik dacht dat je alleen ff ging poetsen
nooit. Dat doen de kinderen ;)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_154845265
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 00:02 schreef Shredded_AF het volgende:
Goedenavond allen!

Ik kom zojuist deze topic tegen, is mij nooit eerder opgevallen!
Zelf ben ik een enorme motor enthousiast, ik ben er sinds mijn 12e al dol op motoren!
Nu als 19 jarige kan ik bijna mijn droom uit laten komen.
In november word ik namelijk 20 en dan kom ik in aanmerking voor de A2 rijbewijs(35KW).
Hoewel in september begin ik aan mijn studie, dit zal veel geld gaan kosten uiteraard. Ook i.v.m de nieuwe leenstelsel van DUO.

Momenteel twijfel ik enorm om er gewoon voor te gaan of om de A2 rijbewijs te halen en dan na 2 jaar de A rijbewijs te halen.
Ik twijfel omdat ik natuurlijk alles wel zelf ga betalen. School en eventueel de motor/motorrijbewijs.

Mijn oog is gevallen op de nieuwe Yamaha R3(325CC).
[ afbeelding ]

Deze motor beschikt in mijn ogen over alle benodigde componenten voor een beginner.
Ik moet wel zeggen dat ik een enorme kick krijg van hoge snelheden, maar ik ken mijn grenzen wel!
Ben benieuwd of deze motor wel de kracht heeft waar ik naar opzoek ben.

Natuurlijk is het geen gemakkelijke aankoop als student.
Hij kost namelijk 5.999,- excl. Akrapovic uitlaat etc.

Ik ben ook benieuwd naar jullie persoonlijke meningen en ervaringen.
Hebben jullie zo een grote aankoop overwogen op jullie 19/20e ?
Raden jullie het mij aan als ik het bedrag bij elkaar kan rapen binnen een half jaar?
Kijk eerst maar eens ff naar een goedkoop brikje ipv een 6k motort. Mocht je dan eens het rubber niet op de weg kunnen houden dan is er nog geen ramp voltrokken.
Ik kachel nog steeds rond op mijn hok die ik 11 jaar geleden heb gekocht voor 1k, paar keer plat gegaan, hier en daar wat onderhoud en nog geen grote kosten aan gehad.
(nu staat ie dan toevallig stil maarja, dat ligt niet aan het hok :') )
pi_154845427
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Tweedehands pas ja? Die van mij is al vijfdehands, en nog maar 24k gelopen bij aanschaf. Prijskaartje was wel een halve rug bovenop jouw fiets.
Vierde eigenaar, uit 2002 met ~48k op de teller. Geweldige aankoop geweest. :Y Straks als ik thuis ben nog even een rondje maken. :D
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:55:16 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154847159
Vandaag weer 110km door de provincie geknald met vrienden op een speed triple en 600rr. Kon wel lekker meekomen, ondanks dat zij veel meer ervaring hebben. High speed cornering gaat ook met steeds meer vertrouwen.

Daarna heb ik haar nog even gewassen O+
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154847249
Heb na het wegbrengen van de XT ook weer een rondje gedaan op mijn baby Ninja. Ze is echt klein qua formaat en vermogen, maar wel zo fijn. Overal vol gas doorheen jagen en die motor lekker toeren laten maken. O+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:02:22 #139
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154849275
Lag vanochtend bij Deventer een motorrijder op de dijk, had een tikje gehad van een auto in de bocht en was door gereden om daarna van schrik alsnog om te vallen (raar verhaal van een omstander) maar die vent was akelig wit.

Wel mooi om te zien dat iedereen die man te hulp schoot. Behalve de meeste motorrijders die er langs zigzagden en verder gingen.......
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:16:49 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154849753
Dat is lame. Ik zou wel stoppen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154850559
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Denk je niet dat het verstandiger is om voor een kleine 1000 euro eerst eens gewoon een tweedehandsje te kopen? Als je daarmee op je bek gaat (want dat gaat gebeuren) is het niet zo erg en je kunt er dan achter komen waar je voorkeur ligt qua motoren. Zo'n racer is namelijk leuk sturen maar heeft ook behoorlijke nadelen. Zeker als het dan 35kW heeft, da's toch eigenlijk net niet met zo'n ergonomie.

Als jij in een half jaar 6000 euro bij elkaar kunt rapen zou ik voor 1000 euro je rijbewijs halen, voor 700 euro een pak en voor 1300 euro een tweedehands motor. Dan houd je de helft van die 6000 in je zak en spaar je dat op voor als het tijd wordt om A te halen en voor onderhoud en banden en dergelijken, want da's nie goedkoop. Vergis je daar niet in.
Ik kan vol zelfvertrouwen zeggen dat ik met een 35KW vast niet op mijn bek zal gaan.
Die risico zal ik dan wel willen nemen.
Natuurlijk zal ik eerst een proefrit aanvragen voordat ik mijn aanschaf ook daadwerkelijk ga uitvoeren.

Nou ik bedoelde niet in 6 maanden tijd 6000 euro bij elkaar te harken. Dit is voor mij momenteel niet te doen. In september begint mijn studie weer, het betreft een HBO studie. Hier naast zal ik niet veel uren maken. Maar door het bedrag wat ik al heb opgespaard is het niet onmogelijk om aan 6000 misschien 7000 euro te komen tegen november/december.

Mijn broers hebben beide hun motorrijbewijs (A rijbewijs, onbegrensd KW/CC) en hebben beide hun eigen motorpak.
Door de huidige situatie is het voor mij mogelijk om de motorpak/helm/handschoenen van mijn broer te gebruiken zolang het nodig is. Hierdoor hoef ik geen haast te zetten achter het aanschaffen van kleding/helm etc.

Ik denk persoonlijk dat onderhoud aan een splinternieuwe motor veel minder zal zijn dan een 2e hands motor. Hiervan kan ik nooit zeker weten hoe de motor daadwerkelijk is gebruikt en onderhouden. De aankoop blijft onzekerheid op deze vlakken..

[ Bericht 0% gewijzigd door Shredded_AF op 02-08-2015 20:50:23 ]
pi_154850609
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:16 schreef Catch22- het volgende:
Dat is lame. Ik zou wel stoppen
wat is het nut stoppen als er al een hele meute omheen staat? Teveel omstanders werkt alleen maar averrechts
pi_154850756
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben dolgelukkig met mijn tweedehands motor van 900 euro. O+ En als ik 'm een keer neerleg, zie ik niet direct allemaal eurobriefjes wegvliegen als dat ding het asfalt raakt. Sowieso denk ik dat de kans vrij aanwezig is dat na twee jaar rijden je toch wel heel graag wat anders wilt, en dan heb je toch behoorlijk wat verlies gedraaid als je een nieuwe motor hebt gekocht.
Sarasi, ik kan jou en ieder ander op deze forum vol zekerheid vertellen dat een Sportmotor exact is wat ik zoek.
Na lange ritten bij mijn broers achterop, (Yamaha R1 en R6) ben ik hier helemaal verliefd op geworden..
De kans om te kunnen beginnen op de jongere broer van de R6 lijkt mij een unieke kans om uit te kunnen groeien tot een zeer ervaren rijder.

Inderdaad het enige waar ik erg aan zit te twijfelen, is de afschrijving op zo'n motor. Ik wil hier maximaal 2 a 3 jaar op rijden. En dan een stapje hoger naar de R6.
Momenteel probeer ik in te schatten hoeveel een Yamaha R3 na 2/3 jaar waard zal zijn. Als ik hier nog boven de 4.000,- voor kan vangen zou ik het geen gemis vinden.

Maar goed, dit ga ik nog onderzoeken!
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:02:18 #144
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154851246
Ik vind het nogal gewaagd om te zeggen dat je vast niet op je bek gaat met een 35kW. Mij maakt het niks uit als jij een R3 van 6k wilt kopen, maar je moet er wel rekening mee houden dat je dat ding een keer neer kunt leggen, dus allrisk verzekeren is dan geen overbodige luxe.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154851833
ik kan hier eigenlijk alleen nog maar 2 dingen op zeggen:

- er is een apart topic voor mensen die nog geen motorrijbewijs hebben
- je hebt je beslissing blijkbaar toch al gemaakt dus waarom nog om raad vragen
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:31:30 #146
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154852122
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:42 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat is het nut stoppen als er al een hele meute omheen staat? Teveel omstanders werkt alleen maar averrechts
Dat dacht ik ook, maar was 1 koekblik rijder en nota bene een wielrenner!?! ;)
Maar gewoon best vlot ertussen door en verder sommigen, terwijl ik toch wel even zou vragen of alles goed is aan een omstander etc. of eventueel wat hulp met motor wegzetten.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_154852237
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:02 schreef Amoeba het volgende:
Ik vind het nogal gewaagd om te zeggen dat je vast niet op je bek gaat met een 35kW. Mij maakt het niks uit als jij een R3 van 6k wilt kopen, maar je moet er wel rekening mee houden dat je dat ding een keer neer kunt leggen, dus allrisk verzekeren is dan geen overbodige luxe.
Allrisk voor een splinternieuwe motor zal niet goedkoop zijn.

Bovendien is het sowieso aan te raden dat je een eigen helm koopt. De voering van een helm vormt een beetje naarmate je hoofd, en dus zal de helm van je broer niet goed zitten. Om maar niet te spreken van eventuele lichaamssappen.
pi_154852532
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef Shredded_AF het volgende:

[..]

Ik kan vol zelfvertrouwen zeggen dat ik met een 35KW vast niet op mijn bek zal gaan.
lol :D :')

Hoevaak ik op een 25kw al wel niet een oeps-moment heb gehad... Met 30 pk kun je ook te hard een bocht in gaan hoor. Het is echt niet alleen dat je op je bek kunt gaan van het teveel gas geven in de bocht of zo.

Hell, je kunt zelfs op je bek gaan op de parkeerplaats.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154852722
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:47 schreef Nero22 het volgende:

[..]

lol :D :')

Hoevaak ik op een 25kw al wel niet een oeps-moment heb gehad... Met 30 pk kun je ook te hard een bocht in gaan hoor.
Haha, het kan natuurlijk altijd misgaan. Die kans bestaat er.
Ik ben mij er van bewust dat het verstandiger is om eerst op een 2e hands motor te beginnen, waarmee ik ook veel geld kan besparen.
Toch wil ik eigenlijk het risico wel nemen..

Waar ik momenteel aan twijfel is het geld wat ik er terug voor zal krijgen na 2 of 3 jaar gebruik.
Op marktplaats staan bv ook Kawasaki Ninja's 300 van 2013, waar ze nu na 2 jaar nog 4.700+ voor vragen. Terwijl de Kawa Ninja 300 nieuw ook minder kost dan 5.999,-

Als de afschrijving ook enorm is voor 1 of 2 jaar gebruik dan zal ik ook alternatieven overwegen.
Het is moeilijk in te schatten maar ik moet er wel uit kunnen komen.
pi_154852769
Ah joh, als je het geld kan missen: gewoon die R3 nemen. En anders toch gewoon die Ninja 300. ^O^
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154853686
Wel 6k uit willen geven aan een motor maar semi-permanent het pak van een ander gebruiken vind ik persoonlijk niet echt een verstandige volgorde van prioriteiten. Achterop zitten is ook een heel ander gevoel dan zelf besturen, om van de zithouding nog niet eens te spreken. Je budget laat ook amper ruimte voor rijlessen en als je amper kunt sparen naast je studie, zie ik ook geen financiering voor onderhoud (en ja, ook een nieuwe motor heeft onderhoud nodig).

Maar het blijft jouw keuze natuurlijk. Verder kun je voor rijlessen en dit soort overwegingen inderdaad misschien beter terecht in het topic over motorrijles, ook in PTA.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154854945
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:28 schreef Sarasi het volgende:
Wel 6k uit willen geven aan een motor maar semi-permanent het pak van een ander gebruiken vind ik persoonlijk niet echt een verstandige volgorde van prioriteiten. Achterop zitten is ook een heel ander gevoel dan zelf besturen, om van de zithouding nog niet eens te spreken. Je budget laat ook amper ruimte voor rijlessen en als je amper kunt sparen naast je studie, zie ik ook geen financiering voor onderhoud (en ja, ook een nieuwe motor heeft onderhoud nodig).

Maar het blijft jouw keuze natuurlijk. Verder kun je voor rijlessen en dit soort overwegingen inderdaad misschien beter terecht in het topic over motorrijles, ook in PTA.
Daarnaast heb ik een stabiele bijbaan waar ik genoeg uit kan harken indien nodig.(ze zijn erg flexibel met de uren)
Mijn budget die ik noem is bedoeld voor alleen het aanschaffen van de motor. Dit ga ik ook pas doen nadat ik mijn A2 rijbewijs heb behaald natuurlijk.

Sparen naast mijn studie is geen moeilijkheid, maar ik maak het mezelf wel moeilijk met het aanschaffen van een motor :)
Dit is natuurlijk wel waar ik het voor spaar, dus ben ik er gelukkig mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Shredded_AF op 02-08-2015 23:30:07 ]
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:12:43 #153
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154855190
Schrijven die 35kW dingen niet onwijs snel af?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:36:27 #154
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154856063
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:47 schreef Shredded_AF het volgende:

[..]

Sarasi, ik kan jou en ieder ander op deze forum vol zekerheid vertellen dat een Sportmotor exact is wat ik zoek.
Na lange ritten bij mijn broers achterop, (Yamaha R1 en R6) ben ik hier helemaal verliefd op geworden..
De kans om te kunnen beginnen op de jongere broer van de R6 lijkt mij een unieke kans om uit te kunnen groeien tot een zeer ervaren rijder.

Inderdaad het enige waar ik erg aan zit te twijfelen, is de afschrijving op zo'n motor. Ik wil hier maximaal 2 a 3 jaar op rijden. En dan een stapje hoger naar de R6.
Momenteel probeer ik in te schatten hoeveel een Yamaha R3 na 2/3 jaar waard zal zijn. Als ik hier nog boven de 4.000,- voor kan vangen zou ik het geen gemis vinden.

Maar goed, dit ga ik nog onderzoeken!
Gast, dit lijkt wel een sollicitatiegesprek :')

'Vol zekerheid' bla bla 'unieke kans' bla bla...

Doe maar normaal, doe je al gek genoeg.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:44:31 #155
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154856279
Ik ben overigens wel benieuwd hoe zo'n r3 rijdt. Ik zit al redelijk te schakelen om in powerband te blijven en dan heb ik al meer dan 2x zoveel power. Heb je dan een nog smallere powerband of is het gewoon over de hele veel minder?

En ik denk dat maar een heel klein deel van de ongelukken komen door het vermogen van een motor. In de praktijk kom ik eigenlijk nooit boven de 140, want ik zit vrijwel nooit op de snelweg.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154858206
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef Shredded_AF het volgende:

[..]

Ik kan vol zelfvertrouwen zeggen dat ik met een 35KW vast niet op mijn bek zal gaan.
Die risico zal ik dan wel willen nemen.
Natuurlijk zal ik eerst een proefrit aanvragen voordat ik mijn aanschaf ook daadwerkelijk ga uitvoeren.

Nou ik bedoelde niet in 6 maanden tijd 6000 euro bij elkaar te harken. Dit is voor mij momenteel niet te doen. In september begint mijn studie weer, het betreft een HBO studie. Hier naast zal ik niet veel uren maken. Maar door het bedrag wat ik al heb opgespaard is het niet onmogelijk om aan 6000 misschien 7000 euro te komen tegen november/december.

Mijn broers hebben beide hun motorrijbewijs (A rijbewijs, onbegrensd KW/CC) en hebben beide hun eigen motorpak.
Door de huidige situatie is het voor mij mogelijk om de motorpak/helm/handschoenen van mijn broer te gebruiken zolang het nodig is. Hierdoor hoef ik geen haast te zetten achter het aanschaffen van kleding/helm etc.

Ik denk persoonlijk dat onderhoud aan een splinternieuwe motor veel minder zal zijn dan een 2e hands motor. Hiervan kan ik nooit zeker weten hoe de motor daadwerkelijk is gebruikt en onderhouden. De aankoop blijft onzekerheid op deze vlakken..
:')


Er zijn er in dit topic al meer dan genoeg geweest die dachten dat ze meteen Rossi zouden zijn en een veel te dure sportfiets hebben afgeschaft. En dan is het janken na twee maanden. Je was niet de eerste, en zult zeker niet de laatste zijn :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 00:56:17 #157
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154858450
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:44 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd hoe zo'n r3 rijdt. Ik zit al redelijk te schakelen om in powerband te blijven en dan heb ik al meer dan 2x zoveel power. Heb je dan een nog smallere powerband of is het gewoon over de hele veel minder?

En ik denk dat maar een heel klein deel van de ongelukken komen door het vermogen van een motor. In de praktijk kom ik eigenlijk nooit boven de 140, want ik zit vrijwel nooit op de snelweg.
het is niet de topsnelheid, het is hoe snel je daar kunt zijn die voor problemen zorgt. Zelfs ik vergiste me vanmiddag. En dan ben ik behoorlijk wat gewend qua vermogen. En ik ben geen 18 meer ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 3 augustus 2015 @ 01:01:44 #158
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154858561
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef Shredded_AF het volgende:

[..]

Ik kan vol zelfvertrouwen zeggen dat ik met een 35KW vast niet op mijn bek zal gaan.
Die risico zal ik dan wel willen nemen.
Natuurlijk zal ik eerst een proefrit aanvragen voordat ik mijn aanschaf ook daadwerkelijk ga uitvoeren.

Nou ik bedoelde niet in 6 maanden tijd 6000 euro bij elkaar te harken. Dit is voor mij momenteel niet te doen. In september begint mijn studie weer, het betreft een HBO studie. Hier naast zal ik niet veel uren maken. Maar door het bedrag wat ik al heb opgespaard is het niet onmogelijk om aan 6000 misschien 7000 euro te komen tegen november/december.

Mijn broers hebben beide hun motorrijbewijs (A rijbewijs, onbegrensd KW/CC) en hebben beide hun eigen motorpak.
Door de huidige situatie is het voor mij mogelijk om de motorpak/helm/handschoenen van mijn broer te gebruiken zolang het nodig is. Hierdoor hoef ik geen haast te zetten achter het aanschaffen van kleding/helm etc.

Ik denk persoonlijk dat onderhoud aan een splinternieuwe motor veel minder zal zijn dan een 2e hands motor. Hiervan kan ik nooit zeker weten hoe de motor daadwerkelijk is gebruikt en onderhouden. De aankoop blijft onzekerheid op deze vlakken..
wat jij wil is een nieuwe motor kopen.

Gewoon doen. De rest is bullshit eromheen. Je hebt ons niet nodig om jouw keuze te verantwoorden, dat moet je zelf doen.

Verder zie ik niet echt een probleem met het direct kopen van een nieuwe motor. Het kostte mij 6 jaar om voor het eerst op mijn bek te gaan. Volgens de theorie had ik toen dus een redelijk nieuwe kunnen rijden. Gelukkig was het ding heel wat ouder dan mijn eerste motor :)


Alleen als je nog moet werken met geleende spullen, tsja, dan is er iets voor te zeggen om een goedkopere motor te nemen of een half jaar te wachten.

Maar kom alsjeblieft niet met allerlei smoesjes als uitgelezen kansen blablablabla. Niemand hier is je moeder of je vrouw. Maak je keuze. Klaar.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_154861113
Prima, kunnen wij het weer over motorrijden hebben. Gisteren weer de weggetjes en dijkjes ten zuiden van Rotterdam/Barendrecht verkend. Kwam zelfs uit in Kinderdijk. Best geinige route maar toch lastig om steeds leuke weggetjes te vinden.

mijn motor kostte de helft van zo'n R3 :')
Maar wel 4x de cilinderinhoud :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:37:46 #160
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154861468
Ik heb gisteren bij Vlist eens andere richting genomen. Kwam zo uitrindelijk via stuk dijk bij Nieuwegein uit. Kleine twee uur gereden. En elke keer blijken er nog meer gehuchten van 5 huizen te bestaan
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:56:18 #161
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154861826
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:56 schreef stinkie het volgende:

[..]

het is niet de topsnelheid, het is hoe snel je daar kunt zijn die voor problemen zorgt. Zelfs ik vergiste me vanmiddag. En dan ben ik behoorlijk wat gewend qua vermogen. En ik ben geen 18 meer ;(
Maar ook met de power van een R3 kan je domme dingen doen.

Ik snap ook niet zo goed waarom je een hagelnieuwe motor koopt als student als eerste motor. Koop gewoon wat simpels om het op te leren. Motorrijden is duur zat en op zo'n r3 ben je waarschijnlijk ook meer kwijt aan onderhoud dan een wat simpeler ouder apparaat. Maargoed; ik heb niet het idee dat hij iets anders wil horen dan "ja supervet is die r3 moe je zo en so doen ja tog"
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154861864
ja supervet is die r3 moe je zo en so doen ja tog
pi_154862012
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef Shredded_AF het volgende:

[..]

Ik kan vol zelfvertrouwen zeggen dat ik met een 35KW vast niet op mijn bek zal gaan.
Je kan ook op je bek gaan wanneer je op lage snelheid rijdt, of stilstaat... Been there, done that. Vermoegen doet er niet toe.

quote:
Mijn broers hebben beide hun motorrijbewijs (A rijbewijs, onbegrensd KW/CC) en hebben beide hun eigen motorpak.
Door de huidige situatie is het voor mij mogelijk om de motorpak/helm/handschoenen van mijn broer te gebruiken zolang het nodig is. Hierdoor hoef ik geen haast te zetten achter het aanschaffen van kleding/helm etc.
pi_154862065
Afgelopen zaterdag trouwens weer wat geld uitgegeven bij Termaat:
- Rev'it Sand 2 jas + broek
- Schuberth C3 Basic helm
- Alpinestars Air Plus GoreTex XCR laarzen

Ik had:
- Alpinestars Scout Touring Drystar jas + broek
- HJC FS-11 helm
- Alpinestars Web GoreTex laarzen

¤ 300 meer dan ik heb ontvangen van de verzekering. :@

Ik heb trouwens besloten om max ¤ 2500 uit te geven aan m'n volgende motor, ipv ¤ 3700 (wat ik van de verzekering heb gekregen voor de motor). Kan ik tenminste nog een vakantie meepakken.
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:18:37 #165
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154862232
Fijn helmpje die C3. Heb je de SRC er ook bij?

Al een motor op het oog?
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:28:08 #166
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_154862404
Net even een afspraak gemaakt in het ziekenhuis en volgende week woensdag gaan ze eindelijk een paar schroeven uit mn been halen *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_154862409
Nee, de SRC heb ik maar niet gekocht. Misschien later. :@ Het werd me allemaal wat duurder dan gehoopt doordat ik die C3 fijn vond zitten en ik eigenlijk min of meer al had gekozen voor de Sand 2.

Ik heb de neiging om de eerste de beste motor te kopen. _O- Vier weken zonder motor is k*t. }:|

Heb nu een CBR900RR (¤ 2000), R1 (bod van ¤ 2500 gedaan, nog niet afgeketst - hij wil er graag van af. Initiële vraagprijs was ¤ 3500+), een Thundercat (¤ 2150), VFR800i (¤ 2000; OV-technisch in the middle of nowhere).
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:35:40 #168
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154862563
Laat je door dat laatste niet afkappen, gewoon een boekje mee en dan ben je er zo. Even een middagje afzien voor een goede motor is wel te overleven.
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:37:47 #169
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154862602
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Laat je door dat laatste niet afkappen, gewoon een boekje mee en dan ben je er zo. Even een middagje afzien voor een goede motor is wel te overleven.
Of met iemand in de auto er heen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154862709
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Laat je door dat laatste niet afkappen, gewoon een boekje mee en dan ben je er zo. Even een middagje afzien voor een goede motor is wel te overleven.
Het is vier uurtjes enkele reis. _O-
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:44:34 #171
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154862726
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het is vier uurtjes enkele reis. _O-
Ik heb voor mijn beide motors langer in het ov gezeten :P Boekje of tablet mee en je bent er zo.
pi_154862826
Mijn shortlist:

VFR800FI ('98, 40.900km, ¤ 2200)


R1 ('02, 27.500km, bod van ¤ 2500)


Thundercat ('02, 14.600km, ¤ 2150)


CBR900RR ('99, 60.558km, ¤ 2000)


Bij alle motoren ga ik ervan uit dat ik binnen enkele weken tot twee maanden nieuwe banden eronder moet gaan gooien. Bij de Thundercat moet de voorband sowieso vervangen worden heb ik begrepen.
pi_154862910
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:44 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik heb voor mijn beide motors langer in het ov gezeten :P Boekje of tablet mee en je bent er zo.
Mja. Het is op zich wel te doen, daar niet van. Die motor (zie vorige post) vind ik qua looks wel tegenvallen vergeleken met de andere drie. :@ Of ben ik nu excuusjes aan het bedenken? :')
pi_154862936
Ik vind de Thundercat het mooiste, en dat zou mijn criterium zijn. :P Anders is die R1 ook leuk. :Y
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:06:26 #175
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154863109
Is een rsv mille niets voor je? Lekker geluid :9
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154863243
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:06 schreef Catch22- het volgende:
Is een rsv mille niets voor je? Lekker geluid :9
Ik moet dan denken aan mijn instructeur die zijn rijbewijs is kwijtgeraakt op een RSV Mille. _O-
pi_154863267
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn shortlist:

VFR800FI ('98, 40.900km, ¤ 2200)
[ afbeelding ]

R1 ('02, 27.500km, bod van ¤ 2500)
[ afbeelding ]

Thundercat ('02, 14.600km, ¤ 2150)
[ afbeelding ]

CBR900RR ('99, 60.558km, ¤ 2000)
[ afbeelding ]

Bij alle motoren ga ik ervan uit dat ik binnen enkele weken tot twee maanden nieuwe banden eronder moet gaan gooien. Bij de Thundercat moet de voorband sowieso vervangen worden heb ik begrepen.
Prijstechnisch gezien lijken de R1 en Thundercat me het meest interessant, al is het kuipwerk van de R1 niet origineel denk ik? Die Blade lijkt me vrij prijzig voor z'n leeftijd en kilometerstand, in vergelijking met de andere in ieder geval.
pi_154863345
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:56 schreef Sarasi het volgende:
Ik vind de Thundercat het mooiste, en dat zou mijn criterium zijn. :P Anders is die R1 ook leuk. :Y
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:16 schreef BRooster het volgende:

[..]

Prijstechnisch gezien lijken de R1 en Thundercat me het meest interessant, al is het kuipwerk van de R1 niet origineel denk ik? Die Blade lijkt me vrij prijzig voor z'n leeftijd en kilometerstand, in vergelijking met de andere in ieder geval.
Ik zit inderdaad het meest te twijfelen tussen de Thundercat en de R1. Iets met Yamaha enzo geloof ik.. :') :D

Wat betreft het kuipwerk van de R1: ik weet niet of het origineel is. Van de R1 weet ik wel dat eind vorig jaar de koppelingsplaten zijn vervangen (rekening is beschikbaar heb ik begrepen). Het is tevens voorzien van een alarm.

De R1 heeft overigens wel een kleine kapscheur bij de koplamp:


Thundercat is lekker goedkoop (zelfs inclusief nieuwe bandjes onder de prijs van de R1). :9
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:24:58 #179
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154863402
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het is vier uurtjes enkele reis. _O-
Ik woon zelf in Eindhoven en moest mijn motor ophalen in Friesche Palen. _O-

Wel inderdaad een auto geregeld
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154863480
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik woon zelf in Eindhoven en moest mijn motor ophalen in Friesche Palen. _O-

Wel inderdaad een auto geregeld
Auto vind ik weer zonde van de brandstofkosten aangezien ik vrij kan reizen met de trein (mits ik buiten de spitsuren om incheck). :@
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:30:14 #181
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154863486
Mijn motor stond 4km verderop :)

Ik zou denk ik die R1 nemen, die vind ik toch wel geiler ogen dan de thundercat. Vind je een GSX-R niets?

http://link.marktplaats.nl/m949839754
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154863539
quote:
11s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:30 schreef Catch22- het volgende:
Mijn motor stond 4km verderop :)

Ik zou denk ik die R1 nemen, die vind ik toch wel geiler ogen dan de thundercat. Vind je een GSX-R niets?

http://link.marktplaats.nl/m949839754

Mijn eerste Thundercat stond in Haarlem (ik woon in Utrecht Leidsche Rijn). +/- 1,5u met het OV. Ik was het wel gewend, want ik had ook rijles in Haarlem. :P
pi_154863563
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:21 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]


[..]

Ik zit inderdaad het meest te twijfelen tussen de Thundercat en de R1. Iets met Yamaha enzo geloof ik.. :') :D

Wat betreft het kuipwerk van de R1: ik weet niet of het origineel is. Van de R1 weet ik wel dat eind vorig jaar de koppelingsplaten zijn vervangen (rekening is beschikbaar heb ik begrepen). Het is tevens voorzien van een alarm.

De R1 heeft overigens wel een kleine kapscheur bij de koplamp:
[ afbeelding ]

Thundercat is lekker goedkoop (zelfs inclusief nieuwe bandjes onder de prijs van de R1). :9
Dan zou ik lekker voor de Thundercat gaan. Ik heb het gevoel dat de R1 vooral een overweging is omdat hij relatief zo goedkoop is, niet omdat je 'm nou zo nodig moet hebben. ;)

Overigens stond mijn motor in Geleen. Ik woon in Groningen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_154863793
Denk dat die R1 wel een keer tegen de grond is gegaan
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:57:42 #185
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154864036
Qua combinatie leeftijd km-stand zou ik ze allemaal wantrouwen

Edit: behalve de cbr dan.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_154864054
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dan zou ik lekker voor de Thundercat gaan. Ik heb het gevoel dat de R1 vooral een overweging is omdat hij relatief zo goedkoop is, niet omdat je 'm nou zo nodig moet hebben. ;)

Overigens stond mijn motor in Geleen. Ik woon in Groningen. :')
De R1 past normaalgesproken inderdaad niet binnen mijn budget. De Thundercat die ik had benutte ik niet eens voor 100% en vond ik al lekker snel. :P

Die R1 is overigens wel op het circuit gebruikt als ik de banden zo zie...
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:59:29 #187
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154864065
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De R1 past normaalgesproken inderdaad niet binnen mijn budget. De Thundercat die ik had benutte ik niet eens voor 100% en vond ik al lekker snel. :P

Die R1 is overigens wel op het circuit gebruikt als ik de banden zo zie...
[ afbeelding ]
Hoeft toch niet?
Waarom niet naar een R6 kijken dan? in NL is dat snel zat en stukje goedkoper.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_154864124
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:59 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hoeft toch niet?
Waarom niet naar een R6 kijken dan? in NL is dat snel zat en stukje goedkoper.
:Y ook leuk! Al zou ik wel de generatie vermijden die veel problemen heeft met het blok, uit mijn hoofd '99-'02?
pi_154864146
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:57 schreef stinkie het volgende:
Qua combinatie leeftijd km-stand zou ik ze allemaal wantrouwen

Edit: behalve de cbr dan.
Als de onderhoudshistorie bekend is lijkt het me geen probleem toch?
pi_154864213
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:59 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hoeft toch niet?
Waarom niet naar een R6 kijken dan? in NL is dat snel zat en stukje goedkoper.
R6 begint vanaf ~ ¤ 2500 voor motoren vanaf het jaar 2000.

Voordat ik de Thundercat total-loss had gereden was ik eigenlijk van plan om tot ergens volgend jaar op de Thundercat te blijven rijden en daarna twee motoren te kopen:
- een comfortabele motor gericht op woon-werk & tourvakanties
- een racer voor het leuke bochtenwerk en mooi weer

Misschien moet ik gewoon vasthouden aan dat plan.
pi_154864241
Voor het leuke bochtenwerk hebben ze toch de supermoto uitgevonden? :P
pi_154864243
Iemand in de omgeving van DH die voor een kratje bier morgen samen met mij naar de Thundercat wil kijken? :@
pi_154864922
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:07 schreef Salatrel het volgende:
Voor het leuke bochtenwerk hebben ze toch de supermoto uitgevonden? :P
Helemaal mee eens. :)

Supermoto is ook geniaal voor in de stad. Het enige wat zo'n ding "niet" kan is snelwegen.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 3 augustus 2015 @ 12:59:51 #194
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154865206
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als de onderhoudshistorie bekend is lijkt het me geen probleem toch?
ze zitten allemaal rond een stand waarom groot onderhoud om de hoek komt kijken. De vraag is of dat ook is uitgevoerd. Bij mensen die krap aan 3000 km per jaar rijden en het ding dan weg doen twijfel ik daaraan. Een chute liefhebber die weinig rijd doet 'm niet weg. De 6e eigenaar doet geen onderhoud, rijd een jaar en zet 'm op marktplaats. In die zin vertrouw ik een motor waar 10k per jaar mee gereden is meer dan een die niet boven de 3k uitkomt.

Sowieso, alle rubbers drogen uit door niet gebruiken en dat alleen loopt al in de papieren.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_154865679
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:59 schreef stinkie het volgende:

[..]

ze zitten allemaal rond een stand waarom groot onderhoud om de hoek komt kijken. De vraag is of dat ook is uitgevoerd. Bij mensen die krap aan 3000 km per jaar rijden en het ding dan weg doen twijfel ik daaraan. Een chute liefhebber die weinig rijd doet 'm niet weg. De 6e eigenaar doet geen onderhoud, rijd een jaar en zet 'm op marktplaats. In die zin vertrouw ik een motor waar 10k per jaar mee gereden is meer dan een die niet boven de 3k uitkomt.

Sowieso, alle rubbers drogen uit door niet gebruiken en dat alleen loopt al in de papieren.
https://www.facebook.com/(...)ink/955004627894263/

Als ik de advertentie mag geloven is de motor altijd goed onderhouden. Of dat daadwerkelijk zo is komen we wel erachter als ik vraag naar de onderhoudshistorie. :P
pi_154865732
Zou voor de R1 gaan. Maar dit is nog leuker:
http://www.motor-forum.nl(...)5-van-Nederland.html
pi_154866029
Krijg net te horen dat de R1 toch ¤ 2700 kost. En hij is er gisteren achtergekomen dat "het brandstofkabeltje niet goed op zijn plek zit". Zo wordt ie wel minder aantrekkelijk. :')

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
Zou voor de R1 gaan. Maar dit is nog leuker:
http://www.motor-forum.nl(...)5-van-Nederland.html
Not bad. :Y

Nog meer keuzes... :')
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:52:44 #198
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154866314
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Krijg net te horen dat de R1 toch ¤ 2700 kost. En hij is er gisteren achtergekomen dat "het brandstofkabeltje niet goed op zijn plek zit". Zo wordt ie wel minder aantrekkelijk. :')

[..]

Not bad. :Y

Nog meer keuzes... :')
waarom kijk je niet maar gixxers?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154866461
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:52 schreef Catch22- het volgende:

[..]

waarom kijk je niet maar gixxers?
Geen idee. :D

Bij mijn vorige motor keek ik eigenlijk naar CBR600F'jes, totdat ik door de vorige eigenaar van de Thundercat op de Thundercat werd gewezen... Volgende dag proefgereden en direct gekocht. :D

Heb je het over de Suzuki GSX-R600'jes?
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:03:04 #200
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154866525
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Geen idee. :D

Bij mijn vorige motor keek ik eigenlijk naar CBR600F'jes, totdat ik door de vorige eigenaar van de Thundercat op de Thundercat werd gewezen... Volgende dag proefgereden en direct gekocht. :D

Heb je het over de Suzuki GSX-R600'jes?
Ja, of de 750. Staan veel van te koop
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154866796
quote:
11s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:03 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja, of de 750. Staan veel van te koop
De GSX-R'jes die binnen budget passen vind ik tegenvallen qua uiterlijk. Of ik kijk verkeerd.
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:21:46 #202
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154866950
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De GSX-R'jes die binnen budget passen vind ik tegenvallen qua uiterlijk. Of ik kijk verkeerd.
Ja dat is een kwestie van smaak natuurlijk :) Ik vind die 2001 modellen wel tof.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154868575
Die Thundercat heeft dringend nieuwe bandjes nodig. :D De achterband is in 2005 eronder gezet bij 8000km. De voorband is misschien is nog van de vorige eigenaar (originele voorband waarschijnlijk).

Eind 2013 heeft de motor nog een beurt gehad waarbij er een nieuwe accu is geplaatst, de bougies zijn vervangen enzo. Eens even vragen wanneer de remvloeistof en motorolie voor het laatst zijn vervangen... :')

Hmmmz. Volgens mij moet ik verder kijken. :P
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:35:33 #204
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154868590
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Die Thundercat heeft dringend nieuwe bandjes nodig. :D De achterband is in 2005 eronder gezet bij 8000km. De voorband is misschien is nog van de vorige eigenaar (originele voorband waarschijnlijk).

Eind 2013 heeft de motor nog een beurt gehad waarbij er een nieuwe accu is geplaatst, de bougies zijn vervangen enzo. Eens even vragen wanneer de remvloeistof en motorolie voor het laatst zijn vervangen... :')

Hmmmz. Volgens mij moet ik verder kijken. :P
Ja. Als iemand zijn onderhoud op zo'n manier is gedaan dan is de rest vast ook niet netjes op tijd gedaan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154868673
quote:
11s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja. Als iemand zijn onderhoud op zo'n manier is gedaan dan is de rest vast ook niet netjes op tijd gedaan.
Klopt!
Ik spreek uit ervaring :P
Motorisch wel goed, dat hield ik wel bij.
pi_154868694
Ik kreeg overigens een bod voor het Hok.
¤300
auw.. :'(
pi_154868796
quote:
11s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja. Als iemand zijn onderhoud op zo'n manier is gedaan dan is de rest vast ook niet netjes op tijd gedaan.
Motorolie en remvloeistof zijn ook eind 2013 vervangen (tijdens desbetreffende beurt).

Ik begin nu toch wel weer naar die R1 te neigen als ik 'm voor 2600 ofzo kan overnemen. Alleen jammer dat dat ding benzine lekt ("Het slangetje lekt een beetje aan de onderzijde van de tank.").
pi_154868886
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:43 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Motorolie en remvloeistof zijn ook eind 2013 vervangen (tijdens desbetreffende beurt).

Ik begin nu toch wel weer naar die R1 te neigen als ik 'm voor 2600 ofzo kan overnemen. Alleen jammer dat dat ding benzine lekt ("Het slangetje lekt een beetje aan de onderzijde van de tank.").
Dat en kuipschade... meh.
Ik liet um lopen.
pi_154869096
De Thundercat en R1 vallen dus af. Die Thundercat heeft afgelopen 10 jaar gemiddeld 600km per jaar gelopen. :') Onderhoudshistorie ervan is half bekend. De R1 heeft een lekkende benzineslang en kuipschade.

Kom op mensen, help me aan een motor. :'(
pi_154869192
VFR.

Dat gaat ook de opvolger worden van het Hok.
Daar kan je geen buil aan vallen! En redelijk waardevast nu, als je dat op prijs stelt bij een motor trouwens :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:59:28 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154869198
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:55 schreef sylvesterrr het volgende:
De Thundercat en R1 vallen dus af. Die Thundercat heeft afgelopen 10 jaar gemiddeld 600km per jaar gelopen. :') Onderhoudshistorie ervan is half bekend. De R1 heeft een lekkende benzineslang en kuipschade.

Kom op mensen, help me aan een motor. :'(
CBR, GSXR, R1/6, RSV, zx9r, dat zijn toch een beetje de supersports die je zoekt?

VfR is ook dik natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Catch22- op 03-08-2015 16:04:57 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154869349
quote:
2s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:59 schreef Gummiebeer het volgende:
VFR.

Dat gaat ook de opvolger worden van het Hok.
Daar kan je geen buil aan vallen! En redelijk waardevast nu, als je dat op prijs stelt bij een motor trouwens :D
VFR is pas vanaf 2002 (Vtec) leuk om te zien. Helaas vind ik die niet in mijn prijsklasse (¤ 2500 met 10% speling). De generatie ervoor vind ik lelijk (nofi). Ze schijnen wel goed te rijden, daar niet van, maar het oog wil ook wat. :/

quote:
11s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

CBR, GSXR, R1/6, RSV, zx9r, dat zijn toch een beetje de supersports die je zoekt?

VfR is ook dik natuurlijk.
Het hoeft van mij niet per se een supersport te zijn. Al vind ik die qua uitstraling wel het best. ;)
pi_154869402
Koop die trumf, lijkt goed onderhouden door een liefhebber
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:08:02 #214
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154869410
Dikke kawa dan?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154869459
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
?

Vond ik altijd al wel mooi om te zien qua looks.
pi_154869490
Suzuki TL1000 *O*

Lekkere klappen van die twin ^O^

ff ritje Fryslan
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
pi_154869564
Ik ben overigens ook al aan het kijken naar een andere in ongeveer dezelfde prijsklasse. :) Over een maand of 3-4 komt er een leuk bedrag vrij en gaat het Hok toch echt de deur uit.
En dan is zo'n TL1000 ook wel weer leuk eigenlijk. :@
pi_154869582
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:10 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
?

Vond ik altijd al wel mooi om te zien qua looks.
SRAD is toch de voorloper van de GSX-R? SRAD vind ik iig niet mooi qua looks. :P

quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef Gummiebeer het volgende:
Suzuki TL1000 *O*

Lekkere klappen van die twin ^O^

ff ritje Fryslan
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
quote:
LAAT NIET BEGINNENDE BESTUURDERS EROP RIJDEN EN GEEN TEST PILOTEN.
Ik heb mijn rijbewijs nog geen 4 maanden. :')
pi_154869592
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:08 schreef Catch22- het volgende:
Dikke kawa dan?
ZX6R vind ik niet slecht (lees: vind ik eigenlijk wel mooi). :Y
pi_154869601
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

SRAD is toch de voorloper van de GSX-R? SRAD vind ik iig niet mooi qua looks. :P

[..]

[..]

Ik heb mijn rijbewijs nog geen 4 maanden. :')
Je hebt toch volle A?
Of zit je weer te kutten met zo'n net niet A-tje?
pi_154869618
TL1000 stond toch bekend als een widow maker?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154869627
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:16 schreef Nero22 het volgende:
TL1000 stond toch bekend als een widow maker?
Rechterpols.
pi_154869640
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Je hebt toch volle A?
Of zit je weer te kutten met zo'n net niet A-tje?
Ja, volle A gelukkig. :D
pi_154869643
Ik wil anders wel een testrit maken hoor Sylvester :+
pi_154869658
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja, volle A gelukkig. :D
Geen probleem dus. Proefrit en kopen. Lekker hoor zo'n twin :Y
pi_154869765
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154869785
Zag het op het nieuws. Wel apart
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:24:56 #228
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154869797
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:17 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Rechterpols.
Volgens mij is die vering nogal onberekenbaar. Ik zou overigens dan liever een rsv mille hebben. Wat is dat een pornomachine
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154870064
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:18 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Geen probleem dus. Proefrit en kopen. Lekker hoor zo'n twin :Y
Heb geen ervaring met een twin. Wat is daarvan het voordeel (en/of nadeel)? :+
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:36:13 #230
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154870086
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Heb geen ervaring met een twin. Wat is daarvan het voordeel (en/of nadeel)? :+
Koppel onderin, mooi geluid


Maar niet erg geschikt als je nog niet zoveel ervaring hebt. 1 tikje teveel gas onderin en je ligt op je rug.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:37:06 #231
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_154870117
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Heb geen ervaring met een twin. Wat is daarvan het voordeel (en/of nadeel)? :+
Scenepoints :Y
pi_154870163
Gewoon een VTR kopen dan. Twin, oersterke blokken. Klepspeling controleren is wel een bitch, maar verder rijdt het heerlijk :9
pi_154870186
quote:
11s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Koppel onderin, mooi geluid


Maar niet erg geschikt als je nog niet zoveel ervaring hebt. 1 tikje teveel gas onderin en je ligt op je rug.
Dat valt best mee.
pi_154870239
Ik heb minder keuzes nodig, niet meer. :D :P Ik weet gewoon niet wat ik wil, behalve dat het een motorfiets met twee wielen moet zijn. :')
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:40:55 #235
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154870250
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:38 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat valt best mee.
Zo'n rsv mille is wel fel op t gas volgens mij, net als die tl. Zou hem zelf niet kopen en ik denk dat t beter is voor syl dat hij ze ook laat staan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154870314
Zo nu en dan kan ik mijn rechterpols niet in bedwang houden. Dus laten we daarmee rekening houden ja. ;)
pi_154870467
Wat al gezegd werd, kijk wat rond tussen de Suzuki GSX600/750, daar staan er honderdmiljoenmiljard van te koop en zijn niet allemaal lelijk :+ Zit vast wel eentje tussen die mooi onderhouden is en binnen je budget valt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:52:24 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154870602
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo nu en dan kan ik mijn rechterpols niet in bedwang houden. Dus laten we daarmee rekening houden ja. ;)
zx6r of gsxr nemen dude, lekker gaan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:05:10 #239
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154870982
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon een VTR kopen dan. Twin, oersterke blokken. Klepspeling controleren is wel een bitch, maar verder rijdt het heerlijk :9
Lekker de radiator en alles eraf :')

quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef Gummiebeer het volgende:
Suzuki TL1000 *O*

Lekkere klappen van die twin ^O^

ff ritje Fryslan
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
ALLES IN HOOFDLETTERS EN DIKGEDRUKT GEEFT INDERDAAD EEN BETROUWBARE INDRUK AAN JE ADVERTENTIE!!
pi_154871392
TL1000 zonder stuurdemper staat bekend om tankslappers, dat je stuur lekker heen en weer beukt :+
pi_154871404
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:52 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zx6r of gsxr nemen dude, lekker gaan
Er zit niks anders op geloof ik. :P CBR600F4 en R6 zijn nagenoeg niet te vinden in deze prijsklasse.

Degene met de gouden tip (die leidt tot de aankoop van een motor) kan een kratje bier komen ophalen (of op mijn kosten zelf bij de supermarkt halen). *) :')
pi_154871498
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Er zit niks anders op geloof ik. :P CBR600F4 en R6 zijn nagenoeg niet te vinden in deze prijsklasse.

Degene met de gouden tip (die leidt tot de aankoop van een motor) kan een kratje bier komen ophalen (of op mijn kosten zelf bij de supermarkt halen). *) :')
SV650S, voor 2500 kan je een mooie kopen van 10-12 jaar oud met minder dan 30-40k km op de teller :D
pi_154871736
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Er zit niks anders op geloof ik. :P CBR600F4 en R6 zijn nagenoeg niet te vinden in deze prijsklasse.

Degene met de gouden tip (die leidt tot de aankoop van een motor) kan een kratje bier komen ophalen (of op mijn kosten zelf bij de supermarkt halen). *) :')
Met jouw budget en voorkeur van een Supersport zou ik serieus gaan kijken naar een ZX6R van 2001/2002/2003.
pi_154874357
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:05 schreef Erasmo het volgende:
ALLES IN HOOFDLETTERS EN DIKGEDRUKT GEEFT INDERDAAD EEN BETROUWBARE INDRUK AAN JE ADVERTENTIE!!
HET WAS MAAR EEN VOORBEELDJE :P
pi_154875245
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:26 schreef Tankiej het volgende:

[..]

SV650S, voor 2500 kan je een mooie kopen van 10-12 jaar oud met minder dan 30-40k km op de teller :D
De variant met alleen de topkuip vind ik lelijk. Helaas is alleen die variant betaalbaar. Of kijk ik verkeerd?

Mooi


Lelijk

pi_154875279
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:35 schreef BRooster het volgende:

[..]

Met jouw budget en voorkeur van een Supersport zou ik serieus gaan kijken naar een ZX6R van 2001/2002/2003.
Wel veel 35kw uitvoeringen van de zx6r zeg, Jezus.. -O-
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:50:18 #247
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154875575
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:39 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wel veel 35kw uitvoeringen van de zx6r zeg, Jezus.. -O-
Je hebt ook nog de zx7r en zx9r he. Hier in Groningen heb ik wel eens naar een nette zx9r gekeken, 1750 euro bij motorplaza. Slechts een voorbeeld, maar dan heb je wel een vette machine.


Kawasaki ZX9R 1999 Groen/Paars
¤ 2.250,00
http://link.marktplaats.nl/m919109381

Ook vet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154876012
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Je hebt ook nog de zx7r en zx9r he. Hier in Groningen heb ik wel eens naar een nette zx9r gekeken, 1750 euro bij motorplaza. Slechts een voorbeeld, maar dan heb je wel een vette machine.


Kawasaki ZX9R 1999 Groen/Paars
¤ 2.250,00
http://link.marktplaats.nl/m919109381

Ook vet
Is die motor 35kw of 105kw? :') Wel een mooie fiets ja. :Y

quote:
en een proefrit is niet vanzelfsprekend.
:')
pi_154876058
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Is die motor 35kw of 105kw? :') Wel een mooie fiets ja. :Y

[..]

:')
Kenteken staat in elk geval op 105.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154876381
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De variant met alleen de topkuip vind ik lelijk. Helaas is alleen die variant betaalbaar. Of kijk ik verkeerd?

Mooi
[ afbeelding ]

Lelijk

[ afbeelding ]
Die variant met hele kuip is wat duurder inderdaad, zijn ook pas vanaf 2006 geleverd volgens mij.
Je kan natuurlijk eentje kopen zonder en dan losse zijpanelen erbij, maar dat zal ook niet goedkoop zijn :+
pi_154876602
Ik trakteer iedereen die heeft meegedacht trouwens op een drankje bij de volgende rit. :Y Slijtage van de hersencellen wordt dus beloond (met nog meer slijtage in geval van alcoholische drank :+).
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:27:38 #253
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154876667
waarom doet iedereen altijd alsof een motorfiets die met meer dan 750cc betiteld is, dat deze instant doodmakers zijn? We hebben toch allemaal ons rijbewijs? dan weet je hoe een gashendel,rem en koppeling werkt?
Als je denkt dat je met een zware motor niks kan dan moet je misschien nog even door met lessen.....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:30:14 #254
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154876749
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:27 schreef KneusTeun het volgende:
waarom doet iedereen altijd alsof een motorfiets die met meer dan 750cc betiteld is, dat deze instant doodmakers zijn? We hebben toch allemaal ons rijbewijs? dan weet je hoe een gashendel,rem en koppeling werkt?
Als je denkt dat je met een zware motor niks kan dan moet je misschien nog even door met lessen.....
Sommige motoren zijn natuurlijk wat minder voorspelbaar dan anderen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154877136
Alles met meer dan 250 cc. :') _!
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:17:25 #256
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154878315
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:27 schreef KneusTeun het volgende:
waarom doet iedereen altijd alsof een motorfiets die met meer dan 750cc betiteld is, dat deze instant doodmakers zijn? We hebben toch allemaal ons rijbewijs? dan weet je hoe een gashendel,rem en koppeling werkt?
Als je denkt dat je met een zware motor niks kan dan moet je misschien nog even door met lessen.....
qft
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:19:35 #257
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154878392
proefrit doe je ook alleen maar als je bij de rest al een goed gevoel heb. En wat het je verteld? Mijn laatste 2 heb ik gewoon op zicht gekocht :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_154878611
http://www.motor-forum.nl(...)1300-naked-bike.html

Iets duurder. Niet de mijne trouwens.


http://www.motor-forum.nl(...)16-Biposto-Rood.html

Bij ducati's is er nooit bezuinigd op onderhoud. Want dan rijdt het zeker niet
pi_154879547
Ik houd niet van naked bikes. Ducati heeft nog verse bandjes nodig - wordt een duur geintje. :)

De Triumph die hier eerder langskwam vind ik wel een leuke eigenlijk. Eens checken of ik 'm binnenkort kan bezichtigen. :Y Die motor heeft overigens ook best weinig kilometers erop zitten voor die leeftijd. :P
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:08:27 #260
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_154880056
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)1300-naked-bike.html

Iets duurder. Niet de mijne trouwens.


http://www.motor-forum.nl(...)16-Biposto-Rood.html

Bij ducati's is er nooit bezuinigd op onderhoud. Want dan rijdt het zeker niet
ik heb minder betaald voor een 996 uit 2002 bij een ducati dealer
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_154880070
Zou ik zeker doen. Weinig geld voor een geinige machine
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:24:44 #262
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154880558
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Sommige motoren zijn natuurlijk wat minder voorspelbaar dan anderen.
Maar als je dat al weet dan pas je je rijgedrag aan toch?als een motor zo zenuwachtig en aggressief is dan neem ik aan dat je hem niet constant in de toeren jaagt.
Beetje gezond verstand zal iedereen wel
hebben toch?
Ik weet dat het in de huidige maatschappij best veel gevraagd is, waar mensen liever lezen dat iets gevaarlijk is dan zelf de moeite doen om dat te bedenken. En het land waar na die tijd altijd gezegd wordt dat iedereen het aan zag komen maar toch bleef staan om te kijken.

(sorry opgekropte woede over het vertrouwen in de wereld ;) )
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_154881251
Die Triumph heeft een lelijke cockpit. Daar kan ik niet tegen. :')
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:54:05 #264
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154881537
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)1300-naked-bike.html

Iets duurder. Niet de mijne trouwens.


http://www.motor-forum.nl(...)16-Biposto-Rood.html

Bij ducati's is er nooit bezuinigd op onderhoud. Want dan rijdt het zeker niet
Hey stil eens
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154888272
ik wil een daytona 675r gewoon omdat het kan
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:21:50 #266
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154888523
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:24 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Maar als je dat al weet dan pas je je rijgedrag aan toch?als een motor zo zenuwachtig en aggressief is dan neem ik aan dat je hem niet constant in de toeren jaagt.
Beetje gezond verstand zal iedereen wel
hebben toch?
Ik weet dat het in de huidige maatschappij best veel gevraagd is, waar mensen liever lezen dat iets gevaarlijk is dan zelf de moeite doen om dat te bedenken. En het land waar na die tijd altijd gezegd wordt dat iedereen het aan zag komen maar toch bleef staan om te kijken.

(sorry opgekropte woede over het vertrouwen in de wereld ;) )
Zo simpel is het natuurlijk niet. Zoals iemand me hier (of op tweakers al wees), kan een kleine polsbeweging bij een koppelmonster je al onderuit trekken. Mijn motor is natuurlijk al niet zo traag, maar zo lang ik onder de 8k RPM zit, heb ik nog redelijk wat speling in het gas voordat hij echt hard vooruit gaat.

Ik heb voorlopig ook wel genoeg aan mijn 105 paardjes. Gaat voorlopig nog wel snel zat.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:39:18 #267
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154888853
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zo simpel is het natuurlijk niet. Zoals iemand me hier (of op tweakers al wees), kan een kleine polsbeweging bij een koppelmonster je al onderuit trekken. Mijn motor is natuurlijk al niet zo traag, maar zo lang ik onder de 8k RPM zit, heb ik nog redelijk wat speling in het gas voordat hij echt hard vooruit gaat.

Ik heb voorlopig ook wel genoeg aan mijn 105 paardjes. Gaat voorlopig nog wel snel zat.
Je bevestigd mijn stuk in je eigen tekst.
Door niet boven de 8K te gaan rijden, doordat je zelf nadenkt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:45:31 #268
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154888967
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:39 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Je bevestigd mijn stuk in je eigen tekst.
Door niet boven de 8K te gaan rijden, doordat je zelf nadenkt.
Maar als je dus lekker een bochtje doortrekt en net even teveel gas geeft, kan het op sommige motoren dan wél mis gaan, waar het op wat tammere fietsen wel goed gaat. Mensen maken nu eenmaal fouten.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:48:52 #269
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_154889031
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Maar als je dus lekker een bochtje doortrekt en net even teveel gas geeft, kan het op sommige motoren dan wél mis gaan, waar het op wat tammere fietsen wel goed gaat. Mensen maken nu eenmaal fouten.
ligt dat dan aan de motor of de bestuurder?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:49:49 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154889049
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:48 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ligt dat dan aan de motor of de bestuurder?
Aan de bestuurder. Want dat is een mens. En sommige motoren later meer ruimte voor foutjes dan anderen. En wat is er mis met leren rijden met 100pk?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:52:38 #271
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154889110
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Aan de bestuurder. Want dat is een mens. En sommige motoren later meer ruimte voor foutjes dan anderen. En wat is er mis met leren rijden met 100pk?
Niks me zusje heb ik vorige week op haar R6 laten rijden op een parkeer terrein (ze heeft alleen AVB) en ze scheurt heerlijk weg op een opgefokte R6 met lompe vertanding.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:53:26 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154889126
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Niks me zusje heb ik vorige week op haar R6 laten rijden op een parkeer terrein (ze heeft alleen AVB) en ze scheurt heerlijk weg op een opgefokte R6 met lompe vertanding.
Dat moet ook prima kunnen lijkt me (ik zou het zelf niet doen, maar ik ben daar redelijk braaf in). Maar zo'n meisje op een echt kanon zetten lijkt me onverstandig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:55:43 #273
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154889162
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat moet ook prima kunnen lijkt me (ik zou het zelf niet doen, maar ik ben daar redelijk braaf in). Maar zo'n meisje op een echt kanon zetten lijkt me onverstandig.
Nee hoor, dat gaat ook wel goed, ze heeft ooit ook op een busa gereden.
Hell toen ik 14 was reed ik al verschillende ducati's etc.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:59:15 #274
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154889222
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:55 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Nee hoor, dat gaat ook wel goed, ze heeft ooit ook op een busa gereden.
Hell toen ik 14 was reed ik al verschillende ducati's etc.
Dan zit het jullie in het bloed denk ik :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:05:43 #275
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154889345
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:39 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Je bevestigd mijn stuk in je eigen tekst.
Door niet boven de 8K te gaan rijden, doordat je zelf nadenkt.
Wat heb je dan aan een motor die je maar met half gas kan gebruiken.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:29:01 #276
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154889709
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:05 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat heb je dan aan een motor die je maar met half gas kan gebruiken.
Dan kan je erin groeien... en half gas? je kan best vol gas geven alleen de mate waarin je hem omdraait zal verschillen met de tijd.
Vind het gewoon zo triest dat iedereen hier zijn A heeft maar ondertussen nog steeds niet begrijpen wil dat je altijd alles zelf in de hand kan hebben, en dat je niet perse een gevecht hoeft aan te gaan met een motor die wat zwaarder is.

Edit: dan zou iedereen een brommer als Nero moeten kopen, als je toch bekijkt zoals u dan kan iedereen 120 (snel zat) en durfen we allemaal gewoon ten alle tijden het gas helemaal los te trekken)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:37:56 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154889845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:29 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dan kan je erin groeien... en half gas? je kan best vol gas geven alleen de mate waarin je hem omdraait zal verschillen met de tijd.
Vind het gewoon zo triest dat iedereen hier zijn A heeft maar ondertussen nog steeds niet begrijpen wil dat je altijd alles zelf in de hand kan hebben, en dat je niet perse een gevecht hoeft aan te gaan met een motor die wat zwaarder is.

Edit: dan zou iedereen een brommer als Nero moeten kopen, als je toch bekijkt zoals u dan kan iedereen 120 (snel zat) en durfen we allemaal gewoon ten alle tijden het gas helemaal los te trekken)
Er is nogal een verschil tussen een brommer zoals die van Nero en een 600cc die lekker power heeft, maar niet te gek snel is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154889905
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Die Thundercat heeft dringend nieuwe bandjes nodig. :D De achterband is in 2005 eronder gezet bij 8000km. De voorband is misschien is nog van de vorige eigenaar (originele voorband waarschijnlijk).

Eind 2013 heeft de motor nog een beurt gehad waarbij er een nieuwe accu is geplaatst, de bougies zijn vervangen enzo. Eens even vragen wanneer de remvloeistof en motorolie voor het laatst zijn vervangen... :')

Hmmmz. Volgens mij moet ik verder kijken. :P
De verkoper wil er ook nieuwe bandjes (voor en achter) onder laten leggen...

Doen of niet? :D

Heb overigens ook een R6 ('01) op het oog met 33k op de teller. Nieuwe bandjes (Continental Street Attack) en kettingset liggen in de woonkamer, die krijg ik mee. Voor het magische bedrag van ¤ 2200. Ik heb even om de prijs zonder de banden gevraagd, want ik wil er Piloat Road 4 banden onder laten leggen. :P
pi_154889918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De verkoper wil er ook nieuwe bandjes (voor en achter) onder laten leggen...

Doen of niet? :D
Ik zeg doen! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_154889928
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Die Triumph heeft een lelijke cockpit. Daar kan ik niet tegen. :')
:') :')
pi_154889942
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik zeg doen! *O*
Zie update. :P
pi_154889949
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:42 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

:') :')
Kwestie van smaak. :+
pi_154889986
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Kwestie van smaak. :+
Gebrek aan ;)
pi_154890029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De verkoper wil er ook nieuwe bandjes (voor en achter) onder laten leggen...

Doen of niet? :D

Heb overigens ook een R6 ('01) op het oog met 33k op de teller. Nieuwe bandjes (Continental Street Attack) en kettingset liggen in de woonkamer, die krijg ik mee. Voor het magische bedrag van ¤ 2200. Ik heb even om de prijs zonder de banden gevraagd, want ik wil er Piloat Road 4 banden onder laten leggen. :P
Waarom niet de conti's? Ik vind de r6 wel mooier. En het is weer wat anders, Thundercat ken je natuurlijk al. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_154890160
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:45 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Gebrek aan ;)
Over smaak valt niet te twisten. ;)
pi_154890181
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waarom niet de conti's? Ik vind de r6 wel mooier. En het is weer wat anders, Thundercat ken je natuurlijk al. :D
Volgens mij slijten die conti's heel snel als ik flinke stukken snelweg ga rijden. ;(
pi_154890227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Volgens mij slijten die conti's heel snel als ik flinke stukken snelweg ga rijden. ;(
Ja daar zijn ze niet zo leuk voor misschien. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_154890795
De verkoper van de R1 is bereid de motor voor ¤ 2500 van de hand te doen, maar dan exclusief acculader en schijfremslot. Alleen jammer van die lekkage. :P
pi_154890886
Big whoop een acculader komt vanzelf wel weer voorbij bij de lidl of aldi :')
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:29:54 #290
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154890924
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:28 schreef Salatrel het volgende:
Big whoop een acculader komt vanzelf wel weer voorbij bij de lidl of aldi :')
Voor 50 euro haal je een optimate, zijn de kosten ook niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154890931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:28 schreef Salatrel het volgende:
Big whoop een acculader komt vanzelf wel weer voorbij bij de lidl of aldi :')
Daarom. Schijfremslot heb ik ook nog nog van mijn vorige Thundercat.

Maar die lekkage hè... Het kan iets heel simpels zijn (een slangetje vervangen), maar ook wat lastiger (voor mij) zoals een lekkende carb. :') Slangetje kan ik nog wel vervangen, maar voor dat andere heb ik gewoon twee linkerhanden...
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:31:18 #292
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154890953
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Daarom. Schijfremslot heb ik ook nog nog van mijn vorige Thundercat.

Maar die lekkage hè... Het kan iets heel simpels zijn (een slangetje vervangen), maar ook wat lastiger (voor mij) zoals een lekkende carb. :') Slangetje kan ik nog wel vervangen, maar voor dat andere heb ik gewoon twee linkerhanden...
niet handig zijn in combinatie met het afstruinen van de onderkant van de markt is niet handig. Ik zou wel iemand met serieuze kennis meeslepen als je naar motoren gaat kijken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154891008
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

niet handig zijn in combinatie met het afstruinen van de onderkant van de markt is niet handig. Ik zou wel iemand met serieuze kennis meeslepen als je naar motoren gaat kijken.
Al die mensen zijn op vakantie. :@ De Thundercat heb ik ook gewoon gekocht, heb de verkoopster op haar blauwe ogen vertrouwd. :')
pi_154891149
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Voor 50 euro haal je een optimate, zijn de kosten ook niet.
bij de aldi / lidl 2 tientjes en die heeft me al jaren niet teleurgesteld al komt dat ook omdat ik hem nog nooit nodig hen gehad
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:43:06 #295
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154891201
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:40 schreef Salatrel het volgende:

[..]

bij de aldi / lidl 2 tientjes en die heeft me al jaren niet teleurgesteld al komt dat ook omdat ik hem nog nooit nodig hen gehad
Dat scheelt nog wel wat. Maarja, kweenie, heb liever een 'bekend' merk denk ik. Mijn motor zal geen pekel gaan zien, dus ik hang hem er deze winter sowieso aan. Als ik denk dat ik een tijdje (langer dan een week) niet ga rijden, hang ik hem er ook aan. Het is geen moeite, stekkertje onder de kappen wegpakken en vastklikken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:43:11 #296
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154891204
Weer dat gezeur met de verlichting. Als ik hem op contact zet met dimlicht aan gaan de lampjes van het dimlicht + groot licht op het dashboard aan maar brandt alleen het parkeerlicht. Groot licht en dimlicht werken dan ook niet. Even een paar keer met het stuur tikken en opnieuw op contact zetten en het werkt wel weer normaal.

Vorige keer dat stekkertje van de stuurschakelaar eens in de WD40 gezet en met de compressor schoon geblazen, dat werkte toen ook, maar nu dus weer dat gezeur. Iemand ideeën?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:45:14 #297
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154891244
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:43 schreef Amoeba het volgende:
Weer dat gezeur met de verlichting. Als ik hem op contact zet met dimlicht aan gaan de lampjes van het dimlicht + groot licht op het dashboard aan maar brandt alleen het parkeerlicht. Groot licht en dimlicht werken dan ook niet. Even een paar keer met het stuur tikken en opnieuw op contact zetten en het werkt wel weer normaal.

Vorige keer dat stekkertje van de stuurschakelaar eens in de WD40 gezet en met de compressor schoon geblazen, dat werkte toen ook, maar nu dus weer dat gezeur. Iemand ideeën?
Contactspray gebruiken?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:46:54 #298
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154891274
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Contactspray gebruiken?
WD40 is contactspray.

Tevens geen kapotte zekeringen, ook niks kapot gesprongen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:54:51 #299
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154891429
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

WD40 is contactspray.

Tevens geen kapotte zekeringen, ook niks kapot gesprongen.
WD40 is siliconenspray, dat is wat anders dan contactspray
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154891584
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

WD40 is contactspray.

:') je bent zelf contactspray
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154891588
En dicht..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')