abonnement Unibet Coolblue
pi_154680789
Hallo Allemaal, ik heb een probleem: ik voel niets tijdens de penetratie (dus wel van voorspel vingeren enz)

Wie heeft dit nog meer? Wie heeft dit gehad en heeft er een oplossing voor?

informatie:
ik ben 19 jaar, vrouw, heb dit probleem al 4 jaar. Ik heb meerdere bedpartners gehad en 2 lange relaties (3 jaar en 1,5 jaar) maar heb nog NOOIT niet iets LEKKERS, GEILS, SEXUEELS, OPWINDENDS gevoeld, ik voel wel dat er iets langs glijdt, netzoals ik het voel dat iemand langs mn arm glijdt, maar niets qua opwindend lekker gevoel zoals het hoort.
Ik ben nat genoeg, heb een standjesboek en heeeel veel verschillende standjes geprobeerd, ik vind mijn partner supergeil en ik voel me compleet op mijn gemak. Ik heb zijn penis gemeten en hij is net 1 cm meer dan het gemiddelde.
De sfeer is rustig en ontspannen, ik heb echt veel geprobeerd.

HELP
pi_154680869
Te nat?
No Guts, No Glory
  maandag 27 juli 2015 @ 18:54:19 #3
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_154680876
ben je niet gewoon te nat? Het kan ook gewoon echt dat je daar niet zo gevoelig bent.

Als je bij een dildo bijvoorbeeld ook niet bijzonder veel voelt dan weet je dat dat niets is voor jou.

[ Bericht 40% gewijzigd door Frag_adder op 27-07-2015 19:04:25 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 27 juli 2015 @ 18:57:04 #4
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_154680954
- andere standjes?
- testen of je wél iets voelt met een (grote) dildo?
- wellicht ligt bij jou de focus op de clitoris?
  maandag 27 juli 2015 @ 18:59:20 #5
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154681022
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:50 schreef Ikwileenantwoord het volgende:
Hallo Allemaal, ik heb een probleem: ik voel niets tijdens de penetratie (dus wel van voorspel vingeren enz)

Wie heeft dit nog meer? Wie heeft dit gehad en heeft er een oplossing voor?

informatie:
ik ben 19 jaar, vrouw, heb dit probleem al 4 jaar. Ik heb meerdere bedpartners gehad en 2 lange relaties (3 jaar en 1,5 jaar) maar heb nog NOOIT niet iets LEKKERS, GEILS, SEXUEELS, OPWINDENDS gevoeld, ik voel wel dat er iets langs glijdt, netzoals ik het voel dat iemand langs mn arm glijdt, maar niets qua opwindend lekker gevoel zoals het hoort.
Ik ben nat genoeg, heb een standjesboek en heeeel veel verschillende standjes geprobeerd, ik vind mijn partner supergeil en ik voel me compleet op mijn gemak. Ik heb zijn penis gemeten en hij is net 1 cm meer dan het gemiddelde.
De sfeer is rustig en ontspannen, ik heb echt veel geprobeerd.

HELP
Wel eens een vibrator geprobeerd?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_154682311
En kun je wel klaarkomen van andere dingen dan penetratie? Zijn andere handelingen wel lekker?
Niet elke vrouw vind penetratie super geil?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_154682370
Zoals ik al gezegd heb, ik kom wel klaar van alle andere dingen bij mn clit. Ja ik heb een vibrator geprobeerd en daar kom ik dus ook klaar van, maar dat is mijn punt niet. mijn punt is dat ik bij de PENETRATIE niets voel. Ik heb heeeel veel standjes geprobeerd zoals ik al zei. En te nat..ik heb al zo vaak sex gehad, droog, nat middelmatig alles. Dildo is een goede tip maar het hoort wel dat je gewoon wat voelt
pi_154691995
Gefeliciteerd, je hebt een grotere piemel nodig.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154692499
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt een grotere piemel nodig.
Omtrek misschien :P
pi_154695602
hoi, neuken? :9~
we are.. slaves to the rave
pi_154700185
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:41 schreef Ikwileenantwoord het volgende:
Zoals ik al gezegd heb, ik kom wel klaar van alle andere dingen bij mn clit. Ja ik heb een vibrator geprobeerd en daar kom ik dus ook klaar van, maar dat is mijn punt niet. mijn punt is dat ik bij de PENETRATIE niets voel. Ik heb heeeel veel standjes geprobeerd zoals ik al zei. En te nat..ik heb al zo vaak sex gehad, droog, nat middelmatig alles. Dildo is een goede tip maar het hoort wel dat je gewoon wat voelt
Te nat is onzin. Er zijn wel standjes waarbij je meer voelt maar dat lost het eigenlijke probleem niet op. Misschien kun je je spieren daar gebruiken om wat beter te leren voelen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154700900
anaal een optie?
pi_154700991
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:41 schreef Ikwileenantwoord het volgende:
Zoals ik al gezegd heb, ik kom wel klaar van alle andere dingen bij mn clit. Ja ik heb een vibrator geprobeerd en daar kom ik dus ook klaar van, maar dat is mijn punt niet. mijn punt is dat ik bij de PENETRATIE niets voel. Ik heb heeeel veel standjes geprobeerd zoals ik al zei. En te nat..ik heb al zo vaak sex gehad, droog, nat middelmatig alles. Dildo is een goede tip maar het hoort wel dat je gewoon wat voelt
Laten we één misverstand de wereld proberen uit te werken: er 'hoort' helemaal niets!

Iedereen is anders, iedereen ervaart seks anders, iedereen vind andere dingen lekker.

Je zegt dat je van clitorale stimulatie wel makkelijk klaar kunt komen, laat dat nou net de stimulatie zijn die met penetratie vaak wat moeilijker te combineren is. En je bent echt niet de enige vrouw die niet (makkelijk) klaar kan komen van penetratie hoor, dat is heel normaal (als we het toch hebben over 'het hoort niet' ...).
pi_154705495
ik heb het, zoals eerder gezegd, niet over klaarkomen, ik weet dat dat normaal is, ik heb t over dat ik niks VOEL tijdens PENETRATIE, en ik weet dat niks normaal is maar dat hoort wel wat gevoel te geven.

Daarnaast, ik heb ook de omtrek gemeten en die was net boven gemiddeld, het ligt niet aan de piemel!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:05:31 #15
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_154705519
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:04 schreef Ikwileenantwoord het volgende:
ik heb het, zoals eerder gezegd, niet over klaarkomen, ik weet dat dat normaal is, ik heb t over dat ik niks VOEL tijdens PENETRATIE, en ik weet dat niks normaal is maar dat hoort wel wat gevoel te geven.

Daarnaast, ik heb ook de omtrek gemeten en die was net boven gemiddeld, het ligt niet aan de piemel!
Maar heb je het alleen bij seks met je vriendje of ook bij masturbatie. Het kan nog dat je gewoonweg te nat bent of iets te voelen of je bent daar echt ongevoelig. In het laatste geval kan je niet veel meer dan naar een arts gaan al weet ik niet of die daar iets aan kunnen doen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_154705593
ik ga ook naar een arts ik vroeg me gewoon af of iemand dit ook had en of iemand een oplossing weet, zoals al gezegd in twee van mijn berichten is het alleen bij penetratie, sorry maar mensen kunnen echt niet lezen, lees mijn eerste bericht en als je dan iets nuttigs hebt zeg het dan
pi_154707620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Laten we één misverstand de wereld proberen uit te werken: er 'hoort' helemaal niets!

Iedereen is anders, iedereen ervaart seks anders, iedereen vind andere dingen lekker.

Je zegt dat je van clitorale stimulatie wel makkelijk klaar kunt komen, laat dat nou net de stimulatie zijn die met penetratie vaak wat moeilijker te combineren is. En je bent echt niet de enige vrouw die niet (makkelijk) klaar kan komen van penetratie hoor, dat is heel normaal (als we het toch hebben over 'het hoort niet' ...).
TS, lees dit nog eens. Iedereen is anders, en bij iedereen gaat het anders. Punt. Misschien ben je daar gewoon wat ongevoeliger dan andere dames die er over opscheppen op het internet. Misschien ben je van nature wat losser. Kan allemaal want we zijn allemaal uniek.

De enige tip kan zijn: probeer eens kegel-oefeningen om alles wat aan te spannen. Maar ga niet uit van wonderen.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_154741558
Ik ga ook niet uit van wonderen blahblah iedereen is anders maar ik voel NIKS niet eens 0,01 sexgevoel dus ik vroeg me af of iemand dit ook had gehad en of iemand iets nuttigs weet, niet of iemand van dat advies kan geven dat ik mezelf ook wel kan geven. Beeld je even in hoe kut het is om NIKS te voelen
pi_154742256
Echt helemaal niets voelen is niet normaal. Zeker als je wel genot voelt van andere zaken en het dus geen "tussen de oren" iets is.
Heb niet echt tips, denk namelijk niet dat dit komt van te los zijn of te nat zijn, dan zou je nog wel wat moeten voelen. Kan je alleen maar aanraden naar een gynaecoloog te gaan met dit probleem.
Huisarts is grappig, heel erg misschien weet die er ook wel wat van, maar zou zelf direct naar een gyn gaan, die hebben veel meer verstand van die regionen.

Als je bekkenbodem echt zo zwak zou zijn zou je ook andere klachten hebben, van in zijn geheel erg moeilijk of niet klaarkomen (en/of hele zwakke orgasmes) tot verzakkingen van de vaginawand en de baarmoeder. En zelfs dan zou je nog wel wat moeten voelen.
Bij te nat hetzelfde, dat is maar zelden een probleem voor de vrouw die te nat wordt, die voelt dan ook gewoon nog genot. Kan zijn dat een vrouw door te weinig frictie net dat orgasme niet meer kan bereiken, maar niets voelen, nee.
Er is gewoon verlangen en verder genot, dus dit gaat ook niet om het zit geestelijk niet goed in de seksrelatie.

Denk dat het handig is om eens te gaan kijken of er wat lichamelijks aan de hand is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154742270
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:21 schreef Ikwileenantwoord het volgende:
Ik ga ook niet uit van wonderen blahblah iedereen is anders maar ik voel NIKS niet eens 0,01 sexgevoel dus ik vroeg me af of iemand dit ook had gehad en of iemand iets nuttigs weet, niet of iemand van dat advies kan geven dat ik mezelf ook wel kan geven. Beeld je even in hoe kut het is om NIKS te voelen
:{ Er zijn meer mensen die niks voelen waar het wel zou moeten heur
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_154768492
Niks voelen lijkt me niet normaal. Er zijn meer vrouwen die niet klaarkomen maar die vinden het gevoel wel lekker dat er iets in en uit glijdt. Niks voelen lijkt me een reden naar de huisarts te gaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:18:00 #22
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_154768602
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:37 schreef erodome het volgende:
Echt helemaal niets voelen is niet normaal. Zeker als je wel genot voelt van andere zaken en het dus geen "tussen de oren" iets is.
Heb niet echt tips, denk namelijk niet dat dit komt van te los zijn of te nat zijn, dan zou je nog wel wat moeten voelen. Kan je alleen maar aanraden naar een gynaecoloog te gaan met dit probleem.
Huisarts is grappig, heel erg misschien weet die er ook wel wat van, maar zou zelf direct naar een gyn gaan, die hebben veel meer verstand van die regionen.

Als je bekkenbodem echt zo zwak zou zijn zou je ook andere klachten hebben, van in zijn geheel erg moeilijk of niet klaarkomen (en/of hele zwakke orgasmes) tot verzakkingen van de vaginawand en de baarmoeder. En zelfs dan zou je nog wel wat moeten voelen.
Bij te nat hetzelfde, dat is maar zelden een probleem voor de vrouw die te nat wordt, die voelt dan ook gewoon nog genot. Kan zijn dat een vrouw door te weinig frictie net dat orgasme niet meer kan bereiken, maar niets voelen, nee.
Er is gewoon verlangen en verder genot, dus dit gaat ook niet om het zit geestelijk niet goed in de seksrelatie.

Denk dat het handig is om eens te gaan kijken of er wat lichamelijks aan de hand is.
Dit dus.
Te nat is meer een probleem voor de man, die ervaart te weinig wrijving.
Maar zeker als de penis van je vriendje gewoon gemiddeld is zou je zeker een gevoel van opvulling moeten hebben.
Voelde je dat bij penetreren met de vibrator ook niet?
pi_154768700
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:09 schreef Ikwileenantwoord het volgende:
ik ga ook naar een arts ik vroeg me gewoon af of iemand dit ook had en of iemand een oplossing weet, zoals al gezegd in twee van mijn berichten is het alleen bij penetratie, sorry maar mensen kunnen echt niet lezen, lees mijn eerste bericht en als je dan iets nuttigs hebt zeg het dan
Dat valt toch nog mee? Je hoeft er toch niet veel van te voelen als je toch maar kan genieten in het geheel?

Ik kan een uur seks hebben zonder klaar te komen, maar ik geniet er wel van! Misschien eens geen masturbatie meer doen en kijken waar je wel opgewonden van wordt?

Anders stel ik me als proefpersoon op waar je op kan testen O-) , ik maak een grapje natuurlijk.
pi_154769659
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:22 schreef Daniel11x het volgende:

[..]

Dat valt toch nog mee? Je hoeft er toch niet veel van te voelen als je toch maar kan genieten in het geheel?

Ik kan een uur seks hebben zonder klaar te komen, maar ik geniet er wel van! Misschien eens geen masturbatie meer doen en kijken waar je wel opgewonden van wordt?

Anders stel ik me als proefpersoon op waar je op kan testen O-) , ik maak een grapje natuurlijk.
Als je daar niets van voelt is het ook geen genieten, dan betekend het dat het stukje neuken niets aan genot oplevert. Leuk dat de andere dingen wel werken, maar het lijkt mij niet prettig om een beetje naar het plafon te liggen staren terwijl er echt niets gebeurd tijdens het neuken.

Seks hebben zonder klaar te komen is wat anders dan seks hebben zonder iets te voelen, geen enkel genot daarvan te hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:29:08 #25
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_154770066
Ook ik zou naar de gynaecoloog gaan. Helemaal niets voelen is niet normaal en zou ik echt wel als een probleem ervaren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')