abonnement Unibet Coolblue
pi_156140335
Wat vinden jullie van het nieuwe fok?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_156142055
Lelijk, doet me aan iets uit 2001 denken.
pi_156143071
Ik kan er wel mee leven (ik had sinds ik een abo heb, de achtergrondkleuren sowieso al donkerder gemaakt).

Maar die frontpage newsticker vind ik echt een verschrikking, overal op het forum zie ik die bewegende tekst en het is niet mogelijk er vanaf te komen (ben nu met chrome bezig te kijken hoe ik dat ene elementje kan uitschakelen maar het lijkt heel koppig, kan bijvoorbeeld niet dat ene stukje selecteren en blokkeren omdat er elke 3 secondes weer een nieuwe komt).

En m'n browser lijkt nu een stuk trager te gaan ook, tis alsof de boel nu bijna vastloopt :')
pi_156144164
Als je je muis op de ticker zet dan staat hij stil.
Even keyboard gebruiken voor de rest, of twee muizen installeren.
bivd kijkt met u mee.
pi_156144219
Oké, ik post al geruime tijd mee in D&A (3 jaar ofzo??) en een andere vaste user uit D&A (die ik ook al enkele jaren daar zie posten en recentelijk een terugval aan het beleven is) zit me notabene in dat topic te trollen en hij vindt het maar leuk.

En echt alle cliché's worden door hem weer uit de kast getrokken hoor :')

Heb ik hem de laatste week notabene in D&A zitten helpen, stuurt ie mij ook nog eens een DM met de mededeling dat hij maar zit te lachen over dat ik zo heftig op hem reageer omdat ik niet tegen al die veranderingen zou kunnen...terwijl ik notabene meermalen tegen hem heb herhaald dat het me uitsluitend om die frontpagebalk ging. Haalt hij er van alles bij wat ik gezegd zou hebben, wat ik natuurlijk ontken en hem probeer duidelijk te makne.

Blijkbaar is autistje pesten nog steeds gemeengoed hier, zelfs voor mensen die je notabene zelf de laatste paar dagen godverdomme hebt zitten helpen

Tyf op Gray

voor wie het boeit even snel een linkje ergens halverwege de discussie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door magnetronkoffie op 16-09-2015 17:15:08 ]
pi_156144257
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:15 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Als je je muis op de ticker zet dan staat hij stil.
Even keyboard gebruiken voor de rest, of twee muizen installeren.
Werkt niet, ik heb ooit voor de gein een 2e muis ingeplugd (was bij een vriend thuis), je houdt dan 1 cursor die je met beide muizen kunt besturen (lache als hij zit te shooteren en je stiekem af en toe beweegt op het moment dat hij zit te mikken met z'n sniperrifle :P )
pi_156148288
komt allemaal goed Magnetron, denk aan je O+
...
pi_156149233
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2015 13:56 schreef Aiciu het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe fok?
Ik vind het veel vervelend dat het is veranderd. Het is te druk zo. Maar het went vast wel.

Op zich houd ik wel van het donkere.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_156150868
quote:
13s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oké, ik post al geruime tijd mee in D&A (3 jaar ofzo??) en een andere vaste user uit D&A (die ik ook al enkele jaren daar zie posten en recentelijk een terugval aan het beleven is) zit me notabene in dat topic te trollen en hij vindt het maar leuk.

En echt alle cliché's worden door hem weer uit de kast getrokken hoor :')

Heb ik hem de laatste week notabene in D&A zitten helpen, stuurt ie mij ook nog eens een DM met de mededeling dat hij maar zit te lachen over dat ik zo heftig op hem reageer omdat ik niet tegen al die veranderingen zou kunnen...terwijl ik notabene meermalen tegen hem heb herhaald dat het me uitsluitend om die frontpagebalk ging. Haalt hij er van alles bij wat ik gezegd zou hebben, wat ik natuurlijk ontken en hem probeer duidelijk te makne.

Blijkbaar is autistje pesten nog steeds gemeengoed hier, zelfs voor mensen die je notabene zelf de laatste paar dagen godverdomme hebt zitten helpen

Tyf op Gray

voor wie het boeit even snel een linkje ergens halverwege de discussie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg niet de indruk dat Gray aan het 'autistje pesten' is. Hij gebruikt twee keer het woord autisten maar mijns inziens niet om te pesten maar ter illustratie - autisten houden immers over het algemeen niet van verandering en hij vond dat de vele mensen die klachten hebben over de nieuwe lay-out klaagden om de verandering op zich in plaats van met feiten/goede argumenten te komen.
Ik probeerde een heel stuk uitleg te typen maar het lukte me niet om het duidelijk te krijgen. Het punt is, ik snap jullie beiden, maar jullie hadden het op een gegeven moment gewoon moeten laten rusten.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_156160415
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:07 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik krijg niet de indruk dat Gray aan het 'autistje pesten' is. Hij gebruikt twee keer het woord autisten maar mijns inziens niet om te pesten maar ter illustratie - autisten houden immers over het algemeen niet van verandering en hij vond dat de vele mensen die klachten hebben over de nieuwe lay-out klaagden om de verandering op zich in plaats van met feiten/goede argumenten te komen.
Ik probeerde een heel stuk uitleg te typen maar het lukte me niet om het duidelijk te krijgen. Het punt is, ik snap jullie beiden, maar jullie hadden het op een gegeven moment gewoon moeten laten rusten.
Het gaat mij meer om 2 dingen:
1) Dat hij doorgaat uren -nadat- ik hem duidelijk heb proberen te maken dat ik zijn "grap" echt to-taal niet leuk vind
2) Hij blijft maar volhouden dat ik zo "heftig" op hem reageer "omdat ik niet tegen de veranderingen kan" terwijl ik hem uren lang probeer duidelijk te maken dat ik op 1 ding na helemaal geen problemen heb met de nieuwe layout (heb in datzelfde topic aangegeven dat extra donkere juist prettiger te vinden) behalve dan die bewegende frontpagebalk maar dat het probleem dat ik heb zit in het feit dat hij urenlang doorgaat met beweren dat mijn heftigheid gebaseerd is op de veranderingen, terwijl mijn heftigheid gebaseerd is op Gray's onvermogen te accepteren dat de denkbeelden die hij meent grappig zijn juist omdat hij ze mij opdringt, voor mij juist helemaal niet grappig zijn, te accepteren.

Hij komt met kul naar mij en ik vraag hem te stoppen. Vervolgens reageert hij door gewoon door te gaan (alle logica compleet naast zich neer leggend) en gaat net zo lang door totdat ik aangeef het zat te worden en op het moment dat ik het zat wordt, heeft hij het lef te beweren dat ik zo reageer vanwege de nieuwe layout en zijn bullshit dus gelijk geef.

En last but not least, ik heb hem nog geen week geleden in D&A zitten helpen toen hij zich shit voelde en een paar dagen later flikt hij me zoiets. Ik vind dit serieus respectsloos. Ik geef toch aan dat ik dat niet wil? Hij doet zijn uiterste best mijn humeur te bederven...ja...en dat moet ik dan zeker op de 1 of andere manier grappig vinden ofzo?...nee dus

En even voor de duidelijkheid, Gray gaat door zelfs nadat ik LETTERLIJK "doei" tegen hem gezegd heb, hij wil mij zoveel mogelijk uit de tent lokken.

De grootste fout die ik gemaakt is, is door hem serieus te nemen...die fout maak ik geen 2e keer

Die hele autismevergelijking ging niet op, er zijn veranderingen en ik heb met maar 1 ding moeite en dat ene ding is iets waar heel veel over geklaagd werd (vooral mensen die niet autistisch zijn).

En het punt dat hij vond dat ik niet met goeie argumenten kwam is ook onzin.

Mijn argument was dat de bewegende tekst mij afleid naar de frontpage. Niet alleen vind ik die beweging storend, maar omdat ik sowieso de frontpage al lees, word ik steeds afgeleid toot titels van artikelen die ik al gelezen heb, wat de fuk heb ik daar nou aan?
pi_156160527
quote:
6s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:44 schreef sacha het volgende:
komt allemaal goed Magnetron, denk aan je O+
De fout zit nieteens bij mij en ik heb zelf geen zin om benadeeld te moeten worden door andermans shit (in dit geval Gray's shit), is dat nou zo veel gevraagd?
pi_156160773
Waarom negeer je het niet?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_156160958
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:55 schreef Tamashii het volgende:
Waarom negeer je het niet?
Ik negeer toch geen mensen waarvan ik vanuit ga dat ze serieus te nemen zijn?

Waarom postte je trouwens in hvjjn een parodie op een post van mij samen met enkele anderen van het relaties sc kliekje?
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Net gtst hier.

Nou gaat helemaal goed, maar soms voel ik me wat zwakjes. Zal denk ik wel komen door vele drankjes en slechte slaap maar ja dat hoort erbij he. Had vandaag wel goede dag, maar toen was er zo'n gast en die zag ons ineens en dat bleek toch anders te zijn dan normaal en toen was ie na een praatje ook zo weer weg, weet niet wat ik daar nou mee moet. Nou ok. We zien wel dan de volgende keer??
2 dagen daarna stond dit in de relaties sc:
quote:
dinsdag 11 augustus 2015 21:57

[..]

Las ik nou goed dat veel users daar een parodie deden op de posts van magnetron? _O-
quote:
dinsdag 11 augustus 2015 21:58

[..]

Hehe die van Royco was ^O^
Na jouw "leuke" parodie op mijn hvjjn post over dat m'n zusje na anderhalf jaar weer contact met me opnam nadat ze er met honderden euro's van mij vandoor was gegaan heb je nooooooit meer op wat dan ook van mij gereageerd.

Niet op goeie berichten, op niks.

Nu zie je een "fittie" en stel je mij een vraag die ik maanden geleden in R&P feedback al beantwoord heb.

Jij bent niet serieus te nemen Tamashii, jij vindt het leuk mij in de zeik te nemen als ik me kut voel en probeer mijn gevoelens uit te leggen (iets wat voor mij altijd lastig is, vooral bij onverwachte dingen), vervolgens maak jij er 1 grote grap van en hebt 0,niks schaamte.

En nu kom je na dit gedoe met Gray ineens wel weer langs? Denk je bloed te ruiken ofzo?

Wat heb je hier te zoeken? Kom je alleen maar kijken omdat je mijn username ziet staan?

Ik geloof (en al helemaal niet na jouw "goedbedoelde" parodie in hvjjn) sowieso niet dat jij met goeie bedoelingen nu ineens het ASS topic in komt, je hebt namelijk de laatste keer ook duidelijk geen goeie bedoelingen getoond (je gaf zelfs een trap na..terwijl je notabene een moderator bent :') ).

edit: Ow, ik zie dat je 8 minuten geleden offline bent gegaan, wat jammer weer.

Hopelijk reageer je nooit meer op me, maakt het makkelijker je te negeren als je me weereens komt opzoeken in de topics waar je niks te zoeken hebt behalve reageren op de posts van magnetronkoffie

[ Bericht 1% gewijzigd door magnetronkoffie op 17-09-2015 01:44:28 ]
  donderdag 17 september 2015 @ 07:58:47 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156162180
chill
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156168180
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 07:58 schreef Re het volgende:
chill
Oké, anders leg jij me wel even uit wat er met Gray was? :P
  donderdag 17 september 2015 @ 13:50:28 #241
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156169134
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oké, anders leg jij me wel even uit wat er met Gray was? :P
weet ik veel, jullie zaten elkaar op te hitsen zonder enig doel behalve elkaar in het haar te zitten. Maar ja, soms heb je dat, snap ik ook wel, maar de "chill" opmerking is meer gebaseerd op je rant naar Tamashii, dat is ook niet nodig :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 17 september 2015 @ 14:56:14 #242
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_156170676
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2015 13:56 schreef Aiciu het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe fok?
Wel ok. Irritante elementen blokkeer ik gewoon. Dan is het allemaal wat rustiger. Alleen die ticker is lastig. Wil hem niet weghalen want het geeft zinnige info maar het springt wel nogal in het oog.
  donderdag 17 september 2015 @ 14:56:55 #243
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_156170693
En over dat EMDR gedoe, moet altijd hier aan denken: http://www.skepsis.nl/emdr.html
pi_156171786
quote:
3s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:50 schreef Re het volgende:

[..]

weet ik veel, jullie zaten elkaar op te hitsen zonder enig doel behalve elkaar in het haar te zitten. Maar ja, soms heb je dat, snap ik ook wel, maar de "chill" opmerking is meer gebaseerd op je rant naar Tamashii, dat is ook niet nodig :)
Oké, dat dat over Tamashii ging, is nu duidelijk :)

Dat vetgedrukte alleen niet
Tis een heel lang verhaal geworden, vandaar gespoilerd (tis een analyze van de dialoog tussen Gray en mezelf dus niet boeiend = niet klikken :P )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156174305
Magne: ik merk dat je erg gefrustreerd bent hierover. Ik (als niet-autistische hulpverlener) ga even proberen wat licht op de situatie te schijnen.

quote:
Ik wist allang dat hij "vervelend" aan het doen was en de irritatie bij mij kwam vooral door zijn gedrag naar mij toe (door mij belachelijk te maken vanwege mijn autisme en door zijn koppigheid en domheid mijn boodschappen naar hem te begrijpen).
Daarna heeft hij mij eindelijk genegeerd, maar het duurde van begin tot eind meer dan 3 uur.
Volgens mij had je dit niet verwacht van Gray schrik je van zijn reactie op jouw berichten. Je voelt je heel erg aangevallen door zijn opmerkingen...
quote:
Naar rede luisterde hij niet, ik was gewoon onderdeel van zijn kruistocht ofzo?
Ik zie wat jij zegt niet als rede. Eerlijk gezegd vind ik jou een beetje drammerig - de kern van je boodschap blijft hetzelfde: dat je die balk zo stom vindt en dat men dat moet begrijpen. Gray zit je een beetje te jennen: hij overdrijft je probleem, gooit wat olie op het vuur en dat werkt: Jij gaat steeds heftiger reageren: "reageer ff normaal" enzo. Jullie stoken elkaar op.
quote:
Zelf denk ik dat dit de kern van zijn probleem was:
Gray's intentie was in elk geval niet een dialoog maar puur mijn mening onderuit halen ja, omdat het gedrag van de andere posters in die reeks hem deden denken aan aanstellerij op de veranderingen, hem die aanstellerij aan autisme deed denken en vervolgens ziet hij een autist (ikke) posten en hoppa! Ik ben doelwit van zijn frustratie
Nou, ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat je iets mist in de conversatie:
1. Jij klaagt over de balk dat die zo beweegt.
2. Gray vraagt door: heb je dan ook last van de GIF avatars?
3. Jij begrijpt zijn vraag niet en reageert op hem. Jouw reactie is in lijn van je vorige posts: geïrriteerd. Helaas gaat jouw irritatie in die post ("reageer dan ook ff..") richting Gray. En dat is waar het vonkje overspringt: Gray was in eerste instantie geïnteresseerd, maar als je zo tegen hem doet... En dan gooit hij olie op jouw vuur en gaat je zitten plagen.
Even later komt hij zelfs nog terug op de avatars, hij heeft daar duidelijk wel last van en hoopte in jou een deelgenoot te vinden (!)
quote:
That's it. Ik weet dat het niet persoonlijk was, daar mij niets te verwijten viel.
Zie vorige stukje. Het is FOK, jennen is normaal, schelden met 'autist' ook, maar je was al lekker geïrriteerd, uitte dit naar hem en toen werd het erger.
quote:
Het probleem ligt hier toch echt bij hem. Enige wat ik fout deed was hem serieus nemen (ik was ook wat voorzichtiger tegen hem juist vanwege het feit dat hij nog geen week eerder veel in D&A heeft gepost over zijn verslechterde psychische situatie (terugkerende depressie) en mijn voorzichtigheid naar hem toe heeft hij gewoon misbruikt voor zijn ehm....plezier ofzo?
Serieus, ik snap hem niet meer :')
Was je voorzichtig naar hem? jouw reactie was best een beetje pissig. En als je weet wat zijn situatie is, dan weet je dat hij gevoelig is, dus dat dingen hem sneller raken. In dat licht kan een kleine reactie bij hem ook een vuurtje ontlaaien. Zeker als je je niet fijn voelt, is het soms makkelijker om lullig te doen tegen anderen om ze op een afstandje te houden. Hij heeft je niet misbruikt hoor, maar voelt zich gewoon niet fijn en weet zich (net als jij) dan niet zo goed te uiten. Van achter je computer komt dat er dan extremer uit, en kan het al snel zo'n vervelende situatie worden.

Overigens: Ik vind het best grappig, dat je als autist last hebt van een nieuwe lay-out. En besef me dat voor sommigen FOK! ook een vertrouwd thuis is, en het dan een hele grote verandering kan zijn.
Het is echter niet echt aardig om zo tegen iemand te schelden.

Wat nu? Even nadenken bij jezelf, en misschien DMen met Gray dat dit helemaal niet was wat je wilde.
pi_156174421
quote:
6s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:56 schreef Nairua het volgende:
En over dat EMDR gedoe, moet altijd hier aan denken: http://www.skepsis.nl/emdr.html
Ik heb bijna het hele verhaal in je link gelezen.

Goeie vondst op zich! Het laatste stukje heb ik niet echt aandachtig gelezen omdat ik steeds meer de indruk kreeg dat het artikel meer draaide op het aantasten van de "onaantastbaarheid van EMDR" en daar heb ik op zich geen problemen mee (met de aanname dat EMDR niet de gouden vondst is die het min of meer zou pretenderen te zijn).

Zelf probeer ik het van een meer praktische kant te bekijken, het lijkt erop dat het werkt en het is relatief simpel, werkt vrij snel en langdurig. Wat dat betreft heeft het wel wat weg van de genialiteit van een paperclip :P .

Tuurlijk valt er vast wel "wat" op aan te merken en het kan heel goed dat over 20 jaar de situatie weer heel anders is, maar wat telt is dat het nu beschikbaar is en het alle schijn heeft dat het effectief is..dus why not? :P
pi_156174940
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:21 schreef Twinky het volgende:
Magne: ik merk dat je erg gefrustreerd bent hierover. Ik (als niet-autistische hulpverlener) ga even proberen wat licht op de situatie te schijnen.
Oké, tof dat je hier zo diep op wilt ingaan :)

Even voor de duidelijkheid:
Ik ben niet hoofdzakelijk gefustreerd op hem of de situatie met hem, ik ben vooral (bijna voor 100%) gefustreerd omdat dit een vaststaand iets lijkt te zijn in het contact met (vooral) niet-autisten. Dit is"gewoon" de zoveelste keer dat dit gebeurt
quote:
[..]

Volgens mij had je dit niet verwacht van Gray schrik je van zijn reactie op jouw berichten. Je voelt je heel erg aangevallen door zijn opmerkingen...
Klopt, ik had het idd totaal niet verwacht, dit bevestigt mijn wantrouwen naar mensen verder alleen maar. Jij helpt iemand en nog geen week later krijg je van de persoon die jij hielp een dolkstoot in de rug. Echt nog geen week later wtf :')
quote:
[..]

Ik zie wat jij zegt niet als rede. Eerlijk gezegd vind ik jou een beetje drammerig - de kern van je boodschap blijft hetzelfde: dat je die balk zo stom vindt en dat men dat moet begrijpen. Gray zit je een beetje te jennen: hij overdrijft je probleem, gooit wat olie op het vuur en dat werkt: Jij gaat steeds heftiger reageren: "reageer ff normaal" enzo. Jullie stoken elkaar op.
Drammerig, herhalend, omschrijvend, het lijkt -niks- uit te maken hoe ik het probeer uit te leggen, ik krijg steeds dezelfde vragen (vragen die ik 2 uur daarvoor in hetzelde topic reeds beantwoord had) en nadat ik iets uitgelegd heb, krijg ik (ik neem nu even Gray weer als voorbeeld) een vraag met betrekking tot de bewegende ava's en de paginanummering.

Niet alleen gaan Gray's voorbeelden voorbij aan mijn uitleg dat mijn irritatie met die balk vooral afkomstig is van het feit dat het me afleidt en dat ik het niet weg kan krijgen, maar Gray blijft volhouden dat mijn mening over de bewegende balk (indirect) autistische aanstellerij is met als onderbouwing dat ik anders ook last had gehad van bewegende ava's en paginanummers.

Hij bleef bij dit laatstgenoemde standpunt zelfs nadat ik hem herhaaldelijk had uitgelegd dat bewegende ava's geen probleem zijn omdat die wel weg te halen zijn en de bewegende balk zit vast op je pagina en is niet weg te vinken.

Hierin is Gray drammerig, maar vervolgens ben -ik- degene die dramt?
Ik herhaal juist omdat ik Gray serieus wil nemen en Gray meermalen mijn uitleg of niet snapt, of bewust naast zich neerlegt (dit laatste wil ik moeilijk geloven omdat dat mijn vertrouwen in hem zou schaden en dat wou ik niet gezien zijn depressieve klachten de afgelopen week), maar heb helaas moeten constateren dat hij dit dus idd bewust deed.
quote:
[..]

Nou, ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat je iets mist in de conversatie:
1. Jij klaagt over de balk dat die zo beweegt.
2. Gray vraagt door: heb je dan ook last van de GIF avatars?
3. Jij begrijpt zijn vraag niet en reageert op hem. Jouw reactie is in lijn van je vorige posts: geïrriteerd. Helaas gaat jouw irritatie in die post ("reageer dan ook ff..") richting Gray. En dat is waar het vonkje overspringt: Gray was in eerste instantie geïnteresseerd, maar als je zo tegen hem doet... En dan gooit hij olie op jouw vuur en gaat je zitten plagen.
Even later komt hij zelfs nog terug op de avatars, hij heeft daar duidelijk wel last van en hoopte in jou een deelgenoot te vinden (!)
Ten eerste: Als ik last had gehad van bewegende ava's, dan had ik daar allaaaang al wat aan gedaan. Mij vragen waarom ik van bewegende ava's dan geen last had sinds de nieuwste layout is retorisch, daar de bewegende ava's NIKS te maken hebben met de nieuwe layout, terwijl het topic zelf het debat over uitsluitend de nieuwe layout als enige bestaansrecht had. Mij vragen om mijn mening over de bewegende ava's (en de paginanummering, geef toe dat dat gewoon superflauw van hem was) is dan ook onzinnig (want retorisch) en -daarom- reageerde ik meer kortaf op hem. Het is logisch dat zijn vraag niet serieus was, maar omdat ik dus idd moeilijk kon geloven (damn, wat dat betreft is jouw post wel een schot in de roos zeg) dat Gray mij zat te trollen, wou ik toch serieus op hem ingaan...en daarvoor ben ik dus door hem afgestraft.

Ik help hem en een week later straft hij mij af omdat ik hem in een ander topic ook serieus wil nemen. Mijn fout, damn.
quote:
[..]

Zie vorige stukje. Het is FOK, jennen is normaal, schelden met 'autist' ook, maar je was al lekker geïrriteerd, uitte dit naar hem en toen werd het erger.
En het werd erger omdat Gray zelf olie op het vuur gooide.
Lees GRAY gooide olie op het vuur.
quote:
[..]

Was je voorzichtig naar hem? jouw reactie was best een beetje pissig. En als je weet wat zijn situatie is, dan weet je dat hij gevoelig is, dus dat dingen hem sneller raken. In dat licht kan een kleine reactie bij hem ook een vuurtje ontlaaien. Zeker als je je niet fijn voelt, is het soms makkelijker om lullig te doen tegen anderen om ze op een afstandje te houden.
Gray's allereerste vraag naar mij was al fout (het ik hierboven uitgelegd, zijn vraag was retorisch, offtopic en ik voelde de autismebashing toen al aankomen...achteraf gezien was dat ook terecht, ook gezien zijn posts naar anderen toe), het is logisch dat ik daar pissig op was. Ik hoop dat je dat nu ook snapt.

En hier maakte Gray nog een fout die bij mij altijd verkeerd valt:
Zelf heb ik ook een problematisch verleden, maar 1 ding is al die tijd heel belangrijk voor mij geweest: namelijk dat ik anderen niet wil benadelen met mijn shit (ik wil niet anderen onterecht met mijn shit opzadelen alleen maar zodat -ik- me wat beter voel) en dat deed Gray dus wel: Hij voelt zich kut, dus moet ik me ook maar kut voelen.

Das een no-go area voor mij, mensen die zo willen denken..BAM, instant loss of respect
quote:
Hij heeft je niet misbruikt hoor, maar voelt zich gewoon niet fijn en weet zich (net als jij) dan niet zo goed te uiten. Van achter je computer komt dat er dan extremer uit, en kan het al snel zo'n vervelende situatie worden.
Ehh, oké, volgens mij was dat niet mijn bewoording?
Maar goed...
Wat heeft hij dan wel gedaan? (en dit vraag ik met het licht op de misverstanden die ik hopelijk heb verlicht met deze post)
quote:
Overigens: Ik vind het best grappig, dat je als autist last hebt van een nieuwe lay-out. En besef me dat voor sommigen FOK! ook een vertrouwd thuis is, en het dan een hele grote verandering kan zijn.
Het is echter niet echt aardig om zo tegen iemand te schelden.
Oké, nu weet ik dus niet of jij nu ineens ook zit te trollen, maar ik heb helemaal geen last van de nieuwe layout.

Sterker nog, ik heb al een tijdje een custom css waarbij ik het forum donkerder had gemaakt dan hij standaard was en toevallig is de nieuwe standaard layout ook donkderder...precies zoals ik dat wil.

Snap dus jouw bovenstaande stukje tekst totaal niet.
quote:
Wat nu? Even nadenken bij jezelf, en misschien DMen met Gray dat dit helemaal niet was wat je wilde.
Neen. Ik ben in dat topic uren beziggeweest met hem duidelijk maken dat ik dit niet wilde.

Je zegt notabene zelf dat Gray doorhad dat ik door zijn reacties geagiteerder raakte, dus hem dit zeggen is zinloos daar hij van mijn agitatie vanwege zijn reacties ALLANG al op de hoogte is. Wat voor nut heeft het dan om hier NOG een keer over te beginnen?

Hij wil niet naar mij luisteren en waar geen wil is is geen weg. Gray wil niet, dus heeft dit nogmaals aankaarten totaal geen zin.

Het is niet de 1e keer dat iemand mijn vertrouwen in die persoon steen voor steen afbreekt (niet dat dat vertrouwen supergroot was ofzo, maar als iemand in negatieve zin iets doet wat voor mij totaal onverwachts komt, dan vind ik dat natuurlijk niet zo tof :+ ) en pas nadat er niks meer over is, heeeeeel soms toch nog met een soort van halve sorry komen..tsja, dan ben je wat mij betreft veel te laat.

Das een beetje hetzelfde (en dit is erg gechargeerd he? Maar het gaat om het idee van spijt krijgen als het al te laat is) als als vader je dochter verkrachten (ook al blijft ze ''NEE NEE'' schreeuwen en zich verweren en pas NA de daad heeft ie ineens spijt.
Je moet aan zoiets gewoon niet (NOOIT) beginnen, in D&A heb ik hem een week terug ook niet zitten afzeiken.

Nogmaals, Gray's 1e reactie op mij was al niet zo onschuldig als jij denkt dat het is, ook uit zijn resterende postgedrag is die 1e reactie in lijn met de rest van Gray's posts in die reeks en die hadden wel degelijk een negatieve ondertoon...dezelfde ondertoon als Gray's 1e reactie op mij (die 1e vraag met die bewegende ava's).
Hij vroeg niet door uit interesse en dat zag ik meteen al.

[ Bericht 1% gewijzigd door magnetronkoffie op 17-09-2015 18:02:48 ]
pi_156175090
lieve Magnetron, spaar je energie en stop met uitleggen :)
...
pi_156175112
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:03 schreef sacha het volgende:
lieve Magnetron, spaar je energie en stop met uitleggen :)
Maar wat voor reactie had je dan van mij verwacht?

Als iemand iets niet begrijpt, is het toch logisch dat ie daar aan wilt werken? :P

edit: O nvm, je bent iemand anders _O- :P :@
pi_156175159
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar wat voor reactie had je dan van mij verwacht?

Als iemand iets niet begrijpt, is het toch logisch dat ie daar aan wilt werken? :P

edit: O nvm, je bent iemand anders _O- :P :@
stomme autist :P
...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')