abonnement Unibet Coolblue
pi_154671167
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

[..]

Die claim zie ik graag onderbouwd.
Michael van Gerwen spreekt voor de rest. En als je goed googled dan zie je genoeg artikels staan waarin darters hun sport meer algemeen geaccepteerd willen zien etc.
Dus doe zelf maar je best met googlen.
U MAD?
pi_154671246
quote:
3s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Michael van Gerwen spreekt voor de rest. En als je goed googled dan zie je genoeg artikels staan waarin darters hun sport meer algemeen geaccepteerd willen zien etc.
Dus doe zelf maar je best met googlen.
Ah, MvG is tegenwoordig de spreekbuis van de dartswereld? Dat zijn ze de rest van de spelers dan wel vergeten te vertellen volgens mij.
Ik ga je werk ook niet voor je doen hoor. Je liep gewoon wat te roeptoeteren en wanneer je daarop wordt aangesproken ga je draaien, allerhande irrelevante statements neerplempen en tegen anderen zeggen dat ze jouw bronvermeldingen voor je moeten doen.
Leuk clowntje ben je.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_154671322
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:34 schreef Monolith het volgende:
Je liep gewoon wat te roeptoeteren en wanneer je daarop wordt aangesproken ga je draaien, allerhande irrelevante statements neerplempen en tegen anderen zeggen dat ze jouw bronvermeldingen voor je moeten doen.
Leuk clowntje ben je.
Volgens mij ben ik niet verplicht om al je vragen te beantwoorden. Met de link naar de opmerking van MvG heb ik al genoeg voer om mijn post te onderbouwen. Dat jij het niet accepteert dat je gewoon zelf helemaal fout zit is je eigen probleem.
U MAD?
pi_154671349
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik niet verplicht om al je vragen te beantwoorden. Met de link naar de opmerking van MvG heb ik al genoeg voer om mijn post te onderbouwen. Dat jij het niet accepteert dat je gewoon zelf helemaal fout zit is je eigen probleem.
Kennelijk snap je niet dat 'ze vinden allemaal' wat anders is dan 'één iemand vindt'. Als dat al te moeilijk is, dan houdt een serieuze discussie op. Maar je kwam hier duidelijk om dit topic een beetje kapot te trollen. Wel weer mooi geweest zo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_154673292
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

En dan heb je daar vast ook wel bewijs voor?
Adrian Lewis gaf bijvoorbeeld een interview voor z'n wedstrijd tegen Gerwyn Price. Daarin zei hij iets in de trant van 'Price is natuurlijk een topsporter geweest. Ik zie mezelf eigenlijk ook wel als een topsporter' om vervolgens keihard in lachen uit te barsten.
Lewis is echt een held qua zelfspot :D
pi_154674322
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kennelijk snap je niet dat 'ze vinden allemaal' wat anders is dan 'één iemand vindt'. Als dat al te moeilijk is, dan houdt een serieuze discussie op. Maar je kwam hier duidelijk om dit topic een beetje kapot te trollen. Wel weer mooi geweest zo.
Nee, ik kwam niet om te trollen.
Alhoewel ik het wel wat vreemd vind dat jij zo kwaad wordt als ik praat over de viesdikke darters.
U MAD?
pi_154680295
quote:
3s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee, ik kwam niet om te trollen.
Alhoewel ik het wel wat vreemd vind dat jij zo kwaad wordt als ik praat over de viesdikke darters.
Ik snap echt totaal niet waarom anderen het zo belangerijk vinden of darters dik of dun zijn. Boeit toch geen ene fuck, daar gaat het hele spelletje niet om.
Toch hoor je constant gelul over dat veel darters vadsig zijn..... Het klopt wel, maar wat boeit, als je jezelf daar steeds druk over maakt moet je wel een enorme klapmongool zijn.
  maandag 27 juli 2015 @ 18:36:52 #283
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_154680453
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik snap echt totaal niet waarom anderen het zo belangerijk vinden of darters dik of dun zijn. Boeit toch geen ene fuck, daar gaat het hele spelletje niet om.
Toch hoor je constant gelul over dat veel darters vadsig zijn..... Het klopt wel, maar wat boeit, als je jezelf daar steeds druk over maakt moet je wel een enorme klapmongool zijn.
Nee, daar gaat het spelletje ook niet om. Maar vind het wel aantrekkelijker om naar te kijken als er een lichamelijk verzorgd iemand staat. Je hoeft niet top fit te zijn zoals de voetballers, maar vind dat ook darters daar wel een beetje hun best voor mogen doen. Maar dat is gewoon een persoonlijke mening omdat ik dat fijner vind kijken. Vind het echt top als Gerwen wint, maar als je dan naar hem kijkt dan denk je toch een beetje van: bleh...
pi_154680541
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:21 schreef DeeBee het volgende:
Z'n overwinningen van de laatste 3 jaar zijn ook wel erg sterk trouwens. _O_ Is dit bedrag een all-time high voor de OoM?
Waarschijnlijk niet. Heb even gekeken, Taylor zal vast wel meer prijzengeld hebben gehaald dan ik nu zo snel vind.

27/7/2008 - 27/7/2011
£1,409,389 Taylor (alleen Ranking)
£1,950,237 Taylor (alle toernooien)

27/7/2012 - 27/7/2015
£1,489,150 Van Gerwen (alleen Ranking)
£2,181,094 Van Gerwen (alle toernooien)

[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 27-07-2015 18:51:59 ]
pi_154680929
Die discussie :')
pi_154680938
Ik zie op Engelse darts fora dat MVG aan populariteit heeft ingeleverd. Door zijn uitbundige vieringen en arrogantie tijdens interviews hebben veel mensen zich tegen hem gekeerd.
pi_154680942
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:36 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nee, daar gaat het spelletje ook niet om. Maar vind het wel aantrekkelijker om naar te kijken als er een lichamelijk verzorgd iemand staat. Je hoeft niet top fit te zijn zoals de voetballers, maar vind dat ook darters daar wel een beetje hun best voor mogen doen. Maar dat is gewoon een persoonlijke mening omdat ik dat fijner vind kijken. Vind het echt top als Gerwen wint, maar als je dan naar hem kijkt dan denk je toch een beetje van: bleh...
Dat gevoel wat jij beschrijft heb ik totaal geen last van. Ik ken dat gevoel wel bij vadsige vrouwen, maar ik kijk in eerste instantie ook met een ander oog naar vrouwen.
pi_154681028
Volgens mij was het hoogste bedrag dat Taylor had op de OoM 1 090 000 Pond

MvG staat nu op 1 059 750 Pond
pi_154681051
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:56 schreef polderturk het volgende:
Ik zie op Engelse darts fora dat MVG aan populariteit heeft ingeleverd. Door zijn uitbundige vieringen en arrogantie tijdens interviews hebben veel mensen zich tegen hem gekeerd.
Dat doet 'ie al wel twee jaar.
pi_154682052
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:59 schreef Sportex het volgende:
Volgens mij was het hoogste bedrag dat Taylor had op de OoM 1 090 000 Pond

MvG staat nu op 1 059 750 Pond
gaat is wel verbreken. en ook het record langst nummer 1 van de wereld staan (Taylor - bijna 6 jaar)

[ Bericht 2% gewijzigd door F.M.D. op 27-07-2015 19:47:12 ]
  maandag 27 juli 2015 @ 19:51:41 #291
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_154682634
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:56 schreef polderturk het volgende:
Ik zie op Engelse darts fora dat MVG aan populariteit heeft ingeleverd. Door zijn uitbundige vieringen en arrogantie tijdens interviews hebben veel mensen zich tegen hem gekeerd.
Karma gaat hopelijk een bitch zijn net zoals bij Bristow in 86
RED ONS HENNIEGOD
pi_154682679
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:28 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

gaat is wel verbreken. en ook het record langst nummer 1 van de wereld staan (Taylor - bijna 6 jaar)
Dat eerste record sowieso wel ja, het prijzengeld wordt steeds hoger en de grand slam is dit jaar ook voor het eerst ranked.

Dat tweede moet ik nog maar zien. De sport (ohnee het spel) wordt steeds groter en spelers beginnen steeds eerder en ook veel te spelen. Een nieuw groot talent is zo geboren. Daarbij moet MvG deze honger ook maar zien vast te houden. Sluit het zeker niet uit hoor, MvG is misschien wel het grootste talent dat het darts tot nu toe gekend heeft.
pi_154682841
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:53 schreef Sportex het volgende:

[..]

Dat eerste record sowieso wel ja, het prijzengeld wordt steeds hoger en de grand slam is dit jaar ook voor het eerst ranked.

Dat tweede moet ik nog maar zien. De sport (ohnee het spel) wordt steeds groter en spelers beginnen steeds eerder en ook veel te spelen. Een nieuw groot talent is zo geboren. Daarbij moet MvG deze honger ook maar zien vast te houden. Sluit het zeker niet uit hoor, MvG is misschien wel het grootste talent dat het darts tot nu toe gekend heeft.
En toch zie ik nog niet heel veel grote bedreigingen aankomen. Denk dat hij vooralsnog voornamelijk zijn eigen grootste bedreiging is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_154684199
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:53 schreef Sportex het volgende:

[..]

Dat eerste record sowieso wel ja, het prijzengeld wordt steeds hoger en de grand slam is dit jaar ook voor het eerst ranked.

Dat tweede moet ik nog maar zien. De sport (ohnee het spel) wordt steeds groter en spelers beginnen steeds eerder en ook veel te spelen. Een nieuw groot talent is zo geboren. Daarbij moet MvG deze honger ook maar zien vast te houden. Sluit het zeker niet uit hoor, MvG is misschien wel het grootste talent dat het darts tot nu toe gekend heeft.
talenten zat, maar hoeveel zijn ook echte winnaars? talent is belangrijk, maar er komt zoveel meer bij kijken. michael smth bijvoorbeeld heeft net zoveel talent in huis als van gerwen of lewis, maar een waardeloze wedstrijdmentaliteit. en zal daarom nooit zo een succesvolle carriere hebben als een van gerwen.
pi_154684639
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

talenten zat, maar hoeveel zijn ook echte winnaars? talent is belangrijk, maar er komt zoveel meer bij kijken. michael smth bijvoorbeeld heeft net zoveel talent in huis als van gerwen of lewis, maar een waardeloze wedstrijdmentaliteit. en zal daarom nooit zo een succesvolle carriere hebben als een van gerwen.
Klopt zeer zeker. Doodzonde die mentaliteit van Lewis en Smith (die zeker bij de top hoort in potentie). Is stiekem wel prima aan het stijgen op de rankings (na MvG het beste op de vloer)
pi_154684924
Ik hoop nog steeds dat Klaassen weer stappen gaat maken. Wellicht Keegan en Rowby nog. Zo'n Price lijkt ook wel het vermogen en de mentaliteit te hebben om ver te komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 27 juli 2015 @ 21:05:27 #297
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154685334
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef Monolith het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Klaassen weer stappen gaat maken. Wellicht Keegan en Rowby nog. Zo'n Price lijkt ook wel het vermogen en de mentaliteit te hebben om ver te komen.
Price heeft in ieder geval een nieuwe fan erbij.
pi_154685458
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:21 schreef DeeBee het volgende:
En het kan prima dat hij inderdaad meer aanleg of een medische indicatie heeft om forser te zijn, maar het ziet er ook niet uit alsof hij er alles aan doet om zo fit mogelijk (binnen zijn mogelijkheden) te zijn. En dat gaat je een keer opbreken, dat zie je aan Barney en Taylor (al is het bij hun ook de leeftijd), maar fit zijn helpt gewoon om dat te verteren.

Z'n overwinningen van de laatste 3 jaar zijn ook wel erg sterk trouwens. _O_ Is dit bedrag een all-time high voor de OoM?
Taylor was juist het minst in z'n dunne periodes.
pi_154685625
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Nu zijn eigenlijk alle toernooien hetzelfde. 501 partijen bestaande uit twee personen die tegen elkaar strijden, gegooid op het standaardbord. Je moet eindigen met een dubbel. Dit kan in het legsysteem of in het setsysteem.

Af en toe wordt er een beetje van afgeweken. Double in double out & koppels zijn enigszins uitzonderingen hierop.

Ik ben denk ik een van de weinige hierin. Maar ik zou graag meer toernooien zien die afwijken van dit standaardpatroon.

-Een toernooitje wat over 301 of 1001 gaat.
-Of juist met een ander dartsspel zoals cricket.
-Een ander dartbord. (een soort up-side-down-toernooi in Australië. Waar alle getallen de tegenovergestelde plaats hebben. 20 en 3 ruilen bijvoorbeeld van plaats. Dit zou perfect in Australië passen 'down under'.
-Een toernooi wat helemaal om koppels draait.
Setsysteem is sowieso beter dan legsysteem voor een wedstrijd. Goed dat zowel leg- en setsysteem gebruikt worden, maar sets worden te weinig gebruikt vind ik. Verder heb ik me ook wel eens afgevraagd waarom er amper toernooien zijn met afwijkend format of een andere spelvorm.

Al moet je je ook afvragen hoe ver je dan wil gaan, want dat kun je er een complete poppenkast van maken van gooien met willekeurige pijlen tot een bord waarbij de nummers voor elke wedstrijd op random plaatsen geplaatst worden aan toe.
pi_154685819
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Taylor was juist het minst in z'n dunne periodes.
Kreeg zelfs z'n eerste whitewash.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')