abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_154629324
Hoi ik ben Felix,

Ik ben tot op heden alleen met meisjes/vrouwen naar bed geweest maar stiekem ben ik nieuwsgierig naar iets anders, een nieuwsgierigheid die ontstond toen een scharrel bij mij via de achterdeur ging experimenteren.

Ik ben dus op zoek naar een eerste ervaring, maar de zoektocht lijkt zinloos, ik val namelijk niet zomaar op een man, ik heb me nog nooit echt sexueel aangetrokken gevoelen tot een man. Een lichaam kan ik mooi vinden en lekker vinden, maar ik kan een man tot nu toe niet in de ogen aankijken en dan iets voelen ofzo. Zoiets zou dus geleidelijk moeten gaan denk ik, eerst bevriend raken en dan na een avond stappen en lol trappen iets uitproberen. En dan 't liefst van mijn leeftijd (24) goed en vergelijkbaar uiterlijk. Dat is een droom scenario, maarja... Ik wil er niet voor betalen, en het moet wel heel discreet..

Heeft iemand tips?
pi_154629359
Of juist de legere sex. Zonder zoenen en intimiteit?

Zo zijn er vrij veel "hetero's" die wel eens gayuitstapjes maken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154629470
Bedankt voor je reactie danningphoebe :)

Legere sex kan, maar hoe geraak ik daar? Er is geen: "eerste keer, beetje gay maar ook weer niet, onervaren en veeleisend, op zoek naar vriendschap dat leidt tot meer" gids ofzo.

Weet iemand een plek, een site, een persoon of iets wat mij dichter bij mijn doel kan brengen?
pi_154629488
Grindrachtige apps.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154629688
Heb ik geprobeerd, sex advertenties, gay forums, etc. En qua reacties komt het zelden verder als: "35/175/85 18/5 kun je verplaatsen?"
  zaterdag 25 juli 2015 @ 18:55:27 #6
444371 Bowero
Ik ben totaal geweldig.
pi_154630287
Is dat leeftijd/lengte/gewicht dag/maand?

Sorry, ben niet bekend met zulke berichten
Ik ben nog steeds totaal geweldig.
pi_154630365
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:55 schreef Bowero het volgende:
Is dat leeftijd/lengte/gewicht dag/maand?

Sorry, ben niet bekend met zulke berichten
Dat laatste zal wel breedte / omtrek zijn. Of stijf / slap.

Experimenteer eens met een dildo bij jezelf voordat je iemand in je roosje laat stoten. ^O^
(of heeft die scharrel/vriendin je al met een strap-on te grazen genomen?)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154630777
ik zou sowieso effe je reet van binnen schoonmaken alvorens geneukt te worden.

anders wordt t een beetje te ranzig.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_154630972
@ Divje

De scharrel in kwestie had inderdaad een strap-on, en dat was echt fantastisch, schoon houden was dan ook een gewoonte vooraf. Nu deed ze hem in een geile bui een keer in me mond, en toen keken we wie beter kon deepthoaten, zij of ik. Nu wist ik na wat oefenen bijna 20cm weg te krijgen. Ban daaruit is met name de interesse naar het pijpen van een echt warme, groeiende, flexibele, kloppende penis ontstaan.. En hoe het dan is om ook daardoor genomen te worden, interesse genoeg iig..

(Het kunnen deepthroaten geeft een bizar, kinky, machtig, verslavend gevoel met zich mee)
pi_154631345
In KPD is een topic: http://forum.fok.nl/topic/2104734
Daar een oproepje plaatsen en je krijgt vanzelf een paar privéberichten.

Niet te zien? Dan hier aanmelden: FB / Aanmeldtopic KPD editie #3/2015
pi_154631468
@DJKoster

Bedankt voor de tip, helaas moet ik nog een maand lid zijn (heb me vandaag pas aangemeld) en 50 reacties hebben. Goeie tip, maar hiervoor zal ik even moeten wachten :)
pi_154633119
Ik deel je interesse totaal niet, maar ik snap niet waarom je niet gewoon naar een homobar gaat. Ik kan daar ook gewoon mensen leren kennen en een biertje mee drinken, en ik ben hetero en maak daar geen geheim van. Het is echt niet zo dat je meteen wordt geacht het middelpunt van een gangbang te worden. Er zijn een boel homo's bij elkaar, veel zullen vrijgezel zijn, en kunt ze rustig bekijken en een praatje mee maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:20:21 #13
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154633405
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik deel je interesse totaal niet, maar ik snap niet waarom je niet gewoon naar een homobar gaat. Ik kan daar ook gewoon mensen leren kennen en een biertje mee drinken, en ik ben hetero en maak daar geen geheim van. Het is echt niet zo dat je meteen wordt geacht het middelpunt van een gangbang te worden. Er zijn een boel homo's bij elkaar, veel zullen vrijgezel zijn, en kunt ze rustig bekijken en een praatje mee maken.
Dat doen biseksuelen ook wel eens, zelf ben ik ook biseksueel, maar nog nooit ben ik naar een homobar geweest.
Humor, serieus en vrolijk!
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 21:36:02 #14
441859 crew  Lenny77
pi_154633771
Of een.homo sauna?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:07:01 #15
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154634592
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:36 schreef Lenny77 het volgende:
Of een.homo sauna?
Kan ook ja, maakt nog wel spannender denk ik.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_154668006
Er zijn genoeg van die apps op je mobiel waarmee je kan chatten met homo's, bi's of hetero's die hetzelfde willen als jij. Ik weet alleen niet of ik hier reclame mag maken voor die apps?😅
Tik maar in op google: 'gay apps' krijg je ze vanzelf
pi_154727904
hoi. hier een oudere homo.

waarom geen oudere? meestal weten die meer. begrijpen meer. en denken niet enkel met hun lul. ik bedoel wilen niet alleen snel klaarkomen waardoor ze naar zichzelf kijken en verder niet. en als ze klaar zijn gekomen afrolen en wegwezen.

ook weten de oudere je meer te sturen terwijl de jongere wat afwachtender zijn. maargoed jij ben degene die in mijn ogen bepaald. dus stel ik kom uit ... en ben 42.
pi_154727973
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:26 schreef xdoekoex het volgende:
Heb ik geprobeerd, sex advertenties, gay forums, etc. En qua reacties komt het zelden verder als: "35/175/85 18/5 kun je verplaatsen?"
wat hier genoemt word zijn de stats van de ander. leeftijd lengte gewicht lengte geslacht en dikte. dus eigenlijk alles wat je als homo wilt weten. op wat is iemand. je hebt er 3

top=degene die neukt
bottom=is degene die geneukt word
versa=is degene die het allebei lekker vind.
pi_154953598
Wat je beschrijft lijkt mij het meest logische dat je inderdaad gewoon een keer
gay gaat stappen om in contact te komen met homo's/bi's. Dit omdat je eerst een
vriendschap wil opbouwen ipv gelijk helemaal los gaan in 1 avond :D
pi_154953958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:06 schreef devbarca het volgende:
Wat je beschrijft lijkt mij het meest logische dat je inderdaad gewoon een keer
gay gaat stappen om in contact te komen met homo's/bi's. Dit omdat je eerst een
vriendschap wil opbouwen ipv gelijk helemaal los gaan in 1 avond :D
Dat wil je juist niet, omdat je dan meestal toch de verkeerde verwachtingen hebt.

Ik zou naar de sauna gaan of een seks afspraak bij iemand thuis maken.
pi_154971574
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:22 schreef Horzula het volgende:

[..]

Dat wil je juist niet, omdat je dan meestal toch de verkeerde verwachtingen hebt.

Ik zou naar de sauna gaan of een seks afspraak bij iemand thuis maken.
Dat lijkt me een beetje te snel, wat hij beschrijft wil ie het juist langzamer aan doen....maar ja
dit is een keuze voor TS O+
pi_176817130
Koop een dildo en experimenteer eens wat.
pi_176817321
Via Grinder is het echt niet zo moeilijk om een seksdate te regelen.
Als je echt op zoek ben naar anonieme seks om eens te experimenteren, en geen gezeur achteraf. Zou ik gewoon daar kijken
  maandag 29 januari 2018 @ 13:38:48 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176817696
En een 'shemale'?
Heb je eigenlijk een vrouw met een pik.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 29 januari 2018 @ 13:49:03 #25
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_176817922
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:23 schreef xdoekoex het volgende:
@ Divje

De scharrel in kwestie had inderdaad een strap-on, en dat was echt fantastisch, schoon houden was dan ook een gewoonte vooraf. Nu deed ze hem in een geile bui een keer in me mond, en toen keken we wie beter kon deepthoaten, zij of ik. Nu wist ik na wat oefenen bijna 20cm weg te krijgen. Ban daaruit is met name de interesse naar het pijpen van een echt warme, groeiende, flexibele, kloppende penis ontstaan.. En hoe het dan is om ook daardoor genomen te worden, interesse genoeg iig..

(Het kunnen deepthroaten geeft een bizar, kinky, machtig, verslavend gevoel met zich mee)
Dit klinkt toch echt alsof je een hardcore pikkenzuiger bent
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')