abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 november 2002 @ 18:30:59 #1
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6804273
Laatst had ik nog een CD gekocht waar traditionele turkse percussie instrumenten waren gemixt met dance en club beats. Erg goed natuurlijk

Ik wilde de nummers omzetten naar MP3, zodat ik meer nummers op een CD kan stouwen en op mijn MP3 Discman kan beluisteren. Maar het rippen ging voor geen meter. Er zaten maar 2 tracks op volgens dBPowerAmp waarvan de lengtes ook voor geen meter klopten. Ik denk WTF?? Blijkt er een CD-kopieer beveiliging op te zitten van 'Cactus Data Shield 100 / 200'......

WAT INTERESSEERT HET JULLIE WAT IK MET DE NUMMERS DOE WAAR IK VERDOMME VOOR BETAALD HEB!!! MISSCHIEN GEIL IK WEL NET OP DAT ENE DEUNTJE EN WIL HET SAMPLEN OM HET 30.000 KEER ACHTER ELKAAR TE SPELEN. MISCHIEN HEB IK DE NEUROTISCHE BEHOEFTE OM AL HET ZANG ER UIT TE HALEN EN ZELF IN TE ZINGEN. AND LAST BUT NOT LEAST: MISSCHIEN WIL IK ER WEL MP3'S VAN MAKEN VOOR EIGEN GEBRUIK. MAW

ROT TOCH OP MET JE HOERIGE KOPIEER BEVEILIGING!!!!



* ACT-F slikt een paar valium pillen

Eenmaal tot bedaren gekomen was het tijd voor wraak. Geript zal er worden! Na een kleine zoektocht op internet bleek de oplossing relatief eenvoudig. Jah, ik kan met een stift over de laatste data track, maar ik was niet van om mijn CD te besmeuren met het risico dat ik ook de goede tracks vernaggel. De oplossing leek voor Plextor CD-writer gebruikers zeer eenvoudig!

Het enige wat je nodig hebt, is je Plextror CD-writer en de meegeleverde Plextools. Je moet wel de meeste recente versie hebben (vanaf 1.13a) wat hier te downloaden is.

Ga vervolgens naar 'Drive settings', 'Advanced settings' en vink het vakje 'Enable single session' aan. Plaats nu je beveiligde CD in je Plextor (ff in en uit halen als je het er al in had zitten). Et voilla! Al mijn 13 audio tracks waren nu zichtbaar, maar dBPowerAmp maakt er een potje van bij het rippen Dus heb ik het rip programma gebruikt van Plextools zelf. Kies daarvoor 'Digital Audio Extraction'. Ik raad je aan om bij 'Preferences', 'Digital audio extraction', DAE Error Recovery' optie 2 te kiezen (Reduce the speed upon error.). Volgens mij ging dBPowerAmp daar de mist in.

Mij is nu helemaal blij met zijn MP3's, want het werkt als een tiet

Bron: http://www.brennmeister.com/forum/viewtopic.php?topic=6062&forum=12&54

(Jawohl, Deutsch!)

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_6804378
Gefeliciteerd vriend !
  donderdag 14 november 2002 @ 18:39:43 #3
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6804464
Volgende keer gewoon op het speciale labeltje op de CD letten en de betreffende CD laten liggen
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6804854
Op mijn werk had ik het volgende:
1. Een Compaq Desktop-PC met een LiteOn CDspeler (is volgens mij een standaard Compaq CDromspeler)
2. SuSE Linux 8.0 Professional geinstalleerd als OS
3. Een beveiligde CD van Celine Dion ("will not play on mac/pc").

ik sleepte de pictogrammetjes van de tracks naar het bureaublad, en ze werden gewoon probleemloos gekopieerd...
ligt dat nou aan linux of aan de cdromspeler?

... Windows XP: Er gaat een wereld voor je dicht...
pi_6805063
je kan ook gewoon een stift gebruiken, mocht het foutgaan kan je het er gewoon afhalen met spiritus/nagellakremover etc

of je download de tracks van DC

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  donderdag 14 november 2002 @ 19:41:37 #6
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6805831
quote:
Op donderdag 14 november 2002 18:39 schreef MSXUser het volgende:
Volgende keer gewoon op het speciale labeltje op de CD letten en de betreffende CD laten liggen
* ACT-F zoekt zich wezenloos naar het labeltje

Staat er niet op

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 14 november 2002 @ 19:45:11 #7
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_6805897
quote:
Op donderdag 14 november 2002 19:41 schreef ACT-F het volgende:

[..]

* ACT-F zoekt zich wezenloos naar het labeltje

Staat er niet op


Sim-pel,

Dan kun je 'm terugbrengen en je geld terugeisen omdat:

Hij het niet doet in je pc en je geen radio hebt
Je geen reservecopie voor in de auto kan maken

Succes

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  donderdag 14 november 2002 @ 19:49:03 #8
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6805990
quote:
Op donderdag 14 november 2002 18:59 schreef sepp.zutphen.nu het volgende:
Op mijn werk had ik het volgende:
1. Een Compaq Desktop-PC met een LiteOn CDspeler (is volgens mij een standaard Compaq CDromspeler)
2. SuSE Linux 8.0 Professional geinstalleerd als OS
3. Een beveiligde CD van Celine Dion ("will not play on mac/pc").

ik sleepte de pictogrammetjes van de tracks naar het bureaublad, en ze werden gewoon probleemloos gekopieerd...
ligt dat nou aan linux of aan de cdromspeler?


Geen idee, ik hoor zoveel wild west verhalen over beveiligingen. Sommige PC's schijnen niet eens meer te kunnen booten als er een beveiligde CD in de lade ligt. En gewone CD-spelers die speciaal gemaakt zijn om CD-R(w)'s te kunnen lezen, al dan niet met MP3 afspeel mogelijkheid, schijnen er soms ook problemen mee te hebben. Misschien is het de combinatie van CD-ROM speler, besturingssysteem en soort beveiliging? Bij mij crashte de PC absoluut niet. Hij leesde wel de data track waar dan een soort WMA versie staat van het muziek in het bestand wat YUCCA.CDS heet. Bud kwaliteit
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 14 november 2002 @ 19:51:01 #9
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6806023
quote:
Op donderdag 14 november 2002 19:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Sim-pel,

Dan kun je 'm terugbrengen en je geld terugeisen omdat:

Hij het niet doet in je pc en je geen radio hebt
Je geen reservecopie voor in de auto kan maken

Succes


Haha, ik zou het graag willen doen. Maar euh, ik heb deze CD in Istanbul gekocht tijdens mijn vakantie. Zouden ze de vliegticket ook dekken? Als dat zo was vloog ik er meteen vandoor
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 14 november 2002 @ 19:54:44 #10
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6806101
quote:
Op donderdag 14 november 2002 19:08 schreef Wisp het volgende:
of je download de tracks van DC
Ik heb welgeteld 1 iemand gevonden op WinMX die het complete album heeft. Die gast heeft 30GB aan MP3's gedeeld waardoor er 122 wachtenden voor mij zijn

Maar ja, ik had turks geld over dus heb ik maar een paar CD's gekocht voordat ik naar NL vertrok. Bovendien is deze CD niet of moeilijk verkrijgbaar in NL, vandaar dat ik het gekocht had

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_6806646
quote:
Op donderdag 14 november 2002 19:54 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik heb welgeteld 1 iemand gevonden op WinMX die het complete album heeft. Die gast heeft 30GB aan MP3's gedeeld waardoor er 122 wachtenden voor mij zijn

Maar ja, ik had turks geld over dus heb ik maar een paar CD's gekocht voordat ik naar NL vertrok. Bovendien is deze CD niet of moeilijk verkrijgbaar in NL, vandaar dat ik het gekocht had


je moet ook DC gebruiken.. hoe heet ie trouwens?
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  donderdag 14 november 2002 @ 20:41:25 #12
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6806918
quote:
Op donderdag 14 november 2002 20:25 schreef Wisp het volgende:
je moet ook DC gebruiken.. hoe heet ie trouwens?
DC Zegt me niets, link?

Het gaat om de CD Harem III

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 14 november 2002 @ 20:59:55 #14
32402 s0k
..............................
pi_6807268
Btw, werkt het niet om er gewoon een image van die cd's te maken?
..................................................................................................................................................
  donderdag 14 november 2002 @ 21:01:16 #15
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6807309
quote:
Op donderdag 14 november 2002 20:48 schreef schwa78 het volgende:
Direct Connect
Thnx, gevonden
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 14 november 2002 @ 21:02:09 #16
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6807326
quote:
Op donderdag 14 november 2002 20:59 schreef s0k het volgende:
Btw, werkt het niet om er gewoon een image van die cd's te maken?
Nope, meeste CD-Rippers gaan over de zeik of rippen het niet goed. Uitzonderingen daargelaten dan.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 14 november 2002 @ 21:08:37 #17
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_6807453
Ik hoop dat ze zich zelf in de vingers snijden met deze onzin en dat straks niemand meer cd's koopt
  zaterdag 16 november 2002 @ 03:55:16 #18
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6832391
quote:
Op donderdag 14 november 2002 21:08 schreef trance40 het volgende:
Ik hoop dat ze zich zelf in de vingers snijden met deze onzin en dat straks niemand meer cd's koopt
Dat hoop ik ook. Denk je nu echt dat mensen die een kopieer beveiliging niet weten te omzeilen nog een CD zullen kopen? Nee, ze gaan voortaan wel downloaden. Gefeliciteerd Buma Stemra, je bereikt nu precies het tegenovergestelde. Ga zo door!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_6856618
quote:
Op donderdag 14 november 2002 21:02 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Nope, meeste CD-Rippers gaan over de zeik of rippen het niet goed. Uitzonderingen daargelaten dan.


De kopieerbeveiliging van Universal kun je gewoon met CloneCd "meenemen" naar jouw cd-r, maar met de beveiliging die Bertelsmann (BMG) gebruikt kan dat niet. De cd's van Universal zijn in een cd loopwerk afspeelbaar en die van BMG ARIOLA niet.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_25223033
Pak gewoon de cd ripper CDex: http://cdexos.sourceforge.net/ ( gratis programma )

en daar pakt ie tegenwoordig bijna alle audio cd's mee

edit:
Nu nog de cd's van JoJo en Wyclef Jean meegeript... werkt perfect

[ Bericht 15% gewijzigd door Ludacriss op 23-02-2005 23:13:17 ]
pi_25223066
de beste en makkelijkste methode die NOOIT faalt...

je sluit je CD speler aan op je PC (bij voorkeur optisch dan heb je geen verlies) en dan maak je er een MP3 van (of welk formaat je maar wilt)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25223174
ow fijn dat je het zegt...het topic is eigelijk van een aantal jaar geleden...
evengoed bedankt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')