abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 3 november 2000 @ 19:14:58 #1
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_440879
Wat zal er vandaag te zien zijn in de uitzending?

Hoe is de afgelopen nacht verlopen na de bekendmaking van de nominaties...

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_440919
Wat zal de vriend van Hieke in hemelsnaam wel niet allemaal denken na het zien van deze uitzending?
Die Hieke daalt bij mij steeds meer in achting
  Moderator vrijdag 3 november 2000 @ 19:45:07 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_440935
Zo, en dan wens ik bij deze de man van Hieke een heel fijn weekend toe.

Ik bedoel, dat je een beetje warmte bij iemand zoekt als je wekenlang van huis bent, is best voor te stellen. Maar: met Fewwrdi!!!!!

Die vent van Hieke kan nu dus echt niet meer naar de kroeg. "Wil je nog een biewwwwrtje, of liever een Beewrenbuwwrg?"

Annet heeft het maar zwaar. Hoewel ze genomineerd is, nam Hieke niet eens de moeite om haar even op te beuren. En als ze dan maar troost zoekt bij haar sigaretjes, dan blijkt het Friese wicht die ook al opgerook te hebben.

Ed voorspelde het overigens al vorige week: Annet en Hieke krijgen het een keer aan de stok met elkaar, ze houden het steeds maar 'knus en gezellig' maar ze hebben helemaal niets gemeen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 03-11-2000 19:46]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 november 2000 @ 19:45:30 #4
862 Arcee
Look closer
pi_440937
quote:
Op 03 november 2000 19:38 schreef Fannetje het volgende:
Die Hieke daalt bij mij steeds meer in achting
Mooi zo! Bij mij staat ze al heel lang op de één na onderste plaats in 't favorietenlijstje. Vewdy staat onderaan. Geen wonder dat die twee elkaar gevonden hebben
pi_440952
quote:
Op 03 november 2000 19:45 schreef Arcee het volgende:
Mooi zo! Bij mij staat ze al heel lang op de één na onderste plaats in 't favorietenlijstje. Vewdy staat onderaan. Geen wonder dat die twee elkaar gevonden hebben
Hieke staat hier inmiddels onderaan.
  vrijdag 3 november 2000 @ 19:51:23 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_440956
Jemig komen jullie uit een ei ofzo.

Ik vond het allemaal nog al meevallen. Er is volgens mij niks gebeurd wat Hieke niet voor haar vriend kan verantwoorden.

En dan nog blijft het gewoon een lekker ding. Als ik Ferdi was zou ik mij er ook wel een keertje aan willen vergrijpen.

pi_440962
Ik word wel doodziek van dat gezeik van Desiree en Annet...

Gelukkig zijn ze nou tegenelkaar begonnnen, maar dan moet Veronica wel de hint begrijpen, en het vooral niet uitzenden

Are you man enough to be my woman?
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:04:27 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441003
quote:
Op 03 november 2000 19:53 schreef beurdy het volgende:
Ik word wel doodziek van dat gezeik van Desiree en Annet...

Gelukkig zijn ze nou tegenelkaar begonnnen...


En de pose die beiden aannemen bij dat geroddel
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:12:29 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_441026
quote:
Op 03 november 2000 19:53 schreef beurdy het volgende:
Ik word wel doodziek van dat gezeik van Desiree en Annet...

Gelukkig zijn ze nou tegenelkaar begonnnen, maar dan moet Veronica wel de hint begrijpen, en het vooral niet uitzenden


Ach het maakt het ook wel weer vermakelijk om naar te kijken. En het leuke is dat je nu al weet dat Desiree de volgende keer Ferdi en Hieke gaat nomineren.
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:22:34 #10
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_441047
quote:
Op 03 november 2000 20:12 schreef marky het volgende:
Ach het maakt het ook wel weer vermakelijk om naar te kijken. En het leuke is dat je nu al weet dat Desiree de volgende keer Ferdi en Hieke gaat nomineren.
Volgens mij zijn de nominaties van Dees steeds gebaseert op de gebeurtenissen van de laatste dagen. Ik heb trouwens de uitzending nog niet gezien, dus misschien trek je wel de juiste conclussie.
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:53:20 #11
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_441132
Ook weer een keertje gekeken, en me vreselijk zitten ergeren aan mutsenduo Annet en Desiree. Gadverdegadver wat een eng stel. Moeten die Hyke en Fewdie toch allemaal zelf weten wat ze met elkaar uitvreten!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')