abonnement Unibet Coolblue
pi_154590431
Ik hoop dat ik hier goed zit. Om een topic te starten!

Ik heb bij mezelf een probleem ontdekt. Op een of andere wijs ik elk soort meisje af waar een relatie mogelijkheid in zit.

1.) Dat Blond, bruin of rood haar heeft en blank is. ( Hoewel een vrouw uit Australië met dit soort haar spreekt me verder wel aan maar de kans is groot dat ik haar zal afwijzen.)

2.) Of het nou Afrikaans/Surninaams is, negeritas wijs ik ook af.

3.) Aziatisch vrouwen vind ik al helemaal niet aantrekkelijk.

Ik kom tot mijn verbazing dat ik alleen Portugees/Spaanstalige vrouwen mijn voorkeur hebben en ik hen niet zou willen afwijzen.

Maar ik voel me zo een racist als ik meisje ontmoet met een bepaalde huidskeur heeft waar ik iets leuks mee zou kunnen doen dat ik haar afwijs vanwege dit feit..

Kunnen jullie mij hierbij helpen?
pi_154590448
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:16 schreef Daniel11x het volgende:
Ik hoop dat ik hier goed zit. Om een topic te starten!

Ik heb bij mezelf een probleem ontdekt. Op een of andere wijs ik elk soort meisje af waar een relatie mogelijkheid in zit.

1.) Dat Blond, bruin of rood haar heeft en blank is. ( Hoewel een vrouw uit Australië met dit soort haar spreekt me verder wel aan maar de kans is groot dat ik haar zal afwijzen.)

2.) Of het nou Afrikaans/Surninaams is, negeritas wijs ik ook af.

3.) Aziatisch vrouwen vind ik al helemaal niet aantrekkelijk.

Ik kom tot mijn verbazing dat ik alleen Portugees/Spaanstalige vrouwen mijn voorkeur hebben en ik hen niet zou willen afwijzen.

Maar ik voel me zo een racist als ik meisje ontmoet met een bepaalde huidskeur ontmoet waar ik iets leuks mee zou kunnen doen dat ik haar afwijs vanwege dit feit..

Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Ik vind hele donkere/zwarte vrouwen ook niet aantrekkelijk, is gewoon smaak.
pi_154590478
Hoezo vrouwen uit Australië wel?
pi_154590541
Als iemand een voorkeur mag hebben voor grote/kleine tieten, of blond/rood haar, dan ook voor huidskleur. Dat heeft niks met racisme te maken. Je neukt toch ook geen lelijke wijven omdat je geen onderscheid wil maken?

Ik val op blank. Vind ik daarmee alle gekleurden onaantrekkelijk? Dat niet, maar wel een veel groter percentage.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:21:55 #5
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154590543
Nee.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154590588
Als dat je al racist zou maken wat ben ik dan wel niet met mijn sterke voorkeur voor Chinese vrouwen.
pi_154590790
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoezo vrouwen uit Australië wel?
Ik vind dat aantrekkelijke vrouwen uit Australië een mooi accent hebben O-) !
pi_154590838
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Als iemand een voorkeur mag hebben voor grote/kleine tieten, of blond/rood haar, dan ook voor huidskleur. Dat heeft niks met racisme te maken. Je neukt toch ook geen lelijke wijven omdat je geen onderscheid wil maken?

Ik val op blank. Vind ik daarmee alle gekleurden onaantrekkelijk? Dat niet, maar wel een veel groter percentage.
Okay, van jouw antwoord kan ik wel iets in vinden want dit is inderdaad wat ik ook net zo een beetje omschreven heb.
pi_154590869
Australisch engels is zo ongeveer het ergste wat er is, vind ik persoonlijk.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:42:33 #10
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_154590918
Maar je valt toch eindelijk voor iemand en niet op z'n haarkleur of wat dan ook? Doet me een beetje denken aan de basisschoolgesprekken die je wel eens hoorde;
'A is op jou ben jij ook op haar? Nee want ik hou niet van bruine haren'
'A was op B maar nu ze haar haren heeft geknipt is hij niet meer op haar'
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:43:22 #11
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_154590934
Wel apart dat relatie zo erg gedomineerd wordt door afkomst bij jou. Ik heb eigenlijk totaal geen voorkeur voor haar of huidskleur, wel voor lichaams vormen / haarlengte etc.

quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoezo vrouwen uit Australië wel?
Die zijn toch ook vooral blank of donker en wijst hij af? Wat raar dat accent zo een impact heeft.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_154590985
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar je valt toch eindelijk voor iemand en niet op z'n haarkleur of wat dan ook? Doet me een beetje denken aan de basisschoolgesprekken die je wel eens hoorde;
'A is op jou ben jij ook op haar? Nee want ik hou niet van bruine haren'
'A was op B maar nu ze haar haren heeft geknipt is hij niet meer op haar'
Ja, dat zou kloppen als lichamelijke aantrekkingskracht een niet bestaand iets zou zijn.
pi_154590992
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:34 schreef Daniel11x het volgende:

[..]

Ik vind dat aantrekkelijke vrouwen uit Australië een mooi accent hebben O-) !
Dus je vindt ze aantrekkelijk maar wijst ze toch af omdat ze niet uit Spanje/Portugal komen? Dat vind ik eerlijk gezegd wel apart.
Kijk, niks mis mee als je niet aangetrokken wordt door Aziatische vrouwen bijvoorbeeld, maar hoezo iemand afwijzen ondanks dat je diegene aantrekkelijk vindt? :')
pi_154591093
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar je valt toch eindelijk voor iemand en niet op z'n haarkleur of wat dan ook? Doet me een beetje denken aan de basisschoolgesprekken die je wel eens hoorde;
'A is op jou ben jij ook op haar? Nee want ik hou niet van bruine haren'
'A was op B maar nu ze haar haren heeft geknipt is hij niet meer op haar'
Nou, er zijn mannen van bepaalde landen die speciaal naar bijvoorbeeld; "Zweden", zouden gaan vanwege knappe vrouwen met mooi blond haar dus zo raar vind ik dat niet.

Nee zo zie ik dat niet. Vrouw heeft bruin/rood/blond haar is blank en toont interesse. Ik zal haar afwijzen niet vanwege haar leuke karakter maar..

Vrouw is donker/zwart met een leuk karakter en toch zal ik haar ook afwijzen, ondanks hoe leuk ze wel niet is..
pi_154591126
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dus je vindt ze aantrekkelijk maar wijst ze toch af omdat ze niet uit Spanje/Portugal komen? Dat vind ik eerlijk gezegd wel apart.
Kijk, niks mis mee als je niet aangetrokken wordt door Aziatische vrouwen bijvoorbeeld, maar hoezo iemand afwijzen ondanks dat je diegene aantrekkelijk vindt? :')
Ja precies, dit heb ik opgemerkt! Omdat ik hier jou nog geen antwoord op kan geven ;(
pi_154591134
Dit is toch gewoon een kwestie van smaak?
pi_154591151
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:16 schreef Daniel11x het volgende:
Ik hoop dat ik hier goed zit. Om een topic te starten!

Ik heb bij mezelf een probleem ontdekt. Op een of andere wijs ik elk soort meisje af waar een relatie mogelijkheid in zit.

1.) Dat Blond, bruin of rood haar heeft en blank is. ( Hoewel een vrouw uit Australië met dit soort haar spreekt me verder wel aan maar de kans is groot dat ik haar zal afwijzen.)
Waarom wijs je blond-, bruin- en roodharigen af als zij blank zijn?

Heeft dat te maken te maken met je smaak (je vindt ze simpelweg niet aantrekkelijk) of zit daar wat meer achter?

quote:
2.) Of het nou Afrikaans/Surninaams is, negeritas wijs ik ook af.
Ik voel mij ook niet aangetrokken tot negerinnen, maar dat betekent niet dat ik ze per definitie afwijs of wat dan ook.

Bedoel, 'bruine' vrouwen (vrouwen met een tintje dus eigenlijk) vind ik prima, alleen , nja, een (heel) donkere (zwarte...) huidskleur vind ik wel een afknapper.

quote:
3.) Aziatisch vrouwen vind ik al helemaal niet aantrekkelijk.
Dat is gewoon een kwestie van smaak/voorkeur.

Maar wat ik dan niet snap...
quote:
Ik kom tot mijn verbazing dat ik alleen Portugees/Spaanstalige vrouwen mijn voorkeur hebben en ik hen niet zou willen afwijzen.
Waarom dit? Portugezen/Spanjaarden zijn ook blank, dus...

En heb jij wel relaties gehad eigenlijk?

Ik zou het geen racisme noemen, maar de manier waarop jij een mogelijke partner uitkiest vind ik wel, eh, nogal simpel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2015 10:55:05 ]
pi_154591200
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:53 schreef Daniel11x het volgende:

[..]

Ja precies, dit heb ik opgemerkt! Omdat ik hier jou nog geen antwoord op kan geven ;(
Dan snap ik je niet echt ;(

Voorkeur voor iets hebben is normaal, maar je alleen beperken tot vrouwen uit 2 landen?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:00:26 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_154591275
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan snap ik je niet echt ;(

Voorkeur voor iets hebben is normaal, maar je alleen beperken tot vrouwen uit 2 landen?
Het was de taal die de beperking was toch? Of is een protugese uit Brazilie niet goed maar uit Portugal wel TS?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:01:23 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_154591293
Hooguit oppervlakkig. Tenzij je je niet aangetrokken tot ze voelt omdat je ze minder mens vindt.

Meestal is het ook gewoon onervarenheid. Je eerste echte moet precies zo en zo zijn. Als je dan eenmaal een relatie hebt gehad, denk je fuck it, compleet het tegenovergestelde lijkt me ook wel eens lekker.


quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar je valt toch eindelijk voor iemand en niet op z'n haarkleur of wat dan ook? Doet me een beetje denken aan de basisschoolgesprekken die je wel eens hoorde;
'A is op jou ben jij ook op haar? Nee want ik hou niet van bruine haren'
'A was op B maar nu ze haar haren heeft geknipt is hij niet meer op haar'
Behalve kort haar.

Kort haar = over.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_154591306
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:53 schreef Daniel11x het volgende:

[..]

Ja precies, dit heb ik opgemerkt! Omdat ik hier jou nog geen antwoord op kan geven ;(
Man man man, 'liefde' verliefd worden doe je met je gevoel, niet met je verstand.

Dit is wel enorm oppervlakking hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2015 11:02:17 ]
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:03:37 #22
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_154591338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar je valt toch eindelijk voor iemand en niet op z'n haarkleur of wat dan ook? Doet me een beetje denken aan de basisschoolgesprekken die je wel eens hoorde;
'A is op jou ben jij ook op haar? Nee want ik hou niet van bruine haren'
'A was op B maar nu ze haar haren heeft geknipt is hij niet meer op haar'
Het lijkt mij inderdaad sterk dat je een relatie afkapt op het moment dat iemand haar haren verft. Al moet ik zeggen als ze dr haar van mooi lang naar milimeter doet zonder het ook maar te overleggen dan zou ik ook goed moeten nadenken.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_154591376
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:01 schreef speknek het volgende:
Hooguit oppervlakkig.

Behalve kort haar.

Kort haar = over.
_O-
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:34:34 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_154591924
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

_O-
Maar ik zei dan ook niet dat ik niet oppervlakkig op dit gebied was.

Tight jeans double ds make a man go whoo hoo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_154597117
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom wijs je blond-, bruin- en roodharigen af als zij blank zijn?

Heeft dat te maken te maken met je smaak (je vindt ze simpelweg niet aantrekkelijk) of zit daar wat meer achter?

[..]


Ik voel mij ook niet aangetrokken tot negerinnen, maar dat betekent niet dat ik ze per definitie afwijs of wat dan ook.

Bedoel, 'bruine' vrouwen (vrouwen met een tintje dus eigenlijk) vind ik prima, alleen , nja, een (heel) donkere (zwarte...) huidskleur vind ik wel een afknapper.

[..]

Dat is gewoon een kwestie van smaak/voorkeur.

Maar wat ik dan niet snap...

[..]

Waarom dit? Portugezen/Spanjaarden zijn ook blank, dus...

En heb jij wel relaties gehad eigenlijk?

Ik zou het geen racisme noemen, maar de manier waarop jij een mogelijke partner uitkiest vind ik wel, eh, nogal simpel.
Blanke vrouwen met bruin, blond en rood haar kunnen prachtig zijn!, tja het heeft gewoon niet mijn voorkeur inderdaad.

Jij vind het een "afknapper"? Ik vrees dat ik haar zou afwijzen, hoe mooi en intelligent ze ook is.

Niet alle Portugees en Spaanstalige vrouwen zijn allemaal blank, sommige hebben prachtig zwart haar met een mooie caramelachtige huidskleurig!

Behalve dat heb ik de beste ervaringen gehad met zowel Europees Spaans/Portugese vrouwen als Zuid-Amerikaanse vrouwen.

Dat als in de contact en als op sexgebied. De vrouwen zijn niet alleen prachtig maar ook de taal en het eten is super!

Het is misschien simpel maar wel makkelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Daniel11x op 24-07-2015 15:38:55 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')